abonnement Unibet Coolblue
pi_133965522
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:47 schreef BurungElang het volgende:
Media Markt gaat zeker niet mee in de hele 3=2 actie? :+
Alleen dat wat op de Saturn Website staat krijg je zeker voor dezelfde prijs.
Overigens toch apart, heb me niet in de winkels verdiept maar de sites zijn vrijwel identiek. Ik dacht altijd dat het dezelfde winkel was onder een andere naam... Als Media Markt nou ff ook 3=2 deed en meegaat met die actie pik ik meteen 3 games op.
In mijn geval ging Media-Markt Leeuwarden er in mee. Heb 3x SM3W gekocht voor ¤32,67.
Mijn zwager van 8 was de koning te rijk toen 'ie de game uitpakte op Sinterklaasavond.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_133966080
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 23:27 schreef CoExist het volgende:

[..]

In mijn geval ging Media-Markt Leeuwarden er in mee. Heb 3x SM3W gekocht voor ¤32,67.
Mijn zwager van 8 was de koning te rijk toen 'ie de game uitpakte op Sinterklaasavond.
SM3W stond wel op Saturn site voor ¤32,67. M.a.w. ze moeten hem dan wel voor die prijs meegeven.
Als je 3 willekeurige games, die niet op de site staan neemt vraag ik me af of ze er in meegaan (door gewoon te zeggen 3 = 2 en dan zo'n aparte bon maken). Als ik Media Markt en Saturn google, zie ik wel dat Media Markt Saturn heeft overgenomen 20 jaar geleden. Nu heb ik niet zoveel verstand van overnames e.d. maar het lijkt wel dezelfde keet die met zichzelf concurreert. Er is wss maar één manier om erachter te komen en dat is het gewoon te vragen :+

Anyway; mega om aan je zwager te geven :Y Weet hoe blij je als kind bent als je een toffe game krijgt!
pi_133967569
Ik zit ook te overwegen om een (tweedehands) wii u aan te schaffen. Hoe zit het met online spelen, ik meen dat dat gratis is i.t.t de xbox one en ps4?
pi_133968814
WTF die muziek, bij het ghost house kreeg ik kippenvel
  vrijdag 6 december 2013 @ 07:32:28 #130
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_133971028
Saturn heeft weer nieuwe voorraad en de actie van 33% korting geld nog steeds!
pi_133972062
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 00:07 schreef Semargofni het volgende:
Ik zit ook te overwegen om een (tweedehands) wii u aan te schaffen. Hoe zit het met online spelen, ik meen dat dat gratis is i.t.t de xbox one en ps4?
Online is gratis idd
pi_133972070
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 07:32 schreef Bisamrat het volgende:
Saturn heeft weer nieuwe voorraad en de actie van 33% korting geld nog steeds!
Godver :')

Ik zie nog aardig wat games die k graag wil maar heb al zoveel gekocht deze maand :')
pi_134020394
Hoe krijg je de melding 'Er zijn nieuwe gegevens geïnstalleerd' eigenlijk weg?
Zie wel staan dat youtube geüpdatet is maar krijg de melding niet weg :{
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  zaterdag 7 december 2013 @ 17:27:37 #134
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_134020749
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 december 2013 17:15 schreef Jesse_ het volgende:
Hoe krijg je de melding 'Er zijn nieuwe gegevens geïnstalleerd' eigenlijk weg?
Zie wel staan dat youtube geüpdatet is maar krijg de melding niet weg :{
Irriteert mij ook mateloos....
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 7 december 2013 @ 19:13:51 #135
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_134023301
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 december 2013 17:15 schreef Jesse_ het volgende:
Hoe krijg je de melding 'Er zijn nieuwe gegevens geïnstalleerd' eigenlijk weg?
Zie wel staan dat youtube geüpdatet is maar krijg de melding niet weg :{
Je moet dan die betreffende applicatie danwel het spel starten. Erg irritant dat het zo is opgezet. Zo had ik eens een Lego City update en na een week heb ik de schijf er dan maar eens ingegooid en voila, de melding was weg. Hetzelfde voor oa de Youtube update van laatst.
  zaterdag 7 december 2013 @ 19:23:22 #136
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_134023583
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:06 schreef BurungElang het volgende:
De muziek bij de "3D" Mario Games de laatste jaren is echt héél erg goed inderdaad. Sterker nog, ik vind het veruit de beste Nintendo game muziek van de afgelopen 9 jaar. Van New Super Mario Bros reeks vind ik dan weer wat minder. Het enige wat ik wel leuk vond daar was dat je tegenstanders op muziek meesprongen ('pah pah!') :+. Jammer alléén dat datzelfde 'pah pah' op gegeven moment ook beetje je strot uit komt. Ook Zelda is na de The Wind Waker helaas nooit heel bijzonder geweest muzikaal imo... erg zonde..
sorry? Zelda niet muzikaal? Welke spellen heb je gespeeld? Welke muziek heb je geluisterd? Doe maar opzoeken op Youtube:

Ballad of the Goddess
Song of Storms
Ballad of the Wind Fish
Faron Woods (TP)
Hyrule Field (TP)
Hyrule Castle (TP)
Midna's theme
Queen Ritula (?)
Message of the Goddess
Fi's farewell
City in the Sky
Lost Woods (zowel ALttP als OoT)
Time's End (MM)
After Boss calm (TP)
Field Theme (ST)
Oath to Order (MM)
Song of Healing (MM)

Ik kan echt uren doorgaan. Zelda heeft prachtige muziek :)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_134027522
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 19:23 schreef Faux. het volgende:

[..]

sorry? Zelda niet muzikaal? Welke spellen heb je gespeeld? Welke muziek heb je geluisterd? Doe maar opzoeken op Youtube:

Ballad of the Goddess
Song of Storms
Ballad of the Wind Fish
Faron Woods (TP)
Hyrule Field (TP)
Hyrule Castle (TP)
Midna's theme
Queen Ritula (?)
Message of the Goddess
Fi's farewell
City in the Sky
Lost Woods (zowel ALttP als OoT)
Time's End (MM)
After Boss calm (TP)
Field Theme (ST)
Oath to Order (MM)
Song of Healing (MM)

Ik kan echt uren doorgaan. Zelda heeft prachtige muziek :)





_O_ _O_ _O_
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zaterdag 7 december 2013 @ 21:02:49 #138
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_134028239
quote:
Hauntingly beautiful <3
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_134034280
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 19:23 schreef Faux. het volgende:

[..]

sorry? Zelda niet muzikaal? Welke spellen heb je gespeeld? Welke muziek heb je geluisterd? Doe maar opzoeken op Youtube:

Ik kan echt uren doorgaan. Zelda heeft prachtige muziek :)
Welke ik heb gespeeld? O.a. Ocarina of Time, Majora's Mask, The Wind Waker, Twilight Princess en Skyward Sword (ja, ik ben van de "3D" Zelda's.. top down heb ik er meerdere gespeeld maar nooit heel lang. Daar gaat binnenkort echter verandering in komen met A Link Between Worlds).

Anyway; van deze games vind ik Ocarina of Time, Majora's Mask en The Wind Waker muzikaal er met kop en schouder bovenuit steken. Vandaar dat ik het had over "de afgelopen 9 jaar" en ná The Wind Waker.

Twilight Princess vond ik muzikaal niet heel interessant, hetzelfde geldt voor Skyward Sword. Zitten prima deuntjes in hoor, maar bij bijv. OoT is echt alle muziek prachtig. Bij Skyward Sword is de echte memorable muziek schaars.

Dat Zelda prachtige muziek heeft ben ik helemaal met je eens. Sterker nog, de Ocarina of Time soundtrack is in mijn ogen (of beter gezegd, oren) de beste gamesoundtrack van alle games die ik ooit heb gespeeld (en ook dat zijn er nogal wat). Naar mijn mening hebben de composities het niveau van Ocarina of Time echter nooit meer gehaald en dat vind ik jammer.

Uiteindelijk is het uiteraard ook een kwestie van smaak.
pi_134041317
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 19:13 schreef RonB79 het volgende:

[..]

Je moet dan die betreffende applicatie danwel het spel starten. Erg irritant dat het zo is opgezet. Zo had ik eens een Lego City update en na een week heb ik de schijf er dan maar eens ingegooid en voila, de melding was weg. Hetzelfde voor oa de Youtube update van laatst.
Ah zo dus :P Dank je.

SM3DW helaas 2-3 weken levertijd bij de Saturn ;(
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  zondag 8 december 2013 @ 10:20:12 #142
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_134041633
Gisteren familie op bezoek gehad en zelfs m'n schoonmoeder deed mee met WiiParty U :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 8 december 2013 @ 10:50:21 #143
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_134041992
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gisteren familie op bezoek gehad en zelfs m'n schoonmoeder deed mee met WiiParty U :D
Gezellig! ^O^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_134073912
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gisteren familie op bezoek gehad en zelfs m'n schoonmoeder deed mee met WiiParty U :D
Is het een leuk spel :) ?

Weet iemand trouwens wanneer SUper Mario 3D bij de Saturn geleverd gaat worden ?
Heb hem vorige week besteld, maar heb het idee dat hij hiervoor ook al op 2-3 weken levertijd stond.
pi_134074069
quote:
99s.gif Op maandag 9 december 2013 10:08 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Is het een leuk spel :) ?

Weet iemand trouwens wanneer SUper Mario 3D bij de Saturn geleverd gaat worden ?
Heb hem vorige week besteld, maar heb het idee dat hij hiervoor ook al op 2-3 weken levertijd stond.
Ik heb SM3D en Killzone besteld en allebei nog niet binnen, naja bij SM3D stond ook wel 3 weken levertijd maar killzone stond op 1/2 werkdagen en die is nog niet eens verzonden :') terwijl ik een andere game later nog besteld had en die lag de volgende dag al op de mat _O- ik gok dat killzone ook voorlopig nog niet gaat komen ;(
pi_134074478
Wind Waker ergens nog voor een leuk prijsje te vinden? Ik was vorige week net te laat om hem bij Saturn te bestellen, was net uitverkocht ;(
pi_134074887
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 10:33 schreef MrBadGuy het volgende:
Wind Waker ergens nog voor een leuk prijsje te vinden? Ik was vorige week net te laat om hem bij Saturn te bestellen, was net uitverkocht ;(
Budgetgaming is altijd handig daarvoor :P
pi_134075464
quote:
17s.gif Op maandag 9 december 2013 10:15 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik heb SM3D en Killzone besteld en allebei nog niet binnen, naja bij SM3D stond ook wel 3 weken levertijd maar killzone stond op 1/2 werkdagen en die is nog niet eens verzonden :') terwijl ik een andere game later nog besteld had en die lag de volgende dag al op de mat _O- ik gok dat killzone ook voorlopig nog niet gaat komen ;(
Aah ik hoop dat hij voor de kerst binnen is :) lijkt me wel leuk om met een aantal mensen te spelen na het gourmetten :')
pi_134080406
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gisteren familie op bezoek gehad en zelfs m'n schoonmoeder deed mee met WiiParty U :D
Net Wii U Party besteld inclusief Wii Remote Plus voor 32,67 bij Saturn. Los zijn de Remote controllers 49,95 ofzo :)
pi_134090151
Link to the Past deze week in de eShop.
http://www.officialninten(...)h-guild-series-sale/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')