abonnement Unibet Coolblue
pi_133671075
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:40 schreef lf2 het volgende:

[..]

BTC-e is niet te vertrouwen heb ik vaak gehoord, ik heb er ook wat zitten maar wil er maar zo snel mogelijk weg.

Bulgarije :')
Gewoon traden en snel weer overmaken naar je wallet :P
pi_133671124
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:40 schreef lf2 het volgende:

[..]

BTC-e is niet te vertrouwen heb ik vaak gehoord, ik heb er ook wat zitten maar wil er maar zo snel mogelijk weg.

Bulgarije :')
Van de week kreeg ik ook ineens de zenuwen toen iedereen bij BTC-E automatisch werd uitgelogd.
Ik dacht meteen hun database in onder vuur.
Mijn BTC had ik daar al weg gehaald en ik heb maar 20 LTC en 20 van elk andere valuta daar laten staan voor wat dag handelen.

Aangezien ik 1 of twee mailtjes van f0kers krijg welke wallet ze zouden moeten gebruiken voor bitcoins raad ik multibit aan. (Gebruik alleen de multibit.org website voor de download!)

:)
  woensdag 27 november 2013 @ 11:54:15 #243
177108 lf2
Iedereen liegt behalve ik
pi_133671166
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:50 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Gewoon traden en snel weer overmaken naar je wallet :P
Steeds over maken kost ook weer geld, plus als je registreert mag je paar dagen je geld niet verplaatsen :') wtf
pi_133671231
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:54 schreef lf2 het volgende:

[..]

Steeds over maken kost ook weer geld, plus als je registreert mag je paar dagen je geld niet verplaatsen :') wtf
Klopt die fee zit me inderdaad in de weg.

Wel echt WTF dat je geld niet mag verplaatsen als je nieuw bent.
(Fraude protectie wellicht?)
pi_133671287
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:54 schreef lf2 het volgende:

[..]

Steeds over maken kost ook weer geld, plus als je registreert mag je paar dagen je geld niet verplaatsen :') wtf
Klopt, maar je moet niet over en weer blijven gooien met je centjes. Gewoon wachten op die grote klapper :D

Ja, 3 dagen lang...pffffffff
pi_133671423
quote:
Are cryptocurrencies the new dotcom stocks?

You’ve heard of bitcoin, right.

But what about namecoin? Or novacoin? Or even quarkcoin?

Get with the coins, guys! Cryptocurrencies are the new dotcom.
The wild world of cryptocurrencies

Namecoin was up 120% yesterday. Not last year, or last month, but yesterday.

Novacoin? That was up 185%. Quarkcoin? 230%.

But the big mover, well, that was craftcoin. That was up 1,557.8%. In one day.

I doubt even the bloke who discovered Ghawar (the world’s largest oil field) saw daily gains like that.

Yesterday I went to meet a private investor who makes his living speculating in cryptocurrencies. We had met virtually a few years ago, in 2010 (I think). He got in touch and gave me a couple of bitcoins – he was living with ‘one of the blokes who developed them’.

So I had plenty to thank him for when I met him again. “Oh, don’t worry about it”, he said. “You should take a look at worldcoin now.”

“Worldcoin?” Some fiddling on a computer and he gave me a thousand of them. “Thanks again!” I say.

“Oh, it’s all right. I want to get the word out. The more people I give them to, the more people’ll talk about them. I’ve got a million of them.”

“A million! A what price?”

“About 2p.”

“What’re they worth now?”

“About 5 or 6p. They could go to any number. Depends how they catch on. Or they could go to nothing. I like to take big risks.”

Worldcoin, by the way, was ‘only’ up 21% yesterday. Its market cap – the worth of the entire currency – is now $3.87m – with about 32.5 million of the coins in existence.

Bitcoin’s market cap is about $10.7bn – they’re trading near $900 a piece and there are 12 million of them. (Remember two weeks ago when I urged caution? It’s more than doubled since then).

“So why’s worldcoin better than bitcoin?”

“The transaction times are faster”, he replied.

“How do you buy them?”

“Well, you need bitcoins. You swap your fiat for bitcoin and then you go to a crypto-exchange and swap your bitcoins for some other cryptocoin”.

I loved the casual and rather dismissive way he said ‘fiat’, rather than any specific government currency.

This partly explains why bitcoin remains the dominant cryptocurrency – it’s the main portal between ‘fiat’ and ‘crypto’. It also has first-mover advantage. While it can take as little as three days to design and build a cryptocurrency (so my friend tells me), what takes longer is the construction of all the accompanying websites and services. For example, you can’t yet buy bitcoins with a credit card, as you would an item off Amazon. You have to deposit your money with an exchange, and wait for it to clear.

But there are bound to be better cryptocurrencies, ones that copy bitcoin’s strengths and improve on its shortcomings. How do we know which are the good ones that will thrive?

“Some have their own unique selling points,” said my friend. “Primecoin helps discover long chains of prime numbers as a by-product of its computing. Namecoin’s supposed to reduce internet censorship. Litecoin is the next biggest after bitcoin. Feathercoin’s had a lot of publicity.’

“Yeah, but what are the good ones?”

“I’ve told you. I put my money in worldcoin.”
http://moneyweek.com/bitc(...)e-new-dotcom-stocks/
pi_133671647
Heb even alles wat ik op dit moment ter beschikking heb (4.2 BTC) in PPC gestort. Hopefully I'll be lucky this time!
[i]The world is a globe[/i]
  † In Memoriam † woensdag 27 november 2013 @ 12:13:29 #249
230491 Zith
pls tip
pi_133671663
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:13 schreef iLycaon het volgende:
Heb even alles wat ik op dit moment ter beschikking heb (4.2 BTC) in PPC gestort. Hopefully I'll be lucky this time!
AEX / [SC]Cryptocurrencies #3 - Alleen maar winsten.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133671699
quote:
Die splitsing slaat nog niet echt aan _O- Danny moet echt ff wakker worden en ons subforum aanmaken :9
  woensdag 27 november 2013 @ 12:25:05 #251
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_133671913


[ Bericht 100% gewijzigd door ikwiltrolletje op 27-11-2013 12:25:48 (oeps verkeerde topic) ]
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
  † In Memoriam † woensdag 27 november 2013 @ 12:25:47 #252
230491 Zith
pls tip
pi_133671929
delete
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 27 november 2013 @ 12:25:59 #253
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_133671934
quote:
Ja je was me net voor, ik was al aan het editten. :)
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
  † In Memoriam † woensdag 27 november 2013 @ 12:26:19 #254
230491 Zith
pls tip
pi_133671944
delete
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133672591
Iemand enig idee waar je litecoins kunt kopen met iDeal? Ik ben niet van plan om grote aantallen te kopen of zo, gewoon een probeersel.
En hier mag je waarschijnlijk niet verhandelen?
pi_133673130
quote:
8s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:55 schreef Peunage het volgende:
Iemand enig idee waar je litecoins kunt kopen met iDeal? Ik ben niet van plan om grote aantallen te kopen of zo, gewoon een probeersel.
En hier mag je waarschijnlijk niet verhandelen?
Schijnt wel veel vraag naar te zijn. Ik zat eraan te denken om mogelijk een site op te starten waar men LTC met iDeal kan kopen.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_133673168
PSN: Duuc-nl
pi_133673187
quote:
Die hebben al tijden de voorraad op 0 staan.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  woensdag 27 november 2013 @ 13:30:34 #259
324708 Fok-now
The only one
pi_133673512
http://www.mistercoin.nl/litecoins-kopen-hoe-en-waar/
Maar dan moet Bitonic wel voorraad hebben, anders kun je geen Litecoins kopen!
Post in Cryptocurrencies sinds #1
pi_133673690
Ik heb net bijna 40 euro winst uitgecheckt (op een investering van 115 euro niet superslecht). Was ook meer voor de fun. Jammer dat ik het geld in USD op BTC-E laten staan ipv het gewoon op LTC en BTC te zetten (was het op een gegeven moment vergeten, anders had ik nu me inzet verdubbelt). But I'm happy en als ik weer wat geld kwijt kan, gaat dat erop.

Ik heb 1 vraagje en happy is die al langsgekomen. Iedereen zegt dat het gedecentraliseerd is etc, maar een grote centrale bank die toch zoveel USD/CNY kunnen uitprinten als ze willen, kunnen de bitcoins toch nu voor een relatief lage prijs kopen zodat ze uiteindelijk het overgrote deel hebben. En dan lijkt het me dat ze heel makkelijk de koers kunnen manipuleren en bijna iedereen wegjagen.
pi_133673752
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:37 schreef Yo_Yo het volgende:
Ik heb net bijna 40 euro winst uitgecheckt (op een investering van 115 euro niet superslecht). Was ook meer voor de fun. Jammer dat ik het geld in USD op BTC-E laten staan ipv het gewoon op LTC en BTC te zetten (was het op een gegeven moment vergeten, anders had ik nu me inzet verdubbelt). But I'm happy en als ik weer wat geld kwijt kan, gaat dat erop.

Ik heb 1 vraagje en happy is die al langsgekomen. Iedereen zegt dat het gedecentraliseerd is etc, maar een grote centrale bank die toch zoveel USD/CNY kunnen uitprinten als ze willen, kunnen de bitcoins toch nu voor een relatief lage prijs kopen zodat ze uiteindelijk het overgrote deel hebben. En dan lijkt het me dat ze heel makkelijk de koers kunnen manipuleren en bijna iedereen wegjagen.
Sorry maar centrale banken kunnen niet alles printen wat ze willen.
PSN: Duuc-nl
pi_133673839
quote:
11s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:17 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Schijnt wel veel vraag naar te zijn. Ik zat eraan te denken om mogelijk een site op te starten waar men LTC met iDeal kan kopen.
Zat ik ook aan te denken. Maar geen idee hoe je zoiets op zet.
  woensdag 27 november 2013 @ 13:43:38 #263
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133673856
Eh begrijp ik het goed dat je een LTC a la bitonic wil opzetten?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 27 november 2013 @ 13:45:01 #264
324708 Fok-now
The only one
pi_133673886
quote:
With increased interest in Creating more Magic Reality with further sigil-bearing Litecoin Articles, one Litecoin is expected to be worth nearly $10,000 in just 6 months. Invest in Litecoins now. They’ll never be worth nothing.
$10.000 per litecoin dus.... w/
Post in Cryptocurrencies sinds #1
pi_133673911
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:40 schreef Duuc-nl het volgende:

[..]

Sorry maar centrale banken kunnen niet alles printen wat ze willen.
I know, maar wilde het even versimpelen. Ik bedoelde meer het feit met de macht en het geld dat zij beschikken zouden ze de bitcoin met een marketcap van 10 miljard toch heel makkelijk kunnen beinvloeden. Als er dan ook nog landen als china mee gaan doen, kan dit toch leiden tot een verstoring van de markt. Dit is tenminste mijn kijk erop, maar hoe denken jullie erover?
pi_133673986
Is het tegenwoordig nog makkelijk om geld in MtGox te krijgen? Of is het aan te raden via een andere route te kopen?
pi_133674090
Ben ook voor de fun begonenn (newby).

Heb een account bij JustCoin trader. beetje play money er heen geboekt.
Heb wat BTC,LTC en ripple. Ik zie hier in deze topic alleen bv nooit JustCoin voorbij komen. Wat zien jullie als goede, betrouwbare en 'goedkope' trader ? Beetje spreiding doet nooit kwaad imo.
newb
pi_133674094
Ik zit nu al een tijdje te lurken, maar zijn hier ook mensen die bitcoins daadwerkelijk gebruiken als betaalmiddel? Ik heb mijn bitcoinwallet eerder aangemaakt als een soort pizzavoorraad voor thuisbezorgd.nl, in theorie heb ik al flink wat gratis pizza's :P. Zie hier voornamelijk berichten over handelen ipv consumeren.
  woensdag 27 november 2013 @ 13:56:28 #269
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_133674181
Hoe krijg je een litecoin adres?
pi_133674200
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:53 schreef Apostrof het volgende:
Ik zit nu al een tijdje te lurken, maar zijn hier ook mensen die bitcoins daadwerkelijk gebruiken als betaalmiddel? Ik heb mijn bitcoinwallet eerder aangemaakt als een soort pizzavoorraad voor thuisbezorgd.nl, in theorie heb ik al flink wat gratis pizza's :P. Zie hier voornamelijk berichten over handelen ipv consumeren.
imo.. zolang het nog niet stabiel is. (lees: blijft stijgen) ben je een dief van eigen portemonnee als je ermee betaalt.

http://www.wired.com/wire(...)tcoin-and-deflation/
newb
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')