Dat levert dan inderdaad een hoop geld op zo'n oldtimer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Schijnt heel normaal te zijn, met de auto op vakantie naar Marokko en dan met het vliegtuig terug.
Heb je wel eens schade gehad, en ben je tevreden over de afhandeling daarvan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:37 schreef powerflux het volgende:
TVM, enorm tevreden over. Al 5 mensen getipt en die zijn ook tevreden.
Unive, (al mijn verzekeringen eigenlijk..)quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:30 schreef penny-wise het volgende:
Waar hebben jullie je klassieker verzekerd trouwens? Ik zoek er nog 1 voor mijn Accord die ik volgende week ga ophalen.
Nee, dat was absoluut niet mijn indruk. Daarbij, de 'goedkooprijders' doen de oldtimer er sowieso wel uit en gaan niet twee jaar betalen/wachten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:39 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Dat lijkt me een verhaal van iemand die nog wat wil verdienen en hoopt dat mensen hun oldtimers dan nog even houden.
Een collega van mij gaat in ieder geval 810 euro per kwartaal betalen.
Ik toen wel, was allemaal prima geregeld.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:47 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Heb je wel eens schade gehad, en ben je tevreden over de afhandeling daarvan?
Mooi voor u.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik toen wel, was allemaal prima geregeld.
Premieverhoging was meteen 20% maar dat ging van 100 euro naar 120 euro per jaar dus dat was alsnog niks. En daarbij had ik elders al 4 schadevrije jaren
Klopt helemaal. Maar het feit dat je vrijwel altijd kunt bellen en ook normaal antwoordt krijgt vind ik ook prettig.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:19 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Mooi voor u.
Kwaliteit verzekering kom je pas achter als er vergoed moet worden.
Lage premie en niets vergoeden kan iedereen.
Zal wat zijn. Net de gastank er uit laten halen.....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vandaag is de auto langs de RDW geweest om te bewijzen dat de LPG-tank er echt uit is. De meneer van de RDW vroeg direct of we de tank wel bewaard hebben, want het ziet er volgens hem naar uit dat de regeling weer veranderd wordt...
Leuk hoor, voor Jan Lul mensen op kosten jagen en een hele branche naar de klote helpen. Goed bezig, Den Haag!
en?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik snap er geen zak van. Van mijn recent aangekochte oldtimer krijg ik een brief dat ik moet betalen van halverwege december tot halverwege januari?
Morgen maar eens bellen.
Ik hoop het. Maar waar heeft deze man die informatie vandaan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vandaag is de auto langs de RDW geweest om te bewijzen dat de LPG-tank er echt uit is. De meneer van de RDW vroeg direct of we de tank wel bewaard hebben, want het ziet er volgens hem naar uit dat de regeling weer veranderd wordt...
Leuk hoor, voor Jan Lul mensen op kosten jagen en een hele branche naar de klote helpen. Goed bezig, Den Haag!
Bleek onterecht. Volgend kwartaal weer een factuur, die was op voorhand al onterecht.quote:
Geen idee, maar een medewerker van de RDW zal dit soort opmerkingen toch niet zomaar maken? Daarnaast kwam het overeen met wat de garagehouder (gespecialiseerd in oldtimers) vertelde, dus ik neem aan dat het niet volledig uit de lucht gegrepen is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:19 schreef valek het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar waar heeft deze man die informatie vandaan?
Het zal wel iets met die Europese regelgeving te maken hebben die er wellicht komt. Echt concreet heb ik hier nog niets over gehoord.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Geen idee, maar een medewerker van de RDW zal dit soort opmerkingen toch niet zomaar maken? Daarnaast kwam het overeen met wat de garagehouder (gespecialiseerd in oldtimers) vertelde, dus ik neem aan dat het niet volledig uit de lucht gegrepen is.
nee, maar veel erger dan nu kan het ook weer niet wordenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:20 schreef Hyperdude het volgende:
Zou je zelf niet snel te rijk rekenen.
De EU volgt altijd wat Duitsland, of Frankrijk wil. In Duitsland moeten momenteel auto's aan redelijk strenge eisen voldoen om in aanmerking te komen voor het klassieker-kenteken (H-Kennzeichen en 07- Kennzeichen). http://de.wikipedia.org/w(...)storischer_Fahrzeuge
De meeste diesel Benzjes in NL voldoen volgens mij, nauwelijks aan de APK, laat staan aan wat strengere eisen.
Geef ze weinig kans meer op een tweede, fiscaal vriendelijke, jeugd.
Hoe zit het eigenlijk met mijn benzine auto als die in 2016 25 wordt. Wordt je dan gedwongen om hem verplicht 3 maanden te stallen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:57 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Uit de link hierboven
5x keer zoveel diesels het land uit als vorig jaar.
2,5x keer zo veel LPG als vorig jaar.
1,5x zo veel benzine als vorig jaar.
Vind ik nog niet zo'n slechte score als je oude diesels wilt aanpakken. Stijging bij benzine zal dan wel voornamelijk komen door de 3 maanden verplichte stilstand /stallingsproblemen. Als je een fatsoenlijke benzine-auto hebt denk ik niet dat je 'm wegdoet voor die max. ¤120 per jaar.
Nee, mag je 't hele jaar mee rijden en gewoon volle mep betalen tot ie 30 isquote:Op maandag 13 januari 2014 09:59 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met mijn benzine auto als die in 2016 25 wordt. Wordt je dan gedwongen om hem verplicht 3 maanden te stallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |