abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zondag 24 november 2013 @ 21:00:37 #1
88815 The_Emotion
98.3
pi_133587484
Gegroet, zombies, walkers, lurkers en andere ondode Fokkers.
Ik ben zojuist begonnen met een stripverhaaltje over, jawel, zombies:



Het betreft de eerste paar plaatjes, maar omdat ik niet zo'n goede scenarioschrijver ben, kan ik jullie hulp erbij gebruiken.
Wat gaat er volgens jullie gebeuren in de komende plaatjes?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_133587726
_O_
pi_133600238
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2013 21:00 schreef Remqo het volgende:
Gegroet, zombies, walkers, lurkers en andere ondode Fokkers.
Ik ben zojuist begonnen met een stripverhaaltje over, jawel, zombies:

[ afbeelding ]

Het betreft de eerste paar plaatjes, maar omdat ik niet zo'n goede scenarioschrijver ben, kan ik jullie hulp erbij gebruiken.
Wat gaat er volgens jullie gebeuren in de komende plaatjes?
Mooie OP :D

Misschien een idee om de ideeën per PM/DM te sturen naar TS.
Dan is het nog een soort van verrassing wat er gaat gebeuren.
Dan kan je onderin de tekening misschien zetten van welke user de suggestie gekomen is :)
pi_133600889
Eeeuh je wordt opgegeten.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 25 november 2013 @ 10:13:06 #5
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_133601516
Ah een Remqo-paint over zombies. Deze gaan we volgen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_133618066
Moeten we ideeën aandragen of tekenen we zelf de vervolgplaatjes?
pi_133618237
Breaking American Pie hoofdrolspelers gestalkt door zombies?

Wellicht past ie niet perfect in de cartoon maar ach.

:P
  † In Memoriam † maandag 25 november 2013 @ 23:30:13 #8
88815 The_Emotion
98.3
pi_133629250
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:15 schreef frumslegnulk het volgende:
Moeten we ideeën aandragen of tekenen we zelf de vervolgplaatjes?
Het is de bedoeling dat ik jullie ideeën uitwerk, maar op verzoek zou ik het ook leuk vinden als er iemand zelf met een plaatje komt (wat aansluit op het verhaal natuurlijk)
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_133630289
Walter White zombie in het vierde plaatje?
pi_133630912
Leuk! The Stalking Dead, lol!

Maar wat is het plot, of hoe ontspoorde de trein? Slimme zombies die een trein ontsporen of iets anders? Is het een heel verhaal van meerdere pages of slecht een a-4, of een strookje? :{

Anyway, uiteraard gaan de zombies de trein in en gaat dat ventje natuurlijk niet wegrennen, maar zoals het in films vaak gaat, gaat hij zich juist in een benarde situatie werken. Is logisch. Hij gaat dus de trein door, rent naar achteren toe, wagon na wagon, met die enge zombies er achter aan. >:)

De zombies komen steeds dichterbij en na een barre tocht door de trein hebben ze hem bijna te pakken. Het ventje is zo bang dat hij het raam uitspringt en zich voor een passerende trein gooit. :{

Zijn vrienden schrikken zich kapot en doen hun zombiemaskers af. Was toch niet zo geslaagd die surpliseparty... -O-
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  Spellchecker dinsdag 26 november 2013 @ 00:20:08 #11
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_133630957
Oh god :')
Tevens -purist.
  † In Memoriam † dinsdag 26 november 2013 @ 01:22:50 #12
88815 The_Emotion
98.3
pi_133632074
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:18 schreef Sangha het volgende:
Leuk! The Stalking Dead, lol!

Maar wat is het plot, of hoe ontspoorde de trein? Slimme zombies die een trein ontsporen of iets anders? Is het een heel verhaal van meerdere pages of slecht een a-4, of een strookje? :{
De trein ontspoorde door een blaadje op de rails, hoe kan het ook anders :')
Het plot? De trein ontspoort ergens in de middle of nowhere en er is zojuist een zombie-apocalyps uitgebroken.
Dus wat hebben we, een ontspoorde trein (met survivors) een ventje wat naar buiten kijkt en wat polder-zombies.

Ik zou het leuk vinden dat er een heel verhaal uit komt rollen, maar dat hangt af van de animo en meewerking
quote:
Anyway, uiteraard gaan de zombies de trein in en gaat dat ventje natuurlijk niet wegrennen, maar zoals het in films vaak gaat, gaat hij zich juist in een benarde situatie werken. Is logisch. Hij gaat dus de trein door, rent naar achteren toe, wagon na wagon, met die enge zombies er achter aan. >:)

De zombies komen steeds dichterbij en na een barre tocht door de trein hebben ze hem bijna te pakken. Het ventje is zo bang dat hij het raam uitspringt en zich voor een passerende trein gooit. :{

Zijn vrienden schrikken zich kapot en doen hun zombiemaskers af. Was toch niet zo geslaagd die surpliseparty... -O-
Op het laatste na, het is wel iets waar ik wat mee kan :)
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_133634374
Leuk idee! ^O^
pi_133635874
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 01:22 schreef Remqo het volgende:

[..]

De trein ontspoorde door een blaadje op de rails, hoe kan het ook anders :')
Het plot? De trein ontspoort ergens in de middle of nowhere en er is zojuist een zombie-apocalyps uitgebroken.
Dus wat hebben we, een ontspoorde trein (met survivors) een ventje wat naar buiten kijkt en wat polder-zombies.

Ik zou het leuk vinden dat er een heel verhaal uit komt rollen, maar dat hangt af van de animo en meewerking

[..]

Op het laatste na, het is wel iets waar ik wat mee kan :)
Ja het einde had ik er even flauw aangebreid omdat ik geen flauw idee had hoe te eindigen. Maar goed dat je even wat meer heb verteld over het idee qua lengte en plot!

Leuk idee verder, ben benieuwd! :)

P.s. is er ook een zombie-smilie?
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  donderdag 28 november 2013 @ 11:50:19 #15
381482 Plamboom
Exotische Struik
pi_133705621
Uhm, na de ontsporing breekt er paniek uit. Niemand weet precies wat er gebeurt is, de machinist is omgekomen. Langzaam komen de zombies dichterbij, eerst strompelend maar naarmate ze meer mensen ruiken gaan ze sneller. Hun extreme, onstilbare honger naar vlees word steeds sterker. De eerste zombies bereiken de trein. De blondje jongen probeert de deuren te sluiten maar tevergeefs, het hydraulische systeem is kapot gegaan. Hij deinst naar achter, terug de trein in. In de trein is het een ravage, koffers en tassen liggen verspreid, mensen zijn verwond. Aan de andere kant van de wagon hoort hij geschreeuw: "Wat is dat!?" Plots wordt hij van achter vastgepakt...

Zo iets? :P
  † In Memoriam † zaterdag 30 november 2013 @ 01:54:59 #16
88815 The_Emotion
98.3
pi_133766812


Bedankt voor de tips, ik heb er zoveel mogelijk geprobeerd er in mee te nemen, al ben ik maar 5 plaatjes verder.

HSG begon erover dat het ventje (losjes gebaseerd op mezelf) opgegeten werd, daar ben ik dus mee begonnen.

En de (nog naamloze) blondie heeft dat zien gebeuren en vlucht de trein door, wat nog al een chaotische zooi is.
En dat terwijl ze snel een ander uit een moeilijke houding moet bevrijden.
Zij rent verder de wagon door, terwijl het blonde ventje ondertussen een zombie is geworden en de wagon binnenstrompelt, Martin heeft meer oog voor blondie dan voor het gevaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plots, ideeën, details,.. laat het me weten :)
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Spellchecker zaterdag 30 november 2013 @ 15:05:42 #17
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_133774675
In het 1e plaatje lijkt ze gewoon te staan, in het 2e ligt ze ineens te roepen om hulp. En ik snap die zitbankjes niet t.o.v. het raam waar ze op ligt :P

Laat ik echter, i.p.v. alleen commentaar te leveren, ook een duit in het zakje pogen te doen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens -purist.
pi_133866856
Goed idee. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')