abonnement Unibet Coolblue
pi_133557216
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 21:54 schreef mschol het volgende:

[..]

maar je krijgt toch alleen XP als je zelf iets afmaakt, dan kan je het toch niet automatiseren? :P
Computercraft!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_133557435
Of gewoon die factorymachines gebruiken :P
pi_133557446
OF thaumcraft golems!
pi_133557854
en nu vanilla MC...
pi_133558162
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 21:09 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

nja zodra ze je spawn hebben ben je de lul
succes daarmee als je niet mag bouwen daar.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_133558526
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:13 schreef mschol het volgende:
en nu vanilla MC...
Gewoon op een platformpje laten vallen en af en toe een potion gooien. Klaar.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_133558530
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:22 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

succes daarmee als je niet mag bouwen daar.
Als je net spawned ben je nogal snel dood als er iemand met een diamond sword naast je staat.
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:42:09 #83
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_133558831
Ik drink ananassap van 23-09-12 :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_133558872
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:33 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Als je net spawned ben je nogal snel dood als er iemand met een diamond sword naast je staat.
gewoon iets inbouwen dat zegt: on spawn, kill all ppl from other team in 30 block radius :D
pi_133558893
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:42 schreef bobbernaut het volgende:
Ik drink ananassap van 23-09-12 :')
straks snaps van bobber zijn kots in de wc
pi_133558928
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:33 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Als je net spawned ben je nogal snel dood als er iemand met een diamond sword naast je staat.
ik snap wel wat je bedoeld, ik zeg telkens dat het alleen erg lastig is om een kasteel binnen te dringen als je enkel tnt cannons hebt

dus ook al hebben ze je muur kapot dan kun je nog steeds dingen dichtbouwen



ff heel basic voorbeeldje, als je hier de voorkant uit knalt moet je waarschijnlijk nog eerst door een tweede of zelfs derde muur heen.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  zaterdag 23 november 2013 @ 23:09:46 #87
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_133559636
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:43 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

straks snaps van bobber zijn kots in de wc
_O- nee hij zat nog helemaal gesealed.. misschien morgen!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_133559641
Probleem met base vs base is dat zodra ze je spawn hebben je fucked bent. Je kan dan idd de pvp tijd wat verlengen door regels op te stellen betreft blocks breken maar de tegenstander kan altijd wachten tot je offline bent en dan rustig je kasteel demonteren. Of wachten totdat je met meer online bent dan de tegenstander.

Minecraft mist wat dat betreft gewoon wat core features om pvp echt geweldig te maken. Een optie om bijvoorbeeld alleen de online status van jou team te tonen ontbreekt, name tags zijn kut, door de wereld kunnen kijken omdat de wereld niet goed laad etc.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_133559658
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:45 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

ik snap wel wat je bedoeld, ik zeg telkens dat het alleen erg lastig is om een kasteel binnen te dringen als je enkel tnt cannons hebt

dus ook al hebben ze je muur kapot dan kun je nog steeds dingen dichtbouwen

[ afbeelding ]

ff heel basic voorbeeldje, als je hier de voorkant uit knalt moet je waarschijnlijk nog eerst door een tweede of zelfs derde muur heen.
Ja, maar zodra de eerste muur down is staat men in je base, je hebt dan niet echt tijd om de buiten muur te fixen. Je kan dan wel de binnen muur dichtmaken, maar wat schiet je daar mee op? Je kan alsnog niet naar buiten om de rest te fixen of om het tnt kanon kapot te maken. Dus die muur ligt na het tweede schot ook down.

Het blijft ongelofelijk moeilijk om een aanval af te slaan dus echt veel langer zal het echt niet duren.
pi_133559755
Ja precies en geen plugin kan dat fixen :P dan moet je ook geen base vs base gaan doen maar een deathmatch. Een base vs base kan eigenlijk gewoon nooit een eerlijk gevecht zijn. De aanvaller wint altijd. Of als iemand mij een scenario kan vertellen waarin de aanvaller verliest, be my guest :P
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_133559840
Maar uhm gaan we een communoty vrage
pi_133559851
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Ja precies en geen plugin kan dat fixen :P dan moet je ook geen base vs base gaan doen maar een deathmatch. Een base vs base kan eigenlijk gewoon nooit een eerlijk gevecht zijn. De aanvaller wint altijd. Of als iemand mij een scenario kan vertellen waarin de aanvaller verliest, be my guest :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:43 schreef mschol het volgende:

[..]

gewoon iets inbouwen dat zegt: on spawn, kill all ppl from other team in 30 block radius :D
dan kan je iig geen spawn gaan campen..
pi_133559852
Remys of bnerend miss
pi_133559891
Of je moet het breken van blocks helemaal uitzetten. En dan strikte voorwaarde betreft het bouwen van wooden doors ofzo. Dat je meer een soort maze krijgt gemaakt door de verdediging waar de aanvaller zich doorheen moet weten te meppen om dan de sponge te capturen ofzo :')
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_133560245
Mja, als je fixed tijden hebt van een uur of 4 per dag is er altijd wel iemand.

Als je dan 3 muren hebt die 5 blocks dik zijn kan het wel ff duren voordat ze er doorheen zijn en tnt cannons moeten ver weg staan anders kun je ze neerschieten met bows dus de tnt komt ook niet telkens op dezelfde plek.

Daarnaast moet het aanvallende team voldoende tnt hebben dus ze kunnen een aanval niet oneindig doorzetten.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_133560290
maar je kan dan ook als verdediging gewoon de tnt canon gaan slopen en dan :P
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_133560391
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:28 schreef Ame_thyst het volgende:
maar je kan dan ook als verdediging gewoon de tnt canon gaan slopen en dan :P
jep.

is dus niet zomaar gewonnen.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_133560482
Opzich zou het misschien kunnen werken Piek, in theorie dan :P technische uitwerking is een ander verhaal.

Wat je zou kunnen doen is ipv een sponge een uniek dier als capture item. Een mooshroom bijvoorbeeld. Dan zou je tijdens de siege de mooshroom in veiligheid kunnen brengen ofzo en een nieuwe base beginnnen. Wat meer uitdaging dan iets in je inv. plempen.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_133560543
Waarschijnlijk is de tnt kannon niet eens nodig voor de buitenmuur. Die krengen hebben ook maar een beperkte afstand dus zo groot kan je protected area niet zijn. Waarschijnlijk kan je dan de buitenmuur nog wel opblazen met stationary tnt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Opzich zou het misschien kunnen werken Piek, in theorie dan :P technische uitwerking is een ander verhaal.

Wat je zou kunnen doen is ipv een sponge een uniek dier als capture item. Een mooshroom bijvoorbeeld. Dan zou je tijdens de siege de mooshroom in veiligheid kunnen brengen ofzo en een nieuwe base beginnnen. Wat meer uitdaging dan iets in je inv. plempen.
Die beesten bewegen veel te sloom, nowai dat je daarmee wegkomt tijdens een aanval :P
pi_133560586
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:36 schreef Timwonnacott het volgende:
Waarschijnlijk is de tnt kannon niet eens nodig voor de buitenmuur. Die krengen hebben ook maar een beperkte afstand dus zo groot kan je protected area niet zijn. Waarschijnlijk kan je dan de buitenmuur nog wel opblazen met stationary tnt.

[..]

Die beesten bewegen veel te sloom, nowai dat je daarmee wegkomt tijdens een aanval :P
Nja zeg dat ze niet 1 2 3 binnen staan kan je toch een eindje komen door gangen enzo. of het iets toevoegt geen idee :P
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')