abonnement Unibet Coolblue
pi_134271027

Gertjan Verbeek bedankt de meegereisde supporters.



pi_134283578
Even een vraag.

Hoe is Gert Jan voor de Duitse camera's? Spreekt hij nog een beetje behoorlijk Duits of meer steenkolen Nederlands-Duits in de stijl van Rudi Carrell? ;)
pi_134284258
quote:
10s.gif Op zondag 15 december 2013 11:08 schreef Iwanius het volgende:
Even een vraag.

Hoe is Gert Jan voor de Duitse camera's? Spreekt hij nog een beetje behoorlijk Duits of meer steenkolen Nederlands-Duits in de stijl van Rudi Carrell? ;)
Niet heel goed, maar wel verstaanbaar. Hij kan de Presse te woord staan
pi_134284329
quote:
10s.gif Op zondag 15 december 2013 11:08 schreef Iwanius het volgende:
Even een vraag.

Hoe is Gert Jan voor de Duitse camera's? Spreekt hij nog een beetje behoorlijk Duits of meer steenkolen Nederlands-Duits in de stijl van Rudi Carrell? ;)

Hij volgt wel Duitse les, en hij spreekt wel in het Duits. Net zoals hij in zijn SC Heerenveenperiode Omrop Fryslân in het Fries te woord stond,
Echter 'vooruitsehen' lijkt mij nog geen perfect Duits.


"Hollandische humor"

[ Bericht 6% gewijzigd door Idisrom op 15-12-2013 12:32:05 ]
pi_134301081
Frankfurt wint voor het eerst sinds 14 september (!) weer een Bundesliga wedstrijd, uit bij Leverkusen werd het 0:1.

Eintracht _O_
pi_134301955
Heb het nu al twee keer gezien bij een wedstrijd van Bayern Muchen is dit elke wedstrijd?


het logo van T-Mobile in het publiek?
  zondag 15 december 2013 @ 20:00:16 #182
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_134302533
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 19:45 schreef Stienn het volgende:
Heb het nu al twee keer gezien bij een wedstrijd van Bayern Muchen is dit elke wedstrijd?
[ afbeelding ]

het logo van T-Mobile in het publiek?
Ja, is al jaren zo.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  maandag 16 december 2013 @ 13:10:52 #183
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_134325250
Bayern - Arsenal
Bayer - PSG
Schalke - Real
Zenit - BVB

Mooie en zware loting. Ben benieuwd wat Schalke en Bayer tegen Real en PSG kunnen. Dan hoeven ze lekker het spel niet te maken en voetballen ze plots veel sterker. Ik zie voor alle ploegen de mogelijkheid om door te komen. Waarbij Bayern moet en Dortmund een gunstige loting heeft.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 16 december 2013 @ 13:27:44 #184
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_134325929
Eintracht - Porto

Ik weet eigenlijk niet hoe Porto dit jaar gaat, maar Portugal erg slecht geloof ik...
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_134326063
quote:
99s.gif Op maandag 16 december 2013 13:10 schreef XL het volgende:
Bayern - Arsenal
Bayer - PSG
Schalke - Real
Zenit - BVB

Mooie en zware loting. Ben benieuwd wat Schalke en Bayer tegen Real en PSG kunnen. Dan hoeven ze lekker het spel niet te maken en voetballen ze plots veel sterker. Ik zie voor alle ploegen de mogelijkheid om door te komen. Waarbij Bayern moet en Dortmund een gunstige loting heeft.
Bayer en Schalke gaan er met heel erg dikke cijfers uit, denk ik. Vind het eigenlijk allebei maar matige ploegen en Real en PSG zijn dit seizoen echt in bloedvorm.
  maandag 16 december 2013 @ 13:32:05 #186
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_134326139
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 13:30 schreef Rosario het volgende:

[..]

Bayer en Schalke gaan er met heel erg dikke cijfers uit, denk ik. Vind het eigenlijk allebei maar matige ploegen en Real en PSG zijn dit seizoen echt in bloedvorm.
Jij dacht vorig jaar bij de halve finale champions league zeker ook aan Barcelona - Real finale?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_134327616
quote:
99s.gif Op maandag 16 december 2013 13:32 schreef XL het volgende:

[..]

Jij dacht vorig jaar bij de halve finale champions league zeker ook aan Barcelona - Real finale?
Niet toen Messi geblesseerd raakte.
Dortmund vond ik wel verrassend ja, jij niet?

Laten we eerlijk zijn, Schalke en Bayer zijn geen Europese top zoals Real en PSG dat zijn. Voor hetzelfde geld was Schalke er in de groepsfase al uitgevlogen, ze hadden tegen Basel echt ontzettend veel mazzel met de arbitrage. Leverkusen werd thuis gewoon vernederd door de eerste de beste topploeg waar ze tegenover stonden, een Manchester United zonder Van Persie die de in de PL ontzettend lopen te kwakkelen.
pi_134333439
quote:
99s.gif Op maandag 16 december 2013 13:27 schreef XL het volgende:
Eintracht - Porto

Ik weet eigenlijk niet hoe Porto dit jaar gaat, maar Portugal erg slecht geloof ik...
Niet zo'n geweldige loting, al ga ik wel proberen de reis naar Portugal te maken.

We zijn de underdog, het ligt er een beetje aan hoe serieus Porto het neemt hoeveel kans we maken.
  maandag 16 december 2013 @ 20:44:19 #189
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_134342194
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:08 schreef Rosario het volgende:

[..]

Niet toen Messi geblesseerd raakte.
Dortmund vond ik wel verrassend ja, jij niet?

Laten we eerlijk zijn, Schalke en Bayer zijn geen Europese top zoals Real en PSG dat zijn. Voor hetzelfde geld was Schalke er in de groepsfase al uitgevlogen, ze hadden tegen Basel echt ontzettend veel mazzel met de arbitrage. Leverkusen werd thuis gewoon vernederd door de eerste de beste topploeg waar ze tegenover stonden, een Manchester United zonder Van Persie die de in de PL ontzettend lopen te kwakkelen.
Nee, dortmund vorig jaar was geen verrassing, de 8 goals na de eerste twee wedstrijden wel wat makkelijk dan gedacht. Dortmund speelde vorig jaar fantastisch, dit jaar hebben ze veel pech... Maar het zdf-syndroom (zenden voor CL bijna alleen dortmund uit, omdat de kijkcijfers dan hoog zijn... Maar krijgen daardoor kritiek van de bayer(n) en schalke fans die op betaalzenders komen en de fans calimero-en) is ondanks alle blessures nog van toepassing. Gave goals, automatismen en spektakel bij elke wedstrijd. Desondanks won dortmund ook vorig jaar niet vaak zo makkelijk als van madrid. Bayer wint gewoon van dortmund en staat 5 punten los. Die ploegen zijn veel constanter dan zo'n real wat nooit als team speelt.

Schalke is het probleemkind, maar die spelen ook tegen PSG waar de druk enorm is en schalke hoeft het spel niet te maken en gaat ruimte krijgen. Dan zijn draxler, boateng en farfan ineens levensgevaarlijk.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 16 december 2013 @ 20:45:02 #190
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_134342242
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 16:53 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Niet zo'n geweldige loting, al ga ik wel proberen de reis naar Portugal te maken.

We zijn de underdog, het ligt er een beetje aan hoe serieus Porto het neemt hoeveel kans we maken.
Porto is een leuke stad!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 16 december 2013 @ 20:46:11 #191
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_134342299
quote:
99s.gif Op maandag 16 december 2013 20:44 schreef XL het volgende:

[..]

Nee, dortmund vorig jaar was geen verrassing, de 8 goals na de eerste twee wedstrijden wel wat makkelijk dan gedacht. Dortmund speelde vorig jaar fantastisch, dit jaar hebben ze veel pech... Maar het zdf-syndroom (zenden voor CL bijna alleen dortmund uit, omdat de kijkcijfers dan hoog zijn... Maar krijgen daardoor kritiek van de bayer(n) en schalke fans die op betaalzenders komen en de fans calimero-en) is ondanks alle blessures nog van toepassing. Gave goals, automatismen en spektakel bij elke wedstrijd. Desondanks won dortmund ook vorig jaar niet vaak zo makkelijk als van madrid. Bayer wint gewoon van dortmund en staat 5 punten los. Die ploegen zijn veel constanter dan zo'n real wat nooit als team speelt.

Schalke is het probleemkind, maar die spelen ook tegen PSG waar de druk enorm is en schalke hoeft het spel niet te maken en gaat ruimte krijgen. Dan zijn draxler, boateng en farfan ineens levensgevaarlijk.
Schalke speelt tegen Real Madrid.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 16 december 2013 @ 21:09:32 #192
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_134343472
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 20:46 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Schalke speelt tegen Real Madrid.
Oh, inderdaad. Andersom was gunstiger geweest, maar maakt niet veel uit. Beide duitsers kunnen vanuit de underdogrol spelen en zijn fysiek, strategisch en mentaal sterker dan. Hun opponent, spelen ook beide wekelijks op hoger niveau
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_134343561
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 16:53 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Niet zo'n geweldige loting, al ga ik wel proberen de reis naar Portugal te maken.

We zijn de underdog, het ligt er een beetje aan hoe serieus Porto het neemt hoeveel kans we maken.
Veel plezier in de boevenstad Porto ^O^
(In Lissabon noemt men Porto een boevenstad, de locals in ieder geval)
pi_134343856
quote:
6s.gif Op maandag 16 december 2013 21:11 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Veel plezier in de boevenstad Porto ^O^
(In Lissabon noemt men Porto een boevenstad, de locals in ieder geval)
Is die bijnaam terecht? Veel zakkenrollers ofzo?
pi_134343941
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 21:17 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Is die bijnaam terecht? Veel zakkenrollers ofzo?
Ik zal heel eerlijk zijn: ik kan het niet weten.
Ik heb in Lissabon gewoond maar helaas ben ik nooit in Porto geweest.
In Lissabon zijn er in ieder geval wél veel zakkenrollers, vooral Roemenen ( :') )
Ik zou goed op je spulletjes letten, ook in Porto :+ (Je spreekt het trouwens uit als Purto, en het is ook Purtugal)
  maandag 16 december 2013 @ 21:25:57 #196
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_134344374
Speelt Porto ook in zo'n mooi ek-stadion. Toen ik in lissabon werkte ging ik wel eens bij sporting en benfica kijken en die stadions zijn erg mooi hoor!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 16 december 2013 @ 21:28:23 #197
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_134344496
Ik was overigens wel in beide portugese steden en vond zakkenrollers niet opvallen, was echter niet als toerist/voetbalfan daar
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_134355447
FC Nürnberg heeft dit seizoen al 16 maal de bal tegen de paal en lat geschoten, waaronder twee keer tegen Hannover 96. Daar kan geen enkel andere Bundesligaclub tegenop.
quote:
Geht er ins Tor, der Ball? Oder doch wieder gegen den Pfosten? Mit mittlerweile 16 Aluminiumtreffern in dieser Saison steht der 1. FC Nürnberg zumindest in der nationalen Pech-Tabelle ganz oben.
Maar ze hebben ook 17x wel in het goede doel geschoten. :s)

[ Bericht 31% gewijzigd door Idisrom op 17-12-2013 09:03:57 ]
pi_134355632
In Duitsland zijn de reacties wat meer onderbouwd, en men blijft in het taalgebruik meer netjes dan op de Nederlandse krantenzijden.

Maar Gertjan Verbeek wordt door sommigen wel kritisch gevolgd.

Clubliebhaber schrieb am 16.12.2013
Das Ding geht auf die Kappe des Trainers; ausserdem auf die Doofheit und Lustlosigkeit einiger Spieler (Pekhart!). Verbeek müsste doch inzwischen genau wissen, dass Mike Frantz maximal 60-80 Minuten durchhält und dann irgendwann (entweder mit Krämpfen oder weil er platt ist) raus muss. Die Frage nach dessen Kondition stellt sich sowieso. So war es gegen Mainz; Sieg verschenkt. So war es gegen 96, Sieg verschenkt. Weil die defensive Ordnung mit der Auswechslung weg war. Pekhart, Mak und den indisponierten Feulner auf die Bank zu setzen und dann auch noch als offensive Spieler einzuwechseln, für defensive; und das wenige Miunten vor Schluss..wie doff muss man denn sein um sowas zu tun... hat den Sieg gekostet. Währenddessen interessiert sich der Trainer nicht für Balitsch, nein, und lässt ihn zu Hause. Der hat ja nur die Erfahrung aus 330 BuLi Spielen. Braucht man ja nicht. Genau wie Stark oder Gärtner oder sonst einen geeigneten Mann aus der U23 (von Colak für die Offensive ganz zu schweigen). Verbeek ist stur, und sicher hat ihm das auch bei seinem letzten Job in Holland den Job gekostet. Mit Roger Prinzen wäre dieses Wechsel-Chaos nicht passiert. Pekhart würde ich sofort zur U 23 versetzen; er hätte das 2. Gegentor verhindern können und wenn es mit einem Foul gewesen wäre. Statt dessen: Vollkommene Lustlosigkeit; ich kann diesen Kerl einfach nicht mehr sehen. Der ganze Saustall-Kader gehört von Spielern wie Pekhart, Esswein, und evtl. noch 1-2 Spielern mehr ausgemistet und mit jungen hungrigen U 23 Spielern aufgefüllt. Dazu ein fußball-sachverständiger Sport-Vorstand; und ein gestandener Assistenz-Trainer, mit dem Verbeek sich auseinander setzen muss und nicht jede Woche seine sture Linie als Einwechsel- und Offensiv-Genie ausleben darf. Es ist grausam, diesem Dilettantismus Woche für Woche zu zusehen. Andererseits kann man nicht einfach wegsehen...

quote:
......Verbeek ist stur, und sicher hat ihm das auch bei seinem letzten Job in Holland den Job gekostet. Mit Roger Prinzen wäre dieses Wechsel-Chaos nicht passiert.......
  dinsdag 17 december 2013 @ 09:39:56 #200
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_134356076
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 09:13 schreef Idisrom het volgende:
In Duitsland zijn de reacties wat meer onderbouwd, en men blijft in het taalgebruik meer netjes dan op de Nederlandse krantenzijden.

Maar Gertjan Verbeek wordt door sommigen wel kritisch gevolgd.

Clubliebhaber schrieb am 16.12.2013
Das Ding geht auf die Kappe des Trainers; ausserdem auf die Doofheit und Lustlosigkeit einiger Spieler (Pekhart!). Verbeek müsste doch inzwischen genau wissen, dass Mike Frantz maximal 60-80 Minuten durchhält und dann irgendwann (entweder mit Krämpfen oder weil er platt ist) raus muss. Die Frage nach dessen Kondition stellt sich sowieso. So war es gegen Mainz; Sieg verschenkt. So war es gegen 96, Sieg verschenkt. Weil die defensive Ordnung mit der Auswechslung weg war. Pekhart, Mak und den indisponierten Feulner auf die Bank zu setzen und dann auch noch als offensive Spieler einzuwechseln, für defensive; und das wenige Miunten vor Schluss..wie doff muss man denn sein um sowas zu tun... hat den Sieg gekostet. Währenddessen interessiert sich der Trainer nicht für Balitsch, nein, und lässt ihn zu Hause. Der hat ja nur die Erfahrung aus 330 BuLi Spielen. Braucht man ja nicht. Genau wie Stark oder Gärtner oder sonst einen geeigneten Mann aus der U23 (von Colak für die Offensive ganz zu schweigen). Verbeek ist stur, und sicher hat ihm das auch bei seinem letzten Job in Holland den Job gekostet. Mit Roger Prinzen wäre dieses Wechsel-Chaos nicht passiert. Pekhart würde ich sofort zur U 23 versetzen; er hätte das 2. Gegentor verhindern können und wenn es mit einem Foul gewesen wäre. Statt dessen: Vollkommene Lustlosigkeit; ich kann diesen Kerl einfach nicht mehr sehen. Der ganze Saustall-Kader gehört von Spielern wie Pekhart, Esswein, und evtl. noch 1-2 Spielern mehr ausgemistet und mit jungen hungrigen U 23 Spielern aufgefüllt. Dazu ein fußball-sachverständiger Sport-Vorstand; und ein gestandener Assistenz-Trainer, mit dem Verbeek sich auseinander setzen muss und nicht jede Woche seine sture Linie als Einwechsel- und Offensiv-Genie ausleben darf. Es ist grausam, diesem Dilettantismus Woche für Woche zu zusehen. Andererseits kann man nicht einfach wegsehen...

[..]

Hij moet niet zeuren, het elftal speelt zoveel beter sinds verbeek. Dat had prinzen nooit zo snel voor elkaar gekregen. Die speelde door zoals Wiesinger
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')