1 berg oke maar de helemap dat vind ik gewoon stomquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik terraform bergen ook altijd weg, scheelt op langere termijn gewoon geld :p
Ik ben er pas sinds héél kort achter dat je ook schuin kan egaliseren door ctrl ingedrukt te houden. Vroeger had ik dus altijd enorme plateaus als ik een schuin spoor wilde bouwen op een plek waar een berg stondquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik terraform bergen ook altijd weg, scheelt op langere termijn gewoon geld :p
:p Wist ik 2 weken pas maar volgens mij zit het er nog niet echt lang in ?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben er pas sinds héél kort achter dat je ook schuin kan egaliseren door ctrl ingedrukt te houden. Vroeger had ik dus altijd enorme plateaus als ik een schuin spoor wilde bouwen op een plek waar een berg stond
Jaartje of twee pas.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:29 schreef Tjarda010 het volgende:
[..]
:p Wist ik 2 weken pas maar volgens mij zit het er nog niet echt lang in ?
*ahum* kan dat?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben er pas sinds héél kort achter dat je ook schuin kan egaliseren door ctrl ingedrukt te houden. Vroeger had ik dus altijd enorme plateaus als ik een schuin spoor wilde bouwen op een plek waar een berg stond
is dat niet een server setting qua snelheid?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Hebben ze al iets gedaan aan het tijdsverloop? Niet dat na de eerste 8 uur op de server alles al in 2150 staat?
geen idee. Volgens mij hadden we dat ook met jouw server vorig jaar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:52 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat niet een server setting qua snelheid?
Zolang er een speler ingelogd is loopt de tijd, anders niet, daar heeft het mee van doen ..quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Hebben ze al iets gedaan aan het tijdsverloop? Niet dat na de eerste 8 uur op de server alles al in 2150 staat?
als er eens een manier zou zijn dat de tijd ingame langer duurt, zonder de rest aan te tasten. Dan kan je langer met stoom, coal etc doen. Monorail e.d pas na 2 weken ofzo.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Zolang er een speler ingelogd is loopt de tijd, anders niet, daar heeft het mee van doen ..
je kan enkel het startjaar aanpassen. Snelheid staat vast.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:52 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat niet een server setting qua snelheid?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben er pas sinds héél kort achter dat je ook schuin kan egaliseren door ctrl ingedrukt te houden. Vroeger had ik dus altijd enorme plateaus als ik een schuin spoor wilde bouwen op een plek waar een berg stond
iedereen struikelt over die signsquote:Op maandag 13 januari 2014 09:38 schreef Kandijfijn het volgende:
Fanatiek TTDX speler hier nog voordat deluxe uit was gekomen. Paar jaar geleden het spel weer opgepakt met toendertijd de ¨ttdx patch¨
Gisteravond het spel weer even opgepakt en damm is het is ingewikkeld geworden met alle mogelijkheden. Begrijp me niet verkeerd ik zie de meerwaarde van ze allemaal in en ga er vast aan wennen .
Maar ik haal al die fucking signs en hun nut constant door elkaar
don't get me wrong: ook ik struikel (nog steeds) over de signsquote:Op maandag 13 januari 2014 09:50 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Serieus , ik ga die wiki´s gewoon uitprinten
Wat denk jij dan? Dit soort spellen verliezen hun aantrekkingskracht niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:36 schreef Exentric90 het volgende:
Dus wordt dit nog actief gespeeld?
Mwoah, valt wel mee. Ik gebruik veel RoRo-station en path signals doen het ook prima om chaos te voorkomen. Zit nu mobiel, maar als ik achter de pc zit zal ik wel een screen plaatsen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:12 schreef Kandijfijn het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 13 januari 2014 10:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij mij gaat het op zich altijd goed en zonder crashes, alleen ik gebruik nooit entry en exit signals. Geloof dat het bij mij dus wel efficiënter kan
[/quote
Dan loopt de boel toch zo vast bij high-traffic stations. s
Zo zien mijn stations er in de basis meestal uit:quote:Op maandag 13 januari 2014 11:12 schreef Kandijfijn het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 13 januari 2014 10:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij mij gaat het op zich altijd goed en zonder crashes, alleen ik gebruik nooit entry en exit signals. Geloof dat het bij mij dus wel efficiënter kan
[/quote
Dan loopt de boel toch zo vast bij high-traffic stations. s
Mijn treinen verdwaalden net omdat ik even een spoor plat gooide. Ja moet ik dan? Ik probeer 2 dubbeltracks te fusserenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zo zien mijn stations er in de basis meestal uit:
[ afbeelding ]
Aan de stationskant van de wissel een pathsignal, aan de andere kant een one-way path signal op het spoor van de inkomende treinen en een block signal op het spoor van de vertrekkende treinen. Block signals doortrekken over het gehele spoor.
Zo'n station als dit kan je ook met 4 of zelfs nog meer sporen bouwen, maar in dat geval heb ik meestal RoRo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |