abonnement Unibet Coolblue
pi_133802895
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 13:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Liverpool wil Castaignos voor 6 miljoen pond. Verkopen of niet?
Hij is nog jong, hij is toch altijd al wel belangrijk in de wedstrijd en ontwikkelt zich zienderogen.

Hoe zouden we hem kunnen vervangen, en met wat voor type spits?
Een echte goalgetter of weer een type castaignos die ook op de flank ook uit de voeten kan en mee speelt met de rest van de aanval?
Die jongen komt nu net op gang, moet je hem niet gaan verkopen
Zit je straks weer met een nieuwe spits met aanpassingsproblemen of wat dan ook :')
  zondag 1 december 2013 @ 14:15:15 #177
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133802986
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 14:12 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Die jongen komt nu net op gang, moet je hem niet gaan verkopen
Zit je straks weer met een nieuwe spits met aanpassingsproblemen of wat dan ook :')
Oja mijn eigen mening had ik niet gegeven, maar dit is inderdaad ook mijn mening.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_133808501
Luc niet verkopen, althans zeker niet in de winter.
Hij begint net op stoom te komen dus mooi dit jaar laten spelen.

Mocht er een mooie aanbieding zijn in de zomer kun je hem altijd nog verkopen.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_133811366
Sowieso wachten tot de zomer met het eventueel verkopen van Luc.
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
pi_133812315
Mooi om alle Luc haters nu ineens op hun schreden terug te zien komen. Heb altijd al gezegd dat je die jongen de kans moet geven en niet meteen moet afschieten als het een paar wedstrijden tegen zit. Ibrahimovic stond er ook pas in zijn tweede seizoen bij Ajax.
Jesus saves but death prevails.
pi_133812852
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 16:19 schreef bambino het volgende:
Luc niet verkopen, althans zeker niet in de winter.
Hij begint net op stoom te komen dus mooi dit jaar laten spelen.

Mocht er een mooie aanbieding zijn in de zomer kun je hem altijd nog verkopen.
Luc verkopen :?

Ja joh, we hebben een geweldige 2e spits, Luc hebben we niet nodig :')
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 1 december 2013 @ 19:04:41 #182
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_133814230
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2013 18:24 schreef Moody het volgende:

[..]

Luc verkopen :?

Ja joh, we hebben een geweldige 2e spits, Luc hebben we niet nodig :')
Klopt. Gewoon Erika Terpstra. Ten minste een spits met body. 8-)
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_133819893
Luc komt net op stoom, absoluut niet verkopen!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_133824322
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2013 18:24 schreef Moody het volgende:

[..]

Luc verkopen :?

Ja joh, we hebben een geweldige 2e spits, Luc hebben we niet nodig :')
Als je er een goed bedrag voor kan krijgen moet je hem als club gewoon verkopen.
Maar zoals ik al zei, in de zomer.
Dit seizoen mooi uit laten spelen.
Dan kun je altijd nog kijken wat er van komt.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_133827491
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:18 schreef bambino het volgende:

[..]

Als je er een goed bedrag voor kan krijgen moet je hem als club gewoon verkopen.
Maar zoals ik al zei, in de zomer.
Dit seizoen mooi uit laten spelen.
Dan kun je altijd nog kijken wat er van komt.
Voor 7 miljoen koop je geen fatsoenlijke spits hoor. Laat die jongen eerst ff het vertrouwen van Twente en de supporters terugbetalen zeg.....
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_133827788
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2013 23:14 schreef Moody het volgende:

[..]

Voor 7 miljoen koop je geen fatsoenlijke spits hoor. Laat die jongen eerst ff het vertrouwen van Twente en de supporters terugbetalen zeg.....
Het is ook compleet afhankelijk van het bod.
Als er een grote club komt met een zak geld moet je het als club gewoon doen.

Ik zie hem liever niet vertrekken, maar als Joop een bod krijgt van 10m gaat hij waarschijnlijk gewoon de deur uit.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_133827940
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:20 schreef bambino het volgende:

[..]

Het is ook compleet afhankelijk van het bod.
Als er een grote club komt met een zak geld moet je het als club gewoon doen.

Ik zie hem liever niet vertrekken, maar als Joop een bod krijgt van 10m gaat hij waarschijnlijk gewoon de deur uit.
Weet ik niet. 10 miljoen is maar 3,5 miljoen meer dan je hebt betaald. Trek je zijn loon er af, dan houd je niets over aan die transfer. Voor 15 miljoen zeker doen, voor minder kun je 'm over 1 of 2 jaar altijd nog verkopen.

Belangrijker: We proberen een team op te bouwen. Hoe vreemd zou het zijn dat ze nu de spil van het team (wat een spits vaak is) al gaan verkopen :')
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_133828216
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2013 23:23 schreef Moody het volgende:

[..]

Weet ik niet. 10 miljoen is maar 3,5 miljoen meer dan je hebt betaald. Trek je zijn loon er af, dan houd je niets over aan die transfer. Voor 15 miljoen zeker doen, voor minder kun je 'm over 1 of 2 jaar altijd nog verkopen.

Belangrijker: We proberen een team op te bouwen. Hoe vreemd zou het zijn dat ze nu de spil van het team (wat een spits vaak is) al gaan verkopen :')
Ja ik zou 't niet graag zien gebeuren maar goed, dat is niet aan mij.
Ik vrees alleen dat Joop er anders over denkt.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_133831142
Nog maar los van het feit dat als Twente een transfer van Castaignos naar een mooie club als Liverpool blokkeert, je waarschijnlijk weer zo'n Fer verhaal krijgt. Vorig voor de winterstop heel goed, na die mislukte transfer naar Everton een stuk minder.
Jesus saves but death prevails.
pi_133834406
Twente zou in de markt zijn voor Lachman van PEC.
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 09:40:07 #191
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_133834492
Dan zou er iemand weg moeten gaan neem ik aan?
Die jongen heeft er ook niks aan als hij af en toe mag invallen, kan die beter gewoon in de basis spelen bij PEC.
  maandag 2 december 2013 @ 09:42:16 #192
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_133834536
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2013 23:23 schreef Moody het volgende:

[..]

Weet ik niet. 10 miljoen is maar 3,5 miljoen meer dan je hebt betaald. Trek je zijn loon er af, dan houd je niets over aan die transfer. Voor 15 miljoen zeker doen, voor minder kun je 'm over 1 of 2 jaar altijd nog verkopen.

Belangrijker: We proberen een team op te bouwen. Hoe vreemd zou het zijn dat ze nu de spil van het team (wat een spits vaak is) al gaan verkopen :')
10 miljoen is het dubbele van wat ze voor Luc betaald hebben. Joop heeft later zelf aangegeven tijdens de supporteravonden dat de transferprijs zo'n 4,8 miljoen was. Waarschijnlijk omdat iedereen zoveel kritiek had en er wilde cowboyverhalen gingen over meer dan 6 - 7 miljoen. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  maandag 2 december 2013 @ 09:44:02 #193
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_133834556
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 09:40 schreef Momo... het volgende:
Dan zou er iemand weg moeten gaan neem ik aan?
Die jongen heeft er ook niks aan als hij af en toe mag invallen, kan die beter gewoon in de basis spelen bij PEC.
Altijd vooruit denken. Die zijn nu al wel bezig voor de zomer. Eind van het seizoen vertrekt Rosales ook dus dan is het wel zo handig dat je een back-up hebt als Martina bijvoorbeeld op rechts speelt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  maandag 2 december 2013 @ 09:58:17 #194
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_133834771
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 00:59 schreef Shivo het volgende:
Nog maar los van het feit dat als Twente een transfer van Castaignos naar een mooie club als Liverpool blokkeert, je waarschijnlijk weer zo'n Fer verhaal krijgt. Vorig voor de winterstop heel goed, na die mislukte transfer naar Everton een stuk minder.
Waarom zou Luc weg willen in de winterstop? Hij begint net goed te spelen bij Twente.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_133834807
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 09:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

10 miljoen is het dubbele van wat ze voor Luc betaald hebben. Joop heeft later zelf aangegeven tijdens de supporteravonden dat de transferprijs zo'n 4,8 miljoen was. Waarschijnlijk omdat iedereen zoveel kritiek had en er wilde cowboyverhalen gingen over meer dan 6 - 7 miljoen. :')
Ik dacht ook altijd dat er 7 miljoen voor Luc was betaald. Als hij 4,8 miljoen heeft gekost en er nu 6 miljoen op geboden wordt zou ik hem niet laten gaan. Hij begint nu in vorm te raken. Als hij er aan het eind van het seizoen er 20 in heeft liggen is zijn waarde ook gestegen :)

Verder speelt Luc de laatste tijd prima dus vanuit sportief oogpunt hoeft hij zeker niet weg. Daarnaast is er geen waardige vervanging. Persoonlijk zou ik geen oud spelers terug halen. Oude trainers waren ook geen succes ;)
  maandag 2 december 2013 @ 13:44:06 #196
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_133840598
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 09:59 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Ik dacht ook altijd dat er 7 miljoen voor Luc was betaald. Als hij 4,8 miljoen heeft gekost en er nu 6 miljoen op geboden wordt zou ik hem niet laten gaan. Hij begint nu in vorm te raken. Als hij er aan het eind van het seizoen er 20 in heeft liggen is zijn waarde ook gestegen :)

Verder speelt Luc de laatste tijd prima dus vanuit sportief oogpunt hoeft hij zeker niet weg. Daarnaast is er geen waardige vervanging. Persoonlijk zou ik geen oud spelers terug halen. Oude trainers waren ook geen succes ;)
Precies, helemaal mee eens. Ben er sowieso geen voorstander van om spelers te verkopen in de winterstop.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_133844845
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:16 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Ik ga even voor straf een uur in de hoek staan.
lol
Jesus saves but death prevails.
  maandag 2 december 2013 @ 16:46:06 #198
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133846344
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Precies, helemaal mee eens. Ben er sowieso geen voorstander van om spelers te verkopen in de winterstop.
Inderdaad. Niet riskeren om een halfbakken team te hebben na de winterstop. Gewoon lekker alles behouden, flink trainen en fris de 2e seizoenshelft in.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_133847128
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:46 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Inderdaad. Niet riskeren om een halfbakken team te hebben na de winterstop. Gewoon lekker alles behouden, flink trainen en fris de 2e seizoenshelft in.
Is ook nergens voor nodig, volgens mij heeft elke basisspeler, op Rosales na, nog een x aantal jaar een contract. Alleen Rosales zou je dan eventueel nog kunnen verkopen om zo wat geld op te strijken.
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
  maandag 2 december 2013 @ 17:41:41 #200
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_133847931
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:12 schreef blistah het volgende:

[..]

Is ook nergens voor nodig, volgens mij heeft elke basisspeler, op Rosales na, nog een x aantal jaar een contract. Alleen Rosales zou je dan eventueel nog kunnen verkopen om zo wat geld op te strijken.
Voor die paar knaken kan je beter die speler houden, heb je ook geen gezeik met een nieuwe gozer die alles weer moet leren. Dat kan dan wel weer in de voorbereiding deze zomer.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')