abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 december 2013 @ 20:11:10 #126
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134200533
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 20:10 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Je moet zelf ook niet de persoonlijke 'beef' aangaan met zo'n teef...
Heb je ook gelijk ik, maar kom op, ik word nu zelfs voor de slechte uitgemaakt door een mod.
Ik ben echt even flabergasted,
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 12 december 2013 @ 20:17:31 #127
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134200918
Serieus, en nu zelfs privegegevens en een mod doet er niks aan?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 12 december 2013 @ 20:34:03 #128
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134201973
Nee, privegegevens plaatsen mag gewoon? twee mods reageren in het topic en geen een die er wat mee doet? Prima, goed om te weten dat dat blijkbaar gewoon mag.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 12 december 2013 @ 20:37:53 #129
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_134202230
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 20:17 schreef snakelady het volgende:
Serieus, en nu zelfs privegegevens en een mod doet er niks aan?
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 20:34 schreef snakelady het volgende:
Nee, privegegevens plaatsen mag gewoon? twee mods reageren in het topic en geen een die er wat mee doet? Prima, goed om te weten dat dat blijkbaar gewoon mag.
Ik ga eens even kijken.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  Forum Admin donderdag 12 december 2013 @ 20:48:24 #130
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_134203019
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 20:37 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]


[..]

Ik ga eens even kijken.
was al bezig, volgens mij ist schoon
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  donderdag 12 december 2013 @ 20:50:46 #131
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134203200
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 20:48 schreef Pharkus het volgende:

[..]

was al bezig, volgens mij ist schoon
Dank je wel!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_134211399
Mods, graag kijken naar de 'lach hier ... uit topics'. Begint erg vervelend te worden.
U MAD?
  donderdag 12 december 2013 @ 23:22:21 #133
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134211425
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 20:34 schreef snakelady het volgende:
Nee, privegegevens plaatsen mag gewoon? twee mods reageren in het topic en geen een die er wat mee doet? Prima, goed om te weten dat dat blijkbaar gewoon mag.
Privégegevens? Waddan? :o
  donderdag 12 december 2013 @ 23:33:21 #134
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_134211909
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Mods, graag kijken naar de 'lach hier ... uit topics'. Begint erg vervelend te worden.
En zelf ook van dat soort topics openen. :(
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_134211931
quote:
11s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:33 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

En zelf ook van dat soort topics openen. :(
Ik begon en dacht dat het leuk was. Nu schaam ik me er voor ;(
U MAD?
  donderdag 12 december 2013 @ 23:34:21 #136
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_134211945
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik begon en dacht dat het leuk was. Nu schaam ik me er voor ;(
En terecht!
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  donderdag 12 december 2013 @ 23:40:22 #137
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134212180
quote:
11s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:22 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Privégegevens? Waddan? :o
Woonplaats, volledige naam, volledige naam van mijn vriend enz.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 12 december 2013 @ 23:40:50 #138
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134212200
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:40 schreef snakelady het volgende:

[..]

Woonplaats, volledige naam, volledige naam van mijn vriend enz.
Ah, niks nieuws dus -O-
:*
  donderdag 12 december 2013 @ 23:42:48 #139
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134212251
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:40 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ah, niks nieuws dus -O-
:*
Blijkbaar vind deze persoon mij erg interessant, ze is namelijk al een jaar bezig met diverse bans om dezelfde reden.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_134229552
Trolltopics zijn tot op zekere hoogte normaal hier, maar kan die bullshit van Roadtrip niet wat scherper in de gaten worden gehouden?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2013 16:41:31 ]
  † In Memoriam † vrijdag 13 december 2013 @ 17:10:27 #141
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_134230604
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:41 schreef spiritusbus het volgende:
Trolltopics zijn tot op zekere hoogte normaal hier, maar kan die bullshit van Roadtrip niet wat scherper in de gaten worden gehouden?
Nogmaals, users tippen is niet nodig in dit topic. Wij zien hetzelfde. Ik heb zijn laatste topic opengelaten, ik zie ergere dingen... ;) Toch bedankt. ^O^
Are you fokking to me?
  zondag 15 december 2013 @ 01:56:50 #142
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_134281028
[Octo Tentakel modus]Deze user is zeer vervelend aanwezig[/Octo Tentakel modus]
BeachBoyBert
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_134281516
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:41 schreef spiritusbus het volgende:
Trolltopics zijn tot op zekere hoogte normaal hier, maar kan die bullshit van Roadtrip niet wat scherper in de gaten worden gehouden?
Waarom is het op Fok altijd nodig azijn te zeiken? Er is een standaard groep users die hier gewoon helemaal niks toevoegt. Alleen maar topics afkraken. En natuurlijk privé gegevens lekken.

Wanneer je een topic afkraakt via reacties verniel je het topic. Iedereen gaat lekker meedoen en de kwaliteit gaat harder achteruit dan je zusje tijdens het inparkeren tegen een lantaarnpaal aan rijd. Alle mogelijke potentie wordt eruit gezogen.

Was er trouwens bij de mededelingen ook niet een topic waar stond dat je daar een ban voor kon krijgen?

Ik wil trouwens ook even benadrukken dat ik geen troll ben. Google vakanties Uu voor bewijs. Ik ben trouwens vaak genoeg met bewijs aangekomen. Ik heb zelfs een fucking pic van mijn internet bankieren gepost.

Ik heb me er echter bij neergelegd dat veel mensen hier issues hebben en alleen zeiken. Natuurlijk heb ik soms bagger gemaakt. Iedereen wel eens. Over het algemeen is dat het niet. En het is ook niet verzonnen. Maar opnieuw het boeit me vrij weinig als mensen het niet geloven. Wees blij met je simpele leventje waar geen andere ideologieën en standaarden inpassen. Het boeit me niet als je het niet gelooft. Ik geef meet om de kleur van de pluisjes in mijn navel dan of jullie het geloven.

Zowiezo trouwens maken users die topics aanmaken de KLB. Je kan iedereen wel afzeiken maar dankzij users als Haan33, Supergirl, Braddie, Spierbal, Erno-BE en ik komt dit forum aan zijn charme. De mensen die posts maken die hun persoonlijkheid reflecteren zorgen voor een diverse KLB. Niet de mensen die alleen maar negatieve dingen schreeuwen.

Uberhaupt begrijp ik niet waarom topics zo vaak gesloten moeten worden. Bagger sterft vanzelf uit aangezien niemand leest of reageert. En topics met potentie blijven open.

Het Erno-BE topic Hoe hij meiden ontmoet is een pareltje. Dat alle meisjes roken ook. Zelfs als hij een troll is heeft hij een toegevoegde waarde.

Dat hebben mensen met een aggressie probleem als jij spiritus of hoink581 niet.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_134281524
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 02:33 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Waarom is het op Fok altijd nodig azijn te zeiken? Er is een standaard groep users die hier gewoon helemaal niks toevoegt. Alleen maar topics afkraken. En natuurlijk privé gegevens lekken.

Wanneer je een topic afkraakt via reacties verniel je het topic. Iedereen gaat lekker meedoen en de kwaliteit gaat harder achteruit dan je zusje tijdens het inparkeren tegen een lantaarnpaal aan rijd. Alle mogelijke potentie wordt eruit gezogen.

Was er trouwens bij de mededelingen ook niet een topic waar stond dat je daar een ban voor kon krijgen?

Ik wil trouwens ook even benadrukken dat ik geen troll ben. Google vakanties Uu voor bewijs. Ik ben trouwens vaak genoeg met bewijs aangekomen. Ik heb zelfs een fucking pic van mijn internet bankieren gepost.

Ik heb me er echter bij neergelegd dat veel mensen hier issues hebben en alleen zeiken. Natuurlijk heb ik soms bagger gemaakt. Iedereen wel eens. Over het algemeen is dat het niet. En het is ook niet verzonnen. Maar opnieuw het boeit me vrij weinig als mensen het niet geloven. Wees blij met je simpele leventje waar geen andere ideologieën en standaarden inpassen. Het boeit me niet als je het niet gelooft. Ik geef meet om de kleur van de pluisjes in mijn navel dan of jullie het geloven.

Zowiezo trouwens maken users die topics aanmaken de KLB. Je kan iedereen wel afzeiken maar dankzij users als Haan33, Supergirl, Braddie, Spierbal, Erno-BE en ik komt dit forum aan zijn charme. De mensen die posts maken die hun persoonlijkheid reflecteren zorgen voor een diverse KLB. Niet de mensen die alleen maar negatieve dingen schreeuwen.

Uberhaupt begrijp ik niet waarom topics zo vaak gesloten moeten worden. Bagger sterft vanzelf uit aangezien niemand leest of reageert. En topics met potentie blijven open.

Het Erno-BE topic Hoe hij meiden ontmoet is een pareltje. Dat alle meisjes roken ook. Zelfs als hij een troll is heeft hij een toegevoegde waarde.

Dat hebben mensen met een aggressie probleem als jij spiritus of hoink581 niet.
:') _O-
  zondag 15 december 2013 @ 02:53:51 #145
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_134281657
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 02:33 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Waarom is het op Fok altijd nodig azijn te zeiken? Er is een standaard groep users die hier gewoon helemaal niks toevoegt. Alleen maar topics afkraken. En natuurlijk privé gegevens lekken.

Wanneer je een topic afkraakt via reacties verniel je het topic. Iedereen gaat lekker meedoen en de kwaliteit gaat harder achteruit dan je zusje tijdens het inparkeren tegen een lantaarnpaal aan rijd. Alle mogelijke potentie wordt eruit gezogen.
Verkapte poging om ook eens een leuk metafoor te bedenken. :{

quote:
Was er trouwens bij de mededelingen ook niet een topic waar stond dat je daar een ban voor kon krijgen?

Ik wil trouwens ook even benadrukken dat ik geen troll ben. Google vakanties Uu voor bewijs. Ik ben trouwens vaak genoeg met bewijs aangekomen. Ik heb zelfs een fucking pic van mijn internet bankieren gepost.
Zozo, knappe jongen ben jij zeg!

quote:
Zowiezo trouwens maken users die topics aanmaken de KLB. Je kan iedereen wel afzeiken maar dankzij users als Haan33, Supergirl, Braddie, Spierbal, Erno-BE en ik komt dit forum aan zijn charme. De mensen die posts maken die hun persoonlijkheid reflecteren zorgen voor een diverse KLB. Niet de mensen die alleen maar negatieve dingen schreeuwen.
Eigenlijk niet, deze users zorgen voor bagger. Oftewel:
quote:
8s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:37 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dat kunnen alleen mensen die apatisch zijn of valium slikken. Zulke users moeten gewoon mentaal kapot worden gemaakt namelijk.
.... dit.

quote:
Uberhaupt begrijp ik niet waarom topics zo vaak gesloten moeten worden. Bagger sterft vanzelf uit aangezien niemand leest of reageert. En topics met potentie blijven open.
Op een gegeven moment wel, maar een slotje is niet alleen bedoeld om een discussie te stoppen, maar ook een signaal te geven naar de user dat het ongewenste bagger is. Tevens zijn FOK!ers stiekem dol op bagger omdat ze graag anderen onderuit halen. Iedereen wil graag zijn gal spuiten over een baggeraar en dat is de reden dat bijv. Mortaxx of Marie er een slotje op gooit.
quote:
Het Erno-BE topic Hoe hij meiden ontmoet is een pareltje. Dat alle meisjes roken ook. Zelfs als hij een troll is heeft hij een toegevoegde waarde.
Hoe durf je dat een pareltje je te noemen? Erno zat zichzelf voornamelijk publiekelijk belachelijk te maken en andere users zaten hem nog belachelijker te maken dan hij dat zelf al deed. Zoals eerder gezegd, FOK!ers houden van leedvermaak.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_134281709
quote:
7s.gif Op zondag 15 december 2013 02:53 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Verkapte poging om ook eens een leuk metafoor te bedenken. :{

[..]

Zozo, knappe jongen ben jij zeg!

[..]

Eigenlijk niet, deze users zorgen voor bagger. Oftewel:

[..]

.... dit.

[..]

Op een gegeven moment wel, maar een slotje is niet alleen bedoeld om een discussie te stoppen, maar ook een signaal te geven naar de user dat het ongewenste bagger is. Tevens zijn FOK!ers stiekem dol op bagger omdat ze graag anderen onderuit halen. Iedereen wil graag zijn gal spuiten over een baggeraar en dat is de reden dat bijv. Mortaxx of Marie er een slotje op gooit.

[..]

Hoe durf je dat een pareltje je te noemen? Erno zat zichzelf voornamelijk publiekelijk belachelijk te maken en andere users zaten hem nog belachelijker te maken dan hij dat zelf al deed. Zoals eerder gezegd, FOK!ers houden van leedvermaak.
Jij bent dus precies het type user wat ik bedoel. Zelf heb je nog nooit iets met toegevoegde waarde geproduceerd. Je zeikt alleen anderen af. Natuurlijk is dat makkelijker dan zelf een topic maken. Alleen niemand heeft er wat aan. Het doet me een beetje denken aan dikke oude mensen die op de bank een enorme hoeveelheid commentaar hebben. Zelf kunnen ze echter geen 100 meter rennen.

Opnieuw heb je mij en andere users hier persoonlijk aangevallen. De topics van de users die je hier afkraakt zijn succesvoller dan je eigen gezeik. Mijn topics ook.

Van de slotjes heb je wel een goed punt dat ze bedoeld zijn om gebruikers als jou te stoppen.

Zowiezo trouwens zit er toch een driehoekje I'm een topic te rapporteren? Waarom moet dat altijd hier? 9 is dit een lekkere plek om achterbaks te roddelen?

Dat topic van erno was trouwens wel een pareltje. I'm en vele mensen met mij moesten lachen.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  zondag 15 december 2013 @ 03:11:45 #147
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_134281742
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 03:04 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Jij bent dus precies het type user wat ik bedoel. Zelf heb je nog nooit iets met toegevoegde waarde geproduceerd. Je zeikt alleen anderen af. Natuurlijk is dat makkelijker dan zelf een topic maken. Alleen niemand heeft er wat aan. Het doet me een beetje denken aan dikke oude mensen die op de bank een enorme hoeveelheid commentaar hebben. Zelf kunnen ze echter geen 100 meter rennen.

Opnieuw heb je mij en andere users hier persoonlijk aangevallen. De topics van de users die je hier afkraakt zijn succesvoller dan je eigen gezeik. Mijn topics ook.

Van de slotjes heb je wel een goed punt dat ze bedoeld zijn om gebruikers als jou te stoppen.

Zowiezo trouwens zit er toch een driehoekje I'm een topic te rapporteren? Waarom moet dat altijd hier? 9 is dit een lekkere plek om achterbaks te roddelen?

Dat topic van erno was trouwens wel een pareltje. I'm en vele mensen met mij moesten lachen.
Ik maak regelmatig topics aan, maar alleen als ik daar iets in zie. (en dat heb ik soms verkeerd gezien, dat geef ik toe). Maar ik maak niet om elk wissewasje gelijk een topic aan omdat ik perse wat bij wil dragen in de vorm van een topic. Beter 1 keer per 2 weken een topic waar aandacht aan is besteed dan 3x per dag mijn hersenscheten online te zetten.

De macht ligt hem er in om ook eens je mond te houden als dat nodig is.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zondag 15 december 2013 @ 03:14:50 #148
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134281757
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 03:04 schreef Roadtrip het volgende:
Zowiezo trouwens zit er toch een driehoekje I'm een topic te rapporteren? Waarom moet dat altijd hier? 9 is dit een lekkere plek om achterbaks te roddelen?
Hier is het openbaar, in een TR niet. Om het dan achterbaks te noemen is dan ook een beetje vreemd. Verder krijgen jullie klappen van Opa wanneer hij wakker wordt
  zondag 15 december 2013 @ 03:19:59 #149
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_134281782
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 03:14 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Hier is het openbaar, in een TR niet. Om het dan achterbaks te noemen is dan ook een beetje vreemd. Verder krijgen jullie klappen van Opa wanneer hij wakker wordt
Hier ga ik dan ook stoppen. Ik heb mijn punt gezet en wil het daar dan ook bij laten. Zou het prima vinden als Opa aan zou geven dat een verdere discussie ongewenst is, maar moreel gezien een beetje krom als hij de posts nou zou deleten. Maar achter een degelijke beëindiging van deze discussie zou ik achterstaan.

Maar verder heb nuttiger dingen te doen, zoals slapen. Ajuus!
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  Forum Admin zondag 15 december 2013 @ 09:12:08 #150
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_134282520
Het enige wat ik hier nog aan toe wil voegen is dit:
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 02:33 schreef Roadtrip het volgende:
Zowiezo trouwens maken users die topics aanmaken de KLB. Je kan iedereen wel afzeiken maar dankzij users als Haan33, Supergirl, Braddie, Spierbal, Erno-BE en ik komt dit forum aan zijn charme. De mensen die posts maken die hun persoonlijkheid reflecteren zorgen voor een diverse KLB.
nofi, maar hiermee geef je duidelijk aan dat je geen zak begrijpt van KLB. Het is nooit de bedoeling van KLB geweest om als een infantiel verzonnen lulkoek verhaaltjes forum te dienen. Dat dit soort topics populair lijken komt door de beperkte fanbase en klonenkermis die dat soort topics volblaffen met reacties als TS is mongool, TS heeft aids. TS heeft een geil zusje. Al dan niet gevolgd door de :') in grote hoeveelheden. Want dat hoort zo, anderen doen het ook dus het is leuk.
Dat kan jij wellicht fantastisch vinden allemaal. Het merendeel van FOK! denkt daar gelukkig anders over.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')