abonnement Unibet Coolblue
pi_136664817
Top film! Vooral leuk dat er zoveel inside jokes inzitten die vooral voor de oudere kijker herkenbaar zijn. Heb mij echt vermaakt en wil zeker het spaceship hebben _O_

quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 02:10 schreef mschol het volgende:

[..]

must see, lastig om te zeggen: zelf ben ik een animatiefilm fan en heb ik dus een wat 'roze' bril op voor verhaal e.d. en vind ik ze snel al vrij goed te pruimen :)

Het verhaal moet je niet al teveel van verwachten, het is vooral de herkenning, het concept en een verassing in het midden van de film waardoor ik hem erg goed ben gaan waarderen.
Een film uit alleen maar lego steentje werkt opzich prima, maar het is duidelijk meer op kinderen gericht, echter zitten er voor de oudere kijker herkenbare punten in.

Ik zou zeggen: als je een PUC kaart hebt of het niet erg vind 13 euro uit te geven aan een film: gewoon kijken, vind je 13 euro (te) veel: laat het dan nog even liggen en kijk hem lekker thuis: leuk om gezien te hebben, maar de bioscoop voegt niet echt wat toe imho.

ik wil Wyldstyle trouwens wel als minifig erbij hebben :+ (maar aangezien er een collectible minifig serie van de film is zal die daar wel bij zitten)

[..]

have fun, ik heb mij er iig mee vermaakt :s)
(Western) Wyldstyle zit trouwens inderdaad tussen de CMF.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')