abonnement Unibet Coolblue
pi_133504113


Welkom in het FUT 14 topic!

FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimatedb.nl/
- Prijzen opzoeken 2.0: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com

Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:

SPOILER: enkele profielschetsen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: de gamertags
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* *O* *O* www.wefut.com *O* *O* *O*
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  vrijdag 22 november 2013 @ 00:42:43 #2
368552 Ajacied7
Trotse winnaar SMLENO-cup
pi_133504137
Morgen weer 800k er bij. Wat nou gierig
pi_133504240
Ik ben er echt niet uit welke BPL CBs ik (tijdelijk) moet nemen.
Heb nu Sakho, Vermaelen en Vertonghen, maar die zijn allemaal links. Dus eigenlijk maar 1 van die 3 :P
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_133504352
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:47 schreef DuTank het volgende:
Ik ben er echt niet uit welke BPL CBs ik (tijdelijk) moet nemen.
Heb nu Sakho, Vermaelen en Vertonghen, maar die zijn allemaal links. Dus eigenlijk maar 1 van die 3 :P
Kompany, Luiz, Kaboul en Diakite bevielen allemaal goed hier eigenlijk. Die laatste was wel de beste value for money :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133504406
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:52 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Kompany, Luiz, Kaboul en Diakite bevielen allemaal goed hier eigenlijk. Die laatste was wel de beste value for money :)
Kompany ga ik nog wel halen, maar die gaat nog wel iets zakken denk ik.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  vrijdag 22 november 2013 @ 00:57:24 #6
368552 Ajacied7
Trotse winnaar SMLENO-cup
pi_133504440
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:55 schreef DuTank het volgende:

[..]

Kompany ga ik nog wel halen, maar die gaat nog wel iets zakken denk ik.
Oeh spannend. Zou je hem dan wel halen met het vooruitzicht dat zijn prijs gaat dalen? Moeilijk moeilijk.
pi_133504542
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:57 schreef Ajacied7 het volgende:

[..]

Oeh spannend. Zou je hem dan wel halen met het vooruitzicht dat zijn prijs gaat dalen? Moeilijk moeilijk.
Als hij nog 5-10k zakt dit weekend, dat scheelt toch weer flink wat Torres Nilos verkopen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_133504621
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133504697
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:02 schreef DuTank het volgende:

[..]

Als hij nog 5-10k zakt dit weekend, dat scheelt toch weer flink wat Torres Nilos verkopen
Beter haal je IF Sakho en , die is belachelijk goedkoop op de Xbox :o en veiligere investering dan Kompany.
pi_133504735
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:12 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Beter haal je IF Sakho en , die is belachelijk goedkoop op de Xbox :o en veiligere investering dan Kompany.
Ook die zakt nog wel even dit weekend. Eigenlijk wil ik IF Sakho en Kompany :P
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_133504870
Die prijs van IF Pogba op de PS3 :'( 120k voor een 80-rated speler. Hij was een paar dagen geleden nog veel goedkoper dan IF Boateng, nu veel duurder.
pi_133504872


Toch niet slecht, 120k profit (voor tax) voor geduld hebben. Grootscheepse opruiming van mn club.
pi_133504899

Lekker goedkoop team. Een paar IF Krul's in mijn TP zitten, misschien dat ik die even probeer.
In principe komen er uiteindelijk een aantal upgrades. IF Sakho, Kompany, Toure (en Cech) sowieso.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_133505550
Dooie boel hier
pi_133505551
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 02:39 schreef DutchSL het volgende:
Dooie boel hier
Ja he
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
  vrijdag 22 november 2013 @ 02:50:35 #16
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_133505582
Mogge
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_133505636
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 02:50 schreef Reemi het volgende:
Mogge
Jo.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_133505637
Bedankt FOK! voor je Sexy Arabs Ads. Ik heb inderdaad net Homeland gekeken.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_133506099

Bohhhhh dit ziet er zo geniaal uit. Graphics zijn ook echt ziek.

Mogguhhhh :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 22 november 2013 @ 07:40:42 #20
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_133506132
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 07:33 schreef Tim86 het volgende:

Bohhhhh dit ziet er zo geniaal uit. Graphics zijn ook echt ziek.

Mogguhhhh :)
Ik vind de gameplay er ook wel vet uitzien en de graphics zijn echt heel mooi, maar dit is echt een typische hack and slash game en daarmee gaan ze voorbij aan het feit dat de Romeinen het juist van de oorlogstactieken als geheel moesten hebben en niet per individu. Kies dan een andere tijd uit of verneuk de historische achtergrond niet zo. _O-
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_133506154
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 07:40 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Ik vind de gameplay er ook wel vet uitzien en de graphics zijn echt heel mooi, maar dit is echt een typische hack and slash game en daarmee gaan ze voorbij aan het feit dat de Romeinen het juist van de oorlogstactieken als geheel moesten hebben en niet per individu. Kies dan een andere tijd uit of verneuk de historische achtergrond niet zo. _O-
Deze tijd leent zich daar prima voor. Gewoon Spartacus style knallen met vette executies niks mis mee. De rest kan dan alsnog Rome of Age of Empires etc spelen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 22 november 2013 @ 07:47:42 #22
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_133506170
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 07:45 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Deze tijd leent zich daar prima voor. Gewoon Spartacus style knallen met vette executies niks mis mee. De rest kan dan alsnog Rome of Age of Empires etc spelen.
Mwah, ze hadden wel de eerste kunnen zijn die een 3rd person(of 1st person) spel over de Romeinen hadden kunnen maken en ook de historische achtergrond hadden kunnen behouden/gebruiken.
Als het toch Spartacus style is, hadden ze gewoon die verhaallijn moeten nemen...
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  vrijdag 22 november 2013 @ 07:50:24 #23
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_133506186
Morgen heren :W

Aantal mensen hier was zo positief over 4231 toch? Is het dan de "gewone" 4231, of 4231 (1)?
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_133506196
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 07:47 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Mwah, ze hadden wel de eerste kunnen zijn die een 3rd person(of 1st person) spel over de Romeinen hadden kunnen maken en ook de historische achtergrond hadden kunnen behouden/gebruiken.
Als het toch Spartacus style is, hadden ze gewoon die verhaallijn moeten nemen...
niet iedereen fapt op dat soort dingen als jij hè :P

Nu heb je gewoon een toffe game die een groot publiek aanspreekt. In die 20 minuten zat ook wel veel meer dan alleen hack & slash trouwens. Of het verhaal ook goed is weet ik verder niet.

Mij spreekt het wel aan in ieder geval. Gameplay lijkt op de Arkham games ook :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 22 november 2013 @ 07:53:40 #25
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_133506206
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 07:52 schreef Tim86 het volgende:

[..]

niet iedereen fapt op dat soort dingen als jij hè :P

Nu heb je gewoon een toffe game die een groot publiek aanspreekt. In die 20 minuten zat ook wel veel meer dan alleen hack & slash trouwens. Of het verhaal ook goed is weet ik verder niet.

Mij spreekt het wel aan in ieder geval. Gameplay lijkt op de Arkham games ook :)
Dat klopt. :P
Ik denk wel dat zodra er bijvoorbeeld een vrij grote reviewer is die er wat over zegt, dat ze er wel nog wat kritiek mee zullen vangen. :P
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')