abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 21 november 2013 @ 22:41:08 #1
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_133500279




• FOK!: Autobandje
• IGN: Stylooke

• FOK!: YOLOswag4Jesus
• IGN: YOLOswag4Jesus

• FOK!: OmNOMNOMNOMNOM
• IGN: ihasaKAROT

• FOK!: jespertje
• IGN: jespertje

• FOK!: Skweezer
• IGN: skz

• FOK!: Lamabal
• IGN: Booyaa

• FOK!: Keselo
• IGN: Lujan

• FOK!: Dustbrain
• IGN: MyLíttlePowny

• FOK!: Physics
• IGN: beerpaddington

• FOK!: EpicKnife
• IGN: Nld x TangoDown


• FOK!: Salamando
• IGN: Salamand0

• FOK!: Zeroku
• IGN: HEER Jeffrey

• FOK!: mmPRTSR
• IGN: XOXOTHELOVETRUCK


• FOK!: Kensei
• IGN: Wasbeertje

• FOK!: Jessrabbit
• IGN: Ðenied

• FOK!: Vierkantblokje
• IGN: Vierkantblokje


• FOK!: nyny83
• IGN: PublicPervert

• FOK!: pl4kkie
• IGN: pl4kkie

• FOK!ker: Xetran
• IGN: Xetran

• FOK!: DjNivek
• IGN: Grumpmeister

• FOK!: BobW
• IGN: Eames

• FOK!: AlDieWillenTeKaaprenVaren
• IGN: KONING WILLEM IV

• FOK!: Djurres
• IGN: Djurres

• FOK!: ExtremeBanaan
• IGN: Blema

• FOK!: Newbie114
• IGN: Zepigheid

• FOK!: Snorrenbaard
• IGN: Joostmakaay

• FOK!: Yamiown
• IGN: Yamiown

Unranked

• FOK!: Liandri
• IGN: mikanda & mouce

• FOK! FedExpress
• IGN: FedExpress90

SPOILER: LINKS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tadumtiedum.
pi_133500456
TT :')
pi_133500472
Fnatic logo kan ook wel uit de OP inmiddels :P
  donderdag 21 november 2013 @ 22:54:20 #4
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133500746
quote:
7s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:02 schreef Xetran het volgende:

[..]

Jouw adc pagina is echt helemaal identiek aan mijne. :')
great minds.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133501106
nou 9 21 0 heca is een faal
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_133501109
Corki is gebuffed? Ik had een nerf verwacht _O-
Because you know i'm all about that ass
pi_133501260
damn die assist streaks zijn ook nice, gewoon 300 gold voor een assist
I noticed you noticing me so i just want to put you on notice that i noticed you too.
  donderdag 21 november 2013 @ 23:45:07 #8
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133502395
ik ga ff zilean support doen in een normal, zin in.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133502505
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:45 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ga ff zilean support doen in een normal, zin in.
Ok.
I noticed you noticing me so i just want to put you on notice that i noticed you too.
pi_133502593
Zilean is goed totdat iedereen lvl 18 is vind ik. :{ :{
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 22 november 2013 @ 00:38:56 #11
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133504063
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:48 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

Ok.
drie maal raden wat mijn adc was.

ik zal je niet laten raden, al is het echt wel te raden gezien het gewoon elk fucking potje hetzelfde verhaal is. (als ik top ga en mn lane hard win gaat de rest van mn team ondertussen 0/8, ja echt ja.)
Iemand die voor het eerst corki speelde. MET UFO CORKI SKIN FFS...
En hij had geen id hoe hij aan die skin kwam maar dat het de eerste keer corki voor hem was was duidelijk, niet dat hij met welkander champ iets nuttigs had uitgevreten natuurlijk want hij ging alleen maar dood. Elke skillshot recht op in vliegen, zn w gebruiken om 'te initiaten' ... zucht..
En elke cs missen (hoe dat mogelijk is met corki moet je mij niet vragen)

Ik maakte paar kills (als support zonder dmg.. maar toch) en ging maar wat ap erbij builden. Niet dat het veel zin had want de rest van mn team had ook geen idee wat de bedoeling was. Een voor een dood gaan tegen jinx. 0 map awareness (ik vocht op een gegeven moment LETTERLIJK EEN MINUUT LANG tegen shaco, iedereen bleef rustig in zn lane. Uiteindelijk killed shaco me (zelfs nadat ik zowel mn ult als mn barrier had gebruikt en hem 3x had geslowed) Niemand die op pings reageerde, in plaats daarvan gewoon doorgaan met in hun eigen lanes sterven.

Soms vraag ik me werkelijk af waar ik dit spel nog voor doe want ik lijk alleen maar dieper in de put der zigeuner platkoppen met een pc uit 1930 te glijden, elk potje zijn mn teammaten nog achterlijker dan het potje ervoor. Ik zou hier zo een documantaire over kunnen filmen en op cannes binnenkomen want hier moeten wetenschappelijke studies op gehouden worden. Zelfs als je een groep brulapen (minst intelligente aapsoort ter wereld voor uwen informatie) met een stalen pijp zou bewerken op hun schedel en ze daarna een gameboy in de handen drukt met league of legends er op zouden ze nog nuttiger in je team zijn dan wat ik elke keer om me heen heb staan.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 22 november 2013 @ 01:15:58 #12
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133504753
zelfde liedje zonet.
Houd ik bot ok, gaan mid, jungle en top feeden als een malle. kijk lolking maar als je me niet geloofd tis werkelijk godverdomme elk potje hetzelfde.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133504843
Shyvanna hier... Ben best blij met de update. Smite 40sec reduction. Heb m'n jungle nu vrij snel geklaard... voor de rest wel oppassen voor eerdere ganks dus ~O>
pi_133504858
Die Corki is silver 1. Hijs beter dan jij dus.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  vrijdag 22 november 2013 @ 02:21:06 #15
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133505459
het kan nog veeeeel mooier hoor! prachtig dit.
Eerst gaat mid na 2389423948273 deaths te hebben gefeed aan leblanc afk.

(rest van team ook hoor daar niet van, ze gingen zelfs achter leblancs clone aan terwijl ik goddomme haar pingde ffs)

Ik heb zoiets van naja gewoon doorspelen voor de lolheid, mn internet eraf.
30 min later (gegitaarspeeld en ff bezig wat dingen masteren in een van de nummers waar ik aan werk) kan ik dit nu eindelijk posten.

Ik zou echt een stream moeten hebben, mensen geloven dit gewoon niet hoe erg het is maar het is toch echt... zucht.. erger dan het ergste, en in mijn team.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 22 november 2013 @ 02:21:35 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133505463
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:22 schreef znarch het volgende:
Die Corki is silver 1. Hijs beter dan jij dus.
Knap gezien ik platinum ben.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133505554
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 02:21 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Knap gezien ik platinum ben.
We hebben het over echte ranking. Niet die in je hoofd.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  vrijdag 22 november 2013 @ 02:45:49 #18
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133505569
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 02:40 schreef znarch het volgende:

[..]

We hebben het over echte ranking. Niet die in je hoofd.
Ik heb het over echte ranking ja.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133505601
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 02:45 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik heb het over echte ranking ja.
Zilver dus http://www.lolking.net/summoner/euw/20776641#history
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_133505931
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:20 schreef Lamabal het volgende:
Wat heerlijk is rammus nu :3
Ik dacht dat het aan mij lag, Rammus is echt goddelijk nu _O_ Door de nieuwe jungle blijf je altijd bij in lvls en je ganks zijn als vanouds (en zelfs beter omdat je hoger lvl bent) _O_
pi_133505934
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:03 schreef blow... het volgende:
Corki is gebuffed? Ik had een nerf verwacht _O-
Was niet echt een buff, meer een change om hem makkelijker te kunnen balancen. Minder free trade potential en meer skill nodig nu. Ik vind het wel goed zo.

quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:50 schreef blow... het volgende:
Zilean is goed totdat iedereen lvl 18 is vind ik. :{ :{
Je moet wat creatiever worden met je bommen, maar zelfs al is het lastiger om iets met je bommen te doen, je blijft een enorme utility bot.
pi_133505958
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 06:43 schreef Keselo het volgende:

[..]

Was niet echt een buff, meer een change om hem makkelijker te kunnen balancen. Minder free trade potential en meer skill nodig nu. Ik vind het wel goed zo.

[..]

Je moet wat creatiever worden met je bommen, maar zelfs al is het lastiger om iets met je bommen te doen, je blijft een enorme utility bot.
aahzo _O_

Is jinx ook gebuffed of ben ik gewoon beter geworden in skillshots?
Because you know i'm all about that ass
pi_133506745
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 02:21 schreef BaajGuardian het volgende:
en flikker de fuck op met je ge'zoveel procent kans blabla' statistieken werken niet op mensen, en daar komt nog bij dat sommige mensen meer pech hebben dan anderen, en ik nog meer dan die mensen.
Je hebt gelijk BG. Het is allemaal 1 groot complot tegen jou. Riot en je teammates zijn er elke keer weer opuit om jou zo hard mogelijk te naaien om te zorgen dat je silver blijft en in normals met lage MMR terecht komt. Zelf speel je uiteraard altijd fantastisch maar door je bewust falende teamgenoten word je tegengehouden in de ontwikkeling van je ranking.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_133507662
Patch is nu al broken gevonden.
Jungle niet meer nodig. gewoon dubble face of the mounten relic namen en duo top farmen met stac's krijg je gold zat samen om snel te builden en dna kun je gewoon tussen door is een red pakken.

gewoon dus een 2 - 1 - 2 comp zoals in de lagere lvls. en dan rol je er zo over heen als de tegenstander wel een jungle heeft. als je dan zen red stealt loopt ie zo 2 lvls achter en is het extra lastig om bij te komen en een goede impact te hebben.
  vrijdag 22 november 2013 @ 10:27:40 #25
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_133508265
Nadeel aan duo top is dat als bot slecht gaat, en mid slecht gaat, je moet gaan roemen zonder smite, waardoor Camps evt langer duren om te clearen, kies je ervoor die niet te doen heb je geen xp.. Waardoor je enigszins achter kan komen. Ik zie t nog gebeuren dat t solo bot en duo top word, omdat er nu 3 brushes op top zijn..
Tadumtiedum.
pi_133508796
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:27 schreef Djurres het volgende:
Nadeel aan duo top is dat als bot slecht gaat, en mid slecht gaat, je moet gaan roemen zonder smite, waardoor Camps evt langer duren om te clearen, kies je ervoor die niet te doen heb je geen xp.. Waardoor je enigszins achter kan komen. Ik zie t nog gebeuren dat t solo bot en duo top word, omdat er nu 3 brushes op top zijn..
Maar als je dan dus eigenlijk al 2k meer goud hebt dan dat je anders in de jungle zou hebben, dan loop je eigenlijk een item voor en gaat camps clearen nou niet bepaald langer duren. Geen goede ontwikkeling iig, maar zoals op Reddit al aangegeven, het is makkelijk te fixen door de passive van de relic niet te laten werken op iemand anders die dezelfde passive heeft.
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:07:00 #27
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133511819

Mitsurugi details.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:10:02 #28
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133511904
quote:
Mocht je willen, je denkt toch niet dat ik heel het jaar ranked heb gespeeld :') kijk eens naar de matches played. Alleen paar matches gespeeld (duoq nog wel) aan het absolute eind van het seizoen welk allemaal getrolled werden door mensen die wss allang gesettled waren oid. Geen enkel van die potjes had ik een 5v5, geen enkel van die potjes had ik mensen die probeerden te winnen in mn team :D
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133512079
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:10 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Mocht je willen, je denkt toch niet dat ik heel het jaar ranked heb gespeeld :') kijk eens naar de matches played. Alleen paar matches gespeeld (duoq nog wel) aan het absolute eind van het seizoen welk allemaal getrolled werden door mensen die wss allang gesettled waren oid. Geen enkel van die potjes had ik een 5v5, geen enkel van die potjes had ik mensen die probeerden te winnen in mn team :D
Je bent dus simpelweg Zilver. Wat zich verder in jouw fantasie afspeelt is minder relevant.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:18:47 #30
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133512181
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:15 schreef znarch het volgende:

[..]

Je bent dus simpelweg Zilver. Wat zich verder in jouw fantasie afspeelt is minder relevant.
Ik ben platinum vriend, iedereen die dagelijks met mij speelt zal dat beamen.
Een zilver kan andere platinums niet consistent outfarmen en outplayen of wel soms?
Maar goed ik ga dit seizoen (als ik me wat beter voel want heb atm een kater) wel weer gewoon ranked spelen vanaf het begin. Wie weet eindig ik wel in D5.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133512683
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:18 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik ben platinum vriend, iedereen die dagelijks met mij speelt zal dat beamen.
Een zilver kan andere platinums niet consistent outfarmen en outplayen of wel soms?
Dat kun jij ook niet. Volgens je matchistory word je simpel outplayed door noobs en je bent zelf keihard zilver.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:18 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]
Maar goed ik ga dit seizoen (als ik me wat beter voel want heb atm een kater) wel weer gewoon ranked spelen vanaf het begin. Wie weet eindig ik wel in D5.
Dat roep je elk seizoen en nog nooit heb je het laten zien.

Voorlopid is je normal MMR ook geen diamond aangezien je gewoon met en tegen zilver mensen speelt.

Maareh. Om maar ff op jouw manier te praten:

Ik ben minstens zo goed als Christiano Ronaldo en Lebron James.

Ik laat het alleen niet zien. Als ik hier thuis voetbal/bbal outplay ik regelmatig internationals. Miss dat ik dit jaar wel meedoe aan de NBA finale maar meh.

:+ :o :D
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_133512761
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:15 schreef znarch het volgende:

[..]

Je bent dus simpelweg Zilver. Wat zich verder in jouw fantasie afspeelt is minder relevant.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:18 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik ben platinum vriend, iedereen die dagelijks met mij speelt zal dat beamen.
Een zilver kan andere platinums niet consistent outfarmen en outplayen of wel soms?
Maar goed ik ga dit seizoen (als ik me wat beter voel want heb atm een kater) wel weer gewoon ranked spelen vanaf het begin. Wie weet eindig ik wel in D5.
Ja ja die praatjes kennen we allemaal. Toen ik in S4 zat vond ik mezelf ook beter dan de rest, dus heb ik gewoon door de poep heen geworsteld en de ladder opgeklommen. Ik ben nu gewoon Plat.

Eerlijk gezegd komt het op mij over als een vorm van zwakte als je niet gewoon het doorzettingsvermogen kunt opbrengen om daar te komen waar je jezelf inschat.

As-is ben je een Silvie. Staat je vrij om je te bewijzen in SoloQ
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:40:32 #33
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133512944
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:35 schreef Physics het volgende:

[..]

[..]

Ja ja die praatjes kennen we allemaal. Toen ik in S4 zat vond ik mezelf ook beter dan de rest, dus heb ik gewoon door de poep heen geworsteld en de ladder opgeklommen. Ik ben nu gewoon Plat.

Eerlijk gezegd komt het op mij over als een vorm van zwakte als je niet gewoon het doorzettingsvermogen kunt opbrengen om daar te komen waar je jezelf inschat.

As-is ben je een Silvie. Staat je vrij om je te bewijzen in SoloQ
Ik bewijs me dagelijks in soloq door mn lane hard te stompen, soms zelfs tegen diamond 5s. Maar als de rest van je team 0/8 gaat voordat jij je eerste core item afhebt..
(nogmaals, kijk mn lolking maar en dan naar de kda van mn teammaten elk potje)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133513006
Ik krijg ook veel te horen dat mensen het niet begrijpen dat ik in Silver zit, en ik toch wel in hoog gold/plat thuis hoor. Maar zolang ik in Silver zit, ben ik een Silver speler. Ik kan ook Plats stompen, ik win ook lanes tegen plat + diamonds, maar zolang ik zelf niet de ranking heb, ben ik het niet. Simpel.
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:42:33 #35
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133513023
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:33 schreef znarch het volgende:

[..]

Dat kun jij ook niet. Volgens je matchistory word je simpel outplayed door noobs en je bent zelf keihard zilver.

[..]

Dat roep je elk seizoen en nog nooit heb je het laten zien.

Voorlopid is je normal MMR ook geen diamond aangezien je gewoon met en tegen zilver mensen speelt.

Maareh. Om maar ff op jouw manier te praten:

Ik ben minstens zo goed als Christiano Ronaldo en Lebron James.

Ik laat het alleen niet zien. Als ik hier thuis voetbal/bbal outplay ik regelmatig internationals. Miss dat ik dit jaar wel meedoe aan de NBA finale maar meh.

:+ :o :D
In mn gehele matchhistory van dit moment heb ik maar één potje mn lane verloren en dat kwam fyi omdat ik 3v1 stond daar we geen jungler hadden. En verder won ik elk potje mn lane met gemak maar ging mn team feeden als een malle. Jeweet wel, dat je ipv het geluid van cs moneys de hele tijd an ally has been slain hoort, op dezelfde maat.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:44:19 #36
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133513062
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:42 schreef DjNivek het volgende:
Ik krijg ook veel te horen dat mensen het niet begrijpen dat ik in Silver zit, en ik toch wel in hoog gold/plat thuis hoor. Maar zolang ik in Silver zit, ben ik een Silver speler. Ik kan ook Plats stompen, ik win ook lanes tegen plat + diamonds, maar zolang ik zelf niet de ranking heb, ben ik het niet. Simpel.
Ik had vorig seizoen (s2) in 3 dagen goud, met gemak. Kan het ook niet helpen dat iedereen aan het eind van het seizoen dit keer zonodig meer bezig was met trollen. Als ik normale potjes had gehad dit seizoen had ik ook wel gold of plat gehad, fysiek. Maar wat boeit mij die medaille als ik op plat+ niveau speel is dat genoeg. Als mensen me gaan beoordelen op wat voor medaille er in mn profiel staat gebaseerd op 10 potjes ranked in een heel seizoen welk allemaal getrolled waren verdiend dat wat mij betreft de :') x infinity edge bokaal.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133513070
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:38 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

drie maal raden wat mijn adc was.

ik zal je niet laten raden, al is het echt wel te raden gezien het gewoon elk fucking potje hetzelfde verhaal is. (als ik top ga en mn lane hard win gaat de rest van mn team ondertussen 0/8, ja echt ja.)
Iemand die voor het eerst corki speelde. MET UFO CORKI SKIN FFS...
En hij had geen id hoe hij aan die skin kwam maar dat het de eerste keer corki voor hem was was duidelijk, niet dat hij met welkander champ iets nuttigs had uitgevreten natuurlijk want hij ging alleen maar dood. Elke skillshot recht op in vliegen, zn w gebruiken om 'te initiaten' ... zucht..
En elke cs missen (hoe dat mogelijk is met corki moet je mij niet vragen)

Ik maakte paar kills (als support zonder dmg.. maar toch) en ging maar wat ap erbij builden. Niet dat het veel zin had want de rest van mn team had ook geen idee wat de bedoeling was. Een voor een dood gaan tegen jinx. 0 map awareness (ik vocht op een gegeven moment LETTERLIJK EEN MINUUT LANG tegen shaco, iedereen bleef rustig in zn lane. Uiteindelijk killed shaco me (zelfs nadat ik zowel mn ult als mn barrier had gebruikt en hem 3x had geslowed) Niemand die op pings reageerde, in plaats daarvan gewoon doorgaan met in hun eigen lanes sterven.

Soms vraag ik me werkelijk af waar ik dit spel nog voor doe want ik lijk alleen maar dieper in de put der zigeuner platkoppen met een pc uit 1930 te glijden, elk potje zijn mn teammaten nog achterlijker dan het potje ervoor. Ik zou hier zo een documantaire over kunnen filmen en op cannes binnenkomen want hier moeten wetenschappelijke studies op gehouden worden. Zelfs als je een groep brulapen (minst intelligente aapsoort ter wereld voor uwen informatie) met een stalen pijp zou bewerken op hun schedel en ze daarna een gameboy in de handen drukt met league of legends er op zouden ze nog nuttiger in je team zijn dan wat ik elke keer om me heen heb staan.
Weet je nog waarom je een paar maanden geleden was gestopt met dit spel? Juist, omdat je er elke keer opgefokt van raakt als je het speelt. Sorry maar als je moeite hebt met het verwerken van dit soort dingen dan is League niet het spel voor jou. Misschien is dit iets voor je?

http://www.funnygames.nl/
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:45:25 #38
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133513105
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:44 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Weet je nog waarom je een paar maanden geleden was gestopt met dit spel? Juist, omdat je er elke keer opgefokt van raakt als je het speelt. Sorry maar als je moeite hebt met het verwerken van dit soort dingen dan is League niet het spel voor jou. Misschien is dit iets voor je?

http://www.funnygames.nl/
League of legends is ergerlijk voor iedereen, mischien dat ik makkelijker gefrustreerd raak omdat ik moeilijk kan begrijpen wanneer andere mensen iets niet begrijpen in een team dan de average joe.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133513165
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:44 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik had vorig seizoen (s2) in 3 dagen goud, met gemak. Kan het ook niet helpen dat iedereen aan het eind van het seizoen dit keer zonodig meer bezig was met trollen. Als ik normale potjes had gehad dit seizoen had ik ook wel gold of plat gehad, fysiek. Maar wat boeit mij die medaille als ik op plat+ niveau speel is dat genoeg. Als mensen me gaan beoordelen op wat voor medaille er in mn profiel staat gebaseerd op 10 potjes ranked in een heel seizoen welk allemaal getrolled waren verdiend dat wat mij betreft de :') x infinity edge bokaal.
Ik denk deels hetzelfde, ik heb niet de drang om mezelf te bewijzen voor anderen. Als ik qua niveau iets bij kan houden, dat is dan mooi voor me. Maar ik ga mezelf ook weer niet als 'hoger' aangeven dan dat mijn profiel aangeeft. Want 'officieel' ben ik het ook gewoon niet, en de drang om te pronken met iets wat ik niet heb, heb ik ook niet.
pi_133513183
Als platinum speler hoor je silver games gewoon 8 van de 10keer te carrien.

Zeggen dat je een platinum speler bent omdat je wat meer cs hebt dan de gemiddelde silver speler zegt niets-- je hoort je lane opponent gewoon te vernietigen.
pi_133513224
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:45 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

League of legends is ergerlijk voor iedereen, mischien dat ik makkelijker gefrustreerd raak omdat ik moeilijk kan begrijpen wanneer andere mensen iets niet begrijpen in een team dan de average joe.
Je hebt gelijk dat iedereen wel af en toe geirriteerd raakt van het spel maar iedereen die ik tegenkom kan er wel mee leven zeg maar. Jij moet je frustratie ergens uiten en dat doe je hier, alleen om maar opgefokt aan je volgende match te beginnen zodat het lied zich weer kan herhalen. Ik weet nog dat je zei dat je je zoveel beter voelt als je géén league of legends speelt, kap er dan ook mee voor je eigen gezondheid.
pi_133513328
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:42 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

In mn gehele matchhistory van dit moment heb ik maar één potje mn lane verloren en dat kwam fyi omdat ik 3v1 stond daar we geen jungler hadden. En verder won ik elk potje mn lane met gemak maar ging mn team feeden als een malle. Jeweet wel, dat je ipv het geluid van cs moneys de hele tijd an ally has been slain hoort, op dezelfde maat.
Je lane winnen zegt niet zoveel over skill. Blijkbaar ben je niet goed genoeg om doorslaggevend te zijn voor de rest van de game. En dus een Silver.

Zolang jij jezelf niet hoger can carrien hoor je er gewoon thuis.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:55:40 #43
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133513434
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:49 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Je hebt gelijk dat iedereen wel af en toe geirriteerd raakt van het spel maar iedereen die ik tegenkom kan er wel mee leven zeg maar. Jij moet je frustratie ergens uiten en dat doe je hier, alleen om maar opgefokt aan je volgende match te beginnen zodat het lied zich weer kan herhalen. Ik weet nog dat je zei dat je je zoveel beter voelt als je géén league of legends speelt, kap er dan ook mee voor je eigen gezondheid.
Ik heb er 280 euro inzitten en het is niet altijd kut. Het is alleen kut als ik 30 games in a row getrolled word of persé met fart 5 spelers moet lanen oid, over het algemene blijf ik dan wel rustig in potjes zelf, maar daarna wil ik gewoon een redelijk potje, en als ik dat dan niet krijg daalt mijn humeur wel ja dat ik weer 20 minuten moet niksen omdat mn team druk bezig is met elkaar flamen en sur20 spammen.

Ik moet gewoon eigenlijk na 1 slecht potje al meteen wat anders gaan doen, hoef ik niet mee te stoppen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:57:01 #44
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133513472
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:52 schreef znarch het volgende:

[..]

Je lane winnen zegt niet zoveel over skill. Blijkbaar ben je niet goed genoeg om doorslaggevend te zijn voor de rest van de game. En dus een Silver.

Zolang jij jezelf niet hoger can carrien hoor je er gewoon thuis.
Welk gedeelte van dat ik geen ranked heb gespeeld las je niet? Ik zeg toch dat ik nooit bezig ben geweest? Alleen 10 potjes (provisionals) heb gespeeld aan het eind van het seizoen.
Waar haal je 'jezelf niet hoger 'kunnen carryen' dan vandaan.

En ga jij maar ff doorslaggevend zijn in een 1 of 2v5 want de rest van het team werkt je alleen maar tegen met gefeed.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133513477
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:55 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik heb er 280 euro inzitten en het is niet altijd kut. Het is alleen kut als ik 30 games in a row getrolled word of persé met fart 5 spelers moet lanen oid, over het algemene blijf ik dan wel rustig in potjes zelf, maar daarna wil ik gewoon een redelijk potje, en als ik dat dan niet krijg daalt mijn humeur wel ja dat ik weer 20 minuten moet niksen omdat mn team druk bezig is met elkaar flamen en sur20 spammen.

Ik moet gewoon eigenlijk na 1 slecht potje al meteen wat anders gaan doen, hoef ik niet mee te stoppen.
Voortaan doen! ^O^
pi_133513501
Ik speel echt als een gruwelijke noob sinds de laatse patch.

Ik merk dat ik echt vrijwel niets gelezen heb over alle changes voor dit nieuwe seizoen, misschien toch maar eens doen voordat ik weer een game start. :')
  vrijdag 22 november 2013 @ 14:01:21 #47
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133513604
Sommige mensen hier snappen gewoon niet dat als je mid moet komen omdat 2 torens weggemept zijn door de vijand en je team allemaal dood zijn in elke lane en 0/10 achter staan, je echt niet kunt carryen tegen enemies die 4 lvls hoger dan je zijn. Je doet ze gewoon geen dmg.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 22 november 2013 @ 14:11:43 #48
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_133513869
Eerste pentakill in deze patch is alweer een feit :D.
pi_133514421
Godsamme wat is Shyvana een onderschatte jungle ad-champ. Laatste drie games als jungler:

16/6/12
10/6/17
13/3/12

Gooi 'r later wat health bij en je vervult je 'tank'-taak ook nog eens _O_.

Het mooie is ook dat je naast je smite voor ignite kan kiezen om de eerste paar ganks te verzekeren van succes. Na lvl 10 is de ult vrijwel altijd 'up' en ben je bijna altijd wel snel genoeg weg wanneer nodig.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2013 14:31:09 ]
pi_133514504
Shyvana speel ik de laatste 2 maanden ook het meeste als jungler, bevalt prima. Zeker in de huidige farm meta in de jungle.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_133514541
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:57 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Welk gedeelte van dat ik geen ranked heb gespeeld las je niet? Ik zeg toch dat ik nooit bezig ben geweest? Alleen 10 potjes (provisionals) heb gespeeld aan het eind van het seizoen.
Waar haal je 'jezelf niet hoger 'kunnen carryen' dan vandaan.

En ga jij maar ff doorslaggevend zijn in een 1 of 2v5 want de rest van het team werkt je alleen maar tegen met gefeed.
Je normal MMR is ook laag.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_133514550
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:31 schreef nyny83 het volgende:
Shyvana speel ik de laatste 2 maanden ook het meeste als jungler, bevalt prima. Zeker in de huidige farm meta in de jungle.
Jep, ik begin nu met blue, smite 'm, doe de rest v.d. jungle, incluis red, en hou nog genoeg health over voor de eerste gank zonder eerst te hoeven recallen.
pi_133514769
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 06:43 schreef Keselo het volgende:

[..]

Was niet echt een buff, meer een change om hem makkelijker te kunnen balancen. Minder free trade potential en meer skill nodig nu. Ik vind het wel goed zo.

[..]

Je moet wat creatiever worden met je bommen, maar zelfs al is het lastiger om iets met je bommen te doen, je blijft een enorme utility bot.
Ze nerfte hem omdat ie te sterk was early game terwijl hij mid(niet gefeed) matig was. Nu is hij matig early/mid en best wel slecht late en heeft dus meer buffs nodig. Riot buffed altijd heel voorzichtig maar nerfd als een gek.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_133514971
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:57 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Welk gedeelte van dat ik geen ranked heb gespeeld las je niet? Ik zeg toch dat ik nooit bezig ben geweest? Alleen 10 potjes (provisionals) heb gespeeld aan het eind van het seizoen.
Waar haal je 'jezelf niet hoger 'kunnen carryen' dan vandaan.

En ga jij maar ff doorslaggevend zijn in een 1 of 2v5 want de rest van het team werkt je alleen maar tegen met gefeed.
Als je telkens een kut potje krijgt en gefrustreerd hier post krijg je geflame omdat iedereen je als een onstabiele levenloze mongool ziet.
Dit is waarschijnlijk niet wat je bent, maar zo kom je helaas over. Online zien wij alleen jouw postgedrag, we zien je potjes en falende teamgenoten niet en de enige manier om een beeld van jou te schetsen is via jouw lange, geiriteerde en flamende posts wat 90% van jouw posts is.

Dit vertel ik je alleen om je de ogen te openen. Niemand hier haat je specifiek of loop achter mekaar aan, snap dat nou!

potje doen? :P
We're slowly approaching inevitable death.
  vrijdag 22 november 2013 @ 14:50:46 #55
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_133515081
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:47 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Als je telkens een kut potje krijgt en gefrustreerd hier post krijg je geflame omdat iedereen je als een onstabiele levenloze mongool ziet.
Dit is waarschijnlijk niet wat je bent, maar zo kom je helaas over. Online zien wij alleen jouw postgedrag, we zien je potjes en falende teamgenoten niet en de enige manier om een beeld van jou te schetsen is via jouw lange, geiriteerde en flamende posts wat 90% van jouw posts is.

Dit vertel ik je alleen om je de ogen te openen. Niemand hier haat je specifiek of loop achter mekaar aan, snap dat nou!

potje doen? :P
Volgende keer met shotjes tequila spelen. Iedere keer als je dood gaat een shotje nemen. Ga je het vanzelf minder erg vinden te sterven :)
  vrijdag 22 november 2013 @ 14:52:05 #56
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133515135



nog vragen? 10.gif
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 22 november 2013 @ 14:54:10 #57
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133515206
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:47 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Als je telkens een kut potje krijgt en gefrustreerd hier post krijg je geflame omdat iedereen je als een onstabiele levenloze mongool ziet.
Dit is waarschijnlijk niet wat je bent, maar zo kom je helaas over. Online zien wij alleen jouw postgedrag, we zien je potjes en falende teamgenoten niet en de enige manier om een beeld van jou te schetsen is via jouw lange, geiriteerde en flamende posts wat 90% van jouw posts is.

Dit vertel ik je alleen om je de ogen te openen. Niemand hier haat je specifiek of loop achter mekaar aan, snap dat nou!

potje doen? :P
Ik zal proberen minder mijn negatieve ervaringen te posten, maar dan moeten bepaalde types hier trouwens ook eens kappen met hun treiterige geflam, mensen weten zelf ook wel dat ik een goede speler ben verder. En als ze dat niet weten moeten ze al helemaal hun bakkes houden.

Verder ben ik nu eenmaal een fok icoon welk bekend staat als raredingenzegger.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 22 november 2013 @ 14:55:26 #58
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133515245
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:32 schreef znarch het volgende:

[..]

Je normal MMR is ook laag.
Ik speelde dan ook lange tijd alleen arams en dominion he. dominion was ik op een gegeven moment 1700+ in wat gemiddeld is maar toen had ik er geen zin meer in.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133515309
Voor als jullie het nog niet gezien hadden;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De nieuwe champion :D Yasuo, the Unforgiven.

In mijn ogen een champion met de elementen van Xin Zhao en Master Yi gemixt. Ik kom alleen niet helemaal uit zijn ultimate :'(
  vrijdag 22 november 2013 @ 14:59:08 #60
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133515369
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:57 schreef Cremesoep het volgende:
Voor als jullie het nog niet gezien hadden;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De nieuwe champion :D Yasuo, the Unforgiven.

In mijn ogen een champion met de elementen van Xin Zhao en Master Yi gemixt. Ik kom alleen niet helemaal uit zijn ultimate :'(
mitsurugi.

Vraag me trouwens wel af of zn ult champs gaat affecten die zelf airborne gaan, bijv trist w, en zac etc. En technisch gezien moet hij zn ult altijd op corki kunnen doen :p
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133515839
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:59 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

mitsurugi.

Vraag me trouwens wel af of zn ult champs gaat affecten die zelf airborne gaan, bijv trist w, en zac etc. En technisch gezien moet hij zn ult altijd op corki kunnen doen :p
En champs als Malzahar, Syndra, die zweven ook :P. Indirecte nerf voor die champs :')
pi_133515869
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:57 schreef Cremesoep het volgende:
Voor als jullie het nog niet gezien hadden;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De nieuwe champion :D Yasuo, the Unforgiven.

In mijn ogen een champion met de elementen van Xin Zhao en Master Yi gemixt. Ik kom alleen niet helemaal uit zijn ultimate :'(
Het lijkt alsof die Yasuo echt een zieke skill-set heeft. Ik ga die champion iig vanaf release kopen.

Ook eindelijk een nieuwe vorm van counterplay tegen poketeams -- als die windmuur een beetje werkt.
pi_133516018
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:54 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik zal proberen minder mijn negatieve ervaringen te posten, maar dan moeten bepaalde types hier trouwens ook eens kappen met hun treiterige geflam, mensen weten zelf ook wel dat ik een goede speler ben verder. En als ze dat niet weten moeten ze al helemaal hun bakkes houden.

Verder ben ik nu eenmaal een fok icoon welk bekend staat als raredingenzegger.
Als je het hele forum zo'n beetje tegen je in het harnas weet te jagen, ligt het dan aan de rest of toch ook een beetje aan jezelf? ;)
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:39:29 #64
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133518328
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 15:15 schreef DjNivek het volgende:

[..]

En champs als Malzahar, Syndra, die zweven ook :P. Indirecte nerf voor die champs :')
hoop het, ik ga em wel kopen iig. Dikke mitsurugi kenpo shizzle menizzle.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:40:44 #65
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133518375
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 15:22 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Als je het hele forum zo'n beetje tegen je in het harnas weet te jagen, ligt het dan aan de rest of toch ook een beetje aan jezelf? ;)
Nee. Er zitten veel mensen op dit forum die me tof vinden fyi.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133518612
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_133518793
Hey, one for all is online. Is dit al langer of ben ik gewoon blind geweest :D
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:53:14 #68
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133518822
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:52 schreef pl4kkie het volgende:
Hey, one for all is online. Is dit al langer of ben ik gewoon blind geweest :D
SRSLY

waar??? zeg me niet op pbe want dat heb ik niet.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133518841
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:53 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

SRSLY

waar??? zeg me niet op pbe want dat heb ik niet.
Nee, op de live servers.

edit
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_133518988
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:52 schreef pl4kkie het volgende:
Hey, one for all is online. Is dit al langer of ben ik gewoon blind geweest :D
Nee net pas, paar uurtjes. Was een mini update!
~Si vis amari, ama~
pi_133519030
all fizz _O-

tegen corki's _O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_133519149
all blitzcrank tegen all nidalee :') :')
pi_133519282
NICEE nu kun je champs spelen die je niet hebt.

hoe lang blijft dit?
Because you know i'm all about that ass
pi_133519897
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:05 schreef blow... het volgende:
NICEE nu kun je champs spelen die je niet hebt.

hoe lang blijft dit?
geloof tijdelijk, ze willen meer van deze acties doen. De meest bevallende willen ze uiteindelijk gaan implenteren

allm fizz tegen all corki, we hebben ze helemaal kapot gemaakt _O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  vrijdag 22 november 2013 @ 17:25:16 #75
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_133520002
Haha, super! Heb zulke game types in Smite gespeeld. (Daar zitten ze standaard!) Best wel komisch! Ook bv. dat je uit 3 typen champions kan kiezen die bv. iets gemeen hebben qua thema of verleden. Of een game start waarbij je al erg veel gold hebt, of al max level! :D

Ben benieuwd!
pi_133520165
All blitzcrank is zo dodelijk, 1 harde stomp _O_ _O_ _O_

pi_133520178
Wel all mid natuurlijk
pi_133520220
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:22 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

geloof tijdelijk, ze willen meer van deze acties doen. De meest bevallende willen ze uiteindelijk gaan implenteren

allm fizz tegen all corki, we hebben ze helemaal kapot gemaakt _O-
ik hoop dat dit perma wordt, alleen omdat ik champs kan testen. de game zelf is helemaal niet zo leuk imho.
Because you know i'm all about that ass
pi_133520249
twitch.tv/roevmos

na lang gekloot doet die het!
pi_133520639
zal nog eens lol counter gebruik voor advies :')
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  vrijdag 22 november 2013 @ 17:55:06 #81
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133520937
HAHA FIDDLESTICKS x 5
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133522020
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:40 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nee. Er zitten veel mensen op dit forum die me tof vinden fyi.
Binnen dit topic is het aantal op 1 hand te tellen denk ik. Ik weet niet hoe je op de rest van het forum bent, ik kom alleen hier en in het NHL topic.
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 22 november 2013 @ 18:55:08 #83
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133522598
Protip in one for all: ban katarina.

meer klachten heb ik niet.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133522723
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Protip in one for all: ban katarina.

meer klachten heb ik niet.
10 X kat ftw.
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 22 november 2013 @ 19:54:13 #85
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133524696
:')


orly?
ezrly.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 22 november 2013 @ 19:55:04 #86
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133524742
omg ik wil 5x mundo uitproberen :')
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133525166
jij farmt in all for one? ik farm mensjes daar, gewoon met 5 op 1
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 22 november 2013 @ 20:32:30 #88
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_133526321
5x Syndra...Blue Gollem over de hele map meenemen! _O-
  vrijdag 22 november 2013 @ 20:40:38 #89
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133526674
volgende keer als rengar de pick is leave ik, waardeloze scheitchamp is dat gadverdamme... doet echt 0 dmg in all for one.. is die generfed ofzo.. konden echt nog niet eens één blitz killen.. :l
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133527970
All kat vs nidalee
Because you know i'm all about that ass
pi_133528242
One for all Nidalee is pas rampage, dat is echt niet normaal, katarina gelukkig nog niet tegengekomen :D
  vrijdag 22 november 2013 @ 21:14:17 #93
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133528281
zonet rivenx5 vs nidax5, wat een @%($champ is riven zeg :r echt geen zak aan... snap niet wat mensen leuk vinden aan champs als rengar en riven.. kan me niks saaiers bedenken.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133529926
quote:
[imo]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 22 november 2013 21:14 schreef BaajGuardian het volgende:
zonet rivenx5 vs nidax5, wat een @%($champ is riven zeg :r echt geen zak aan... snap niet wat mensen leuk vinden aan champs als rengar en riven.. kan me niks saaiers bedenken.
riven is leuk maat rengar niet v8nd ik.

Oh nu aatrox vs zac.
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 22 november 2013 @ 21:55:22 #95
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_133530184
Ik ga nu Lux vs Yi doen :D.
pi_133531060
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 21:55 schreef Piperidine het volgende:
Ik ga nu Lux vs Yi doen :D.
5 x lux = OWNAGE
Because you know i'm all about that ass
pi_133532702
wat verveelt die nieuwe mode snel...
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 22 november 2013 @ 22:49:35 #98
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133532768
op reddit heeft riot al toegegeven dat het een mistake was en ze binnenkort howling abyss enablen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 22 november 2013 @ 22:50:25 #99
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133532804
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 22:48 schreef blow... het volgende:
wat verveelt die nieuwe mode snel...
ja precies, na een potje van 70min waarin je met cassiopeia die je nognooit gespeeld hebt en in tegenstelling tot de rest van je team toch positive kda hebt tegen 5 ziggs moet waar je dus onmogelijk de tower van pakken kunt... heb je het goed gehad indd.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133532825
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:40 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik bewijs me dagelijks in soloq door mn lane hard te stompen, soms zelfs tegen diamond 5s. Maar als de rest van je team 0/8 gaat voordat jij je eerste core item afhebt..
(nogmaals, kijk mn lolking maar en dan naar de kda van mn teammaten elk potje)
Dit heb ik ook gehad in soloQ. Toch heb ik een aanzienlijk aantal van die potjes gewoon gewonnen (en ja dat betekende soms 16/0 gaan in lane en dan alsnog 18-23 als team te staan). Je hoort gewoon je lane keihard te vernietigen. En hoezo own je je lane tegen dia 5, die kom je helemaal niet tegen in soloQ als silvie.

Slecht verhaal dit.
pi_133532923
of die report zed grappen of grappen die erop lijken :')
Because you know i'm all about that ass
pi_133533065
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 22:49 schreef BaajGuardian het volgende:
op reddit heeft riot al toegegeven dat het een mistake was en ze binnenkort howling abyss enablen.
voor all for one? summoners rift is bullshit idd.
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 22 november 2013 @ 22:59:38 #103
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_133533220
Ik vind het wel leuk, maar de spelletjes duren wel onwijs lang in summoners rift! :o Op een gegeven ogenblik ben je een beetje heen en weer aan het pushen met beide teams en ults. Heb drie potjes gedaan, ieder waren toch wel 45 minuten!

En het feit dat je elkaars spells kan gebruiken! :D Wat op zich ook wel leuk kan zijn, maar als je in een teamfight door je eigen Ziggs teammaatje W(Satchel Charge) wordt weggeblazen! :D :')
pi_133534169
3 jaar later en nog geen single draft :z Zo makkelijk om in te bouwen en zo'n leuke mode.
Conscience do cost.
pi_133534987


ze snapten het niet :')

all blitz btw.
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 23 november 2013 @ 00:06:47 #106
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133536021
Jinx in howling abyss one for all _O_

17/4 gegaan :') (meeste killtjes van mn hele team)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 23 november 2013 @ 00:07:37 #107
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133536058
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 22:52 schreef blow... het volgende:
of die report zed grappen of grappen die erop lijken :')
ja wij hadden report fiddle, stondne we met 5 fiddles te ulten :')
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133536151
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 00:06 schreef BaajGuardian het volgende:
Jinx in howling abyss one for all _O_

17/4 gegaan :') (meeste killtjes van mn hele team)
beat mijn 18/3/13 :P

oke jij bent beter lol, hoger lvl :P
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 23 november 2013 @ 00:10:33 #109
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133536188
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2013 00:09 schreef blow... het volgende:

[..]

beat mijn 18/3/13 :P

oke jij bent beter lol, hoger lvl :P
mwa, gewoon paar keer triple maken tegen lee sins die denken mij ff te rushen met hun missende skillshots etc :')
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133536214
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 00:10 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

mwa, gewoon paar keer triple maken tegen lee sins die denken mij ff te rushen met hun missende skillshots etc :')
skillshots FTW

als je er goed mee bent :p
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 23 november 2013 @ 00:18:30 #111
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_133536489
Lol, Ziggs tegen Shaco.
10 Shaco's op een gegeven moment met allemaal ulti's op hun :').
  zaterdag 23 november 2013 @ 01:12:59 #112
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_133538167
das best annohyng lijkt me.

sona is trouwens ook annoying om tegen te spelen, die healen hunzelf zo ziek hard...

wat me ook erg leuk lijkt in all for one is iets als annie, permastun.. thresh, permaslow met die ults, en die e proc die wel lekker opbouwt.. soraka met haar aoe Q die best wel leuk scaled.. shaco is idd ook eindbaas omdat ulti, 10 leblancs omdat passive, anivia, omdat rebirth en trollen met die walls, kan je goed mee teamplayen, dikke AOE ulti, en 5 walls.. all heimerdinger, met die turrets, moet ook wel damage doen..
Tadumtiedum.
  zaterdag 23 november 2013 @ 01:24:44 #113
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133538433
nu wel ff genoeg ge one man armied xD
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133538561
5 Garens vs 5 Brands echt te grappig gewoon xD
I noticed you noticing me so i just want to put you on notice that i noticed you too.
  zaterdag 23 november 2013 @ 01:33:57 #115
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133538604
heb nog niemand zo gek gekregen in te stemmen met 5 mundos tho en dat moet toch leuk zijn zou je zeggen..
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133538641
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 01:33 schreef BaajGuardian het volgende:
heb nog niemand zo gek gekregen in te stemmen met 5 mundos tho en dat moet toch leuk zijn zou je zeggen..
Moet je ff queuen met 2 vrienden dan bepaal je wat je speelt :P
I noticed you noticing me so i just want to put you on notice that i noticed you too.
  zaterdag 23 november 2013 @ 01:37:52 #117
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133538656
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 01:37 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

Moet je ff queuen met 2 vrienden dan bepaal je wat je speelt :P
ja volgende keer, ik ga nu niet weer inloggen, genoeg gehue'd.
zonet 5x ez vs kog. ggezrealy potje was dat.

Alleen nog howling dan he, fuck sr.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133538773
5x ziggs is toch wel het beste wat er is. Je teammaatjes in de enemy gooien is te hilarisch voor woorden. _O-
pi_133538789
gvd. ons team katarina, ik sacrifice mezelf ( allemaal op 1 na full health tegenstander) , spring ermidden in, doe een combo en ze blijven met nog 2 streepjes health over. wat doet mijn team, gj typen en wegrennen :') _!
Because you know i'm all about that ass
pi_133538795
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 01:45 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
5x ziggs is toch wel het beste wat er is. Je teammaatjes in de enemy gooien is te hilarisch voor woorden. _O-
:P _O-
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 23 november 2013 @ 01:55:55 #121
344333 Cremesoep
Gewoon , Unox
pi_133538943
Dat met ziggs is indrdaad erg leuk :D Speel nu een match 5 katarina's versus 5 katarina's

Dit word pure rampage.... Diana is ook wel een leuke champion, early game erg sterk :D
pi_133539039
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 01:55 schreef Cremesoep het volgende:
Dat met ziggs is indrdaad erg leuk :D Speel nu een match 5 katarina's versus 5 katarina's

Dit word pure rampage.... Diana is ook wel een leuke champion, early game erg sterk :D
dat wil ik ook :')
ik wil altijd of blitz, of nida, of katarina zijn. heimer wil ik ook nog wel proberen. MAAR GEEN FUCKING GAREN.
Because you know i'm all about that ass
pi_133540873
Iemand trouwens al gelezen.
Als je als "support" de zac blobs killd je gold dat je krijgt kan op lopen tot 1k.. Dit omdat ze werken als "minions"
pi_133540927
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 09:56 schreef Liandri het volgende:
Iemand trouwens al gelezen.
Als je als "support" de zac blobs killd je gold dat je krijgt kan op lopen tot 1k.. Dit omdat ze werken als "minions"
Moet je daar een bepaald item voor hebben?
pi_133540934
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 09:56 schreef Liandri het volgende:
Iemand trouwens al gelezen.
Als je als "support" de zac blobs killd je gold dat je krijgt kan op lopen tot 1k.. Dit omdat ze werken als "minions"
Tot 1k, hoe kan dat zo veel zijn ?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zaterdag 23 november 2013 @ 10:34:46 #126
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_133541188
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 01:45 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
5x ziggs is toch wel het beste wat er is. Je teammaatjes in de enemy gooien is te hilarisch voor woorden. _O-
Haha, idd! :D

Wij hebben met 5 Syndra's ook nog een Golem over de hele map meegenomen! _O-
pi_133541306
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 10:34 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Haha, idd! :D

Wij hebben met 5 Syndra's ook nog een Golem over de hele map meegenomen! _O-
Wij deden hetzelfde met blitz zo droog
pi_133541515
Mijn team wilde dat niet ;(
Because you know i'm all about that ass
pi_133542093
potje 5v5 ziggs gedaan :') wat een chaos.
  zaterdag 23 november 2013 @ 11:48:49 #130
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_133542169
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 11:44 schreef totalvamp het volgende:
potje 5v5 ziggs gedaan :') wat een chaos.
Vooral als de tegenstander terug loopt in hun lane. }) Gewoon 5 atoombommen in hun looppad gooien! _O- :D
  zaterdag 23 november 2013 @ 13:01:00 #131
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133543261
volgens mij is 5 namis ook niet normaal in H-A.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133543935
Iemand een idee hoe je deze layover kleiner maakt?



EDIT: Ik heb het al gevonden!
pi_133543973
5x mumu voor massive perma-stun :D
pi_133544262
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 10:04 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Tot 1k, hoe kan dat zo veel zijn ?
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 10:03 schreef jespertje het volgende:

[..]

Moet je daar een bepaald item voor hebben?
http://www.reddit.com/r/l(...)e_is_op_against_zac/
pi_133544911


:')
  zaterdag 23 november 2013 @ 14:47:20 #136
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133545262
nieuw record saaiste potje allertijden

ban zilean, geloof me je wilt daar niet tegen spelen (en dan nog eens geen ip krijgen ook...)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133546181
hoe doe je howling abyss one for all dan
pi_133546275
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 15:32 schreef kensei het volgende:
hoe doe je howling abyss one for all dan
custom neem ik aan
pi_133546464
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 15:36 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:

[..]

custom neem ik aan
Ohja natuurlijk, jammer dat je die niet kan selecteren bij matchmaking
pi_133546704
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 14:47 schreef BaajGuardian het volgende:
nieuw record saaiste potje allertijden

ban zilean, geloof me je wilt daar niet tegen spelen (en dan nog eens geen ip krijgen ook...)
Voor een wedstrijd van 12 minuten vind ik het nog best redelijk.
  zaterdag 23 november 2013 @ 16:00:07 #141
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_133546769
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 14:47 schreef BaajGuardian het volgende:
nieuw record saaiste potje allertijden

ban zilean, geloof me je wilt daar niet tegen spelen (en dan nog eens geen ip krijgen ook...)
Net makkelijk van gewonnen met Lee Sin. Begin is lastig, daarna gewoon lifesteal en gelijk een W doen als je een bom geplaatst krijgt.

Nidalee daarentegen is echt een hel. Al die speren _O-.
pi_133547904
10x Ziggs :')
pi_133548283
:')
pi_133548348
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:08 schreef PicoMMP het volgende:
:')
Je moeder
  zaterdag 23 november 2013 @ 17:12:53 #145
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_133548384
http://www.twitch.tv/esltv_lol

Gambit Gaming vs. The Red kwartfinale ;)
pi_133548424
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:11 schreef kensei het volgende:

[..]

Je moeder
aan de poeder *O*
  zaterdag 23 november 2013 @ 17:19:54 #147
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133548548
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 15:56 schreef JennaSometimes het volgende:

[..]

Voor een wedstrijd van 12 minuten vind ik het nog best redelijk.
die van ons duurde gvd 50 minuten... in howling abyss..

wij full anivia, hun full zilean.

zzzzzzZZZZZZZZZzzzZZZZZZZZZZZ
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133548852
first pentakill 43/7/3 :P
Because you know i'm all about that ass
pi_133549093
full zilean vs full nidalee

:')
pi_133549600
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:46 schreef Xetran het volgende:
full zilean vs full nidalee

:')
Met 5 ploeggenoten met chronoshift ben je moeilijk dood te krijgen. :Y
  zaterdag 23 november 2013 @ 18:34:34 #151
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133550311
begin me steeds meer te irriteren in deze kutmode zo.. mensen zijn nog achterlijker bezig dan je soms in aram tegen kwam.. vooral omdat je vaak champs moet spelen die je nognooit hebt gespeeld, doe dat in combinatie met unranked/bronze teammaten en ze weten totaal niet wat ze doen en zijn dan een blok aan je been in de match.

Zonet ook met 5x kat tegen 5x opjinx.
0 teamplay, 1 voor 1 doodgaan hele tijd door. Ik en iemand anders proberen keer op keer uit te leggen om allemaal tegelijk te gaan.. nee hoor...
:r

steeds minder plezier, steeds meer scheitzat zijn.
Tis ook 100% onesided danwel 100% saai omdat het te lang duurt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133550344
:') wat had je anders verwacht zolang je geen d1 bent
  zaterdag 23 november 2013 @ 18:39:06 #153
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133550447
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:35 schreef Xetran het volgende:
:') wat had je anders verwacht zolang je geen d1 bent
????
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133550678


Ik wens geen geklaag over katarina vs op jinx.
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 23 november 2013 @ 19:00:38 #155
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133551062
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:46 schreef blow... het volgende:
[ afbeelding ]

Ik wens geen geklaag over katarina vs op jinx.
Leer lezen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133551245
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:34 schreef BaajGuardian het volgende:
steeds minder plezier, steeds meer scheitzat zijn.
Dan stop je, makkelijk zat he.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_133551382
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:00 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Leer lezen.
wat :')
Because you know i'm all about that ass
pi_133551389
Mijn team was ook aan het feeden hoor :')
Because you know i'm all about that ass
pi_133551391
Het is weer weekend. Lekker veel gezeik over wie welke lane dan wel niet moet omdat ze anders gaan feeden. Of gewoon bij champion select al weg gaan. Steeds. Maar. Weer.
Heerlijk die kindertjes :)
~Si vis amari, ama~
pi_133551564
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:12 schreef FedExpress het volgende:
Het is weer weekend. Lekker veel gezeik over wie welke lane dan wel niet moet omdat ze anders gaan feeden. Of gewoon bij champion select al weg gaan. Steeds. Maar. Weer.
Heerlijk die kindertjes :)
Hoe bevalt brons?
  zaterdag 23 november 2013 @ 20:06:47 #161
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133552853
Toch meer lol in SR, dacht eerst dat HA veel toffer zou zijn maar niet dus dat is echt een 100% onesided tyfeshel, in SR kun je tenminste nog ganken etc als je teammaten hersens hebben. (in meeste gevallen niet natuurlijk)

Magoed, zonet malz vs gragas SR.
Hele begin ging niet best, heel moeilijk tegen te spelen omdat ze echt van die vieze hit and run taktiek hebben, en als wij ultten hun meteen met 1 ult gewoon ons fucken.

Uiteindelijk wel geownnen door paar dikke plays (van mij ja, tis nu eenmaal zo, kan er niks anders van maken he) waardoor ik triple maakte en later nog paar keer eentje eruit pikte hier en daar, vooral laatste kill was leuk. Kwam een teleporten op een tower, ik stond toevallig net in de buurt dus hij net op die tower ik flash over brush en combo ult :').

"nice teleport bro"
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133552968
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:20 schreef JennaSometimes het volgende:

[..]

Hoe bevalt brons?
Normal games :') Ben pas level 24
~Si vis amari, ama~
pi_133553210
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:10 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Normal games :') Ben pas level 24
heey een medeleveler
Because you know i'm all about that ass
pi_133553637
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:19 schreef blow... het volgende:

[..]

heey een medeleveler
:W
~Si vis amari, ama~
pi_133554044
Ik ben een smurf aan het lvlen alleen wat gaat dat tering sloom zeg :(
I noticed you noticing me so i just want to put you on notice that i noticed you too.
pi_133554579
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:39 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik ben een smurf aan het lvlen alleen wat gaat dat tering sloom zeg :(
Waarom uberhaubt smurfen?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_133555119
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:50 schreef znarch het volgende:

[..]

Waarom uberhaubt smurfen?
Om nieuwkomers te pesten of referrals te verzamelen.
pi_133555203
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 21:01 schreef JennaSometimes het volgende:

[..]

Om nieuwkomers te pesten of referrals te verzamelen.
Beide kansloos imo ;(
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_133556746
euh
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_133556771
lol wtf

pi_133556779
... lekker gecommuniceerd dan
pi_133556807
invite mij ook dan, stelletje harries :(
pi_133557984
wie zin in een potje all kata/nida/blitz?
Because you know i'm all about that ass
pi_133558029
of all heimer :P
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:37:14 #175
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133558685

In begin weer tyfes maar hoe meer itemz we kregen hoe leuker :') op eind 1v2e ik ze gewoon, beetje om ze heen wandelen tot ze hun skillshots hadden verspild terwijl ik ze critbimbamde en daarna wat meppen. :')
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133559144
GP is best goed tegen Lux vanwege zijn fruithapje op W om uit die snares/slows te komen. Daardoor kun je die ulti's weer beter dodgen, ook door de hogere movespeed van E. Versterken die E buffs elkaar trouwens?
Vicariously I live while the whole world dies
  zaterdag 23 november 2013 @ 23:12:34 #177
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_133559754
Maarruu, iemand die all for one will queuen en dan allemaal anivia?
Tadumtiedum.
pi_133559949
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:12 schreef Djurres het volgende:
Maarruu, iemand die all for one will queuen en dan allemaal anivia?
hm oke
momentje, ff naar boven.
Because you know i'm all about that ass
pi_133559978
ik add je wel ff :)
Because you know i'm all about that ass
pi_133560909
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:50 schreef znarch het volgende:

[..]

Waarom uberhaubt smurfen?
Zodat ik ranked kan spelen met mn bronze vriendjes, zonder dat hun tegen gold mensen moeten spelen.
I noticed you noticing me so i just want to put you on notice that i noticed you too.
  zondag 24 november 2013 @ 00:00:58 #181
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_133561416
zit al een uur in grags vs ezreal, komt geen eind aan.
Tadumtiedum.
pi_133561849
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:47 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

Zodat ik ranked kan spelen met mn bronze vriendjes, zonder dat hun tegen gold mensen moeten spelen.
dus moeten de andren tegen gold mensen? :')
Because you know i'm all about that ass
pi_133562345
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2013 00:14 schreef blow... het volgende:

[..]

dus moeten de andren tegen gold mensen? :')
??
I noticed you noticing me so i just want to put you on notice that i noticed you too.
pi_133562427
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 00:30 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

??
als jij smurft, ben jij dus eigenlijk gold als je dan in bronze gaat, moet bronze tegen gold. .
Because you know i'm all about that ass
pi_133562530
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2013 00:33 schreef blow... het volgende:

[..]

als jij smurft, ben jij dus eigenlijk gold als je dan in bronze gaat, moet bronze tegen gold. .
wtf noem je mij gold, ik ben zeker challenger niveau dat zeggen ten minste al de LCS pro's die ik in mn vriendenlijst heb!!!
I noticed you noticing me so i just want to put you on notice that i noticed you too.
pi_133562560
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 00:36 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

wtf noem je mij gold, ik ben zeker challenger niveau dat zeggen ten minste al de LCS pro's die ik in mn vriendenlijst heb!!!
ik outplay challengers dus ik ben challenger pro

bt, is djurres dood? :{
Because you know i'm all about that ass
pi_133562752

Amai, dat zult ge in de rangschikkingswedstrijden nog vaak terug zien. Een beetje te overweldigend als ge 't mij vraagt.
  zondag 24 november 2013 @ 00:50:55 #188
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133562891
weten we nu ook dat annie op als de @#%(& is
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133563244
wie wil er een potje all kat? :)
Because you know i'm all about that ass
  zondag 24 november 2013 @ 02:12:13 #190
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133564806
Heb nu wel de meest saaie @(#%&* potjes allertijden in a row gehad.. vs soraka, vs brand.

zzz -

[ Bericht 98% gewijzigd door boem-dikkie op 24-11-2013 19:46:41 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133567666
Het enige leuke aan die mode vind ik champs uitproberen. Ik ga ook weer normals doen als ik katarina heb.ik speel vooral in de hoop dat ik weer kat kan spelen :') .
Because you know i'm all about that ass
  zondag 24 november 2013 @ 11:13:47 #192
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_133568198

Iemand deze al gezien? _O- :D
pi_133568275
Echt ambetant dat OfA. Te veel mensen die weggaan omdat ze niet de krijger kunnen spelen die ze zo graag willen spelen.
pi_133568281
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 11:19 schreef JennaSometimes het volgende:
Echt ambetant dat OfA. Te veel mensen die weggaan omdat ze niet de krijger kunnen spelen die ze zo graag willen spelen.
nog erger: feeders :')
Because you know i'm all about that ass
pi_133569024
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 00:36 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

wtf noem je mij gold, ik ben zeker challenger niveau dat zeggen ten minste al de LCS pro's die ik in mn vriendenlijst heb!!!
Ze bedoelen vast en zeker bronze Challenger niveau? :d
pi_133569076
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 10:27 schreef blow... het volgende:
Het enige leuke aan die mode vind ik champs uitproberen. Ik ga ook weer normals doen als ik katarina heb.ik speel vooral in de hoop dat ik weer kat kan spelen :') .
Kata is Nice als je haar goed speelt tenminste, ^^ toen ik plat... 2 was speelde ik tegen een kat die 2K dmg deed in 2sec echt sick... Ze rushde meteen dfg...
pi_133569166
Iemand dit al geprobeerd?


De comments zijn positief, maar durf het zelf nog niet aan... :')
pi_133569204
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 12:03 schreef Vangrance het volgende:

[..]

Kata is Nice als je haar goed speelt tenminste, ^^ toen ik plat... 2 was speelde ik tegen een kat die 2K dmg deed in 2sec echt sick... Ze rushde meteen dfg...
dfg?

Mijn eerste penta was met kat, gisteren.
Because you know i'm all about that ass
pi_133569319
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:07 schreef GlenSpey het volgende:
Iemand dit al geprobeerd?


De comments zijn positief, maar durf het zelf nog niet aan... :')
ik vertrouw het nummer niet. Ik weet niet of het nodig is, maar het staat bij de opmerkingen. Als hij mn nummer vraagt heb ik maar pech. Ik probeer het straks wel ff.

Edit: typfouten :')

Ofja. Deatfire grasp. Als mid rush ik meestal sorcerers shoes en hextech revolver...

[ Bericht 8% gewijzigd door blow... op 24-11-2013 12:25:16 ]
Because you know i'm all about that ass
  zondag 24 november 2013 @ 13:07:30 #200
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133570557
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:07 schreef GlenSpey het volgende:
Iemand dit al geprobeerd?


De comments zijn positief, maar durf het zelf nog niet aan... :')
Niet geprobeerd, wel gereport bij riot.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133570706
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:07 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Niet geprobeerd, wel gereport bij riot.
alsof riot naar jou luistert :')
Because you know i'm all about that ass
  zondag 24 november 2013 @ 13:35:09 #202
344333 Cremesoep
Gewoon , Unox
pi_133571399
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:07 schreef GlenSpey het volgende:
Iemand dit al geprobeerd?


De comments zijn positief, maar durf het zelf nog niet aan... :')
Of 't werkt, weet ik niet. Ik weet wel dat je bij de survey's ¤12,-/week abbonomenten zit qua sms diensten.
pi_133572295
Als het te mooi is om waar te zijn, dan is dat ook zo. Niet intrappen.
pi_133572476
Leuke games bij ESL tot nu toe.

SPOILER: Wat lichte spoilers (niet kijken als je blind de VoD's in wilt gaan)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133573711
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 13:12 schreef blow... het volgende:

[..]

alsof riot naar jou luistert :')
Je snapt het nog steeds niet ;(
pi_133573771
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 14:40 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Je snapt het nog steeds niet ;(
?
Alsof die zogenaamde hack werkt :')

Riot geeft gen neuk om nephacks.
Because you know i'm all about that ass
pi_133573976
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 14:42 schreef blow... het volgende:

[..]

?
Alsof die zogenaamde hack werkt :')

Riot geeft gen neuk om nephacks.
Wel als het betekent dat mensen hun account kwijtraken, niet meer spelen en Riot dus inkomsten misloopt.
pi_133574378
Oke oke, ik ga het niet gebruiken :')
pi_133574379
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 14:48 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Wel als het betekent dat mensen hun account kwijtraken, niet meer spelen en Riot dus inkomsten misloopt.
je hoeft geen password in te vullen
Because you know i'm all about that ass
pi_133574393
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:00 schreef GlenSpey het volgende:
Oke oke, ik ga het niet gebruiken :')
ik vertrouw het ook niet
Because you know i'm all about that ass
pi_133574416
Lijkt me ook niet leuk trouwens. Als je alle champs hebt is er bijna niets meer aan.
Because you know i'm all about that ass
pi_133574430
Kan iemand die Blow ff een speen geven?
pi_133574484
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:01 schreef Barbewire het volgende:
Kan iemand die Blow ff een speen geven?
dankje :D
Because you know i'm all about that ass
pi_133574730
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 15:03 schreef blow... het volgende:

[..]

dankje :D
Oke, heel simpel. Misschien dat zelfs jij dit snapt. Anders moeten we met plaatjes praten tegen je.

Hack > Gratis dingen > Geen inkomsten Riot > Dus belangrijk
pi_133575793
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:09 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Oke, heel simpel. Misschien dat zelfs jij dit snapt. Anders moeten we met plaatjes praten tegen je.

Hack > Gratis dingen > Geen inkomsten Riot > Dus belangrijk
dankje, maar die hack werkt niet denk ik. Ze willen alleen die gare survey.
Because you know i'm all about that ass
pi_133576954
Hebben die mensen v.d. comments nou echt die gare survey gedaan :')
Because you know i'm all about that ass
  zondag 24 november 2013 @ 16:12:52 #217
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_133576970
tuurlijk werkt deze shit niet.

Er worden 2 proggies gescript.
1 met een keylogger erin, 1 met een code die ze zelf aangekocht hebben.

Ze maken een vid met de prog die de key geeft die ze zelf aangekocht hebben, en de daadwerkelijke .exe die gedownload word is een keylogger met een random number generator

Kortom, ze vangen geld op de survey.. hacken genoeg accounts, en doen alsof het werkt.

GG.
Tadumtiedum.
  zondag 24 november 2013 @ 19:20:32 #218
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_133582679
Blow plz. Kap met op elke comment reageren.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_133588936
>,< OfA is eigenlijk helemaal niet leuk met al die retards die trollpicks nemen die de rest van het team niet wil.
Because you know i'm all about that ass
  zondag 24 november 2013 @ 22:09:05 #220
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_133591662
Haha, 5x Dr. Mundo ga ik doen nu :D.
pi_133592131
Wie weet er een leuke manier om top te spelen?
Waarschijnlijk een stomme vraag maargoed. Ik vind top niet zo leuk maar het zal wel een keer voor gaan komen dat ik top moet zijn.. ik vond riven wel leuk maar nu ik dr heb is ze minder imo... dat heb ik eig bij veel champs, maargoed.
Wat is een beetje een assasin manier van top spelen? Ik moet top ook leuk gaan vinden en leren, anders gaat het kut in soloq vrees ik...
Because you know i'm all about that ass
pi_133593544
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 22:17 schreef blow... het volgende:
Wie weet er een leuke manier om top te spelen?
Waarschijnlijk een stomme vraag maargoed. Ik vind top niet zo leuk maar het zal wel een keer voor gaan komen dat ik top moet zijn.. ik vond riven wel leuk maar nu ik dr heb is ze minder imo... dat heb ik eig bij veel champs, maargoed.
Wat is een beetje een assasin manier van top spelen? Ik moet top ook leuk gaan vinden en leren, anders gaat het kut in soloq vrees ik...
Iedereen kan Renekton spelen. Weliswaar niet assassin maar heel lastig om mee te dealen in de lane en verder ben je gewoon je team's meatshield en spring je in 80% van de gevallen op de enemy carry. Tier 1 top laner met een lage skillfloor.
pi_133594105
Verder Kha'zix, Wukong, Udyr, Shyvana, Lee Sin, Jax en als je geen Sky fan bent kan Fiora ook nog wel. Laatste is wel veel moeilijker dan de rest maar als je er goed mee bent kun je zoveel gedaan krijgen.
pi_133594139
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 22:17 schreef blow... het volgende:
Wie weet er een leuke manier om top te spelen?
Waarschijnlijk een stomme vraag maargoed. Ik vind top niet zo leuk maar het zal wel een keer voor gaan komen dat ik top moet zijn.. ik vond riven wel leuk maar nu ik dr heb is ze minder imo... dat heb ik eig bij veel champs, maargoed.
Wat is een beetje een assasin manier van top spelen? Ik moet top ook leuk gaan vinden en leren, anders gaat het kut in soloq vrees ik...
Top is niet echt de assassin lane in het spel, daar heb je midlane meer voor. Top zijn vaak de champions die wat meer tanky zijn. Je kunt wel een assassin op top spelen, maar je kunt dan ook erg de zak zijn mocht je tegen een tank of bruiser uitkomen die je burst kan overleven.

Wat mij betreft heb je op toplane vier keuzes qua wat je kan spelen.

1. Traditionele tanks. Alles wat veilig kan farmen, nauwelijks dood kan gaan en het moet zien te overleven tot mid-late game. Hebben vaak veel sustain, weinig kill potential en zijn behoorlijk lastig neer te halen, zelfs in ganks. Een beetje de HotshotGG manier van top spelen. Hieronder vallen vooral Cho'Gath, Shen, Malphite en Zac. Dit is op het moment niet erg in de meta maar het is een goede manier om top te spelen, veilig en late game weet je waar je aan toe bent. Singed is een beetje een mix tussen een tank en een mage.

2. Bruisers. Waarschijnlijk dat wat het meest gespeeld wordt op toplane. Koop early game een damage item, wat later eventueel nog een en bouw voor de rest vooral tanky. Kunnen veel damage doen met 2 grote damage items en hebben veel kill potential in hun lane. Hogere risk en hogere reward dan de echte tanks. Wanneer je de lane verliest, moet je vanaf het begin tanky bouwen om nog wat waard te zijn in lane. Er zijn vreselijk veel bruisers en ik heb geen zin om ze allemaal op te gaan noemen, omdat ik er gegarandeerd een of twee vergeet en dan iemand op de teentjes trap.

3. Mages. Vallen een beetje weg op het moment maar het blijft goed in top lane. Zijn makkelijk om te ganken maar kunnen een bruiser helemaal slopen. Vision is van het grootste belang wanneer je een mage speelt op top. Hou er tevens rekening mee dat je waarschijnlijk geen blue buffs gaat krijgen dus ook mana regen bouwen is belangrijk. Vladimir, Teemo, Swain en Lissandra zijn goede mages op top. Belangrijk is goede sustain, goede escapes en goed potentieel om je tegenstander kapot te maken. Teemo is op het moment enorm op door de nerfs op pink wards en het verwijderen van oracles.

4. AD Carries. Worden niet veel gespeeld op toplane maar werken in essentie een beetje hetzelfde als mages. Kunnen enorm hard poepen op bruisers en hebben, als ze niet geganked worden, praktisch freefarm. Vayne, Lucian en Quinn zijn wat mij betreft de beste. Veel burst, enorm goede trade potential en redelijke escapes.

Ik zou zorgen dat je van iedere categorie wel iets kunt spelen, en kijk een beetje wat je het leukste vindt. Het is wat mij betreft sowieso belangrijk dat je minstens een tank kunt spelen voor het geval je tegen een Renekton of Riven uit komt. Als bruiser zul je tegen een Riven of Renekton van een gelijk niveau vrijwel nooit goed uit je lane komen, dus is het belangrijk dat je kunt blijven farmen en niet dood gaat tegen ze.

Verder is top, in mijn opinie, de saaiste lane in het spel. Enorm geïsoleerd en enorm makkelijk aan het snowballen te krijgen door een paar vroege ganks. Probeer vooral niet iedere champion te willen spelen. Leer van een stuk of 3-4 champions wat ze kunnen, tegen wie ze goed zijn etc. Ben niet bang om dood te gaan (het is lullig die game, maar het is wel de snelste manier om je grenzen te leren kennen) en leer wanneer het verstandig om te vechten en wanneer je beter onder je turret kunt farmen.
pi_133594155
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 14:48 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Wel als het betekent dat mensen hun account kwijtraken, niet meer spelen en Riot dus inkomsten misloopt.
Er is maar 1 hack wat werkt op LoL en dat is die van X22 :)
pi_133594423
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 22:53 schreef mmPRTSR het volgende:

[..]

Er is maar 1 hack wat werkt op LoL en dat is die van X22 :)
Als ik per se content wil unlocken koop ik wel een batch RP. Daar wordt Riot ook beter van en bestaat het spel ook langer.
pi_133594472
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:00 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Als ik per se content wil unlocken koop ik wel een batch RP. Daar wordt Riot ook beter van en bestaat het spel ook langer.
Dat doe ik zelf ook.
Echter heeft X22 niks met content te maken maar daar moet je zelf maar in verdiepen wil je er meer van weten ;)
pi_133594561
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:01 schreef mmPRTSR het volgende:

[..]

Dat doe ik zelf ook.
Echter heeft X22 niks met content te maken maar daar moet je zelf maar in verdiepen wil je er meer van weten ;)
Ik heb heel even gekeken uit nieuwsgierigheid. Ik wil niet rondlopen met het gevoel dat ik alleen kan winnen met dergelijke tools. Op eigen kracht winnen brengt veel meer voldoening.
pi_133594605
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:03 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Ik heb heel even gekeken uit nieuwsgierigheid. Ik wil niet rondlopen met het gevoel dat ik alleen kan winnen met dergelijke tools. Op eigen kracht winnen brengt veel meer voldoening.
En daar ben ik het ook zeker mee eens.
pi_133595412
quote:
7s.gif Op zondag 24 november 2013 22:53 schreef Keselo het volgende:

[..]

Top is niet echt de assassin lane in het spel, daar heb je midlane meer voor. Top zijn vaak de champions die wat meer tanky zijn. Je kunt wel een assassin op top spelen, maar je kunt dan ook erg de zak zijn mocht je tegen een tank of bruiser uitkomen die je burst kan overleven.

Wat mij betreft heb je op toplane vier keuzes qua wat je kan spelen.

1. Traditionele tanks. Alles wat veilig kan farmen, nauwelijks dood kan gaan en het moet zien te overleven tot mid-late game. Hebben vaak veel sustain, weinig kill potential en zijn behoorlijk lastig neer te halen, zelfs in ganks. Een beetje de HotshotGG manier van top spelen. Hieronder vallen vooral Cho'Gath, Shen, Malphite en Zac. Dit is op het moment niet erg in de meta maar het is een goede manier om top te spelen, veilig en late game weet je waar je aan toe bent. Singed is een beetje een mix tussen een tank en een mage.

2. Bruisers. Waarschijnlijk dat wat het meest gespeeld wordt op toplane. Koop early game een damage item, wat later eventueel nog een en bouw voor de rest vooral tanky. Kunnen veel damage doen met 2 grote damage items en hebben veel kill potential in hun lane. Hogere risk en hogere reward dan de echte tanks. Wanneer je de lane verliest, moet je vanaf het begin tanky bouwen om nog wat waard te zijn in lane. Er zijn vreselijk veel bruisers en ik heb geen zin om ze allemaal op te gaan noemen, omdat ik er gegarandeerd een of twee vergeet en dan iemand op de teentjes trap.

3. Mages. Vallen een beetje weg op het moment maar het blijft goed in top lane. Zijn makkelijk om te ganken maar kunnen een bruiser helemaal slopen. Vision is van het grootste belang wanneer je een mage speelt op top. Hou er tevens rekening mee dat je waarschijnlijk geen blue buffs gaat krijgen dus ook mana regen bouwen is belangrijk. Vladimir, Teemo, Swain en Lissandra zijn goede mages op top. Belangrijk is goede sustain, goede escapes en goed potentieel om je tegenstander kapot te maken. Teemo is op het moment enorm op door de nerfs op pink wards en het verwijderen van oracles.

4. AD Carries. Worden niet veel gespeeld op toplane maar werken in essentie een beetje hetzelfde als mages. Kunnen enorm hard poepen op bruisers en hebben, als ze niet geganked worden, praktisch freefarm. Vayne, Lucian en Quinn zijn wat mij betreft de beste. Veel burst, enorm goede trade potential en redelijke escapes.

Ik zou zorgen dat je van iedere categorie wel iets kunt spelen, en kijk een beetje wat je het leukste vindt. Het is wat mij betreft sowieso belangrijk dat je minstens een tank kunt spelen voor het geval je tegen een Renekton of Riven uit komt. Als bruiser zul je tegen een Riven of Renekton van een gelijk niveau vrijwel nooit goed uit je lane komen, dus is het belangrijk dat je kunt blijven farmen en niet dood gaat tegen ze.

Verder is top, in mijn opinie, de saaiste lane in het spel. Enorm geïsoleerd en enorm makkelijk aan het snowballen te krijgen door een paar vroege ganks. Probeer vooral niet iedere champion te willen spelen. Leer van een stuk of 3-4 champions wat ze kunnen, tegen wie ze goed zijn etc. Ben niet bang om dood te gaan (het is lullig die game, maar het is wel de snelste manier om je grenzen te leren kennen) en leer wanneer het verstandig om te vechten en wanneer je beter onder je turret kunt farmen.
O: baas _O_
Daar heb ik veel aan, thx. Ik vind top ook vrij saai dus ga ik meestal roamen ja :@
Ad carry op top klinkt wel erg riskant in blind pick... ik ga ze proberen, dankjewel _O_
Because you know i'm all about that ass
pi_133595473
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 22:52 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Verder Kha'zix, Wukong, Udyr, Shyvana, Lee Sin, Jax en als je geen Sky fan bent kan Fiora ook nog wel. Laatste is wel veel moeilijker dan de rest maar als je er goed mee bent kun je zoveel gedaan krijgen.
fiora is wel echt sterk vind ik :)

Ook echt al 90 dmg op level 1 door de passive van haar (w)?
Because you know i'm all about that ass
pi_133595556
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 22:40 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Iedereen kan Renekton spelen. Weliswaar niet assassin maar heel lastig om mee te dealen in de lane en verder ben je gewoon je team's meatshield en spring je in 80% van de gevallen op de enemy carry. Tier 1 top laner met een lage skillfloor.
een vriend van me speelt altijd renekton top dys als ik duoque met hem hoef ik sws geen top maargoed. Renekton is vrij makkelijk idd, dus dat is al mooi voor mij op top.
Ik ben trouwens liever support dan top :')

Wat vinden jullie vam blitz/leona top? Ze lijken me wel redelijk maar ik heb geen idee...
Because you know i'm all about that ass
pi_133596054
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 12:09 schreef blow... het volgende:

[..]

dfg?

Mijn eerste penta was met kat, gisteren.
Death Fire Grasp
pi_133596147
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:38 schreef Vangrance het volgende:

[..]

Death Fire Grasp
zag het idd :)
Because you know i'm all about that ass
pi_133596173
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 23:25 schreef blow... het volgende:

[..]

een vriend van me speelt altijd renekton top dys als ik duoque met hem hoef ik sws geen top maargoed. Renekton is vrij makkelijk idd, dus dat is al mooi voor mij op top.
Ik ben trouwens liever support dan top :')

Wat vinden jullie vam blitz/leona top? Ze lijken me wel redelijk maar ik heb geen idee...
Blitzcrank scalet niet lekker, ik denk dat je Blitz beter als support in kunt zetten, net als Leona trouwens. Veel van Leona's damage komt van haar passive en daar heb je een teammate voor nodig en het is ook niet zo dat je jungler de hele tijd top kan blijven hangen om maar gebruik te maken van je passive. Ik zou het wel op pure toplaners gooien.
  zondag 24 november 2013 @ 23:45:01 #236
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_133596290
Game van precies een uur gehad, eerste keer fiora, 23/22/18 gegaan,
Die ulti :o
Tadumtiedum.
pi_133596499
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Blitzcrank scalet niet lekker, ik denk dat je Blitz beter als support in kunt zetten, net als Leona trouwens. Veel van Leona's damage komt van haar passive en daar heb je een teammate voor nodig en het is ook niet zo dat je jungler de hele tijd top kan blijven hangen om maar gebruik te maken van je passive. Ik zou het wel op pure toplaners gooien.
aahzo thx.


Fiora ult is super sterk idd, ook bijna niet dodgebaar en bijna een instakill. Nadeel is dat je niet weet waar je uitkomt.
Because you know i'm all about that ass
  maandag 25 november 2013 @ 00:03:52 #238
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_133596940
Ik had vanavond een one4all fiora tegen fiora. Dat is ook lachen.
  maandag 25 november 2013 @ 00:53:35 #239
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133598103
godver meest intense potje allertijden gehad net pfff

vol (fed, als in groot) chogath team tegenover ons en wij hadden vayne ;[
Toch gewonnen op eind, een van onze matties was ook vies goed (WAHNderer, duidelijk adc main)maar ik deed op eind ook double kill dmv outplay ^^, daarvoor ging ik wat slechter omdat ik vaak gefocussed werd, 1 silence = 100% dood als je ook maar iets verkeerd staat want dan blijf je geknockupped worden immers.
Maar echt, holy shit wat was dit close, onze base werd al inmekaar gemept ;;l

als je je trouwens afvraagt waarom mn cs zo laag is, ik liet mn lanemate meeste cs pakken omdat ik bot was en dan krijg ik automatisch beetje een support mentaliteit lol
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133598220
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 00:53 schreef BaajGuardian het volgende:
godver meest intense potje allertijden gehad net pfff

vol (fed, als in groot) chogath team tegenover ons en wij hadden vayne ;[
Toch gewonnen op eind, een van onze matties was ook vies goed (WAHNderer, duidelijk adc main)maar ik deed op eind ook double kill dmv outplay ^^, daarvoor ging ik wat slechter omdat ik vaak gefocussed werd, 1 silence = 100% dood als je ook maar iets verkeerd staat want dan blijf je geknockupped worden immers.
Maar echt, holy shit wat was dit close, onze base werd al inmekaar gemept ;;l
[ afbeelding ]
als je je trouwens afvraagt waarom mn cs zo laag is, ik liet mn lanemate meeste cs pakken omdat ik bot was en dan krijg ik automatisch beetje een support mentaliteit lol
Waarom bouw je een hexdrinker?
  maandag 25 november 2013 @ 01:04:11 #241
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133598291
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 01:00 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Waarom bouw je een hexdrinker?
Are you fucking serious..

mischien illustreert deze mooien pentakill het:
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133598373
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 01:04 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Are you fucking serious..

mischien illustreert deze mooien pentakill het:
Nee, serieuze vraag.
  maandag 25 november 2013 @ 01:18:46 #243
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133598474
quote:
12s.gif Op maandag 25 november 2013 01:09 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Nee, serieuze vraag.
Dat zie je dus in die pentavideo van me. Kan het niet beter uitleggen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133598523
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 01:18 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dat zie je dus in die pentavideo van me. Kan het niet beter uitleggen.
Leona's shield proct op je hexdrinker, maar je speelt tegen vijf Cho'gaths. Waarom Hexdrinker?
pi_133598531
quote:
12s.gif Op maandag 25 november 2013 01:09 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Nee, serieuze vraag.
Weet een geniale item/summoner keuze van Bg om aan het rijtje te te voegen :D
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  maandag 25 november 2013 @ 01:25:45 #246
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133598563
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 01:22 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Leona's shield proct op je hexdrinker, maar je speelt tegen vijf Cho'gaths. Waarom Hexdrinker?
Zodat ik als een van de chogaths er door kwam en me ultte ik niet insta dood ging maar ik me weer met lifesteal vol hp kon schieten mischien? Weet niet of je het doorhebt maar we hadden niet voor jan lul lifesteal he. Iemand anders had weer een guardian angel, en een ander een veil.
die proccen ook maar 1x, ik had er iig nog wat attack damage bij.

Mischien dat jij (en de andere boven mn post) altijd hersenloos voor een guide build gaan maar een verstandig mens build naar de situatie.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133598573
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 01:25 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Zodat ik als een van de chogaths er door kwam en me ultte ik niet insta dood ging maar ik me weer met lifesteal vol hp kon schieten mischien? Weet niet of je het doorhebt maar we hadden niet voor jan lul lifesteal he.
Maar Cho'gath's ulti doet true damage. Hexdrinker proct op magic damage, je bent beter af MR + health a la Banshee's Veil te bouwen.
  maandag 25 november 2013 @ 01:27:58 #248
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133598585
quote:
12s.gif Op maandag 25 november 2013 01:26 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Maar Cho'gath's ulti doet true damage. Hexdrinker proct op magic damage, je bent beter af MR + health a la Banshee's Veil te bouwen.
hexdrinker procced op cho ult vriend. test het maar.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133598593
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 01:27 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

hexdrinker procced op cho ult vriend. test het maar.
Waarom gebeurde het niet in je filmpje?
  maandag 25 november 2013 @ 01:30:24 #250
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133598613
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 01:28 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Waarom gebeurde het niet in je filmpje?
het gebeurd juist in het filmpje, waarom zou in godsnaam leonas shield hexdrinker poppen die doet nieteens genoeg dmg daarvoor.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133598630
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 01:30 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

het gebeurd juist in het filmpje, waarom zou in godsnaam leonas shield hexdrinker poppen die doet nieteens genoeg dmg daarvoor.
Leona's shield procte een passive op jou. Cho'gath gebruikt feast, doet daarna een auto attack en proct daarmee Leona's passive die jouw hexdrinker triggert. ;) Kijk maar goed, je hexdrinker wordt pas geproct nadat cho feast heeft gebruikt en al een auto attack heeft geland.
pi_133598669
Sorry BG maar je hoeft niet gelijk te roepen dat ik hersenloos ben als jij je eigen filmpje niet eens goed hebt bekeken.

quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 01:27 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

hexdrinker procced op cho ult vriend. test het maar.


[ Bericht 39% gewijzigd door WhyAreTheyAllTaken op 25-11-2013 01:46:52 ]
pi_133598971
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 23:25 schreef blow... het volgende:

[..]

een vriend van me speelt altijd renekton top dys als ik duoque met hem hoef ik sws geen top maargoed. Renekton is vrij makkelijk idd, dus dat is al mooi voor mij op top.
Ik ben trouwens liever support dan top :')

Wat vinden jullie vam blitz/leona top? Ze lijken me wel redelijk maar ik heb geen idee...
Leona is niet goed top. Blitz kan gerust werken, op support is hij beter maar aangezien zijn W en E goed scalen met Bruiser stats (AD) is het een prima keuze. Een bruiser met meer dan gemiddelde playmaking abilities, prima.Verder is Iceborn Gauntlet werkelijk insane op Blitz. Verhoogt zijn damage enorm en verandert hem van een matige peeler in teamfights naar een godlike peeler.
pi_133599894
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 01:32 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Leona's shield procte een passive op jou. Cho'gath gebruikt feast, doet daarna een auto attack en proct daarmee Leona's passive die jouw hexdrinker triggert. ;) Kijk maar goed, je hexdrinker wordt pas geproct nadat cho feast heeft gebruikt en al een auto attack heeft geland.
Dit, of de Vorpal Spikes lijken het te triggeren. Het is idd niet de ult van Cho. Neemt niet weg dat het goed uit kwam :P
pi_133600390
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 01:25 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]
hersenloos
:')
Mensen hersenloos noemen en dan denken dat hexdrinker popt op de true damage van Cho :')
Vicariously I live while the whole world dies
pi_133603417
Ooowww snaph NSA Fok... Zoekt alles uit!!! :d there is no way to escape...
pi_133607689
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 09:02 schreef nyny83 het volgende:

[..]

:')
Mensen hersenloos noemen en dan denken dat hexdrinker popt op de true damage van Cho :')
Het wordt tijd voor een wekelijk item dit. Diamond spell/itemkeuzes met BG. ;(

Voorgaande afleveringen:

- Clarity in toplane (zo OP en broken dat Riot het gefixed heeft :D )
- Runaan's Hurricane op twitch
- Hexdrinker op Vayne omdat dat de popped op de ult van Cho

Wat staat ons volgende week te wachten? *O*

DFG op een ADC? Deathcap?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_133608104
Leuk hoor mensen die zelf een champ kiezen en niet kunnen spelen.

pi_133608157
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:15 schreef totalvamp het volgende:
Leuk hoor mensen die zelf een champ kiezen en niet kunnen spelen.

[ afbeelding ]
Dit soort modes moet je niet serieus nemen. Is puur voor fun. Net als ARAM en Dominion.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_133608380
Volgens mij is Ez nog steeds OP met die trinity. Je hebt met alle CC van tegenwoordig geen slow meer nodig.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_133608479
Gisteren 1 potje One for all gespeeld. Ben geen lol speler, zal dat ook wel nooit worden, maar vind het af en toe leuk om te doen. Vind mezelf een aardige katarina, singed en mundo.

5 katas vs 5 talon. Vervelend dat als je in een groepje ulty'd ze je OF silencen, of verdwijnselen met die ulti van ze.. We hebben dus ook verloren helaasch!

Zou zo graag nog met 5 mundos willen spelen, allemaal de pwndo build en lekker trollen hihi

blow, ik speelde heel veel mundo op top. Heeeel veel plezier mee gehad en als je eenmaal je cleavers raak gooit geeft dat geluidje ook ontzettend veel voldoening
de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.
pi_133608608
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:16 schreef znarch het volgende:

[..]

Dit soort modes moet je niet serieus nemen. Is puur voor fun. Net als ARAM en Dominion.
Maar feeden is niet leuk. Als ze 0/6 gaan in de eerste 10 minuten.
pi_133608704
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:26 schreef Haikantje het volgende:
geeft dat geluidje ook ontzettend veel voldoening
Dit is ZEKER waar. Een van de betere geluidjes in LoL, samen met het als Jax op een tower inhakken.
Vicariously I live while the whole world dies
  maandag 25 november 2013 @ 14:38:48 #264
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133608965
w00t!!! support mailde me terug dat ze mn border willen resetten _O_
awesome.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 25 november 2013 @ 14:40:02 #265
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133609012
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:26 schreef Haikantje het volgende:

Zou zo graag nog met 5 mundos willen spelen, allemaal de pwndo build en lekker trollen hihi

blow, ik speelde heel veel mundo op top. Heeeel veel plezier mee gehad en als je eenmaal je cleavers raak gooit geeft dat geluidje ook ontzettend veel voldoening
Whehehe, wil ik ook al heel lang maar iedereen heeft steeds geen imaginashun en wil alleen maar of 5x nida of 5x lux zzzz..

Moet zo garpeg zijn met zn 5en iemand mobben met cleavers xD
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 25 november 2013 @ 14:44:25 #266
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_133609178
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:40 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Whehehe, wil ik ook al heel lang maar iedereen heeft steeds geen imaginashun en wil alleen maar of 5x nida of 5x lux zzzz..

Moet zo garpeg zijn met zn 5en iemand mobben met cleavers xD
5x Singed, ook leuk :)
  maandag 25 november 2013 @ 15:36:03 #267
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133610956
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:44 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

5x Singed, ook leuk :)
Uhhu, als een paar mensen hier dat met mij willen doen zou wel leuk zijn.
(geen bronsen trouwens aub)

Dit ook weer mooien voorbeeldje wat voor teams ik heb xD
hun deden niks dan feeden hele laningphase, ik moest ze weer hard carryen hoor.

Werd ook nog 'crying kid' genoemd omdat ik zei dat ze op moesten houden met dood gaan :')
Echt op gegeven moment 4x ally has been slain tegelijk. (beiden top en bot beiden tegelijk dood :') )
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 25 november 2013 @ 15:48:45 #268
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_133611327
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:44 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

5x Singed, ook leuk :)
Poisons stacken niet, dus zo leuk is dat niet :+.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  maandag 25 november 2013 @ 15:58:51 #269
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_133611643
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 15:48 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Poisons stacken niet, dus zo leuk is dat niet :+.
Het gaat meer om de CC ;)
pi_133611805
Ik ben brons, maar wil altijd leren. Noem mezelf trouwens ook geen idioot zoals sommige medespelers wel zijn.. add me : swaggzor (yessir)
de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.
pi_133612002
Ik kan trouwens niet wachten op Yasuo, die champion lijkt me zo vet!
I noticed you noticing me so i just want to put you on notice that i noticed you too.
pi_133613503
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:26 schreef Haikantje het volgende:
Gisteren 1 potje One for all gespeeld. Ben geen lol speler, zal dat ook wel nooit worden, maar vind het af en toe leuk om te doen. Vind mezelf een aardige katarina, singed en mundo.

5 katas vs 5 talon. Vervelend dat als je in een groepje ulty'd ze je OF silencen, of verdwijnselen met die ulti van ze.. We hebben dus ook verloren helaasch!

Zou zo graag nog met 5 mundos willen spelen, allemaal de pwndo build en lekker trollen hihi

blow, ik speelde heel veel mundo op top. Heeeel veel plezier mee gehad en als je eenmaal je cleavers raak gooit geeft dat geluidje ook ontzettend veel voldoening
aah zal mundo 9ok eens proberen.
Because you know i'm all about that ass
pi_133615699
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:36 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Uhhu, als een paar mensen hier dat met mij willen doen zou wel leuk zijn.
(geen bronsen trouwens aub)
:') meneer is zelf een weekje geen brons meer en heeft gelijk fratsen
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  maandag 25 november 2013 @ 18:18:54 #274
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133616246
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:57 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

:') meneer is zelf een weekje geen brons meer en heeft gelijk fratsen
S2 gold.

technisch S3 plat. maar trolls in provs.

Dus ga ergens anders dom doen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133616399
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 18:18 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]
technisch S3 plat.
aren't we all...
Vicariously I live while the whole world dies
  maandag 25 november 2013 @ 18:26:19 #276
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133616441
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 18:24 schreef nyny83 het volgende:

[..]

aren't we all...
Geen id, ik wel iig gezien ik behoorlijk beter ben geworden dan ik in S2 was en toen al met gemak gold haalde, en nu met gemak andere plats outplay. Verder boeit het me niet wat jullie er van vinden.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133616641
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 18:26 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Geen id, ik wel iig gezien ik behoorlijk beter ben geworden dan ik in S2 was en toen al met gemak gold haalde, en nu met gemak andere plats outplay. Verder boeit het me niet wat jullie er van vinden.
Je bent dus eigenlijk gewoon slecht.
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
  maandag 25 november 2013 @ 18:38:46 #278
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133616769
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 18:33 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Je bent dus eigenlijk gewoon slecht.
Als platinum spelers slecht zijn ben ik gewoon slecht. ;(
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133616883
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 18:18 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

S2 gold.

technisch S3 plat. maar trolls in provs.

Dus ga ergens anders dom doen.
Technisch plat. Technisch geen maagd. Je bent ook technisch niet autisties of wat? :D
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_133617091
http://instantrimshot.com/

maar nee laten we aardig blijven maar voel me wat aangevallen door BG als brons player.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_133617116
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 18:38 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Als platinum spelers slecht zijn ben ik gewoon slecht. ;(
Je bent gewoon echt een rare clown die zichzelf telkens overschat. Als je echt zo goed bent zou je toch wel in platinum zitten?
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
  maandag 25 november 2013 @ 18:50:17 #282
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133617165
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 18:49 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Je bent gewoon echt een rare clown die zichzelf telkens overschat. Als je echt zo goed bent zou je toch wel in platinum zitten?
als ik een heel jaar gewoon ranked zou spelen vast wel. Deed ik niet. Punt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133617179
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 18:50 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

als ik een heel jaar gewoon ranked zou spelen vast wel. Deed ik niet. Punt.
Als ik in Amerika woonde zal ik miljardair zijn. Doe ik niet. Toch ben ik miljardair.
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
  maandag 25 november 2013 @ 18:51:51 #284
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133617217
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 18:50 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Als ik in Amerika woonde zal ik miljardair zijn. Doe ik niet. Toch ben ik miljardair.
Wat een belachelijke vergelijking :')
Iemand kan echt wel zo goed zijn als welkander platinum speler maar als je dan alleen 10 provisionals speelt in een heel seizoen, op het eind wanneer iedereen trolled.. Snap je het nu? :)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133617249
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 18:51 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Wat een belachelijke vergelijking :')
Iemand kan echt wel zo goed zijn als welkander platinum speler maar als je dan alleen 10 provisionals speelt in een heel seizoen, op het eind wanneer iedereen trolled.. Snap je het nu? :)
NEE IK SNAP ER NIKS VAN LEG HET NOG IS UIT.
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_133617263
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 18:50 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Als ik in Amerika woonde zal ik miljardair zijn. Doe ik niet. Toch ben ik miljardair.
als je 4 jaar geleden bitcoins had gekocht en nu verkocht ook.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  maandag 25 november 2013 @ 19:01:53 #287
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133617599
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 18:52 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

NEE IK SNAP ER NIKS VAN LEG HET NOG IS UIT.
Kay in babytaal dan.

Henk is league of legends speler, hij speelt op hoog niveau (outplayed zn lane, ook tegen platinum spelers, kan goed csen, heeft correcte focus en goede mechanics) Henk speelt alleen geen ranked.
Aan het eind van het seizoen denkt Henk ranked te gaan spelen omdat hij geen zin heeft elke dag te moeten nolifen om zn ranking in stand te houden, vorig seizoen lukte Henk dit ook gewoon aan het eind van het seizoen in 3 dagen gold te worden, toen was Henk nog niet zo goed als nu maar goed genoeg voor goud. Andere mensen hebben hun rank al gehaald waar ze vrede mee hebben aan het eind van het seizoen, dus gaan ze massaal trollen en nemen potjes in geen enkel opzicht nog serieus. Tevens door het bestaan van lolnexus kunnen ze zien waar teammaten staan en zodoende expres trollen 'omdat henk nog in provisionals zit' (dit heb ik 2 potjes gehad waar in in chat werd gezegd dat ze expres gingen kloten omdat ik in provisionals zat, en daarna dit ook deden, gewoon niet meer serieus spelen).

Henk speelt provisionals en heeft enkel 4v5s, een 3v5... en veel trollpotjes.
Omdat Henk niet helemaal bekend is met mmr door niet ranked gespeeld hebben vergist Henk zich in de gevolgen van duoqen met een vriend (bezdrev) van Henk, hierdoor verloor Henk extra veel mmr bij loss.

Hoewel Henk goed zn lane kon winnen was er geen beginnen aan met actief tegenwerkende teammaten. Henk heeft verder nooit 'vastgezeten in een division'. Na de 10 provisionals stopte Henk dan ook met ranked spelen en deed nog een poging in TT omdat Henk daar meer impact heeft en niet dependant is of zijn team wel of niet trolled.
Henk vond twee aardige mensen die een TT team hadden en iemand nodig hadden en carry hardyde met Renekton en hier en daar een vervanging bij ban of firstpick van enemy tot Gold en stopte toen.

In wezen is Henk qua ervaring en mechanics een platinum speler maar doordat hij niet 'geklimt' heeft in een volwaardig seizoen heeft hij die medaille niet fysiek. Dit is inderdaad Henk zijn eigen schuld maar zegt niet dat zijn skill-lvl silver is, dat is het pertinent niet.

Henk heet in het echt anders maar ter privacy redenen is deze naam gebruikt.

Zo simpel genoeg?

Groetjes Bg.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133617628
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:01 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Kay in babytaal dan.

Henk is league of legends speler, hij speelt op hoog niveau (outplayed zn lane, ook tegen platinum spelers, kan goed csen, heeft correcte focus en goede mechanics) Henk speelt alleen geen ranked.
Aan het eind van het seizoen denkt Henk ranked te gaan spelen omdat hij geen zin heeft elke dag te moeten nolifen om zn ranking in stand te houden, vorig seizoen lukte Henk dit ook gewoon aan het eind van het seizoen in 3 dagen gold te worden, toen was Henk nog niet zo goed als nu maar goed genoeg voor goud. Andere mensen hebben hun rank al gehaald waar ze vrede mee hebben aan het eind van het seizoen, dus gaan ze massaal trollen en nemen potjes in geen enkel opzicht nog serieus. Tevens door het bestaan van lolnexus kunnen ze zien waar teammaten staan en zodoende expres trollen 'omdat henk nog in provisionals zit' (dit heb ik 2 potjes gehad waar in in chat werd gezegd dat ze expres gingen kloten omdat ik in provisionals zat, en daarna dit ook deden, gewoon niet meer serieus spelen).

Henk speelt provisionals en heeft enkel 4v5s, een 3v5... en veel trollpotjes.
Omdat Henk niet helemaal bekend is met mmr door niet ranked gespeeld hebben vergist Henk zich in de gevolgen van duoqen met een vriend (bezdrev) van Henk, hierdoor verloor Henk extra veel mmr bij loss.

Hoewel Henk goed zn lane kon winnen was er geen beginnen aan met actief tegenwerkende teammaten. Henk heeft verder nooit 'vastgezeten in een division'. Na de 10 provisionals stopte Henk dan ook met ranked spelen en deed nog een poging in TT omdat Henk daar meer impact heeft en niet dependant is of zijn team wel of niet trolled.
Henk vond twee aardige mensen die een TT team hadden en iemand nodig hadden en carry hardyde met Renekton en hier en daar een vervanging bij ban of firstpick van enemy tot Gold en stopte toen.

In wezen is Henk qua ervaring en mechanics een platinum speler maar doordat hij niet 'geklimt' heeft in een volwaardig seizoen heeft hij die medaille niet fysiek. Dit is inderdaad Henk zijn eigen schuld maar zegt niet dat zijn skill-lvl silver is, dat is het pertinent niet.

Henk heet in het echt anders maar ter privacy redenen is deze naam gebruikt.

Zo simpel genoeg?

Groetjes Bg.
TL;DR
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_133617648
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 18:49 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Je bent gewoon echt een rare clown die zichzelf telkens overschat. Als je echt zo goed bent zou je toch wel in platinum zitten?
Komt door trolls joh. Bg is challenger niveau.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  maandag 25 november 2013 @ 19:04:01 #290
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133617667
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 19:03 schreef znarch het volgende:

[..]

Komt door trolls joh. Bg is challenger niveau.
Als jij goud bent ben ik challenger ja.
Maar we weten beiden dat jij brons bent, en ik dus plat.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133617966
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 18:42 schreef znarch het volgende:

[..]

Technisch plat. Technisch geen maagd. Je bent ook technisch niet autisties of wat? :D
Technisch zit BG heul niet in dit topic!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 25 november 2013 @ 19:16:53 #292
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133618110
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 18:42 schreef znarch het volgende:

[..]

Je bent ook technisch niet autisties of wat? :D
Nou, gezien het een vorm van is inderdaad. Geen retardaties oid.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133618332
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:16 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nou, gezien het een vorm van is inderdaad. Geen retardaties oid.
Idd hoor vent, je bent mentally challenged niveau :D
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_133618421
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:16 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nou, gezien het een vorm van is inderdaad. Geen retardaties oid.
als je Plat nooit hebt behaald kan je niet zeggen dat je plat bent.... heb je nog niet bewezen en dan als een bronze player roepen... ja speel te weinig ranked dus heb geen plat, maar ben het wel... waar is het bewijs? heb ik niet... MAAR ben het wel... zo kan ik ook roepen... ik ben dia 5 maar omdat ik sommige games troll ben ik geen challenger MAAR ik ben het wel....
pi_133618695
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 18:51 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Wat een belachelijke vergelijking :')
Iemand kan echt wel zo goed zijn als welkander platinum speler maar als je dan alleen 10 provisionals speelt in een heel seizoen, op het eind wanneer iedereen trolled.. Snap je het nu? :)
Geen woorden maar daden.

Nee ik volg geen voetbal.
pi_133619005
Sjongejonge, dacht ik met Jinx eindelijk een champion gevonden te hebben die goed werkt voor mij gaat het weer keer op keer mis. Eerst een stuk of 6 goeie potjes gehad; dat stemde hoopvol. Ieder potje voelde erg OP en speelde geweldig weg. Maar nu, alwéér 7 potjes op rij compleet kansloos. Outclassed door alles wat meer range heeft en/of meer druk kan zetten :') ik kom gewoon niet aan mijn farm, trades gaan telkens mis omdat zo'n beetje alles meer range heeft dan Jinx en ik zit ook weer iedere keer opgescheept met supports die wegrennen in plaats van druk zetten. Ik snap het echt niet meer...

[ Bericht 11% gewijzigd door GlenSpey op 25-11-2013 19:46:37 ]
  maandag 25 november 2013 @ 20:07:52 #297
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133620219
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:25 schreef Vangrance het volgende:

[..]

als je Plat nooit hebt behaald kan je niet zeggen dat je plat bent.... heb je nog niet bewezen en dan als een bronze player roepen... ja speel te weinig ranked dus heb geen plat, maar ben het wel... waar is het bewijs? heb ik niet... MAAR ben het wel... zo kan ik ook roepen... ik ben dia 5 maar omdat ik sommige games troll ben ik geen challenger MAAR ik ben het wel....
Heb jij een keer je hoofd tegen de grond gestoten toen je van de trap rende? :')
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 25 november 2013 @ 20:08:13 #298
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133620239
zonet met totalvamp gemixmixmixmixmixed vs trist.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 25 november 2013 @ 20:08:37 #299
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133620266
was dikke poonery maar team had lage moraal. :') Toen ik uitleggen dat we ze zouden pwnen en toen gingen we ze pwnen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 25 november 2013 @ 20:08:48 #300
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133620277
Bg games altijd de gekste, das wel zo.

Maar niet altijd.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 25 november 2013 @ 20:08:59 #301
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133620287
Ik maak wel nieuwe met goeden TT trouwens hi ha ho.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')