abonnement Unibet Coolblue
pi_133609013
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Die microtransacties bij Forza zijn wel echt fucked up. Ik koop nooit DLC en/of season passes o.i.d. maar nu lijkt het alsof ze de game zo maken dat je er bijna onmogelijk aan ontkomt....

Waar gaat het heen met de game industrie. De games krijgen steeds minder content maar de prijs blijft hetzelfde. Het probleem is dat de massa hier gewoon mee akkoord gaat en een shitload geld uitgeeft aan content die eigenlijk al standaard in de game zit maar achter wordt gehouden om extra geld te verdienen.

Nu gaat het bij Forza alleen om auto's, bij spellen als BF en CoD moet je haast wel meegaan met DLC. Als je dat niet doet zijn de meeste servers offlimits en kan je nauwelijks meer gamen met vrienden die de content wel hebben. Eigenlijk gebruiken die games een soort van groepsdruk om extra geld van je af te troggelen terwijl je net 60 euro voor hun game hebt betaald...
Tja, sinds de games-industrie meer oplevert dan de filmindustrie gaat het inderdaad bergafwaarts met alles. Blockbusters, eindeloze sequels, limited edition shit, etc.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_133610365
Dat geklaag is allemaal leuk en aardig, maar ondertussen verkoopt het allemaal wel dus is er vraag naar of je het leuk vind of niet.

Ik vind DLC an sich wel een uitkomst, voorheen had je de expansion pack waar je een jaar of anderhalf na uitbrengen van het basisspel eens op kon rekenen en nu heb je wat kleinere blokken met nieuwe content waardoor het spel langer gespeeld blijft worden.
Of ik de content koop is weer geheel prijs/kwaliteit afhankelijk. Multiplayer speel ik nooit dus daar heb ik geen last van... scheelt me een hoop zorgen ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 25 november 2013 @ 15:22:28 #228
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_133610507
Als DLC bestaat uit extra levels, niet meteen voor de deur staat bij release en geen absurde prijzen kost is DLC een uitkomst. Tot op heden is het wel vaak uit de game gesloopte timed exclusives en dergelijke, om van de betaalde unlocks van menig game maar te zwijgen.

DLC is werkelijk de kanker van de huidige generatie en dat zal alleen maar doorslaan in free-to-play games. Het feit dat op Android 17 downloads illegaal zijn ten opzichte van een verkocht exemplaar is al een teken aan de wand, het forceert ontwikkelaars immers op andere manieren geld binnen te harken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_133610624
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Die microtransacties bij Forza zijn wel echt fucked up. Ik koop nooit DLC en/of season passes o.i.d. maar nu lijkt het alsof ze de game zo maken dat je er bijna onmogelijk aan ontkomt....

Waar gaat het heen met de game industrie. De games krijgen steeds minder content maar de prijs blijft hetzelfde. Het probleem is dat de massa hier gewoon mee akkoord gaat en een shitload geld uitgeeft aan content die eigenlijk al standaard in de game zit maar achter wordt gehouden om extra geld te verdienen.

Nu gaat het bij Forza alleen om auto's, bij spellen als BF en CoD moet je haast wel meegaan met DLC. Als je dat niet doet zijn de meeste servers offlimits en kan je nauwelijks meer gamen met vrienden die de content wel hebben. Eigenlijk gebruiken die games een soort van groepsdruk om extra geld van je af te troggelen terwijl je net 60 euro voor hun game hebt betaald...
Die ¤60 die altijd wordt aangehaald....Via internet betaal je standaard niet meer dan ¤50 op release en hetzelfde geld vaak voor een Mediamarkt. Wacht 2 a 3 maanden en je betaald ¤30, soms zelfs minder. Afgelopen zomer heb ik Hitman en Far Cry 3 voor ¤10 van marketplace getrokken, wat een maand of 8 na release is....Afgelopen generatie ben ik juist minder gaan betalen voor mijn games, maar dan moet ik zeggen dat ik niet doe aan car DLC zoals bij Forza of 2 uur gameplay voor ¤10. Haal je alleen DLC zoals een mappack of de DLC zoals bij GTA IV (Balad of Gay Tony, Lost & Damned) is het gewoon zijn geld waard.

Buiten dat kan je het ook omdraaien. Zelda OoT was 180? gulden destijds tijdens release...dat is ¤90. PlayStation 1 games 130 gulden, dus ¤65. Ik vind het dus wel meevallen, zeker aangezien de producties vele malen groter zijn geworden en de teams dus ook. Games worden gewoon duurder om te maken. Het kan toch geen toeval zijn dat Sony zo zwaar inzet op Indies en in ieder geval MS tweedehands gaming aan banden wilde leggen?
pi_133610784
Je bent toch consument omdat je keuzes kunt maken? Niemand verplicht jou 60 euro te betalen, en dan nog eens 10 euro per DLC. Ja, dan kan je niet meer met je vrienden spelen, maar dat is dan de consquentie die je te aanvaarden hebt. Wil je toch met je vrienden blijven spelen, dan is het jou die 10 euro dus blijkbaar wel waard.

Een consument stemt met zijn portemonnee en als je geld uit blijft geven aan dingen die je eigenlijk geldklopperij vindt dan houd je het systeem gewoon in stand.

En het argument "ze doen het anders toch wel" gaat natuurlijk alleen maar op als mensen stoīcijns dingen blijven kopen die ze eigenlijk het geld niet waard vinden.
pi_133610819
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:30 schreef Mystikvm het volgende:
Je bent toch consument omdat je keuzes kunt maken? Niemand verplicht jou 60 euro te betalen, en dan nog eens 10 euro per DLC. Ja, dan kan je niet meer met je vrienden spelen, maar dat is dan de consquentie. Een consument stemt met zijn portemonnee en als je geld uit blijft geven aan dingen die je eigenlijk geldklopperij vindt dan houd je het systeem gewoon in stand.

En het argument "ze doen het anders toch wel" gaat natuurlijk alleen maar op als mensen stoīcijns dingen blijven kopen die ze eigenlijk het geld niet waard vinden.
QFT
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 25 november 2013 @ 16:12:22 #232
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_133612081
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:16 schreef anti_kneus het volgende:

[..]

Nou het is vrij simpel he, als er een programma op tv is wat je wil zien, dan switch je ff en blijft je game gepauzeerd staan en als het programma afgelopen is, dan game je weer verder :)
Dat kan ik nu al! op mijn 360 !!!einzzz :D
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 25 november 2013 @ 16:17:56 #233
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_133612248
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:12 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dat kan ik nu al! op mijn 360 !!!einzzz :D
_O-

Ja maar, ja maar.... nu kun je het door tegen je Xbox te praten! :+

Serieuze noot: je hebt gelijk, het voegt op dit moment nog verdomd weinig toe om je decoder via je xbox aan de tv te verbinden. Als we een Nederlandse OneGuide krijgen, wordt het al iets interessanter... Mits je uberhaupt naar de nederlandse tv wilt kijken.
pi_133615869
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 11:38 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ar-ti-cu-la-tie?
Denk het niet.
Op welke manier ik Xbox Snap ook Uitspreek of articuleer. Hij reageert soms echt pas na 3 of 4 keer.
Krijg meer het idee dat hij soms pas laat begint met luisteren.
Want als het eenmaal werkt, gaat het prima het is echt de eerste command die problemen geeft.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_133626990
Hackers zijn ook al met de Xbox One bezig. Hetzelfde team verantwoordelijk voor de originele xbox en xbox 360 hack hebben al:

-een NAND dump
-IC scan van de chip

En nu hebben ze ook dit gepost:

Big news is what we will show you - we've done a LOT so far
  maandag 25 november 2013 @ 22:42:04 #236
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133627145
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:37 schreef Zolder het volgende:
Hackers zijn ook al met de Xbox One bezig. Hetzelfde team verantwoordelijk voor de originele xbox en xbox 360 hack hebben al:

-een NAND dump
-IC scan van de chip

En nu hebben ze ook dit gepost:

Big news is what we will show you - we've done a LOT so far
Aandachtsgeile zolderkamer autisten :')
pi_133627697
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:37 schreef Zolder het volgende:
Hackers zijn ook al met de Xbox One bezig. Hetzelfde team verantwoordelijk voor de originele xbox en xbox 360 hack hebben al:

-een NAND dump
-IC scan van de chip

En nu hebben ze ook dit gepost:

Big news is what we will show you - we've done a LOT so far
Fijn voor ze dat ze veel gedaan hebben, staat alleen niet of het tot nu toe ook nuttig is geweest :')
pi_133629754
Wel leuk dat als je scheld terwijl je skype gebruikt, je een ban aan je broek kan krijgen. :')

http://www.polygon.com/20(...)-banned-for-swearing
  maandag 25 november 2013 @ 23:46:09 #239
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_133629921
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Aandachtsgeile zolderkamer autisten :')
Die zegmaar aan de anderekant jouw consoles ontwikkelen. STFU noob.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 25 november 2013 @ 23:47:13 #240
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_133629966
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:41 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wel leuk dat als je scheld terwijl je skype gebruikt, je een ban aan je broek kan krijgen. :')

http://www.polygon.com/20(...)-banned-for-swearing
Lekkere reactie ook... Vroeger werd er tenminste eerst geklaagd :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 26 november 2013 @ 00:02:32 #241
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_133630500
Ms geeft disc drive problemen toe.

http://games.yahoo.com/bl(...)litch-192350019.html
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 26 november 2013 @ 08:55:04 #242
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_133634000
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:41 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wel leuk dat als je scheld terwijl je skype gebruikt, je een ban aan je broek kan krijgen. :')

http://www.polygon.com/20(...)-banned-for-swearing
Skype wordt niet gecontroleerd, dus daar mag je rustig vloeken. Het ging met name om filmpjes die via Upload Studio gemaakt werden.
  dinsdag 26 november 2013 @ 08:59:31 #243
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_133634049
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:02 schreef MMaRsu het volgende:
Ms geeft disc drive problemen toe.

http://games.yahoo.com/bl(...)litch-192350019.html
En ze geven de klanten met dit probleem een gratis spel:
http://www.polygon.com/20(...)t-complimentary-game

En dat is waarom ik liever een Xbox heb dan een PS. Als je in de shit komt, is de service van MS vele malen beter dan die van Sony.
pi_133634084
Voor wie niet kan wachten :

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=5035323#post5035323

Een One met Dead Rising 3, Forza 5 en Zoo Tycoon te koop
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_133634212
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:41 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wel leuk dat als je scheld terwijl je skype gebruikt, je een ban aan je broek kan krijgen. :')

http://www.polygon.com/20(...)-banned-for-swearing
Die melding is overigens wel in bizar slecht engels geschreven :)
pi_133634218
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor wie niet kan wachten :

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=5035323#post5035323

Een One met Dead Rising 3, Forza 5 en Zoo Tycoon te koop
kun je beter deze halen

http://link.marktplaats.nl/749486478
pi_133634548
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:41 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wel leuk dat als je scheld terwijl je skype gebruikt, je een ban aan je broek kan krijgen. :')

http://www.polygon.com/20(...)-banned-for-swearing
Gebaseerd op 1 twitter gebruiker :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_133634668
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:41 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wel leuk dat als je scheld terwijl je skype gebruikt, je een ban aan je broek kan krijgen. :')

http://www.polygon.com/20(...)-banned-for-swearing
:')

Dom nieuwsbericht
pi_133634705
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:10 schreef byah het volgende:

[..]

kun je beter deze halen

http://link.marktplaats.nl/749486478
Die maakt er toch geen winst meer op?
pi_133636238
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:37 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Die maakt er toch geen winst meer op?
Maar als hij al die games gedownload heeft, dan zitten ze toch op zijn xbox live account en heb jij er geen reet aan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')