abonnement Unibet Coolblue
pi_133478155
Welkom in 's-Hertogenbosch iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks al vier keer verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.


Met dank aan DJ _O_



Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd, gebanned for life ;( )
Augustus_Thijs (Romein, Moderator, Baas) 8-)
Skyrim (rare user)
muhahaha (Late aanschuiver en mixdrankjes ditdat :9)
SM- (SMfan en carnavaller)
BlackLining (Leidenaar)
Neo-Mullen (Limbo)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
Geen meetje op de planning ;(

*G*

NOSTALGIE-ALERT! Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133478178
Kut tt :X

quote:
13s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:19 schreef Neo-Mullen het volgende:

Ik vind het geen leuke winkel. Minder artikelen en een minder prettige inrichting. Bovendien zijn ze niet zo goedkoop als ze constant beweren.
Geen last van, ze hebben altijd wat ik zoek.
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:24 schreef bijdehand het volgende:

Dit. En ik heb altijd het idee dat ze hun klanten als kleine kinderen zien. Net zo als de plus.
Vreemd, dat heb ik niet echt. Ik heb er ook gewerkt en klanten waren voor mij geen kinderen.
pi_133478256
BIERRRRRRRRRRRRRR

LOEMPIA'S

BITTERBALLEN

FRIET

ZEELA.. nee.

WODKA

MEETING

AH _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133478263
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:26 schreef muhahaha het volgende:
Vreemd, dat heb ik niet echt. Ik heb er ook gewerkt en klanten waren voor mij geen kinderen.
Nja, het gaat meer om de hele uitstraling en die 7 punten van hun enzo. Word er altijd een beetje kriebelig van.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133478383
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:28 schreef bijdehand het volgende:

Nja, het gaat meer om de hele uitstraling en die 7 punten van hun enzo. Word er altijd een beetje kriebelig van.
Sinds de supermarktoorlog heb ik niet het idee dat er 1 supermarkt echt veel goedkoper is dan de anderen. Die 7 punten waren in het begin de speerpunten van de jumbo, dat was toen wel anders, vernieuwend. Ik heb wel eens meegemaakt dat mensen zonder af te rekenen door mochten lopen.
pi_133478433
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:31 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Sinds de supermarktoorlog heb ik niet het idee dat er 1 supermarkt echt veel goedkoper is dan de anderen. Die 7 punten waren in het begin de speerpunten van de jumbo, dat was toen wel anders, vernieuwend. Ik heb wel eens meegemaakt dat mensen zonder af te rekenen door mochten lopen.
Die regels van dat doorlopen hebben ze zo veranderd :r echt sneu. Goedkoper is er geen een meer, maar dat moeten ze ook niet meer beweren dan. Hier in het dorp hebben ze bij de jumbo een bord hangen waar ze prijzen van willekeurige producten vergelijken met andere supermarkten en dat vind ik zo kinderachtig :')!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133478458
AH _O_
Nieuwe bonuskaart _O_
Aanbiedingen op koopgedrag _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133478543
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:33 schreef bijdehand het volgende:

Die regels van dat doorlopen hebben ze zo veranderd :r echt sneu. Goedkoper is er geen een meer, maar dat moeten ze ook niet meer beweren dan. Hier in het dorp hebben ze bij de jumbo een bord hangen waar ze prijzen van willekeurige producten vergelijken met andere supermarkten en dat vind ik zo kinderachtig :')!
Tijden veranderen handje, ik kan me daar niet echt druk om maken. Zoveel bedrijven die poep scanderen. Kan me van de aldi nog wel een schandaal herinneren en het personeel daar wordt belabberd behandelt. Ahold net zo goed een schandaal trouwens. ;)
pi_133478547
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nieuwe bonuskaart _O_
Aanbiedingen op koopgedrag _O_
Daar heb ik dan wel weer een hekel aan :')
Een vriendin van me, moslima, kreeg ham als aanbieding _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133478549
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
AH _O_
Nieuwe bonuskaart _O_
Aanbiedingen op koopgedrag _O_
Alles bijhouden in een database _O_
pi_133478578
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:37 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Tijden veranderen handje, ik kan me daar niet echt druk om maken. Zoveel bedrijven die poep scanderen. Kan me van de aldi nog wel een schandaal herinneren en het personeel daar wordt belabberd behandelt. Ahold net zo goed een schandaal trouwens. ;)
Het gaat me niet om schandalen, ik vind het gewoon kinderachtig. Ik kan me er goed aan ergeren. Kan er verder niks aan doen, ik ga ook niet proberen om jou het licht te laten zien, het is een gevoel en daarom ga ik nooit naar de jumbo ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133478618
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:37 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Alles bijhouden in een database _O_
Lekker boeiend dat Albert Heijn weet dat ik kwark koop :')
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Daar heb ik dan wel weer een hekel aan :')
Een vriendin van me, moslima, kreeg ham als aanbieding _O-
Bevriend zijn met moslima's :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133478621
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:38 schreef bijdehand het volgende:

Het gaat me niet om schandalen, ik vind het gewoon kinderachtig. Ik kan me er goed aan ergeren. Kan er verder niks aan doen, ik ga ook niet proberen om jou het licht te laten zien, het is een gevoel en daarom ga ik nooit naar de jumbo ;)
Dat hoeft ook niet, prima toch. :)

Ieder zo zijn voorkeur.
pi_133478636
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:39 schreef Neo-Mullen het volgende:

Lekker boeiend dat Albert Heijn weet dat ik kwark koop :')
Appie verkoopt die data gewoon door, lekker adverteren op de man. :7
pi_133478660
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:40 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Appie verkoopt die data gewoon door, lekker adverteren op de man. :7
Ideaal toch? Dan heb ik straks overal persoonlijke aanbiedingen waar ik tenminste wat aan heb. ^O^
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133478683
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:40 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ideaal toch? Dan heb ik straks overal persoonlijke aanbiedingen waar ik tenminste wat aan heb. ^O^
Criminelen die aan de hand van de tijden zien wanneer je het meest wegbent van je kiet. Goed man :D
pi_133478718
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bevriend zijn met moslima's :')
Ach, het enige wat ik kan merken is dat ze geen varkensvlees heeft. Ze heeft zo'n enorme grafhekel aan Marokkanen dan het gewoon grappig is _O- O+ En haar tetten omg
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133478732
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:41 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Criminelen die aan de hand van de tijden zien wanneer je het meest wegbent van je kiet. Goed man :D
Das wel iets overdreven. Kan wel andere redenen verzinnen waarom ik niet wil dat ze die gegevens inzien.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133478752
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:41 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Criminelen die aan de hand van de tijden zien wanneer je het meest wegbent van je kiet. Goed man :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133478771
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:43 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Das wel iets overdreven. Kan wel andere redenen verzinnen waarom ik niet wil dat ze die gegevens inzien.
Ik ook, daar niet van. Gebruik nergens klantenkaarten behalve bij de kapper en als ik dan bedenk hoe onzorgvuldig ze daar soms mee omgaan. Oja, mediamarkt net zo goed. Iemand opzoeken tijdens een verkooppraatje en dan het scherm open laten staan voor anderen.
pi_133478779
quote:
heerlijk, die naiviteit :D
pi_133478838
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:44 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik ook, daar niet van. Gebruik nergens klantenkaarten behalve bij de kapper en als ik dan bedenk hoe onzorgvuldig ze daar soms mee omgaan. Oja, mediamarkt net zo goed. Iemand opzoeken tijdens een verkooppraatje en dan het scherm open laten staan voor anderen.
Sterker nog, ik betaal altijd cash en mijn bonuskaart heb ik ooit ergens gevonden :') Maar dat doe ik niet omdat mensen dan kunnen kijken naar hoe laat ik thuis ben en dan iets kan komen jatten, doe dat meer omdat niemand er iets mee te maken heeft.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133479020
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:46 schreef bijdehand het volgende:

Sterker nog, ik betaal altijd cash en mijn bonuskaart heb ik ooit ergens gevonden :') Maar dat doe ik niet omdat mensen dan kunnen kijken naar hoe laat ik thuis ben en dan iets kan komen jatten, doe dat meer omdat niemand er iets mee te maken heeft.
Daar heb ik wel over na zitten denken echter ben ik te lui. :')
Ik pin wel per week een bedrag om ook wel feeling te behouden wat ik nou allemaal uitgeef.

Dat was ook wel een extreem voorbeeld. :P
pi_133479121
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:53 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Daar heb ik wel over na zitten denken echter ben ik te lui. :')
Ik pin wel per week een bedrag om ook wel feeling te behouden wat ik nou allemaal uitgeef.

Dat was ook wel een extreem voorbeeld. :P
Ik heb geen controle over mijn uitgaven als ik alles moet pinnen, daarom cash. Pin is alleen voor als ik te weinig cash op zak heb.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133479223
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik heb geen controle over mijn uitgaven als ik alles moet pinnen, daarom cash. Pin is alleen voor als ik te weinig cash op zak heb.
Ik doe hetzelfde. :)

De cash moet ik helaas wel pinnen aangezien mijn werkgever mijn salaris overmaakt.
pi_133479239
Dit menen jullie toch niet? :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133479265
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit menen jullie toch niet? :')
Waarom niet? Als ik alles pin vergeet ik alles juist.
pi_133479313
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:01 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik doe hetzelfde. :)

De cash moet ik helaas wel pinnen aangezien mijn werkgever mijn salaris overmaakt.
Hoezo 'helaas pinnen'? :P
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit menen jullie toch niet? :')
Huh wat is er raar aan wat ik zeg? :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133479364
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:04 schreef bijdehand het volgende:

Hoezo 'helaas pinnen'? :P

Nouja, niet zozeer helaas. ;)
pi_133479389
TT gekaapt :{w
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133479408
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:07 schreef BlackLining het volgende:
TT gekaapt :{w
Zeg, pin jij?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133479420
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:08 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Zeg, pin jij?
Wat doe ik?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133479425
Neo vertel nou eens wat er raar is aan wat ik zei? :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133479470
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:08 schreef bijdehand het volgende:
Neo vertel nou eens wat er raar is aan wat ik zei? :P
Wij bedoel je toch?
We doen allebei ongeveer hetzelfde nl.
pi_133479495
Zo weinig mogelijk pinnen en cash betalen in winkels. Ik vind dat vrij vreemd :@ Ik heb er ook echt totaal gene moeite mee of mensen weten dat ik thuis ben of niet.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133479497
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:09 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wij bedoel je toch?
We doen allebei ongeveer hetzelfde nl.
Over het algemeen wel ja :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133479514
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo weinig mogelijk pinnen en cash betalen in winkels. Ik vind dat vrij vreemd :@ Ik heb er ook echt totaal gene moeite mee of mensen weten dat ik thuis ben of niet.
Heb je ook gelezen waar ik (en muhahaha) dat doen of lees je daar expres overheen zodat je een aluhoedje idee kan houden? :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133479528
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:11 schreef bijdehand het volgende:

Heb je ook gelezen waar ik (en muhahaha) dat doen of lees je daar expres overheen zodat je een aluhoedje idee kan houden? :P
Wel een mooi idee trouwens. :P
pi_133479539
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Heb je ook gelezen waar ik (en muhahaha) dat doen of lees je daar expres overheen zodat je een aluhoedje idee kan houden? :P
Tuurlijk heb ik dat gelezen. Alleen mij boeit het niet of AH mijn koopgedrag kent en/of doorverkoopt en of mensen eventueel wetenw aar ik me bevind.

En ik vind het dus raar dat mensen wel aandacht besteden aan die feitjes :P
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133479580
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:12 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Tuurlijk heb ik dat gelezen. Alleen mij boeit het niet of AH mijn koopgedrag kent en/of doorverkoopt en of mensen eventueel wetenw aar ik me bevind.

En ik vind het dus raar dat mensen wel aandacht besteden aan die feitjes :P
Nee, daar heb ik het niet over gehad. Puur over het feit dat ik dan beter zich op m'n uitgaven heb. Dacht al dat je dat niet gelezen had _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133479582
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo weinig mogelijk pinnen en cash betalen in winkels. Ik vind dat vrij vreemd :@ Ik heb er ook echt totaal gene moeite mee of mensen weten dat ik thuis ben of niet.
Oh, ging het daarover.

Ik betaal ook veel cash. Niet omdat ik niet wil dat 'men' weet wanneer ik van huis ben want dan zou ik ook mijn telefoon achter moeten laten.

Ik doe dat vooral om een beetje inzicht te houden in uitgaven. Vrijdag 100 euro pinnen en proberen daar de hele week mee te doen.


Op zich vind ik het geen enkel probleem dat verkopers mijn interesse weten. Dan krijg ik aanbiedingen op maat en wellicht heb ik er dan wat aan :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133479589
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:12 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Tuurlijk heb ik dat gelezen. Alleen mij boeit het niet of AH mijn koopgedrag kent en/of doorverkoopt en of mensen eventueel wetenw aar ik me bevind.

En ik vind het dus raar dat mensen wel aandacht besteden aan die feitjes :P
Nee, het andere punt.

Wij betalen cash zodat we 'weten' wat en hoeveel we uitgeven. Als je namelijk alles pint dan neig je dat nog wel eens te 'vergeten'. Het besef wat je allemaal spendeert zeg maar.
pi_133479613
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, daar heb ik het niet over gehad. Puur over het feit dat ik dan beter zich op m'n uitgaven heb. Dacht al dat je dat niet gelezen had _O-
Selectief lezen heet dan. :D
Heel opgewonden dat plaatje opgezocht en dan met een brede glimlach wachten op de happers.
pi_133479637
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:14 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Oh, ging het daarover.

Ik betaal ook veel cash. Niet omdat ik niet wil dat 'men' weet wanneer ik van huis ben want dan zou ik ook mijn telefoon achter moeten laten.

Ik doe dat vooral om een beetje inzicht te houden in uitgaven. Vrijdag 100 euro pinnen en proberen daar de hele week mee te doen.

Op zich vind ik het geen enkel probleem dat verkopers mijn interesse weten. Dan krijg ik aanbiedingen op maat en wellicht heb ik er dan wat aan :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133479652
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:P
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133479659
Kijk ze haten hier dan :') Wordt vanavond een kroeggevecht!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133479668
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kijk ze haten hier dan :') Wordt vanavond een kroeggevecht!
Welnee, vind het alleen jammer dat je discussies met een :') aangaat.
Ik had je hoger ingeschat.
pi_133479713
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kijk ze haten hier dan :') Wordt vanavond een kroeggevecht!
Zoveel boeit het me niet, maar vind het jammer dat je eerst een discussie aangaat die je baseert op verkeerde feiten, en als je dan weet wat er gezegd is dan reageer je zo, omdat je ongelijk hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133479715
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kijk ze haten hier dan :') Wordt vanavond een kroeggevecht!
Lees nou eens dan _O- Ik doe dat puur om beter inzicht te krijgen in hoeveel ik gedurende de week uitgeef. Ik schiet nogal eens uit met de pinpas en dan staat er halverwege de maand 'geen saldo'. Contant heb ok veel meer overzicht over wat ik uit kan geven.

Zo volstaat één blik in de portemonnee om te zien dat ik vanavond nog 20 euro LAN uitgeven wil ik deze week onder de 100 euro blijven :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133479752
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zoveel boeit het me niet, maar vind het jammer dat je eerst een discussie aangaat die je baseert op verkeerde feiten, en als je dan weet wat er gezegd is dan reageer je zo, omdat je ongelijk hebt.
Goed verwoord, sluit ik me bij aan. :)
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:19 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Lees nou eens dan _O- Ik doe dat puur om beter inzicht te krijgen in hoeveel ik gedurende de week uitgeef. Ik schiet nogal eens uit met de pinpas en dan staat er halverwege de maand 'geen saldo'. Contant heb ok veel meer overzicht over wat ik uit kan geven.
Je komt wat laat binnenvallen en ook jij leek te denken dat handje en ik radicale ideeen hadden. ;)
Het is allemaal zo eenvoudig.
pi_133479793
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:20 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Goed verwoord, sluit ik me bij aan. :)

[..]

Je komt wat laat binnenvallen en ook jij leek te denken dat handje en ik radicale ideeen hadden. ;)
Het is allemaal zo eenvoudig.
Hoezo denk ik dat? Ik betaal om dezelfde reden als jullie contant hoor ;) niet zoveel aannames maken.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133479809
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:21 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hoezo denk ik dat? Ik betaal om dezelfde reden als jullie contant hoor ;) niet zoveel aannames maken.
Je doet het erom he? :')
pi_133479833
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Je doet het erom he? :')
Nee, maar ik heb simpelweg nergens gezegd dat ik vind dat jullie radicale ideeën hebben. Citeer anders eens een post van mij waaruit dat blijkt?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133479839
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:23 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb simpelweg nergens gezegd dat ik vind dat jullie radicale ideeën hebben. Citeer anders eens een post van mij waaruit dat blijkt?
Ik heb dat ook niet kunnen vinden. Sorry muhahaha maar het is zo :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133479850
Waar the fuck gaat dit nog over :') ik heb helemaal geen zin om discussies te voeren over supermarkten of redenen waarom mensen al dan niet contant betalen.

Dat is best een :') waard hoor.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133479892
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:23 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb simpelweg nergens gezegd dat ik vind dat jullie radicale ideeën hebben. Citeer anders eens een post van mij waaruit dat blijkt?
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:23 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik heb dat ook niet kunnen vinden. Sorry muhahaha maar het is zo :@
Niet zozeer in woorden.

Enfin, weinig interessants meer wat mij betreft. :)
pi_133479923
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Waar the fuck gaat dit nog over :') ik heb helemaal geen zin om discussies te voeren over supermarkten of redenen waarom mensen al dan niet contant betalen.

Dat is best een :') waard hoor.
Net had je er wel zin in, en je kan minstens even zeggen dat je fout zat. ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133479939
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Waar the fuck gaat dit nog over :') ik heb helemaal geen zin om discussies te voeren over supermarkten of redenen waarom mensen al dan niet contant betalen.

Dat is best een :') waard hoor.
Je ontlokt hem wel door je provocerend op te stellen. :)
pi_133479962
Anyway, zoveel boeit het me niet maar het gaat me om het idee.

Iedereen smakelijk :*
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133480251
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:29 schreef bijdehand het volgende:

Iedereen smakelijk :*
Dank. Tosti's :9
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133480267
Boterhammen met pindakaas. :D
pi_133480351
Stap zo weer op de motor. Fietssleutels bij mijn ouders laten liggen laatst :') ff ophalen anders moet ik lopes vanavond :(
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133480480
Haha, handig van je :D
pi_133480544
:') goed begin van het topic :D
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133480711
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:51 schreef BarrieButsers het volgende:
:') goed begin van het topic :D
Je hebt wat gemist. :D
pi_133480738
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:55 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Je hebt wat gemist. :D
Neuh.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133480998
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:56 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Neuh.
Inderdaad. Kom, volgend onderwerp: de meet :D
Waar, hoelaat?

Oh, ik had een broodje makreel, broodje kipfilet en een bakje fruit :9
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133481023
Ik ben er na 9e, waar maakt me niet zoveel uit eerlijk gezegd. :D
pi_133481610
Boterhammen met gerookte ham :')

Ik blijf tot ongeveer 10 denk ik, kan vanaf half 8 al! Waar maakt me niet veel uit, maar als niet iedereen die hard aan het bier wil dan kunnen we ergens anders heen ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133483126
Ik kan ook gewoon vanaf etenstijd.

Wat is die andere tent bdh?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133483172
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik kan ook gewoon vanaf etenstijd.

Wat is die andere tent bdh?
Weet ik veel, maar bij terminus hebben ze vooral bier en als bijna niemand bier gaat drinken... ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133483521
Ik ga straks naar Pearle of Specsavers om te kijken voor een bril :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133483593
Serieus? Ver af of dichtbij? Of voor 's nachts?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133483662
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:40 schreef bijdehand het volgende:
Serieus? Ver af of dichtbij? Of voor 's nachts?
Ver af. Ik heb -0,5 en -0,75 dus extreem is het niet. Maar het maakt het autorijden (en het lezen van borden van veraf) een stuk eenvouder. Ook maakt dat het kijken van Ajax in de Arena wat makkelijker (ik kan niet zien wie de bal naar wie speelt :') ). Dus als ik een bril voor een redelijke prijs kan fixen ben ik weer gered.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133483774
Dan heb je die wel nodig ja! Ik heb er alleen een voor 's nachts in de auto :P Heb -.1 aan m'n rechteroog :') Schiet ook altijd met m'n rechterhand en linkeroog _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133483950
Kijken voor een bril :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133483979
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:50 schreef BlackLining het volgende:
Kijken voor een bril :')
_O- bedoel meer om te kijken of er een model bij zit dat mij staat. En of het een beetje betaalbaar is.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133485728
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:51 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

_O- bedoel meer om te kijken of er een model bij zit dat mij staat. En of het een beetje betaalbaar is.
Mja, maar ik vond hem wel komisch :')

Ik barst van de flauwe humor vandaag _O_ dat wordt nog wat vanavond.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133486057
Ik stel gewoon voor om naar Terminus te gaan :') wel andere tafel, want ik ben dat hoekje zat :P
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133487427
Is goed hoor :) ik kan vanaf een uurtje of 8.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133487685
Is goed!!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133488169
Hoelaat ben jij er handje?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133489587
8 uur vind ik prima. Jij ook? :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133490022
Ja ben er wel iets eerder :D
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133490306
Jahoo :D
pi_133490608
Yoo
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133491436
Ik ga voor jullie bestwil nu eerst ff douchen, en dan kom ik die kant op *O*
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 21 november 2013 @ 19:12:41 #88
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133491526
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:41 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Criminelen die aan de hand van de tijden zien wanneer je het meest wegbent van je kiet. Goed man :D
Je kunt die kaart ook gewoon anoniem houden. Opgelost, slotje.

En tokkies in Vught, wtf, waar dan? Ik ken wel wat hangjongeren, maar dat zijn nou ook weer geen tokkies te noemen. :P

En Neo, ik voel je, ik zit nog half in de ontkenningsfase van 'ach, ik loop wel naar dat bord' en zo, maar als iemand voor de zoveelste keer een knap persoon aanwijst en ik het niet kan beoordelen omdat ik het gewoon echt niet kan zien, wordt het wel wat gênant. :')
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_133491639
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:12 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Je kunt die kaart ook gewoon anoniem houden. Opgelost, slotje.
Ik was aan het trollen. :)
  donderdag 21 november 2013 @ 19:16:07 #90
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133491660
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:15 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik was aan het trollen. :)
Sorry, als mensen zitten te zeiken over de nieuwe bonuskaart gaat mijn trolldetector uit en mijn gefrustreerde caissière modus aan. :@
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_133491693
Ik hou 'm ook gewoon anoniem (heb zo'n nieuwe nu). Ze rotten maar op met die persoonlijke aanbiedingen enzo :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 21 november 2013 @ 19:19:39 #92
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133491768
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:17 schreef bijdehand het volgende:
Ik hou 'm ook gewoon anoniem (heb zo'n nieuwe nu). Ze rotten maar op met die persoonlijke aanbiedingen enzo :')
Prima, mensen die hem anoniem willen houden, daar heb ik geen problemen mee. Maar mensen die een hele aluhoedjepreek af gaan steken tegen mij, terwijl ik er geen fuck aan kan veranderen en er ook niet voor verantwoordelijk ben, is gewoon irritant. Vooral als ze denken dat je hem per se moet activeren en niet willen luisteren naar je als je zegt dat dat helemaal niet hoeft.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_133491786
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:19 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Prima, mensen die hem anoniem willen houden, daar heb ik geen problemen mee. Maar mensen die een hele aluhoedjepreek af gaan steken tegen mij, terwijl ik er geen fuck aan kan veranderen en er ook niet voor verantwoordelijk ben, is gewoon irritant. Vooral als ze denken dat je hem per se moet activeren en niet willen luisteren naar je als je zegt dat dat helemaal niet hoeft.
Wie preekt hier nou :(
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 21 november 2013 @ 19:20:28 #94
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133491796
Oh en al helemaal priceless: "Wat gebeurt er dan met mijn bonuspunten?"

...

Bonuspunten? :') Lolwut? :')_!
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  donderdag 21 november 2013 @ 19:20:43 #95
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133491805
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:20 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wie preekt hier nou :(
Ik. Maar geen aluhoedje gezever.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_133491816
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:20 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik. Maar geen aluhoedje gezever.
Hou een sop!
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 21 november 2013 @ 19:21:37 #97
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133491830
quote:
8s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:21 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Hou een sop!
? Bedoel je die?
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_133491906
Haha arme mr :+
  donderdag 21 november 2013 @ 19:25:09 #99
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133491938
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:24 schreef muhahaha het volgende:
Haha arme mr :+
Ach, ik kan wel wat hebben van die Limbo hoor.
En die mensen in de AH, ach, zoveel lieve, leuke mensen die het helemaal goed maken. O+ #klef #weldewaarheid
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_133491973
Bijna meet jongens spannunnndd
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133492074
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:19 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Prima, mensen die hem anoniem willen houden, daar heb ik geen problemen mee. Maar mensen die een hele aluhoedjepreek af gaan steken tegen mij, terwijl ik er geen fuck aan kan veranderen en er ook niet voor verantwoordelijk ben, is gewoon irritant. Vooral als ze denken dat je hem per se moet activeren en niet willen luisteren naar je als je zegt dat dat helemaal niet hoeft.
Wie preekt er dan tegen jou? Klanten? Die zijn sowieso allemaal achterlijk dus tsja :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 21 november 2013 @ 19:30:14 #102
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133492096
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wie preekt er dan tegen jou? Klanten? Die zijn sowieso allemaal achterlijk dus tsja :')
1. Ja
2. Niet iedereen.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_133492113
Jongens, it better be fun zometeen, want anders kan ik iets anders gezelligs voortzetten :(

Ja, het moet een verplichte leuke avond worden, net zoals kerst jwz!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133492232
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:30 schreef Muisraket het volgende:

[..]

1. Ja
2. Niet iedereen.
1. Bij de shell ook altijd gehad. Geweldig :D
2. Degene die zeiken om iets zijn in 99,999999999999% van de gevallen ziek in het hoofd.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133492410
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jongens, it better be fun zometeen, want anders kan ik iets anders gezelligs voortzetten :(

Ja, het moet een verplichte leuke avond worden, net zoals kerst jwz!
Same ;(
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133492454
Negerwat
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133492669
Ben er al ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133492834
Maar het is al gezellig want ik heb bier.

Voelt alleen net alsof ik een blind date heb. :')!!

En er lopen honden los. Ik haat honden. :'( :'(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133492855
:')__!!

Ben er in een kwartier schatten :*
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133492895
Tot zo lieverd!
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133492955
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Ben er al ;(
Fear not! For I am on my way!
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133492986
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:53 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Fear not! For I am on my way!
Joepiee
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133493093
Hihihihi de.naam.van een van die honden spreek je uit als mohmi
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133501451
Shit just got real :o


Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133502886
Dol
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133503901
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:14 schreef BlackLining het volgende:
Shit just got real :o


[ afbeelding ]
:')!!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133504236
Baldadig gedoe :{w
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133505878
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:14 schreef BlackLining het volgende:
Shit just got real :o


[ afbeelding ]
Heb er niet van kunnen slapen :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133506368
Arme handje ;(. Te driftig de hand geschud met barrie.
pi_133506431
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:19 schreef muhahaha het volgende:
Arme handje ;(. Te driftig de hand geschud met barrie.
Nee hoor, amper spierpijn aan overgehouden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133506456
Mensen hier in de bus van;
Rosmalen?? Daar is toch een pretpark.

:')!
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133506467
Autotron, fucking vette speeltuin daar!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133506503
Hihaho tron.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133506528
Ja, ik heb 5 rijbewijzen daar :')
pi_133506628
5 maar? :o
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133506654
Slechte jeugd. :'(
pi_133506668
Handje, we zijn in de buurt van je chickie :D.
pi_133506692
Echt? :D Zijn jullie op weg naar t oostblok? :o
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133506956
We worden afgevoerd ja. Mensen maken nu al keiveel foto's. :')
pi_133507172
Hoe muhahaha recht naar het verkeerde tafeltje liep en daar bijna aan ging schuiven _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133507265
Lol, het moment van realisatie :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133507337
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 november 2013 09:31 schreef bijdehand het volgende:
Hoe muhahaha recht naar het verkeerde tafeltje liep en daar bijna aan ging schuiven _O-
:D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133507355
Zag zelfs z'n vriendin niet zitten _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133507545
Ik had jullie wel mooi tuk ja. :7
pi_133507620
Ja we zijn er allemaal ingetrapt :D :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133507769
Ja haha wow. Je hebt ons echt kei goed voor de gek gehouden.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133507886
Je vriendin niet herkennen, goede seks zal dat geweest zijn :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133508000
Elke meet doe ik iets memorabels. O+
pi_133615683
Dood topic is doodddd
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133631576
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 17:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Dood topic is doodddd
Inderdaad :') was het de bedoeling dat we dit topic doortrekken tot de volgende meet, zodat we twee jubileummeets hebben? :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133633470
Topic is dood zonder barrie en ik. _O-
pi_133727463
Oke oke het punt is nu wel gemaakt.
pi_133734325
Waz met jullie.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  maandag 2 december 2013 @ 23:37:41 #144
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133863599
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 07:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Waz met jullie.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_133863776
Druk druk druk :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 2 december 2013 @ 23:44:27 #146
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133863857
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:42 schreef BlackLining het volgende:
Druk druk druk :D
Dit, maar toch. :o
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_133866988
Groot nieuws later vandaag :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133867081
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 06:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Groot nieuws later vandaag :)
U valt op mannen?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133867187
:W
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133867239
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 07:12 schreef BlackLining het volgende:

[..]

U valt op mannen?
Lagguh xD

Neen, wacht maar af :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133867346
Koning gaat aftreden.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133867354
Zo weer naar Limboland. Sittard deze keer. Geen zin in :r
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133867365
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 22:33 schreef muhahaha het volgende:
Oke oke het punt is nu wel gemaakt.
Graag gedaan.

mogge piepels!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_133868768
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 07:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Graag gedaan.

mogge piepels!
Ik las piemels :') Misschien moet ik toch maar uit de kast komen _O-
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133868953
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:42 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik las piemels :') Misschien moet ik toch maar uit de kast komen _O-
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 07:12 schreef BlackLining het volgende:

[..]

U valt op mannen?
Told ya :Y
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133868966
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]

[..]

Told ya :Y
BL heeft een zesde zintuig als het gaat omgeaardheid voorspellen :o
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133868984
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:52 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

BL heeft een zesde zintuig als het gaat omgeaardheid voorspellen :o
Handig als je elektra moet aanleggen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_133869007
:')

Het is mistig _O_ ik hou van mist
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133869082
Ik zit in de trein :{ ik háát treinen
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133869131
Ik ben in de trein door de mist gereden en heb van beiden bar weinig meegekregen want ik had muziek op en was een boek aan het lezen :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_133869157
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:58 schreef BlackLining het volgende:
Ik zit in de trein :{ ik háát treinen
Sittard :') Sterkte vandaag.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133869255
Lange rit wel. Auto van Sittard naar Schiphol rijden :o

Als het nou een leuk waggie was, oké. Maar het gaat hier om een Citroën C3 :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133869915
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:07 schreef BlackLining het volgende:
Lange rit wel. Auto van Sittard naar Schiphol rijden :o

Als het nou een leuk waggie was, oké. Maar het gaat hier om een Citroën C3 :')
110 rijden, 5000 toeren :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133870547
BL ben jij studentchauffeur?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133870595
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:10 schreef BarrieButsers het volgende:
BL ben jij studentchauffeur?
:Y
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133871927
Cool.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133873467
8-)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133882307
Jongens, ik ga nu iets heel brutaals van jullie vragen. Maar het is niet uit eigen belang, maar voor een groter en mooier doel.

30 juli 2014 vertrek ik voor ruim 3 weken naar Ecuador. Niet als vakantiebestemming, maar om te werken aan een ontwikkelingsproject.
Ik reis naar Quinindé, in de provincie Esmaraldas in Ecuador. Veel gezinnen leven daar van de cacaoproductie. De boeren redden het niet in hun eentje en daarom werken ze vaak samen in een coöperatie. Ze verkopen de cacaobonen aan handelaren die ze vervolgens exporteren. De kwaliteit van de cacao is echter vaak niet goed, waardoor de boeren er niet veel aan verdienen. MCCH en World Servants willen hier iets aan doen. In Quinindé bouw ik mee aan een centrum waar de cacao goed bewerkt kan worden.

Maar dit project kost een hoop geld dat ik niet zelf volledig kan betalen en daarom wil ik jullie om hulp vragen in de vorm van een donatie. Het project kost mij 2595 euro en de helft moet ik al vóór 1 februari binnen hebben. Dat is een hoop geld en daarom wil ik jullie om deze gunst vragen.

Voel je niet verplicht, maar het zou mij enorm kunnen helpen.

Meer informatie: http://www.worldservants.nl/
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_134011475
Behoorlijke topic kill :')

Het hoeft niet hoor :(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_134012545
Tjah weinig behoefte aan maat. :)

Net China weer gesponsord door een nieuwe toestel aan te schaffen. :7
pi_134012732
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 12:00 schreef muhahaha het volgende:
Tjah weinig behoefte aan maat. :)

Net China weer gesponsord door een nieuwe toestel aan te schaffen. :7
Dan moet je dat gewoon zeggen :P
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_134014530
Mooi dat je zoiets gaat doen :)
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_134014667
Gaaf, Neo! Maar je moet ook geen topics kicken als ik ziek ben want tegen de tijd dat ik weer op fok ben is dit topic weer weg :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_134117567
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 10:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Behoorlijke topic kill :')

Het hoeft niet hoor :(
Post dan ook niet een dood topic :+

Ik vind het een schitterend project, wil heel graag zelf ook een keer zoiets gaan doen. Helaas moet ik dit jaar zelf ook nog tijd zien te komen van minder dan 100 euro :') dus ik kan je even niet helpen helaas.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134117687
Dankjulliewel :D

En het hoeft ook zeker niet ;) maar ik wilde het wel met jullie delen, en als jullie toch een keer iets kunnen sponsoren, dan is dat mooi meegenomen *O*
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_134119146
Ik ben wel benieuwd neo. :)
pi_134119881
Is het al weekend ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_134132434
Bijna ;(
pi_134133487
Morgen m'n vriendinnetje thuis voorstellen :@ ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_134140256
Wow wow :D sterkte!! En vertel hoe het was :P
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_134145017
Ja, ben benieuwd _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_134161509
Wooow handje _O_
pi_134173126
GOEDGEKEURD :D :D :D _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_134174638
*O*
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134175010
quote:
6s.gif Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef bijdehand het volgende:
GOEDGEKEURD :D :D :D _O_
Feli :D :D :D
pi_134175034
Trouwdatum al bekend?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134175641
We gaan tijdens een fok-meet trouwen O+ Loopt muhahaha naar het verkeerde altaar ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_134176016
quote:
6s.gif Op woensdag 11 december 2013 23:36 schreef bijdehand het volgende:
We gaan tijdens een fok-meet trouwen O+ Loopt muhahaha naar het verkeerde altaar ;(
Beter dan dat ik naar het verkeerde altaar loop op mijn trouwdag. :')
pi_134177469
Niet te vroeg roepen, vrind ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_134179830
Jeeej handje leuk!!!
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_134179945
Lekker bezig Hand ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_134181464
*O*
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_134187348
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:20 schreef bijdehand het volgende:
Niet te vroeg roepen, vrind ;)
Ze gaat natuurlijk in haar meest favoriete en opvallende kleuren :D.
pi_134195068
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:42 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ze gaat natuurlijk in haar meest favoriete en opvallende kleuren :D.
rood wit gele sjaal :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_134195165
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:40 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

rood wit gele sjaal :')
Rood wit gele sluier :D
pi_134227995
He wist niet eens dat dit topic er was, ik meld mezelf. :D
pi_134228057
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:43 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Rood wit gele sluier :D
_O_
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:13:04 #198
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_134230695
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:01 schreef Kerftminister het volgende:
He wist niet eens dat dit topic er was, ik meld mezelf. :D
:W
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_134230810
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:01 schreef Kerftminister het volgende:
He wist niet eens dat dit topic er was, ik meld mezelf. :D
Hoi Korneel, welkom :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_134230925
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:01 schreef Kerftminister het volgende:
He wist niet eens dat dit topic er was, ik meld mezelf. :D
:W
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134261067
Neo gespot :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134261247
Loop je door de Albert Heijn (Jumbo is voor paupers :7 ), ruik je een zeer irritante geur. Ik dacht: verdomme, weer door de poep gelopen ;(
Maar toen keek ik om en wat bleek: ZwarteLijn stond achter mij in de rij bij kassa 6.

Grapje BL :* was me een waar genoegen jou te ontmoeten gedurende de dagelijkse bezigheden.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_134261280
:')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134261554
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 15:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Grapje BL :* was me een waar genoegen jou te ontmoeten gedurende de dagelijkse bezigheden.
Wees maar blij dat het niet tijdens een andere dagelijkse bezigheid was want dat zou awkward zijn :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_134261572
quote:
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134261846
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_134267959
Haha. Wat had tie allemaal op zn band liggen durex extra small? Of vaseline en komkommer?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_134267993
Neo is die chick van fok die je wilde hosselen j.oysa?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_134268162
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 19:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Haha. Wat had tie allemaal op zn band liggen durex extra small? Of vaseline en komkommer?
:{w :{w :{w
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134268228
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:03 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:{w :{w :{w
Ja of had Neo dat op de band liggen? :D
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_134268260
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:06 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja of had Neo dat op de band liggen? :D
Ik weet het niet meer precies maar Neo was werk verdacht snel met alles in zijn tas te proppen :o
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134268559
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:07 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik weet het niet meer precies maar Neo was werk verdacht snel met alles in zijn tas te proppen :o
Busted :7
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  zaterdag 14 december 2013 @ 23:35:07 #213
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_134276767
Het is in de AH nu doodsaai omdat er vaak zo weinig klanten zijn op zaterdag tussen 17-20 en op maandag tussen 19-22. ;(

*Hint voor alle AH-gangers in dit topique*
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_134276978
Ik kan de aanpassing niet handelen, moet en zal naar de jumbo gaan. ;(
  zaterdag 14 december 2013 @ 23:41:09 #215
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_134277069
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:39 schreef muhahaha het volgende:
Ik kan de aanpassing niet handelen, moet en zal naar de jumbo gaan. ;(
;(
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_134279549
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 19:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Haha. Wat had tie allemaal op zn band liggen durex extra small? Of vaseline en komkommer?
Spekreepjes, voor de boerenkool die ie vanavond had gegeten :')
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 19:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Neo is die chick van fok die je wilde hosselen j.oysa?
Zeg, hou IRL en FOK! even gescheiden :(
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:07 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik weet het niet meer precies maar Neo was werk verdacht snel met alles in zijn tas te proppen :o
Had je willen wachten hoe ik rustig 1 voor 1 alles in m'n tas prop :6
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_134284739
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:35 schreef Muisraket het volgende:
Het is in de AH nu doodsaai omdat er vaak zo weinig klanten zijn op zaterdag tussen 17-20 en op maandag tussen 19-22. ;(

*Hint voor alle AH-gangers in dit topique*
ik vind maandagavond boodschappen doen echt een goede boodschappen doen dag.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  zondag 15 december 2013 @ 12:24:30 #218
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_134285080
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 12:09 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

ik vind maandagavond boodschappen doen echt een goede boodschappen doen dag.
Mensen die dingen vergeten of zaterdag zondag geen tijd/zin hebben om schuifelend door de winkel te lopen? :o
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_134285202
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 12:24 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Mensen die dingen vergeten of zaterdag zondag geen tijd/zin hebben om schuifelend door de winkel te lopen? :o
Dat laatste. Ik ging vrijdag in de middag nog even naar de super en het was al een drama. :')
Cassiere was ook toe aan vakantie waarschijnlijk.
pi_134335506
Wtf, kom bl weer tegen :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_134335524
Godverdomme wat een vieze penetrante zure strontlucht hing er in die bus van Waalwijk naar Den Bosch zeg :r
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134335807
:')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_134336409
Hoi
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_134336489
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:35 schreef Muisraket het volgende:
Het is in de AH nu doodsaai omdat er vaak zo weinig klanten zijn op zaterdag tussen 17-20 en op maandag tussen 19-22. ;(

*Hint voor alle AH-gangers in dit topique*
Werk jij tegenwoordig in de AH in Den Bosch dan? :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 16 december 2013 @ 19:30:47 #225
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_134338980
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 17:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wtf, kom bl weer tegen :')
Stalker? :o

Zou wel leuk zijn, een tweede FOK!-romance. O+
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  maandag 16 december 2013 @ 19:31:11 #226
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_134339002
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 18:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Werk jij tegenwoordig in de AH in Den Bosch dan? :+
Nope, maar mocht iemand zich hier ooit vervelen. ;)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_134343812
DAG IEDEREEN!!

Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 16 december 2013 @ 21:49:26 #228
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_134345558
quote:
6s.gif Op maandag 16 december 2013 21:16 schreef bijdehand het volgende:
DAG IEDEREEN!!

[ afbeelding ]
Hallo meneer Spaghetti!
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_134346389
Moet morgen weer in diezelfde bus Neo :') Alleen wel om kwart over 7 :r
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134348056
Lol serieus? Die moet ik ook :D al maandenlang. :')
Zie je morgen
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_134348457
Ah nee he ;(

:P
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134349284
Bangbus
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 16 december 2013 @ 23:17:28 #233
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_134350135
Waar was mijn Neo + BL plaatje ook alweer? :o
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  maandag 16 december 2013 @ 23:18:07 #234
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_134350161
Update: hierrrr.

Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_134350466
Waar het hoofd van vol is, loopt de mond van over zullen we maar zeggen he ;)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 16 december 2013 @ 23:26:15 #236
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_134350543
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:24 schreef BlackLining het volgende:
Waar het hoofd van vol is, loopt de mond van over zullen we maar zeggen he ;)
Na, niet echt. Ik ben alleen zo slecht in kutten dat als ik een keer een mogelijkheid zie, ik die aangrijp. Zoals je ziet, pakt dat alleen vaak slecht uit.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_134354518
Check die bos haar op doe foto dan 8-)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_134354613
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 06:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Check die bos haar op doe foto dan 8-)
_O- Zo erg is 't bij jou niet hoor :*
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_134355656
Morgen Den Bosch. Alles wel daar?

Gisteren voor het eerst sedert een jaar of wat weer eens een Bossche bol verorbert en smaakte niet slecht. Goed te doen voor een keertje. :s)
pi_134357959
BB's _O_
Jan de Groot _O_
Wat moet die eigenaar tantoerijk zijn. Die rijen, elke dag opnieuw, voor die toko :o
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_134358365
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 11:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
BB's _O_
Jan de Groot _O_
Wat moet die eigenaar tantoerijk zijn. Die rijen, elke dag opnieuw, voor die toko :o
Geloof dat ze 4000 van die krengen per dag maken :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_134361574
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 11:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
BB's _O_
Jan de Groot _O_
Wat moet die eigenaar tantoerijk zijn. Die rijen, elke dag opnieuw, voor die toko :o
Ja, belachelijk hè :') maar gij lacht daar binnen toch nog het hardst inderdaad..

Onderweg naar huis, eindelijk _O_ was één grote clusterfuck op de weg vanmorgen :') hele dag in de file gestaan.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134371942
Zo zo dus neo en bl ontmoeten elkaar op heimelijke plekken. :)
pi_134507912
Hoiii
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_134596264
Jullie je kerstpakket al gehad? :)
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_134596297
Jazeker, cash :P En jij?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_134596330
Dat is pas nice, kan je zelf bepalen wat je ermee gaat doen. :D
Ik krijg het zo, maar ga uit van vvvbonnen. :P
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_134596360
Ik zei dat ik liever cash had aangezien ik dat beter dan gebruiken dan random meuk :P VVVbonnen zijn ook chill toch? Die kan je bijna overal inleveren.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_134596458
quote:
6s.gif Op maandag 23 december 2013 08:11 schreef bijdehand het volgende:
Ik zei dat ik liever cash had aangezien ik dat beter dan gebruiken dan random meuk :P VVVbonnen zijn ook chill toch? Die kan je bijna overal inleveren.
Ja inderdaad geld is het beste. En als je toch die optie hebt, waarom niet :D
Ja precies zelfs bij kras. Goed excuus om vakantie te boeken. :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_134596530
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 08:24 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja inderdaad geld is het beste. En als je toch die optie hebt, waarom niet :D
Ja precies zelfs bij kras. Goed excuus om vakantie te boeken. :')
Daarom, VVV is bijna net zo goed als geld :D Zo'n boodschappenpakket is altijd slecht _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_134596586
Ja inderdaad. Al zijn sommige pakketjes ook wel relaxed qua voedsel en dingen.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_134596627
Als ik kijk wat voor troep andere mensen krijgen... :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_134596705
quote:
6s.gif Op maandag 23 december 2013 08:51 schreef bijdehand het volgende:
Als ik kijk wat voor troep andere mensen krijgen... :'(
Dit jaar was bijna alles wel eetbaar. Ik heb alleen de volkoren beschuitjes en de smerige eeh smeerkaas weggegooit. :') (wel eerst geproeft natuurlijk, zo halverwege het pakje vond ik het wel welletjes).
pi_134596783
Melba toast in je kerstpakket _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_134599462
Ik krijg überhaupt geen kerstpakket ;(
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134647111
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:30 schreef BlackLining het volgende:
Ik krijg überhaupt geen kerstpakket ;(
Ach, jij hebt nog je hele leven voor je. :P
pi_134647803
:')

Beste Bosschenaartjes, ik vertrek weer naar het verre zuiden.
Ik wens jullie allen prettige kerstdagen toe O+ :*
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 24 december 2013 @ 13:28:40 #258
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_134648482
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
:')

Beste Bosschenaartjes, ik vertrek weer naar het verre zuiden.
Ik wens jullie allen prettige kerstdagen toe O+ :*
Veel plezier in het verre zuiden en prettige kerstdagen Neo! :*
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_134649267
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
:')

Beste Bosschenaartjes, ik vertrek weer naar het verre zuiden.
Ik wens jullie allen prettige kerstdagen toe O+ :*
Fijne feestdagen broeder en niet teveel zuipen. :P
pi_134654038
Fijne feestdagen :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_134693597
Heel veel plezier allemaal deze kerstdagen :D *G*


Jeej ze draaien weer deels normale muziek op de radio w/
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_134708588
Ah die Starbucks op het station is inmiddels ook open he :')

Heel veel betalen voor bijzonder matige koffie :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134713408
Ja veel mensen halen het :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_134713594
Huisgenoot van me beweert daar manager te zijn (volgens mij is ie gewoon een medewerker :') )
Wel gratis koffie voor moi 8-)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_134713728
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Huisgenoot van me beweert daar manager te zijn (volgens mij is ie gewoon een medewerker :') )
Wel gratis koffie voor moi 8-)
:')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_134737074
Moggellll
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_134737163
Goedemorgen, 'lekker' werken vandaag. }:|
pi_134737592
Weinig moeite mee. Gevoel alsof ik al weekend heb gehad _O_
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_134737767
Tjah, het was wederom tekort. :P
pi_134737827
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Huisgenoot van me beweert daar manager te zijn (volgens mij is ie gewoon een medewerker :') )
Wel gratis koffie voor moi 8-)
Gratis hoef ik die 'koffie' ook niet.

Een al die andere vreemde combinaties die ze maken is geen koffie. Koffie is zwart en sterk, daar hoort geen andere toei in.

Valt mee trouwens mee dat ik jou al een week niet meer tegen gekomen ben :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134738055
Twee dagen vrij, een dag werken, weekend. Wat wil je nog meer _O_
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_134738090
Ik wil wel weer aan het werk vandaag hoor _O_ er moet brood op tafel. En het is wel zo lekker dat alles weer gewoon open is. Gisteren goffedomme himmel naar Boxtel moeten rijden om boodschappen te doen :{
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134738145
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 10:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Twee dagen vrij, een dag werken, weekend. Wat wil je nog meer _O_
Nou, nog meer vrij. :D
pi_134739158
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 10:18 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nou, nog meer vrij. :D
Ja ach had je moeten fixen dan he


Wow teringeind voor boodschappen :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_134739166
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:02 schreef BarrieButsers het volgende:

Ja ach had je moeten fixen dan he
Volgend jaar weer. :D
pi_134739196
Nou nou wilde plannen

Qmusic heeft top 100 van 2013 _O_

[ Bericht 22% gewijzigd door BarrieButsers op 27-12-2013 11:13:10 ]
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  zaterdag 28 december 2013 @ 10:07:09 #277
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_134777393
Waarschijnlijk altijd beter dan wat er van de Top2000 geworden is. Dat jonge mensen van andere muziek houden is één ding, maar als een nummer net een maand uit is, kan je vrijwel nooit beslissen of dat een van de beste/mooiste nummers allertijden is. Vooral niet als het van Katy Perry is.

Oh en Gers Pardoel in de Top2000: I rest my case.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_134778207
Je kan pas op een nummer stemmen als het nummer meer dan een jaar oud is en dus de tand des tijds heeft doorstaan. Althans, dat is jarenlang het beleid geweest bij de top 2000
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_134781167
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 10:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Je kan pas op een nummer stemmen als het nummer meer dan een jaar oud is en dus de tand des tijds heeft doorstaan. Althans, dat is jarenlang het beleid geweest bij de top 2000
Er stonden nu relatief nieuwe nummers in. :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 29 december 2013 @ 16:19:52 #280
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_134831456
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 10:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Je kan pas op een nummer stemmen als het nummer meer dan een jaar oud is en dus de tand des tijds heeft doorstaan. Althans, dat is jarenlang het beleid geweest bij de top 2000
Dat is blijkbaar niet meer zo, want Roar van Katy Perry stond erin.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_134905970
Twaalf uur geweest gelukkig nieuwjaar allemaaaaaaal
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_134912434
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 00:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Twaalf uur geweest gelukkig nieuwjaar allemaaaaaaal
_O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_134912560
Aan het gedrag van sommige debielen hier in de stad te horen wel ja :')
(Excuses voor deze belediging aan de debielen)

Goedemorgen en alvast de beste wensen voor de Boschenaren *O*
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_134912714
Wat? Maar ik wilde nog zoveel doen op oudejaars dag ;(
pi_134946012
Beste wensen!! w/
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_134946016
Natuurlijk de beste wensen aan mijn aller voetvolk :Y) *O*
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_134946470
Beste wensen :)
pi_134947835
Beste wensen O+ Dat muhahaha ons de volgende keer wel kan vinden bij een meet :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_134974874
'mogge en de beste wensen!

nog wat speciaals uitgevroten tijden O&N?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_134985996
Gelukkig nieuwjaar allemaal! :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_134986107
Nu pas wakker? :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_135014021
Goed uitgeslapen wel. :D

Iedereen een leuke jaarwisseling gehad? Ik iig wel. *O*
pi_135014082
Halloooooooooooooooo

Bijna weekend jippiee
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  maandag 6 januari 2014 @ 01:53:34 #294
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_135133143
Gaat ook niet hard in dit topic.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_135134888
'mogge!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_135134911
Stage begint weer. Nog 2 weken als een idioot doorwerken en dan mag ik 30 studiepunten erbij schrijven!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_135135211
Goedemorgen. :W :)
pi_135135388
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 01:53 schreef Kutmanager het volgende:
Gaat ook niet hard in dit topic.
JE BENT TERUG :D :D :D

Moggel :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_135136588
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 08:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Aan het gedrag van sommige debielen hier in de stad te horen wel ja :')
(Excuses voor deze belediging aan de debielen)

Goedemorgen en alvast de beste wensen voor de Boschenaren *O*
U woont in de Hambaken / Kruiskamp / Graafsewijk / Bartjes?
pi_135137155
Bijna vol :') bijna twee maanden goffedomme
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135137171
Vol
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')