abonnement Unibet Coolblue
pi_133475188
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Whaaaa 16 december gesprek bij bedrijf, zenuwachtigggggggggggggg :o

Oh en goeiemorgen en zo O-)
*O*
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  donderdag 21 november 2013 @ 09:39:44 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_133475409
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Whaaaa 16 december gesprek bij bedrijf, zenuwachtigggggggggggggg :o

Oh en goeiemorgen en zo O-)
niet doen hoor,nu al stressen, das veel te vroeg! :D

Maar wat tof!! *O*
disclaimer
pi_133475422
quote:
17s.gif Op donderdag 21 november 2013 00:14 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

dan nog, je moet wel heel dronken zijn om dingen niet meer te weten en je moet als je vliegticket boekt ook je paspoort nummer en alles kunnen overtypen, ik geloof er echt weinig van :')
Noooouuuu........ :@ Het is niet zo dat je niks meer weet... Ik weet meestal altijd nog wel wat ik gedaan heb in een dronken bui.. Helaas weet ik dan ook weer als ik iets stoms/impulsiefs heb gedaan :')
Zo vond ik het een fantastisch idee om vorige week vrijdag; na het stappen in Scheveningen; nog even naar de zee te rennen en te zwemmen want ermahgerd IK ZIE DE ZEE HEUL NIET ZO VAAK!1!
En het is dat mijn collega me mee heeft gesleurd naar het hotel; want ik was al onderweg :')

En het is dan niet zo dat je niet wéét dat je het doet... Het is wel zoiets waar je achteraf van denkt: Dafuq was I thinking :')
Heel blij dus dat mijn collega me heeft tegen gehouden :@ :')
Dus ik kan me - in dat opzicht - wel inbeelden dat ie dacht ERMAHGERD IK WIL NÚ DE EIFELTOREN ZIEN IK BOEK NU NU NU.
Serieus; het zou mij ook zomaar kunnen overkomen :') :@

Anywayyzzz... Goeiemorgen *O* En Sandra tofheid _O_ O+ Ik ga duimen (help even herinneren; want vast dat ik het niet meer weet tegen dan :') ) :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_133475460
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:40 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Noooouuuu........ :@ Het is niet zo dat je niks meer weet... Ik weet meestal altijd nog wel wat ik gedaan heb in een dronken bui.. Helaas weet ik dan ook weer als ik iets stoms/impulsiefs heb gedaan :')
Zo vond ik het een fantastisch idee om vorige week vrijdag; na het stappen in Scheveningen; nog even naar de zee te rennen en te zwemmen want ermahgerd IK ZIE DE ZEE HEUL NIET ZO VAAK!1!
En het is dat mijn collega me mee heeft gesleurd naar het hotel; want ik was al onderweg :')

En het is dan niet zo dat je niet wéét dat je het doet... Het is wel zoiets waar je achteraf van denkt: Dafuq was I thinking :')
Heel blij dus dat mijn collega me heeft tegen gehouden :@ :')
Dus ik kan me - in dat opzicht - wel inbeelden dat ie dacht ERMAHGERD IK WIL NÚ DE EIFELTOREN ZIEN IK BOEK NU NU NU.
Serieus; het zou mij ook zomaar kunnen overkomen :') :@

Anywayyzzz... Goeiemorgen *O* En Sandra tofheid _O_ O+ Ik ga duimen (help even herinneren; want vast dat ik het niet meer weet tegen dan :') ) :@
dan nog laten ze je echt niet in een vliegtuig stappen als je zo zat bent _O- ik geloof echt geen moer van t verhaal

quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Whaaaa 16 december gesprek bij bedrijf, zenuwachtigggggggggggggg :o

Oh en goeiemorgen en zo O-)
ehmygewrd *O*
pi_133475695
Thnx all! O+

Ik kan een week van tevoren waarschijnlijk via een consultant hier op de TU het gesprek nog een keer voorbereiden, dat is wel fijn. :Y
pi_133476104
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Thnx all! O+

Ik kan een week van tevoren waarschijnlijk via een consultant hier op de TU het gesprek nog een keer voorbereiden, dat is wel fijn. :Y
Oeh idd zeker fijn :D Kun je al wat voorbereiden en met een beter gevoel in het gesprek gaan O+ Hoop echt dat het iets wordt :*

En ergmahgerd foto's van de wedstrijd van zondag staan online :D O+ Ik sta er niet overal derp op; gelukkig..... :') _O-
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_133476138
Trix, wil jij mario world voor 39 euro?
pi_133476201
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Whaaaa 16 december gesprek bij bedrijf, zenuwachtigggggggggggggg :o

Oh en goeiemorgen en zo O-)
GAAF! :D :D :D
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_133476214
En voor iedereen die aids heeft aan bodylotion die blijft plakken (tot zover heb ik teruggelezen): Die vaseline spuitbussen zijn daar echt wel handig voor :). Droogt schnel :)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_133476464
Ik ben vannacht flauw gevallen in de badkamer en nu heb ik een wondje op mijn hoofd. HOE? :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_133476479
quote:
3s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
En voor iedereen die aids heeft aan bodylotion die blijft plakken (tot zover heb ik teruggelezen): Die vaseline spuitbussen zijn daar echt wel handig voor :). Droogt schnel :)
Ja daar wou ik ook al voor kijken :D Maar ik gebruik nu eik al nooit never geen bodylotion :') Dus ik verwacht eik niet dat ik het zou gebruiken _O-
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_133476520
quote:
3s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
En voor iedereen die aids heeft aan bodylotion die blijft plakken (tot zover heb ik teruggelezen): Die vaseline spuitbussen zijn daar echt wel handig voor :). Droogt schnel :)
Goeden tip. Ik maak nu eerst op wat ik nog allemaal heb staan en dan ga ik die proberen!
pi_133476552
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:24 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ja daar wou ik ook al voor kijken :D Maar ik gebruik nu eik al nooit never geen bodylotion :') Dus ik verwacht eik niet dat ik het zou gebruiken _O-
Ik ben dus ook te lam voor bodylotion :').
Maar dit gaat wel verdomd makkelijk en snel, plus voelt lekker O+
Dus ik gebruik nog steeds lang niet vaak genoeg bodylotion, maar wel ietsje vaker, dat is al wat gewonnen toch? :D
In de zomer lukt het me dan nog wel, dan duik je toch half naakt je bed in.. Maar in de winter denk ik juist vaak ERMAGERD KOUD ZO SCHNEL MOGELIJK ALLES BEDEKKEN en dan past bodylotion er niet meer tussen :')
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  donderdag 21 november 2013 @ 10:29:42 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_133476592
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:24 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben vannacht flauw gevallen in de badkamer en nu heb ik een wondje op mijn hoofd. HOE? :')
je bent flauw gevallen in de badkamer en je maakt je zorgen over een wondje?
Waarom ben je flauwgevallen?
disclaimer
pi_133476649
quote:
99s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

je bent flauw gevallen in de badkamer en je maakt je zorgen over een wondje?
Waarom ben je flauwgevallen?
Geen idee. Ik voelde me ziek, ben naar de badkamer gelopen. Daar ben ik out gegaan en daarna ben ik terug gewaggeld naar de bank, waar ik vanochtend wakker werd. :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 21 november 2013 @ 10:34:33 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_133476699
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:32 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Geen idee. Ik voelde me ziek, ben naar de badkamer gelopen. Daar ben ik out gegaan en daarna ben ik terug gewaggeld naar de bank, waar ik vanochtend wakker werd. :')
Dat lijkt me echt niet gezond hoor. Heb je je huisarts gebeld?
disclaimer
pi_133476726
quote:
99s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt niet gezond hoor. Heb je je huisarts gebeld?
Nee, ik wacht het eerst wel even af. Op het wondje na voel ik me nu weer prima namelijk. _O-
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_133476779
quote:
3s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:27 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ik ben dus ook te lam voor bodylotion :').
Maar dit gaat wel verdomd makkelijk en snel, plus voelt lekker O+
Dus ik gebruik nog steeds lang niet vaak genoeg bodylotion, maar wel ietsje vaker, dat is al wat gewonnen toch? :D
In de zomer lukt het me dan nog wel, dan duik je toch half naakt je bed in.. Maar in de winter denk ik juist vaak ERMAGERD KOUD ZO SCHNEL MOGELIJK ALLES BEDEKKEN en dan past bodylotion er niet meer tussen :')
Ja + dat ik dus zo'n malloot ben die zichzelf ook bedenkt in de zomer. En ik heb de bodylotion naast mijn bed staan en als ik dan mijn shirt aan heb denk ik: Fuuuu... weer vergeten... en ja dan ben ik te lui om mijn shirt weer af te doen en alsnog in te smeren :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_133476874
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:38 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ja + dat ik dus zo'n malloot ben die zichzelf ook bedenkt in de zomer. En ik heb de bodylotion naast mijn bed staan en als ik dan mijn shirt aan heb denk ik: Fuuuu... weer vergeten... en ja dan ben ik te lui om mijn shirt weer af te doen en alsnog in te smeren :')
Zo velen werk terwijl ik die tijd ook zou kunnen vullen met liggen :{w
Zo herkenbaar :')
Maar dit spul helpt dus wel, omdat het zo snel gaat. Sprayen, smeren, kleren aan, liggen.
En als ik dan zo zit van "LE FU IK HEB M"N SHIRT AL AAN" doe ik alleen m'n armen en benen O-)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  donderdag 21 november 2013 @ 10:45:40 #170
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_133476918
Je shirt af doen O+
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 21 november 2013 @ 10:46:03 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_133476932
ik heb voor het laatst bodylotion gesmeerd in 1998.
disclaimer
pi_133476959
quote:
99s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb voor het laatst bodylotion gesmeerd in 1998.
Heb je een revieuw? O+
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_133476961
quote:
3s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:43 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Zo velen werk terwijl ik die tijd ook zou kunnen vullen met liggen :{w
Zo herkenbaar :')
Maar dit spul helpt dus wel, omdat het zo snel gaat. Sprayen, smeren, kleren aan, liggen.
En als ik dan zo zit van "LE FU IK HEB M"N SHIRT AL AAN" doe ik alleen m'n armen en benen O-)
Hmm misschien toch maar eens voor kijken voor deze winter :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_133477030
Ik smeer eigenlijk alleen bodylotion als ik op een zondag eens zin heb om uitgebreid te douchen, scrubben etc, dan sluit ik daarmee af. Doordeweeks heb ik daar echt nooit zin in. Nu al helemaal niet want koud :')
  donderdag 21 november 2013 @ 10:50:42 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_133477055
ik heb niet het idee dat mijn huid dat nodig heeft.
Heel soms als ik te lang in een bad zonder badspul heb gezeten maar verder niet eigenlijk :D
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')