abonnement Unibet Coolblue
pi_133464181


Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2013 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verlopen Challenges
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ten commandments for the runner
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Why we run
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 21-11-2013 13:59:57 ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133464289
Ziekte wel. Tis voor niks heb ik gisteren afgezegd en de afmelding is bevestigd.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_133464554
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:22 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

En hoe ziet dat eruit?
Weinig bijzonders hoor. Combinatie van verschillende duurlopen en intervaltrainingen, afgewisseld met wat zwemmen/fietsen en zo her en der een wedstrijdje. Rustige opbouw naar afstanden richting de 35km en buiten de bruggenloop tot nu toe 2 halve marathons (Egmond en CPC) op de planning staan waarbij m'n wedstrijdtijd nu toch echt ónder de 2 uur moet komen. :9
pi_133464584
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:29 schreef slacker_nl het volgende:
Ziekte wel. Tis voor niks heb ik gisteren afgezegd en de afmelding is bevestigd.
Bah.. gauw beter worden dan!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 20 november 2013 @ 21:35:17 #5
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133464660
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:29 schreef slacker_nl het volgende:
Ziekte wel. Tis voor niks heb ik gisteren afgezegd en de afmelding is bevestigd.
Meh :{
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133465052
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:35 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Meh :{
Ik ben dan fysiek misschien beter, maar ik heb eigenlijk niet gelopen na terugkomst uit de tropen. Niet handig. Ik wil volgende week weer een keertje lopen en sportscholen. En dan de week daarop weer wat vaker en dan bam, back baby!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  woensdag 20 november 2013 @ 21:43:14 #7
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133465133
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:41 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik ben dan fysiek misschien beter, maar ik heb eigenlijk niet gelopen na terugkomst uit de tropen. Niet handig.
Je maakt iemand op de wachtlijst wel heel blij ;)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 20 november 2013 @ 21:44:07 #8
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_133465186
Ach. Een paar weken verplicht rust is misschien ook wel eens goed. Heb 1938 kilometer in de benen dit jaar. En met een PR op de marathon was het een goed jaar ^O^

Nu kan ik fris aan 2014 beginnen.

Beterschap slacker!

Nog ff geduld RD, dan mag jij aan je eigen slotakkoord gaan beginnen.
;)
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  woensdag 20 november 2013 @ 21:45:49 #9
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133465292
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:43 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Je maakt iemand op de wachtlijst wel heel blij ;)
daar denk ik altijd aan als ik even geen zin meer heb...."die arme stakkers op de wachtlijst op bijv. #20 die zijn een half jaar aan het trainen, waarschijnlijk voor noppes...., dus niet miepen"
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_133465416
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:43 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Je maakt iemand op de wachtlijst wel heel blij ;)
Dat dacht ik ook al ja :)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  woensdag 20 november 2013 @ 21:50:08 #11
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133465549
Dan wordt het waarsch alleen bos81, Debbster en Guard zondag, want streamnl is een beetje druk, geloof ik...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133465591
Nog een poging, want in het vorige topic over het hoofd gezien. Kan gebeuren.
La_Tramposa mag ik alsjeblieft in de OP O-)

5 januari Genneper Parken Nieuwjaarsloop (staat er al in):
Tieske89 - 8km

En de venloop:
1
2
[b]30 maart - [url=www.venloop.nl]Venloop (Venlo)[/url][/b]
[*] Tieske89 - 10km
  woensdag 20 november 2013 @ 21:56:28 #13
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133465886
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:50 schreef Tieske89 het volgende:
Nog een poging, want in het vorige topic over het hoofd gezien. Kan gebeuren.
La_Tramposa mag ik alsjeblieft in de OP O-)

5 januari Genneper Parken Nieuwjaarsloop (staat er al in):
Tieske89 - 8km

Jeuj gezellig! Hoop dat er dan geen sneeuw ligt :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133466151
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:56 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Jeuj gezellig! Hoop dat er dan geen sneeuw ligt :)
Dat hoop ik ook! Was dat afgelopen jaar zo?
Weet nog wel twee jaar geleden dat de loop toen op oudejaarsdag was. Dat was wel heel leuk, sportief bezig zijn voor het feest losbarstte.
pi_133466229
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:50 schreef SEMTEX het volgende:
Dan wordt het waarsch alleen bos81, Debbster en Guard zondag, want streamnl is een beetje druk, geloof ik...
Ik ben er gewoon bij. Ik ga hem wel als training lopen. Als wedstrijd lijkt me niet verstandig.
  woensdag 20 november 2013 @ 22:04:01 #16
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133466261
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:01 schreef Tieske89 het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook! Was dat afgelopen jaar zo?
Weet nog wel twee jaar geleden dat de loop toen op oudejaarsdag was. Dat was wel heel leuk, sportief bezig zijn voor het feest losbarstte.
Afgelopen jaar heb ik hem zelf gemist en was het weer prima, ik geloof dat die van begin 2012 daarom wel werd afgelast.

En inderdaad, met iets minder schuldgevoel oliebollen eten :+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 20 november 2013 @ 22:04:31 #17
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133466282
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:03 schreef streamnl het volgende:

[..]

Ik ben er gewoon bij. Ik ga hem wel als training lopen. Als wedstrijd lijkt me niet verstandig.
Tof! *O*
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133466304
ik ga sowieso op oudejaarsdag nog een stukje lopen om tot een mooi rond getal te komen :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133466364
Nou koud was het idd! Ik moet daar nog ff aan wennen wel.. Voelde mezelf wel een bikkel dat ik toch gegaan was 8-)

Qua km's en tijd was het 3x nix, maar ik ben dan ook nog steeds wat stijfjes van zondag, en eigenlijk had ik helemaal geen tijd om te lopen. Int weekend maar weer s mn best doen :)
  Redactie Frontpage woensdag 20 november 2013 @ 22:09:10 #20
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_133466479
Les 10 van Evy, het voelt als een mijlpaal om 1 of andere reden :D maar ik heb 'm gehaald, zonder extra pauzes, met verzuring, en op het einde heel langzaam, maar toch! En zelfs een momentje dat ik dacht 'hmm er ís een wedstrijd in m'n geboorteplaats op 2de Paasdag ...' :D :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje naar m'n eetgewoonten gekeken afgelopen dagen, en volgens mij mis ik behoorlijk wat eiwitten, lijkt me handig om daar iets aan te gaan doen :)
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_133466566
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:09 schreef Etcetera het volgende:
Les 10 van Evy, het voelt als een mijlpaal om 1 of andere reden :D maar ik heb 'm gehaald, zonder extra pauzes, met verzuring, en op het einde heel langzaam, maar toch! En zelfs een momentje dat ik dacht 'hmm er ís een wedstrijd in m'n geboorteplaats op 2de Paasdag ...' :D [ afbeelding ] :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje naar m'n eetgewoonten gekeken afgelopen dagen, en volgens mij mis ik behoorlijk wat eiwitten, lijkt me handig om daar iets aan te gaan doen :)
Goede gemiddelde snelheid zeg!
Wat voor wedstrijd is het, hoe lang?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Redactie Frontpage woensdag 20 november 2013 @ 22:13:04 #22
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_133466655
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:11 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Goede gemiddelde snelheid zeg!
Wat voor wedstrijd is het, hoe lang?
Thanks! Het voelt nog steeds traag :P maar ik ben dan ook eigenlijk een sprinter - of nou ja, ik heb een aantal jaren handbal gespeeld en daar sprintte ik veel :)

5 km of 10 km, vooral rechttoe, rechtaan :)

maar ik hou niet zo van mensenmassa's, dus ik weet niet hoe goed dat idee is :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_133466682
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:13 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Thanks! Het voelt nog steeds traag :P maar ik ben dan ook eigenlijk een sprinter - of nou ja, ik heb een aantal jaren handbal gespeeld en daar sprintte ik veel :)

5 km of 10 km, vooral rechttoe, rechtaan :)

maar ik hou niet zo van mensenmassa's, dus ik weet niet hoe goed dat idee is :')
Niet alle loopjes zijn massaal toch :o En het is een mooi doel om naar toe te werken, sowieso dat je die 10 aankan tegen die tijd!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Redactie Frontpage woensdag 20 november 2013 @ 22:15:07 #24
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_133466742
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:13 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Niet alle loopjes zijn massaal toch :o En het is een mooi doel om naar toe te werken, sowieso dat je die 10 aankan tegen die tijd!
Ik hou 'm in m'n achterhoofd denk ik :) eerst maar het eerste doel halen: 5 kilometer zonder stoppen :D
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_133466755
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:13 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Thanks! Het voelt nog steeds traag :P maar ik ben dan ook eigenlijk een sprinter - of nou ja, ik heb een aantal jaren handbal gespeeld en daar sprintte ik veel :)

5 km of 10 km, vooral rechttoe, rechtaan :)

maar ik hou niet zo van mensenmassa's, dus ik weet niet hoe goed dat idee is :')
Goed bezig! ^O^

Wolve ook ontzettend tof verslag trouwens!!! *O* Goed gelopen hoor!

En voor degenen in NL die nog Brooks Pureflow/Puregrit zoeken, ze zijn nu in de aanbieding bij Scarabee. Voor 90, nog lang niet zo best als in .co.uk maar toch. :P
http://www.trailrunshop.nl/collectie/super-deals
pi_133466760
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:13 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Thanks! Het voelt nog steeds traag :P maar ik ben dan ook eigenlijk een sprinter - of nou ja, ik heb een aantal jaren handbal gespeeld en daar sprintte ik veel :)

5 km of 10 km, vooral rechttoe, rechtaan :)

maar ik hou niet zo van mensenmassa's, dus ik weet niet hoe goed dat idee is :')
Ben eigenlijk een sprinter zeggen…en dan bij les 10 van Evy gewoon al 5.25 km in een half uur lopen *O* !
Goed bezig hoor, keep it up!!
  woensdag 20 november 2013 @ 22:17:42 #27
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133466860
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:09 schreef Etcetera het volgende:
Les 10 van Evy, het voelt als een mijlpaal om 1 of andere reden :D maar ik heb 'm gehaald, zonder extra pauzes, met verzuring, en op het einde heel langzaam, maar toch! En zelfs een momentje dat ik dacht 'hmm er ís een wedstrijd in m'n geboorteplaats op 2de Paasdag ...' :D [ afbeelding ] :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje naar m'n eetgewoonten gekeken afgelopen dagen, en volgens mij mis ik behoorlijk wat eiwitten, lijkt me handig om daar iets aan te gaan doen :)
Goed bezig! ^O^
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  Redactie Frontpage woensdag 20 november 2013 @ 22:18:01 #28
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_133466870
Ik ben zó slecht met dat soort dingen :@ tijden zeggen me niet zo heel veel, of gemiddeldes. Ik loop op gevoel, en ik hou van snelheid :P

En thanks all :@ ik had in september dit nooit durven denken :D vind het echt heerlijk om te doen :D
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_133466932
Nog maar vijf weken *O* .
pi_133466989
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:09 schreef Etcetera het volgende:
Les 10 van Evy, het voelt als een mijlpaal om 1 of andere reden :D maar ik heb 'm gehaald, zonder extra pauzes, met verzuring, en op het einde heel langzaam, maar toch! En zelfs een momentje dat ik dacht 'hmm er ís een wedstrijd in m'n geboorteplaats op 2de Paasdag ...' :D [ afbeelding ] :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje naar m'n eetgewoonten gekeken afgelopen dagen, en volgens mij mis ik behoorlijk wat eiwitten, lijkt me handig om daar iets aan te gaan doen :)
Goed bezig! :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_133467023
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben zó slecht met dat soort dingen :@ tijden zeggen me niet zo heel veel, of gemiddeldes. Ik loop op gevoel, en ik hou van snelheid :P

En thanks all :@ ik had in september dit nooit durven denken :D vind het echt heerlijk om te doen :D
Nou om het even concreet voor je te maken dan;
Als je op de afgelopen 7heuvelenloop 29 minuten had gedaan over 5km, was je rond de 400e van de 1200 vrouwen onder de 34 jaar geweest! (geen idee hoe oud je bent)

Maar je hoort dus nu al in het linkerrijtje!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Redactie Frontpage woensdag 20 november 2013 @ 22:23:17 #32
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_133467089
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:21 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nou om het even concreet voor je te maken dan;
Als je op de afgelopen 7heuvelenloop 29 minuten had gedaan over 5km, was je rond de 400e van de 1200 vrouwen onder de 34 jaar geweest! (geen idee hoe oud je bent)

Maar je hoort dus nu al in het linkerrijtje!
:o Wow. Ik ben 29 trouwens :)

Met deze positieve afsluiting duik ik m'n bed in. Dromend over hardlopen O+ :D
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_133467096
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben zó slecht met dat soort dingen :@ tijden zeggen me niet zo heel veel, of gemiddeldes. Ik loop op gevoel, en ik hou van snelheid :P

En thanks all :@ ik had in september dit nooit durven denken :D vind het echt heerlijk om te doen :D
Goed tempo ^O^
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_133467249
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:21 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nou om het even concreet voor je te maken dan;
Als je op de afgelopen 7heuvelenloop 29 minuten had gedaan over 5km, was je rond de 400e van de 1200 vrouwen onder de 34 jaar geweest! (geen idee hoe oud je bent)

Maar je hoort dus nu al in het linkerrijtje!
Het is nog steeds erg positief hoor, maar haar GPS was niet helemaal zuiver dit rondje. Er zitten enorm veel haken en ogen in de data. De km-tijden lijken ook niet helemaal te kloppen en het tempo zit heel ernstig te schommelen. Het zou dus kunnen dat er niet zoveel van klopt, maar natuurlijk is ze nog wel erg goed bezig! ^O^
  woensdag 20 november 2013 @ 22:38:15 #35
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133467733
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:15 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

En voor degenen in NL die nog Brooks Pureflow/Puregrit zoeken, ze zijn nu in de aanbieding bij Scarabee. Voor 90, nog lang niet zo best als in .co.uk maar toch. :P
http://www.trailrunshop.nl/collectie/super-deals
:{w voor mij in ieder geval dan!

na mijn eerder stukje van gister nog even een paar foto's van de Pure Grit 1 en Pure Grit 2...een totaal verschillende zool onder de 2 tov de 1, lijkt mij toch dat ze bij de 1 op het verkeerde spoor zaten anders wijzig je ze niet zo radicaal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 20-11-2013 22:43:27 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_133467858
Sneeuw....
Ja doei.
pi_133467880
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
Sneeuw....
8)7
Hier heel misschien ook, wel natte, dat dan weer wel...
  woensdag 20 november 2013 @ 22:46:09 #38
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133468028
In Zeeland ook snil. ~:)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 20 november 2013 @ 22:48:51 #39
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133468125
Heerlijk loopweer *O*
F means you're fucked
  woensdag 20 november 2013 @ 22:52:56 #40
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133468287
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:48 schreef YUR het volgende:
Heerlijk loopweer *O*
heb je het gebakje er al afgelopen? ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  woensdag 20 november 2013 @ 22:57:26 #41
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133468457
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:52 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

heb je het gebakje er al afgelopen? ;)
Hehe, yep :Y)
F means you're fucked
  woensdag 20 november 2013 @ 23:21:05 #42
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133469451
Jero..... voor jou!
Anna O+

prachtig filmpje wat de flip side laat zien van altijd maar onderweg zijn als topsporter

[ Bericht 8% gewijzigd door rechtsedirecte op 20-11-2013 23:29:40 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_133469637
}:| Iedereen weer helemaal enthousiast over het loopweer. Ik vind het zo ruk als het onder de 5 graden komt. Maar ik ga vrijdag maar eens investeren in goede warme loopkleding, wil toch wel door blijven gaan de komende winter.
  woensdag 20 november 2013 @ 23:27:59 #44
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133469752
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:25 schreef bloodymary1 het volgende:
}:| Iedereen weer helemaal enthousiast over het loopweer. Ik vind het zo ruk als het onder de 5 graden komt. Maar ik ga vrijdag maar eens investeren in goede warme loopkleding, wil toch wel door blijven gaan de komende winter.
Tuurlijk! Niet miepen maar warm kleden.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 20 november 2013 @ 23:28:24 #45
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133469764
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:25 schreef bloodymary1 het volgende:
}:| Iedereen weer helemaal enthousiast over het loopweer. Ik vind het zo ruk als het onder de 5 graden komt. Maar ik ga vrijdag maar eens investeren in goede warme loopkleding, wil toch wel door blijven gaan de komende winter.
Goede kleding, een mutsje, handschoenen, dat kan al zoveel schelen. Net zoals regen geen reden hoeft te zijn om niet te lopen :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133469833
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
Jero..... voor jou!
Anna O+

prachtig filmpje wat de flip side laat zien van altijd maar onderweg zijn als topsporter
Wat een eerlijkheid.. wel mooie inzichten.
Ik erger me wel aan haar stem, vooral in het begin klinkt ze net als een 80-jarige :P

Of is dat echt haar oma?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 20 november 2013 @ 23:35:11 #47
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133470016
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:30 schreef La_Tramposa het volgende:

Of is dat echt haar oma?
:Y
en de omgeving waar het gefilmd is, is dat op en rond de Otago Peninsula en in de stad Dunedin
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_133470044
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:28 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Goede kleding, een mutsje, handschoenen, dat kan al zoveel schelen. Net zoals regen geen reden hoeft te zijn om niet te lopen :)
Nee regen vind ik ook helemaal niet erg, maar kou wel. En met lopen krijg je het natuurlijk vanzelf warm, maar toch, het begin. Mutsje en handschoenen heb ik wel, moet meer een warmere broek en jas hebben. Maar dat komt wel goed! Loop nu eenmaal liever met 20+. Lekker weinig kleren aan.
pi_133470114
We schijnen "een envelopje" te krijgen met kerst in plaats van cadeautjes... dat kan dan hopelijk tegen wat goede jasjes aangesmeten worden O+ :9
Ja doei.
  woensdag 20 november 2013 @ 23:37:59 #50
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133470129
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:35 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Nee regen vind ik ook helemaal niet erg, maar kou wel.
ik blijf het fasinerend vinden hoe verschillende mensen bepaalde omstandigheden anders ervaren.
Regen :{w kou O+
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_133470174
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:37 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik blijf het fasinerend vinden hoe verschillende mensen bepaalde omstandigheden anders ervaren.
Regen :{w kou O+
Ja gek he! Het kan mij ook nooit warm genoeg zijn. Nou oke, boven 30 graden lopen is dan ook weer wat te dol, maar in het algemeen. Ik haat kou en wind. En regen geef ik eigenlijk niks om, ik ga ook gewoon twee uur buiten paardrijden in de regen.
pi_133470229
Kou vind ik niet zo erg, regen eigenlijk ook niet, wind ook niet. Maar sámen, tegelijk, dat maakt 't wel minder prettig :+
Ja doei.
pi_133470260
Haha, het is maar goed ook dat iedereen het anders ervaart, anders zou je nog dagen hebben dat iedereen tevreden is en dat er helemaal niet geklaagd wordt. Ga je dat weer missen.
  woensdag 20 november 2013 @ 23:46:04 #54
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133470414
Een echt, echt goed jasje tegen de kou naar mijn smaak kost alweer 89,- vrees ik...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 20 november 2013 @ 23:47:29 #55
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133470456
Dan maar wat harder lopen...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  woensdag 20 november 2013 @ 23:49:14 #56
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133470515
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:46 schreef SEMTEX het volgende:
Een echt, echt goed jasje tegen de kou naar mijn smaak kost alweer 89,- vrees ik...
beter duur dan niet te koop ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_133470627
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:46 schreef SEMTEX het volgende:
Een echt, echt goed jasje tegen de kou naar mijn smaak kost alweer 89,- vrees ik...
Heb ik er graag voor over. Heb je een tip (merk/materiaal)?
pi_133470731
Denk dat ik met mijn wensen ruim boven de honderd uit ga komen voor 'n jasje... :@
Ja doei.
pi_133471114
Hopelijk een leuk kerstenvelopje dan!
pi_133473769
Was gisteren hier 2 graden, koude wind en koude regen. Training dagje uitgesteld :@
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_133473992
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:27 schreef La_Tramposa het volgende:
..

Mag ik in de OP bij de CPC voor de 10 km? :)

Gisteren les 1 van 15 km Renate gedaan, alleen dat begint wel heel rustig.... Uitgangspunt is dat je 5 km kan hardlopen maar ik heb 5-10 ook al gedaan. Misschien schema iets aanpassen? Ik vond het gisteren wel fijn want de zevenheuvelnnacht was toch wel zwaar.
  donderdag 21 november 2013 @ 07:48:32 #62
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133474105
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 07:34 schreef Serinde het volgende:

[..]

Mag ik in de OP bij de CPC voor de 10 km? :)

Gisteren les 1 van 15 km Renate gedaan, alleen dat begint wel heel rustig.... Uitgangspunt is dat je 5 km kan hardlopen maar ik heb 5-10 ook al gedaan. Misschien schema iets aanpassen? Ik vond het gisteren wel fijn want de zevenheuvelnnacht was toch wel zwaar.
Ik zou zeggen net als met maggi,een beetje van jezelf en een beetje van Renate....je merkt vanzelf wel in hoeverre je het kan aanpassen als het of te zwaar of te makkelijk gaat
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 21 november 2013 @ 07:52:16 #63
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_133474138
Oef, die 12,5km van gister voel ik wel in m'n benen... Vanavond nog wel speciaal ingelaste bruggentraining op de Brienenoordbrug met de loopgroep; dat zal wel afzien worden :{
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_133474341
Alvast succes E.T.! Ik ga vanavond een klein rondje.. Gisteren trouwens bij wiggle een nieuwe sportbeha, lange tight en een longsleeve besteld. Ben benieuwd of alles goed zit!
  Redactie Frontpage donderdag 21 november 2013 @ 08:22:34 #65
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_133474379
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:26 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Het is nog steeds erg positief hoor, maar haar GPS was niet helemaal zuiver dit rondje. Er zitten enorm veel haken en ogen in de data. De km-tijden lijken ook niet helemaal te kloppen en het tempo zit heel ernstig te schommelen. Het zou dus kunnen dat er niet zoveel van klopt, maar natuurlijk is ze nog wel erg goed bezig! ^O^
Als mijn GPS in m'n telefoon wonky is, zou me dat niet verbazen: die heeft in de wc gelegen een half jaar geleden :') maar ik moest een paar keer wachten bij het oversteken en ik hoef nog niet achter elkaar door te rennen op dit moment :)
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_133474394
Mooi verslag Wolve000 in vorige topic. Krijg meteen zin om ook weer te gaan lopen.. hou het nog wel even rond de 5-7 km op dit moment :D

Over jasjes gesproken, zelf ook bezig, had tig weken terug jas besteld van Asics maar niet meer leverbaar vanuit fabrikant dus op zoek naar wat anders.

Asics Woven 2:



Wordt nu waarschijnlijk de Asics Level 2 Convertible


quote:
"Slecht weer stopt je niet af met dit running jacket!"
Het Level 2 Convertible Running Jacket van Asics ben je altijd voorbereid ongeacht de weersomstandigheden. Door de afritsbare mouwen is het tevens erg functioneel.

Highlights
> winddicht en waterafstotend
> Afritsbare mouwen
> Eco-vriendelijke, gerecycled materiaal
> Zakken met ritssluiting

Conclusie
Het convertible Running Jacket van Asics is een echte allrounder en uitermate geschikt voor de fanatieke hardlopers.
= What else do you have to do on a saterdaynight =
  donderdag 21 november 2013 @ 08:44:44 #67
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_133474573
@La_Tramposa: Mag ik in de OP, had het een paar topics geleden ook gevraagd, maar is niet gedaan...

1
2
3
4
5
[b]15 December 2013 - [url=http://www.cavenergie.nl/wegatletiek/wedstrijden/kerstloop/]Kerstloop (Barendrecht)[/url][/b]
[*] MaleDuck - 10 EM

[b]31 December 2013 - [url=http://www.avantri.nl/index.php?contentpage=http://www.avantri.nl/html/wedstrijden/info_oliebollenloop.html]Oliebollenloop (Schoonhoven)[/url][/b]
[*] MaleDuck - 15 km

CPC staat bij mij op losse schroeven. Ga proberen om hier op de zaak een team bij elkaar te krijgen en zo met de HM bedrijfsloop mee te doen. Mocht dat niet lukken, dan ga ik een dag eerder een HM lopen op 7,5 km van mn huis :Y
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  donderdag 21 november 2013 @ 08:57:34 #68
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133474718
Ik neem eigenlijk niet eens meer de moeite om mn loopjes in de WLWEW te (laten) zetten :@
F means you're fucked
  donderdag 21 november 2013 @ 09:00:54 #69
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_133474773
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:42 schreef Wolve000 het volgende:
Voor het écht niet meer kan, dan nu alsnog een race-report van de 7^^! *O* (..)
Het kon zeker nog. En was, zoals door velen al gemeld, de moeite waard. Nu maar hopen dat mijn reactie nog kan. ;)

En dan nog de drie races die ik dit jaar nog ga (trap)lopen. :)

1
2
3
4
5
6
7
8
[b]23 november 2013 - [url=http://actueel.deloitte.nl/over-deloitte/fair-chance-foundation/maastoren-challenge/maastoren-challenge-2013]Maastoren challenge[/url]
[*] Corniel
 
[b]15 december 2103 - [url=http://www.spijkenissemarathon.nl]Spijkenisse Marathon[/url]
[*] Corniel - HM

[b]31 December 2013 - [url=http://www.avantri.nl/index.php?contentpage=http://www.avantri.nl/html/wedstrijden/info_oliebollenloop.html]Oliebollenloop (Schoonhoven)[/url][/b]
[*] Corniel - 6,4 km (4EM)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_133474849
Sinds de 7HL niet meer gelopen :{

Mijn bovenbenen zijn inmiddels weer tiptop na een kwartiertje op de hometrainer, maar die wijsteen geef ik nog maar even rust.
  donderdag 21 november 2013 @ 09:07:38 #71
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_133474853
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 08:57 schreef YUR het volgende:
Ik neem eigenlijk niet eens meer de moeite om mn loopjes in de WLWEW te (laten) zetten :@
:{w dat is de enige passende reactie... -O-

quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:00 schreef Corniel het volgende:

[..]

Het kon zeker nog. En was, zoals door velen al gemeld, de moeite waard. Nu maar hopen dat mijn reactie nog kan. ;)

En dan nog de drie races die ik dit jaar nog ga (trap)lopen. :)
[ code verwijderd ]

Nice, gezellig bij de Oliebollenloop :D
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  donderdag 21 november 2013 @ 09:11:30 #72
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133474906
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:07 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

:{w dat is de enige passende reactie... -O-

Hehe, hoezo? :D
F means you're fucked
pi_133475024
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:00 schreef Corniel het volgende:

[..]

Het kon zeker nog. En was, zoals door velen al gemeld, de moeite waard. Nu maar hopen dat mijn reactie nog kan. ;)

En dan nog de drie races die ik dit jaar nog ga (trap)lopen. :)
[ code verwijderd ]

is die in spijkernisse een Leuk parcours? Btje volk langs de kant? Ik zoek nog een HM en die zou qua planning een optie zijn
  donderdag 21 november 2013 @ 09:19:29 #74
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_133475025
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:11 schreef YUR het volgende:

[..]

Hehe, hoezo? :D
Gezien de smiley die je gebruikte na je uitspraak... :P Of de vraag: Waar ga je allemaal lopen dan? ;)

Vanavond weer 7 km lopen denk ik.... denk dat ik een beetje fartlekachtig ga doen... Zaterdag een LDL van 17 km dus dan loop ik weer rustig genoeg ;)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_133475054
Oliebollenloop! :D Tof! Ben nog aan het bedenken of ik oliebollen ga bakken hier voor na 'n training/loopje: weet niet of ze het kunnen waarderen hier :') :@
Ja doei.
  donderdag 21 november 2013 @ 09:22:38 #76
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133475066
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:19 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Gezien de smiley die je gebruikte na je uitspraak... :P Of de vraag: Waar ga je allemaal lopen dan? ;)

Vanavond weer 7 km lopen denk ik.... denk dat ik een beetje fartlekachtig ga doen... Zaterdag een LDL van 17 km dus dan loop ik weer rustig genoeg ;)
Ik ga vooral lokale crossjes lopen, de meeuwen makrelenloop, nog wat lokale crossjes, de duinstrandloop, de asselronde bij de midwintermarathon, de cpc, de westlandmarathon, en misschien zelfs nog wel een heuse trail wedstrijd door een bos en over heuveltjes. En dan vooral nog wat lokale crossjes...
F means you're fucked
  donderdag 21 november 2013 @ 09:23:19 #77
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133475079
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Sinds de 7HL niet meer gelopen :{

Mijn bovenbenen zijn inmiddels weer tiptop na een kwartiertje op de hometrainer, maar die wijsteen geef ik nog maar even rust.
Ik ook nog niet. Ik ga vandaag weer. Mijn linkerkuit is eindelijk weer een beetje normaal
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_133475124
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:23 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ik ook nog niet. Ik ga vandaag weer. Mijn linkerkuit is eindelijk weer een beetje normaal
Genoeg rust geven is ook wat waard!

Trainin van gisteren was wel weer fijn O+ had alleen nog wat last van m'n blaren, maar gelukkig was 't een korte training. Had eigenlijk een parlauf moeten zijn, maar we stonden op zo'n winderig koud tochtig stuk dat stilstaan niet echt op m'n wensenlijstje stond, dus ben aan een stuk doorgerend, maar dan 1 rondje snel, 1 rondje joggen. Was fijn! Beentjes vonden het ook fijn: totáál nergens last van gehad na zondag _O_ (op de blaartjes na), wát een verschil met 2008 O+
Ja doei.
  donderdag 21 november 2013 @ 09:28:51 #79
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133475195
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Genoeg rust geven is ook wat waard!

Trainin van gisteren was wel weer fijn O+ had alleen nog wat last van m'n blaren, maar gelukkig was 't een korte training. Had eigenlijk een parlauf moeten zijn, maar we stonden op zo'n winderig koud tochtig stuk dat stilstaan niet echt op m'n wensenlijstje stond, dus ben aan een stuk doorgerend, maar dan 1 rondje snel, 1 rondje joggen. Was fijn! Beentjes vonden het ook fijn: totáál nergens last van gehad na zondag _O_ (op de blaartjes na), wát een verschil met 2008 O+
Klopt. Nu heb ik in 10 dagen maar 1 keer gelopen. De 7^^ dus.
Vandaag hardlopen naar de sportschool, sporten en weer terug hardlopen denk ik. 2 x 3km *)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_133475210
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:22 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik ga vooral lokale crossjes lopen, de meeuwen makrelenloop, nog wat lokale crossjes, de duinstrandloop, de asselronde bij de midwintermarathon, de cpc, de westlandmarathon, en misschien zelfs nog wel een heuse trail wedstrijd door een bos en over heuveltjes. En dan vooral nog wat lokale crossjes...
Veel mini-trails! :D :P
  donderdag 21 november 2013 @ 09:31:10 #81
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133475241
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:29 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Veel mini-trails! :D :P
En misschien een langere cross :D
F means you're fucked
  donderdag 21 november 2013 @ 09:33:11 #82
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133475289
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:31 schreef YUR het volgende:

[..]

En misschien een langere cross :D
Dacht dat jij niet zo van de trails was? Of heb ik dat mis.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 21 november 2013 @ 09:34:54 #83
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133475327
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:33 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Dacht dat jij niet zo van de trails was? Of heb ik dat mis.
Ik heb er nog nooit een gelopen. Alleen die trailverheerlijking is niet mijn ding. Het is en blijft gewoon een rondje hardlopen op een andere ondergrond
F means you're fucked
pi_133475455
:9~ trailverheerlijking O+

_O_ hardlopen *O*

:r color runs ;(

:') mensen die :')

:')_! mensen :')

talpa :r :r :r
Ja doei.
  donderdag 21 november 2013 @ 09:43:23 #85
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133475486
Stelletje trailfappers :P
F means you're fucked
  donderdag 21 november 2013 @ 09:43:57 #86
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133475496
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
:9~ trailverheerlijking O+

_O_ hardlopen *O*

:r color runs ;(

:') mensen die :')

:')_! mensen :')

talpa :r :r :r
_O_ _O_ _O_ _O_
Friet :r
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_133475532
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:43 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_ _O_
Friet :r
*;
Ja doei.
pi_133475573
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
:9~ trailverheerlijking O+

_O_ hardlopen *O*

:r color runs ;(

:') mensen die :')

:')_! mensen :')

talpa :r :r :r
Schopje KLB... o|O
pi_133475645
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:22 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik ga vooral lokale crossjes lopen, de meeuwen makrelenloop, nog wat lokale crossjes, de duinstrandloop, de asselronde bij de midwintermarathon, de cpc, de westlandmarathon, en misschien zelfs nog wel een heuse trail wedstrijd door een bos en over heuveltjes. En dan vooral nog wat lokale crossjes...
Ik bespeur een trend met lokale kruizen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_133475676
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:47 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Schopje KLB... o|O
*tempted*
Ja doei.
pi_133475680
Ik kwam De loop van Leidsche Rijn tegen al google'nd. 15 km, Hemelvaartsdag. Klinkt als een plan *O*
pi_133475711
quote:
7s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:51 schreef Serinde het volgende:
Ik kwam De loop van Leidsche Rijn tegen al google'nd. 15 km, Hemelvaartsdag. Klinkt als een plan *O*
Leuk! En dan in November de 7^^? :D
Ja doei.
pi_133475780
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
Jero..... voor jou!
Anna O+

prachtig filmpje wat de flip side laat zien van altijd maar onderweg zijn als topsporter
O+
Erg mooi filmpje inderdaad...
pi_133475814
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:49 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik bespeur een trend met lokale kruizen.
Daar heb je ook een plaatje van...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On another note; To try, or not to try, that's the question...


[ Bericht 14% gewijzigd door Jero_nimo op 21-11-2013 10:02:58 ]
pi_133475980
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:55 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

O+
Erg mooi filmpje inderdaad...
Wat zij doet is zéker niet gewoon hardlopen op een andere ondergrond O+

Wat een heldin O+
Ja doei.
pi_133476137
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:57 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Daar heb je ook een plaatje van...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On another note; To try, or not to try, that's the question...

_O-
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 21 november 2013 @ 10:11:22 #97
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133476151
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:57 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Daar heb je ook een plaatje van...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On another note; To try, or not to try, that's the question...
[ afbeelding ]
Ze lopen op zich best lekker :Y
F means you're fucked
  donderdag 21 november 2013 @ 10:12:03 #98
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133476168
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:00 schreef Corniel het volgende:
Nu maar hopen dat mijn reactie nog kan.
Nee, sorry, dat kan echt niet meer. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:57 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Daar heb je ook een plaatje van...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U vraagt, wij draaien!

NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_133476178
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:11 schreef YUR het volgende:

[..]

Ze lopen op zich best lekker :Y
Heb jij ze al geprobeerd ja? Gewoon in de winkel? Kan ze hier in de omgeving in ieder geval nergens vinden, dat is wel jammer. Maar voor langere duurlopen lijkt het me wel wat inderdaad.
  donderdag 21 november 2013 @ 10:15:10 #100
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133476246
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:12 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Heb jij ze al geprobeerd ja? Gewoon in de winkel? Kan ze hier in de omgeving in ieder geval nergens vinden, dat is wel jammer. Maar voor langere duurlopen lijkt het me wel wat inderdaad.
Een kennis (werkzaam in een hardloopspeciaalzaak) had ze aan. En aangezien we dezelfde maat hebben, kon ik ze toen ff proberen. Alleen een paar keer heen en weer gehobbeld in de winkel. Het loopt ff anders, maar zeker niet slecht. Al zal een eventuele overstap voor jou nog groter zijn dan voor mij
F means you're fucked
pi_133476259
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Leuk! En dan in November de 7^^? :D
Dat zou ik wel erg leuk vinden!!! Vond de 10 al een mooi parcours. En Nijmegen O+

quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 07:48 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Ik zou zeggen net als met maggi,een beetje van jezelf en een beetje van Renate....je merkt vanzelf wel in hoeverre je het kan aanpassen als het of te zwaar of te makkelijk gaat
Dat ga ik ook doen :) even rustig weer doorstarten is ook geen slecht plan gezien mijn knie. Het verbaasde me alleen want ik dacht dat het 15 km na het 10 km schema kwam maar dat is dus niet zo :D Ach ik heb de tijd, mijn doel is om met hemelvaartsdag 15 km te lopen. Bij de CPC 10, Marikenloop in mei 10. Heb er zin in 8-)
pi_133476367
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:15 schreef YUR het volgende:

[..]

Een kennis (werkzaam in een hardloopspeciaalzaak) had ze aan. En aangezien we dezelfde maat hebben, kon ik ze toen ff proberen. Alleen een paar keer heen en weer gehobbeld in de winkel. Het loopt ff anders, maar zeker niet slecht. Al zal een eventuele overstap voor jou nog groter zijn dan voor mij
Daarom wil ik ze ook eerst even passen inderdaad. Al zijn de Pureflows bijna hetzelfde als de Kinvara eigenlijk, dus zoveel verschil zal er tussen ons niet zitten :) .
Merk toch dat ik hele lange afstanden op de FiveFingers nog niet helemaal goed aankan, of de ondergrond moet erg soepel zijn zoals bij de Hoge Veluwetrail. Maar met meer rotsen enzo lijken me dit toch wel ideale modelletjes.
  donderdag 21 november 2013 @ 10:21:36 #103
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133476397
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:20 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Daarom wil ik ze ook eerst even passen inderdaad. Al zijn de Pureflows bijna hetzelfde als de Kinvara eigenlijk, dus zoveel verschil zal er tussen ons niet zitten :) .
Merk toch dat ik hele lange afstanden op de FiveFingers nog niet helemaal goed aankan, of de ondergrond moet erg soepel zijn zoals bij de Hoge Veluwetrail. Maar met meer rotsen enzo lijken me dit toch wel ideale modelletjes.
Ze zijn inderdaad nog wat matig te verkrijgen in NL....dichtstbijzijnde voor mij schijnt Leiden te zijn. En daar moet je dan een afspraak maken enzo :D
F means you're fucked
pi_133476502
Gister na twee weken verhuisdrift eindelijk ook weer gelopen. Veel te hard, maar goed. In principe wil ik morgen nog een keer 10km en zondag kijken op ik 15km ook nog red, in verband met de Bruggenloop.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_133476503
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:21 schreef YUR het volgende:

[..]

Ze zijn inderdaad nog wat matig te verkrijgen in NL....dichtstbijzijnde voor mij schijnt Leiden te zijn. En daar moet je dan een afspraak maken enzo :D
Voor mij is het makkelijkste op het moment denk ik Scarabee in Valkenswaard, wil toch ook nog wat andere bosloopschoenen proberen. Op FB staat wel dat ze Hoka's verkopen trouwens, maar kan ze zo niet op de site terugvinden.
Ik werd ook al doorverwezen naar de webshop uit Leiden geloof ik op FB. Die houden ook wel eens passessies. Lijkt me ook wel makkelijk, kan je ze wat langer testen.
pi_133476555
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:25 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Voor mij is het makkelijkste op het moment denk ik Scarabee in Valkenswaard, wil toch ook nog wat andere bosloopschoenen proberen. Op FB staat wel dat ze Hoka's verkopen trouwens, maar kan ze zo niet op de site terugvinden.
Ik werd ook al doorverwezen naar de webshop uit Leiden geloof ik op FB. Die houden ook wel eens passessies. Lijkt me ook wel makkelijk, kan je ze wat langer testen.
Gewoon een vakantie Engeland doen, een paar schoenen kopen bij Sweatshop en 2 weken lang uitproberen op de prachtige trails hier en dan beslissen. Je kunt dit niet eindeloos doen, uiteraard, je kunt één keer je paar schoenen inruilen en niet meteen weer de nieuwe schoenen ook weer inruilen, dus goed passen, maar het is echt zo fijn dat je ze buiten uit kunt proberen O+ Of doet Scarabee dit ook? :)
Ja doei.
pi_133476586
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Gewoon een vakantie Engeland doen, een paar schoenen kopen bij Sweatshop en 2 weken lang uitproberen op de prachtige trails hier en dan beslissen. Je kunt dit niet eindeloos doen, uiteraard, je kunt één keer je paar schoenen inruilen en niet meteen weer de nieuwe schoenen ook weer inruilen, dus goed passen, maar het is echt zo fijn dat je ze buiten uit kunt proberen O+ Of doet Scarabee dit ook? :)
Haha, dat klinkt wel erg aanlokkelijk! ^O^ Weet niet of Scarabee dit ook doet, eens even aan stream vragen. Die is expert daarin :P.
  donderdag 21 november 2013 @ 10:54:30 #108
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133477175
Ohja, volgens mij ben ik gisteren door de 1600km-grens gegaan voor dit jaar. Straks thuis ff nakijken of dat klopt. Nog 150 te gaan voor de challenge...dat moet normaal gesproken gaan lukken
F means you're fucked
pi_133477536
Rehab training 1.2: Geslaagd! *O*
4x 400m met 1 min. rust
4x 200m met 30 sec. rust

Begon redelijk onzeker aan deze korte training, aangezien ik echt bang ben dat de pijn/ blessure weer terug komt. Maar, na de eerste 400 meter voelde ik geen pijn, en dat gaf veel vertrouwen. Zag wel dat ik daardoor regelmatig onder de 6:00 min/km, die ik voorlopig even voor mezelf als grens heb gesteld, ben gekomen. Heb mezelf vaak toch wat af moeten remmen.

http://www.endomondo.com/workouts/270955508/8850231
pi_133477551
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:10 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

_O-
hier ook nog even trouwens:

GEFELICITEERD!!!!! *O* ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:06 schreef Levitas het volgende:
Rehab training 1.2: Geslaagd! *O*
4x 400m met 1 min. rust
4x 200m met 30 sec. rust

Begon redelijk onzeker aan deze korte training, aangezien ik echt bang ben dat de pijn/ blessure weer terug komt. Maar, na de eerste 400 meter voelde ik geen pijn, en dat gaf veel vertrouwen. Zag wel dat ik daardoor regelmatig onder de 6:00 min/km, die ik voorlopig even voor mezelf als grens heb gesteld, ben gekomen. Heb mezelf vaak toch wat af moeten remmen.

http://www.endomondo.com/workouts/270955508/8850231
Goed bezig, mooi dat je weer een beetje regelmatig aan het lopen bent! Goed uitkijken en rustig aan! ^O^
pi_133477956
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:06 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

hier ook nog even trouwens:

GEFELICITEERD!!!!! *O* ^O^

Dank ;)

Dat betekent dat mijn maximale hartslag met 1 tik langzamer is geworden.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_133478005
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:19 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Dank ;)

Dat betekent dat mijn maximale hartslag met 1 tik langzamer is geworden.
Gewoon zorgen dat je rusthartslag extra hard daalt ;).
  donderdag 21 november 2013 @ 11:32:59 #113
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133478422
Oh als ik een warme hardloop-winterjack tip mag geven: ik ga altijd graag naar Perry. Die hebben momenteel een 'tweede artikel voor de halve prijs'-actie. Daar heb ik dit bijzonder warme, fijne INQ-hoodyjasje gescoord voor maar 35 euro:

is superwarm en heeft ook nog een mutsje tegen event. regen/kou en bij de mouwtjes
zitten inkepingen voor je duim, zodat je handen lekker warm blijven :)

Ik kijk nu al uit naar hardlopen metde wintertemperaturen, want ik ga het niet koud hebben O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133478460
Mooi! O+

Jammer dat die aanbieding nu pas is/ik er nu pas van hoor -O-
Ja doei.
pi_133478845
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 08:57 schreef YUR het volgende:
Ik neem eigenlijk niet eens meer de moeite om mn loopjes in de WLWEW te (laten) zetten :@
-O-
Doe je mee aan de Bruggenloop?
pi_133479078
Waarom moet je voor alle wedstrijden lid zijn van een AV & wedstrijdlicentie hebben :{ Ik kan vanwege onregelmatige werktijden gewoon niet op vaste tijden gaan trainen elke week, vind het zonde van het geld om dan lid te zijn.

Dan maar eens kijken hoe ik als "recreant" eindig tussen de wedstrijdlopers bij de cross waar ik binnenkort aan mee doe *)
pi_133479229
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:55 schreef Tieske89 het volgende:
Waarom moet je voor alle wedstrijden lid zijn van een AV & wedstrijdlicentie hebben :{ Ik kan vanwege onregelmatige werktijden gewoon niet op vaste tijden gaan trainen elke week, vind het zonde van het geld om dan lid te zijn.

Dan maar eens kijken hoe ik als "recreant" eindig tussen de wedstrijdlopers bij de cross waar ik binnenkort aan mee doe *)
Hier heb je voor ca. 70 euro per jaar een wedstrijdlicentie zonder AV:
http://www.pkrun.nl/index.php/loopgroep-pk

Nog steeds veel geld, maar een stuk minder dan je aan een AV kwijt zou zijn.
  donderdag 21 november 2013 @ 12:01:58 #118
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133479249
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:55 schreef Tieske89 het volgende:
Waarom moet je voor alle wedstrijden lid zijn van een AV & wedstrijdlicentie hebben :{ Ik kan vanwege onregelmatige werktijden gewoon niet op vaste tijden gaan trainen elke week, vind het zonde van het geld om dan lid te zijn.

Dan maar eens kijken hoe ik als "recreant" eindig tussen de wedstrijdlopers bij de cross waar ik binnenkort aan mee doe *)
:? Ik heb ook geen licentie? Wat voor wedstrijden bedoel je?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133479339
Zolang ik toch niet bij de 40 snelste lopers eindig bij grote evenementen hoef ik geen licentie :)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_133479439
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:01 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

:? Ik heb ook geen licentie? Wat voor wedstrijden bedoel je?
Vaak is het met cross zo dat je op een andere tijd de recreantenloop hebt, en soms zelfs met een ander parcours. Dat vind ik wel jammer, omdat het ook leuk is tussen de snelleren te lopen.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:01 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Hier heb je voor ca. 70 euro per jaar een wedstrijdlicentie zonder AV:
http://www.pkrun.nl/index.php/loopgroep-pk

Nog steeds veel geld, maar een stuk minder dan je aan een AV kwijt zou zijn.
Hmm misschien daar eens naar gaan kijken inderdaad.

[ Bericht 33% gewijzigd door Tieske89 op 21-11-2013 12:16:21 ]
pi_133479457
Brrrrr koud hier :{w
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_133479636
@Guard,

Welkom terug :W

quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:29 schreef Jero_nimo het volgende:

Haha, dat klinkt wel erg aanlokkelijk! ^O^ Weet niet of Scarabee dit ook doet, eens even aan stream vragen. Die is expert daarin :P.
Hoho, ik kom er idd regelmatig maar weet niet alle regels die ze handhaven.
Gewoon zelf even vragen (Bellen, via FB of via de site).
  donderdag 21 november 2013 @ 12:19:32 #123
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133479733
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:46 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

-O-
Doe je mee aan de Bruggenloop?
Nope, die heb ik vorig jaar al gedaan. Ik loop dit jaar de Duinrellcross op dezelfde dag.
Doe je 1 december nog mee met de Duinstrandloop?
F means you're fucked
  donderdag 21 november 2013 @ 12:21:12 #124
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133479780
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:55 schreef Tieske89 het volgende:
Waarom moet je voor alle wedstrijden lid zijn van een AV & wedstrijdlicentie hebben :{ Ik kan vanwege onregelmatige werktijden gewoon niet op vaste tijden gaan trainen elke week, vind het zonde van het geld om dan lid te zijn.

Dan maar eens kijken hoe ik als "recreant" eindig tussen de wedstrijdlopers bij de cross waar ik binnenkort aan mee doe *)
Ik ben wel lid, maar heb geen licentie. Das best nutteloos voor me
F means you're fucked
pi_133479812
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:15 schreef streamnl het volgende:
@Guard,

Welkom terug :W

[..]


Thanks, tot zondag, heb er zin in :Y
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_133479889
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:19 schreef YUR het volgende:

[..]

Nope, die heb ik vorig jaar al gedaan. Ik loop dit jaar de Duinrellcross op dezelfde dag.
Doe je 1 december nog mee met de Duinstrandloop?
Ik heb die dag een bindingsdienst. Mocht ik niet opgeroepen worden en is de wijsteen weer ok, dan doe ik mee aan deze wedstrijd of de Sint Nicolaasloop in Bleiswijk :)
  donderdag 21 november 2013 @ 12:28:57 #127
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133479953
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:26 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik heb die dag een bindingsdienst. Mocht ik niet opgeroepen worden en is de wijsteen weer ok, dan doe ik mee aan deze wedstrijd of de Sint Nicolaasloop in Bleiswijk :)
Ah joh...je hebt toch in ieder geval nog 1 goede wijsteen over
F means you're fucked
pi_133480222
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:21 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik ben wel lid, maar heb geen licentie. Das best nutteloos voor me
Is het dan genoeg om lid te zijn van een AV om met de "wedstrijdloop" mee te mogen lopen? Het gaat me niet om het winnen van wedstrijden, dat lukt me toch niet. De recreantenloop (op een andere tijd) eenzaam afleggen vind ik alleen jammer.
  donderdag 21 november 2013 @ 12:44:17 #129
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133480342
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:40 schreef Tieske89 het volgende:

[..]

Is het dan genoeg om lid te zijn van een AV om met de "wedstrijdloop" mee te mogen lopen? Het gaat me niet om het winnen van wedstrijden, dat lukt me toch niet. De recreantenloop (op een andere tijd) eenzaam afleggen vind ik alleen jammer.
Ik heb eigenlijk nog niet eerder meegemaakt dat wedstrijdlopers op een andere tijd startten dan de rest
F means you're fucked
pi_133480370
Mooi shirt SEMTEX, niet echt een jack imo. Lijkt me ook niet wind/water dicht. Meer beetje shoftshell idee als ik het zo zie. Maar ziet er wel weer warm uit. Zeker geen miskoop voor dat geld denk ik.
= What else do you have to do on a saterdaynight =
pi_133480561
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:44 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk nog niet eerder meegemaakt dat wedstrijdlopers op een andere tijd startten dan de rest
Veel crossen hier in de regio (Eindhoven) doen dat helaas wel. Snap het wel, een cross is smal en de snelle wedstrijdlopers willen ze niet ophouden doordat recreanten in de weg lopen.
pi_133480727
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:51 schreef Tieske89 het volgende:

[..]

Veel crossen hier in de regio (Eindhoven) doen dat helaas wel. Snap het wel, een cross is smal en de snelle wedstrijdlopers willen ze niet ophouden doordat recreanten in de weg lopen.
Hier gaat gewoon alles door mekaar, snellen starten vooraan en iedereen (langzameren) gaan bij een parcours van meerdere rondjes gewoon aan de kant voor de snelleren wanneer ze 'gelapt' worden.
Ja doei.
pi_133480756
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:45 schreef RedScorpion het volgende:
Mooi shirt SEMTEX, niet echt een jack imo. Lijkt me ook niet wind/water dicht. Meer beetje shoftshell idee als ik het zo zie. Maar ziet er wel weer warm uit. Zeker geen miskoop voor dat geld denk ik.
Waterdicht is dan ook geen goed idee bij het hardlopen. Dat ademt niet, waardoor je uiteindelijk verkleumt in je eigen zweet. (terwijl je het in het begin al gauw veel te warm krijgt!)
pi_133480868
Ook in het Zombie-forum maar even hardlopen gepromoot: ZOM / Oefenen voor wanneer de hel uitbreekt: Zombies, Run!
Ja doei.
  donderdag 21 november 2013 @ 13:05:10 #135
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133480957
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:09 schreef Tieske89 het volgende:

[..]

Vaak is het met cross zo dat je op een andere tijd de recreantenloop hebt, en soms zelfs met een ander parcours. Dat vind ik wel jammer, omdat het ook leuk is tussen de snelleren te lopen.

[..]

Hmm misschien daar eens naar gaan kijken inderdaad.
Maar het is niet zo dat je geen wedstrijden kunt lopen zonder licentie. Ik heb met grote en kleine loopjes en wedstrijden meegedaan, zonder licentie.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 21 november 2013 @ 13:05:38 #136
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133480966
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:51 schreef Tieske89 het volgende:

[..]

Veel crossen hier in de regio (Eindhoven) doen dat helaas wel. Snap het wel, een cross is smal en de snelle wedstrijdlopers willen ze niet ophouden doordat recreanten in de weg lopen.
Dat zijn zeker vrij grote crossen dan? Bij de crossjes die ik heb meegemaakt, gaat het zoals moblo beschrijft
F means you're fucked
pi_133481028
Gloedjenieuwe route uitgestippeld; helemaal klaar voor een HM *O*
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 21 november 2013 @ 13:08:43 #138
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133481038
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:45 schreef RedScorpion het volgende:
Mooi shirt SEMTEX, niet echt een jack imo. Lijkt me ook niet wind/water dicht. Meer beetje shoftshell idee als ik het zo zie. Maar ziet er wel weer warm uit. Zeker geen miskoop voor dat geld denk ik.
Winddicht is-ie zeker, waterdicht weet ik niet zeker. Voor de winterse temperaturen is-ie echter zeer geschikt. En dat had ik nog nodig :P

[ Bericht 7% gewijzigd door SEMTEX op 21-11-2013 13:16:25 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 21 november 2013 @ 13:09:51 #139
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133481072
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:51 schreef Tieske89 het volgende:

[..]

Veel crossen hier in de regio (Eindhoven) doen dat helaas wel. Snap het wel, een cross is smal en de snelle wedstrijdlopers willen ze niet ophouden doordat recreanten in de weg lopen.
He? Noem er eens dan? :P Tot nu toe ben ik altijd samen met de wedstrijdlopers gestart bij de kleine loopjes hier in de buurt (Veldhoven Ten miles, Ronde van Waalre, Flow ladiesrun, Libertyloop, etc.)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133481077
thettes, mijn fout, doelde ook op waterafstotend :)

Daarbij opmerking waterdicht is er ook, betekend dat er van buitenaf geen water naar binnen komt, wil niet zeggen dat je water (zweet) van binnen niet naar buiten kan.. regendruppels hebben een andere samenstelling dan zweetdruppels waardoor dit dus mogelijk is om het maar even kort door de bocht te gooien. ;)
= What else do you have to do on a saterdaynight =
pi_133481081
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:05 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat zijn zeker vrij grote crossen dan? Bij de crossjes die ik heb meegemaakt, gaat het zoals moblo beschrijft
Laatst een cross waar er bij de recreanten (andere starttijd) 95 meededen, maar de MSR maarliefst 2 hele deelnemers had (totaal 11 mannen en 3 vrouwen die aan de "wedstrijd" meededen). Als recreant mocht je ook maar max 3 rondjes lopen, terwijl de wedstrijd een uur later 4 rondjes zou zijn (iig niet de volledige afstand, qua aantal rondes kan ik ernaast zitten).
pi_133481120
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:09 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

He? Noem er eens dan? :P Tot nu toe ben ik altijd samen met de wedstrijdlopers gestart bij de kleine loopjes hier in de buurt (Veldhoven Ten miles, Ronde van Waalre, Flow ladiesrun, etc.)
Joe Mann bosloop, Don Quichotte Sparrenbosloop (Boxtel), afgelopen weekend de Witvencross ook recreanten om 10 en wedstrijd om 11.
pi_133481127
Ik heb een keer aan een loopje meegedaan waar iedereen die op de fiets kwam, of lopend (maar dus zonder auto of ander motorvoertuig) 10 seconden mocht starten voor de rest 8-)
Ja doei.
  donderdag 21 november 2013 @ 13:13:10 #144
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133481156
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:11 schreef Tieske89 het volgende:

[..]

Joe Mann bosloop, Don Quichotte Sparrenbosloop (Boxtel), afgelopen weekend de Witvencross ook recreanten om 10 en wedstrijd om 11.
Raar. Ik kan je verzekeren dat dat echt niet bij alle loopjes zo is dus :) Ook kun je als recreant zonder problemen meedoen aan welke wedstrijd dan ook. Zelfs bij de Marathon van Eindhoven start je in principe samen met de wedstrijdlopers (als je tenminste in het zelfde snelle startvak start ;) )
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133481167
Kunnen degenen die in de OP willen even een pm sturen? Zit nu op mobiel en dan vergeet ik het niet..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133481279
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:13 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Raar. Ik kan je verzekeren dat dat echt niet bij alle loopjes zo is dus :) Ook kun je als recreant zonder problemen meedoen aan welke wedstrijd dan ook.
Ja klopt, doe binnenkort de Drie Dorpencross in Sint-Oedenrode daar zijn de starttijden wel gelijk. En bij HM van Eindhoven stond ik ook in het voorste startvak ;) .

Bij sommige loopjes heb ik wel eens meegemaakt dat ik aan de trimloop mee deed, die dan 1, 2 of 3 rondes was. Staan van de trimloop alle mensen die 1 en 2 rondes hebben gelopen voor me in de uitslag want ze maken geen onderscheid voor de trimlopers in de afstand. Ik zelf kwam tussen de wedstrijdlopers binnen kwam, maar die hadden een aparte uitslag of course :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Tieske89 op 21-11-2013 13:23:54 ]
  donderdag 21 november 2013 @ 13:19:42 #147
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133481322
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of je verder nog enig voordeel hebt van een wedstrijdlicentie? :P

[edit: mooi man, je eigen vragen beantwoorden:

Voordelen:

Je kunt meedoen aan kampioenschappen hardlopen in diverse leeftijdscategorieën.
Je mag bijna (altijd) voorop starten bij grote lopen
Je krijgt korting bij lopen georganiseerd onder toezicht van de Koninklijke Nederlandse Atletiek Unie

en http://www.atletiekunie.nl/index.php?page=3622&draft=1

quote:
Over de waarde van een wedstrijdlicentie worden regelmatig vragen gesteld, vooral door atleten die aan wegwedstrijden deelnemen. Hieronder wordt getracht om een en ander te verduidelijken.

Bij grote loopevenementen wordt vaak een onderscheid gemaakt tussen de officiële wedstrijd en de recreatieloop. Aan de officiële wedstrijd kunnen in principe alleen leden van de Atletiekunie deelnemen die bovendien in het bezit zijn van een wedstrijdlicentie. (Voor buitenlanders geldt dat zij moeten kunnen aantonen dat zij in hun vaderland aangesloten zijn bij de nationale federatie en wedstrijdgerechtigd zijn). Aan de recreatieloop kan iedereen meedoen, dus zowel leden van de Atletiekunie (met of zonder wedstrijdlicentie) als niet-leden.

Door de professionalisering van de grote loopevenementen wordt tegenwoordig voor iedere deelnemer een eindtijd, een netto-tijd en een uitslag opgemaakt, wordt een gemiddelde kilometertijd berekend, worden foto's gemaakt, een herinnering verstrekt, en zelfs na afloop een (sport-)drankje aangeboden. Voor heel veel recreatieve lopers is er dus geen aanleiding om een wedstrijdlicentie aan te schaffen.

Het voordeel van het wel hebben van een wedstijdlicentie is, dat wedstrijdlopers bij sommige wedstrijden in een apart startvak staan en daardoor minder last hebben van gedrang of van langzame lopers voor hen. Alleen records die in een officiële wedstrijd worden gelopen komen voor erkenning in aanmerking. Voor een recordtijd wordt alleen gekeken naar de bruto tijd, en daarom is een plaats in het voorste startvak essentieel.

In principe komen alleen leden met een wedstrijdlicentie in aanmerking voor een plaats op het podium. Gezien het grote aantal loopwedstrijden in Nederland (circa 2.000) zijn er veel kansen om het podium te bereiken. Helemaal als loopevenementen ook nog prijzen beschikbaar stellen voor de winnaars bij zowel de mannen als de vrouwen en in verschillende leeftijdscategorieën. Aan podiumplaatsen zijn (ook in de hogere leeftijdscategorieën) vaak geldprijzen of prijsjes verbonden. Als je één keer een prijs hebt behaald, zijn de kosten van een wedstrijdlicentie al snel voor jaren terugverdiend.

De laatste jaren gebeurt het steeds vaker dat loopevenementen geen onderscheid meer maken tussen een officiële wedstrijd en een recreatieloop. Problemen ontstaan dan als een recreant (zonder wedstrijdlicentie) sneller is dan de beste officiële wedstrijdloper. Sommige organisaties plaatsen dan de recreant op het podium, tot groot ongenoegen van de officiële wedstrijdlopers. Ook de Atletiekunie is hier uiteraard geen voorstander van. Het afschaffen van de wedstrijdlicentie is in onze ogen niet de oplossing van dit probleem en wij zullen dan ook de belangen van de houders van een licentie blijven behartigen.

Zoals eerder gezegd zijn de opbrengsten van de wedstrijdlicenties onmisbaar voor de wedstrijdsport. Dankzij de wedstrijdlicentie wordt een substantieel deel van de kosten voor de wedstrijdsport betaald door de personen die daarin actief zijn. Afschaffing van de wedstrijdlicentie zou gecompenseerd kunnen worden door het verhogen van de contributie voor alle leden, maar dat zou bij veel recreatieve lopers (terecht) tot verontwaardiging kunnen leiden.

Kortom: leuk als je een erg snelle jelle bent, je mag vaker vooraan starten (zegt men) en je ondersteunt de unie er zelf ook een beetje mee :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133481489
Haha bij veel loopjes waar je vooraan zou mogen starten zijn er niet eens startvakken of houdt niemand zich eraan. Eigenlijk best een nutteloze investering die licentie dus, tenzij je wedstrijden kan winnen en geldprijzen wint.
  donderdag 21 november 2013 @ 13:31:11 #149
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133481594
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb een keer aan een loopje meegedaan waar iedereen die op de fiets kwam, of lopend (maar dus zonder auto of ander motorvoertuig) 10 seconden mocht starten voor de rest 8-)
Ja, met de fiets of auto ben je ook veel snellerder! Dus die voorsprong is dan nogal weinig zelfs. :{w :')
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_133481616
:')_!
Ja doei.
pi_133481690
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb een keer aan een loopje meegedaan waar iedereen die op de fiets kwam, of lopend (maar dus zonder auto of ander motorvoertuig) 10 seconden mocht starten voor de rest 8-)
Dat is wel heel leuk, zouden ze vaker moeten doen! Bij de Zevenheuvelenloop iedereen die met de auto komt in de bypass zetten :P
Sowieso snap ik die mensen niet die 500m met de auto gaan rijden naar de training om vervolgens een uur lang te sporten en weer naar huis te rijden in de auto. Die 5 minuten extra beweging kunnen dan toch ook wel...
pi_133481788
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:26 schreef Tieske89 het volgende:
Haha bij veel loopjes waar je vooraan zou mogen starten zijn er niet eens startvakken of houdt niemand zich eraan. Eigenlijk best een nutteloze investering die licentie dus, tenzij je wedstrijden kan winnen en geldprijzen wint.
Bijvoorbeeld in Egmond en bij de Dam tot Dam mag je als je een licentie hebt voor de businessrunners starten, dat is wel echt heel erg fijn.
  donderdag 21 november 2013 @ 13:40:27 #153
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133481818
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:35 schreef Tieske89 het volgende:

[..]

Dat is wel heel leuk, zouden ze vaker moeten doen! Bij de Zevenheuvelenloop iedereen die met de auto komt in de bypass zetten :P
Sowieso snap ik die mensen niet die 500m met de auto gaan rijden naar de training om vervolgens een uur lang te sporten en weer naar huis te rijden in de auto. Die 5 minuten extra beweging kunnen dan toch ook wel...
Ik zie het bij onze sportschool ook. Komen ze aanrijden en dan gaan ze helemaal proberen om bij de deur te parkeren. Daarna een uur op de fiets :')
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 21 november 2013 @ 13:42:20 #154
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133481880
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:39 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld in Egmond en bij de Dam tot Dam mag je als je een licentie hebt voor de businessrunners starten, dat is wel echt heel erg fijn.
Ik ga 't overwegen als ik bij een loopgroep ga, denk ik :) En dat doe ik pas als zelf lopen niet meer succesvol is of de klad erin raakt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 21 november 2013 @ 13:42:57 #155
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133481895
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ik zie het bij onze sportschool ook. Komen ze aanrijden en dan gaan ze helemaal proberen om bij de deur te parkeren. Daarna een uur op de fiets :')
Sigarettenpeukjes bij de sportschool vind ik eigenlijk net zo erg :o
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133481987
Sportschool. Goeie. Moet maar eens me aan gaan melden :9
Ja doei.
pi_133482013
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:42 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Sigarettenpeukjes bij de sportschool vind ik eigenlijk net zo erg :o
Ik had er zondag een voor me toen ik voorbij het tassengedeelte in Nijmegen liep. Liep op hardloopschoenen en in een trainingspak, dus zal dan wel mee hebben gelopen met de 7^^.
Stak zo een sigaret op 8)7
  donderdag 21 november 2013 @ 13:47:34 #158
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133482015
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:42 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Sigarettenpeukjes bij de sportschool vind ik eigenlijk net zo erg :o
Deden mijn vrienden en ik vroeger ook. Half uurtje sporten, peukje, half uurtje sporten, biertje en naar huis :') _O- x1000
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 21 november 2013 @ 13:48:29 #159
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133482044
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:47 schreef Arquero het volgende:

[..]

Ik had er zondag een voor me toen ik voorbij het tassengedeelte in Nijmegen liep. Liep op hardloopschoenen en in een trainingspak, dus zal dan wel mee hebben gelopen met de 7^^.
Stak zo een sigaret op 8)7
Bij de strongmanrun moesten we bij een hindernis heel lang wachten. Stonden 2 meiden ook in de rij (die dus mee deden) peukje te roken. Hadden ze van een vriendin uit het publiek gebietst. :') x1231234
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_133482068
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:48 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Bij de strongmanrun moesten we bij een hindernis heel lang wachten. Stonden 2 meiden ook in de rij (die dus mee deden) peukje te roken. Hadden ze van een vriendin uit het publiek gebietst. :') x1231234
Lekker voor je mederenners ook, zo'n verstikkende rooklucht tijdens je evenement. Die hadden ze uit de race moeten trappen.
Ja doei.
pi_133482125
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Lekker voor je mederenners ook, zo'n verstikkende rooklucht tijdens je evenement. Die hadden ze uit de race moeten trappen.
Dat is wel een beetje de verheven renner uithangen ;)

Natuurlijk is het niet de meest verstandige keuze om tijdens/voor een race te gaan roken, maar het is nog steeds hun keuze en het is in de buitenlucht ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 21 november 2013 @ 13:51:56 #162
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133482142
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Lekker voor je mederenners ook, zo'n verstikkende rooklucht tijdens je evenement. Die hadden ze uit de race moeten trappen.
Er stonden er ook heel veel zo te kijken:




quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje de verheven renner uithangen ;)

Natuurlijk is het niet de meest verstandige keuze om tijdens/voor een race te gaan roken, maar het is nog steeds hun keuze en het is in de buitenlucht ;)
Ja ze moeten het zelf weten. Volgens mij is er ook geen "regel" dat het niet mag. Alleen het is wel een maffe actie.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 21 november 2013 @ 13:54:07 #163
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_133482206
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:19 schreef Stefanovic83 het volgende:

[..]

is die in spijkernisse een Leuk parcours? Btje volk langs de kant? Ik zoek nog een HM en die zou qua planning een optie zijn
Ik denk dat het parcours leuk is: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1132187

Ik verwacht alleen gezien het aantal deelnemers (vorig jaar hele en halve samen ca. 600) niet heul veul vollûk ter inspiritie.

Ik heb trouwens een crystall ball appje geschreven: www.corniel.nl/runs
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  donderdag 21 november 2013 @ 13:56:33 #164
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133482258
Weinig vollûk is ook wel eens lekker. Was tijdens de Libertyloop vrij snel gestart en heb kilometers lang geen volk gezien (liep toen nog voorop bij de vrouwen :') ). Hoef je ook niet constant in te halen :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133482273
Verheven renner? Men rookt zich maar lekker kapot voor en na een race en mooi voor ze als ze nog steeds 2 keer zo snel rennen als dat ik zelf doe, hun leven en talenten, maar tijdens een evenement roken, tussen je medesporters in/bij een rij is gewoon van de zotten en zou een organisator moeten kunnen verbieden.
Buitenlucht, ja, maar ook omringd door medesporters in een georganiseerd evenement. Er wordt vanuit de organisatie verwacht dat je je sportief opstelt. Iemand van een monkey bar aftrekken of een pootje uitsteken aan een passeerder kan wrsch ook tot uitsluiting leiden, iemand een astma-aanval bij een sportevenement bezorgen, waar je dit soort zaken niet mag en hoeft te verwachten, valt ook onder je 'onsportief gedragen', imho en zou dus gewoon verboden moeten zijn.
Ja doei.
  donderdag 21 november 2013 @ 14:02:24 #166
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_133482422
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:56 schreef SEMTEX het volgende:
Weinig vollûk is ook wel eens lekker (..)
Idd, dat is ook de reden dat ik deze HM ga doen. Ik loop geloof ik liever met wat minder mensen om mij heen. En je loopt gegarandeerd top 1000. ;)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_133482424
Of je vraagt ze gewoon of ze even langs de lijn gaan staan en doet er verder niet zo moeilijk over. En bovendien: een peukie na het sporten, dat was de lekkerste.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_133482531
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:02 schreef Corniel het volgende:

[..]

Idd, dat is ook de reden dat ik deze HM ga doen. Ik loop geloof ik liever met wat minder mensen om mij heen. En je loopt gegarandeerd top 1000. ;)
Hoe harder je loopt hoe minder mensen je ziet in de grote evenementen ;)

Edit: Ok mits je een wedstrijdlicentie hebt, op de voorste startrij kan gaan staan en het niet de Zevenheuvelenloop is waar je met een tijd van 55:00 nog tussen een grote groep aan de finish komt.
pi_133482760
Ja... dit vind ik dan weer 'n mooi jasje ;(

*kras*



http://www.ratrace.com/12(...)aw13-rocket-red.aspx
Ja doei.
  donderdag 21 november 2013 @ 14:18:04 #170
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133482867
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ja... dit vind ik dan weer 'n mooi jasje ;(

*kras*

[ afbeelding ]

http://www.ratrace.com/12(...)aw13-rocket-red.aspx
The Northface O+
Ik zou deze wel willen, maar nergens te vinden:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133482954
Heb 'n allweatherjas van TNF O+ ideaal O+
Ja doei.
pi_133483388
Ik rook vaak een 'victory sigar' na mijn run.
Omdat het kan. :)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_133483404
quote:
99s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:34 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik rook vaak een 'victory sigar' na mijn run.
Omdat het kan. :)
Dat klinkt echt heel porno ;(
Ja doei.
pi_133483478
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat klinkt echt heel porno ;(
Zo voelt het ook.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  Redactie Frontpage donderdag 21 november 2013 @ 14:37:25 #175
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_133483499
Ik loop nu nog in een lange legging, hardloopshirt en hardloopjasje erover, maar ik denk niet dat dat genoeg is voor als het echt koud is. Bij Run2Day zag ik vandaag iets over 3-layer-lopen, zou dat een optie zijn :? dus legging, thermoshirt, hardloopshirt, eventueel jasje.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_133483511
TMI, D_k, TMI..
Ja doei.
  donderdag 21 november 2013 @ 14:39:36 #177
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133483568
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
TMI, D_k, TMI..
The mental image?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 21 november 2013 @ 14:41:12 #178
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133483623
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:39 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

The mental image?
Too Much Information
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  donderdag 21 november 2013 @ 14:43:14 #179
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133483698
Oja :+
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_133484324
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:37 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Bij Run2Day zag ik vandaag iets over 3-layer-lopen, zou dat een optie zijn :? dus legging, thermoshirt, hardloopshirt, eventueel jasje.
Met zoveel lagen zou ik helemaal kapot gaan van de warmte...
pi_133484537
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 21 november 2013 13:47 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Half uurtje sporten, peukje, half uurtje sporten, biertje en naar huis :') _O- x1000
Als je alleen voor krachttraining naar de sportschool gaat, maakt dat toch niet uit. Ik ken genoeg bouwvakkers die elke dag 100 kilo bankdrukken, maar geen meter kunnen sprinten.
pi_133484853
Net een tempoloopje gedaan van 5km, met km tijden tussen 4.58 en 5.10. Ik heb 's ochtends wel moeite om op gang te komen met hogere tempo's, maar uiteindelijk ging het wel goed. Nog wel moeilijk voor te stellen dat ik dit 4x zo lang moet volhouden over 2 maanden :P

Oh ja en het was hier -2, maar met een zonnetje dus heerlijk loopweer! mutsje en handschoenen voor de warming up en good to go!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133484860
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:10 schreef Devv het volgende:

[..]

Als je alleen voor krachttraining naar de sportschool gaat, maakt dat toch niet uit. Ik ken genoeg bouwvakkers die elke dag 100 kilo bankdrukken, maar geen meter kunnen sprinten.
Meer het idee dat je aan het sporten bent, maar tijdens het sporten (gezond) alsnog ongezond bezig bent denk ik.
pi_133484894
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:23 schreef Tieske89 het volgende:

[..]

Meer het idee dat je aan het sporten bent, maar tijdens het sporten (gezond) alsnog ongezond bezig bent denk ik.
Die figuren sporten dan ook niet voor hun gezondheid, maar voor hun uiterlijk ;) Nou is roken daar ook niet goed voor, maar ja.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133484914
Schitterend weer, zonde om niet te gaan lopen.

Maar het lichaam is nog steeds niet hersteld van de 7HL. Zo zwaar was die loop toch niet, maar de pootjes hadden het zwaar (vooral de hamstrings) terwijl ik langzamer liep dan in Nijmegen.

Maar goed. Toch weer een klein rondje gedaan.

Wel koud. Mijn handen zijn zo verkleumd dat ik nu heel moeilijk kan typen.
pi_133484975
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:24 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Die figuren sporten dan ook niet voor hun gezondheid, maar voor hun uiterlijk ;) Nou is roken daar ook niet goed voor, maar ja.
Ben geen vrouw, maar enorme borstspieren + armen, met een dikke bierbuik lijkt mij ook niet het mooiste plaatje :?

Ach goed, net weer een 'herstel'-loopje gedaan. Meteen mijn nieuwe schoenen proberen, die zeer goed bevielen. Ging alleen te hard voor de herstelweek van de 7^^, geef de schoenen maar eventjes de schuld daarvan :P
pi_133485116
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:25 schreef Zwabberhark het volgende:
Schitterend weer, zonde om niet te gaan lopen.

Maar het lichaam is nog steeds niet hersteld van de 7HL. Zo zwaar was die loop toch niet, maar de pootjes hadden het zwaar (vooral de hamstrings) terwijl ik langzamer liep dan in Nijmegen.

Maar goed. Toch weer een klein rondje gedaan.

Wel koud. Mijn handen zijn zo verkleumd dat ik nu heel moeilijk kan typen.
Was het je eerste keer lopen na de 7HL? Mijn ervaring is dat de eerste loop altijd vies tegenvalt, maar het daarna vlot beter gaat.
  donderdag 21 november 2013 @ 15:33:33 #188
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_133485124
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:54 schreef Corniel het volgende:

Ik heb trouwens een crystall ball appje geschreven: www.corniel.nl/runs
Interessant! Welke rekenmethode gebruikt deze? Het lijkt aan de tijden te zien op de Riegel formule...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  donderdag 21 november 2013 @ 15:35:58 #189
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133485185
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:33 schreef Tieske89 het volgende:

[..]

Was het je eerste keer lopen na de 7HL? Mijn ervaring is dat de eerste loop altijd vies tegenvalt, maar het daarna vlot beter gaat.
Dat was mijn ervaring gisteren ook. Ik kwam niet vooruit. Geen snelheid, geen kracht, algehele misere. Maar wel fijn om de benen toch weer een klein beetje los gelopen te hebben. Hopelijk gaat het de volgende keer inderdaad weer wat beter.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  donderdag 21 november 2013 @ 15:38:20 #190
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133485254
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:35 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Dat was mijn ervaring gisteren ook. Ik kwam niet vooruit. Geen snelheid, geen kracht, algehele misere. Maar wel fijn om de benen toch weer een klein beetje los gelopen te hebben. Hopelijk gaat het de volgende keer inderdaad weer wat beter.
Daarom wacht ik gewoon maar :P
pi_133485275
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:38 schreef Quoi het volgende:

[..]

Daarom wacht ik gewoon maar :P
Het hoeft niet zo te zijn! Ik heb heerlijk gelopen gisteren! O+ Er is hoop!
Ja doei.
pi_133485291
Ik ga vanavond weer. Dinsdag al overgeslagen.

O, en voor Jero, ze staan op de website van Scarabee:
http://www.trailrunshop.nl/product-zoeken?q=HOKA_ONE_ONE
  donderdag 21 november 2013 @ 15:42:17 #193
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133485379
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het hoeft niet zo te zijn! Ik heb heerlijk gelopen gisteren! O+ Er is hoop!
Ja ja vast, ik probeer ook gewoon mijn uitstel goed te praten ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:39 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ga vanavond weer. Dinsdag al overgeslagen.

O, en voor Jero, ze staan op de website van Scarabee:
http://www.trailrunshop.nl/product-zoeken?q=HOKA_ONE_ONE
Die tights die jij pas poste hè? Welk merk was dat of heb je nog een linkje?
pi_133485485
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:39 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ga vanavond weer. Dinsdag al overgeslagen.

O, en voor Jero, ze staan op de website van Scarabee:
http://www.trailrunshop.nl/product-zoeken?q=HOKA_ONE_ONE
En nu ligt die site plat :') :P
pi_133485502
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:42 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ja ja vast, ik probeer ook gewoon mijn uitstel goed te praten ;)

[..]

Die tights die jij pas poste hè? Welk merk was dat of heb je nog een linkje?
Nike!

http://store.nike.com/nl/(...)d-805206/pgid-805207
pi_133485512
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:45 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

En nu ligt die site plat :') :P
Ja, iedereen in dit topic heeft massaal die link geopend, lurker én poster! (we hebben uiteraard 1000en lurkers, zo interessant zijn we..)
Ja doei.
pi_133485583
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, iedereen in dit topic heeft massaal die link geopend, lurker én poster! (we hebben uiteraard 1000en lurkers, zo interessant zijn we..)
Ik had niet anders verwacht inderdaad.. :D
  donderdag 21 november 2013 @ 15:49:12 #198
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_133485601
quote:
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:33 schreef MaleDuck het volgende:
Interessant! Welke rekenmethode gebruikt deze? Het lijkt aan de tijden te zien op de Riegel formule
Riegel idd. Ik ga ook nog andere methodes toevoegen. Ik ga ook nog iets maken waardoor je makkelijk extra afstanden kan toevoegen als je dat zou willen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Corniel op 21-11-2013 15:53:28 (preview was handig geweest) ]
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_133485702
21,4km in 5:16/km :) weer is top, lekker veel door de natuurgebieden gelopen!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 21 november 2013 @ 15:53:00 #200
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133485726
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:33 schreef Tieske89 het volgende:

[..]

Was het je eerste keer lopen na de 7HL? Mijn ervaring is dat de eerste loop altijd vies tegenvalt, maar het daarna vlot beter gaat.
Ja, was inderdaad het eerste loopje. En dan heb ik mijn schema even aan de kant geschoven, ik vond een kort rondje meer dan genoeg. Ik verwacht inderdaad dat het zondag weer beter gaat.

@Corniel: deze calculator kent qua snelheid z'n gelijke niet op het net, well done.
pi_133485737
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:39 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ga vanavond weer. Dinsdag al overgeslagen.

O, en voor Jero, ze staan op de website van Scarabee:
http://www.trailrunshop.nl/product-zoeken?q=HOKA_ONE_ONE
Oh, ze hebben ze ook voor jou! ^O^

pi_133485805
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:53 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Oh, ze hebben ze ook voor jou! ^O^

[ afbeelding ]
Haha, nee :P
  donderdag 21 november 2013 @ 15:57:13 #204
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133485842
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:53 schreef Zwabberhark het volgende:
@Corniel: deze calculator kent qua snelheid z'n gelijke niet op het net, well done.
Mee eens. Deze werkt wel fijn. En je kan zelf van alles invullen zonder gedoe met dropdowns.

Volgens dat ding zou ik ondertussen een 29 minuten 5k moeten kunnen rennen. En de 10k in 1:00:29. Met een beetje afzien moet ik die dus ondertussen toch wel bijna onder het uur kunnen lopen. :9
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_133486061
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:54 schreef Corniel het volgende:

[..]

Ik denk dat het parcours leuk is: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1132187

Ik verwacht alleen gezien het aantal deelnemers (vorig jaar hele en halve samen ca. 600) niet heul veul vollûk ter inspiritie.

Ik heb trouwens een crystall ball appje geschreven: www.corniel.nl/runs
Pfoe, die tijden op basis van mijn 5km tijd zijn echt snel, ik geloof nooit dat ik echt 46 min op een 10km kan of 1.42 op de HM :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 21 november 2013 @ 16:09:22 #206
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_133486230
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:49 schreef Corniel het volgende:

[..]

[..]

Riegel idd. Ik ga ook nog andere methodes toevoegen. Ik ga ook nog iets maken waardoor je makkelijk extra afstanden kan toevoegen als je dat zou willen.
Ik neem dat je bekend ben met onder andere 'Cameron'; 'Purdy' & op basis van leeftijd en VO2 max.
Die gebruiken ze tenminste bij chatnrun

quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:03 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Pfoe, die tijden op basis van mijn 5km tijd zijn echt snel, ik geloof nooit dat ik echt 46 min op een 10km kan of 1.42 op de HM :o
Ik heb op basis van mijn 5 ook nog wel wat winst te boeken op de 10 (50 seconden), de 15 (ruim anderhalve minuut) en op de HM (6 minuten :o ) :D
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_133486268
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:49 schreef Corniel het volgende:

[..]

[..]

Riegel idd. Ik ga ook nog andere methodes toevoegen. Ik ga ook nog iets maken waardoor je makkelijk extra afstanden kan toevoegen als je dat zou willen.
Vind het een super calculator! Alleen volgens mij gaat er wat mis met de coopertest en de uurloop. Niet vreemd overigens, omdat daar een afstand moet staan in plaats van een tijd. Maar verder ^O^
  donderdag 21 november 2013 @ 16:10:53 #208
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133486277
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het hoeft niet zo te zijn! Ik heb heerlijk gelopen gisteren! O+ Er is hoop!
Ik ga vanavond, na een bord pasta :9
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 21 november 2013 @ 16:14:35 #209
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_133486383
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:10 schreef Tieske89 het volgende:

[..]

Vind het een super calculator! Alleen volgens mij gaat er wat mis met de coopertest en de uurloop. Niet vreemd overigens, omdat daar een afstand moet staan in plaats van een tijd. Maar verder ^O^
Nu gaan die weer goed. Ik moet maar even een devje maken om de verschillende smaakjes door elkaar te kunnen doen.

@MaleDuck: Cameron heb ik ook, maar ik moet nog even bedenken hoe ik ze naast elkaar ga doen.

@Wolve000: Het gaat meer wat reëel is bij serieuze training op die afstand. Niet wat je 'zomaar' kan lopen.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  donderdag 21 november 2013 @ 16:18:44 #210
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_133486508
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:14 schreef Corniel het volgende:

[..]

Nu gaan die weer goed. Ik moet maar even een devje maken om de verschillende smaakjes door elkaar te kunnen doen.

@MaleDuck: Cameron heb ik ook, maar ik moet nog even bedenken hoe ik ze naast elkaar ga doen.

@Wolve000: Het gaat meer wat reëel is bij serieuze training op die afstand. Niet wat je 'zomaar' kan lopen.
Ik weet niet of naast elkaar zo handig is... Ik zou misschien daarvoor een dropdown kiezen, dat je qua methode kan wisselen. Of een knopje naar een volledige analyse, wat op basis van een tijd een volledig rapportje maakt met al je mogelijke rekenmethoden :)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_133486559
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:18 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik weet niet of naast elkaar zo handig is... Ik zou misschien daarvoor een dropdown kiezen, dat je qua methode kan wisselen. Of een knopje naar een volledige analyse, wat op basis van een tijd een volledig rapportje maakt met al je mogelijke rekenmethoden :)
Dood aan drop down menu's!! (Sorry, maar ik haat die dingen. Veel te traag.)
pi_133486591
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:20 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dood aan drop down menu's!! (Sorry, maar ik haat die dingen. Veel te traag.)
Misschien eens overstappen van Netscape Navigator naar Firefox?
Ja doei.
pi_133486599
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:03 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Pfoe, die tijden op basis van mijn 5km tijd zijn echt snel, ik geloof nooit dat ik echt 46 min op een 10km kan of 1.42 op de HM :o
Bij mij is het precies andersom: Op basis van mijn HM tijd (1:49:45) zou ik een snellere 10km dan 50:04 en een snellere 5km dan 24:24 moeten lopen. Ik ben blijkbaar meer van de afstanden dan van de snelheid.
  donderdag 21 november 2013 @ 16:21:44 #214
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_133486610
Niet IE3 hebben :')_
pi_133486698
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:21 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Bij mij is het precies andersom: Op basis van mijn HM tijd (1:49:45) zou ik een snellere 10km dan 50:04 en een snellere 5km dan 24:24 moeten lopen. Ik ben blijkbaar meer van de afstanden dan van de snelheid.
Het is ook waar je op traint natuurlijk. Korte afstanden kun je best wel snel verbeteren als je een of twee maanden specifiek daarop traint...
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133486821
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:23 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het is ook waar je op traint natuurlijk. Korte afstanden kun je best wel snel verbeteren als je een of twee maanden specifiek daarop traint...
Dat is ook waar. Ik doe ook eigenlijk nooit intervallen, alleen LDL en tempo loopjes. Gewoon omdat ik dat leuker vind :@
pi_133486955
quote:
3s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Misschien eens overstappen van Netscape Navigator naar Firefox?
Ook in FF is het nog steeds een extra handeling die je moet verrichten. Het werkt nu juist zo lekker snel.
pi_133486997
Morgen maar een rondje van 5 km doen, beetje op tempo, eens kijken of 25 graden kouder verschil maakt :+
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 21 november 2013 @ 16:37:10 #219
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_133487140
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:32 schreef Guard het volgende:
Morgen maar een rondje van 5 km doen, beetje op tempo, eens kijken of 25 graden kouder verschil maakt :+
Lijkt me een stuk makkelijker te doen dan andersom. :Y
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_133487235
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:37 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Lijkt me een stuk makkelijker te doen dan andersom. :Y
Ik vermoed ook van ook. Maar meten is weten, testen is het beste, dus proefondervindelijk bezig zijn morgen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 21 november 2013 @ 16:40:59 #221
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_133487255
Ik weet dat sommige van jullie met compressiekousen/tubes lopen, en nu vraag ik mij af wat echt de merkbare verschillen zijn dan zonder kousen/tubes lopen?
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  Moderator donderdag 21 november 2013 @ 18:02:27 #222
155227 crew  Guppy
dus
pi_133489604
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:40 schreef _MvN_ het volgende:
Ik weet dat sommige van jullie met compressiekousen/tubes lopen, en nu vraag ik mij af wat echt de merkbare verschillen zijn dan zonder kousen/tubes lopen?
Ik heb compressiekousen, op aanraden van een fysio. Het voorkomt bij mij shin splints, en daar ben ik erg blij mee. Want het werkt ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_133489912
ik heb compressiekousen. daardoor heb ik niet van die zware benen. en mijn kuiten vinden het ook wel prettig.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  donderdag 21 november 2013 @ 18:24:43 #224
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133490160
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:34 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb er nog nooit een gelopen. Alleen die trailverheerlijking is niet mijn ding. Het is en blijft gewoon een rondje hardlopen op een andere ondergrond
zoveel onbegrip...daar valt niet tegen te prediken....ik begrijp opeens hoe Jehova's Getuigen zich moeten voelen ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 21 november 2013 @ 18:26:14 #225
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133490191
Volgens mij is mijn 30km zondag deels trail :P Heb liever gewoon recht asfalt :+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133490259
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:24 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

zoveel onbegrip...daar valt niet tegen te prediken....ik begrijp opeens hoe Jehova's Getuigen zich moeten voelen ;)
:D!
Ja doei.
pi_133490317
Beetje raar dat er hier twee stromingen zijn, of weg of trail..
Ik vind het beide leuk, trailen is mooi, maar asfalt heeft ook zijn charme...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 21 november 2013 @ 18:35:54 #228
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133490395
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje de verheven renner uithangen ;)

nee, absoluut niet de verheven renner uithangen... wij blijven gelijk alleen verlagen zij zich toch het nivo van een jogger... ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 21 november 2013 @ 18:37:11 #229
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133490420
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:24 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

zoveel onbegrip...daar valt niet tegen te prediken....ik begrijp opeens hoe Jehova's Getuigen zich moeten voelen ;)
Jij gaat ook iedere week de deuren langs op iedereen tot trailfapper te laten komen :D
F means you're fucked
  donderdag 21 november 2013 @ 18:37:26 #230
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133490430
Zo, nieuw softshell jasje/truiding aan om te gaan lopen zo, zitten ook nog reflecterende reepjes in :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 21 november 2013 @ 18:39:22 #231
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133490479
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:32 schreef Guard het volgende:
Beetje raar dat er hier twee stromingen zijn, of weg of trail..
Ik vind het beide leuk, trailen is mooi, maar asfalt heeft ook zijn charme...
Alles is leuk! Weg, baan, cross, strand, trail....ik geniet van alle vormen.

Behalve van colorruns, mudruns, obstacleruns of combinaties van deze 3 vormen :)
F means you're fucked
  donderdag 21 november 2013 @ 18:41:02 #232
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133490511
mudruns :r alles waar je vies van wordt :r

" "
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 21 november 2013 @ 18:42:19 #233
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133490541
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:37 schreef YUR het volgende:

[..]

Jij gaat ook iedere week de deuren langs op iedereen tot trailfapper te laten komen :D
:Y
in al mijn arrogantie droom ik er dan van dat ze me zelfs ook als Trail-Messias zullen gaan zien ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_133490584
Maar trail is ook mud/obstaclerun :P
  donderdag 21 november 2013 @ 18:44:04 #235
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133490586
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:41 schreef SEMTEX het volgende:
mudruns :r alles waar je vies van wordt :r

" [ afbeelding ] "
waar is de tijd gebleven dat vies nog kinky was.....?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 21 november 2013 @ 18:44:18 #236
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133490592
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:44 schreef hatsaflats het volgende:
Maar trail is ook mud/obstaclerun :P
}:|
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 21 november 2013 @ 18:45:08 #237
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133490612
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:44 schreef hatsaflats het volgende:
Maar trail is ook mud/obstaclerun :P
:D
F means you're fucked
  donderdag 21 november 2013 @ 18:46:59 #238
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133490664
Het wordt tijd voor een colorultratrail!
F means you're fucked
  donderdag 21 november 2013 @ 18:49:06 #239
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133490723
Train vaker op je wedstrijdtempo :{
Aldus Rob Veer in Runnersworld. Bedankt Rob, dat ging ik nu juist wat minder doen :D
pi_133490736
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:42 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

:Y
in al mijn arrogantie droom ik er dan van dat ze me zelfs ook als Trail-Messias zullen gaan zien ;)
Reeds, rd, reeds.
Ja doei.
  donderdag 21 november 2013 @ 18:49:44 #241
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133490743
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:49 schreef Quoi het volgende:
Train vaker op je wedstrijdtempo :{
Aldus Rob Veer in Runnersworld. Bedankt Rob, dat ging ik nu juist wat minder doen :D
Alleen in intervalletjes he...
F means you're fucked
pi_133490819
Goh, ik heb gewoon best genoten van mijn interval run. Was lekker tempo en weer terug in dribbel komen ging ook best ok.
Schema lijkt te werken, ik voel mij sterker dan zeg 2 maanden terug. :)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 21 november 2013 @ 18:52:29 #243
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133490825
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:49 schreef YUR het volgende:

[..]

Alleen in intervalletjes he...
Ah. Jij leest ook de tekst eronder. Zouden meer mensen moeten doen :P
pi_133490848
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:52 schreef De_kluizenaar het volgende:
Goh, ik heb gewoon best genoten van mijn interval run. Was lekker tempo en weer terug in dribbel komen ging ook best ok.
Schema lijkt te werken, ik voel mij sterker dan zeg 2 maanden terug. :)
Intervalcolorultratraining? Op wedstrijdtempo?
Ja doei.
pi_133490853
Dat zijn de besten.
Ja doei.
  donderdag 21 november 2013 @ 18:58:00 #246
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133490995
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:52 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ah. Jij leest ook de tekst eronder. Zouden meer mensen moeten doen :P
:D
F means you're fucked
pi_133491026
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
Dat zijn de besten.
Ja.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  Moderator donderdag 21 november 2013 @ 19:00:12 #248
155227 crew  Guppy
dus
pi_133491072
Oh ja, de Runnersworld! Die was ik alweer vergeten :9
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_133491077
Trails zijn leuk! Wel als training ipv lange saaie duurlopen :P, want teveel ambities om snelle tijden te lopen nog. Nederland is trouwens wel erg beperkt in de trails. Je zit vaak al snel op een mountainbike-pad en dat is voor zowel fietser (zelf ook mountainbiker) als loper niet echt fijn...
pi_133491111
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:49 schreef Quoi het volgende:
Train vaker op je wedstrijdtempo :{
Aldus Rob Veer in Runnersworld. Bedankt Rob, dat ging ik nu juist wat minder doen :D
Nou, dan ga ik maar eens braaf 5x1000 op ongeveer 10km-tempo lopen, omdat Rob Veer het zegt.
pi_133491564
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 18:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Intervalcolorultratraining? Op wedstrijdtempo?
Met obstakels natuurlijk ^O^
  donderdag 21 november 2013 @ 19:18:51 #253
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133491742
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_133491749
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:18 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

schopje > TRA
TRAvestieten?
Ja doei.
  Moderator donderdag 21 november 2013 @ 19:20:30 #255
155227 crew  Guppy
dus
pi_133491797
Ik heb sinds de 7^^ nog niet gelopen :@ en het lijkt alsof m'n lichaam dat nu ook min of meer afstraft, want ik heb ineens echt ontzettend spierpijn in m'n linkerdij...? Maar het kan niet echt spierpijn zijn, want ik heb sinds zaterdagavond eigenlijk geen flikker gedaan :? raar!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_133491834
Ik heb al 2 weken een gek spierpijntje in mijn bil. Het gekke is dat ik er met hardlopen nog het minste last van heb, nou ja dan zijn je spieren warm natuurlijk. Maar wandelen is echt niet chill.
Het voelt niet als een blessure, maar het duurt nu wel lang.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133491849
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb al 2 weken een gek spierpijntje in mijn bil. Het gekke is dat ik er met hardlopen nog het minste last van heb, nou ja dan zijn je spieren warm natuurlijk. Maar wandelen is echt niet chill.
Het voelt niet als een blessure, maar het duurt nu wel lang.
Is het er een keer actief ingeschoten of werd je er op een ochtend mee wakker?
Ja doei.
pi_133491908
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Is het er een keer actief ingeschoten of werd je er op een ochtend mee wakker?
Weet ik eigenlijk niet zo goed meer. Voelde het voor het eerst na een loopje denk ik :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 21 november 2013 @ 19:26:50 #259
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_133491980
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb al 2 weken een gek spierpijntje in mijn bil. Het gekke is dat ik er met hardlopen nog het minste last van heb, nou ja dan zijn je spieren warm natuurlijk. Maar wandelen is echt niet chill.
Het voelt niet als een blessure, maar het duurt nu wel lang.
ik had ook spierpijn in mn bil en het was wel een blessure. ik had er het meeste last van met zitten... :') bij mij kwam het doordat mijn rug niet sterk genoeg was om de schokken van het rennen op te vangen en toen gingen gekke spieren dat compenseren.
rondje fysio heeft het opgelost.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_133491997
Als iemand nog een goede pack zoekt...
http://www.trailrunshop.n(...)s-lab-12-329141.html
van ¤ 169.95 voor ¤ 127.45

Edit: en voor Jero
http://www.trailrunshop.n(...)er-carbon-white.html
pi_133492072
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:26 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

ik had ook spierpijn in mn bil en het was wel een blessure. ik had er het meeste last van met zitten... :') bij mij kwam het doordat mijn rug niet sterk genoeg was om de schokken van het rennen op te vangen en toen gingen gekke spieren dat compenseren.
rondje fysio heeft het opgelost.
Hmm ja. Nou ik ben over minder dan 2 weken weer in Nederland, dus als het dan nog aanhoudt ga ik wel naar de fysio. Niet zo'n zin om dat hier uit te zoeken :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator donderdag 21 november 2013 @ 19:36:35 #262
155227 crew  Guppy
dus
pi_133492340
Een stuk duurder ook, denk ik? In de USA?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 21 november 2013 @ 19:37:44 #263
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_133492388
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm ja. Nou ik ben over minder dan 2 weken weer in Nederland, dus als het dan nog aanhoudt ga ik wel naar de fysio. Niet zo'n zin om dat hier uit te zoeken :P
Is er niemand die vrijwillig naar je bil wil kijken?
F means you're fucked
  donderdag 21 november 2013 @ 19:41:11 #264
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133492505
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:37 schreef YUR het volgende:

[..]

Is er niemand die vrijwillig naar je bil wil kijken?
:D
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 21 november 2013 @ 19:41:34 #265
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133492519
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:37 schreef YUR het volgende:

[..]

Is er niemand die vrijwillig naar je bil wil kijken?
Briefje ophangen bij de supermarkt :Y
pi_133492578
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Een stuk duurder ook, denk ik? In de USA?
Nou ik ben dubbel verzekerd (werelddekking bij mijn zorgverzekering en moest van de uni verplicht ook nog een door hun uitgekozen verzekering afsluiten) dus ik mag hopen dat het toch wel gedekt wordt. Maar het lijkt me ontzettend veel gedoe hier in de V.S. En ik heb er nou ook niet echt veel last van, het is alleen een zeurend pijntje..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133492595
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:41 schreef Quoi het volgende:

[..]

Briefje ophangen bij de supermarkt :Y
Waarschijnlijk word je dan opgepakt voor prostitutie :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 21 november 2013 @ 19:47:00 #268
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133492714
Zo, dat was een lekker rondje :9 . Geen moment koud gehad!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 21 november 2013 @ 19:49:43 #269
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133492802
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:37 schreef YUR het volgende:

[..]

Is er niemand die vrijwillig naar je bil wil kijken?
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:43 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

dus ik mag hopen dat het toch wel gedekt wordt.
ik hoop dat er geen vrienden en bekenden even haastig meelezen.... want het wordt hier steeds schimmiger...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_133492829
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:49 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

[..]

ik hoop dat er geen vrienden en bekenden even haastig meelezen.... want het wordt hier steeds schimmiger...
_O- _O- _O-
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  donderdag 21 november 2013 @ 19:51:40 #271
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133492882
SPOILER: off topic.... RD zit in de stretch
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 21 november 2013 @ 19:55:44 #272
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133493055
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
SPOILER: off topic.... RD zit in de stretch
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En na het lopen doe je wat stressoefeningen? ;)

Succes ermee!
  donderdag 21 november 2013 @ 20:01:16 #273
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133493297
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:55 schreef Quoi het volgende:

[..]

En na het lopen doe je wat stressoefeningen? ;)

Succes ermee!
komt allemaal goed hoor, geloof me, na nieuwjaar hebben jullie mijn pioenen in de bloemenwinkel, het is alleen een hoop heen en weer gebel en ge-email en om 3 uur vanmiddag moet de lading in haven zijn anders missen we letterlijk en figuurlijk de boot...dus zoals gezegd... stretch, stretch, stretch!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_133493393
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

komt allemaal goed hoor, geloof me, na nieuwjaar hebben jullie mijn pioenen in de bloemenwinkel, het is alleen een hoop heen en weer gebel en ge-email en om 3 uur vanmiddag moet de lading in haven zijn anders missen we letterlijk en figuurlijk de boot...dus zoals gezegd... stretch, stretch, stretch!!
Werk jij met bloemen? Gaaf, heb jarenlang als vakantiebaantje gewerkt bij een bloemist die bloemstukken etc. voor de Holland Amerika Lijn verzorgde. Dus ik weet ook dat er nog meer tijd en zorg gaat zitten in goed verpakken en vervoeren dan in het bloemschikken zelf ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 21 november 2013 @ 20:06:16 #275
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133493519
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:03 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Werk jij met bloemen? Gaaf, heb jarenlang als vakantiebaantje gewerkt bij een bloemist die bloemstukken etc. voor de Holland Amerika Lijn verzorgde. Dus ik weet ook dat er nog meer tijd en zorg gaat zitten in goed verpakken en vervoeren dan in het bloemschikken zelf ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_133493642
Succes RD!

Vanavond weer 3 km gelopen.. Eerste 1,5 kilometer had ik lood in m'n benen. Sinds gisteren fiets ik 20 minuten naar het station en dat ben ik niet gewend denk ik. :) Daarna ging het wel lekker. :) Voor dit weekend ga ik een leuk rondje van 7 a 8 kilometer uitzoeken. En hopen dat mijn spul van wiggle op tijd binnen is, het is in ieder geval al verstuurd. :D
  donderdag 21 november 2013 @ 20:09:26 #277
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133493697
Heb dat tooltje van Corniel ingevuld met mijn 5k tijd, endomondo erbij gepakt en het verschil even quick and dirty uitgerekend. Alles sneller, behalve de HM, maar die heb ik alleen 1 keer in training gelopen, de 10 en 15 zijn wedstrijdtijden en de 5k is ook training. Die wil ik nog eens verbeteren in een wedstrijd. Maar dat komt na de HM wel.

Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_133494192
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb dat tooltje van Corniel ingevuld met mijn 5k tijd, endomondo erbij gepakt en het verschil even quick and dirty uitgerekend. Alles sneller, behalve de HM, maar die heb ik alleen 1 keer in training gelopen, de 10 en 15 zijn wedstrijdtijden en de 5k is ook training. Die wil ik nog eens verbeteren in een wedstrijd. Maar dat komt na de HM wel.

[ afbeelding ]
Goed idee!



Alles langzamer :P Klopt ook wel, aangezien 5km de laatste afstand is die ik als wedstrijd gelopen heb. Wordt tijd om meer wedstrijden te lopen en records te breken! :p
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133494243
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb dat tooltje van Corniel ingevuld met mijn 5k tijd, endomondo erbij gepakt en het verschil even quick and dirty uitgerekend. Alles sneller, behalve de HM, maar die heb ik alleen 1 keer in training gelopen, de 10 en 15 zijn wedstrijdtijden en de 5k is ook training. Die wil ik nog eens verbeteren in een wedstrijd. Maar dat komt na de HM wel.

[ afbeelding ]
Zet ipv je 5km dan eens je 3 km of 15 km erin. Je zwakste tijd op een afstand (relatief) omdat je die in training hebt gelopen en dan vergelijken :P zo kan iedereen het ;)
  donderdag 21 november 2013 @ 20:23:57 #280
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133494364
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:21 schreef Tieske89 het volgende:

[..]

Zet ipv je 5km dan eens je 3 km of 15 km erin. Je zwakste tijd op een afstand (relatief) omdat je die in training hebt gelopen en dan vergelijken :P zo kan iedereen het ;)
Man die 5k is bovennatuurlijk voor mij. Hoe ik er dat ooit in een training uit heb geperst weet ik niet.
Al geloof ik dat, als ik nu een 5k doe, ik hem misschien wel kan verbeteren.
Maar ik ga eens kijken idd. Pak mijn 15k tijd van de 7^^ wel.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_133494462
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:23 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Man die 5k is bovennatuurlijk voor mij. Hoe ik er dat ooit in een training uit heb geperst weet ik niet.
Al geloof ik dat, als ik nu een 5k doe, ik hem misschien wel kan verbeteren.
Maar ik ga eens kijken idd. Pak mijn 15k tijd van de 7^^ wel.
Als ik je beste tijd op de 3km zie (13:17) moet die 5 wel harder kunnen. Qua snelheid zit je goed op de kortere afstanden ten opzichte van de langere, wat duurvermogen mist misschien. *Maar ik analyseer het allemaal al veel te veel*
  donderdag 21 november 2013 @ 20:31:25 #282
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133494671
Die 3 klopt volgens mij voor geen kant. Of dat was 1 of andere rare intervaltraining.
http://www.endomondo.com/workouts/105625763/7102294
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_133494794
Ahhh I see, dat verklaard. Je GPS is wel heel bibberig daar inderdaad. Dan doe je het gewoon goed *)

BTW vergeten te zeggen, maar mooie tijd op de 7HL hoor!
  donderdag 21 november 2013 @ 20:35:37 #284
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133494847
Mijn GPS is wel vaker bibberig. Nu ook met horloge. Toen nog met telefoon. Maar hij spiked daar gewoon enorm.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 21 november 2013 @ 20:38:26 #285
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133495012
Ja nu is het niet leuk meer.... Na de HM naar een vereniging (heb al 4 x die plannen gehad, maar dan echt, hopen op techniek en snelheid, en dan de 5k ook eens aanscherpen.

Cooper (12 min) 2.55 km

One hour 11.65 km

1 km 4m:34s

1 mile 7m:31s

3 km 14m:12s

3 miles 23m:27s

5 km 24m:23s

10 km 50m:51s

Half marathon 2h:05m:28s
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_133495079
Die calculator klopt wel aardig (5-10-15 PR's), maar is best optimistisch voor een HM en idioot optimistisch voor een marathon. _O-

Zal de verschillen met m'n PR's er nog wel even bijzetten, maar gaat nergens over. :P Als ik trouwens m'n 800 meter PR van toen ik 15/16 was (2:08) erin zet, zou ik een 1:08 HM en 2:22 marathon moeten kunnen lopen... :') Daar klopt echt helemaal niks van, want met die tijd was ik best matig qua atletiek als je het in heel Nederland bekeek, maar een 2:22 marathon lopen verdomd weinig mensen in NL. :P

Oftewel, het voorspelen gaat niet goed over de hele range van afstanden, maar dat is ook weer niet zo heel gek... :P
Jack does it in real time...
pi_133495293
Ja ligt natuurlijk aan welke afstanden je op gericht bent. Als je traint op veel kort werk dan zal je HM optimistisch zijn. Of als je slecht getraind een 10km doet, daarna met ideale voorbereiding de 7HL dan loop je PRs op de 10km in een 15km wedstrijd (my case).
  donderdag 21 november 2013 @ 20:44:23 #288
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133495334
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:39 schreef DeeBee het volgende:

Oftewel, het voorspelen gaat niet goed over de hele range van afstanden, maar dat is ook weer niet zo heel gek... :P
ik doe sowieso nooit aan sex voor een wedstrijd, lang of kort...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator donderdag 21 november 2013 @ 20:45:09 #289
155227 crew  Guppy
dus
pi_133495376
...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_133495763
ik zie een hele mooie topictitel komen.. _O- _O-
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_133495876
SPOILER: ;)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133496030
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:44 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik doe sowieso nooit aan sex voor een wedstrijd, lang of kort...
Dan ben je of gestopt met wedstrijden, of met seks. Zeg het maar.
  donderdag 21 november 2013 @ 20:59:40 #293
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133496091
quote:
12s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:54 schreef streamnl het volgende:
SPOILER: ;)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 21 november 2013 @ 21:00:36 #294
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133496130
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:58 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dan ben je of gestopt met wedstrijden, of met seks. Zeg het maar.
ik pas op wat ik hier zeg, voor je het weet zet Mrs.RD Google Translate in!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_133496245
Lol. :')
Jack does it in real time...
pi_133496311
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 21 november 2013 @ 21:06:03 #297
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133496351
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:05 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoax..... je begint door te draven Hatsie!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_133496378
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:06 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

hoax..... je begint door te draven Hatsie!
Ik moet over gras en blubber lopen vandaag omdat de baan te glad was. Karma is een bitch.
  donderdag 21 november 2013 @ 21:10:23 #299
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133496519
Trails!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 21 november 2013 @ 21:25:52 #300
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133497226
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Trails!
inderdaad, een beetje frisse lucht zou op dit moment niet verkeerd zijn.... big fuck up hier en iedereen geeft iemand anders de schuld :(
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 21 november 2013 @ 21:26:48 #301
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133497270
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

inderdaad, een beetje frisse lucht zou op dit moment niet verkeerd zijn.... big fuck up hier en iedereen geeft iemand anders de schuld :(
Dat is dan vaak zo ja. Afschuifsysteem.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')