abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 november 2013 @ 16:13:06 #1
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_133450557


Gebaseerd op de gelijknamige stripboeken, zal de serie Rick Grimes - een sheriff in Georgia - volgen die terecht is gekomen in een zombie-apocalyptische wereld na het ontwaken uit een coma. De serie volgt bij aanvang het verhaal van de strips, maar de makers hebben toestemming om later hun eigen verhaal uit te stippelen.

De eerste afleveringen worden geregisseerd door Frank Darabont, bekend van o.a. de The Shawshank Redemption en The Mist verfilmingen.

Schrijvers van bekende series als Breaking Bad, The Shield, Battlestar Galactica, The Wire en 24 zullen afleveringen voor hun rekening nemen. Bear McCreary, vaste componist van de Battlestar Galactica serie, zal de muziek verzorgen.




Karakters


Links
Officiele site: http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead/
Blog van AMC: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/

Aftellen
http://tvcountdown.com/s/the-walking-dead


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 20 november 2013 @ 16:15:40 #2
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133450686
Het lijkt me ook niet maar ik weet het niet zeker :P
pi_133451185
maggie :@ :*
pi_133451920
Ben wel meer benieuwd naar de 2e helft van het seizoen, naar mijn idee zullen ze dan wel weer on the road gaan.
:)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator woensdag 20 november 2013 @ 16:54:51 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133452344
ze zijn dit seizoen iedere aflevering wel on the road

ik vind het prima zo eerlijk gezegd
wmb blijven ze in de gevangenis wonen, zoveel toffer was het nu ook weer niet en ik heb echt geen zin in weer dat gezeur met die kapotte camper en dat zoekgeraakte kleine meisje enzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 20 november 2013 @ 17:13:45 #6
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_133453083
Ik denk dat ze dat haast wel "moeten". Voorraden raken op, groep is vrij klein geworden, hekken gaan kapot en ga zo maar door. Er zullen wel mensen of geheel als groep op pad gaan om een beter onderkomen te vinden, wellicht een oorzaak/oplossing voor het zombie worden en zeker voor proviand.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_133453507
Wat me ook wel intrigeert, is dat het erop lijkt dat de toekomst zo zal blijven.

Er is geen aanwijzing dat er ergens nog wetenschappers nog hebben weten te overleven met hun commando skills en in de puinhopen een nieuw lab hebben gebouwd.
.
pi_133453738
Beetje raar dat The Governor eerst een groep onschuldige mensen vermoord en nu wordt neergezet als een lieve warme man. Je zou juist denken dat hij niks meer om mensen geeft en doorgedraaid zou zijn, maar in een dag is zijn hele karakter omgevormd. Ben bang dat de oude Governor nog wel in hem naar boven zal komen.
Sommige dingen kloppen nog wel van het vorige seizoen, hij neukt met iedereen en hij heeft nog vader gevoelens.
  woensdag 20 november 2013 @ 18:40:48 #9
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133456029
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:44 schreef Discombobulate het volgende:
Ben wel meer benieuwd naar de 2e helft van het seizoen, naar mijn idee zullen ze dan wel weer on the road gaan.
:)
:Y
  woensdag 20 november 2013 @ 18:42:58 #10
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133456102
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:34 schreef Tranquilize het volgende:
Beetje raar dat The Governor eerst een groep onschuldige mensen vermoord en nu wordt neergezet als een lieve warme man. Je zou juist denken dat hij niks meer om mensen geeft en doorgedraaid zou zijn, maar in een dag is zijn hele karakter omgevormd. Ben bang dat de oude Governor nog wel in hem naar boven zal komen.
Sommige dingen kloppen nog wel van het vorige seizoen, hij neukt met iedereen en hij heeft nog vader gevoelens.
Nou, als je leider bent van een grote groep en veel macht hebt, ga je wellicht anders om met mensen omdat je toch zoveel mensen achter je hebt staan. Als je alleen bent ben je aardig omdat die mensen je helpen te overleven en je hun nodig hebt :P
pi_133456335
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:34 schreef Tranquilize het volgende:
en nu wordt neergezet als een lieve warme man. Je zou juist denken dat hij niks meer om mensen geeft en doorgedraaid zou zijn, maar in een dag is zijn hele karakter omgevormd. Ben bang dat de oude Governor nog wel in hem naar boven zal komen.
Sommige dingen kloppen nog wel van het vorige seizoen, hij neukt met iedereen en hij heeft nog vader gevoelens.
Volgens mij gaan ze proberen te laten zien dat hij in de basis geen slecht persoon is, maar door omstandigheden van mening is dat alles is gerechtvaardigd om te overleven, en hij hier in doordraaft (want; macht corrumpeert) Zo zal het in Woodbury gebeurt zijn, en zo zal het ook wel met zijn nieuwe groep gaan.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_133456921
Net even de laatste aflevering gekeken. Viel wel erg tegen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_133458062
Governer vermoord een groep achtergebleven soldaten, zonder echt goede reden, zogenaamd voor de groep. Hij vermoord diezelfde groep, omdat ze niet voor hem willen vechten. Wellicht iets te ver voor doorgedraaid.

Governer is niet meer te redden, hooguit geven ze hem wat meer diepte als karakter.
.
pi_133462883
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DE SHIT IS AAN
pi_133463007
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:34 schreef Tranquilize het volgende:
Beetje raar dat The Governor eerst een groep onschuldige mensen vermoord en nu wordt neergezet als een lieve warme man. Je zou juist denken dat hij niks meer om mensen geeft en doorgedraaid zou zijn, maar in een dag is zijn hele karakter omgevormd. Ben bang dat de oude Governor nog wel in hem naar boven zal komen.
Sommige dingen kloppen nog wel van het vorige seizoen, hij neukt met iedereen en hij heeft nog vader gevoelens.
Waarom is dat raar? Het is een verschrikkelijk cliché, maar zelfs Hitler had een lieve warme kant.
pi_133463051
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:02 schreef j0rdiiii het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DE SHIT IS AAN
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 20 november 2013 @ 21:08:13 #17
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_133463197
Wat een rare aflevering. De hele gevangenis met inhoud is niet in beeld geweest. :? Het was net alsof ik naar een andere serie zat te kijken.

Was dit nou die spin-off waar jullie het laatst over hadden?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_133463293
quote:
19s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:05 schreef Fuszy het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kanonne zeg! Dat belooft wat!
  woensdag 20 november 2013 @ 21:11:03 #19
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133463350
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:08 schreef Vlindur het volgende:
Wat een rare aflevering. De hele gevangenis met inhoud is niet in beeld geweest. :? Het was net alsof ik naar een andere serie zat te kijken.

Was dit nou die spin-off waar jullie het laatst over hadden?
De herintroductie van de gov.
De spin off is volgens mij nieuwe serie met het zelfde concept. Nieuwe mensen, nieuwe locatie etc etc.
  woensdag 20 november 2013 @ 22:12:01 #20
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_133466604
Die openingsscene was echt lachwekkend. Ik moest gewoon echt hardop lachen hoe kitscherig het was met die muziek en dat vuur. :')

Voor de rest een redelijke aflevering, al heb ik er moeite mee dat een hele aflevering lang niks zeggen en naar een foto van je gezin staren door sommigen als 'karakteruitdieping' wordt gezien. Blijft gewoon een matig personage.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Moderator woensdag 20 november 2013 @ 22:46:17 #21
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133468036
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:02 schreef j0rdiiii het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DE SHIT IS AAN
yeeeeessss *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133468075
Ja het feit dat er totaal geen wetenschappers meer zijn of enige andere grote groepen overlevenden is gewoon jammer. Ook zwaar onrealistisch, zij overleven het wel maar het leger niet? Komop nou.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  Moderator woensdag 20 november 2013 @ 22:52:45 #23
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133468282
dat ze ze niet tegenkomen wil niet zeggen dat ze er niet zijn natuurlijk

bovendien zat in het CDC in seizoen 1 (ofzo) nog een wetenschapper en had de governor een groepje militairen laten vermoorden voor hun spulletjes
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133468475
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:10 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Kanonne zeg! Dat belooft wat!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133474329
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:47 schreef MouzurX het volgende:
Ja het feit dat er totaal geen wetenschappers meer zijn of enige andere grote groepen overlevenden is gewoon jammer. Ook zwaar onrealistisch, zij overleven het wel maar het leger niet? Komop nou.
Nouja, opzich wel logisch toch? Het leger trekt grote groepen mensen aan (opvangkampen etc.). Als daar wat mis gaat dan legt iedereen gelijk het lootje want tegen 20.000 zombies kan je niet op. Kleine groepen die in staat zijn geweest de drukke area's te ontvluchten en te vermijden kunnen makkelijker overleven omdat ze a. minder voedsel nodig hebben, b. mobieler zijn dan een grote colonne en c. wellicht minder aandacht trekken. Er zullen misschien nog wel kleine legereenheden hier of daar zijn, maar de meeste van die soldaten worden toch altijd neergezet als mensen met spirit en moraal die liever 'ten onder gaan dan wegrennen'.
pi_133474557
Het ZOM subforum is weer open :D

Zombies
  donderdag 21 november 2013 @ 09:19:15 #27
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_133475023
Meer Guv!
opgezegd@fok.nl
  donderdag 21 november 2013 @ 11:04:05 #28
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_133477461
Goede aflevering. Het lijkt er op dat de Gov. weer wakker is uit zijn dictatorsdroom en weer met beide voeten op de grond is gezet. Hij gaat met gevaar voor eigen leven spullen halen voor mensen die hem tijdelijk onderdak bieden, eigenlijk dus helemaal zonder er iets voor terug te verwachten. Nu hij die vrouw en dat meisje heeft leren kennen, gaat misschien (tijdelijk) zijn menselijke kant weer de boventoon voeren. Met name dat meisje wordt heel belangrijk voor hem aangezien zij een substituut voor zijn eigen dochter is.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_133478790
Wel weer jammer van dat stuk waarin die nieuwe chick op pijnlijke wijze uit het niets naar voren brengt dat ze lesbisch is. Typische TWD karakterontwikkeling, dat wel.
Conscience do cost.
pi_133478985
Echt een goede aflevering. Heerlijk, even weg van de grote groep. Nieuwe mensen, een nieuw eigen verhaal. De gov die zich na een zware periode gaat herpakken...
That's all folks!
pi_133479618
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:45 schreef ems. het volgende:
Wel weer jammer van dat stuk waarin die nieuwe chick op pijnlijke wijze uit het niets naar voren brengt dat ze lesbisch is. Typische TWD karakterontwikkeling, dat wel.
Heb ik totaal niet meegekregen :')
Feyenoord Rotterdam
  Moderator donderdag 21 november 2013 @ 14:09:26 #32
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133482604
quote:
19s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:15 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Heb ik totaal niet meegekregen :')
ik ook niet echt

er was iets met een ex van haar ofzo en dat was een she dus zal ze wel lesbisch zijn

vond het niet echt pijnlijk ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133483548
Vond het jammer dat ze helemaal niets lieten zien van Rick en de groep. Wel goed om te zien dat die Governor weer terug is. Kijken wat daarmee gaat gebeuren als bijvoorbeeld, Michone hem opeens tegenkomt ofzo.
pi_133484356
quote:
19s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:15 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Heb ik totaal niet meegekregen :')
Ik ook niet?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_133484424
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2013 08:16 schreef kirsten. het volgende:

[..]

Nouja, opzich wel logisch toch? Het leger trekt grote groepen mensen aan (opvangkampen etc.). Als daar wat mis gaat dan legt iedereen gelijk het lootje want tegen 20.000 zombies kan je niet op. Kleine groepen die in staat zijn geweest de drukke area's te ontvluchten en te vermijden kunnen makkelijker overleven omdat ze a. minder voedsel nodig hebben, b. mobieler zijn dan een grote colonne en c. wellicht minder aandacht trekken. Er zullen misschien nog wel kleine legereenheden hier of daar zijn, maar de meeste van die soldaten worden toch altijd neergezet als mensen met spirit en moraal die liever 'ten onder gaan dan wegrennen'.
Nee? tegen 20.000 zombies kan het leger niet op?
Met 2 machinegeweren knalde rick en carl er al makkelijk 50? dood. Laat staan getrainde militairen. Laat staan .50 machinegeweren en granaten.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_133484434
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:45 schreef ems. het volgende:
Wel weer jammer van dat stuk waarin die nieuwe chick op pijnlijke wijze uit het niets naar voren brengt dat ze lesbisch is. Typische TWD karakterontwikkeling, dat wel.
Hoezo jammer? Vond het prima.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_133484578
Carol zal zich wel aansluiten bij de groep van de Governor. Payback is a bitch.
  donderdag 21 november 2013 @ 15:24:48 #38
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_133484899
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:06 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Nee? tegen 20.000 zombies kan het leger niet op?
Met 2 machinegeweren knalde rick en carl er al makkelijk 50? dood. Laat staan getrainde militairen. Laat staan .50 machinegeweren en granaten.
Gewoon in een tank rondjes rijden. Hoef je niet eens te schieten.
opgezegd@fok.nl
pi_133484931
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:24 schreef FoXje het volgende:

[..]

Gewoon in een tank rondjes rijden. Hoef je niet eens te schieten.
Tanks lopen vast, rupsbanden zitten redelijk dichtbij de onderkant van de tank. Maar goed als je gewoon vooruit rijdt en snel weer naar achter kan je dit misschien vermijden.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  donderdag 21 november 2013 @ 15:26:42 #40
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_133484948
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:25 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Tanks lopen vast, rupsbanden zitten redelijk dichtbij de onderkant van de tank. Maar goed als je gewoon vooruit rijdt en snel weer naar achter kan je dit misschien vermijden.
Het is maar een voorbeeld. Of tank met een sneeuwschuiver er voor op.
opgezegd@fok.nl
pi_133485107
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:26 schreef FoXje het volgende:

[..]

Het is maar een voorbeeld. Of tank met een sneeuwschuiver er voor op.
Inderdaad ja.

Dus dat het leger totaal is opgebroken in kleine eenheden(en zelfs die kom je niet meer tegen) geloof ik eerlijk gezegd niet zo. Hoe moeilijk is het sowieso nou om een radiotoren voor AM frequenties weer op te bouwen en op aggregaten te laten draaien?

Het hele feit dat ze NIKS meer meekrijgen van buiten hun 50km cirkel is gewoon onrealistisch. En dat zou niet zoveel uitmaken als het niet belangrijk zou zijn, maar juist de rest van de wereld, onderzoekers, het leger etc vond ik interessant.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  donderdag 21 november 2013 @ 15:34:35 #42
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_133485146
We weten niet eens of het wereldwijd is ... laatste aflevering is een shot van nieuw hoofdkantoor UN in Londen ofzo :P
opgezegd@fok.nl
pi_133485433
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:06 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hoezo jammer? Vond het prima.
Komt zo gedwongen over. "Ohja trouwens, in plaats van mijn karakter in de loop van de aflevering/het seizoen uit te diepen laat ik pontificaal vallen dat ik van de poenanie-patrol ben". Ik vond het verder ook niet heel storend maar ik ben dan ook al gewend om niets te verwachten op het gebied van karakterontwikkeling in TWD. Verder was de aflevering inderdaad relatief prima. :)
Conscience do cost.
pi_133486550
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:25 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Tanks lopen vast, rupsbanden zitten redelijk dichtbij de onderkant van de tank. Maar goed als je gewoon vooruit rijdt en snel weer naar achter kan je dit misschien vermijden.
Waarin lopen tanks dan vast? Zombies?
pi_133486606
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:19 schreef Skwish het volgende:

[..]

Waarin lopen tanks dan vast? Zombies?
Ja net als met hun auto, een lading zombies onder de onderkant van je tank en je rupsbanden (die bij bijv een abrams maar een paar centimeter lager zitten dan de onderkant van je tank ) raken de grond niet meer -> je zit vast.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_133486951
ik vraag me wel vaker af hoe het komt dat er zoveel zombies zijn. De meeste zijn dan toch door een natuurlijke dood gestorven. Of van een beet en daarna ontsnapt want die zombies eten toch iedereen op waar ze in de buurt komen :P
pi_133487305
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:30 schreef planethugo het volgende:
ik vraag me wel vaker af hoe het komt dat er zoveel zombies zijn. De meeste zijn dan toch door een natuurlijke dood gestorven. Of van een beet en daarna ontsnapt want die zombies eten toch iedereen op waar ze in de buurt komen :P
Maar je hebt natuurlijk ook halve zombies he. En zombies die geen ingewanden meer hebben,
dus alleen de mensen die compleet opgevroten zijn (of die geen benen meer hebben e.d.) kunnen niet meer lopen.
Neemt idd niet weg dat de meeste zombies vrij weinig verwondingen hebben.
  donderdag 21 november 2013 @ 16:52:04 #48
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133487587
quote:
7s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:32 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Inderdaad ja.

Dus dat het leger totaal is opgebroken in kleine eenheden(en zelfs die kom je niet meer tegen) geloof ik eerlijk gezegd niet zo. Hoe moeilijk is het sowieso nou om een radiotoren voor AM frequenties weer op te bouwen en op aggregaten te laten draaien?

Het hele feit dat ze NIKS meer meekrijgen van buiten hun 50km cirkel is gewoon onrealistisch. En dat zou niet zoveel uitmaken als het niet belangrijk zou zijn, maar juist de rest van de wereld, onderzoekers, het leger etc vond ik interessant.
Ze hoorde toch een stem op de radio toen ze op die grote groep inreden.
pi_133489542
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:21 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ja net als met hun auto, een lading zombies onder de onderkant van je tank en je rupsbanden (die bij bijv een abrams maar een paar centimeter lager zitten dan de onderkant van je tank ) raken de grond niet meer -> je zit vast.
Verschil is alleen, dat een tank zo'n 60 ton weegt.
pi_133501646
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:52 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Ze hoorde toch een stem op de radio toen ze op die grote groep inreden.
1 keer, waar we niks meer over meekrijgen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_133501753
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:20 schreef MouzurX het volgende:

[..]

1 keer, waar we niks meer over meekrijgen.
Geeft gewoon aan dat er nog overlevenden zijn en een aantal zijn zelfs gevonden door the governour en Rick en Caroll. Het verhaal van de gevangenis is daarna ook niet uitgediept, dus wellicht komt de ware reden van dat fragment nog. Misschien heeft het zelfs te maken met die oude maten van de governour.
Feyenoord Rotterdam
pi_133505763
Interessante aflevering toch.
I´m back.
pi_133506127
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
Goede aflevering. Het lijkt er op dat de Gov. weer wakker is uit zijn dictatorsdroom en weer met beide voeten op de grond is gezet. Hij gaat met gevaar voor eigen leven spullen halen voor mensen die hem tijdelijk onderdak bieden, eigenlijk dus helemaal zonder er iets voor terug te verwachten. Nu hij die vrouw en dat meisje heeft leren kennen, gaat misschien (tijdelijk) zijn menselijke kant weer de boventoon voeren. Met name dat meisje wordt heel belangrijk voor hem aangezien zij een substituut voor zijn eigen dochter is.
Oftewel: we moeten de Governor nu heel lief gaan vinden zodat hij langer in de serie kan blijven. Vond het een beetje makkelijk gedaan allemaal. In één aflevering proberen ze hem een menselijk gezicht te geven, terwijl die het vorige seizoen elke aflevering nare shit heeft gedaan.
Amen.
  vrijdag 22 november 2013 @ 08:16:58 #54
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_133506350
Had sowieso nooit een hekel aan de Guv.
opgezegd@fok.nl
pi_133506518
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 07:39 schreef Jivis het volgende:

[..]

Oftewel: we moeten de Governor nu heel lief gaan vinden zodat hij langer in de serie kan blijven. Vond het een beetje makkelijk gedaan allemaal. In één aflevering proberen ze hem een menselijk gezicht te geven, terwijl die het vorige seizoen elke aflevering nare shit heeft gedaan.
Vond het wel meevallen. Af en toe zag je flarden van de oude Gov. Bijvoorbeeld toen hij met die zuurstoftank het hoofd van paps aan gort sloeg.

Kwestie van tijd, voordat hij weer de oude is denk ik zo.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_133508022
Governer was in het vorig seizoen wat "erratic", zeg maar onlogisch en niet te begrijpen. Waarom zoveel moeite doen voor die dombo;s in Woodbury en anderen die ook geen slechterikken zijn af willen maken.

Misschien wordt ie nu iets logischer.
.
pi_133509030
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:16 schreef FoXje het volgende:
Had sowieso nooit een hekel aan de Guv.
Ik wel, maar ik vind eigenlijk alle personages kut :).
Amen.
pi_133509102
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:06 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik wel, maar ik vind eigenlijk alle personages kut :).
Waarom kijk je dan nog?
Feyenoord Rotterdam
pi_133509131
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:14 schreef Fer het volgende:
Governer was in het vorig seizoen wat "erratic", zeg maar onlogisch en niet te begrijpen. Waarom zoveel moeite doen voor die dombo;s in Woodbury en anderen die ook geen slechterikken zijn af willen maken.

Misschien wordt ie nu iets logischer.
Heb daar ook heel veel moeite mee gehad ja. Erg groot en onlogisch contrast.
pi_133509144
quote:
19s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:09 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Waarom kijk je dan nog?
Omdat de premise interessant blijft en meestal de openingsscene en cliffhanger van de aflevering ook.

Maar ik zit me soms wel af te vragen waarom ik nog kijk ja.
Amen.
pi_133517326
Beste aflevering van het seizoen tot nu toe.
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:16:51 #62
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133517623
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:20 schreef MouzurX het volgende:

[..]

1 keer, waar we niks meer over meekrijgen.
Ze moesten de auto ook achterlaten dus misschien weten ze de frequentie niet meer.
  zondag 24 november 2013 @ 06:07:02 #63
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_133566572
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:20 schreef MouzurX het volgende:

[..]

1 keer, waar we niks meer over meekrijgen.
Het geheim van het CDC duurde een heel seizoen voor het bekend werd, dus het zal echt nog wel aan bod komen.

Verder, degenen die de strips hebben gelezen kennen Lilly misschien wel :D
pi_133566621
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:06 schreef Beaudelaire het volgende:
Beste aflevering van het seizoen tot nu toe.
We hebben het hier nog steeds over de governour aflevering he? :') niet dat ik er eentje gemist heb
  zondag 24 november 2013 @ 10:17:05 #65
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_133567551
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 07:39 schreef Jivis het volgende:

[..]

Oftewel: we moeten de Governor nu heel lief gaan vinden zodat hij langer in de serie kan blijven. Vond het een beetje makkelijk gedaan allemaal. In één aflevering proberen ze hem een menselijk gezicht te geven, terwijl die het vorige seizoen elke aflevering nare shit heeft gedaan.
Welnee, hij stond vast niet buiten de gevangenis aan het einde van aflevering 5 om gezellig met Rick bij te kletsen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_133572211
In de preview kon je toch ook zien dat de governor de gevangenis weer gaat aanvallen?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_133578054
Wat heeft het feit dat die de gevangenis wil aanvallen te maken met hem een menselijker gezicht geven in de laatste aflevering?

Want dat deden ze toch duidelijk door hem een hele aflevering te geven, waarin die lief doet tegen dat kindje enzovoort.
Amen.
  Moderator zondag 24 november 2013 @ 16:58:33 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133578184
hij deed toch ook 'lief' tegen bv Andrea in het begin?
in Woodsbury zal hij ook niet vanaf dag 1 de Governator uit hebben lopen hangen

ik kreeg nergens het gevoel dat we nu naar een heel andere Governor zaten te kijken tbh
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133596508
Kom er net achter dat de Nederlandse fox nu ook al in seizoen 4 zit en afgelopen weekend een mini marathon hebben uitgezonden van de EERSTE 6 eps, en vanaf morgen (november 25 om 23:45) elke nieuwe aflevering uitzenden 1 dag na uitkomst in America.
Dacht meld het ff voor de niet download fans :D

[ Bericht 2% gewijzigd door OnderBroekenPoep op 24-11-2013 23:59:29 (het was eerste, niet laatste :D) ]
do you have the guts to smell my nuts?
pi_133596724
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:50 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
Kom er net achter dat de Nederlandse fox nu ook al in seizoen 4 zit en afgelopen weekend een mini marathon hebben uitgezonden van de laatste 6 eps, en vanaf morgen (november 25 om 23:45) elke nieuwe aflevering uitzenden 1 dag na uitkomst in America.
Dacht meld het ff voor de niet download fans :D
Dat laatste was met de eerste 6 episodes van seizoen 4 ook al zo.
pi_133596821
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:57 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Dat laatste was met de eerste 6 episodes van seizoen 4 ook al zo.
ja zzz zie het nu ook.. bedoelde dus de eerste 6 eps niet de laatsten :D
do you have the guts to smell my nuts?
pi_133596926
Maar nog steeds een raar tijdstip, 23.45 voor een nieuwe aflevering. Zo help je de downloaders niet echt.
  maandag 25 november 2013 @ 00:17:50 #73
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_133597327
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2013 13:59 schreef MouzurX het volgende:
In de preview kon je toch ook zien dat de governor de gevangenis weer gaat aanvallen?
Ik ben benieuwd. Morgenochtend gelijk kijken :)
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_133598105
irriteer me mateloos dat ze de hekken niet verstevigen, rij er een paar auto's tussen als barricade en voila :p en heb de preview niet gezien maar had het vage vermoeden dat de governor ipv aanvallen het gezin wat ie op sleeptouw mee heeft genomen bij Rick en de anderen wil dumpen :S
do you have the guts to smell my nuts?
pi_133598482
op rainiertamayo.com staan de nieuwe Eps ook, en je hoeft het niet te downloaden.
.
pi_133599476
Ik vind die governor afleveringen best tof. Nu is 'ie toch wel echt terug. Martinez uit de weg geruimd, Pete dood.

Nu heeft de governor een heel meer om met zombies te vullen, wel een upgrade van z'n oude aquarium. :P. En die tank, dat die maar snel gebruikt mag worden!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_133599814
ik zag Merle nog zaterdagavond op TV in de film JFK :P
  maandag 25 november 2013 @ 08:31:14 #78
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_133600105
Guv moet met die tank de halve prison platrijden.
opgezegd@fok.nl
pi_133600346
Prima aflevering toch weer, ze hebben een goed niveau te pakken. Hopelijk houden ze dit vast.
pi_133600435
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 01:19 schreef Tropicalx het volgende:
op rainiertamayo.com staan de nieuwe Eps ook, en je hoeft het niet te downloaden.
http://rainiertamayo.com/(...)de7-dead-weight.html

Gewoon YouTube dus?
pi_133600589
_O_
  maandag 25 november 2013 @ 09:55:49 #82
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_133601177
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 08:31 schreef FoXje het volgende:
Guv moet met die tank de halve prison platrijden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  maandag 25 november 2013 @ 10:30:15 #83
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_133601930
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 09:55 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^
opgezegd@fok.nl
  † In Memoriam † maandag 25 november 2013 @ 10:55:00 #84
88815 The_Emotion
98.3
pi_133602577
Mooie aflevering.
Vorige week was hij nog zo n "lieve" man :')
Maar nu komen z'n governor trekjes weer naar boven.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_133602976
Word die tank ook nog gebruikt in deze aflevering?
pi_133603263
quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2013 10:55 schreef Remqo het volgende:
Mooie aflevering.
Vorige week was hij nog zo n "lieve" man :')
Maar nu komen z'n governor trekjes weer naar boven.
Toen hij samen met Martinez op het dak van die camper stond moest ik aan Carol denken.
Zij veranderde van een softie in een vrouw met kloten terwijl de Governor veranderde van een psychopaat in een (op het eerste gezicht) een verloren / aardige man.
Terwijl ik dat dacht sloeg hij Martinez neer. Dat was wel even een "wow!" momentje. :')
pi_133603468
Awesome ep weer :D

Volgende week eindelijk de prison battle aan de promo te zien. _O_
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator maandag 25 november 2013 @ 12:59:52 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133606001
still the same freakass guv'nor _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133606315
Goede ep zeg _O_ Governor vind ik zo toch wel erg vet.

Preview voor mid season final : :D :D :D
pi_133607777
Mitch zat ook in Band of Brothers en OZ.
pi_133608528
Joe Toye :D
pi_133608849
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:05 schreef tralalala het volgende:
Mitch zat ook in Band of Brothers en OZ.
En Fringe.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_133610354
Gov ging weer ouderwets helemaal loco _O-
Hoeveel tijd zit er trouwens tussen season finale en de rest?
februari dus :r :r :r
pi_133610991
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:26 schreef Discombobulate het volgende:
Awesome ep weer :D

Volgende week eindelijk de prison battle aan de promo te zien. _O_
Aan het einde van elke episode te zien mag je er denk ik wel vanuit gaan dat het zo'n cliffhanger wordt. Vlak voordat ze elkaar beschieten zal de aflevering er wel opzitten.
pi_133611152
quote:
9s.gif Op maandag 25 november 2013 15:36 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Aan het einde van elke episode te zien mag je er denk ik wel vanuit gaan dat het zo'n cliffhanger wordt. Vlak voordat ze elkaar beschieten zal de aflevering er wel opzitten.
Dat zou echt wel genaaid zijn, ik denk het niet overigens.

Volgens mij had die showrunner gezegd dat in de 2e helft van het seizoen hij weer verder wil met het verhaal en The Governor wil afsluiten. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_133611257
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:42 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Dat zou echt wel genaaid zijn, ik denk het niet overigens.

Volgens mij had die showrunner gezegd dat in de 2e helft van het seizoen hij weer verder wil met het verhaal en The Governor wil afsluiten. :)
Ahhh, oke. Nou ja, als het tempo er goed in blijft zitten staan ze halverwege de volgende aflevering wel voor de gevangenis. Wat mij dan wel nice lijkt is dat Rick's groep uit de gevangenis wordt gejaagd (na een aanval met zo'n tank wordt het moeilijk om te blijven) en ze in de tweede helft van het seizoen op zoek kunnen naar een nieuwe locatie. Maar goed, we zullen het volgende week allemaal wel zien, meestal gebeurt er iets heel anders dan ik hoop/verwacht.
pi_133611334
The governor blijft een baas _O_
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_133612042
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133612929
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:18 schreef karton2 het volgende:

[..]

Toen hij samen met Martinez op het dak van die camper stond moest ik aan Carol denken.
Zij veranderde van een softie in een vrouw met kloten terwijl de Governor veranderde van een psychopaat in een (op het eerste gezicht) een verloren / aardige man.
Terwijl ik dat dacht sloeg hij Martinez neer. Dat was wel even een "wow!" momentje. :')
Ja gelukkig hebben ze hem niet echt veranderd in een 'lieve' man. Ik kon het ook maar moeilijk geloven dat hij helemaal was bijgedraaid, maar toch ga je dat een beetje denken. Tot inderdaad in deze aflevering met Martinez, ik vond het echt een WTF! momentje, supergoed gedaan ^O^
pi_133613182
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:11 schreef j0rdiiii het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu hopen dat de battle ook op de comic gaat lijken:)
pi_133613257
beetje jammer dat je in het voorstukje van 3 afleveringen geleden ofzo al wist wat er zou gaan gebeuren. verder een toffe aflevering _O_
  maandag 25 november 2013 @ 16:48:11 #102
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_133613460
Eerst tegen die mensen zeggen 'ja er zijn hier allemaal mensen die gevaarlijk zijn en jou zouden willen doden voor je spullen dus wel oppassen heh ;(' en dan wilt hij Rick en zijn mensen doden voor zijn spullen :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_133613724
De governor zal nu wel de aanval gaan kiezen.
Zijn nieuwe clan heeft hij onder controle door de zwakkelingen / concurrentie uit te schakelen.
Hij begint tijd te worden dat er een bekend personage het loodje gaat leggen, wie gaat/gaan het worden denken jullie?

- Governor: 2x een aanval overleven; nah..
- Glenn: Hij dood -> Maggie leeft en v.v.
- Maggie: Zij dood -> Glenn leeft en v.v.
- Beth: Blijft leven.
- Hershel: Blijft leven. Er is geen goede vervanger voor hem, zoals hij dat voor Dale was.
- 'Vriendin' van Gov.: Leeft
- Mitch : leeft, wordt de nieuwe Martinez.
  maandag 25 november 2013 @ 16:58:18 #104
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_133613827
Volgens mij hebben ze toch ergens iets verkeerd gedaan qua schrijfwerk wanneer grote groepen kijkers zitten te duimen voor de governor :P.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_133613925
quote:
99s.gif Op maandag 25 november 2013 16:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij hebben ze toch ergens iets verkeerd gedaan qua schrijfwerk wanneer grote groepen kijkers zitten te duimen voor de governor :P.
ik zit ervoor te duimen dat de governor dood gaat ja :P Tijd voor een nieuwe enemy.

*kuch* negan *kuch*
pi_133614037
quote:
6s.gif Op maandag 25 november 2013 16:55 schreef karton2 het volgende:
De governor zal nu wel de aanval gaan kiezen.
Zijn nieuwe clan heeft hij onder controle door de zwakkelingen / concurrentie uit te schakelen.
Hij begint tijd te worden dat er een bekend personage het loodje gaat leggen, wie gaat/gaan het worden denken jullie?

- Governor: 2x een aanval overleven; nah..
- Glenn: Hij dood -> Maggie leeft en v.v.
- Maggie: Zij dood -> Glenn leeft en v.v.
- Beth: Blijft leven.
- Hershel: Blijft leven. Er is geen goede vervanger voor hem, zoals hij dat voor Dale was.
- 'Vriendin' van Gov.: Leeft
- Mitch : leeft, wordt de nieuwe Martinez.
Hershel overleeft het niet.
  maandag 25 november 2013 @ 18:35:55 #107
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_133616696
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:03 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Hershel overleeft het niet.
Denk ik ook niet inderdaad. Die heeft zijn taak erop zitten als redder van de dag tijdens de virus uitbraak.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 25 november 2013 @ 18:36:30 #108
342732 Wausmal
KGB! Open up!
pi_133616713
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:03 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Hershel overleeft het niet.
Denk ik ook
''A life. A life, Jimmy, you know what that is? It’s the shit that happens while you’re waiting for moments that never come.
  maandag 25 november 2013 @ 18:55:25 #109
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_133617345
quote:
99s.gif Op maandag 25 november 2013 16:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij hebben ze toch ergens iets verkeerd gedaan qua schrijfwerk wanneer grote groepen kijkers zitten te duimen voor de governor :P.
Waarom zou je nu nog voor hem duimen dan? De vorige aflevering kreeg je er wel sympathie voor, in deze is hij weer een gigantische opportunist.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_133617885
Vond het een beetje een rommelige aflevering, met een paar opgetrokken wenkbrauwen.

Wie heeft bijvoorbeeld dat kampje nu aangevallen? En waarom hoorde Pete,Mitch en de gov daar niks van. Ze waren nog geen 100 meter verder?
  maandag 25 november 2013 @ 19:11:04 #111
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133617899
De governer moet dood.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 25 november 2013 @ 19:38:58 #112
202546 Baszh
The Dude abides
pi_133619001
Beetje deja vu laatste seizoen, governer met een bende volgers voor de deur
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_133619181
De midseason finale zal wel zo zijn dat ik toch overgehaald ga worden om het tweede deel te kijken.
pi_133619688
Neeee, niet weer een woodbury/berry/whatever met allemaal oerdomme mensen. ;( Hou het lekker bij kleine groepjes.

Voor de rest vreemd verhaal. Ik blijf het apart vinden dat niemand op het idee is gekomen om de gov een keer de nek door te snijden. Ook dat die nieuwe dude die in Oz zat laat dat gewoon allemaal maar gebeuren wtf :?

Trouwens, die Maggie van die chinees en die nieuwe chick van de Gov lijken als 2 druppels water op elkaar.
Conscience do cost.
pi_133620838
Goeie aflevering en nog iets beter dan de vorige vond ik! *O*

Veel beter dit subplot dan dat eeuwige gedoe bij de gevangenis van mensen oplappen, bijters bitchen en hekken recht zetten. Saaie zombie soap. Het werd echt tijd voor een beetje actie en spanning! Op zich zou ik het helemaal niet erg vinden als dit verhaal vanaf nu verder gevolgd wordt en het gevangenisdeel helemaal op de achtergrond zou komen.

quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2013 14:35 schreef OMG het volgende:

[..]

En Fringe.
En Friends, was hij tijdelijk een freaky huisgenoot van Chandler of Joey! :)

quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:34 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Tot inderdaad in deze aflevering met Martinez, ik vond het echt een WTF! momentje, supergoed gedaan ^O^
Dat had ik ook ja, effe schrikken, had het totaal niet zien aankomen. Wel goed voor het verhaal verder want een softe governour daar hebben we niet zo veel aan. ~O>

quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:10 schreef Cinderella_Man het volgende:
Vond het een beetje een rommelige aflevering, met een paar opgetrokken wenkbrauwen.

Wie heeft bijvoorbeeld dat kampje nu aangevallen? En waarom hoorde Pete,Mitch en de gov daar niks van. Ze waren nog geen 100 meter verder?
Dat vond ik ook zo gek, beetje gek ge-edit of er had nog wel een scene bij gemogen. Maar ik had eerst niet eens door dat het om het zelfde kamp ging. Ze hadden dat iets beter kunnen doen.

Hetzelfde voor dat moment dat de Governour ineens weg wilde, plots was het avond en zaten ze in een auto, hup een moeras met 'zombies', oh dan gaan we maar terug, flits en ze zitten weer in de caravan. Beetje raar. Of ik moet een blackout hebben gehad. ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_133621035
Daar zat waarschijnlijk een reclameblok tussen.
pi_133621123
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:03 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Hershel overleeft het niet.
Wel by far de beste acteur.
pi_133622001
Prima aflevering, maar het maakt de voorgaande aflevering alleen maar zinlozer. Benieuwd naar vorige week.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_133623575
Zou me als Gov niet veilig voelen als de broer van iemand die je hebt vermoord gewapend achter je loopt.

En een modderpoel waardoor je maar weer terug naar huis gaat, zaten kwa verhaal nog wat haken en ogen aan, maar hij was wel goed gedaan.

Had trouwens niet door dat ze pot waren totdat ze samen in de auto zaten.
.
pi_133623990
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:22 schreef Fer het volgende:
Zou me als Gov niet veilig voelen als de broer van iemand die je hebt vermoord gewapend achter je loopt.

En een modderpoel waardoor je maar weer terug naar huis gaat, zaten kwa verhaal nog wat haken en ogen aan, maar hij was wel goed gedaan.
Het pastte wel bij hoe de governor zich gedroeg. Dan weer de good guy uithangen, het volgende moment iemand in z'n rug steken, dan snel vluchten want het gaat fout met die groep, om vervolgens een moment later weer terug te zijn. Het is net alsof 'ie weer de governor wil zijn, maar tegelijkertijd ook niet.

quote:
Had trouwens niet door dat ze pot waren totdat ze samen in de auto zaten.
Het kwartje viel bij mij pas tijdens een "interview" stukje met de actrice dat tijdens Talking Dead werd uitgezonden. Ik dacht dat ze gewoon tegen elkaar zaten te bitchen. :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_133626654
Leuke EP! Maar vooral de sfeer die dit seizoen heerst is fantastisch. Zo'n heerlijke trage onheilspellende sfeer. Je waant je echt in die drama-wereld...mooi gedaan...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 25 november 2013 @ 22:35:22 #122
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_133626919
Maar hoe komt die ene zombie achter die waslijn dan? Zonder dat iemand het ziet :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_133627089
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar hoe komt die ene zombie achter die waslijn dan? Zonder dat iemand het ziet :')
Die deed mee met verstoppertje, logisch dat niemand die zag.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 25 november 2013 @ 22:56:07 #124
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_133627772
Wel jammer van Martinez trouwens :{ Vond ik wel een toffe gast. Had ik best in de spinoff willen zien bijvoorbeeld.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  † In Memoriam † maandag 25 november 2013 @ 23:15:09 #125
88815 The_Emotion
98.3
pi_133628550
quote:
6s.gif Op maandag 25 november 2013 16:55 schreef karton2 het volgende:
De governor zal nu wel de aanval gaan kiezen.
Zijn nieuwe clan heeft hij onder controle door de zwakkelingen / concurrentie uit te schakelen.
Hij begint tijd te worden dat er een bekend personage het loodje gaat leggen, wie gaat/gaan het worden denken jullie?

- Governor: 2x een aanval overleven; nah..
- Glenn: Hij dood -> Maggie leeft en v.v.
- Maggie: Zij dood -> Glenn leeft en v.v.
- Beth: Blijft leven.
- Hershel: Blijft leven. Er is geen goede vervanger voor hem, zoals hij dat voor Dale was.
- 'Vriendin' van Gov.: Leeft
- Mitch : leeft, wordt de nieuwe Martinez.
Wie blijven er denk ik leven:
Hershel, dat is de wijze oude man.
Rick en Carl blijven ook leven, dat zijn de hoofdpersonen
Michonne en Daryl zijn de tough ones, zonde om hun uit de serie te schrijven.
Governor, 2 afleveringen aan hem wijden om hem daarna meteen dood te laten gaan lijkt me sterk, zijn einde zal in de loop van het 2e deel van het seizoen zijn.
Bob met z'n drankfles, ik mis nog wat diepgang in zijn alcoholgebruik.

Van wie ik denk die er wel aan het kortste eind trekken:
Glenn, zijn rol is een beetje uitgespeeld.
Tyreese, een excuusneger die weinig toevoegt
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_133628682
Leuke aflevering weer en volgende week wordt echt epic _O_
  † In Memoriam † maandag 25 november 2013 @ 23:41:23 #127
88815 The_Emotion
98.3
pi_133629740
Ik ben trouwens bezig met een zombie-strip.
Getekend door mij, verzonnen door jullie.
Mochten jullie leuke ideeën hebben om de volgende plaatjes in te vullen, dan hoor ik het graag.

ZOM / [Paint] The Stalking Dead: help mee met het stripverhaal
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_133630894
Na het zien van de twee previews:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133630996
Leuke aflevering, net de voorstukjes voor volgende week gezien, gaat leuk worden :Y
.
pi_133631028
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:22 schreef Tropicalx het volgende:
Leuke aflevering, net de voorstukjes voor volgende week gezien, gaat leuk worden :Y
Zeker, wel weer jammer dat we daarna weer maanden moeten wachten. Altijd als het net leuk wordt en ik er echt in kom, dan kappen ze weer, grrr. Enig idee wanneer ze weer verder gaan?

Edit, in februari lees ik net! ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_133631081
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:24 schreef Sangha het volgende:

[..]

Zeker, wel weer jammer dat we daarna weer maanden moeten wachten. Altijd als het net leuk wordt en ik er echt in kom, dan kappen ze weer, grrr. Enig idee wanneer ze weer verder gaan?
Ohh, is dat zo? ik wist geen eens dat het na volgende week gaat stoppen, ben er ook dan wel benieuwd naar.
.
  Spellchecker dinsdag 26 november 2013 @ 00:28:00 #132
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_133631109
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar hoe komt die ene zombie achter die waslijn dan? Zonder dat iemand het ziet :')
Dit dus.. Wel één van de slechtere stukken in deze verder prima aflevering.

Die Tara stond op wacht, maar liet zich alsnog verleiden om een spelletje tikkertje mee te spelen met Meghan. Daar dacht ik al dat er iets mis zou gaan.. Toen ze vervolgens op die kleden (die aan de waslijn hingen) afrende, waarachter je iemand zag staan, wíst ik gewoon dat het een zombie zou zijn. Het slechte aan dat stuk is in 1e instantie natuurlijk, hoe die daar ooit terecht kan komen.. In 2e instantie vooral ook de manier waarop die er doodstil staat te wachten (met al die geluiden in de buurt om op af te gaan) en direct in beweging komt, a la 'kiekeboe', bij het aan de kant schuiven van die kleden :')
Tevens -purist.
pi_133631708
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:28 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Dit dus.. Wel één van de slechtere stukken in deze verder prima aflevering.

Die Tara stond op wacht, maar liet zich alsnog verleiden om een spelletje tikkertje mee te spelen met Meghan. Daar dacht ik al dat er iets mis zou gaan.. Toen ze vervolgens op die kleden (die aan de waslijn hingen) afrende, waarachter je iemand zag staan, wíst ik gewoon dat het een zombie zou zijn. Het slechte aan dat stuk is in 1e instantie natuurlijk, hoe die daar ooit terecht kan komen.. In 2e instantie vooral ook de manier waarop die er doodstil staat te wachten (met al die geluiden in de buurt om op af te gaan) en direct in beweging komt, a la 'kiekeboe', bij het aan de kant schuiven van die kleden :')
De governour heeft eerder in de aflevering al gezegd dat je de groep achter je krijgt als je een held bent. Ik vind het dan te toevallig dat die mogelijkheid zich zo snel voor laat komen. Dus ik denk dat de zombie daar neergezet is door de governour.
  Spellchecker dinsdag 26 november 2013 @ 01:02:13 #134
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_133631761
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:59 schreef portie het volgende:

[..]

De governour heeft eerder in de aflevering al gezegd dat je de groep achter je krijgt als je een held bent. Ik vind het dan te toevallig dat die mogelijkheid zich zo snel voor laat komen. Dus ik denk dat de zombie daar neergezet is door de governour.
Daar zit wel wat in, maar zelfs dan nog is dat vrijwel onmogelijk, zomaar overdag, midden in dat kamp. Daarbij blijft het apart dat die zombie daar zo stil stond te wachten tot iemand die kleden opzij zou schuiven..
Tevens -purist.
pi_133631954
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 01:02 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Daar zit wel wat in, maar zelfs dan nog is dat vrijwel onmogelijk, zomaar overdag, midden in dat kamp. Daarbij blijft het apart dat die zombie daar zo stil stond te wachten tot iemand die kleden opzij zou schuiven..
Dat hij stilstond is raar ja, maar de zombie kon ook niet los in dat kamp lopen. Dan was die veel eerder opgemerkt of andersom; de zombie had anderen veel sneller opgemerkt. Dus verstoppen op een plek waarvan je weet dat hij uiteindelijk opgemerkt wordt is slim.

Daarnaast zitten er in de serie veel meer 'rare' scenes. Zoals dat kamp dat plots uitgeroeid was of die broer die het accepteerd dat zn broer vermoord wordt. Niet te veel bij stilstaan denk ik dan.
  dinsdag 26 november 2013 @ 01:18:36 #136
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133632035
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 01:12 schreef portie het volgende:

[..]

Dat hij stilstond is raar ja, maar de zombie kon ook niet los in dat kamp lopen. Dan was die veel eerder opgemerkt of andersom; de zombie had anderen veel sneller opgemerkt. Dus verstoppen op een plek waarvan je weet dat hij uiteindelijk opgemerkt wordt is slim.

Daarnaast zitten er in de serie veel meer 'rare' scenes. Zoals dat kamp dat plots uitgeroeid was of die broer die het accepteerd dat zn broer vermoord wordt. Niet te veel bij stilstaan denk ik dan.
Wie zegt dat hij het accepteert? Hij moest wel anders schoot one eye bri hem dood (en kon hij nooit meer wraak nemen). Misschien is hij nu wel een plan aan het maken om wraak te nemen.
pi_133632322
Wat een klootzak toch.
I´m back.
pi_133632324
Hij heeft ook zijn haar geverfd, denk ik.
I´m back.
  † In Memoriam † dinsdag 26 november 2013 @ 03:06:05 #139
88815 The_Emotion
98.3
pi_133632624
Net nog even terug gekeken.
Ik vind Governor nu veel interessanter dan dat hij was in seizoen 3, nu wordt duidelijk uitgebeeld hoe hij te werk gaat, lastpakken wegwerken op de achtergrond en met de eer opstrijken.
Zoals hij zelf zegt: Everybody needs a hero.

Het breekpunt kwam toen Martinez ging golfen op de camper, wat Govvie al deed in S3.
Dat kon hij dus echt niet hebben.
Om zijn oude trekjes te voorkomen probeerde hij te vluchten, maar hij liet zich toch afschrikken door een paar zombies in drijfzand.... dus ging hij maar terug...
Een vreemde keuze, hij had een andere route kunnen nemen.

Ik snap alleen dat kampje in het bos even niet, eerst de discussie beroven of aanvallen.
Daarna pakken ze wat dooie eekhoorns en het kampje is al aangevallen?
Wie, hoe, wat?

[ Bericht 28% gewijzigd door The_Emotion op 26-11-2013 03:17:40 ]
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_133632781
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 november 2013 03:06 schreef Remqo het volgende:
Net nog even terug gekeken.
Ik vind Governor nu veel interessanter dan dat hij was in seizoen 3, nu wordt duidelijk uitgebeeld hoe hij te werk gaat, lastpakken wegwerken op de achtergrond en met de eer opstrijken.
Zoals hij zelf zegt: Everybody needs a hero.

Het breekpunt kwam toen Martinez ging golfen op de camper, wat Govvie al deed in S3.
Dat kon hij dus echt niet hebben.
Om zijn oude trekjes te voorkomen probeerde hij te vluchten, maar hij liet zich toch afschrikken door een paar zombies in drijfzand.... dus ging hij maar terug...
Een vreemde keuze, hij had een andere route kunnen nemen.

Ik snap alleen dat kampje in het bos even niet, eerst de discussie beroven of aanvallen.
Daarna pakken ze wat dooie eekhoorns en het kampje is al aangevallen?
Wie, hoe, wat?
Miserabel individu wat mij netreft.
Ieder mens doden is een kans doden op een normaal leven. Net als in het echte leven we moeten het met zijn allen doen, niemand is slim of sterk genoeg om het alleen te doen.
Interessante tweedeling wrs toch.
Wie vind dat the gouv het goed doet, wie niet?
Volgens mij wordt zijn handelen ingegeven door zijn leven voor de apocalypse. Er is duidelijk iets met hem. |Of misschien was ij gewoon een succesvol manager? Is het een stukje kritiek?
I´m back.
pi_133632801
Martinez was wel okee, hij wist waar the gouvenor toe in staat was, waarom gaat hij alleen golfen op dat dak van die camper met een sloot whiskey in hem?
Ik mocht Martinez wel.
I´m back.
  † In Memoriam † dinsdag 26 november 2013 @ 03:59:18 #142
88815 The_Emotion
98.3
pi_133632824
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 03:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Miserabel individu wat mij netreft.
Ieder mens doden is een kans doden op een normaal leven. Net als in het echte leven we moeten het met zijn allen doen, niemand is slim of sterk genoeg om het alleen te doen.
Interessante tweedeling wrs toch.
Wie vind dat the gouv het goed doet, wie niet?
Volgens mij wordt zijn handelen ingegeven door zijn leven voor de apocalypse. Er is duidelijk iets met hem. |Of misschien was ij gewoon een succesvol manager? Is het een stukje kritiek?
Gov heeft ook ziekelijke trekjes in zijn hoofd, als kind werd zijn broer in elkaar gemept voor iets wat hij gedaan heeft, werd ook uitgelegd in deze ep.
Wat hij doet is, overleven en hij weet dat zo'n trailecamp niet goed genoeg is.
Die gevangenis wil hij hebben voor 2 doelen, wraak op Rick en een veilige plek om te verblijven (niet wetende dat er ziekte heerst)
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_133632835
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 03:59 schreef Remqo het volgende:

[..]

Gov heeft ook ziekelijke trekjes in zijn hoofd, als kind werd zijn broer in elkaar gemept voor iets wat hij gedaan heeft, werd ook uitgelegd in deze ep.
Wat hij doet is, overleven en hij weet dat zo'n trailecamp niet goed genoeg is.
Die gevangenis wil hij hebben voor 2 doelen, wraak op Rick en een veilige plek om te verblijven (niet wetende dat er ziekte heerst)
Ja, dat moet he allemaal overstijgen imho hoor. Gov is toch een psycho in mijn ogen.
I´m back.
  † In Memoriam † dinsdag 26 november 2013 @ 04:07:18 #144
88815 The_Emotion
98.3
pi_133632848
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 04:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat moet he allemaal overstijgen imho hoor. Gov is toch een psycho in mijn ogen.
Eens Gov is ook een psycho, het verlangen naar macht drijft hem.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 26 november 2013 @ 05:16:59 #145
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_133633006
Hopelijk gaat Gov snel voorgoed dood.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 26 november 2013 @ 08:08:31 #146
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_133633520
Ik ben voor Guv. Rick, en al die andere sukkels in de gevangenis mogen wat mij betreft dood.
opgezegd@fok.nl
  dinsdag 26 november 2013 @ 08:38:24 #147
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_133633771
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 08:08 schreef FoXje het volgende:
Ik ben voor Guv. Rick, en al die andere sukkels in de gevangenis mogen wat mij betreft dood.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  dinsdag 26 november 2013 @ 08:48:22 #148
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133633899
Gov moet gauw opgegeten gaan worden.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133633970
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 03:59 schreef Remqo het volgende:

[..]

Gov heeft ook ziekelijke trekjes in zijn hoofd, als kind werd zijn broer in elkaar gemept voor iets wat hij gedaan heeft, werd ook uitgelegd in deze ep.
Wat hij doet is, overleven en hij weet dat zo'n trailecamp niet goed genoeg is.
Die gevangenis wil hij hebben voor 2 doelen, wraak op Rick en een veilige plek om te verblijven (niet wetende dat er ziekte heerst)
Rick boeit hem niet. Michonne moet hij hebben.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_133635817
Ze proberen een soort Game of Thrones te creëren: De kijker raakt gehecht aan een personage, weet niet meer voor wie/welke groep hij/zij is en later in het seizoen gaat het personage dood terwijl het één van de hoofdpersonen was.

Helaas staat het vorige seizoen nog vers in het geheugen waarbij ze de Gov als een slecht en evil personage hebben neergezet..
  dinsdag 26 november 2013 @ 10:28:57 #151
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133635844
Ik zat echt ZO niet te wachten op 2 afleveringen over de Governor :{
Heb met een half oog gekeken. Pun intended.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 26 november 2013 @ 10:53:54 #152
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_133636434
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 november 2013 03:06 schreef Remqo het volgende:

Ik snap alleen dat kampje in het bos even niet, eerst de discussie beroven of aanvallen.
Daarna pakken ze wat dooie eekhoorns en het kampje is al aangevallen?
Wie, hoe, wat?
Dat vond ik inderdaad ook enigszins vaag. Er waren in dat kleine kamp ongeveer 10-12 mensen, wat dan aangevallen zou moeten zijn door een aantal mensen en zij hebben niks gehoord terwijl zij niet heel ver verwijderd waren van die groep en er betrekkelijk weinig tijd tussen zat volgens mij. Goed, we komen het vast nog wel te weten....
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_133636730
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 04:07 schreef Remqo het volgende:

[..]

Eens Gov is ook een psycho, het verlangen naar macht drijft hem.
Ben ik totaal niet met je eens. Hij wil overleven, daardoor besluit hij mensen die zijn kansen op overleven verminderen uit de weg te ruimen. Martinez had een andere visie, maar was de baas. Pete was een softie die niet wilde doen wat nodig was, maar was de baas. Daarom laat hij de broer van pete leven omdat hij dezelfde overlevingsdrang heeft. Zelfde geldt voor het innemen van de gevangenis. Dat er wat prettige wraakmotiefjes bij komen kijken is moooi meegenomen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_133636731
ik zag ook niemand veranderen in een walker.
pi_133636840
Dat Pete er aan ging zag zelfs ik aankomen...
pi_133636882
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat echt ZO niet te wachten op 2 afleveringen over de Governor :{
Heb met een half oog gekeken. Pun intended.
Ik vond het juist 2 van de betere afleveringen van dit seizoen. :)

quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:06 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ben ik totaal niet met je eens. Hij wil overleven, daardoor besluit hij mensen die zijn kansen op overleven verminderen uit de weg te ruimen. Martinez had een andere visie, maar was de baas. Pete was een softie die niet wilde doen wat nodig was, maar was de baas. Daarom laat hij de broer van pete leven omdat hij dezelfde overlevingsdrang heeft. Zelfde geldt voor het innemen van de gevangenis. Dat er wat prettige wraakmotiefjes bij komen kijken is moooi meegenomen.
Volgens mij ook. Niet dat dat hem "goed" maakt, maar hij doet gewoon alles wat nodig is om hem en zijn gezin te beschermen. Vandaar dat hij pas de macht overnam toen ze merkten dat ze niet weg konden, als het hem om de macht ging had hij dat veel eerder gedaan.
pi_133636907
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:28 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Dit dus.. Wel één van de slechtere stukken in deze verder prima aflevering.

Die Tara stond op wacht, maar liet zich alsnog verleiden om een spelletje tikkertje mee te spelen met Meghan. Daar dacht ik al dat er iets mis zou gaan.. Toen ze vervolgens op die kleden (die aan de waslijn hingen) afrende, waarachter je iemand zag staan, wíst ik gewoon dat het een zombie zou zijn. Het slechte aan dat stuk is in 1e instantie natuurlijk, hoe die daar ooit terecht kan komen.. In 2e instantie vooral ook de manier waarop die er doodstil staat te wachten (met al die geluiden in de buurt om op af te gaan) en direct in beweging komt, a la 'kiekeboe', bij het aan de kant schuiven van die kleden :')
maar dat was toch ook in dat huis met soldaten.
ze staan in een kamer en opeens worden ze aangevallen door 3 walkers, die elk uit een andere hoek van de kamer komen :P
  dinsdag 26 november 2013 @ 11:54:57 #158
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133638008
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:06 schreef fespo het volgende:
ik zag ook niemand veranderen in een walker.
Was net gebeurd he. Iemand leefde zelfs nog half.
pi_133638061
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat echt ZO niet te wachten op 2 afleveringen over de Governor :{
Heb met een half oog gekeken. Pun intended.
Ik ben er juist enorm blij mee. Twee goede afleveringen!
That's all folks!
  dinsdag 26 november 2013 @ 11:58:31 #160
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133638105
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik ben er juist enorm blij mee. Twee goede afleveringen!
Ik heb niks met de Governor. Dus die aflevering met zijn "background story" en wat er in de tussentijd is gebeurd boeide me niet. Deze laatste vond ik al wel iets beter, maar ik was zo blij dat die lamzak eindelijk weg was :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 26 november 2013 @ 12:04:38 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_133638262
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb niks met de Governor. Dus die aflevering met zijn "background story" en wat er in de tussentijd is gebeurd boeide me niet. Deze laatste vond ik al wel iets beter, maar ik was zo blij dat die lamzak eindelijk weg was :')
Het feit dat je het een lamzak vindt geeft wel aan dat je emotioneel betrokken bent ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 26 november 2013 @ 12:07:58 #162
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133638335
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het feit dat je het een lamzak vindt geeft wel aan dat je emotioneel betrokken bent ;).
Nou, meer de "lamzak die me koud laat", dus totaal niet emotioneel betrokken bij die gast, hoeveel backstory je hem ook geeft alsnog.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 26 november 2013 @ 12:08:46 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_133638349
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou, meer de "lamzak die me koud laat", dus totaal niet emotioneel betrokken bij die gast, hoeveel backstory je hem ook geeft alsnog.
Ik vind het op dit moment nog wel boeiend, als ik eerlijk ben is de hoofdverhaallijn ook wel een beetje oud aan het worden, tijd om die gevangenis weer eens te verlaten wmb.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 26 november 2013 @ 12:09:33 #164
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133638364
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik vind het op dit moment nog wel boeiend, als ik eerlijk ben is de hoofdverhaallijn ook wel een beetje oud aan het worden, tijd om die gevangenis weer eens te verlaten wmb.
Dat sowieso, maar om dan terug te gaan naar een karakter van het vorige afgesloten seizoen vind ik niet bepaald vooruitgang :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 26 november 2013 @ 12:10:58 #165
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_133638407
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar om dan terug te gaan naar een karakter van het vorige afgesloten seizoen vind ik niet bepaald vooruitgang :{
Ligt eraan wat het gevolg is ;). Als hij ervoor zorgt dat ze eindelijk oprotten is het wmb prima.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_133639138
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:13 schreef fespo het volgende:

[..]

maar dat was toch ook in dat huis met soldaten.
ze staan in een kamer en opeens worden ze aangevallen door 3 walkers, die elk uit een andere hoek van de kamer komen :P
En die Tara maar aan dat been rukken van die walker :')
  Moderator dinsdag 26 november 2013 @ 12:53:25 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133639563
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar om dan terug te gaan naar een karakter van het vorige afgesloten seizoen vind ik niet bepaald vooruitgang :{
maar de Governor was toch geen afgesloten hoofdstuk ofzo

dat hij nog eens terug zou komen kon je op je klompen aan zien komen, had alleen liever gezien dat ze de 2 afleveringen niet na elkaar hadden uitgezonden

deze was prima maar de vorige had ep 2 of 3 moeten zijn

nu heb je eerst een enorme cliffhanger met die gasten die over walkers heen proberen te rijden enzo en dan krijg je 2 weken totaal iets anders en dan nog een cliffhanger -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133640949
ik vind het opeens weer een serie om naar uit te kijken omdat
pi_133641527
Kan eerlijk gezegd niet wachten tot hij met zijn tank die eeuwige gevangenis gaat platrijden....
En over Carl, want Carl is kut.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  dinsdag 26 november 2013 @ 19:23:55 #170
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_133650635
Vette aflevering. En aan de sneak te zien wordt volgende week ook vet. _O_
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_133651029
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:38 schreef planethugo het volgende:
ik vind het opeens weer een serie om naar uit te kijken omdat
[ afbeelding ]
wie de neuk is miguel alvarez.
  Moderator dinsdag 26 november 2013 @ 19:36:09 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133651107
ik geef hem 2 afleveringen en dan istie dood
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 26 november 2013 @ 19:43:28 #173
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_133651355
Eindelijk weer goede afleveringen :D
pi_133651651
Bedenk me eigenlijk dat de preview ep7 totaal niks verklapte over de aflevering zelf. Je werd zelfs op het verkeerde been gezet met beelden in die cabin en toen ze dat andere kamp vonden. De aflevering ging totaal anders.

Wellicht gaat dit met ep8 ook zo. We verwachten nog een grote clash, maar waarschijnlijk krijgt het verhaal een totaal onverwachte plotwending, gevolgd met een cliffhanger.
.
  dinsdag 26 november 2013 @ 21:55:14 #175
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_133657839
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:38 schreef planethugo het volgende:
ik vind het opeens weer een serie om naar uit te kijken omdat
[ afbeelding ]
Nou poeh. Z'n "fuck you little bitch"-lijn was behóórlijk overtuigend. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_133658413
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat echt ZO niet te wachten op 2 afleveringen over de Governor :{
Heb met een half oog gekeken. Pun intended.
Ik ook niet. Wilde ze gaan kijken maar heb mezelf er nog niet toe kunnen zetten.
pi_133662708
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ook niet. Wilde ze gaan kijken maar heb mezelf er nog niet toe kunnen zetten.
Toch doen. Het viel mij ook tegen dat de Governor weer terugkwam, zoals het vorig seizoen ging was ik wel klaar met die knurft, maar het zijn twee hele toffe afleveringen.
pi_133662844
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:27 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Toch doen. Het viel mij ook tegen dat de Governor weer terugkwam, zoals het vorig seizoen ging was ik wel klaar met die knurft, maar het zijn twee hele toffe afleveringen.
Ik vond de vorige erg overbodig en toen ik bij de torrent download al gelijk gespoilerd werd dat het weer een hele aflevering over de governor zou gaan vreesde ik het ergste, maar de laatste aflevering was prima.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_133662922
Pffff lijkt net of iedereen die hier post die de gevangenis beu was nu ook dit niet wil zien?

En ze zitten hier ook niet te wachten op een confrontatie tussen Rick en de Gov?

Wat willen jullie dan wel?
pi_133662998
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:32 schreef JohnB52 het volgende:
Pffff lijkt net of iedereen die hier post die de gevangenis beu was nu ook dit niet wil zien?

En ze zitten hier ook niet te wachten op een confrontatie tussen Rick en de Gov?

Wat willen jullie dan wel?
Volgens mij moet je dan iets beter lezen aangezien het gros van de mensen het een prima aflevering vond.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_133663023
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:32 schreef JohnB52 het volgende:
Pffff lijkt net of iedereen die hier post die de gevangenis beu was nu ook dit niet wil zien?

En ze zitten hier ook niet te wachten op een confrontatie tussen Rick en de Gov?

Wat willen jullie dan wel?
Een expliciete seksscene tussen Glenn en Maggie. Of Beth en Maggie. Of Beth, Maggie en walker Lori.
  Spellchecker dinsdag 26 november 2013 @ 23:40:27 #182
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_133663232
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:34 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Een expliciete seksscene tussen Glenn en Maggie. Of Beth en Maggie. Of Beth, Maggie en walker Lori.
Walker Lori bestaat niet, omdat opgevroten.
Tevens -purist.
pi_133663362
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volgens mij moet je dan iets beter lezen aangezien het gros van de mensen het een prima aflevering vond.
Een aantal forummers dan...


Ik vond het ook beide prima afleveringen
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 26 november 2013 @ 23:44:27 #184
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_133663365
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:34 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Een expliciete seksscene tussen Glenn en Maggie. Of Beth en Maggie. Of Beth, Maggie en walker Lori.
Beth en Maggie,
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 27 november 2013 @ 07:07:12 #185
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133666781
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:34 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Een expliciete seksscene tussen Glenn en Maggie. Of Beth en Maggie. Of Beth, Maggie en walker Lori.
Dit.Besteed hier 2 afleveringen aan *O*
pi_133667831
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 19:33 schreef Drankster het volgende:

[..]

wie de neuk is miguel alvarez.
laat me raden, je vindt prison break helemaal geweldig
  woensdag 27 november 2013 @ 09:14:27 #187
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_133667850
Ik vind dit seizoen tot nu toe al vele malen beter dan de vorige twee. Uiteraard klopt er van vele dingen nog steeds geen hol, maar de Govenor wordt als karakter leuker weggezet en het idee achter de ziekte is ook prima. Want ondanks alle fysieke gevaren die ze kennen hebben ze nu ook een onvechtbare en onzichtbare vijand.

Het draait er gewoon meer en meer op uit dat de gevangenis onhoudbaar/onverdedigbaar wordt en de grote groep die ze nu hebben niet blijvend kan zijn.

SPOILER: Verwachtingen volgende ep
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar we zullen wel zien, ik vind de serie in ieder geval wel weer een stuk beter worden O+
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_133667856
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:13 schreef planethugo het volgende:

[..]

laat me raden, je vindt prison break helemaal geweldig
Nee.
  woensdag 27 november 2013 @ 09:16:11 #189
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_133667869
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:06 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ben ik totaal niet met je eens. Hij wil overleven, daardoor besluit hij mensen die zijn kansen op overleven verminderen uit de weg te ruimen. Martinez had een andere visie, maar was de baas. Pete was een softie die niet wilde doen wat nodig was, maar was de baas. Daarom laat hij de broer van pete leven omdat hij dezelfde overlevingsdrang heeft. Zelfde geldt voor het innemen van de gevangenis. Dat er wat prettige wraakmotiefjes bij komen kijken is moooi meegenomen.
"De broer van Pete" kan die tank besturen ;) Ik denk dat dat de enige reden is dat hij nog niet is omgelegd.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_133667870
quote:
10s.gif Op woensdag 27 november 2013 07:07 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Dit.Besteed hier 2 afleveringen aan *O*
Lijkt me ook een prima idee.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 27 november 2013 @ 09:16:45 #191
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_133667877
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:13 schreef planethugo het volgende:

[..]

laat me raden, je vindt prison break helemaal geweldig
De eerste 7 afleveringen van seizoen 1 zeker wel. Maar ze hadden het bij een miniserie moeten houden :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_133667907
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:15 schreef Drankster het volgende:

[..]

Nee.
ok dan raad ik aan om OZ eens te gaan bekijken, genoeg offtopic verder :P
  woensdag 27 november 2013 @ 09:34:21 #193
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133668212
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:32 schreef JohnB52 het volgende:
Pffff lijkt net of iedereen die hier post die de gevangenis beu was nu ook dit niet wil zien?

En ze zitten hier ook niet te wachten op een confrontatie tussen Rick en de Gov?

Wat willen jullie dan wel?
Dat ze uit die gevangenis weggaan en weer on the road gaan. Is dat zo moeilijk?
In die gevangenis is het plot nu wel onderhand klaar na een volledig seizoen en voor mij was dat plot met de Gov ook wel klaar na een heel seizoen, hoeveel achtergrond en eigen namen je hem ook geeft. Tot nu toe zitten we nog steeds met beide elementen en dat vind ik jammer. SSDD.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_133668630
quote:
3s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:16 schreef Rossdale het volgende:

[..]

"De broer van Pete" kan die tank besturen ;) Ik denk dat dat de enige reden is dat hij nog niet is omgelegd.
Dat werd er inderdaad wel dik bovenop gelegd.
Ben zeer benieuwd naar de aflevering van volgende week.
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 27 november 2013 @ 11:26:05 #195
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_133670468
Oke, dus met die tak walsen ze de gevangenis plat... gevecht, en Rik wint en moet met de overgebleven groep een nieuw onderkomen zoeken. The end.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_133670795
Sowieso dat de prison-storyline gaat eindigen volgende ep.
moet haast wel, hoop dat ze weet on the road gaan :D
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Redactie Frontpage woensdag 27 november 2013 @ 11:43:43 #197
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_133670884
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Oke, dus met die tak walsen ze de gevangenis plat... gevecht, en Rik wint en moet met de overgebleven groep een nieuw onderkomen zoeken. The end.
Nou, in de comics hadden ze nu de gevangenis al verlaten en zijn ze al 80 boekjes verder inmiddels, verhaal zat.
  Redactie Frontpage woensdag 27 november 2013 @ 11:45:04 #198
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_133670923
quote:
3s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:16 schreef Rossdale het volgende:

[..]

De eerste 7 afleveringen van seizoen 1 zeker wel. Maar ze hadden het bij een miniserie moeten houden :D
Eens, het zou 13 eps zijn, je ziet vanaf ep 14 dat t kut wordt, ben ook afgehaakt toen S2 begon
  woensdag 27 november 2013 @ 11:47:36 #199
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133670992
quote:
3s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:16 schreef Rossdale het volgende:

[..]

De eerste 7 afleveringen van seizoen 1 zeker wel. Maar ze hadden het bij een miniserie moeten houden :D
Het was nog steeds niet helemaal waardeloos daarna. Genoeg series die dat niveau niet halen.
  woensdag 27 november 2013 @ 11:56:21 #200
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_133671222
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:45 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Eens, het zou 13 eps zijn, je ziet vanaf ep 14 dat t kut wordt, ben ook afgehaakt toen S2 begon
Ah ja 13, ik dacht maar 7 :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_133671558
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:43 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nou, in de comics hadden ze nu de gevangenis al verlaten en zijn ze al 80 boekjes verder inmiddels, verhaal zat.
zit die gast die de tank bestuurt ook in de comics? Simpel ja/nee in een spoilertag is voldoende :P
quote:
3s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:56 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ah ja 13, ik dacht maar 7 :)
Seizoen 1 heeft ook maar 6 afleveringen
  woensdag 27 november 2013 @ 12:13:52 #202
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_133671670
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:09 schreef planethugo het volgende:

[..]

zit die gast die de tank bestuurt ook in de comics? Simpel ja/nee in een spoilertag is voldoende :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_133671695
quote:
3s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:13 schreef Rossdale het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok thnx ^O^
  Redactie Frontpage woensdag 27 november 2013 @ 12:20:52 #204
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_133671831
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:09 schreef planethugo het volgende:

[..]

zit die gast die de tank bestuurt ook in de comics? Simpel ja/nee in een spoilertag is voldoende :P

Geen idee omdat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus terug naar de serie :)
pi_133672604
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:20 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Geen idee omdat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus terug naar de serie :)
ah ok, ik vroeg het me vooral af omdat ik die acteur geweldig vind en dus hoop dat ie er lang inblijft.
pi_133673583
Kom er net achter dat Lori gespeeld werd door dezelfde actrice die Sarah speelde in Prison Break. Daar vond ik haar een stuk leuker.
pi_133673801
quote:
10s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Kom er net achter dat Lori gespeeld werd door dezelfde actrice die Sarah speelde in Prison Break. Daar vond ik haar een stuk leuker.
daar kom je nu pas achter....
pi_133673915
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:41 schreef planethugo het volgende:

[..]

daar kom je nu pas achter....
bizar ja :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 27 november 2013 @ 13:47:42 #209
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_133673959
quote:
10s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Kom er net achter dat Lori gespeeld werd door dezelfde actrice die Sarah speelde in Prison Break. Daar vond ik haar een stuk leuker.
Ik vond haar in allebei verschrikkelijk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Frontpage woensdag 27 november 2013 @ 13:52:43 #210
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_133674080
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:46 schreef Tim86 het volgende:

[..]

bizar ja :D
Je weet dat Andrea, Dale en Carol alle drie in The Mist spelen, een film van Frank Darabont?
pi_133674132
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:52 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Je weet dat Andrea, Dale en Carol alle drie in The Mist spelen, een film van Frank Darabont?
Ja.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133674268
Shane (uit seizoen 1 & 2) speelt in The Pacific, waar hij een een vriend is van een van de hoofdrolspelers John Bassilone. The Pacific spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je dat ook
pi_133675561
Als we toch met wist je dat's bezig zijn: David Morrissey (aka The Governour) gaat het audioboek van Morrissey (de zanger) inspreken.
  woensdag 27 november 2013 @ 14:44:58 #214
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_133675573
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:47 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik vond haar in allebei verschrikkelijk.
Inderdaad :') Afschuwelijk slechte actrice
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 27 november 2013 @ 15:03:37 #215
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_133676102
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:53 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Dat vond ik inderdaad ook enigszins vaag. Er waren in dat kleine kamp ongeveer 10-12 mensen, wat dan aangevallen zou moeten zijn door een aantal mensen en zij hebben niks gehoord terwijl zij niet heel ver verwijderd waren van die groep en er betrekkelijk weinig tijd tussen zat volgens mij. Goed, we komen het vast nog wel te weten....
Volgens mij was dit slecht knipwerk en moest er veel tijd en heen-en-weer geloop tussen zitten. Nu leek het net alsof ze 10 minuten 3 bomen verderop zaten.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_133678609
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:41 schreef planethugo het volgende:

[..]

daar kom je nu pas achter....
Ik heb prison break recent pas gekeken en Lori is al een tijdje dood... dus ja.
pi_133678664
wat ik niet goed begrijp is die tank: zo'n ding zuipt ongeloofelijk veel diesel
als je dan ziet dat ze met jerrycans in de weer zijn om hun auto te vullen door het uit andere auto's hun benzinetank te halen... hoe vul je dan in godsnaam een tank
pi_133678778
Als je diesel tegenkomt, zal het meestal in de tank van een vrachtwagen zitten of zo;n landbouwtank veel dus. Je kan er ook kerosine (jetfuel) in mikken.
.
  woensdag 27 november 2013 @ 16:55:24 #219
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_133679547
Tankbestuurder in de comics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn verwachtte lijst van overlevenden/doden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 27 november 2013 @ 20:01:06 #220
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_133685838
Ik vond de 2 laatste afleveringen iig. vrij verfrissend, vooral leuk om eens wat andere mensen bezig te zien, miste de klassieke kliek ook totaal niet. Misschien Herschel een beetje. Vroeger zou ik Daryl & Michonne ook nog hebben genoemd, maar dat zijn echt van die brave hendriken aan het worden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_133686662
Ik las deze observaties op een ander forum. Erg mooi die symboliek. Lijkt me wel te kloppen:
quote:
I liked that the dead lake was the Gov's soul. I like how they showed a bait worm right before they found the campers. I liked the gunhole in the roof of the camper that the Gov could not fix. Martinez's drunk speech on the camper and the aftermath was creepy and well done. Martinez found the Gov in a pit, and the Gov leaves Martinez in a pit. The zombies stuck in the mud were fantastic. The Gov cannot escape because HE is a zombie stuck in the mud.
pi_133687639
Ja, dit waren leuke afleveringen. De laatste begon ook al met een geweldige openingsscène. Toen die soundtrack begon te spelen en de tank kwam in beeld... mooi gedaan!

Nu kijk ik weer omdat het leuk is om naar te kijken, in plaats van met tegenzin en uit een vreemd soort dwangmatige nieuwsgierigheid. Het niveau is weer gestegen!
pi_133698756
Hopelijk komt er weer een cd uit. Wat een topmuziek telkens!
pi_133706528
Prima aflevering, zowaar eens spannend.

Toch blijf ik die filosofie van de schrijvers maar stom vinden, dat het enkel gaat om 'overleven' en dat we voorlopig niks gaan zien over het grote plaatje. Ik zou wel wat meer willen weten over die infection en hoe het met de rest van de wereld is. Het voelt een beetje doelloos nu.
Amen.
  donderdag 28 november 2013 @ 13:41:40 #225
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_133708791
Eens. En dat we in twee afleveringen zien hoe andere personen dan de main cast zich proberen te handhaven na de zombie-apocalypse voelt een beetje goedkoop aan. Dat hebben wel heel uitgebreid gezien in seizoen 1 en 2, niet echt nodig om dat weer helemaal opnieuw te doen. Daarnaast vind ik die Governor nog steeds een duf en cliché personage (mensen die niet praten in series na een traumatische gebeurtenissen, pffff, really?). Neemt niet weg dat de laatste twee afleveringen wel vrij sterk in elkaar zaten. Maar het voegt niets toe.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

als ik eerlijk ben is de hoofdverhaallijn ook wel een beetje oud aan het worden
Dit is een anglicisme, één van de meest lelijke stijlfouten denkbaar. Toen ik dit las verstijfde ik, gevolgd door een koude rilling van top tot teen. Brr. In het vervolg graag Engelse uitdrukkingen niet letterlijk naar het Nederlands vertalen aub. Ik zal je eeuwig dankbaar zijn!
2000 light years from home
  donderdag 28 november 2013 @ 14:00:32 #226
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_133709285
En ik stoor me eraan dat zombies veel gevaarlijker worden neergezet dan ze zijn. Zombies zijn traag en dom, maar in The Walking Dead duiken zombies altijd ineens op uit het niets (ze gaan ook pas geluid maken zodra er een camera op gericht staat) en is het onmogelijk om weg te rennen. Als je een sprintje trekt ben je ze zo kwijt volgens mij hoor. Snap ik echt niet.

Ook gaan ze altijd extreem voorzichtig en langzaam kamers in. Voorzichtig is goed, maar waarom moet dat zo langzaam? Ren snel die kamer in, bekijk alle hoeken, kijk onder de tafels, kijk achter de bank. Dat kan allemaal in 3 seconden, maar in plaats daarvan doen ze er altijd 30 seconden over, waardoor ze de zombies ruim voldoende tijd geven om ineens je been beet te pakken. Daar begin ik me echt aan te ergeren.
2000 light years from home
  donderdag 28 november 2013 @ 15:11:24 #227
24730 burger
Jan met de pet
pi_133711074
quote:
7s.gif Op donderdag 28 november 2013 12:19 schreef Jivis het volgende:
Prima aflevering, zowaar eens spannend.

Toch blijf ik die filosofie van de schrijvers maar stom vinden, dat het enkel gaat om 'overleven' en dat we voorlopig niks gaan zien over het grote plaatje. Ik zou wel wat meer willen weten over die infection en hoe het met de rest van de wereld is. Het voelt een beetje doelloos nu.
True
Alles komt goed. ...............toch?
pi_133712156
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:00 schreef Merkie het volgende:
En ik stoor me eraan dat zombies veel gevaarlijker worden neergezet dan ze zijn. Zombies zijn traag en dom, maar in The Walking Dead duiken zombies altijd ineens op uit het niets (ze gaan ook pas geluid maken zodra er een camera op gericht staat) en is het onmogelijk om weg te rennen. Als je een sprintje trekt ben je ze zo kwijt volgens mij hoor. Snap ik echt niet.

Ook gaan ze altijd extreem voorzichtig en langzaam kamers in. Voorzichtig is goed, maar waarom moet dat zo langzaam? Ren snel die kamer in, bekijk alle hoeken, kijk onder de tafels, kijk achter de bank. Dat kan allemaal in 3 seconden, maar in plaats daarvan doen ze er altijd 30 seconden over, waardoor ze de zombies ruim voldoende tijd geven om ineens je been beet te pakken. Daar begin ik me echt aan te ergeren.
Het klopt ook inderdaad niet, maar ik probeer er maar gewoon niet teveel over na te denken. Het ene moment strompelen ze, dan weer lopen ze vrij hard achter je aan. Dan kreunen ze weer heftig en het volgende moment (als er iemand aankomt), dan houden ze hun adem in en hoor je ze niet meer? Mischien dat het uitmaakt of de zombie voorheen Usain Bolt was of Oprah Winfrey.
pi_133712465
Als die zombies altijd zo sloom zijn wordt het ook een saaie bedoeling.
pi_133712523
zou een welkome afwisseling zijn als er verschillende soorten zombies zijn en ze daar ook achter komen en verklaren. En dan heb ik het vooral over de snelheid
  donderdag 28 november 2013 @ 17:50:31 #231
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_133715265
Ik heb liever geen verklaringen (maar dan ook geen inconsistenties). Het hele infection-stuk kan me gestolen worden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_133715534
quote:
2s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb liever geen verklaringen (maar dan ook geen inconsistenties). Het hele infection-stuk kan me gestolen worden.
Het lijkt me wel leuk als er iets meer een doel komt doordat ze b.v. informatie krijgen dat er ergens een potentiële oplossing voor de situatie te vinden is o.i.d. Nu is het wel heel erg enkel overleven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_133715615
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 18:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het lijkt me wel leuk als er iets meer een doel komt doordat ze b.v. informatie krijgen dat er ergens een potentiële oplossing voor de situatie te vinden is o.i.d. Nu is het wel heel erg enkel overleven.
Precies dit. Ik hoef geen witte jas (zoals aan het eind van seizoen 1) die alles haarfijn komt uitleggen, maar een soort radicale twist zou wel mooi zijn. En dan een twist die te maken heeft met de wereld en niet met de (in mijn ogen) niet-boeiende personages.
Amen.
pi_133715853
Darabont had het idee tijdens seizoen 1 een hele aflevering te wijden aan een groepje militairen tijdens het begin van de zombie apocalypse, dus toen mensen net begonnen te turnen. :D
Helaas is dat niet doorgegaan. Zijn ze nu ook wel te laat mee, maar dat zou tering vet zijn.

Vind nu onderhand wel dat ze verder moeten met het verhaal. Hoop dat The Governor dood gaat volgende aflevering. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator donderdag 28 november 2013 @ 18:30:27 #235
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133716342
kan wel natuurlijk, die dronken medic kan best een flashback hebben bv
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 28 november 2013 @ 18:32:16 #236
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133716385
ik hoef ook niet per se een origin story ofzo dat we weten hoe het misgaat en het hoeft ook niet genezen te worden uiteindelijk maar we hebben de hele outbreak zelf eigenlijk gemist omdat Rick zonodig in coma moest liggen en dat lijken mij nu juist hele interessante weken/maanden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 28 november 2013 @ 22:55:31 #237
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_133728567
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 18:32 schreef sp3c het volgende:
ik hoef ook niet per se een origin story ofzo dat we weten hoe het misgaat en het hoeft ook niet genezen te worden uiteindelijk maar we hebben de hele outbreak zelf eigenlijk gemist omdat Rick zonodig in coma moest liggen en dat lijken mij nu juist hele interessante weken/maanden
Dat is de easy way out natuurlijk. Volgens mij is dat ook hoe Kirkman het bedoelt heeft, dat je geen idee hebt hoe het zo ver gekomen is.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 28 november 2013 @ 23:53:14 #238
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_133731231
Het begon met een simpel nieuwsbericht op de tv en toen ging het snel werd er al eens gezegd. Ik vind het zelf wel wat hebben als je stukken zou zien van het ontstaan en ook hoe ze verder kunnen in het eventuele oplossen, groter plaatje, verder trekken en meer laten zien.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 29 november 2013 @ 00:03:04 #239
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_133731587
Mocht er ooit een oplossing zijn, of mochten ze het gewoon overleven en elke zombie uitmoorden, dan lijkt het me ook vet om nog te zien hoe het dan verder gaat. De wederopbouw van de aarde, en waarschijnlijk nieuwe landen die gevormd worden enzo :D
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_133732013
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 november 2013 00:03 schreef JaimyLee het volgende:
Mocht er ooit een oplossing zijn, of mochten ze het gewoon overleven en elke zombie uitmoorden, dan lijkt het me ook vet om nog te zien hoe het dan verder gaat. De wederopbouw van de aarde, en waarschijnlijk nieuwe landen die gevormd worden enzo :D
Soort van Mad Max, maar dan in serie vorm
  vrijdag 29 november 2013 @ 00:26:02 #241
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_133732219
Ik wil nu eindelijk wel een keer wat lekkere wijven zien in the Walking Dead!
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_133742405
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:20 schreef Sangha het volgende:

[..]

En Friends, was hij tijdelijk een freaky huisgenoot van Chandler of Joey! :)
Nope, dat is Adam Goldberg - IMDb. :)
pi_133742443
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:20 schreef Smeich het volgende:

[..]

Nope, dat is Adam Goldberg - IMDb. :)
Heel goed van jou!

Toch heeft hij volgens mij in een sitcom meegespeeld. King of queens misschien? Even zoeken hoor! ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_133742528
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:20 schreef Smeich het volgende:

[..]

Nope, dat is Adam Goldberg - IMDb. :)
Ik weet al waar ik hem van ken; Band of Brothers! :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 29 november 2013 @ 16:52:04 #245
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_133746592
http://www.wetpaint.com/w(...)n-4-daryl-dixon-beth

Jammer dat het Amerikaans is en het daarom waarschijnlijk nooit gaat gebeuren.
Daryl en Beth zou ik een gewaagde prima stap vinden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_133747037
quote:
19s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:03 schreef kingmob het volgende:

[..]

Volgens mij was dit slecht knipwerk en moest er veel tijd en heen-en-weer geloop tussen zitten. Nu leek het net alsof ze 10 minuten 3 bomen verderop zaten.
Ja volgens mij probeerde ze over te laten komen dat ze een hele dag lang aan het jagen waren geweest
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_133776036
Ondanks dat het wel een vermakelijke ep was vond ik het niveau wel echt dramatisch. Zo veel fouten + makkelijke en onlogisch geschreven scènes. Als toppunt de bosscène waar een groep waarschijnlijk al tijden (over)leeft en nadat de Gov en zijn mannen langs zijn geweest wordt de hele groep toevallig binnen een half uur afgeslacht door weer een andere groep.

Ook de rommelige vertrek en terugkom scène in de auto met de vastzittende zombies vond ik verre van sterk, omdat er totaal geen reden achter zat. Verder de Zombies in het huisje die geruisloos hun prooi besluipen en ze zowat bespringen. De slag tegen het hoofd van Martinez vond ik verrassend en mooi om het karakter van de Gov weer neer te zetten. Vervolgens laat Martinez zich wel heel makkelijk naar de graven slepen en begint aldaar pas weerstand te bieden. En natuurlijk is er niemand in de buurt die iets hoort of ziet. Ook de scène met de zombie in het kamp was enorm voorspelbaar en tenenkrommend (dat aan het been trekken :') ). Tot slot heeft de Gov maandenlang rondgedoold, maar op het moment dat hij zijn oude rol weer terug heeft weet hij meteen de gevangenis weer te vinden..

Dit klinkt misschien heel negatief, maar ik verbaasde me over de positieve reacties na deze aflevering. Er ging verhaaltechnisch voor mijn gevoel veel meer fout dan in voorgaande afleveringen. Ik vind het seizoen tot nu toe prima en erg leuk, maar het niveau is niet echt hoog naar mijn mening.
pi_133776511
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 16:16 schreef Nelson90 het volgende:
Ondanks dat het wel een vermakelijke ep was vond ik het niveau wel echt dramatisch. Zo veel fouten + makkelijke en onlogisch geschreven scènes. Als toppunt de bosscène waar een groep waarschijnlijk al tijden (over)leeft en nadat de Gov en zijn mannen langs zijn geweest wordt de hele groep toevallig binnen een half uur afgeslacht door weer een andere groep.

Ook de rommelige vertrek en terugkom scène in de auto met de vastzittende zombies vond ik verre van sterk, omdat er totaal geen reden achter zat. Verder de Zombies in het huisje die geruisloos hun prooi besluipen en ze zowat bespringen. De slag tegen het hoofd van Martinez vond ik verrassend en mooi om het karakter van de Gov weer neer te zetten. Vervolgens laat Martinez zich wel heel makkelijk naar de graven slepen en begint aldaar pas weerstand te bieden. En natuurlijk is er niemand in de buurt die iets hoort of ziet. Ook de scène met de zombie in het kamp was enorm voorspelbaar en tenenkrommend (dat aan het been trekken :') ). Tot slot heeft de Gov maandenlang rondgedoold, maar op het moment dat hij zijn oude rol weer terug heeft weet hij meteen de gevangenis weer te vinden..

Dit klinkt misschien heel negatief, maar ik verbaasde me over de positieve reacties na deze aflevering. Er ging verhaaltechnisch voor mijn gevoel veel meer fout dan in voorgaande afleveringen. Ik vind het seizoen tot nu toe prima en erg leuk, maar het niveau is niet echt hoog naar mijn mening.
Ik deel graag je mening over de inconsistentie van de serie, maar dat de Governor niet gelijk terugkeert naar de gevangenis vond ik wel logisch. Hij had eerst een goed plan nodig om Rick & co te kunnen overmeesteren.
Amen.
pi_133776736
Ik vind het eigenlijk een beetje slap dat je nu weer zo'n gevangenis gevecht krijgt tussen de twee kampen..
  Moderator zaterdag 30 november 2013 @ 19:05:31 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133779914
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 november 2013 17:09 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ja volgens mij probeerde ze over te laten komen dat ze een hele dag lang aan het jagen waren geweest
ja daarom is die tankdriver zo boos omdat ze alleen maar 3 konijnen ofzo hadden gevangen

als dat 10/20 minuutjes werk was geweest dan kun je er prima van leven met zo groep lijkt me maar het komt niet echt goed over
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 30 november 2013 @ 20:16:56 #251
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_133782106
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.wetpaint.com/w(...)n-4-daryl-dixon-beth

Jammer dat het Amerikaans is en het daarom waarschijnlijk nooit gaat gebeuren.
Daryl en Beth zou ik een gewaagde prima stap vinden.
Daryl en Carl zou nog gewaagder zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_133783244
Die hug is ondertussen al 4? afleveringen geleden, ik heb nog geen vleugje romantiek tussen die 2 gezien hoor
  † In Memoriam † zondag 1 december 2013 @ 02:04:24 #253
88815 The_Emotion
98.3
pi_133793453
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 16:48 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje slap dat je nu weer zo'n gevangenis gevecht krijgt tussen de twee kampen..
Gov ziet daar een veilige plek in om zijn clubje onder te brengen en een gemeenschap op te bouwen, daar naast heeft hij toch nog wat appeltjes te schillen met Rick en Michonne, al met al komt het hem wel goed uit.
Maar wat gov niet weet, dat ze in de gevangenis ziek worden en dood gaan.
Ik denk dat het staartje wordt in deel 2 van het seizoen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 02:52:49 #254
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133794425
ik denk dat de governor gewoon een keertje echt goed dood gaat straks

die verhaallijn is nu wel echt op en zo'n kolonel die de hele serie achter the A-Team aanzit maar steeds faalt ze te pakken moet je niet meer willen vandaag de dag
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133795528
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 02:52 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat de governor gewoon een keertje echt goed dood gaat straks

die verhaallijn is nu wel echt op en zo'n kolonel die de hele serie achter the A-Team aanzit maar steeds faalt ze te pakken moet je niet meer willen vandaag de dag
Of de baron van Bassie & Adriaan B-).
Amen.
pi_133795645
'some will fall' denk dat er wel een paar belangrijke personages het hoekje om gaan.
pi_133797795
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 16:48 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje slap dat je nu weer zo'n gevangenis gevecht krijgt tussen de twee kampen..
Ik hoop dat het een plotwending wordt. Bijvoorbeeld hordes zombies, dat ze opeens samen in die gevangenis opgesloten zitten, dat zou echte drama en spanning opleveren.
.
pi_133832224
.

[ Bericht 98% gewijzigd door Ryan3 op 02-12-2013 02:31:30 ]
I´m back.
pi_133832234
. Fout topic.
I´m back.
pi_133832694
Godnondeju, waarom kan niet iedere aflevering zijn zoals deze? Spanning! Sensatie! Synchroon "Nooooo!" roepen bij de scene met Hershel, gevolgd door een "Yes!!" bij de scene met die kleine meisjes.

Kan niet wachten tot februari. Waar is iedereen? Waar is Judith?

RIP Hersh. Gov/Philip/Brian; 'k zal je niet missen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_133834194
Mooie aflevering _O_
pi_133834380
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 04:21 schreef OMG het volgende:
Godnondeju, waarom kan niet iedere aflevering zijn zoals deze? Spanning! Sensatie! Synchroon "Nooooo!" roepen bij de scene met Hershel, gevolgd door een "Yes!!" bij de scene met die kleine meisjes.

Kan niet wachten tot februari. Waar is iedereen? Waar is Judith?

RIP Hersh. Gov/Philip/Brian; 'k zal je niet missen.
BEST EPISODE EVEEERRRRR

en dan Judith opeten, geniaal! Ik vroeg me al af of ze dat zouden durven, de baby laten doodgaan maar dit lijkt me een prima oplossing! En voor die Daryl-Beth romance lijken er ook wel wat scenes aan te komen! Ik kan niet wachten tot februari :'(
pi_133834400
Pfffffff ik kan pas morgenavond kijken :(
  maandag 2 december 2013 @ 09:50:37 #265
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_133834667
Jammer van Judith :'( Jammer van Guv :'( Jammer dat we nu weer met jankerd Rick zitten opgescheept :'(

Toffe serie ^O^
opgezegd@fok.nl
pi_133835971
Beste episode van dit seizoen sowieso. Echt heel vet ^O^
pi_133837268
Yes, eindelijk uit de prison.
Het verhaal kan verder gaan. :D

Super vette aflevering. _O_

Hershel r.i.p.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_133838475
Darryl op het einde die die tankgast nog even zonder genade doodschiet _O_

Hopelijk hebben ze nog de Hyundai kunnen redden :{
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 12:52:16 #269
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133839110
damn :D

good stuff!!!
bodycount valt wat tegen maar verder top *O*

de baby zal wel in veiligheid zijn al
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 2 december 2013 @ 13:24:32 #270
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_133839988
Je zag die baby voor het laatst toen ze werd meegedragen door die kleine kinderen, zijn die ook allemaal opgegeten? Of hebben ze haar daar gewoon achtergelaten?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_133840451
Fuck wat een aflevering! FUCKER de fuck fuck. DAMN!
  maandag 2 december 2013 @ 13:40:26 #272
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_133840466
quote:
6s.gif Op maandag 2 december 2013 09:33 schreef kirsten. het volgende:

[..]

BEST EPISODE EVEEERRRRR

en dan Judith opeten, geniaal! Ik vroeg me al af of ze dat zouden durven, de baby laten doodgaan maar dit lijkt me een prima oplossing! En voor die Daryl-Beth romance lijken er ook wel wat scenes aan te komen! Ik kan niet wachten tot februari :'(
:') ?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_133840559
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:40 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

:') ?
O een tijdje terug postte iemand geloof ik een linkje naar zo'n site toe, waar al die dingen op onderbouwd werden (Daryl-Carol vs. Daryl-Beth geloof ik) Vond het wel grappig, zeker nu zij zo samen weg zijn gevlucht
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 13:43:22 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133840572
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:24 schreef Mani89 het volgende:
Je zag die baby voor het laatst toen ze werd meegedragen door die kleine kinderen, zijn die ook allemaal opgegeten? Of hebben ze haar daar gewoon achtergelaten?
nee die kinderen kwamen later nog in beeld toen ze die matige dikke neger hadden gered met hun pistolen, toen hadden ze de baby al niet meer bij zich

die hebben ze gewoon ergens afgegeven lijkt me
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133840586
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:43 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee die kinderen kwamen later nog in beeld toen ze die matige dikke neger hadden gered met hun pistolen, toen hadden ze de baby al niet meer bij zich

die hebben ze gewoon ergens afgegeven lijkt me
wat dacht je van laten staan :P
pi_133840606
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 09:50 schreef FoXje het volgende:
Jammer van Judith :'( Jammer van Guv :'( Jammer dat we nu weer met jankerd Rick zitten opgescheept :'(

Toffe serie ^O^
Ik vond die scene juist geweldig. Carl z´n emoties leken nog een beetje gespeeld. Maar damn wat heb ik genoten van deze aflevering. Hebben wel heel goed de langzame/ophoudende mensen uitgeschreven voor de scene verandering.

Gov. is mooi neergehaald door de twee mensen die het moesten doen.

EPISCH
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 13:44:28 #277
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133840615
quote:
6s.gif Op maandag 2 december 2013 13:43 schreef kirsten. het volgende:

[..]

wat dacht je van laten staan :P
zou een beetje flauw zijn maar het blijven kinderen _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133840633
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:44 schreef sp3c het volgende:

[..]

zou een beetje flauw zijn maar het blijven kinderen _O-
Waren er niet meerdere kinderen en slechts een klein deel die gingen knallen?

Wel een super twist trouwens. Die kinderen. Heel nice.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 13:45:42 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133840647
2 met een pistool en 2 zonder

volgens mij is het gewoon hetzelfde groepje
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 13:46:12 #280
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133840663
dat ze die ene lesbische dame door het hoofd schoot zag ik niet aankomen trouwens _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 13:46:23 #281
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133840670
Carol would be proud :P
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 2 december 2013 @ 13:47:01 #282
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_133840690
De kinderen die met die baby zeulden waren er 3, niemand daarvan had later een pistool.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_133840701
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:46 schreef sp3c het volgende:
dat ze die ene lesbische dame door het hoofd schoot zag ik niet aankomen trouwens _O_
Ik was uberhaupt die kinderen helemaal vergeten. Well mad skills van die kleine hoofdrolspeelster. Geweldig.

Benieuwd wat er met die andere lebische chick is gebeurt.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 13:48:13 #284
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133840740
wel gek

dat waren 3 kinderen, het zusje van dat meisje met astma ofzo en nog 2 anderen
meisje met astma kwam naar buiten en zei dat ze ook moeten vechten ... later hadden beide meisjes een pistool en het darth vader meisje schoot de vrouw neer
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 13:49:10 #285
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133840767
of ik kan het me niet goed meer herinneren, gebeurde voor de verandering vrij veel *)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 2 december 2013 @ 13:49:23 #286
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_133840774
waren toch 4 kinderen?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 13:49:52 #287
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133840788
in eerste in instantie niet volgens mij, de vierde kwam er later pas bij
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 2 december 2013 @ 13:50:10 #288
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_133840802
wel vreemd dat het even duurde voordat die zombies er waren :') normaal staan er altijd wel een paar te schuren tegen het hek aan en nu komen ze pas een half uur nadat een tank(!) een schot had gelost.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 2 december 2013 @ 13:50:29 #289
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_133840818


Is die middelste nou dat meisje met pistool later?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 13:51:04 #290
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133840840
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:50 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]

Is die middelste nou dat meisje met pistool later?
nee die komt 2 seconden na deze foto naar buiten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133840842
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:50 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]

Is die middelste nou dat meisje met pistool later?
Nee die komt later volgens mij
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 13:51:30 #292
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133840856
en zegt dat ze guns moeten scoren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 13:51:49 #293
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133840866
ze hebben die baby gewoon afgegeven, die leeft nog
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 2 december 2013 @ 13:52:27 #294
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_133840885
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_133840888
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:51 schreef sp3c het volgende:
ze hebben die baby gewoon afgegeven, die leeft nog
Waar komt dan dat bloed vandaan? ö
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 13:52:40 #296
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133840894
of ze is opgegeten, dat kan ook

maar ik denk dat ze nog leeft
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 13:53:10 #297
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133840916
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:52 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Waar komt dan dat bloed vandaan? ö
leek opgedroogd allemaal
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 13:54:17 #298
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133840961
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:52 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
netjes

beide ogen open, Carol would be proud :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 2 december 2013 @ 13:57:09 #299
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133841053
die zusjes die met de governor meeliepen komen gewoon bij 'de groep' over een paar afleveringen, met Carol waarschijnlijk

vet pissig over dingen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133841072
Promootje volgende aflevering.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_133841098
Holy shit wat een ep! :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')