abonnement Unibet Coolblue
pi_133532537
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:07 schreef MaximusTG het volgende:

[..]

Ik ben al bij de 5e dungeon :P.
wat betreft je vraag;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had hem vanochtend door het plots verschijnen van een walktrough, maar toch bedankt!
pi_133533489
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 19:29 schreef koei het volgende:

[..]

Gewoon over klagen bij het bedrijf waar hij bij hoort. Pakketjes onbeheerd achterlaten mag niet, iemand anders kan het dan zo maar meenemen en dat is hun risico. Hier bezorgen ze het altijd aan de voordeur, ongeacht het bedrijf.
Mja ze hoeven dus niet meer verplicht naar boven te komen dus ze doen het ook niet. Maar wel irritant dat ue niet ff wacht tot ik beneden ben :r ik zal eens een klacht indienen
  vrijdag 22 november 2013 @ 23:22:51 #103
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_133534134
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 23:06 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Mja ze hoeven dus niet meer verplicht naar boven te komen dus ze doen het ook niet. Maar wel irritant dat ue niet ff wacht tot ik beneden ben :r ik zal eens een klacht indienen
Onze postbode komt gewoon aan de deur. Daar zit toch ook gewoon je voordeur?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_133534561
quote:
19s.gif Op vrijdag 22 november 2013 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Onze postbode komt gewoon aan de deur. Daar zit toch ook gewoon je voordeur?
Niet in een appartementencomplex ;)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_133534635
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 22:31 schreef KingLysandus het volgende:
Wel balen dat je niet eventjes snel kan saven.
Kwestie van een belletje laten rinkelen. In een dungeon kan dat dan weer niet, maar goed, zo lang duren ze niet. Ik klap mijn 3ds meestal gewoon dicht, saven is dus vrij nutteloos als je het gewoonweg kunt pauzeren.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_133534937
quote:
19s.gif Op vrijdag 22 november 2013 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Onze postbode komt gewoon aan de deur. Daar zit toch ook gewoon je voordeur?
De benedendeur is de voordeur
  vrijdag 22 november 2013 @ 23:48:57 #107
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_133535270
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 november 2013 23:31 schreef Aether het volgende:

[..]

Niet in een appartementencomplex ;)
Ik woon in een appartementencomplex. Zelfs in mijn studentenhuis kwamen ze helemaal tot boven :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  † In Memoriam † zaterdag 23 november 2013 @ 00:09:28 #108
91830 MaximusTG
pi_133536140
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2013 22:44 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

ik had hem vanochtend door het plots verschijnen van een walktrough, maar toch bedankt!
Oké, ja die zullen nu wel gemaakt worden ja. Wat vind je van de moeilijkheidsgraad? Vind het zelf erg meevallen. Ben bij de laatste dungeon al :(.
Je kunt trouwens ook bij de Fortune teller een bril krijgen waarmee je zogen. Hint ghosts kan zien. Voor een play coin krijg je dan hulp met een puzzel. Kwam ik ook na de op een na laatste dungeon achter :+.
Heb wel het Hylian shield!
pi_133538332
Net de 2e dungeon gehaald. Tot nu toe vind ik de graphics en gameplay echt prachtig al is de moeilijkheidsgraad ver te zoeken. Hoop dat die later in de game wat opgeschroefd word.

Enne, ff offtopic over die pakketbezorgers. Ik woon in een normaal huis en soms ben ik gewoon thuis en hoor ik de brievenbus klapperen ligt er opeens een niet thuis notitie van PostNL met daarop de melding dat mijn pakketje in een vuicontainer ligt. Kan ik als een zwerver in mijn eigen kliko klimmen. Leuk als je ergens dikke verzendkosten hebt betaald. Dit is al een keer of 6 gebeurd.
Klagen bij PostNL haalt weinig uit, ze zeggen dat ik mijn handjes dicht mag knijpen met zo'n behulpzame pakketbezorger die het tenminste aflevert en niet mee retour neemt naar het depot of erger nog, steelt... :')
Daarom ga ik liever naar een fysieke winkel.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zaterdag 23 november 2013 @ 09:47:06 #110
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_133540807
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 21:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nope, de hele game. Hij was de Lucky One die 'm mocht reviewen dit keer ;(
Ah d'r komt dus wel een review van, ben beniewd.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_133540855
quote:
19s.gif Op vrijdag 22 november 2013 23:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik woon in een appartementencomplex. Zelfs in mijn studentenhuis kwamen ze helemaal tot boven :D
Als ze aardig zijn doen ze het ja, maar ze zijn het niet meer verplicht om te doen dus hier doen ze het dan ook niet meer. Dit is alleen voor PostNL pakketjes want DHL en alles moeten wel gewoon nog naar boven en die doen dat dan ook netjes.
pi_133540870
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 00:09 schreef MaximusTG het volgende:

[..]

Oké, ja die zullen nu wel gemaakt worden ja. Wat vind je van de moeilijkheidsgraad? Vind het zelf erg meevallen. Ben bij de laatste dungeon al :(.
Je kunt trouwens ook bij de Fortune teller een bril krijgen waarmee je zogen. Hint ghosts kan zien. Voor een play coin krijg je dan hulp met een puzzel. Kwam ik ook na de op een na laatste dungeon achter :+.
Heb wel het Hylian shield!
Kunnen dit soort dingen in een spoiler?

En jeej mijn zelda komt vandaag *O*
pi_133541218
Geweldige game! Beweging gaat erg soepel, puzzels zitten goed in elkaar en de optie om een muurtekening te worden werkt erg verslavend.

Wel een paar nadelen. Ik vind dat er erg weinig spel zit tussen de dungeons in, je gaat van de ene dungeon naar de andere, maar daar tussen gebeurt er weinig, het is alleen een kwestie van het juiste pad zien te vinden. Een ander nadeel vind ik dat je al meteen zowat elk item kan krijgen door ze te lenen, dit haalt het ontdekken een beetje uit de game. In andere Zelda games was je gewend dat je bij elke dungeon een bepaald item krijgt, hierdoor kon je beetje bij beetje heel Hyrule ontdekken. Als laatste vind ik het jammer dat je vrij bent in welke volgorde je de dungeons speelt. Dit zorgt er voor dat ze qua moeilijkheidsgraad allemaal gelijk zijn aan elkaar en er niet echt een stijgende lijn in zit, ik denk dat de keuze voor dit er voor gezorgd heeft dat er nauwelijks verhaal tussen de dungeons zit.
Blub
  Redactie Games zaterdag 23 november 2013 @ 11:43:48 #114
181272 crew  Noppie2000
pi_133542079
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 10:38 schreef Robbert. het volgende:
Geweldige game! Beweging gaat erg soepel, puzzels zitten goed in elkaar en de optie om een muurtekening te worden werkt erg verslavend.

Wel een paar nadelen. Ik vind dat er erg weinig spel zit tussen de dungeons in, je gaat van de ene dungeon naar de andere, maar daar tussen gebeurt er weinig, het is alleen een kwestie van het juiste pad zien te vinden.
Sterk oneens. Er zit weinig VERPLICHT tussen de dungeons. Er zijn erg veel sidequests die je kan doen en collectables om te verzamelen. Maar dit is wel je eigen keuze.
quote:
Een ander nadeel vind ik dat je al meteen zowat elk item kan krijgen door ze te lenen, dit haalt het ontdekken een beetje uit de game. In andere Zelda games was je gewend dat je bij elke dungeon een bepaald item krijgt, hierdoor kon je beetje bij beetje heel Hyrule ontdekken.
Dit werkt juist erg sterk. Je kan ze allemaal krijgen inderdaad, maar je weet niet hoe en wanneer je ze nodig zal hebben tot je ze nodig hebt, de wereld is juist lekker open. Vrij om te verkennen, heel hyrule op eigen houtje ontdekken. Veel beter dan het verhaal linear te moeten volgen.
quote:
Als laatste vind ik het jammer dat je vrij bent in welke volgorde je de dungeons speelt. Dit zorgt er voor dat ze qua moeilijkheidsgraad allemaal gelijk zijn aan elkaar en er niet echt een stijgende lijn in zit
Ik kan je vertellen dat sommige van de dungeons veel moeilijker zijn, door de puzzels en ook andere soort vijanden die je tegenkomt. Maar dat ligt meer aan jezelf en wat je ligt, denk ik :)
quote:
ik denk dat de keuze voor dit er voor gezorgd heeft dat er nauwelijks verhaal tussen de dungeons zit.
Ik denk dat dat komt doordat je al weet wat je moet doen en je het verhaal opgelegd krijgt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar tussen is gewoon geen verhaal nodig.

Tevens, lijkt wel alsof je alle veranderingen die ze hebben doorgevoerd slecht ontvangt terwijl iedereen daar lovend over is. Grappig :)
pi_133544424
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 11:43 schreef Noppie2000 het volgende:

Sterk oneens. Er zit weinig VERPLICHT tussen de dungeons. Er zijn erg veel sidequests die je kan doen en collectables om te verzamelen. Maar dit is wel je eigen keuze.
Muah, die vele sidequests vind ik wel meevallen. Rond Kakariko Village heb je wel een paar mini-games die je kunt doen voor een hartstukje, voor de rest heb je niet echt urenvullende quests.

quote:
Dit werkt juist erg sterk. Je kan ze allemaal krijgen inderdaad, maar je weet niet hoe en wanneer je ze nodig zal hebben tot je ze nodig hebt, de wereld is juist lekker open. Vrij om te verkennen, heel hyrule op eigen houtje ontdekken. Veel beter dan het verhaal linear te moeten volgen.
Het maakt toch niet uit of je weet wanneer je ze nodig hebt? Je kan ze allemaal tegelijk lenen en zelfs kopen. Tenzij je vaak dood, dan moet je inderdaad wel even logisch nadenken.

quote:
Ik kan je vertellen dat sommige van de dungeons veel moeilijker zijn, door de puzzels en ook andere soort vijanden die je tegenkomt. Maar dat ligt meer aan jezelf en wat je ligt, denk ik :)
De een is wat lastiger dan de ander, dat is waar. Maar het is niet om te zeggen dat de een super makkelijk is en de ander super moeilijk, ze schommelen allemaal rond dezelfde moeilijkheidsgraad.

quote:
Ik denk dat dat komt doordat je al weet wat je moet doen en je het verhaal opgelegd krijgt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar tussen is gewoon geen verhaal nodig.
Dat het verhaal in Zelda niet van groot belang is ben ik het wel met je eens. Misschien verwoord ik het ook een beetje raar. Het is niet dat ik een verhaallijn mis tussen de dungeons, maar misschien wel een wat ingewikkeldere route, wat meer personages, échte puzzels zoals je bijv. in Oracle of Seasons/Ages de tijd/seizoenen moet gebruiken. De route naar een dungeon bestaat vaak uit een pad volgen, vijanden verslaan en jezelf tegen een muur plakken om naar de overkant van een ravijn te komen.

quote:
Tevens, lijkt wel alsof je alle veranderingen die ze hebben doorgevoerd slecht ontvangt terwijl iedereen daar lovend over is. Grappig :)
Het is zeker niet dat ik het spel slecht ontvang. Ik denk dat dit zeker een van de betere handheld Zelda's is. De veranderingen waar ik kritiek op heb zorgen er aan de ene kant wel weer voor dat dit een hele soepele en snelle Zelda is. Ik denk dat ik mij er alleen bij moet neerleggen dat dit geen Zelda is waar ik vele uren mee zoet ben. Qua dungeons zit ik nu al over de helft, terwijl ik hem nog maar 24 uur heb.
Blub
  Redactie Games zaterdag 23 november 2013 @ 14:09:58 #116
181272 crew  Noppie2000
pi_133544529
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 14:04 schreef Robbert. het volgende:

[..]

Muah, die vele sidequests vind ik wel meevallen. Rond Kakariko Village heb je wel een paar mini-games die je kunt doen voor een hartstukje, voor de rest heb je niet echt urenvullende quests.

[..]

Het maakt toch niet uit of je weet wanneer je ze nodig hebt? Je kan ze allemaal tegelijk lenen en zelfs kopen. Tenzij je vaak dood, dan moet je inderdaad wel even logisch nadenken.

[..]

De een is wat lastiger dan de ander, dat is waar. Maar het is niet om te zeggen dat de een super makkelijk is en de ander super moeilijk, ze schommelen allemaal rond dezelfde moeilijkheidsgraad.

[..]

Dat het verhaal in Zelda niet van groot belang is ben ik het wel met je eens. Misschien verwoord ik het ook een beetje raar. Het is niet dat ik een verhaallijn mis tussen de dungeons, maar misschien wel een wat ingewikkeldere route, wat meer personages, échte puzzels zoals je bijv. in Oracle of Seasons/Ages de tijd/seizoenen moet gebruiken. De route naar een dungeon bestaat vaak uit een pad volgen, vijanden verslaan en jezelf tegen een muur plakken om naar de overkant van een ravijn te komen.

[..]

Het is zeker niet dat ik het spel slecht ontvang. Ik denk dat dit zeker een van de betere handheld Zelda's is. De veranderingen waar ik kritiek op heb zorgen er aan de ene kant wel weer voor dat dit een hele soepele en snelle Zelda is. Ik denk dat ik mij er alleen bij moet neerleggen dat dit geen Zelda is waar ik vele uren mee zoet ben. Qua dungeons zit ik nu al over de helft, terwijl ik hem nog maar 24 uur heb.
Het is een handheld Zelda inderdaad, die zijn sowieso stukken korter van nature (het is ook nog altijd voor on-the-go bedoelt i.t.t. mensen hem meestal gebruiken). Daarbij is het een E voor everyone (denk ik?). In ieder geval is het de bedoeling dat ook de jongere gamers heb kunnen uitspelen zonder uren/dagen vast te zitten. Wellicht werkt het ook nog mee dat het dezelfde wereld is van ALttP en je dus al weet hoe en wat en waar (in grote lijnen, ervanuitgaande dat je die hebt gespeeld :P)

Ik blijf het een bazengame vinden, waardig als sequel op beste Zelda ooit en ga hem nog vele keren uitspelen, sowieso
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
pi_133544558
Wie heeft de verpakkingshoes van Zelda omgedraaid? :P
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Games zaterdag 23 november 2013 @ 14:30:07 #118
181272 crew  Noppie2000
pi_133544932
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 november 2013 14:11 schreef Aether het volgende:
Wie heeft de verpakkingshoes van Zelda omgedraaid? :P
Ik, de binnenkant is veel rustgevender en geeft de sfeer beter weer vind ik :)
pi_133548076
Ik ben net in LoRule gearriveerd.
Die blauwe monsters met die snavelbekken doen mij denken aan Elbie (LB) uit Teddy Ruxpin.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_133550541
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 november 2013 14:11 schreef Aether het volgende:
Wie heeft de verpakkingshoes van Zelda omgedraaid? :P
Ik, veel mooier dan goud.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_133550550


[ Bericht 100% gewijzigd door nomar83 op 23-11-2013 18:43:32 ]
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_133550573
Game zelf: Net in Lorule aangekomen. Game tot nu toe speelt heel fijn, verslavend, iets te makkelijk, maar de muurtekening zorgt voor toffe nieuwe puzzels. VInd het lenen van items een beetje stom eerlijk gezegd, vind veel liever een item in een dungeon. Verhaal is weinig verrassend, maar ach, da's Nintendo. Gameplay voor story. ;)
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_133550931
Ik vind huren van wapens en items ook stom. Ben nu HyRule/LoRule aan 't verkennen en Rupees aan 't grinden. Ik heb zo al een paar items gekocht ŕ 800 Rupees per stuk.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_133551441
mijn zelda is ook binnen O+
  zaterdag 23 november 2013 @ 20:15:38 #125
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_133553090
Wat betreft pakketjes bezorgen;

Vaak is het idd aanbellen, en als je binnen een paar seconden niet opendoet, is meneer al briefje aan het schrijven dat je niet thuis bent / belt bij de buren aan om m daar af te geven.. Nu heb ik op zich geen problemen met de buren (worden ook regelmatig pakjes bij mij afgegeven die voor hen bestemd zijn), maar als dat zo moet tegenwoordig.. lijkt wel of ze steeds minder tijd hebben.. zal wel door werkdruk komen, of dat ze betaald krijgen per bezorging ofzo?

Ook wel eens gehad dat ze pakje in de fietstas van mn ex hadden gestopt, fiets stond voor mn huis.. mocht blij zijn dat het die dag niet regende, anders was ie vast nat geworden :X

Bij sommige sites/ webshops ook de keuze om pakjes zelf af te halen bij je in de buurt, dat doe ik soms liever, vooral bij grotere/duurdere producten, zoals Wii U die ik gisteren had besteld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')