quote:Op donderdag 21 november 2013 23:07 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Ik ben al bij de 5e dungeon .
wat betreft je vraag;ik had hem vanochtend door het plots verschijnen van een walktrough, maar toch bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja ze hoeven dus niet meer verplicht naar boven te komen dus ze doen het ook niet. Maar wel irritant dat ue niet ff wacht tot ik beneden ben ik zal eens een klacht indienenquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:29 schreef koei het volgende:
[..]
Gewoon over klagen bij het bedrijf waar hij bij hoort. Pakketjes onbeheerd achterlaten mag niet, iemand anders kan het dan zo maar meenemen en dat is hun risico. Hier bezorgen ze het altijd aan de voordeur, ongeacht het bedrijf.
Onze postbode komt gewoon aan de deur. Daar zit toch ook gewoon je voordeur?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja ze hoeven dus niet meer verplicht naar boven te komen dus ze doen het ook niet. Maar wel irritant dat ue niet ff wacht tot ik beneden ben ik zal eens een klacht indienen
Niet in een appartementencomplexquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onze postbode komt gewoon aan de deur. Daar zit toch ook gewoon je voordeur?
Kwestie van een belletje laten rinkelen. In een dungeon kan dat dan weer niet, maar goed, zo lang duren ze niet. Ik klap mijn 3ds meestal gewoon dicht, saven is dus vrij nutteloos als je het gewoonweg kunt pauzeren.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:31 schreef KingLysandus het volgende:
Wel balen dat je niet eventjes snel kan saven.
De benedendeur is de voordeurquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onze postbode komt gewoon aan de deur. Daar zit toch ook gewoon je voordeur?
Ik woon in een appartementencomplex. Zelfs in mijn studentenhuis kwamen ze helemaal tot bovenquote:
Oké, ja die zullen nu wel gemaakt worden ja. Wat vind je van de moeilijkheidsgraad? Vind het zelf erg meevallen. Ben bij de laatste dungeon al .quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik had hem vanochtend door het plots verschijnen van een walktrough, maar toch bedankt!
Ah d'r komt dus wel een review van, ben beniewd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope, de hele game. Hij was de Lucky One die 'm mocht reviewen dit keer
Als ze aardig zijn doen ze het ja, maar ze zijn het niet meer verplicht om te doen dus hier doen ze het dan ook niet meer. Dit is alleen voor PostNL pakketjes want DHL en alles moeten wel gewoon nog naar boven en die doen dat dan ook netjes.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik woon in een appartementencomplex. Zelfs in mijn studentenhuis kwamen ze helemaal tot boven
Kunnen dit soort dingen in een spoiler?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:09 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Oké, ja die zullen nu wel gemaakt worden ja. Wat vind je van de moeilijkheidsgraad? Vind het zelf erg meevallen. Ben bij de laatste dungeon al .
Je kunt trouwens ook bij de Fortune teller een bril krijgen waarmee je zogen. Hint ghosts kan zien. Voor een play coin krijg je dan hulp met een puzzel. Kwam ik ook na de op een na laatste dungeon achter .
Heb wel het Hylian shield!
Sterk oneens. Er zit weinig VERPLICHT tussen de dungeons. Er zijn erg veel sidequests die je kan doen en collectables om te verzamelen. Maar dit is wel je eigen keuze.quote:Op zaterdag 23 november 2013 10:38 schreef Robbert. het volgende:
Geweldige game! Beweging gaat erg soepel, puzzels zitten goed in elkaar en de optie om een muurtekening te worden werkt erg verslavend.
Wel een paar nadelen. Ik vind dat er erg weinig spel zit tussen de dungeons in, je gaat van de ene dungeon naar de andere, maar daar tussen gebeurt er weinig, het is alleen een kwestie van het juiste pad zien te vinden.
Dit werkt juist erg sterk. Je kan ze allemaal krijgen inderdaad, maar je weet niet hoe en wanneer je ze nodig zal hebben tot je ze nodig hebt, de wereld is juist lekker open. Vrij om te verkennen, heel hyrule op eigen houtje ontdekken. Veel beter dan het verhaal linear te moeten volgen.quote:Een ander nadeel vind ik dat je al meteen zowat elk item kan krijgen door ze te lenen, dit haalt het ontdekken een beetje uit de game. In andere Zelda games was je gewend dat je bij elke dungeon een bepaald item krijgt, hierdoor kon je beetje bij beetje heel Hyrule ontdekken.
Ik kan je vertellen dat sommige van de dungeons veel moeilijker zijn, door de puzzels en ook andere soort vijanden die je tegenkomt. Maar dat ligt meer aan jezelf en wat je ligt, denk ikquote:Als laatste vind ik het jammer dat je vrij bent in welke volgorde je de dungeons speelt. Dit zorgt er voor dat ze qua moeilijkheidsgraad allemaal gelijk zijn aan elkaar en er niet echt een stijgende lijn in zit
Ik denk dat dat komt doordat je al weet wat je moet doen en je het verhaal opgelegd krijgtquote:ik denk dat de keuze voor dit er voor gezorgd heeft dat er nauwelijks verhaal tussen de dungeons zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar tussen is gewoon geen verhaal nodig.
Tevens, lijkt wel alsof je alle veranderingen die ze hebben doorgevoerd slecht ontvangt terwijl iedereen daar lovend over is. Grappig
Muah, die vele sidequests vind ik wel meevallen. Rond Kakariko Village heb je wel een paar mini-games die je kunt doen voor een hartstukje, voor de rest heb je niet echt urenvullende quests.quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:43 schreef Noppie2000 het volgende:
Sterk oneens. Er zit weinig VERPLICHT tussen de dungeons. Er zijn erg veel sidequests die je kan doen en collectables om te verzamelen. Maar dit is wel je eigen keuze.
Het maakt toch niet uit of je weet wanneer je ze nodig hebt? Je kan ze allemaal tegelijk lenen en zelfs kopen. Tenzij je vaak dood, dan moet je inderdaad wel even logisch nadenken.quote:Dit werkt juist erg sterk. Je kan ze allemaal krijgen inderdaad, maar je weet niet hoe en wanneer je ze nodig zal hebben tot je ze nodig hebt, de wereld is juist lekker open. Vrij om te verkennen, heel hyrule op eigen houtje ontdekken. Veel beter dan het verhaal linear te moeten volgen.
De een is wat lastiger dan de ander, dat is waar. Maar het is niet om te zeggen dat de een super makkelijk is en de ander super moeilijk, ze schommelen allemaal rond dezelfde moeilijkheidsgraad.quote:Ik kan je vertellen dat sommige van de dungeons veel moeilijker zijn, door de puzzels en ook andere soort vijanden die je tegenkomt. Maar dat ligt meer aan jezelf en wat je ligt, denk ik
quote:Ik denk dat dat komt doordat je al weet wat je moet doen en je het verhaal opgelegd krijgtDat het verhaal in Zelda niet van groot belang is ben ik het wel met je eens. Misschien verwoord ik het ook een beetje raar. Het is niet dat ik een verhaallijn mis tussen de dungeons, maar misschien wel een wat ingewikkeldere route, wat meer personages, échte puzzels zoals je bijv. in Oracle of Seasons/Ages de tijd/seizoenen moet gebruiken. De route naar een dungeon bestaat vaak uit een pad volgen, vijanden verslaan en jezelf tegen een muur plakken om naar de overkant van een ravijn te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar tussen is gewoon geen verhaal nodig.Het is zeker niet dat ik het spel slecht ontvang. Ik denk dat dit zeker een van de betere handheld Zelda's is. De veranderingen waar ik kritiek op heb zorgen er aan de ene kant wel weer voor dat dit een hele soepele en snelle Zelda is. Ik denk dat ik mij er alleen bij moet neerleggen dat dit geen Zelda is waar ik vele uren mee zoet ben. Qua dungeons zit ik nu al over de helft, terwijl ik hem nog maar 24 uur heb.quote:Tevens, lijkt wel alsof je alle veranderingen die ze hebben doorgevoerd slecht ontvangt terwijl iedereen daar lovend over is. GrappigBlub
Het is een handheld Zelda inderdaad, die zijn sowieso stukken korter van nature (het is ook nog altijd voor on-the-go bedoelt i.t.t. mensen hem meestal gebruiken). Daarbij is het een E voor everyone (denk ik?). In ieder geval is het de bedoeling dat ook de jongere gamers heb kunnen uitspelen zonder uren/dagen vast te zitten. Wellicht werkt het ook nog mee dat het dezelfde wereld is van ALttP en je dus al weet hoe en wat en waar (in grote lijnen, ervanuitgaande dat je die hebt gespeeld )quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:04 schreef Robbert. het volgende:
[..]
Muah, die vele sidequests vind ik wel meevallen. Rond Kakariko Village heb je wel een paar mini-games die je kunt doen voor een hartstukje, voor de rest heb je niet echt urenvullende quests.
[..]
Het maakt toch niet uit of je weet wanneer je ze nodig hebt? Je kan ze allemaal tegelijk lenen en zelfs kopen. Tenzij je vaak dood, dan moet je inderdaad wel even logisch nadenken.
[..]
De een is wat lastiger dan de ander, dat is waar. Maar het is niet om te zeggen dat de een super makkelijk is en de ander super moeilijk, ze schommelen allemaal rond dezelfde moeilijkheidsgraad.
[..]
Dat het verhaal in Zelda niet van groot belang is ben ik het wel met je eens. Misschien verwoord ik het ook een beetje raar. Het is niet dat ik een verhaallijn mis tussen de dungeons, maar misschien wel een wat ingewikkeldere route, wat meer personages, échte puzzels zoals je bijv. in Oracle of Seasons/Ages de tijd/seizoenen moet gebruiken. De route naar een dungeon bestaat vaak uit een pad volgen, vijanden verslaan en jezelf tegen een muur plakken om naar de overkant van een ravijn te komen.
[..]
Het is zeker niet dat ik het spel slecht ontvang. Ik denk dat dit zeker een van de betere handheld Zelda's is. De veranderingen waar ik kritiek op heb zorgen er aan de ene kant wel weer voor dat dit een hele soepele en snelle Zelda is. Ik denk dat ik mij er alleen bij moet neerleggen dat dit geen Zelda is waar ik vele uren mee zoet ben. Qua dungeons zit ik nu al over de helft, terwijl ik hem nog maar 24 uur heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik, de binnenkant is veel rustgevender en geeft de sfeer beter weer vind ikquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:11 schreef Aether het volgende:
Wie heeft de verpakkingshoes van Zelda omgedraaid?
Ik, veel mooier dan goud.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:11 schreef Aether het volgende:
Wie heeft de verpakkingshoes van Zelda omgedraaid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |