abonnement Unibet Coolblue
pi_133403979
100718_195885_fokwinoverzicht_frm.jpg


Het is jullie vast niet ontgaan: er zijn elke maand wel leuke prijsvragen en winacties op FOK!
Kijk hier regelmatig voor de nieuwste acties die hier steeds genoemd zullen worden!
pi_133404030
131118_266257_walkingdeadapp_topicheader.jpg

The Walking Dead App!
Sinds 31 oktober 2013 is het in Nederland -als eerste land ter wereld- mogelijk om de tv-serie The Walking Dead te bekijken via de officiële iOS app. Dankzij deze app kunnen gebruikers van Apple devices hun favoriete serie overal in oogstrelend HD bekijken. Dit was eerder niet mogelijk omdat iTunes in de Benelux alleen films aanbiedt. Naast de afleveringen zijn er vele extra’s aanwezig waaronder een groot aantal quizzen, polls en bonusmateriaal.

Winnen!
FOK! mag als hoofdprijs de Fishtank editie van seizoen 3 op Blu-ray weggeven, samen met de Blu-ray dvd's van seizoen 1 en 2. En om het prijzenpakket helemaal compleet te maken krijg je er ook nog een t-shirt bij!
Daarnaast mag FOK! ook nog 2 pakketten weg geven met daarin seizoen 1, 2 en 3 op DVD of Blu-ray. En uiteraard kan ook hier een t-shirt niet ontbreken!

Kijk hier hoe je mee kunt doen!
pi_133654199
131125_134533_nysm-header.jpg

Now You See Me!
Een team van vier extreem getalenteerde illusionisten zet de wereld op z’n kop door tijdens een show in Las Vegas een bank in Parijs te beroven en de buit te verdelen over het uitzinnige publiek. Met de FBI en Interpol op de hielen bereiden ze de volgende nog sensationelere truc voor…

Winnen, winnen en winnen!
Deze actie wordt mede mogelijk gemaakt door NS Hispeed: Binnen 3:16 uur in hartje Parijs!

Wij mogen namelijk 1 reis naar Parijs voor 2 personen met de Thalys (de reisdagen mag de winnaar zelf bepalen) weg geven, samen met Now You See Me op Blu-ray of DVD en het Now You See Me kaartspel.
(Overnachting(en) zijn niet inbegrepen en de algemene voorwaarden van NS Hispeed en Thalys zijn hier van toepassing)

Daarnaast mogen we ook 2 pakketten weg geven, bestaande uit de DVD's of Blu-ray's van de films Now You See Me, Looper, Man on a Ledge, Dead Man Down en Welcome to the Punch.

Kijk hier hoe je mee kunt doen!
pi_133703086
131127_50937_Fletcher001.jpg

Winnen!
In samenwerking met Fletcher.nl mogen wij de schrijvers van de 2 beste SHO-columns een wellness arrangement aanbieden die bestaat uit:
• Een overnachting voor 2 personen in Fletcher Hotel Hunzebergen in Exloo of Stadpark in Bergen op Zoom
• Een uitgebreid en luxe ontbijtbuffet
• En toegang tot de wellness faciliteiten

Laat je SHO fantasie de vrije loop en kijk hier hoe je mee kunt doen!
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:37:33 #5
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')