abonnement Unibet Coolblue
pi_133410748
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Seriously, moet je daarvoor betalen? :{ :')
:Y
Vast omdat Trijntje een salarisverhoging heeft gevraagd har har einz
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:20:14 #227
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133410757
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:19 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

:Y
Vast omdat Trijntje een salarisverhoging heeft gevraagd har har einz
_O-
pi_133410770
Overigens: Wat me íeder jaar weer opvalt bij de voice: Hoe goed mensen zingen bij audities en de battles... Zoooo vreselijk vals kunnen ze zingen met die eerste live show :') :X Net alsof hun oortje heul hun werk niet meer goed doet en ze geen toon meer kunnen houden.

Ik heb nu 4 optredens terug gezien en maar 1 was er zuiver van :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:25:14 #229
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133410891
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens: Wat me íeder jaar weer opvalt bij de voice: Hoe goed mensen zingen bij audities en de battles... Zoooo vreselijk vals kunnen ze zingen met die eerste live show :') :X Net alsof hun oortje heul hun werk niet meer goed doet en ze geen toon meer kunnen houden.

Ik heb nu 4 optredens terug gezien en maar 1 was er zuiver van :')
Ik hoor dat soort dingen nooit :@
pi_133411015
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik hoor dat soort dingen nooit :@
Ik heb dan een Fred naast me die zit van "ze zat ernaast", terwijl ik dacht "dat gaat best leuk"...
En als ik denk "jezus dit is kut" dan zit Fred van "erg zuiver gezongen"
:').

Gisteren heeft hij me voor het eerst een compliment gegeven over mijn stem als ik meezing met de radio.. "Je hebt best een mooie stemklank.. Jammer dat het zo vals is"
En ik was er nog blij mee ook O+
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:30:39 #231
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133411066
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:29 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ik heb dan een Fred naast me die zit van "ze zat ernaast", terwijl ik dacht "dat gaat best leuk"...
En als ik denk "jezus dit is kut" dan zit Fred van "erg zuiver gezongen"
:').

Gisteren heeft hij me voor het eerst een compliment gegeven over mijn stem als ik meezing met de radio.. "Je hebt best een mooie stemklank.. Jammer dat het zo vals is"
En ik was er nog blij mee ook O+
:D
pi_133411072
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:29 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ik heb dan een Fred naast me die zit van "ze zat ernaast", terwijl ik dacht "dat gaat best leuk"...
En als ik denk "jezus dit is kut" dan zit Fred van "erg zuiver gezongen"
:').

Gisteren heeft hij me voor het eerst een compliment gegeven over mijn stem als ik meezing met de radio.. "Je hebt best een mooie stemklank.. Jammer dat het zo vals is"
En ik was er nog blij mee ook O+
_O- O+ O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_133411178
Grootste compliment dat ik ooit op m'n zang heb gekregen _O-
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_133411196

Ik moest lachen :D
Vooral om dat "le fu"-moment O+
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_133411270
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen :D
Vooral om dat "le fu"-moment O+
_O- _O-
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:37:00 #236
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133411275
Ik snap nooit wanneer iets vals is. Ik hoor het gewoon echt niet. Iets kan pijn aan mijn oren doen maar blijkbaar toch nog zuiver zijn. En dan hoor ik anderen zeggen 'ai, dat zat ernaast' en ik snap niet wat dan waarnaast zat :')
Ook als B dan van boxen gaat zeggen dat er een goed geluid in zit. Dan sta ik er maar een beetje bij van 'uhuh, als jij het zegt' :@
pi_133411328
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik snap nooit wanneer iets vals is. Ik hoor het gewoon echt niet. Iets kan pijn aan mijn oren doen maar blijkbaar toch nog zuiver zijn. En dan hoor ik anderen zeggen 'ai, dat zat ernaast' en ik snap niet wat dan waarnaast zat :')
Ook als B dan van boxen gaat zeggen dat er een goed geluid in zit. Dan sta ik er maar een beetje bij van 'uhuh, als jij het zegt' :@
Je moet dan knikken en zeggen "nou inderdaad, mooie volle klank :7 "
Net als met wijn... En kunst :')
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:39:28 #238
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133411340
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:39 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Je moet dan knikken en zeggen "nou inderdaad, mooie volle klank :7 "
Net als met wijn... En kunst :')
Nog 2 van mijn kwaliteiten inderdaad :')
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:44:16 #239
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_133411483
Ik ben echt supergaar mar moet zo naar de dokter terwijl m'n ogen dichtvallen :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_133411499
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik snap nooit wanneer iets vals is. Ik hoor het gewoon echt niet. Iets kan pijn aan mijn oren doen maar blijkbaar toch nog zuiver zijn. En dan hoor ik anderen zeggen 'ai, dat zat ernaast' en ik snap niet wat dan waarnaast zat :')
Ook als B dan van boxen gaat zeggen dat er een goed geluid in zit. Dan sta ik er maar een beetje bij van 'uhuh, als jij het zegt' :@
Gewoon dat de toon niet klopt..... De hoogte er van... En ja zoiets hoor ik echt meteen.

Luister eens naar het begin van dit: En dan het begin van dit:
Steven zit er compleet naast qua toon bij het begin... hierdoor lukt het bijna heel het liedje niet om de toon weer op te pakken... Das zonde ;(
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:49:17 #241
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133411623
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:44 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Gewoon dat de toon niet klopt..... De hoogte er van... En ja zoiets hoor ik echt meteen.

Luister eens naar het begin van dit: En dan het begin van dit:
Steven zit er compleet naast qua toon bij het begin... hierdoor lukt het bijna heel het liedje niet om de toon weer op te pakken... Das zonde ;(
Ik heb het echt geprobeerd... Ik hoor dat het anders is. Maar ik snap niet waarom dat eerste dan vals zou moeten zijn. Voor mij is het gewoon....anders :@ :') Ik snap het niehiehiet :'(
pi_133411696
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:44 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Gewoon dat de toon niet klopt..... De hoogte er van... En ja zoiets hoor ik echt meteen.

Luister eens naar het begin van dit: En dan het begin van dit:
Steven zit er compleet naast qua toon bij het begin... hierdoor lukt het bijna heel het liedje niet om de toon weer op te pakken... Das zonde ;(
Ik hoor wel dat het niet lekker loopt.. En dat hij ernaast zit..
En daar houdt het een beetje bij op :@

En ik vind het tering-saai, maar weet niet of dat ergens mee te maken heeft :')
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:52:46 #243
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133411735
Is dat een beetje hetzelfde idee als op de maat kunnen dansen en dat absoluut niet kunnen? Dat de een dat meteen doorheeft en de ander het gewoon niet snapt?
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:53:23 #244
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_133411757
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:51 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ik hoor wel dat het niet lekker loopt.. En dat hij ernaast zit..
En daar houdt het een beetje bij op :@

En ik vind het tering-saai, maar weet niet of dat ergens mee te maken heeft :')
Ik hoor alleen dat hij ernaast zit als ik eerst die andere luister. En anders komt het op mij over als 'vrije interpretatie' want ze moeten 'het zich eigen maken' :')
pi_133412013
Heeft Martijn Krabbe nou een snor? :{ :{
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_133412377
Ik vind het niet vals. Ja, het is een andere toonhoogte, maar één die ik best bij de melodie aan vind sluiten. Ik vind het origineel wel mooier, maar dat andere niet vals. Alleen anders.
pi_133412438
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik vind het niet vals. Ja, het is een andere toonhoogte, maar één die ik best bij de melodie aan vind sluiten. Ik vind het origineel wel mooier, maar dat andere niet vals. Alleen anders.
Kun je iets vals vinden?
Iets is toch vals of niet vals?

Ik ga het even navragen bij de expert hier O+
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  dinsdag 19 november 2013 @ 15:20:09 #248
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_133412464
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:19 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Kun je iets vals vinden?
Iets is toch vals of niet vals?

Ik ga het even navragen bij de expert hier O+
Vals (in tegenstelling tot zuiver) is een term die vaak ten onrechte wordt gebruikt in de muziek. Wat voor de een vals klinkt hoeft beslist in andere oren niet vals te klinken. Een voorbeeld daarvan is de Bulgaarse volksmuziek, die bij westerlingen vals overkomt, maar bij de Bulgaren zelf dat effect niet heeft.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 19 november 2013 @ 15:20:48 #249
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_133412487
En:

Een samenklank is objectief vals als de frequentie-waarden van de losse tonen geen veelvouden of een eenvoudige breukrelatie tot elkaar hebben. Men spreekt van objectief zuiver of objectief rein als dit wel het geval is. 100 Hz en 150 Hz zijn objectief rein, 103 Hz en 160 Hz zijn objectief vals. Opvallend is dat in onze gebruikelijke huidige gelijkzwevende stemming alle toonverhoudingen op het octaaf na objectief vals zijn. Door gewenning echter ervaren wij de kleine afwijkingen als zuiver.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_133412496
Waarom zou je dit willen? :')

Welnu, een Chromebook is een ‘cloud based’ computer. Dat wil zeggen dat vrijwel alles online in de ‘cloud’ gebeurd. Gegevens worden opgeslagen in de cloud, programma’s draaien vanuit de cloud en de rekenkracht van de computer komt eveneens vanuit de cloud. Als gebruiker heb je de beschikking over alle (gratis) Google diensten zoals Gmail, Chrome, Google docs, Google presentations en Google drive. Heb je behoefte aan andere programma’s, dan kun je die gratis of tegen een vergoeding downloaden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')