abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_133382595
Wat vinden jullie van datingsites voor hogeropgeleiden?

Ik ben momenteel aan het kijken om op een datingsite te gaan en eventueel te betalen voor een account of opties om contacten hier in de buurt op te doen. Mensen gaven mij de tip voor een paar datingsites, maar dat zijn datingsites voor hogeropgeleiden en ik met mijn mbo diploma voel mij daar dus absoluut niet thuis.

Al mijn relaties waren met hbo'ers of deden universiteit en ik heb nooit problemen hiermee gehad. Ik merkte wel dat er enig verschil tussen ons zat, maar niet zoveel dat onze relatie niet werkte en hadden er geen last van.

Waarom zijn er dit soort sites? Is het verschil dan werkelijk te groot en lig je meer op een lijn als je beiden een academische opleiding gedaan hebt? En beperk je jezelf dan niet op zo'n website?
pi_133382703
Ik zou mezelf daar niet tot beperken, over het algemeen vind je elkaar wel. Heb meer het idee dat zo'n site vol zit met zelfingenomen types die zich veel te goed voelen om zich onder het 'volk' te begeven :P
pi_133382982
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:25 schreef birdy-xx het volgende:
Wat vinden jullie van datingsites voor hogeropgeleiden?

Ik ben momenteel aan het kijken om op een datingsite te gaan en eventueel te betalen voor een account of opties om contacten hier in de buurt op te doen. Mensen gaven mij de tip voor een paar datingsites, maar dat zijn datingsites voor hogeropgeleiden en ik met mijn mbo diploma voel mij daar dus absoluut niet thuis.

Al mijn relaties waren met hbo'ers of deden universiteit en ik heb nooit problemen hiermee gehad. Ik merkte wel dat er enig verschil tussen ons zat, maar niet zoveel dat onze relatie niet werkte en hadden er geen last van.

Waarom zijn er dit soort sites? Is het verschil dan werkelijk te groot en lig je meer op een lijn als je beiden een academische opleiding gedaan hebt? En beperk je jezelf dan niet op zo'n website?
Je vraag (Waarom zijn er dit soort sites?) heeft 1 duidelijk drie-traps antwoord : cente, cente, cente - kortst mogelijke omschrijving van het oogmerk van de eigenaar van die site.

Tweede antwoord : reclamejongens, dat tuig, deugen ook niet o|O
  maandag 18 november 2013 @ 18:41:19 #4
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133383094
Ach ja opleidingen zeggen in het algemeen wel iets over de gemiddelde intelligentie. Dus misschien dat als je mensen uit je eigen 'klasse' zoekt de kans van slagen groter is. Maar voor mijn gevoel is het net zoiets als de mensa test, mensen die echt slim zijn hebben niet zo'n test nodig. Is meer om jezelf te bewijzen (en ja er zijn activiteiten e.d. daarvan ben ik me ook bewust). Zo ook zo'n site. Ook al zullen er gemiddeld wel mensen met meer carrière op zitten dan op paiq, badoo e.d. ja.

Zelf heb ik niet het idee dat mensen nou zo slim zijn als ze bepaalde opleidingen doen. Een relatie gaat ook om de leukheid, kunnen praten, dingen kunnen ondernemen. Heel veel meer dan slechts je IQ. Ik twijfel of mensen die op een site afkomen voor een hoger IQ dan ook gemiddeld leuker zijn...

Maar je kan het gewoon doen toch? En daarnaast andere sites.
we dan
pi_133383555
Ik vind zulke sites wel goed. Ieder persoon heeft zijn/haar specifieke behoeften. Zo'n site past echt bij m'n huisgenoot.
pi_133384203
Hoi TS, hoe oud ben je? xx
5 Ferrari's op videoband!
  maandag 18 november 2013 @ 19:14:45 #7
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_133384303
je voelt je daar niet thuis :?
pi_133384304
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:25 schreef birdy-xx het volgende:
Wat vinden jullie van datingsites voor hogeropgeleiden?

Ik ben momenteel aan het kijken om op een datingsite te gaan en eventueel te betalen voor een account of opties om contacten hier in de buurt op te doen. Mensen gaven mij de tip voor een paar datingsites, maar dat zijn datingsites voor hogeropgeleiden en ik met mijn mbo diploma voel mij daar dus absoluut niet thuis.

Al mijn relaties waren met hbo'ers of deden universiteit en ik heb nooit problemen hiermee gehad. Ik merkte wel dat er enig verschil tussen ons zat, maar niet zoveel dat onze relatie niet werkte en hadden er geen last van.

Waarom zijn er dit soort sites? Is het verschil dan werkelijk te groot en lig je meer op een lijn als je beiden een academische opleiding gedaan hebt? En beperk je jezelf dan niet op zo'n website?
Blijkbaar zat er genoeg verschil tussen jou en je partners om uiteindelijk de relatie te moeten beëindigen ;) Misschien moet je juist eens wat lager zoeken. Volgens mij hebben ze sugarbabes omgetoverd tot datingsite ;)
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  maandag 18 november 2013 @ 19:21:53 #9
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_133384524
Vreselijk.

Van die figuren die dan een partner met ambitie zoeken. Voor singles met niveau :')
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_133385551
Ik denk dat voor veel mensen opleiding niet zo'n grote rol speelt dat ze speciaal op zo'n site registreren.
Maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die perse iemand op eigen niveau willen daten.

Voor mij persoonlijk zou ik in eerste instantie ook eerder iemand aanspreken met een zelfde opleidingsniveau hoewel dat niet betekent dat ik een MBO'er direct af zou wijzen.

Wel denk ik dat je als MBO'er op die sites niet op je plek zult zijn omdat de mensen die daar komen dus wel specifiek naar een hoger opgeleid iemand op zoek zijn.
pi_133385675
Ik ben ook een hooggeleide G, maar heb altijd graag lagergeleide smatjes als TS.
pi_133388977
Ik vind het verschrikkelijke sites voor verschrikkelijke mensen. Ze richten zich dan ook vooral op de oudere bekrompen carriere-aapjes zonder enige persoonlijke ontwikkeling.

Van die mensen die weten dat ze niets te bieden hebben buiten hun baan, opleiding of IQ score.
Alles moet ROOD.
pi_133390147
Ik denk dat zulke sites juist meer iets voor vrouwen zijn.. Mijn idee is dat mannen het geen hol uitmaakt hoe slim hun vrouw/vriendin is, als ze maar voornamelijk lief en mooi is, en je er nog redelijk mee kunt praten. Terwijl veel vrouwen juist vaak een kerel met goede baan en veel geld zoeken, en daar op geilen.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_133390279
quote:
19s.gif Op maandag 18 november 2013 21:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik denk dat zulke sites juist meer iets voor vrouwen zijn.. Mijn idee is dat mannen het geen hol uitmaakt hoe slim hun vrouw/vriendin is, als ze maar voornamelijk lief en mooi is, en je er nog redelijk mee kunt praten. Terwijl veel vrouwen juist vaak een kerel met goede baan en veel geld zoeken, en daar op geilen.
Succes is wel belangrijk ja, of eigenlijk gewoon een goed en stabiel leven.
pi_133390391
Daarom zie je dus soms de vreemdste, fysiek en geestelijk achtergestelde mannen toch nog een vrouw hebben, omdat ze geld kunnen bieden. Terwijl lelijke vrouwen gewoon standaard vrijgezel zijn. :')

Verder snap ik zelf niet hoe je succes boven liefde voor elkaar kunt stellen. Dat vind ik de meest gore hebzucht/golddiggerigheid ooit.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_133390528
Dan heb je ongelijkwaardige relaties, waar de een afhankelijk is van de ander.
  maandag 18 november 2013 @ 21:13:35 #17
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_133390539
Ik heb wel eens rondgekeken op e-matching bijvoorbeeld. Er zitten daar ook genoeg twintigers. Hoofdzakelijk heel erg actief en ambitieus (niets voor mij maar goed :P).

Als het dus zo'n site betreft voor alleen hoger opgeleiden kan je er in principe wel vanuit gaan dat mensen daar iemand zoeken met wat intelligentie. Niet dat je perse zo'n opleiding doet/hebt gedaan maar wel op niveau zit. Dus als je MBO gedaan hebt maar dus wel op een bepaalde manier uitsteekt boven de rest.

Er zijn ook genoeg andere datingsites waar de nadruk niet op het opleidingsniveau ligt, waar je ook mensen met een hogere opleiding tegen komt..

Je kan je bij veel sites ook gewoon gratis inschrijven (zoals e-matching, match4me wat hogeropgeleid betreft), en dan kijk je gewoon wat er op je af komt.

Er is natuurlijk ook de reeks R&P / Dating(site)-ervaringen #411 Waar iedere date 2 positieve punten heeft
Grijp ze!
pi_133390640
quote:
19s.gif Op maandag 18 november 2013 21:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
Daarom zie je dus soms de vreemdste, fysiek en geestelijk achtergestelde mannen toch nog een vrouw hebben, omdat ze geld kunnen bieden. Terwijl lelijke vrouwen gewoon standaard vrijgezel zijn. :')

Verder snap ik zelf niet hoe je succes boven liefde voor elkaar kunt stellen. Dat vind ik de meest gore hebzucht/golddiggerigheid ooit.
Het is makkelijker om verliefd te worden op een succesvol iemand, dan iemand die niks gepresteerd heeft.
pi_133390939
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:13 schreef birdy-xx het volgende:
Dan heb je ongelijkwaardige relaties, waar de een afhankelijk is van de ander.
Die heb je overal..
Succesvolle vrouwen hebben vaak geen relatie omdat ze er vaak gewoon te weinig tijd in steken, en dan ineens op hun 35e alle standaarden omlaag gooien en zich ineens op het gezin willen richten. :')_____________! Konden ze toch nog een vriend krijgen dan kan het twee kanten op: Het is de foute lederen knul van het vmbo, of het is een man die genoeg geld verdient en daardoor eigenlijk -niet echt- een relatie heeft omdat ze te weinig tijd voorelkaar hebben.

Succesvolle mannen hebben vaak een relatie vanwege het geld, en de vrouw die er meestal achterloopt is zo dom als een koe. Niet bepaald gelijkwaardig.

Van de normale tot succesvolle mannen zoekt 95% gewoon een lieve vrouw die liefst ook mooi is. Misschien qua niveau dan wel niet gelijkwaardig tot gelijkwaardig..

De man is gebouwd om de blits te stelen met zijn vriendin, de vrouw is er om de blits te spelen met geld. - of compleet in haar eentje eenzaam te worden omdat geen vent haar wil, of omdat ze geen tijd in een relatie wil steken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Glijdt_licht op 18-11-2013 21:34:42 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_133391029
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:15 schreef birdy-xx het volgende:

[..]

Het is makkelijker om verliefd te worden op een succesvol iemand, dan iemand die niks gepresteerd heeft.
Als je ziet hoeveel vrouwen vallen op de foute man in de drugswereld met veel geld durf ik dit ook wel te betwijfelen :'). Volgens mij is het voor de meeste gewoon:

GEEEEELLLLDDDD, daarmee kan ik 2 kinderen uitpoepen en dan lekker dik worden.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 18 november 2013 @ 21:30:07 #21
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_133391648
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:15 schreef birdy-xx het volgende:

[..]

Het is makkelijker om verliefd te worden op een succesvol iemand, dan iemand die niks gepresteerd heeft.
Mijn prestaties zijn niet in geld uit te drukken, succesvol zijn houd niet in dat je een goedgevulde bankrekening moet hebben. Mensen die zo denken gruwelijke hekel aan :r
The Art Of Lying
pi_133392145
quote:
19s.gif Op maandag 18 november 2013 21:20 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Die heb je overal..
Succesvolle vrouwen hebben vaak geen relatie omdat ze er vaak gewoon te weinig tijd in steken, en dan ineens op hun 35e alle standaarden omlaag gooien en zich ineens op het gezin willen richten. :')_____________! Konden ze toch nog een vriend krijgen dan kan het twee kanten op: Het is de foute lederen knul van het vmbo, of het is een man die genoeg geld verdient en daardoor eigenlijk -niet echt- een relatie heeft omdat ze te weinig tijd voorelkaar hebben.

Succesvolle mannen hebben vaak een relatie vanwege het geld, en de vrouw die er meestal achterloopt is zo dom als een koe. Niet bepaald gelijkwaardig.

Van de normale tot succesvolle mannen zoekt 95% gewoon een lieve vrouw die liefst ook mooi is. Misschien qua niveau dan wel niet gelijkwaardig tot gelijkwaardig..

De man is gebouwd om de blits te stelen met zijn vriendin, de vrouw is er om de blits te spelen met geld. - of compleet in haar eentje eenzaam te worden omdat geen vent haar wil, of omdat ze geen tijd in een relatie wil steken.
quote:
19s.gif Op maandag 18 november 2013 21:21 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Als je ziet hoeveel vrouwen vallen op de foute man in de drugswereld met veel geld durf ik dit ook wel te betwijfelen :'). Volgens mij is het voor de meeste gewoon:

GEEEEELLLLDDDD, daarmee kan ik 2 kinderen uitpoepen en dan lekker dik worden.
In wat voor milieu begeef jij je? Ik herken mijn omgeving echt compleet niet in jouw verhalen.
pi_133392612
Ik heb voornamelijk vrienden op universitair en hbo-niveau, wat ik zelf ook ben. Ik werk tenslotte ook in die omgeving en ben daar ook afgestudeerd.
Het typje universitair vrouwtje, weinig tijd in een eerdere relatie, nu een schoolverlater aan de haak ken ik. 2 andere universitairen hebben nog geen relatie omdat ze mislukken doordat er 'geen tijd' is.
Mijn vrienden hebben voornamelijk hbo'ers en mbo'ers als vriendinnen, muv 1. Voornamelijk enkele jaren jonger.

De dommere vrouwen die geilen op een kerel met geld ken ik er ook wel 2 van. Die jongens zien het zelf echter niet, of zijn wel blij met haar uiterlijk.

Drugs c.q. foute man heb ik niet in mijn omgeving, maar zie je voldoende en lees je ook voldoende over.

En de mbo'ers of lager van mijn leeftijd waar ik bij op de basisschool zat? Mwah, daar hebben er veel al 1 of 2 kinderen uitgepoept en een kerel van een jaar of 30-35.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_133392869
quote:
19s.gif Op maandag 18 november 2013 21:21 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Als je ziet hoeveel vrouwen vallen op de foute man in de drugswereld met veel geld durf ik dit ook wel te betwijfelen :'). Volgens mij is het voor de meeste gewoon:

GEEEEELLLLDDDD, daarmee kan ik 2 kinderen uitpoepen en dan lekker dik worden.
Al was iemand het over kinderen uitpoepen heeft, is diegene niet meer serieus te nemen.
pi_133392960
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:30 schreef yulian het volgende:

[..]

Mijn prestaties zijn niet in geld uit te drukken, succesvol zijn houd niet in dat je een goedgevulde bankrekening moet hebben. Mensen die zo denken gruwelijke hekel aan :r
Mijn prestaties ook niet. Heb met mijn lage opleiding toch nog een mooie baan en volg weer een opleiding daarnaast. Verdien niet zoveel geld, maar zie dit wel als een prestatie :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')