abonnement Unibet Coolblue
pi_133384411
Ik vind t helemaal prachtig met een btc in bezit. Maar iedereen haalt hier rendementen van heb ik jou daar in zeer korte periodes. Kan dit goed gaan :P.
  maandag 18 november 2013 @ 19:19:37 #202
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_133384448
Zou zomaar kunnen zijn dat BTC nogmaals een impuls krijgt vanavond bij een 'gunstige' raadsvergadering vanavond in de Amerikaanse Senaat.
pi_133384468
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 19:18 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Die vraag wordt erg vaak gesteld. Lees het topic eens door.
Misschien moet er eens gekeken worden naar de openingspost van de reeks. Er staat een boel algemene informatie in over wat bitcoins zijn, maar weinig recente dingen, zoals over MtGox, Bitonic, btc-e, etc.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 18 november 2013 @ 19:22:21 #204
206731 Mortaxx
Doomer
pi_133384547
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:20 schreef mike-amersfoort het volgende:

[..]

Misschien moet er eens gekeken worden naar de openingspost van de reeks. Er staat een boel algemene informatie in over wat bitcoins zijn, maar weinig recente dingen, zoals over MtGox, Bitonic, btc-e, etc.
Inderdaad. Misschien dat een der experts daar iets over kan schrijven :)
quote:
3s.gif Op maandag 18 november 2013 19:19 schreef MissionPhailed het volgende:
Zou zomaar kunnen zijn dat BTC nogmaals een impuls krijgt vanavond bij een 'gunstige' raadsvergadering vanavond in de Amerikaanse Senaat.
Maar als de huidige stijgingen al een voorschot zijn op een gunstige vergadering kan het juist omgekeerd zijn. Speculeren :D
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_133384652
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:20 schreef mike-amersfoort het volgende:

[..]

Misschien moet er eens gekeken worden naar de openingspost van de reeks. Er staat een boel algemene informatie in over wat bitcoins zijn, maar weinig recente dingen, zoals over MtGox, Bitonic, btc-e, etc.
Nou ga je gang ;)

Vanavond eindelijk tijd om er voor te gaan zitten en wat LTC te kopen en hopen op een BTC scenario.
pi_133384655
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 19:22 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Inderdaad. Misschien dat een der experts daar iets over kan schrijven :)
Maar het lijkt er nu alleen maar op dat het grote gros hier komt omdat ze geld ruiken (terecht) maar geen idee hebben van hoe het allemaal werkt en alles.
pi_133384701
Op MtGox staat "All withdrawals and deposits require account verification"

Als ik daarvoor al bitcoins overmaak vanaf qt bitcoin wallet, staan deze er dan op zodra de verificatie voltooid is? Of kan ik beter wachten.
.
pi_133384710
Pfff je moet er wel snel bij zijn bij Bittonic....

Maar dat maakt het ook wel leuk ;)
pi_133384723
Ja en dat is eigenlijk wel jammer, sommige mensen zouden ook wat meer moeten nadenken over de nadelen. Als je instapt op een koers van 10usd-100usd kan er niet veel gebeuren. Als hij nu op zn plaat gaat raken sommige mensen echt heel veel geld kwijt.
Lees je dus eerst goed in en ben je bewust van de risico's. Gratis geld bestaat niet, nooit.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_133384782
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:26 schreef hoxen het volgende:
Op MtGox staat "All withdrawals and deposits require account verification"

Als ik daarvoor al bitcoins overmaak vanaf qt bitcoin wallet, staan deze er dan op zodra de verificatie voltooid is? Of kan ik beter wachten.
Waarom zou je dat willen? Als je je btc omzet naar euro's gaat het nog 12 weken duren voordat jij je centjes hebt. Beter verkoop je ze op Bitstamp of op BTC-E
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_133384831
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:26 schreef Writersright het volgende:
Pfff je moet er wel snel bij zijn bij Bittonic....

Maar dat maakt het ook wel leuk ;)
Hehe, F5, F5, F5
pi_133384867
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:27 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen? Als je je btc omzet naar euro's gaat het nog 12 weken duren voordat jij je centjes hebt. Beter verkoop je ze op Bitstamp of op BTC-E
Het gaat maar om 0.05 bitcoins, meer om er bekend mee te worden :)

Binnenkort ook geld erop storten en een beetje spelen met het handelen.
.
pi_133384882
Wel allemaal nieuwe mensen hier met heel veel lef. (of ik heb gewoon geen ballen, dat kan ook) Vraag me wel af of mensen niet te veel gratis geld ruiken.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_133384945
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:29 schreef hoxen het volgende:

[..]

Het gaat maar om 0.05 bitcoins, meer om er bekend mee te worden :)

Binnenkort ook geld erop storten en een beetje spelen met het handelen.
Maar waarom zou je dan alsnog bij Gox willen zitten? Is toch onhandig als je ooit veel centjes heb en je krijgt ze er niet vanaf? Bovendien kun je bij bitstamp goedkoper inkopen, dus ik zie de logica niet waarom bij Gox?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  maandag 18 november 2013 @ 19:32:25 #215
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133385007
Voor in de OP: http://www.bitcoinspot.nl/links.html

Als iemand er even een disclaimer bij wil schrijven over Gox zijn we helemaal klaar. Ik ben ondertussen even eten.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133385035
Hoi,

Vast vraag die voor jullie gemakkelijk te beantwoorden is, maar ik ben benieuwd of jullie onderstaande stappen kunnen bevestigen.

Is dit een juiste weg?

-Ik maak een eigen wallet aan via Multibit (ik las dat deze aangeraden werd, delen jullie die mening? of bevelen jullie een andere wallet aan?)
-Ik koop bitcoins via bijvoorbeeld bittonic
-Deze bitcoins worden 'overgemaakt' naar mijn wallet middels mijn bitcoinadres

Vervolgens als ik er in wil 'handelen', kan dit op o.a. Bitstamp of BTC-e,
Betekent dit ook dat ik de btc's die ik dan in mijn wallet heb staan (door de aankoop op Bittonic) dit kan/moet 'overboeken' naar een eigen account op bijvoorbeeld Bitstamp of BTC-e? (en welke van deze 2 zouden jullie aanbevelen?)

Of begrijp ik het nu verkeerd en kan/moet ik meteen via btc-e/bitstamp bitcoins kopen, die ik vanaf daar kan verhandelen, of juist weer terug kan parkeren naar mijn Multibit wallet?

Excuses voor de vele vragen, maar na het doornemen van topics is me dit nog niet helemaal duidelijk...
  maandag 18 november 2013 @ 19:33:09 #217
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133385038
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:24 schreef Faazz het volgende:

[..]

Maar het lijkt er nu alleen maar op dat het grote gros hier komt omdat ze geld ruiken (terecht) maar geen idee hebben van hoe het allemaal werkt en alles.
Klopt :P
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 18 november 2013 @ 19:33:58 #218
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133385070
quote:
Vervolgens als ik er in wil 'handelen', kan dit op o.a. Bitstamp of BTC-e,
Betekent dit ook dat ik de btc's die ik dan in mijn wallet heb staan (door de aankoop op Bittonic) dit kan/moet 'overboeken' naar een eigen account op bijvoorbeeld Bitstamp of BTC-e? (en welke van deze 2 zouden jullie aanbevelen?
Nee deze moet je uit je wallet overboeken naar de exchange, bitstamp of btc-e maakt niet uit.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133385076
Ik heb zo'n 30 litecoins gekocht op de gok, die nu in mijn Litecoin portemonnee zitten. Nu vraag ik mij af hoe ik deze naderhand weer kan verkopen? En ja, heb al genoeg gelezen, maar vraag me af wat de beste manier is. En verder als ik het goed begrijp: zodra mijn laptop crasht ben ik alles kwijt? Gezien geen inlogcodes oid.

Bitcoins procedure ben ik me van bewust, maar kan nergens vinden waar ik mn litecoins kan verkopen?
pi_133385174
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:34 schreef Atomatico het volgende:
Ik heb zo'n 30 litecoins gekocht op de gok, die nu in mijn Litecoin portemonnee zitten. Nu vraag ik mij af hoe ik deze naderhand weer kan verkopen? En ja, heb al genoeg gelezen, maar vraag me af wat de beste manier is. En verder als ik het goed begrijp: zodra mijn laptop crasht ben ik alles kwijt? Gezien geen inlogcodes oid.

Bitcoins procedure ben ik me van bewust, maar kan nergens vinden waar ik mn litecoins kan verkopen?
bv bij okpay of realgg
pi_133385263
Hoe snel is bitonic meestal met leveren?
PSN: Duuc-nl
pi_133385272
realgg zijn rasechte afzetters.
Ook pas na de hand zien, hoeveel lc je daadwerkelijk krijgt.
KOOP ALLLESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
pi_133385303
quote:
19s.gif Op maandag 18 november 2013 19:37 schreef Duuc-nl het volgende:
Hoe snel is bitonic meestal met leveren?
5 seconden
pi_133385347
Jezus veel newbs hier ineens.. Misschien ook een disclaimer schrijven dat het een risicovolle belegging is en dat het hier niet om gratis geld gaat? Misschien heeft de AFM al iets geschreven over bitcoins.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_133385355
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:38 schreef FZN05 het volgende:

[..]

5 seconden
Had al tijdje niet ingelogd dus hij moet nog wat blocks laden, komt na die blocks de bitcoin binnen?
PSN: Duuc-nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')