abonnement Unibet Coolblue
pi_133369208
The Vampire Diaries

http://vampirediaries.wikia.com/wiki/The_Vampire_Diaries_Wiki



Amerikaanse serie (het derde seizoen start op 15 september 2011) die de vampier-trend volgt, gebaseerd op de gelijknamige boekenreeks van L.J. Smith. Uitgezonden op de CW.

Na de dood van hun ouders proberen Elena en Jeremy Gilbert hun leven weer op te pakken met hun tante Jenna Sommers. Wanneer het nieuwe schooljaar van start gaat, wordt het leven van Elena volledig onderste boven gedraaid door een knappe en mysterieuze nieuwe student Stefan Salvatore. Wat zij en haar vrienden Matt (tevens haar ex), Caroline en Tyler niet weten, is dat Stefan een eeuwenoude vampier is welke een rustig en vredig leventje probeert te leiden. Stefans broer Damon, welke ook een vampier is, is volledig het tegenovergestelde van hem en leeft erg geweldadig. Het enige wat de twee broers delen is hun liefde voor Katherine Pierce, de vampier die er in 1864 voor zorgde dat de broers vampier werden en Elena, Katherines dubbelgangster(!).

Uiteindelijk ontdekt Elena de waarheid en in de loop van het eerste seizoen wordt ook duidelijk dat er naast de vampiers en vampierjagers (geschiedenis leraar Alaric Saltzman én de 'city council' samengesteld uit leden van de familie's die zich als eersten in de stad vestigden) ook heksen, zoals Elenas vriendin Bonnie Bennett, in Mystic Falls wonen. Bovendien komt Elena er achter dat ze geadopteerd is, dat haar oom Jonathan Gilbert eigenlijk haar vader is en dat haar echte moeder, Isobel Flemming (Alarics 'vrouw'), een aantal jaren geleden door Damon in een vampier is veranderd.

Alsof dat allemaal nog niet genoeg is, komen steeds meer mensen (zoals o.a. Jeremy) achter het bestaan van de vampiers, blijkt aan het einde van het eerste seizoen dat Katherine terug is en wordt aan het begin van het tweede seizoen onthuld dat sommige leden van de Lockwood familie weerwolven zijn.
Dat is echter niet het enige probleem. Verder in het tweede seizoen blijkt dat er een aantal 'Originals' (eeuwenoude, zeer sterke vampieren) zijn die Elena nodig hebben voor een dodelijk ritueel.


Cast:





Bedacht door:
Producent: Kevin Williamson (Scream, Dawson's Creek)
Producent: Julie Plec
Schrijfster: L.J. Smith

Sites:
CW: officiële site
Wikipedia: wiki.vampire-diaries

Cast en Crew op Twitter:
Nina Dobrev: @ninadobrev
Ian Somerhalder: @iansomerhalder
Candice Accola: @CandiceAccola
Katerina Graham: @KatGraham
Zach Roerig: @Zgeorge222
Michael Trevino: @M_Trevino
Matt Davis: @ErnestoRiley
Sara Canning: @saradjcanning
Kevin Williamson: @kevwilliamson
Julie Plec: @Julieplec




Dit is het USA topic. Zodra er in Amerika een uitzending is uitgezonden kunnen we daar over meepraten. Het hoeft pas onder spoilers als het over een uitzending gaat die nog NIET is geweest. Ook trailers van de volgende uitzending wil niet iedereen zien.

Heb je de laatste aflevering nog niet gezien? Blijf dan even weg tot je ook mee kunt praten.

:W


[ Bericht 1% gewijzigd door Ticootje op 18-11-2013 15:04:56 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_133370528
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 09:48 schreef kenwel het volgende:
fantastische aflevering. Maar het wordt wel steeds moeilijker te begrijpen allemaal door de dubbelgangers. Ook Bonnie nu weer terug als mens en niet als spook ofzo.
Kijk er uit naar de volgende aflevering.
Nouja, ze is wel mens, maar natuurlijk wel supernatural. Ze leeft aan beide kanten blijkbaar.
Ben benieuwd verder, vond het trouwens wel leuk om alle 3 de Nina's te zien :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_133371793
Ja jammer dat Bonnie nog steeds leeft, maar wel interessant dat ze nu aan beide kanten leeft en alle supernaturals die doodgaan langs haar moeten. Ben benieuwd wat voor een hel haar leven wordt!
pi_133376353
Samenvatting laatste ep:

Now that he got his memories back Stefan is on a mission to kill Silas so he could get his revenge. When Bonnie meets Amara, Amara shows that she can both see and touch her which she explains is because she is the anchor to the other side. Damon and Elena realize that the only way they could get Bonnie back is by turning her as the anchor to the other side. That's why Damon goes to Qetsiyah and ask if she can do the spell. Qetsiyah reveals that the only way the spell can be done is by getting Amara with Elena and Katherine together and getting a drop of their blood. Katherine tells Qetsiyah that she will give her blood only if Qetsiyah helps her stop Katherine from aging, which Qetsiyah agrees. When Qetsiyah starts the spell, she is able to return Bonnie and then she decides to kill herself. Stefan on the other hand takes Amara so he could use her as bait. Stefan kills Silas and then Amara kills herself. Meanwhile, Nadia tries to get on with Katherine who doesn't want to have anything with her.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_133376401
Maar even een snelle gedachte:

Amara was the anchor, en daarmee bleef the other side door altijd bestaan, ze was immers onsterfelijk. Maar Bonnie is dat niet, ik zie hier toch een probleem.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_133376730
En spoilers voor de volgende ep: (Spoilers dus!)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 18 november 2013 @ 21:23:44 #7
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_133391220
Ik ben (dankzij netflix) al een tijdje deze serie aan het kijken. Ben nu net aan seizoen 3 begonnen.

Krijgt Elena nou nog eens een relatie met Damon of komt ze weer terug bij Stefan?
pi_133392728
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:23 schreef purebliss het volgende:
Ik ben (dankzij netflix) al een tijdje deze serie aan het kijken. Ben nu net aan seizoen 3 begonnen.

Krijgt Elena nou nog eens een relatie met Damon of komt ze weer terug bij Stefan?
Jaaa daar moet je zelf achter komen haha
Live your dream x
  maandag 18 november 2013 @ 22:12:21 #9
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_133394460
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:48 schreef Somebodyx het volgende:

[..]

Jaaa daar moet je zelf achter komen haha
Haha flauw!
pi_133396489
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 14:55 schreef Ticootje het volgende:
Maar even een snelle gedachte:

Amara was the anchor, en daarmee bleef the other side door altijd bestaan, ze was immers onsterfelijk. Maar Bonnie is dat niet, ik zie hier toch een probleem.
Ja maar dat was toch ook al het probleem toen Amara de cure had genomen en zelfmoord wilde plegen. Maar ja zolang Bonnie leeft is er niks aan de hand en aangezien Bonnie toch haast wel onsterfelijk is, althans echt dood en weg kan ze niet, zie ik voorlopig nog geen probleem!
pi_133397751
hoewel ik het alsnog een retegave serie vind, vind ik wel dat ze wel de ''veilige'' kant aanhouden , als jullie snappen wat ik bedoel...
Geen plotselinge shocks (zoals die bij GoT)
pi_133400240
Tja dat vind ik wel dat ze dat er meer in moetenen een beetje spannendere scenes vind ook wel leuk.
Ik zoveel zin in aflevering 9. Iemand al daar iets over gelezen? :)
Live your dream x
pi_133414727
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 00:23 schreef Somebodyx het volgende:
Tja dat vind ik wel dat ze dat er meer in moetenen een beetje spannendere scenes vind ook wel leuk.
Ik zoveel zin in aflevering 9. Iemand al daar iets over gelezen? :)
Zie vorige topic.
Gewoon normaal doen ja.
pi_133518217
Niemand nog gekeken blijkbaar? :o ik mag vanavond weer, haha
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 22 november 2013 @ 18:23:54 #15
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_133521722
Zag ik nou een Stefan en Katherine vonk?

En even een random rare speculatie: Ik hoop niet dat Jeremy en Bonnie één of ander anker baby krijgen. Ze hadden zoveel aandacht voor hun speciale "scene"!

Uh oh! Damon ...... Is dus een augustine vampire?! Ik wil nou wel eens weten wat dat nou betekent! Denk dat we daar volgende aflevering meer van krijgen.

EN WTF! :o Ik probeerde één van die beelden te pauzeren van die flitsen. Eeeww! :o WTF hebben ze met hem gedaan! Ik zag één of andere ranzig beeld waarbij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133523080
Right....... Zulke organismen heeft ook elk lab ff in de vriezer liggen...

Maar die flitsen waren vet!
  vrijdag 22 november 2013 @ 19:55:05 #17
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_133524745
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 19:10 schreef Empathologica het volgende:
Right....... Zulke organismen heeft ook elk lab ff in de vriezer liggen...

Maar die flitsen waren vet!
Als je de juiste papieren maar hebt.

In 1 van die flitsen liep er ook bloed uit zijn oog.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_133524867
Ebola is een niveau 4 organisme, dus moet je werken met zo'n astronautenpak en shit :P
pi_133525859
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Zag ik nou een Stefan en Katherine vonk?

Ik zag het ook :Y
pi_133527188
Vond dat met Damon op het einde zo tof. Toen hij zn initialen in de muur gekrast zag.
Live your dream x
pi_133527616
saaie aflevering
pi_133540278
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 20:59 schreef EilandjeOnline het volgende:
saaie aflevering
Ik moet zeggen dat ik dit seizoen ook saaier vind dan de eerdere, er wordt iets te veel nadruk gelegd op al die theorie…terwijl de actie er onder lijdt.
pi_133540685
Saai? Ik vind dit juist spannend en interessant! :0 Ik vind dit seizoen leuker dan seizoen 4 hoor!
Live your dream x
pi_133540754
Ik vind het ook niet echt heel saai hoor :o
Gewoon normaal doen ja.
pi_133542935
Ik vind het ook saai :@ dat hele college sfeertje vind ik helemaal niet leuk.
All good things are wild and free.
pi_133545171
Ik hoop dat Damon een sterke vampierbloed drinkende vampier wordt. :)
  zaterdag 23 november 2013 @ 14:52:54 #27
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_133545366
Snap alleen niet dat hij dan nooit die druk heeft gevoeld. Hij heeft vaak genoeg vampieren bloed om zich heen gehad!
pi_133545664
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 14:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Snap alleen niet dat hij dan nooit die druk heeft gevoeld. Hij heeft vaak genoeg vampieren bloed om zich heen gehad!
Het is nooit voltooid natuurlijk. Jesse was de eerste denk ik.
pi_133546589
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 15:08 schreef Tyron het volgende:

[..]

Het is nooit voltooid natuurlijk. Jesse was de eerste denk ik.
Nee ik denk niet dat ze nog zo ver waren in de jaren 50. Ik ben zo benieuwd naar die flashbacks hoe hij ontsnapt is..

Zat een beetje na te denken en dacht aan seizoen 4 als Damon verteld over dat zijn menselijkheid uit was in de jaren 70 in New York. Dan zegt Lexi tegen Damon 'So why did you flip it? What traumatic event was too much for Damon Salvatore to handle?' Waarop hij zegt "leave it to the beaver, the fifties bored me"Ik was al benieuwd wat er was gebeurd en wat zijn reden was om het uit te schakelen, maar na afgelopen aflevering is het volkomen logisch waarom.
Live your dream x
pi_133546837
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 15:51 schreef Somebodyx het volgende:

[..]

Zat een beetje na te denken en dacht aan seizoen 4 als Damon verteld over dat zijn menselijkheid uit was in de jaren 70 in New York. Dan zegt Lexi tegen Damon 'So why did you flip it? What traumatic event was too much for Damon Salvatore to handle?' Waarop hij zegt "leave it to the beaver, the fifties bored me"Ik was al benieuwd wat er was gebeurd en wat zijn reden was om het uit te schakelen, maar na afgelopen aflevering is het volkomen logisch waarom.
Scherp opgemerkt. :)
pi_133546918
Kan nog wel eens wat worden die nieuwe verhaallijn met die Augustine vampieren, ik blijf in ieder geval wel geboeid door TVD!
pi_133566013
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 16:06 schreef Crohnjurist het volgende:
Kan nog wel eens wat worden die nieuwe verhaallijn met die Augustine vampieren, ik blijf in ieder geval wel geboeid door TVD!
Ik ook! Ik snap sommige gewoon niet dat ze het saai vinden. Ik vind het juist knap dat ze nog steeds goede verhaallijnen kunnen neerzetten, in ieder geval hoop ik dat het goed gaat uitpakkeb en dat ze ons nog aangenaam gaan verrassen.
Live your dream x
pi_133583013
wat een gave laatste episode, maar wat was dat met die augustine vampieren? Is daar eerder al wat van geweest?
wat zijn dat?
  zondag 24 november 2013 @ 19:38:31 #34
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_133583517
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 19:28 schreef casper019 het volgende:
wat een gave laatste episode, maar wat was dat met die augustine vampieren? Is daar eerder al wat van geweest?
wat zijn dat?
Moet je toch es opletten in de afleveringen. :P Ze hebben al meerdere keren het woord Augustine Vampires naar voren laten komen dit seizoen, maar nog niet echt uitgelegd! Hopelijk in de volgende aflevering wordt er meer duidelijk!
pi_133587592
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Moet je toch es opletten in de afleveringen. :P Ze hebben al meerdere keren het woord Augustine Vampires naar voren laten komen dit seizoen, maar nog niet echt uitgelegd! Hopelijk in de volgende aflevering wordt er meer duidelijk!
jup heb het wel een paar x gehoord, maar er tot nu niet bij stilgestaan...
nu kwam het zo duidelijk naar voren, en aangezien het wel eerder benoemd is..
vroeg ik me af, weet iemand al wat het is? of moet het nog uitgelegd worden?
  zondag 24 november 2013 @ 21:47:20 #36
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_133590455
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef casper019 het volgende:

[..]

jup heb het wel een paar x gehoord, maar er tot nu niet bij stilgestaan...
nu kwam het zo duidelijk naar voren, en aangezien het wel eerder benoemd is..
vroeg ik me af, weet iemand al wat het is? of moet het nog uitgelegd worden?
Zoals ik al zei, het moet nog uitgelegd worden. :P
pi_133590655
Hebben jullie goede beelden van de flashbacks?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 24 november 2013 @ 21:56:28 #38
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_133590943
Ik had met moeite er 1 gepauzeerd. :D Was een vies beeld! _O- Met darmen die eruit getrokken werden ensow. En zonder pauzeren zag ik er één waar Damon een bebloed oog had.
pi_133590985
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 21:50 schreef Ticootje het volgende:
Hebben jullie goede beelden van de flashbacks?
hoe bedoel je?

@biene, thx dan heb ik niks gemist :)

ik zie trouwens dat dit seizoen nog 2 afleveringen geplant heb... komt er dan een seizoens eind?? (NEEE TOCH???)
pi_133591048
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 21:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik had met moeite er 1 gepauzeerd. :D Was een vies beeld! _O- Met darmen die eruit getrokken werden ensow. En zonder pauzeren zag ik er één waar Damon een bebloed oog had.
Nou dat. Het ging wel erg snel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 24 november 2013 @ 21:59:06 #41
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_133591086
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 21:57 schreef casper019 het volgende:

[..]

hoe bedoel je?

@biene, thx dan heb ik niks gemist :)

ik zie trouwens dat dit seizoen nog 2 afleveringen geplant heb... komt er dan een seizoens eind?? (NEEE TOCH???)
Waarschijnlijk gewoon een seizoens break. Vanwege kerstmis/nieuwjaar. Doen heel veel series. Sommige gaan dan een paar maanden later weer verder.
pi_133600575
Volgende week is er ook geen episode zie ik, 5 december en 12 december wel. En daarna ook niet meer. Denk begin januari ofzo.
Gewoon normaal doen ja.
pi_133606350
Dit seizoen heeft gewoon 22 afleveringen.. en bah die flashbacks waren niet zo fris.
http://vampirediaries.wikia.com/wiki/Damon_Salvatore
Even naar beneden scrollen voor de foto's van de flashbacks.. aww heb medelijden met hem..
Live your dream x
pi_133606668
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flashbacks van damon uit aflevering 8.

Blijkbaar spoiler waardig, want uitgerukte nepdarmen en bloedende ogen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ticootje op 25-11-2013 13:31:06 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_133606703
shit had ik zelf al
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 25 november 2013 @ 13:26:07 #46
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_133606745
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 13:24 schreef Ticootje het volgende:
shit had ik zelf al
Misschien even in een spoiler voor mensen met een gevoelige maag? :P (Ik heb er geen last van, maar anderen misschien)\

Ja, lekker smerige flashbacks zijn het! :D
pi_133606774
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 13:26 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Misschien even in een spoiler voor mensen met een gevoelige maag? :P (Ik heb er geen last van, maar anderen misschien)\

Ja, lekker smerige flashbacks zijn het! :D
Het is maar nep mensen, het is maar nep..

Vampieren bestaan helemaal niet. En ze doen ook geen darmen uit vampiers halen. Echt niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 25 november 2013 @ 13:27:47 #48
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_133606787
Ja, je snapt best hoe ik het bedoelde :D
  maandag 25 november 2013 @ 13:30:24 #49
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_133606841
Ben trouwens wel erg benieuwd naar deze augustine praktijken! :D Zeker door die flashbacks. Vind het een leuk seizoen tot nu toe!
pi_133607197
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte echte spoilers, stills van de nieuwe aflevering, the cell. S5e09.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_133607276
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_133628634
Ik wil een webclip jongens.. :0 Hoe kan ik fucking 2 weken wachten?
Live your dream x
pi_133653407
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ehm.. ja het is wel heel erg druk. Ik denk dat er totaal iets van... 350 mensen zijn? 400? Pff moeilijk om in te schatten.

Die normale zou ik dan nemen, en dan los de foto's erbij kopen maar dat is ook echt niet goedkoop. Die Salvatore is het voordeligst qua foto's en handtekeningen.
Ik ga ook heen, ik heb de normale pas gekocht, ik wil toch alleen met Ian op de foto denk ik, en misschien Elijah, maar hoe gaat dat met de fotos kopen?
Want op die site staat "per batch" maar wat is nou een batch?

Of kan je daar de fotos ook nog kopen?
Stiekem hoop ik dat Paul Wesley nog komt, Nina mag wel weg blijven ;) haha
pi_133669193
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:35 schreef Chelle23 het volgende:

[..]

Ik ga ook heen, ik heb de normale pas gekocht, ik wil toch alleen met Ian op de foto denk ik, en misschien Elijah, maar hoe gaat dat met de fotos kopen?
Want op die site staat "per batch" maar wat is nou een batch?

Of kan je daar de fotos ook nog kopen?
Stiekem hoop ik dat Paul Wesley nog komt, Nina mag wel weg blijven ;) haha
Er is daar een soort Merchandise kamertje waar je dus van alles en nog wat kan kopen, ook een ticket voor de foto's, handtekeningen etc.

Maar, op is op. Ik denk dat ze dat bedoelen met batch.
Gewoon normaal doen ja.
pi_133681683
Ik ga ook! Ik heb er zin in! :D
Live your dream x
pi_133687048
Waarom zijn die cons zo duur *zucht* :{
pi_133777876
Leuk! @Sombodyx

Ja @MissRelin ik vind het ook echt veel te veel geld, en ik heb zelfs de normale pas nog. Het is dat ik een meevallertje had en me zelf heb getrakteerd op iets leuks wat ik graag wil, anders had ik het denk ik ook niet gedaan.
pi_133777939
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Er is daar een soort Merchandise kamertje waar je dus van alles en nog wat kan kopen, ook een ticket voor de foto's, handtekeningen etc.

Maar, op is op. Ik denk dat ze dat bedoelen met batch.
Oke ik zal het zien! Jij had daar dus je fotos gekocht vorig jaar?
pi_133972560
episode van gisteren was zo goed! O+
pi_133973168
Deze episode was gewoon amazing. Zag het zo niet aankomen dat Damon die hele whitmore familie had uitgeroeid. En dan liet hij ook nog Enzo achter in die brand... echt wat een heerlijk accent heeft die vent.. omg
Live your dream x
pi_133976430
Gave episode!! Vooral t einde vond ik verassend!
pi_133978897
We hadden Enzo niet echt dood zien gaan, dus de kans dat hij leefde zat er natuurlijk nog in! Wel goede aflevering.
Stefan O+ Katherine !!
pi_133993912
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 09:59 schreef loezzzje het volgende:
episode van gisteren was zo goed! O+
Echt he!! Ik was the originals leuker gaan vinden, maar na deze aflevering ben ik weer helemaal voor TVD!! En echt Damon O+
pi_133995569
Ik vond het de laatste weken een beetje ingekakt, maar gister was super O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134011156
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 20:08 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Echt he!! Ik was the originals leuker gaan vinden, maar na deze aflevering ben ik weer helemaal voor TVD!! En echt Damon O+
Ik heb The Originals nog niet gezien. Ga ik proberen als alle series met winter break zijn, dan is er toch niks.

Damon ziet er zo goed uit dit seizoen O+
pi_134016297
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 20:42 schreef Angelic_Rose het volgende:
Wat is die Damon ook een lekkere vent he :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Geen spoiler nodig!!
pi_134017712
Ik was The Originals eigenlijk leuker gaan vinden dan TVD want deze laatste werd echt een beetje saai. Deze aflevering vond ik echter wel weer helemaal goed ^O^ Stefan & Katherine *O* En daarnaast heel erg interessant om meer te horen over Damons verleden en zijn goede vriend die blijkbaar nu nog leeft. Ben benieuwd hoe ze beide gaan reageren als ze elkaar weer zien. En ik ben benieuwd wat die jongen die een afstammeling is van de Widmore familie gaat doen nu hij alles weet. En eigenlijk best wel een ziek idee dat Elena's vader ook deze experimenten deed :o
pi_134018541
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:45 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Geen spoiler nodig!!
ik denk dat we het daar idd allemaal wel over eens zijn dat het een lekkere vent is :9~
pi_134021985
:D True true.. O+
pi_134077984
Die Enzo is ook lekker zeg, jezus christus :o
Gewoon normaal doen ja.
pi_134186277
Toffe episode! en gave introductie van nieuwe personage!
pi_134191473
Ergens had ik gehoopt dat Aron Elena wel zou helpen…

Hmz.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 13 december 2013 @ 13:54:07 #73
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_134223455
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 15:47 schreef Ticootje het volgende:
Ergens had ik gehoopt dat Aron Elena wel zou helpen…

Hmz.
Misschien helpt hij Katherina wel, hij nam tenslotte die spuit mee.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:50:12 #74
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_134229880
Toffe episode wel! Ben ik alleen de enige die hoopt dat Elena weer bij Stefan beland? :@ Vond hun love scenes zoveel meer indrukwekkend en geloofwaardig dan haar relatie met Damon, eigenlijk.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_134230498
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:50 schreef VeerEli het volgende:
Toffe episode wel! Ben ik alleen de enige die hoopt dat Elena weer bij Stefan beland? :@ Vond hun love scenes zoveel meer indrukwekkend en geloofwaardig dan haar relatie met Damon, eigenlijk.
Nee hoor. Ik hoop het ook! Past veel beter bij elkaar!
pi_134252567
Ik word moe van al dat "IK BEN NIET GOED GENOEG VOOR JE" gelul, en als ze nu terug zou gaan naar Stefan zou het allemaal wel heel erg goedkoop worden. :{

Verder een goede beslissing van Damon, hopelijk raakt hij weer een beetje op zijn oude 'verkeerde' pad. :)
pi_134252637

Damon en Elena zitten weer gewoon bij elkaar alsof er niets aan de hand is, apart.
pi_134295300
Mmm, kan iemand me uitleggen wat het zijn van een augustine vampire precies inhoud?
pi_134302069
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 17:01 schreef casper019 het volgende:
Mmm, kan iemand me uitleggen wat het zijn van een augustine vampire precies inhoud?
dat zijn als het ware testprojecten van de dokters

maar dat is toch wel duidelijk uitgelegd
pi_134302738
Ik ben vast de enige maar ik vind dit seizoen een beetje mweh. :@
All good things are wild and free.
pi_134304250
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 20:04 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben vast de enige maar ik vind dit seizoen een beetje mweh. :@
Nee ik vind het al een tijdje niet zo boeiend meer. Het is niet zo dat ik tijd inplan op vrijdag om meteen te kijken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_134304685
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 20:04 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben vast de enige maar ik vind dit seizoen een beetje mweh. :@
Je bent idd de enige niet hoor, ik kijk al 2 seizoenen met een half oog.
pi_134307983
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 20:04 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben vast de enige maar ik vind dit seizoen een beetje mweh. :@
dat augistine vampires had wel goed kunnen worden, maar nu is het weer gejank tussen damon en elena, dat is wel vermoeiend
  maandag 16 december 2013 @ 00:01:29 #84
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_134314823
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 20:04 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben vast de enige maar ik vind dit seizoen een beetje mweh. :@
Ik ook helaas ;(
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_134315351
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 21:29 schreef Tyron het volgende:

[..]

dat augistine vampires had wel goed kunnen worden, maar nu is het weer gejank tussen damon en elena, dat is wel vermoeiend
ja dat vind ik helaas ook t was echt drama steeds met stefan en elena en nu met damon en elano!
pi_134394010
Ja ik hoop dat ze ons nog gaan verrassen.
Live your dream x
pi_134692503
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Die Enzo is ook lekker zeg, jezus christus :o
weer een reden om te kijken.

maarre er is nu een feestdagenstop ofzo?
pi_134693776
quote:
14s.gif Op woensdag 25 december 2013 19:52 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

weer een reden om te kijken.

maarre er is nu een feestdagenstop ofzo?
Altijd?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_135520733
Ik denk dat katrine gewoon doodgaat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 15 januari 2014 @ 18:34:56 #90
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_135528779
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:01 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat katrine gewoon doodgaat.
Denk het ook! Wel jammer! Vind het een leuk personage!
pi_135718504
Vandaag pas de laatste episode gekeken. Ik vind het nog steeds wel erg leuk hoor.
Ik hoop dat Kath niet dood gaat, ze is zo leuk met Stefan samen <3

En Enzo mag ook wel blijven, dat accent is geil
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 20 januari 2014 @ 18:39:23 #92
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_135727979
Pff, duurt veul te lang voordat t weer begint. Toch maar eens The originals downloaden dan :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 20 januari 2014 @ 21:23:57 #93
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_135737696
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:39 schreef Ang3l het volgende:
Pff, duurt veul te lang voordat t weer begint. Toch maar eens The originals downloaden dan :D
Ze beginnen donderdag weer *O*
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_135756176
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:39 schreef Ang3l het volgende:
Pff, duurt veul te lang voordat t weer begint. Toch maar eens The originals downloaden dan :D
Idd, zo lang is 4 dagen toch niet? :D
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 13:25:56 #95
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_135756284
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Idd, zo lang is 4 dagen toch niet? :D
De druppel was gevallen en die emmer liep over :P
Dus ben nu bij afl 4 vd originals.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_135763219
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]

De druppel was gevallen en die emmer liep over :P
Dus ben nu bij afl 4 vd originals.
Me too, ik moet eigenlijk nog verder kijken maar heb haast geen tijd joh.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:20:20 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_135763408
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:15 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Me too, ik moet eigenlijk nog verder kijken maar heb haast geen tijd joh.
Het heeft een gay guy. I'm sold.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_135764087
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het heeft een gay guy. I'm sold.
Wie dan?
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:43:43 #99
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_135764464
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Wie dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_135764631
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ohja, dat weet ik nog wel :D
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 17:03:14 #101
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_135765320
En TVD krijgt er ook eentje :@
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_135771661
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:03 schreef Ang3l het volgende:
En TVD krijgt er ook eentje :@
Geil
Gewoon normaal doen ja.
pi_135884785
Beetje rare aflevering, met al die mensen die terug kwamen.....Klaus & Caroline... :o ~O> 8)7 *O* WTF
Had aan het einde niet meer gedacht dat Katherine dit ging doen, dus toch nog onverwacht einde.
pi_135885340
Die mensen kwamen terug omdat het de 100th episode was ;) Idd niet zo blij dat Kat nu in Elena zit, hoop dat het niet lang duurt. Klaus & Caroline O+
pi_135901077
Ik vond het wel een goede twist ^O^ Long live the Que... ehh Katherine! _O_

Op een gegeven moment had ik wel het vermoeden dat dit ging gebeuren, maar ik dacht daarvoor heeeeel even dat ze misschien écht dood zou gaan.. Maar gelukkig niet O+
Katherine is 1 van de populairste karakters van TVD, ze zouden daar hun eigen glazen mee ingooien.

Goede aflevering, leuk dat iedereen nog even langskwam vanwege de 100th episode.
Nu mis ik Alaric weer des te meer ;(
  vrijdag 24 januari 2014 @ 19:04:01 #106
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_135903176
O o ooooo, katherine toch :D jij vuige oude feeks!
Ach. Scheelt weer wat camera trucjes als de dubbelgangers in 1 lijf zitten ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_135919930
ja maar bonnie zal toch (hoop ik) meteen zien dat het elena is die dadelijk langs haar heen moet.

[ Bericht 21% gewijzigd door EilandjeOnline op 25-01-2014 02:46:38 ]
pi_135924111
Ik denk dat er helemaal niemand langs Bonnie komt, Elena zit nog gewoon in haar lichaam alleen op de achtergrond, net als bij Matt toen met die traveler..
En Katherines lichaam is wel 'overleden' maar haar ziel zit in Elena, dus er is niks om over te steken naar de andere kant.

Wel denk ik dat ze dat verdacht zullen vinden, Kat is wel dood (dat zal iedereen denken i.i.g) maar niet langs Bonnie gekomen.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:57:22 #109
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_135926514
Ergens zag ik het wel aankomen dat Katherine zoiets zou flikken. Vooral toen dat momentje tussen hun twee begon. :D Typische actie van haar!

En natuurlijk die travelers met die emmers bloed van Stefan en Elena. Niemand heeft het er natuurlijk over! :')

En vond het wel slordig dat Caroline haar vampier oortjes niet gebruikte om Matt te vinden! Eerste wat je zou doen toch? Als je op zoek gaat naar iemand die begraven ligt!

Idd leuk dat iedereen weer even langs kwam! :D
pi_135930914
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:15 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik denk dat er helemaal niemand langs Bonnie komt, Elena zit nog gewoon in haar lichaam alleen op de achtergrond, net als bij Matt toen met die traveler..
En Katherines lichaam is wel 'overleden' maar haar ziel zit in Elena, dus er is niks om over te steken naar de andere kant.
oja, zo zat dat!
Wellicht dat Matt als eerste argwaan zal krijgen omdat hij weet hoe het is om een traveler in zich te hebben
pi_135971254
Maar wat was Katherine nou op het laatst?? Wel mens, niet mens?
Als ze niet langs Bonnie komt, kijkt waarschijnlijk niemand daar van op.
pi_135978894
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 18:39 schreef Koningin het volgende:
Maar wat was Katherine nou op het laatst?? Wel mens, niet mens?
Als ze niet langs Bonnie komt, kijkt waarschijnlijk niemand daar van op.
Ze was nog altijd doppelganger en traveler, zoals Bonnie ook al zei. Maar Bonnie zag Katherine toch even en toen was ze ineens weer weg, ze moet zich toch af gaan vragen hoe dat kon!
pi_136200568
Ok, nog steeds een ontzettende haat aan Katherine Pierce. Leuke aflevering, spannend ook. Ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen.
Gewoon normaal doen ja.
pi_136210624
DAMON IS BACK _O_

DE SERIE IS GERED _O_
pi_136251540
Damon en Enzo!!! Ze zijn gewoon bad asss.
Live your dream x
pi_136258974
Damon badass O+. En dan die Enzo erbij :9~.
pi_136276699
Elena echt weg???
Damon is zich zelf weer gelukkig. Te liefjes vind ik hem niet leuk, daar hebben we Stefan voor!
Tyler haha, sorry moet er om lachen, maar dat komt omdat ik Klaus en Caroline leuk vind.
  maandag 3 februari 2014 @ 13:42:20 #118
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_136282763
Zal vast wel een manier zijn waarop ze haar weer terug kunnen brengen. Maar waarom moest ze persé Damon gaan knuffelen en zegt ze niet meteen wat er aan de hand is! :') _O-

En Bonnie was niet invited to the party?

Damon! :D
pi_136286027
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Zal vast wel een manier zijn waarop ze haar weer terug kunnen brengen. Maar waarom moest ze persé Damon gaan knuffelen en zegt ze niet meteen wat er aan de hand is! :') _O-

En Bonnie was niet invited to the party?

Damon! :D
Bonnie was geloof ik een paar dagen weg met Jeremy? Als ik 't goed begrepen heb.

Maar hoezo, per se Damon knuffelen. Damon was degene die aan kwam lopen en zij knuffelt hem, precies op dat moment is de spell gelukt. En Kath gaat natuurlijk manipuleren en shit.
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 3 februari 2014 @ 15:02:27 #120
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_136286075
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 15:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Bonnie was geloof ik een paar dagen weg met Jeremy? Als ik 't goed begrepen heb.

Maar hoezo, per se Damon knuffelen. Damon was degene die aan kwam lopen en zij knuffelt hem, precies op dat moment is de spell gelukt. En Kath gaat natuurlijk manipuleren en shit.
Ze had ook gewoon meteen kunnen zeggen vanaf die afstand dat Kath haar lichaam aan het overnemen is. :P i.p.v. naar hem toe rennen en eerst even knuffelen, terwijl ze wist wat die traveler aan het doen was.
pi_136286244
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 15:02 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ze had ook gewoon meteen kunnen zeggen vanaf die afstand dat Kath haar lichaam aan het overnemen is. :P i.p.v. naar hem toe rennen en eerst even knuffelen, terwijl ze wist wat die traveler aan het doen was.
Ja oké, ze had het kunnen schreeuwen idd. Ze komen er vast de volgende episode wel achter :D hopelijk!

Zal dit trouwens het laatste seizoen zijn?
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 3 februari 2014 @ 15:47:16 #122
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136287742
Enzo..... fapfapfapfapfapfap. :@
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_136306737
Ik hoop niet dat dit het laatste seizoen is, maarja the Salvatores kunnen niet eeuwig 17 en 24 spelen he :p
Ik snapte sowieso niet waarom Elena die Mia (de traveler) niet meteen vermoorde.. dan was dit allemaal niet gebeurd.
Vond de speech van Damon ontzettend zielig en dan Katherine die wegloopt en die kut glimlach!! :0
maarja nu hebben we wel de baddie Damon wel terug
Live your dream x
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:08:39 #124
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_136439226
:o Damon heeft honger!
pi_136472933
Damon the Vampire Slayer _O_
  zaterdag 8 februari 2014 @ 18:05:29 #126
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136476938
Heb t gevoel dat we een beetje in cirkeltjes draaien. Damon slecht Stefan goed, Stefan slecht Damon goed, Elena met Damon Elena met Stefan en weer overnieuw.

Jammer dat ze dat nou niet eens loslaten.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_136477155
Sorry maar dat Jeremy niet gelijk door heeft dat het zijn zus niet is?!?
  zaterdag 8 februari 2014 @ 19:22:35 #128
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_136479385
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:05 schreef Ang3l het volgende:
Heb t gevoel dat we een beetje in cirkeltjes draaien. Damon slecht Stefan goed, Stefan slecht Damon goed, Elena met Damon Elena met Stefan en weer overnieuw.

Jammer dat ze dat nou niet eens loslaten.
Blijven immers de dobbelgangers die elkaar altijd weer terugvinden, ofsow..... :P
  zaterdag 8 februari 2014 @ 19:27:41 #129
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_136479611
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:13 schreef krullenbolletje het volgende:
Sorry maar dat Jeremy niet gelijk door heeft dat het zijn zus niet is?!?
Dit idd.

Hoop wel dat ze er een beetje snel achterkomen, vond de laatste aflevering niet zoveel aan. Vooral niet toen ze over stefan en caroline als stel begonnen..
  zaterdag 8 februari 2014 @ 22:04:52 #130
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136485636
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 19:27 schreef purebliss het volgende:

[..]

Dit idd.

Hoop wel dat ze er een beetje snel achterkomen, vond de laatste aflevering niet zoveel aan. Vooral niet toen ze over stefan en caroline als stel begonnen..
Ja, maar dat zat er echt al weken aan te komen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 22:49:16 #131
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_136487362
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 22:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja, maar dat zat er echt al weken aan te komen.
Klopt, en toch is het jammer omdat ze juist als goede vrienden zo leuk zijn.
pi_136502818
het enige goede aan de verhaallijn nu is damon
  maandag 10 februari 2014 @ 09:59:35 #133
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136538988
Ik vind dat ze altijd zo retesnel een nieuw personage introduceren.
We zien r voor t eerst in beeld, meteen zit Bonnie naast 'r en is ze super onvoorzichtig met MIDDEN IN DE FOKKING KLAS haar krachten gebruiken (en dat terwijl ze er bang voor is, want niet onder controle) en nog geen 10 minuten erna doet ze een spreuk voor ze :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Ang3l op 10-02-2014 14:34:24 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_136547697
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 09:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind dat ze altijd zo retesnel een nieuw personage introderen.
We zien r voor t eerst in beeld, meteen zit Bonnie naast 'r en is ze super onvoorzichtig met MIDDEN IN DE FOKKING KLAS haar krachten gebruiken (en dat terwijl ze er bang voor is, want niet onder controle) en nog geen 10 minuten erna doet ze een spreuk voor ze :D
dat was redelijk slecht bedacht inderdaad
  dinsdag 11 februari 2014 @ 07:58:41 #135
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_136577231
Duurt het nu serieus 3 weken voor er een nieuwe aflevering komt?
pi_136582514
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)ina-dobrev-een-setje :

Liam Hemsworth lijkt een nieuwe vlam op het oog te hebben. De Hunger Games-acteur werd afgelopen vrijdag in Atlanta gespot samen met actrice Nina Dobrev. Volgens een ooggetuige eindigden de twee hun avondje uit met een sensuele kus.

De 24-jarige Liam, die afgelopen jaar zijn verloving verbrak met Miley Cyrus, en de 25-jarige Nina zijn beiden in de Amerikaanse stad voor opnames. Liam neemt er de film Hunger Games: Mockingjay op en de Bulgaars-Canadese actrice is in de stad voor enkele afleveringen van The Vampire Diaries.
pi_136592324
Gave laatste episode!
wat ik alleen niet snap.. waarom hebben alle series (the orinals etc) nu 2-3 weken break?
  dinsdag 11 februari 2014 @ 17:00:50 #138
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136592358
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 16:59 schreef casper019 het volgende:
Gave laatste episode!
wat ik alleen niet snap.. waarom hebben alle series (the orinals etc) nu 2-3 weken break?
Olympische Spelen of zo? :?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_136610406
Kut hiatus..
Live your dream x
pi_136615776
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 07:58 schreef purebliss het volgende:
Duurt het nu serieus 3 weken voor er een nieuwe aflevering komt?
-O-
pi_136776696
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 07:58 schreef purebliss het volgende:
Duurt het nu serieus 3 weken voor er een nieuwe aflevering komt?
Misschien is het een subtiele introductie van een 'driekwart season finale' :')

Ben wel benieuwd wanneer Elena 'terugkomt', ik vind dit maar niks zo eigenlijk, liever gewoon allebei hun eigen lichaam :P
Have less, travel more
pi_136792063
quote:
11s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:31 schreef Chiadora het volgende:

[..]

Misschien is het een subtiele introductie van een 'driekwart season finale' :')

Ben wel benieuwd wanneer Elena 'terugkomt', ik vind dit maar niks zo eigenlijk, liever gewoon allebei hun eigen lichaam :P
En dat te bedenken dat het allebe hetzelfde lichaam is.
Nina Dobrev is zo goed.
Live your dream x
  maandag 17 februari 2014 @ 20:17:50 #143
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_136824425
quote:
11s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:31 schreef Chiadora het volgende:

[..]

Misschien is het een subtiele introductie van een 'driekwart season finale' :')

Ben wel benieuwd wanneer Elena 'terugkomt', ik vind dit maar niks zo eigenlijk, liever gewoon allebei hun eigen lichaam :P
Dit inderdaad, vind beide karakters erg leuk, maar heb ze liever gewoon in twee lichamen idd!

Heb al een paar spoilers gezien, ben wel benieuwd naar de nieuwe aflevering. 27 feb komt er weer 1!
  zondag 23 februari 2014 @ 22:42:06 #144
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_137073947
Zo zeg. Eindelijk bij met de Originals O+ en TVD, maar totdat Enzo in blijvend beeld kwam geloofde ik het wel weer. Elke keer dat zelfde gedraai om elkaar.. Meh -O-
En Katherine, zo jammer dat ze gewoon niet echt dood is.
Nu maar hopen dat Lorenzo er nog wat van kan maken :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 28 februari 2014 @ 15:08:05 #145
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_137239825
Yeaaa, het kwartje is gevallen! *O*
  vrijdag 28 februari 2014 @ 18:38:35 #146
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_137246001
Dat werd tijd inderdaad. Wat is die Stefan toch een onnozele lutser.
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
  vrijdag 28 februari 2014 @ 19:25:32 #147
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_137247571
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 18:38 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Dat werd tijd inderdaad. Wat is die Stefan toch een onnozele lutser.
Ja ik zat ook zo van : ' hehe hebben ze het eindelijk door?'

Maar goed ben wel benieuwd wat er met Katherine gebeurd als ze weer uit dat lichaam is!
  zaterdag 1 maart 2014 @ 13:15:14 #148
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_137269120
Ik neem aan dat ze dan misschien echt dood gaat?

Behalve als ze haar weer een ander lichaam in laten gaan natuurlijk...
pi_137276721
Damon _O_
pi_137300184
Ik snapte echt niet dat Stefan het niet zo snel door had. Het was overduidelijk. Die hele buis uit zn auto enzo. Haha.
En Damon ziet Elena/Katherine een paar seconden en weet gelijk dat er iets niet klopt!
Matt heeft wel een leuke interessante rol hier in ;)
Live your dream x
pi_137300201
Oooh had ik al gezegd hoe dol ik ben op Denzo?
Enzo bewees echt dat hij een goede vriend was voor Damon.
Live your dream x
pi_137385598
Ik vond ook dat Katherine een slechte Elena neerzette, veel te overdreven.

En Enzo.... Hij mag blijven!!
  woensdag 5 maart 2014 @ 12:59:50 #153
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_137411203
Eindelijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:23:28 #154
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_137476052
Interessante aflevering!

Wat was het nou precies wat Katherine bij zichzelf inspoot?
pi_137479542
Ik denk hetzelfde wat Damon heeft..
Maar waar is Katherine nu? Ik denk niet een soort van hel.. maar een plaats waar alle dubbelgangers terecht komen?
Live your dream x
  vrijdag 7 maart 2014 @ 12:45:43 #156
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_137480291
Ja zoiets dacht ik ook, maar dan erger.

Denk dat we daar in een volgende aflevering achter komen. Vind het jammer dat ze er niet zo'n 'what happends on the next episode of tvd' stukje achter plakken.
pi_137494389
tvd zonder katharine is geen tvd oO<
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:05:29 #158
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_137494650
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:23 schreef purebliss het volgende:
Interessante aflevering!

Wat was het nou precies wat Katherine bij zichzelf inspoot?
Weerwolfgif.

Kortom, dodelijk voor de vampiersoort.
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:51:33 #159
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_137496382
Ahaa ok. Ik dacht eenzelfde rippervirus als damon.
pi_137496663
dus klaus zal wel weer vast snel een bezoekje brengen
  zaterdag 8 maart 2014 @ 00:45:24 #161
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137505140
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:45 schreef purebliss het volgende:
Vind het jammer dat ze er niet zo'n 'what happends on the next episode of tvd' stukje achter plakken.
Die staan altijd direct op youtube :Y
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_137505291
Caroline zal Klaus wel overtuigen om Elena te redden, mits hij niet te druk is met het vermoorden van zijn broer en zus :')
pi_137510015
Ik denk niet dat ze er dood aan gaat...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be brave. Be kind.
pi_137514399
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 00:54 schreef krullenbolletje het volgende:
Caroline zal Klaus wel overtuigen om Elena te redden, mits hij niet te druk is met het vermoorden van zijn broer en zus :')
Ja, maar dat zou weer te gemakkelijk zijn denk ik. Denk dat het iets ingewikkelder gaat worden...
En waar gaat Katherine nu heen?? Benieuwd wat ze daar over hebben bedacht.

Goede aflevering!!
pi_137514565
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:05 schreef Eekhoorn_ het volgende:

[..]

Weerwolfgif.

Kortom, dodelijk voor de vampiersoort.
soort van hybrid dus
  zaterdag 8 maart 2014 @ 18:11:46 #167
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 18:29:08 #168
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137519148
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 15:44 schreef Tyron het volgende:
soort van hybrid dus
nee dood.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 18:45:32 #169
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_137519605
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:05 schreef Eekhoorn_ het volgende:

[..]

Weerwolfgif.

Kortom, dodelijk voor de vampiersoort.
Nee geen weerwolfgif alleen. Het was een combi van wat Damon heeft en weerwolfgif, dus ze zal straks wel vampieren willen bijten die er dan dood aan gaan. Of misschien zelf ook zo worden.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_137519620
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:29 schreef Moppert het volgende:

[..]

nee dood.
:?
  maandag 10 maart 2014 @ 08:46:22 #171
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_137572523
Hoe kan ik via de ipad een spoiler doen? Zag net op twitter een interessante spoiler voorbij komen
  maandag 10 maart 2014 @ 08:53:29 #172
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_137572606
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:45 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee geen weerwolfgif alleen. Het was een combi van wat Damon heeft en weerwolfgif, dus ze zal straks wel vampieren willen bijten die er dan dood aan gaan. Of misschien zelf ook zo worden.
Of ook hybriden bijten?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:01:41 #173
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_137615994
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 08:46 schreef purebliss het volgende:
Hoe kan ik via de ipad een spoiler doen? Zag net op twitter een interessante spoiler voorbij komen
[ spoiler] [/spoiler]

Godsamme, hoop dat we nu van Katherine afzijn. Dat was ik wel enorm zat :{w Maar dat zal wel weer niet.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 11 maart 2014 @ 19:08:47 #174
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_137626209
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 19:09:25 #175
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_137626238
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:01 schreef Vlindur het volgende:

[..]

[ spoiler] [/spoiler]

Godsamme, hoop dat we nu van Katherine afzijn. Dat was ik wel enorm zat :{w Maar dat zal wel weer niet.
Ja hoop het ook, maar ergens denk ik dat ze wel een manier vind om terug te komen..
pi_137714651
wow wat een gave episode.... Maar wat zou er nu met elena zijn?

Zou ze ook van hetzelfde als damon hebben? of iets anders?
pi_137722875
Volgende week pas weer een nieuwe... En ik zat er al helemaal klaar voor }:|
  vrijdag 14 maart 2014 @ 10:16:58 #178
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_137724054
quote:
18s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:35 schreef Crohnjurist het volgende:
Volgende week pas weer een nieuwe... En ik zat er al helemaal klaar voor }:|
Same here..

Wel bloedirritant hoor, ze zenden vaker niet uit dan wel.
pi_137898196
Geheel offtopic maar ik ben vrij happy!

Heb net handtekening gekocht die ik dan ga krijgen bij de Vampire Convention in Brussel van Ian en Daniel *O*

Foto ging helaas niet, waren er maar 5 in de verkoop :(
pi_137916842
@chelle23 Heey supertof! Ik ga ook naar de conventie! Ik heb een Salvatore pass maar ik ga er van uit dat jij een normale hebt?
Groetjes Daphne ;)
Live your dream x
  woensdag 19 maart 2014 @ 11:51:54 #181
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_137918429
Leukk! Plaatsten jullie daarna ook foto's hier?
pi_137961103
Jaa klopt ik heb een normale pas, die andere waren al uitverkocht toen ik erachter kwam!
Bij jou pas zit een foto in toch?

Jaa zal ik doen @purebliss
pi_138011003
@chelle23 Jaa klopt! Dus dat is echt supertof! Ik ga met Ian op de foto! Met wie ga je? Ik kom helemaal alleen haha
Live your dream x
pi_138012252
Haha die opmerking van Stefan. Rebecca?! Ik kreeg het even warm. :')
All good things are wild and free.
pi_138012311
Delena seks O+
  vrijdag 21 maart 2014 @ 18:12:10 #186
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_138012321
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 18:09 schreef tliciouz het volgende:
Haha die opmerking van Stefan. Rebecca?! Ik kreeg het even warm. :')
Haha echt _O-

Wat ik trouwens beetje jammer vind en ook wel wat ongeloofwaardig; Elena's reactie op Damons verhaal over waarom hij Aaron had vermoord. Kan toch niet man :')
Ben benieuwd of ze ook nog even up to date wordt gebracht over dat hij Jeremy zo goed als afmaakte, wederom. En of daar dan ook weer zo mak op wordt gereageerd.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_138012674
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 18:12 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Haha echt _O-

Wat ik trouwens beetje jammer vind en ook wel wat ongeloofwaardig; Elena's reactie op Damons verhaal over waarom hij Aaron had vermoord. Kan toch niet man :')
Ben benieuwd of ze ook nog even up to date wordt gebracht over dat hij Jeremy zo goed als afmaakte, wederom. En of daar dan ook weer zo mak op wordt gereageerd.
elena moet ook wel een beetje evil zijn, misschien geilt ze wel op damon's slechte kant
pi_138031875
boring aflevering
pi_138065571
Erg makkelijk met dat tegengif.
  zondag 23 maart 2014 @ 14:05:03 #190
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_138072015
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 18:28 schreef Tyron het volgende:

[..]

elena moet ook wel een beetje evil zijn, misschien geilt ze wel op damon's slechte kant
Tja, dan nog, ze moest zo huilen op het moment dat ze dacht dat ze hem zelf (lees: Katherine) had afgemaakt. Toen ze van Damon hoorde dat hij het had gedaan inclusief bullshit reden is er ineens niks aan de hand en duikt ze 5 tellen later met hem het bed in :') Klopt toch niks van gewoon _O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_138089909
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 17:23 schreef Somebodyx het volgende:
@chelle23 Jaa klopt! Dus dat is echt supertof! Ik ga met Ian op de foto! Met wie ga je? Ik kom helemaal alleen haha
ik heb mn broertje gecharterd hahahaha ik had niemand en hij wou wel mee zodat ik niet alleen hoefde :)
pi_138590113
wat ik niet snap, waarom willen de travelers die andere dubbelgangers dood?
  maandag 7 april 2014 @ 13:38:24 #193
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_138608705
Ik snap het dus ook even echt niet meer, wat een rare aflevering, ik ben nu wel erg nieuwsgierig wie de persoon/geest is die via Bonnie nu de wereld in gekomen is
Be happy with the little things in life
pi_138625567
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:38 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik snap het dus ook even echt niet meer, wat een rare aflevering, ik ben nu wel erg nieuwsgierig wie de persoon/geest is die via Bonnie nu de wereld in gekomen is
vind veel aparte twists laatste tijd.....

En Jeremy is wel een heel ander epersoon geworden, begint volwassen te worden
pi_138629248
Is dat niet de entity uit de boeken? Ik ben toen gestopt met lezen maar dat zou het kunnen zijn?
Be brave. Be kind.
pi_138727164
Pff wat een matige serie is dit geworden zeg. Het is duidelijk dat het verhaal op is wat ook niet zo raar is na 4 van die lange seizoenen.
  donderdag 10 april 2014 @ 14:42:18 #197
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_138727248
Ik vind er ook geen fuck meer aan :N -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 10 april 2014 @ 15:50:54 #198
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_138729818
Volgens mij is het die markos. Die leider van de travellers.
  vrijdag 18 april 2014 @ 11:03:29 #199
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_139006156
Goede ep! Zeker als je bedenkt dat het paul wesleys regiseerdebuut was!
  vrijdag 18 april 2014 @ 16:30:48 #200
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139015351
ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, net de nieuwe aflevering gekeken... En ik snap er steeds minder van, hoe kan het dat Tyler ineens een traveller in zijn lijf heeft zitten? Hij had hier toch aan kunnen ontsnappen? Het word voor mijn gevoel steeds vager en de logica ontgaat me een beetje. Ik vind het eigenlijk steeds minder leuk om naar te kijken, alsof ze een hoop verzinnen om het verhaal gaande te houden
Be happy with the little things in life
pi_139038132
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 16:30 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, net de nieuwe aflevering gekeken... En ik snap er steeds minder van, hoe kan het dat Tyler ineens een traveller in zijn lijf heeft zitten? Hij had hier toch aan kunnen ontsnappen? Het word voor mijn gevoel steeds vager en de logica ontgaat me een beetje. Ik vind het eigenlijk steeds minder leuk om naar te kijken, alsof ze een hoop verzinnen om het verhaal gaande te houden
Het is iig fijn dat Damon en Elena nu echt uit elkaar zijn dan krijgen we geen "IK HOU VAN JE, NEE WE KUNNEN NIET SAMEN ZIJN, KOM SEKS, OKE WE MOETEN NU ECHT UIT ELKAAR, MAAR IK HOU VAN JE" meer.

En ja, het verhaal is een beetje onduidelijk aan het worden.
pi_139137369
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 16:30 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, net de nieuwe aflevering gekeken... En ik snap er steeds minder van, hoe kan het dat Tyler ineens een traveller in zijn lijf heeft zitten? Hij had hier toch aan kunnen ontsnappen? Het word voor mijn gevoel steeds vager en de logica ontgaat me een beetje. Ik vind het eigenlijk steeds minder leuk om naar te kijken, alsof ze een hoop verzinnen om het verhaal gaande te houden
Ben het met je eens! Ik begin er steeds minder van te snappen.

Alleen Stefan en Elena waren leuk O+
  dinsdag 22 april 2014 @ 09:41:46 #203
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_139138181
De pit is uit de serie. Ik denk dat ze er goed aan zouden doen om een mooi einde te maken en dat het dan klaar is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:41:59 #204
383688 thepredator
Get to da choppa!
pi_139155553
Ja dit laatste seizoen is nogal onduidelijk, vindt de originals spinoff ook maar aan de vage kant.
Hoi. Meh!
pi_139171425
Ik ben dus niet de enige, het boeit mij ook steeds minder, beter dan idd een einde eraan breien ipv strakas gecancelled te worden.
  † In Memoriam † woensdag 23 april 2014 @ 23:39:30 #206
368283 ato
pi_139201035
Heerlijke en verslaafde serie, ik ben aan seizoen 3 begonnen en ik ben nu bij aflevering 9..
Serie blijf mij verrassen, Rebeka gedood door Elena, Stephan die Klaus verrast..

Jammer dat ik later ga slapen..
Life can be a bitch, so like it..
pi_139257018
aardige aflevering
pi_139289493
vond het altijd een hele gave serie maar vind het verhaal nu een beetje slapjes worden...
pi_139290371
suffe aflevering weer
  zaterdag 26 april 2014 @ 23:43:27 #210
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_139291136
Ik vind er echt geen fuck meer aan :N
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_139293819
Hmz, dat belooft niet veel goeds. Ben in seizoen vier en vindt het nu nog wel leuk. :)
pi_139298406
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 01:01 schreef Gogo83 het volgende:
Hmz, dat belooft niet veel goeds. Ben in seizoen vier en vindt het nu nog wel leuk. :)
Nou ongeveer waar jij bent, daar begint de aftakeling :P
pi_139298884
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 11:49 schreef Angelic_Rose het volgende:

[..]

Nou ongeveer waar jij bent, daar begint de aftakeling :P
Dan ben ik benieuwd hoe lang ik het nog leuk vind. ;) Gelukkig zijn er genoeg goeie series en vergaat m'n wereld niet als iets niet meer leuk is.
pi_139305188
Is de aflevering 'The Originals' in seizoen vier een voorproefje van de spin-off? Zo ja, fijn sfeertje wel!
  zondag 27 april 2014 @ 16:38:00 #215
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_139308144
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 15:38 schreef Gogo83 het volgende:
Is de aflevering 'The Originals' in seizoen vier een voorproefje van de spin-off? Zo ja, fijn sfeertje wel!
Jup! En inmiddels is dat een fijnere serie om te volgen dan TVD :Y

TV / The Originals [USA]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_139342129
Enzo :'(
Maar iets zegt me dat ie nog niet helemaal weg is...
pi_139498418
eh

aparte aflevering
pi_139576760
Ik vind die travelers echt vervelend. Snap hun hele bestaan eigenlijk niet zo goed....
Ben benieuwd of we Tyler nog terug krijgen.
pi_139733808
Wow deze aflevering :o kon net zo goed een finale zijn. ben benieuwd naar volgende week!
pi_139739267
Omg, heftig einde!!
  vrijdag 9 mei 2014 @ 14:26:17 #221
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_139739893
Teeeeeeeeeeeering.... Maar kan niet zo blijven, hij zal vast weer terug komen op wat voor manier dan ook.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:44:36 #222
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_139742404
wait whut. Dit zag ik niet aankomen, een verrassende wending, voor het eerst in weken weer
Be happy with the little things in life
  vrijdag 9 mei 2014 @ 17:28:53 #223
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_139746042
:o :o
pi_139748112
Eerst die aflevering van the Originals en nu deze _O_

top series
pi_139754182
Stefan zal wel terugkomen ja, hij is toch 1 van de main characters. Ben toch heel erg benieuwd naar de finale nou! En naar de reacties van Damon & Elena ;(
pi_140020485
RIP DAMON NEVER FORGET
  vrijdag 16 mei 2014 @ 15:46:33 #227
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_140022029
stefan en damon dood ja?

Vanavond ff kijken!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 16:35:36 #228
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_140024270
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:46 schreef Ticootje het volgende:
stefan en damon dood ja?

Vanavond ff kijken!
Ff kijken maar Damon idd dood.

Gezien het gat dat er ontstaan is ga ik the originals kijken..
Be happy with the little things in life
  vrijdag 16 mei 2014 @ 16:36:17 #229
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_140024298
Noooooooo wat een rotaflevering:(

Wanneer begint seizoen 6? Okt ofzo toch?

Wel leuk dat alaric terug is
pi_140031909
OMMGGG DAMON :'(

Vorige week was ik naar de convention in Brussel, was echt super leuk, heb Ian 3x ontmoet, en 1 x een foto waar ik nog op aan t wachten ben. Kan nog ruim een week duren, ik moest na de foto meteen weg dus krijg hem nog opgestuurd via de mail.
Hebben de andere die er naar toe zijn geweest het leuk gehad?
  vrijdag 16 mei 2014 @ 21:05:04 #231
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_140033518
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 20:22 schreef Chelle23 het volgende:
OMMGGG DAMON :'(

Vorige week was ik naar de convention in Brussel, was echt super leuk, heb Ian 3x ontmoet, en 1 x een foto waar ik nog op aan t wachten ben. Kan nog ruim een week duren, ik moest na de foto meteen weg dus krijg hem nog opgestuurd via de mail.
Hebben de andere die er naar toe zijn geweest het leuk gehad?
Leukkk! Hoe was hij in het echt? Haha
pi_140040597
Ik weet niet goed wat ik met deze aflevering moet, vond het ongeloofwaardig. Dat gehannes bij Bonnie. Je grijpt haar toch gelijk vast als je daar komt aanrennen? Niet eerst een praatje maken?

Waarom is Tyler geen hybrid meer?
Maar goed, we moeten weer veel te lang wachten....
  zaterdag 17 mei 2014 @ 12:49:23 #233
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_140051055
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:48 schreef Koningin het volgende:
Ik weet niet goed wat ik met deze aflevering moet, vond het ongeloofwaardig. Dat gehannes bij Bonnie. Je grijpt haar toch gelijk vast als je daar komt aanrennen? Niet eerst een praatje maken?

Waarom is Tyler geen hybrid meer?
Maar goed, we moeten weer veel te lang wachten....
Tyler is geen hybrid meer omdat ie door de travellers was 'geduwd' in Mystic Falls waar dus alle supernatural beings normaal werden. Toen brak ie z'n nek en kwam aan the other side. Dus toen die portal openging en hij weer door Bonnie kon om weer levend te worden, was ie dus idd levend maar geen hybrid meer.

En damn. Wat een aflevering. Eerst The Originals finale en toen gister deze ;( ik heb wat traantjes moeten laten ;( nu maar weer wachten tot Oktober...
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_140053449
damon komt dus wel terug, maar de vraag is hoe, misschien als ghost of in flashbacks, of op magische wijze tot leven
pi_140071087
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 20:22 schreef Chelle23 het volgende:
OMMGGG DAMON :'(

Vorige week was ik naar de convention in Brussel, was echt super leuk, heb Ian 3x ontmoet, en 1 x een foto waar ik nog op aan t wachten ben. Kan nog ruim een week duren, ik moest na de foto meteen weg dus krijg hem nog opgestuurd via de mail.
Hebben de andere die er naar toe zijn geweest het leuk gehad?
Heey Ik was daar ook! Had je een normale pas of een Salvatore pas? Ik had een salvatore pas en het was echt supergaaf! Heb een foto met Micheal, Zach en Ian! En alle handtekeneningen. Ian was zo superlief! Ervaring van mn leven! En Zach was dronken haha. groetjes x
Live your dream x
pi_140084527
quote:
There has also been speculation that Damon will return in some capacity for season 6. UPDATE: This from TVLine

Question: “We’ve been told that the finale would make death irreversible from now on. What does that mean for Bonnie and Damon?”

Executive producer Julie Plec: “I think it means there’s a mystery attached to how the show ended. Did they die? Did they find peace? Are they still on the Other Side? Does the Other Side still exist? If not, where the hell are they? And will they ever come back? Certainly, we will see Ian [Somerhalder] and Kat [Graham] again, but where and in what context? That’s part of the mystery of Season 6.”

Bustle notes several ways he could come back. He could live out his days as a ghost. He could get brought back with the help of Davina, the witch from The Originals. Or he could come back somehow through a new supernatural rule that hadn’t been revealed yet.

“TVD is notorious for revealing supernatural rules we didn’t think were possible. The concept of hybrids, the cure, the doppelganger issue, every bit of magic Bonnie has ever conceived, the fact that Jeremy still hasn’t managed to stay dead: it’s all pointing us to one final solution for this Damon problem. The solution is probably something we’ll never guess because it’s going to be an invention all TVD’s own,” it said.

“Look, the producers know we love Damon and that we probably won’t be as inclined to tune in without him. They’re not stupid. Hell, even Lexi could get behind Damon’s survival — homegirl risked her chance to come back in order to give Damon a shot and he’s the one who killed her.”

Ian Somerhalder is under contract through the end of the next season.
Ah, Damon is dus niet gestorven en heeft dankzij de oma van Bonnie "peace" oid gevonden en komt gewoon terug. :)


hoop ik
pi_140104005
Ian heeft net als alle andere een contract t/m season 6, dus hij komt sowieso terug. De vraag is alleen hoe. Die scene tussen Damon & Elena ;( er zijn wel wat tranen gevallen hier ;( Super dat Alaric terug is!
pi_140237492
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 22:21 schreef Somebodyx het volgende:

[..]

Heey Ik was daar ook! Had je een normale pas of een Salvatore pas? Ik had een salvatore pas en het was echt supergaaf! Heb een foto met Micheal, Zach en Ian! En alle handtekeneningen. Ian was zo superlief! Ervaring van mn leven! En Zach was dronken haha. groetjes x
Ik had normale pas en foto van Ian en handtekening van Ian gekocht.
Ik had online foto van Michael gekocht voor als Ian foto kopen niet zou lukken, toen die was gelukt heb ik de Michael foto laten zitten, toch wel erg jammer vond ik dat achteraf!

Ik vond het ook echt onwijs leuk, alleen nadeel dat de Ian foto´s zo laat waren op zondag, want ik moest nog naar huis rijden, dus ik heb mijn foto nog niet :( Als t goed is wel al snel dat ik hem krijg maar alsnog, ik wil hem nu wel eens zien haha.

@purebliss echt onwijssssssss leuk!!!!! Echt een charmeur hahaha
  zondag 15 juni 2014 @ 20:59:52 #239
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_141124638
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:48 schreef Koningin het volgende:
Ik weet niet goed wat ik met deze aflevering moet, vond het ongeloofwaardig. Dat gehannes bij Bonnie. Je grijpt haar toch gelijk vast als je daar komt aanrennen? Niet eerst een praatje maken?
Ach, dat doen ze altijd :'). Het valt helemaal op als je alles achter elkaar kijkt.

Bij de "dood" van Katherine had Bonnie best kunnen melden dat Katherine helemaal niet door haar lichaam is gegaan, maarja Bonnie doet nooit wat nuttigs :').
In de hut van de vader van Caroline wil Elena eerst alles uitpraten met Damon voordat ze weggaan terwijl ze weten dat de Travellers eraan komen _O-.
En op het einde had Bonnie best Alaric en Damon tegelijk vast kunnen pakken, maar ook toen moesten ze toch nog eerst even bijpraten :').
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_141144140
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 20:59 schreef PirE het volgende:

[..]

Ach, dat doen ze altijd :'). Het valt helemaal op als je alles achter elkaar kijkt.

Bij de "dood" van Katherine had Bonnie best kunnen melden dat Katherine helemaal niet door haar lichaam is gegaan, maarja Bonnie doet nooit wat nuttigs :').
In de hut van de vader van Caroline wil Elena eerst alles uitpraten met Damon voordat ze weggaan terwijl ze weten dat de Travellers eraan komen _O-.
En op het einde had Bonnie best Alaric en Damon tegelijk vast kunnen pakken, maar ook toen moesten ze toch nog eerst even bijpraten :').
Vreselijk irritant vind ik dat.
  zondag 27 juli 2014 @ 22:27:43 #242
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_142794256
quote:
Ik lag echt helemaal dubbel! Vooral bij dat stukje dat matt die surfplank vast heeft en 'blabla hottie my ass' zegt!

Ben wel heel benieuwd naar het nieuwe seizoen! Duurt alleen nog zooo lang! Misschien voor die tijd nog maar een keer alle seizoenen terugkijken.
pi_142858850
Gister even alles ingehaald, was blijven steken bij episode 14 ofzo. Net finale gezien, didn't see that one coming! Maar hij komt sowieso terug, no doubt about that :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_145138119
Vanaaf weer! Ben benieuwd *O* *O*
  donderdag 2 oktober 2014 @ 22:01:52 #246
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_145138665
Ik oooook!!!!!! Jeeeej!!!
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 15:50:41 #247
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_145157817
Wat een ontzettende zaadaflevering :z
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
pi_145161902
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:50 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Wat een ontzettende zaadaflevering :z
Ergens wel logisch, beetje introductie weer enzo :D Vond wel geinig weer :9
Gewoon normaal doen ja.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 20:34:00 #249
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_145195235
Jammer van dat gejank allemaal.. Vond het laatste stukje wel leuk!
pi_145266421
Er zijn net 2 van hun geliefden dood. Ik denk dat het realistischer is als ze lopen te janken dan wanneer ze aan het feesten zijn :P
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 09:45:02 #251
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_145285443
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:37 schreef loezzzje het volgende:
Er zijn net 2 van hun geliefden dood. Ik denk dat het realistischer is als ze lopen te janken dan wanneer ze aan het feesten zijn :P
Ja ok je hebt gelijk! Haha

Ik had ergens gelezen trouwens dat bonnie en damon in het verleden vast zitten? Vond dat nou niet heel duidelijk.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 09:50:03 #252
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_145285549
Op welke dag wordt het in Amerika uitgezonden? Dan weet ik wanneer ik het thuis binnen heb :P
Te lui om zelf te zoeken. Sorry O-)


Donderdags dus :') o|O
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_145318744
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 09:45 schreef purebliss het volgende:

[..]

Ja ok je hebt gelijk! Haha

Ik had ergens gelezen trouwens dat bonnie en damon in het verleden vast zitten? Vond dat nou niet heel duidelijk.
ik hoorde dat er idd weer flashbacks komen. dit keer de jaren 90. misschien dat het daar dan iets mee te maken heeft?
  woensdag 8 oktober 2014 @ 08:30:34 #254
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_145320908
Ja zou kunnen idd! Ben benieuwd naar de volgende ep. Nog 2 daagjes! *O*
pi_145333846
Matige aflevering imo, mag wel wat meer vaart achter. Ze mogen een voorbeeld nemen van the Originals.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 19:47:42 #256
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_145340482
Vind je? Ik moet de laatste 4 afleveringen van to nog kijken, kan me gewoon niet boeien. Er ontbreekt gewoon iets.
pi_145352257
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 19:47 schreef purebliss het volgende:
Vind je? Ik moet de laatste 4 afleveringen van to nog kijken, kan me gewoon niet boeien. Er ontbreekt gewoon iets.
Snap niet wat er kan ontbreken :D Elijah en Klaus zijn sterke karakters en er zit een verhaal achter seizoen 1 dat je makkelijk in meerdere seizoenen had kunnen verwerken.

Het is wel iets minder romantiek dan Vampire Diaries, maar dat mis ik niet. :)
pi_145359904
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 19:47 schreef purebliss het volgende:
Vind je? Ik moet de laatste 4 afleveringen van to nog kijken, kan me gewoon niet boeien. Er ontbreekt gewoon iets.
Ik ben ook gestopt met The Originals. Ik had hetzelfde als jij. Kom er gewoon niet doorheen.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 19:04:11 #259
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_145371923
Ja dat idd! Toen rebecca er nog in zat ging het nog. Maar die ep dat ze wegging ben ik maar gestopt. Mss dat ik bij die to / tvd crossover wel even kijk ofzo.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 19:36:43 #260
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_145373154
The Originals is in dit stadium beduidend beter dan VD. Seizoensopening van TO was gruwelijk. Vampire Diaries daarentegen wat kabbelend.
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
pi_145373259
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:36 schreef Eekhoorn_ het volgende:
The Originals is in dit stadium beduidend beter dan VD. Seizoensopening van TO was gruwelijk. Vampire Diaries daarentegen wat kabbelend.
^O^
  donderdag 9 oktober 2014 @ 20:34:59 #262
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_145375440
Hahaha word dit een tvd tegen to discussie?
pi_145383428
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 19:47 schreef purebliss het volgende:
Vind je? Ik moet de laatste 4 afleveringen van to nog kijken, kan me gewoon niet boeien. Er ontbreekt gewoon iets.
Ik kwam er vandaag achter dat ik dus ook na aflevering 16 was afgehaakt. Ik ging het nieuwe seizoen kijken en kon het niet helemaal volgens. Vond ik later op mijn pc de laatste afleveringen van seizoen 1 :')
Anyway, ik ben ze maar weer verder gaan kijken want s02e01 was toch wel weer een fijne!

VD nieuwe seizoen begon wat saai, maar er is natuurlijk allemaal shit gebeurd dus ik snap wel dat ze daar niet zomaar overheen kunnen walsen. Wel hopen dat het vanaf nu weer wat spannender wordt!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_145396532
Ah, Damon&Elena soup #3 gaat bijna beginnen zodra Damon terugkomt (waar ik wel van uit ga). Nu al zin in. :')

Het enige goede aan deze aflevering was Enzo.
pi_145409575
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:36 schreef Eekhoorn_ het volgende:
The Originals is in dit stadium beduidend beter dan VD. Seizoensopening van TO was gruwelijk. Vampire Diaries daarentegen wat kabbelend.
Mee eens en aflevering 2 ook...maar goed dat we inderdaad Enzo nog hebben _O_
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:21:33 #266
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_145423150
Wederom matige aflevering inderdaad.

Damon is een te leuk personage om zijn humor alleen op Bonnie te botvieren, hij moet wel terugkomen.
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:42:26 #267
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_145423588
ik vond het wel leuker deze aflevering (2) dan het hele vorige seizoen
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_145423815
Ik vind het tot nu toe wel meevallen. Ik wil Klaus terug!! :'( :'(
pi_145425181
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 11:21 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Wederom matige aflevering inderdaad.
Damon is een te leuk personage om zijn humor alleen op Bonnie te botvieren, hij moet wel terugkomen.
Op dit moment kijk ik de serie alleen nog maar vanwege Damon (en Nina Dobrev eigenlijk :@ maar Elena begint me een beetje te irriteren).
pi_145447081
Het hele Elena gejank ben ik ook wel klaar mee en we kunnen erop wachten dat dat natuurlijk weer terug komt als Damon en Bonnie een manier vinden om terug te komen.
Ben benieuwd wat dit seizoen gaat brengen, ik vind het iig wel leuk dat ze vastzitten in het verleden, hopelijk gaan ze er wat leuks van maken.
Vergeleken TO is dit wel erg makjes allemaal trouwens, er mag wel wat meer actie in de tent!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  maandag 13 oktober 2014 @ 12:51:11 #271
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_145488499
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 03:03 schreef Catwoman1986 het volgende:
Het hele Elena gejank ben ik ook wel klaar mee en we kunnen erop wachten dat dat natuurlijk weer terug komt als Damon en Bonnie een manier vinden om terug te komen.
Ben benieuwd wat dit seizoen gaat brengen, ik vind het iig wel leuk dat ze vastzitten in het verleden, hopelijk gaan ze er wat leuks van maken.
Vergeleken TO is dit wel erg makjes allemaal trouwens, er mag wel wat meer actie in de tent!
Helemaal mee eens!
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
pi_145491568
Kan het gejank over TO niet in een eigen topic?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:34:53 #273
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_145494055
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:24 schreef Ticootje het volgende:
Kan het gejank over TO niet in een eigen topic?
Amen!
pi_145504834
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:24 schreef Ticootje het volgende:
Kan het gejank over TO niet in een eigen topic?
ja idd. of TO nou wel of niet beter is (ik vind van niet) maargoed, het heeft een eigen topic.
pi_145538324
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:24 schreef Ticootje het volgende:
Kan het gejank over TO niet in een eigen topic?
Dat is het mooie dus, daar is geen gejank over. :)
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 17:57:59 #276
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_145538384
Gewoon opbokken!
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_145580401
Ik kijk beide series, vind ze alle twee wel leuk eigenlijk. Ben benieuwd wie er aan het chillen is met Bonnie en Damon.. Hopelijk Lexi, maar waarschijnlijk niet. :N
pi_145586053
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 20:08 schreef omgsef het volgende:
Ik kijk beide series, vind ze alle twee wel leuk eigenlijk. Ben benieuwd wie er aan het chillen is met Bonnie en Damon.. Hopelijk Lexi, maar waarschijnlijk niet. :N
Ik dacht als eerste aan Katherina.
pi_145589889
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 22:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik dacht als eerste aan Katherina.
Katherine is ook cool, zal leuk zijn als zij het was. Maar volgens mij hadden de makers gezegd dat Katherine haar dood permanent zal zijn? Nja, hopelijk niet. Katherine > Elena
pi_145594958
Of misschien gewoon een nieuwe villain die dan mee terug komt als Bonnie/Damon uit de dood terug zijn.
pi_145607913
Grandma van Bonnie kan ook nog.
pi_145614160
Kan ook, het kan iedereen zijn maar ik blijf hopen op Lexi of Katherine. We zullen het morgen zien. :)
pi_145636869
beetje saaie aflevering. niet veel actie.
pi_145636939
Bonnie heeft haar magie terug las ik net op Twitter. :)
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:13:58 #285
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_145637583
Ik vond dit dus wel een leuke aflevering.. de eerste in eeuwen :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_145640504
Beste aflevering van dit seizoen, tempo mag van mij nog steeds wel iets hoger.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:00:21 #287
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_145645911
Begint weer ergens op te lijken, eerste keer dit seizoen dat ik me vermaakt heb!
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
pi_145767536
Vond dit ook wel een leuke aflevering! Ben benieuwd hoe verder.
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:39:42 #289
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_145879457
Ook dit vond ik weer een leuke aflevering. :Y
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_145881874
Leuke aflevering ja! Beste van dit seizoen. Die Kai is gek maar wel leuk gek :P
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:27:06 #291
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_145888048
Kan iemand me een pm sturen als het weer de moeite waard is. Ik was constant afgeleid tijdens de aflevering en het kon me nog steeds niet echt boeien op een enkele scene na.
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
pi_145905175
dan kijk je niet meer. ik snap niet wat mensen altijd moeilijk lopen te doen hier. als ik een serie niet meer leuk vind dan kap ik er mee. zo simpel is het :Y
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:45:36 #293
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_145908169
Leuke aflevering! Alleen het einde was was mwah vond ik. Ben benieuwd hoe het verder gaat!
  zondag 26 oktober 2014 @ 10:58:21 #294
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_145951976
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 21:46 schreef loezzzje het volgende:
dan kijk je niet meer. ik snap niet wat mensen altijd moeilijk lopen te doen hier. als ik een serie niet meer leuk vind dan kap ik er mee. zo simpel is het :Y
Dit is toch een topic over de serie? Daar mogen mensen die de serie kijken toch ook hun negatieve ervaringen delen? Anders moet je een fantopic oprichten waar iedereen elke week lyrisch is over de nieuwste aflevering.

Ik zal daar dan helaas niet bij zijn, want ik ben tot nu toe nog een beetje kritisch. Dat betekent overigens niet dat ik dan meteen stop met kijken.
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
pi_146152459
Wat een leuke aflevering! Damon en Stefan weer reunited, the feels! O+
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:10:56 #296
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_146153047
Yes! Dit is dus waarom ik blijf kijken. Damon? Jup.
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:35:15 #297
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_146153931
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:51 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wat een leuke aflevering! Damon en Stefan weer reunited, the feels! O+
Dat O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_146159637
Damon is terug _O_
pi_146166846
Yeah!
pi_146184786
Tevens, lapo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')