abonnement Unibet Coolblue
pi_133890762
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 15:58 schreef escalatie het volgende:
Handig voor XBMC gebruikers die gebruik maken van subtitle add-on:

http://be4i.blogspot.nl/2(...)-xbmc-subtitles.html
Dat is alleen voor de stable versies of niet?

[ Bericht 11% gewijzigd door relativity op 04-12-2013 12:09:50 ]
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_133952732
Even een vraagje want ik zie door bos de bomen niet meer.

Ik heb zojuist een heel mediacenter opgezet met OpenELEC(XBMC + NAS/SAMBA servertje) etc, Nou alles mooi Sickbeard gedaan etc alleen loop ik momenteel tegen een probleem aan.

Wat ik probeer is dus dat hij uitpakt bij D:/Documents/Complete om hem vervolgens te moven naar R:/*Seriesnaam/*Season 1/*Episode 2 zodat ik hem op mijn XBMC servertje kan kijken.

Wat hij nu doet is uitpakken in R:/ (waardoor dat dus een stuk langer duurt) en hij probeert hem volgensmij dan te verplaatsen en te hernoemen (met SABnzbd) naar R:/*Serie/*Season 1/*Episode 2 maar dan blijft hij hangen op het script sabToSickBeard.exe bij SABnzbd.

Iemand enig idee of dit uberhaupt wel mogelijk is en waardoor dit komt? (Sorry als het onduidelijk is :') )
  donderdag 5 december 2013 @ 19:00:24 #103
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_133953281
Ik gebruik SABnzbd om te downloaden.
BIj mij gaat het zo (G:\ is mijn versie van jouw D:\ en I:\ is mijn versie van jouw R:\):

Als je in de instellingen van SAB zit ga je in het menu links naar 'Folders'. Daar vul je vervolgens deze dingen in:

Temporary download folder: G:\

Completed download folder: I:\

Volgens mij krijg je dan wat jij wilt. Hij geeft in ieder geval aan dat de Temporary download folder voor het downloaden van een release is en de Completed download folder is "where to store finished, fully processed (ik neem aan dat ie dan ook al unpacked is) downloads".
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_133953480
quote:
12s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:00 schreef Devolution het volgende:
Ik gebruik SABnzbd om te downloaden.
BIj mij gaat het zo (G:\ is mijn versie van jouw D:\ en I:\ is mijn versie van jouw R:\):

Als je in de instellingen van SAB zit ga je in het menu links naar 'Folders'. Daar vul je vervolgens deze dingen in:

Temporary download folder: G:\

Completed download folder: I:\

Volgens mij krijg je dan wat jij wilt. Hij geeft in ieder geval aan dat de Temporary download folder voor het downloaden van een release is en de Completed download folder is "where to store finished, fully processed (ik neem aan dat ie dan ook al unpacked is) downloads".
Top ga het ook eens proberen :)

Ik gebruik ook SABnzbd dus ben benieuwd (Inclusief Sickbeard dan)
pi_133953873
quote:
12s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:00 schreef Devolution het volgende:
Ik gebruik SABnzbd om te downloaden.
BIj mij gaat het zo (G:\ is mijn versie van jouw D:\ en I:\ is mijn versie van jouw R:\):

Als je in de instellingen van SAB zit ga je in het menu links naar 'Folders'. Daar vul je vervolgens deze dingen in:

Temporary download folder: G:\

Completed download folder: I:\

Volgens mij krijg je dan wat jij wilt. Hij geeft in ieder geval aan dat de Temporary download folder voor het downloaden van een release is en de Completed download folder is "where to store finished, fully processed (ik neem aan dat ie dan ook al unpacked is) downloads".
Helaas, Pakt hem nog steeds op de R: schijf uit. Verder werkt alles nu wel (Processing enz.)
pi_133955099
Klopt helemaal, hij pakt hem uit naar de completed folder. Gewoon SAB alles op D:\ laten zetten.
Die sickbeard script zorgt er wel voor dat het later naar de folder die je in sickbeard hebt staan verplaatst.
pi_133958909
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:44 schreef aldwych het volgende:
Klopt helemaal, hij pakt hem uit naar de completed folder. Gewoon SAB alles op D:\ laten zetten.
Die sickbeard script zorgt er wel voor dat het later naar de folder die je in sickbeard hebt staan verplaatst.
Gedaan maar hij word nog in de R:/ Map gezet. Dit zijn mijn settings, Of moet ik nog een extra categorie aanmaken zodat hij eerst naar bijv D:\TV gaat en dan dat hij hem van D:\TV naar R:\*Serie zet?
Folders:

Category's:

Sickbeard standaard map;
pi_133959215
Heb je gesaved en je computer gerestart?
pi_133959326
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:19 schreef editoor het volgende:
Heb je gesaved en je computer gerestart?
Save en SABnzb/Sickbeard opnieuw opgestart, Zou genoeg moeten zijn toch?
pi_133959383
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:21 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Save en SABnzb/Sickbeard opnieuw opgestart, Zou genoeg moeten zijn toch?
Ik zou een hele restart aanraden en kijken of er iets veranderd is. Ik had hier ook last van namelijk.
pi_133959525
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:21 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Save en SABnzb/Sickbeard opnieuw opgestart, Zou genoeg moeten zijn toch?
Draaien op de achtergrond mogelijk nog daemons die je file open hebben staan.
జ్ఞ‌ా
pi_133959734
quote:
2s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:25 schreef µ het volgende:

[..]

Draaien op de achtergrond mogelijk nog daemons die je file open hebben staan.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:22 schreef editoor het volgende:

[..]

Ik zou een hele restart aanraden en kijken of er iets veranderd is. Ik had hier ook last van namelijk.
Net opnieuw opgestart, Zelfde settings. Werkt nogsteeds niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133959800
Je settings staan nog steeds op D?
pi_133959857
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:30 schreef editoor het volgende:
Je settings staan nog steeds op D?
Yep (Bij SABnzbd) staat gewoon folders allemaal op de D schijf.
De TV dir heb ik niet erbij gezet BTW bij Sickbeard stond dat dat niet hoefde.

Zal toch puur aan SAB liggen denk ik zo
pi_133960005
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:32 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Yep (Bij SABnzbd) staat gewoon folders allemaal op de D schijf.
De TV dir heb ik niet erbij gezet BTW bij Sickbeard stond dat dat niet hoefde.

Zal toch puur aan SAB liggen denk ik zo
Als je begrijpt wat ze hier bedoelen, zou ik dit eens proberen: http://forums.sabnzbd.org/viewtopic.php?t=11565
pi_133960247
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:35 schreef editoor het volgende:

[..]

Als je begrijpt wat ze hier bedoelen, zou ik dit eens proberen: http://forums.sabnzbd.org/viewtopic.php?t=11565
Hm helaasch, deed ook niks. Misschien SAB even opnieuw installeren met alle settings deraf gooien.

Lijkt mij echt dat het vanaf die category komt.
pi_133960286
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:42 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Misschien SAB even opnieuw installeren met alle settings deraf gooien.

Dat lijkt mij ook de enige manier om het te fixen.
pi_133961099
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:42 schreef editoor het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook de enige manier om het te fixen.
Heb het eindelijk gevonden.
Het lag dus aan de categorie die moet niet R:/ zijn maar D:/Downloads.

Evengoed thanks voor de hulp jongens!
pi_133961291
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:59 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Heb het eindelijk gevonden.
Het lag dus aan de categorie die moet niet R:/ zijn maar D:/Downloads.

Evengoed thanks voor de hulp jongens!
gratz. blij dat het opgelost is.

mijn sickbeard is eindelijk error free.
al de bestandnamen van series staan ook eindelijk juist enzo
sommige manueel moeten hernoemen da's ook een werkje.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2013 22:07:16 ]
pi_133962997
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:44 schreef aldwych het volgende:
Gewoon SAB alles op D:\ laten zetten.
Volgende keer moet ik dat toch maar anders formulieren, zodat er niet stiekem nog ergens andere waardes staan.
pi_133963103
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 22:41 schreef aldwych het volgende:

[..]

Volgende keer moet ik dat toch maar anders formulieren, zodat er niet stiekem nog ergens andere waardes staan.
Ah, Sorry dat had ik niet gezien :')
Nouja, Hij doet het in ieder geval, evengoed nog bedankt :)

Nu nog even een fatsoenlijke indexer vinden (ben toevallig laatst van DogNZB afgegooid voortdat ik kon betalen)
pi_133964243
Hm het is wat lastig beoordelen welke NZB indexers goed zijn daar 99+% van al mijn series komen van nzb.su en sinds kort dognzb.cr.

Maar behalve die twee heb ik een levenslange abo bij www.usenet-crawler.com en nzbtv.net
Hoewel die laatste aan zijn lot lijkt overgelaten.
pi_133964880
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 23:04 schreef aldwych het volgende:
Hm het is wat lastig beoordelen welke NZB indexers goed zijn daar 99+% van al mijn series komen van nzb.su en sinds kort dognzb.cr.

Maar behalve die twee heb ik een levenslange abo bij www.usenet-crawler.com en nzbtv.net
Hoewel die laatste aan zijn lot lijkt overgelaten.
ik heb ook dognzb en nzbs en da werkt goed

alleen 1 serie lijkt ni te downloaden mss omdat het nog te nieuw is ofzo:
pi_133965881
Komt omdat die van amazon is en niet op een TV zender wordt uitgezonden. Heb ik wel binnen gekregen met sickbread index en dognzb zo te zien.

Gratiz: http://www.amazon.com/gp/product/B00CDBX1PA/
pi_133965999
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 23:33 schreef aldwych het volgende:
Komt omdat die van amazon is en niet op een TV zender wordt uitgezonden. Heb ik wel binnen gekregen met sickbread index en dognzb zo te zien.
heb teveel series voor HD dus heb SD gepakt enige versies da online zijn zijn 720p mss dat het daarom niet gedownload is. kan mss wel een uitzondering maken voor 1 serie weet niet of het goe is nog ni gekeken. maar nerd dingen doen het altijd goed bij mij :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')