abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_133340238
btc-e lagged hard
pi_133340328
is btc-e.com bereikbaar voor jullie?!
pi_133340437
Gewoon die kutuser negeren.

Mod, bij deze wil ik een verzoek doen om een topicban te doen. De kutuser verpest al 2 topics op een rij met z'n blaat-posts zonder geduldig in te lezen. Vele waarschuwingen daarover negeert hij.

Ben je met mij eens, quote deze post zodat de modjes een ban-verzoek zullen indienen.
pi_133340531
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 13:28 schreef Robuustheid het volgende:
Gewoon die kutuser negeren.

Mod, bij deze wil ik een verzoek doen om een topicban te doen. De kutuser verpest al 2 topics op een rij met z'n blaat-posts zonder geduldig in te lezen. Vele waarschuwingen daarover negeert hij.

Ben je met mij eens, quote deze post zodat de modjes een ban-verzoek zullen indienen.
Je bent zelf een kutuser.
En ik heb geen een waarschuwing gehad van welke moderator dan ook, dus waarom maak je probleem waar er geen zijn
pi_133340558
Bitcoin could go to millions of dollars! Vanessa Collette interviews Jeff Berwick at the 11th Annual Silver Summit

quote:
VC: Now moving over to Bitcoin- Bitcoin has continued to gain popularity and momentum --what do you think of the popularity it’s been gaining and are you still involved in any way?

JB: I'm definitely involved in terms that I love it… It started in 2009, I heard about it in 2011 and it was about three dollars at that point and I started doing some Bitcoin businesses last year or this year sorry I don't remember exactly but it was around $35 dollars actually when Cyprus happened and it went to two hundred fifty dollars and then it had a draw a major drawback and went down to about fifty dollars per Bitcoin - it's currently as we speak about $210. I believe if Bitcoin continues to have an uptake with the population and continues to be used as a currency it could go to - and I don’t mean to talk about crazy numbers here – but we're talking millions dollars a per Bitcoin.

VC: Wow, that’s quite an increase.

JB: It’s supply and demand and people are starting to realize these paper currencies with just pictures of criminals painted on them and like on the other side there's this pyramid with an all-seeing eye. People are starting to realize they’ve been fooled. We’ve been fooled since 1913 with the Federal Reserve and we really got fooled – I don't mean we but- the people in general- in 1971. And more and more people, especially younger people who are not seeing any of the good sides of government or central banking – seeing all the negative sides - they're born into two hundred fifty thousand dollars’ worth of debt in the US. You want to go to school -which is pointless, it's mostly useless- costs you a hundred thousand dollars. The younger people are starting to realize – there is starting to be an awakening that all this stuff is BS and a lot of people are gravitating towards Bitcoin- especially in places like Argentina where they have capital controls like real capital controls right now- we're going to see it in the US - we're seeing in the US- even in Germany right now, Berlin there's so many places that accept Bitcoin as currency and the central banks are very scared of this but they can't stop it.
Hele interview: http://www.silverseek.com(...)rwick-11th-annual-si
  zondag 17 november 2013 @ 13:34:38 #256
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_133340567
quote:
8s.gif Op zondag 17 november 2013 13:32 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

Je bent zelf een kutuser.
En ik heb geen een waarschuwing gehad van welke moderator dan ook, dus waarom maak je probleem waar er geen zijn
Ga lekker in ONZ spelen knul of leef je uit de op de trollbox op btc-e. Blijf hier gewoon weg.
pi_133340702
n65qih.jpg
:7
The less you give a fuck, the happier you'll be
pi_133340719
quote:
7s.gif Op zondag 17 november 2013 13:12 schreef drheisenberg het volgende:
waar the fuck kan ik btc kopen met ideal
niemand heeft het op voorraad, zelfs bitonic niet wtf
Bij mij kun je kopen. Hoeveel wil je er?
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133340791
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:34 schreef Tourniquet het volgende:
Bitcoin could go to millions of dollars! Vanessa Collette interviews Jeff Berwick at the 11th Annual Silver Summit

[..]

Hele interview: http://www.silverseek.com(...)rwick-11th-annual-si
In hoeverre hebben zulke berichten/interviews invloed op de waarde van de bitcoin?
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_133340855
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:44 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

In hoeverre hebben zulke berichten/interviews invloed op de waarde van de bitcoin?
Zal best meehelpen, vooral als steeds meer high-profile economen/ondernemers bitcoin gaan omarmen.
pi_133340893
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:41 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Bij mij kun je kopen. Hoeveel wil je er?
weet niet ligt eraan of ik korting krijg >:)
pi_133340898
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:47 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Zal best meehelpen, vooral als steeds meer high-profile economen/ondernemers bitcoin gaan omarmen.
Ja, dat zal ook wel een extra "trustfactor" met zich mee brengen..
pi_133340926
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:44 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Door dit soort berichten zullen meer mensen bitcoins willen hebben, waardoor de prijs verder omhoog gaat.
Winkels gaan bitcoins accepteren, alleen zal niemand met bitcoins betalen omdat de waarde zo snel stijgt.
Winkels stoppen weer met de bitcoin omdat niemand ermee betaald.
Mensen zien dat ze niks met de bitcoin kunnen doen en zullen alles weer verkopen.

Het zal vast niet zo negatief eindigen, maar ik denk wel dat dit soort berichten een bubble veroorzaken.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_133340952
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:50 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Door dit soort berichten zullen meer mensen bitcoins willen hebben, waardoor de prijs verder omhoog gaat.
Winkels gaan bitcoins accepteren, alleen zal niemand met bitcoins betalen omdat de waarde zo snel stijgt.
Winkels stoppen weer met de bitcoin omdat toch niemand betaald.
Mensen zien dat ze niks met de bitcoin kunnen doen en zullen alles weer verkopen.

Het zal vast niet zo negatief eindigen, maar ik denk wel dat dit soort berichten een bubble veroorzaken.
Uiteindelijk zal er met de bitcoin betaalt moeten worden voor producten, wil het stijgen in waarde en/of stabiliseren .. correct?

vasthouden aan de munt is eigenlijk dodelijk voor de valuta?
pi_133341067
quote:
7s.gif Op zondag 17 november 2013 13:49 schreef drheisenberg het volgende:
Ligt eraan hoeveel je er koopt. Het minimum is 50.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133341082
Jace_TBL, negeer die kutuser toch. :).

Hoe meer aandacht je aan geeft, hoe harder het kind gaat krijsen.
pi_133341085
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:55 schreef Robuustheid het volgende:
Jace_TBL, negeer die kutuser toch. :).
jij ziet deze reactie looplooploop
pi_133341108
quote:
7s.gif Op zondag 17 november 2013 13:49 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

Je zult juist een premium morten betalen omdat je niet een aantal dagen hoeft te wachten.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133341114
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 13:56 schreef Zith het volgende:

[..]

Je zult juist een premium morten betalen omdat je niet een aantal dagen hoeft te wachten.
nee
pi_133341140
quote:
7s.gif Op zondag 17 november 2013 13:57 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

nee
jawel
  zondag 17 november 2013 @ 13:58:46 #271
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_133341163
Kan een moderator ingrijpen!? Dit topic veranderd steeds meer in een slowchat ONZ topic welke totaal niet AEX waardig is!
pi_133341189
Klaag dan in het Feedback topic in plaats van hier.

Hier lopen klagen wordt het topic niet beter van.
pi_133341212
Uitspraken dat de Bitcoin per stuk miljoenen waard zullen worden vind ik een beetje nergens op gebaseerd. Er zal wel een motivatie achter zitten, vaar vooralsnog moet je Harry en Rita op de lokale markt maar eens vragen of ze interesse hebben om met Bitcoin te betalen.

Vooralsnog is het een manier om je geld ergens in te investeren. Nu de motor goed is gaan draaien is het aan ons, de grote economen en de massamedia om het voor het normale volk toegankelijk te krijgen.

Dat kan nog wel eens heel erg lang gaan duren, daar het vooral een enorm ingewikkeld iets is voor de normale mens.

Overigens ben ik er ergens wel van overtuigd dat het een zelfde shift teweeg zal brengen zoals email heeft gedaan, twintig jaar geleden.
pi_133341213
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:50 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Winkels stoppen weer met de bitcoin omdat niemand ermee betaald.

Het zal vast niet zo negatief eindigen, maar ik denk wel dat dit soort berichten een bubble veroorzaken
het kost bedrijven niets extra's om een btc optie te houden en ze krijgen het geld direct in euros. Er is geen reden voor hun om de optie later weer weg te halen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 17 november 2013 @ 14:01:55 #275
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_133341236
Vraagje. In een filmpje van Khan Academy wordt gezegd dat nodes die block chains genereren beloond worden met bitcoins en dat dat minen is. Ik dacht echter dat bitcoins minen op dezelfde manier ging als goud delven: je computer gaat als het ware op zoek naar bitcoins door ingewikkelde berekeningen (die steeds moeilijker worden) uit te voeren en 'vindt' zo nieuwe bitcoins. Zit ik er nou helemaal naast? ;(
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')