abonnement Unibet Coolblue
pi_133283623

(het is dus een taart 8-) )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133283697
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:01 schreef golfer het volgende: Misschien even via http://ticketspy.nl/ kijken of er aantrekkelijke last-minutes te vinden zijn in die periode? Zanzibar of zo?
het probleem is datw e willen kunnen rondtoeren en dus niet op een resort vastzitten. Gewoon een huisje en auto. En dan valt heel veel af: zanzibar, kaapverdische eilanden etc. Tuurlijk wel heerlijk zon op den bek, maar we willen gewoon naar de markt kunnen en wandelen etc. Curacao voldeed aan die eisen en was tot obze verbazing half december zeer voordelig. Ben ook geintereseerd in de geschiedenis van de Antillen, dus alles kwam samen, zeg maar. Nou ja, bijna alles. :P

Is Vork jarig? Of is er iets anders te vieren?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133283717
Minilot, hou je niet van reizen, of kwam het er gewoon niet vaker van?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133283725
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:06 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
(het is dus een taart 8-) )
:D hoe cool!!

Volgens facebook is ie jarig ja :Y
pi_133283726
Vork is jarig :Y

En Dude, je kan ook in de winter een lang weekend naar Barcelona oid. Dan heb je toch zon O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133283766
Wij hebben vrienden op Aruba wonen, dus in theorie zouden we daar vrij voordelig vakantie kunnen vieren, maar het trekt me totaal niet :') |:(

(en te ver vliegen..)
pi_133283769
Inderdaad balen Dude. Maarja, je komt vanzelf weer een andere leuke vakantie tegen.

Ikzelf ben al anderhalf jaar niet op vakantie geweest. Heb nu momenteel ook nog 20 vrije dagen over ofzo... Mijzelf aan het dwingen de laatste maanden af en toe een lang weekend er van te maken.
pi_133283843
:@ ik ben al 4x geweest dit jaar.. En op de valreep telt Texel nog meer voor dit jaar als nr5..
pi_133283872
Ik ben al blij dat ik eindelijk weer eens weg ga. Al is het op familiebezoek :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133283972
Dit was ook wel een extreem jaar met wat dingen die toevallig zo samen komen. Voelt best verwend.. Meestal gaan we wel 2x per jaar op vakantie: 1x in de zomer en 1x wadden in de herfst..
pi_133284070
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Minilot, hou je niet van reizen, of kwam het er gewoon niet vaker van?
Komt er gewoon niet van. Vaak blut. En ook geen enorme behoefte om heel ver weg te gaan. Lijkt me best tof hoor, maar de drang is niet dusdanig groot dat ik er per se heel veel geld en/of moeite in wil steken.
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 15 november 2013 @ 14:24:17 #12
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133284133
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:10 schreef Isabeau het volgende:
Vork is jarig :Y

En Dude, je kan ook in de winter een lang weekend naar Barcelona oid. Dan heb je toch zon O+
Barcelona is toch gewoon ook koud, in de winter? Of niet?
Wil er sowieso nog een keer naartoe.

Ik ben zeer zeer zeer verliefd op het prachtige licht in de Cariben. Kan het niet goed uitleggen, maar alles lijkt net een tandje dieper van kleur en de zon schijnt rechtstreeks je hart in. Ik loop er op wolkjes!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133284143
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben zeer zeer zeer verliefd op het prachtige licht in de Cariben. Kan het niet goed uitleggen, maar alles lijkt net een tandje dieper van kleur en de zon schijnt rechtstreeks je hart in. Ik loop er op wolkjes!
Dat klinkt tof :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_133284181
Bij mij de laatste keer vorig jaar juni geweest meen ik. Naar Kroatië met vrienden. Na die tijd afscheid genomen van heel wat van die vrienden (lang verhaal), depressief geweest (lang verhaal) en dit jaar de paar vrienden die over waren onder de plak dus met vriendin op vakantie. Dus dan komt het er allemaal niet van.
  vrijdag 15 november 2013 @ 14:26:38 #15
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133284189
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:22 schreef minilot het volgende:

[..]

Komt er gewoon niet van. Vaak blut. En ook geen enorme behoefte om heel ver weg te gaan. Lijkt me best tof hoor, maar de drang is niet dusdanig groot dat ik er per se heel veel geld en/of moeite in wil steken.
Oh de geuren en kleuren van een vreemd land... Ik ben verslingerd aan reizen.

Hoewel ik ook altijd weer met plezier naar huis ga. Ik kan de katten ook slecht missen. Vertrekken is een enorm drama voor mij. Maar eenmaal weg... Whoei.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133284222
O, ik vind vertrekken juist altijd het leukste! :D

En als ik dan eenmaal een paar dagen op een andere plek ben dan denk ik 'meh' en heb ik het wel weer gezien en dan kan ik wel weer naar huis. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_133284244
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:26 schreef Molleman het volgende:
Bij mij de laatste keer vorig jaar juni geweest meen ik. Naar Kroatië met vrienden. Na die tijd afscheid genomen van heel wat van die vrienden (lang verhaal), depressief geweest (lang verhaal) en dit jaar de paar vrienden die over waren onder de plak dus met vriendin op vakantie. Dus dan komt het er allemaal niet van.
O, dat is allemaal knap vervelend dan. :*
Alleen op vakantie gaan een optie?
Let me see you stripped down to the bone
pi_133284389
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:28 schreef minilot het volgende:

[..]

O, dat is allemaal knap vervelend dan. :*
Alleen op vakantie gaan een optie?
Wellicht wel. Vakanties uitzoeken is alleen niet mijn sterkste punt. Zou het graag een keer willen maar nog wel een grote stap voor mij.
pi_133284406
ik wil ook weer op vakantie. Hoewel we vaak weg van huis zijn is dat of familie bezoek of werk. Het grote nadeel van in het buitenland wonen.

Het is ondertussen al 3 jaar geleden dat we samen weg zijn geweest, met alleen wij tweeen, zonder familie enzo...Hopelijk volgende zomer, als de duutser klaar is met z'n phd! Voor die tijd ga ik wel een maand of anderhalf naar India voor het werk, dus wat dat betreft kan ik niet klagen..
pi_133284473
Ik ben bezig met een lekkere deken voor Tav en ben nu met een baan bezig in echt een waanzinnig kleur paars. Heel diep en donker.. soms zijn kleuren zo mooi O+
  vrijdag 15 november 2013 @ 14:57:37 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133285151
Vakantievoorpret is leuk. Weer thuiskomen na de vakantie is nog leuker. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133285311
Nog steeds een beetje vrolijk van die Brian Cox/ Dr.Who-special van gisterenavond.. Sowieso, als wetenschappers op zo'n verrukkelijk enthousiaste manier over het universum, quantummechanica en relativiteitstheorie praten, dan krijg ik daar soms net zo'n warm en fuzzy gevoel van als vroeger wanneer de dominee vertelde over het kindeke Jezus. :)
Kerstgedachtes anno 2013. ~:)

Ik weet nog dat ik toen ik klein was vooral altijd bang en ongemakkelijk werd van denken aan de uitgestrektheid van het heelal en de elementaire bouwstenen waar alles van gemaakt is, terwijl ik dat nu juist zó prachtig vind en zeer geschikt ter relativering van aardse ongenoegens en zorgen O+
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 november 2013 @ 15:07:42 #23
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133285437
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:03 schreef minilot het volgende:
Nog steeds een beetje vrolijk van die Brian Cox/ Dr.Who-special van gisterenavond.. Sowieso, als wetenschappers op zo'n verrukkelijk enthousiaste manier over het universum, quantummechanica en relativiteitstheorie praten, dan krijg ik daar soms net zo'n warm en fuzzy gevoel van als vroeger wanneer de dominee vertelde over het kindeke Jezus. :)
Kerstgedachtes anno 2013. ~:)

Ik weet nog dat ik vroeger vooral altijd bang en ongemakkelijk werd van denken aan de uitgestrektheid van het heelal en de elementaire bouwstenen waar alles van gemaakt is, terwijl ik dat nu juist zó prachtig vind en zeer geschikt ter relativering van aardse ongenoegens en zorgen O+
Als je maar niet Stille Nacht gaat zingen. Dat mag niet meer :')
quote:
De Rooms-Katholieke Kerk in Nederland wil kerstliederen als 'Stille Nacht' en 'De herdertjes lagen bij nachte' weren uit diensten. De liederen zijn daarom niet langer opgenomen in de liedboekjes.

Norbertijn Joost Jansen is directeur van de Abdij van Berne in Heeswijk-Dinther, waar de liedboekjes worden uitgegeven. Hij zegt dat het besluit op voorspraak van de Nederlandse bisschoppen is genomen.

"Te rigoureus"
De reden is de grote zorg bij de bisschoppen over de kwaliteit van liturgie, zegt Jansen. Hij vindt die zorg te prijzen. "Maar tegelijkertijd vind ik dat ze te rigoureus te werk gaan", zegt hij.

"Ik hoop dat het gezond verstand op een gegeven moment gaat overwinnen. Dat mensen gaan zeggen: ja, dit kan toch niet. Laten we daarin de soepelheid bewaren."

Liederen als 'Stille Nacht' zijn wel opgenomen in de liedboeken van de kerk in andere landen, zoals Duitsland en de VS.

St. Bavokerk
Dirigent Sanne Nieuwenhuijsen van de Koorschool in Haarlem bevestigt dat 'Stille Nacht' in officiële kerkdiensten niet meer gezongen mag worden.

Bij de nachtmis in de St. Bavokerk in Haarlem wordt het lied vooraf gezongen, voordat de priester binnenkomt. "Dat mag wel en dat waren we toch al van plan", zegt ze.

De Rooms-Katholieke Kerk in Nederland wil nog niet reageren.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133285493
Nou ja! Waarom toch? Ik heb zoete herinneringen aan zingen over herdertjes die bij nahahahachten lagen hoor.

Ik mag dan al heel lang zo atheïstisch zijn als maar kan - mijn jongste jaren in de bible belt, daar blijf ik fijn nostalgisch over :)

[ Bericht 3% gewijzigd door minilot op 15-11-2013 15:23:41 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_133285810
Ik vind weekendjes weg wel enorm tof. Maar meerdere weken gaat het me tegenstaan.
pi_133286221
*O* *O* fotodag in de hut gaat door maandag *O* *O*
  vrijdag 15 november 2013 @ 15:43:23 #27
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133286393
Gatverdamme, wat kunnen verstokte oude rokers toch intens stinken. Hele treincoupe is bedwelmt door een nogal volks echtpaar...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_133286981
Dude wat jammer -O-
pi_133287046
Voor Sun *O* en kleurtjes O+

Mini, sowieso wetenschap O+

Rokers o|O
  vrijdag 15 november 2013 @ 16:09:16 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133287220
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:03 schreef Bluezz het volgende:

Rokers o|O
Sprak de ex-rookster. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133287288
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:43 schreef TAV74 het volgende:
Gatverdamme, wat kunnen verstokte oude rokers toch intens stinken. Hele treincoupe is bedwelmt door een nogal volks echtpaar...
Je had ze soms ook in de spreekkamers in het ziekenhuis en als ze dan weg waren gingen we er met de luchtverfrisser door omdat de hele spreekkamer dan stonk naar rook :') Zo smerig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133287379
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:36 schreef Sunnythesun het volgende:
*O* *O* fotodag in de hut gaat door maandag *O* *O*
Cool :D Ben benieuwd naar de resultaten met Bigma :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133287413
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Cool :D Ben benieuwd naar de resultaten met Bigma :9
Ja ik ook :) neem wel ook de onovertroffen 70-200 mee :P

Nog even bedenken wat ik ga bakken om de dag mee door te komen maandag :9 Iets zoets en iets hartigs wil ik mee nemen iig.
pi_133287484
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Sprak de ex-rookster. ;)
Dat zijn nog de ergsten, ex-rokers die over rokers klagen :P
pi_133287489
Speculaascake is mooi, ruikt lekker en ik moet ervan af blijven :(
pi_133287496
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:17 schreef Molleman het volgende:

[..]

Dat zijn nog de ergste, ex-rokers die over rokers klagen :P
Ik klaag niet over roekers.
Ik zeg alleen dat ze stinken.

*)
pi_133287531
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:18 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik klaag niet over roekers.
Ik zeg alleen dat ze stinken.

*)
Dank je -O-
pi_133287563
Zou ook wel willen stoppen hoor, daar niet van. Alleen moet ik er zelf wel echt achter staan ;)
pi_133287578
Mijn ouders zijn allebei zware kettingrokers - ik ruik het echt niet als mensen roken. Ondanks het feit dat ik al twaalf jaar op mezelf woon en zelf niet rook.
Let me see you stripped down to the bone
pi_133287589
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:19 schreef Molleman het volgende:

[..]

Dank je -O-
Tja, is wel waar. Ik als ex-roker schaam me met terugwerkende kracht voor de stank die om me heen heeft gehangen :X Dat ruik je zelf niet meer he..
  vrijdag 15 november 2013 @ 16:21:54 #41
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133287642
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Sprak de ex-rookster. ;)
Ik ben ook ex roker ;) moet er niet meer aan denken, maar ben ook absoluut geen antirook terrorist. Maar er zitten echt beroepsrokers tussen die uit elke porie teer lekken. Brrrr.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_133287697
Mijn ouders roken nu zo'n elektrische sigaret. Dat ruikt lekker zoet. Smaakt ook lekker zoet. O+ Ik zou er bijna voor mee beginnen met roken.
pi_133287729
Ik vind het wel bijzonder dat ik het bij mijn ouders thuis niet vind stinken (ben ik gewend?) maar bij mijn schoonouders die een ander merk roken, ruik ik het wel duidelijk....
pi_133287733
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:23 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders roken nu zo'n elektrische sigaret. Dat ruikt lekker zoet. Smaakt ook lekker zoet. O+ Ik zou er bijna voor mee beginnen met roken.
Ha, die heb ik laatst ook eens geprobeerd. Zoveel smaken te krijgen - lollig! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_133287770
Eigenlijk moet het niet zo moeilijk zijn, stoppen met roken. En zo gruwelijk veel rook ik ook niet, 2-3 pakjes per week of zo. Maat van me zit nu ook aan de elektronische sigaret. Misschien ook proberen. Leek best wel op het gevoel dat ik bij roken heb.
pi_133287786
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:20 schreef minilot het volgende:
Mijn ouders zijn allebei zware kettingrokers - ik ruik het echt niet als mensen roken. Ondanks het feit dat ik al twaalf jaar op mezelf woon en zelf niet rook.
De meeste rokers ruik je ook helemaal niet vind ik. Het lijkt wel of sommige mensen er mee doordrongen zijn, met die stank (roken ze misschien in een auto of zo?)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133287816
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:25 schreef Molleman het volgende:
Eigenlijk moet het niet zo moeilijk zijn, stoppen met roken. En zo gruwelijk veel rook ik ook niet, 2-3 pakjes per week of zo. Maat van me zit nu ook aan de elektronische sigaret. Misschien ook proberen. Leek best wel op het gevoel dat ik bij roken heb.
Doen!


O+ :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_133287828
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:25 schreef Molleman het volgende:
Eigenlijk moet het niet zo moeilijk zijn, stoppen met roken. En zo gruwelijk veel rook ik ook niet, 2-3 pakjes per week of zo. Maat van me zit nu ook aan de elektronische sigaret. Misschien ook proberen. Leek best wel op het gevoel dat ik bij roken heb.
Ik geloof dat niet, er zijn te veel mensen die graag willen stoppen en die het maar niet lukt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133287875
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De meeste rokers ruik je ook helemaal niet vind ik. Het lijkt wel of sommige mensen er mee doordrongen zijn, met die stank (roken ze misschien in een auto of zo?)
Mijn moeder rookte altijd in de auto, maar die stonk toch ook echt niet hoor. Misschien is het ook gewoon "oude rook" of iets. Gewoon een combinatie van roken en slechte persoonlijke hygiëne.
pi_133287886
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De meeste rokers ruik je ook helemaal niet vind ik. Het lijkt wel of sommige mensen er mee doordrongen zijn, met die stank (roken ze misschien in een auto of zo?)
Naar mijn weten stink ik alleen echt naar rook wanneer ik bij een maat van mij ben geweest. Tenminste, dan krijg ik klachten van anderen. Hij is dan ook een zware shag roker, niet te weinig. En hij steekt ook regelmatig een joint op als ik op bezoek ben. En dan zitten we in een ruimte waar geen enkele ventilatie is.
pi_133287908
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof dat niet, er zijn te veel mensen die graag willen stoppen en die het maar niet lukt.
Blijkbaar. Zelf vond ik het heel makkelijk toen ik eenmaal de knop om had. Maar heb nooit 'pogingen' gedaan of geminderd of zo, dat had geen zin wist ik wel. Ik ben gewoon gestopt. Eenvoudig niet-meer-doen. Geen idee of ik dat een 2e keer weer zo gemakkelijk zou kunnen hoor.. ga ik ook niet testen :+
pi_133287916
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof dat niet, er zijn te veel mensen die graag willen stoppen en die het maar niet lukt.
Er zijn ook veel mensen die willen afvallen en die het niet lukt. Maakt het daadwerkelijke afvallen niet lastig.
pi_133287951
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Er zijn ook veel mensen die willen afvallen en die het niet lukt. Maakt het daadwerkelijke afvallen niet lastig.
Veeeeeel moeilijker vind ik! Want cold turkey stoppen met eten kan nu eenmaal niet :P
pi_133287961
quote:
Die dingen zijn dus niet zo geweldig vind ik. Krijg je niet echt een goede throath hit bij, die je bij een echte sigaret wel hebt.
pi_133287967
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:29 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Veeeeeel moeilijker vind ik! Want cold turkey stoppen met eten kan nu eenmaal niet :P
Kan wel hoor. :D
  vrijdag 15 november 2013 @ 16:29:58 #56
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133287969
Ik heb 40 jaar als een ketter (meer dan een pakje per dag) gerookt totdat ik in september 2008 besloot om cold-turkey te stoppen.
Geen moment meer aandrang gehad om weer te gaan roken.

Als je wil, kan je dus gewoon stoppen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133287984
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Er zijn ook veel mensen die willen afvallen en die het niet lukt. Maakt het daadwerkelijke afvallen niet lastig.
Ja maar eten moet je wel, roken niet.
pi_133287989
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:29 schreef golfer het volgende:
Ik heb 40 jaar als een ketter (meer dan een pakje per dag) gerookt totdat ik in september 2008 besloot om cold-turkey te stoppen.
Geen moment meer aandrang gehad om weer te gaan roken.

Als je wil, kan je dus gewoon stoppen.
Jij en ik wel. Andere mensen blijkbaar niet.. :) Ken er genoeg die keer op keer falen.
pi_133287990
Ik ben er weer even vandoor. Moet even bier gaan drinken op kantoor. :P
pi_133287997
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:29 schreef Molleman het volgende:

[..]

Die dingen zijn dus niet zo geweldig vind ik. Krijg je niet echt een goede throath hit bij, die je bij een echte sigaret wel hebt.
Ah, okee. Ik ben zelf geen roker (andere middelen daarentegen: :9 !), dus dat zou ik niet weten. Vind de reclames in elk geval tof en het smaakaanbod is leuk :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_133288083
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah, okee. Ik ben zelf geen roker (andere middelen daarentegen: :9 !), dus dat zou ik niet weten. Vind de reclames in elk geval tof en het smaakaanbod is leuk :)
Je snapt dat ik bij andere middelen aan hele heftige dingen denk als je het zo mysterieus brengt he. :7
pi_133288114
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je snapt dat ik bij andere middelen aan hele heftige dingen denk als je het zo mysterieus brengt he. :7
Terecht! :Y

Op z'n tijd hoor. Eén, twee keer per jaar, in de zomer. Eventueel rond oud&nieuw.
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 15 november 2013 @ 16:34:42 #63
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133288117
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:29 schreef golfer het volgende:
Ik heb 40 jaar als een ketter (meer dan een pakje per dag) gerookt totdat ik in september 2008 besloot om cold-turkey te stoppen.
Geen moment meer aandrang gehad om weer te gaan roken.

Als je wil, kan je dus gewoon stoppen.
Zelfde ervaring. Na dik tien jaar cold turkey gestopt. Alleen in het eerste jaar in twee stress situaties gezondigd, maar dat leidde ook totaal niet tot een echte terugslag.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_133288150
Mijn beste vriend is na een stuk of vijf misgelopen pogingen begin dit jaar eindelijk helemaal gestopt. Het lijkt dus definitief gelukt te zijn! Vind ik tof voor/van 'm, want het was voor hem niet bepaald makkelijk. ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_133288634
Ook @kouwe kalkoen gestopt.
Alweer bijna 27 jaar of zo *)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 november 2013 @ 16:55:55 #66
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133288686
Hier bleef het bij een paar oefensigaretjes :P.

Vanavond Pasta Witte Bolognese :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133288862
Fail @ stoppen mét roken meldt -O-
Als ik nu een uurtje op de stoel bezig blijf, loop ik niet naar de overkant ...
Laatste weken is het weer bar en boos met een pakje sig. in huis.

Voor sommige is stoppen met roken lastiger...
Jokkebrok heeft een hele verhandeling geschreven LIF / Elektronisch roken / e-smoken / dampen / vapen

Ipv. Curacao is de Can.Eilanden niks? Warm en zon en een hutje met auto ...mmm
Gaat Eliza daar niet heen?
  vrijdag 15 november 2013 @ 17:21:39 #68
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133289477
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:01 schreef AnneX het volgende:
Fail @ stoppen mét roken meldt -O-
Als ik nu een uurtje op de stoel bezig blijf, loop ik niet naar de overkant ...
Laatste weken is het weer bar en boos met een pakje sig. in huis.
:o
Rook jij? Is mij nooit opgevallen die keren dat we elkaar ontmoet hebben.

quote:
Ipv. Curacao is de Can.Eilanden niks? Warm en zon en een hutje met auto ...mmm
Gaat Eliza daar niet heen?
Met kerst betaal je echt helemaal de hoofdprijs voor dat soort reisbestemmingen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133289691
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:21 schreef golfer het volgende:

[..]

:o
Rook jij? Is mij nooit opgevallen die keren dat we elkaar ontmoet hebben.

[..]

Met kerst betaal je echt helemaal de hoofdprijs voor dat soort reisbestemmingen.
:X

En

:X
pi_133290094
AX ruik je niet, that's for sure :7
pi_133290606
Ivoire de Balmain authentique... *O*

De nieuwe versie was er op Schiphol en vies ! o|O @ Steer.
pi_133291109
Oh heerlijk zeg...ik blijf hangen bij Max op twee...Engelbert doet ut nog...zingen :D en Petula ook _O_
pi_133291349
Op kantoor zojuist heel Addams Family Values gekeken, voor het eerst in járen! Was ooit mijn favoriete film. *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_133291456
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:29 schreef minilot het volgende:
Op kantoor zojuist heel Addams Family Values gekeken, voor het eerst in járen! Was ooit mijn favoriete film. *)
Is het 2e deel toch? Vond geloof ik de 1e leuker. Maar hoe dan ook leuke film :Y

Ik verheug me al weer op de kerstweek.. dan mag ik Babe weer kijken O+
pi_133291488
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:29 schreef minilot het volgende:
Op kantoor zojuist heel Addams Family Values gekeken, voor het eerst in járen! Was ooit mijn favoriete film. *)
Hoe doe je dat toch, werken en films kijken/muziek luisteren :D

Adams family O+
pi_133291573
Vond de originele serie zo tof O+ werd vroeger door de VPRO uitgezonden zondag ochtend meen ik.. keek ik graag :Y
pi_133291637
Bloes, is simpel - mijn klusjes (eerste, tweede en derdelijns) zijn grotendeels af, heb nog wat overgehouden voor morgen aangezien ik dan ook nog moet werken en ongeveer vier keer per uur krijg ik een telefoontje omtrent een op te lossen probleem en dan gaan muziek en filmpjes even op pauze. :)

(Films kijk ik alleen als ik in mijn uppie op kantoor zit, maar da's best vaak.)

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:34 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Is het 2e deel toch? Vond geloof ik de 1e leuker. Maar hoe dan ook leuke film :Y

Nee, nee - twee is het leukst! Afgezien van die oeroude, geniale teevee-serie dan O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_133291652
haha het is lang geleden dat ik ze gezien heb, dus wellicht heb je gelijk. Is deel 2 met cousin It?
pi_133291668
Yep, en met de kinderen die naar een afgrijselijk vrolijk zomerkamp moeten :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_133291686
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:43 schreef minilot het volgende:
Yep, en met de kinderen die naar een afgrijselijk vrolijk zomerkamp moeten :)
Ohja, dat kamp vond ik een iets beetje 'typisch-deel-2-gezocht', maar cousin Itt is altijd favoriet geweest hier O+
pi_133291741
Wellicht een beetje gezocht ja, maar het werkt erg goed en de films is echt heel lollig! Addams Family values wordt ook wel algemeen gezien als een voorbeeld van een vervolgfilm die beter is dan de eerste volgens mij.

Ik vind 'm in elk geval nog steeds erg tof!
Let me see you stripped down to the bone
pi_133291752
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:41 schreef minilot het volgende:
Bloes, is simpel - mijn klusjes (eerste, tweede en derdelijns) zijn grotendeels af, heb nog wat overgehouden voor morgen aangezien ik dan ook nog moet werken en ongeveer vier keer per uur krijg ik een telefoontje omtrent een op te lossen probleem en dan gaan muziek en filmpjes even op pauze. :)

(Films kijk ik alleen als ik in mijn uppie op kantoor zit, maar da's best vaak.)

Aha! Fijn zeg :)
pi_133291797
:Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_133291917
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:46 schreef minilot het volgende:
Wellicht een beetje gezocht ja, maar het werkt erg goed en de films is echt heel lollig! Addams Family values wordt ook wel algemeen gezien als een voorbeeld van een vervolgfilm die beter is dan de eerste volgens mij.

Ik vind 'm in elk geval nog steeds erg tof!
Dat gebeurt niet vaak nee :) Die Hard :Y
pi_133292009
Gremlins 2 :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_133292034
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:55 schreef minilot het volgende:
Gremlins 2 :Y
Jaaaa!! :Y Rambooooooooo *poef* _O_
pi_133292059
O en Batman Returns O+ Die ken ik bijna uit mijn hoofd.

Let me see you stripped down to the bone
pi_133292088
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:57 schreef minilot het volgende:
O en Batman Returns O+ Die ken ik bijna uit mijn hoofd.

[ afbeelding ]
:N vind die batmanfilmserie niet leuk.. de nieuwe vind ik veeeel toffer.
  vrijdag 15 november 2013 @ 18:58:31 #89
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133292107
Godfather 2 is ook minimaal gelijkwaardig aan het origineel, en back to the future ook :Y En The Dark Knight vond ik nog toffer dan Batman begins :Y
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 november 2013 @ 19:00:29 #90
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133292166
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:55 schreef borisz het volgende:

Vanavond Pasta Witte Bolognese :+
Naar recept van Giovanni en Roberta van 24kitchen :P

Recensie: Was wel lekker hoor. Maar doe mij naar een echte bolognese of een echte killer-mac-and-cheese maar zo half half is eigenlijk het net niet.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133292181
Tuurlijk is de Batman-reboot enorrrrrm gaaf, maar ik heb ook wel een zwak voor die twee Batman-films van Tim Burton hoor! Ik ben inmiddels wel een beetje op het nieuwere werk van Tim Burton afgeknapt, maar Batman (1989) en Batman Returns (1992) vind ik echt verrukkelijk. Niet zo supergoed en heftig en cool als de nieuwe Batman-films van nu natuurlijk, maar wel met een heel eigen, specifieke charme. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_133292209
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:00 schreef minilot het volgende:
Tuurlijk is de Batman-reboot enorrrrrm gaaf, maar ik heb ook wel een zwak voor die twee Batman-films van Tim Burton hoor! Ik ben inmiddels wel een beetje op het nieuwere werk van Tim Burton afgeknapt, maar Batman en Batman Returns vind ik echt verrukkelijk. Niet zo supergoed en heftig en cool als de nieuwe Batman-films van nu natuurlijk, maar wel met een heel eigen, specifieke charme. O+
Ja ik kan me het wel voorstellen maar ik voel 'em niet. Vermakelijk, meer niet. :)
pi_133292283

Och, die heerlijke zweem van Duits expressionisme! O+ En die bizar toffe soundtrack!

Ik denk dat ik m'n film voor mijn kantoordienst van morgen heb! >:)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:04:06 #94
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133292301
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:00 schreef minilot het volgende:
Tuurlijk is de Batman-reboot enorrrrrm gaaf, maar ik heb ook wel een zwak voor die twee Batman-films van Tim Burton hoor! Ik ben inmiddels wel een beetje op het nieuwere werk van Tim Burton afgeknapt, maar Batman (1989) en Batman Returns (1992) vind ik echt verrukkelijk. Niet zo supergoed en heftig en cool als de nieuwe Batman-films van nu natuurlijk, maar wel met een heel eigen, specifieke charme. O+
Heb wel een zwak voor Burton, maar veel van zijn films werken bij mij niet zo. Behalve Big Fish O+
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_133292359
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:04 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Heb wel een zwak voor Burton, maar veel van zijn films werken bij mij niet zo. Behalve Big Fish O+
Snif, ja. Big Fish. O+

Ik vind alles tot aan Mars Attacks + Big Fish heel erg gaaf, maar wat er verder de laatste jaren uit zijn koker komt: nee.. :N Een beetje een ongeïnspireerde herhaling van zichzelf.

Neemt niet weg dat ik nog best flink genoten heb van Sleepy Hollow en Sweeney Todd en Charlie and the Chocolate Factory enzo, maar het doet me niet zoveel meer als zijn oude films.

(Ik ga nog niettemin naar elk van zijn films hoor, liefst meteen op de premieredag :))
Let me see you stripped down to the bone
pi_133292654
(Verder hol ik ook altijd meteen naar de bios zodra er iets nieuws van Terry Gilliam, Gus van Sant, Ridley Scott of Sofia Coppola uitkomt O+ #filmfan)
Let me see you stripped down to the bone
pi_133292784
Sweeney Todd O+ blijf ik toch ook wel erg leuk vinden.
pi_133293172
Big Fish is briljant ja ;( O+
Sleepy Hollow vond ik ook wel leuk nog.. Maar verder idd niet echt heel erg.
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:28:56 #99
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133293195
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:05 schreef minilot het volgende:

[..]

Snif, ja. Big Fish. O+

Ik vind alles tot aan Mars Attacks + Big Fish heel erg gaaf, maar wat er verder de laatste jaren uit zijn koker komt: nee.. :N Een beetje een ongeïnspireerde herhaling van zichzelf.

Neemt niet weg dat ik nog best flink genoten heb van Sleepy Hollow en Sweeney Todd en Charlie and the Chocolate Factory enzo, maar het doet me niet zoveel meer als zijn oude films.

(Ik ga nog niettemin naar elk van zijn films hoor, liefst meteen op de premieredag :))
Mars Attacks, die vind ik ook geweldig *O*
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_133294027
Op naar huis! Sigara böreği eten. :Y)

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:17 schreef Sarabi het volgende:
Sweeney Todd O+ blijf ik toch ook wel erg leuk vinden.
Sowieso, Sondheim-musicals zijn fantastisch qua muziek O+ Weet alleen niet zozeer of Johnny Depp hierin nou de juiste keuze was..
Let me see you stripped down to the bone
pi_133294549
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:48 schreef minilot het volgende:
Op naar huis! Sigara böreği eten. :Y)

[..]

Sowieso, Sondheim-musicals zijn fantastisch qua muziek O+ Weet alleen niet zozeer of Johnny Depp hierin nou de juiste keuze was..
Nomnom die zijn lekker :9

Mijn schoonfamilie raakt langzaam aan mijn kookstijl gewend. Het was qua eten een typisch Engelse familie, dus aardappels-vlees-groente en helaas alles doodgekookt.Maar mijn kookdagen zijn nu uitgebreid van 3 naar 5 dagen omdat iedereen mijn eten lekker vindt. Het moet nog steeds wel voornamelijk avg-en soms pasta zijn om iedereen tevreden te houden maar er zijn zooo veel manieren om daar wat van te maken als je kan koken.. Dus dat is een leuke ontdekkingsreis :)

(Mijn vriend is trouwens wel een avontuurlijke eter die een hekel heeft aan zijn moeders kookstijl ;) )
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:04:07 #102
63722 z80
I fink you freaky
pi_133294659
ik kan niet tegen tabaksrook krijg er knallende koppijn van en het slaat op de luchtwegen.
als je uit gaat en aan een roker vraagt of de rook de andere kant opgeblazen kan worden krijg je een grote bek + een lading rook in je gezicht. als de zelfde roker na een paar jaar gestopt is met roken gaat deze al compleet door het lint als er een roker ergens een peuk wil opsteken waar het niet mag.

en elke roker ruik je. de ene wat meer dan de ander. en sommige stinken naar een asbak van een paar dagen oud.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_133294678
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:48 schreef minilot het volgende:
Op naar huis! Sigara böreği eten. :Y)

[..]

Sowieso, Sondheim-musicals zijn fantastisch qua muziek O+ Weet alleen niet zozeer of Johnny Depp hierin nou de juiste keuze was..
Hoe kan Johnny nu ooit niet de beste keus zijn ;)
pi_133295156
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe kan Johnny nu ooit niet de beste keus zijn ;)
Hele goede vraag :D ;)
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:34:24 #105
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133295943
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:01 schreef AnneX het volgende:
Fail @ stoppen mét roken meldt -O-
Als ik nu een uurtje op de stoel bezig blijf, loop ik niet naar de overkant ...
Laatste weken is het weer bar en boos met een pakje sig. in huis.

Voor sommige is stoppen met roken lastiger...
Jokkebrok heeft een hele verhandeling geschreven LIF / Elektronisch roken / e-smoken / dampen / vapen

Ipv. Curacao is de Can.Eilanden niks? Warm en zon en een hutje met auto ...mmm
Gaat Eliza daar niet heen?
daar waren we vorig jaar. Heel gaaf! Prachtige ruige natuur. Max. temp is gewoonlijk 21 graden. Vorig jaar heel erg mazzel gehad met 25 graden.

Maar al geweest dus, naar het grootste eiland. Andere zijn iets ongunstiger qua temperatuur.

Nou jaaaa, we zien wel even. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 november 2013 @ 21:28:03 #106
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133298730
Premie voor 2014 van mijn ziektekostenverz is binnen. Ik hoef niet over te stappen. Zit bij 1 vd goedkoopste en dat blijft zo. Zelfs de tandarts gaat met vijftig centen pm naar beneden en dekking blijft op 100% tot 350e :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133298936
Misschien niet OT...
Wrom zou je je voor tandheelkunde verzekeren? :?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 november 2013 @ 21:32:23 #108
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133298994
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:31 schreef AnneX het volgende:
Misschien niet OT...
Wrom zou je je voor tandheelkunde verzekeren? :?
Omdat 2x controle + 2x mondhyng goedkoper is met verzekering dan zonder :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133299023
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:32 schreef borisz het volgende:

[..]

Omdat 2x controle + 2x mondhyng goedkoper met verzekering goedkoper dan zonder :P
Oh -O-
  vrijdag 15 november 2013 @ 21:41:18 #110
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_133299437
Ik doe 1x per jaar grondig schoonmaken en controle, is goedkoper dan met verzekering en 2x per jaar controle is toch arbitrair verzonnen. :)

Vroeger moesten we ook 3x per dag tandenpoetsen. Nu opeens 2x. :? :s)
Confidence through competence
  vrijdag 15 november 2013 @ 22:03:15 #111
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133300801
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ik doe 1x per jaar grondig schoonmaken en controle, is goedkoper dan met verzekering en 2x per jaar controle is toch arbitrair verzonnen. :)

Vroeger moesten we ook 3x per dag tandenpoetsen. Nu opeens 2x. :? :s)
Ik ben mijn leven lang 2xper jaar naar controle geweest en na de laatste controle dit jaar zei de tandarts opeens dat hij 1x per jaar in de toekomst wel genoeg vond.
Tandartsverzekering meteen voor volgend jaar eruit gesloopt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 15 november 2013 @ 22:10:06 #112
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133301176
Ik ga tweemaal per jaar. Niet verzekerd. Ik kan mijn tandarts niet langer missen dan een half jaar. We zijn nogal dol op elkaar. :D

Gewoon een keer vragen of hij bij ons komt eten is waarschijnlijk goedkoper. Ik heb namelijknooit gaatjes. 8)7
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 15 november 2013 @ 22:15:08 #113
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_133301421
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:03 schreef minilot het volgende:
Nog steeds een beetje vrolijk van die Brian Cox/ Dr.Who-special van gisterenavond.. Sowieso, als wetenschappers op zo'n verrukkelijk enthousiaste manier over het universum, quantummechanica en relativiteitstheorie praten, dan krijg ik daar soms net zo'n warm en fuzzy gevoel van als vroeger wanneer de dominee vertelde over het kindeke Jezus. :)
Kerstgedachtes anno 2013. ~:)

Ik weet nog dat ik toen ik klein was vooral altijd bang en ongemakkelijk werd van denken aan de uitgestrektheid van het heelal en de elementaire bouwstenen waar alles van gemaakt is, terwijl ik dat nu juist zó prachtig vind en zeer geschikt ter relativering van aardse ongenoegens en zorgen O+
Leuke special, maar het merendeel is al verteld in eerdere shows van Brian Cox en veel andere populaire wetenschappelijke boeken :).

Maar, wel erg van genoten :7.
pi_133302135
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 22:15 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Leuke special, maar het merendeel is al verteld in eerdere shows van Brian Cox en veel andere populaire wetenschappelijke boeken :).

Maar, wel erg van genoten :7.
Zeker, zeker. Heb er niets nieuws van geleerd. Niettemin reuze fijn om naar te kijken. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_133302200
En over 'spaghettification' kun je nooit teveel horen, dunkt me! :D
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 15 november 2013 @ 22:35:54 #116
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_133302746
Hm, Belgrado of Madrid voor een korte citytrip tussen Kerst en Oud&Nieuw?
Confidence through competence
  vrijdag 15 november 2013 @ 22:36:38 #117
3878 Vork
Manisch creatief
pi_133302780
Ja, dank eenieder. Ik heb na vandaag wel weer genoeg wijn voor de rest van dit jaar gedronken.
  vrijdag 15 november 2013 @ 23:21:52 #118
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133304872
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga tweemaal per jaar. Niet verzekerd. Ik kan mijn tandarts niet langer missen dan een half jaar. We zijn nogal dol op elkaar. :D

Gewoon een keer vragen of hij bij ons komt eten is waarschijnlijk goedkoper. Ik heb namelijk nooit gaatjes. 8)7
_O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133305819
Gefeliciflapstaart Vork! Het kan nog net :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_133306218
Ik heb volgens mij niet eens een tandarts. Dát is pas goedkoop :+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 november 2013 @ 23:58:02 #121
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133306494
Op de vrijdagavond met Eric Corton discussiëren over het onderwijs in NL :')

Staatssec Dekker bij PenW en ik vond dat hij niet eens normaal antwoord kon geven en daarmee kan je een leuke discussie hebben. Alleen 140 tekens is dan toch veel te beperkend. :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133306764
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2013 23:58 schreef borisz het volgende:
Op de vrijdagavond met Eric Corton discussiëren over het onderwijs in NL :')

Wat zei ie dan??
  zaterdag 16 november 2013 @ 00:09:08 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133306874
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 23:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb volgens mij niet eens een tandarts. Dát is pas goedkoop :+
Kunstgebit? *)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133306944
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Kunstgebit? *)
Nope :s) sterk gebit, nooit iets gehad en een tandarts die met pensioen ging.. te lui geweest over te stappen (al schijnen 'we' overgenomen te zijn door een nieuwe praktijk.. misschien maar eens bellen :+ ) *)
pi_133307173
Alsnog gefeli Vork! :*

Ben blij dat ik lig. Vandaag geen jeuk of bultjes gehad *O* Afscheidsborrel van collega was heel gezellig en daarna kwamen ouders op visite tot uurtje geleden.
Sleeptime :W
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 16 november 2013 @ 00:25:47 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133307347
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag geen jeuk of bultjes gehad
Nog verder de huisarts geraadpleegd over die jeuk?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 november 2013 @ 00:29:25 #127
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133307441
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:05 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Wat zei ie dan??
Dat Dekker te veel bleef hangen over zijn tripje naar Engeland en de differentiatie tussen leerlingen in het onderwijs. Terwijl Dekker niet eens normaal zijn Engelandtrip heeft kunnen toelichten.

Zijn trip ging over hoe excellentere leerlingen meer kunnen excelleren. Maar de vraag hoe dat in NL zou kunnen zonder dat het ten koste gaat van de mindere leerlingen is niet eens aan de beurt geweest. Er werd door Barend/Barend/Schaap/Pauw al getoeterd voordat Dekker iets van een visie kon uitvouwen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133307774
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:29 schreef borisz het volgende:

[..]

Dat Dekker te veel bleef hangen over zijn tripje naar Engeland en de differentiatie tussen leerlingen in het onderwijs. Terwijl Dekker niet eens normaal zijn Engelandtrip heeft kunnen toelichten.

Zijn trip ging over hoe excellentere leerlingen meer kunnen excelleren. Maar de vraag hoe dat in NL zou kunnen zonder dat het ten koste gaat van de mindere leerlingen is niet eens aan de beurt geweest. Er werd door Barend/Barend/Schaap/Pauw al getoeterd voordat Dekker iets van een visie kon uitvouwen.
Ah.. niets gemist dus..
Leuk, excellente leerlingen.. Heel belangrijk daar wat voor te doen ja. Helaas kunnen we momenteel de niet-excellente leerlingen vaak al niet geven wat ze nodig hebben gezien de toestroom aan 'probleemleerlingen' en de afname van personeel.. en we worden nog steeds alleen afgerekend op cijfertjes voor rekenen, begrijpend lezen en spelling. Dus alle aandacht gaat naar de onderpresteerders om de gemiddelde nog enigszins omhoog te halen. Naar omstandigheden wordt verder ook niet gekeken. Dus tja.. we willen wel maar wat kunnen we nog?

Wellicht dat er in het voortgezet onderwijs wel meer kan, daar zitten de leerlingen al redelijk op niveau bij elkaar. Bij ons zijn de verschillen zo enorm en die worden alleen maar groter. We werken met kinderen met een IQ van 70 tot 130 in één klas.. en ze behoren ongeveer het zelfde aanbod te krijgen uiteindelijk (uiteraard is er differentiatie maar toch.. dat ziet de inspectie niet in de cijfertjes die het krijgt..) :s)
pi_133307974
Ohja.. ik mocht me niet druk maken om werkzaken.. o|O
  zaterdag 16 november 2013 @ 00:51:24 #130
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133308092
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja.. ik mocht me niet druk maken om werkzaken.. o|O
*zen* ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133308110
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:51 schreef golfer het volgende:

[..]

*zen* ;)
*neemt nog een slokje Peat Class* >:O
  zaterdag 16 november 2013 @ 00:55:39 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133308195
Oh ja. Weekend.
Even nog een lekkertje inschenken.....
het wordt een Strathisla 12Y :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133308274
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:55 schreef golfer het volgende:
Oh ja. Weekend.
Even nog een lekkertje inschenken.....
het wordt een Strathisla 12Y :9
Die ken ik niet :)
Wij zijn de laatste tijd echt bezig met het opruimen van de kast. Flessen die meer dan half leeg zijn moeten eerst op voor we zaken open trekken. En we hebben nog best wat mooie flesjes dicht staan nu :9 Aantal destillers editions, mooie specials.. En we moeten nodig weer wat basics aanvullen.. Van die flessen die we gewoon altijd willen hebben staan omdat ze altijd erg lekker zijn :Y
  zaterdag 16 november 2013 @ 01:03:48 #134
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133308390
Hier staat standaard een slobber en verder allemaal wat aangebroken 'weekend' flessen.
Ik heb mijzelf beloofd om eens in de zoveel weekenden er een slok uit te nemen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 november 2013 @ 01:05:25 #135
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133308439
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja.. ik mocht me niet druk maken om werkzaken.. o|O
Sorry dat ik je aanstak :P

Oh en mijn whiskycollectie bestaat uit Jura 10 en Tomatin 12 :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133308539
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 01:03 schreef golfer het volgende:
Hier staat standaard een slobber en verder allemaal wat aangebroken 'weekend' flessen.
Ik heb mijzelf beloofd om eens in de zoveel weekenden er een slok uit te nemen.
Al onze flessen zijn weekend flessen :D zelfs de slobber bewaren we voor op z'n minst een vrijdag ;) Maar snap wat je bedoelt. Wij hebben altijd een Black Bottle staan voor de 'tussendoortjes'. :Y

Moet toegeven dat ik op mijn meest stressvolle dagen wel 'gezondigd' heb.. :) werkt erg goed om lichamelijk iig even te ontspannen en daarna te slapen..
pi_133310016
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Nog verder de huisarts geraadpleegd over die jeuk?
Nee gelukkig niet, omdat t vandaag is weggebleven (afgesproken).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_133310844
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 01:09 schreef Sunnythesun het volgende:

Al onze flessen zijn weekend flessen :D zelfs de slobber bewaren we voor op z'n minst een vrijdag ;) Maar snap wat je bedoelt. Wij hebben altijd een Black Bottle staan voor de 'tussendoortjes'. :Y

Moet toegeven dat ik op mijn meest stressvolle dagen wel 'gezondigd' heb.. :) werkt erg goed om lichamelijk iig even te ontspannen en daarna te slapen..
Dat vind ik geen 'zondigen' hoor Sun! Beter dan pilletjes ;)
pi_133310937
Lap zeg! Ontploffende kassasystemen door heel het land, terwijl ik net zo'n kalme kantoorochtend gepland had.. }:|

Nou ja, hopelijk strakjes voldoende tijd om de INTOCHT te bekijken! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_133311004
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:19 schreef minilot het volgende:
Lap zeg! Ontploffende kassasystemen door heel het land, terwijl ik net zo'n kalme kantoorochtend gepland had.. }:|

Nou ja, hopelijk strakjes voldoende tijd om de INTOCHT te bekijken! :)
! Hoe laat begint dat! *O* Ik heb al een pak chocomelk gehaald (light :+ ) en aangezien ik nog een zakje speculaaskruiden in de kast heb liggen wilde ik daar ook iets mee gaan doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133311019
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

! Hoe laat begint dat! *O* Ik heb al een pak chocomelk gehaald (light :+ ) en aangezien ik nog een zakje speculaaskruiden in de kast heb liggen wilde ik daar ook iets mee gaan doen.
Kruidnoten :9 Of speculaasmuffins :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 16 november 2013 @ 09:31:00 #142
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133311035
B. heeft gistermiddag een speculaascake gebakken. :9
Die nemen we zo mee naar Rijswijk voor het verhuizende stel en alle andere helpers.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133311045
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:29 schreef PdeHoog het volgende:

Kruidnoten :9 Of speculaasmuffins :9
Speculaasmuffins! Dat is een goed idee :9
(ik had al aan kruidnoten gedacht, maar dat leek me zo'n werk + ik vind die van de banketbakker hier heel erg lekker en dat kan ik echt niet beter :') )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133311051
12:00 uur!

Heb hier kruidnoten op kantoor. 'Mag' eindelijk zodra -ie veilig voet aan wal heeft gezet (persoonlijke traditie: géén Sintsnoep voorafgaand aan intocht :))
Let me see you stripped down to the bone
pi_133311060
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:32 schreef minilot het volgende:
12:00 uur!

Heb hier kruidnoten op kantoor. 'Mag' eindelijk zodra -ie veilig voet aan wal heeft gezet (persoonlijke traditie: géén Sintsnoep voorafgaand aan intocht :))
Die traditie moet ik ook maar eens gaan instellen :Y Ik heb al kruidnoten op en mijn stiekeme smerige verslaving: kikkers & muizen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 16 november 2013 @ 09:33:30 #146
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133311063
In ons dorp komt ie pas volgende week aan, terwijl ie vandaag al in een aantal grote steden en op de TV z'n intocht doet. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133311076
Vorig jaar had ik kruidnootjes gebakken:


..waren lekker, maar een beetje te hard.
Let me see you stripped down to the bone
pi_133311088
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:32 schreef Isabeau het volgende:
kikkers & muizen :')
Aaaah! Walgelijk zoet en toch onweerstaanbaar! :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_133311115
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Speculaasmuffins! Dat is een goed idee :9
(ik had al aan kruidnoten gedacht, maar dat leek me zo'n werk + ik vind die van de banketbakker hier heel erg lekker en dat kan ik echt niet beter :') )
Ik heb ze gemaakt met amandelspijs van binnen :9~
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133311124
Ik neem een zelfgebakken speculaascake (meel vd molen) mee voor bij het verhuizen zo in Rijswijk.
Heeeeerlijk ruikt ie! :9
pi_133311148
Even de ontbrekende Sinterklaasjournaals kijken nu, anders weet ik natuurlijk niet wat er deze keer aan de hand is! >:)

(Normaal volg ik het altijd op de voet, maar nu niet aan gedacht wegens verhuisshizzle)
Let me see you stripped down to the bone
pi_133311156
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:42 schreef minilot het volgende:
Even de ontbrekende Sinterklaasjournaals kijken nu, anders weet ik natuurlijk niet wat er deze keer aan de hand is! >:)

(Normaal volg ik het altijd op de voet, maar nu niet aan gedacht wegens verhuisshizzle)
Zijn al die ontploffende kassa's al teruggeplofd dan?
* PdeHoog kijkt streng naar minilot

:P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133311166
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zijn al die ontploffende kassa's al teruggeplofd dan?
* PdeHoog kijkt streng naar minilot

:P
Koerier is erop af gestuurd met zojuist door mij ingespoelde en geconfigureerde harddisks. ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_133311171
Oh.. De intocht.Is die ook ergens online te zien?
pi_133311176
Waarom, o waarom veroudert Dieuwertje Blok niet!? Ze ziet er nog haast hetzelfde uit als toen ze vroeger aan mij het Schoolteeveeweekjournaal voorlas. Raar! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_133311182
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:46 schreef Selestha het volgende:
Oh.. De intocht.Is die ook ergens online te zien?
Zelfs met doventolk! (is altijd het leukst! :))
Let me see you stripped down to the bone
pi_133311190
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:46 schreef Selestha het volgende:
Oh.. De intocht.Is die ook ergens online te zien?
Alle Nederlandse zenders zijn gewoon online te bekijken :Y (Nederland 1,2,3)
Hier: http://www.npo.nl/

Maar de NOS zal het ook wel op de website laten zien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133311194
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:47 schreef minilot het volgende:

[..]

Zelfs met doventolk! (is altijd het leukst! :))
Helaas vanuit de UK niet te bekijken..Maar even googelen dan :)
pi_133311200
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Alle Nederlandse zenders zijn gewoon online te bekijken :Y (Nederland 1,2,3)
Hier: http://www.npo.nl/

Maar de NOS zal het ook wel op de website laten zien.
Mij zegt de link dat hij helaas hier niet beschikbaar is :{ Misschien komt dat later nog.
pi_133311201
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:48 schreef Selestha het volgende:

[..]

Helaas vanuit de UK niet te bekijken..Maar even googelen dan :)
Sjips, vergeten! :D

(Enneh, wat heb je allemaal al voor je schoonfamilie gekookt? :))
Let me see you stripped down to the bone
pi_133311203
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:49 schreef Selestha het volgende:

[..]

Mij zegt de link dat hij helaas hier niet beschikbaar is :{ Misschien komt dat later nog.
Nee, is -ie nu ook niet - de stream begint pas om 12:00 :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_133311209
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:48 schreef Selestha het volgende:

Helaas vanuit de UK niet te bekijken..Maar even googelen dan :)
Je IP dus blokkeren? Wat een onzin toch eigenlijk dat je zoiets niet in het buitenland kan kijken. Juist voor expats heel erg prettig, dat lijkt me nou net de grootste doelgroep _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133311260
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee, is -ie nu ook niet - de stream begint pas om 12:00 :Y
Oh misschien kan het wel dan hopelijk :D

Zoals ik zei zit ik voornamelijk vast aan avg' en soms italiaans; dus tot nu toe:

-Kipfilet in bacon gewikkeld met honing-mosterdmarinade, geroosterde aardappels met knof&rozemarijn en salade
-Spaghetti met gehaktballetjes in tomatensaus
-Gehaktbrood met duitse bratkartofeln met ui en bloemkool ernaast
-Pasta bake met mozarella tomaat en basilicum
-Worstjes met cider-uiensaus, aardappelpuree en groenten
-Kipfilet in wittewijnsaus met hetzelfde garnituur
-Ghoulash met rijst
-Fish,chips en salade

Tot zover ;) Volgende week maak ik taco's voor ze. Erg weinig vega, maar dat lukt hier echt niet. Er moet vleesch beschikbaar zijn.
pi_133311291
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:54 schreef Selestha het volgende:
-Kipfilet in bacon gewikkeld met honing-mosterdmarinade, geroosterde aardappels met knof&rozemarijn en salade
-Spaghetti met gehaktballetjes in tomatensaus
-Gehaktbrood met duitse bratkartofeln met ui en bloemkool ernaast
-Pasta bake met mozarella tomaat en basilicum
-Worstjes met cider-uiensaus, aardappelpuree en groenten
-Kipfilet in wittewijnsaus met hetzelfde garnituur
-Ghoulash met rijst
-Fish,chips en salade
:D! Uitslover!

En nu al zoveel, je bent er pas net! Was het een voorwaarde dat je elke avond voor ze zou koken, om er te mogen slapen? ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_133311295
OhneedeSTAFvergeten! Boot weer terug naar Spanje!
#spannend
Let me see you stripped down to the bone
pi_133311311
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:56 schreef minilot het volgende:

[..]

:D! Uitslover!

En nu al zoveel, je bent er pas net! Was het een voorwaarde dat je elke avond voor ze zou koken, om er te mogen slapen? ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:56 schreef minilot het volgende:

[..]

:D! Uitslover!

En nu al zoveel, je bent er pas net! Was het een voorwaarde dat je elke avond voor ze zou koken, om er te mogen slapen? ;)
Nou ja, de voorwaarde was dat ik mee zou helpen in het huishouden en zijn moeder werkt 6 dagen per week. En ze kookt helaas echt niet lekker dus ze is met lichte druk van de rest van de familie naar het weekend verbannen ;)

Ze vinden dit overigens al heel exotisch (maar wel lekker gelukkig) vanwege de kruiden die ik gebruik ;)
pi_133311313
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:32 schreef minilot het volgende:
12:00 uur!

Heb hier kruidnoten op kantoor. 'Mag' eindelijk zodra -ie veilig voet aan wal heeft gezet (persoonlijke traditie: géén Sintsnoep voorafgaand aan intocht :))
Ik heb mezelf nog iets meer beperkt, één keer in het jaar kruidnoten. Op 5 december.
pi_133311330
Oh, dat klinkt meer als een restrictie tegen dikke billen. :)

Ik eet vooral geen Sintsnoep voorafgaand aan de intocht omdat ik het gewoon wel heel leuk vind om dat te beperken tot de daadwerkelijke Sinterklaasperiode. :Y

Vanaf vandaag duik ik de keuken in voor borstplaat, gevulde speculaas, taai taai en homemade marsepein! O+ Trossen los!
Let me see you stripped down to the bone
pi_133311342
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:01 schreef minilot het volgende:
Oh, dat klinkt meer als een restrictie tegen dikke billen. :)

Ik eet vooral geen Sintsnoep voorafgaand aan de intocht omdat ik het gewoon wel heel leuk vind om dat te beperken tot de daadwerkelijke Sinterklaasperiode. :Y

Vanaf vandaag duik ik de keuken in voor borstplaat, gevulde speculaas, taai taai en homemade marsepein! O+ Trossen los!
Lekker! Ik heb nu zin in speculaas ;)
pi_133311349
Nah, ik doe helemaal niet aan sinterklaas. Dus dan vind ik het ook onzin om wel al het snoepgoed te gaan eten. 5 december is de enige dag dat er misschien iets aan sinterklaas word gedaan, dus ook de enige dag dat ik kruidnootjes mag eten.

Al denk ik er waarschijnlijk niet eens aan en eet ik ze gewoon helemaal niet. Hou der niet eens zo van. :')
pi_133311371
Micha Wertheim gespot in Sinterklaasjournaal! O+ O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_133311375
Homemade marsepein :o Klinkt geweldig!

Selestha, klinkt als heerlijk gezinsvoedsel wat je maakt *O* En Ross wil eens in de zoveel tijd ook een pastabake (en ik vind dat best kcalrijk :@ ). Ook nog wat verzinnen voor vanavond, misschien maak ik ook wel een hachee. Of sudderlapjes :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133311382
Wat is een pasta bake? :@
pi_133311391
Oh, gewoon pasta dus, maar omdat het in de oven gaat met extra bechamel en kaas? :')
pi_133311397
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:02 schreef Myraela het volgende:
Nah, ik doe helemaal niet aan sinterklaas.
Oooo... Ach. Tjeempie. Niet leuk?

(Ik vier Sinterklaas al mijn hele leven erg grondig O+ )
Let me see you stripped down to the bone
pi_133311411
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:06 schreef minilot het volgende:

[..]

Oooo... Ach. Tjeempie. Niet leuk?

(Ik vier Sinterklaas al mijn hele leven erg grondig O+ )
Ik vind het een kinderfeest. Mijn ouders zijn er ook gewoon mee gestopt zodra we wisten dat sinterklaas niet bestond. Kerst is veel toffer. O+
pi_133311415
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:04 schreef Isabeau het volgende:
Homemade marsepein :o Klinkt geweldig!

Selestha, klinkt als heerlijk gezinsvoedsel wat je maakt *O* En Ross wil eens in de zoveel tijd ook een pastabake (en ik vind dat best kcalrijk :@ ). Ook nog wat verzinnen voor vanavond, misschien maak ik ook wel een hachee. Of sudderlapjes :9
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:04 schreef Isabeau het volgende:
Homemade marsepein :o Klinkt geweldig!

Selestha, klinkt als heerlijk gezinsvoedsel wat je maakt *O* En Ross wil eens in de zoveel tijd ook een pastabake (en ik vind dat best kcalrijk :@ ). Ook nog wat verzinnen voor vanavond, misschien maak ik ook wel een hachee. Of sudderlapjes :9
Over kcalrijk gesproken: zijn moeder kan wel goed bakken en toetjes maken, dus die heeft nu al een aantal keer een pudding gemaakt. Zit je vol na je pastabake, krijg je breadpudding-of crumble.Lekker hoor, maar is net een baksteen zo na je avondeten ;) Ze hebben al gezegd dat ze hun best gaan doen om me bij te voederen.. ''Yorkshire portions'' *zucht* ;)
pi_133311424
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:06 schreef Myraela het volgende:
Oh, gewoon pasta dus, maar omdat het in de oven gaat met extra bechamel en kaas? :')
Geen bechamel in mijn geval, maar wel veel kaas ja ;)
pi_133311434
Daar heb ik het geduld niet voor. Die pasta eet ik gewoon voordat het de oven in gaat. nomnomnom.
pi_133311477
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het een kinderfeest. Mijn ouders zijn er ook gewoon mee gestopt zodra we wisten dat sinterklaas niet bestond. Kerst is veel toffer. O+
Is niet of of hè? ;) Ik vind Kerst ook gaaf. :) Maar wel een zwak voor Sinterklaas, altijd al gehad. Gelukkig heb ik een schoonfamilie waarin iedereen het ook zwaar serieus neemt. Iedereen neemt zelfs altijd een aantal vrije dagen op voor het maken van surprises.

Vorig jaar mocht ik samen met mijn lief in de woonkamer plaatsnemen in een levensgroot nagebouwd achtbaankarretje van kippengaas en papier maché (ja echt), waarna er een pretparkquiz werd gestart (met getimede fragmenten op de teevee), met een kadootje per goed antwoord.

Om maar een voorbeeld te noemen.
:')
Let me see you stripped down to the bone
pi_133311496
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:07 schreef Selestha het volgende:
Zit je vol na je pastabake, krijg je breadpudding-of crumble.
:D! Oh, die Britten! O+

Hee, doe eens foto's van je nieuwe huis / nieuwe dorp / de toetjes! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_133311501
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:13 schreef minilot het volgende:

[..]

Is niet of of hè? ;) Ik vind Kerst ook gaaf. :) Maar wel een zwak voor Sinterklaas, altijd al gehad. Gelukkig heb ik een schoonfamilie waarin iedereen het ook zwaar serieus neemt. Iedereen neemt zelfs altijd een aantal vrije dagen op voor het maken van surprises.

Vorig jaar mocht ik samen met mijn lief in de woonkamer plaatsnemen in een levensgroot nagebouwd achtbaankarretje van kippengaas en papier maché (ja echt), waarna er een pretparkquiz werd gestart (met getimede fragmenten op de teevee), met een kadootje per goed antwoord.

Om maar een voorbeeld te noemen.
:')
Ok, dat is wel cool gedaan. :') :D
pi_133311517
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:15 schreef minilot het volgende:

[..]

:D! Oh, die Britten! O+

Hee, doe eens foto's van je nieuwe huis / nieuwe dorp / de toetjes! *O*
Oh kan ik wel even doen ja :) Ik heb nu alleen nog een foto van de buitenkant van het huis, maar vandaag zijn lief en ik alleen na 10 uur dus dan zal ik wat foto's van binnen uploaden :)
pi_133311530
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:16 schreef Selestha het volgende:
..maar vandaag zijn lief en ik alleen na 10 uur
Dan heb je wel even wat anders te doen dan foto's maken, dunkt me! ~O>
Let me see you stripped down to the bone
pi_133311544
Seksen in het bed van je schoonouders. :9
pi_133311553
Tussen de crumblekruimels op de keukenvloer!
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 november 2013 @ 10:19:52 #187
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133311565
Sinterklaas ^O^
surprises :r. Iedere keer als ik mijn best deed kreeg ik wat matigs terug. Ja bad luck of the draw maar toch :P. Of dat het een cadeautje van 10 gulden was en dat bijna iedereen met een CD-bon aan kwam zetten :')
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133311571
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:17 schreef minilot het volgende:

[..]

Dan heb je wel even wat anders te doen dan foto's maken, dunkt me! ~O>
Zo gebeurd joh 8-)

Tijd om op te staan en ontbijt te regelen :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133311572
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:17 schreef minilot het volgende:

[..]

Dan heb je wel even wat anders te doen dan foto's maken, dunkt me! ~O>
Oh dat ook maar lief heeft nachtdienst gedraaid dus die slaapt nog even ;)
pi_133311582
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:18 schreef Myraela het volgende:
Seksen in het bed van je schoonouders. :9
Ik heb een plan voor de bank.. Hehehe :D
pi_133311588
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:19 schreef borisz het volgende:
Sinterklaas ^O^
surprises :r. Iedere keer als ik mijn best deed kreeg ik wat matigs terug.
O, dat boeit mij niet zo. Altijd al zoveel pret met zelf maken, dat ik verder niet kritisch ben op wat ik terugkrijg. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_133311641
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:19 schreef borisz het volgende:
Sinterklaas ^O^
surprises :r. Iedere keer als ik mijn best deed kreeg ik wat matigs terug. Ja bad luck of the draw maar toch :P. Of dat het een cadeautje van 10 gulden was en dat bijna iedereen met een CD-bon aan kwam zetten :')
Wij deze het een keer op het middelbaar, krijg ik een gedicht vol met beledigingen. :') En op de basisschool krijg ik een grote hoop stront, gemaakt van peperkoek. Want ik hield van paarden, dus daar hadden ze een grappig gedichtje over gemaakt.

Ik vind er echt geen tering aan. :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 november 2013 @ 10:28:53 #193
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133311665
Zo. Tijd voor een belangrijk klusje. Het tellen van de stemmen van de interne verkiezingen :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133311723
Ok, ik heb een photostream gemaakt op Flickr :) Ik laat het weten als er meer volgt! Nu even een kleine impressie.

http://www.flickr.com/photos/108875307@N06/
pi_133311772
Gaaaaaaf! Dank! Ik ga meteen kijken :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_133311793
Pubs! En gras! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_133311810
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:38 schreef minilot het volgende:
Pubs! En gras! *O*
Ik ben nog aan het uploaden ;) Het is erg landelijk hier dus veel groen weinig huizen ;)
pi_133311849
En hoe zit dat met de boodschappen? Kun je een beetje aan interessante produce en kruiden en specerijen komen of is het behelpen in zo'n dorp? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_133311938
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:41 schreef minilot het volgende:
En hoe zit dat met de boodschappen? Kun je een beetje aan interessante produce en kruiden en specerijen komen of is het behelpen in zo'n dorp? :)
Heb nu nog 4 foto's geupload inclusief foto's van lief O+

En er is hier voldoende te krijgen, de supermarkten zijn grooot en de lokale Tesco heeft alles wat je kan wensen. Behalve exotisch fruit, dat loopt hier geloof ik niet zo goed. En ach, anders is Hull op een half uurtje rijden en daar kan je ook naar toko's etc.
pi_133311949
Ah, okee! Klinkt in orde!

En is dat je vriendje, daar zo leunend op die balustrade? :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_133311954
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:49 schreef minilot het volgende:
Ah, okee! Klinkt in orde!

En is dat je vriendje, daar zo leunend op die balustrade? :D
Ja ;)
pi_133311964
Jammer van die tatoeage wel.
pi_133311974
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:51 schreef Myraela het volgende:
Jammer van die tatoeage wel.
Ik O+ tattoos ;) En hij is van mij, dus jij hoeft m niet mooi te vinden :P
pi_133311998
Let me see you stripped down to the bone
pi_133312150
O, ik dacht dat Leeds ook Yorkshire was, maar nu ik het Google is het westelijker. Ofzo? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_133312177
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:04 schreef Selestha het volgende:
dit is Yorkshire :)
:D Duidelijk
Let me see you stripped down to the bone
pi_133312180
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:05 schreef minilot het volgende:
O, ik dacht dat Leeds ook Yorkshire was, maar nu ik het Google is het westelijker. Ofzo? :)
Dat is West-Yorkshire, het dialect verschilt per gebied. Hier is het een zwaar dialect in die mate dat ik het heb moeten leren verstaan en het nu leer spreken :) Maar wij zitten best wel richting het noorden.
pi_133312190
Leuk hoor, die accentjes/dialecten! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_133312219
..ik lees in het UK-topic:
"..15 December de Great Yorkshire Pie-athlon! 6km rennen met 3 Pie stations"

Je woont op een toffe plek! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_133312247
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:08 schreef minilot het volgende:
..ik lees in het UK-topic:
"..15 December de Great Yorkshire Pie-athlon! 6km rennen met 3 Pie stations"

Je woont op een toffe plek! :D
Ja goed voedsel is wel een groot onderdeel van de cultuur hier :)
pi_133312454
Wat een leuke typisch Engelse foto's, Selestha! *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133312523
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:26 schreef Isabeau het volgende:
Wat een leuke typisch Engelse foto's, Selestha! *O*
Dankje :) Het is hier ook echt wat je van Engeland verwacht qua sfeer en landschap, precies wat ik altijd zo mooi vond aan het land :)

Je merkt overigens wel als je hier langer verblijft dat Engeland best een eiland-mentaliteit heeft, vrijwel alles op TV is UK gerelateerd en over de EU of andere continenten hoor je bijna niets. In Nederland is men veel meer gericht op andere landen.
pi_133312572
Ohhh cool Seles! En toffe tatoo :D erg Engels volgens mij ook..
pi_133312593
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:30 schreef Selestha het volgende:

Dankje :) Het is hier ook echt wat je van Engeland verwacht qua sfeer en landschap, precies wat ik altijd zo mooi vond aan het land :)

Je merkt overigens wel als je hier langer verblijft dat Engeland best een eiland-mentaliteit heeft, vrijwel alles op TV is UK gerelateerd en over de EU of andere continenten hoor je bijna niets. In Nederland is men veel meer gericht op andere landen.
Ross z'n moeder bleef zeggen dat hij naar Denmark was verhuisd. Dat heeft wel 2 jaar geduurd voor ze eindelijk Netherlands begon te zeggen. Alsof het heel ver weg is. Het is nota bene een buurland _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133312598
Straks intocht kijken.. en misschien nog wat lekkers bakken..
pi_133312657
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohhh cool Seles! En toffe tatoo :D erg Engels volgens mij ook..
Ja 100% Engels al is hij half Iers/Half Schots aangezien zijn vader een Schot is en zijn moeder een Ierse :) Maar opgegroeid in Yorkshire en wat mij betreft duidelijk een Engelsman ;) Overigens zijn al zijn tattoos zijn eigen ontwerp :)
pi_133312658
Toch kennen veel Engelsen Nederland vaak wel goed omdat wij zo ongeveer de meeste buitenlandse toeristen leveren ;)
En ze zijn fan van Caro Emerald en Andre Rieu :p
pi_133312676
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ross z'n moeder bleef zeggen dat hij naar Denmark was verhuisd. Dat heeft wel 2 jaar geduurd voor ze eindelijk Netherlands begon te zeggen. Alsof het heel ver weg is. Het is nota bene een buurland _O-
Oh zo erg zijn mijn schoonouders niet ;)
pi_133312683
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:35 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja 100% Engels al is hij half Iers/Half Schots aangezien zijn vader een Schot is en zijn moeder een Ierse :) Maar opgegroeid in Yorkshire en wat mij betreft duidelijk een Engelsman ;) Overigens zijn al zijn tattoos zijn eigen ontwerp :)
De tattoo ziet er ook Engels uit.. die dunne lijnen stijl.
pi_133312943
Yeah! Ben op tijd om de intocht te zien *O*
We vieren het dit jaar voor t eerst niet ;(. Erg jammer, word er vrolijk van juist.
Goed idee btw van bakken, ga ik vandaag ook maar eens doen. Hmm, gevulde speculaas?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_133312992
Youp in actie :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.nrc.nl/youp/2013/11/16/lokpietjes/
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 november 2013 @ 11:58:14 #223
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133313102
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:30 schreef Selestha het volgende:

Je merkt overigens wel als je hier langer verblijft dat Engeland best een eiland-mentaliteit heeft, vrijwel alles op TV is UK gerelateerd en over de EU of andere continenten hoor je bijna niets. In Nederland is men veel meer gericht op andere landen.
Dat zal best ja :P Al vind ik ook dat NL te weinig naar de andere landen kijkt. Journaal is te veel Hart van NL geworden. Het Belgische journaal is een veel betere mix tussen binnenland en buitenland tov de NOS.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133313415
-O- owww nu hangt de staf in een boom.. hoe moet dat nou?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 november 2013 @ 12:17:00 #225
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133313597
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 12:11 schreef Sunnythesun het volgende:
-O- owww nu hangt de staf in een boom.. hoe moet dat nou?
De staf is weg. -O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133313647
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 12:17 schreef borisz het volgende:

[..]

De staf is weg. -O-
:N dat komt nooit meer goed..
pi_133313837
Deze: http://www.bbc.co.uk/food/recipes/chicken_and_chorizo_26918
en deze: http://www.bbc.co.uk/food/recipes/spinach_feta_and_pine_50248
als hartige hap, wel met iets aanpassingen en gewoon een zelfde deegje..
en dit als zoetige hap: http://www.davidlebovitz.com/2006/06/dulce-de-leche/ voor bij de koffie :Y

morgen lekker bakken dus :s)
pi_133313867
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 12:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Deze: http://www.bbc.co.uk/food/recipes/chicken_and_chorizo_26918
en deze: http://www.bbc.co.uk/food/recipes/spinach_feta_and_pine_50248
als hartige hap, wel met iets aanpassingen en gewoon een zelfde deegje..
en dit als zoetige hap: http://www.davidlebovitz.com/2006/06/dulce-de-leche/ voor bij de koffie :Y

morgen lekker bakken dus :s)
Ik lees net dat ik morgenavond bij jou eet 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133313923
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 12:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik lees net dat ik morgenavond bij jou eet 8-)
Nee nee, dat is voor in de hut maandag :Y
pi_133314072
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 12:29 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nee nee, dat is voor in de hut maandag :Y
}:|
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 november 2013 @ 12:38:58 #231
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133314204
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 12:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:N dat komt nooit meer goed..
Daar is De Vries uit Schuddenmaarweer *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133314338
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2013 12:38 schreef borisz het volgende:

[..]

Daar is De Vries uit Schuddenmaarweer *O*
He saves the day _O_
pi_133314377
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 12:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

}:|
Als het nou leuk is he.. en ik ga nog een keer he.. en jij zou mee gaan.. dán krijg je ook wat lekkers :P
pi_133314436
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 november 2013 12:44 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Als het nou leuk is he.. en ik ga nog een keer he.. en jij zou mee gaan.. dán krijg je ook wat lekkers :P
-O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133314475
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 12:43 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

He saves the day _O_
Maar die is nu in de prullenbak gegooid :o
Had ik noooooooit verwacht :P :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_133314665
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 12:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Maar die is nu in de prullenbak gegooid :o
Had ik noooooooit verwacht :P :P
}:| stomme PaniekPiet..
pi_133315239
Wat een rare joviale St. Nicolaas -O-

Iedere tijd krijgt de Sinterklaas die hij verdient. w/
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 november 2013 @ 13:13:00 #238
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133315393
Staf is terecht *O*

Over naar Sushi vs de Bitterballen. Japan - NL.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133315456
*pfew* :D
pi_133315804
:9 vanavond lamsschenkel met guiness a la Jamie :9
pi_133316241
quote:
Dat is idd wel heel tof :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133316888
:{ lekker dan.. eerstelijnspsychologische hulp wordt niet meer vergoed volgend jaar.. op geen enkele manier.

Of toch wel?? http://www.rijksoverheid.(...)gespecialiseerde-ggz Ik snap het niet meer.. :?

Oh wacht. Wel vergoed, behalve als het gaat om:
aanpassingsstoornissen (burn-out dus bijvoorbeeld)
werk- en relatieproblemen,
psychische klachten zonder psychische stoornis en
psychologische interventies die volgens het CvZ niet voldoen aan de stand van de wetenschap en praktijk

:{

[ Bericht 36% gewijzigd door Sunnythesun op 16-11-2013 14:47:51 ]
pi_133318496
Ook niet als je aanvullend bent verzekerd?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133318520
En laten we mensen met een burn out vooral niet helpen/ondersteunen weer terug te komen in het werkproces :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 november 2013 @ 15:32:46 #246
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133318749
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 15:19 schreef Isabeau het volgende:
En laten we mensen met een burn out vooral niet helpen/ondersteunen weer terug te komen in het werkproces :')
Stap te vroeg, men moet eerst worden opgenomen in een kliniek. Daarna kijken we wel weer verder :{w

:X
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133318878
De Ohra polis is ook binnen.
Straks/ morgen eens bestuderen.
De VK en NRC staan ook vol met artikelen over de ( goedkoopste) zorgverzekering.
En wél even 720 euro achter de hand houden, hé! :W
Ik vrees dat er een grote groep mensen is, waar dat lastig is.

Straks aan de http://www.trouw.nl/tr/nl(...)met-witte-kool.dhtml

en eens echt bijlezen, want opeens gaan jullie hard.
pi_133318893
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 15:32 schreef borisz het volgende:

Stap te vroeg, men moet eerst worden opgenomen in een kliniek. Daarna kijken we wel weer verder :{w

:X
Oh ja, dat is veel goedkoper :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133319133
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:33 schreef Isabeau het volgende:

Ross z'n moeder bleef zeggen dat hij naar Denmark was verhuisd. Dat heeft wel 2 jaar geduurd voor ze eindelijk Netherlands begon te zeggen. Alsof het heel ver weg is. Het is nota bene een buurland _O-
Wat :o :N

Leuke indruk Seles!
  zaterdag 16 november 2013 @ 15:55:32 #250
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133319134
Volgens mij zitten wij via Independer nog een jaar vast aan onze huidige Zorgverzekeraar, maar ik heb toch maar voor alle zekerheid via het zorgcollectief van de Consumentenbond een aanvraag gedaan voor nieuwe goedkope aanbiedingen.
Volgende week maar eens prijs-vergelijk doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 16-11-2013 16:17:45 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133320003
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 15:18 schreef Isabeau het volgende:
Ook niet als je aanvullend bent verzekerd?
:N
pi_133320048
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ross z'n moeder bleef zeggen dat hij naar Denmark was verhuisd. Dat heeft wel 2 jaar geduurd voor ze eindelijk Netherlands begon te zeggen. Alsof het heel ver weg is. Het is nota bene een buurland _O-
Min moeder roept nogsteeds dat ik in Noorwegen woon...
pi_133320049
En ik heb ook al berekend dat aanvullend verzekeren voor eventueel fysiotherapie en de pil duurder is dan het gewoon maar zelf betalen :{ Oh en de melatonine wordt ook pas bij de duurste aanvulling vergoed geloof ik. Nu zijn dat de kosten ook niet, maar toch. Zonder functioneer ik niet..

Blijf wel zitten waar ik zit want collectiviteitskorting via Tavs werk.
pi_133320182
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 16:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Blijf wel zitten waar ik zit want collectiviteitskorting via Tavs werk.
Daar had ik een stuk over gelezen, dat mensen denken: hah, ik heb korting!! en dus blijven ze dan bij zo'n verzekering terwijl zelfs met die korting die verzekering niet beter/goedkoper is dan andere verzekeringen. Slimme marktetingtruc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133320189
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 15:55 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wat :o :N

Leuke indruk Seles!
Dankje als er meer foto's zijn zal ik een berichtje plaatsen :)

En hoe was de sinterklaas intocht dit jaar? Al allerlei kleuren pieten gespot?
pi_133320204
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 16:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar had ik een stuk over gelezen, dat mensen denken: hah, ik heb korting!! en dus blijven ze dan bij zo'n verzekering terwijl zelfs met die korting die verzekering niet beter/goedkoper is dan andere verzekeringen. Slimme marktetingtruc.
Nou uit vergelijkingen blijkt iig dat ik niet veel goedkoper of beter af ben ergens anders en vind het gewissel alleen maar gedoe.
pi_133320225
Sjonge, Selestha, toch ook petje af voor sch.moeders: 6 dagen werken én koken _O_ totdat jij kwam.
En dank je voor de foto's... w/ tis altijd weer als vakantie, als ik dit soort foto's voorbij zie komen.

Noorwegen / Zweden / Scandinavië...de moeder van JT.

Dus Sunny, ik moet blijkbaar gaan rekenen met de AV ?
Volgens mij is het 27x zélf betalen van fysio, voordat het uit het basispakket kan
worden vergoed ( onder voorwaarden!).
Dat is toch een boel euro's meer dan het av.pakket.
pi_133320290
21 x dacht ik. En in het aanvullend pakket betaal je ook nog de eerste 6 zelf geloof ik. En meestal ben je na 6x wel klaar.. Scheelt toch bijna 8,- per maand of meer..

Volgens de consumentenbond moet ik de verzekering kiezen die ik nu al heb ;)

[ Bericht 21% gewijzigd door Sunnythesun op 16-11-2013 17:05:34 ]
pi_133320439
Snel gerekend...12 maanden / 8 euro premie = 96 euro. voor 9?12? Sessies/ jaar?
96 euro premiekosten/ jaar komt ongeveer overeen met de kosten van drie behandelingen ft.
En jij hebt (wel eens) knieklachten.
pi_133320508
6 krijg je er vergoed met 1ster waar ik nu zit. En vis de collectiviteit nog eens 5 extra.

Ik zit ff te kijken maar ik ben dus al lang aanvullend verzekerd.. even uitzoeken hoe dan.. :X

:+ 11 behandelingen + anticonceptie is vergoed..

Alleen die stomme psychische hulp dus niet :(

[ Bericht 53% gewijzigd door Sunnythesun op 16-11-2013 17:18:12 ]
pi_133320816
Ik lees net in de VK dat je zelf goed moet kijken op de verschillende sites vd zorgaanbieders.
Dat via de vergelijkingssites niet alle zorgaanbieders te zien zijn.
pi_133320846
Daar heb ik dus geen zin in :P gedoe allemaal..
pi_133320915
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 16:56 schreef AnneX het volgende:
Sjonge, Selestha, toch ook petje af voor sch.moeders: 6 dagen werken én koken _O_ totdat jij kwam.
En dank je voor de foto's... w/ tis altijd weer als vakantie, als ik dit soort foto's voorbij zie komen.
Ja dat dacht ik ook alleen blijkt dat schoonmoeders liever over alles controle heeft, mijn lief kan bijvoorbeeld ook goed koken maar dat wilde ze niet hebben en bij mij moest ze ook even slikken maar na lichte druk van de rest van de familie is ze bezweken ;) En inmiddels is ze wel blij met wat vrije tijd :)
pi_133320995
Tis voor haar ook wennen!!
Ik zou het nogal wat vinden als mijn inwonende zoon zijn vriendin uit het buitenland liet overkomen om samen te gaan wonen in mijn huis ;)
pi_133321060
Overigens zijn wij maar een paar uurtjes gaan helpen in Rijswijk bij de verhuizing.
Onze brakke lijven lieten meer niet toe.
Niet gesjouwd wel een kozijn geschildert, g kleine dingetjes en de (zijn moeders oude) tafel in elkaar gezet, Kleuter J. vermaakt die de hele middag in een ladenkastje als ijsverkoper zat :D O+ en met g verstoppertje heeft gespeeld.
En ontzag voor mijn eigen zoon F. die samen met een kennis, gewoon met zijn 2 alle huisraad eerst van 3 hoog uit het oude huis gesjouwd heeft naar 3 hoog in het nieuwe huis met alleen een aanhanger als vervoermiddel, want low budget.
Zonder liften..... en dan nog grapjes maken tussendoor en vrolijk blijven. _O_
pi_133321136
Alle beetje helpen B ^O^
pi_133321155
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:30 schreef Bluezz het volgende:
Tis voor haar ook wennen!!
Ik zou het nogal wat vinden als mijn inwonende zoon zijn vriendin uit het buitenland liet overkomen om samen te gaan wonen in mijn huis ;)
Oh ik ook hoor; ik ben nog steeds verbaasd dat ze daar mee ingestemd hebben :) En wat me nog meer verbaasd is dat het allemaal zo makkelijk gaat :D
pi_133321165
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Overigens zijn wij maar een paar uurtjes gaan helpen in Rijswijk bij de verhuizing.
Onze brakke lijven lieten meer niet toe.
Niet gesjouwd wel een kozijn geschildert, g kleine dingetjes en de (zijn moeders oude) tafel in elkaar gezet, Kleuter J. vermaakt die de hele middag in een ladenkastje als ijsverkoper zat :D O+ en met g verstoppertje heeft gespeeld.
En ontzag voor mijn eigen zoon F. die samen met een kennis, gewoon met zijn 2 alle huisraad eerst van 3 hoog uit het oude huis gesjouwd heeft naar 3 hoog in het nieuwe huis met alleen een aanhanger als vervoermiddel, want low budget.
Zonder liften..... en dan nog grapjes maken tussendoor en vrolijk blijven. _O_
Pfoe dat is pittig zeg, respect voor zoon en kennis :)
  zaterdag 16 november 2013 @ 17:53:22 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133321498
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:38 schreef Selestha het volgende:

Pfoe dat is pittig zeg, respect voor zoon en kennis :)
Ja, toen ik 27 was lukte dat mij ook nog wel.
Nu ben ik na 3x de trap bij hun op en neer lopen al rijp voor een zuurstoftankje. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133321534
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, toen ik 27 was lukte dat mij ook nog wel.
Nu ben ik na 3x de trap bij hun op en neer lopen al rijp voor een zuurstoftankje. :{
Ik was anders ook wel blij dat ik voorlopig weer even geen dozen hoef te sjouwen. Ik haat verhuizingen :)
pi_133321573
Wat overigens ook lekker is aan emigreren. Je begint opnieuw, met (bijna) niets aan spullen of bezittingen. Je kan letterlijk een heel nieuw leven opbouwen. Een heerlijk gevoel om zoveel keus te hebben en die keus ook bewust te kunnen maken :)
pi_133323536
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 14:16 schreef Sunnythesun het volgende:
:{ lekker dan.. eerstelijnspsychologische hulp wordt niet meer vergoed volgend jaar.. op geen enkele manier.

Of toch wel?? http://www.rijksoverheid.(...)gespecialiseerde-ggz Ik snap het niet meer.. :?

Oh wacht. Wel vergoed, behalve als het gaat om:
aanpassingsstoornissen (burn-out dus bijvoorbeeld)
werk- en relatieproblemen,
psychische klachten zonder psychische stoornis en
psychologische interventies die volgens het CvZ niet voldoen aan de stand van de wetenschap en praktijk

:{
En hoe weten ze of je psychische klachten hebt zonder stoornis of met?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_133323589
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:56 schreef Selestha het volgende:
Wat overigens ook lekker is aan emigreren. Je begint opnieuw, met (bijna) niets aan spullen of bezittingen. Je kan letterlijk een heel nieuw leven opbouwen. Een heerlijk gevoel om zoveel keus te hebben en die keus ook bewust te kunnen maken :)
Ben zo blij dat je nu al helemaal happy bent met daar wonen! Ik hoop dat het zo zal blijven :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_133324193
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

En hoe weten ze of je psychische klachten hebt zonder stoornis of met?
Diagnose stellen.
pi_133325746
_O_ Fringe.. the plot thickens.. Echt een toffe serie zeg..
pi_133325949
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ben zo blij dat je nu al helemaal happy bent met daar wonen! Ik hoop dat het zo zal blijven :)
Als daar niet genoeg vertrouwen in had gehad had ik het niet gedaan, maar ik ken mijn vriend al vier jaar. Dat helpt nogal met het vertrouwen :)
pi_133325951
Heb denk tijdens het dansen vanmiddag mn kuit verrekt. Loop nog steeds beetje mank :'). En ik heb totaal niet heftig gedanst. Was snel moe omdat ik al een tijd niks meer had gedaan.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_133326025
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb denk tijdens het dansen vanmiddag mn kuit verrekt. Loop nog steeds beetje mank :'). En ik heb totaal niet heftig gedanst. Was snel moe omdat ik al een tijd niks meer had gedaan.
Naar :{ Zeker dat het geen zweepslag is? Dan ben je nog wel even zoet..
pi_133326056
Met een zweepslag loop je niet meer.. Maar ik heb ook zo iets gehad/nog steeds. Van lopen op het strand :X Kan lang pijn doen.
pi_133326090
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Met een zweepslag loop je niet meer.. Maar ik heb ook zo iets gehad/nog steeds. Van lopen op het strand :X Kan lang pijn doen.
Ja dat is waar maar het is bij mij ook wel eens een klein beetje ingescheurd om de dag daarna volledig te scheuren, ik heb al vier keer een zweepslag gehad in dezelfde kuit :')
pi_133326206
Ja je moet er voorzichtig mee zijn idd! Het begon bij mij met wat spier spanning en lichte pijn. Later tijdens een stukje lopen zei het *knap* en dat gebeurde later nog eens.. Gelukkig dus niet zo erg als zweepslag, meer een soort zweeptik ;)
pi_133326758
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:37 schreef Selestha het volgende:

[..]

Naar :{ Zeker dat het geen zweepslag is? Dan ben je nog wel even zoet..
Nah mijn vader kon niet meer lopen toen hij een zweepslag had. Ik voelde ook niks geks tijdens het dansen. Pas daarna toen ik naar buiten liep.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_133326801
Ok ik zal voorzichtig doen. Ff niet meer dansen tot het over is. Morgen dagje lopen in Alexandrium, das wel ok hoop ik?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_133326838
Hakken dragen, dat ontlast de kuitspier (niet te hoog, gewoon iets een hak)
pi_133326854
B&G, als jullie HGT nog gaan kijken; 2e optreden is weer een 12-jarig meisje dat opera zingt en ze is zó ontzettend goed :o. Ze zingt Aria.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_133326866
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Hakken dragen, dat ontlast de kuitspier (niet te hoog, gewoon iets een hak)
Heb ik! Raar dat hakken juist werken :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_133326947
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Heb ik! Raar dat hakken juist werken :D
Nee is niet raar, duw je tenen maar eens iets naar beneden of je een hak draagt. En dan je tenen naar je toe halen. Je voelt dan dat de spier van ontspannen naar opgerekt gaat. Vrouwen schijnen vaker zweepslag te krijgen omdat ze door het dragen van hakken kortere kuitspieren hebben en dus sneller geblesseerd raken aan de kuiten :)
pi_133327053
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Heb ik! Raar dat hakken juist werken :D
Met een lage hak ontlast je de kuitspieren, want de zg. werklengte van
de kuitspiergroep is dan korter. O-)
( hecht aan nl. ónder het hielbeen). w/
pi_133327219
Thanks voor de uitleg!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 november 2013 @ 21:42:27 #290
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133327904
OMG Joop Visser in HGT _O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133327930
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 21:42 schreef borisz het volgende:
OMG Joop Visser in HGT _O-
Ze herkenden hem niet !

Het was al een act an sich !
Hans en Joop _O_ gezongen met Leintjuh !

En dan wel stom staan klappen bij poedels en ganzen :O
  zaterdag 16 november 2013 @ 22:41:46 #292
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133329869
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 21:42 schreef borisz het volgende:
OMG Joop Visser in HGT _O-
Ja, we herkenden hem ook gelijk en zij hadden geen idee wie hij was. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 16 november 2013 @ 22:43:11 #293
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133329910
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:
B&G, als jullie HGT nog gaan kijken; 2e optreden is weer een 12-jarig meisje dat opera zingt en ze is zó ontzettend goed :o. Ze zingt Aria.
Gezien, net als de aria-zingende Steer. ^O^

Hoogtepunt vond ik die SM touwact.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133330021
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 21:43 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ze herkenden hem niet !

Het was al een act an sich !
Hans en Joop _O_ gezongen met Leintjuh !


En dan wel stom staan klappen bij poedels en ganzen :O
Walgelijk, ganzen laten glijden van een glijbaan :r

Jaap Fischer *O*
pi_133330087
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 21:13 schreef AnneX het volgende:

Met een lage hak ontlast je de kuitspieren, want de zg. werklengte van
de kuitspiergroep is dan korter. O-)
( hecht aan nl. ónder het hielbeen). w/
Ik heb 1 setje laarsjes met een laag hakje (rest van mn schoenen is plat) en ik heb altijd last van mn rug na een dag op die dingen lopen..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 november 2013 @ 22:52:23 #296
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133330212
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 22:46 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Walgelijk, ganzen laten glijden van een glijbaan :r
Goor had gelijk met zijn foie-gras opmerking :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133330255
:D o|O

Dat jochie met dat gouden ticket dacht volgens mij dat ie gewonnen had en de gouden wikkel van Willie Wonka had gewonnen of zo _O-
pi_133330566
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 22:48 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik heb 1 setje laarsjes met een laag hakje (rest van mn schoenen is plat) en ik heb altijd last van mn rug na een dag op die dingen lopen..
TJa, dat voert errug ver voor een schriftelijke cursus (8>
pi_133331243
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 23:02 schreef AnneX het volgende:

TJa, dat voert errug ver voor een schriftelijke cursus (8>
Jammer Juf.
Kan ik me niet meer inschrijven voor een online hakjescursus? ~:)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 november 2013 @ 23:47:51 #300
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133332014
Schaatsen in SLC ^O^. Gaat weer lekker met de records.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 16 november 2013 @ 23:47:57 #301
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_133332018
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 16:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar had ik een stuk over gelezen, dat mensen denken: hah, ik heb korting!! en dus blijven ze dan bij zo'n verzekering terwijl zelfs met die korting die verzekering niet beter/goedkoper is dan andere verzekeringen. Slimme marktetingtruc.
Goed punt, ik kreeg vandaag alweer een verlenging binnen van mijn huidige verzekeringsmaatschappij. Ik kan met korting bij mijn werkgever verzekerd worden, maar ik weet niet of dat goedkoper is dan hier blijven.
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')