abonnement Unibet Coolblue
pi_133280444

Introductie tot bitcoin
Het is de state-of-the-art in geld. Het is een nieuwe vorm van elektronisch geld. Het is inmiddels de gouden standaard van digitale valuta.

Gebaseerd op een aantal oude technologieën, en een aantal zeer nieuwe technologieën ... Bitcoin is het resultaat van het combineren van ... cryptografische versleuteling van gegevens + het idee van een gelimiteerde grondstof, vergelijkbaar met goud en zilver (waar de hoeveelheid beperkt is), en dit gebruiken als geld + het idee van grote aantallen computers die zijn aangesloten op de het internet ... welke een sterke, veerkrachtige, onverwoestbaar netwerk vormen.

Het heet een cryptocurrency. Sinds de uitvinding van Bitcoin ... zal geld nooit meer hetzelfde zijn.

en

Hoe werkt bitcoin?
Bitcoin is een digitale grondstof of munteenheid, wat betekent dat de hoeveelheid gelimiteerd is, net als goud. Maar in tegenstelling tot goud zijn bitcoins zeer gemakkelijk uit te wisselen via het internet.

Bitcoin is een netwerk dat, als een notaris, alle bitcoin transacties tussen mensen registreert en gedecentraliseerd opslaat in het bitcoin netwerk. Ieders bitcoin rekening wordt opgeslagen op elke computer in bitcoin netwerk. Het is dus praktisch onmogelijk om het bitcoin netwerk uit te schakelen. Bittorrent, wat gedeeltelijk gebaseerd is op dezelfde principes, heeft aangetoond dat dit soort netwerken niet uit te schakelen zijn.

Zie een mooie infographic.

Bekijk ook deze presentatie ^O^.

De infographic 'hoe een Bitcoin transactie werkt'

De infographic 'Bitcoin is secured by the laws of the universe'.

Maar waar kan ik betalen met Bitcoins dan?

Thuisbezord.nl neemt sinds kort Bitcoins aan.

Games betalen met Bitcoin kan op Steam Bits

Coinmap is een wereldkaart met veel plaatsen waar je kan betalen met Bitcoins, handig als je op vakantie gaat.

Wat is de economische aansporing voor mensen om hun computer deel te laten nemen aan het bitcoin netwerk?
Door het registreren van bitcoin transacties in data blokken, verdienen computers bitcoins. Dit is nu 25 bitcoins per blok. Dit werkt als volgt. Elke transactie die plaats vindt op het netwerk wordt uitgezonden naar alle computers in het netwerk. Elke computer verzamelt deze transacties in een data blok en gaat vervolgens een proof-of-work algoritme uitrekenen voor dit blok.

Het proof-of-work algoritme is een soort vingerafdruk of check-sum van het blok en kost de computer processor tijd. De moeilijkheidsgraad van dit algoritme wordt, door het bitcoin netwerk, zo afgesteld dat het bitcoin netwerk gemiddeld één blok per 10 minuten genereert. Dat betekent dus dat de kans de een computer de proof-of-work voor een blok vindt binnen deze tijd gelijk is aan (de processor kracht van de computer)/(processor kracht van het totale netwerk).

Blokken worden op het bitcoin netwerk in een blok-keten opgeslagen. Elk blok bevat een vingerafdruk van het vorige blok zodat het duidelijk is wat de volgorde van de blokken is. Indien een computer het blok van het proof-of-work vingerafdruk weet te voorzien, dan mag deze computer 25 bitcoins claimen en zend deze computer het blok naar alle andere computers op het bitcoin netwerk. Alle computers zullen dit blok accepteren en aan hun blok-keten toevoegen.

Elke computer weet dat dit de beste strategie is, want anders moet er een ander blok gecreëerd worden met een proof-of-work vingerafdruk en dat kost extra processor tijd. Het is beter om te gaan werken aan een volgend blok.

Het proof-of-work algoritme vereist dat computers processor arbeid moeten verrichten om blokken te creëren. Door de moeilijkheidsgraad te regelen kan ervoor gezorgd worden dat de hoeveelheid blokken per uur gemiddeld constant is, zelfs als het aantal computers in het netwerk toeneemt of afneemt.

Hoe wordt de bitcoin inflatie onder controle gehouden?
Bovenstaand proces wordt bitcoin mijnen genoemd. De software hiervoor is open-source en kan gedownload worden van Bitcoin P2P Cryptocurrency | Bitcoin. Deze software kan tevens gebruikt worden om je bitcoin rekening te bekijken en om bitcoins te versturen.

Deze software is zo geconfigureerd dat elke 4 jaar de belonging per blok voor het genereren van een blok gehalveerd wordt. Nu is de beloning 50 bitcoins, na 4 jaar 25 bitcoins, na 8 jaar 12,5 bitcoins, enzovoort. Dit zorgt ervoor dat er maximaal 21.000.000 bitcoins geproduceerd zullen worden.

Terwijl mensen investeren in bitcoin zal de prijs van bitcoin toenemen. Na verloop van tijd zal de aansporing voor computers om deel te nemen aan het bitcoin netwerk verplaatsen van de beloning per blok naar transactie vergoedingen. Computers kunnen transactie vergoedingen vragen voor het opnemen van een transactie in hun blok. Zo een vergoeding kan door de zender worden toegevoegd aan de transactie. Nu geld ook weer, dat de computer die de proof-of-work vind de vergoeding mag claimen.

Hoe start ik met bitcoin?
Ben je overtuigt van de bijzondere eigenschappen van bitcoin? Het is eenvoudig om met bitcoins te beginnen en een paar test bitcoins te verkrijgen. Ga naar de bitcoin website en download en installeer de bitcoin client.

Nadat je de bitcoin client hebt geïnstalleerd duurt het even voordat bitcoin alle blocks heeft opgehaald van het bitcoin netwerk.

Als de bitcoin client klaar is met het ophalen van alle blocks zullen je nieuwe bitcoins verschijnen in de bitcoin client. Voor de duidelijkheid, het is niet noodzakelijk om een bitcoin client te hebben draaien om bitcoins te ontvangen. De bitcoins worden door het netwerk aan een bitcoin adres toegekend. Alleen de persoon die de private sleutels heeft voor dit bitcoin adres zal ooit in staat zijn om deze bitcoins weer uit te geven. De private sleutels zijn opgeslagen in het wallet.dat bestand.

Een andere manier is een online wallet. Momenteel staat Blockchain.info goed bekend, maar vraag het even na in het topic voor recente informatie. Voordeel van een online wallet is dat je niet hoeft te wachten op het ophalen van de blockchain (kan een paar dagen duren op een oude laptop). Nadeel is dat het (veel) minder veilig is. Alleen voor kleine bedragen dus.

Bitcoins kopen en verkopen.
Vraag in het topic naar hoe je bitcoins momenteel het beste kan kopen/verkopen *G*.

Als je daar geen zin in hebt: op Bitonic.nl en Happycoins.nl kun je met iDeal Bitcoin kopen. Kijk even goed uit want goedkoop is het niet. Gebruik ze als je een klein bedrag wil uitgeven om mee te doen.

Goedkoper zijn de online exchanges. MtGox is de grootste. Vraag het even na om de meest recente informatie te hebben.

Grafiek van 12 juni, na de 'grote crash' van 25 naar 10 dollar. De eerste rally in Juli 2010 was ten gevolge van het slashdoteffect. Na deze boom is de wisselkoers van bitcoin een beetje ingestort, mede omdat er verschillende bugs zijn opgelost in de software. Echter bitcoin is duidelijk weer in trek. Voor een uitgebreide analyse van de bitcoin markt zie bitcoincharts.

Één van de concrete zaken die je kan doen met bitcoins is anoniem doneren. Andere zaken die gemakkelijk gemaakt worden door bitcoin is het maken van kleine betalingen. Dit principe wordt op dit moment al gebruikt om software ontwikkeling voor bitcoin te stimuleren op het bitcoin forum.

Bitcoin in meer detail
Wil je de werking van bitcoin in meer detail begrijpen, ga dan naar de bitcoin wiki. Ten slotte, voor nieuws over bitcoin zie: http://reddit.com/r/bitcoin
Als aller allerlaatste: http://www.thebitcoinchannel.com/

Voor meer uitleg over Bitcoin, zie het volgende artikel: http://anarchiel.com/stortplaats/toon/bitcoin_kan_je_niet_stelen_en_dat_is_onbetaalbaar

Koersverloop:

Logaritmisch:


Lineair:


3-maanden:


Bitcoinkoersen volgen:
Je kunt de koersen volgen op bitcoinwisdom. µ heeft een uitleg gemaakt hoe dat werkt:


Er zijn ook Bitcoin spin-offs, elk met hun eigen unieke kwaliteiten. Een lijst wordt bijgehouden hier: https://bitcointalk.org/index.php?topic=134179.0

"Attentie: De (computertechnische) praktijk van bitcoin mining wordt niet hier maar in DIG besproken." ?
pi_133280448
wat is goede portemonnee ik wil 3 bitcoins kopen via bitonic
pi_133280470
Gaat Mt.Gox nou nog LTC verhandelen of is daar helemaal geen sprake van?
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:14:15 #4
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133280473
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:13 schreef drheisenberg het volgende:
wat is goede portemonnee ik wil 3 bitcoins kopen via bitonic
Op papier.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133280476
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:13 schreef drheisenberg het volgende:
wat is goede portemonnee ik wil 3 bitcoins kopen via bitonic
Ik gebruik zelf MultiBit
pi_133280477
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:13 schreef drheisenberg het volgende:
wat is goede portemonnee ik wil 3 bitcoins kopen via bitonic
Multibit
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:14:29 #7
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133280478
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:14 schreef tralalala het volgende:
Gaat Mt.Gox nou nog LTC verhandelen of is daar helemaal geen sprake van?
Daar hoop ik wel op eigenlijk. Fijne site :)
pi_133280487
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:14 schreef tralalala het volgende:
Gaat Mt.Gox nou nog LTC verhandelen of is daar helemaal geen sprake van?
Ik denk niet dat ze dat aandurven zolang ze betalingsproblemen hebben.
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:15:27 #9
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133280502
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:14 schreef Cid het volgende:

[..]

Multibit
Kan multibit ook LTC aan?
pi_133280516
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:15 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Kan multibit ook LTC aan?
Nee, wil de maker ook niet toevoegen :(
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:16:37 #11
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133280531
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:15 schreef Cid het volgende:

[..]

Nee, wil de maker ook niet toevoegen :(
Jezus, wat een aars :(
pi_133280533
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:14 schreef Cid het volgende:

[..]

Multibit
Is er een online versie? Ik lees dat zo'n download versie uren/dagen in beslag kan nemen voordat je je BTC kunt uitgeven.

Ik wil eigenlijk het volgende doen:

- Via bitonic BTC kopen, mijn BTC die ik via bitonic gekocht heb storten op BTC-E en met die BTC, LTC's kopen.
pi_133280563
drheisenberg en anderen met een zelfde IQ, als je hier Bitcoins naar stuurt krijg je er zeker geen spijt van:

  vrijdag 15 november 2013 @ 12:18:14 #14
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133280570
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:16 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

Is er een online versie? Ik lees dat zo'n download versie uren/dagen in beslag kan nemen voordat je je BTC kunt uitgeven.

Ik wil eigenlijk het volgende doen:

- Via bitonic BTC kopen, mijn BTC die ik via bitonic gekocht heb storten op BTC-E en met die BTC, LTC's kopen.
Online wil je eigenlijk geen BTC houden. Vrij onveilig.
pi_133280574
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:16 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

Is er een online versie? Ik lees dat zo'n download versie uren/dagen in beslag kan nemen voordat je je BTC kunt uitgeven.

Ik wil eigenlijk het volgende doen:

- Via bitonic BTC kopen, mijn BTC die ik via bitonic gekocht heb storten op BTC-E en met die BTC, LTC's kopen.
Slecht plan, als BTC-e je coins jat kan je niets. En dat krijg je echt niet terug van de rabobank. (ib4 het is de schuld van de Rabobank! droeftoeter)
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_133280580
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 08:10 schreef drheisenberg het volgende:
ik wil graag litecoins kopen
waar kan ik dit het beste doen (grote aantallen)
Als je wil kan ik je wel Litecoins verkopen (ieder gewenst aantal). Zowel voor euro's als bitcoins (liefst bitcoins), PM voor info.

quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 11:38 schreef drheisenberg het volgende:
Maar je kunt niet direct geld starten met een creditcard of ideal of paypal
Wat een BS... !!
Nee duh, natuurlijk niet. Paypal en credit card zuigen kont. Die shit kan te allen tijde worden teruggedraaid (chargeback) en als verkoper trek je dan altijd aan het kortste eind. En aangezien bitcoin of litecoin transacties niet ongedaan kunnen worden gemaakt, zal iemand die BTC of LTC verkoopt en paypal of creditcard betalingen accepteert dus in no-time keihard failliet gaan.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133280617
Ik kreeg 0,0001 BTC binnen :{
pi_133280627
TT :')
pi_133280631
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:16 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

Is er een online versie? Ik lees dat zo'n download versie uren/dagen in beslag kan nemen voordat je je BTC kunt uitgeven.
GAST, www.google.com

Hoe moeilijk is het zeg, jij zal het ver schoppen in het leven als je alles altijd vraagt en nooit zelf eens even iets onderzoekt.
pi_133280632
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:18 schreef Cid het volgende:

[..]

Slecht plan, als BTC-e je coins jat kan je niets. En dat krijg je echt niet terug van de rabobank. (ib4 het is de schuld van de Rabobank! droeftoeter)
Uhm, als BTC-e mijn coin kan jatten, dan is het beter om er geen BTC op te zetten. Maar als ik er geen BTC op kan zetten, kan ik ook geen LTC kopen?

En hoe bewaar ik mijn LTC dan?

Ik was in de veronderstelling dat ik die kon bewaren op mijn BTC-e account, maar nu lees ik dus dat onveilig is, EN dat MultiBit geen LTC accepteert?..
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:20:38 #21
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133280642
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:20 schreef d4v1d het volgende:
TT :')
Ja, echt een paardenanus van een user.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133280657
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:19 schreef WebBeestje het volgende:
Ik kreeg 0,0001 BTC binnen :{
_O-
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_133280686
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:20 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

Uhm, als BTC-e mijn coin kan jatten, dan is het beter om er geen BTC op te zetten. Maar als ik er geen BTC op kan zetten, kan ik ook geen LTC kopen?

En hoe bewaar ik mijn LTC dan?

Ik was in de veronderstelling dat ik die kon bewaren op mijn BTC-e account, maar nu lees ik dus dat onveilig is, EN dat MultiBit geen LTC accepteert?..
Bitonic==>MultiBit==>BTC-E (BTC<=>LTC) ==>Litecoin client

Zo heb ik het gedaan, hoewel je ook je coins direct van Bitonic naar BTC-E kan laten sturen.
pi_133280693
o ik heb al een bitcoin-qt wallet zie ik
pi_133280724
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:19 schreef WebBeestje het volgende:
Ik kreeg 0,0001 BTC binnen :{
0,00011 BTC inmiddels :(
pi_133280725
Ik heb mijn adres gevonden:

bitcoin:1LcBfobApQcrQ5gDJJtEoaKR99jXDP9igK?label=Main%20address

Is dat mijn adres, of is dit mijn adres?

1LcBfobApQcrQ5gDJJtEoaKR99jXDP9igK
pi_133280750
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:23 schreef drheisenberg het volgende:
Ik heb mijn adres gevonden:

bitcoin:1LcBfobApQcrQ5gDJJtEoaKR99jXDP9igK?label=Main%20address

Is dat mijn adres, of is dit mijn adres?

1LcBfobApQcrQ5gDJJtEoaKR99jXDP9igK
Dit is je adres: 1BP3QXgKPgumNF73xxQ6YU8egf5rUitPdu
pi_133280757
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:23 schreef drheisenberg het volgende:
Ik heb mijn adres gevonden:

bitcoin:1LcBfobApQcrQ5gDJJtEoaKR99jXDP9igK?label=Main%20address

Is dat mijn adres, of is dit mijn adres?

1LcBfobApQcrQ5gDJJtEoaKR99jXDP9igK
deze
pi_133280768
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:24 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Dit is je adres: 1BP3QXgKPgumNF73xxQ6YU8egf5rUitPdu
_O-
pi_133280821
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:19 schreef WebBeestje het volgende:
Ik kreeg 0,0001 BTC binnen :{
_O-
pi_133280835
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:23 schreef drheisenberg het volgende:
Ik heb mijn adres gevonden:

bitcoin:1LcBfobApQcrQ5gDJJtEoaKR99jXDP9igK?label=Main%20address

Is dat mijn adres, of is dit mijn adres?

1LcBfobApQcrQ5gDJJtEoaKR99jXDP9igK
Nee je adres begint met een 6. Post die hier ff, dan sturen we er even wat kleingeld heen als test.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133280837
Oke, heb voor 350 Euro bitcoin gekocht
Via bitonic

Maar ik zie het nog steeds niet in mijn Bitcoin-Qt wallet!?!

Wtf nu staat er Wallet (out of sync)

WTF!/
pi_133280854
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:28 schreef drheisenberg het volgende:
Oke, heb voor 350 Euro bitcoin gekocht
Via bitonic

Maar ik zie het nog steeds niet in mijn Bitcoin-Qt wallet!?!

Wtf nu staat er Wallet (out of sync)

WTF!/
350 euro uitgeven aan iets waar je geen verstand ven hebt

_O- _O-
pi_133280863
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:28 schreef drheisenberg het volgende:
Oke, heb voor 350 Euro bitcoin gekocht
Via bitonic

Maar ik zie het nog steeds niet in mijn Bitcoin-Qt wallet!?!

Wtf nu staat er Wallet (out of sync)

WTF!/
Gast, heb je het gekocht en laten overmaken voordat je wallet gesynct was!?!?

Lekker slim, dan is je geld dus weg.

Volgende keer als je blindelings 350 euro uitgeeft, eerst even verdiepen in wat je doet.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:29:26 #35
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133280869
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:28 schreef drheisenberg het volgende:
Oke, heb voor 350 Euro bitcoin gekocht
Via bitonic

Maar ik zie het nog steeds niet in mijn Bitcoin-Qt wallet!?!

Wtf nu staat er Wallet (out of sync)

WTF!/
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133280874
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:28 schreef drheisenberg het volgende:
Oke, heb voor 350 Euro bitcoin gekocht
Via bitonic

Maar ik zie het nog steeds niet in mijn Bitcoin-Qt wallet!?!

Wtf nu staat er Wallet (out of sync)

WTF!/
Is goed gegaan, je hebt nu 1.0701442 BTC er in staan.
https://blockchain.info/a(...)gDJJtEoaKR99jXDP9igK
pi_133280877
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:29 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Gast, heb je het gekocht en laten overmaken voordat je wallet gesynct was!?!?

Lekker slim, dan is je geld dus weg.

Volgende keer als je blindelings 350 euro uitgeeft, eerst even verdiepen in wat je doet.
_O- _O-
pi_133280889
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:29 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Is goed gegaan, je hebt nu 1.0701442 BTC er in staan.
https://blockchain.info/a(...)gDJJtEoaKR99jXDP9igK
maar waarom zie ik dat nergens!? :'(
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:30:46 #39
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133280899
Mn litecoin client ligt nog 89 weken achter :'(
pi_133280904
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:30 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

maar waarom zie ik dat nergens!? :'(
I give up ;(
pi_133280907
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:28 schreef d4v1d het volgende:

[..]

350 euro uitgeven aan iets waar je geen verstand ven hebt

_O- _O-
quote:
Het ergste dat kan gebeuren is dat ik 1000 euro kwijt raak.
Ga je niet dood van xD
_O-
pi_133280923
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:31 schreef WebBeestje het volgende:

[..]


[..]

_O-
Wat :')
pi_133280926
Kan iemand helpen aub? Waarom zie ik het niet in mijn portemonnee?
pi_133280932
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:30 schreef Lollertrolle het volgende:
Mn litecoin client ligt nog 89 weken achter :'(
Duurde hier ook gruwelijk lang inderdaad. :')
pi_133280946
Waarom zou je nu zoveel btc kopen als die hoog staat überhaupt. Kan je toch beter even wachten tot die waarde iets zakt?
pi_133280958
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:31 schreef drheisenberg het volgende:
Kan iemand helpen aub? Waarom zie ik het niet in mijn portemonnee?
Ik zou bijna denken dat je een troll bent :')
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:33:17 #47
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133280969
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:32 schreef d4v1d het volgende:
Waarom zou je nu zoveel btc kopen als die hoog staat überhaupt. Kan je toch beter even wachten tot die waarde iets zakt?
Omdat heisen erop speculeert dat de koers nog hoger gaat worden.

En dat is zeker een mogelijkheid. De Chinezen zijn nog steeds bezig met kopen.

Als ik geen arme jongen was, dan had ik er ook wel 1ntje gekocht :P
pi_133280972
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:31 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Wat :')
Uitspraak van drheisenberg in het vorige draadje:
quote:
Het ergste dat kan gebeuren is dat ik 1000 euro kwijt raak.
Ga je niet dood van xD
_O_
pi_133281000
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:33 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Omdat heisen erop speculeert dat de koers nog hoger gaat worden.

En dat is zeker een mogelijkheid. De Chinezen zijn nog steeds bezig met kopen.

Als ik geen arme jongen was, dan had ik er ook wel 1ntje gekocht :P
Hmm.. maar hij blijft toch niet vast zo hoog? Hij krijgt vast wel een keer weer een dipje en dat die daarna weer omhoog schiet.
pi_133281008
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:33 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Uitspraak van drheisenberg in het vorige draadje:

[..]

_O_
Geef dat liever in euro's aan mij dan ;(
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:35:10 #51
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133281016
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:34 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hmm.. maar hij blijft toch niet vast zo hoog? Hij krijgt vast wel een keer weer een dipje en dat die daarna weer omhoog schiet.
Als we in de toekomst zouden kunnen kijken dan waren we allemaal rijk ;)
pi_133281020
Hoe krijg ik toegang tot mijn 1.07 bitcoin please iemand help!?

Ik heb die dingen gekocht en het staat zelfs online geregistreerd, maar mijn wallet gaat niet open!?
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:35:34 #53
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133281032
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:35 schreef drheisenberg het volgende:
Hoe krijg ik toegang tot mijn 1.07 bitcoin please iemand help!?

Ik heb die dingen gekocht en het staat zelfs online geregistreerd, maar mijn wallet gaat niet open!?
Google.nl
pi_133281033
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:32 schreef d4v1d het volgende:
Waarom zou je nu zoveel btc kopen als die hoog staat überhaupt. Kan je toch beter even wachten tot die waarde iets zakt?
Hoog? Je noemt ¤327 voor 21miljoenste van de complete potentiële wereldwijde online economie 'hoog'? Dat is bijna gratis.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133281045
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:35 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Als we in de toekomst zouden kunnen kijken dan waren we allemaal rijk ;)
Hehe. Mja hopen dan maar.
pi_133281056
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:35 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Hoog? Je noemt ¤327 voor 21miljoenste van de complete potentiële wereldwijde online economie 'hoog'? Dat is bijna gratis.
Kun jij mij misschien helpen? Als er staat out of sync, betekent dat dat ik al mijn bitcoin kwijt ben, of dat mijn wallet nog niet gedownload is oid?
pi_133281063
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:35 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Hoog? Je noemt ¤327 voor 21miljoenste van de complete potentiële wereldwijde online economie 'hoog'? Dat is bijna gratis.
Hij heeft lager gestaan. Echter vond ik het toen niet zo interessant nog.
pi_133281071
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:36 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

Kun jij mij misschien helpen? Als er staat out of sync, betekent dat dat ik al mijn bitcoin kwijt ben, of dat mijn wallet nog niet gedownload is oid?
Flikker eens op joh :')
pi_133281113
Ok wie was er zo dom om 0,1 BTC over te maken? :D
pi_133281122
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:39 schreef WebBeestje het volgende:
Ok wie was er zo dom om 0,1 BTC over te maken? :D
Serieus? :')
pi_133281135
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:39 schreef WebBeestje het volgende:
Ok wie was er zo dom om 0,1 BTC over te maken? :D
typefoutje? _O-
pi_133281150
gvd stel teringlijers hier
(niet allemaal)

jullie vertelden mij koop vit bitonic en maak het direct over, nu lees ik dat het syncen van mijn tyfus wallet DAGEN kan duren, dus ik ben geen fucking meter opgeschoten vergeleken met die cc betaling

godverdomme
pi_133281161
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:41 schreef drheisenberg het volgende:
gvd stel teringlijers hier
(niet allemaal)

jullie vertelden mij koop vit bitonic en maak het direct over, nu lees ik dat het syncen van mijn tyfus wallet DAGEN kan duren, dus ik ben geen fucking meter opgeschoten vergeleken met die cc betaling

godverdomme
Ja, wij zijn teringlijers ja. Inderdaad.

_O-
pi_133281175
De gene die mij goed kan helpen, krijgt van mij een bitcoin donatie!!

DIt is wat ik zie:

pi_133281195
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:42 schreef drheisenberg het volgende:
De gene die mij goed kan helpen, krijgt van mij een bitcoin donatie!!

DIt is wat ik zie:

[ afbeelding ]
Wacht gewoon tot hij klaar is.

Donaties kunnen naar 1Npq82R2BVdm6rZjH4yRNwQDE68VVs8PLm
pi_133281203
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:41 schreef drheisenberg het volgende:
gvd stel teringlijers hier
(niet allemaal)

jullie vertelden mij koop vit bitonic en maak het direct over, nu lees ik dat het syncen van mijn tyfus wallet DAGEN kan duren, dus ik ben geen fucking meter opgeschoten vergeleken met die cc betaling

godverdomme
Je had dan ook MultiBit moeten gebruiken, daar gaat het syncen op een andere manier. (weet niet precies hoe of wat)
Nu moet je al die zooi binnenhalen en dat duurt inderdaad wel een paar uur.
pi_133281227
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:43 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Wacht gewoon tot hij klaar is.

Donaties kunnen naar 1Npq82R2BVdm6rZjH4yRNwQDE68VVs8PLm
Donaties mogen ook naar mij. Weet alleen niet mn nummer uit me kop :')
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:44:26 #68
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_133281231
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:42 schreef drheisenberg het volgende:
De gene die mij goed kan helpen, krijgt van mij een bitcoin donatie!!

DIt is wat ik zie:

[ afbeelding ]
Je moet wachten, als je pech hebt wel een hele dag.
pi_133281244
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:43 schreef tralalala het volgende:

[..]

Je had dan ook MultiBit moeten gebruiken, daar gaat het syncen op een andere manier. (weet niet precies hoe of wat)
Nu moet je al die zooi binnenhalen en dat duurt inderdaad wel een paar uur.
Een paar uur valt mee, ik hoop dat litecoins dan nog rond de 4 euro zijn en mijn bitcoin niet opeens 200 euro waard is.

Maar ik lees dat het dagen kan duren, dat zou zeer problematisch zijn.
pi_133281248
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:42 schreef drheisenberg het volgende:
De gene die mij goed kan helpen, krijgt van mij een bitcoin donatie!!

DIt is wat ik zie:

[ afbeelding ]
blockchain zei dat die aangekomen is (zie linkje ergens boven)

Geduld dus, je stressed hem nu om niks.
pi_133281263
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:45 schreef d4v1d het volgende:

[..]

blockchain zei dat die aangekomen is (zie linkje ergens boven)

Geduld dus, je stressed hem nu om niks.
Maar betekent dat, dat zodra het gedownload is, ik mijn 1.07 bitcoin gewoon kan gebruiken?
pi_133281270
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:44 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

Een paar uur valt mee, ik hoop dat litecoins dan nog rond de 4 euro zijn en mijn bitcoin niet opeens 200 euro waard is.

Maar ik lees dat het dagen kan duren, dat zou zeer problematisch zijn.
Volgende keer dus beter inlezen voor je ergens aan begint. Je gaat ook niet een rijbewijs halen zonder een theorie examen te maken.
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:45:52 #73
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133281271
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:42 schreef drheisenberg het volgende:
De gene die mij goed kan helpen, krijgt van mij een bitcoin donatie!!

DIt is wat ik zie:

[ afbeelding ]
Gelukkig staat er ook niet in rode letters 3 x out of sync
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:46:37 #74
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133281287
Dus dit is dan een ontvangstadres? Handig..

http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:46:57 #75
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133281295
Moet me toch eens verdiepen in dat qr gebeuren.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133281303
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:46 schreef SosuaCafe het volgende:
Moet me toch eens verdiepen in dat qr gebeuren.
QR is overhyped. Bedrijven vinden het helemaal hip en gebruiken het overal in hun reclames :')
pi_133281315
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:46 schreef SosuaCafe het volgende:
Moet me toch eens verdiepen in dat qr gebeuren.
Typ jij dan altijd de codes handmatig over? :D
pi_133281330
Kan ik mijn bitcoin adres dat nu in bicoin-qr staat, ook in multibit gebruiken?
Dus importeren, en dan daar mijn 1.07 bitcoin op gebruiken?
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:48:25 #79
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133281333
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:47 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Typ jij dan altijd de codes handmatig over? :D
Ik weet de mijne niet eens eigenlijk :@
pi_133281335
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:47 schreef d4v1d het volgende:

[..]

QR is overhyped. Bedrijven vinden het helemaal hip en gebruiken het overal in hun reclames :')
achter op bestelbusjes bijvoorbeeld, zo'n 2x2cm code en dan verwachten dat mensen het vanuit hun auto scannen ofzo _O-
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:48:37 #81
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133281339
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:45 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

Maar betekent dat, dat zodra het gedownload is, ik mijn 1.07 bitcoin gewoon kan gebruiken?
Je wacht tot hij helemaal klaar is. Kan gerust een uurtje of 2 duren afhankelijk van je internet verbinding. Bestand is rond de 12gb groot. Bij mij duurde het ook lang. Waarschijnlijk staat het gewoon daarna erop. Anders maak je een geschil aan bij bitonic.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133281352
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:42 schreef drheisenberg het volgende:
De gene die mij goed kan helpen, krijgt van mij een bitcoin donatie!!

DIt is wat ik zie:

[ afbeelding ]
Jij bent echt officieel te dom om te kakken. Snap je uberhaupt iets van Engels? Of gewoon helemaal niks. 2x in rode letters 'out of sync', en 1x 'synchronising with network'. Iedereen hier roept Multibit, maar dan gaat meneer deze ene keer wel zelf iets bepalen en een andere client gebruiken. Dan kan het dagen duren ja, succes met die tig gig blockchain binnen halen :W
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:50:46 #83
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133281387
Ik heb nog nooit dat qr/bitcoin gebeuren gebruikt. Doe het gewoon via de copy paste manier. Beetje huiverig voor dat qr.

:@
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133281417
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb nog nooit dat qr/bitcoin gebeuren gebruikt. Doe het gewoon via de copy paste manier. Beetje huiverig voor dat qr.

:@
Kan ik begrijpen, stel je hebt een dode pixel in je scherm :)
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:52:25 #85
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133281418
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:48 schreef drheisenberg het volgende:
Kan ik mijn bitcoin adres dat nu in bicoin-qr staat, ook in multibit gebruiken?
Dus importeren, en dan daar mijn 1.07 bitcoin op gebruiken?
Doe jezelf en ons een plezier en ga gewoon eens lezen

http://bitcoin.org/
pi_133281419
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb nog nooit dat qr/bitcoin gebeuren gebruikt. Doe het gewoon via de copy paste manier. Beetje huiverig voor dat qr.

:@
Google en de nsa kijken mee

Gr
pi_133281438
Als het doel alleen kopen van LTC bij btc-e was, had je ook gewoon je btc-e bitcoinadres voor deposits kunnen opgeven bij Bitonic, nu moet je idd wachten tot Bitcoin-qt de complete blockchain heeft gedownload.
pi_133281441
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb nog nooit dat qr/bitcoin gebeuren gebruikt. Doe het gewoon via de copy paste manier. Beetje huiverig voor dat qr.

:@
Is vooral handig als je op grote schaal / commercieel betalingen wil doen, die adressen overtypen is nog foutgevoeliger.
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:54:35 #89
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133281462
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:53 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Is vooral handig als je op grote schaal / commercieel betalingen wil doen, die adressen overtypen is nog foutgevoeliger.
copy paste?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133281469
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:53 schreef Tourniquet het volgende:
Als het doel alleen kopen van LTC bij btc-e was, had je ook gewoon je btc-e bitcoinadres voor deposits kunnen opgeven bij Bitonic.
:'( :'(
Idd, maar niemand die dat advies gaf... 1350 euro verder, en iemand komt er mee.
pi_133281476
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:36 schreef drheisenberg het volgende:
Kun jij mij misschien helpen? Als er staat out of sync, betekent dat dat ik al mijn bitcoin kwijt ben, of dat mijn wallet nog niet gedownload is oid?
Nee uiteraard ben je je bitcoins niet kwijt.

Lees je voortaan eerst even in en zorg dat je snapt waar je mee bezig bent alvorens zomaar ergens geld in te flikkeren.

Je moet gewoon wachten tot je client gesynct is (d.w.z. de complete blockchain heeft gedownload) en dan zul je zien dat hij je saldo correct weergeeft.

De eerste keer kan dat syncen wel een tijd duren want de blockchain is aardig groot, en die moet je dus de eerste keer helemaal binnen halen. Er zijn ook clients (andere dan Bitcoin-Qt) die niet de complete blockchain nodig hebben, zoals MultiBit, dan heb je dat lange syncen niet.

Ondertussen kun je online al zien hoeveel er op je adres staat, bijvoorbeeld hier:
https://blockchain.info/address/1LcBfobApQcrQ5gDJJtEoaKR99jXDP9igK

quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:42 schreef drheisenberg het volgende:
De gene die mij goed kan helpen, krijgt van mij een bitcoin donatie!!
Maak die 1BTC donatie maar over naar 1G555 voor de Filipijnen.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133281509
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:54 schreef drheisenberg het volgende:
maar niemand die dat advies gaf
serieus gast, SERIEUS?!
pi_133281521
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:54 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

:'( :'(
Idd, maar niemand die dat advies gaf... 1350 euro verder, en iemand komt er mee.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 08:30 schreef Maxbet het volgende:

Wat je zou kunnen doen (maar kost wel meer) is BTC bij Bitonic kopen, die naar BTC-e zetten en er daar LTC van maken.
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:57:28 #94
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133281532
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:54 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

:'( :'(
Idd, maar niemand die dat advies gaf... 1350 euro verder, en iemand komt er mee.
Ik zou nu eerst even een vroege vrijdagmiddag borrel nemen. Dan wachten tot 'ie klaar is met syncen. Dan even rustig een dag kijken wat er allemaal gebeurt op btc-e. En vooral niet daytraden met je hele bedrag. Overigens duren die transacties van/naar btc- e ook langer dan een pinhandeling. Kan je ook een half uurtje voor uittrekken.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:57:37 #95
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133281533
Dit topic icm de TT, ik moet hard lachen hier.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133281545
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:54 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

:'( :'(
Idd, maar niemand die dat advies gaf... 1350 euro verder, en iemand komt er mee.
:')__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!!
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:58:18 #97
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133281552
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:57 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Ik zou nu eerst even een vroege vrijdagmiddag borrel nemen. Dan wachten tot 'ie klaar is met syncen. Dan even rustig een dag kijken wat er allemaal gebeurt op btc-e. En vooral niet daytraden met je hele bedrag. Overigens duren die transacties van/naar btc- e ook langer dan een pinhandeling. Kan je ook een half uurtje voor uittrekken.
Tenzij hij een fee betaalt voor de confirmaties.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133281561
De All Time Highs volgen elkaar weer lekker op ondertussen.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133281568
Hoe verhuis ik mijn bitcoin-qt adres naar mijn multibit portemonnee
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:59:24 #100
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133281573
Jongens, ik ben er weer eens vandoor. Veel plezier met heisenberg
pi_133281593
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:59 schreef drheisenberg het volgende:
Hoe verhuis ik mijn bitcoin-qt adres naar mijn multibit portemonnee
niet
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:00:38 #102
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133281600
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:59 schreef drheisenberg het volgende:
Hoe verhuis ik mijn bitcoin-qt adres naar mijn multibit portemonnee
Ik zou nu gewoon lekker even die wallet houden, als je volgende keer inlogt duurt het misschien 3% van de tijd die je nu kwijt was.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133281620
1334 BTC te gaan op $425...
pi_133281625
We zitten weer aan een all time high op mtgox *O* (ja mtgox :') maar boeie)
pi_133281642
Wel sterk dat meneer Heisenberg zijn bitcoins koopt en ineens vliegen de All Time Highs om de oren. Deze man snapt wat hij doet en wanneer hij moet instappen. _O_
pi_133281668
Dus ik moet nu gvd 2 dagen wachten voor die kut wallet gesync is?

:( :'(
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:03:57 #107
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_133281678
Heisenberg is gewoon een troll. Niet op ingaan
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:03:59 #108
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133281681
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:02 schreef FZN05 het volgende:
Wel sterk dat meneer Heisenberg zijn bitcoins koopt en ineens vliegen de All Time Highs om de oren. Deze man snapt wat hij doet en wanneer hij moet instappen. _O_
Buy moar !!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133281682
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:02 schreef FZN05 het volgende:
Wel sterk dat meneer Heisenberg zijn bitcoins koopt en ineens vliegen de All Time Highs om de oren. Deze man snapt wat hij doet en wanneer hij moet instappen. _O_
Is niet sterk, zie TT
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:04:16 #110
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133281686
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:03 schreef drheisenberg het volgende:
Dus ik moet nu gvd 2 dagen wachten voor die kut wallet gesync is?

:( :'(
Nee. uurtje of 2. Bij 60mbit.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133281693
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:03 schreef drheisenberg het volgende:
Dus ik moet nu gvd 2 dagen wachten voor die kut wallet gesync is?

:( :'(
Ja, maar dan is de BTC wss ook wel 3x in waarde gestegen, dus wat is je probleem?
pi_133281703
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:03 schreef drheisenberg het volgende:
Dus ik moet nu gvd 2 dagen wachten voor die kut wallet gesync is?

:( :'(
Voor nog een bitcoin donatie (heb je die eerste al overgemaakt naar giro555?) leg ik je even uit hoe je die shit nu direct naar MultiBit krijgt zonder die 20gig blockchain sync te hoeven afwachten.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133281729
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:04 schreef FZN05 het volgende:

[..]

Ja, maar dan is de BTC wss ook wel 3x in waarde gestegen, dus wat is je probleem?
Hij wil LTC kopen, want BTC kan niet meer stijgen
pi_133281741
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:01 schreef WebBeestje het volgende:
1334 BTC te gaan op $425...
wat zei je? :P
pi_133281763
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:06 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

wat zei je? :P
Even gevolgd en dat ging snel, ik deed mee met een kleine aankoop want na die $425 zou het toch wat makkelijker moeten stijgen alleen de bied moet meer aantrekken.
pi_133281767
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:06 schreef Waterdrinker het volgende:
wat zei je? :P
*knipper* zoef, 429.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133281863
hallo

ik heb mijn wallet geimporteerd naar chainblock
daar staat nu dat mijn 1.07 bitcoin $454 waard is,
ik heb er 350 euro voor betaald :(

dat is 10 euro of zo minder, dus snel verkoop je bitcoins mensen
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:11:57 #118
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133281881
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:11 schreef drheisenberg het volgende:
hallo

ik heb mijn wallet geimporteerd naar chainblock
daar staat nu dat mijn 1.07 bitcoin $454 waard is,
ik heb er 350 euro voor betaald :(

dat is 10 euro of zo minder, dus snel verkoop je bitcoins mensen
INB4 Japie hier verkoopt op Gox
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133281883
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:11 schreef drheisenberg het volgende:
hallo

ik heb mijn wallet geimporteerd naar chainblock
daar staat nu dat mijn 1.07 bitcoin $454 waard is,
ik heb er 350 euro voor betaald :(

dat is 10 euro of zo minder, dus snel verkoop je bitcoins mensen
Volgens mij heb je een beetje gejokt he, toen je deze TT verzon?
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:13:39 #120
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133281911
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:12 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Volgens mij heb je een beetje gejokt he, toen je deze TT verzon?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133281935
WTF

Mijn bitcoin zijn weg!

Ik heb via blockahin 1.07 bitcoin overgemaakt naar btc-e, maar nu staat er

''transaction unconfirmed''

en mijn blockchain laat ''0.00'' balance zien, wtf ze hebben gewoon mijn geld gejat !!
pi_133281941
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:14 schreef drheisenberg het volgende:
WTF

Mijn bitcoin zijn weg!

Ik heb via blockahin 1.07 bitcoin overgemaakt naar btc-e, maar nu staat er

''transaction unconfirmed''

en mijn blockchain laat ''0.00'' balance zien, wtf ze hebben gewoon mijn geld gejat !!
:')
pi_133281958
xx

[ Bericht 100% gewijzigd door drheisenberg op 15-11-2013 13:17:42 ]
pi_133281963
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:15 schreef drheisenberg het volgende:
IK LIEG NIET KIJK
ZE HEBBEN MIJN GELD GEJAT

[ afbeelding ]
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:16:27 #125
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133281976
:')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:16:45 #126
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133281987
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:15 schreef drheisenberg het volgende:
IK LIEG NIET KIJK
ZE HEBBEN MIJN GELD GEJAT

[ afbeelding ]
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133281988
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:15 schreef drheisenberg het volgende:
IK LIEG NIET KIJK
ZE HEBBEN MIJN GELD GEJAT

[ afbeelding ]
Thanks man, je had ze overgemaakt naar de QR-code die ik plaatste want ik zie er nu 1,0699 BTC erbij :)
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:16:46 #128
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133281989
Humor zo op de vrijdag middag
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133281998
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:16 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Thanks man, je had ze overgemaakt naar de QR-code die ik plaatste want ik zie er nu 1,0699 BTC erbij :)
_O-_______________________________!

Serieus? _O-
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:17:15 #130
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133282004
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:16 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Thanks man, je had ze overgemaakt naar de QR-code die ik plaatste want ik zie er nu 1,0699 BTC erbij :)
ik nog niets ;(
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133282009
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:15 schreef drheisenberg het volgende:
IK LIEG NIET KIJK
ZE HEBBEN MIJN GELD GEJAT

[ afbeelding ]
Heel slim om dit zo hier neer te zetten. Iedereen met een beetje verstand kan nu in je transactie en past het adres aan naar zijn eigen adres en dan ben je ze dus wel echt kwijt.
pi_133282010
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:16 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Thanks man, je had ze overgemaakt naar de QR-code die ik plaatste want ik zie er nu 1,0699 BTC erbij :)
helemaal niet kut mongool dat is de qr-code op btc-e
denk je dat ik dom ben zoals jouw
pi_133282015
_O- Als Heisenberg maar niet hetzelfde effect op BTC heeft als op het niveau van dit topic! Momenteel zelfs het tegenovergestelde, dat is dan wel weer positief
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:17:38 #134
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133282019
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:17 schreef FZN05 het volgende:

[..]

Heel slim om dit zo hier neer te zetten. Iedereen met een beetje verstand kan nu in je transactie en past het adres aan naar zijn eigen adres en dan ben je ze dus wel echt kwijt.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133282035
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:15 schreef drheisenberg het volgende:
xx
:D
pi_133282045
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:17 schreef FZN05 het volgende:

[..]

Heel slim om dit zo hier neer te zetten. Iedereen met een beetje verstand kan nu in je transactie en past het adres aan naar zijn eigen adres en dan ben je ze dus wel echt kwijt.
echt? :(
pi_133282047
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:18 schreef FZN05 het volgende:

[..]

:D
Staat nog in mn quote :7
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:19:27 #138
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133282059
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:17 schreef FZN05 het volgende:

[..]

Heel slim om dit zo hier neer te zetten. Iedereen met een beetje verstand kan nu in je transactie en past het adres aan naar zijn eigen adres en dan ben je ze dus wel echt kwijt.
Het wachten is op de eerste kwaadwillende
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133282060
wtf

3 minuten geleden was de estimated confirmation time 8 minuten
nu 21 minuten

wtf
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:19:52 #140
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133282070
Je bent wel een postkrikker he?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:19:54 #141
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133282071
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:19 schreef drheisenberg het volgende:
wtf

3 minuten geleden was de estimated confirmation time 8 minuten
nu 21 minuten

wtf
Komt omdat de betaling al onderweg is naar mijn adres.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133282072
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:19 schreef drheisenberg het volgende:
wtf

3 minuten geleden was de estimated confirmation time 8 minuten
nu 21 minuten

wtf
wtfbbq wtf omg wtf bel de brandweer omg omg
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:20:18 #143
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133282081
Zal ff inloggen heisie, kan wel wat geld gebruiken !
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133282089
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:19 schreef drheisenberg het volgende:
wtf

3 minuten geleden was de estimated confirmation time 8 minuten
nu 21 minuten

wtf
Dan ben je waarschijnlijk al te laat, als iemand het adres in je transactie aanpast begint de confirmation weer opnieuw.
pi_133282095
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het wachten is op de eerste kwaadwillende
er staat nu 1 confirmation
en btc-e bevestigd dat 1.07 inkomend is
maar waarom is het nog niet geconfirmed dan
er is al 1 confirmed
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:21:30 #146
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133282112
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:20 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

er staat nu 1 confirmation
en btc-e bevestigd dat 1.07 inkomend is
maar waarom is het nog niet geconfirmed dan
er is al 1 confirmed
Je bent hier wel iedereen 0.1 btc verschuldigd he? Alle hulp die je hier krijgt :D
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133282121
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:20 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

er staat nu 1 confirmation
en btc-e bevestigd dat 1.07 inkomend is
maar waarom is het nog niet geconfirmed dan
er is al 1 confirmed
Ouwepikkepijpert _O_
pi_133282123
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:21 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Je bent hier wel iedereen 0.1 btc verschuldigd he? Alle hulp die je hier krijgt :D
*O*
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_133282132
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:21 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Je bent hier wel iedereen 0.1 btc verschuldigd he? Alle hulp die je hier krijgt :D
nee want iemand hier zegt dat ie gaat inloggen op mijn account en al mijn geld jat !!
paar posts boven je, gvd :(
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:22:21 #150
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133282133
Iets serieuzer, ik heb wat hulp nodig.

Ik zoek een fabrikant die hologram stickers kan maken zoals op de Casascius Coins.
Ik heb Google al afgespeurd, en krijg er alleen die in China of Amerika zitten, maar er moet hier in Nederland toch ook wel een bedrijf zitten dei zoiets kan maken..

Als iemand hier toevallig iets weet stuur even een DM ofzo a.u.b.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133282154
oh my god
btc-e wilt 3 confirmations, maar ik heb pas 1 confrmtion dit gaat echt uren duren gvd
pi_133282166
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:23 schreef drheisenberg het volgende:
oh my god
btc-e wilt 3 confirmations, maar ik heb pas 1 confrmtion dit gaat echt uren duren gvd
hoe oud ben je eigenlijk? :')
pi_133282176
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:23 schreef d4v1d het volgende:

[..]

hoe oud ben je eigenlijk? :')
13
pi_133282180
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:22 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

nee want iemand hier zegt dat ie gaat inloggen op mijn account en al mijn geld jat !!
paar posts boven je, gvd :(
Daarom moet je ook nooit je transactie hier zomaar posten.
Dat is hetzelfde als dat je een briefje van 100 ergens neer legt en dan tegen iedereen zegt waar dat briefje ligt in plaats van alleen aan degene voor wie het bedoeld is. Er hoeft maar 1 kwaadwillende te zijn en die pakt dat briefje weg voordat degene voor wie het bedoeld is er is.
pi_133282205
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:24 schreef FZN05 het volgende:

[..]

Daarom moet je ook nooit je transactie hier zomaar posten.
Dat is hetzelfde als dat je een briefje van 100 ergens neer legt en dan tegen iedereen zegt waar dat briefje ligt in plaats van alleen aan degene voor wie het bedoeld is. Er hoeft maar 1 kwaadwillende te zijn en die pakt dat briefje weg voordat degene voor wie het bedoeld is er is.
maar er is al 1 confirmation dus dan kunnen ze toch niet meer jatten? :( :'(
pi_133282213
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:23 schreef drheisenberg het volgende:
oh my god
btc-e wilt 3 confirmations, maar ik heb pas 1 confrmtion dit gaat echt uren duren gvd
BTC-e wil ook 3 dagen je bitcoins/litecoins vasthouden als nieuwe gebruiker voordat je het weer naar je eigen portemonnee kan sturen, dan weet je dat al vast.
pi_133282220
ik ben ff chocola eten want ik kan dit verdriet en deze stress ff nie meer aan
wordt me te vele nu
pi_133282221
Dit wordt alleen maar beter.
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:25:41 #159
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133282222
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:25 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

maar er is al 1 confirmation dus dan kunnen ze toch niet meer jatten? :( :'(
Als je die vraag moet stellen is het vrij duidelijk dat het een kwestie van tijd is.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133282229
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:25 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

maar er is al 1 confirmation dus dan kunnen ze toch niet meer jatten? :( :'(
Jawel :Y
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:25:54 #161
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133282231
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:25 schreef tralalala het volgende:

[..]

BTC-e wil ook 3 dagen je bitcoins/litecoins vasthouden als nieuwe gebruiker voordat je het weer naar je eigen portemonnee kan sturen, dan weet je dat al vast.
48 uur
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133282236
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:25 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

maar er is al 1 confirmation dus dan kunnen ze toch niet meer jatten? :( :'(
kijk maar uit dat ze je laatste hersensel niet ook jatten
pi_133282240
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:25 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

maar er is al 1 confirmation dus dan kunnen ze toch niet meer jatten? :( :'(
1 confirmation kun je vergelijken met dat er iemand langs is gelopen en heeft bevestigd dat er inderdaad een briefje van 100 op die plek ligt. Heeft dus weinig invloed op of het te jatten is.
pi_133282248
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:25 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Als je die vraag moet stellen is het vrij duidelijk dat het een kwestie van tijd is.
kwestie van tijd dat mijn geld gejat is? :'(
of dat het op btc-e staat? :D
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:27:05 #165
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133282263
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:26 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

kwestie van tijd dat mijn geld gejat is? :'(
of dat het op btc-e staat? :D
Ik zeg dat je binnen nu en een week minimaal 50% kwijt bent.

Zal ik vast een adres maken voor de weddenschappen?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133282282
wtf iemand heeft net 128,000$ dollar verhandeld (320 bitcoins) whaha
pi_133282297
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:27 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ik zeg dat je binnen nu en een week minimaal 50% kwijt bent.

Zal ik vast een adres maken voor de weddenschappen?
waarom? dus ik ben de helft van mijn 1.07 bitcoin al kwijt? en waarom niet meteen waarom duurt het 1 week

ik dacht dat het binnen paar min op btc-e zou staan gvd
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:29:49 #168
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133282333
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:27 schreef drheisenberg het volgende:
wtf iemand heeft net 128,000$ dollar verhandeld (320 bitcoins) whaha
Dat was ik.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133282362
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat was ik.
dat was je dikke moeder
pi_133282394
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:24 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

13
Je bent 13 en je kunt zomaar 1000 euro uitgeven aan Bitcoins? Weten je ouders ervan?
pi_133282395
geintje ik heb respect voor je moeder
pi_133282405
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:31 schreef FZN05 het volgende:

[..]

Je bent 13 en je kunt zomaar 1000 euro uitgeven aan Bitcoins? Weten je ouders ervan?
ja mijn pa heeft mij 5k gegeven en gezegd investeer maar zoon
pi_133282407
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:31 schreef drheisenberg het volgende:
geintje ik heb respect voor je moeder
Ik heb nog meer respect voor jouw moeder.
pi_133282418
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:31 schreef FZN05 het volgende:

[..]

Ik heb nog meer respect voor jouw moeder.
nee ik sta erop dat ik meer respecteer heb voor jouw moeder dan jij voor de mijne
pi_133282422
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:31 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

ja mijn pa heeft mij 5k gegeven en gezegd investeer maar zoon
:D
pi_133282444
Wat een bagger in dit topic ineens :{ ga ff terug naar onzin ofzo
pi_133282460
vind hem wel gierig eigenlijk 5k maar
en dankzij hem moet ik nu paaar maanden extra wachten op ps4, hij had nie op tijd besteld :(
pi_133282502
Ja rot maar weer op :')
pi_133282566
Jammer dat FOK niet echt vies is van kwantiteit :'(
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:38:32 #180
132191 -jos-
Money=Power
pi_133282629
haha, wel een leuke troll op zich. maar nu kan het wel weer ja.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_133282639
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:36 schreef WebBeestje het volgende:
Jammer dat FOK niet echt vies is van kwantiteit :'(
ja helaas idd
het is beter als mensen veel zouden posten
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:43:25 #182
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133282814
Oké deze troll was even leuk, nu weer ontopic.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133282867
yesss mijn 1.07 btc staat op btc-e!!!
pi_133282949
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:45 schreef drheisenberg het volgende:
yesss mijn 1.07 btc staat op btc-e!!!
Fissa!!
pi_133282961
Wat zal ik doen? Snel LTC kopen, of is de BTC aan het stijgen?
pi_133282978
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:47 schreef drheisenberg het volgende:
Wat zal ik doen? Snel LTC kopen, of is de BTC aan het stijgen?
Bestel een pizza met je bitcoins.
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:49:44 #187
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133283025
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:48 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Bestel een pizza met je bitcoins.
:o *O* *O* *O* ^O^

Misschien vandaag inderdaad thuisbezorgd.. Ze hebben mijn favoriete Chinees ook *O*
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133283030
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:47 schreef drheisenberg het volgende:
Wat zal ik doen? Snel LTC kopen, of is de BTC aan het stijgen?
Nee joh, BTC is al heel hoog. LTC is heel laag, dus kan alleen maar stijgen. Denk even na.
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:50:15 #189
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133283043
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:49 schreef FZN05 het volgende:

[..]

Nee joh, BTC is al heel hoog. LTC is heel laag, dus kan alleen maar stijgen. Denk even na.
BBQ coins!
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133283074
ik heb de 1000 euro betaling geannuleerd
ik ga gewoon direct vanaf bitonic storten op btc-e is veel sneller :p
pi_133283221
woow btc is aan het shtijgen
pi_133283425
Heeft Fok eigenlijk een optie om retarded users te ignoren?
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  vrijdag 15 november 2013 @ 14:02:09 #193
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133283434
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:01 schreef Jace_TBL het volgende:
Heeft Fok eigenlijk een optie om retarded users te ignoren?
abbo
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133283457
Kunnen sommige users hier uit dit topic geband worden? Dit is hier nog steeds Economie & Beurs en niet één of andere speeltuin...
pi_133283465
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:02 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

abbo
Abo...
pi_133283506
Ik weet nog wel een Bitcoin-topic maar dat loopt voor geen meter :(
  vrijdag 15 november 2013 @ 14:05:11 #197
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133283554
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:02 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Abo...
omfg zag het niet eens.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 15 november 2013 @ 14:13:38 #198
206731 Mortaxx
Doomer
pi_133283831
Als dit soort figuren opduiken gaat de bubble barsten
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_133283884
heb alle 5k opgemaakt
ga er zo + 1600 litecoins van kopen
hopelijk zijn ze tegen 2015 100 euro per stuk, maak ik 1600x97 winst = 155K
Als ze zoals bitcoins 300 worden, nog beter
pi_133283910
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:13 schreef Mortaxx het volgende:
Als dit soort figuren opduiken gaat de bubble barsten
Mod doe er wat aan :D
  vrijdag 15 november 2013 @ 14:16:52 #201
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_133283914
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:15 schreef drheisenberg het volgende:
heb alle 5k opgemaakt
ga er zo + 1600 litecoins van kopen
hopelijk zijn ze tegen 2015 100 euro per stuk, maak ik 1600x97 winst = 155K
Als ze zoals bitcoins 300 worden, nog beter

Zo is het wel weer genoeg he
  vrijdag 15 november 2013 @ 14:17:26 #202
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133283940
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:16 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Mod doe er wat aan :D
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133283943
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:16 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Mod doe er wat aan :D
morderator heeft geen invloed over stock exchange lol :p
  vrijdag 15 november 2013 @ 14:19:43 #204
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133283994
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133284945
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:19 schreef Maxbet het volgende:
[ afbeelding ]
En dat was ook de laatste keer dat we m zagen ;(
pi_133285079
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:51 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

En dat was ook de laatste keer dat we m zagen ;(
Nee hoor, op naar de 1000.
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_133285126
voor 2k euro ltc ingekocht
ik ga ze niet verkopen tot ze 100 euro per stuk zijn
ook als dat jaren duurt...

en als ze flink zakken, verkoop ik ze ook niet...
pi_133285194
Zo dat gaat goed met BTC! :D :D

pi_133285325
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:02 schreef SosuaCafe het volgende:
abbo
Wanneer kan ik dat met bitcoins kopen?
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133285379
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:15 schreef drheisenberg het volgende:
heb alle 5k opgemaakt
ga er zo + 1600 litecoins van kopen
hopelijk zijn ze tegen 2015 100 euro per stuk, maak ik 1600x97 winst = 155K
Als ze zoals bitcoins 300 worden, nog beter
Ok, goed plan.

En wat doe je als LTC morgen ineens naar 3.1 zakt.. en vervolgens snel door naar 3.0.. en naar 2.8.. en naar 2.55..?
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  vrijdag 15 november 2013 @ 15:07:21 #211
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133285418
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:03 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Wanneer kan ik dat met bitcoins kopen?
Danny
Vraag het hem
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  † In Memoriam † vrijdag 15 november 2013 @ 15:17:13 #212
230491 Zith
pls tip
pi_133285690
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:34 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hmm.. maar hij blijft toch niet vast zo hoog? Hij krijgt vast wel een keer weer een dipje en dat die daarna weer omhoog schiet.
Dat zei men 2 weken geleden ook toen hij op $200 stond. Toen ging hij recht naar 400
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133286213
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:05 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Ok, goed plan.

En wat doe je als LTC morgen ineens naar 3.1 zakt.. en vervolgens snel door naar 3.0.. en naar 2.8.. en naar 2.55..?
nie verkopen
blijven houden

er wrden iets van 80 miljoen ltc geproduceerd tegenover 20 miljoen btc
dus werkelijke waarde van ltc hoort ongeveer 1/4 van btc te zijn

dus ik zie dat wel gebeuren

hopelijk blijft de btc ook stijgen, want als de btc te duur wordt en alles opgekocht wordt, zal de vraag naar ltc stijgen en dus ook de waarde

hopelijk wordt de btc 1k $ en de ltc daar ongeveer 1/4 van (250) binnen 1.5 a 3 jaar tijd
  † In Memoriam † vrijdag 15 november 2013 @ 15:42:40 #214
230491 Zith
pls tip
pi_133286372
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:22 schreef Maxbet het volgende:
Iets serieuzer, ik heb wat hulp nodig.

Ik zoek een fabrikant die hologram stickers kan maken zoals op de Casascius Coins.
Ik heb Google al afgespeurd, en krijg er alleen die in China of Amerika zitten, maar er moet hier in Nederland toch ook wel een bedrijf zitten dei zoiets kan maken..

Als iemand hier toevallig iets weet stuur even een DM ofzo a.u.b.
Ik kan voor 17 EUR aan 1.000 Hologram stickers komen. Wil je er 1000?

10x10mm en 20x20mm



17x30mm


grgr
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † vrijdag 15 november 2013 @ 15:49:35 #215
230491 Zith
pls tip
pi_133286550
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:22 schreef Maxbet het volgende:
Iets serieuzer, ik heb wat hulp nodig.

Ik zoek een fabrikant die hologram stickers kan maken zoals op de Casascius Coins.
Ik heb Google al afgespeurd, en krijg er alleen die in China of Amerika zitten, maar er moet hier in Nederland toch ook wel een bedrijf zitten dei zoiets kan maken..

Als iemand hier toevallig iets weet stuur even een DM ofzo a.u.b.
Hey G ik las je bericht verkeerd nou maak je geen zorgen ik weet die mensen wel kijk maar eens eventjes hier http://etikettenworld.eu/(...)e=34&submit=Volgende die mensen doen al sinds 2007 aan het maken van hologramstickers en als je door al die voorbeelden kijkt dan zieje dat ze daar best gedreven in zijn maar ik zou er toch wel even zeker van zijn dat ze niet de private key zo fotograferen en zo op het internet zetten dat zou wel zuur zijn lol grgr
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133286627
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:36 schreef drheisenberg het volgende:
nie verkopen
blijven houden
En als het onder de 2 komt? En onder de 0.50 ?

quote:
er wrden iets van 80 miljoen ltc geproduceerd tegenover 20 miljoen btc
dus werkelijke waarde van ltc hoort ongeveer 1/4 van btc te zijn
Waarom zou LTC in totaal even veel waard 'horen' te zijn als BTC? :?
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133286871
Drheisenberg, ga een cursus financiën volgen want jij maakt hier assumpties die werkelijk op niks lijken.
pi_133287146
De hele dag al blijft bitcoinwisdom steeds stilstaan, echt irritant, een refresh lost het wel op maar mis een hoop zo. Anderen daar last van?
  Moderator vrijdag 15 november 2013 @ 16:17:25 #219
257132 crew  Awsom
pi_133287476
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:59 schreef Rubenslash het volgende:
Drheisenberg, ga een cursus financiën volgen want jij maakt hier assumpties die werkelijk op niks lijken.
Hij is niet de enige in dit topic, maar wel een toppertje :P
  vrijdag 15 november 2013 @ 16:25:16 #220
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133287762
veel rood..
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133287928
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:25 schreef SosuaCafe het volgende:
veel rood..
Ja inderdaad... joehoe naar de 330 euro dank u!
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_133288100
LTC stijgt, normaal zakt LTC vrolijk mee. :P
  vrijdag 15 november 2013 @ 16:36:57 #223
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133288184
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:34 schreef tralalala het volgende:
LTC stijgt, normaal zakt LTC vrolijk mee. :P
Die krabbelt er steeds achteraan. Let maar op.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133288237
We staan nog geen 10$ onder de ATH dus t valt allemaal wel mee :) LTC is al een dag of 2 langzaam aan t stijgen
pi_133288351
Deze TT :') royal sadness.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_133288982
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:41 schreef Curlbrah het volgende:
Deze TT :') royal sadness.
  vrijdag 15 november 2013 @ 17:14:19 #227
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_133289244
De kwaliteit in dit topic gaat ook hard achteruit, erg jammer.
  vrijdag 15 november 2013 @ 17:16:36 #228
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133289310
"Elk voordeel heb ze nadeel."
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133290078
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:14 schreef Revolution-NL het volgende:
De kwaliteit in dit topic gaat ook hard achteruit, erg jammer.
Normaal is het leuk om alles even door te bladeren/terug te lezen om te zien of ik nog iets leuks heb gemist. Na 3 posts van die Heisenberg :r heb ik dat overgeslagen.
  vrijdag 15 november 2013 @ 18:01:55 #230
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133290568
Hij is even rustig nu...
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133290588
Lang leve Fok :D helaas het is niet anders.
  vrijdag 15 november 2013 @ 18:23:57 #232
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133291202
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:11:03 #233
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133292570
kinda slow atm
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133292821
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:54 schreef PiRANiA het volgende:
Op mtgox zijn bitcoins nu $1 waard! :D
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 02:32 schreef PiRANiA het volgende:
Vanavond zijn er bitcoins verkocht voor $1.95 (de high van vandaag).

Momenteel zit het rond de $1.62. Absurd hoe het nu gaat *O*.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:50 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Ik heb er nu snel 160 gekocht voor $2.64.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:09 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

En weer verkocht voor minder :{. Dit kan niet lang zo hoog blijven, het leek een enorme race omhaag, maar de cap lag net waar ik het kocht :+. Jammer, $30 verloren.
Sorry, kon het niet laten :D

[ Bericht 15% gewijzigd door TheFreshPrince op 15-11-2013 19:24:24 ]
pi_133292945
160 BITCOINS! _O-

Als je ze nog had, 60.000 dollar jongen. :)
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:22:39 #236
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133292976
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

[..]

Sorry, kon het niet laten :D
Welkom terug?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133292998
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:22 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Welkom terug?
Was ik weg dan? :D
pi_133293021
Daarom dus nooit verkopen maar bijkopen! >:) :+
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:23:59 #239
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133293024
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Was ik weg dan? :D
Tijdje niet meer gezien nee, dacht dat je geen tijd meer had voor zulke kleine spelers ;)
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133293034
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

[..]

[..]

Sorry, kon het niet laten :D
_O-__!
pi_133293113
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:23 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Tijdje niet meer gezien nee, dacht dat je geen tijd meer had voor zulke kleine spelers ;)
Valt wel mee, was vooral op Bitcointalk actief :)

Begin vooral niet over PhenixCoins, dat ligt nog wat gevoelig ;(
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:29:01 #242
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133293198
Magnet _O_ bijkopen of afromen ? Jij zit alleen nog maar in de LTC toch ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:29:17 #243
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133293213
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:26 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Valt wel mee, was vooral op Bitcointalk actief :)
Zag het al ja.

Vraagje aan jou, je loopt al wat langer mee..

Ik zit te onderzoeken om plastic wallets (credit card formaat) en eventueel coins te maken.
Nu had ik bedacht dat ik kopers zelf keys laat aanmaken met BIP38 encryptie, en ze dan mij de keys laat sturen. Dan zou het wantrouwen dat ik iets met de keys uithaal toch zover weg moeten zijn, of mis ik iets?

Aanmaken wou ik gewoon via bitadress laten doen, die staan goed bekend toch?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133293226
Mocht ik plots iemand tegenkomen die mij bitcoins wil geven hoef ik vanaf nu alleen maar deze watchface op m'n Pebble tevoorschijn te toveren. Handig! 8-)



Bitcoin-donaties voor het goede idee zijn welkom. ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Tourniquet op 15-11-2013 19:36:50 ]
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:30:11 #245
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133293254
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:29 schreef Tourniquet het volgende:
Mocht ik plots iemand tegenkomen die mij bitcoins wil geven hoef ik vanaf nu alleen maar deze watchface op m'n Pebble tevoorschijn te toveren. Handig! 8-)

[ afbeelding ]
Handig ^O^
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133293293
Ik wil mijn BTC omzetten naar Phenixcoins hoe kan dat het makkelijkste?
pi_133293412
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:31 schreef WebBeestje het volgende:
Ik wil mijn BTC omzetten naar Phenixcoins hoe kan dat het makkelijkste?
Als je geld wil verliezen, net als ik: via http://Cryptsy.com

Met Cryptsy is niets mis overigens, wel met de makers van PhenixCoin.
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:35:04 #248
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133293469
PhenixCoin, die gasten waren oplichters toch ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133293472
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als je geld wil verliezen, net als ik: via Cryptsy.com
Was een grapje, in één van de voorgaande topics kwam jouw naam nog langs vandaar ;) niks meer met Adsense?
pi_133293550
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:29 schreef Scorpie het volgende:
Magnet _O_ bijkopen of afromen ? Jij zit alleen nog maar in de LTC toch ?
Ik heb héél veel LTC en BTC verloren aan PhenixCoins.
Werd gevraagd om het te promoten, heb het met een andere Nederlander de lucht in ge-promote en toen hebben de makers de pre-mine gedumpt in juli. Daarna zijn ze er ook nog eens met de coins van de exchange (PhenixEx.com) vandoor gegaan.

M'n verlies is zo'n 60-85 Bitcoins. Ze waren toen rond de 100 Dollar dus ik "kon er wel mee leven".

Heb gelukkig nog zo'n 65 BTC over en nog ruim 2800 LTC dus failliet ben ik nog niet.
pi_133293571
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:26 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Valt wel mee, was vooral op Bitcointalk actief :)

Begin vooral niet over PhenixCoins, dat ligt nog wat gevoelig ;(
Haha ben blij dat het niet wou met die PhenixCoins toen, ik dacht.. als die site zo crappy laad kan het niks worden.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_133293578
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:35 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Was een grapje, in één van de voorgaande topics kwam jouw naam nog langs vandaar ;) niks meer met Adsense?
Adsense is wat ingezakt, zit nu nog rond de 750-1000 Euro per maand en daar snoept de Belastingdienst dan nog bijna de helft af.
pi_133293590
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik heb héél veel LTC en BTC verloren aan PhenixCoins.
Werd gevraagd om het te promoten, heb het met een andere Nederlander de lucht in ge-promote en toen hebben de makers de pre-mine gedumpt in juli. Daarna zijn ze er ook nog eens met de coins van de exchange (PhenixEx.com) vandoor gegaan.

M'n verlies is zo'n 60-85 Bitcoins. Ze waren toen rond de 100 Dollar dus ik "kon er wel mee leven".

Heb gelukkig nog zo'n 65 BTC over en nog ruim 2800 LTC dus failliet ben ik nog niet.
Ik las erover inderdaad. Zuur man! -O-
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:38:43 #254
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133293646
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik heb héél veel LTC en BTC verloren aan PhenixCoins.
Werd gevraagd om het te promoten, heb het met een andere Nederlander de lucht in ge-promote en toen hebben de makers de pre-mine gedumpt in juli. Daarna zijn ze er ook nog eens met de coins van de exchange (PhenixEx.com) vandoor gegaan.

M'n verlies is zo'n 60-85 Bitcoins. Ze waren toen rond de 100 Dollar dus ik "kon er wel mee leven".

Heb gelukkig nog zo'n 65 BTC over en nog ruim 2800 LTC dus failliet ben ik nog niet.
Sodeknetter, das een hoop geld. Maar heb ik nou iets verkeerd begrepen of is gewoon bekend wie dat die kerel was? Valt me nog mee dat daar niemand langs is gegaan met wat grote jongens.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:38:47 #255
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133293652
Zuur Magnet, heel zuur.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133293691
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:37 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Haha ben blij dat het niet wou met die PhenixCoins toen, ik dacht.. als die site zo crappy laad kan het niks worden.
Naja, die exchange was echt top, mooier dan Cryptsy maar hij dacht blijkbaar "liever winst in 1 week dan een succesvolle exchange moeten runnen" :(

Joerii, die andere jongen uit NL heeft er ook flink aan verloren, o.a. 11 BTC die nog op de exchange stonden.
pi_133293770
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:38 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Sodeknetter, das een hoop geld. Maar heb ik nou iets verkeerd begrepen of is gewoon bekend wie dat die kerel was? Valt me nog mee dat daar niemand langs is gegaan met wat grote jongens.
Ik heb van beiden een adres. Van John klopt het 100% zeker, van Michael kan een oud adres zijn.
Na overleg met een Nederlandse zakenman die ook in de crypto zit hebben we besloten ons verlies te nemen. Het is echt zo'n risico om een zaak te beginnen, vooral omdat hij het slim geregeld heeft: het bedrijf bestond officiëel niet, hij is er niet aan te koppelen. Een hoop boze mensen die zelfs mij al begonnen te beschuldigen per PM (ja, ik heb het idd gepromote) ;(

Degene met de beste advocaat wint... En aangifte doen is ook niet eenvoudig, levert niets op.
pi_133293778
Ik dacht al, een succesvolle exchange levert toch flink wat op. Pak eens de dagomzet van Bitstamp en neem dan een fee van gemiddeld 0,30% :)
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:45:11 #259
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133293898
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:41 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik heb van beiden een adres. Van John klopt het 100% zeker, van Michael kan een oud adres zijn.
Na overleg met een Nederlandse zakenman die ook in de crypto zit hebben we besloten ons verlies te nemen. Het is echt zo'n risico om een zaak te beginnen, vooral omdat hij het slim geregeld heeft: het bedrijf bestond officiëel niet, hij is er niet aan te koppelen. Een hoop boze mensen die zelfs mij al begonnen te beschuldigen per PM (ja, ik heb het idd gepromote) ;(

Degene met de beste advocaat wint... En aangifte doen is ook niet eenvoudig, levert niets op.
Ik bedoelde niet exact met een advocaat. Verbaas ik me wel vaker over in cryptoland, maar er komt er op een gegeven moment eentje die het niet pikt en zijn geld fysiek terug gaat halen.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133293930
Geen idee wat ik nu ga doen met m'n Bitcoins.
Had het idee een paar maand geleden om er 35 te verkopen als ze op 500 Dollar stonden maar niet verwacht dat dat zo snel al waarheid zou kunnen worden.
pi_133293963
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:45 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet exact met een advocaat. Verbaas ik me wel vaker over in cryptoland, maar er komt er op een gegeven moment eentje die het niet pikt en zijn geld fysiek terug gaat halen.
Op zich zou dat nog kunnen gebeuren, hun gegevens staan open en bloot in het topic.
Die Michael z'n adres had ik achterhaald omdat hij via Skype foto's had gestuurd en bij 1 van de foto's de GPS tags er niet uitgehaald had :')

Ben na dit alles wel even "ziek" geweest van alles wat met Crypto te maken heeft maar begin er toch weer wat lol in te krijgen :)
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:47:30 #262
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133293989
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:46 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Op zich zou dat nog kunnen gebeuren, hun gegevens staan open en bloot in het topic.
Die Michael z'n adres had ik achterhaald omdat hij via Skype foto's had gestuurd en bij 1 van de foto's de GPS tags er niet uitgehaald had :')
Nog ff een keertje, je hebt er waarschijnlijk overheen gelezen..

Zag het al ja.

Vraagje aan jou, je loopt al wat langer mee..

Ik zit te onderzoeken om plastic wallets (credit card formaat) en eventueel coins te maken.
Nu had ik bedacht dat ik kopers zelf keys laat aanmaken met BIP38 encryptie, en ze dan mij de keys laat sturen. Dan zou het wantrouwen dat ik iets met de keys uithaal toch zover weg moeten zijn, of mis ik iets?

Aanmaken wou ik gewoon via bitadress laten doen, die staan goed bekend toch?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133294263
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:47 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Nog ff een keertje, je hebt er waarschijnlijk overheen gelezen..

Zag het al ja.

Vraagje aan jou, je loopt al wat langer mee..

Ik zit te onderzoeken om plastic wallets (credit card formaat) en eventueel coins te maken.
Nu had ik bedacht dat ik kopers zelf keys laat aanmaken met BIP38 encryptie, en ze dan mij de keys laat sturen. Dan zou het wantrouwen dat ik iets met de keys uithaal toch zover weg moeten zijn, of mis ik iets?

Aanmaken wou ik gewoon via bitadress laten doen, die staan goed bekend toch?
Ik ben zelf nogal huiverig voor het gebruiken van online gegenereerde private-keys maar op zich zou het moeten werken, wat je wil.

En zolang jij de private key niet weet en de eigenaar de sleutel heeft om 'm te ontcijferen is zo'n plastic wallet veilig.

Risico is alleen dat iemand z'n sleutel kwijt raakt om hem te ontcijferen.
Het zou juist zo prettig zijn als alleen die plastic wallet genoeg was maar dan zit je er weer mee dat men jou moet vertrouwen met hun private key.
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:57:53 #264
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133294422
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:53 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik ben zelf nogal huiverig voor het gebruiken van online gegenereerde private-keys maar op zich zou het moeten werken, wat je wil.

En zolang jij de private key niet weet en de eigenaar de sleutel heeft om 'm te ontcijferen is zo'n plastic wallet veilig.

Risico is alleen dat iemand z'n sleutel kwijt raakt om hem te ontcijferen.
Ik zou juist de private keys wel weten dus. De eigenaar heeft dan nog een wachtwoord, zonder wachtwoord kan ik ook niks.

Ik ga eens een proefdruk laten maken en op bitcointalk plaatsen, kijken wat ze daar zeggen. Maar ik wil daar niet met alleen een vaag verhaal aankomen.

Zie trouwens net dat je bitadress ook gewoon offline kan gebruiken, eens verder over inlezen of daar nog een zwak punt in zit..
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133294534
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:57 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ik zou juist de private keys wel weten dus. De eigenaar heeft dan nog een wachtwoord, zonder wachtwoord kan ik ook niks.

Ik ga eens een proefdruk laten maken en op bitcointalk plaatsen, kijken wat ze daar zeggen. Maar ik wil daar niet met alleen een vaag verhaal aankomen.

Zie trouwens net dat je bitadress ook gewoon offline kan gebruiken, eens verder over inlezen of daar nog een zwak punt in zit..
Ah, ja, lees er net wat over nu.
Dat hele BIP38 met encrypted private keys is wat langs me heen gegaan.
pi_133294547
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:53 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik ben zelf nogal huiverig voor het gebruiken van online gegenereerde private-keys maar op zich zou het moeten werken, wat je wil.
Je kunt bitaddress.org downloaden en offline in een secure omgeving draaien, dan is ie iig niet online gegenereerd.
http://www.reddit.com/r/B(...)per_wallet_tutorial/

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:57 schreef Maxbet het volgende:


Zie trouwens net dat je bitadress ook gewoon offline kan gebruiken, eens verder over inlezen of daar nog een zwak punt in zit..
Idd, zie link hierboven. :P
pi_133294617
Alweer bijna een topic verder. Tering.
జ్ఞ‌ా
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:04:01 #268
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133294655
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:01 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Je kunt bitaddress.org downloaden en offline in een secure omgeving draaien, dan is ie iig niet online gegenereerd.
http://www.reddit.com/r/B(...)per_wallet_tutorial/

[..]

Idd, zie link hierboven. :P
Dat zou de user dus moeten doen om de keys te genereren, als ik dat zou doen weet ik alsnog het wachtwoord.

De user stuurt mij dan de keys en houdt zelf het wachtwoord, lijkt me vrij goed afgedekt dan dat ik in ieder geval niks met de keys aankan.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133294835
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:03 schreef µ het volgende:
Alweer bijna een topic verder. Tering.
Kijk maar niet naar die quotes op de vorige pagina.
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:10:03 #270
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133294919
PornCoin?

:@ })
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:12:16 #271
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133295018
Jeesh. Wat is dat voor verhaal op bitmit. Beetje emo imho.

Bitmit is going to be sold. Please complete your orders and withdraw your funds asap!
We are still taking serious offers!

2013 November 6th
Read more..

We are planning to let another company take over Bitmit. Meanwhile we deactivated the site to let you withdraw your funds & complete your orders. The chances are good that Bitmit will be continued.

« The end is the beginning of all things, suppressed and hidden, awaiting to be released through the rhythm of pain and pleasure. Bitcoin evolved from a sore baby to a powerful soldier who is surrounded by a wonderful community of freedom fighters! With your help Bitcoin will be able to defend itself in the fight against all financial systems that are based on debt. But for us it's time to move on. »

We really appreciate your long time support!
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133295019
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:10 schreef SosuaCafe het volgende:
PornCoin?

:@ })
Heeft bestaan, geen succes geworden.
SexCoin is er nog wel op http://www.cryptsy.com exchange.
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:13:38 #273
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133295079


Would buy.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:13:58 #274
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133295094
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:13 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]

Would buy.
Begint laat te worden ofzo, Zelda natuurlijk.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:14:40 #275
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_133295130
Oh ja, die vuile lijers John en Mike van UNOCS die met de noorderzon vertrokken met een hoop gejatte cryptocurrency. Mijn 1154 PXC (PheNIKScoin) op Cryptsy zijn nu nog minder waard dan een rol pleepapier, maar da's nog vergeleken met idd de lui wiens coins simpelweg gejat werden op PhenixEx. Aanvankelijk werden er nog enkele kleine terugbetalingen verricht, maar daarna gooiden beide figuren onverbiddelijk de kont tegen de kribbe.
pi_133295180
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:14 schreef MissionPhailed het volgende:
Oh ja, die vuile lijers John en Mike van UNOCS die met de noorderzon vertrokken met een hoop gejatte cryptocurrency. Mijn 1154 PXC (PheNIKScoin) op Cryptsy zijn nu nog minder waard dan een rol pleepapier, maar da's nog vergeleken met idd de lui wiens coins simpelweg gejat werden op PhenixEx. Aanvankelijk werden er nog enkele kleine terugbetalingen verricht, maar daarna gooiden beide figuren onverbiddelijk de kont tegen de kribbe.
Dat.
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:16:12 #277
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133295192
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:13 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Wat staat er op?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;)
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:17:24 #278
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133295248
Had net voor je post een edit gemaakt. Zal wel gewoon te weinig slaap hebben.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:17:39 #279
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_133295262
Was gelukkig op tijd uitgestapt met PXC
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:20:22 #280
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133295394
Gaan we omlaag vandaag? hmmz
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133295602
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Gaan we omlaag vandaag? hmmz
BTC? Mwah verwacht het niet de bied op Bitstamp staat in volume bijna gelijk aan de laat en dat was bijna de hele dag niet het geval (bijna 1,5 keer meer laat).
pi_133297045
Zo, ik heb nu een berg USB sticks met encrypted private keys :) Nu nog bewaarplekjes gaan verzinnen.
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:57:50 #283
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133297179
Zo, eerste opzet van een plastic wallet is gemaakt, nu doorgezet naar een designer vriend van me, ben benieuwd naar zijn resultaat. Hier interesse in progressie updates?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:59:01 #284
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133297233
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:57 schreef Maxbet het volgende:
Zo, eerste opzet van een plastic wallet is gemaakt, nu doorgezet naar een designer vriend van me, ben benieuwd naar zijn resultaat. Hier interesse in progressie updates?
Ik weet niet eens wat je ermee kan..?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133297269
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:59 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Ik weet niet eens wat je ermee kan..?
Bitcoins opslaan op een plastic kaart.
Met de "private key" en het wachtwoord kan je die later weer inlezen een Bitcoin wallet.
  vrijdag 15 november 2013 @ 21:02:06 #286
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133297379
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:59 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bitcoins opslaan op een plastic kaart.
Met de "private key" en het wachtwoord kan je die later weer inlezen een Bitcoin wallet.
Ik vergeet zelfs de grijze bak buiten te zetten, dus zo'n kaart is niets voor mij. Wel inventief trouwens.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133297394
Het wordt echt eens tijd dat blockchain.info hun standaardfee gaat verkleinen. 0.0005 BTC is nu te veel!
  vrijdag 15 november 2013 @ 21:04:06 #288
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_133297467
Op BTC-e momenteel een lichte daling van de BTC-koers; van circa 425 dollar naar ongeveer 405 nu. De trollbox reageert overigens weer voorspelbaar :7
pi_133297595
Ik heb nog wat verdiend aan dat hele UNOCS debacle, was wat aan het handelen met FTC op BTC-E, niks astronomisch, van voor 0,7 BTC ingekocht, na fees na wat handelen 1 BTC overgehouden, best prima, had ook echt op de absolute top verkocht, lekkere timing
  vrijdag 15 november 2013 @ 21:07:25 #290
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133297660
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:59 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bitcoins opslaan op een plastic kaart.
Met de "private key" en het wachtwoord kan je die later weer inlezen een Bitcoin wallet.
Dit dus, en met BIP38 heb je ook niet het probleem dat iemand je private key kan pakken en je wallet leeg kan halen.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je een beetje een goed wachtwoord kiest. Maar goed, met Unicode zijn er zo veel mogelijkheden om te proberen dat je al vrij snel een sterk genoeg wachtwoord hebt.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  † In Memoriam † vrijdag 15 november 2013 @ 21:39:25 #291
230491 Zith
pls tip
pi_133299352
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:57 schreef Maxbet het volgende:
Zo, eerste opzet van een plastic wallet is gemaakt, nu doorgezet naar een designer vriend van me, ben benieuwd naar zijn resultaat. Hier interesse in progressie updates?
Ja ben wel benieuwd. Is de hologramsticker nog gelukt?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 15 november 2013 @ 21:40:42 #292
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133299408
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:39 schreef Zith het volgende:

[..]

Ja ben wel benieuwd. Is de hologramsticker nog gelukt?
offerte aanvraag verstuurd, ben benieuwd waar ze mee komen.
Zal wel een paar dagen duren.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133300305
wat is eigenlijk ftc, dat is extreem goedkoop
  vrijdag 15 november 2013 @ 21:58:17 #294
256220 85
Together we're invincible
pi_133300486
Kan iemand me vertellen waar ik Litecoins kan kopen? Of kan dat alleen met bitcoins? Of handelen jullie via btc-e? Komt op de een of andere manier niet betrouwbaar over..
Face the facts of being what you are, for that is what changes what you are.
  vrijdag 15 november 2013 @ 22:01:12 #295
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133300671
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:55 schreef drheisenberg het volgende:
wat is eigenlijk ftc, dat is extreem goedkoop
Feathercoin
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  vrijdag 15 november 2013 @ 22:02:46 #296
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133300768
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:58 schreef 85 het volgende:
Kan iemand me vertellen waar ik Litecoins kan kopen? Of kan dat alleen met bitcoins? Of handelen jullie via btc-e? Komt op de een of andere manier niet betrouwbaar over..
Je schijnt hier http://www.litecoins.nl/ te kunnen kopen, maar heb er geen ervaring mee. Dus is op eigen risico.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  vrijdag 15 november 2013 @ 22:03:11 #297
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133300794
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:58 schreef 85 het volgende:
Kan iemand me vertellen waar ik Litecoins kan kopen? Of kan dat alleen met bitcoins? Of handelen jullie via btc-e? Komt op de een of andere manier niet betrouwbaar over..
bitonic -> btc-e -> btc/ltc

http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  vrijdag 15 november 2013 @ 22:03:21 #298
256220 85
Together we're invincible
pi_133300807
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 22:02 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Je schijnt hier http://www.litecoins.nl/ te kunnen kopen, maar heb er geen ervaring mee. Dus is op eigen risico.
Die had ik gevonden inderdaad maar vertrouw ik voor geen meter ;)
Face the facts of being what you are, for that is what changes what you are.
  vrijdag 15 november 2013 @ 22:03:39 #299
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133300825
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 22:02 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Je schijnt hier http://www.litecoins.nl/ te kunnen kopen, maar heb er geen ervaring mee. Dus is op eigen risico.
reageert niet op telefoon, mail etc.

Niet aan beginnen imho.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  vrijdag 15 november 2013 @ 22:05:05 #300
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133300912
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 november 2013 22:03 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

reageert niet op telefoon, mail etc.

Niet aan beginnen imho.
Wist ik niet, dan neem ik dat dus terug.

Dan Bitonic -> BTC-e -> LTC
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  vrijdag 15 november 2013 @ 22:05:19 #301
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133300915
En vol
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')