abonnement Unibet Coolblue
pi_133376944
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:11 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wat ben je aardig :)
Dat ben k altijd, dat weet je toch :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133380516
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 14:48 schreef BlackLining het volgende:
Chick weg :')

Als ik wanneer er pas twee keer gedate is van haar niet meer met andere vrouwen mag praten op het terras wordt het al een zeer twijfelachtige zaak natuurlijk. En als je dan ook nog tegen mij zegt dat ik niet meer mag motor rijden omdat dat te gevaarlijk is, moet je fijn oprotten :W

Mensen die denken mij van mijn motor af te kunnen praten :') grapjassen.
Tering dat is wel heel sneu. Mijn chick vindt het juist leuk dat ik zoveel vriendinnen heb. Heb gezegd dat op het moment ik er niet meer mee mag praten het voor mij niet meer hoeft :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133380989
Wel sneu idd.. hoe reageerde ze op je mededeling?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133381255
Dat gezeur begon vrijdag al. Of we zaterdag wat gingen doen. Nee, want Kwekfestijn, had ik al afgesproken voor ik haar uberhaupt kende, had ik al kaartjes voor en ging ik met twee vrienden naartoe. Zij vond dat ik dat kaartje nog wel kon verkopen, maar dat ging dus niet gebeuren :') Wat denkt ze wel niet. Overigens heeft ze een hekel aan carnaval dus meegaan zou hem niet worden.

Zaterdag overdag heb ik motor gereden met wat vrienden. Gewoon, omdat leuk en nog net even voor de winter begon. Zij moest werken, anders had ik misschien afgehaakt om met haar wat te gaan doen, maar kwam mooi uit zo. Hele tijd berichtjes of ik nog wel leefde en dat ze wilde dat ik naar huis kwam want ze vond het te gevaarlijk (strak blauw, schoon asfalt, rustig op de weg, niks gevaarlijks aan). Dat motorrijden moest ik maar mee stoppen. Beetje weggelachen natuurlijk, want da's geen optie :7

Dus ik 's avonds in de stad wat eten voor dat Kwekfestijn. Schijnbaar is ze toen zaterdag ook nog in de stad geweest, want ze heeft me gespot met een vriendin van mij op dat terrasje waar Barrie mij ook spotte :+ In plaats van even langs te komen en mee een drankje te doen, krijg ik twee uur later een whatsappje of ik het nou echt belangrijker vond om met 'een andere vrouw' (vriendin van me ie ik al 100 jaar ken en die ook al een relatie heeft) op het terras te zitten, dan dat ik met haar wat zou gaan doen. Nou, ja dus :+

Zondag was ze bij haar ouders, vandaag zou ze weer in de stad zijn en vanavond zouden we weer een filmpje pakken. Belt ze me vanmorgen om fucking 8 uur op met een verhoor wat ik vandaag allemaal ga doen en of ik dat meisje van dat terras vandaag nog zou zien (ja, want moest ff wat afgeven). Werd ze weer chaggy :') Nou, moest vandaag voor werk naar Uden. Dus ik zei dat, stap zo op de motor om te gaan werken in Uden. Bla bla bla, ik wil niet dat je op de motor gaat, je pakt het OV maar, anders kom ik daarheen om je sleutels weg te gooien.

Toen maar gezegd dat ze maar beter helemaal niet meer hierheen kon komen, ook vanavond niet :W Werd ze kwaad en zei ze dat ik 'net zo was als alle andere mannen'. Prima hoor, kan ik wel tegen :)

Toch niet normaal zoiets :') En al helemaal geen goed teken voor de rest van een eventuele relatie. Snel wegwezen dus. Bezitterige wackjob dat het is :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133381494
Wow wow. Hoe the fuck kom je aan zo'n raar wijf. De tering zeg. :')!! :')!
Zo'n iemand die over een maand een berichtje stuurt met; ben zwanger gr gr.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133381952
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 17:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Wow wow. Hoe the fuck kom je aan zo'n raar wijf. De tering zeg. :')!! :')!
Zo'n iemand die over een maand een berichtje stuurt met; ben zwanger gr gr.
Ook ooit eens ontmoet toen ik (overigens weer met diezelfde andere vriendin :') ) wat zat te luchen aan de Parade. Dus die twee kende elkaar notabene al. En dan nog zo'n hele toestand bouwen :')

En dat mag ik toch hopen van niet zeg :') :X


Zoek wel weer verder :Y Net bij de Appie nog staan praten met een leuk meisje, raakte aan de praat omdat we allebei een Oeteldonk sjaal nog aan hadden :P Helaas was ik te chicken om haar nummer te vragen ;(
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133382053
Wow jij hosselt je chicks gewoon op openbare plekken? _O_

En lekker debiel :N

Dat wordt weer handkarren dan vanavond. ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133382101
Ik wil ook weer op de dating tour gaan
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133382685
Daten. Bah bah. ;( :r
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133382739
Ja. Gadverdamme. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 18 november 2013 @ 18:33:49 #86
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133382832
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 17:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Wow wow. Hoe the fuck kom je aan zo'n raar wijf. De tering zeg. :')!! :')!
Zo'n iemand die over een maand een berichtje stuurt met; ben zwanger gr gr.
Beetje wel ja. :')
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_133382850
Ja echt. Je kan toch ook gewoon chillen of wat leuks doen. Nee hoor er moet perse gedate worden.

Bier drinken en kut roepen O+
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  maandag 18 november 2013 @ 18:34:44 #88
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133382858
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:03 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ook ooit eens ontmoet toen ik (overigens weer met diezelfde andere vriendin :') ) wat zat te luchen aan de Parade. Dus die twee kende elkaar notabene al. En dan nog zo'n hele toestand bouwen :')

En dat mag ik toch hopen van niet zeg :') :X

Zoek wel weer verder :Y Net bij de Appie nog staan praten met een leuk meisje, raakte aan de praat omdat we allebei een Oeteldonk sjaal nog aan hadden :P Helaas was ik te chicken om haar nummer te vragen ;(
Volgende keer gewoon doen! :)
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik wil ook weer op de dating tour gaan
Hetzelfde als wat ik hierboven zei.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  maandag 18 november 2013 @ 18:35:36 #89
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133382892
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 18:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja echt. Je kan toch ook gewoon chillen of wat leuks doen. Nee hoor er moet perse gedate worden.

Bier drinken en kut roepen O+
Correctie: wijn drinken en kut roepen omdat je bij Worms alweer in het water dondert terwijl je de ander probeert te bazooka'en. O+
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_133382901
Zullen we donderdag meeten btw?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133382963
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:35 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Correctie: wijn drinken en kut roepen omdat je bij Worms alweer in het water dondert terwijl je de ander probeert te bazooka'en. O+
worms haha :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133382986
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 18:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja echt. Je kan toch ook gewoon chillen of wat leuks doen. Nee hoor er moet perse gedate worden.

Bier drinken en kut roepen O+
Of je het nou daten noemt of chillen :')

Ga gewoon wat eten en geef het geen naam. Of een filmpje, da's nog makkelijker. Voorkomt awkward silence :+ Kun je daarna nog wat gaan drinken en heb je sowieso gespreksstof want net zelfde film gezien.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133383012
Ja, donderdag meetje *O* Het moet er weer eens van komen
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133383045
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:38 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Of je het nou daten noemt of chillen :')

Ga gewoon wat eten en geef het geen naam. Of een filmpje, da's nog makkelijker. Voorkomt awkward silence :+ Kun je daarna nog wat gaan drinken en heb je sowieso gespreksstof want net zelfde film gezien.
Ja nja ik heb gewoon wat tegen het woord daten. :') Ook uiteten gaan met iemand die je beter wilt leren kennen. Kei geforceerd. :P
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133383071
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:39 schreef BlackLining het volgende:
Ja, donderdag meetje *O* Het moet er weer eens van komen
Ja _O_
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133383073
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 18:39 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja nja ik heb gewoon wat tegen het woord daten. :') Ook uiteten gaan met iemand die je beter wilt leren kennen. Kei geforceerd. :P
Jij gaat gewoon samen thuis op de bank zitten, zet New Kids op, pakt een tree Schultenbrau en doet een wedstrijdje wie er het hardste kut kan roepen? :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 18 november 2013 @ 18:40:53 #97
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_133383083
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 18:37 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

worms haha :')
Best baas. :@
Datetips heb ik niet echt, wel hoe je niet moet daten. Niet daten als je je telefoon laat liggen terwijl je 2 dagen wegbent, je vergist in de datum en vervolgens beschamend lang op het station blijven wachten. Oh en al helemaal niet een nieuwe date waarop je elkaar wel ziet inlassen op je verjaardag 'omdat dat de enige dag is die we allebei kunnen'. Vooral niet als je al op je klompen kunt aanvoelen dat het niks wordt (1) en die gast psycho is (2).

:')_!

Wel kudo's dat hij chocola als verjaardagscadeau meenam btw.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_133383138
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:35 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Correctie: wijn drinken en kut roepen omdat je bij Worms alweer in het water dondert terwijl je de ander probeert te bazooka'en. O+
Ik zie dit helemaal voor me _O_ Hele scherm onder de wijn en alles _O-
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133383207
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:40 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Jij gaat gewoon samen thuis op de bank zitten, zet New Kids op, pakt een tree Schultenbrau en doet een wedstrijdje wie er het hardste kut kan roepen? :D
Bij hem thuis, new kids en een drankje ja. :7
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133383227
Niks bij 'hem' thuis, want dan moet 'hij' eerst de hele tent opruimen, en daar heb 'ik' een hekel aan _O-
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')