abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 19:31:27 #1
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_388107
Hmmm files nou heb ik de uitzending gemist.

Maarre hebben de filerijders wat gemist of was het vanavond een rustige aflevering ??

I'm getting too old for this....
pi_388114
Nix gemist! SAAI, SAAI, SAAI!!!!!
(niet eens de moeite om toe te lichten)
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 oktober 2000 @ 19:44:35 #3
862 Arcee
Look closer
pi_388120
Vreselijk, die opvoering van Georgie en Vewdie Die lui boeien me echt totaal niet.
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 19:55:40 #4
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_388138
Dinsdag 10/10/2000 2de helft:

> Ferdi is in de hobbykamer aan het knutselen. Hij maakt een zitje voor een schommel wat later ok blijkt te werken.
> Koos zegt tegen Kim dat sommige woorden die ze zegt niet kunnen. bv "naar je nest gaan" - met -je erachter kan het wel, "pijn in mijn reet" - kont kan wel.
> Georgie, Kim en Koos hebben het over Els en haar foto in bad. Els is volgens Koos wel een ondeugende vrouw.
> Archiefbeelden van dag 23; Robin schiet bal op kip... Robin in de DBK. Er is veel in het gesprek geknipt. Robin continu aan het woord. Een klein 'standje' dus. Hij moet zijn aap-shirt inleveren (en het kippehok schoonmaken, maar daar hebben ze niets over gezegd / laten zien)
> Georgie en Ferdi bij de oven. Ze rappen eerst wat waarna ze overschakelen naar een kindershow.
> TEASER: Georgie en Kim in bed. Georgie: Ben ik een keer serieus. Hieke: Waarover? Kim: Hij vraagt "wil je verkering"
BB: "Krijgt Georgie de bevestiging die hij zoekt, kijk morgen weer."

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 10-10-2000 20:34]

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 20:01:30 #5
272 R@b
No-nonsens
pi_388144
quote:
Op 10 oktober 2000 19:44 schreef Arcee het volgende:
Vreselijk, die opvoering van Georgie en Vewdie Die lui boeien me echt totaal niet.
Afgrijselijk. Het was de eerste BB in 3 dagen die ik zag, wat een droefheid. Dat soort op de camera bewuste spelletjes zouden ze juist NIET moeten uit zenden.

Kijk ons eens leuk zijn

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_388150
quote:
Op 10 oktober 2000 20:01 schreef R@b het volgende:
Afgrijselijk. Het was de eerste BB in 3 dagen die ik zag, wat een droefheid. Dat soort op de camera bewuste spelletjes zouden ze juist NIET moeten uit zenden.

Kijk ons eens leuk zijn


Precies!!! Iedereen die tegen de camera praat mag níet in de uitzending!!!!!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_388188
Quote:
-------------------------------------------
R@b - dinsdag 10 oktober 2000 20:01
Dat soort op de camera bewuste spelletjes zouden ze juist NIET moeten uit zenden.
-------------------------------------------
-
Tenen krommend zag ik het aan: plaatsvervangende schaamte wegens deze twee “de leukste thuis”. Waar houden ze ons voor??? Wat een stelletje kleuters.
Enorme lol wegens doodmeppen nachtvlinder. Kippenhok goed afdekken anders shirtje inleveren. Domme dansjes rond camera. Deze twee zijn niet met het huis en elkaar bezig maar met zichzelf op tv. Meligheid. Die Georgie: hoop dat Kim er niet in trapt.
Ferdies geknutsel leidde weer tot zijn vreugde-act voor de camera. De Xfiles kwamen in heel ander teken te staan: dit is amateurtoneel van 6 jarigen zonder regiseur. Even had ik nog de hoop dat ze hun kinderlijke onschuld hadden behouden en aan het spelen waren. Helaas, ze zijn zichzelf aan het verkopen aan de kijkers. De kippebalklacht heeft ze weer met de neus op het feit gedrukt dat wij hun rariteiten zien. En dan gaan ze dus maar ‘raar’ doen.
ALI: WE MISSEN JE!!!!
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 20:27:04 #8
3498 Barb
Graduated Fool
pi_388227
[sarcastische mode] Hé ja, stop met uitzenden van enig actie welke vorm dan ook! Laat ons maar liever 25 minuten kijken naar mensen die vlaggen maken. [/sarcastische mode]

Wat moppert iedereen toch? Is toch leuk om te zien hoe sommigen mensen creatief kunnen zijn, terwijl de rest alleen maar suf op de bank een boek kunnen lezen. Dat is lekkere tv zeg, opa Koos en zijn boek. Blegh.

Havoc, het was best een "leuke" uitzending. Georgie en Ferdi hebben laten zien hoe ze samen lol kunnen maken, Georgie en Kim lagen handje in handje op bed, Georgie is blijkbaar hotel de botel en wil de hele tijd aan Kim zitten. De rest van de uitzending ging alleen maar over de vlaggen (wat meteen het minst boeiende was van vandaag).

Ik zou wel eens willen weten hoe degene hier met het hoogste zeurgehalte zich zouden vermaken in een huis waar niks te doen is.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 20:27:21 #9
6332 Harrie20
'The man', volgens d
pi_388229
Iedereen schijnt zich geergerd te hebben aan Fewdi en Georgie. Maar ik heb me juist geergerd aan de mensen die de uitzending in elkaar draaien, ze moeten echt geen mannenreet (voor Koos: kont) laten zien man! Dat is echt slecht!
"Honger, da's het ergste wat er is!"
pi_388250
Ik heb me helemaal rot gelachen om Ferdie en Sjors!
Meligheid ten top!
Laat ze maar lekker spelen met de camera, dan gebeurt er tenminste nog iets.... Beter dan Koos die loopt te zeuren over Kim d'r taalgebruik!
Verschrikkelijk dat moraliserende toontje: "dat vinden je ouders vast niet leuk als je nest zegt!"
Van mij mag Koos er donderdag uit!
pi_388286
Inderdaad Liejannuh, daar ben ik het mee eens. Die Koos moet ophouden met dat vebeteren van 'm, want hij is degene die zegt: "Ik zou wel naast Els willen lEggen". Dat vind ik persoonlijk een ergere taalfout dan "nest".
En over Fewdi en Sjors: Ik vond het juist wel grappig Ik hou er wel van als mensen een beetje spelen met de camera's. Vond ik vorig jaar bij Bart ook altijd leuk
pi_388314
liejannuh en fannetje: voor jullie geldt echt wat ik laatst ergens las: "het is niet verplicht om smaak te hebben".

Kunnen ze Ferdie niet tot de orde roepen in de DBK? En dan gewoon wegsturen bij herhaling? Bij deze 2 irritante kleutertjes (leuk he, schommelen... ) is Ali een toffe peah!

eh Beau.....ben je daar nog?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 oktober 2000 @ 20:58:57 #13
862 Arcee
Look closer
pi_388319
quote:
Op 10 oktober 2000 20:27 schreef Barb het volgende:
Wat moppert iedereen toch? Is toch leuk om te zien hoe sommigen mensen creatief kunnen zijn, terwijl de rest alleen maar suf op de bank een boek kunnen lezen.
Dat van gister, met de X-Files, dat vond ik wèl leuk. Maar dat van vandaag vond ik niks.
quote:
Dat is lekkere tv zeg, opa Koos en zijn boek. Blegh.
Opa Koos in discussie met Kim DAT is leuke TV!
quote:
Ik zou wel eens willen weten hoe degene hier met het hoogste zeurgehalte zich zouden vermaken in een huis waar niks te doen is.
Je generaliseert het nu. Ik vind het prima dat ze zich proberen te vermaken in het huis, maar die aktie buiten van Georgie en Fairdy vond ik niks. Kan toch?
quote:
Op 10 oktober 2000 20:45 schreef Fannetje het volgende:
Ik hou er wel van als mensen een beetje spelen met de camera's.
Ik ook, maar dan wel LEUK spelen, zoals de mensen in De Bus bijvoorbeeld.

Maar goed, komt ook gewoon doordat ik Fairdy totaal niet interessant vind. Zal me echt een zorg wezen wat die in het huis doet.

  dinsdag 10 oktober 2000 @ 21:06:38 #14
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_388336
quote:
Op 10 oktober 2000 20:58 schreef vinsie het volgende:
liejannuh en fannetje: voor jullie geldt echt wat ik laatst ergens las: "het is niet verplicht om smaak te hebben".
Mogen mensen niet gewoon een eigen mening hebben?

...niet verplicht om smaak te hebben...

Ieder zijn eigen meug hoor!! Het komt bij me over dat je bedoelt dat als het bij jou niet in de smaak valt, het dus niet smakelijk kan worden gevonden door een ander?

Geef gewoon je mening en laat een ander dat ook doen!

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_388352
Niques, je hebt helemaal gelijk, ik vond die uitdrukking gewoon zo leuk dat ik hem even wilde melden. Excuses L & F, won't happen again.
eh Beau.....ben je daar nog?
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 21:21:02 #16
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_388362
Weer nix gemist dus? Hum dan slan we vandaag de herhaling maar over
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_388675
Deze uitzending was geheel in het kader van de telefoon stemmers beinvloeden.

1)Het valt mij op dat Georgie wel heel vaak in beeld komt. Ook de douche scene, 2 dagen achter elkaar Georgie's schoulder tatoo, kont, bijna geslacht. VOO wil Georgie houden en rekent erop dat de vrouwelijke bellers hem dan niet wegstemmen. VOO wil dit omdat Georgie en Kim de enige kans zijn om wat 'sex' (voetenwrijven, handje houden) op de tv te krijgen = kijkcijfers.

2)Miranda komt geheel niet in beeld. Is blijkbaar niet interessant genoeg, dus = wegstemmen.

3)Koos komt wel vaak in beeld. Part of the Team, zoals Ferdi dat zo mooi zegt (not). VOO rekent erop dat we een vaderfiguur, bankgezelligheid erin zie en dat wij hem erin houden.

Zo VOO... krijg je je zin en gaat Miranda eruit? Of is men Koos toch zat met al zijn wondjes, pijntjes en geshuffle door het huis? Wedden dat Georgie's douche scene hem erin doen houden!!?

Dikke Snikkel
  woensdag 11 oktober 2000 @ 00:22:27 #18
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_388814
het enige leuke vanavond was het melige gedoe van ferdi en georgie.
als je dagen in zo'n huis zit, zou je dan ook niet een keer melig worden?
nee, jullie blijven allemaal serieus, interessant, boeiend, altijd in voor diepzinnige gesprekken.
kom op zeg, natuurlijk wordt iedereen wel eens melig. bovendien was er blijkbaar weinig anders dan uitgezonden kon worden, de rest had dus een dagje niets gedaan, in ieder geval niet iets wat uitgezonden kon worden (lees ook de streamverslagen maar).
wat moet ik hier nu neerzetten?
  woensdag 11 oktober 2000 @ 15:20:19 #19
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_389612
quote:
Op 10 oktober 2000 23:41 schreef isis het volgende:

3)Koos komt wel vaak in beeld. Part of the Team, zoals Ferdi dat zo mooi zegt (not). VOO rekent erop dat we een vaderfiguur, bankgezelligheid erin zie en dat wij hem erin houden.

Zo VOO... krijg je je zin en gaat Miranda eruit? Of is men Koos toch zat met al zijn wondjes, pijntjes en geshuffle door het huis? Wedden dat Georgie's douche scene hem erin doen houden!!?


Als de bedoeling is om Koos erin te houden dan zullen ze hem toch niet laten zien terwijl hij loopt te zeuren over de woorden nest en reet. Er zal toch geen normale Nederlander zijn die het met die knakker eens is.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')