Ja, want dat is een mogelijkheid voor heel Nederlandquote:Op maandag 22 februari 2016 11:37 schreef MCH het volgende:
Alleen aantrekkelijk als het in de bonus is, anders kan je het net zo goed in Duitsland kopen. Toch even proberen.
Dan pak je de fiets ouwe. Je woont in Groningen dus met 2 uurtjes doortrappen zit je bij de eerste Duitse supermarkt. Lamme papzak.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:54 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Ja, want dat is een mogelijkheid voor heel Nederland
Ik heb ook net wat dozen gehaald in de bonus, voor mij als arme student die niet zomaar even naar Duitsland kan is dit het goedkoopste alternatief voor de heerlijke dolce gusto
Nespressoquote:
De Dolce Gusto wat?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:38 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Spuit elf reactie misschien Maar is de Dolce Gusto in de bonus bij de Appie?
Of je had dit topic even doorgelezen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:52 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet eens dat er een namaakmerk was
Ik moet echt eens wat meer buiten komen
Daaruit werd me niet duidelijk wat het nou was.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Of je had dit topic even doorgelezen.
Ga je ook nog klagen bij Royal zelf? Misschien als voldoende mensen dat doen dat ze zich achter de oren krabbenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:36 schreef DavidTwente het volgende:
Wel goede service van AH: had twee dozen Royal Café Cappuccino gekocht. Het is niet te zuipen, 1 doos weggegooid, de andere teruggebracht naar Appie en voor allebei geld teruggekregen (had daar niet om gevraagd).
Dat lijkt mij een behoorlijk zinloze klacht.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga je ook nog klagen bij Royal zelf? Misschien als voldoende mensen dat doen dat ze zich achter de oren krabben
Nou ja, ik zou als bedrijf willen weten of m'n klanten tevreden zijn over mijn producten. Als mensen zo ver gaan dat ze het zelfs terugbrengen naar de winkel is dat interessante informatie. Als het 1 persoon is boeit dat niet zo, smaken verschillen immers. Maar als meerdere mensen klagen kun je daar iets mee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een behoorlijk zinloze klacht.
Dat klopt maar ze zullen vast vooraf hun producten wel hebben getest en als ze slim zijn googlen ze een beetje rond op Twitter, Facebook of dit soort fora.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou als bedrijf willen weten of m'n klanten tevreden zijn over mijn producten. Als mensen zo ver gaan dat ze het zelfs terugbrengen naar de winkel is dat interessante informatie. Als het 1 persoon is boeit dat niet zo, smaken verschillen immers. Maar als meerdere mensen klagen kun je daar iets mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |