abonnement Unibet Coolblue
pi_133258735
quote:
De collectie van de Franse ontwerpster Isabel Marant ligt donderdag voor het eerst in de winkels van Hennis en Mauritz (H&M).

Modeliefhebbers stonden al vroeg in de rij voor de H&M aan de Kalverstraat in Amsterdam, om als eerste de kleding van Marant te kunnen bemachtigen. Om 9.00 uur gingen de deuren van het filiaal open.

"We hebben tot nu toe een hele goede opkomst. Ik heb vernomen dat de eerste mensen vannacht al om 3.00 uur voor de winkel stonden om als eerste naar binnen te kunnen", stelt een woordvoerster van de modeketen.

Om de drukte te controleren werkt het bedrijf met een bandjessysteem. "Iedereen in de rij krijgt een bandje en in groepen van dertig man laten we het publiek naar binnen. Zij kunnen dan tien minuten winkelen, waarna we de volgende groep naar binnen laten", vervolgt de woordvoerster.

Chocolademelk

"We hebben vandaag veel personeel ingezet. Ik gok zo dat de drukte nog wel even gaat duren. Aangezien het buiten erg koud is, schenken we warme chocolademelk."

Verschillende bekende Nederlanders waren woensdagavond uitgenodigd voor een speciale voorverkoop van de collectie. Onder andere Wendy van Dijk, Leontine Borsatoen Renate Verbaan waren aanwezig.

De website van H&M is momenteel niet beschikbaar wegens enorme bezoekersaantallen. Online winkelpubliek wordt verzocht het op een rustiger moment te proberen.

Mannencollectie

Ieder jaar gaat de Zweedse modeketen een samenwerking aan met een beroemde modeontwerper. Voor het eerst heeft Marant ook kleding voor mannen ontworpen.

De collectie is in acht Nederlandse H&M-filialen te koop. Geïnteresseerden vinden de kleding in winkels in Groningen, Den Haag, Utrecht, Arnhem, Rotterdam, Maastricht en in twee vestigingen in Amsterdam.
bron

Ik vond er echt helemaal niets aan.





pi_133258790
Oh kan ik daaaaaarom niet winkelen op de site. Tssh ! Stom.
Yeah bitch ! Magnets !
pi_133259004
Leontine Borsatoen is de Leontine Borsato van vroeger? :D
😄😃😀😊☺️😉😍😘😚😗😙😜😝😛😳😁😔😌😒😞😣
pi_133259323
Echt irritant. :( Dat terwijl het niet eens mooie kleding is vind ik zelf.
pi_133260905
Alle schrale batsers op een rij.
pi_133266249
Meh, matige rij

Veldslagen wil ik zien, geen gecultiveerd rijtje :(
pi_133267661
Ik dacht eerst dat het om redelijk goedkope kleding ging van de ontwerpster, maar nee hoor :o
Noot noot.
pi_133271209
Wow :{ volgens mij zou ik dit nooit doen voor kleren.
Heb de kledinglijn verder ook niet gezien. Maar toch.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')