abonnement Unibet Coolblue
pi_133257957


Als je meer dan een jaar geleden had gezegd: 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes voornamelijk nog hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinig werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy en verouderde versie zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig bieden Chinese smartphones de gevestigde merken echter waardige concurrentie en zijn ze zeker de moeite waard in overweging te nemen als je op zoek bent naar een nieuw mobieltje.


SPOILER: Scherm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Powerhouse
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Accu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DualSIM & Frequentiebanden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ondersteuning van Android
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire modellen (smartphones die pas over een tijdje worden verwacht zijn hierin niet opgenomen). Zo kun je makkelijker een indruk krijgen wat het beste geschikt zou zijn voor jou. De genoemde prijzen zijn richtprijzen en sterk onderhevig aan de vraag en aanbod van een bepaalde telefoon.

Dualcore: informatie over dualcore-toestellen is nog terug te vinden in de OpeningsPost van deel 28.

SPOILER: OVERZICHT QUADCORE MODELLEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.

Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.
SPOILER: Webshops
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AliExpress & DHGate
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao & Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aftersale: en nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:

| www.gizchina.com | www.gizbeat.com | www.gizmochina.com |
Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html |

| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |

Jiayu G3-topicreeks op FOK!

OP Version 1.1 by shiznuts | © 2012 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL

[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 14-11-2013 18:42:47 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_133258100
quote:
ZOPO Mobile Official - 4 uur geleden
World first true 8-core phone coming 21st November! On sale on the day of launch! 5000 8-core phones available exclusively for international ZOPO Mobile Official fans only through our new online store! http://zopomobile.cn/forum/viewtopic.php?f=3&t=14 #zopo #zopophones
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_133258199
Die Moto G komt trouwens enkel uit in dualsim variant in landen zoals Brazilië/India en zulks waar dualsim wel ingeburgerd is. Kortom.. als je dan toch al een Chinaphone tegenhanger wilt hebben, zul je die Motorola ook moeten importeren, oh de ironie. Eerste indrukken staan trouwens al op XDA btw.
mag het weten
pi_133258322
Gaat in ieder geval de goede kant op. Huawei is i.i.g. al wereldwijde no. 3. Hopelijk zet de trend voort. Meer Chineesjes hier dat is alleen maar goed qua aanbod. Zet misschien de gevestigde merken ook eens aan het denken om out-of-the-box te denken en óf met mobieltjes te ontwikkelen die hun meerwaarde waard zijn door baanbrekende features en kwaliteit of dat ze doorsnee mobieltjes een scherper moeten prijzen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 14 november 2013 @ 18:43:18 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133259439
Wat voor Antutu score mag je verwachten van een octo-core!? Beter dan Snapdragon 800!? Als ie NFC heeft en die week ook in HK in de schappen ligt, dan wordt dat waarschijnlijk mijn nieuwe phone.
pi_133259622
Het is een MediaTek hè, dus ik verwacht niet dat 'ie meekan met de Snapdragon 800 of Exynos Octa 5420.
Maar interessant zal het zeker zijn. :) UMI had de X2S al aangekondigd met die processor en NFC i.i.g. .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_133263203
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 15:45 schreef Hojdhopper het volgende:
Als ik zeg:

-4,3"
-1,5 GHz (dual/quad, maakt niet veel uit)
-2 GB RAM
-min 8 GB intern geheugen (óf SD slot)
-min 720 scherm
-min 2000mAh scherm
-dual SIM
-max 350/450 dollar

Wat zeggen jullie dan? :) Ik ga in februari naar Taiwan, dus kan hem eventueel daar halen zonder moeilijk te hoeven doen met agents, importkosten, verzendkosten.

Ik zag een hoop opties in de OP, behalve de dual SIM functie. In principe is dit geen must, maar wel een pre (blijf een tijdje in Taiwan dus dan is een NL + Taiwan nr in één telefoon wel handig).
Xiaomi M2s heeft dit allemaal, op de dualsim na dan.
  donderdag 14 november 2013 @ 20:37:04 #8
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_133264136
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 20:15 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Xiaomi M2s heeft dit allemaal, op de dualsim na dan.
Jup maar is meer dan $200. Als het voor minder kan ;)
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_133264181
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2013 17:54 schreef shiznuts het volgende:

[..]

je kan nu officieel 1 uur met je accu doen *O*
pi_133265159
En toch ga ik er weer intrappen.

Zal in 't weekend ook ff de OP toespitsen op quad- en octacores
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_133266255
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 20:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Jup maar is meer dan $200. Als het voor minder kan ;)
Mijn vereiste is dan ook dat ie max 450 dollar kost. ;)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_133267266
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:01 schreef shiznuts het volgende:
En toch ga ik er weer intrappen. [ afbeelding ]
Zal in 't weekend ook ff de OP toespitsen op quad- en octacores
graag,
heb de laatste tijd weinig tijd om alles bij te houden en zie opeens nieuwe processors voorbij komen waar ik nog niet van had gehoord :o !

ben benieuwd :)
  donderdag 14 november 2013 @ 21:49:46 #13
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133267326
Ik vind het sowieso een ramp om alles een beetje bij te houden. Er komt zo verdomd veel uit, en dan vaak ook nog meerdere versies van hetzelfde toestel, met kleine verschillen, zoals RAM, ROM, etc etc.
pi_133267992
Iocean was een v/d eerste, die bood naast de X7 de X7 Elite aan. Daarna zag je veel plus/titanium/advanced/premium. Voornamelijk bij Jiayu was het een beetje verwarrend. Dat kwam door de verschillende benamingen voor hetzelfde en het verschil tussen standaardversie en de versies met Turbo-processor of Turbo met 2GB RAM. Maar nu moge het toch eigenlijk wel min of meer duidelijk zijn what's what, toch? :P Heb nu de Neomobile N003 Youth kort gehad, met dus MTK6589T 1GB RAM, de FAEA F2 met MTK6589 1GB RAM en nu dus de Jiayu G4 Advanced met MTK6589T 2GB RAM.

Maar nu heb ik net die G4 Adv, moet ik haast maar eens aan de octacore gaan. :9 Maar goed, zal wel richting februari lopen voor je een beetje lekkere keuze, beschikbaarheid, normale prijzen en ondersteuning hebt op octacorevlak. Dus we gaan het gewoon eens stilletjes aankijken eerst.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 15 november 2013 @ 10:04:21 #15
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_133277866
Iemand ervaring met China Grabber? http://www.chinagrabber.c(...)-1280-720-8-0mp.html

quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:25 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Mijn vereiste is dan ook dat ie max 450 dollar kost. ;)
Tja, de eisen zijn blijkbaar al te voldoen met minder dan $100. Waarom meer betalen? :)
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  vrijdag 15 november 2013 @ 10:05:44 #16
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_133277896
*Edit* Excuus verkeerde knopje.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  vrijdag 15 november 2013 @ 10:24:17 #17
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133278217
:Y ik zou wel bestellen bij een site die stock zegt te hebben van een toestel wat nog niet uit is :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 15 november 2013 @ 10:47:08 #18
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_133278699
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:24 schreef RobertNL het volgende:
:Y ik zou wel bestellen bij een site die stock zegt te hebben van een toestel wat nog niet uit is :P
Point taken... :)
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_133279931
quote:
99s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:43 schreef Yi-Long het volgende:
Wat voor Antutu score mag je verwachten van een octo-core!? Beter dan Snapdragon 800!? Als ie NFC heeft en die week ook in HK in de schappen ligt, dan wordt dat waarschijnlijk mijn nieuwe phone.
in de buurt van de 28000, maar ik verwacht dat ie in de praktijk ongeveer zo snel wordt als de note 2 processor of de rockchip rk3188 (+/- 19000 antutu 4 dus) op basis van de inschatting dat de extra kernen niet daadwerkelijk veel verschil gaan maken. antutu propt ze onredelijk vol met berekeningen op een manier die je in praktijksituaties nooit tegenkomt.

daarnaast is en blijft het cortex A7, dus verwacht ook maar dat de performance je in de steek laat als je hem het meest nodig hebt. haperende menuschermen en zo blijf je krijgen.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_133280716
Even een stom vraagje tussendoor, na een maand vergeefs wachten op een bestelde telefoon kreeg ik van Pandawill zojuist een emailtje dat ze de telefoon terug hebben gekregen vanwege de aanwezigheid van een accu.
Nu is hun voorstel om het opnieuw te proberen met DHL alleen dan niet via express maar via global mail. Iemand daar ervaring mee? :?
Wat is de kans dat het zonder extra kosten langs de duane komt en met welke levertijd moet ik ongeveer rekening houden?
pi_133281358
het is per niet-express post, dus beperkt(er) risico.

http://www.pandawill.com/(...)mp-white-p83090.html

deze voeg ik toe aan m'n signature :]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_133283229
Heb nu een dag of 3 de jiayu g5 "basic" na de g4 te hebben gehad, en moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben met de g5.

Ervaring tot nu toe.

Positief:

-Goede bouwkwaliteit
-2000mAh accu houd het 1 dag en 16h vol met intensief gebruik.
-touch screen werkt beter als bij mijn g4
-telefoon lijkt sneller te reageren (ook al heeft deze dezelfde specs :$)
-snelle gps fix (??? G4 niet zo snel, zelfde hardware???)
-scherm kleuren lijken scherper en iets mooier weergegen dan de G4
-achtergrond verlichting touchbuttons is weer terug

Negatief:

-Slecht signaal op sim 2, zelf opgelost met andere modem.img (van de umi x2)
-Door het metalen omhulsel moet je rekening houden met sneller wegvallen van gsm signaal in gebieden met zeer gering gsm signaal.

[ Bericht 4% gewijzigd door gomez2010 op 15-11-2013 14:15:10 ]
pi_133289965
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Iemand ervaring met China Grabber? http://www.chinagrabber.c(...)-1280-720-8-0mp.html

[..]

Tja, de eisen zijn blijkbaar al te voldoen met minder dan $100. Waarom meer betalen? :)
Om gewoon iets top notch' te hebben waar ik voorlopig weer mee vooruit kan. Om een voorbeeld te geven, de Jiayu G3/S/T is wel supergaaf, maar lijkt toch binnen nu en een tijdje achter te gaan lopen op de concurrentie.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_133296828
xiaomi mi2s, meizu mx3, oppo find 5, lenovo k900 en een stel van huawei (ascend d6 of zo..?) moet je dan bij terecht... maar dat zijn niet zulke spectaculair goeie deals als je in het 100-300 dollar segment kan vinden. en tegen zulke prijzen begint het bij mij ook meer te knagen dat je geen garantie hebt en zo.

jiayu s1 en xiami m3s komen er ook aan. en de mediatek octacores natuurlijk.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  zondag 17 november 2013 @ 17:20:39 #25
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_133347098
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:38 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Om gewoon iets top notch' te hebben waar ik voorlopig weer mee vooruit kan. Om een voorbeeld te geven, de Jiayu G3/S/T is wel supergaaf, maar lijkt toch binnen nu en een tijdje achter te gaan lopen op de concurrentie.
Tja de G3S/T was ook het eerste toestel wat wel pastte bij de vraag. Maar de 2F past er nog beter bij. Het gaat er om dat het scherm kleiner is. 4.3 inch is perfect, met 720P al helemaal!

Daarbij moet het de "gewone" apps kunnen runnen. Zoals Snapchat, whatsapp, facebook, etc. Geen fancy 3D games, want dat doet hij toch niet.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_133350090
als je een tijdje op een mediatek telefoon "gewone" apps gebruikt hebt begin je je (~ ik me) wel een beetje te storen aan de traagheid soms... het gaat allemaal snel genoeg om het mogelijk te maken, maar er is veel ruimte voor verbetering.

en die uitspraak is gebaseerd op ervaring met een 1.5ghz mediatek, niet 1.3...
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  zondag 17 november 2013 @ 19:25:00 #27
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133350472
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 19:10 schreef RDMKR het volgende:
als je een tijdje op een mediatek telefoon "gewone" apps gebruikt hebt begin je je (~ ik me) wel een beetje te storen aan de traagheid soms... het gaat allemaal snel genoeg om het mogelijk te maken, maar er is veel ruimte voor verbetering.

en die uitspraak is gebaseerd op ervaring met een 1.5ghz mediatek, niet 1.3...
Tja, dat had ik op de Iocean wel maar dat was meer interface lag (1.2 versie).
Met de normale versie gaat het naar mijn idee prima, alleen apps openen duurt soms iets langer maarja het is dan ook geen Snapdragon 800 of S4 pro :P.

De NovaThor die in de Samsung van mijn zuster zit is niet veel sneller (qua gevoel) ;).

Jij (en ik waarschijnlijk ook :P) moet(ten) gewoon voor een mooie snellere processor gaan zoals de 6/800 of wellicht straks de nieuwste Intels dan heb je daar geen last van :+
Maar dan zit je altijd weer op die zeer hoge bedragen van 6-900 euro (en de concessies die je moet doen op batterij zijn dan in mijn ogen ook nog jammer).

Ik hoop dat een Xianomi / Jiayu of andere fabrikant nog eens een keer uitkomt met de nieuwere (snapdragon) chipset een 3.250mAh+ batterij op een 4.7'' HD schermpje. Als het toestel dan 11mm ''dik'' moet zijn heb ik er wel een paar dollar voor over :).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_133360313
bij tele2 kun je deze maand nog top high end android telefoons krijgen voor +/- 30 euro + 32 per maand met 100 minuten/sms en 2500 MB data; omgerekend betaal je dan ongeveer 350 euro voor de telefoon*. als m'n K900 ook maar enigzins tegenvalt ga ik daar gebruik van maken.

2 jaar vastzitten aan tele2 is dan wel misschien niet echt ideaal en je krijgt er voorlopig geen 4g voor. denk ook niet dat ik in de buurt kom van die 2500 mb maandelijks op maken, maar weten dat je de ruimte hebt is ook heel wat waard.

* uitgaande van al per actietarief verlaagde abonnementprijzen

[ Bericht 6% gewijzigd door RDMKR op 18-11-2013 00:00:59 ]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_133412142
ZTE Nubia Z5S, mijn volgende telefoon.
pi_133414138
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:07 schreef cb2013 het volgende:
ZTE Nubia Z5S, mijn volgende telefoon.
[ afbeelding ]
Dat ziet er niet slecht uit.. Wanneer kunnen we die verwachten? En voor welke prijs ongeveer?
pi_133419491
Vrienden van mij hebben de high end apparaten van Thl en zijn er zeer tevreden mee. Ik heb nu 2.5 jaar een Galaxy Gio en heb wel behoefte aan een ander mobieltje. Vooral nu de accu is vervormd waardoor die enorm snel leeg is gaat.

De Oppo Find 5 lijkt me een geweldige smartphone, maar 400 euro is voor mij toch best veel. Nu komt er 29 november een actie ''we want to excite our customers with a tempting offer which will amaze you and leave you speechless.''
Grote woorden, ik ben heel benieuwd.
pi_133420931
octacores van 1.7 ghz verschijnen alweer in de virtuele schappen :]

http://www.gizchina.com/2(...)hing-weeks-starting/

http://www.pandawill.com/(...)-sensing-p83231.html

$250 met 2GB RAM!! zwaar waardeloos scherm natuurlijk dus deze moet je niet kopen, maar het schetst wel een mooi toekomstbeeld als dit nagedaan wordt.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_133426132
Kan z'n Octacore qua snelheid enigzins in de buurt komen van de Snapdragon 800AB?
pi_133426521
waarschijnlijk alleen in synthetische benchmarks, en dan bedoel ik letterlijk in de buurt komen, niet het zelfde niveau bereiken. in de praktijk ligt ie ws echt nog een generatie (of 2) achter.

bij een processor spelen twee dingen een rol, de single threaded performance and the multithreaded throughput. zie het als lenigheid en brute kracht. op de tweede is ie best heel sterk, maar op het eerste nog altijd zo belabberd als de oude MTKs. cortex A7 is bijvoorbeeld 1.7x zo zwak als de snapdragon krait en draait vaak op lagere kloksnelheid.

single-threaded problemen oplossen met meer cpu cores is theoretisch niet eens mogelijk voorbij een bepaald punt (amdahl's law) en in de praktijk doet de programmeur meestal niet de moeite.

welke van de twee meer bepalend gaat zijn verschilt per app. zelf denk ik dat het eerste om te beginnen al belangrijker is, maar bij een quad vs. octacore verschil komt ook nog eens kijken dat die cores waarschijnlijk niks te doen krijgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door RDMKR op 20-11-2013 01:22:17 ]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  dinsdag 19 november 2013 @ 23:06:42 #35
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133431562
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:36 schreef RDMKR het volgende:
waarschijnlijk alleen in synthetische benchmarks, en dan bedoel ik letterlijk in de buurt komen, niet het zelfde niveau bereiken. in de praktijk ligt ie ws echt nog een generatie (of 2) achter.

bij een processor spelen twee dingen een rol, de single threaded performance and the multithreaded throughput. op de tweede is ie best heel sterk, maar op het eerste nog altijd zo belabberd als de oude MTKs. cortex A7 is bijvoorbeeld 1.7x zo zwak als de snapdragon krait en draait vaak op lagere kloksnelheid.

single-threaded problemen oplossen met meer cpu cores is theoretisch niet eens mogelijk voorbij een bepaald punt (amdahl's law) en in de praktijk doet de programmeur meestal niet de moeite.

welke van de twee meer bepalend gaat zijn verschilt per app. zelf denk ik dat het eerste om te beginnen al belangrijker is, maar bij een quad vs. octacore verschil komt ook nog eens kijken dat die cores waarschijnlijk niks te doen krijgen.
Eens, het nut moet zich nog maar eens bewijzen. Ik ga lekker wachten op de Cortex A12 toestellen van MTK (of A15/53 indien mogelijk). Maar dat zal nog wel even duren.
Die 8 cores worden nu langzamerhand wel door meer fabrikanten geïntroduceerd dus wellicht komen er straks wat meer apps die er gebruik van maken maar in 80%+ van de gevallen ga je er weinig van merken ben ik bang.

Belangrijker is een betere/goede GPU, liefst multicore en 1 met wat meer preformance. De powerVR zijn qua snelheid wel prima (zie Apple) maar dan moeten ze wel iets nieuwere versies toepassen of meerdere cores gebruiken. Mali450 gaat ook nog geen hoogvlieger zijn had liever een 600/604 gezien.. :P
Maar om wille van betaalbaarheid, schaalbaarheid en energiegebruik worden natuurlijk bij MTK niet de nieuwste technieken gekozen (ergens geheel logisch natuurlijk gezien de markt die ze willen bedienen).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_133462532
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:14 schreef BartMcCormick het volgende:

[..]

Dat ziet er niet slecht uit.. Wanneer kunnen we die verwachten? En voor welke prijs ongeveer?
Hier de prijs. Nog geen datum.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  woensdag 20 november 2013 @ 21:20:18 #37
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_133463777
Iemand al een Jiayu G2F gevonden? D: Kan hem nog nergens (behalve Aliexpress, maar die is 130,-) vinden, maar misschien zoek ik verkeerd?

[ Bericht 17% gewijzigd door Brammetjuh94 op 20-11-2013 21:25:31 ]
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_133495596
Lenovo K900 is binnen! best een geil ding hoor; prachtig strak uiterlijk, reageert (meestal*) heel snel, fenomenaal scherm en de camera doet het lekker; allemaal net een trapje boven wat ik gewend was.

overstappen naar G2 of Note 3 gaat niet nodig zijn!

* helaas zijn er wel hier en daar schokjes tijdens menu-overgangen van het soort die ik meer van mediatek verwacht dan van Intel. had gehoopt dat overstappen dat soort dingen zou verhelpen, maar helaas. misschien dat het ook meer een soort algemeen android probleem is, al snap ik bij god niet waarom zoiets nodig is.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  vrijdag 22 november 2013 @ 10:18:02 #39
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_133508087
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef RDMKR het volgende:
Lenovo K900 is binnen! best een geil ding hoor; prachtig strak uiterlijk, reageert (meestal*) heel snel, fenomenaal scherm en de camera doet het lekker; allemaal net een trapje boven wat ik gewend was.

overstappen naar G2 of Note 3 gaat niet nodig zijn!

* helaas zijn er wel hier en daar schokjes tijdens menu-overgangen van het soort die ik meer van mediatek verwacht dan van Intel. had gehoopt dat overstappen dat soort dingen zou verhelpen, maar helaas. misschien dat het ook meer een soort algemeen android probleem is, al snap ik bij god niet waarom zoiets nodig is.
Zou niet horen. Maar goed. Intel gaat neit voor niets ook ARM processoren nu maken, dus tja... Zal wel een rede hebben.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_133508638
ik ga eens kijken of het helpt om de nieuwste rom te installeren; er is ook iets genaamd de Vibe rom die onder andere de interface smoother maakt naar horen zeggen. als die interface lag zo blijft vind ik deze telefoon een beetje een tragisch geval; zo veel potentieel, het ziet er prachtig uit van de buitenkant en het scherm is geweldig, maar je mag toch wel verwachten dat de homescreen interface een beetje degelijk draait... als de performance alleen zwak was tijdens het gamen zou het me weinig schelen maar dit is niet te verteren.

de standby battery drain is ook veel hoger dan die van mediatek... had wel een verschil verwacht maar dit is enigzins overdreven.

dus toch nog ff geen definitief besluit over of ik nog overstap...

[ Bericht 3% gewijzigd door RDMKR op 22-11-2013 10:51:30 ]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_133508774
Mijn jiayu g4 draint hard ineens, wat kan ik doen? :{

Eerder deze week in 24 uur en nu na een paar uur al op 50%. Haalde eerst bijna 3 dagen en gebruik het precies hetzelfde.
pi_133511189
Ik heb bij fastcardtech goedkope Jiayu G4's gespot... maar bij pandawill zijn ze veel duurder? Lijkt het, of de verzendkosten trekken het weer gelijk (DHL kosten) Wat denken jullie? Waar kan je op moment het beste kopen?
Is back
  Moderator vrijdag 22 november 2013 @ 13:32:27 #43
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_133512626
Sowieso niet bij fct. Slechte service, verborgen kosten. :r
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 22 november 2013 @ 14:27:09 #44
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_133514363
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Mijn jiayu g4 draint hard ineens, wat kan ik doen? :{

Eerder deze week in 24 uur en nu na een paar uur al op 50%. Haalde eerst bijna 3 dagen en gebruik het precies hetzelfde.
Instelling > Batterij, Wat gebruikt het?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_133577609
Nieuwste rom + goed geoptimaliseerde apps verhielpen het gros van mijn performance problemen. Ik gebruik nu go launcher, justreader en ucbrowser x86; alle drie heel snel snel hierop. Denk dat het verschil met snapdragons na nauwelijk te merken is. Buiten high end gamen om dan, maar dat doe ik toch niet veel.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_133580586




het verschil kwa low light conditions fotokwaliteit is echt baanbrekend. kwa scherpte ook een wereld van verschil. die andere was ws 8mp of zelfs minder, ondanks dat er 12-13mp beweerd werd. dit is een echte sony exmor sensor met 1.8 f aperture lens (beter dan westerse high end phones hebben).
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  zondag 24 november 2013 @ 18:16:07 #47
1234 HiZ
Istanbullu
pi_133580720
Ik heb eventjes geen nieuwe telefoon nodig, maar het zou me niks verbazen als de volgende die ik koop niet onder de vlag van een van de grote merken wordt geproduceerd. Dit topic is een echte eye-opener geweest voor mij.
pi_133603773
quote:
A combination of component price drops, specification choices and blatant copying has allowed Telsda to launch a convincing Xiaoim Hongmi knock off in China costing just 399 Yuan ($65)! The company have also launched the phone on sale through their official Taobao store and listed specifications which include a 4.7-inch display, 1GB RAM, quad-core processor, dual-SIM support and 8 mega-pixel rear camera.
Aldus Gizchina. Goed, beetje lastgen nu :+ Maar ik heb een Hongmi kloontje besteld voor 67,5 dollar. Want ik zag WDCMA staan en geen TDCMA, dus gewoon 3G. Nu maar zien wat ik in huis haal voor 45 euro + second pay en evt btw/inklaring :D Met een beetje mazzel gewoon 4,7 inch, qHD, MTK6589 en 2x2200mAh _O-
mag het weten
  maandag 25 november 2013 @ 12:36:25 #49
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_133605477
:P Hoop dat het niet zo loopt als met de Xiaomi-cloon. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 25 november 2013 @ 12:43:26 #50
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_133605627
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 11:35 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Aldus Gizchina. Goed, beetje lastgen nu :+ Maar ik heb een Hongmi kloontje besteld voor 67,5 dollar. Want ik zag WDCMA staan en geen TDCMA, dus gewoon 3G. Nu maar zien wat ik in huis haal voor 45 euro + second pay en evt btw/inklaring :D Met een beetje mazzel gewoon 4,7 inch, qHD, MTK6589 en 2x2200mAh _O-
Weet jij de afmetingen van het toestel? Kan het nergens vinden.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_133606999
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:36 schreef shiznuts het volgende:
:P Hoop dat het niet zo loopt als met de Xiaomi-cloon. :D
Ik ook en ach anders lang leve betalen middels een creditcard met aankoopbescherming O+
mag het weten
  maandag 25 november 2013 @ 14:26:06 #52
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_133608482
Wat is er nou voor gezeik met verzendingen met een batterij? :{
  maandag 25 november 2013 @ 14:27:18 #53
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_133608534
Itsa da trut immafraid. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_133609206
Wordt al een tijdje moeilijk over gedaan.
Een van de redenen waarom verzendingen via Chinapost zo lang kunnen duren, alles wordt gecontroleerd.
Li-ion batterijen worden als gevaarlijk beschouwd.
Helemaal ongelijk hebben ze niet, kijk maar naar het gebeuren rond Boeings dreamliner.
  maandag 25 november 2013 @ 14:48:58 #55
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_133609334
Ik weet niet goed hoe Dreamliner-incidenten met niet-in-bruik-consumentenaccu's te maken hebben?
Dan zouden ze het ook moeten verbieden dat ik een camera, telefoon en laptop mee op reis neem natuurlijk.
Iemand heeft gewoon bedacht dat dit een lumineus idee was. Je weet wel: politiek en zulks.
Komen ze nog wel op terug als ze merken dat de export er enorm onder lijdt...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_133609403
het zou me niet heel veel verbazen dat het in die politiek mee heeft gespeeld dat dit belastingontduiking moeilijker maakt.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_133611291
De dreamliner accu's laten zien dat Li-ion batterijen een potentiëel gevaar vormen.
Nemen we ook nog de vaak wat mindere kwalteits controle van chinese fabrikanten mee en een container vol van die dingen.
Er zijn incidenten geweest dat weet ik zeker, zoiets als deze maatregel komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Belastingdiensten van buiten China zullen daar toch niet mee te maken hebben denk ik.
pi_133611759
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:47 schreef Mehari het volgende:
De dreamliner accu's laten zien dat Li-ion batterijen een potentiëel gevaar vormen.
Nemen we ook nog de vaak wat mindere kwalteits controle van chinese fabrikanten mee en een container vol van die dingen.
Er zijn incidenten geweest dat weet ik zeker, zoiets als deze maatregel komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Belastingdiensten van buiten China zullen daar toch niet mee te maken hebben denk ik.
Heeft naar mijn weten te maken dat het ruim bij post pakketjes niet altijd onder druk staat waardoor er grote schommelingen plaats kunnen vinden. Kunnen de Li-ion accu's niet zo goed tegen.
  maandag 25 november 2013 @ 16:09:09 #59
299603 vastestamgast
under construction
pi_133611975
Weet iemand een nederlandse (web)shop die reparaties doet van Chinese smartphones? Ik heb een Umi X2 met schermproblemen, het glas is nog heel, alleen het lcd scherm daarachter is kapot. Zwarte vlek en de kleuren worden steeds lichter wanneer het scherm aanstaat.

Zou het wel makkelijk vinden als dit in Nederland geregeld kan worden. Iemand ook een idee van de kosten?
“I find American beer a bit like having sex in a canoe. It's fucking close to water.”
pi_133612375
Het probleem zal de onderdelen worden.
Ik heb een Umi X2 display/touchpanel gevonden op Aliexpress voor 122Euro.
Waarschijnlijk is het display niet afzonderlijk te bestellen daar dit verlijmt is met het touchpanel.
pi_133612726
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef gomez2010 het volgende:

[..]

Heeft naar mijn weten te maken dat het ruim bij post pakketjes niet altijd onder druk staat waardoor er grote schommelingen plaats kunnen vinden. Kunnen de Li-ion accu's niet zo goed tegen.
Bij vrijwel elk modern vliegtuig heeft het vrachtruim de zelfde druk als de cabine.
De temperatuur wordt niet altijd precies geregeld.
Net even gegoogled op li-ion incidents in aircraft, en daar komt toch echt wel een en ander uit.
Ze vormen een echt risico.
  maandag 25 november 2013 @ 16:39:42 #62
299603 vastestamgast
under construction
pi_133613139
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:21 schreef Mehari het volgende:
dit
Dat idee kreeg ik ook. Dat er 1 vervangende unit is voor het lcd scherm en digitizer (touchpanel). Ik zie het alleen niet zo zitten om dit zelf te gaan omwisselen.Weet iemand hier ook een Nederlandse reparatieservice voor dit soort dingen. Heb intussen een vervangende unit gevonden (touchpanel en lcd scherm) voor 139 dollar.
“I find American beer a bit like having sex in a canoe. It's fucking close to water.”
  maandag 25 november 2013 @ 16:49:19 #63
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133613502
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:21 schreef Mehari het volgende:
Het probleem zal de onderdelen worden.
Ik heb een Umi X2 display/touchpanel gevonden op Aliexpress voor 122Euro.
Waarschijnlijk is het display niet afzonderlijk te bestellen daar dit verlijmt is met het touchpanel.
Jup, dan moet je een hot plate ding hebben om de lijm gemakkelijk los te laten komen, maar ik ken / weet niemand die zo'n ding heeft.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_133613983
Ik heb het met een G4 en een G3 gewoon in een oven gedaan op de laagste stand.
Alles aan printen en bedrading er uit.
Op youtube video's gebruiken ze vaak een föhn.
Ik weet alleen niet of de X2 een metalen chassis gebruikt.
Het splitsen van display en touchpanel moet je denk ik niet willen.
  maandag 25 november 2013 @ 17:29:24 #65
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133614840
Nieuwe Zopo 8-core is nog niet uit, Xiaomi M3 is nergens te kopen in de winkel, dus ik denk dat ik deze dagen de Meizu MX3 ga halen, voor zo'n 330-340 euro (32GB)...

Ik vind de Xiaomi eigenlijk mooier, maar dat wordt iets teveel moeite.

Tenzij iemand nog een goed alternatief weet voor rond de 300euro, met 32GB, 2GB, en NFC...!?
pi_133615101
ik denk dat die MX3 wel interessant is aangezien ze een update gaan uitbrengen waarmee alle 8 cores tegelijk aan gaan... 4x cortex A15 + 4x cortex A7; vergeet mediatek, dit is het echte werk.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  maandag 25 november 2013 @ 17:41:16 #67
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_133615159
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:39 schreef RDMKR het volgende:
ik denk dat die MX3 wel interessant is aangezien ze een update gaan uitbrengen waarmee alle 8 cores tegelijk aan gaan... 4x cortex A15 + 4x cortex A7; vergeet mediatek, dit is het echte werk.
Ik vraag me alleen af wat het energieverbruik daar van zal zijn...
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_133615252
zou wel eens mee kunnen vallen; hoe sneller ze klaar zijn met hun taken, hoe sneller ze weer "uit" kunnen gaan.

kan om die reden ook dat het nauwelijks verschil maakt aangezien er niet genoeg werk is voor 8 cores.

maar goed, bragging rights, je weet wel.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  maandag 25 november 2013 @ 17:45:19 #69
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_133615281
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:44 schreef RDMKR het volgende:
zou wel eens mee kunnen vallen; hoe sneller ze klaar zijn met hun taken, hoe sneller ze weer "uit" kunnen gaan.

kan om die reden ook dat het nauwelijks verschil maakt aangezien er niet genoeg werk is voor 8 cores.

maar goed, bragging rights, je weet wel.
Ja precies. Vraag me sowieso het nut ervan af. Ik heb nu een Samsung Galaxy S4 (I9505) ook de laatste keer dat ik zo'n toestel koop.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 25 november 2013 @ 18:17:03 #70
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133616198
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:39 schreef RDMKR het volgende:
ik denk dat die MX3 wel interessant is aangezien ze een update gaan uitbrengen waarmee alle 8 cores tegelijk aan gaan... 4x cortex A15 + 4x cortex A7; vergeet mediatek, dit is het echte werk.
Dan zou die MX3 dus met terugwerkende kracht alsnog de eerste 8-core phone zijn...!?

Ik wist niet eens dat ie 8-core was btw.. Wist alleen dat ie Snapdragon 800 had, wat ik wilde :P

Zag vandaag trouwens ook de Infinity Padphone liggen, niet de allernieuwste versie, met 32/64GB geheugen, voor ongeveer 2400hk$ ofzo. Inclusief NFC functie. Maar ken de phone verder niet, dus niet gekocht.
pi_133618064
uhm, samsung exynos octa toch? of is er ook een snapdragon versie?

dacht dat xiaomi de snapdragon 800 had.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_133618141
en ja, samsung zette octacore aan om mediatek voor te zijn en meizu strijkt met de eer. :]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  maandag 25 november 2013 @ 19:40:26 #73
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133619057
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:15 schreef RDMKR het volgende:
uhm, samsung exynos octa toch? of is er ook een snapdragon versie?

dacht dat xiaomi de snapdragon 800 had.
Je hebt gelijk, het is geen Snapdragon :( Zonde.
pi_133619551
quote:
99s.gif Op maandag 25 november 2013 17:29 schreef Yi-Long het volgende:
Nieuwe Zopo 8-core is nog niet uit, Xiaomi M3 is nergens te kopen in de winkel, dus ik denk dat ik deze dagen de Meizu MX3 ga halen, voor zo'n 330-340 euro (32GB)...

Ik vind de Xiaomi eigenlijk mooier, maar dat wordt iets teveel moeite.

Tenzij iemand nog een goed alternatief weet voor rond de 300euro, met 32GB, 2GB, en NFC...!?
ZTE Z5s als optie?
http://www.gizchina.com/2(...)-zte-nubia-z5s-ones/
We fear that which we cannot see
pi_133635772
Duurt lang met sommige telefoons. Heb een goede 5" telefoon nodig met goede camera. Schiet niet op. En liefst onder de 8mm dikte.
pi_133638798
Voor geïnteresseerden in een super low budget phone met superveel bang for the buck heeft FP morgen een fantastische actie ZTE V965 aan 70 USD
http://www.focalprice.com(...)gn=FP_1311BF_MH0934W
http://special.focalprice(...)FP_1311BF_HSBN#rules
Ik snap nog steeds niet waarom je bij een quad core maar 512MB ram gaat steken, maar anders lijkt het mij zeker een leuke phone aan deze prijs.
pi_133640661
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:25 schreef cb2013 het volgende:
Duurt lang met sommige telefoons. Heb een goede 5" telefoon nodig met goede camera. Schiet niet op. En liefst onder de 8mm dikte.
mijn Lenovo K900 staat te koop voor 289 euro. uitstekende 13MP sony exmor BSI camera met f/1.8 lens. prachtig uiterlijk van 6.9mm dik, 5.5 inch scherm, 2.0Ghz processor. en dan onmiddelijk in Nederland dus.

ik doe hem alleen weg omdat ik een LG G2 wil.

zie ook hier:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr

[ Bericht 3% gewijzigd door RDMKR op 26-11-2013 23:17:11 ]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_133662206
quote:
de standby battery drain is ook veel hoger dan die van mediatek...
lag er ws aan dat ik constant bluetooth, wifi en data aan had staan... stuk minder erg nu.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  woensdag 27 november 2013 @ 05:35:25 #79
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133666626
Gisteren in de winkel even de Antutu test gedaan op de Meizu MX3, maar daar kwam maar 14000 ofzo uit, terwijl dat volgens 'internet' dus rond de 28000 ofzo hoort te zijn...!?

Is iTouch een beetje een goed merk!? Ligt hier in de winkel, en heeft wel een mooi 'leren' achterkantje... en qua specs ook redelijk OK (32GB, 2GB)
  Moderator woensdag 27 november 2013 @ 06:46:22 #80
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_133666728
quote:
99s.gif Op woensdag 27 november 2013 05:35 schreef Yi-Long het volgende:
Gisteren in de winkel even de Antutu test gedaan op de Meizu MX3, maar daar kwam maar 14000 ofzo uit, terwijl dat volgens 'internet' dus rond de 28000 ofzo hoort te zijn...!?

Is iTouch een beetje een goed merk!? Ligt hier in de winkel, en heeft wel een mooi 'leren' achterkantje... en qua specs ook redelijk OK (32GB, 2GB)
Welke antutu staat erop, want ik kwam laatst een artikel tegen dat er nu twee versies(antutu en antutu X) zijn omdat fabrikanten blijkbaar met de ene kunnen "cheaten" om hogere scores te krijgen.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 27 november 2013 @ 07:53:17 #81
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133666999
quote:
5s.gif Op woensdag 27 november 2013 06:46 schreef dud0r het volgende:

[..]

Welke antutu staat erop, want ik kwam laatst een artikel tegen dat er nu twee versies(antutu en antutu X) zijn omdat fabrikanten blijkbaar met de ene kunnen "cheaten" om hogere scores te krijgen.
Geen idee.... was gewoon even in de winkel, dus heb snel die antutu app aangeklikt, en gekeken wat er uit kwam :P
pi_133672435
ik heb gelezen dat de meizu mx3 lager scoort op veel benchmarks dan je zou denken op basis van die octa-core samsung processor. maar 28000 is om te beginnen al hoog ingeschat (zul je altijd zien op het internet). maar 14000 is dan toch weer ver beneden wat ik wel zou verwachten (+/- 22000?).
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  woensdag 27 november 2013 @ 16:04:09 #83
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133678013
Mjah, blijft balen dat de xiaomi mi3 nergens te koop is.. . al zag ik wel een xiaomi hongmai ofzo hier in de straat, voor ongeveer 200...

Had ook de Lenovo k910 wel leuk gevonden...
pi_133735881






Eerste betaling bedroeg ¤48,32/$67,46 en tweede betaling ¤17, 43/$23,70 maakt ¤65,75/$91,14 totaal voor het kloontje. Zo te zien dus iig Engelse taal, Playstore aan boord, WDCMA dus 3g en Android 4.2.2.

[ Bericht 4% gewijzigd door Joosie200 op 29-11-2013 09:55:43 ]
mag het weten
  vrijdag 29 november 2013 @ 10:11:44 #85
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_133736397
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_133741518
quote:
Oei...Dit had ik nu niet willen zien... :N
pi_133741789
Eternal... maar niet Eternal Team. En geen feedback. To good to be true?
Ik had al bijna mijn G3 op Marktplaats staan.
  vrijdag 29 november 2013 @ 14:59:48 #88
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_133743432
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 13:49 schreef Morri het volgende:

[..]

Oei...Dit had ik nu niet willen zien... :N
Meh ik wacht wel op de G2F. Die heeft een 4,3 inch scherm en is ongeveer $100.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_133746362
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:04 schreef Yi-Long het volgende:
Mjah, blijft balen dat de xiaomi mi3 nergens te koop is.. . al zag ik wel een xiaomi hongmai ofzo hier in de straat, voor ongeveer 200...

Had ook de Lenovo k910 wel leuk gevonden...
Jammer man! Ik ben er ook naar op zoek, maar hoorde dat ze pas mid December weer in stock komen :(
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_133747325
Het is Black Friday en Oppo zei dat er een actie zou komen die je ''speechless'' zou maken.
Nou is die Find 5 verlaagt van 400 tot 300 euro. Voor één dag.
Had toch een grotere korting gehoopt, zo'n prijsverlaging zou vroeg of laat toch komen.
pi_133749573
Iemand een idee waar de Huawei Honor 3 te bestellen is? Telefoon van mn vriend is vandaag overleden en wil graag weer een waterdichte telefoon ivm hardlopen / buitensport.
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:00:41 #92
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_133749896
Kun je niet gewoon een Xperia'tje halen met waterproof rating?

En anders http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=HN3-U01 of via http://huawei.tmall.com ofzo en dan een agent als MisterTao in de arm nemen?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:14:55 #93
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133750380
quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 13:49 schreef Morri het volgende:

[..]

Oei...Dit had ik nu niet willen zien... :N
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:00 schreef NameUnknown het volgende:
Eternal... maar niet Eternal Team. En geen feedback. To good to be true?
Ik had al bijna mijn G3 op Marktplaats staan.
If its to good to be true... ;)

Geen feedback, nieuwe shop, zeer lage prijs... Trek een conclusie ;).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:27:16 #94
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_133750849
Zo, twee Jiayu G4T's binnen. Wat is de beste rom van het moment? Want die Chinese troep ben ik wel zat.
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:39:18 #95
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133751347
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:27 schreef Hi_flyer het volgende:
Zo, twee Jiayu G4T's binnen. Wat is de beste rom van het moment? Want die Chinese troep ben ik wel zat.
Standaard met root lijkt mij ;)? Dus die apps er gewoon af halen (of evt uitschakelen).
Dan gewoon een launcher er overheen en klaar (ik draai momenteel Google expr. launcher).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:50:29 #96
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_133751846
Ik begin toch het liefst zo kaal mogelijk. Er staan zoveel apps op, zeker 100 stuks. Om ze een voor een te verwijderen en de kans te lopen er een teveel weg te gooien....

Er zijn veel ROMs voor de G4 te vinden, kan je die ook draaien op de G4T?
pi_133752635
Ik heb vandaag, in verband met Black Friday korting, een Jiayu G4 Advanced besteld bij Banggood.com (voornamelijk vanwege de goede reviews op trustpilot)! Hoe zijn jullie ervaringen met deze telefoon? >:O
  vrijdag 29 november 2013 @ 20:09:17 #98
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_133752709

The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 29 november 2013 @ 20:20:33 #99
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133753121
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:50 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik begin toch het liefst zo kaal mogelijk. Er staan zoveel apps op, zeker 100 stuks. Om ze een voor een te verwijderen en de kans te lopen er een teveel weg te gooien....

Er zijn veel ROMs voor de G4 te vinden, kan je die ook draaien op de G4T?
100 apps :o! Klinkt als een of andere ''bonus'' van die Chinees. Bij mij waren het er hoogstens 35..

Kijk voor meer info/ervaringen over flashen eens bij de buren en voor ROMS op Needrom
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 29 november 2013 @ 20:24:51 #100
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_133753246
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:20 schreef RobertNL het volgende:

[..]

100 apps :o! Klinkt als een of andere ''bonus'' van die Chinees. Bij mij waren het er hoogstens 35..

Kijk voor meer info/ervaringen over flashen eens bij de buren en voor ROMS op Needrom
Zeker weten dat je die kan gebruiken? Ik mis de 'T' en het zou zonde zijn om 'm te bricken. Ook al heb ik er twee :D
  vrijdag 29 november 2013 @ 20:26:49 #101
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133753327
quote:
Stock interface wel :'(.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:24 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Zeker weten dat je die kan gebruiken? Ik mis de 'T' en het zou zonde zijn om 'm te bricken. Ook al heb ik er twee :D
Op Tweakers staan wel wat van die ROMS dacht ik ;)
Vaak staat er bij de ROMS ook of ze voor de T zijn. Hoeveel ROM heb je?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_133764270
quote:
i want...
  zaterdag 30 november 2013 @ 07:56:22 #103
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133768323
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:43 schreef relativity het volgende:

[..]

Jammer man! Ik ben er ook naar op zoek, maar hoorde dat ze pas mid December weer in stock komen :(
Yeah, de echt leuke phones beginnen pas in December een beetje uit te komen in HK, en inmiddels ben ik dus al weer terug.

Even kijken of ik begin volgend jaar nog even terug ga, en anders misschien bestellen of laten opsturen door vrienden.

Zopo 998 lijkt eigenlijk alles wel te hebben wat ik wilde hebben (al lijkt de batterij me misschien wat klein), maar heb vrijwel dagelijks gekeken of ie al binnen was de laatste week, maar helaas... :(
pi_133770057
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 november 2013 07:56 schreef Yi-Long het volgende:

Zopo 998
Hmm treurig ja.

De Zopo 998 is inderdaad ook wel een leuk model, al ben ik niet zo van mediatek processors. Daarnaast is de ondersteuning bij Xioami veel beter :p
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zaterdag 30 november 2013 @ 12:41:07 #105
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133771469
Xiaomi was de laatste weken ook mijn eerste keus geweest, alleen die kon ik dus nergens vinden. De Mi3 dan. De Mi2S en HongMi (ofzo) wel...

De Meizu MX3 had het ook kunnen worden, maar werd even van mijn intentie om die te kopen gegooid door die vreemde Antutu-score in de winkel (rond de 14000, waar die ongeveer het dubbele zou moeten scoren...), en op de laatste dag helaas geen tijd gehad om hem alsnog te kopen.
pi_133772892
Was het misschien een kloon/nepper?
  zaterdag 30 november 2013 @ 13:52:06 #107
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133773128
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 13:41 schreef Mehari het volgende:
Was het misschien een kloon/nepper?
Het was bij Wilson, wat een vrij bekende en betrouwbare keten is die gewoon allemaal A-meuk verkoopt, dus lijkt me niet ;)
pi_133773979
in de winkel hangen ze vaak aan het stroomnet, dan gaat soms de processor op een lager standje.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  dinsdag 3 december 2013 @ 18:36:40 #109
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_133883196
misschien domme vraag maar zijn er dual-sim toestellen waarvan de 2 sims gelijktijdig actief kunnen zijn?
  dinsdag 3 december 2013 @ 18:39:24 #110
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133883276
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 14:28 schreef RDMKR het volgende:
in de winkel hangen ze vaak aan het stroomnet, dan gaat soms de processor op een lager standje.
Ah thanks, had ik nog nooit van gehoord. Vreemd.

Anyway, uiteindelijk niet gekocht, en inmiddels zijn er al weer betere toestellen op de markt. :)
  dinsdag 3 december 2013 @ 18:42:06 #111
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_133883348
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:39 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ah thanks, had ik nog nooit van gehoord. Vreemd.

Anyway, uiteindelijk niet gekocht, en inmiddels zijn er al weer betere toestellen op de markt. :)
Dat heb je wel met elk toestel na een maandje ofzo.
  dinsdag 3 december 2013 @ 18:50:33 #112
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133883594
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:42 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Dat heb je wel met elk toestel na een maandje ofzo.
Mwah, de Oppo Find 5 was toch best redelijk lang het topje van de ijsberg. Pas sinds de laatste 2 maanden een beetje ingehaald door o.a. Meizu en Xiaomi.
  dinsdag 3 december 2013 @ 19:38:10 #113
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_133885341
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:36 schreef mrPanerai het volgende:
misschien domme vraag maar zijn er dual-sim toestellen waarvan de 2 sims gelijktijdig actief kunnen zijn?
De toestellen zijn doorgaans natuurlijk dual-standby. Dus op beide ben je bereikbaar. Word je echter gebeld bijvoorbeeld op je privé-SIM, dan ben je op je werk-SIM niet meer bereikbaar. Dat zou namelijk een eigen modem+transceiver vergen en die heb je ook wel (bijv. LG GX500, Samsung B7722, ZTE U960), maar is bij de telefoons die hier ter sprake komen eigenlijk niet van toepassing. Dan zou je naar Dual SIM Dual Active smartphones moeten kijken.

Maar als de vraag zo simpel was of je moet kiezen welke SIM je SIM je actief wilt hebben en er dan maar eentje actief is, of dat het zo was dat je op beide tegelijkertijd bereikbaar kan zijn, dan is het dus onder voorbehoud dat er geen telefonie plaatsvindt het tweede. :Y Ze zijn beide in standbymodus, tot er eentje wordt aangesproken en dan moet de ander zich gedeisd houden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_133895070
Ik ben op zoek naar een Chinese telefoon die ongeveer 4,3 inch moet zijn. Ik ga hem niet gebruiken om te gamen, maar het moet in ieder geval wel kleine apps kunnen afspelen. Het liefste heb ik wel een Ram geheugen van 1GB. Ik heb al enige ervaring met de Jiayu G3 en ik vind dit een erg goede telefoon. Ik wil wel dat het ongeveer dezelfde kwaliteit heeft, maar het liefst wil ik dat hij iets kleiner is.
Dus weten jullie een goede telefoon met (redelijk) hoge kwaliteit?

Alvast bedankt
  dinsdag 3 december 2013 @ 23:48:06 #115
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_133896021
Wacht je ff op de WCDMA-versie van de G2F: http://ejiayu.com/Product-13.html .
499 CNY (/RMB) voor de TD-SCDMA versie die wel uit is.

AliExpress note: 'this is the Pre-sale,the processing time is approx 25 days'.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 3 december 2013 @ 23:49:06 #116
405087 RDMKR
miui mitu
pi_133896061
je kan zoeken op dit chipset:

http://www.pandawill.com/search/result/?c=&q=MTK6572W

MTK6572W, nieuwe budget chip van mediatek denk ik, zit in veel 4 inch telefoons en scoort hoog op benchmarks voor de prijs.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_133909222
Beste mensen,

ongeveer anderhalve maand geleden heb ik mijn scherm van mijn iOcean x7 Turbo moeten vervangen.
2 weken terug had ik moeite met het opladen van mijn mobiel, ik moest vaak het kabeltje heen en weer omhoog en naar beneden duwen voordat ie ging opladen.

Sinds gister kan ik al helemaal niet meer opladen, ook niet met het benodigde geweld :p
Aangezien het minder dan een half jaar is sinds ik mijn telefoon heb, kan ik dan mijn geld terug krijgen bij Visa (daar heb ik mee betaald)? Toen ik mijn scherm heb vervangen kreeg ik wel de reperatie kosten terug (ong 100 euro).

Het probleem zit in de telefoon en niet in het kabeltje.

Alvast bedankt!
pi_133909613
Mijn Samsung Galaxy Gio is aan vervanging toe, en ik wil dit keer ook wel eens een chinaphone proberen.
Als ik zie dat de GIO me ¤ 120,- heeft gekost, en wat ik krijg voor +/- ¤ 50,- meer in China lijkt me dat zeer interessant.

Nu is mijn oog gevallen op de JiaYu G4 advanced (4gb versie met 3000mA batterij) voor ongeveer 170 euro. Nu is mijn vraag, is er voor dat geld nog een beter alternatief volgens jullie ?



Link naar website (Antelife)
  woensdag 4 december 2013 @ 15:06:35 #119
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_133909648
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 14:51 schreef kimmyking het volgende:
Beste mensen,

ongeveer anderhalve maand geleden heb ik mijn scherm van mijn iOcean x7 Turbo moeten vervangen.
2 weken terug had ik moeite met het opladen van mijn mobiel, ik moest vaak het kabeltje heen en weer omhoog en naar beneden duwen voordat ie ging opladen.

Sinds gister kan ik al helemaal niet meer opladen, ook niet met het benodigde geweld :p
Aangezien het minder dan een half jaar is sinds ik mijn telefoon heb, kan ik dan mijn geld terug krijgen bij Visa (daar heb ik mee betaald)? Toen ik mijn scherm heb vervangen kreeg ik wel de reperatie kosten terug (ong 100 euro).

Het probleem zit in de telefoon en niet in het kabeltje.

Alvast bedankt!
Moet je mee naar je CC-firma stappen. Je hebt betaalbescherming tot zo'n 60 - 90 dagen ofzo, afhankelijk van het plan achter jouw creditcard. Dan heb je mogelijk ook een verbonden verzekering voor de aangekochte waren. Nogmaals, moet je ff in de voorwaarden kijken.

Lijkt me in ieder geval van niet. Er is niet echt sprake van bescherming als het draait om een garantiegeval. Dat dien je met de verkoper/fabrikant kort te sluiten.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:05 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Mijn Samsung Galaxy Gio is aan vervanging toe, en ik wil dit keer ook wel eens een chinaphone proberen.
Als ik zie dat de GIO me ¤ 120,- heeft gekost, en wat ik krijg voor +/- ¤ 50,- meer in China lijkt me dat zeer interessant.

Nu is mijn oog gevallen op de JiaYu G4 advanced (4gb versie met 3000mA batterij) voor ongeveer 170 euro. Nu is mijn vraag, is er voor dat geld nog een beter alternatief volgens jullie ?

[ afbeelding ]

Link naar website (Antelife)
Gewoon ff rap door een topic of drie bladeren, dan kom je erachter dat de Jiayu G4 inderdaad veel bang packed.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_133911274
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:06 schreef shiznuts het volgende:

Gewoon ff rap door een topic of drie bladeren, dan kom je erachter dat de Jiayu G4 inderdaad veel bang packed.
Bedankt voor je antwoord.

Dat heb ik ook gedaan, en daardoor is mijn keuze ook op de Jiayu gevallen.
Maar wellicht zie ik een betere telefoon over het hoofd ? Vandaar mijn vraag.
  woensdag 4 december 2013 @ 17:06:30 #121
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_133913773
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef raymondvanechteren het volgende:
Ik ben op zoek naar een Chinese telefoon die ongeveer 4,3 inch moet zijn. Ik ga hem niet gebruiken om te gamen, maar het moet in ieder geval wel kleine apps kunnen afspelen. Het liefste heb ik wel een Ram geheugen van 1GB. Ik heb al enige ervaring met de Jiayu G3 en ik vind dit een erg goede telefoon. Ik wil wel dat het ongeveer dezelfde kwaliteit heeft, maar het liefst wil ik dat hij iets kleiner is.
Dus weten jullie een goede telefoon met (redelijk) hoge kwaliteit?

Alvast bedankt
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 23:48 schreef shiznuts het volgende:
Wacht je ff op de WCDMA-versie van de G2F: http://ejiayu.com/Product-13.html .
499 CNY (/RMB) voor de TD-SCDMA versie die wel uit is.

AliExpress note: 'this is the Pre-sale,the processing time is approx 25 days'.
+1. Ben al weken bezig voor een vriend. De prijs van de telefoon inclusief verzenden en import zal waarschijnlijk rond de ¤100-110 euro zijn. Dat is niets voor een relatief goedpresterende quadcore processor en een HD 720p scherm en vergelijkbare toestellen die wat goedkoper zijn bieden geen HD scherm en geen nieuwe quadcore processor aan, enkel dual. Vaak is het Ram geheugen ook belabberd (512MB of minder) en de batterij is ook om van te gaan huilen.

Persoonlijk heb ik op verschillende websites gekeken en schat ik dat deze op stock vanaf maximaal een week naar Kerst. Hier heb je het dan al over de WCDMA-Versie.

4.3 Inch is het perfecte formaat voor 720p naar mijn mening (want kleiner heb je ze niet). Een alternatieve oplossing is een 4,5 inch maar die zijn qua behuizing vaak bijna even groot als de 4,7 inch om wat voor reden dan ook. Daarbij betaal je altijd $150 of meer.

Kort: Wacht op de Jiayu G2F, deze telefoon is het wachten waard!
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  woensdag 4 december 2013 @ 17:27:00 #122
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133914448
Eerste batch TD-SCDMA toestellen gaat morgen de deur uit, ergens vlak voor CNY zien de de WCDMA versie wel eens verschijnen verwcht ik :'(.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 4 december 2013 @ 18:49:32 #123
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_133916917
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:27 schreef RobertNL het volgende:
Eerste batch TD-SCDMA toestellen gaat morgen de deur uit, ergens vlak voor CNY zien de de WCDMA versie wel eens verschijnen verwcht ik :'(.
Als hij bij mij ejiayu boards laadt, denk ik altijd, hoe kun jij dat toch lezen... tot hij automatisch vertaalt in Chrome 8)7

Valt me qua ontwikkeling trouwens een beetje tegen, niet echt bijzonder veel nieuws aangekondigd. Heb 't idee dat ze vorig jaar productiever waren :+
Koekje d'r bij?
  woensdag 4 december 2013 @ 19:00:51 #124
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_133917206
Niet echt toch? Vorig jaar was er misschien veel nieuws, maar er wàs niks niéuws.
Als je begrijpt wat ik bedoel. :P

Dit jaar kregen we de doorbraak qua quadcores dan eindelijk, met de al eeuwig aangekondigde G4 natuurlijk. Snapdragon S1, of hoe heet dat ding. Not too bad. Zeker een step-up t.o.v. vorig jaar.

En dan zien we volgend jaar de octocores en efficiëntere dual- en quadcores. :Y Maar het meest interessante voor volgend jaar is misschien niet eens het processoraanbod, maar de schermtechnologie, energie-efficiëntie en accuduur, low light goed performende camera's, duurzaamheid/constructie/materialen en dat soort dingen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 4 december 2013 @ 19:08:02 #125
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_133917469
Ja okee.... maar geen nieuws is ook helemaal niets nieuws ;)

De G4 is nog steeds one to watch, zal een dezer dagen maar even wat onderzoek doen naar G4 roms, wetende hoe goed *kuch* de standaard rom van de G3 was. Nja, hij was wel beter dan de Neo, dus dat moet ik m in ieder geval geven haha :D

Ben benieuwd hoe de onwikkelingen gaan het komende jaar, ben zelf nu ongeveer een half jaartje iOS gebruiker (jup, went to the dark side ;) ) maar heb mn neo n002i wel nog steeds bij de hand. We gaan zien of onze chinese vrienden een (zeer) stabiel toestel op de markt kunnen krijgen, mijn neo had echt teveel kuren met vlagen. Stabiele roms... where you at :+
Koekje d'r bij?
pi_133919852
Nou, de zogenaamde beta 4.1.2 voor de G3 heb ik nog niet op instabiliteit kunnen betrappen.
Alleen de standaard launcher had wat haperingen zo af en toe.
pi_133946020
Heeft iemand nog een aanrader voor een simpel Android toestelletje?
Voorwaarde is wel dat ik hem snel in huis heb. Moet even 3 weken overbruggen omdat mij Z1 ter reparatie ligt. Liefst onder de 100 euro
pi_133950740
ik heb er evt een te koop staan voor 120 euro, zwart model Tianhe H920+ van een paar maandjes oud, 5 inch Full HD 1.5 Ghz mediatek quad-core. betere specs dan je voor die prijs nieuw krijgt, meteen in huis en geen douane kosten.

[ Bericht 1% gewijzigd door RDMKR op 05-12-2013 17:53:04 ]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_133950992
Zieke telefoon. Kunne we er geen 100 hier heen laten verschepen? Geen prijs voor zo'n telefoon.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 6 december 2013 @ 11:07:02 #130
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_133973741
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:27 schreef RobertNL het volgende:
Eerste batch TD-SCDMA toestellen gaat morgen de deur uit, ergens vlak voor CNY zien de de WCDMA versie wel eens verschijnen verwcht ik :'(.
De webshops hebben allemaal stuk voor stuk aangegeven medio december het apparaat (met WCDMA) op voorraad te hebben.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  vrijdag 6 december 2013 @ 11:13:39 #131
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133973903
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 11:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

De webshops hebben allemaal stuk voor stuk aangegeven medio december het apparaat (met WCDMA) op voorraad te hebben.
Tja, die zeggen wel meer, als 1 dat zegt blijft de rest ook niet achter ;). Was bij de G3, G4, G5 ook zo en vervolgens zeggen ze: Factory delay :').
Check gewoon zo af en toe; http://bbs.ejiayu.com/space-uid-3.html
De beste plek voor officieel nieuws (met google translate).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 6 december 2013 @ 11:27:00 #132
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_133974196
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 11:13 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Tja, die zeggen wel meer, als 1 dat zegt blijft de rest ook niet achter ;). Was bij de G3, G4, G5 ook zo en vervolgens zeggen ze: Factory delay :').
Check gewoon zo af en toe; http://bbs.ejiayu.com/space-uid-3.html
De beste plek voor officieel nieuws (met google translate).
Ohhh Chinese people...
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_133974313
Even een crosspost uit het Jiayu topic, wellicht dat hier mensen zijn die enkel hier meelezen. Het gaat om de accessoirces van Jiayu G4A..

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 11:18 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Hij bevalt echter wel uitstekend. Scherm is prachtig, toestel zit goed in elkaar qua constructie en reageert erg vlot. Batterij is tot nu toe ook prima maar het is nog wat kort dag om daar iets zinvols over te zeggen.

De meegeleverde flipcover (of hoe dat dan ook heet) is echter wel te lelijk voor woorden. Ik kreeg een witte cover bij mijn zwarte toestel, what the hell were they thinking. Maar goed, iets met gegevens paard en bek enzo. Welke accessoires gebruiken jullie om hem te beschermen? Ik zit er aan te denken om even een siliconen bumper oid te bestellen, de Nederlandse en Belgische webshops zijn echter wel bijzonder overpriced.
  vrijdag 6 december 2013 @ 13:20:07 #134
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_133976937
http://xiaomi.eu/communit(...)anguage-v4-v5.19628/

iemand ervaring met deze gast zijn Roms voor de Mi2s?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 7 december 2013 @ 08:46:07 #135
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_134010465
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 13:20 schreef One_conundrum het volgende:
http://xiaomi.eu/communit(...)anguage-v4-v5.19628/

iemand ervaring met deze gast zijn Roms voor de Mi2s?
ik moet blijkbaar eerst deze installeren

http://xiaomi.eu/communit(...)overy-6-0-3-2.19686/

volgens deze manier;

Download latest recovery-signed-***.zip
Copy the file as “update.zip” in the root directory of your sdcard
Reboot into recovery and install the zip file

Maar wat verstaan ze onder sdcard op mijn Mi2s? Die zit er niet in namelijk...?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 7 december 2013 @ 12:08:58 #136
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_134012716
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 08:46 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

ik moet blijkbaar eerst deze installeren

http://xiaomi.eu/communit(...)overy-6-0-3-2.19686/

volgens deze manier;

Download latest recovery-signed-***.zip
Copy the file as “update.zip” in the root directory of your sdcard
Reboot into recovery and install the zip file

Maar wat verstaan ze onder sdcard op mijn Mi2s? Die zit er niet in namelijk...?
Je interne geheugen, dus je 16/32GB.

Net de Z5S besteld c_/
pi_134041229
Newman N2 Morgen in de PW Happy Hour. Zelfs voor de second chance slechts $107.99. Nu nog een reden vinden waarom ik deze nodig zou hebben.
pi_134074345
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 09:32 schreef Fasroslis het volgende:
Newman N2 Morgen in de PW Happy Hour. Zelfs voor de second chance slechts $107.99. Nu nog een reden vinden waarom ik deze nodig zou hebben.
Bedankt voor de tip :) Heb er een weten te bemachtigen voor $107,99
  Moderator maandag 9 december 2013 @ 10:53:00 #139
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_134074980
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 10:28 schreef tharonny het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip :) Heb er een weten te bemachtigen voor $107,99
Dan heb jij de laatste denk ik.
Als ik nu klik zit die weer op de normale prijs. 272 ;(
Jammer. Is best een leuk ding zo te zien. Misschien had ik hiermee m'n vriendin kunnen over halen over te stappen naar de china phones.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_134075042
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 10:53 schreef dud0r het volgende:

[..]

Dan heb jij de laatste denk ik.
Als ik nu klik zit die weer op de normale prijs. 272 ;(
Jammer. Is best een leuk ding zo te zien. Misschien had ik hiermee m'n vriendin kunnen over halen over te stappen naar de china phones.
Heb hem vanochtend rond een uur of 9 besteld. Toen stond er dat er nog +- 100 stuks waren.
Ben benieuwd. Leuke specs voor wat ik er voor betaald heb :P
  Moderator maandag 9 december 2013 @ 10:57:59 #141
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_134075098
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 10:55 schreef tharonny het volgende:

[..]

Heb hem vanochtend rond een uur of 9 besteld. Toen stond er dat er nog +- 100 stuks waren.
Ben benieuwd. Leuke specs voor wat ik er voor betaald heb :P
Netjes. Toen was ik net te druk met werk waardoor ik het vergeten ben. Anders had er ook wel 1 in m'n mandje gelegen.
Voor nog geen 80 euro is het een verdomd mooi telefoontje als ik de specs zo zie.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_134079306
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 10:57 schreef dud0r het volgende:

[..]

Netjes. Toen was ik net te druk met werk waardoor ik het vergeten ben. Anders had er ook wel 1 in m'n mandje gelegen.
Voor nog geen 80 euro is het een verdomd mooi telefoontje als ik de specs zo zie.
Toen ik bestelde om 8u08 waren er nog 256, dus ruim aantal in de aanbieding, heb getwijfeld om er 5 in te slaan (maximaal toegestaan aantal), maar toch maar gelaten.
pi_134080316
Oke, telefoon van mijn vriendin is nu toch echt kapot. Voordeel: ze is over 10 dagen jarig, dus ik heb een cadeau :p

Hoe snel heb je zo'n Chinese telefoon over het algemeen binnen? Jiayu 3GT bijvoorbeeld? Of andere telefoons die vergelijkbaar zijn.
  maandag 9 december 2013 @ 15:05:44 #144
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134081407
Twee, drie weken... of langer.
Je kunt er ook eentje halen van AliExpress ofzo met free express shipping (DHL/FedEX/UPS) dan is 'ie er in een paar werkdagen. Is vaak wel wat duurder dan natuurlijk. En verhoogd risico op belastingheffing.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator maandag 9 december 2013 @ 15:41:37 #145
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_134082490
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 13:48 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

Toen ik bestelde om 8u08 waren er nog 256, dus ruim aantal in de aanbieding, heb getwijfeld om er 5 in te slaan (maximaal toegestaan aantal), maar toch maar gelaten.
Toen zat ik nog in de auto helaas.
Maar is er iemand hier die er toevallig meerdere besteld heeft en er van 1 af zou willen?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 9 december 2013 @ 16:12:55 #146
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_134083651
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 14:28 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oke, telefoon van mijn vriendin is nu toch echt kapot. Voordeel: ze is over 10 dagen jarig, dus ik heb een cadeau :p

Hoe snel heb je zo'n Chinese telefoon over het algemeen binnen? Jiayu 3GT bijvoorbeeld? Of andere telefoons die vergelijkbaar zijn.
Je kan met DHL verzending kiezen in sommige gevallen en dan is hij lekker snel binnen. Kost wel iets meer.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  dinsdag 10 december 2013 @ 19:10:04 #147
417744 feestdagen
fijne kerstdagen
pi_134124899
www.fok.nl
daar hebben ze ook goeie smartphones, xx

[ Bericht 15% gewijzigd door Bart op 10-12-2013 19:14:43 ]
fijne kerst
pi_134142911
vraagje: op mijn G4 heb ik wordfeud staan, maar ik krijg nooit notifications dat er door de tegenspelers is gespeeld...
hebben meer mensen hier last van (en is het dus een issue met de laatste versie van wordfeud) of is hij gewoon niet goed compatible met de jiayu G4 ?
pi_134145434
even kijken in je app settings? notifications kun je daar per app aan en uit zetten. lijkt me sterk dat het specifiek aan jiayu g4 ligt, is gewoon standaard android toch. misschien staat het als default uit in de rom of zo.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_134152659
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 12:13 schreef RDMKR het volgende:
even kijken in je app settings? notifications kun je daar per app aan en uit zetten. lijkt me sterk dat het specifiek aan jiayu g4 ligt, is gewoon standaard android toch. misschien staat het als default uit in de rom of zo.
mail en sms krijg ik wel gewoon notifications van..
in de app zelf staan notifications ook aan, bij settings -> storage -> apps -> app info staat ook aangevinkt "Show notifications"
daarom vind ik het ook zo vreemd
bij mijn ouders (de galaxy 2 en 3) werkt het zonder problemen...
  donderdag 12 december 2013 @ 18:56:49 #151
327191 RobertNL
For your gear.
pi_134197437
180 dollar voor een Full HD Foxconn OEM met dualcore krait processor. Een zelfde rebrand als de Sharp Sh930w maar dan met Vizio er op geplakt ;)
Voor mensen die opzoek zijn naar een Chinees met Glonass / GPS dan is dit wellciht wat.
Bijna het zelfde als de Haier W910 maar wel met 32GB ROM en 2GB ram.
_______________
Van een mede Fokster een toestel gekregen om te repareren O+
Geduld en de kosten van een reparatie schermpje verder:



Ziet hij er weer goed uit :Y, kan er wel iemand blij mee maken :D

Aangezien je dit leest; nogmaals bedankt :D!

[ Bericht 24% gewijzigd door RobertNL op 12-12-2013 23:13:14 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_134231570
Weet iemand waar ik de Meizu MX3 128GB versie kan aanschaffen via PayPal en internationale verzending naar Nederland?
  vrijdag 13 december 2013 @ 18:05:25 #153
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_134232203
quote:
Glimmende witte achterkanten... o|O Sinds de neo geen mat-witte achterkant gezien op een chinaphone :')

Misschien toch maar binnenkort als speeltje even een nieuwe chinaphone/tab halen :D
Koekje d'r bij?
pi_134232415
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:56 schreef RobertNL het volgende:
180 dollar voor een Full HD Foxconn OEM met dualcore krait processor. Een zelfde rebrand als de Sharp Sh930w maar dan met Vizio er op geplakt ;)
Voor mensen die opzoek zijn naar een Chinees met Glonass / GPS dan is dit wellciht wat.
Bijna het zelfde als de Haier W910 maar wel met 32GB ROM en 2GB ram.
_______________
Van een mede Fokster een toestel gekregen om te repareren O+
Geduld en de kosten van een reparatie schermpje verder:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Ziet hij er weer goed uit :Y, kan er wel iemand blij mee maken :D

Aangezien je dit leest; nogmaals bedankt :D!
Ziet er weer mooi uit! ;)
  vrijdag 13 december 2013 @ 18:43:03 #155
327191 RobertNL
For your gear.
pi_134233228
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:05 schreef eleganza het volgende:

[..]

Glimmende witte achterkanten... o|O Sinds de neo geen mat-witte achterkant gezien op een chinaphone :')
Schuurpapier een oplossing :D? Zelf ben ik er ook niet zo van, piano zwart is ook niet alles (stof, vingerafdrukken etc).
quote:
Misschien toch maar binnenkort als speeltje even een nieuwe chinaphone/tab halen :D
:Y dat is altijd goed.

Oh en voor de mensen die dubbel goedkoop willen Chinaphone + abo:
https://www.studentmobiel(...)st&utm_term=SIM+Only
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:12 schreef Ditty het volgende:

[..]

Ziet er weer mooi uit! ;)
Het is wel een tof toestel :Y
- Scherm is wat blauw
- Batterij gaat niet zo lang mee als ik het zo bekijk.
Maar voor de 100 euro moeten er ergens concessies worden gedaan :)

Zal hem binnenkort eens een (paar) dag(en) als dagelijks toestel pakken; kijken hoe hij dat uithoud. :+

Had overigens ook het idee dat je deze niet moest laten vallen. Waar je dat bij de Jiayu G4 nog wel eens kan doen leert de ervaring :+ (voelt dus ook iets fragieler aan)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_134244151
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:56 schreef RobertNL het volgende:
180 dollar voor een Full HD Foxconn OEM met dualcore krait processor. Een zelfde rebrand als de Sharp Sh930w maar dan met Vizio er op geplakt ;)
Voor mensen die opzoek zijn naar een Chinees met Glonass / GPS dan is dit wellciht wat.
Bijna het zelfde als de Haier W910 maar wel met 32GB ROM en 2GB ram.
Das niet gek voor 130 euro :o Moet ik alleen eerst van mijn Cubot GT99 en Hongmi kloontje afkomen 8.gif En dat niet alleen, die moeten ook nog eerst arriveren rofl _O-
mag het weten
  zaterdag 14 december 2013 @ 00:19:43 #157
327191 RobertNL
For your gear.
pi_134250765
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2013 22:06 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Das niet gek voor 130 euro :o Moet ik alleen eerst van mijn Cubot GT99 en Hongmi kloontje afkomen [ afbeelding ] En dat niet alleen, die moeten ook nog eerst arriveren rofl _O-
Actie is dan helaas wel voorbij natuurlijk ;) Maar nog geen slechte deal.
Ben benieuwd hoe die kloon uit gaat vallen, firmware zal vast niet uitwisselbaar zijn :P

Faea is bezig met CM voor de F2 / F2S (al best gevorderd dacht ik), ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken, wellicht gaan andere fabrikanten wel lekker leentje buur doen en CM based firmware voor hun MTK6589 toestellen uitbrengen; dat zou wel vet zijn :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 14 december 2013 @ 13:39:59 #158
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_134258343
Ik begin nu behoorlijk te twijfelen: http://www.aliexpress.com(...)-IPS/1541520579.html

Inclusief DHL verzending? Kan het proberen toch? Ergste geval heb ik na 21 dagen een refund? Of kijk ik ergens over heen?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  zaterdag 14 december 2013 @ 13:51:50 #159
327191 RobertNL
For your gear.
pi_134258587
Ja:
- de WCDMA versie bestaat nog niet
- plaatje is van een G2
- geen feedback
- ze zeggen dat het een WCDMA versie is
-er zijn pas 5000 SCDMA toestellen uitgeleverd, deze werken niet in Nl
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 14 december 2013 @ 13:52:07 #160
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134258593
Eh... TD-SCDMA (no-go :N ) of WCDMA (2100! :Y )?
Bovendien is de afgebeelde foon een oude G2 (single home button, oldschool Samsung-style).
De G2F ( http://ejiayu.com/Product-13.html ) zou er zo uit moeten zien (drie navknoppen).
Bovendien 8MP camera, niet 5MP; en 720P scherm.

quote:
No feedback score.
Ik zou lekker passen.

@ RobertNL: GMTA dus. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 14 december 2013 @ 14:30:24 #161
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_134259522
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:51 schreef RobertNL het volgende:
Ja:
- de WCDMA versie bestaat nog niet
- plaatje is van een G2
- geen feedback
- ze zeggen dat het een WCDMA versie is
-er zijn pas 5000 SCDMA toestellen uitgeleverd, deze werken niet in Nl
Dat dacht ik dus ook, maar er zijn voldoende presale/preorder mogelijkheden. Ik dacht zo van: ze kunnen me moeilijk de G2 opsturen als de overige hardware allemaal duidelijk de G2F is.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  zaterdag 14 december 2013 @ 15:00:47 #162
327191 RobertNL
For your gear.
pi_134260251
Nee, dat kunnen ze wel :D. Ze hebben dan een werkende tracking tot je huis (geen claim meer mogelijk)

Dan moet je het voor 26 euro terug sturen (zonder vergoeding).
Dan, zit je dus met een oud toestel omdat terug sturen risico en hoge kosten met zich mee brengt.

Jiayu g2f is zoals te verwachten iets uitgesteld omdat de eerste batch fouten heeft (New parts take 7-10 days to arrive)

[ Bericht 23% gewijzigd door RobertNL op 14-12-2013 15:17:25 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_134261917
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Actie is dan helaas wel voorbij natuurlijk ;) Maar nog geen slechte deal.
Ben benieuwd hoe die kloon uit gaat vallen, firmware zal vast niet uitwisselbaar zijn :P
Ik wacht de aankomst van de kloon en Cubot GT99 niet af, want ik heb gisteren al die Sharp rebrand besteld. Zojuist bericht ontvangen dat de prijs is aangepast naar $180 - $5 Mastercard coupon en voor ¤127,50 vind ik het wel best. Goed geen dualsim en Android 4.1 maar wel dual kraitcore en 2GB ram :) Nu zien dat ik van de kloon en GT99 af kom. Iemand interesse? :+
mag het weten
pi_134263420
ja hoor, ik wil die cubot gt wel hebben.
stuur me maar pm als hij er nog is.
  zondag 15 december 2013 @ 00:38:53 #165
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_134279266
Ik zit eraan te denken een Oppo R819 voor mijn vriendin te kopen.

Eisen:

- Dual sim
- Niet te groot formaat en vooral dun
- Minimaal dual core
- Minimaal redelijke accu duur
- Fatsoenlijke bouwkwaliteit

Ze gebruikt de telefoon zakelijk en prive, vooral voor bellen, internetten (o.a. youtube), whatsappen, e-mailen, agenda bewerken/synchroniseren en wat niet te veeleisende spelletjes. Losse muziek gaat ze er niet mee luisteren dus het ontbreken van een SD slot lijkt mij niet zo'n probleem.

De Samsung S4 mini duos vond ze een beetje duur met minimaal 350 euro. Nu kan ik een Oppo R819 kopen voor 200 euro nieuw.

Goede deal? Hoeveel van de 16 Gb blijft er over na OS installatie?

edit: http://ausdroid.net/2013/(...)m-smartphone-review/
quote:
Performance

The benchmark test don’t accurately reflect the overall performance of the phone. Launching the app tray and going between screens or loading games is quite fast and flows through without feeling buggy or freezing. Apps and games did load with ease and it seems Android 4.2.2 didn’t suffer any lagging issues which had become prevalent with Nexus devices, namely the Nexus 4, which we had reported on.

Under the Geekbench 3 test, it certainly did well, ranking in third position just under the HTC One Max and the ASUS Transformer Prime. Browsing performance was on the quick side which is reflected in the SunSpider score below as well.
Dat is wel positief dus :)

[ Bericht 41% gewijzigd door leolinedance op 15-12-2013 00:45:36 ]
pi_134282685
Ben m'n trage LG Optimus L7 zat te worden en wou oorspronkelijk voor een Xiaomi mi2s gaan, maar heb me bedacht en ben van plan een Mi3 te kopen.

Heeft iemand hier nog enig idee waar deze nog beschikbaar zijn? (64gb) Ik heb namelijk al tevergeefs door een aardig aantal webshops geslenterd.
  zondag 15 december 2013 @ 09:51:24 #167
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_134282748
lamaar

[ Bericht 98% gewijzigd door funky_fart op 15-12-2013 09:58:03 (niet goed gelezen) ]
pi_134282814
quote:
12s.gif

[..]

Lazy maakt zijn naam waar ;)

op banggood te vinden: http://bit.ly/1c4FFlo
Excuus! Ik bedoelde dus de Snapdragon variant, aangezien de Tegra hier niet werkt.
pi_134286089
De postbode heeft gisteren geprobeerd de Hongmi-kloon te bezorgen, kan hem morgenmiddag ophalen zonder bijbetaling. Kostte me in the end ¤66,50. Zodra ik hem heb zal ik hier wel meteen een korte hands-on posten. :) Singapore post weet de boel snel hier te krijgen, want precies in twee weken na second payment in huis als ik gisteren gewoon thuis was geweest. ;) Waar die GT99 nu rondwaart weet ik niet, T-Mart kreeg hem terug door de douane-accepteert-2-accu's-niet-situatie en ik heb geen nieuwe track 'n trace ontvangen. Misschien maar eens informeren, want ik zou hem toch wel volgende week in huis verwachten :{w
mag het weten
pi_134299746
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:02 schreef Joosie200 het volgende:
De postbode heeft gisteren geprobeerd de Hongmi-kloon te bezorgen, kan hem morgenmiddag ophalen zonder bijbetaling. Kostte me in the end ¤66,50. Zodra ik hem heb zal ik hier wel meteen een korte hands-on posten. :) Singapore post weet de boel snel hier te krijgen, want precies in twee weken na second payment in huis als ik gisteren gewoon thuis was geweest. ;) Waar die GT99 nu rondwaart weet ik niet, T-Mart kreeg hem terug door de douane-accepteert-2-accu's-niet-situatie en ik heb geen nieuwe track 'n trace ontvangen. Misschien maar eens informeren, want ik zou hem toch wel volgende week in huis verwachten :{w
Wat wil je hebben voor die clone? Ben eventueel nog op zoek naar een nieuwe telefoon voor m'n vader. Tijd om de samsung galaxy s1 te vervangen :P
pi_134370415
Welke smartphones gebruiken eigenlijk Rockchip rk3188 Soc??
pi_134371104
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Welke smartphones gebruiken eigenlijk Rockchip rk3188 Soc??
geen, want die heeft geen 2G/3G modem. en is waarschijnlijk te power-inffecient.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_134371124
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:08 schreef RDMKR het volgende:

[..]

geen, want die heeft geen 2G/3G modem. en is waarschijnlijk te power-inffecient.
Kan wel kloppen :P
pi_134376003
Even korte heads-up vwb mijn Hongmi-kloontje..

-Nederlandse taal aan boord :)
-Playstore aan boord en toegang tot alle NLse populaire apps
-Android 4.2.2
-qHD resolutie (beetje jammer, maar als nog een upgrade van wvga :+)
-Mediatek MTK6589 of MTK6582 (een van beide, geen idee precies).., Antutu/MobileUncle zegt MTK6589
-GPU daarentegen geven beide aan: Mali 400, das toch degene die pas met MTK6582 gekomen is? :?
- Scherm heeft bij kans nog slechtere kijkhoeken dan de Xperia Z :X
- Fabrieks af aan geroot met een Chinese equavilent ala Supersu/Superuser maar Titanium Backup pro kan er iig niks mee aanvangen
- Crappy ik-papegaai-miui-skin-na maar dat valt aan te passen door willekeurig welke launcher
- 2000mAh accu, maar er was een tweede bijgeleverd als ook een micro-usb-stick, powerbank, cheap flipcovertje met eigen klep van Telsda ingebouwd :? En een zooi screenprotectors waarvan er al een op het scherm zat

quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 18:51 schreef tharonny het volgende:

[..]

Wat wil je hebben voor die clone? Ben eventueel nog op zoek naar een nieuwe telefoon voor m'n vader. Tijd om de samsung galaxy s1 te vervangen :P
Ik zit nou serieus te denken dat kloontje maar te houden en die GT99 weg te doen als ie binnen komt. En die Sharp rebrand maar te laten schieten, al kan ik hem halen voor ¤130. Want om nou te zeggen dat die Sharp voor een 2x hogere prijs ook 2x meer bang for buck biedt? /meh is Android 4.1 en single sim. Ik heb al een los 32GB microsd geval van Sandisk class 10 dus 32GB intern hoef ik niet, 2GB ram zal met mijn gebruik eerder 9 v/d 10 keer niks zitten doen. Dan is het leuk om te hebben net zoals Glonass gps maar om voor zulke dingen wat ik qua gebruik toch niet zal benutten dan twee keer zoveel neer te leggen. Ons ben zuunig, anders ik nu wel als student.

Maar goed, hij is nog steeds verkrijgbaar voor die prijs via willekeurig welk Chinees tussenpersoontje zoals Meneertjetao en consorten. ;) Dus mocht je na mijn heads-up zoiets hebben: doe me die maar, ik zou zeggen: als de kwaliteit v/h beeld weinig uitmaakt maar de rest wel: gewoon kopen, als niet-veeleisend gebruiker heb je er genoeg aan :)
mag het weten
pi_134376316
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:28 schreef Joosie200 het volgende:
Even korte heads-up vwb mijn Hongmi-kloontje..

-Nederlandse taal aan boord :)
-Playstore aan boord en toegang tot alle NLse populaire apps
-Android 4.2.2
-qHD resolutie (beetje jammer, maar als nog een upgrade van wvga :+)
-Mediatek MTK6589 of MTK6582 (een van beide, geen idee precies).., Antutu/MobileUncle zegt MTK6589
-GPU daarentegen geven beide aan: Mali 400, das toch degene die pas met MTK6582 gekomen is? :?
- Scherm heeft bij kans nog slechtere kijkhoeken dan de Xperia Z :X
- Fabrieks af aan geroot met een Chinese equavilent ala Supersu/Superuser maar Titanium Backup pro kan er iig niks mee aanvangen
- Crappy ik-papegaai-miui-skin-na maar dat valt aan te passen door willekeurig welke launcher
- 2000mAh accu, maar er was een tweede bijgeleverd als ook een micro-usb-stick, powerbank, cheap flipcovertje met eigen klep van Telsda ingebouwd :? En een zooi screenprotectors waarvan er al een op het scherm zat

[..]

Ik zit nou serieus te denken dat kloontje maar te houden en die GT99 weg te doen als ie binnen komt. En die Sharp rebrand maar te laten schieten, al kan ik hem halen voor ¤130. Want om nou te zeggen dat die Sharp voor een 2x hogere prijs ook 2x meer bang for buck biedt? /meh is Android 4.1 en single sim. Ik heb al een los 32GB microsd geval van Sandisk class 10 dus 32GB intern hoef ik niet, 2GB ram zal met mijn gebruik eerder 9 v/d 10 keer niks zitten doen. Dan is het leuk om te hebben net zoals Glonass gps maar om voor zulke dingen wat ik qua gebruik toch niet zal benutten dan twee keer zoveel neer te leggen. Ons ben zuunig, anders ik nu wel als student.

Maar goed, hij is nog steeds verkrijgbaar voor die prijs via willekeurig welk Chinees tussenpersoontje zoals Meneertjetao en consorten. ;) Dus mocht je na mijn heads-up zoiets hebben: doe me die maar, ik zou zeggen: als de kwaliteit v/h beeld weinig uitmaakt maar de rest wel: gewoon kopen, als niet-veeleisend gebruiker heb je er genoeg aan :)
Bedankt voor je kleine review :) Mijn vader wilde ook graag een goed scherm hebben, dus dan zal ik zowiso nog even verder moeten zoeken denk.
  woensdag 18 december 2013 @ 09:40:43 #176
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_134395233
Wie geeft me een goeie tip voor 250¤ bij een betrouwbare site?

Vooral foto's en social media.
pi_134397599
ik zou geen 250 uitgeven aan mediatek spul, vooral nu je ws belasting moet betalen bij import.

2e handsje in nederland is dan interessanter.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_134401494
Oh, is er een aanscherping van controle's?
Vorige week ijn G4 advanced nog weer kosteloos binnen gekregen.
Nu heb ik daar toch al veel geluk mee denk ik.
Zelfs een keer een DHL zending zonder invoer kosten.
  woensdag 18 december 2013 @ 14:34:27 #179
327191 RobertNL
For your gear.
pi_134404050
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:15 schreef RDMKR het volgende:
ik zou geen 250 uitgeven aan mediatek spul, vooral nu je ws belasting moet betalen bij import.

2e handsje in nederland is dan interessanter.
Hoezo dat; controle in China is strenger in NL valt het wel mee hoor (zie er niet meer uitgepakt worden dan normaal).
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:28 schreef Joosie200 het volgende:
Even korte heads-up vwb mijn Hongmi-kloontje..
Ben je er al uit welke chipset het is :P (en niet die in de build.prop staat dus :+)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_134406116
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:34 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hoezo dat; controle in China is strenger in NL valt het wel mee hoor (zie er niet meer uitgepakt worden dan normaal).

[..]

Ben je er al uit welke chipset het is :P (en niet die in de build.prop staat dus :+)
Jup, in China zijn de controles aangescherpt. In Nederland heb ik er niks van gemerkt.

Tis de MTK6572 quadcore-soc als opvolger van de entry level dualcore MTK6577. Goedkoopste aanbod van Mediatek, midrange is MTK6582 en highend dus MTK6592. Verklaart meteen de Mali 400 en dat ie qHD maximaal ondersteund.
mag het weten
pi_134408120
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:37 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Jup, in China zijn de controles aangescherpt. In Nederland heb ik er niks van gemerkt.

Tis de MTK6572 quadcore-soc als opvolger van de entry level dualcore MTK6577. Goedkoopste aanbod van Mediatek, midrange is MTK6582 en highend dus MTK6592. Verklaart meteen de Mali 400 en dat ie qHD maximaal ondersteund.
6572 is IMHO dualcore en geen Quad-core. Mali 400 moet inderdaad de 6572 of 6582 zijn.
pi_134411125
Wat voor antutu score haalt een Jiayu G4 advanced bij jullie?
pi_134411692
De mijne kwam op 16564 de laatste keer.
Een gewone G4 nu net 13474.
Resultaten variëren per keer.

[ Bericht 46% gewijzigd door Mehari op 18-12-2013 18:04:32 ]
pi_134425229
Weer een vraagje van mij :p,

Mijn iOcean x7 is 2 weken geleden ''dood'' gegaan, hij laat niet meer op. Het probleem ligt bij de ingang, als ik daar de kabel in stop kan ik hem helemaal omhoog en naar beneden doen.

Nu komt dus de vraag: Er is toch ook zo'n apparaat waar je alleen de batterij in doet en die dan in de stekker doet. Mijn moeder heeft dat namelijk voor de foto camera.

Alvast bedankt!
  woensdag 18 december 2013 @ 22:03:10 #185
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134425540
Eh... en wat let je te zoeken op 'iocean x7 charger'?
http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=iocean+x7+charger bijvoorbeeld?

En heeft het niet meer zin om 'em open te halen en te fixen? Elke keer de cover eraf en de batterij eruit om 'em op te laden, ondertussen niet bereikbaar zijn (of dat afvangen met een 2e accu, dat kan), weet niet of dat nou ideaal is. Zou mij teveel gedoe zijn telkens.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_134425883
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 22:03 schreef shiznuts het volgende:
Eh... en wat let je te zoeken op 'iocean x7 charger'?
http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=iocean+x7+charger bijvoorbeeld?

En heeft het niet meer zin om 'em open te halen en te fixen? Elke keer de cover eraf en de batterij eruit om 'em op te laden, ondertussen niet bereikbaar zijn (of dat afvangen met een 2e accu, dat kan), weet niet of dat nou ideaal is. Zou mij teveel gedoe zijn telkens.
Jij bent mijn HELD _O_
pi_134426148
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 17:55 schreef Mehari het volgende:
De mijne kwam op 16564 de laatste keer.
Die van mijn g3 met m6589t 1.5ghz (quad) ook ongeveer, wel maar 1GB ram natuurlijk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 18 december 2013 @ 22:42:12 #188
327191 RobertNL
For your gear.
pi_134428326
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 22:03 schreef shiznuts het volgende:
Eh... en wat let je te zoeken op 'iocean x7 charger'?
http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=iocean+x7+charger bijvoorbeeld?

En heeft het niet meer zin om 'em open te halen en te fixen? Elke keer de cover eraf en de batterij eruit om 'em op te laden, ondertussen niet bereikbaar zijn (of dat afvangen met een 2e accu, dat kan), weet niet of dat nou ideaal is. Zou mij teveel gedoe zijn telkens.
Dat dus, repareren stelt niet te veel voor, zelfs ik kan het :P
http://www.aliexpress.com(...)ment/1390932380.html
Schroefjes er uit en klaar ;)
(pro tip, bestel er voor die 3 euro direct twee :P)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_134430439
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik begin nu behoorlijk te twijfelen: http://www.aliexpress.com(...)-IPS/1541520579.html

Inclusief DHL verzending? Kan het proberen toch? Ergste geval heb ik na 21 dagen een refund? Of kijk ik ergens over heen?
ik heb evt wel een jiayu g2s te koop. Gelijkwaardig aan die je aanwijst alleen wel betere resolutie want die je aanwijst heeft 800x600 en dat is wel erg jammer.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_134430771
aangezien ik een jiayu g4 heb vraag ik het maar hier: ik heb op mijn pc een headset + mic, en ik wil dat mijn pc als een soort telefooncentrale gaat dienen: alle telefoontjes hoor ik in mijn headset, en ik kan praten via de microfoon, op de pc (mooiste zou zijn als ik ook kan bellen vanaf mijn pc met mijn telefoon..

iemand een idee?

ik heb justremotephone geprobeerd, daar kan ik wel mee bellen, maar die sluist de audio niet door naar mijn headset en de mic werkt ook niet... ;(
  woensdag 18 december 2013 @ 23:41:34 #191
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134432450
https://www.google.nl/web(...)ne+calls+to+computer
http://lifehacker.com/591(...)home-calls-and-texts
http://support.talkatone.(...)or-g-v-for-europeans
Kweet niet in hoeverre er support is in NL? En anders ff iets soortgelijks zoeken via de eerste link.
Of iets met Skype en forwarding opzetten?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 19 december 2013 @ 13:20:02 #192
327191 RobertNL
For your gear.
pi_134446908
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 23:13 schreef Haque het volgende:

[..]

ik heb evt wel een jiayu g2s te koop. Gelijkwaardig aan die je aanwijst alleen wel betere resolutie want die je aanwijst heeft 800x600 en dat is wel erg jammer.
Die hele listing is verkeerd.
Hij is opzoek naar een g2f, dat is de quadcore, 720p versie van de G2s ;) (die nog niet uit is dus).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_134447897
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:20 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die hele listing is verkeerd.
Hij is opzoek naar een g2f, dat is de quadcore, 720p versie van de G2s ;) (die nog niet uit is dus).
ah oke, ik dacht al :p staat zo'n brak scherm in de specs.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_134452043
Zojuist een Ascend P6 (Huawei is chinees toch?) besteld, iemand nog handige tips & tricks?
pi_134493874
de octa-core THL is binnen bij pandawill: http://www.pandawill.com/(...)32gb-nfc-p83925.html

1664 mhz... :')
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_134494019
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:05 schreef RDMKR het volgende:
de octa-core THL is binnen bij pandawill: http://www.pandawill.com/(...)32gb-nfc-p83925.html

1664 mhz... :')
Best mooi dun dingetje. Alleen die tekst op de achterkant is al reden voor mij om hem te laten liggen, "technology happy life" :').
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_134494344
daar kun je een likje verf overheen doen. die processor kom je niet van af. octa-core staat leuk op papier maar voor het gros van de applicaties die je er op draait krijg je gewoon het equivalent van < 1 ghz krait.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_134502136
Ik heb m'n Jiayu G4 advanced inmiddels ook binnen, wat een fenomenaal apparaat! O+ Besteld bij Banggood en ook belastingvrij binnengekregen, MP4 player van $21,50 stond op dat douaneformuliertje *O*

Heeft iemand eigenlijk ervaring met Chinese tablets? Ik ben aan het overwegen de Pipo M9 Pro aan te schaffen, maar ik heb geen idee of die even goed zijn als de Chinese telefoons...
pi_134502380
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:02 schreef J.B. het volgende:
Heeft iemand eigenlijk ervaring met Chinese tablets? Ik ben aan het overwegen de Pipo M9 Pro aan te schaffen, maar ik heb geen idee of die even goed zijn als de Chinese telefoons..
DIG / Android tablet discussie topic #41: Waar we ongeduldig wachten...

Voila.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_134516205
Heb vandaag de ZTE V965 ontvangen, 2 weken geleden besteld voor iets van 50 euro :P

Leuke telefoon voor dat geld, maar ik loop helaas tegen wat problemen aan. Allerlei chinese crap geinstalleerd dat niet te verwijderen is (heb het gedisabled via manage apps). Geen play store :'( :')

Heb hem wel weten te rooten, supersu erop gezet, clockworkmod, play store geinstalleerd, maar play store is niet te openen. Hij sluit direct weer. Dus nu wil ik een custom erop zetten. Maar die zijn er niet voor dit toestel. Hoe specifiek zijn die ROMs? Kun je gewoon kijken of het werkt, of brick je dan je GSM? En met clockworkmod kan ik toch een soft brick altijd resetten naar fabrieksinstellingen?
pi_134557288
Ik wil mijn kapotte FAEA F1 proberen te repareren. Heb hem nu grotendeels uit elkaar geschroefd.

Wat is er kapot?
1) Barst in rechter bovenhoek scherm
2) Rechter kant van het scherm reageert niet meer op touch.

Iemand die mij kan vertellen of ik dit kan repareren en zo ja, wat ik daarvoor nodig heb?
  Moderator zondag 22 december 2013 @ 13:59:22 #203
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_134557630
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 13:51 schreef FreaZ het volgende:
Ik wil mijn kapotte FAEA F1 proberen te repareren. Heb hem nu grotendeels uit elkaar geschroefd.

Wat is er kapot?
1) Barst in rechter bovenhoek scherm
2) Rechter kant van het scherm reageert niet meer op touch.

Iemand die mij kan vertellen of ik dit kan repareren en zo ja, wat ik daarvoor nodig heb?
Nieuwe digitizer in zetten. ^O^
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_134557778
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 13:59 schreef dud0r het volgende:

[..]

Nieuwe digitizer in zetten. ^O^
Ik kon alleen dit vinden via faeamobile
http://www.aliexpress.com(...)ping/1004986818.html

Niet meer te koop en ook nog eens 65$...
pi_134560815
Als het OGS is zit je aan een kompleet display vast ja.
Sinds ik daar ook ervaring mee heb ben ik daar iets minder enthousiast over.
pi_134567975
Ajax Amsterdam
  zondag 22 december 2013 @ 17:51:15 #207
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134568353
Mja, ik heb nu al zo vaak schermrandloze smartphonerenders gezien... maar die gaan er dus niet zo uitzien. ;( Sowieso, beetje met Apple-looks gaan lopen werken, moet dat nou? Verder hardwarematig not too shabby, maar dat zie ik dan liever van een andere fabrikant met een betere visie.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_134568768
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:51 schreef shiznuts het volgende:
Mja, ik heb nu al zo vaak schermrandloze smartphonerenders gezien... maar die gaan er dus niet zo uitzien. ;( Sowieso, beetje met Apple-looks gaan lopen werken, moet dat nou? Verder hardwarematig not too shabby, maar dat zie ik dan liever van een andere fabrikant met een betere visie.
Ja klopt, maar ook de specs zullen wel verzonnen zijn. Net als de Bear 5c, hoor je ook niets meer over, die had naar mijn idee wel potentie (Iphone 5c clone met snapdragon 600).
Een clone is natuurlijk niet echt tof, maar een 4" met vette specs is eigenlijk wel wat ik zoek.
Ajax Amsterdam
  zondag 22 december 2013 @ 18:56:59 #209
327191 RobertNL
For your gear.
pi_134570839
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 13:51 schreef FreaZ het volgende:
Ik wil mijn kapotte FAEA F1 proberen te repareren. Heb hem nu grotendeels uit elkaar geschroefd.

Wat is er kapot?
1) Barst in rechter bovenhoek scherm
2) Rechter kant van het scherm reageert niet meer op touch.

Iemand die mij kan vertellen of ik dit kan repareren en zo ja, wat ik daarvoor nodig heb?
Zie een stukje terug in het topic, heb er laatst 1 gerepareerd. Scherm besteld via de mail (CS)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_134709140
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 02:40 schreef Byte_Me het volgende:
Heb vandaag de ZTE V965 ontvangen, 2 weken geleden besteld voor iets van 50 euro :P

Leuke telefoon voor dat geld, maar ik loop helaas tegen wat problemen aan. Allerlei chinese crap geinstalleerd dat niet te verwijderen is (heb het gedisabled via manage apps). Geen play store :'( :')

Heb hem wel weten te rooten, supersu erop gezet, clockworkmod, play store geinstalleerd, maar play store is niet te openen. Hij sluit direct weer. Dus nu wil ik een custom erop zetten. Maar die zijn er niet voor dit toestel. Hoe specifiek zijn die ROMs? Kun je gewoon kijken of het werkt, of brick je dan je GSM? En met clockworkmod kan ik toch een soft brick altijd resetten naar fabrieksinstellingen?
Waar heb je deze gekocht?
pi_134734166
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 11:23 schreef johncup het volgende:

[..]

Waar heb je deze gekocht?
focalprice. prijs is nu wat hoger, hij was in de aanbieding. inmiddels alle google apps werkend. als je niet wil klooien met google apps en zo, zou ik hem bij etotalk halen, scheelt wat werk, die hebben hem met google apps erop.
  vrijdag 27 december 2013 @ 04:13:46 #212
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_134736455
http://www.banggood.com/J(...)t-Phone-p-82682.html

Loop ik achter? Lijkt mij een mooie deal namelijk!

Wel een slechte benchmark trouwens :S
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_134740629
Te mooi om waar te zijn?

http://www.ebay.nl/itm/16(...)id=p3984.m1423.l2649



15,99 euro?
pi_134741422
quote:
0 feedback en wss een kloon met crappy specs. ¤15 weggooien voor zoiets blijft zonde. ;(
mag het weten
pi_134741535
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:30 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

0 feedback en wss een kloon met crappy specs. ¤15 weggooien voor zoiets blijft zonde. ;(
had al z'n vermoeden :{w

toch al 83 verkocht, of koopt ie ze zelf?
pi_134742210
Iemand ervaring met http://www.spemall.com?
Ziet er wel goed uit en heeft redelijke prijzen.
(ik ben namelijk opzoek naar een xiaomi mi3 en de preorders zijn overal gesloten of ze zijn veel te duur)
pi_134742379
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:57 schreef zik3100 het volgende:
Iemand ervaring met http://www.spemall.com?
Ziet er wel goed uit en heeft redelijke prijzen.
(ik ben namelijk opzoek naar een xiaomi mi3 en de preorders zijn overal gesloten of ze zijn veel te duur)
Spemall is prima. Pandawill al gecheckt?

http://www.pandawill.com/(...)ah-black-p84652.html
mag het weten
pi_134742585
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:03 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Spemall is prima. Pandawill al gecheckt?

http://www.pandawill.com/(...)ah-black-p84652.html
Ik had al gekeken want daar hebben ze ook een mooie prijs.
Maar zoals alle andere sites met een mooie prijs : sold out :(

(Bedankt voor de snelle reactie :) )

Nog een vraagje.
Is de kans groot dat er nog extra kosten bij komen want ik zou het heel graag onder de 400 ¤ houden.
  vrijdag 27 december 2013 @ 13:35:07 #219
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_134743454
^De kans zit er altijd in, er is geen zekerheid bij de douane.

Ik zat ook te wachten op de MI3 WCDMA versie maar het continue uitstellen duurt voor mij iets te lang. Alle pre-orders die vanaf September-Oktober al lopen, krijgen de eerste uitlevering.

Mijn ZTE Nubia Z5S is op de post gegaan via DHL:

pi_134796443
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 18:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zie een stukje terug in het topic, heb er laatst 1 gerepareerd. Scherm besteld via de mail (CS)
Besloten om het er maar bij te laten zitten. Zo geweldig was de telefoon ook weer niet om er nog eens 60 dollar aan te besteden. Had wel zin in een projectje, maar helaas.

Is de Jiayu G4T nog de 'best buy' dual sim of is er ondertussen al een betere deal te vinden? De Wolfgang van mijn vader vertoont aardig wat kuren en heb hem nu overgehaald om toch een keer China te proberen :P
  zaterdag 28 december 2013 @ 20:46:56 #221
327191 RobertNL
For your gear.
pi_134800343
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 19:16 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Besloten om het er maar bij te laten zitten. Zo geweldig was de telefoon ook weer niet om er nog eens 60 dollar aan te besteden. Had wel zin in een projectje, maar helaas.

Is de Jiayu G4T nog de 'best buy' dual sim of is er ondertussen al een betere deal te vinden? De Wolfgang van mijn vader vertoont aardig wat kuren en heb hem nu overgehaald om toch een keer China te proberen :P
Zeker weten; dat dat nu nog een goede deal is. Prijs daalt ook hard; heb hem al gezien voor 240 dollar ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_134801683
Waarom niet meteen een G5? Daar zit ik op te wachten, althans de G5 Advanced dan.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_134806313
Hebben meer mensen problemen met nummerherkenning op hun Chinese smartphone? Ik heb mijn contacten opgeslagen als +31 6 12345678, maar als ik dan gebeld wordt door dit nummer, komt dit binnen als 06 12345678 en wordt niet herkend. Ik heb uiteraard al lopen zoeken, en het schijnt eraan te liggen dat het geen europese GSM is. De enige oplossing die ik heb gevonden is al je contacten met zowel +31 6 ... en 06 ... opslaan, maar zo'n houtje touwtje oplossing hou ik niet van. Is iemand hier dit probleem tegengekomen?
pi_134806824
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 22:44 schreef Byte_Me het volgende:
Hebben meer mensen problemen met nummerherkenning op hun Chinese smartphone? Ik heb mijn contacten opgeslagen als +31 6 12345678, maar als ik dan gebeld wordt door dit nummer, komt dit binnen als 06 12345678 en wordt niet herkend. Ik heb uiteraard al lopen zoeken, en het schijnt eraan te liggen dat het geen europese GSM is. De enige oplossing die ik heb gevonden is al je contacten met zowel +31 6 ... en 06 ... opslaan, maar zo'n houtje touwtje oplossing hou ik niet van. Is iemand hier dit probleem tegengekomen?
ja hier hetzelfde probleem sinds een week ineens heb nog geen oplossing gevonden
  zaterdag 28 december 2013 @ 23:04:49 #225
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134807480
Waarom geen Zopo 998!? Die heeft toch ook een aardige prijs/kwaliteit verhouding!? Ziet er ook leuk uit.

Hadden ze die nieuwe Lenovo al uitgebracht? Geupdate K900? K910 volgens mij!?

En Monkey King 2!?
  woensdag 1 januari 2014 @ 00:07:32 #226
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_134942896
Happy new year, dat er maar veel gekocht mag worden dit jaar!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 1 januari 2014 @ 13:01:07 #227
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_134948648
Gisteren de Z5S ontvangen, rondom de jaarwisseling veranderde mijn wallpaper ineens:



Happy New Year.
pi_134952316
Geinig :)

Gister de Newman n2 van de pandawill happyhour binnen gekregen. Tot nu toe leuk ding! Alleen stock geen playstore, maar dat is te verhelpen
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:53:30 #229
242879 Onnoman
The On And Only
pi_134961446
http://gadgets4everybody.(...)y=price&orderway=asc

kent iemand deze site?
iemand een aanrader? max 100 eurie?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_134962383
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:53 schreef Onnoman het volgende:
http://gadgets4everybody.(...)y=price&orderway=asc

kent iemand deze site?
iemand een aanrader? max 100 eurie?
Ken em niet maar betaal via paypal heb je enige zekerheid
Via claim
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:31:30 #231
242879 Onnoman
The On And Only
pi_134966427
Deze ziet er volgens mij wel nice uit

http://item.taobao.com/it(...)MfLIh&id=36576546737

[ Bericht 86% gewijzigd door Onnoman op 01-01-2014 22:42:07 ]
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:53:31 #232
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_134967602
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:31 schreef Onnoman het volgende:
Deze ziet er volgens mij wel nice uit

http://item.taobao.com/it(...)MfLIh&id=36576546737
lijkt op de Hongmi van Xiaomi. Die zou ik ook aanraden, misschien ook de iNew V3?
pi_134976459
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:31 schreef Onnoman het volgende:
Deze ziet er volgens mij wel nice uit

http://item.taobao.com/it(...)MfLIh&id=36576546737
Gekocht via http://www.mistertao.com/beta/item/36576546737.html

Voor ¤75,27/$103,50 qua eerste betaling en geschat ¤15/$20 tweede betaling. Is als het echt qua specs klopt een leukere deal dan een Cubot GT99 of mijn Hongmi kloontje :Y
mag het weten
pi_134976903
Heeft iemand al een mtk6592 eigenlijk? Ben wel benieuwd of het allemaal goed werkt in nederland. Mijn mtk6582 werkte voor geen meter, ook gewoon te traag en ik had het gevoel dat mijn galaxy nexus vele malen sneller was. Misschien had ik net een maandagochtendmodel maar in het vervolg sla ik die wel over.
Moet gewoon overal op kunnen klikken zonder te wachten.
Ajax Amsterdam
pi_134979409
quote:
Heb m besteld; vertrouw het niet maar met PayPal heb je kopersbescherming.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_134979723
quote:
Heeft iemand al een mtk6592 eigenlijk? Ben wel benieuwd of het allemaal goed werkt in nederland.
ik verwacht niet dat het veel beter wordt, meer van die kernen toevoegen helpt niet bij het soort performance problemen waarmee die mediatek chips kampen. een westerse telefoon met antutu scores van 14000 hapert lang niet zo veel als een mtk t bijvoorbeeld, het probleem ligt niet bij de ruwe rekenkracht.

die chips passen een heel lui branch-prediction algoritme toe met de verwachting dat het in de meeste gevallen fout gaat. dus dan krijg je in het gros van de gevallen bubbels in de pijplijn die haperingen opleveren. als je met een background taak bezig bent zoals in een samsung s4 in big-little configuratie maakt dat niks uit, maar als je met een interface bezig bent stoort het verschrikkelijk. vervolgens struikelt ie ook constant als de instructies in een onhandige volgorde staan omdat ie ze niet kan herschikken. allemaal ten koste van de performance consistentie. daarom worden die cortex a7 chips alleen in goedkoop spul gebruikt.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:18:41 #237
327191 RobertNL
For your gear.
pi_134980590
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:45 schreef RDMKR het volgende:

[..]

ik verwacht niet dat het veel beter wordt, meer van die kernen toevoegen helpt niet bij het soort performance problemen waarmee die mediatek chips kampen. een westerse telefoon met antutu scores van 14000 hapert lang niet zo veel als een mtk t bijvoorbeeld, het probleem ligt niet bij de ruwe rekenkracht.
Ja, met wat voor ''westerse'' telefoons vergelijk je hem ;)?

Vergelijkbare prijsklasse is veelal A5 dual, A7 dual of single A9. Dan is het met de preformance echt niet veel beter gesteld.
De MTK6592 gaat het in de praktijk inderdaad niet veel sneller uitvallen, heb dan ook meer hoop voor de A15/A7 setup die MTK ook gaat produceren.

De Jiayu G4 doet het hier qua soepelheid overigens prima; interface rendering over het algemeen gewoon prima en games gaat ook redelijk (op 720P) (al is dat GPU natuurlijk ;)).

Mijn zuster heeft een telefoon met NovaThor (dual A9) + mali400 maar die is in de praktijk echt niet sneller dan een MTK :'(.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_134980706
Sinds een paar dagen heb ik me verdiept in Chinese Smartphones en menig topic van jullie doorgebladerd. Bedankt voor alle info!

Mijn moeder maakt al 2 jaar gebruik van een Huawei, vind het een super toestel en dus zo hier beland. Maar nu is het tijd voor mij om Chinese Smartphone aan te schaffen!

Ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste (ben tamelijk onhandig en wil niet niet meer zoveel geld steken in een mobiele telefoon). Gebruik nu al veel te lang een Samsung Young - sinds ik mijn S2 heb gesloopd - met maar een paar apps en verschrikkelijke camera, dus elk nieuw toestel is volgens mij al vooruitgang ;)

Denk erover om Cubot GT99 via Pandawill aan te schaffen.
Maar het lijkt me wel tof als de GPS op dit toestel werkt, i.v.m. hardlopen. Heb wel gelezen over een GPS fix. Is dit aan te raden? Ik ben dus tamelijk "nieuw" op dit gebied.

Alternatieven die ik eventueel wil aanschaffen: UMI x2 of een JIAYU G4T Basic

Hebben jullie nog tips&adviezen?
pi_134980856
Als je zeker wilt weten dat de GPS werkt, waarom geen Motorola Moto G? Link
Voor het geld is het een prima dingetje, alleen de opslagcapaciteit is jammer.

De 16GB versie is eventueel ook al in Engeland te bestellen: http://www.amazon.co.uk/g(...)44027&pf_rd_i=468294
pi_134981177
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:45 schreef RDMKR het volgende:

[..]

ik verwacht niet dat het veel beter wordt, meer van die kernen toevoegen helpt niet bij het soort performance problemen waarmee die mediatek chips kampen. een westerse telefoon met antutu scores van 14000 hapert lang niet zo veel als een mtk t bijvoorbeeld, het probleem ligt niet bij de ruwe rekenkracht.

die chips passen een heel lui branch-prediction algoritme toe met de verwachting dat het in de meeste gevallen fout gaat. dus dan krijg je in het gros van de gevallen bubbels in de pijplijn die haperingen opleveren. als je met een background taak bezig bent zoals in een samsung s4 in big-little configuratie maakt dat niks uit, maar als je met een interface bezig bent stoort het verschrikkelijk. vervolgens struikelt ie ook constant als de instructies in een onhandige volgorde staan omdat ie ze niet kan herschikken. allemaal ten koste van de performance consistentie. daarom worden die cortex a7 chips alleen in goedkoop spul gebruikt.
Oke, wegblijven nog.
Ajax Amsterdam
pi_134981671
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:32 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Heb m besteld; vertrouw het niet maar met PayPal heb je kopersbescherming.
zoiets had ik ook in gedachten eigenlijk
ga denk ook doen :) _O-
pi_134982361
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:27 schreef Dasjonny het volgende:
Als je zeker wilt weten dat de GPS werkt, waarom geen Motorola Moto G? Link
Voor het geld is het een prima dingetje, alleen de opslagcapaciteit is jammer.

De 16GB versie is eventueel ook al in Engeland te bestellen: http://www.amazon.co.uk/g(...)44027&pf_rd_i=468294
Bedankt voor je tip. Ik heb bij MM de Moto G kort getest en eerste indruk was aangenaam.

... Maar ik vind de Cubot red zo mooi *; Ik kan eventueel mijn hudige toestel nog gebruiken als ik GPS nodig heb als ik de GPS van Cubot niet kan fixen? :')

[ Bericht 13% gewijzigd door MidnightB00m op 02-01-2014 15:13:26 ]
  donderdag 2 januari 2014 @ 16:29:12 #243
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134987722
Als je gaat hardlopen, doe dat dan zo belastvrij en laat je telefoon thuis.
Neem zo'n GPS-horloge, kun je tijdens je run ook je tijden VS kilometers bijhouden e.d. .
Als je naar muziek wilt luisteren, dan een simpele SanDisk Sansa speler halen (Clip Zip ofzo).
GPS i.v.m. MediaTek is nu niet echt een gegarandeerd succesverhaal. :P
Al heb ik ter positiebepaling al meermaals de GPS van m'n G4T Adv gebruikt, vrij succesvol ook nog.
Ligt vaak ook per toestel anders. Alsof ze gewoon geen zin hebben de antenne goed te bevestigen ofzo.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_134988676
Iemand ervaring met een refund bij AliExpress? Wacht sinds begin december al op m'n geld :') (bank transfer).
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_134990125
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:29 schreef shiznuts het volgende:
Als je gaat hardlopen, doe dat dan zo belastvrij en laat je telefoon thuis.
Neem zo'n GPS-horloge, kun je tijdens je run ook je tijden VS kilometers bijhouden e.d. .
Als je naar muziek wilt luisteren, dan een simpele SanDisk Sansa speler halen (Clip Zip ofzo).
GPS i.v.m. MediaTek is nu niet echt een gegarandeerd succesverhaal. :P
Al heb ik ter positiebepaling al meermaals de GPS van m'n G4T Adv gebruikt, vrij succesvol ook nog.
Ligt vaak ook per toestel anders. Alsof ze gewoon geen zin hebben de antenne goed te bevestigen ofzo.
Dank je wel voor de tip! :) Ik zal er nog even goed over nadenken :)
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:38:03 #246
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_134990514
quote:
5s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:52 schreef yosander het volgende:
Iemand ervaring met een refund bij AliExpress? Wacht sinds begin december al op m'n geld :') (bank transfer).
Niet bij AliExpress, wel bij Antelife. Stond na een dag weer op mijn Paypal account.

Waarom heb je eigenlijk banktransfer gedaan ipv Paypal?
pi_134990694
quote:
2s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:38 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

Niet bij AliExpress, wel bij Antelife. Stond na een dag weer op mijn Paypal account.

Waarom heb je eigenlijk banktransfer gedaan ipv Paypal?
AliExpress accepteert geen Paypal (en creditcard was geblokkeerd :')). Heb nu overigens wel met Paypal betaald door de verkoper een berichtje te sturen.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_134991894
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:51 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

zoiets had ik ook in gedachten eigenlijk
ga denk ook doen :) _O-
quote:
De advertentie is weg. Ik heb op PayPal m'n betaling nog kunnen annuleren:
quote:
Deze bankbetaling is geannuleerd. Het geld blijft op uw PayPal-saldo staan en u kunt het overmaken naar uw bankrekening.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_134994489
quote:
2s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:17 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]


[..]

De advertentie is weg. Ik heb op PayPal m'n betaling nog kunnen annuleren:

[..]

Kon nog annuleren
Yes;) thnx voor de tip
pi_134998134
Iemand al ervaring met de Inew V3? Schitterend toestel voor "weinach".

Enige nadeel is 720p op een 5 inch (en een kleine batterij).
Mijn vrouw heeft nu een iOcean en dat vind ik een beremooi toestel. Zelf heb ik een iPhone 5, maar ik wil én bij Apple weg én naar een 5 inch-er.
Twijfel alleen over de resolutie én de mtk6582......iemand hier een mening over?
pi_134998724
hij ziet er mooi uit; was er ook in geinteresseerd eerder. ik denk dat hij ondanks de zwakheden die je al noemde wel de moeite waard is. batterij is op 720p met mediatek processor wel uit te houden denk ik, zolang je er geen wonderen van verwacht.

overstappen van iphone naar een chinaphone kan wel gaan tegenvallen; je gaat toch terug naar iets dat honderden euros minder waard is en je gaat het aan veel dingen wel merken.

edit: nou ja, de batterij wordt wel krap hier en daar, ik dacht uit m'n geheugen dat het 2000mAh was maar het was 1860, dus denk goed na of dat geen deal breaker is... en de dikte is 8.41 mm ipv de 6.5 mm die ze adverteren, dat is alleen het buitenste randje.

[ Bericht 23% gewijzigd door RDMKR op 02-01-2014 20:57:48 ]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_134999777
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:51 schreef RDMKR het volgende:
hij ziet er mooi uit; was er ook in geinteresseerd eerder. ik denk dat hij ondanks de zwakheden die je al noemde wel de moeite waard is. batterij is op 720p met mediatek processor wel uit te houden denk ik, zolang je er geen wonderen van verwacht.

overstappen van iphone naar een chinaphone kan wel gaan tegenvallen; je gaat toch terug naar iets dat honderden euros minder waard is en je gaat het aan veel dingen wel merken.

edit: nou ja, de batterij wordt wel krap hier en daar, ik dacht uit m'n geheugen dat het 2000mAh was maar het was 1860, dus denk goed na of dat geen deal breaker is... en de dikte is 8.41 mm ipv de 6.5 mm die ze adverteren, dat is alleen het buitenste randje.
Dat het nooit dezelfde kwaliteit kan zijn, daar heb ik me al bij neer gelegd.
Nu kan ik nog een paar honderd euro voor mijn iPhone krijgen dus dit is een goed moment.
En van deze telefoon zie ik reviews dat er een snelle gps-fix wordt gevonden. Is helaas bij de iOCean NIET het geval (helemaal geen fix).

Dikte is acceptabel.

Batterij is los bij te bestellen voor 6 dollars, dus dat is ook geen probleem.

Zit alleen met de resolutie......en de processor dat mij niets zegt.,.....
  vrijdag 3 januari 2014 @ 14:49:11 #253
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135024700
Processor is iets trager dan de MTK6589, maar de GPU doet het (ruwe kracht) weer beter.

Overigens ben ik zelf terug gegaan van een Xperia Z richting de Jiayu G4, en of het nu zo erg is weet ik ook niet. Veel gamen of hele zware apps draaien doe ik niet meer (tablet). Gedurende de dag kan ik mij prima redden met het toestel.
Haperen doet het op 720P weinig (i.t.t de Iocean, die had 10x zoveel interface lagg).
Natuurlijk voelt een Iphone / Xperia Z of elke andere high-end telefoon sneller aan maar ''onwerkbaar traag'' zoals die goedkope ''merk'' toestellen van Sony / Samsung etc is het echt wel een stap omhoog.

Had overigens een poosje geleden ook de Inew al besteld, komt naar verwachting volgende week ergens binnen vallen ;)! (wilde ook zelf een MTK6582 chipset gestest hebben en de looks zijn gewoon goed ;)).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:26:57 #254
405087 RDMKR
miui mitu
pi_135026536
quote:
Processor is iets trager dan de MTK6589
trager dan de turbo versie?

GPU lijkt me sowieso belangrijker.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_135027785
quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2014 13:01 schreef SHOOOTO het volgende:
Gisteren de Z5S ontvangen, rondom de jaarwisseling veranderde mijn wallpaper ineens:

[ afbeelding ]

Happy New Year.
Bevalt het toestel? Ziet er wel netjes uit!
Ajax Amsterdam
pi_135028053
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:04 schreef Yi-Long het volgende:
Zopo 998
Lenovo K910 VIBE Z ja :)

Vind die ook wel mooi. De Zoppo heeft ook een mooi design.
Het wordt nog lastig om te kiezen haha!
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 16:33:24 #257
405087 RDMKR
miui mitu
pi_135029394
heeft de Lenovo K910 / vibe Z 4G ontvangst? en optical image stabilization?
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_135037565
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef RobertNL het volgende:
Processor is iets trager dan de MTK6589, maar de GPU doet het (ruwe kracht) weer beter.

Overigens ben ik zelf terug gegaan van een Xperia Z richting de Jiayu G4, en of het nu zo erg is weet ik ook niet. Veel gamen of hele zware apps draaien doe ik niet meer (tablet). Gedurende de dag kan ik mij prima redden met het toestel.
Haperen doet het op 720P weinig (i.t.t de Iocean, die had 10x zoveel interface lagg).
Natuurlijk voelt een Iphone / Xperia Z of elke andere high-end telefoon sneller aan maar ''onwerkbaar traag'' zoals die goedkope ''merk'' toestellen van Sony / Samsung etc is het echt wel een stap omhoog.

Had overigens een poosje geleden ook de Inew al besteld, komt naar verwachting volgende week ergens binnen vallen ;)! (wilde ook zelf een MTK6582 chipset gestest hebben en de looks zijn gewoon goed ;)).
Goede post. Ik ga em toch ook maar bestellen :) Ben benieuwd naar jouw bevindingen.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:56:42 #259
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135037979
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:26 schreef RDMKR het volgende:

[..]

trager dan de turbo versie?

GPU lijkt me sowieso belangrijker.
Ja, ietsjes, was de T vergeten ;)!
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:46 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Goede post. Ik ga em toch ook maar bestellen :) Ben benieuwd naar jouw bevindingen.
Design is goed, batterij is mwha. Maar met de Jiayu doe ik nu ook geen twee dagen :P. Als ik maar ruim de dag door kom is het wel goed :).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_135043457
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, ietsjes, was de T vergeten ;)!

[..]

Design is goed, batterij is mwha. Maar met de Jiayu doe ik nu ook geen twee dagen :P. Als ik maar ruim de dag door kom is het wel goed :).
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, ietsjes, was de T vergeten ;)!

[..]

Design is goed, batterij is mwha. Maar met de Jiayu doe ik nu ook geen twee dagen :P. Als ik maar ruim de dag door kom is het wel goed :).
Extra batterij bijbestellen via Banggood? Waar heb jij jouw telefoon vandaan......de mijne komt via Aliexpress voor $170 deze kant uit :)

Zit alleen niet die flipcover bij, maar dat komt later wel (ook Banggood?).
pi_135126555
vet dat hier een topic over is, zit eraan te denken een te kopen :
  zondag 5 januari 2014 @ 22:48:47 #262
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135126685
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:56 schreef marco_sire het volgende:

[..]

[..]

Extra batterij bijbestellen via Banggood? Waar heb jij jouw telefoon vandaan......de mijne komt via Aliexpress voor $170 deze kant uit :)

Zit alleen niet die flipcover bij, maar dat komt later wel (ook Banggood?).
To2c, met hoesje (niet leer).
Wellicht haal ik ook nog zo'n hoesje maar dan via taobao ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_135136129
Hey,
ik zou graag de cubot one willen kopen uit china ik heb alleen helemaal geen ervaring met chinese smartphones kopen. Het liefst zou ik hem ergens ophalen voor geen belachelijke prijs. Hij is ergen in nederland ook te koop voor 200 maar dat vind ik belachelijk voor een telefoon die eigenlijk 140 kost. Mijn vraag is eigenlijk of iemand in de buurt van Den Haag rond de 50 km omtrek, of iemand de cubot one voor mij zou kunnen bestellen en dan kom ik m ophalen. Met natuurlijk wat extra geld erbij voor de moeite. Graag hoor ik of er mensen zijn die me hiermee verder kunnen helpen.

P.S. ik ben niet van plan om het zelf te gaan bestellen, ookal zou dat misschien wat handiger en goedkoper zijn, ik heb zelf namelijk niet zon goeie ervaring met dingen uit china bestellen.
jo
  maandag 6 januari 2014 @ 11:33:09 #264
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_135138551
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:48 schreef ideide12 het volgende:
Hey,
ik zou graag de cubot one willen kopen uit china ik heb alleen helemaal geen ervaring met chinese smartphones kopen. Het liefst zou ik hem ergens ophalen voor geen belachelijke prijs. Hij is ergen in nederland ook te koop voor 200 maar dat vind ik belachelijk voor een telefoon die eigenlijk 140 kost. Mijn vraag is eigenlijk of iemand in de buurt van Den Haag rond de 50 km omtrek, of iemand de cubot one voor mij zou kunnen bestellen en dan kom ik m ophalen. Met natuurlijk wat extra geld erbij voor de moeite. Graag hoor ik of er mensen zijn die me hiermee verder kunnen helpen.

P.S. ik ben niet van plan om het zelf te gaan bestellen, ookal zou dat misschien wat handiger en goedkoper zijn, ik heb zelf namelijk niet zon goeie ervaring met dingen uit china bestellen.
Kan je toch zelf doen? Zoek via ebay betaal net paypal
Ben je redelijk veilig ingeval van problemen
pi_135144466
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:48 schreef ideide12 het volgende:
Hey,
ik zou graag de cubot one willen kopen uit china ik heb alleen helemaal geen ervaring met chinese smartphones kopen. Het liefst zou ik hem ergens ophalen voor geen belachelijke prijs. Hij is ergen in nederland ook te koop voor 200 maar dat vind ik belachelijk voor een telefoon die eigenlijk 140 kost. Mijn vraag is eigenlijk of iemand in de buurt van Den Haag rond de 50 km omtrek, of iemand de cubot one voor mij zou kunnen bestellen en dan kom ik m ophalen. Met natuurlijk wat extra geld erbij voor de moeite. Graag hoor ik of er mensen zijn die me hiermee verder kunnen helpen.

P.S. ik ben niet van plan om het zelf te gaan bestellen, ookal zou dat misschien wat handiger en goedkoper zijn, ik heb zelf namelijk niet zon goeie ervaring met dingen uit china bestellen.
Wie zou dat willen doen? Loopt iemand anders het risico, moet het voorschieten en jij kan rustig afwachten?

Het is echt eenvoudig om zelf te bestellen ;)

Banggood--¤137 en betalen met Paypal

[ Bericht 1% gewijzigd door marco_sire op 06-01-2014 14:31:32 ]
  maandag 6 januari 2014 @ 14:38:48 #266
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_135145019
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:48 schreef ideide12 het volgende:
Hey,
ik zou graag de cubot one willen kopen uit china ik heb alleen helemaal geen ervaring met chinese smartphones kopen. Het liefst zou ik hem ergens ophalen voor geen belachelijke prijs. Hij is ergen in nederland ook te koop voor 200 maar dat vind ik belachelijk voor een telefoon die eigenlijk 140 kost. Mijn vraag is eigenlijk of iemand in de buurt van Den Haag rond de 50 km omtrek, of iemand de cubot one voor mij zou kunnen bestellen en dan kom ik m ophalen. Met natuurlijk wat extra geld erbij voor de moeite. Graag hoor ik of er mensen zijn die me hiermee verder kunnen helpen.

P.S. ik ben niet van plan om het zelf te gaan bestellen, ookal zou dat misschien wat handiger en goedkoper zijn, ik heb zelf namelijk niet zon goeie ervaring met dingen uit china bestellen.
Ja hoor.. dat wil ik wel doen.. stort het totale bedrag (incl invoerrechten en btw) op mijn bankrekening + ¤50 voor de moeite..
Alle risico's zijn voor jou, en de aankoop is niet omkeerbaar (de telefoon word naar mijn adres verzonden, hoe je hem thuis krijgt is voor jouw rekening)
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_135145344
Ik heb op de JIAYU G4T een nieuwe rom geplaatst
heb er de MIUI op gezet en werkt eigenlijk heel goed, veel stabieler dan de originele.
heb hem hier gehaald
http://www.needrom.com/mobile/jiayu-g4-miui-official/

wel zou de wifi een beetje minder goed werken, dat merk je maar eigenlijk niet veel last van
HTC Desire HD /Revolution HD 7
Asus infinity TF700 / CLEANROM 3.1
NEO NOO2 / T12
  maandag 6 januari 2014 @ 14:54:46 #268
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_135145675
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:55 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Bevalt het toestel? Ziet er wel netjes uit!
bevalt goed, moet nog alleen wennen aan de 5" scherm (had alleen maar iPhone's gehad).

Hongmi is ook binnen vandaag:

Hongmi, Nubia Z5S en iPhone 5.

pi_135147533
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef zuran het volgende:
Ik heb op de JIAYU G4T een nieuwe rom geplaatst
heb er de MIUI op gezet en werkt eigenlijk heel goed, veel stabieler dan de originele.
heb hem hier gehaald
http://www.needrom.com/mobile/jiayu-g4-miui-official/

wel zou de wifi een beetje minder goed werken, dat merk je maar eigenlijk niet veel last van
Ik heb nog geen stabiliteits problemen ondervonden met standaard rom voor G4 en G4 advanced.
De Miui V5 zou nog wel wat issues hebben is ook alleen aangepast voor G4 dacht ik.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:10:52 #270
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135215090
Aangezien mensen hier ook nog wel eens van die goedkope dockjes kopen.
Let even op als je de connector wil draaien er zijn blijkbaar twee soorten in omloop:

Van de achterste op deze foto is het kabeltje te kort om hem te kunnen draaien en moet je dus meer gaan prutsen. Die versie is waarschijnlijk wel nieuwer omdat er beter is nagedacht over de connector (zit vast met twee pinnetjes).
Heb overigens beide in 1 levering van BIC ontvangen :)

Oh, en vandaag ook nog dit ontvangen:

Kek ding :Y

[ Bericht 16% gewijzigd door RobertNL op 07-01-2014 23:28:57 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_135218544
Morgen komt mijn Jiayu G4T binnen *O*
Als ik thuis ben :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_135232271
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:10 schreef RobertNL het volgende:
Aangezien mensen hier ook nog wel eens van die goedkope dockjes kopen.
Let even op als je de connector wil draaien er zijn blijkbaar twee soorten in omloop:
[ link | afbeelding ]
Van de achterste op deze foto is het kabeltje te kort om hem te kunnen draaien en moet je dus meer gaan prutsen. Die versie is waarschijnlijk wel nieuwer omdat er beter is nagedacht over de connector (zit vast met twee pinnetjes).
Heb overigens beide in 1 levering van BIC ontvangen :)

Oh, en vandaag ook nog dit ontvangen:
[ link | afbeelding ]
Kek ding :Y
Welk mob is dat kek ding? :)
We fear that which we cannot see
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:58:24 #273
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135238052
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:32 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Welk mob is dat kek ding? :)
Inew V3
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_135238327
Die INEW is eigenlijk een kek Xperia chinaphone :Y
mag het weten
pi_135238620
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Inew V3
Ziet er zeer vet uit O+ Hoeveel was je kwijt en waar? Wil zelf misshien de nubia z5s mini halen, maar dit ziet er ook heel cool uit ;)
We fear that which we cannot see
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:28:31 #276
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_135239163
@Robert

Lekker counter-intuitive, die knoppen :') Power links en volume rechts...alle telefoons die ik in handen heb gehad hadden het andersom :P

Dat gezegd te hebben, hij ziet er verder wel strak uit :D
Koekje d'r bij?
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:36:09 #277
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135239443
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:15 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Ziet er zeer vet uit O+ Hoeveel was je kwijt en waar? Wil zelf misshien de nubia z5s mini halen, maar dit ziet er ook heel cool uit ;)
Die van mij komt van to2c, ze hebben hem daar in 3 smaken:
- Met 32GB SD - 190 dollar
- Met leren hoesje - 195 dollar
- standaard - 175 dollar (coupon: INEWV3)

quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:28 schreef eleganza het volgende:
@Robert

Lekker counter-intuitive, die knoppen :') Power links en volume rechts...alle telefoons die ik in handen heb gehad hadden het andersom :P

Dat gezegd te hebben, hij ziet er verder wel strak uit :D
Dat valt heel erg mee. De powerknop kan je makkelijk bij en de volume zit iets hoger waardoor deze ook handig te bedienen is.

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 08-01-2014 23:42:52 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_135243207
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die van mij komt van to2c, ze hebben hem daar in 3 smaken:
- Met 32GB SD - 190 dollar
- Met leren hoesje - 195 dollar
- standaard - 175 dollar (coupon: INEW V3)

Thanks, maar een keer is een knoop doorhakken met aankoop. Loop nog steeds met een Samsung s-plus :P
We fear that which we cannot see
pi_135243565
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Die van mij komt van to2c, ze hebben hem daar in 3 smaken:
- Met 32GB SD - 190 dollar
- Met leren hoesje - 195 dollar
- standaard - 175 dollar (coupon: INEW V3)

[..]

Dat valt heel erg mee. De powerknop kan je makkelijk bij en de volume zit iets hoger waardoor deze ook handig te bedienen is.
Op Aliexpress voor $170 ;)
pi_135246274
Als iemand met een 5 inch phone dit leest kan hij/zij dan even zeggen dat hij niet te groot is want mijn moeder heeft net een 4.5 inch gekocht en nu ik hem zie denk ik als het nog groter wordt het op een snij plank begint te lijken :)
pi_135246418
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:04 schreef zik3100 het volgende:
Als iemand met een 5 inch phone dit leest kan hij/zij dan even zeggen dat hij niet te groot is want mijn moeder heeft net een 4.5 inch gekocht en nu ik hem zie denk ik als het nog groter wordt het op een snij plank begint te lijken :)
5 inch is te groot
pi_135246539
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:07 schreef xminator het volgende:

[..]

5 inch is te groot
heb je er ook effectief een ?
pi_135246788
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:08 schreef zik3100 het volgende:

[..]

heb je er ook effectief een ?
Wat bedoel je met effectief een? Ik heb een xperia z, te groot. 4,5 is denk ideaal.
  woensdag 8 januari 2014 @ 20:13:38 #284
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135246818
4.7" is erg fijn. 5.0" wil best als de bezels klein gehouden worden. Alles groter dan dat is niet aan mij besteed. :N Dat alles richting phablets ontwikkelt snap ik dan ook niet echt. Wie gaat er nu rondlopen met een 6.0" telefoon aan z'n oor. Mweh.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_135246974
Blijft toch een kwestie van wennen.
Ik kan me de tijd herinneren, niet eens lang geleden, dat je met een 4.3 vreemd aangekeken werd, dat was zo groot.
  woensdag 8 januari 2014 @ 20:20:20 #286
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135247196
Dat niet, prima normaal maatje. Van 5.0" heb ik me afgevraagd of dat nou zonodig moest, maar vergelijk je het met een 4.5" hoef het nauwelijks groter te zijn omdat de schermranden tegenwoordig steeds kleiner worden.

5.5", 6.0", 6.3" en 6.5" dat is niet alleen apart om naar te kijken, maar lijkt me gewoon onpraktisch groot.
Tenzij je baat hebt bij een groot scherm omdat je daar half computerwerk op doet waar je anders een aparte laptop/tablet voor mee zou moeten hebben, zie ik eigenlijk geen praktisch nut van zo'n groot ding.

Maar goed. Verschillende mensen, verschillende wensen. W.m.b. moet een smartphone ook pocketable zijn.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_135247270
Met effectief bedoelde ik dat je telefoon wel echt 5" was of dat het een mening is.
En zijn bij de xiaomi mi3 de bezels klein gehouden? ;)
Aja misschien belangrijk om te weten ik ben 2 meter groot dus ik kan zelfs een ipad vasthouden met een hand ... (niet gebruiken natuurlijk :p )
  woensdag 8 januari 2014 @ 21:35:56 #288
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135251280
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:17 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Op Aliexpress voor $170 ;)
Ook in stock :D? (toen ik vroeg vorige week niet :P)
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:04 schreef zik3100 het volgende:
Als iemand met een 5 inch phone dit leest kan hij/zij dan even zeggen dat hij niet te groot is want mijn moeder heeft net een 4.5 inch gekocht en nu ik hem zie denk ik als het nog groter wordt het op een snij plank begint te lijken :)
5'' is (voor mij) niet te groot, hangt puur van je eisen af. Veel groter ga ik niet want dan kan ik hem niet meer met 1 hand bedienen :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 8 januari 2014 @ 21:51:01 #289
405087 RDMKR
miui mitu
pi_135252146
5.5 inch is mijn bovengrens, kan bij mij nog net met 1 hand als ik hem plat op 4 vingers leg; note 3 van 5.7 inch zou ik nog net willen proberen aangezien de kleine bezels.

vind overigens het gebruik van een touchscreen zelfs op 5 inch nog wat priegelig, en het nut van hoge resolutie boven de 400 ppi is betwistbaar.

LG G2 van compact 5.2 inch is dan toch echt ideaal; beste van beide werelden.

klachten dat het "niet in je broekzak past" zijn naar mijn ervaring complete onzin. zelfs 7 inch tablets passen meestal bij mij.

je wordt soms aangekeken als je telefoon 5+ inch is, maar dat rebelse effect vind ik juist geinig.

4.7 of 4.5 inch zou ik evt interessant vinden als je niet helemaal hoefde terug te vallen op 720p; wou dat iemand een +/- 1600x900 telefoon uitbracht van dat formaat.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  woensdag 8 januari 2014 @ 21:57:16 #290
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135252536
7" tablet in je broekzak stoppen. :')
Dan weet ik niet wat voor broeken jij aanhebt hoor, maar dat gaat n.. <test het eens uit> hmm, ok het gaat zowaar. :') _O- Maar of het er ook nog een beetje uitziet of comfortabel zit, dat nou niet echt hè.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_135252580
WOW! die g2 ziet er wel goed uit ook al kost hij wel wat veel :p en de grootste reden dat het niets voor mij is dat hij geen 3 toetsen heeft . Om een of andere vreemde reden moet en zal ik 3 toetsen hebben.
  woensdag 8 januari 2014 @ 22:04:10 #292
405087 RDMKR
miui mitu
pi_135252926
ik had hem met veeeel geluk voor 380 euro, maar ja, blijft aardig wat geld.

en ja, 3 front buttons heb ik liever dan on-screen nav bar, zodat ik 100% van m'n scherm beschik. nav bar shrinken en verstoppen met root access truukjes helpt, maar iedere verloren pixel blijft er 1... :[
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_135308872
Shitzooi is de prijs verhoogd bij to2c :( Coupon doet het nog wel. Misschien aliexpress idd een optie :P
We fear that which we cannot see
  vrijdag 10 januari 2014 @ 13:25:20 #294
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_135313714
Grootte van het scherm en het nut daarvan zal voor veel mensen compleet afhankelijk zijn van hoe mobiel ze zijn. Ben je de hele dag 'buiten' om overal heen te gaan, dan zal het waarschijnlijk wat vervelend zijn om de hele tijd op je te houden, maar als je grotendeels toch gewoont huis of op kantoor zit, en dat ding dus niet in je broekzak hebt zitten, dan kun je prima een grote phone nemen. Helemaal wanneer je het ook echt vooral voor de 'smart' functies gebruikt, en minder puur als telefoon.
pi_135339482
Heeft er hier toevallig al iemand een xiaomi mi3 ? En is hij/zij er tevreden mee?
Ik weet dat waarschijnlijk niemand er een heeft maar ja vragen kan geen kwaad :)
pi_135343973
Iemand die kan bevestigen dat de Jiayu G4T geen oplichtende toetsen heeft? ;(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 01:00:55 #297
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135344567
AFFIRM.
Tenzij je je daardoor opgelicht voelt... dan is het maar net hoe je het bekijkt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_135355011
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 01:00 schreef shiznuts het volgende:
AFFIRM.
Tenzij je je daardoor opgelicht voelt... dan is het maar net hoe je het bekijkt.
Had het voordat ik 'm had besteld al ergens gelezen. Maar nu lees ik dat die knoppen alleen bij aanraking oplichten, maar dat geldt dan zeker alleen voor de G4 en niet de G4T.

Verder is het een top ding _O_
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_135369308
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 14:28 schreef yosander het volgende:

[..]

Had het voordat ik 'm had besteld al ergens gelezen. Maar nu lees ik dat die knoppen alleen bij aanraking oplichten, maar dat geldt dan zeker alleen voor de G4 en niet de G4T.

Verder is het een top ding _O_
Toetsen van de G4 lichten ook niet op. M'n pa heeft de G4, ik de G4T
  zaterdag 11 januari 2014 @ 21:35:30 #300
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_135373122
Nou.... Ik kan geen 3G EMOTO E58 vinden... Ik zat te twijfelen tussen die telefoon en de Jiayu G2F..
Iemand enige informatie?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_135482776
Het is weer tijd om een nieuwe telefoon te zoeken. Dit maal voor mijn vader.

Voor mijn moeder heb ik en aantal maanden geleden een Haier W910 aangeschaft welke zeer goed bevalt. Nu wou mijn vader ook een smartphone en zou hij wel de zelfde willen aangezien deze (volgens de specs) stofdicht en (spat)waterdicht zou zijn wat goed uit zou komen.

Echter op chinaprices.us gekeken maar hij is nergens meer verkrijgbaar voor zo ver ik zie.

Zijn er misschien alternatieven die ook stof en (spat) watedicht zijn voor ongeveer dezelfde prijs? (+-¤100/120)
Als er smartphones zijn die vergelijkbaar/beter zijn als de Haier W910 voor deze prijs welke niet stofdichten (spat)waterdicht zijn zou dit ook goed zijn aangezien deze dan voor mijn moeder besteld wordt en mijn vader de Haier over zal nemen. Wel moet er dan en hoesje verkrijgbaar zijn voor de telefoon.

Alvast bedankt!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')