abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 13 november 2013 @ 18:34:42 #1
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133225430

Introductie tot bitcoin
Het is de state-of-the-art in geld. Het is een nieuwe vorm van elektronisch geld. Het is inmiddels de gouden standaard van digitale valuta.

Gebaseerd op een aantal oude technologieën, en een aantal zeer nieuwe technologieën ... Bitcoin is het resultaat van het combineren van ... cryptografische versleuteling van gegevens + het idee van een gelimiteerde grondstof, vergelijkbaar met goud en zilver (waar de hoeveelheid beperkt is), en dit gebruiken als geld + het idee van grote aantallen computers die zijn aangesloten op de het internet ... welke een sterke, veerkrachtige, onverwoestbaar netwerk vormen.

Het heet een cryptocurrency. Sinds de uitvinding van Bitcoin ... zal geld nooit meer hetzelfde zijn.

en

Hoe werkt bitcoin?
Bitcoin is een digitale grondstof of munteenheid, wat betekent dat de hoeveelheid gelimiteerd is, net als goud. Maar in tegenstelling tot goud zijn bitcoins zeer gemakkelijk uit te wisselen via het internet.

Bitcoin is een netwerk dat, als een notaris, alle bitcoin transacties tussen mensen registreert en gedecentraliseerd opslaat in het bitcoin netwerk. Ieders bitcoin rekening wordt opgeslagen op elke computer in bitcoin netwerk. Het is dus praktisch onmogelijk om het bitcoin netwerk uit te schakelen. Bittorrent, wat gedeeltelijk gebaseerd is op dezelfde principes, heeft aangetoond dat dit soort netwerken niet uit te schakelen zijn.

Zie een mooie infographic.

Bekijk ook deze presentatie ^O^.

De infographic 'hoe een Bitcoin transactie werkt'

De infographic 'Bitcoin is secured by the laws of the universe'.

Maar waar kan ik betalen met Bitcoins dan?

Thuisbezord.nl neemt sinds kort Bitcoins aan.

Games betalen met Bitcoin kan op Steam Bits

Coinmap is een wereldkaart met veel plaatsen waar je kan betalen met Bitcoins, handig als je op vakantie gaat.

Wat is de economische aansporing voor mensen om hun computer deel te laten nemen aan het bitcoin netwerk?
Door het registreren van bitcoin transacties in data blokken, verdienen computers bitcoins. Dit is nu 25 bitcoins per blok. Dit werkt als volgt. Elke transactie die plaats vindt op het netwerk wordt uitgezonden naar alle computers in het netwerk. Elke computer verzamelt deze transacties in een data blok en gaat vervolgens een proof-of-work algoritme uitrekenen voor dit blok.

Het proof-of-work algoritme is een soort vingerafdruk of check-sum van het blok en kost de computer processor tijd. De moeilijkheidsgraad van dit algoritme wordt, door het bitcoin netwerk, zo afgesteld dat het bitcoin netwerk gemiddeld één blok per 10 minuten genereert. Dat betekent dus dat de kans de een computer de proof-of-work voor een blok vindt binnen deze tijd gelijk is aan (de processor kracht van de computer)/(processor kracht van het totale netwerk).

Blokken worden op het bitcoin netwerk in een blok-keten opgeslagen. Elk blok bevat een vingerafdruk van het vorige blok zodat het duidelijk is wat de volgorde van de blokken is. Indien een computer het blok van het proof-of-work vingerafdruk weet te voorzien, dan mag deze computer 25 bitcoins claimen en zend deze computer het blok naar alle andere computers op het bitcoin netwerk. Alle computers zullen dit blok accepteren en aan hun blok-keten toevoegen.

Elke computer weet dat dit de beste strategie is, want anders moet er een ander blok gecreëerd worden met een proof-of-work vingerafdruk en dat kost extra processor tijd. Het is beter om te gaan werken aan een volgend blok.

Het proof-of-work algoritme vereist dat computers processor arbeid moeten verrichten om blokken te creëren. Door de moeilijkheidsgraad te regelen kan ervoor gezorgd worden dat de hoeveelheid blokken per uur gemiddeld constant is, zelfs als het aantal computers in het netwerk toeneemt of afneemt.

Hoe wordt de bitcoin inflatie onder controle gehouden?
Bovenstaand proces wordt bitcoin mijnen genoemd. De software hiervoor is open-source en kan gedownload worden van Bitcoin P2P Cryptocurrency | Bitcoin. Deze software kan tevens gebruikt worden om je bitcoin rekening te bekijken en om bitcoins te versturen.

Deze software is zo geconfigureerd dat elke 4 jaar de belonging per blok voor het genereren van een blok gehalveerd wordt. Nu is de beloning 50 bitcoins, na 4 jaar 25 bitcoins, na 8 jaar 12,5 bitcoins, enzovoort. Dit zorgt ervoor dat er maximaal 21.000.000 bitcoins geproduceerd zullen worden.

Terwijl mensen investeren in bitcoin zal de prijs van bitcoin toenemen. Na verloop van tijd zal de aansporing voor computers om deel te nemen aan het bitcoin netwerk verplaatsen van de beloning per blok naar transactie vergoedingen. Computers kunnen transactie vergoedingen vragen voor het opnemen van een transactie in hun blok. Zo een vergoeding kan door de zender worden toegevoegd aan de transactie. Nu geld ook weer, dat de computer die de proof-of-work vind de vergoeding mag claimen.

Hoe start ik met bitcoin?
Ben je overtuigt van de bijzondere eigenschappen van bitcoin? Het is eenvoudig om met bitcoins te beginnen en een paar test bitcoins te verkrijgen. Ga naar de bitcoin website en download en installeer de bitcoin client.

Nadat je de bitcoin client hebt geïnstalleerd duurt het even voordat bitcoin alle blocks heeft opgehaald van het bitcoin netwerk.

Als de bitcoin client klaar is met het ophalen van alle blocks zullen je nieuwe bitcoins verschijnen in de bitcoin client. Voor de duidelijkheid, het is niet noodzakelijk om een bitcoin client te hebben draaien om bitcoins te ontvangen. De bitcoins worden door het netwerk aan een bitcoin adres toegekend. Alleen de persoon die de private sleutels heeft voor dit bitcoin adres zal ooit in staat zijn om deze bitcoins weer uit te geven. De private sleutels zijn opgeslagen in het wallet.dat bestand.

Een andere manier is een online wallet. Momenteel staat Blockchain.info goed bekend, maar vraag het even na in het topic voor recente informatie. Voordeel van een online wallet is dat je niet hoeft te wachten op het ophalen van de blockchain (kan een paar dagen duren op een oude laptop). Nadeel is dat het (veel) minder veilig is. Alleen voor kleine bedragen dus.

Bitcoins kopen en verkopen.
Vraag in het topic naar hoe je bitcoins momenteel het beste kan kopen/verkopen *G*.

Als je daar geen zin in hebt: op Bitonic.nl en Happycoins.nl kun je met iDeal Bitcoin kopen. Kijk even goed uit want goedkoop is het niet. Gebruik ze als je een klein bedrag wil uitgeven om mee te doen.

Goedkoper zijn de online exchanges. MtGox is de grootste. Vraag het even na om de meest recente informatie te hebben.

Grafiek van 12 juni, na de 'grote crash' van 25 naar 10 dollar. De eerste rally in Juli 2010 was ten gevolge van het slashdoteffect. Na deze boom is de wisselkoers van bitcoin een beetje ingestort, mede omdat er verschillende bugs zijn opgelost in de software. Echter bitcoin is duidelijk weer in trek. Voor een uitgebreide analyse van de bitcoin markt zie bitcoincharts.

Één van de concrete zaken die je kan doen met bitcoins is anoniem doneren. Andere zaken die gemakkelijk gemaakt worden door bitcoin is het maken van kleine betalingen. Dit principe wordt op dit moment al gebruikt om software ontwikkeling voor bitcoin te stimuleren op het bitcoin forum.

Bitcoin in meer detail
Wil je de werking van bitcoin in meer detail begrijpen, ga dan naar de bitcoin wiki. Ten slotte, voor nieuws over bitcoin zie: http://reddit.com/r/bitcoin
Als aller allerlaatste: http://www.thebitcoinchannel.com/

Voor meer uitleg over Bitcoin, zie het volgende artikel: http://anarchiel.com/stortplaats/toon/bitcoin_kan_je_niet_stelen_en_dat_is_onbetaalbaar

Koersverloop:

Logaritmisch:


Lineair:


3-maanden:


Bitcoinkoersen volgen:
Je kunt de koersen volgen op bitcoinwisdom. µ heeft een uitleg gemaakt hoe dat werkt:


Er zijn ook Bitcoin spin-offs, elk met hun eigen unieke kwaliteiten. Een lijst wordt bijgehouden hier: https://bitcointalk.org/index.php?topic=134179.0

"Attentie: De (computertechnische) praktijk van bitcoin mining wordt niet hier maar in DIG besproken." ?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  woensdag 13 november 2013 @ 18:34:54 #2
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133225436
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:29 schreef Byte_Me het volgende:
zelf een wallet beheren, is het echt nodig om dat zo voorzichtig te doen als hier beschreven:
https://en.bitcoin.it/wik(...)fline_savings_wallet
Of is dat voor de paranoide mensen? Als ik zeker weet dat ik geen virus/trojan/rootkit heb, dan lijkt het me een beetje overdreven.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133225509
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:29 schreef Byte_Me het volgende:
zelf een wallet beheren, is het echt nodig om dat zo voorzichtig te doen als hier beschreven:
https://en.bitcoin.it/wik(...)fline_savings_wallet
Of is dat voor de paranoide mensen? Als ik zeker weet dat ik geen virus/trojan/rootkit heb, dan lijkt het me een beetje overdreven.
Tsja, net hoe je het wil zien.
Je kan ze op je eigen PC bewaren. Kans is megaklein dat je ze dan ineens kwijt ben, maar als het om veel geld gaat dan kan ik me voorstellen dat je dat risico niet wil nemen: je PC kan kapot gaan, kan gehackt worden, je kan het bestand per ongeluk verwijderen, enzovoorts.

Hoe beter je die stappen uit je link volgt, hoe kleiner de kans dat je ze kwijt raakt; het is een kwestie van afwegen van voors en tegens of je dat ook echt de moeite waard vindt.
  woensdag 13 november 2013 @ 18:37:56 #4
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133225539
Je wallet als backup naar skydrive?

Win8
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  woensdag 13 november 2013 @ 18:39:19 #5
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133225577
Die link is wel heel extreem ja.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  woensdag 13 november 2013 @ 18:39:28 #6
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133225582
En je weet nooit zeker dat je geen virus/Trojan/malware hebt, of heb je een glazen bol?

Dat je ze niet kan vinden wil boet zeggen dat ze er niet zijn.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133225595
quote:
99s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:37 schreef SosuaCafe het volgende:
Je wallet als backup naar skydrive?

Win8
Nop.
జ్ఞ‌ా
  woensdag 13 november 2013 @ 18:40:58 #8
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133225635
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:39 schreef µ het volgende:

[..]

Nop.
Vertel eens hoe jij het doet?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133225651
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:39 schreef µ het volgende:

[..]

Nop.
Waarom niet? Zolang er een goed wachtwoord op zit maakt dat niet uit. (wachtwoord van min 20 tekens ofzo met random letters/getallen)
pi_133225656
quote:
99s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:40 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Vertel eens hoe jij het doet?
Alleen lokaal, en op een encrypted usb :s).
జ్ఞ‌ా
pi_133225661
quote:
99s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:37 schreef SosuaCafe het volgende:
Je wallet als backup naar skydrive?

Win8
Mits goed geëncrypt (truecrypt) kan dat wel, maar ik zou hem NOOIT zo los als wallet.dat of multibit.wallet of hoe hij ook mag heten ergens online plaatsen.
Nooit.
pi_133225687
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:41 schreef Mender het volgende:
[..]
Waarom niet? Zolang er een goed wachtwoord op zit maakt dat niet uit.
Tja. Bij 30+chars misschien. Maar ik zou het er niet op gokken. Je private keys zitten erin, over een jaar of 10 is dat pass zo gekraakt, en kunnen ze bij je keys.
జ్ఞ‌ా
pi_133225703
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:41 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Mits goed geëncrypt (truecrypt) kan dat wel, maar ik zou hem NOOIT zo los als wallet.dat of multibit.wallet of hoe hij ook mag heten ergens online plaatsen.
Nooit.
Inderdaad. Low hanging fruit.
జ్ఞ‌ా
  woensdag 13 november 2013 @ 18:44:08 #14
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_133225752
Maar wat als je huis af fikt? Of heb je ook nog een usb stick op een andere locatie?
  woensdag 13 november 2013 @ 18:44:21 #15
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133225761
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133225911
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:29 schreef Byte_Me het volgende:
zelf een wallet beheren, is het echt nodig om dat zo voorzichtig te doen als hier beschreven:
https://en.bitcoin.it/wik(...)fline_savings_wallet
Of is dat voor de paranoide mensen? Als ik zeker weet dat ik geen virus/trojan/rootkit heb, dan lijkt het me een beetje overdreven.
Dat is me zelfs nog te onveilig, want die Linux omgeving komt nog steeds online af en toe. En zoals ze zelf ook al zeggen: "No matter how many precautions you take, your wallets will never be 100% safe on a computer that is connected to the internet."

Maar ik ben dan ook extreem paranoïde op dat gebied :) Bovendien weet je nooit 100% zeker of je geen virus/trojan/rootkit hebt. Zeker niet op Windows of Mac.

Ik heb een andere aanpak waar mijn private keys alleen bestaan binnen een 100% offline Linux omgeving. Transacties maak ik daar (offline) aan en verstuur ik later naar het Bitcoin P2P netwerk. Dit doe ik alleen voor grote bedragen, voor wisselgeld of kleine bedragen heb ik ook een normale Windows client, een online wallet, en een Android wallet op m'n smartphone.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133225959
Wat moet je dan met bijvoorbeeld het programma Multibit allemaal veilig backuppen, keys en het wallet-bestand? Ook handig dat je zo makkelijk kunt zien waar het programma ze heen schrijft :{

Edit: http://multibit.org/help_backupWalletUsingPrivateKeys.html
pi_133226084
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:51 schreef WebBeestje het volgende:
Wat moet je dan met bijvoorbeeld het programma Multibit allemaal veilig backuppen, keys en het wallet-bestand? Ook handig dat je zo makkelijk kunt zien waar het programma ze heen schrijft :{

Edit: http://multibit.org/help_backupWalletUsingPrivateKeys.html
Alleen de multibit.wallet toch?
Die staat in C:\Users\USERNAME\AppData\Roaming\MultiBit\
pi_133226111
Je kan ook Bitcoins bij Plus500 kopen, je koopt niet echt de coins zelf maar je kan wel inspelen op de koers.
Kan je ook niets afgestolen worden!
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_133226378
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:56 schreef benx het volgende:
Je kan ook Bitcoins bij Plus500 kopen, je koopt niet echt de coins zelf maar je kan wel inspelen op de koers.
Kan je ook niets afgestolen worden!
Klopt maar de koers leiden zij af van Mtgox wat nog geen probleem is maar het is dan een hefboomproduct op al een zeer volatiel iets als BTC. Eigenlijk dus niet aan te raden voor mensen zonder kennis van deze producten.
pi_133226404
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:55 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Alleen de multibit.wallet toch?
Die staat in C:\Users\USERNAME\AppData\Roaming\MultiBit\
Eigenlijk ben ik niet 100% zeker omdat er dus wat staat over een backup maken van je private keys.
  woensdag 13 november 2013 @ 19:07:17 #23
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133226448
En een wallet vanuit een truecrypt container draaien?

Scheelt je weer een backup
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133226735
Ik gebruik Multibit. Is het voldoende om de key te exporteren naar een USB? Of moet ik meer bestanden op de USB zetten?

[ Bericht 38% gewijzigd door Fok-now op 13-11-2013 19:25:23 ]
Post in Cryptocurrencies sinds #1
pi_133227545
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:14 schreef Fok-now het volgende:
Ik gebruik Multibit. Is het voldoende om de key te exporteren naar een USB? Of moet ik meer bestanden op de USB zetten?
Ben er dus ook benieuwd naar maar het is weinig moeite ook de keys te exporteren.

Weet iemand of de locatie van het opslaan in Multibit gewijzigd kan worden?
pi_133228290
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:37 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Ben er dus ook benieuwd naar maar het is weinig moeite ook de keys te exporteren.

Weet iemand of de locatie van het opslaan in Multibit gewijzigd kan worden?
Gewoon Bestand -> Open portemonnee, en dan je wallet uit een andere map inlezen?
pi_133228573
quote:
You can export your private keys from a MultiBit wallet into a file (using the 'Tools | Export private keys Export private keys' option) and, as long as you do not manually create new receiving addresses, you can use the private key file as a backup for the wallet.

If something happened to your wallet and you want to recreate it do the following:

Create a new empty wallet.
Import your private keys file using the 'Tools | Import private keys Import private keys' option.
MultiBit then adds the private keys from the file into the new wallet and replays the blockchain to get the transactions.
http://multibit.org/help_backupWalletUsingPrivateKeys.html
  † In Memoriam † woensdag 13 november 2013 @ 20:37:53 #28
230491 Zith
pls tip
pi_133230047
Gewoon blockchain.info met 2FA en second password.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133230385
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:37 schreef Zith het volgende:
Gewoon blockchain.info met 2FA en second password.
^O^.

Kan me niet herinneren wanneer er voor het laatst een exchange gehackt werd.
జ్ఞ‌ా
pi_133230563
Hoe kan je met een bitcoin betalen dan als één iets van 380 dollar waard is? Wat krijg je dan terug als je bv een pizza koopt van 10 euro?
pi_133230643
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:49 schreef Bombshell het volgende:
Hoe kan je met een bitcoin betalen dan als één iets van 380 dollar waard is? Wat krijg je dan terug als je bv een pizza koopt van 10 euro?
dan geef je 0,015 bitcoin? of 15 mBTC.

Je krijgt niks terug want er is nog geen BTC-briefgeld.
  woensdag 13 november 2013 @ 20:51:32 #32
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133230649
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:49 schreef Bombshell het volgende:
Hoe kan je met een bitcoin betalen dan als één iets van 380 dollar waard is? Wat krijg je dan terug als je bv een pizza koopt van 10 euro?
Je krijgt niks terug, je maakt gewoon een transactie van 0,026316 Bitcoin en de rest hou je lekker in je wallet.

Edit: nog iets meer cijfers achter de komma, maar je snapt het idee. Deze rekenmachine gaat niet verder..
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133230741
Ze slopen de $392 muur :D
pi_133230805
Kreeg op m'n werk ook dit soort vragen, is toch wel een puntje wat vaak verwarring geeft. Ligt ook een beetje aan de naam "...coin" denk ik, mensen denken toch aan fysieke munten.
  woensdag 13 november 2013 @ 20:55:49 #35
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133230866
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:53 schreef WebBeestje het volgende:
Ze slopen de $392 muur :D
'Daar komen de slopertjes
Met hamers en mokertjes'
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133231062
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:53 schreef WebBeestje het volgende:
Ze slopen de $392 muur :D
And..... it's gone.
pi_133231079
Bitonic is ook leeg :P

edit; oh btcdirect.nl ook, toeval of is er wat stuk?
pi_133231419
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:55 schreef Maxbet het volgende:

[..]

'Daar komen de slopertjes
Met hamers en mokertjes'
Ze hebben ook het orderboek bij bitstamp gesloopt :(
  woensdag 13 november 2013 @ 21:13:17 #39
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133231723
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:01 schreef Waterdrinker het volgende:
Bitonic is ook leeg :P

edit; oh btcdirect.nl ook, toeval of is er wat stuk?
Bitonic:
quote:
Er is iets misgegaan bij het ophalen van gegevens. Probeer het later opnieuw.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  woensdag 13 november 2013 @ 21:13:24 #40
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_133231725
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:01 schreef Waterdrinker het volgende:
Bitonic is ook leeg :P

edit; oh btcdirect.nl ook, toeval of is er wat stuk?
Ik maak zo weer wat over naar bitonic :P
pi_133233031
wat gaat bitcoin deze weken doen nog stijgen of?
Geniet van het leven:):)
pi_133233057
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:38 schreef prefix1 het volgende:
wat gaat bitcoin deze weken doen nog stijgen of?
stijgen of dalen
pi_133233073
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:38 schreef prefix1 het volgende:
wat gaat bitcoin deze weken doen nog stijgen of?
Check je glazen bol.

En vertel ons ook even wat je ziet.
pi_133233139
$500+
pi_133233243
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:38 schreef prefix1 het volgende:
wat gaat bitcoin deze weken doen nog stijgen of?
Op vakantie naar Turkije

Gr gr
pi_133233428
In hoeverre het mogelijk is voor Bitcoin maar hier staat een technische analyse:

http://beursig.nl/forum/viewtopic.php?f=31&t=1093&start=20
pi_133233631
TA is wel redelijk te doen hoor, d'r is alleen zoveel koopkracht momenteel dat je wat minder aandacht moet besteden aan sommige negatieve signalen.
  woensdag 13 november 2013 @ 21:50:01 #48
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_133233634
Zo....
Totaal inkoop BTC 0.28650789
Reeds voldaan 0.28650789 OK
Nog te ontvangen 0.00000000
Datum/tijd 13-11-2013 @ 21:45
Bevestigingen 0
Uitbetaling ¤ 84,27
  woensdag 13 november 2013 @ 21:53:25 #49
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_133233818
En wie koop al die bitcoins?
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_133233840
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:50 schreef Stokkie_ het volgende:
TA is wel redelijk te doen hoor, d'r is alleen zoveel koopkracht momenteel dat je wat minder aandacht moet besteden aan sommige negatieve signalen.
Inderdaad en het is niet zoals een aandeel, wekelijks komen er mensen bij die er pas voor het eerst van horen/lezen/zien. Dan nog landen die het erkennen als officiële valuta zoals Duitsland, Winklevoss broers die een beursfonds gelinkt aan BTC willen oprichten, Baidu dat BTC accepteert, etc. Enige hobbel op de weg zie ik op korte termijn in de VS met het Senaat maar verbieden zou zinloos zijn.
pi_133233854
short gaan zou ook wel eens rendabel kunnen zijn. Als je genoeg margin aanhoudt de komende dagen.. :)
pi_133233871
400$ @ btc-e, voor t eerst lopen ze voor op bitstamp :)
pi_133233896
Hoe kun je überhaupt short gaan op bitcoin :?
pi_133233960
$399.1 op Bitstamp.
జ్ఞ‌ా
pi_133234014
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:55 schreef Robuustheid het volgende:
Hoe kun je überhaupt short gaan op bitcoin :?
via CFD (bijv. via plus500). Hefboomeffect is wel 7, dus veel winst/verlies (7x zoveel als de 'echte' bitcoin koers)
pi_133234100
Herinneren jullie je nog de mensen die op $200 zeiden: had ik maar gekocht? Op dat moment had het een perfect moment geweest om te kopen :P.

Geschiedenis herhaalt zich. Over een half jaar had je gewild dat je op $400 had gekocht :P.
జ్ఞ‌ా
  † In Memoriam † woensdag 13 november 2013 @ 21:59:07 #57
230491 Zith
pls tip
pi_133234119
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:58 schreef µ het volgende:
Herinneren jullie je nog de mensen die op $200 zeiden: had ik maar gekocht? Op dat moment had het een perfect moment geweest om te kopen :P.

Geschiedenis herhaalt zich. Over een half jaar had je gewild dat je op $400 had gekocht :P.
gwn wachten op de crash tog ? die crash komt er als je wat weet van beleggen dan weet je dat ook.

gaat hij deze week nog omhoog of niet ?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 13 november 2013 @ 22:00:13 #58
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_133234175
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:58 schreef µ het volgende:
Herinneren jullie je nog de mensen die op $200 zeiden: had ik maar gekocht? Op dat moment had het een perfect moment geweest om te kopen :P.

Geschiedenis herhaalt zich. Over een half jaar had je gewild dat je op $400 had gekocht :P.
Want het is normaal dat in weer 2 weken tijd alles 2 keer over de kop gaat?
En morgen verkoop de FBI die 6000 btc van de silkroad en lacht zich kapot
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_133234234
Beleggen en BTC gaat denk ik niet echt helemaal samen :)
pi_133234266
waar koop je btc?
-Real power isn't given, it must be taken-
pi_133234299
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:00 schreef Matty___ het volgende:

[..]

Want het is normaal dat in weer 2 weken tijd alles 2 keer over de kop gaat?
En morgen verkoop de FBI die 6000 btc van de silkroad en lacht zich kapot
Ik denk dat met een 6000BTC sell de prijs niet onder de 300 komt.
జ్ఞ‌ా
  woensdag 13 november 2013 @ 22:02:37 #62
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133234321
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:38 schreef prefix1 het volgende:
wat gaat bitcoin deze weken doen nog stijgen of?
Stijgen, en dalen. Denk ik.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133234347
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:59 schreef Zith het volgende:

[..]

gwn wachten op de crash tog ? die crash komt er als je wat weet van beleggen dan weet je dat ook.

gaat hij deze week nog omhoog of niet ?
Als iedereen blijft hopen op de crash, koopt iedereen op een minimaal dipje en krijgen we die crash nooit :+.
జ్ఞ‌ా
  woensdag 13 november 2013 @ 22:03:17 #64
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_133234359
quote:
3s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:02 schreef µ het volgende:

[..]

Ik denk dat met een 6000BTC sell de prijs niet onder de 300 komt.
Met de paniek die er daarna weer volg weer wel.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_133234391
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:03 schreef Matty___ het volgende:

[..]

Met de paniek die er daarna weer volg weer wel.
Na de paniek na een 6k-sell komt hij volgens jou juist wel of niet onder de $300?
జ్ఞ‌ా
  woensdag 13 november 2013 @ 22:04:22 #66
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_133234419
quote:
5s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:03 schreef µ het volgende:

[..]

Na de paniek na een 6k-sell komt hij volgens jou juist wel of niet onder de $300?
Gaan meer mensen verkopen vermoed ik. Blijft natuurlijk lekker vaag omdat de prijs nergens op gebaseerd is.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_133234429
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:03 schreef Matty___ het volgende:

[..]

Met de paniek die er daarna weer volg weer wel.
Natuurlijk niet :D er zijn partijen met heel wat grotere belangen dan de FBI.
pi_133234445
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:04 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Gaan meer mensen verkopen vermoed ik. Blijft natuurlijk lekker vaag omdat de prijs nergens op gebaseerd is.
Tja. Je weet het niet he :P.
జ్ఞ‌ా
  woensdag 13 november 2013 @ 22:05:27 #69
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_133234491
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:04 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Natuurlijk niet :D er zijn partijen met heel wat grotere belangen dan de FBI.
Maar waarom stijgt de koers opeens zo hard? Het silkroad effect is al lang weg en verder heb ik maar weinig echt BTC news gehoord die dit rechtvaardig.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  woensdag 13 november 2013 @ 22:05:51 #70
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_133234518
quote:
3s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:04 schreef µ het volgende:

[..]

Tja. Je weet het niet he :P.
Dat is ook zo :+
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_133234546
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:05 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Maar waarom stijgt de koer opeens zo hard? Het silkroad effect is al lang weg en verder heb ik maar weinig echt BTC news gehoord die dit rechtvaardig.
• China koopt veel
• Veel nieuws over bitcoin de afgelopen week
• Lage volumes
జ్ఞ‌ా
pi_133234562
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:05 schreef Matty___ het volgende:

[..]

Maar waarom stijgt de koers opeens zo hard? Het silkroad effect is al lang weg en verder heb ik maar weinig echt BTC news gehoord die dit rechtvaardig.
De wereldmedia staat juist bol van Bitcoin, en mensen vertellen het elkaar ect.
  woensdag 13 november 2013 @ 22:06:50 #73
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133234579
Ik ben iig helemaal om. Heb al een afspraak staat bij de hypotheekadviseur om al mijn bitcoins ten gelde te maken en de hypotheek af te lossen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133234589
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:06 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

De wereldmedia staat juist bol van Bitcoin, en mensen vertellen het elkaar ect.
Precies. Aantal artikelen op businessinsider, en ook in NL in de kranten + TV.
జ్ఞ‌ా
pi_133234604
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:06 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben iig helemaal om. Heb al een afspraak staat bij de hypotheekadviseur om al mijn bitcoins ten gelde te maken en de hypotheek af te lossen.
Not sure if serious...
జ్ఞ‌ా
  woensdag 13 november 2013 @ 22:07:37 #76
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_133234624
quote:
3s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:06 schreef µ het volgende:

[..]

• China koopt veel
• Veel nieuws over bitcoin de afgelopen week
• Lage volumes
Je moet wel iets met de coins doen. Dat uiteten.nl ofzo nu btc accepteert zal het niet zijn :')

of is het in China de nieuwe rage?
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_133234676
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:07 schreef Matty___ het volgende:

[..]

Je moet wel iets met de coins doen. Dat uiteten.nl ofzo nu btc accepteert zal het niet zijn :')

of is het in China de nieuwe rage?
Zover denkt de gemiddelde koper niet eens, die hoort alleen iets over een hype met exploderende koersen dus ze moeten meedoen.
pi_133234678
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:05 schreef Matty___ het volgende:

[..]

Maar waarom stijgt de koers opeens zo hard? Het silkroad effect is al lang weg en verder heb ik maar weinig echt BTC news gehoord die dit rechtvaardig.
Vraag en aanbod en bekijk eens Google Trends met de zoekterm: buy bitcoin
  woensdag 13 november 2013 @ 22:08:36 #79
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_133234680
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:06 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

De wereldmedia staat juist bol van Bitcoin, en mensen vertellen het elkaar ect.
Dat is niet anders dan voor de zomer. Staat op nu.nl -> mensen die niet weten wat het is kopen -> dan is het weer janken als je 1000 euro kwijt zijn als de koers daalt. :D
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_133234713
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:07 schreef Matty___ het volgende:

[..]

Je moet wel iets met de coins doen. Dat uiteten.nl ofzo nu btc accepteert zal het niet zijn :')

of is het in China de nieuwe rage?
Google eens op: Baidu bitcoin
pi_133234785
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:07 schreef µ het volgende:

[..]

Not sure if serious...
Lol nee joh hij is de troll hier op het topic, plaatste dit weekend op $275 een order maar die werd niet uitgevoerd.
  woensdag 13 november 2013 @ 22:10:39 #82
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_133234792
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Google eens op: Baidu bitcoin
Leuk en aardig maar als ik een dienst koop met BTC dan moet dat bedrijf ze weer verkopen om de energierekening etc van te betalen. Dus ooit (binnen een maand vermoed ik) wordt het weer omgewisseld. Dus de koers kan alleen stijgen als er meer mensen zijn die kopen maar als je het gebruikt om iets te kopen worden de coins vroeg of later weer omgeruild voor echt geld
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  woensdag 13 november 2013 @ 22:11:39 #83
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_133234854
Maar een normaal betaalmiddel wordt het zo niet. Want waarom zou je nu voor je bitcoins 5 pizza's kopen, als je er morgen 8 voor kunt krijgen?

En stel dat de bubble barst, gaan winkels bitcoins nog aannemen, als de winkeliers weten dat morgen hun geïnde bitcoins 20% minder waard zijn?

Als het een betaalmiddel wil worden, is dit totaal niet wenselijk.
pi_133234901
Niet als veel mensen het als investering zien. Die FBI is al peanuts in vergelijking met de Winklevoss broers die er naar schatting 45K hebben en er een beursfonds voor willen maken (met name voor grote investeerders).
  woensdag 13 november 2013 @ 22:12:46 #85
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_133234906
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
Maar een normaal betaalmiddel wordt het zo niet. Want waarom zou je nu voor je bitcoins 5 pizza's kopen, als je er morgen 8 voor kunt krijgen?

En stel dat de bubble barst, gaan winkels bitcoins nog aannemen, als de winkeliers weten dat morgen hun geïnde bitcoins 20% minder waard zijn?

Als het een betaalmiddel wil worden, is dit totaal niet wenselijk.
Dit dus...
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_133234908
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
Maar een normaal betaalmiddel wordt het zo niet. Want waarom zou je nu voor je bitcoins 5 pizza's kopen, als je er morgen 8 voor kunt krijgen?

En stel dat de bubble barst, gaan winkels bitcoins nog aannemen, als de winkeliers weten dat morgen hun geïnde bitcoins 20% minder waard zijn?

Als het een betaalmiddel wil worden, is dit totaal niet wenselijk.
Sowieso werken de meeste shops via payment providers als bitpay, de transactie wordt dus meteen omgezet in echt geld. En nu is het misschien zo dat je bitcoins elke dag meer waard zijn maar die markt gaat echt wel rustiger worden op termijn.
pi_133234942
Oke, 3 dagen iets teveel gewerkt, zijn er ook meteen 3 topics vol. Volgens mij stijgt de vraag? :+ :+
Heb net ook maar weer wat gekocht, ja op een alltime high 8)7
Had ze zondag, achteraf, redelijk dom verkocht. Wel nog wat winst gepakt, maar niks vergeleken met de waarde nu.

Zit nu wel ontzettend te stunten met BTC-e. Had daar 8,nogwa LTC, dus verkocht voor 0,08nogwa BTC om weer naar Multibit over te zetten, Is 0,1 BTC het kleinste wat je kan sturen, dus nu weer 0,05 van Multibit naar BTC-e gestuurd om dalijk weer de rest van BTC-e naar Multibit te sturen -O-
Duurt alleen wel lang zag, dat verifiëren :{
  woensdag 13 november 2013 @ 22:13:21 #88
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_133234947
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:12 schreef WebBeestje het volgende:
Niet als veel mensen het als investering zien. Die FBI is al peanuts in vergelijking met de Winklevoss broers die er naar schatting 45K hebben en er een beursfonds voor willen maken (met name voor grote investeerders).
En welke idioot gaat hierin stappen? _O-

Met het geld gaan ze meer kopen zodat de prijs stijgt en ze een mooi rendement kunnen laten zien?
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_133234975
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
Maar een normaal betaalmiddel wordt het zo niet. Want waarom zou je nu voor je bitcoins 5 pizza's kopen, als je er morgen 8 voor kunt krijgen?

En stel dat de bubble barst, gaan winkels bitcoins nog aannemen, als de winkeliers weten dat morgen hun geïnde bitcoins 20% minder waard zijn?

Als het een betaalmiddel wil worden, is dit totaal niet wenselijk.
Staat nog in de kinderschoenen en ten opzichte van andere valuta/betaalmiddelen is het nog erg klein in omvang.
pi_133235304
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:13 schreef Matty___ het volgende:

[..]

En welke idioot gaat hierin stappen? _O-

Met het geld gaan ze meer kopen zodat de prijs stijgt en ze een mooi rendement kunnen laten zien?
Lees de voorgaande topics maar eens door om je wat beter te laten informeren. Klein voorbeeld, wat als Bitcoin net zo groot zal worden als Western Union of PayPal?

Hier is wat te lezen over de beursfondsen, volgens mij hebben die iets meer verstand van investeren dan de doorsnee Fok bezoeker ;)

http://blogs.wsj.com/vent(...)s-new-bitcoin-trust/
pi_133235358
Sommige mensen hier lijken niet helemaal te beseffen dat je euro's er aan de ene kant in kunt doen, dan kunt "vervoeren" met bitcoin en er dan weer euro's uit kunt krijgen aan de andere kant. En de fees die hiermee gemoeid gaan kunnen stukken lager zijn dan die van de creditcardbedrijven en Western Union.

Bitcoin is op zijn minst een geweldig vervoermiddel voor geld en het kan zelfs gaan uitgroeien tot een echte wereldvaluta, maar daarvoor moet de prijs eerst stabiliseren. Maar alleen als betaalsysteem kan het al enorm worden.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  woensdag 13 november 2013 @ 22:22:28 #92
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_133235477
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:19 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Lees de voorgaande topics maar eens door om je wat beter te laten informeren. Klein voorbeeld, wat als Bitcoin net zo groot zal worden als Western Union of PayPal?

Hier is wat te lezen over de beursfondsen, volgens mij hebben die iets meer verstand van investeren dan de doorsnee Fok bezoeker ;)

http://blogs.wsj.com/vent(...)s-new-bitcoin-trust/
Dan zou ik het met bitpay vergelijken en niet met 45k horden om de koers te beinvloeden oid
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  woensdag 13 november 2013 @ 22:23:53 #93
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_133235559
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Bitcoin is op zijn minst een geweldig vervoermiddel voor geld en het kan zelfs gaan uitgroeien tot een echte wereldvaluta, maar daarvoor moet de prijs eerst stabiliseren. Maar alleen als betaalsysteem kan het al enorm worden.
Overheden en banken vinden dit natuurlijk niet leuk. Ik ben benieuwd wat ze hiertegen gaan doen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 november 2013 @ 22:25:32 #94
862 Arcee
Look closer
pi_133235650
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
Maar een normaal betaalmiddel wordt het zo niet. Want waarom zou je nu voor je bitcoins 5 pizza's kopen, als je er morgen 8 voor kunt krijgen?
Als je denkt dat je er morgen nog maar 2 voor kunt krijgen.
  woensdag 13 november 2013 @ 22:26:50 #95
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_133235738
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:25 schreef Arcee het volgende:

[..]

Als je denkt dat je er morgen nog maar 2 voor kunt krijgen.
Dan is het een waardeloos betaalmiddel :+

De hoogte van de koers is ook totaal oninteressant als die maar stabiel is
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_133235771
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:23 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Overheden en banken vinden dit natuurlijk niet leuk. Ik ben benieuwd wat ze hiertegen gaan doen.
Oh? Onvoldoende ingelezen?

http://www.nu.nl/tech/355(...)kent-als-valuta.html
pi_133235780
Sneuvelt de $400 Barrière op Bitstamp nog voor 24:00? *)
  woensdag 13 november 2013 @ 22:28:23 #98
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133235816
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Lol nee joh hij is de troll hier op het topic, plaatste dit weekend op $275 een order maar die werd niet uitgevoerd.


Trololol.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 november 2013 @ 22:28:37 #99
862 Arcee
Look closer
pi_133235831
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:26 schreef Matty___ het volgende:
Dan is het een waardeloos betaalmiddel :+
Klopt, en dat is het momenteel ook nog. :)
  woensdag 13 november 2013 @ 22:28:39 #100
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_133235833
quote:
bitcoin.de is gelinkt aan een bank met als gevolg dat ik een nu een verklaring van een notaris moet opsturen en van mijn bank om aan het 2500 euro/jaar limiet te ontkomen |:(

dan maar bitonic.nl gaat sneller ook
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_133235847
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:26 schreef Matty___ het volgende:

[..]

Dan is het een waardeloos betaalmiddel :+

De hoogte van de koers is ook totaal oninteressant als die maar stabiel is
Klopt inderdaad, maar het zal over een poosje wel stabiliseren lijkt me?
  woensdag 13 november 2013 @ 22:30:38 #102
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_133235929
quote:
Ja, om er belasting over te kunnen heffen.
Dat overheden en banken controle verliezen vinden ze minder.
pi_133235979
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Trololol.
Als je daar je hypotheek mee wil aflossen had je bijna alles al afgelost :D
pi_133235998
Ik neem trouwens aan dat als je bijvoorbeeld bij wijze van spreken 3 jaar geleden je sleutel op Multibit geëxporteerd hebt naar een USB-stickie en je hebt ondertussen 20 coins verkocht en 50 bijgekocht. Dat dat 3 jaar oude bestand direct je 'huidige' wallet opent? Dus je huidige saldo.

Elke keer als ik nu nieuwe coins koop sla ik de sleutels opnieuw op, voor de zekerheid, maar dit is natuurlijk grootste onzin om te doen mag ik hopen? :+
pi_133236006
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:30 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Ja, om er belasting over te kunnen heffen.
Dat overheden en banken controle verliezen vinden ze minder.
Hoe kan over iets ontraceerbaars belasting worden geheven?
  woensdag 13 november 2013 @ 22:32:31 #106
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133236015
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:31 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Als je daar je hypotheek mee wil aflossen had je bijna alles al afgelost :D
Nah, heb ~10BTC voor 280$ ieder gekocht afgelopen week. Zoveel is het dus niet ;) kostte me wat om het te verschepen naar BTC-E :')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 13 november 2013 @ 22:32:57 #107
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_133236034
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:32 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Hoe kan over iets ontraceerbaars belasting worden geheven?
Ze gaan er ook vanuit dat ik al het geld in mijn oude sok aangeef als vermogen.
pi_133236224
Ik mis deze dagen:


Maar die zullen wel niet meer terugkomen ;(
pi_133236332
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:55 schreef Robuustheid het volgende:
Hoe kun je überhaupt short gaan op bitcoin :?
Vroeg iemand anders in het vorige topic ook al:
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 13:37 schreef Jace_TBL het volgende:
Wil je van mij bitcoins lenen voor een schappelijke rente? Die kun je dan verkopen, en na de crash voor minder weer terugkopen.

Ik moet ze wel binnen 4 weken terughebben.
Anders ben ik genoodzaakt mij tot de diensten van Johnny te wenden.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  woensdag 13 november 2013 @ 22:40:40 #110
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133236374
bijna 300 euro op btc-e
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133236487
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:39 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Vroeg iemand anders in het vorige topic ook al:

[..]

www.plus500.nl
pi_133237894
Wat is alternatief voor Litecoin-Qt? Het synchroniseren met een netwerk duurt eeuwig. Ik wil LTC graag offline halen.
  woensdag 13 november 2013 @ 23:16:18 #113
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133237929
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:15 schreef MxM het volgende:
Wat is alternatief voor Litecoin-Qt? Het synchroniseren met een netwerk duurt eeuwig. Ik wil LTC graag offline halen.
geduld.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133238067
quote:
99s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:16 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

geduld.
;(
  † In Memoriam † woensdag 13 november 2013 @ 23:28:53 #115
230491 Zith
pls tip
pi_133238589
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
Maar een normaal betaalmiddel wordt het zo niet. Want waarom zou je nu voor je bitcoins 5 pizza's kopen, als je er morgen 8 voor kunt krijgen?

En stel dat de bubble barst, gaan winkels bitcoins nog aannemen, als de winkeliers weten dat morgen hun geïnde bitcoins 20% minder waard zijn?

Als het een betaalmiddel wil worden, is dit totaal niet wenselijk.
Zucht.. de winkeliers krijgen gelijk EUROS. Het is op dit moment puur een systeem van waarde transport waarbij je niet de 3% fee betaalt.

quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:32 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Hoe kan over iets ontraceerbaars belasting worden geheven?
Hoe kan men over cash geld belasting heffen?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133238999
Cash geld heb ik liever niet teveel van thuis, versleuteld bestandje met BTC daarentegen maakt mij niks uit.
pi_133239002
298 Euro per BTC :D

Volgende week 400?
pi_133239820
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
Maar een normaal betaalmiddel wordt het zo niet. Want waarom zou je nu voor je bitcoins 5 pizza's kopen, als je er morgen 8 voor kunt krijgen?

En stel dat de bubble barst, gaan winkels bitcoins nog aannemen, als de winkeliers weten dat morgen hun geïnde bitcoins 20% minder waard zijn?

Als het een betaalmiddel wil worden, is dit totaal niet wenselijk.
Dat is omdat Bitcoin nu nog in de kinderschoenen staat. Schommelingen van 10% of meer per dag is natuurlijk niet praktisch voor een universele geldstandaard. Maar naarmate de acceptatie en de markt groeit, stabiliseert zich dat vanzelf wel uit. En wat Zith zegt, via payment providers krijgt een winkelier gewoon direct euro's of dollars, dus die merkt daar verder niets van. Wel de voordelen (*), en niet de nadelen van de instabiliteit.

(* snel, veilig, geen chargebacks, geen absurde fees, wereldwijd, niet te blokkeren, niet te frauderen, enzovoort)
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  donderdag 14 november 2013 @ 00:05:08 #119
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_133240151
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:55 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Dat is omdat Bitcoin nu nog in de kinderschoenen staat. Schommelingen van 10% of meer per dag is natuurlijk niet praktisch voor een universele geldstandaard. Maar naarmate de acceptatie en de markt groeit, stabiliseert zich dat vanzelf wel uit. En wat Zith zegt, via payment providers krijgt een winkelier gewoon direct euro's of dollars, dus die merkt daar verder niets van. Wel de voordelen (*), en niet de nadelen van de instabiliteit.

(* snel, veilig, geen chargebacks, geen absurde fees, wereldwijd, niet te blokkeren, niet te frauderen, enzovoort)
Vandaar, dat een thuisbezorgd gebruikt maakt van tussenliggende "payment processors": die halen- hun rendement uit de fluctuaties uit de Bitcoin-koers

Pizzaboer "Mario" krijgt zijn geld wel via thuisbezorgd (en de laatste ook) in Euros. De tussenliggende speculant, die deze Bitcoin-service aanbiedt aan thuisbezorgt, neemt het risico (ok, verwacht ik, ik ken hun contractvoorwaarden helaas niet).

Bitcoin koers gaat nu naar de eind-explosie: in 1 dag ¤60+ :D na een dagje stabiel, paradijs voor short investers??
The best firms advertise the least...
pi_133240165
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:55 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Dat is omdat Bitcoin nu nog in de kinderschoenen staat. Schommelingen van 10% of meer per dag is natuurlijk niet praktisch voor een universele geldstandaard. Maar naarmate de acceptatie en de markt groeit, stabiliseert zich dat vanzelf wel uit. En wat Zith zegt, via payment providers krijgt een winkelier gewoon direct euro's of dollars, dus die merkt daar verder niets van. Wel de voordelen (*), en niet de nadelen van de instabiliteit.

(* snel, veilig, geen chargebacks, geen absurde fees, wereldwijd, niet te blokkeren, niet te frauderen, enzovoort)
Maar als koper ben je op dit moment wel gek als je wat voor product dan ook met BTC betaalt, mits het net zo makkelijk met EUR of USD te betalen is. Beetje een nadeel van de harde stijging, als betaalmiddel zal je het niet snel gebruiken
pi_133240259
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 00:05 schreef Loveless85 het volgende:
Maar als koper ben je op dit moment wel gek als je wat voor product dan ook met BTC betaalt, mits het net zo makkelijk met EUR of USD te betalen is. Beetje een nadeel van de harde stijging, als betaalmiddel zal je het niet snel gebruiken
Wat ik in zo'n geval doe, zowel om het signaal af te geven dat ik Bitcoins prefereer boven Euro's, als om de Bitcoin-economie eigenlijk dubbel te stimuleren, is dan wel gewoon met bitcoins betalen, en gelijk diezelfde hoeveelheid weer bitcoins bijkopen op een exchange.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  donderdag 14 november 2013 @ 00:16:58 #122
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_133240529
--
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 00:08 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Wat ik in zo'n geval doe, zowel om het signaal af te geven dat ik Bitcoins prefereer boven Euro's, als om de Bitcoin-economie eigenlijk dubbel te stimuleren, is dan wel gewoon met bitcoins betalen, en gelijk diezelfde hoeveelheid weer bitcoins bijkopen op een exchange.
Je bedoelt: Je doet je dagelijkse boodschappen gewoon in Euros en waar je regelmatig komt zeg je: Hey, maar ik wil in Bitcoins kunnen betalen, waarom kan dat hier niet? Gebruik niet het argument "ik ga naar naar de concurrent", de grootste fout, die gemaakt wordt bij onvrede: Je wilt HUN klant blijven en je shit overplaatsen helpt jou en je service-verlener niet, dat is eigenwijze arrogantie (Uiteraard zitten er grenzen aan, maar die bepaal je zelf)

Het gaat om als klant je wensen kenbaar te maken en "Bullen" werkt niet in de meeste organisaties: Je staat als klant als "onprofessioneel" en "sukkel" te boek en bereikt het tegendeel.

Gewoon lief vragen "Accepteert u ook Bitcoins" en als we DAT met z'n allen blijven doen wordt het een succes.

[ Bericht 4% gewijzigd door edcetera op 14-11-2013 00:37:26 ]
The best firms advertise the least...
pi_133241570
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 00:16 schreef edcetera het volgende:
Je bedoelt: Je doet je dagelijkse boodschappen gewoon in Euros en waar je regelmatig komt zeg je: Hey, maar ik wil in Bitcoins kunnen betalen, waarom kan dat hier niet? Gebruik niet het argument "ik ga naar naar de concurrent", de grootste fout, die gemaakt wordt bij onvrede: Je wilt HUN klant blijven en je shit overplaatsen helpt jou en je service-verlener niet, dat is eigenwijze arrogantie (Uiteraard zitten er grenzen aan, maar die bepaal je zelf)

Het gaat om als klant je wensen kenbaar te maken en "Bullen" werkt niet in de meeste organisaties: Je staat als klant als "onprofessioneel" en "sukkel" te boek en bereikt het tegendeel.

Gewoon lief vragen "Accepteert u ook Bitcoins" en als we DAT met z'n allen blijven doen wordt het een succes.
Zeker! Ja wat ik schreef (met bitcoins betalen, terwijl iemand suggereerde dat dat als koper niet slim is nu het zo stijgt) sloeg op gevallen waar ze toch al bitcoins accepteren. Om mijn voorkeur voor Bitcoin uit te dragen, en de Bitcoin-economie dubbel te stimuleren (door coins ipv euro's te spenderen, en zelf gelijk nieuwe coins weer bij te kopen).

Waar ze nog geen BTC gebruiken copy/paste ik altijd een standaard verzoek c.q. suggestie of ze wellicht Bitcoin willen accepteren, en als ze daar nog niet bekend mee zijn, even uitleg in 3 regels uitleggen waarom Bitcoin beter is, met name juist voor hun als verkopende partij.

Voor 1 zo'n klant zullen ze niet gelijk overstag gaan, maar als ik de honderste ben die er om vraagt misschien wel. ^O^
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133241734
En patsssss daar ging eindelijk die $400 op Bitstamp aan gort.

Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133241782
Maar hoe zou je dan "offline" (supermarkt, restaurant.. etc.) Betalen met btc? Lijkt me totaal niet praktisch om even de hele reeks tekens te gaan intoetsen :')

Of krijg je net zoiets als een bank pasje dan? Een nfc chip ofzo
  donderdag 14 november 2013 @ 01:42:27 #126
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133241807
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 01:40 schreef d4v1d het volgende:
Maar hoe zou je dan "offline" (supermarkt, restaurant.. etc.) Betalen met btc? Lijkt me totaal niet praktisch om even de hele reeks tekens te gaan intoetsen :')

Of krijg je net zoiets als een bank pasje dan? Een nfc chip ofzo
Momenteel worden daar vaak QR codes voor gebruikt, maar je zou wellicht ook iets met nfc kunnen doen ja. Bankpasjes zie ik eigenlijk niet zo zitten, neem je gelijk weer een bak nadelen mee, de chip+pin is in Nederland aardig ingeburgerd maar in veel andere delen van de wereld niet (looking at you America, with your stone age shit)
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133241898
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 01:40 schreef d4v1d het volgende:
Maar hoe zou je dan "offline" (supermarkt, restaurant.. etc.) Betalen met btc? Lijkt me totaal niet praktisch om even de hele reeks tekens te gaan intoetsen :')
Nee tuurlijk, je gaat nu toch ook geen PIN protocol met de hand over het netwerk communiceren? Dat gaat allemaal geautomatiseerd. Gewoon QR code -bleep- klaar.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133241915
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 01:42 schreef Maxbet het volgende:
looking at you America, with your stone age shit
Amen to that.. met hun fucking papieren checks (het is 2013 gvd! :()
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133243246
Current Bitcoin price:EUR301.37¤ USD$407.00 ( as of 11/14/13 7:45 AM )
  donderdag 14 november 2013 @ 08:15:49 #130
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133243395
De vraag is, gaan we het vasthouden of "crashen"..?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133243696
quote:
99s.gif Op donderdag 14 november 2013 08:15 schreef SosuaCafe het volgende:
De vraag is, gaan we het vasthouden of "crashen"..?
Zal wel een correctie in de stijgende trend worden, ook eens zien wat ze in het Senaat te zeggen hebben maar ik zag dat het de 17e zou zijn zijn die dan op zondag bezig met vergaderen? :)
pi_133243996
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 08:47 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Zal wel een correctie in de stijgende trend worden, ook eens zien wat ze in het Senaat te zeggen hebben maar ik zag dat het de 17e zou zijn zijn die dan op zondag bezig met vergaderen? :)
Ik dacht de 18e?
pi_133244104
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:10 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Ik dacht de 18e?
Inderdaad even opgezocht: http://www.economicpolicy(...)ing-november-18.html
  donderdag 14 november 2013 @ 09:22:18 #134
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133244159
Voorlopig gaat de prijs alleen maar omhoog :)
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  donderdag 14 november 2013 @ 09:52:35 #135
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133244623
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:54 schreef PiRANiA het volgende:
Op mtgox zijn bitcoins nu $1 waard! :D
_O_ mooie tijden :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133244692
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

_O_ mooie tijden :D
Naar MtGox kijken. :{w

( ;) )
pi_133244714
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

_O_ mooie tijden :D
_O- inderdaad en als je dan een rapport van een hedgefund leest die verwachten dat BTC zelfs $1.000.000 p/st waard kan worden denk ik "daar wacht ik nooit op, tegen de tijd dat ze $10.000 waard zijn ben ik er uit". Het kan raar lopen :D
  donderdag 14 november 2013 @ 10:22:01 #138
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_133245199
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:55 schreef Jace_TBL het volgende:

En wat Zith zegt, via payment providers krijgt een winkelier gewoon direct euro's of dollars, dus die merkt daar verder niets van. Wel de voordelen (*), en niet de nadelen van de instabiliteit.

Ja, oke. Maar dan zijn het de payment providers die het risico dragen, het probleem verplaatst alleen.
pi_133245522
Aaaw bitonic.nl is out-of-stock bijna :P
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_133245625
Leuk overzicht van de verschillende exchanges: http://bitcoincharts.com/markets/

Column in het Parool:

http://www.parool.nl/paro(...)juist-beleggen.dhtml

[ Bericht 45% gewijzigd door WebBeestje op 14-11-2013 10:49:22 ]
pi_133245769
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:38 schreef Cid het volgende:
Aaaw bitonic.nl is out-of-stock bijna :P
Ik snap niet waarom ze zo weinig stock hebben, ze zijn vrijwel continu out of stock. Soms komen er weer een paar bitcoins bij, maar die zijn ook vrijwel meteen weer verkocht.
pi_133245800
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:49 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom ze zo weinig stock hebben, ze zijn vrijwel continu out of stock. Soms komen er weer een paar bitcoins bij, maar die zijn ook vrijwel meteen weer verkocht.
Wat dacht je van risico's vermijden? Stel ze kopen nu zelf 100 BTC in dus ongeveer $40.700 en de koers daalt slechts 10% dan zitten ze met een verlies van $4.070.
pi_133245821
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:51 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Wat dacht je van risico's vermijden? Stel ze kopen nu zelf 100 BTC in dus ongeveer $40.700 en de koers daalt slechts 10% dan zitten ze met een verlies van $4.070.
Ja maar dan kunnen ze toch in ieder geval kleine hoeveelheden op voorraad hebben?
Als je zo'n bedrijf start dan weet je vooraf al dat je risico maakt; nu verkopen ze niks en dat lijkt me van geen enkel bedrijf de bedoeling.
pi_133245863
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:52 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Ja maar dan kunnen ze toch in ieder geval kleine hoeveelheden op voorraad hebben?
Als je zo'n bedrijf start dan weet je vooraf al dat je risico maakt; nu verkopen ze niks en dat lijkt me van geen enkel bedrijf de bedoeling.
Ja ik zou inderdaad zorgen dat je "iets" op voorraad hebt. En volgens mij kunnen ze dat eventuele verlies van 4K wel hebben met de afgelopen weken hehe
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_133245864
Volgens mij verkopen ze alleen nog wat er aan hun verkocht wordt. Ik begrijp het wel dat ze nu zelf niks inkopen maar zo jaag je klanten wel naar exchanges :)

Ik wil wel een paar tienden van een BTC verkopen en dan geef ik korting op de prijs die Bitonic vraagt bij aankoop :D

[ Bericht 15% gewijzigd door WebBeestje op 14-11-2013 11:03:12 ]
pi_133246313
Heb maar even op een dipje ingezet.. hoop dat ik gelijk krijg
pi_133246541
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:14 schreef Stokkie_ het volgende:
Heb maar even op een dipje ingezet.. hoop dat ik gelijk krijg
Ik hoop het ook :P

Is er ook een stabiele cryptocoin die je in een prive wallet kunt bewaren? Ik heb nu dus 3 bitcoins verkocht en ruim 1000$ op een exchange staan. Kan niet zeggen dat ik dat relaxed vind. Zou ze liever omzetten naar een andere cryptocoin en die in mn eigen wallet steken.
pi_133246679
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:24 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

Ik hoop het ook :P

Is er ook een stabiele cryptocoin die je in een prive wallet kunt bewaren? Ik heb nu dus 3 bitcoins verkocht en ruim 1000$ op een exchange staan. Kan niet zeggen dat ik dat relaxed vind. Zou ze liever omzetten naar een andere cryptocoin en die in mn eigen wallet steken.
LTC blijft redelijk constant rond de 3 euro.
  donderdag 14 november 2013 @ 11:44:24 #149
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133247010
Hoe lang blijft zo'n order eigenlijk geldig op btc-e ?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133247087
Omdat er geen organisatie/bedrijf achter BTC zit vraag ik mij af hoe bedrijven het beste op de hoogte gebracht kunnen worden, gewoon mailtjes sturen? Als bijvoorbeeld een bol.com er aan zou beginnen dan zou dat voor online diensten al een grote stap zijn.
pi_133247186
quote:
99s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:44 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoe lang blijft zo'n order eigenlijk geldig op btc-e ?
Voor zover ik weet tot ie uitgevoerd wordt.
  donderdag 14 november 2013 @ 12:01:11 #152
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133247403
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:49 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom ze zo weinig stock hebben, ze zijn vrijwel continu out of stock. Soms komen er weer een paar bitcoins bij, maar die zijn ook vrijwel meteen weer verkocht.
Ik heb zelf eens gekeken wat nodig is om zoiets op te starten, en het probleem lijkt mij om het fiat geld rond te pompen. Je zit overal met vertraging. En ook al duurt een sepa overboeking meestal maar 1 dag, dan heb je met de volumes van bitonic alsnog een behoorlijke bult geld in het luchtledige en bij de exchange de hele tijd.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133247435
Reactie van justeat.nl op mijn vraag of ze ook bitcoins gaan accepteren:



"Anti-Cooking Activist" :D
"Mo'Cooking, Mo' Problems" :D

Hierna trouwens gevraagd om het signaal iig aan het hoofdkantoor door te geven. Reactie: "Reken maar dat zij inmiddels kijken naar de opties!"
  donderdag 14 november 2013 @ 12:03:37 #154
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133247452
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:01 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ik heb zelf eens gekeken wat nodig is om zoiets op te starten, en het probleem lijkt mij om het fiat geld rond te pompen. Je zit overal met vertraging. En ook al duurt een sepa overboeking meestal maar 1 dag, dan heb je met de volumes van bitonic alsnog een behoorlijke bult geld in het luchtledige en bij de exchange de hele tijd.
Vraag het hem. :)

http://www.linkedin.com/in/radewaard
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133247557
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:01 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ik heb zelf eens gekeken wat nodig is om zoiets op te starten, en het probleem lijkt mij om het fiat geld rond te pompen. Je zit overal met vertraging. En ook al duurt een sepa overboeking meestal maar 1 dag, dan heb je met de volumes van bitonic alsnog een behoorlijke bult geld in het luchtledige en bij de exchange de hele tijd.
Jep, je moet genoeg geld op je Nederlandse bank hebben om bitcoins op te kopen van de mensen die het willen verkopen, en genoeg op een exchange om je voorraad aan te vullen.

Al kun je natuurlijk beginnen met een klein bedrag beginnen, en je winst steken in het kopen van extra bitcoins.

Maar je zit natuurlijk ook nog met een risico dat je coins minder waard worden.
pi_133247849
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:03 schreef Tourniquet het volgende:
Reactie van justeat.nl op mijn vraag of ze ook bitcoins gaan accepteren:

[ afbeelding ]

"Anti-Cooking Activist" :D
"Mo'Cooking, Mo' Problems" :D

Hierna trouwens gevraagd om het signaal iig aan het hoofdkantoor door te geven. Reactie: "Reken maar dat zij inmiddels kijken naar de opties!"
Lekker kek, zo een paar van die 'coole' teksten in je sig
pi_133249481
Wakker worden :D inmiddels al tegen de $418 op Bitstamp.
pi_133249575
Localbitcoins zit hij al >450, kan je daar makkelijk geld vandaan krijgen of hoe werkt het? Krijg je gewoon handje contantje?
pi_133250261
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:03 schreef Tourniquet het volgende:
Reactie van justeat.nl op mijn vraag of ze ook bitcoins gaan accepteren:

[...]

Hierna trouwens gevraagd om het signaal iig aan het hoofdkantoor door te geven. Reactie: "Reken maar dat zij inmiddels kijken naar de opties!"
Cool. Ik zal ze ook eens een verzoek / suggestie sturen om BTC te accepteren ("want ik wil graag mijn geld bij jullie uitgeven!")
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  donderdag 14 november 2013 @ 13:39:55 #160
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133250404
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:36 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Cool. Ik zal ze ook eens een verzoek / suggestie sturen om BTC te accepteren ("want ik wil graag mijn geld bij jullie uitgeven!")
Pak gelijk ff Albert Heijn, Amazon, Bol.com, Wehkamp, Netflix, Spotify en Ebay mee. ;)
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133250472
quote:
99s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:39 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Pak gelijk ff Albert Heijn, Amazon, Bol.com, Wehkamp, Netflix, Spotify en Ebay mee. ;)
_O- kan wel simpel met één standaard mailtje
pi_133250484
heb toch even bijgekocht, gewoon koers goed opvolgen en je kan snel weer verkopen bij een crash. :)
pi_133250581
$420 All Time High op Bitstamp.
pi_133250586
Weg ligt redelijk open naar de 435/440
pi_133250639
@loveless: denk eerder naar 450¤ want als je naar order book kijkt bevindt zich daar de volgende weerstand.
pi_133250664
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:41 schreef Rubenslash het volgende:
heb toch even bijgekocht, gewoon koers goed opvolgen en je kan snel weer verkopen bij een crash. :)
Ik koop ook bij maar dan juist bij dalingen/crashes, het gemiddelde ligt nu toch al ruim onder de huidige koers.
pi_133250675
Happycoins.nl is trouwens goedkoper dan bitonic, en je kan gewoon kiezen bij welke exchange zij het voor je kopen (bitstamp/gox). Daar nu 320 voor een BTC, bij Bitonic 326
  donderdag 14 november 2013 @ 14:53:35 #168
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133252727
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
Happycoins.nl is trouwens goedkoper dan bitonic, en je kan gewoon kiezen bij welke exchange zij het voor je kopen (bitstamp/gox). Daar nu 320 voor een BTC, bij Bitonic 326
Hoe lang moet je wachten daar? Bitonic is instant.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133253225
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:53 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Hoe lang moet je wachten daar? Bitonic is instant.
Ook volgens mij, tijdje geleden keer gebruikt, niet zo op gelet toen.

De site zegt;

quote:
Dutch HappyCoins Account holders can almost instantly buy and receive Bitcoins using the iDEAL online payment system. HappyCoins offers the possibility to choose between different exchanges to enable you to buy Bitcoins at the best actual price.

To buy Bitcoins from the MtGox exchange, please click this link.
To buy Bitcoins from the Bitstamp exchange, please click this link.

Within a few minutes you will automatically receive the Bitcoins you ordered in your private Bitcoin wallet. Each transaction initiates a buy trade on the selected exchange, clicking your Bitcoin price. HappyCoins credits a fee of 1 Euro + 1% per iDEAL transaction. You can find the average Bitcoin price estimate including fee in the chart (refresh page for latest values).
pi_133253977
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
Weg ligt redelijk open naar de 435/440
Ik zal er wel niks van snappen, maar op mtgox is die al op 440, is mtgox zo kut ofzo dat mensen hier btc-e of een andere exchange gebruiken? :o
pi_133254026
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2013 15:35 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik zal er wel niks van snappen, maar op mtgox is die al op 440, is mtgox zo kut ofzo dat mensen hier btc-e of een andere exchange gebruiken? :o
Gox heeft veel problemen met betalingen, je kan maanden op je geld wachten als ze al uitbetalen. De enige reden dat ze nog enigsinds populair zijn is omdat ze #3 in google staan op de zoekterm Buy Bitcoin

[ Bericht 0% gewijzigd door Stokkie_ op 14-11-2013 15:57:48 ]
pi_133254661
Ik begin er steeds meer in te geloven dat het nog maar het begin is: http://online.wsj.com/new(...)04579196301325588672
pi_133254882
Die kans zit er goed in ja..nu nog even een positief woordje van het senaat er overheen en we staan volgende week op 1000$
pi_133254894
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 15:59 schreef WebBeestje het volgende:
Ik begin er steeds meer in te geloven dat het nog maar het begin is: http://online.wsj.com/new(...)04579196301325588672
Whoa O+
జ్ఞ‌ా
  donderdag 14 november 2013 @ 16:14:44 #175
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133255233
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 15:59 schreef WebBeestje het volgende:
Ik begin er steeds meer in te geloven dat het nog maar het begin is: http://online.wsj.com/new(...)04579196301325588672
Is dat ook ergens te lezen zonder subscription?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133255261
quote:
15s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:14 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Is dat ook ergens te lezen zonder subscription?
google cache.
జ్ఞ‌ా
pi_133255403
quote:
15s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:14 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Is dat ook ergens te lezen zonder subscription?
Ik begreep je vraag niet maar nu is de inhoud inderdaad geblokkeerd :)
pi_133256275
quote:
15s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:14 schreef Maxbet het volgende:
Is dat ook ergens te lezen zonder subscription?
http://pastebin.com/gDy1G3Kc
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133256318
Ik wil mijn BTC veilig op een USB-stick bewaren, daarvoor wil ik Multibit gebruiken. Het enige wat ik nog niet begrijp is het volgende: moet ik zowel het .wallet als het .keys bestand op de USB knippen & plakken en van de PC verwijderen voor de veiligheid?
pi_133258691
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:47 schreef MxM het volgende:
Ik wil mijn BTC veilig op een USB-stick bewaren, daarvoor wil ik Multibit gebruiken. Het enige wat ik nog niet begrijp is het volgende: moet ik zowel het .wallet als het .keys bestand op de USB knippen & plakken en van de PC verwijderen voor de veiligheid?
https://multibit.org/en/help/v0.5/help_walletBackups.html

tevens: DIG / Bitcoin Mining #6 | difficulty +25%?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2013 18:17:18 ]
pi_133260177
Net in de trein kwam ik weer wat leuke dingen tegen:

- Artikel in de Wall Street Journal over echtpaar wat 100 dagen op alleen bitcoin heeft geleefd, inclusief een wereldreis: http://online.wsj.com/art(...)hpp_MIDDLESecondNews

- Er komt wellicht binnenkort een Nederlandse bitcoin payment processor, getuige deze tweet:
bramk twitterde op donderdag 14-11-2013 om 14:44:34 @erwblo @stekel btw, de eerste Nederlandse BTC/LTC payment processor zou binnenkort zomaar eens een feit kunnen zijn ;) reageer retweet
- Special over bitcoin van Fast Moving Targets (tech/innovatie platform van Erwin Blom en Roeland Stekelenburg)

[ Bericht 55% gewijzigd door Tourniquet op 14-11-2013 20:46:31 ]
pi_133260733
Ik heb mijn coins nog bij btc-e staan maar ik twijfel nu of ik ze lokaal in een wallen ga opslaan gezien het toch een lange termijn "belegging" is. Wat is wijsheid.
  donderdag 14 november 2013 @ 19:21:29 #184
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_133260950
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:15 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik heb mijn coins nog bij btc-e staan maar ik twijfel nu of ik ze lokaal in een wallen ga opslaan gezien het toch een lange termijn "belegging" is. Wat is wijsheid.
Gewoon zelf bewaren. Op een clean systeem een nieuwe wallet maken, goed wachtwoord er op en goed backupen. Is veel veiliger dan bij een exchange bewaren.
  donderdag 14 november 2013 @ 19:21:46 #185
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133260964
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:15 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik heb mijn coins nog bij btc-e staan maar ik twijfel nu of ik ze lokaal in een wallen ga opslaan gezien het toch een lange termijn "belegging" is. Wat is wijsheid.
Nooit coins op een webservice laten staan tenzij je daar een erg goede reden voor hebt.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  donderdag 14 november 2013 @ 19:26:59 #186
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133261162
In principe alles in wallet. Beetje zakgeld op exchange.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  donderdag 14 november 2013 @ 19:27:41 #187
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_133261186
Op BTC-e de laatste 24 uur veelal een BTC-koers van rond of iets boven de 400 dollar met soms een dip naar $380. Record staat vooralsnog op $411, maar het is uiteraard maar de vraag of dit record een lang leven beschoren is. Ik ga van 't weekeinde in ieder geval weer een kleine hoeveelheid BTC's bijkopen en hoop dan tegen de 0,1 stuks te zitten :+
pi_133261251
Ik heb m'n bitcoins gestored bij Blockchain.info. Lijkt mij dat ze betrouwbaar zijn (wordt gerund door een 26-jarige knul, maar kan geen negatieve reviews vinden op internet). Aangezien ik er niks van snap, waag ik mij nog niet aan het lokaal naar een wallet op USB stick op te slaan.

Als ik ergens een foutje maak, ben ik grote bedragen aan bitcoins kwijt. :o
pi_133261289
Hmmm koers buigt af naar het zuiden...
  donderdag 14 november 2013 @ 19:32:26 #190
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_133261394
Ik heb m'n cryptocoins staan op BTC-e en Cryptsy. Zal nu misschien in totaal 9 of 10 euro waard zijn dus nog geen ramp als ze ineens foetsie zijn. Ga wél een eigen wallet (Multibit want geen monsterlijke blockchain synchroniseren) regelen als de waarde stijgt ..
pi_133261454
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:30 schreef Faazz het volgende:
Hmmm koers buigt af naar het zuiden...
Lol er is nog steeds 5% erbij vandaag, moet het elke dag dan 10 tot 20% hoger gaan?

http://www.plus500.nl/Instruments/BTCUSD

Weet iemand of je naar Bitstamp het beste euro's kunt overmaken of gewoon een BTC kunt overmaken voor de handel?
pi_133261799
Het moet niks. Het gaat wel rap de andere kant op nu.
Niet ondenkbaar dat het wel eens een paar dagen achter elkaar 20% daalt ipv andersom.
pi_133261979
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:42 schreef Faazz het volgende:
Het moet niks. Het gaat wel rap de andere kant op nu.
Niet ondenkbaar dat het wel eens een paar dagen achter elkaar 20% daalt ipv andersom.
Niet zo negatief :')
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_133262068
Bij een daling van 2% meteen roepen dat hij wellicht de komende dagen 20% daalt :+
Het zou inderdaad kunnen, maar denk het niet ;)
pi_133262191
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:42 schreef Faazz het volgende:
Het moet niks. Het gaat wel rap de andere kant op nu.
Niet ondenkbaar dat het wel eens een paar dagen achter elkaar 20% daalt ipv andersom.
7% boven day low en 2% onder day high :)
pi_133262347
Ik ga vanavond er eens voor zitten om een wallet aan te maken. Ik zie een zorgloos rijk leventje voor me ;-)
pi_133262441
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:55 schreef Bombshell het volgende:
Ik ga vanavond er eens voor zitten om een wallet aan te maken. Ik zie een zorgloos rijk leventje voor me ;-)
Zat er in het begin ook allemaal mee te stunten. Maar het is echt te simpel. Download Multibit, gooi je coins naar dat adres. Zet er een wachtwoordje op. Sla die privé sleutel op zoveel mogelijk usb stickies en sd kaartjes op, ook met wachtwoord en je bent klaar.
In elke telefoon zit tegenwoordig wel een sd kaartje, heb dus die private key op 1 usb stick en 2 sd kaartjes staan (die niet meer in een telefoon zitten). Moet alleen nog 1 van die 3 ergens anders neerleggen, Mocht dit huis dan afbranden heb ik in ieder geval m'n bitcoins nog :9
pi_133262464
Oeps ;(
pi_133262611
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:58 schreef DarkNoize het volgende:
Oeps ;(
Wat? Huis afgefikt voordat je de stickjes veilig had opgeborgen? :D
pi_133262832
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 20:02 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Wat? Huis afgefikt voordat je de stickjes veilig had opgeborgen? :D
Hehehe, nee quote ipv edit :D
Heb trouwens gekeken, maar Happycoins.nl is met kopen en verkopen op dit moment niet gunstiger dan Bitonic.nl
Bitonic heeft zijn diensten wat mij betreft ookal meermaals bewezen, snelle levering en bij verkoop binnen een dag geld terug. Happycoins heb ik daarentegen geen ervaring mee.
pi_133264103
Wel jammer dat Thuisbezorgd.nl alle Bitcoins die ze ontvangen gelijk omzetten in euro's. Aan de andere kant natuurlijk ook wel begrijpelijk aangezien ze de restaurants natuurlijk ook in euro's uitbetalen.
pi_133264384
Net het filmpje wat ik eerder postte bekeken. Aanrader! Die Marc van der Chijs (In Vancouver gevestigde Nederlandse investeerder o.a. in bitcoin-startups) begrijpt het helemaal! _O_

pi_133265241
Hmm op enkele uren heeft de koers 17 dollar verloren, ben benieuwd hoe hard het nog zakt.
pi_133265313
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:03 schreef Rubenslash het volgende:
Hmm op enkele uren heeft de koers 17 dollar verloren, ben benieuwd hoe hard het nog zakt.
Nog steeds $10 erbij vandaag maar net een klein beetje op $415 verkocht, eerste order op Bitstamp :)

[ Bericht 0% gewijzigd door WebBeestje op 14-11-2013 21:18:36 ]
pi_133265460
plop?
pi_133265530
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:08 schreef Stokkie_ het volgende:
plop?

?
pi_133265714
Hey, http://bitcoinwisdom.com heeft bovenin bij BTCChina ook de dollarkoers erbij gezet. Handig!
  donderdag 14 november 2013 @ 21:13:32 #208
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_133265730
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 20:42 schreef Tourniquet het volgende:
Net het filmpje wat ik eerder postte bekeken. Aanrader! Die Marc van der Chijs (In Vancouver gevestigde Nederlandse investeerder o.a. in bitcoin-startups) begrijpt het helemaal! _O_

Heb het filmpje ook gekeken. Op het einde hebben ze het over een bedrijf genaamd t-let ofzo? Wil daar meer info over zoeken maar weet niet hoe je het spelt en met google kom ik ook niet ver. :{
  donderdag 14 november 2013 @ 21:13:34 #209
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_133265732
De trollbox (BTC-e) schreeuwt weer moord en brand ("crash, craaaaash ... !!!"), dit omdat de koers in een tijdsbestek van 2 uur een dollar of 10-15 gezakt is :+
pi_133265881
Haha, van dit soort berichten in de trollbox: "winklevoss just sold www.cnn.com/money/bitcoin/winkelvoss-sell-btc-holdings.html"
pi_133265900
Edit
pi_133265923
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:13 schreef Mender het volgende:

[..]

Heb het filmpje ook gekeken. Op het einde hebben ze het over een bedrijf genaamd t-let ofzo? Wil daar meer info over zoeken maar weet niet hoe je het spelt en met google kom ik ook niet ver. :{
https://www.tealet.com
  donderdag 14 november 2013 @ 21:19:11 #213
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_133265975
quote:
thanks! ^O^
  donderdag 14 november 2013 @ 21:21:20 #214
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_133266085
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 20:42 schreef Tourniquet het volgende:
Net het filmpje wat ik eerder postte bekeken. Aanrader! Die Marc van der Chijs (In Vancouver gevestigde Nederlandse investeerder o.a. in bitcoin-startups) begrijpt het helemaal! _O_

Die vent met die mooie bril hakkelt en stoot maar door, maar krijgt niets fatsoenlijk uitgelegd :')
  donderdag 14 november 2013 @ 21:25:23 #215
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133266261
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:17 schreef _superboer_ het volgende:
Haha, van dit soort berichten in de trollbox: "winklevoss just sold www.cnn.com/money/bitcoin/winkelvoss-sell-btc-holdings.html"
$3 TOMORROW!! SELL SELL SELL!!!!!@!!!1!!1!!!$!!EINZ!!
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133269117
Mocht iemand trouwens interesse hebben om artikelen voor een Bitcoinsite te schrijven, neem dan even contact op via DM :)
pi_133269464
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:25 schreef _superboer_ het volgende:
Mocht iemand trouwens interesse hebben om artikelen voor een Bitcoinsite te schrijven, neem dan even contact op via DM :)
Uitbetaling in BTC?
pi_133269720
quote:
6s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:32 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Uitbetaling in BTC?
Valt eventueel over te spreken ;)
  donderdag 14 november 2013 @ 23:04:17 #219
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_133270780
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:02 schreef Tourniquet het volgende:
Net in de trein kwam ik weer wat leuke dingen tegen:

- Artikel in de Wall Street Journal over echtpaar wat 100 dagen op alleen bitcoin heeft geleefd, inclusief een wereldreis: http://online.wsj.com/art(...)hpp_MIDDLESecondNews

- Er komt wellicht binnenkort een Nederlandse bitcoin payment processor, getuige deze tweet:
bramk twitterde op donderdag 14-11-2013 om 14:44:34 @erwblo @stekel btw, de eerste Nederlandse BTC/LTC payment processor zou binnenkort zomaar eens een feit kunnen zijn ;) reageer retweet
- Special over bitcoin van Fast Moving Targets (tech/innovatie platform van Erwin Blom en Roeland Stekelenburg)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie en duidelijke uitleg!
The best firms advertise the least...
pi_133271503
Vers van de pers:

New York overweegt invoeren van 'Bitlicense' voor bitcoins http://nu.nl/tech/3629151(...)icense-bitcoins.html via @NUnl
  donderdag 14 november 2013 @ 23:31:05 #221
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133272073
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:20 schreef WebBeestje het volgende:
Vers van de pers:

New York overweegt invoeren van 'Bitlicense' voor bitcoins http://nu.nl/tech/3629151(...)icense-bitcoins.html via @NUnl
Grote kans dat ze het willen proberen om iedereen die met Bitcoins wil betalen zich te laten registreren.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133272709
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:31 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Grote kans dat ze het willen proberen om iedereen die met Bitcoins wil betalen zich te laten registreren.
Misschien in ruil voor bescherming zoals een garantiestelsel maar dan dus ook belastingen kunnen heffen.
  donderdag 14 november 2013 @ 23:50:13 #223
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_133272816
Belasting op vermogen is toch maar 1.2% op boven ~21k. Geen probleem
  donderdag 14 november 2013 @ 23:56:15 #224
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133273036
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:47 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Misschien in ruil voor bescherming zoals een garantiestelsel maar dan dus ook belastingen kunnen heffen.
Ze willen een lijstje aanleggen van iedereen die met Bitcoin betaald. ING filtert er ook al op. Ik hoef me toch ook niet te registreren als ik bij de super met cash wil betalen.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133273156
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:20 schreef WebBeestje het volgende:
Vers van de pers:

New York overweegt invoeren van 'Bitlicense' voor bitcoins http://nu.nl/tech/3629151(...)icense-bitcoins.html via @NUnl
quote:
99s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:50 schreef Burrito het volgende:
Belasting op vermogen is toch maar 1.2% op boven ~21k. Geen probleem
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:56 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ze willen een lijstje aanleggen van iedereen die met Bitcoin betaald. ING filtert er ook al op. Ik hoef me toch ook niet te registreren als ik bij de super met cash wil betalen.
Ik denk inderdaad dat dit een ontwikkeling is die niet ten goede komt voor de ontwikkeling/inburgering van bitcoin. Je moet dingen niet moeilijker willen maken als ze makkelijk zijn.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_133273214
Copy-paste van https://www.piratenpartij.nl/blog/dirk-poot/help-giro-555-aan-bitcoins:

quote:
Op donderdag 14 november 2013 01:41 schreef Dirk Poot (van de Piratenpartij) het volgende:

HELP GIRO 555 AAN BITCOINS

Er zijn al veel manieren om te doneren aan Giro 555. Ideal, creditcard, of een klassieke bankoverschrijving naar het bekende gironummer.
Aan dit overzicht van klassieke betaalmethodes wil de Piratenpartij graag een moderne donatiemogelijkheid toevoegen, Bitcoin. Je kunt er tegenwoordig zelfs pizza mee bestellen, dus waarom niet ook aan het goede doel doneren?


Alle bitcoins die binnenkomen op 1G555vgaeBPazg3GHJpS3uWXnNti6GWCS1 zullen door ons worden overgemaakt aan Giro 555. De opbrengst komt ten goede aan de actie “Help slachtoffers ramp Filipijnen”. Als de Samenwerkende Hulporganisaties dat willen kunnen wij ze ook helpen met het opzetten van hun eigen Bitcoin-wallet. De opgehaalde bitcoins worden dan gewoon doorgestort.

Eén van de voordelen van Bitcoin is dat iedereen kan zien hoeveel we ophalen en doorsturen en dat dus achteraf heel eenvoudig te controleren is dat er niets aan de strijkstok is blijven hangen. Hier vindt je het overzicht van alle transacties op het Bitcoin donatie adres: 1G555vgaeBPazg3GHJpS3uWXnNti6GWCS1

Als je al een tijdje aan het overwegen was eens iets te gaan doen met Bitcoin dan is dit een mooie gelegenheid om het eens te proberen. Je hebt van niemand toestemming nodig en je hoeft je niet te identificeren. Je installeert de software op je telefoon of computer, je koopt wat bitcoins en stuurt een deel naar het donatie adres.

De meest anonieme manier om bitcoins te kopen met contant geld is via Localbitcoins.com. Daarnaast zijn er nog veel andere mogelijkheden om aan bitcoins te komen.

Als je een oudgediende bent op het gebied van Bitcoin is de kans groot dat je de afgelopen tijd regelmatig hebt zitten uitrekenen hoeveel winst je de afgelopen maanden hebt gemaakt op je eerste investering.

Dit is een kans om een stukje van die winst te gebruiken om mensen in nood te helpen, en tegelijk te laten zien dat Bitcoin écht geld is waar echte problemen mee opgelost kunnen worden.
Ten slotte, als je nog niet gedoneerd hebt 'omdat ze geen Bitcoin accepteren' is dat excuus niet meer geldig.

Doneren dus!

Lijkt me een prima initiatief.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133273370
Wie controleert dat dan ook? :P
  vrijdag 15 november 2013 @ 00:08:08 #228
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133273427
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 00:06 schreef Robuustheid het volgende:
Wie controleert dat dan ook? :P
Wie controleert wat?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133276073
1G555vgaeBPazg3GHJpS3uWXnNti6GWCS1

Giro 555 via BTC.

-edit- al gepost zie ik.
జ్ఞ‌ా
  vrijdag 15 november 2013 @ 07:38:45 #231
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133276174
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 07:12 schreef µ het volgende:
1G555vgaeBPazg3GHJpS3uWXnNti6GWCS1

Giro 555 via BTC.

-edit- al gepost zie ik.
No. Transactions 6
Total Received 0.35848678 BTC

https://blockchain.info/a(...)3GHJpS3uWXnNti6GWCS1
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133276412
ik wil graag litecoins kopen
waar kan ik dit het beste doen (grote aantallen)
  vrijdag 15 november 2013 @ 08:11:50 #233
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133276428
Btc-e.com
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 15 november 2013 @ 08:12:15 #234
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133276433
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 08:10 schreef drheisenberg het volgende:
ik wil graag litecoins kopen
waar kan ik dit het beste doen (grote aantallen)
Voor grote aantallen bijna altijd op een exchange.
Btc-e zit geloof ik normaal vrij aardig in de LTC prijzen.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  vrijdag 15 november 2013 @ 08:12:32 #235
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133276438
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 00:08 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Wie controleert wat?
Wie zegt dat dat geld daadwerkelijk op 555 komt ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133276449
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 08:12 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Voor grote aantallen bijna altijd op een exchange.
Btc-e zit geloof ik normaal vrij aardig in de LTC prijzen.
Ja, daar probeer ik het. Alleen ik weet niet hoe je geld toe kunt voegen. Ik zie nergens een PayPal of iDeal of Credit Card optie :(.

En BTC lijkt mij wel goed. Ik ben van plan om voor 1000 Euro litecoins te kopen.
  vrijdag 15 november 2013 @ 08:16:40 #237
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133276465
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 08:14 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

Ja, daar probeer ik het. Alleen ik weet niet hoe je geld toe kunt voegen. Ik zie nergens een PayPal of iDeal of Credit Card optie :(.

En BTC lijkt mij wel goed. Ik ben van plan om voor 1000 Euro litecoins te kopen.
https://btc-e.com/page/2

Getting started
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 15 november 2013 @ 08:21:28 #238
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133276505
Beetje wispelturige prijs. Kakte vorige week de prijs ook niet enorm in op vrijdag?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133276525
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 08:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

https://btc-e.com/page/2

Getting started
Wat een aids uitleg.
Ik kan geen credit card, paypal of ideal gebruiken om geld toe te voegen. Hoe the FUCK kan ik dan kopen? Ik doe niet aan die Western Union bull shit of international bank transfers, dat duurt sowieso al 5 werkdagen :').

Is er geen optie om gewoon met je CC geld toe te voegen? Hoe kopen jullie je BTC/LTC, hoe funden jullie je account?
pi_133276527
Een groot deel van mijn BTC inmiddels op Bitstamp omgezet naar USD, even afwachten of die $420 makkelijk te doorbreken is en anders hopelijk wat lager inkopen.
  vrijdag 15 november 2013 @ 08:30:22 #241
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133276589
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 08:24 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

Wat een aids uitleg.
Ik kan geen credit card, paypal of ideal gebruiken om geld toe te voegen. Hoe the FUCK kan ik dan kopen? Ik doe niet aan die Western Union bull shit of international bank transfers, dat duurt sowieso al 5 werkdagen :').

Is er geen optie om gewoon met je CC geld toe te voegen? Hoe kopen jullie je BTC/LTC, hoe funden jullie je account?
iDEAL is alleen voor Nederland. En je gaat nergens Bitcoins/Litecoins met CC of PayPal kunnen kopen ivm chargebacks.

Wat je zou kunnen doen (maar kost wel meer) is BTC bij Bitonic kopen, die naar BTC-e zetten en er daar LTC van maken.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133276616
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 08:30 schreef Maxbet het volgende:

[..]

iDEAL is alleen voor Nederland. En je gaat nergens Bitcoins/Litecoins met CC of PayPal kunnen kopen ivm chargebacks.

Wat je zou kunnen doen (maar kost wel meer) is BTC bij Bitonic kopen, die naar BTC-e zetten en er daar LTC van maken.
Kan ik niet gewoon geld op Payeer zetten via mijnCC, en dan Payeer gebruiken om LTC te kopen
pi_133276619
Waarom zou je eigenlijk LTC kopen? Sommigen denken vaak (in ieder geval bij aandelen) als ik er maar veel kan kopen, uiteindelijk maakt het niet uit of 100 LTC van bv. ¤3 met 10% stijgen of 1 BTC van ¤300 met 10% stijgt :)
  vrijdag 15 november 2013 @ 08:34:35 #244
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133276636
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 08:32 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

Kan ik niet gewoon geld op Payeer zetten via mijnCC, en dan Payeer gebruiken om LTC te kopen
Koop gewoon BTC bij bitonic.nl
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133276647
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 08:32 schreef WebBeestje het volgende:
Waarom zou je eigenlijk LTC kopen? Sommigen denken vaak (in ieder geval bij aandelen) als ik er maar veel kan kopen, uiteindelijk maakt het niet uit of 100 LTC van bv. ¤3 met 10% stijgen of 1 BTC van ¤300 met 10% stijgt :)
Risicospreiding.
Kans is kleiner dat 1 BTC die al enorm duur is, nog verder stijgt.
Voor 400 euro, krijg je 1 Bitcoin. Als die ene bitcoin 10% stijgt, heb je wel 40 EUR winst.
Maar wat als je voor 400 Euro, 100 LTC koopt, en die LTC's na 1.5 jaar ieder 50 Euro waard zijn?
Dan heb je 4600 Euro winst ;).
pi_133276732
Hoe kun je zeggen dat BTC enorm duur is? Voor dit moment denk ik dat we misschien een correctie kunnen verwachten maar er is niks te zeggen wat de fundamentele waarde is.
  vrijdag 15 november 2013 @ 08:55:15 #247
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133276847
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 08:32 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

Kan ik niet gewoon geld op Payeer zetten via mijnCC, en dan Payeer gebruiken om LTC te kopen
Zie ik er uit als de helpdesk van BTC-e? Ik heb je gezegd hoe ik het zou doen, neem anders lekker contact met hun op dat de service die ze leveren kut is.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133277081
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 08:35 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

Risicospreiding.
Kans is kleiner dat 1 BTC die al enorm duur is, nog verder stijgt.
Voor 400 euro, krijg je 1 Bitcoin. Als die ene bitcoin 10% stijgt, heb je wel 40 EUR winst.
Maar wat als je voor 400 Euro, 100 LTC koopt, en die LTC's na 1.5 jaar ieder 50 Euro waard zijn?
Dan heb je 4600 Euro winst ;).
Wat een onzin, koop dan voor 400 euro 100 bitcoincenten en hoop dat die over 1,5 jaar 50 euro waard zijn...
  vrijdag 15 november 2013 @ 09:15:51 #249
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_133277094
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 08:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Beetje wispelturige prijs. Kakte vorige week de prijs ook niet enorm in op vrijdag?
Groeistuipen :P
pi_133277422
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:14 schreef _superboer_ het volgende:

[..]

Wat een onzin, koop dan voor 400 euro 100 bitcoincenten en hoop dat die over 1,5 jaar 50 euro waard zijn...
Haha, hoe dom ben jij.
Als 1 bitcoin 10% stijgt, dan stijgt 1 bitcoin cent ook met 10% van de oorspronkelijke waarde, en niet met de waardestijging van een volledige bitcoin.

Dat is hetzelfde als zeggen dat 1 eurocent 1.35 dollar waard is omdat 1 euro dat ook is :') x999
pi_133277429
Ik heb 1000euro overgeboekt, maar het kan gvd 3 werkdagen duren, ze moeten goedkeuring van mijn bank hebben oid

gvd gvd gvd!!1
  vrijdag 15 november 2013 @ 09:41:06 #252
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133277454
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:39 schreef drheisenberg het volgende:
Ik heb 1000euro overgeboekt, maar het kan gvd 3 werkdagen duren, ze moeten goedkeuring van mijn bank hebben oid

gvd gvd gvd!!1
Ik blijf het wel knap vinden dat je even zonder in te lezen gewoon ¤1000 in iets pomp waarvan je krap 2 uur geleden nog geen idee had wat het was.

Niet komen huilen als het fout gaat aub.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133277496
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:39 schreef drheisenberg het volgende:
Ik heb 1000euro overgeboekt, maar het kan gvd 3 werkdagen duren, ze moeten goedkeuring van mijn bank hebben oid

gvd gvd gvd!!1
Grow up :D
pi_133277520
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:41 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ik blijf het wel knap vinden dat je even zonder in te lezen gewoon ¤1000 in iets pomp waarvan je krap 2 uur geleden nog geen idee had wat het was.

Niet komen huilen als het fout gaat aub.
risico's moet je nemen, soms ontwijken >:)
iedereen is enthousiast over litecoine, paar maanden geleden wou ik btc kopen, niet gedaan
had ik het wel gedaan, had ik nu 3-5k winst

zelfde voor twitter aandelen

Dus wil nu even snel handelen :P

Het ergste dat kan gebeuren is dat ik 1000 euro kwijt raak.
Ga je niet dood van xD
  vrijdag 15 november 2013 @ 09:47:24 #255
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133277558
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:45 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

risico's moet je nemen, soms ontwijken begrijpen.
iedereen is enthousiast over litecoine, paar maanden geleden wou ik btc kopen, niet gedaan
had ik het wel gedaan, had ik nu 3-5k winst

zelfde voor twitter aandelen

Dus wil nu even snel handelen :P

Het ergste dat kan gebeuren is dat ik 1000 euro kwijt raak.
Ga je niet dood van xD
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  vrijdag 15 november 2013 @ 09:47:43 #256
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_133277566
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:38 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

Haha, hoe dom ben jij.
Als 1 bitcoin 10% stijgt, dan stijgt 1 bitcoin cent ook met 10% van de oorspronkelijke waarde, en niet met de waardestijging van een volledige bitcoin.

Dat is hetzelfde als zeggen dat 1 eurocent 1.35 dollar waard is omdat 1 euro dat ook is :') x999
Ligt het aan mij of heeft hij het niet over 10%? :')
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_133277620
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:45 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

risico's moet je nemen, soms ontwijken >:)
iedereen is enthousiast over litecoine, paar maanden geleden wou ik btc kopen, niet gedaan
had ik het wel gedaan, had ik nu 3-5k winst

zelfde voor twitter aandelen

Dus wil nu even snel handelen :P

Het ergste dat kan gebeuren is dat ik 1000 euro kwijt raak.
Ga je niet dood van xD
Dus jij denkt dat er veel beleggers waren die met aandelen Twitter veel hebben verdiend? 8)7
pi_133277644
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:50 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat er veel beleggers waren die met aandelen Twitter veel hebben verdiend? 8)7
waar heb ik gezegd veel beleggers!?
maar vast wel een aantal :d
pi_133277740
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:51 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

waar heb ik gezegd veel beleggers!?
maar vast wel een aantal :d
Jij moet je eerst beter inlezen voordat je domme uitspraken doet :) aan Twitter hebben bijna geen beleggers goed kunnen verdienen tot nu toe.
pi_133277747
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:56 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Jij moet je eerst beter inlezen voordat je domme uitspraken doet :) aan Twitter hebben bijna geen beleggers goed kunnen verdienen tot nu toe.
bijna geen betekent niets
jij moet dus beter leren lezen want ik schrijf ''een aantal''
blinde
pi_133277786
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:57 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

bijna geen betekent niets
jij moet dus beter leren lezen want ik schrijf ''een aantal''
blinde
Kneusje, sinds de beursgang van Twitter:

Hoogste koers 50 --- 7-11-2013 (op de dag dat Twitter naar de beurs ging)
Laagste koers 39,41 --- 11-11-2013

Koers nu: $44.69 dat is echt een groot succes geweest 8)7
  vrijdag 15 november 2013 @ 10:07:15 #262
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133277920
Naar ventje.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  vrijdag 15 november 2013 @ 10:09:38 #263
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133277959
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Naar ventje.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133278260
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Naar ventje.
Die echt 15 is ofzo en met papa's CC wat wil kopen, want papa is toch altijd aan het werk, dus die merkt toch niks.
pi_133278323
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:38 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

Haha, hoe dom ben jij.
Als 1 bitcoin 10% stijgt, dan stijgt 1 bitcoin cent ook met 10% van de oorspronkelijke waarde, en niet met de waardestijging van een volledige bitcoin.

Dat is hetzelfde als zeggen dat 1 eurocent 1.35 dollar waard is omdat 1 euro dat ook is :') x999
Ik gebruik het om aan te tonen dat jou bewering complete onzin is. Dat 1 Litecoin een waarde heeft van 4 dollar, en 1 Bitcoin een waarde van 400 dollar zegt niks over hoe makkelijk het kan stijgen.
pi_133278336
Negeer die jongen toch gewoon. O+
  vrijdag 15 november 2013 @ 10:35:54 #267
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133278464
Wat is deze.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133278650
Als je zelf wil minen is LTC zeker interessant en er is op den duur denk ik ook best ruimte voor meerdere alt. currencies, maar als beleggingsmiddel betwijfel ik het of de return net zo spectaculair zal zijn als die van Bitcoin. Zolang er geen serieuze flaws in Bitcoin gevonden worden zal het voor een bedrijf bijvoorbeeld geen reden zijn om opeens voor Litecoin te kiezen in plaats van Bitcoin.
pi_133278771
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:44 schreef Tourniquet het volgende:
Als je zelf wil minen is LTC zeker interessant en er is op den duur denk ik ook best ruimte voor meerdere alt. currencies, maar als beleggingsmiddel betwijfel ik het of de return net zo spectaculair zal zijn als die van Bitcoin. Zolang er geen serieuze flaws in Bitcoin gevonden worden zal het voor een bedrijf bijvoorbeeld geen reden zijn om opeens voor Litecoin te kiezen in plaats van Bitcoin.
Ja maar litecoin staat op 4 ipv 400, dus die kan nog 396 stijgen en bitcoin niet!!11!!1
  † In Memoriam † vrijdag 15 november 2013 @ 10:54:26 #270
230491 Zith
pls tip
pi_133278867
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:38 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

Haha, hoe dom ben jij.
Als 1 bitcoin 10% stijgt, dan stijgt 1 bitcoin cent ook met 10% van de oorspronkelijke waarde, en niet met de waardestijging van een volledige bitcoin.

Dat is hetzelfde als zeggen dat 1 eurocent 1.35 dollar waard is omdat 1 euro dat ook is :') x999
_O_ deze man weet
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † vrijdag 15 november 2013 @ 10:58:13 #271
230491 Zith
pls tip
pi_133278932
LTC vs BTC.

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 15 november 2013 @ 11:21:22 #272
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133279355
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:58 schreef Zith het volgende:
LTC vs BTC.

[ afbeelding ]
Wat is het verschil nu tussen litecoin en bitcoin.

Op die chart,wat zijn de groene en vierkante blokjes?

Ik ben nu zelf bezig met het mining van BTC, maar dat gaat nooit iets worden, gebeurt LTC minen hetzelfde als BTC?
  vrijdag 15 november 2013 @ 11:23:27 #273
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133279405
Ach. Het kost teveel moeite voor wat je ervoor terug krijgt. Tenminste dat is mijn mening. Beetje goudkoorts idee. En de stroomprijzen zijn ook niet gering.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  vrijdag 15 november 2013 @ 11:25:18 #274
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133279442
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 11:23 schreef SosuaCafe het volgende:
Ach. Het kost teveel moeite voor wat je ervoor terug krijgt. Tenminste dat is mijn mening. Beetje goudkoorts idee. En de stroomprijzen zijn ook niet gering.
Voor BTC ben ik het helemaal met je eens. LTC daarentegen, als je een klein voorraadje aan wilt leggen, moet je ze nu kopen/minen.

Kan best zo zijn dat die kleine investering wat je nu doet tegen het einde wanneer de LTC tegen zijn max aangaat de waarde zal stijgen en je er wat geld uit kan halen. :)
pi_133279449
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 11:21 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Wat is het verschil nu tussen litecoin en bitcoin.

Op die chart,wat zijn de groene en vierkante blokjes?

Ik ben nu zelf bezig met het mining van BTC, maar dat gaat nooit iets worden, gebeurt LTC minen hetzelfde als BTC?
Ja, wel met andere software. Als je het wilt doen zou ik het wel bij een pool doen want zelf ga je waarschijnlijk nooit een block vinden. Het is alleen niet echt rendabel meer zoals hierboven aangegeven.
pi_133279451
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 11:23 schreef SosuaCafe het volgende:
Ach. Het kost teveel moeite voor wat je ervoor terug krijgt. Tenminste dat is mijn mening. Beetje goudkoorts idee. En de stroomprijzen zijn ook niet gering.
Zie maar eens hoeveel van die mine-troep op Marktplaats in de verkoop staat, heus niet omdat het nog zo goed loopt.
pi_133279507
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:59 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Kneusje, sinds de beursgang van Twitter:

Hoogste koers 50 --- 7-11-2013 (op de dag dat Twitter naar de beurs ging)
Laagste koers 39,41 --- 11-11-2013

Koers nu: $44.69 dat is echt een groot succes geweest 8)7
hahahaha kk mongool
twitter ging open op iets van 27 dollar domme schaap
  † In Memoriam † vrijdag 15 november 2013 @ 11:30:58 #279
230491 Zith
pls tip
pi_133279558
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 11:28 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

hahahaha kk mongool
twitter ging open op iets van 27 dollar domme schaap
_O_ deze man weet hoe IPOs werken
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133279630
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 11:28 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

hahahaha kk mongool
twitter ging open op iets van 27 dollar domme schaap
_O-
pi_133279701
mensen mijn 1000euro staat nog steeds niet op btc-e
ik heb dat via mijn mastercard eropgezet via payeer en liquidpay, maar ik zie helemaal niks, is al uren geleden

Hoe krijg ik er snel geld op? Ik wil VANDAAG kopen.
Maar je kunt niet direct geld starten met een creditcard of ideal of paypal
Wat een BS... !!

Hoe kopen jullie via btc-e?!
  vrijdag 15 november 2013 @ 11:39:13 #282
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133279721
Is de wallet voor BTC en LTC hetzelfde?
pi_133279725
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 11:38 schreef drheisenberg het volgende:
mensen mijn 1000euro staat nog steeds niet op btc-e
ik heb dat via mijn mastercard eropgezet via payeer en liquidpay, maar ik zie helemaal niks, is al uren geleden

Hoe krijg ik er snel geld op? Ik wil VANDAAG kopen.
Maar je kunt niet direct geld starten met een creditcard of ideal of paypal
Wat een BS... !!

Hoe kopen jullie via btc-e?!
verdwijn
pi_133279745
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 11:28 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

hahahaha kk mongool
twitter ging open op iets van 27 dollar domme schaap
Toon maar aan want de opening was bij lange na niet $27, hoe oud ben je eigenlijk?

Zucht, om moe van te worden hoe dom sommige mensen zijn: http://www.google.com/fin(...)i=1vqFUvG5JtLCwAPvQg

[ Bericht 16% gewijzigd door WebBeestje op 15-11-2013 11:45:22 ]
pi_133279887
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 11:38 schreef drheisenberg het volgende:
mensen mijn 1000euro staat nog steeds niet op btc-e
ik heb dat via mijn mastercard eropgezet via payeer en liquidpay, maar ik zie helemaal niks, is al uren geleden

Hoe krijg ik er snel geld op? Ik wil VANDAAG kopen.
Maar je kunt niet direct geld starten met een creditcard of ideal of paypal
Wat een BS... !!

Hoe kopen jullie via btc-e?!
pi_133280153
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 11:38 schreef drheisenberg het volgende:
mensen mijn 1000euro staat nog steeds niet op btc-e
ik heb dat via mijn mastercard eropgezet via payeer en liquidpay, maar ik zie helemaal niks, is al uren geleden

Hoe krijg ik er snel geld op? Ik wil VANDAAG kopen.
Maar je kunt niet direct geld starten met een creditcard of ideal of paypal
Wat een BS... !!

Hoe kopen jullie via btc-e?!
Kan jij überhaupt lezen? Of Google gebruiken?
pi_133280270
Ok het geld is er maar het duurt nog 3 dagen voor ik het kan gebruiken gvd

Vraagje:

Als ik via een NL shop met gebruik van iDeal een bitcoin koop, en deze bitcoin dan stort op BTC-e, en daarmee Litecoins koop, is dat mogelijk!/
pi_133280288
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 11:38 schreef drheisenberg het volgende:
mensen mijn 1000euro staat nog steeds niet op btc-e
ik heb dat via mijn mastercard eropgezet via payeer en liquidpay, maar ik zie helemaal niks, is al uren geleden

Hoe krijg ik er snel geld op? Ik wil VANDAAG kopen.
Maar je kunt niet direct geld starten met een creditcard of ideal of paypal
Wat een BS... !!

Hoe kopen jullie via btc-e?!
Haha, zonder vooronderzoek geld geven aan één of andere vage Russische payment processor. _O-

Maar ach:

quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:45 schreef drheisenberg het volgende:

Het ergste dat kan gebeuren is dat ik 1000 euro kwijt raak.
Ga je niet dood van xD
pi_133280292
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:05 schreef drheisenberg het volgende:
Ok het geld is er maar het duurt nog 3 dagen voor ik het kan gebruiken gvd

Vraagje:

Als ik via een NL shop met gebruik van iDeal een bitcoin koop, en deze bitcoin dan stort op BTC-e, en daarmee Litecoins koop, is dat mogelijk!/
Die oplossing was je al gegeven knuppel!
pi_133280320
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:06 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Haha, zonder vooronderzoek geld geven aan één of andere vage Russische payment processor. _O-

Maar ach:

[..]

heb net de rabobank gebeld
zij vertelden dat als het een oplichting blijkt, zij een procedure zullen starten en het bedrijf 60 dagen geven om te reageren en uitleg te geven

als ze niet in staat zijn, wordt het geld gewoon teruggestort
pi_133280328
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:06 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Die oplossing was je al gegeven knuppel!
Is bitonic een goede/betrouwbare site?
pi_133280339
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:07 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

Is bitonic een goede/betrouwbare site?
Ja
pi_133280347
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:07 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

Is bitonic een goede/betrouwbare site?
nee, echt onwijs slecht enzo, buhhh
pi_133280349
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:07 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

Is bitonic een goede/betrouwbare site?
:Y
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_133280361
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:07 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

Is bitonic een goede/betrouwbare site?
:N
pi_133280376
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:07 schreef drheisenberg het volgende:

[..]

Is bitonic een goede/betrouwbare site?
:N
pi_133280401
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:05 schreef drheisenberg het volgende:
Ok het geld is er maar het duurt nog 3 dagen voor ik het kan gebruiken gvd

Vraagje:

Als ik via een NL shop met gebruik van iDeal een bitcoin koop, en deze bitcoin dan stort op BTC-e, en daarmee Litecoins koop, is dat mogelijk!/
Doe jij altijd eerst, en denk je dan na? Of doe je het ook weleens andersom? Je komt hier binnen met een attitude alsof je het wiel hebt uitgevonden, maar uit je acties blijkt dat je nog te dom bent om te kakken. Als je even had gegoogled, of uberhaupt bij BTC-E de FAQ had gelezen had je geweten dat het soms even kan duren voor het geld er is, zeker als je via allerlei omwegen er geld op probeert te krijgen. Je maakt echt alle beginnersfouten die je kán maken, en dan nog een grote muil tegen mensen die proberen al je domme vraagjes netjes te beantwoorden.
pi_133280424
4
pi_133280428
3
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:12:15 #300
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133280436
0
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133280440
wat is een goed online portemonnee ik ga ff 3 bitcoins kopen via bitonic
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')