abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 november 2013 @ 15:48:38 #226
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_133413343
Ik vond het echt een hele saaie aflevering :')
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_133413465
Wat is er met Bony gebeurd?
Young bloods everywhere....
pi_133414642
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:51 schreef wonton het volgende:
Wat is er met Bony gebeurd?
Wie is Bony?
Gewoon normaal doen ja.
pi_133414782
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Wie is Bony?
Young bloods everywhere....
pi_133414798
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Wie is Bony?
Die grote neger, maat van die Mexicaan.
pi_133414940
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:34 schreef wonton het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oohhhja.
Gewoon normaal doen ja.
pi_133416118
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:34 schreef wonton het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
pi_133416913
Ik zat toch de hele tijd te wachten op het moment dat hij eventjes doordraait en het hele gezinnetje omlegt.
Na alles wat hij geflikt heeft het afgelopen seizoen, met als finale het koelbloedig omleggen van zijn eigen crew, hebben ze Gov voor mij toch in het "geschifte onberekenbare psycho" hokje gepropt.

Vind deze huisje boompje beesje "karakterontwikkeling" en bonding daarom een beetje nep en zwakjes en eigenlijk compleet out of character.
  Moderator dinsdag 19 november 2013 @ 17:49:15 #234
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133417084
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Hoort er inderdaad wel in. Dat wijst er toch op dat hij binnenkort weer bij de gevangenis opduikt?

Die ratten waren toch door één van die meisjes gedaan, door dat meisje dat de walkers ook voornamen gaf?
het is nog niet bekend wie dat gedaan heeft

quote:
10s.gif Op dinsdag 19 november 2013 12:30 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Met de ratten denk ik niet. Dat kwam van binnen door iemand met een zaklamp :P
kan dat hij nog een vriendje binnen heeft zitten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 19 november 2013 @ 17:49:52 #235
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_133417104
Het is juist niet out of character.

Het hele vorige seizoen werd al duidelijk dat het enige waar de hij om geeft zijn dochtertje en macht is en daar uit voortvloeiend wraak op de mensen die hem dat af hebben genomen.

Aangezien dat gezin dit niet van hem heeft afgenomen heeft hij ook geen reden om hen te doden. Sterker nog, hij vindt in het gezin en met name het meisjes een surrogaat voor hetgeen hem is afgenomen.

edit: geen reden
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_133417114
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
Het is juist niet out of character.

Het hele vorige seizoen werd al duidelijk dat het enige waar de hij om geeft zijn dochtertje en macht is en daar uit voortvloeiend wraak op de mensen die hem dat af hebben genomen.

Aangezien dat gezin dit niet van hem heeft afgenomen heeft hij ook reden om hen te doden. Sterker nog, hij vindt in het gezin en met name het meisjes een surrogaat voor hetgeen hem is afgenomen.
Geen* reden bedoel je.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 19 november 2013 @ 17:51:10 #237
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_133417137
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:50 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Geen* reden bedoel je.
Klopt. ^O^
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 19 november 2013 @ 18:09:39 #238
1234 HiZ
Istanbullu
pi_133417651
Ik moet zeggen dat ik de aflevering ook begreep als een poging om de Governor nu te gaan neerzetten als een persoon waar we wat om moeten gaan geven in plaats van een gekke tegenstander die je wel moet haten.
  dinsdag 19 november 2013 @ 18:13:28 #239
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_133417755
Governor was altijd al cool, maar nu helemaal!
opgezegd@fok.nl
pi_133417875
Governor was altijd saai maar dat hij "alleen" op pad is maakt het een stuk fijner. Jammer dat die verschrikkelijke groepsdynamiek alweer op het punt staat om terug te komen.

Jammer ook dat hij aan het eind alweer die vervelende mexicaan tegenkwam.
Conscience do cost.
pi_133418231
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
Het is juist niet out of character.

Het hele vorige seizoen werd al duidelijk dat het enige waar de hij om geeft zijn dochtertje en macht is en daar uit voortvloeiend wraak op de mensen die hem dat af hebben genomen.

Aangezien dat gezin dit niet van hem heeft afgenomen heeft hij ook geen reden om hen te doden. Sterker nog, hij vindt in het gezin en met name het meisjes een surrogaat voor hetgeen hem is afgenomen.

edit: geen reden
Die doorzichtige dochter-meisje surrogaat situatie heb ik ook wel door, maar dat maakt het nog niet in character.
De Governor werd neergezet als een high functioning sociopath. Hij kon actief charismatisch en charmant zijn als hij wilde maar dat was een act, hij was tegelijkertijd wreed, sadistisch, machtsbelust en opportunistisch zonder geweten, met als twist zombiehoofden in tanks een dochtercomplexje, ja.
Daarna draaide hij compleet door en maaide de helft van zijn dorp neer, oke, daarin kan ik meekomen.

Maar om hem nu als een "geschaafde ziel, kwetsbaar maar toch ook sterk" typetje met een "stille wateren, diepe gronden" woordloze charme neer te zetten, die (schijnbaar) echte persoonlijke banden vormt, sorry, ik kan het niet verenigen, het is precies het tegenovergestelde.
  Moderator dinsdag 19 november 2013 @ 18:45:52 #242
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133418625
in Woodbury gedroeg hij zich niet heel erg anders toch??

hij sprak alleen wat meer maar op het eerste gezicht was het ook een goede gozer die het beste met iedereen voor had zolang het hem uitkwam, ik denk dat hij gewoon weer opnieuw begonnen is (vandaar ook de nieuwe naam)

de vraag is wat hij doet als de dames het niet met hem eens zijn of als moeders het dochtertje terug begint te claimen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 19 november 2013 @ 18:51:57 #243
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_133418768
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Die doorzichtige dochter-meisje surrogaat situatie heb ik ook wel door, maar dat maakt het nog niet in character.
De Governor werd neergezet als een high functioning sociopath. Hij kon actief charismatisch en charmant zijn als hij wilde maar dat was een act, hij was tegelijkertijd wreed, sadistisch, machtsbelust en opportunistisch zonder geweten, met als twist zombiehoofden in tanks een dochtercomplexje, ja.
Daarna draaide hij compleet door en maaide de helft van zijn dorp neer, oke, daarin kan ik meekomen.

Maar om hem nu als een "geschaafde ziel, kwetsbaar maar toch ook sterk" typetje met een "stille wateren, diepe gronden" woordloze charme neer te zetten, die (schijnbaar) echte persoonlijke banden vormt, sorry, ik kan het niet verenigen, het is precies het tegenovergestelde.
Volgens mij kijk jij óf naar een andere serie óf je hebt wat moeite met interpretatie.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 19 november 2013 @ 19:04:22 #244
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_133419145
Het lijkt wel alsof wij naar 3 verschillende series zitten te kijken in dit topic :') :')
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_133419341
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:51 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Volgens mij kijk jij óf naar een andere serie óf je hebt wat moeite met interpretatie.
Nee hoor, ik heb gewoon opgelet vorig seizoen.
  dinsdag 19 november 2013 @ 19:13:35 #246
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_133419526
Dat lijkt me sterk want dan zou je er vermoedelijk niet zo'n extreem zwart/witte benadering van het personage op na houden. ;)
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_133419533
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb gewoon opgelet vorig seizoen.
Ja, maar wie zegt dat dit niet ook allemaal een act is en hij straks weer sociopatisch is? Want, dat ligt er namelijk nogal dik bovenop. :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_133420273
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:13 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja, maar wie zegt dat dit niet ook allemaal een act is en hij straks weer sociopatisch is? Want, dat ligt er namelijk nogal dik bovenop. :D
SPOILER: preview
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder doodsaaie aflevering.
pi_133420833
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:13 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja, maar wie zegt dat dit niet ook allemaal een act is en hij straks weer sociopatisch is? Want, dat ligt er namelijk nogal dik bovenop. :D
Zou kunnen, zat ook de hele tijd op een uitbarsting te wachten, maar tot nu toe geven ze meer hints dat het echt is dan een act, eigenlijk. Bijvoorbeeld dat hij ze wilde verlaten, maar op aandringen toch meenam lijkt niet alsof het een act is om ze manipuleren. En een half uur aan schijnbaar oprechte bondingscene's met verschillende familieleden vind ik ook een beetje veel als het allemaal een act is.

Een ander probleem is dat zijn acts zo anders zijn. Textbook sociopaten gedragen zich als de Governor vorig seizoen. Sociaal proactief/aggressief, charmant, mensen inpalmen, mensen gebruiken om te bereiken wat hij wil, maar geen of weinig emotionele investment buiten een dode dochter, alleen her en der wraakgevoelens en woedeuitbarstingen. Mensen als machines, die je kunt bedienen met woorden en lichaamstaal in plaats van knoppen.
Zijn huidige "act", als het dat is, is juist heel erg stil en sociaal passief. Hij palmt ze niet actief in maar speelt ( of is?) een gewonde ziel, die intrigerend en sympatiek is. Een beetje wil ik dat nog wel toeschrijven aan die lethargische periode die hij blijkbaar had na zijn doordraai momentje vorig seizoen, maar ook de geschoren Governeur gedraagt zich als lieve, rustige man.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:13 schreef Byzantynixschii het volgende:
Dat lijkt me sterk want dan zou je er vermoedelijk niet zo'n extreem zwart/witte benadering van het personage op na houden. ;)
Ik vind dit geen overtuigende karakterontwikkeling in een korte spanne:
Manipulatieve sociopath met dochtercomplex
Moordlustig doorgedraaide gek met dochtercomplex
Lethargisch doorgedraaide gek met dochtercomplex
Lieve, sociaal passieve man met dochtercomplex

Maar misschien is dat te zwart wit, en kan één karakter in korte successie alles zijn zolang je er maar "met een dochterscomplex" achter zet. ;)
pi_133421863
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

Ik vind dit geen overtuigende karakterontwikkeling in een korte spanne:
Manipulatieve sociopath met dochtercomplex
Moordlustig doorgedraaide gek met dochtercomplex
Lethargisch doorgedraaide gek met dochtercomplex
Lieve, sociaal passieve man met dochtercomplex

Maar misschien is dat te zwart wit, en kan één karakter in korte successie alles zijn zolang je er maar "met een dochterscomplex" achter zet. ;)
Jezus.

A. Het is een serie. B. Mensen ontwikkelen. Of.. Anders gezegd. Sluimerende gevoelens kunnen weer ontdooien waardoor iemand verandert. In dit voorbeeld zien we bij the governor weer vadergevoelens omdat hij dat kleine meisje ontmoet. C. Heer Freud.. Wat leuk u te ontmoeten! Wist niet dat u ook tv kijkt..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')