abonnement Unibet Coolblue
pi_133453054
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Oh sorry, ik was nog vergeten om 'dit jaar' erachter te zetten, haha. :X

Het is verschrikkelijk al die leuke dingen!
:D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_133461802
quote:
4s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:12 schreef Mirjam het volgende:

[..]

:D
wie niet... nu nog 50 dit jaar...respect hahaha
By DMB
pi_133468249
De achterkant van m'n kussenhoes is af! *O*



SPOILER: Dit is de voorkant, voor wie 'm nog niet gezien had
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog een rits kopen en de twee aan elkaar zetten!

Heb m'n volgende project al weer uitgezocht:



*)
Smile, tomorrow will be worse...
pi_133469110


o.a. ben ik hier mee bezig, van al mijn restjes phildar, Catania en Hannah garen ( jaren terug had de wibra het) en verleden week lees ik op marktplaats dat er een paar bollen Hannah garen werd aangeboden voor alleen verzend kosten, ik mailen dat het het fijnste garen is dat ik ken en stad en land had afgezocht maar nergens meer te krijgen is etc.etc. leuk mailtje terug kon het krijgen van haar, ik mailen van wil je garen of als je ergens een bolletje voor nodig heb mail me a.u.b. maar dat hoefde niet, nou de schoenendoos zat vol en dat alleen voor verzendkosten, Die lieverd ergens aan de andere kant van Nederland ken ik niet eens, en ze verzend het zomaar aan een vreemde gratis en voor niets, vind dat zo ontzettend lief dat ik nog steeds onder de indruk van zoiets ben, er lopen echt mensen met het hart op de goeie plek.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_133469167
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:52 schreef BrainTeaser het volgende:
De achterkant van m'n kussenhoes is af! *O*

[ afbeelding ]

SPOILER: Dit is de voorkant, voor wie 'm nog niet gezien had
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog een rits kopen en de twee aan elkaar zetten!

Heb m'n volgende project al weer uitgezocht:

[ afbeelding ]

*)
wauw ^O^
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 21 november 2013 @ 00:02:41 #231
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_133471022
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:52 schreef BrainTeaser het volgende:
De achterkant van m'n kussenhoes is af! *O*

[ afbeelding ]

SPOILER: Dit is de voorkant, voor wie 'm nog niet gezien had
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog een rits kopen en de twee aan elkaar zetten!

Heb m'n volgende project al weer uitgezocht:

[ afbeelding ]

*)
Echt vet :D _O_
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  donderdag 21 november 2013 @ 06:34:31 #232
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_133473733
Mooi zeg toverheks! En wat aardig inderdaad!

geinig die Southpark hoes!

[ Bericht 30% gewijzigd door trui op 21-11-2013 10:24:22 ]
in de haak.
  Moderator donderdag 21 november 2013 @ 09:40:14 #233
382129 crew  Donna
pi_133475419
Wat lief Toverheks!

South Park kussenhoes is echt geweldig!
pi_133475902
Ik had Manfred de Muis gewoon gemist, wat een leukerd! O+

En die blokjesdeken wordt ook tof, Toverheks! :Y
Ik kan dat dus echt niet, random kleuren gebruiken :@
Smile, tomorrow will be worse...
  Moderator donderdag 21 november 2013 @ 10:03:03 #235
382129 crew  Donna
pi_133475973
Ik kan dat ook niet gewoon random kleuren gebruiken. Voor m`n gevoel staat het dan niet ofzo. Terwijl ik het in het echt (van iemand anders) altijd prachtig vind!
  donderdag 21 november 2013 @ 10:26:00 #236
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_133476512
volgens mij zijn 't ook niet helemaal random kleuren, je kiest vaak toch wel een beetje wat er mooi naast elkaar past en zorgt voor een ietwat gelijkmatige spreiding van de kleuren.
in de haak.
pi_133476967
Trouwens, voor de liefhebbers (en aanhang):
Zaterdag 30 november is er weer in Leiden een ORIGINAL Markt op het terrein van het Museum van Volkenkunde. Dit keer van 11 tot 8 uur 's avonds. Toegang is gratis, en er staan een aantal haakkramen, samen met een stuk of 70 anderen (het wordt steeds groter!) Let wel, het is geen supply markt maar met allemaal producten :) En yours truly staat er natuurlijk ook.

Idem dito voor 8 december in Delft, op het terrein van Lijm en Cultuur. Van 11 tot 5 op zondag!

Zo, mijn spamrondje is weer gedaan ;) Leuke dekens en andere haaksels meiden! Ik lees nog steeds braaf mee hoor, ik ben alleen zo druk op het moment met m'n Etsy shop, bestellingen en blog dat ik aan posten weinig toekom :)

[ Bericht 0% gewijzigd door kirsten. op 21-11-2013 11:11:57 ]
  donderdag 21 november 2013 @ 11:03:53 #238
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_133477456
loopt het goed, ja? da's leuk!
in de haak.
  donderdag 21 november 2013 @ 11:11:11 #239
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_133477685
Ik heb even gekeken, het ziet er ook heel mooi en professioneel uit Kirsten! Dat lijkt me inderdaad best veel werk.
in de haak.
pi_133477806
Thanks! Ja, ik ben er ook veel mee bezig. Gelukkig heeft Kevin veel verstand van websites en scripts en gedoe, dus hoef ik me over de technische zaken van Etsy integreren in mijn website en de layout enzo niet druk te maken. Ik hoef alleen de ideetjes en de afbeeldingen aan te leveren! Maar zeker in de Etsy shop zelf gaat achterlijk veel tijd zitten (waar ik me gigantisch op verkeek in het begin). Maarja het is gewoon leuk om te doen dus waarom niet?
  donderdag 21 november 2013 @ 11:27:42 #241
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_133478235
heb je veel bestellingen? valt dat wat bij te benen? ik kan me zo voorstellen dat je ook nog wel andere dingen te doen hebt? :o
in de haak.
pi_133478579
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:27 schreef trui het volgende:
heb je veel bestellingen? valt dat wat bij te benen? ik kan me zo voorstellen dat je ook nog wel andere dingen te doen hebt? :o
Nou op het moment zijn het er best veel, voornamelijk voor cadeautjes (pannelappen, dat soort dingen) voor sinterklaas en verjaardagen, maar een nicht van mij met haar eigen Beautysalon wilde graag een sprei voor over de behandelstoel heen, en daar gaat ook behoorlijk wat tijd in zitten (Niet op z'n minst omdat die stoel gi-gan-tisch is ;) ). En inderdaad, ik ben ook bezig met mijn afstudeerjaar dus ik heb ook nog wel wat andere zaken te regelen. Maar het is wel een leuke drukte hoor, dit is hoe ik het het liefste heb!
pi_133479404
Dat south park kussen is echt tof!

Hier een eigen baksel:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 21 november 2013 @ 12:21:39 #244
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_133479790
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:08 schreef Whoopdidoo het volgende:
Dat south park kussen is echt tof!

Hier een eigen baksel:
[ link | afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest denken aan "I'm blue, dabadee dabedie" :D

Wel schattig O+
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  donderdag 21 november 2013 @ 13:15:18 #245
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_133481209
In navolging van de rolschaatsjes voor aan de autospiegel moet ik nu waarschijnlijk een Canon camera haken. Lol! Hij is al aan het pruttelen in mijn hoofd. :D
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_133491754
Wat een mooie dingen weer O+
By DMB
pi_133496336
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:47 schreef kirsten. het volgende:
Trouwens, voor de liefhebbers (en aanhang):
Zaterdag 30 november is er weer in Leiden een ORIGINAL Markt op het terrein van het Museum van Volkenkunde. Dit keer van 11 tot 8 uur 's avonds. Toegang is gratis, en er staan een aantal haakkramen, samen met een stuk of 70 anderen (het wordt steeds groter!) Let wel, het is geen supply markt maar met allemaal producten :) En yours truly staat er natuurlijk ook.

Idem dito voor 8 december in Delft, op het terrein van Lijm en Cultuur. Van 11 tot 5 op zondag!

Zo, mijn spamrondje is weer gedaan ;) Leuke dekens en andere haaksels meiden! Ik lees nog steeds braaf mee hoor, ik ben alleen zo druk op het moment met m'n Etsy shop, bestellingen en blog dat ik aan posten weinig toekom :)
^O^
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_133496389
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:38 schreef kirsten. het volgende:

[..]

Nou op het moment zijn het er best veel, voornamelijk voor cadeautjes (pannelappen, dat soort dingen) voor sinterklaas en verjaardagen, maar een nicht van mij met haar eigen Beautysalon wilde graag een sprei voor over de behandelstoel heen, en daar gaat ook behoorlijk wat tijd in zitten (Niet op z'n minst omdat die stoel gi-gan-tisch is ;) ). En inderdaad, ik ben ook bezig met mijn afstudeerjaar dus ik heb ook nog wel wat andere zaken te regelen. Maar het is wel een leuke drukte hoor, dit is hoe ik het het liefste heb!
weer even bij je zitten gluren O+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_133496407
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 12:08 schreef Whoopdidoo het volgende:
Dat south park kussen is echt tof!

Hier een eigen baksel:
[ link | afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een mooie kleuren dat blauw en geel, leuk
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_133498890
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:38 schreef kirsten. het volgende:

[..]

Nou op het moment zijn het er best veel, voornamelijk voor cadeautjes (pannelappen, dat soort dingen) voor sinterklaas en verjaardagen, maar een nicht van mij met haar eigen Beautysalon wilde graag een sprei voor over de behandelstoel heen, en daar gaat ook behoorlijk wat tijd in zitten (Niet op z'n minst omdat die stoel gi-gan-tisch is ;) ). En inderdaad, ik ben ook bezig met mijn afstudeerjaar dus ik heb ook nog wel wat andere zaken te regelen. Maar het is wel een leuke drukte hoor, dit is hoe ik het het liefste heb!
leuke sites geworden O+ met goede uitleg met fotos O+
By DMB
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')