abonnement Unibet Coolblue
pi_133088210
Welkom bij het Fun met Funda topic! *O*

Opgericht/te water gelaten door niemand minder dan K_MAN himself. Waarvoor hulde en dank namens de Feestcommissie van FOK!



Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen ~O>

Weet je niet hoe je foto's van Funda hier in het topic kunt plaatsen ?
Klik dan even op de spoiler hieronder voor een korte how-to !

SPOILER: Uitleg in de spoiler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vorige delen vind je hier :

Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic

TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden

En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen o|O

En weer verder. :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_133137747
quote:
Niets mis mee?

quote:
ver·gro·ten (vergrootte, heeft vergroot) 1groter maken; groter laten lijken
bron:http://vandale.nl/
pi_133137821
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 02:04 schreef -0- het volgende:

[..]

Niets mis mee?

[..]

bron:http://vandale.nl/
Volgende keer ietsje beter nakijken voordat je wat roept..
'Vergrootte' is hier geen werkwoord, maar een bijvoeglijk naamwoord.. (vergrote) ;)

Zie bijv. http://www.taalwinkel.nl/taalhulp/bijvoeglijke-naamwoorden/ onder punt 3.
pi_133142490
Mooi rond is niet lelijk :X

Een voorproefje:




Meer:
http://www.funda.nl/koop/(...)leegeweg-4-24/fotos/
  maandag 11 november 2013 @ 11:42:00 #6
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133142750
^^ _O-

Makelaartje toch. :')

Leuk ook dattie het nog eventjes in de omschrijving zet:
quote:
- sommige foto's zijn met groothoeklens genomen
- want anders was 't ons echt niet opgevallen!

[ Bericht 35% gewijzigd door HetKlusKonijn op 11-11-2013 11:50:42 ]
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_133142806
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:42 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ _O-

Makelaartje toch. :')
GMTA
pi_133147344
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:32 schreef kvd het volgende:
Mooi rond is niet lelijk :X

Een voorproefje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Meer:
http://www.funda.nl/koop/(...)leegeweg-4-24/fotos/


Krijg er gewoon koppijn van..
pi_133160888
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:32 schreef kvd het volgende:

[ afbeelding ]

Lijkt wel een woning van Escher!

[ Bericht 0% gewijzigd door div-er op 11-11-2013 20:27:30 (typo) ]
GRAAG VERWIJDEREN
pi_133166546
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:32 schreef kvd het volgende:
Mooi rond is niet lelijk :X

Een voorproefje:

Meer:
Lijken wel bewakingscamerafoto's
pi_133207855
Die strepen staan er niet voor de lol, domme koe... }:|



http://www.funda.nl/koop/(...)nzaalsestraat-205-3/
pi_133207865
Nee lekker, de Benidorm Basterds voor je deur, die de bankjes op het plein bezet hebben..



http://www.funda.nl/koop/(...)452021-vrieseweg-18/
pi_133208414
Zo'n opstapje bij het bad zou mij lekkere blauwe plekken opleveren.


http://www.funda.nl/koop/(...)-rotstergaastweg-24/
pi_133208431
Bijzondere lamp


Bijzondere deur


Ik snap dit stukje muur niet?


Verder prachtig, alle foto's zeker de moeite waard om te bekijken.
Hier: http://www.funda.nl/koop/(...)weg-95/omschrijving/
pi_133208455
Daar stond waarschijnlijk vroeger een schoorsteen die nu weggebroken is..
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_133208482
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 08:17 schreef Clubsoda het volgende:
Daar stond waarschijnlijk vroeger een schoorsteen die nu weggebroken is..
Denk dat je gelijk hebt. :Y
pi_133212354
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 08:10 schreef Snoopyfrl het volgende:
Zo'n opstapje bij het bad zou mij lekkere blauwe plekken opleveren.
[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)-rotstergaastweg-24/
Met een voet eronder glijden. Geen steun, dus half kruipen.
Ik vraag me vaak af, waarom luxe zo oncomfortabel gemaakt wordt.
  woensdag 13 november 2013 @ 18:03:14 #19
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133224426
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 08:20 schreef Snoopyfrl het volgende:
vreemde aanbouw
Schitterend klassiek huis, en dan zo'n glazen aanbouw die volledig afbreuk doet aan het geheel. :{
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_133224912
Toch is het architectonisch gezien de beste optie om er iets sterk contrasterends aan te bouwen. Nu is volkomen duidelijk dat er later is uitgebouwd en daarmee verstoor je het oorspronkelijke ontwerp het minst. Er is immers nog precies te zien hoe het oorspronkelijk was en wat er bij is gekomen. Juist door een aanbouw in dezelfde stijl zou je het oorspronkelijke ontwerp geweld aan doen, zeker aangezien dat in dit geval volledig symmetrisch is.

Waanzinning dure inrichting trouwens, als het allemaal echt is. Die artichoke lamp alleen al kost zo'n 8.000 euro.
  woensdag 13 november 2013 @ 18:26:13 #21
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133225160
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:19 schreef k_man het volgende:
Toch is het architectonisch gezien de beste optie om er iets sterk contrasterends aan te bouwen. Nu is volkomen duidelijk dat er later is uitgebouwd en daarmee verstoor je het oorspronkelijke ontwerp het minst. Er is immers nog precies te zien hoe het oorspronkelijk was en wat er bij is gekomen. Juist door een aanbouw in dezelfde stijl zou je het oorspronkelijke ontwerp geweld aan doen, zeker aangezien dat in dit geval volledig symmetrisch is.
Waarschijnlijk heb je gelijk wat betreft de architectuur, dat je er iets moderns aanbouwt is ook het probleem niet m.i. Ik heb vooral een probleem met de vorm van die aanbouw, het was volgens mij een stuk fraaier als het wat meer de lijnen van het huis had gevolgd - breder dus en wat minder langgerekt uitstekend in de tuin/terras.
(verdomd lastig uit te leggen wat ik precies bedoel ;) )

quote:
Waanzinning dure inrichting trouwens, als het allemaal echt is. Die artichoke lamp alleen al kost zo'n 8.000 euro.
Inderdaad. Sowieso, een pand van bijna 8 ton in de buurt van Herenveen...
Ik had als ik de verkopers was geweest een aantal van die dure stukken maar eventjes weggepoetst, de Roemenen en Bulgaren kijken wellicht ook regelmatig op funda. :P
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_133225173
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:19 schreef k_man het volgende:
Toch is het architectonisch gezien de beste optie om er iets sterk contrasterends aan te bouwen. Nu is volkomen duidelijk dat er later is uitgebouwd en daarmee verstoor je het oorspronkelijke ontwerp het minst. Er is immers nog precies te zien hoe het oorspronkelijk was en wat er bij is gekomen. Juist door een aanbouw in dezelfde stijl zou je het oorspronkelijke ontwerp geweld aan doen, zeker aangezien dat in dit geval volledig symmetrisch is.

Waanzinning dure inrichting trouwens, als het allemaal echt is. Die artichoke lamp alleen al kost zo'n 8.000 euro.
Dit dus.
pi_133228741
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:19 schreef k_man het volgende:
Toch is het architectonisch gezien de beste optie om er iets sterk contrasterends aan te bouwen. Nu is volkomen duidelijk dat er later is uitgebouwd en daarmee verstoor je het oorspronkelijke ontwerp het minst. Er is immers nog precies te zien hoe het oorspronkelijk was en wat er bij is gekomen. Juist door een aanbouw in dezelfde stijl zou je het oorspronkelijke ontwerp geweld aan doen, zeker aangezien dat in dit geval volledig symmetrisch is.

Waanzinning dure inrichting trouwens, als het allemaal echt is. Die artichoke lamp alleen al kost zo'n 8.000 euro.
Dat kan allemaal wel zo zijn, maar ik blijf het gruwelijk lelijk vinden i.c.m. het pand. Ik heb mooiere oplossingen gezien voor dit soort gevallen.
De inrichting vind ik ook totaal niet bij het huis passen, maar dat heb ik al zo vaak gezegd bij moderne interieurs in mooie oude panden, ik zal het niet elke keer gaan herhalen. O-)

Ik vond onlangs nog dit pareltje in Delft


Daar kun je zo een historische film opnemen, zowel binnen als buiten O+
Het lijkt een beetje een allegaartje van aan elkaar gebouwde stukken, maar alles bij elkaar werkt het wel :Y



Binnen:

Het is dat die Senseo er staat :D

De slaapkamer is enigszins spartaans uitgevoerd


En de badkamer eveneens

(Maar dat raampje O+ O+ )

Link
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 13 november 2013 @ 21:06:23 #24
269689 crew  Viv
pi_133231376
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:19 schreef k_man het volgende:
Toch is het architectonisch gezien de beste optie om er iets sterk contrasterends aan te bouwen. Nu is volkomen duidelijk dat er later is uitgebouwd en daarmee verstoor je het oorspronkelijke ontwerp het minst. Er is immers nog precies te zien hoe het oorspronkelijk was en wat er bij is gekomen. Juist door een aanbouw in dezelfde stijl zou je het oorspronkelijke ontwerp geweld aan doen, zeker aangezien dat in dit geval volledig symmetrisch is.
Het is niet alsof ze alleen konden kiezen tussen een aanbouw in dezelfde stijl of iets sterk contrasterends, ze konden ook naar een groter pand verhuizen en het oorspronkelijke ontwerp intact laten. *O*
pi_133231713
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:05 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Dat kan allemaal wel zo zijn, maar ik blijf het gruwelijk lelijk vinden i.c.m. het pand. Ik heb mooiere oplossingen gezien voor dit soort gevallen.
De inrichting vind ik ook totaal niet bij het huis passen, maar dat heb ik al zo vaak gezegd bij moderne interieurs in mooie oude panden, ik zal het niet elke keer gaan herhalen. O-)

Ik vond onlangs nog dit pareltje in Delft
[ afbeelding ]

Daar kun je zo een historische film opnemen, zowel binnen als buiten O+
Het lijkt een beetje een allegaartje van aan elkaar gebouwde stukken, maar alles bij elkaar werkt het wel :Y
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Binnen:
[ afbeelding ]
Het is dat die Senseo er staat :D

De slaapkamer is enigszins spartaans uitgevoerd
[ afbeelding ]

En de badkamer eveneens
[ afbeelding ]
(Maar dat raampje O+ O+ )

Link
Als ik het goed zie... Moet je om bij de WC of badkamer te kunnen komen naar "buiten" (vanuit de keuken kom je dan in het stuk met het groene hout aan de buitenkant, maar eerst heb je nog die boog).
En dan bij de bijkeuken weer naar binnen.
pi_133237223
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:05 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Dat kan allemaal wel zo zijn, maar ik blijf het gruwelijk lelijk vinden i.c.m. het pand. Ik heb mooiere oplossingen gezien voor dit soort gevallen.
De inrichting vind ik ook totaal niet bij het huis passen, maar dat heb ik al zo vaak gezegd bij moderne interieurs in mooie oude panden, ik zal het niet elke keer gaan herhalen. O-)

Ik vond onlangs nog dit pareltje in Delft
[ afbeelding ]

Daar kun je zo een historische film opnemen, zowel binnen als buiten O+
Het lijkt een beetje een allegaartje van aan elkaar gebouwde stukken, maar alles bij elkaar werkt het wel :Y
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Binnen:
[ afbeelding ]
Het is dat die Senseo er staat :D

De slaapkamer is enigszins spartaans uitgevoerd
[ afbeelding ]

En de badkamer eveneens
[ afbeelding ]
(Maar dat raampje O+ O+ )

Link
De senseo eruit tieften en voor de rest niets meer aan doen ^O^

Gaaf huis O+
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_133237996
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:19 schreef k_man het volgende:
Toch is het architectonisch gezien de beste optie om er iets sterk contrasterends aan te bouwen. Nu is volkomen duidelijk dat er later is uitgebouwd en daarmee verstoor je het oorspronkelijke ontwerp het minst. Er is immers nog precies te zien hoe het oorspronkelijk was en wat er bij is gekomen. Juist door een aanbouw in dezelfde stijl zou je het oorspronkelijke ontwerp geweld aan doen, zeker aangezien dat in dit geval volledig symmetrisch is.

Heb je helemaal gelijk in! Maar dan had er wel een strakker dak op de aanbouw gemoeten wat mij betreft. Nu is het dak toch best wat in dezelfde stijl als het huis gedaan.
quote:
Waanzinning dure inrichting trouwens, als het allemaal echt is. Die artichoke lamp alleen al kost zo'n 8.000 euro.
En dan een APPLAD tuinset, een PAX en STOLMEN kledingopbergcombinatie, MINNEN bedframepjes... Die lamp is duurder dan dat alles bij elkaar :') _O-
(en nog zo'n oude bak als tv op de slaapkamer viel me op)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_133239916
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
Heb je helemaal gelijk in! Maar dan had er wel een strakker dak op de aanbouw gemoeten wat mij betreft. Nu is het dak toch best wat in dezelfde stijl als het huis gedaan.
Ik zeg ook niet dat dit ideaal is. Ik snap wel wat Kluskonijn en jij bedoelen. Het is echter beter dan een poging om iets in dezelfde stijl als het oude huis te doen. :)

quote:
En dan een APPLAD tuinset, een PAX en STOLMEN kledingopbergcombinatie, MINNEN bedframepjes... Die lamp is duurder dan dat alles bij elkaar :') _O-
(en nog zo'n oude bak als tv op de slaapkamer viel me op)
Nou nee. Behalve die lamp zie ik nog wel meer extreem duur meubilair (wederom: als het allemaal echt is). Zoals die Eames Lounge chair en de Barcelona-stoeltjes van Mies van der Rohe. Die kosten elk zo'n 6.000 per stuk. Daarbij vergelijken zijn de Verner Panton stoeltjes haast goedkoop, die zijn vanaf 200 euro.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2013 00:08:36 ]
pi_133240395
De Artichoke kun je ook voor 700 krijgen. Een mooie namaak. Zijn er genoeg te vinden. De Sputnik boven is ook niet zo duur. Het valt allemaal wel mee met 'ENORM' dure meubels. Een hoop van deze stukken (die ik echt te vaak gezien heb, originaliteit laat te wensen over) kun je krijgen voor een redelijke prijs.

Ik zie overigens echt niet het probleem met een klein beetje IKEA in je interieur. Ook niet in een huis van zeven ton. De PAX is nou eenmaal enorm praktisch.
pi_133240488
Ik zei er niet voor niets bij: als het allemaal echt is. :)
pi_133240728
quote:
3s.gif Op donderdag 14 november 2013 00:15 schreef k_man het volgende:
Ik zei er niet voor niets bij: als het allemaal echt is. :)
:o Overheen gelezen.
pi_133241129
Mooi huis, maar waarom raam dichtmetselen en dan niet netjes afwerken ? :


http://www.dewoonmeester.(...)a_in_assendelft.aspx
(en ja via funda: http://www.funda.nl/koop/assendelft/object-93395203-nauerna-12-a/)
  † In Memoriam † donderdag 14 november 2013 @ 06:33:03 #33
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_133242948
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:05 schreef Gwywen het volgende:
Ik vond onlangs nog dit pareltje in Delft
[ afbeelding ]
Mooi, maar ík zou weer niet in een museum willen wonen.
Geef mij dat huis in Friesland maar, dan neem ik de aanbouw, die míj niet stoort, wel op de koop toe. :9
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_133243870
Vind die aanbouw op zich niet storend, de inrichting vind ik daarentegen wel erg modern voor een dergelijk huis.
En dan die woonkamer.. Kil zeg, brrr...
pi_133243883
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 00:48 schreef ddx het volgende:
maar waarom raam dichtmetselen
Ramen werden in de tijd van Napoleon dicht gemetseld om onder raam belasting uit te komen.
Jeroentje.
pi_133246176
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:02 schreef jpajs het volgende:

[..]

Ramen werden in de tijd van Napoleon dicht gemetseld om onder raam belasting uit te komen.
Glas was een luxe.
pi_133247338
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:08 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Glas was een luxe.
Maar dat is een ander onderwerp. Glas was moeilijk te maken en vooral grote platen. Dus men vond glas in lood uit. Hierin konden kleine stukjes glas bij elkaar een grote glasopening vormen.

Dus dicht gemetselde ramen komt niet voort uit een luxe probleem.
Jeroentje.
pi_133247394
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:02 schreef jpajs het volgende:

[..]

Ramen werden in de tijd van Napoleon dicht gemetseld om onder raam belasting uit te komen.
Sssssst straks leest Mark R. dit :(
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_133247418
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 00:48 schreef ddx het volgende:
Mooi huis, maar waarom raam dichtmetselen en dan niet netjes afwerken ? :

[ afbeelding ]
http://www.dewoonmeester.(...)a_in_assendelft.aspx
(en ja via funda: http://www.funda.nl/koop/assendelft/object-93395203-nauerna-12-a/)
Die deur lijkt me ook niet origineel, bovenaan de gele sierstenen - die veel smaller zijn dan de deuren. Dat is toch niet mooi???
Professioneel gifmenger.
pi_133249122
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:02 schreef jpajs het volgende:

[..]

Ramen werden in de tijd van Napoleon dicht gemetseld om onder raam belasting uit te komen.
Dit pand is uit 1877 en gebouwd als gemaal. :)
pi_133250524
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:02 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Die deur lijkt me ook niet origineel, bovenaan de gele sierstenen - die veel smaller zijn dan de deuren. Dat is toch niet mooi???
Lijkt erop dat er vroeger ook gewoon een raamkozijn zat net als aan de linkerkant.
Nogal lelijk opgelost zo idd...

Had er dan één brede deur van gemaakt met dezelfde breedte zoals bestaand.
pi_133258632
een aparte manier van je huis aanprijzen:
quote:
Originele lipdub om huis te verkopen

Wat doe je om zo snel mogelijk je huis kwijt te raken? Een bord in de tuin is tegenwoordig niet meer genoeg.

Een nieuw verfje of een appeltaart in de oven zijn de geijkte trucjes. Maar de familie Arends aan de Graauwedijk in Overschild wilde iets heel origineels.

Het hele gezin ging aan de slag. En voor de liefhebbers: het huis staat nog te koop.
pi_133260440
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 00:48 schreef ddx het volgende:
Mooi huis, maar waarom raam dichtmetselen en dan niet netjes afwerken ? :

[ afbeelding ]
http://www.dewoonmeester.(...)a_in_assendelft.aspx
(en ja via funda: http://www.funda.nl/koop/assendelft/object-93395203-nauerna-12-a/)
kwoy net zeggen die deur rechts is nog lelijker dan dat dichtgemetselde raam. Je moet gewoon de 2 ramen weer origineel terugbrengen en ergens anders een deur maken, waar het niet zo storend is. verder wel een leuk pand natuurlijk!
pi_133260983
Gok dat ze ivm bouwjaar pand (1877) details origineel moeten laten.
Dus de deur daar wel moeten maken.
Alleen had idd beter afgewerkt kunnen worden.

Aan andere muur ziet het er al stuk beter uit :
pi_133275940
Geen Funda, niet eens Nederland, maar ook geen zin om alle interieurplaatjes hier neer te zetten, maar mooi paars is niet lelijk.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  vrijdag 15 november 2013 @ 06:27:25 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133275949
OMG, en ik hou van paars, maar dit... :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133275975
Die badkamer :X (krijg de foto's ook niet zo snel hier)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133276158
Waarom staat er een eettafel naast het bed :?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  † In Memoriam † vrijdag 15 november 2013 @ 08:07:20 #49
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133276386
die vloerbedekking overal :o
lekker fris in de keuken :X
en het kruipt ook al tegen het bad op
pi_133276551
PAARS :%
Jeroentje.
pi_133276555
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 06:40 schreef Isabeau het volgende:
Die badkamer :X (krijg de foto's ook niet zo snel hier)
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 08:07 schreef lady-wrb het volgende:
die vloerbedekking overal :o
lekker fris in de keuken :X
en het kruipt ook al tegen het bad op
Jeroentje.
pi_133276749
En een kijkstoel naast het bad. dit in combinatie met de eettafel naast het bed geeft mij het idee dat de verkopers erg sociale mensen zijn zijn die van gezelschap houden tijdens intieme bezigheden. :D
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_133276952
quote:
17s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:01 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

De senseo eruit tieften en voor de rest niets meer aan doen ^O^

Gaaf huis O+
Wel een beetje opruimen en schoonmaken mag ik hopen. Wat een bende ligt er nog in het huis.
pi_133277022
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 08:47 schreef valentijn101 het volgende:
En een kijkstoel naast het bad. dit in combinatie met de eettafel naast het bed geeft mij het idee dat de verkopers erg sociale mensen zijn zijn die van gezelschap houden tijdens intieme bezigheden. :D
Een kijkstoel!! Cool! dank voor het attenderen.
*schuift stoel naar badkamer*
Die trouwens knal-oranje is... -O-
Professioneel gifmenger.
pi_133280322
Die groene tuin moet echt een horror geweest zijn voor die bewoners
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:57:08 #56
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_133281522
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:19 schreef k_man het volgende:

Waanzinning dure inrichting trouwens, als het allemaal echt is. Die artichoke lamp alleen al kost zo'n 8.000 euro.
En totaal sfeerloos en kil. Zo zie je maar dat een dure smaak nog geen goede hoeft te zijn.

OMG, dat paarse huis, echt wel psychedelisch!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_133281928
Je hebt thuisbioscopen, dan heb je thuisbioscopen en dan heb je nog dit...



In de basis een mooi pand, denk ik. Je kunt er niet zoveel meer van zien. De bewoners zijn nogal doorgeschoten in de afdeling gouden krullen...



Wel de moeite waard om de rest van de foto's ook even te bekijken. Alle kranen en wasbakken zijn van goud / verguld en er zit ruim 5.000 m2 marmer in het pand, lees ik. :o
pi_133281991
En dan een foto met de BMW in de garage er op flikkeren nadat het kenteken op professionele wijze onherkenbaar is gemaakt _O- ˛

Come fucking on
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:30:10 #59
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133282347
Mijn hemel, die paarse inrichting...

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 06:40 schreef Isabeau het volgende:
Die badkamer :X (krijg de foto's ook niet zo snel hier)


_O- _O- _O-
Zie ook de fantastische bekleding van de badombouw - paars pluche! :X :X :X

EDIT: oeps, sorry, zie net dat iemand me al voor is geweest. Ach, dit pareltje mag toch nog wel een keertje? :P
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_133284059
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:07 schreef opgebaarde het volgende:
Die groene tuin moet echt een horror geweest zijn voor die bewoners
Het is overigens een práchtig huis! Als je door al dat paars heen kan kijken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133285420
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:13 schreef kvd het volgende:
een aparte manier van je huis aanprijzen:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:13 schreef kvd het volgende:
een aparte manier van je huis aanprijzen:

[..]

Waanzinnig leuk gedaan! :)
  vrijdag 15 november 2013 @ 15:17:14 #62
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_133285691
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:14 schreef k_man het volgende:
Je hebt thuisbioscopen, dan heb je thuisbioscopen en dan heb je nog dit...

[ afbeelding ]

In de basis een mooi pand, denk ik. Je kunt er niet zoveel meer van zien. De bewoners zijn nogal doorgeschoten in de afdeling gouden krullen...

[ afbeelding ]

Wel de moeite waard om de rest van de foto's ook even te bekijken. Alle kranen en wasbakken zijn van goud / verguld en er zit ruim 5.000 m2 marmer in het pand, lees ik. :o
Jemig, waar haal je ze vandaan zeg!! _O_

Een echte Corry Konings en Zangeres zonder Naam inrichting.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 15 november 2013 @ 15:36:34 #63
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133286217
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:17 schreef ElizabethR het volgende:
Een echte Corry Konings en Zangeres zonder Naam inrichting.
Schitterend kamperspaleis inderdaad.

Jemig.... zó veel geld, en dan weer eens zo'n verschrikkelijke 'smaak'. :X
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_133290015
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:14 schreef k_man het volgende:
Je hebt thuisbioscopen, dan heb je thuisbioscopen en dan heb je nog dit...

[ afbeelding ]

In de basis een mooi pand, denk ik. Je kunt er niet zoveel meer van zien. De bewoners zijn nogal doorgeschoten in de afdeling gouden krullen...

[ afbeelding ]

Wel de moeite waard om de rest van de foto's ook even te bekijken. Alle kranen en wasbakken zijn van goud / verguld en er zit ruim 5.000 m2 marmer in het pand, lees ik. :o
Mijn ogen _O_ :D _O-
pi_133291443
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:14 schreef k_man het volgende:
Je hebt thuisbioscopen, dan heb je thuisbioscopen en dan heb je nog dit...

[ afbeelding ]

In de basis een mooi pand, denk ik. Je kunt er niet zoveel meer van zien. De bewoners zijn nogal doorgeschoten in de afdeling gouden krullen...

[ afbeelding ]

Wel de moeite waard om de rest van de foto's ook even te bekijken. Alle kranen en wasbakken zijn van goud / verguld en er zit ruim 5.000 m2 marmer in het pand, lees ik. :o
Damn k_man, juweeltje weer, heb genoten!

Ik woon in Gouda, zou dit zo willen hebben! Althans, het pand, de locatie en de faciliteiten.

Dan wel graag al het marmer en andere meuk eruit.

Maar 2,5 miljoen, in Gouda, opgesloten tussen de huizen en een toch vaak redelijk drukke grachtweg..

Moet zeggen ben echt gefascineerd door de vele ruimtes en ook ruimte! Dat zwembad is echt niet klein bijvoorbeeld...
Laat die handjes wapperen!
pi_133291594
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:14 schreef k_man het volgende:
Je hebt thuisbioscopen, dan heb je thuisbioscopen en dan heb je nog dit...

[ afbeelding ]

In de basis een mooi pand, denk ik. Je kunt er niet zoveel meer van zien. De bewoners zijn nogal doorgeschoten in de afdeling gouden krullen...

[ afbeelding ]

Wel de moeite waard om de rest van de foto's ook even te bekijken. Alle kranen en wasbakken zijn van goud / verguld en er zit ruim 5.000 m2 marmer in het pand, lees ik. :o
Onvoorstelbaar prachtig!!! Dit is echt mijn smaak!! Echt een droom interieur. Wat een prachtig paleis zeg!! ! :Y Wat moet dat interieur wel niet gekost hebben, dat wil je niet weten..... Zelden zo;n prachtig interieur gezien!

dit dan:
quote:
souterrain: kelder met machinekamer ten behoeve van de lift en groepenverdeling (57 groepen en 7 x 380 volt). Toegang tot tongewelf (mogelijkheid voor opslag).
!!
pi_133292047
ben wel erg benieuwd naar de bewoners :)
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:17:00 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133292782
Holy shit! Mijn ogen! :o Kudo's voor het totaalplaatje, maar manmanman wat lelijk!
Maar de locatie! _O_ Strikje erom hoeft niet, ik trek er zo wel in. :Y
Enige minpuntjes zijn mss het restaurant naast het lagere witte pand en de lagere school in je achtertuin.
Maar ach... Kniesoor die daarop let. De school v mijn kinderen zit anderhalve straat verderop, ideaal! :Y

Enneh, dat nummerbord? Leuke fotoshop v d makelaar?
***
pi_133293327
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:14 schreef k_man het volgende:
Je hebt thuisbioscopen, dan heb je thuisbioscopen en dan heb je nog dit...

[ afbeelding ]

In de basis een mooi pand, denk ik. Je kunt er niet zoveel meer van zien. De bewoners zijn nogal doorgeschoten in de afdeling gouden krullen...

[ afbeelding ]

Wel de moeite waard om de rest van de foto's ook even te bekijken. Alle kranen en wasbakken zijn van goud / verguld en er zit ruim 5.000 m2 marmer in het pand, lees ik. :o
Even buiten de inrichting...
¤ 2.500.000,- voor een gebouw op drassige goudse veengrond met hoogstwaarschijnlijk een koeienhuiden fundering ik zou de gok niet wagen :X
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_133293643
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Even buiten de inrichting...
¤ 2.500.000,- voor een gebouw op drassige goudse veengrond met hoogstwaarschijnlijk een koeienhuiden fundering ik zou de gok niet wagen :X
...drassig veen ...en zoveel m2 marmer...vroeg ik mij al af B-)
pi_133295177
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:56 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
ben wel erg benieuwd naar de bewoners :)
Even zoeken via Google leverde Cornelis Kemner op, een 'casino-ondernemer'.
pi_133295290
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:15 schreef k_man het volgende:

[..]

Even zoeken via Google leverde Cornelis Kemner op, een 'casino-ondernemer'.
aha, veel zwart geld dus.,. de belastingdienst zal waarschijnlijk ook wel geďnteresseerd zijn in deze foto's op funda... want hoe is dit betaald en van wat voor geld? dat is een interessante vraag....!
pi_133299875
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 15 november 2013 @ 21:49:26 #74
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_133299899
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:07 schreef kiwiko het volgende:

[..]

[..]

Waanzinnig leuk gedaan! :)
Ik moest lachen. Mooi huis, wordt hopelijk zo verkocht, jammer dat die leuke familie dan ook verhuist.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_133301364
http://www.funda.nl/koop/gouda/huis-48957244-oosthaven-18-19/
SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX
pi_133301550
quote:
Jij denkt dat dat bed heen en weer wipt of zo?

Gaaf bed!
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 15 november 2013 @ 22:43:26 #77
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133303137
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:15 schreef k_man het volgende:

[..]

Even zoeken via Google leverde Cornelis Kemner op, een 'casino-ondernemer'.
Ah, Tokkie-to-the-max, dus. De belastingdienst ziet die plaatjes hopelijk ook. ~O>
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_133303395
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 22:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ah, Tokkie-to-the-max, dus. De belastingdienst ziet die plaatjes hopelijk ook. ~O>
En omdat hij zo'n interieur heeft en casino-ondernemer is kan hij zijn geld niet op een normale legale manier hebben verdiend :? (ik wilde 'eerlijke' zeggen, maar dat ging me net te ver :+ makkelijk geld verdienen aan mensen die denken dat gokken loont)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133303564
Hoezo is hij ineens een tokkie :?
En lol @ belastingopmerkingen
  vrijdag 15 november 2013 @ 22:56:18 #80
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133303861
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 22:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En omdat hij zo'n interieur heeft en casino-ondernemer is kan hij zijn geld niet op een normale legale manier hebben verdiend :? (ik wilde 'eerlijke' zeggen, maar dat ging me net te ver :+ makkelijk geld verdienen aan mensen die denken dat gokken loont)
Hee hee, neem mijn opmerking niet al te serieus - als die eigenaar z'n centjes correct verdiend heeft en netjes zijn belasting heeft betaald, is er niks aan 't handje, behalve natuurlijk ongelooflijke *wansmaak*, maar dat is niet strafbaar. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_133304049
och we zien casino waar elke stad er minimaal 3 van heeft :')
pi_133304346
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 22:56 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Hee hee, neem mijn opmerking niet al te serieus - als die eigenaar z'n centjes correct verdiend heeft en netjes zijn belasting heeft betaald, is er niks aan 't handje, behalve natuurlijk ongelooflijke *wansmaak*, maar dat is niet strafbaar. ;)
ik vind het wel smaakvol hoor. Kijk eens naar die prachtige plafond en wandschilderingen. Je waant je toch in een renaissancepaleis, prachtig!! Ik hou wel van een beetje pracht en praal. Lelijk is het echt niet, kijk eens naar de materialen die gebruikt zijn en de fabelachtige afwerking. Het is net een sprookjespaleis... adembenemend!
  vrijdag 15 november 2013 @ 23:13:53 #83
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133304537
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 23:09 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

ik vind het wel smaakvol hoor. Kijk eens naar die prachtige plafond en wandschilderingen.
Díe vind ik dus ook schitterend. ;)

quote:
Je waant je toch in een renaissancepaleis, prachtig!! Ik hou wel van een beetje pracht en praal. Lelijk is het echt niet, kijk eens naar de materialen die gebruikt zijn en de fabelachtige afwerking. Het is net een sprookjespaleis... adembenemend!
Die inrichting... tsja. Smaken verschillen.

Mensen zeggen wel eens dat er over smaak niet te twisten valt. Mijn insteek is dat er over smaak alleen maar te twisten valt. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_133306005
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 22:13 schreef versgeperst het volgende:
http://www.funda.nl/koop/gouda/huis-48957244-oosthaven-18-19/
SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX
[ afbeelding ]
Ja, dat huis had ik dus net gepost. Kijk eens een paar posts boven je. o|O
pi_133310422
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 22:17 schreef Messina het volgende:

[..]

Jij denkt dat dat bed heen en weer wipt of zo?

Gaaf bed!
Ja vind het ook een supermooi bed! Handig ook, in de zomer hier veel last van steekmuggen, mik je zo een klamboe overheen. :Y
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 16 november 2013 @ 09:51:59 #86
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_133311234
Of je het nu mooi vindt of niet, ze hebben het huis wel heel consequent ingericht. Alles past bij elkaar. Moest wel even grijnzen bij de left-overs op zolder :D

De overdaad aan goud in het meubilair vind ik echt niet mooi, bij de details van het huis zelf past het wel. In principe een prachtig oud pand. Ze zijn wel een tikje doorgeschoten :+ Ik denk daar dan zo'n vamp bij in luipaardleggings met blonde piekharen en botoxlippen :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_133311317
Jeroentje.
pi_133311423
Ik verbaas me eigenlijk over zo'n mobiele airco die in de garage staat.
Lijkt me dat je met zo'n huis/budget wel een goede airco installeert ?
pi_133311614
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:13 schreef kvd het volgende:
een aparte manier van je huis aanprijzen:

[..]

Leuk idee. Uitwerking matig...
En waar komt het water vandaan dat op de vloer ligt voor de wasmachine/droger??
pi_133312479
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:51 schreef Rewimo het volgende:
Of je het nu mooi vindt of niet, ze hebben het huis wel heel consequent ingericht. Alles past bij elkaar.
:Y Vond ik ook! Echt alles past bij elkaar, alles klopt. Oerlelijk, maar toch met heel veel gevoel voor stijl bij elkaar gezocht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † zaterdag 16 november 2013 @ 13:16:52 #91
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_133315515
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:24 schreef mien-moeke het volgende:
Leuk idee. Uitwerking matig...
Nee hoor, prima gedaan. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 16 november 2013 @ 13:21:13 #92
401956 _Dido_
Remember me!
pi_133315632
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:17 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Jemig, waar haal je ze vandaan zeg!! _O_

Een echte Corry Konings en Zangeres zonder Naam inrichting.
nu durf ik niet meer te zeggen dat ik het best wel mooi vind :@
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_133316075
Volgens mij hebben ze voor deze badkamer de restant tegels gebruikt die ze nog konden vinden in de schuur/garage/zolder/kringloopwinkel..



http://vandenouden.nl/aan(...)n-groot-formaat.html
pi_133316605
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:13 schreef kvd het volgende:
een aparte manier van je huis aanprijzen:

[..]

Leuk gedaan en leuk huis, jammer van die haan in het begin. Dat irriteert me echt heel erg zon beest en is eerder een reden geweest om niet voor een huis te gaan.....
pi_133317203
Deze foto is speciaal om te laten zien dat je zelf geen lampje hoeft aan te doen 's avonds om een boek te kunnen lezen:

hier
pi_133318767
niet op funda, maar blog met amerikaanse makelaarsblunders:

Drinking with my beg-your-pardon?

  zaterdag 16 november 2013 @ 16:06:49 #97
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133319348
quote:
Toffe site ^O^ die onderschriften bij de rampzalige foto's zijn ook geweldig. :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_133326313
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 14:03 schreef Dzjonka het volgende:

[..]

Leuk gedaan en leuk huis, jammer van die haan in het begin. Dat irriteert me echt heel erg zon beest en is eerder een reden geweest om niet voor een huis te gaan.....
Jij zou een huis niet kopen vanwege het neppe gekraai van een haan?
pi_133326527
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:47 schreef kvd het volgende:

[..]

Jij zou een huis niet kopen vanwege het neppe gekraai van een haan?
Ik koop een huis niet als er vlakbij een kraaiende haan zit. Ik weet dat ik me daar aan erger, heb het in een huurhuis midden in een woonwijk meegemaakt (wie doet zoiets?) En ik werd er echt gestoord door. Dus als de buren op 5 meter een haan hebben, dan koop ik niet het huis. Als ze het in het filmpje zetten, dan hoeft er natuurlijk geen haan in de buurt e zijn, maar ik denk er wel automatisch aan.
pi_133326709
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:56 schreef Dzjonka het volgende:

[..]

Ik koop een huis niet als er vlakbij een kraaiende haan zit. Ik weet dat ik me daar aan erger, heb het in een huurhuis midden in een woonwijk meegemaakt (wie doet zoiets?) En ik werd er echt gestoord door. Dus als de buren op 5 meter een haan hebben, dan koop ik niet het huis. Als ze het in het filmpje zetten, dan hoeft er natuurlijk geen haan in de buurt e zijn, maar ik denk er wel automatisch aan.
Oke, ieder zijn ding natuurlijk ;)
Die haan was mij nog helemaal niet opgevallen, terwijl mijn oude achterburen (ook midden in een woonwijk) ook een haan hebben gehad. Ligt denk ik ook een beetje aan hoe je er zelf mee omgaat, dat beest was er nu eenmaal, dus accepteren vond ik. Heb er daardoor ook helemaal geen last van gehad (en dat met migraine waarbij ik me aan de meest zachte geluiden zoals het geadem van iemand kan ergeren ;) ). Het viel me juist op als dat beest niet aan het kraaien was (net zoals ik vlak bij het spoor woonde en die treinen niet meer hoorde op een gegeven moment. Pas als ze vertraging hadden viel het me op).
pi_133335324
quote:
Thanks
Ik lag al meteen in een deuk bij deze

In certain parts of the Midwest its not unusual for real estate agents to conduct viewings on horseback.


Er komen overigens wel funda-foto's voorbij op de site

[ Bericht 4% gewijzigd door CynicusRomanticusRob op 17-11-2013 03:13:35 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 17 november 2013 @ 09:01:37 #102
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_133336553
quote:
Geweldig _O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_133337175
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 15:33 schreef Dzjonka het volgende:
niet op funda, maar blog met amerikaanse makelaarsblunders:
[ afbeelding ]
Drinking with my beg-your-pardon?

[ afbeelding ]
o|O o|O o|O

Nu zit ik al een half uur op die site te kijken :(

:D
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_133338434
quote:
18s.gif Op zondag 17 november 2013 10:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

o|O o|O o|O

Nu zit ik al een half uur op die site te kijken :(

:D
Geweldige site idd :D _O-
  zondag 17 november 2013 @ 13:55:49 #105
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133341084
quote:
18s.gif Op zondag 17 november 2013 10:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

o|O o|O o|O

Nu zit ik al een half uur op die site te kijken :(

:D
Had ik ook gisteren. Alle 11 pagina's meteen doorgelezen. Hilarisch. ^O^
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_133343141
Fantastisch _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_133347790
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:17 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Jemig, waar haal je ze vandaan zeg!! _O_

Een echte Corry Konings en Zangeres zonder Naam inrichting.
Stond ook op geenstijl :P
pi_133348814
De eigenaar van dit huis heeft vermoedelijk iets met Afrikaanse kunst.





En we gaan gewoon verder in de keuken...


Lekker, twee van die engerds die naar je staan te kijken als je op de bank zit :o


Allemaal te vinden in dit huis in Zutphen
pi_133350159
quote:
6s.gif Op zondag 17 november 2013 17:44 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Stond ook op geenstijl :P
Die hebben het weer van Quote, staat er bij. En ik was er eerder mee als zowel Quote als Geenstijl. :7
pi_133353216
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 18:22 schreef Gwywen het volgende:
De eigenaar van dit huis heeft vermoedelijk iets met Afrikaanse kunst.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En we gaan gewoon verder in de keuken...
[ afbeelding ]

Lekker, twee van die engerds die naar je staan te kijken als je op de bank zit :o
[ afbeelding ]

Allemaal te vinden in dit huis in Zutphen
Wel een tof huis verder, op de gare badkamer na.
A mind with a heart of it's own
pi_133354307
Wat is er nou weer goor aan die badkamer... het is ouderwets, goed. Maar goor?

Vet huis trouwens en toch relatief goedkoop voor het oppervlak. Maar het is en blijft een oude bende.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gieliovd op 17-11-2013 21:21:53 (Leezun is moeluk na zwaar wiekent) ]
Laat die handjes wapperen!
pi_133355303
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 20:58 schreef Gieliovd het volgende:
WAT is er nou weer goor aan die badkamer... het is ouderwets, goed. Maar goor?

Vet huis trouwens en toch relatief goedkoop voor het oppervlak. Maar het is en blijft een oude bende.
Gaar.
pi_133355677
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 21:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Gaar.
A mind with a heart of it's own
pi_133355724
Ik ben
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 21:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Gaar.
Laat die handjes wapperen!
  maandag 18 november 2013 @ 13:33:24 #115
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_133373918
Leuk optrekje, met maar 3! wastafels in de badkamer


Op zolder, bij de masterbedroom is er ook nog een badkamer, met toilet, zonder wandafscheiding. Lijkt me heerlijk wakker worden als partnerlief 2 meter verder zit te schijten...


http://www.funda.nl/koop/(...)23426-koningsweg-12/
pi_133374049
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 05:33 schreef JK1982 het volgende:
Nee lekker, de Benidorm Basterds voor je deur, die de bankjes op het plein bezet hebben..

[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)452021-vrieseweg-18/
Bijzonder dat er meer mensen dan duiven op één foto zijn gezet daar.
pi_133381688
Ook een manier om iets te doen met zo'n schuine wand


hier
pi_133381928
Dat pand in Gouda _O_
pi_133382504
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:33 schreef Fietsertje70 het volgende:
Leuk optrekje, met maar 3! wastafels in de badkamer
[ afbeelding ]

Op zolder, bij de masterbedroom is er ook nog een badkamer, met toilet, zonder wandafscheiding. Lijkt me heerlijk wakker worden als partnerlief 2 meter verder zit te schijten...
[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)23426-koningsweg-12/
De keuken is ook opmerkelijk. Zijn dat barkrukken of bijtafeltjes? Je hebt er niet veel beenruimte en één knie komt in botsing met het stopcontact.

pi_133382798
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:33 schreef Fietsertje70 het volgende:
Leuk optrekje, met maar 3! wastafels in de badkamer
[ afbeelding ]

Op zolder, bij de masterbedroom is er ook nog een badkamer, met toilet, zonder wandafscheiding. Lijkt me heerlijk wakker worden als partnerlief 2 meter verder zit te schijten...
[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)23426-koningsweg-12/
Geinig optrekje inderdaad. Jammer dat het twee-onder-een-kap is...
En ik weet dat het maar simpel fotobehang is maar die wereldkaart in een van de slaapkamers is ook best tof.
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:22 schreef Teslynd het volgende:
De keuken is ook opmerkelijk. Zijn dat barkrukken of bijtafeltjes? Je hebt er niet veel beenruimte en één knie komt in botsing met het stopcontact.

[ afbeelding ]
Je hebt nooit aan een bar gezeten?
pi_133383245
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:32 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Geinig optrekje inderdaad. Jammer dat het twee-onder-een-kap is...
En ik weet dat het maar simpel fotobehang is maar die wereldkaart in een van de slaapkamers is ook best tof.

[..]

Je hebt nooit aan een bar gezeten?
Bij woonhuizen denk ik eigenlijk aan barkrukken voor in huis. Om te ontbijten of om te blijven praten met de kook en dus wel behoorlijk te kunnen zitten. Bijvoorbeeld
pi_133383912
Ik zag dus die foto van de badkamer

En dacht, zie ik dat nou goed?

Dus nog een keer goed gekeken:

Ja, verrek, het lijkt toch net...

Dus de plattegrond gecontroleerd:

Verrek, het is echt zo! :o :D

Als je aan de eettafel zit kun je zwaaien naar degene die zit te badderen! :W


In dit huis
pi_133385840
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:22 schreef Teslynd het volgende:

[..]

De keuken is ook opmerkelijk. Zijn dat barkrukken of bijtafeltjes? Je hebt er niet veel beenruimte en één knie komt in botsing met het stopcontact.

[ afbeelding ]
Die kelder, dat is pas echt opmerkelijk.
Een koelkast, naast al die wijnrekken...Dat kan écht niet!1!!
pi_133386127
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:22 schreef Teslynd het volgende:

[..]

De keuken is ook opmerkelijk. Zijn dat barkrukken of bijtafeltjes? Je hebt er niet veel beenruimte en één knie komt in botsing met het stopcontact.

[ afbeelding ]
Die krukken omdraaien is al één. Verder, ga eens de kroeg in.

Verder kost die afzuigkap al net zo veel als mijn hele woning.
Laat die handjes wapperen!
pi_133386641
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:22 schreef Teslynd het volgende:

[..]

De keuken is ook opmerkelijk. Zijn dat barkrukken of bijtafeltjes? Je hebt er niet veel beenruimte en één knie komt in botsing met het stopcontact.

[ afbeelding ]
Die botsing valt nog wel mee gok ik zo. De krukken zijn in verhouding wel erg hoog.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 18 november 2013 @ 20:21:26 #126
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_133387782
Catherine Keyl vraagt meer dan miljoen voor villa

Catherine Keyl heeft haar prachtig en smaakvol ingerichte stadsvilla aan de Turfpoortstraat in Naarden te koop gezet voor een vraagprijs van 1,3 miljoen euro kosten koper.

Voor dit geld krijgt de aspirant koper een luxe, vrijstaande, stadsvilla met een totale woonoppervlakte van 215 vierkante meter. In totaal beschikt het optrekje van Catherine Keyl over totaal 7 kamers, waaronder 4 slaapkamers en twee badkamers.

Dit alles is verdeeld over vier woonlagen. De villa is overigens een beschermd stadsgezicht. Op de beelden is te zien dat Catherine het huis met veel smaak heeft ingericht.

Zo heeft de master bedroom openslaande deuren naar de luxe badkamer met whirlpool en een stortdouche. Op de tweede verdieping is bijvoorbeeld ook een slaapkamer welke voorzien is van een fitness ruimte, sauna en badkamer.

De keuken is een lust voor het oog en natuurlijk is er in de woonkamer een zeer romantische openhaard. Zonnen kan ook, want de achtertuin is 66 vierkante meter groot en gelegen op het zuidoosten.

Zelf kocht Catherine Keyl de stadsvilla in juni 2006 voor een prijs van 760.000,-- euro en liet er een hypotheek op vestigen van 1 miljoen euro. Op dit moment zit er dus nog een vette winst in haar optrekje.

Overigens bezit zij buiten dit huis, nog een recreatiebungalow op Ameland, welke ze het hele jaar verhuurt
Foto's: 8-)
http://www.bekendeburen.n(...)e-stadsvilla-te-koop
pi_133388423
quote:
6s.gif Op maandag 18 november 2013 20:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Catherine Keyl vraagt meer dan miljoen voor villa

Catherine Keyl heeft haar prachtig en smaakvol ingerichte stadsvilla aan de Turfpoortstraat in Naarden te koop gezet voor een vraagprijs van 1,3 miljoen euro kosten koper.

Voor dit geld krijgt de aspirant koper een luxe, vrijstaande, stadsvilla met een totale woonoppervlakte van 215 vierkante meter. In totaal beschikt het optrekje van Catherine Keyl over totaal 7 kamers, waaronder 4 slaapkamers en twee badkamers.

Dit alles is verdeeld over vier woonlagen. De villa is overigens een beschermd stadsgezicht. Op de beelden is te zien dat Catherine het huis met veel smaak heeft ingericht.

Zo heeft de master bedroom openslaande deuren naar de luxe badkamer met whirlpool en een stortdouche. Op de tweede verdieping is bijvoorbeeld ook een slaapkamer welke voorzien is van een fitness ruimte, sauna en badkamer.

De keuken is een lust voor het oog en natuurlijk is er in de woonkamer een zeer romantische openhaard. Zonnen kan ook, want de achtertuin is 66 vierkante meter groot en gelegen op het zuidoosten.

Zelf kocht Catherine Keyl de stadsvilla in juni 2006 voor een prijs van 760.000,-- euro en liet er een hypotheek op vestigen van 1 miljoen euro. Op dit moment zit er dus nog een vette winst in haar optrekje.

Overigens bezit zij buiten dit huis, nog een recreatiebungalow op Ameland, welke ze het hele jaar verhuurt
Foto's: 8-)
http://www.bekendeburen.n(...)e-stadsvilla-te-koop
Kan de makelaar niet vinden, was heel erg benieuwd naar de grote van het kleine perceel...

Maar vind die badkamer foto echt opmerkelijk, gewoon drie kranen omgfck
pi_133388591
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:03 schreef Gwywen het volgende:
Ik zag dus die foto van de badkamer
[ afbeelding ]
En dacht, zie ik dat nou goed?

Dus nog een keer goed gekeken:
[ afbeelding ]
Ja, verrek, het lijkt toch net...

Dus de plattegrond gecontroleerd:
[ afbeelding ]
Verrek, het is echt zo! :o :D

Als je aan de eettafel zit kun je zwaaien naar degene die zit te badderen! :W
[ afbeelding ]

In dit huis
Daarom hangen er waarschijnlijk gordijnen ;).
pi_133392410
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 20:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Kan de makelaar niet vinden, was heel erg benieuwd naar de grote van het kleine perceel...

Maar vind die badkamer foto echt opmerkelijk, gewoon drie kranen omgfck
Staat dat niet op Funda? http://www.funda.nl/koop/(...)urfpoortstraat-25-a/
pi_133392657
quote:
Aha, ik ben echt een mongool.
Stond blijkbaar ineens een filter bij vraagprijs vanaf 2 miljoen ingesteld ;(

Maar perceel dus 271m2 _O-
Gelukkig zuid (oost)...
  dinsdag 19 november 2013 @ 00:13:26 #131
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_133399989
Kitch paleis in Gouda voor 2,5 miljoen :D

http://www.funda.nl/koop/(...)fotos/#groot&foto-57

:D
  dinsdag 19 november 2013 @ 00:26:01 #132
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133400293
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 00:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kitch paleis in Gouda voor 2,5 miljoen :D

http://www.funda.nl/koop/(...)fotos/#groot&foto-57

:D
Die thuisbioscoop kwam ook al in het vorige topic langs volgens mij?
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133400836
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 00:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kitch paleis in Gouda voor 2,5 miljoen :D

http://www.funda.nl/koop/(...)fotos/#groot&foto-57

:D
Kom je ook lekker op tijd mee. :')
pi_133401109
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 00:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kitch paleis in Gouda voor 2,5 miljoen :D

http://www.funda.nl/koop/(...)fotos/#groot&foto-57

:D
dat zou je niet zeggen als je eerst de foto's van de achtertuin en dergelijke ziet, wtf? is het een bordeel ofzo
  Moderator dinsdag 19 november 2013 @ 01:30:09 #135
257132 crew  Awsom
pi_133401311
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 15:33 schreef Dzjonka het volgende:
niet op funda, maar blog met amerikaanse makelaarsblunders:
[ afbeelding ]
Drinking with my beg-your-pardon?

[ afbeelding ]
Hahaha wat een prachtige website
pi_133401332
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 01:17 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

dat zou je niet zeggen als je eerst de foto's van de achtertuin en dergelijke ziet, wtf? is het een bordeel ofzo
Lees gewoon even het topic. :)
pi_133403843
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 00:26 schreef Ireth het volgende:

[..]

Die thuisbioscoop kwam ook al in het vorige topic langs volgens mij?
Vorige?!? Deze!
pi_133404758
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 21:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Maar perceel dus 271m2 _O-
Gelukkig zuid (oost)...
Voor die locatie, in de vesting van Naarden, is dat een groot perceel.
pi_133407673
quote:
Staat op de vorige pagina al.

Dat huis van Catherine Keyl vind ik trouwens bedroevend saai en zielloos ingericht.
pi_133409367
quote:
Is voor de au-pair uit Pole of zo O-)
GRAAG VERWIJDEREN
pi_133410510
quote:
wat een hoge prijs voor zo'n droevig huis, of zie ikiets over het hoofd
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:21:12 #145
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133410782
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:35 schreef div-er het volgende:

[..]

Is voor de au-pair uit Pole of zo O-)
Bedoel je Poole?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:32:32 #146
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_133411128
Museum te koop met historisch interieur. Weer eens iets anders...

Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_133411143
quote:
Met Kelder waar niemand je kan horen schreeuwen :X

~O> o|O
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_133411419
Tegen de vlakte en opnieuw beginnen zou ik zeggen....

quote:
Deze beslist unieke eindwoning, bestemd voor fantasierijke mensen,.....
:')



http://www.funda.nl/koop/(...)aan-80/omschrijving/
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_133411496
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:42 schreef DroogDok het volgende:
Tegen de vlakte en opnieuw beginnen zou ik zeggen....

[..]

:')

[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)aan-80/omschrijving/
Dat pareltje was al langs geweest ik kan er wel iets moois in zien :)
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_133411511
Deze wil ik jullie liefhebbers van authentiek ook niet onthouden:





http://www.funda.nl/koop/(...)rweg-8/omschrijving/
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  † In Memoriam † dinsdag 19 november 2013 @ 14:51:22 #151
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133411690
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:45 schreef DroogDok het volgende:
Deze wil ik jullie liefhebbers van authentiek ook niet onthouden:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)rweg-8/omschrijving/
hebben! :~

maar dan wel dat afzichtelijk lelijke bad eruit !
hoe durven ze zo'n wangedrocht in zo'n mooi authentiek huis te plaatsen o|O
pi_133411801
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:45 schreef DroogDok het volgende:
Deze wil ik jullie liefhebbers van authentiek ook niet onthouden:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)rweg-8/omschrijving/
Vergeet de bijenkorven niet :o
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_133412257
Geen Funda, niet eens een makelaarssite, maar wel een plaatje die ik hier wel toepasselijk vind.



:')
  dinsdag 19 november 2013 @ 15:19:43 #154
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133412452
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:44 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Dat pareltje was al langs geweest ik kan er wel iets moois in zien :)
Ja ik vind het op een bepaalde manier ook wel erg leuk!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133412954
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:12 schreef DrSnuggle het volgende:
Geen Funda, niet eens een makelaarssite, maar wel een plaatje die ik hier wel toepasselijk vind.

[ afbeelding ]

:')
:D Met gigantisch zwembad !
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_133416602
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:42 schreef DroogDok het volgende:
Tegen de vlakte en opnieuw beginnen zou ik zeggen....

[..]

:')

[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)aan-80/omschrijving/
Hoezo dat nu weer, ik zou er zo in trekken. Pracht huis!
Laat die handjes wapperen!
  † In Memoriam † dinsdag 19 november 2013 @ 17:53:05 #157
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_133417183
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:51 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

hebben! :~

maar dan wel dat afzichtelijk lelijke bad eruit !
En die dooie vogels er ook uit. :(
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_133418161
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:53 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

En die dooie vogels er ook uit. :(
Nee man in de pan ermee :Y)
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_133418263
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:51 schreef Gieliovd het volgende:

[..]

Die krukken omdraaien is al één. Verder, ga eens de kroeg in.

Verder kost die afzuigkap al net zo veel als mijn hele woning.
wat voor speciale is dit dan? wij hebben ook een plafondunit maar van dat bedrag kan ik echt geen huis kopen.
  dinsdag 19 november 2013 @ 18:45:32 #160
47102 Elvi
miemkwien
pi_133418613
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:32 schreef goed_volk het volgende:
Museum te koop met historisch interieur. Weer eens iets anders...

[ link | afbeelding ]
Het hele museuminterieur staat er nog in en dat is de foto die je uitkiest? :P
pi_133420598
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Bedoel je Poole?
Oops... Polen, of weet ik veel waar de meeste au pairs vandaan komen...
GRAAG VERWIJDEREN
pi_133420841
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:32 schreef goed_volk het volgende:
Museum te koop met historisch interieur. Weer eens iets anders...

[ link | afbeelding ]
O.... O+ O+ O+ O+

Ik begin altijd acuut te kwijlen als ik zulke huizen zie. Een van de mooiste bouwstijlen die er bestaan.
Van 't weekend in Zutphen geweest, daar zie je ze ook.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:45 schreef DroogDok het volgende:
Deze wil ik jullie liefhebbers van authentiek ook niet onthouden:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)rweg-8/omschrijving/
Prachtig O+
Wat een liefdevol gerestaureerd huis. Zo mooi om eens te zien hoe een oud huis niet van binnen in een nieuwbouwwoning is veranderd.
Erg jammer derhalve van die vlag-op-een-modderschuit-badkamer.
pi_133424007
Grote boodschap, kleine boodschap, het mag hier allemaal.



Hier
pi_133426041
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:11 schreef kvd het volgende:

[..]

wat een hoge prijs voor zo'n droevig huis, of zie ikiets over het hoofd
Heeft te maken met de locatie en de stad, Voorburg is erg duur om te wonen.
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:40:58 #165
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_133426784
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:12 schreef DrSnuggle het volgende:
Geen Funda, niet eens een makelaarssite, maar wel een plaatje die ik hier wel toepasselijk vind.

[ afbeelding ]

:')
_O- slim
(╯°□°)╯︵ ˇʞoɟ
  dinsdag 19 november 2013 @ 23:23:35 #166
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_133432338
http://www.huffingtonpost(...)edlinkusaolp00000003



Het hele huis is zo. Weliswaar geen funda, maar toch :P
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_133432751
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:53 schreef LadyDanae het volgende:
Grote boodschap, kleine boodschap, het mag hier allemaal.

[ afbeelding ]

Hier
En als je daar geen boodschap aan hebt?
pi_133432843
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:48 schreef Gwywen het volgende:
Zo mooi om eens te zien hoe een oud huis niet van binnen in een nieuwbouwwoning is veranderd.
Erg jammer derhalve van die vlag-op-een-modderschuit-badkamer.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:05 schreef Gwywen het volgende:
De inrichting vind ik ook totaal niet bij het huis passen, maar dat heb ik al zo vaak gezegd bij moderne interieurs in mooie oude panden, ik zal het niet elke keer gaan herhalen. O-)
Ik merk er nog weinig van... :P
pi_133436832
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:31 schreef Gieliovd het volgende:

[..]

Hoezo dat nu weer, ik zou er zo in trekken. Pracht huis!
Met die mooie platen tegen het plafond en die tegels in de woonkamer? Ook bouwkundig is het gewoon een drama vind ik.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  Milf woensdag 20 november 2013 @ 10:31:05 #170
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_133439182
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:45 schreef DroogDok het volgende:
Deze wil ik jullie liefhebbers van authentiek ook niet onthouden:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)rweg-8/omschrijving/
Wauw O+
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf woensdag 20 november 2013 @ 10:31:48 #171
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_133439197
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 06:21 schreef Resistor het volgende:
Geen Funda, niet eens Nederland, maar ook geen zin om alle interieurplaatjes hier neer te zetten, maar mooi paars is niet lelijk.
Uhm, ik woon er niet. Ik wil er ook niet wonen :o
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_133439234
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:31 schreef nikky het volgende:

[..]

Uhm, ik woon er niet. Ik wil er ook niet wonen :o
Ik geloof er niks van :{w
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_133439239
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:35 schreef k_man het volgende:

[..]

[..]

Ik merk er nog weinig van... :P
Als jij stopt met prijzen van moderne meubels noemen, goed? :P
pi_133460154
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:23 schreef Dagonet het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)edlinkusaolp00000003

[ afbeelding ]

Het hele huis is zo. Weliswaar geen funda, maar toch :P
Vervelende commentaren op de site. Natuurlijk word je er tureluurs van, maar daarom hoef je het nog geen troep te noemen. Het zijn verzamelingen. Je noemt je postzegelverzameling of muntenverzameling of treintjesverzameling toch ook geen troep?

Het kan nog een winkel in eigen woning zijn.
  woensdag 20 november 2013 @ 20:33:42 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133461106
Het valt wel mee met de vervelende commentaren, de meeste zijn behoorlijk genuanceerd en tussendoor een keer een Britse KLB-user die roept dat ze het huis gewoon moeten slopen, maar dat is niet de tendens van de reacties, het gros zegt gewoon dat dat spul toch met de bewoner meegaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 20 november 2013 @ 22:14:10 #176
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_133466697
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:14 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Vervelende commentaren op de site. Natuurlijk word je er tureluurs van, maar daarom hoef je het nog geen troep te noemen. Het zijn verzamelingen. Je noemt je postzegelverzameling of muntenverzameling of treintjesverzameling toch ook geen troep?

Het kan nog een winkel in eigen woning zijn.
Kom op zeg, dat is toch allemaal het toppunt van wansmaak? :')

Je postzegelverzameling, muntencollectie of treintjesverzameling bepaalt niet de gehele sfeer van je huis en vind je niet door het hele huis (normaal gesproken) Ik vind het ook gewoon troep op die site.
Don't let my username fool you...
pi_133467191
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 06:57 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Met die mooie platen tegen het plafond en die tegels in de woonkamer? Ook bouwkundig is het gewoon een drama vind ik.
Ja, goed die vezelplaten is niks, kleine ingreep.

Die tegels is niet echt hip nee, maar ook daarvoor geldt dat je er zo iets anders op hebt liggen. Tenzij er VV in ligt.

Goed mijn standaard is momenteel ook een beetje gekleurd gezien ik al een tijdje in een teringbende woon.
Laat die handjes wapperen!
pi_133471419
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:14 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Kom op zeg, dat is toch allemaal het toppunt van wansmaak? :')

Je postzegelverzameling, muntencollectie of treintjesverzameling bepaalt niet de gehele sfeer van je huis en vind je niet door het hele huis (normaal gesproken) Ik vind het ook gewoon troep op die site.
Smaak is persoonlijk. Lelijk is niet hetzelfde als troep, hoe zeer je ogen er ook van gaan tranen.
Zo te zien hebben ze diverse collecties nagestreefd.
't Kan best waardevol zijn. Er moet in elk geval veel in gestoken zijn om alles ooglijk (lees: schoon) te houden. Het zal ook wat kosten om alles in te pakken en elders weer uit te pakken.
pi_133511694
Rare omschrijving:

quote:
Winfried country estate

Winfried?? ???????????????Winfried?????????????Winfried???????????????????????????????????35????1?????????????????????????????????????????????????Apeldoorn?Zwolle?????????????????????Ijssel????????????Amsterdam? Utrecht? Arnhem????100???
En wat doen die wortels aan het plafond?

Dan nog een omschrijving van een ander huis. Dit is kennelijk bedoeld als 'wervende' tekst...

quote:
Wonen in het voormalige landhuis van John de Mol; het kan! Gelegen in de lommerrijke omgeving tussen Naarden en Valkeveen, waar Jan des Bouvrie en Herman Heinsbroek uw buren zijn.
Je zou toch gillend wegrennen?

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2013 13:06:43 ]
pi_133511787
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:02 schreef k_man het volgende:
Rare omschrijving:

[..]

En wat doen die wortels aan het plafond?
Prachtige visgraatvloer O+
  Moderator vrijdag 22 november 2013 @ 13:07:53 #181
257132 crew  Awsom
pi_133511840
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:02 schreef k_man het volgende:

Dan nog een omschrijving van een ander huis. Dit is kennelijk bedoeld als 'wervende' tekst...

[..]

Je zou toch gillend wegrennen?
Wel een fraai huisje hoor :P
pi_133511868
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:07 schreef Awsom het volgende:

[..]

Wel een fraai huisje hoor :P
Huuu vloerbedekking.. Daar krijg ik stiekem altijd de rillingen van.
  Moderator vrijdag 22 november 2013 @ 13:12:08 #183
257132 crew  Awsom
pi_133511975
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:08 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Huuu vloerbedekking.. Daar krijg ik stiekem altijd de rillingen van.
Die kan er uit :7
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:39:57 #184
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133512910
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:02 schreef k_man het volgende:
Dan nog een omschrijving van een ander huis. Dit is kennelijk bedoeld als 'wervende' tekst...

[..]

Je zou toch gillend wegrennen?
_O- - Wonen tussen de Patjepeeërs! Heinsbroek en DesKopie! _O_

Bouwjaar 1992, dat kitschpaleis. Hoe is het toch mogelijk, mensen met zóveel geld, en dan weer zo'n wansmaak... :X
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_133513069
Mooi Jugendstilpand hoor, daar niet van.
Maar ik krijg bij dit huis niet meteen een prettig gevoel van de combinatie meubels/behang:


In de kamer ernaast waan je jezelf in een kasteel.


Dan ten slotte deze foto, die misschien alles duidelijk maakt:


quote:
De Molenstraat in Oss is in 2010 dagenlang afgezet omdat deze locatie werd gebruikt in de film van De Bende van Oss. Niet alleen omdat de villa uit 1890 is en zo mooi is, vol met authentieke elementen, maar ook omdat de historie van Oss hier daadwerkelijk heeft plaatsgevonden.
Link
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:48:53 #186
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133513213
^^ Prachtig huis, die zou ik 1000x liever hebben dan dat kitschpaleis in Naarden. En dan ook nog voor een vierde van de prijs. ;)

't Grappige is dat dat eclectische behang daar op de een of andere manier nog 'past' ook. Vind ik dan. :)
(en je kan het natuurlijk altijd weghalen als 't je niet bevalt. :Y) )
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_133513386
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:48 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Prachtig huis, die zou ik 1000x liever hebben dan dat kitschpaleis in Naarden. En dan ook nog voor een vierde van de prijs. ;)

't Grappige is dat dat eclectische behang daar op de een of andere manier nog 'past' ook. Vind ik dan. :)
(en je kan het natuurlijk altijd weghalen als 't je niet bevalt. :Y) )
Het past wel bij het huis, maar het is een beetje over the top, te dramatisch. Net of ze er een draculapaleis van hebben willen maken, of zo. :P
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:54:43 #188
182073 invine
blablabla etc.
pi_133513406
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:48 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Prachtig huis, die zou ik 1000x liever hebben dan dat kitschpaleis in Naarden. En dan ook nog voor een vierde van de prijs. ;)

't Grappige is dat dat eclectische behang daar op de een of andere manier nog 'past' ook. Vind ik dan. :)
(en je kan het natuurlijk altijd weghalen als 't je niet bevalt. :Y) )
Ik denk niet dat je dat zomaar mag weghalen als het historisch is ;)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:56:17 #189
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133513452
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:54 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Het past wel bij het huis, maar het is een beetje over the top, te dramatisch. Net of ze er een draculapaleis van hebben willen maken, of zo. :P
Dat vind ik nou juist wel tof. :P
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_133513634
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:48 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Prachtig huis, die zou ik 1000x liever hebben dan dat kitschpaleis in Naarden. En dan ook nog voor een vierde van de prijs. ;)

't Grappige is dat dat eclectische behang daar op de een of andere manier nog 'past' ook. Vind ik dan. :)
(en je kan het natuurlijk altijd weghalen als 't je niet bevalt. :Y) )
Sluit ik me bij aan.
pi_133516373
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:54 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Het past wel bij het huis, maar het is een beetje over the top, te dramatisch. Net of ze er een draculapaleis van hebben willen maken, of zo. :P
Ja, het roept inderdaad iets van nare droom op. Niet echt nachtmerrie, maar iets drukkends waar je niet wil blijven.
  vrijdag 22 november 2013 @ 23:15:41 #192
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_133533862
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:44 schreef Gwywen het volgende:
Mooi Jugendstilpand hoor, daar niet van.
Maar ik krijg bij dit huis niet meteen een prettig gevoel van de combinatie meubels/behang:
[ afbeelding ]

In de kamer ernaast waan je jezelf in een kasteel.
[ afbeelding ]

Dan ten slotte deze foto, die misschien alles duidelijk maakt:
[ afbeelding ]

[..]

Link
Die tweede foto doet me heel erg aan Downton Abbey denken.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  Moderator zaterdag 23 november 2013 @ 17:01:44 #193
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_133548112
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  † In Memoriam † zaterdag 23 november 2013 @ 19:58:41 #194
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_133552593
Ach, waarom ook niet?
Wij hebben een tijd een TV in de badkamer gehad. Lagen we gewoon languit een film te kijken. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator zaterdag 23 november 2013 @ 20:15:26 #195
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_133553082
op de wc, 10 min per dag
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_133553267
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:15 schreef Renesite het volgende:
op de wc, 10 min per dag
Iemand met een darmprobleem?
pi_133553475
stel je voor dat je net 10min van een voetbalwedstrijd mist :o
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:32:43 #198
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133558515
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, waarom ook niet?
Wij hebben een tijd een TV in de badkamer gehad. Lagen we gewoon languit een film te kijken. :)
Ik pas niet eens languit in mijn hele badkamer :P
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133560842
quote:
Hoofdsteun en voetenbankje erbij en het lijkt mij een prima idee :P
A mind with a heart of it's own
  Moderator zaterdag 23 november 2013 @ 23:46:00 #200
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_133560865
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:45 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Hoofdsteun en voetenbankje erbij en het lijkt mij een prima idee :P
Op zich wel.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_133562964
Misschien helpt het als op die tv een laxerend programma vertoond wordt. Iets met Geer en Goor ofzo. :P
pi_133567587
Wat een vreemde wastafels. Fietspad en water als uitzicht en een leuk interieur. Sorry foto's wilden op de één of andere manier niet gekopieerd worden via een tablet.

http://www.funda.nl/koop/(...)plan-5/fotos/#foto-2
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_133568459
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 10:20 schreef Greyson het volgende:
Wat een vreemde wastafels. Fietspad en water als uitzicht en een leuk interieur. Sorry foto's wilden op de één of andere manier niet gekopieerd worden via een tablet.

http://www.funda.nl/koop/(...)plan-5/fotos/#foto-2


Jeroentje.
pi_133568484
Ik zie het probleem niet, is mijn braillebeedscherm defect?
pi_133568962
Is geen probleem maar ik vind het vrij bijzonder :).

jpajs: bedankt!

[ Bericht 4% gewijzigd door Greyson op 24-11-2013 13:18:04 ]
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_133570572
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 10:20 schreef Greyson het volgende:
Wat een vreemde wastafels. Fietspad en water als uitzicht en een leuk interieur. Sorry foto's wilden op de één of andere manier niet gekopieerd worden via een tablet.

http://www.funda.nl/koop/(...)plan-5/fotos/#foto-2
Gaaf huis! O+ Mist wel een beetje gezelligheid vind ik persoonlijk, 't is allemaal wel erg kaal binnen.
pi_133570681
Wat ik vreemder vind zijn de twee kookeilanden, met 2 verschillende afzuigkappen :?.
pi_133570751
quote:
3s.gif Op zondag 24 november 2013 13:11 schreef Anne het volgende:
Wat ik vreemder vind zijn de twee kookeilanden, met 2 verschillende afzuigkappen :?.
Misschien vind de een de kookkunsten van de ander niet te vreten en andersom. Goede oplossing dan dit :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 24 november 2013 @ 14:55:16 #209
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_133574231
Henny Huisman verlaagt wederom vraagprijs van zijn luxe villa! Zie 42 nieuwe foto's !!

http://www.bekendeburen.n(...)prijs-van-zijn-villa

Gaat nu dus ook niet lukken :D :P
pi_133574480
quote:
3s.gif Op zondag 24 november 2013 13:11 schreef Anne het volgende:
Wat ik vreemder vind zijn de twee kookeilanden, met 2 verschillende afzuigkappen :?.
aan de ene kant een kookplaat en aan de andere kant en frituur/wokbrander? maar idd had dan 2 dezelfde afzuigkappen geplaatst.
pi_133576849
quote:
3s.gif Op zondag 24 november 2013 13:11 schreef Anne het volgende:
Wat ik vreemder vind zijn de twee kookeilanden, met 2 verschillende afzuigkappen :?.
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:03 schreef loecje het volgende:
aan de ene kant een kookplaat en aan de andere kant en frituur/wokbrander? maar idd had dan 2 dezelfde afzuigkappen geplaatst.
Je zou natuurlijk de omschrijving kunnen lezen:
quote:
...stoomoven (...), keramische kookplaten, wok brander, friteuse...
Die kunnen dus niet onder een afzuigkap.
  zondag 24 november 2013 @ 16:15:48 #212
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133577040
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:08 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Gaaf huis! O+ Mist wel een beetje gezelligheid vind ik persoonlijk, 't is allemaal wel erg kaal binnen.
Prachtige moderne villa inderdaad. :Y

Een beetje 'kaal' ingericht, maar wel sjiek gedaan en de ruimten komen heel goed over op die foto's. Goed gedaan, makelaar.

Die badkamer is natuurlijk niet echt 'handig' - zowel dat vrijstaande bad als die waskommen nodigen uit tot héél veel dweilen - maar ik vind die groene circeltjes-tegels wel heel erg tof! :D
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zondag 24 november 2013 @ 16:18:26 #213
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133577117
quote:
6s.gif Op zondag 24 november 2013 14:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Henny Huisman verlaagt wederom vraagprijs van zijn luxe villa! Zie 42 nieuwe foto's !!

http://www.bekendeburen.n(...)prijs-van-zijn-villa

Gaat nu dus ook niet lukken :D :P
Hij heeft wel een leuke woef!



En nog eentje:


... en zie ik daar nu de makelaar in de spiegel, of is het dhr. Huisman himself? :P
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_133577963
ik zie alleen een schilderij/foto geen spiegel, en mag toch hopen dat die dan van henny is en niet van de makelaar haha
pi_133579358
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:09 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

Je zou natuurlijk de omschrijving kunnen lezen:

[..]

Die kunnen dus niet onder een afzuigkap.
die info haalde ik ook uit de omschrijving ;)
maar dat verklaart nog steeds niet waarom er 2 verschillende afzuigkappen hangen. had dan 2 dezelfde geplaatst.
pi_133580511
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:15 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Prachtige moderne villa inderdaad. :Y

Een beetje 'kaal' ingericht, maar wel sjiek gedaan en de ruimten komen heel goed over op die foto's. Goed gedaan, makelaar.

Die badkamer is natuurlijk niet echt 'handig' - zowel dat vrijstaande bad als die waskommen nodigen uit tot héél veel dweilen - maar ik vind die groene circeltjes-tegels wel heel erg tof! :D
Waarschijnlijk gaan ze ervan uit dat een wasbak niet meer voor een bak waswater is. Meer het oudste principe van de gootsteen, waar het stromende water dus op wegklettert.
pi_133580694
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:51 schreef Huppeltje het volgende:
ik zie alleen een schilderij/foto geen spiegel, en mag toch hopen dat die dan van henny is en niet van de makelaar haha
Ik dacht al dat ik scheel was. Geen spiegel te zien, alleen dat tafeltje, maar daar kan ik geen spiegelbeeld in ontdekken.
A mind with a heart of it's own
  zondag 24 november 2013 @ 18:21:20 #218
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133580844
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:15 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik dacht al dat ik scheel was. Geen spiegel te zien, alleen dat tafeltje, maar daar kan ik geen spiegelbeeld in ontdekken.
Het was ook niet helemaal serieus bedoeld. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_133581151
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:21 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Het was ook niet helemaal serieus bedoeld. ;)
PI's... ze zijn er voor ;)
A mind with a heart of it's own
pi_133593509
http://www.funda.nl/koop/(...)3-taveernelaan-24-a/

Prachtig huis (ik kom er wel eens langs en ging eens op Funda kijken), maar die keuken en badkamer :D





Hebben we dit echt ooit mooi gevonden met zijn allen?
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_133594209
Het ziet er nog uit als nieuw! Dat is dan wel weer erg knap

Uhm, afgezien van het gat onder het bad dan.. :{

[ Bericht 57% gewijzigd door Zo-is-dat op 24-11-2013 23:05:34 (Oeps) ]
  zondag 24 november 2013 @ 23:03:05 #222
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133594550
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 22:39 schreef pussywillow het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)3-taveernelaan-24-a/

Prachtig huis (ik kom er wel eens langs en ging eens op Funda kijken), maar die keuken en badkamer :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hebben we dit echt ooit mooi gevonden met zijn allen?
Ik vind het nog steeds mooi! O+
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133594765
Het is oud, maar heel netjes.
Laat die handjes wapperen!
pi_133595114
Oh ja, die had ik al een keer gepost. Vanwege dat professioneel aangebrachte luik bij het bad. :P
  zondag 24 november 2013 @ 23:57:59 #225
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_133596750
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_133599617
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:06 schreef Gieliovd het volgende:
Het is oud, maar heel netjes.
Alle meubels zien er ook nog goed uit.
Alleen die hoek van het bad niet...
pi_133599640
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:03 schreef Ireth het volgende:

Ik vind het nog steeds mooi! O+
Ik vind het ook nog steeds mooi :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133599655
Leuk.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_133599696
quote:
Ik weet niet wat de gemiddelde grondprijzen zijn, maar minder dan ¤52,- per vierkante meter vind ik wel netjes :?
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_133599949
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 22:39 schreef pussywillow het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)3-taveernelaan-24-a/

Prachtig huis (ik kom er wel eens langs en ging eens op Funda kijken), maar die keuken en badkamer :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hebben we dit echt ooit mooi gevonden met zijn allen?
Kan zo 1 op 1 het openluchtmuseum in.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_133600636


Tap in je keuken ^O^
http://www.funda.nl/koop/tynaarlo/huis-47336608-zandlust-2/



Buitenplaats met poortgebouw en slotgracht.

Het opmerkelijke? Gebouwd in 2008/2009.
http://www.funda.nl/koop/midlaren/huis-48807520-meerwijk-2-b/
  maandag 25 november 2013 @ 10:16:10 #232
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_133601592
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 07:10 schreef Resistor het volgende:

[..]

Ik weet niet wat de gemiddelde grondprijzen zijn, maar minder dan ¤52,- per vierkante meter vind ik wel netjes :?
Vind het nogal een hoop geld. Prijs per m2 valt mee, das waar.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_133601666
quote:
Wat zijn dat voor ventilatieopeningen in die kolom?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_133601847
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 10:19 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Wat zijn dat voor ventilatieopeningen in die kolom?
Die zijn van zo'n centraal afzuigsysteem. Zitten niet op een erg nette plaats vind ik..
pi_133602059
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:18 schreef HetKlusKonijn het volgende:

En nog eentje:
[ afbeelding ]

... en zie ik daar nu de makelaar in de spiegel, of is het dhr. Huisman himself? :P
Dat is deze

http://www.hennyhuisman.n(...)nny_donkersloot.html
  maandag 25 november 2013 @ 13:09:50 #236
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133606279
^^ Dus tňch. :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  maandag 25 november 2013 @ 13:12:03 #237
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133606337
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 23:06 schreef Gieliovd het volgende:
Het is oud, maar heel netjes.
Is zeker zo'n 40 jaar oud. Staaltje Ouderwetsch-Degelijk Vakwerk! :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door HetKlusKonijn op 25-11-2013 19:56:15 ]
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_133626303
Zo stom dat ik geen foto's kan kopieëren via tablet omdat alleen de link gepakt wordt en niet de bronfoto.

Anyway voor antiek lovers met een frisse uitstraling!
http://www.funda.nl/koop/tilburg/huis-48627558-bredaseweg-392/

Bijzondere kenmerken
Frisse tint
Aparte badkamer in de slaapkamer
Etc.

Enjoy :)
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_133626873
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 22:18 schreef Greyson het volgende:
Zo stom dat ik geen foto's kan kopieëren via tablet omdat alleen de link gepakt wordt en niet de bronfoto.

Anyway voor antiek lovers met een frisse uitstraling!
http://www.funda.nl/koop/tilburg/huis-48627558-bredaseweg-392/

Bijzondere kenmerken
Frisse tint
Aparte badkamer in de slaapkamer
Etc.

Enjoy :)
Hu, was de fantasie op toen ze verf voor de muren gingen uitzoeken?
Wat wit allemaal, krijg zin om m'n winterjas aan te doen in dat huis.
Maar goed, misschien wilden ze binnen en buiten matchen, dat zie je natuurlijk wel vaker: bruin huis ->bruin interieur. :P
  maandag 25 november 2013 @ 23:18:04 #240
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133628686
quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2013 06:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het ook nog steeds mooi :Y
Ik ook! *;
Kaleidoscopiklimax
  dinsdag 26 november 2013 @ 00:05:34 #241
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133630598
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 22:18 schreef Greyson het volgende:
Zo stom dat ik geen foto's kan kopieëren via tablet omdat alleen de link gepakt wordt en niet de bronfoto.

Anyway voor antiek lovers met een frisse uitstraling!
http://www.funda.nl/koop/tilburg/huis-48627558-bredaseweg-392/

Bijzondere kenmerken
Frisse tint
Aparte badkamer in de slaapkamer
Etc.

Enjoy :)
Geen probleem mee, die muren zijn waarschijnlijk allemaal gewoon keurig RAL9010-gewit.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_133633272
Ik vind het ook een leuk huis, gewoon bijzonder!
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
  † In Memoriam † dinsdag 26 november 2013 @ 10:34:11 #243
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133635963
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 08:07 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Kan zo 1 op 1 het openluchtmuseum in.
je had in die tijd ook ruiten met dat flessenbodemmotief :Y
pi_133645283
Een koopje, deze 'villa' aan het water met 1.592 m˛ eigen grond, en eigen jachthaven...

http://www.funda.nl/koop/(...)friesestraatweg-452/





Totdat je de omschrijving gaat lezen....

Bedrijfsloods :vraagprijs 175.000 euro k.k.
De loods is gelegen aan het water en v.v. een eigen warmwatervoorziening en wordt verwarmd middels heaters. Verder bevinden zich in de loods een kitchenette, toilet met wastafel en een kantoorruimte.
Info :
De woning en de bedrijfsloods zijn onlosmakelijk te koop.
pi_133647459
Ha, wat een lokkertje.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_133652109
http://funda.nl/48805465

Wat vinden jullie van dit opmerkelijke huis? Overdone?

Entree zoals een kasteel!
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_133652382
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:01 schreef Greyson het volgende:
http://funda.nl/48805465

Wat vinden jullie van dit opmerkelijke huis? Overdone?

Entree zoals een kasteel!
Het is absoluut niet mijn smaak :{

En volgens mij is hier ook een speciaal lensje gebruikt of dit bureau heeft hele rare poten :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 26 november 2013 @ 20:18:00 #248
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133652724
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het is absoluut niet mijn smaak :{

En volgens mij is hier ook een speciaal lensje gebruikt of dit bureau heeft hele rare poten :')
[ afbeelding ]
Ik gok op 'rare poten'.
The love you take is equal to the love you make.
pi_133652962
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik gok op 'rare poten'.
:Y ik ook want verder zijn alle poten wel normaal :+
Alleen dit bureau op beide foto's niet.

en verder moest ik denken aan Gooische Vrouwen bij dit huis.
pi_133655275
Deze inrichting van de woonkamer vind ik best opmerkelijk.





De rest van het huis is in zekere mate net zo.
  dinsdag 26 november 2013 @ 21:12:29 #251
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133655372
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:10 schreef R2R het volgende:
Deze inrichting van de woonkamer vind ik best opmerkelijk.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De rest van het huis is in zekere mate net zo.
Een man. Ik weet het zeker.
The love you take is equal to the love you make.
pi_133655570
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Een man. Ik weet het zeker.
Tis dat het geen zolder is. Maar ik denk toch echt dat het een fokker is. Rugligging op bank is tv kijken. Buikligging op bank is pc dus fok!en.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_133657418


Dat behang....
Trouwens wel meer vreemde zaken in dit aparte huis.



Kiekeboe...
Alhier


Kleur


OMG


Een bak met een historisch tintje...
lees: nodig toe aan een opfrisbeurt

[ Bericht 23% gewijzigd door mien-moeke op 26-11-2013 21:56:04 ]
pi_133660370
Mooi pandje, die laatste. Amsterdamse School. In de loop der jaren kennelijk nooit iets aan gemoderniseerd en dat is prima - dan zitten alle originele details er hopelijk ook nog in.
pi_133660445
Edit
pi_133660750
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:10 schreef R2R het volgende:
Deze inrichting van de woonkamer vind ik best opmerkelijk.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De rest van het huis is in zekere mate net zo.
Oh. Mijn. God. :o

Dit gaat veel verder dan rare kleurtjes of een kitscherige smaak. Hier heb je serieus werk aan om er weer iets bewoonbaars van te maken. Laten we het plafond er uit halen en een knalblauwe bakgoot ophangen. En een paar multizuilen voor de stopcontacten. Wat zijn die zuilen op de vloer eigenlijk? Er lijkt water in te zitten?
pi_133660884
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:01 schreef Greyson het volgende:
http://funda.nl/48805465

Wat vinden jullie van dit opmerkelijke huis? Overdone?

Entree zoals een kasteel!
Mijn smaak is het niet, maar dat ik zeg wat verschrikkelijk, ook niet, Maar mij wat te klinisch allemaal.

De tuin heeft naar mijn mening wel iets teveel begraafplaats uitstraling :{
A mind with a heart of it's own
pi_133660955
Dit is echt een hele mooie plek in Maastricht.
Alleen de keuken:


En de badkamer:


Voor de rest moet er wel nog wat gebeuren, maar jong, wat een plek voor dat geld.
GRAAG VERWIJDEREN
pi_133660973
Link?
  dinsdag 26 november 2013 @ 22:53:25 #260
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_133661082
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Mijn smaak is het niet, maar dat ik zeg wat verschrikkelijk, ook niet, Maar mij wat te klinisch allemaal.

De tuin heeft naar mijn mening wel iets teveel begraafplaats uitstraling :{
Ik vind het huis wel erg mooi. Dat witte, tijdloze, mooi. :)
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_133661244
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:50 schreef Robuustheid het volgende:
Link?
Sorry, ik was hem vergeten, nu staat hij erin.
GRAAG VERWIJDEREN
pi_133662409
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:53 schreef cvboer het volgende:

[..]

Ik vind het huis wel erg mooi. Dat witte, tijdloze, mooi. :)
Ja, het huis is fraai. Als je al die paarse troep eruit gooit, is er iets heel moois van te maken. :)
pi_133663045
dat huis in gouda is verkocht
  dinsdag 26 november 2013 @ 23:36:11 #264
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133663090
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:01 schreef Greyson het volgende:
http://funda.nl/48805465

Wat vinden jullie van dit opmerkelijke huis? Overdone?

Entree zoals een kasteel!
Die tuin enzo is prachtig :D
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_133666659
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:46 schreef k_man het volgende:

[..]

Oh. Mijn. God. :o

Dit gaat veel verder dan rare kleurtjes of een kitscherige smaak. Hier heb je serieus werk aan om er weer iets bewoonbaars van te maken. Laten we het plafond er uit halen en een knalblauwe bakgoot ophangen. En een paar multizuilen voor de stopcontacten. Wat zijn die zuilen op de vloer eigenlijk? Er lijkt water in te zitten?
Die waterzuilen zijn dit soort dingen.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_133666934
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:46 schreef k_man het volgende:

[..]

Oh. Mijn. God. :o

Dit gaat veel verder dan rare kleurtjes of een kitscherige smaak. Hier heb je serieus werk aan om er weer iets bewoonbaars van te maken. Laten we het plafond er uit halen en een knalblauwe bakgoot ophangen. En een paar multizuilen voor de stopcontacten. Wat zijn die zuilen op de vloer eigenlijk? Er lijkt water in te zitten?
Stopcontactje infrezen en wat platen tegen het plafond aanschroeven. Valt wel mee toch?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_133666951
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:01 schreef Greyson het volgende:
http://funda.nl/48805465

Wat vinden jullie van dit opmerkelijke huis? Overdone?

Entree zoals een kasteel!
Niet helemaal mijn smaak, maar een gaaf huis!!

1.000m2 woonoppervlak, je zal moeten stofzuigen.....
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 27 november 2013 @ 08:39:22 #268
22273 Dizer
Save the beard!
pi_133667419
Gevalletje dat sinds 2009 te koop staat en de vraagprijs niet gedaald is:

http://www.funda.nl/koop/(...)8889-lichttoren-186/

Wel een prachtige loft overigens..
Friends don't let friends remain beardless...
  † In Memoriam † woensdag 27 november 2013 @ 09:29:39 #269
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_133668124
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:46 schreef k_man het volgende:
En een paar multizuilen voor de stopcontacten.
Ik zie gewoon stopcontacten in de muren en die hangdingen zijn volgens mij luidsprekers voor het geluid uit de TV?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_133668419
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:10 schreef R2R het volgende:
Deze inrichting van de woonkamer vind ik best opmerkelijk.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De rest van het huis is in zekere mate net zo.
Doet mij denken aan Mad Max, of soort fabric film.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_133668420
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 08:39 schreef Dizer het volgende:
Gevalletje dat sinds 2009 te koop staat en de vraagprijs niet gedaald is:

http://www.funda.nl/koop/(...)8889-lichttoren-186/

Wel een prachtige loft overigens..
WOW! Schitterend!
pi_133668437
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
  woensdag 27 november 2013 @ 11:04:20 #273
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133669973
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:39 schreef k_man het volgende:
Mooi pandje, die laatste. Amsterdamse School. In de loop der jaren kennelijk nooit iets aan gemoderniseerd en dat is prima - dan zitten alle originele details er hopelijk ook nog in.
Heel fraai inderdaad. Sowieso een schitterende bouwstijl. O+
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_133670873
quote:
99s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zie gewoon stopcontacten in de muren en die hangdingen zijn volgens mij luidsprekers voor het geluid uit de TV?
Ah, dat zou inderdaad heel goed kunnen. Ik zag vrij weinig stopcontacten en wel die blauwe kabelgoot aan het plafond, dus dacht dat-ie daarmee de stroom had aangelegd naar die zuilen.
pi_133671027
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 08:39 schreef Dizer het volgende:
Gevalletje dat sinds 2009 te koop staat en de vraagprijs niet gedaald is:

http://www.funda.nl/koop/(...)8889-lichttoren-186/

Wel een prachtige loft overigens..
Beetje hetzelfde idee als bij die witte villa; schitterend huis, maar niet zo schitterend ingericht. Neem nou bijv die 'zwanentafel' - daar kun je eigenlijk alleen mee wegkomen als je in een huis op wielen woont. :P
  woensdag 27 november 2013 @ 12:32:51 #276
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133672071
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:48 schreef k_man het volgende:

[..]

Beetje hetzelfde idee als bij die witte villa; schitterend huis, maar niet zo schitterend ingericht. Neem nou bijv die 'zwanentafel' - daar kun je eigenlijk alleen mee wegkomen als je in een huis op wielen woont. :P
Wat vreselijk, die inrichting. En dat in zo'n schitterend appartement, in de Witte Dame in Eindhoven nog wel.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_133672524
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:32 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Wat vreselijk, die inrichting. En dat in zo'n schitterend appartement, in de Witte Dame in Eindhoven nog wel.
Dit. :7
pi_133672915


Altijd leuk een gokkast in je woonkamer. Je moet wat met je tijd in een gehucht als Drouwenerveen ;)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  woensdag 27 november 2013 @ 14:19:25 #279
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_133674916
quote:
"In de badkamer is goed gebruik gemaakt van de beschikbare ruimte"
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_133675383
Meer heb je toch ook niet nodig? :D
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
  woensdag 27 november 2013 @ 14:39:02 #282
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_133675408
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 14:38 schreef Greyson het volgende:
Meer heb je toch ook niet nodig? :D
Het is ook een mooie stok achter de deur om een beetje op gewicht te blijven.
pi_133676164
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 08:39 schreef Dizer het volgende:
Gevalletje dat sinds 2009 te koop staat en de vraagprijs niet gedaald is:

http://www.funda.nl/koop/(...)8889-lichttoren-186/

Wel een prachtige loft overigens..
zie ik het goed en zijn nou ŕlle ruimtes open met elkaar verbonden? Zelfs de plee?
pi_133676318
Volgens mij zie ik daar (en op enkele andere plekken) een schuifdeur. :)

Edit: op de plattegrond kun je het ook zien; er zijn drie toiletten en die hebben ieder een deur. Dat geldt echter niet voor de beide slaap- en badkamers. Dus als je gasten hebt kan het toch vrij intiem worden...

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2013 15:24:09 ]
  woensdag 27 november 2013 @ 15:14:26 #285
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_133676387
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:06 schreef Gwywen het volgende:

[..]

zie ik het goed en zijn nou ŕlle ruimtes open met elkaar verbonden? Zelfs de plee?
Dat noemen ze een loft geloof ik.
Was ook de insteek van die dingen die je kon kopen toendertijd.
Je betaalde per m2 en moest dan aangeven hoeveel m2 je wilde kopen.
Vervolgens hebben ze de lichttoren in ruimtes verdeeld en kon je er verder mee doen wat je wilde.
Wel gaaf project :) .
  woensdag 27 november 2013 @ 15:17:18 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133676469
:Y Voor mij hoeft er ook geen strikje om hoor, ik trek er zo wel in. :Y
***
  † In Memoriam † woensdag 27 november 2013 @ 16:41:05 #287
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133679164
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:08 schreef Clicks_nl het volgende:
[ afbeelding ]

Altijd leuk een gokkast in je woonkamer. Je moet wat met je tijd in een gehucht als Drouwenerveen ;)
is het hebben van een gokkast opmerkelijk?
ik heb een arcadekast in de huiskamer, een bulldozer in de schuur en een flipperkast op de slaapkamer :@ (de gokkast hebben we er voor de arcadekast uitgekiept)
pi_133681122
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 08:39 schreef Dizer het volgende:
Gevalletje dat sinds 2009 te koop staat en de vraagprijs niet gedaald is:

http://www.funda.nl/koop/(...)8889-lichttoren-186/

Wel een prachtige loft overigens..
Gaaf, super, mooi huis!

Maar ga het eens warm stoken.... En inderdaad, zou toch wel een beetje afgesloten ruimte willen.
Laat die handjes wapperen!
pi_133684280
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:34 schreef arjan1112 het volgende:
dat huis in gouda is verkocht
Denk eerder terug getrokken uit de verkoop, hij staat nl niet tussen de pas verkochte huizen in Gouda.
♪♫♥ Life is short, Break the Rules, Forgive quickly, KISS Slowly, Love TRUELY, Laugh Uncontollaby, and NEVER Regret ANYTHING that made u SMILE ♥ ♪♫
pi_133704771
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:14 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dat noemen ze een loft geloof ik.
Was ook de insteek van die dingen die je kon kopen toendertijd.
Je betaalde per m2 en moest dan aangeven hoeveel m2 je wilde kopen.
Vervolgens hebben ze de lichttoren in ruimtes verdeeld en kon je er verder mee doen wat je wilde.
Wel gaaf project :) .
Ik ken het principe van een loft wel, maar dat zelfs de WC niet afsluitbaar is en open verbonden met de rest van de ruimtes vind ik wel heel raar. Je zal maar aan de dunne zijn of zo.
pi_133705553
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 11:13 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Ik ken het principe van een loft wel, maar dat zelfs de WC niet afsluitbaar is en open verbonden met de rest van de ruimtes vind ik wel heel raar. Je zal maar aan de dunne zijn of zo.
Psst, goed kijken (en lezen) dan zie je op de foto's dat er gewoon schuifdeuren zitten bij de wc's en dat dit ook al gezegd is hier ;)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_133706521
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 11:48 schreef PeuRac het volgende:

[..]

dat er gewoon schuifdeuren zitten bij de wc's
O, gelukkig :)
  donderdag 28 november 2013 @ 13:37:56 #293
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_133708694
Zou dit handig zijn met schoonmaken zo'n constructie?



http://www.funda.nl/koop/(...)48960478-oostwal-46/
pi_133708807
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:37 schreef Fietsertje70 het volgende:
Zou dit handig zijn met schoonmaken zo'n constructie?

[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)48960478-oostwal-46/
Ja, vooral in die hoek tussen het fornuis en de wasmachine. :r
Mooi ook hoe ze het fornuis zo precies in een hoek van 45 graden hebben geplaatst...
  † In Memoriam † donderdag 28 november 2013 @ 20:47:45 #295
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133721672
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:37 schreef Fietsertje70 het volgende:
Zou dit handig zijn met schoonmaken zo'n constructie?

[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)48960478-oostwal-46/
wat een stofnest! :X
maar wel een mooie deur O+
pi_133734110
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:42 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Ja, vooral in die hoek tussen het fornuis en de wasmachine. :r
Mooi ook hoe ze het fornuis zo precies in een hoek van 45 graden hebben geplaatst...
volgens mij hebben ze zelfs de 45 graden hoek in de muur meegetrokken :P
Liefde en infectie
pi_133734646
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:37 schreef Fietsertje70 het volgende:
Zou dit handig zijn met schoonmaken zo'n constructie?

[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)48960478-oostwal-46/
Daar zou bij mij van alles tussen flikkeren..
Het valt me op dat ze in dat huis dicht op de kachel en de tv zitten
pi_133734726
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 08:24 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Daar zou bij mij van alles tussen flikkeren..
Het valt me op dat ze in dat huis dicht op de kachel en de tv zitten
[ afbeelding ]
Lijkt alsof ze een houten plaat met een foto voor het raam gespijkert hebben :?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_133735182
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 08:32 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Lijkt alsof ze een houten plaat met een foto voor het raam gespijkert hebben :?
Ziet er eerder uit als luxaflex met foto ofzo
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
pi_133736094
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 06:17 schreef lucky_m3 het volgende:

[..]

volgens mij hebben ze zelfs de 45 graden hoek in de muur meegetrokken :P
die hoek zat er denk ik al. Vandaar de rare opstelling.
Ik vraag me meer af hoe ze alle deurtjes open krijgen, wasmachine, oven en vaatwasser
pi_133736353
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 09:57 schreef loecje het volgende:

[..]

die hoek zat er denk ik al. Vandaar de rare opstelling.
Ik vraag me meer af hoe ze alle deurtjes open krijgen, wasmachine, oven en vaatwasser
Niet allemaal tegelijkertijd, dan wil het best
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')