abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:26:38 #251
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_138516556
Ik ben aan het rondkijken voor een HBO opleiding, en vandaag heb ik dus het Windesheim aangedaan.

Mooie school, en zo te horen ook een leuke opleiding, docenten vertelden erg enthousiast over de opleiding.

Ik ga misschien dus studeren in Zwolle, aangezien Leeuwarden helemaal niks is en Groningen waarschijnlijk ook niet. Maar daar moet ik nog heen.

Probleem is wel dat ik elke dag een anderhalf uur met het OV moet reizen om er te komen, aangezien waar ik woon geen goede ov mogelijkheden zijn.. en met de auto is het te duur.

Daarom denk ik er ook aan om er heen te verhuizen. Zijn er ook mensen die naar Zwolle zijn verhuisd? Ik zal moeten gaan huren, maar wat is beter? Op kamers of zelfstandig in een appartement met huursubsidie? M'n voorkeur ligt wel bij een appartementje, meer ruimte en zelfstandig. Zal daar ook dan werk moeten zoeken, dat raak ik hier dan namelijk kwijt.

Wat is wijsheid?
pi_138529047
Ik ben na Zwolle verhuisd voor me werk.
Vroeger 3 uur per dag nu 10 min per dag hehe.

Sja ligt aan je zelf, lijkt het je leuk om met wat anderen wat te delen.
Of zit je liever alleen.

Ennuh meer kans op wat vrouwelijk schoon natuurlijk als je wat deelt heb je al wat lui om de stad in de gaan etc.

Alleen doe je dat toch niet zo snel.
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 5 april 2014 @ 08:11:21 #253
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_138532042
Ben inmiddels ook in de buurt van Zwolle aan het kijken. (Heino, Raalte, Kampen), kwartiertje reizen heb ik er wel voor over. met de trein een kwartiertje reizen.

Persoonlijk ben ik liever alleen. Ben niet zo'n groepspersoon.
pi_138532129
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 20:26 schreef .Neovo. het volgende:
Ik ben aan het rondkijken voor een HBO opleiding, en vandaag heb ik dus het Windesheim aangedaan.

Mooie school, en zo te horen ook een leuke opleiding, docenten vertelden erg enthousiast over de opleiding.

Ik ga misschien dus studeren in Zwolle, aangezien Leeuwarden helemaal niks is en Groningen waarschijnlijk ook niet. Maar daar moet ik nog heen.

Probleem is wel dat ik elke dag een anderhalf uur met het OV moet reizen om er te komen, aangezien waar ik woon geen goede ov mogelijkheden zijn.. en met de auto is het te duur.

Daarom denk ik er ook aan om er heen te verhuizen. Zijn er ook mensen die naar Zwolle zijn verhuisd? Ik zal moeten gaan huren, maar wat is beter? Op kamers of zelfstandig in een appartement met huursubsidie? M'n voorkeur ligt wel bij een appartementje, meer ruimte en zelfstandig. Zal daar ook dan werk moeten zoeken, dat raak ik hier dan namelijk kwijt.

Wat is wijsheid?
Ik ben ook voor een Windesheim-opleiding verhuist.

Inschrijven bij de SSH voor een leuk kamertje, desnoods wachttijd opbouwen en nog even thuis blijven wonen.

Ik heb een appartementje met huursubsidie, maar het grootste deel van de woningen van SSH is met gedeelde ruimtes volgens mij.
pi_138536219
Enige wat leuk is aan Zwolle is de intercity naar Rotterdam wat een ongelovelijk kut dorp vol studerende SGP types uit Urk Rijssen en Staphorst :')
Dan nog liever studeren in de hel van satan
pi_138538862
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:05 schreef djakkaa3033 het volgende:
Enige wat leuk is aan Zwolle is de intercity naar Rotterdam wat een ongelovelijk kut dorp vol studerende SGP types uit Urk Rijssen en Staphorst :')
Dan nog liever studeren in de hel van satan
Rotterdam... :')

Maar wat doe je hier dan nog in Zwolle als je het zo'n kutstad vind? :W
  zaterdag 5 april 2014 @ 22:48:21 #257
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_138554530
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:05 schreef djakkaa3033 het volgende:
Enige wat leuk is aan Zwolle is de intercity naar Rotterdam wat een ongelovelijk kut dorp vol studerende SGP types uit Urk Rijssen en Staphorst :')
Dan nog liever studeren in de hel van satan
Randstad :')
pi_138620892
Kak! Kwam terug van boodschappen, en het buur"meisje" stond uit het dakkapel te kijken.
Flink heen en weer gezwaaid natuurlijk, maar het woordje Koffie? c_/ Kon ik er niet uit krijgen.

Ik heb mijn ballen niet verdient 8)7 :|W
Ik zwaai naar dieren.
pi_138621068
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:05 schreef djakkaa3033 het volgende:
Enige wat leuk is aan Zwolle is de intercity naar Rotterdam wat een ongelovelijk kut dorp vol studerende SGP types uit Urk Rijssen en Staphorst :')
Dan nog liever studeren in de hel van satan
Wat doe je hier dan??
Ik zwaai naar dieren.
pi_138633024
Jouw pesten,
en nee ik woon gewoon in Rotterdam ik ben jong dus niks te zoeken in een christelijk dorp vol boeren.
pi_138633392
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 22:36 schreef djakkaa3033 het volgende:
Jouw pesten,
en nee ik woon gewoon in Rotterdam ik ben jong dus niks te zoeken in een christelijk dorp vol boeren.
Tot dat de shit weer de fan raakt, komen ze weer kruipend terug bij die boertjes.
Dat was, is en zal altijd zo blijven,

Mwhe pesten is wat anders :o
Ik zwaai naar dieren.
pi_138633978
Zwolle is wel leuk hoor alleen ben autistisch en kan niet tegen veranderingen dat zal het wel zijn haha.
pi_138634143
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:57 schreef djakkaa3033 het volgende:
Zwolle is wel leuk hoor alleen ben autistisch en kan niet tegen veranderingen dat zal het wel zijn haha.
Door wie is je dat aangepraat?
Ik zwaai naar dieren.
pi_138634653
Ze kwamen er achter toen ik op de middelbare school zat, ik gedroeg me anders, uitbundiger, drukker zei soms dingen die kwetsend waren, en dat was een symtoom van autisme dat je soms dingen zegt wat kwetsend over komt en je dat niet door hebt.

Toen kreeg ik eerst haldol (een medicijn) voorgeschoteld, maar dat bleek voor bejaarde te zijn om ze rustig te houden, en het zeer schadelijk was (bijwerkingen zenuwtrekken etc)

Toen we dag geweigerd hadden werd ik van school gestuurd, en moest naar een dag inrichting, daar kreeg ik een ander medicijn ritalin, begon met 1 pilletje en nu een hele doos vol per dag..
Maar dit medicijn is vooral tegen adhd haha.

In de daginrichting hadden ze het lijstje
- autisme pdd-nos
- ADHD
- achterdochtigheid
- en nog een hele zooi stoornissen gevonden haha, terwijl de mensen die met mij omgaan niks merken dat ik anders ben.. probeer ook te stoppen met alle medicijnen want die maken van mij een robot haha.
pi_138634958
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:15 schreef djakkaa3033 het volgende:
Ze kwamen er achter toen ik op de middelbare school zat, ik gedroeg me anders, uitbundiger, drukker zei soms dingen die kwetsend waren, en dat was een symtoom van autisme dat je soms dingen zegt wat kwetsend over komt en je dat niet door hebt.

Toen kreeg ik eerst haldol (een medicijn) voorgeschoteld, maar dat bleek voor bejaarde te zijn om ze rustig te houden, en het zeer schadelijk was (bijwerkingen zenuwtrekken etc)

Toen we dag geweigerd hadden werd ik van school gestuurd, en moest naar een dag inrichting, daar kreeg ik een ander medicijn ritalin, begon met 1 pilletje en nu een hele doos vol per dag..
Maar dit medicijn is vooral tegen adhd haha.

In de daginrichting hadden ze het lijstje
- autisme pdd-nos
- ADHD
- achterdochtigheid
- en nog een hele zooi stoornissen gevonden haha, terwijl de mensen die met mij omgaan niks merken dat ik anders ben.. probeer ook te stoppen met alle medicijnen want die maken van mij een robot haha.
-O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_138635254
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 22:48 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Randstad :')
pi_138639064
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 22:36 schreef djakkaa3033 het volgende:
Jouw pesten,
en nee ik woon gewoon in Rotterdam ik ben jong dus niks te zoeken in een christelijk dorp vol boeren.
Nou, dan nu gewoon optiefen uit dit topic. Als jij Zwolle niet mot, motten wij jou niet. Shoo!
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 8 april 2014 @ 07:00:40 #268
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_138639078
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 22:36 schreef djakkaa3033 het volgende:
Jouw pesten,
en nee ik woon gewoon in Rotterdam ik ben jong dus niks te zoeken in een christelijk dorp vol boeren.
Jouw :')!
pi_139490478

1 - 0 voor de muis, klemmetje opnieuw gezet kaas wat beter vastgemaakt.
Tot nu toe maar 2 keuteltjes gevonden dus hoop dat het er maar 1 is.
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 15:50:41 #270
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_139490807
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 22:36 schreef djakkaa3033 het volgende:
Jouw pesten,
en nee ik woon gewoon in Rotterdam ik ben jong dus niks te zoeken in een christelijk dorp vol boeren.
Een cliché die alleen maar clichés gebruikt, hoe origineel...
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_139507744
Liefde voor Zwolle <3 De Docter <3 Het Vliegende Paard <3 Vroegâh op dinsdag quizzen in het Nieuwscafé toen Albert zijn rekeningen niet betaalde en goor importbier uit Duitsland haalde, dat soort dingen.

De Toog is ook failliet trouwens en de eigenaar van Bloopers en Timeless heeft ¤150.000,- huurschuld. Gaat de goede kant op in de natte horeca ;)
Bier.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 08:54:42 #272
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_139514997
Ik heb met trouwens ingeschreven voor een opleiding in Zwolle 8-)
pi_139515644
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 23:25 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Liefde voor Zwolle <3 De Docter <3 Het Vliegende Paard <3 Vroegâh op dinsdag quizzen in het Nieuwscafé toen Albert zijn rekeningen niet betaalde en goor importbier uit Duitsland haalde, dat soort dingen.

De Toog is ook failliet trouwens en de eigenaar van Bloopers en Timeless heeft ¤150.000,- huurschuld. Gaat de goede kant op in de natte horeca ;)
Albert is tegenwoordig verkeersregelaar. :')
  zaterdag 3 mei 2014 @ 11:08:23 #274
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_139516834
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 23:25 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Liefde voor Zwolle <3 De Docter <3 Het Vliegende Paard <3 Vroegâh op dinsdag quizzen in het Nieuwscafé toen Albert zijn rekeningen niet betaalde en goor importbier uit Duitsland haalde, dat soort dingen.

De Toog is ook failliet trouwens en de eigenaar van Bloopers en Timeless heeft ¤150.000,- huurschuld. Gaat de goede kant op in de natte horeca ;)
:o :W *;
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_139519138
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 11:08 schreef beelz het volgende:

[..]

:o :W *;
O+ beelz. Ik dacht dat jij hier weg was.
Bier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')