abonnement Unibet Coolblue
pi_133081228
Marvin Kneefel
Team: Marco Borsato
Leeftijd: 17 jaar
Woonplaats: Deventer

Marvin Kneefel is geboren en getogen in Deventer. Sinds een aantal jaar weet Marvin dat zijn passie bij de muziek en muziek maken ligt. Toen hij 13 jaar was besloot hij zanglessen te nemen, waarna al snel het Nederlands publiek van zijn zangkunsten mocht genieten. In My Name is Michael behaalde hij de halve finale en in het afgelopen seizoen van Popstars kwam hij tot de theaterronde. Nu is het de beurt aan The Voice of Holland, waarin hij zal worden begeleid door Marco Borsato.



[ Bericht 11% gewijzigd door Benny op 02-12-2013 20:08:04 ]
pi_133310299
Door. _O_

Niet verwacht, wel gehoopt. Interessant jochie, op de een of andere manier. :)
pi_133324926
Het was een apart optreden. Om het zo maar te noemen :D
pi_133754299
Ik vind hem helemaal niks. Toch is het een artiest. Hij straalt iets aparts uit, klinkt als iets aparts.
  vrijdag 29 november 2013 @ 22:40:36 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133759786
Two Broke Girls kijkers hier?
Ik zie geen Marvin maar Han :').
Jammer dat 'ie niet door is.
KuikenGuppy
pi_133768058
Jammer, was een grote persoonlijke favoriet. Maar ik had al niet verwacht dat 'ie ver zou komen. Sommige deelnemers krijgen extra veel aandacht in de pers, en wat dat betreft opereerde hij wat in de luwte.

En voor een type als Gerrie, technische perfectie in combinatie met een extreem correct (voor mezélf gewoon oersaai) voorkomen, bestaat nou eenmaal een veel groter publiek. Dat soort mensen zijn gevaarlijk als je daarbij in hetzelfde team zit. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2013 05:11:19 ]
pi_133853423
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 05:10 schreef female81 het volgende:
Jammer, was een grote persoonlijke favoriet. Maar ik had al niet verwacht dat 'ie ver zou komen. Sommige deelnemers krijgen extra veel aandacht in de pers, en wat dat betreft opereerde hij wat in de luwte.
Dit. Hij was zeker niet slecht, maar het geluk stond in deze niet aan zijn kant. Vreemde liedjeskeuze ook.
pi_133894108
Ik vond hem qua zang een van de betere kandidaten. Hij heeft wel wat weg van Jamai, maar dan met een betere stem :D
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')