abonnement Unibet Coolblue
pi_133524230
Deze week in de bladen
quote:
Sylvie's sextape

Sylvie Meis is helemaal niet zo'n lieverdje als haar opgepoetste imago doet geloven. Steeds meer vunzige details lekken uit in de pers. Deze week weet Weekend te melden dat de blonde presentatrice is gefilmd tijdens een bed-avontuurtje met een vent.

Een onbekende man zou aan diverse media deze sextape hebben aangeboden. Het is niet bekend om welke man het gaat, ook niet hoe oud de film is. Als hij van ná de breuk met Rafael is, is dat natuurlijk veel minder spannend dan wanneer Sylvie tijdens haar huwelijk "bedpret" met een ander had.

In Privé probeert Sylvie haar reputatie nog enigszins te redden. Fotomodel Jared Moore heeft verklapt dat Sylvie en hij een paar hartstochtelijke weken samen hebben gehad. Zelfs bij haar thuis zouden ze het gedaan hebben, na eerst enorm gezoend te hebben voor de deur.

Maar Sylvie ontkent in alle toonaarden. "Dan zouden daar ook zeker foto's van zijn, er staan dag en nacht fotografen," probeert ze. Volgens de presentatrice wil Jared over haar rug beroemd worden in Duitsland. "Ik ben er kapot van, wie kan ik nog vertrouwen?", doet ze zielig.

  maandag 25 november 2013 @ 09:40:34 #252
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_133600899
Dat: Doet ze zielig :')
_O-
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_133600997
Dat wist toch eigenlijk iedereen al, dat ze best wel "easy" is? Niks mis mee hoor, mag iedereen zelf weten, maar doe daar niet zo schijnheilig over denk ik dan.
pi_133601269
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 09:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat wist toch eigenlijk iedereen al, dat ze best wel "easy" is? Niks mis mee hoor, mag iedereen zelf weten, maar doe daar niet zo schijnheilig over denk ik dan.
Ja, dat wisten voetbalsupporters een decennium geleden allang! Alleen Raf wilde er toen nog niet aan en trachtte zelfs de wedstrijd stil te laten leggen.
  maandag 25 november 2013 @ 10:37:28 #255
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_133602118
Ja wij, maar die duitsers zijn dol op dat bijna frigide imago dat ze heeft opgebouwd daar... die zullen er ook echt niet heel blij van worden.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_133604824
Oké, eerlijk is eerlijk, hier moest ik wel om lachen :')

http://glamora.ma/2013/11/sylvie_meis_viert_hartstikke_s.html

SYLVIE MEIS DARTELT SPONTAAN DOOR EEN PARK



Het is al weer een tijdje geleden dat Sylvie Meis mediatournee ons land aandeed. Maar het was een uiterst leerzame tijd. Zo kon ze niet vaak genoeg zeggen dat ze heus niet haar eigen persmomentjes regisseert. Ze kan er ook niets aan doen dat er bijvoorbeeld fotografen op de loer liggen als ze vakantie viert in Miami. En bovendien neemt ze haar eigen fotograaf/nanny mee, waardoor haar strapatsen toch wel worden vastgelegd voor het nageslacht. Sylvie kan er ook niets aan doen dat als ze filantropisch bezig is, dat zo nodig op de kiek moet worden gezet. Het volgende bewijs dat Syllebil niet eens door een park kan wandelen of de rot paparazzi staan weer klaar, ziet u hier onder. Laat dat mens nou eens met rust!











  † In Memoriam † maandag 25 november 2013 @ 12:16:13 #257
43556 miss_dynastie
pi_133604995
_O-
pi_133605037
_O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_133605107
Ze denkt wel van nou ja als ze me toch al een hoer vinden, trek ik ook maar van die laarzen aan!
  maandag 25 november 2013 @ 13:54:49 #260
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_133607461
Of ze kocht ze als gewone laarzen, maar als je 1.50m bent :')
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_133608014
Die strip :D Ik vind de laarzen overigens tof _O_
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133608139
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Ze denkt wel van nou ja als ze me toch al een hoer vinden, trek ik ook maar van die laarzen aan!
Oh come on! :') De laarzen zijn 't leukste aan dat hele mormel.
Vind die laarzen echt mooi. O+
Go hard or go home
pi_133611888
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:38 schreef lady-wrb het volgende:
rabia
:D :D :D
pi_133614023
Die strip is leuk! De laarzen ook O+

>>>>Nieuws >>>> wat eigenlijk geen nieuws is, toch?

AMSTERDAM -
Sabia Engizek, die haar uiterste best doet om een liefdevolle stiefmoeder te zijn voor Rafaels zoon Damián, kijkt niet om naar haar 17-jarige dochter Katharina.

Sabia is verplicht maandelijks 334 euro over te maken naar haar dochter, maar dat doet ze al sinds augustus niet meer. Dat schrijft Hamburger Morgenpost, die vindt dat de voetbalvrouw haar kind in de steek laat.
Sabia kreeg toen ze zeventien jaar was samen met club-eigenaar Milan B. dochter Katharina. Het contact tussen Sabia en het meisje, dat bij haar vader woont, zou uitermate slecht zijn. Sabia zou haar kind niet of nauwelijks zien.
Eerder deze maand schreef het Duitse Die Bunte dat Sabia bij haar voormalige huisbaas een huurschuld heeft van zo'n 20.000 euro. Sabia beweerde dat er sprake was van een misverstand.

http://www.telegraaf.nl/p(...)_in_de_steek___.html

Edit;


En hier het Duitse artikel; http://www.mopo.de/promi-(...)067148,25130870.html

http://www.mopo.de/promi-(...)067148,25122220.html

[ Bericht 5% gewijzigd door Kim-Holland op 25-11-2013 17:13:49 ]
´
pi_133614273
´
  † In Memoriam † maandag 25 november 2013 @ 19:04:13 #266
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_133617673
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:12 schreef alors het volgende:
Die strip :D Ik vind de laarzen overigens tof _O_
Ze heeft leren pijpen. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 25 november 2013 @ 19:04:33 #267
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_133617682
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:16 schreef Noek het volgende:
Vind die laarzen echt mooi. O+
Ik ook! :9
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_133662947
know'm sayin?
×
word? word.
  † In Memoriam † dinsdag 26 november 2013 @ 23:36:53 #269
43556 miss_dynastie
pi_133663108
Hehehehe _O-
pi_133663115
Het houdt ook echt niet op he _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_133663291
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Het houdt ook echt niet op he _O-
Het houdt niet op, niet vanzelf...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133663413
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:42 schreef alors het volgende:

[..]

Het houdt niet op, niet vanzelf...
Zijn we weer terug bij de klap op nieuwjaarsnacht... cirkel rond O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 27 november 2013 @ 02:34:39 #273
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_133666128
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2013 12:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké, eerlijk is eerlijk, hier moest ik wel om lachen :')

http://glamora.ma/2013/11/sylvie_meis_viert_hartstikke_s.html

SYLVIE MEIS DARTELT SPONTAAN DOOR EEN PARK

[ afbeelding ]

Het is al weer een tijdje geleden dat Sylvie Meis mediatournee ons land aandeed. Maar het was een uiterst leerzame tijd. Zo kon ze niet vaak genoeg zeggen dat ze heus niet haar eigen persmomentjes regisseert. Ze kan er ook niets aan doen dat er bijvoorbeeld fotografen op de loer liggen als ze vakantie viert in Miami. En bovendien neemt ze haar eigen fotograaf/nanny mee, waardoor haar strapatsen toch wel worden vastgelegd voor het nageslacht. Sylvie kan er ook niets aan doen dat als ze filantropisch bezig is, dat zo nodig op de kiek moet worden gezet. Het volgende bewijs dat Syllebil niet eens door een park kan wandelen of de rot paparazzi staan weer klaar, ziet u hier onder. Laat dat mens nou eens met rust!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dit is wel erg grappig _O-

Ik blijf Sylvie een leuke meid vinden :Y
pi_133666580
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:32 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
wat een goedkoop wijf is het ook.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_133666957
In het AD:
quote:
......Meis zegt haar misstap in een interview te hebben willen toelichten om speculaties voor te zijn. Het Bild-artikel bevat een foto van de KLM-piloot.
quote:
Tweede kans
De affaire heeft volgens Meis drie maanden geduurd. Oudjaarsavond 2010 ontdekte Van der Vaart wat er gebeurd was. Daarop volgden uren durende gesprekken en besloten de twee hun huwelijk een tweede kans te geven......
quote:
....Ook zegt ze daarover: 'Hij beloofde dat hij me van mijn angsten zou bevrijden. Ik zei dat ik er alleen door seks met een andere man achter zou kunnen komen of ik echt zo afstotelijk was als ik dacht.'
:s) Die laatste quote opent perspectieven als smoes om weer eens vreemd te gaan.
  woensdag 27 november 2013 @ 07:46:40 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133666966
Was dat die man die (tijdens de affaire!) met kerst was komen eten?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133667025
"........nadat de piloot zijn verhaal verkocht".

Hoeveel vangt dat nou, zo'n verhaal, dat al die kerels zo graag hun verhaal kwijt willen? :D

En de soap houdt ook echt niet op :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 27 november 2013 @ 08:10:27 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133667103
Je begint je toch af te vragen waarom al die mannen, die het voor het geld waarschijnlijk niet hoeven te doen, hun verhaal in de bladen doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133667300
Ik dacht dat die piloot niks kwijt wilde. Ze hadden hem toch al opgespoord en toen wilde hij erbuiten blijven omdat hij een gezin had... Of heeft ze meer KLM piloten aan de haak geslagen?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133667364




SYLVIE VAN DER VAART UND IHR PILOT
„Bevor ich es begreifen konnte, waren wir im Hotel“


Bisher war es nur ein Gerücht. Jetzt gibt SIE alles zu ...
SYLVIE VAN DER VAART (35) HAT EHEMANN RAFAEL (30) BETROGEN!

In der aktuellen Ausgabe der „Closer“ spricht die Moderatorin erstmals über ihre Affäre. Drei Monate soll Sylvies Beziehung zu dem Piloten Balasz V. gedauert haben.
In allen Einzelheiten erzählt sie, warum sie ihre Ehe riskierte, wann sie den Mann traf – und wie beide im Bett landeten.

September 2010
„Ich hatte Krebs und dazu noch einen verstümmelten Körper durch die Operation“, erinnert sich Sylvie in „Closer“. Sie fühlte sich einsam und nicht attraktiv für ihren Mann. „Dieser Gedanke verursachte, dass ich mich verschloss...“

In dieser Zeit kam ER: KLM-Pilot Balasz, genannt „Bali“. Sie trafen sich auf verschiedenen Flügen.
„Das Einzige, was ich nötig hatte, war ein Zuhörer und jemand, der meine Ängste verstehen konnte“, erzählt Sylvie.

Sie berichtete Rafael sogar von diesen Unterhaltungen.
„Dann wurden unsere Gespräche intimer“, so Sylvie. Sie erzählt weiter: „Wir hatten uns zum Essen verabredet. Eins kam zum anderen, und bevor ich es richtig begreifen konnte, waren wir im Hotel, und es war passiert.“

Warum hat Sylvie es so weit kommen lassen? „Seit meiner Operation hatte sich ein Minderwertigkeitskomplex in mir breitgemacht. Ich hatte mir selbst eingeredet, dass ich verstümmelt war und meine Anziehungskraft auf meinen Mann verloren ging.“

Ihre Begründung für den Seitensprung: „Er versprach mir, mich von meinen Ängsten zu befreien. (...) Ich sagte mir, dass ich nur durch Sex mit einem anderen Mann dahinter kommen würde, ob ich wirklich so abstoßend war, wie ich dachte.“

Die Affäre ging nicht lang. Drei Monate.

Silvester 2010 kam Rafael dahinter und stellte seine Frau zur Rede. Sylvie: „Wir haben Stunden über Stunden miteinander gesprochen und auch viel zusammen geheult.“

Am Ende beschlossen sie, ihrer Ehe eine zweite Chance zu geben.

Doch warum erzählt Sylvie jetzt die ganze Wahrheit? Angeblich bedränge sie der Pilot noch heute!
Sylvie zu „Closer“: „Ich will den ganzen Spekulationen und vor allem der emotionalen Erpressung, die ich die letzten Jahre über mich habe ergehen lassen müssen, ein Ende bereiten.“
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133667432
Vies en smerig is die Sylvie. Hadden die mensen van de spreekkoren toch gelijk
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_133667710
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 08:10 schreef Leandra het volgende:
Je begint je toch af te vragen waarom al die mannen, die het voor het geld waarschijnlijk niet hoeven te doen, hun verhaal in de bladen doen.
Dat ja.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_133667717
Dit is toch wel de definitieve ontmanteling van de perfecte Sylvie.... Wel een lekkere piloot :@
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_133667731
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:04 schreef TheVulture het volgende:
Dit is toch wel de definitieve ontmanteling van de perfecte Sylvie.... Wel een lekkere piloot :@
Yeah!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_133667739
Dit wisten we toch al?

Waarom komt ze hier nu zelf mee? Ze wilt graag in het nieuws blijven ofzo?
pi_133667746
Of is dit weer een andere piloot?
pi_133667865
En dan toch weer kanker als excuus gebruiken :X
pi_133667890
Ja, ze vertelde toch in de media dat ze tijdens haar ziekte alle liefde en aandacht kreeg van Rafael.
pi_133668371
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dit wisten we toch al?

Waarom komt ze hier nu zelf mee? Ze wilt graag in het nieuws blijven ofzo?
Wat ik vanmorgen van Evert Santegoeds begreep, is dat ze nu haar eigen verhaal doet omdat de piloot na de affaire haar was gaan stalken en had proberen af te persen. Hij schijnt zijn verhaal verkocht te hebben aan een Duits blad (of heeft daar in ieder geval mee gedreigd). Ze wilde zijn verhaal voor zijn en eerst haar versie vertellen.
pi_133668507
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:46 schreef piglet het volgende:

[..]

Wat ik vanmorgen van Evert Santegoeds begreep, is dat ze nu haar eigen verhaal doet omdat de piloot na de affaire haar was gaan stalken en had proberen af te persen. Hij schijnt zijn verhaal verkocht te hebben aan een Duits blad (of heeft daar in ieder geval mee gedreigd). Ze wilde zijn verhaal voor zijn en eerst haar versie vertellen.
Dat is dan weer een compleet ander verhaal dan eerst (het niet willen vertellen omdat hij (inmiddels) een gezin heeft)
pi_133668540
Ik dacht altijd dat wraak een vrouwending was, blijkbaar kunnen mannen er ook wat van.
pi_133668667
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:57 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik dacht altijd dat wraak een vrouwending was, blijkbaar kunnen mannen er ook wat van.
Ja Sylvie weet ze ook wel uit te zoeken, ze weten niet hoe snel ze naar de media moeten rennen :')
know'm sayin?
×
word? word.
  † In Memoriam † woensdag 27 november 2013 @ 10:03:44 #293
43556 miss_dynastie
pi_133668669
Volgens mij zijn er zat mensen die Sylvie graaaaaag willen vertellen hoe afstotelijk ze is >:)

Ze hebben wel wat met oud en nieuw he, die twee? Gelukkig is er nu een oliebollenbakkende Saab O+
pi_133668798
In de media verschijnen nu ook steeds meer verhalen over wanbetalende sabia.
Ze zou geen alimentatie meer voor haar dochter betalen (334 euro per maand) en ze zou nog een huur achterstand hebben bij de verhuurder van haar vorige woning.

Ik neem aan dat Sabia geen inkomen heeft behalve alimentatie en partner alimentatie.
Je zou toch verwachten als ze zwanger is van Rafael's kind, dat rafael een aantal financiele verplichtingen uit zijn zak netjes betaald?
pi_133668829
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:46 schreef piglet het volgende:

[..]

Wat ik vanmorgen van Evert Santegoeds begreep, is dat ze nu haar eigen verhaal doet omdat de piloot na de affaire haar was gaan stalken en had proberen af te persen. Hij schijnt zijn verhaal verkocht te hebben aan een Duits blad (of heeft daar in ieder geval mee gedreigd). Ze wilde zijn verhaal voor zijn en eerst haar versie vertellen.
Ok, da's anders. Wat een lul.
pi_133668956
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:10 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ok, da's anders. Wat een lul.
Sylvie zegt dat he...zou het dus even met een korreltje zout nemen. Want andere bladen hebben eerder contact met hem gehad, oa toen de ex van die danser en Sabia vertelde dat Sylvie vreemd ging. Die piloot heeft al die tijd de boot afgehouden, zijn lippen stijf op elkaar gehouden. En nou zou hij MOGELIJK het verhaal vertellen volgens Sylvie, het is niet eens zeker.
En Syl maar zeggen dat iedereen leugens over haar aan het verspreiden was. Dat was een mooie leugen van haar dus ;)
En MaMeis dat Syl toch niet vreemd kon gaan, daar was ze te ziek voor _O- (zei moeder ook niet dat ze in de ogen van Syl had gezien dat zij de waarheid sprak toen ze zei dat ze niet vreemd was gegaan? Of verzin ik dat nu? Ik ga eens even kijken)
  woensdag 27 november 2013 @ 10:19:17 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133668993
Ik moest het wel een paar keer lezen om me te realiseren dat "Ich hatte Krebs" geen Duits voor "I had crabs" was :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133669168
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:19 schreef Leandra het volgende:
Ik moest het wel een paar keer lezen om me te realiseren dat "Ich hatte Krebs" geen Duits voor "I had crabs" was :')
Misschien heeft ze die ook wel ;)
  † In Memoriam † woensdag 27 november 2013 @ 10:29:08 #299
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_133669182
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 08:30 schreef alors het volgende:
Ik dacht dat die piloot niks kwijt wilde. Ze hadden hem toch al opgespoord en toen wilde hij erbuiten blijven omdat hij een gezin had... Of heeft ze meer KLM piloten aan de haak geslagen?
De grotere Europese vliegvelden zal ze wel zo'n beetje afgegraasd hebben. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 27 november 2013 @ 10:29:40 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133669190
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:28 schreef kvd het volgende:

[..]

Misschien heeft ze die ook wel ;)
In dat geval vond ik het een beetje slordig om buiten de deur te rommelen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')