abonnement Unibet Coolblue
pi_139115034
quote:
14s.gif Op maandag 21 april 2014 16:15 schreef Drinky het volgende:

[..]

Gaat niet zozeer om de hoeveelheid testosteron, want dat is bij de meeste mannen ongeveer gelijk. Gaat meer om hoe receptief je genen zijn voor het aanwezige testosteron. Je kan minoxidil proberen, maar het is geen zekerheid en je zou het dan moeten gebruiken gedurende de tijd dat je je baard wil houden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo Pelle.

quote:
7s.gif Op maandag 21 april 2014 17:27 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik ben op zich wel tevreden met wat ik heb. Had wat hoger op de wangen mogen zitten, maar ach. Als je het goed styled ga je daar ook niet dood van. Ik vind deze stijl wel baas; daar ga ik voor:

[ afbeelding ]

Als je zo'n baard hebt, verdubbel je per direct je 1RM.
Ziet er goed uit.

Wat is 1RM?
Children of the night. What music they make.
  maandag 21 april 2014 @ 17:44:24 #277
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139115457
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 17:31 schreef DeHovenier het volgende:
Ziet er goed uit.
Dat ben ik niet; ik hoop die stijl te kunnen realiseren :)
quote:
Wat is 1RM?
--> SPT / [Bodybuilding] #436 - Waar in het zuiden de bulk begint

Sorry, insider joke omdat er nogal wat BBers in dit topic aanwezig lijken te zijn :D
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139115703
quote:
6s.gif Op maandag 21 april 2014 17:44 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Dat ben ik niet; ik hoop die stijl te kunnen realiseren :)

[..]

--> SPT / [Bodybuilding] #436 - Waar in het zuiden de bulk begint

Sorry, insider joke omdat er nogal wat BBers in dit topic aanwezig lijken te zijn :D
Ah. Ik bedoelde ook dat die baard er goed uit ziet :P

Ik ben geen bodybuilder, heb nog nooit geskwat/gelift etc.
Children of the night. What music they make.
  maandag 21 april 2014 @ 18:02:19 #279
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139115913
quote:
7s.gif Op maandag 21 april 2014 17:27 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik ben op zich wel tevreden met wat ik heb. Had wat hoger op de wangen mogen zitten, maar ach. Als je het goed styled ga je daar ook niet dood van. Ik vind deze stijl wel baas; daar ga ik voor:

SPOILER: Dit ben ik dus niet, dit is wat ik wil
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je zo'n baard hebt, verdubbel je per direct je 1RM.
beard struggles, ik had het liever iets minder hoog willen hebben :'). Ben trouwens niet zo'n fan van dat puntige model met geschoren wangen. Maar hangt ook een beetje van je voorkeur en facial aesthetics af. Ik heb zowat met elk type baard geëxperimenteerd ( zelfs handlebar moustache) en vind een volle baard met geschoren halslijn toch het beste.

Verzorg je je baard ook? Kan qua uiterlijk ook redelijk wat bijdragen. Om de douchebeurt conditioner en na elke douche inwrijven met jojoba of amandelolie doet een hoop. Ze hebben vast geen kruidvat in Australië maar een flesje amandelolie kost niet zo heel veel ( ¤2,70 hier voor een flesje)
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_139116148
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 18:02 schreef Drinky het volgende:

[..]

beard struggles, ik had het liever iets minder hoog willen hebben :'). Ben trouwens niet zo'n fan van dat puntige model met geschoren wangen. Maar hangt ook een beetje van je voorkeur en facial aesthetics af. Ik heb zowat met elk type baard geëxperimenteerd ( zelfs handlebar moustache) en vind een volle baard met geschoren halslijn toch het beste.

Verzorg je je baard ook? Kan qua uiterlijk ook redelijk wat bijdragen. Om de douchebeurt conditioner en na elke douche inwrijven met jojoba of amandelolie doet een hoop. Ze hebben vast geen kruidvat in Australië maar een flesje amandelolie kost niet zo heel veel ( ¤2,70 hier voor een flesje)
Mja, bij mij is zo gegaan dat ik een aardige baard had, maar mijn kapper/barbier er toen model aan heeft gegeven. Ik ga 1x per 5 weken naar hem. Kost me 22 euro per keer.

Ik verzorg mijn baard niet. Ja ok, af en toe krijgt hij wat te eten dmv etensrestjes die erin blijven hangen :+

Conditioner? Jojoba :?

Ik zal eens kijken naar amandelolie. Hoe moet je dat aanbrengen?
Children of the night. What music they make.
  maandag 21 april 2014 @ 18:28:48 #281
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139116592
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 18:12 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Mja, bij mij is zo gegaan dat ik een aardige baard had, maar mijn kapper/barbier er toen model aan heeft gegeven. Ik ga 1x per 5 weken naar hem. Kost me 22 euro per keer.

Ik verzorg mijn baard niet. Ja ok, af en toe krijgt hij wat te eten dmv etensrestjes die erin blijven hangen :+

Conditioner? Jojoba :?

Ik zal eens kijken naar amandelolie. Hoe moet je dat aanbrengen?
vind een barbier onzin. Ik ken mijn gezicht beter en weet ook precies hoe ik het wil hebben. Maarja, zelfde met kappers, dat doe ik ook al een tijdje zelf.

De olie is om de baard, maar vooral de huid eronder te voeden. Baard wordt er ook wat zachter van. Gewoon een paar druppels op je vingers en goed inwrijven.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  maandag 21 april 2014 @ 18:59:12 #282
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139117389
Ik heb scheerolie van king of shaves, maar aan gezien ik dat spul dus nauwelijks meer gebruik, kan ik het volgens mij ook als baard olie gebruiken? Zit menthol in enzo; ruikt prima en lekker smooth.

Die puntige stijl vind ik fijn omdat het mijn zwakke kin wat compenseert / verbergt. Geeft wat meer mannelijke uitstraling.

Trouwens Drinky; als je je groei te hoog vindt, scheer je hem toch gewoon wat in?

[ Bericht 9% gewijzigd door star_gazer op 21-04-2014 19:05:34 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  Moderator maandag 21 april 2014 @ 19:31:37 #283
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_139118663
F.K.A. SuperwormJim
  maandag 21 april 2014 @ 19:33:35 #284
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139118741
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 18:59 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb scheerolie van king of shaves, maar aan gezien ik dat spul dus nauwelijks meer gebruik, kan ik het volgens mij ook als baard olie gebruiken? Zit menthol in enzo; ruikt prima en lekker smooth.

Die puntige stijl vind ik fijn omdat het mijn zwakke kin wat compenseert / verbergt. Geeft wat meer mannelijke uitstraling.

Trouwens Drinky; als je je groei te hoog vindt, scheer je hem toch gewoon wat in?
scheerolie is hetzelfde vaak idd. Alleen die potjes zijn erg duur (¤15 voor 20ml ofzo). Zitten vaak welbesteed duurdere oliën in, maar die zijn niet zozeer echt nodig. Met amandel en jojoba kom je een heel eind. Potje amandelolie van kruidvat zit 120ml in ofzo en jojoba van de tuinen 150ml voor ¤10, doe je wel een tijdje mee(tenzij je het omstoot :') )

Scheer mijn baard ook een heel klein stukje daar, maar is hooguit bijwerken. Belangrijkste is dat de halslijn goed zit, en dat zit bij de meeste mannen of te hoog of ze doen er niks aan. Alhoewel dat eerste een stuk ergerlijker is :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_139119175
quote:
7s.gif Op maandag 21 april 2014 15:37 schreef star_gazer het volgende:

[..]

MIsschien ook meer squatten. Door de vrijgekomen testosteron wordt je baard beter (8>
Hahaha. Ik squat zo-veel.

quote:
14s.gif Op maandag 21 april 2014 16:15 schreef Drinky het volgende:

[..]

Gaat niet zozeer om de hoeveelheid testosteron, want dat is bij de meeste mannen ongeveer gelijk. Gaat meer om hoe receptief je genen zijn voor het aanwezige testosteron. Je kan minoxidil proberen, maar het is geen zekerheid en je zou het dan moeten gebruiken gedurende de tijd dat je je baard wil houden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom verwijderen a zemmel.

quote:
7s.gif Op maandag 21 april 2014 17:27 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik ben op zich wel tevreden met wat ik heb. Had wat hoger op de wangen mogen zitten, maar ach. Als je het goed styled ga je daar ook niet dood van. Ik vind deze stijl wel baas; daar ga ik voor:

SPOILER: Dit ben ik dus niet, dit is wat ik wil
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je zo'n baard hebt, verdubbel je per direct je 1RM.
Nice, ik wil het een beetje zoals Dan Bilzerian, alleen de dichtheid is niet zo optimaal jammer genoeg. Ik merk nog steeds groei hier en daar.

Ik heb mij al vaker over baarden ingelezen, maar zover ik weet zijn er geen middeltjes of manieren om de groei/dichtheid/whatever te bevorderen, helaas.
If not now, then when.
pi_139124544
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 17:31 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Hallo Pelle.

[..]


Mocht ie willen :D
pi_139125958
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 21:09 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Mocht ie willen :D
Beetje andere lippen, anders: sprekend.
Children of the night. What music they make.
  maandag 21 april 2014 @ 23:11:26 #288
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_139132010
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 18:02 schreef Drinky het volgende:

[..]

Verzorg je je baard ook? Kan qua uiterlijk ook redelijk wat bijdragen. Om de douchebeurt conditioner en na elke douche inwrijven met jojoba of amandelolie doet een hoop. Ze hebben vast geen kruidvat in Australië maar een flesje amandelolie kost niet zo heel veel ( ¤2,70 hier voor een flesje)
Wat gebruik jij zelf Amandelolie of Jojoba?
  dinsdag 22 april 2014 @ 00:07:27 #289
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139134260
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 21:09 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Mocht ie willen :D
jij mocht mij willen :6

quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:11 schreef Gh0stface het volgende:

[..]

Wat gebruik jij zelf Amandelolie of Jojoba?
amandelolie, binnenkort ook maar eens jojoba proberen. Maar met conditioner en amandelolie kom je al een heel eind, stuk zachtere baard, diepere glans en minder jeuk
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_139134330
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 00:07 schreef Drinky het volgende:

[..]

jij mocht mij willen :6

[..]

amandelolie, binnenkort ook maar eens jojoba proberen. Maar met conditioner en amandelolie kom je al een heel eind, stuk zachtere baard, diepere glans en minder jeuk
Ik heb nooit jeuk.

Waar haal je amandelolie?
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 22 april 2014 @ 00:24:47 #291
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_139134719
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 00:07 schreef Drinky het volgende:

[..]

amandelolie, binnenkort ook maar eens jojoba proberen. Maar met conditioner en amandelolie kom je al een heel eind, stuk zachtere baard, diepere glans en minder jeuk
Maar ik neem aan dat dit alleen voor echt volle baarden is, bij een 3/4 dagen stoppelbaard is dit niet van belang, of toch wel?
  dinsdag 22 april 2014 @ 00:43:50 #292
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139135099
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 00:09 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik heb nooit jeuk.

Waar haal je amandelolie?
kruidvat of andere drogisterij.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 00:24 schreef Gh0stface het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat dit alleen voor echt volle baarden is, bij een 3/4 dagen stoppelbaard is dit niet van belang, of toch wel?
heeft idd geen nut bij stoppelbaarden nee.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 22 april 2014 @ 00:56:24 #293
244933 trovey
Nachtoele
pi_139135297
quote:
Handig, ik werk de baard van mijn broer altijd bij, even opslaan die site. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_139135410
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 00:56 schreef trovey het volgende:

[..]

Handig, ik werk de baard van mijn broer altijd bij, even opslaan die site. :P
Pics van jouw baard.
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 22 april 2014 @ 01:39:00 #295
244933 trovey
Nachtoele
pi_139135709
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 01:06 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Pics van jouw baard.
Lezen is moeilijk voor je op dit tijdstip? :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 22 april 2014 @ 01:56:07 #296
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139135825
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 19:33 schreef Drinky het volgende:

[..]

scheerolie is hetzelfde vaak idd. Alleen die potjes zijn erg duur (¤15 voor 20ml ofzo). Zitten vaak welbesteed duurdere oliën in, maar die zijn niet zozeer echt nodig. Met amandel en jojoba kom je een heel eind. Potje amandelolie van kruidvat zit 120ml in ofzo en jojoba van de tuinen 150ml voor ¤10, doe je wel een tijdje mee(tenzij je het omstoot :') )

Scheer mijn baard ook een heel klein stukje daar, maar is hooguit bijwerken. Belangrijkste is dat de halslijn goed zit, en dat zit bij de meeste mannen of te hoog of ze doen er niks aan. Alhoewel dat eerste een stuk ergerlijker is :')
Ik heb die scheerolie nog over, dus ga het gewoon gebruiken en daarna kijk ik verder voor producten :)

Mijn halslijn:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zo'n hoge halslijn is inderdaad triest. Krijg je een dubbele kin van :D
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 22 april 2014 @ 02:01:10 #297
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139135849
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 01:56 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik heb die scheerolie nog over, dus ga het gewoon gebruiken en daarna kijk ik verder voor producten :)

Mijn halslijn:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zo'n hoge halslijn is inderdaad triest. Krijg je een dubbele kin van :D
gewoon laten groeien, baard heeft goede potentie.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 22 april 2014 @ 02:27:31 #298
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139136004
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 02:01 schreef Drinky het volgende:

[..]

gewoon laten groeien, baard heeft goede potentie.
Ja, onder de kaak staat het er lekker bij. Op de wangen helaas weinig tot niks, maar ik heb begrepen dat dat bij sommige laatbloeiende mannen pas na hun veertigste echt ontwikkelt. Ik houd hoop en in de tussentijd ga ik gewoon deze rocken.

Ik wil zo'n vooruit projecterende King Leonidas baard (8>
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 22 april 2014 @ 02:35:06 #299
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139136030
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 03:50 schreef Drinky het volgende:

[..]

Niet fancy doen, een kam is een kam. Ik gebruik gewoon zo'n ding en het werkt perfect.

[ afbeelding ]
Ik gebruik zo'n gratis kam van singapore airlines :') Een kam is een kam inderdaad.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139136036
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 01:56 schreef star_gazer het volgende:

Op maandag 21 april 2014 19:33 schreef Drinky het volgende:

[..]

scheerolie is hetzelfde vaak idd. Alleen die potjes zijn erg duur (¤15 voor 20ml ofzo). Zitten vaak welbesteed duurdere oliën in, maar die zijn niet zozeer echt nodig. Met amandel en jojoba kom je een heel eind. Potje amandelolie van kruidvat zit 120ml in ofzo en jojoba van de tuinen 150ml voor ¤10, doe je wel een tijdje mee(tenzij je het omstoot )

Scheer mijn baard ook een heel klein stukje daar, maar is hooguit bijwerken. Belangrijkste is dat de halslijn goed zit, en dat zit bij de meeste mannen of te hoog of ze doen er niks aan. Alhoewel dat eerste een stuk ergerlijker is
Ik heb die scheerolie nog over, dus ga het gewoon gebruiken en daarna kijk ik verder voor producten

Mijn halslijn:

SPOILER1 1

Goede baard. Hij loopt ook goed volgens de beard-rules alles! (8>

http://www.beards.org/neck.php
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')