abonnement Unibet Coolblue
pi_143650635
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:38 schreef Terreros85 het volgende:
Zijn er nog mensen die mee willen doen met een league bij Yahoo. League van 10.
Ik wil wel meedoen. :)
pi_143779250
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 23:28 schreef BobW het volgende:

[..]

Ik wil wel meedoen. :)
DM even je emailadres. Stuur ik je invite.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_143856977
Ik inloggen op yahoo voor een mockdraft, blijk ik over 3 uur een draft te hebben :o
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_143868853
En wat een klotedraft was dat zeg, 10 team league, en wat denk je? Pick #10 -O-
Maar wat flyers gedraft en hopen op een wondertje.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 05:03:14 #80
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_143871577
Wordt weer een autodraft, zondag zit ik in Chicago.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_143923939
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 17:37 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

DM even je emailadres. Stuur ik je invite.
Ik heb je invite gestuurd. Ben nu commish bij de league van Sport Amerika. Is dan wel bij ESPN. Als er nog gegadigden zijn hoor ik het graag. Heb nog wat plaats.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_143924756
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:35 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Ik heb je invite gestuurd. Ben nu commish bij de league van Sport Amerika. Is dan wel bij ESPN. Als er nog gegadigden zijn hoor ik het graag. Heb nog wat plaats.
Ik doe mee!
pi_143933750
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:55 schreef BobW het volgende:

[..]

Ik doe mee!
Top heb het gezien!
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_143937276
Het is zeker niet meer mogelijk om mee te doen gezien draft 24 aug?
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_143942826
Hahaha mijn draftanalysis van yahoo van afgelopen dinsdag:

quote:
The First Step is Admitting You Have a Problem
It seems like Guardians likes to gamble -- they rolled the dice on eight "high-risk" picks.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_144014714
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:46 schreef Keyos het volgende:
Het is zeker niet meer mogelijk om mee te doen gezien draft 24 aug?
Je kunt even kijken op Sport Amerika: http://www.sportamerika.n(...)tasy-football-league

Daar zijn ze ook een aantal leagues begonnen
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  Trouwste user 2022 zondag 31 augustus 2014 @ 11:32:11 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_144016122
Bij de bekendmaking van de teams voor het nieuwe seizoen van American football was er gisteren één grote afwezige: verdediger Michael Sam, die ervan droomde de eerste NFL-speler te zijn die uit de kast is gekomen.

De 24-jarige speler maakte in februari bekend dat hij homo is, een verklaring die Amerika in rep en roer bracht. De coach van zijn club de St. Louis Rams zei in een verklaring dat de beslissing om Sam niet te plaatsen daar niets mee te maken heeft. 'Deze beslissing is niet anders dan andere beslissingen die we maken', aldus coach Jeff Fisher die sprak van een 'footbal-keuze'.

'Ik wil de hele organisatie van Rams en de stad St. Louis danken dat ik deze geweldige kans heb gekregen en dat ik mocht laten zien dat ik op dit niveau kan spelen, reageerde Sam op Twitter. Sam kan nu door een andere club worden aangetrokken of ervoor kiezen te blijven trainen voor de Rams.

Dit weekend zijn er honderden football-spelers die dezelfde teleurstelling kregen en hoorden dat ze niet op het hoogste niveau in het American football mogen spelen. Maar de afwijzing van Sam trok veel aandacht in de Verenigde Staten. In veel takken van sport, maar vooral in het macho american football, zijn openlijke homoseksuelen zeldzaam.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_144017753
Alsof dat iets met fantasy te maken heeft...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_144026245
Ik ben benieuwd welke positie ik dit keer heb. Na jaren fantasy is mijn voorkeur altijd tussen de 8 en 12. Als eerste kiezen is leuk en simpel maar levert in de tweede ronde altijd een enorm dilemma op. Die spelers die dan beschikbaar zijn hebben dan een groot vraagteken.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_144041861
Draft ging niet zoals ik gepland had. Ik wilde het liefst 2 RBs in de eerste 4 rondes maar ze gingen zo snel dat ik uiteindelijk maar 3 WRs in de eerste 4 rondes heb gedraft. Met mijn WRs zit het dus wel goed. Uiteindelijk heb ik toch nog 5 andere RBs gedraft dus dat word wekelijks rouleren wie mijn RB2 word.
pi_144055707
Gisteravond mn laatste draftt gehad en naar mijn idee het beste team voor mij dit seizoen.
Ik begon met de 8ste pick: peyton manning, dez bryant, andre ellington en rashad jennings als eerste 4
Daarna nog de seahawks def, greg olsen, maurice jones drew, joique bell, michael floyd, golden tate, knowshon moreno en anquan boldin.
En nog wat rookies op de bank.
Ik ben zeer tevreden :)
pi_144069853
Ik had geluk dat iemand Peyton Manning draftte in de top 4. Ik kreeg daardoor Matt Forte in de schoot geworpen.Verder Arian Foster, Julio Jones en Andrew Luck met de eerste vier picks. Volgens Yahoo had ik de beste draft. Maar week 16 is nog ver

quote:
Whether or not High motor guys was talking trash in the draft chat room is irrelevant and you have no proof. What there is proof of, though, is a dominant draft performance by High motor guys that led to a season projection of 11-3-0 (1,542 points) and a first-place finish in FOK League.
:P
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_144082136
Ik pickte Manning als 6e. ;)

Kon Manziel als laatste pick niet laten. Wel beetje jammer dat de Browns dezelfde bye week hebben als Denver. :')
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_144136813
Voor degenen die fan zijn van de fantasy football comedy show The League, vandaag begint het nieuwe seizoen weer!
pi_144314143
Jimmy Graham of Greg Olsen zijn beschikbaar voor een RB.
pi_144317556
Helemaal niet meer over nagedacht, kan mijn titel dit jaar helaas niet meer verdedigen.

Een voordeel is wel dat ik me dit seizoen op zondagavond niet geforceerd loop te ergeren aan de stats van mijn fantasyspelers. 8-)
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_145103504
Ik heb een aantal WRs beschikbaar voor een trade (Keenan Allen, Vincent Jackson, Terrance Williams, Rueben Randle). Ik zoek een goede RB.
pi_145285288
Andre Williams maar weer eens opgepikt, regelmatig al opgepikt en weer gedropt dit jaar.
Hopelijk breekt ie nu definitief door.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_145288305
5-0 vs 5-0 deze week.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_145325026
Pff mijn league valt nu al uit elkaar. Heb zowel Wright als Oliver kunnen snatchen en was op een na laatste in de waivers. Ben stiekem wel trots op mn team, mis alleen een elite QB. Maar heb nu denk ik genoeg trade materiaal om er een te pakken!

Big Ben - Dez Bryant - AJ Green - Steve Smith - LeVeon Bell - Justin Forsett - Delanie Walker - DeAndre Hopkins - Eddie Royal - Zac Stacy - Mark Ingram - Tim Wright - Branden Oliver

New England kicker, San Diego D

:)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')