abonnement Unibet Coolblue
pi_132929406


Sylvie - Rafael

2003 : Sylvie Meis en Rafael van der Vaart krijgen een relatie.
2005: 10 juni 2005, Sylvie en Rafael trouwen in de Laurentiuskerk in Heemskerk.
2006: 28 mei, zoon Damian wordt geboren.
2009: In mei hoort Sylvie dat zij borstkanker heeft. Sylvie is succesvol geopereerd.
2011: 16 juni, opnieuw getrouwd in een klein kapel in Las Vegas.
2012: 2 november, Rafael heeft een eigen loge gekocht in HSV- stadion voor 100.000 euro.
2013: 2 januari, Rafael en Sylvie gaan na een huwelijk van ruim zeven jaar uit elkaar.
2013: 8 april, Rafael heeft een relatie met Sabia Boulahrouz. (beste vriendin van Sylvie)
2013 : Naar verwachting wordt de scheiding komende maand uitgesproken.

Khalid - Sabia:

2005 Khalid: Ik was in Amsterdam dikke Surinaamse en Marokkaanse vrouwen gewend. Sabia was niet Marokkaans, maar Turks. Natuurlijk was dit geen probleem toch moesten ze er thuis wel aan wennnen.
2005: Sabia Engizek en Khalid Boulahrouz krijgen een relatie.
2006: December, Khalid en Sabia gaan trouwen.
2008: 18 juni, dochtertje Anissa is drie maanden te vroeg geboren en overleden.
2008: Sabia: Het was zo zwaar Anissa te laten gaan. Op het moment dat ik haar in mijn armen had,
dacht ik dat ze sliep en dat ze misschien zo wakker zou worden. Khalid was er steeds voor me.
2010: 18 Maart, dochtertje Amaya geboren.
2010: In 2010 zijn Sabia en Khalid uit elkaar gegaan.
2011: 30 januari, zoon Daamin wordt geboren.
2012: 18 juli , Khalid tekent 2-jarig contract Sporting Clube de Portugal.
2012: Zomer 2012, Khalid vertrekt naar Lissabon. Sabia woont in Hamburg.
2012: Scheidingsprocedure is in 2012 afgerond. Khalid en Sabia houden dit geheim.
2013: 7 januari, Khalid en Sabia maken officieel bekend dat ze gescheiden zijn.
2013: 8 april, Khalid heeft via de media moeten horen dat Sabia een relatie heeft met Rafael.

Sabia - Rafael:

2013: 8 april, Rafael van der Vaart en Sabia Boulahrouz hebben een relatie.
2013: 4 augustus, Rafael en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alstar rivier in Hamburg.
2013 22 oktober Rafael maakt bekend dat Sabia zwanger is

Rita Meis, moeder Sylvie.

Moeder Rita Meis: Het was Sylvie's keuze om te scheiden. Samen met Rafael zou Sylvie het nieuws op een bepaald moment naar buiten brengen. Maar toen kwam het incident op nieuwjaarsnacht met die klap. Die klap is wel degelijk door Rafael uitgedeeld. Door alle toestanden heb ik mijn dochter al een tijd niet gezien, maar ik leef erg met haar mee. Sylvie is nog maar een schim van zichzelf. Mijn dochters ogen stralen intens verdriet uit. Sylvie huilt vaak aan de telefoon, niet omdat ze zichzelf zielig vindt, maar omdat ze niet begrijpt waarom dit allemaal gebeurt.

Sylvie:

2013: Sylvie's contract bij het Duitse RTL zal met twee jaar worden verlengd en haar salaris
wordt verdubbeld naar vier miljoen euro. Dit maakt haar de best betaalde presentator van RTL.
RTL Duitsland: Sylvie is een hele sympathieke vrouw. Ze is beeldschoon. De Duitsers houden van haar.
Sylvie: 2013 zal het jaar van de vrijheid worden. Ik ben in een nieuwe fase van mijn leven gekomen. Ik heb een nieuwe zelfstandigheid en onafhankelijkheid gecreëerd. Ook zie ik er anders uit. Make-up bijvoorbeeld draag ik nu nauwelijks. Ik ben minder girly en meer casual. Als ik geen kanker had gehad, dan waren de afgelopen maanden vermoedelijk het ergste wat me tot nu is overkomen. Maar door de ziekte zie ik de dingen in een ander perspectief en geniet ik nu elke dag. Ik probeer Damián in kindertaal uit te leggen waarom ik niet altijd happy ben. Ik leef nu mijn leven en probeer om zowel mijn werk als mijn bestaan als moeder te combineren.

Sabia Engizek

Sabia: Mijn ouders verhuisden terug naar Turkije. Wij bleven in Duitsland. Ik heb heel veel aan mijn zus Lydia te danken. Zij heeft mijn opvoeding op zich genomen. Mijn zus Lydia heeft zo veel voor me gedaan. We hebben samen hele hoge pieken en diepe dalen doorgemaakt.

Lydia, zus van Sabia.

Lydia: Dat Rita Meis zegt dat ze het niet kan aanzien hoe Sabia publiekelijk Damian knuffelt, dat er elke keer weer toevallig een paar fotografen aanwezig zijn. En dat Damian voor Sabia niet meer dan een verworven trofee is? Deze uitspraak is echt een dolk in de rug van Sabia, ze doet juist alles voor Damian. Bovendien weet ik uit eigen ervaring dat Sylvie niet zo'n moeder is die graag haar kind vermaakt. Dorte, de vaste nanny zorgt grotendeels voor Damian, ook als Sylvie gewoon thuis is. Damian vroeg een keer aan Sylvie: Mama, kom je met me spelen? Weet je wat Sylvie antwoordde? Nee, Damian, je hebt genoeg speelgoed.

Katharina, dochter Sabia.

Katharina woont bij haar vader Milan Bakrac, vandaag was Katherina bij haar moeder Sabia en Rafael.

Fernando, Lolita en vader van der Vaart.

Fernando: Sabia is niet zwanger. Ze zoeken gewoon weer een verhaal, maar er is helemaal niks van waar.
Lolita: Mag je niet over de buik van je vriendin aaien ofzo? Dat doet mijn man zo vaak en ik ben ook niet zwanger.'

Khalid Boulahrouz.

2013: Juni, Khalid heeft op de Beethovenstraat Amsterdam een 3-kamer appartement gekocht.
2013:18 augustus, Khalid voetbalt in Portugal. Door noodlijdende financiën moet hij op zoek naar een nieuwe club.
2013: 23 september, Deense club Bröndby is met Khalid Boulahrouz in gesprek.
2013: 28 september, Wanneer Khalid door de medische keuring komt, dan mag hij zich speler van Brøndby IF noemen. Zaterdag speelt Brøndby tegen Kopenhagen. Khalid zou dan zijn debuut kunnen maken.

In de witte villa wonen Sabia en Rafael.


[ Bericht 0% gewijzigd door alors op 05-11-2013 16:52:07 ]
know'm sayin?
×
word? word.
  † In Memoriam † dinsdag 5 november 2013 @ 16:43:01 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132929446
Sylvie ging morgen uit de school klappen? :9
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_132929752
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:43 schreef Cynix ® het volgende:
Sylvie ging morgen uit de school klappen? :9
Ja dit dus

quote:
Sylvie doet haar eigen verhaal!
door Evert Santegoeds
AMSTERDAM -

Van alle hoofdpersonen in de scheidingssoap rond de Van der Vaartjes, heeft er slechts één al die maanden gezwegen: Sylvie zélf… Tot morgen! Dan doet zij haar hele verhaal in Weekblad Privé en onthult zij voor het eerst de ware reden van de scheiding die Nederland en Duitsland vanaf Nieuwjaarsdag bezighield.

Overigens is Sylvie donderdag in Nederland voor de opening van de flagshipstore van haar lingeremerk. Aan de vooravond van dat bezoek, verbrak zij voor het eerst haar stilzwijgen en onthult zij dat haar huwelijk, dat voor de buitenwereld één groot sprookje leek, al jaren eerder begon te wankelen.

Nog enkele weken, dan zal de scheiding een feit zijn. Na alle verwarring en commotie hoopt Sylvie op een nieuwe start, nog vóór de kerst. Op vrijdag 21 en zaterdag 22 december zal zij schitteren in twee, groots opgezette, tv-kerstshows in Duitsland.

WEEKBLAD PRIVÉ, met Sylvie’s eigen verhaal, ligt MORGEN in de winkel.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 5 november 2013 @ 17:27:02 #4
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_132930973
Koekoek!



Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_132931008
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:27 schreef Mani89 het volgende:
Koekoek!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie niks?
Is dat zo?
pi_132931219
ik ook niet
  dinsdag 5 november 2013 @ 17:51:42 #7
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_132931771
Oh raar.

.. nou hier staan alle prachtige foto's. O+ http://forum.mokkels.nl/5(...)-der-vaart-meis.html
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_132932330
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:51 schreef Mani89 het volgende:
Oh raar.

.. nou hier staan alle prachtige foto's. O+ http://forum.mokkels.nl/5(...)-der-vaart-meis.html
Is een mooie shoot geworden ja.
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 5 november 2013 @ 19:17:35 #9
22592 crew  Ole
pi_132934463
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:27 schreef Mani89 het volgende:
Koekoek!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kunt beter tinypic gebruiken
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_132934485
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:51 schreef alors het volgende:

[..]

Ja dit dus

[..]

Goh, wat een verrassing! :') :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 5 november 2013 @ 22:37:48 #11
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_132950712
De 'ons huwelijk wankelde al jaren' kaart wordt sowieso gespeeld:
http://m.telegraaf.nl/pri(...)jk-wankelde-al-jaren
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_132950847
Hier het verhaal uit de papieren Telegraaf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132950858
Bedankt, Mylene *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 6 november 2013 @ 07:35:09 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132950953
Oeh, die Franse lul heeft het gedaan.
Ben benieuwd naar de privé.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132951013
„Hoe mijn ziekte me veranderde. En bij de scheiding een factor van betekenis werd…”

:O :r
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_132951032
Wat is dat artikel tenenkrommend smeuig geschreven: liefdesroman, Sylvie's stroop _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 november 2013 @ 07:58:36 #18
22592 crew  Ole
pi_132951123
Tot nu toe zaten we er niet ver naast..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_132951162
Sinds medio 2009 blijkt Sylvie dus al aan het liegen te zijn,
  woensdag 6 november 2013 @ 08:07:16 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132951194
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:03 schreef Idisrom het volgende:
Sinds medio 2009 blijkt Sylvie dus al aan het liegen te zijn,
Mooi hè :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 6 november 2013 @ 08:19:19 #21
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_132951299
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:03 schreef Idisrom het volgende:
Sinds medio 2009 blijkt Sylvie dus al aan het liegen te zijn,
En Raf ook. Bovendien houden veel koppels de schone schijn op als het niet lekker loopt.
  woensdag 6 november 2013 @ 08:20:35 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_132951316
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:19 schreef hexje het volgende:

[..]

En Raf ook. Bovendien houden veel koppels de schone schijn op als het niet lekker loopt.
Waarom zou je je relatieperikelen ook delen met de buitenwereld als er nog geen scheiding in de planning zit? Elke relatie heeft zo z'n (langere of kortere) dipjes. Logisch vind ik.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_132951334
de opvallendste onthulling: ze kan koken *O*
pi_132951341
Ik snap wel dat als je weinig bij elkaar bent dat dat niet goed voor je huwelijk is.
Dus waar Sylvie riep, waar Rafael gaat, daar ga ik, bleek toch niet helemaal te kloppen.
Toen Rafael naar London ging, bleef Sylvie min of meer achter in Hamburg om haar eigen carriere verder uit te bouwen.

Ik ben benieuwd hoe dat met die zarka nou precies zat. Ze waren nog getrouwd, binnenshuis was de scheiding al wel besproken en misschien in gang gezet. Zaten ze al in de fase dat ze op zoek waren naar een ander (en hoelang dan al)? Sabia kwam natuurlijk ook wel heel snel als nieuwe partner in beeld.
pi_132951347
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:19 schreef hexje het volgende:

[..]

En Raf ook. Bovendien houden veel koppels de schone schijn op als het niet lekker loopt.
Alsof niet-BN'ers wat anders doen ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_132951350
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:19 schreef hexje het volgende:

[..]

En Raf ook. Bovendien houden veel koppels de schone schijn op als het niet lekker loopt.
Nee hoor, Raf was gewoon aan het voetballen. En toen hij steeds weer hoorde hoe gelukkig Sylvie met hun huwelijk was, is hij weer bij HSV gaan voetballen om dat geluk weer van nabij mee te maken.
pi_132951422
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom zou je je relatieperikelen ook delen met de buitenwereld als er nog geen scheiding in de planning zit? Elke relatie heeft zo z'n (langere of kortere) dipjes. Logisch vind ik.
Dat voor jezelf houden is prima, maar dat altijd en overal dwepen met je perfecte huwelijk is weer het andere uiterste.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_132951458
eigenlijk hebben we het hele interview niet nodig, in dit stuk staat al zo ongeveer wat hier al werd aangegeven dat er in zou staan, tot en met de tenenkrommende zinsconstructies aan toe die we volgens mij met zijn allen hier uitstekend kunnen naschrijven.
wat geeft het mens nog interviews, met fok hoeft dat helemaal niet meer.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_132951491
Vlak na het EK/WK vorig jaar waren ze samen naar St. Tropez. het geluk druipte ervan af.
Terwijl er toen al geruchten van een scheiding waren.


pi_132951539
quote:
Sylvie, nu: „Het is natuurlijk een vreselijke tijd geweest. Er zijn dagen en nachten geweest dat ik in mijn bed heb liggen woelen en huilen, en echt niet meer wist hoe het verder moest. Ik ben de afgelopen jaren, na mijn ziekte, alleen maar bezig geweest met overleven. Mijn leven was een openbaar circus geworden. Nu kreeg ik de zorg erbij dat Damián zo min mogelijk mee moest krijgen van alle heisa.”
Goh, ik had zelfs haar interview kunnen geven.

Dat iedere relatie z'n dippen heeft, dat lijkt me logisch. Dat je dat niet naar buiten brengt, idem maar dat je dan een jaar lang overal schrijft hoe geweldig je het samen hebt, snap ik niet. Dan zwijg je toch gewoon. Dan had ze het toch ook over haar ziekte of kind kunnen hebben?
Go hard or go home
pi_132951581
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:38 schreef utrecht1970 het volgende:
Vlak na het EK/WK vorig jaar waren ze samen naar St. Tropez. het geluk druipte ervan af.
Terwijl er toen al geruchten van een scheiding waren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe zij daar ook helemaal gedrapeerd op die steiger ligt te poseren _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_132951617
Snap trouwens ook niet waarom ze nu opeens wel gaat praten. Iedereen gaat door met zijn of haar leven maar nu het stil is, wil ze toch ook nog wel even kwijt dat ze weken in bed heeft liggen woelen. Sylvie! :')
Go hard or go home
pi_132951671
Is het artikel van Evert "ik moet mijn liefdesknots echt naar beneden drukken van deze scoop" Santegoeds of van Wilma "ik werd tijdens het kakken van de wc afgetrokken dus ik kijk wat moeilijk" Nanninga?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_132951740
Waarom hebben die vrouwen toch zo'n hoog "ik ben echt heel erg zielig" gehalte?
Estelle gaf ook al zo'n vreselijk interview hoe erg het allemaal was en dat zij vooral het slachtoffer was, sylvie lijkt dit nu dunnetjes te willen overdoen.
Het komt op mij een beetje over als: " Joehoe roddelpers ik ben er ook nog, Sabia produceert dan wel een liefdesbaby, maar ik heb ook nog een interessant verhaal"
pi_132951792
quote:
Dan, uit haar tenen: „En óh, voor wie het interesseert: ik kan ook koken!”
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 6 november 2013 @ 09:01:31 #36
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_132951795
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:24 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Nee hoor, Raf was gewoon aan het voetballen. En toen hij steeds weer hoorde hoe gelukkig Sylvie met hun huwelijk was, is hij weer bij HSV gaan voetballen om dat geluk weer van nabij mee te maken.
nou, er was een interview met Yvo Niehe waarin hij, achteraf, net zo fanatiek loog dat het gedrukt stond.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_132951847
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:38 schreef utrecht1970 het volgende:
Vlak na het EK/WK vorig jaar waren ze samen naar St. Tropez. het geluk druipte ervan af.
Terwijl er toen al geruchten van een scheiding waren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind, en vond toen ook al, die foto's heel onoprecht. Met de beste wil van de wereld zie ik geen er vanaf druipend geluk.
Don't you love her madly?
pi_132951944
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:05 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ik vind, en vond toen ook al, die foto's heel onoprecht. Met de beste wil van de wereld zie ik geen er vanaf druipend geluk.
Ik dacht dus echt dat vooral zij echt nog zo gek op hem was. Maar goed, dat was dus allemaal in scene gezet omdat er fotografen bij waren.
pi_132952092
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:38 schreef utrecht1970 het volgende:
Vlak na het EK/WK vorig jaar waren ze samen naar St. Tropez. het geluk druipte ervan af.
Terwijl er toen al geruchten van een scheiding waren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar daar deden ze toch allebei aan mee?

Dit was zelfs nog in September 2012, misschien was dat wel een ''up'' dagje dat kan ook :')

http://www.showbiznewz.nl(...)aart-in-hamburg.html






10 september 2012, Maandag

Zondag was Sylvie van der Vaart met haar man Rafael van der Vaart op het liefdadigheidsevenement Night of the Legends in Hamburg aanwezig. De twee konden niet van elkaar afblijven en liepen al kleffend over de rode loper.
In het Tivoli Theater in Hamburg vond het evenement plaats. De opbrengst van de avond gaat naar sociale projecten.

Zoals wij van ze gewend zijn zag het stel er weer prachtig en gelukkig uit. Breed glimlachend en zonder van elkaars zijde te wijken poseerde het verliefde koppel voor de vele camera's. O nee, wel één keer durft Rafael zijn liefje los te laten als ze wordt geïnterviewd door een verslaggeefster van de Duitse RTL-zender.

Voor foto's van het nog steeds verliefde paar klik je op 'bekijk foto's'.
pi_132952154
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Dit was zelfs nog in September 2012, misschien was dat wel een ''up'' dagje dat kan ook :')

Ik kan enkel bedenken dat ze beide vanwege contracten wel hun imago hoog moesten houden. En dus ook verzwijgen dat het huwelijk al over was.

Als je net met OTTO een mega deal hebt gesloten, dan werkt een scheiding niet zo goed.

Kan echt geen reden bedenken waarom je anders allebei voor je lol jarenlang de schijn ophoudt. Fake of niet, jarenlang, no way.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_132952168
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:01 schreef Pisces29 het volgende:

[quote]Dan, uit haar tenen: „En óh, voor wie het interesseert: ik kan ook koken!”
[/quote]

Ik weet niet of Saab beter kan koken, of de plofkip op de BBQ is niet goed gevallen :P

http://www.telegraaf.nl/t(...)_darminfectie__.html

di 05 nov 2013, 17:08
Van der Vaart heeft darminfectie

HAMBURG -
Rafael van der Vaart heeft dinsdag de training van Hamburger SV gemist. De Nederlands international heeft last van een infectie aan de darmen en wordt daarvoor behandeld.

Of Van der Vaart het komend weekeinde fit genoeg is om mee te spelen in de wedstrijd tegen Leverkusen, is nog twijfelachtig.
pi_132952237
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik kan enkel bedenken dat ze beide vanwege contracten wel hun imago hoog moesten houden. En dus ook verzwijgen dat het huwelijk al over was.

Als je net met OTTO een mega deal hebt gesloten, dan werkt een scheiding niet zo goed.

Kan echt geen reden bedenken waarom je anders allebei voor je lol jarenlang de schijn ophoudt. Fake of niet, jarenlang, no way.
Ja, tuurlijk zal dat wel met contacten en geld te maken hebben (8> maar dat gold dus voor beide
het was vast niet de bedoeling dat het zo uit de hand zou lopen en alle details op straat kwamen
te liggen, maar als iedereen, zijn of haar verhaal zo nodig aan de pers wil vertellen dan moet je wel,
anders hadden ze het nog netjes in stilte kunnen oplossen zoals ze waarschijnlijk van plan waren.
Nu is het een soap geworden.
pi_132952256
Dit gaat helemaal mis... -O- . Ze zegt nergens dat ze zich op Damian gaat concentreren. Hoe moet dat nu met die jongen...?
pi_132952284
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit gaat helemaal mis... -O- . Ze zegt nergens dat ze zich op Damian gaat concentreren. Hoe moet dat nu met die jongen...?
Op nu.nl wel hoor.
pi_132952292
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk zal dat wel met contacten en geld te maken hebben (8>
Nou ja, de meesten reageren hier altijd lichtelijk dat ze enkel fake-fake is, ze zal geen keus hebben gehad vanwege de contracten. En dat het er dan vanaf droop, als je daardoor meer geld binnenhaalt en je marktwaarde vergroot, who cares?
Als je je huwelijk al aan een tv-zender verkoopt, dan hou je al van mierzoet :')

quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

........
anders hadden ze het nog netjes in stilte kunnen oplossen zoals ze waarschijnlijk van plan waren.

Wellicht was dat de bedoeling, tot de Franse lullemans zijn boekje opende en Saab voor Raf ging praten :')
Ze (Sylvie en Raf) zijn allebei dommer dan dom bezig, helaas.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_132952294
Oh, gelukkig! Ik maakte me al zorgen.
pi_132952302
quote:
Het huwelijk tussen Rafael en Sylvie van der Vaart wankelde volgens haar al jaren.

Dat zegt Sylvie van der Vaart in een interview met de Privé, waaruit De Telegraaf citeert.

De afgelopen jaren waren een vreselijke tijd voor de presentratrice. "Er zijn dagen en nachten geweest dat ik in mijn bed heb liggen woelen en huilen en ik echt niet meer wist hoe het verder moest. Ik ben de afgelopen jaren, na mijn ziekte, alleen maar bezig geweest met overleven."

Teleurgesteld

Na een niet al te prettig verlopen avontuurtje met de Fransman Guillaume Zarka - "De man is het niet waard veel woorden aan vuil te maken." - is Van der Vaart het geloof in de liefde nog niet verloren.

"Ik ben natuurlijk wel teleurgesteld in de liefde, als zelfs het huwelijk waarvan ik dacht dat het voor het leven was kan stuklopen. Toch sta ik wel open voor een nieuwe relatie. Ik mag dan vervelende dingen hebben meegemaakt, ik laat me het mooiste dat er is niet afnemen."

Kop koffie

Rancune tegenover haar ex Rafael van der Vaart heeft ze niet. Als de boel weer helemaal tot rust is gekomen, komen ze ongetwijfeld weer bij elkaar over de vloer voor een kop koffie, denkt Van der Vaart.

"Van mij geen kwaad woord over hem. Hij heeft me het liefste gegeven wat ik heb: onze zoon Damian. En daar blijf ik hem eeuwig dankbaar voor."
nu.nl
pi_132952312
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit gaat helemaal mis... -O- . Ze zegt nergens dat ze zich op Damian gaat concentreren. Hoe moet dat nu met die jongen...?
De nanny adopteert dat jong wel :P

pi_132952357
Ik las vorige week (bij de zwemles) een grazia of beaumonde van december 2012 met een interview met Sylvie.
De quote was: Het is zwaar om een perfect leven te hebben.
Het stuk was doorspekt met liefdesverklaringen aan Rafael.
Wel komisch om dat dan te lezen terwijl je weet dat 3 weken later het moddergooien begon.
pi_132952388
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:32 schreef Pisces29 het volgende:


[quote]Als je je huwelijk al aan een tv-zender verkoopt, dan hou je al van mierzoet :')
Dat is erg ja :') maar ook dat hebben ze allebei gedaan.



quote:
Wellicht was dat de bedoeling, tot de Franse lullemans zijn boekje opende en Saab voor Raf ging praten :')
Daar had vast niemand op gerekend :D dat kan je toch ook niet bedenken? _O-

quote:
Ze (Sylvie en Raf) zijn allebei dommer dan dom bezig, helaas.
Nog steeds :P maar Raf misschien nog wel het meest op dit moment met die baby op komst
enzo ...
pi_132952395
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:36 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik las vorige week (bij de zwemles) een grazia of beaumonde van december 2012 met een interview met Sylvie.
De quote was: Het is zwaar om een perfect leven te hebben.
Het stuk was doorspekt met liefdesverklaringen aan Rafael.
Wel komisch om dat dan te lezen terwijl je weet dat 3 weken later het moddergooien begon.
Dan moet je die van januari ook maar eens lezen. Volgens mij had ze het daarin over het zo geweldige en leuke oud en nieuw feest wat ze hadden. Was ook een oepsje...
pi_132952443
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:38 schreef kvd het volgende:

[..]

Dan moet je die van januari ook maar eens lezen. Volgens mij had ze het daarin over het zo geweldige en leuke oud en nieuw feest wat ze hadden. Was ook een oepsje...
Ha,ha, ja. _O-

Die was dus al weken voor het oud-en nieuw feest geschreven.
pi_132952454
Op deze foto kan je toch duidelijk zien dat er al iets mis was, maar Raf doet toch erg zijn best :D

pi_132952469
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou ja, de meesten reageren hier altijd lichtelijk dat ze enkel fake-fake is, ze zal geen keus hebben gehad vanwege de contracten. En dat het er dan vanaf droop, als je daardoor meer geld binnenhaalt en je marktwaarde vergroot, who cares?
Als je je huwelijk al aan een tv-zender verkoopt, dan hou je al van mierzoet :')

[..]

Wellicht was dat de bedoeling, tot de Franse lullemans zijn boekje opende en Saab voor Raf ging praten :')
Ze (Sylvie en Raf) zijn allebei dommer dan dom bezig, helaas.
Maar die keus had ze toch wel? Ze had toch ook net een sieradenlijn oid gepresenteerd die de naam Sylvie van der Vaart had? Binnen een paar weken kwam er naar buiten dat ze gaan scheiden. Dus de keus om uit het huwelijk te stappen had ze echt wel eerder kunnen maken.
pi_132952491
pi_132952502
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Op deze foto kan je toch duidelijk zien dat er al iets mis was, maar Raf doet toch erg zijn best :D

[ afbeelding ]
'Zo, nu is het wel genoeg. M'n haar raakt in de war Raf!'
pi_132952509
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:41 schreef kvd het volgende:

[..]

Maar die keus had ze toch wel? Ze had toch ook net een sieradenlijn oid gepresenteerd die de naam Sylvie van der Vaart had? Binnen een paar weken kwam er naar buiten dat ze gaan scheiden. Dus de keus om uit het huwelijk te stappen had ze echt wel eerder kunnen maken.
Misschien hebben ze nog geprobeerd om er iets van te maken, maar is het toch niet gelukt?



Gebeurt wel vaker in huwelijken hoor, ook van niet BNNérs en dan zet je het ook niet meteen in de krant :')
  Moderator woensdag 6 november 2013 @ 09:46:00 #58
184769 crew  Deisyy
pi_132952527
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Op deze foto kan je toch duidelijk zien dat er al iets mis was, maar Raf doet toch erg zijn best :D

[ afbeelding ]
Syl trekt een vieze schjmoel :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_132952528
Volgens mij was/is Sylvie mediageil en heeft Rafael gedacht om zijn vrouw op deze manier gelukkig te maken.

Dat begon al met het sprookjes huwelijk op tv. Ik zie dan echt een Sylvie voor mij die maar blijft zeuren daarover en dat hij uiteindelijk maar overstag gaat om ervan af te zijn.
pi_132952533
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Misschien hebben ze nog geprobeerd om er iets van te maken, maar is het toch niet gelukt?

[ afbeelding ]

Gebeurt wel vaker in huwelijken hoor, ook van niet BNNérs en dan zet je het ook niet meteen in de krant :')
Zoals je ziet is het het toch het beste dat soort zaken buiten de pers te houden. Dus ook de verzoeningen. Er zijn genoeg bekende personen die hun privéleven ook echt privé houden. Om te voorkomen dus dat dit soort ellende gebeurd.
pi_132952537
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Misschien hebben ze nog geprobeerd om er iets van te maken, maar is het toch niet gelukt?

[ afbeelding ]

Gebeurt wel vaker in huwelijken hoor, ook van niet BNNérs en dan zet je het ook niet meteen in de krant :')
Ik reageer op het stukje over niet kunnen scheiden vanwege de contracten die ze heeft/hebben/had/hadden lopen.
Dat ze niet meteen de vuile was buiten hangen, geen probleem mee, dat gebeurd bij niet BN-ers ook.
pi_132952549
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:46 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik reageer op het stukje over niet kunnen scheiden vanwege de contracten die ze heeft/hebben/had/hadden lopen.
Dat ze niet meteen de vuile was buiten hangen, geen probleem mee, dat gebeurd bij niet BN-ers ook.
Ah, :+ oké :P
pi_132952560
Maar goed, vanmiddag komt dus pas het volledige artikel in een roddelblaadje?
pi_132952587
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:46 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens mij was/is Sylvie mediageil en heeft Rafael gedacht om zijn vrouw op deze manier gelukkig te maken.

Dat begon al met het sprookjes huwelijk op tv. Ik zie dan echt een Sylvie voor mij die maar blijft zeuren daarover en dat hij uiteindelijk maar overstag gaat om ervan af te zijn.
Misschien vond Raf het wel een retegoed idee :D die is nu ook niet vies van een beetje publiciteit.
straks krijgen we nog de echo foto's in de krant van het ongeboren wurm :')
pi_132952604
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Op deze foto kan je toch duidelijk zien dat er al iets mis was, maar Raf doet toch erg zijn best :D

[ afbeelding ]
Die boven het water waren te zoetsappig, deze foto vind ik dan wel leuk, zou zo een oprechte foto kunnen zijn van een stel dat gewoon lol heeft :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_132952615
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:41 schreef kvd het volgende:

[..]

Maar die keus had ze toch wel? Ze had toch ook net een sieradenlijn oid gepresenteerd die de naam Sylvie van der Vaart had? Binnen een paar weken kwam er naar buiten dat ze gaan scheiden. Dus de keus om uit het huwelijk te stappen had ze echt wel eerder kunnen maken.
Ik heb geen idee, als contracten zich aandienen en je carrière lekker loopt...

Ik geloof ook niet dat het al jaren voorbij was, ze hebben het vast tussendoor wel weer geprobeerd of pogingen gedaan...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_132952633
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Misschien vond Raf het wel een retegoed idee :D die is nu ook niet vies van een beetje publiciteit.
straks krijgen we nog de echo foto's in de krant van het ongeboren wurm :')
rond het huwelijk was hij nog een beetje een muurbloempje hoor.
pi_132952658
vind trouwens dat nu ook wel een duidelijke blijk gegund wordt in het tijdsbesef dat dit soort lui hebben.
iets als 'EINDELIJK doet zij ook haar mond open'
ehm, hoezo eindelijk? het is nl al 5 jaar lang stil rond deze gate? ze zwijgt als het graf en 10 jaar later zegt ze toch nog iets?
het is geen nicole kidman die 12 jaar na de scheiding van cruise nog eens iets verteld over het voorbije huwelijk.
het soort mensen als Sylvie heeft het over 'altijd' of 'nooit' of 'eindelijk' terwijl het echt tijdspannen van maanden zijn.
sluit mooi aan bij het tempo waarin ze door huwelijken, zwangerschappen, affaires etc heen denderen, zijn deze mensen bang dat ze niet ouder van 40 worden ofzo?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_132952671
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:52 schreef WRH het volgende:

sluit mooi aan bij het tempo waarin ze door huwelijken, zwangerschappen, affaires etc heen denderen, zijn deze mensen bang dat ze niet ouder van 40 worden ofzo?
Goed punt :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_132952718
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die boven het water waren te zoetsappig, deze foto vind ik dan wel leuk, zou zo een oprechte foto kunnen zijn van een stel dat gewoon lol heeft :)
Dat bedoel ik met ''up'' periode :Y dat het toch niet gelukt is iets anders, maar als je nog in die fase
zit van wél of niet scheiden hou je beter je mond, is ook weer dom om dan overal te verkondigen
hoe geweldig het is, maar goed dat is dan weer meer iets van ''the show must go on'', zal er wel
bijhoren...

De tol van de roem :'(
pi_132952720
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:52 schreef WRH het volgende:
vind trouwens dat nu ook wel een duidelijke blijk gegund wordt in het tijdsbesef dat dit soort lui hebben.
iets als 'EINDELIJK doet zij ook haar mond open'
ehm, hoezo eindelijk? het is nl al 5 jaar lang stil rond deze gate? ze zwijgt als het graf en 10 jaar later zegt ze toch nog iets?
het is geen nicole kidman die 12 jaar na de scheiding van cruise nog eens iets verteld over het voorbije huwelijk.
het soort mensen als Sylvie heeft het over 'altijd' of 'nooit' of 'eindelijk' terwijl het echt tijdspannen van maanden zijn.
sluit mooi aan bij het tempo waarin ze door huwelijken, zwangerschappen, affaires etc heen denderen, zijn deze mensen bang dat ze niet ouder van 40 worden ofzo?
Geld te veel. Zie je wel vaker bij de 'nieuwe' rijken.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 november 2013 @ 09:57:09 #72
163650 Greys
pi_132952757
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:46 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens mij was/is Sylvie mediageil en heeft Rafael gedacht om zijn vrouw op deze manier gelukkig te maken.
Ja dan heeft ie nu toch gelukkig een vrouw die daar totaal niet van houdt!
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132952794
ja zou goed kunnen. vind het wat triests hebben om in dit tempo door je levensfasen heen te rennen. moet beetje leeg worden als je zeg maar op je 40ste al aan je laatste fase begint, dan schrikken ze zich dood en hebben geen flauw idee wat ze nu nog moeten, hebben dan alles al in een paar jaar gepropt aan levensfasen en ervaringen.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_132952824
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:52 schreef WRH het volgende:
vind trouwens dat nu ook wel een duidelijke blijk gegund wordt in het tijdsbesef dat dit soort lui hebben.
iets als 'EINDELIJK doet zij ook haar mond open'
ehm, hoezo eindelijk? het is nl al 5 jaar lang stil rond deze gate? ze zwijgt als het graf en 10 jaar later zegt ze toch nog iets?
het is geen nicole kidman die 12 jaar na de scheiding van cruise nog eens iets verteld over het voorbije huwelijk.
het soort mensen als Sylvie heeft het over 'altijd' of 'nooit' of 'eindelijk' terwijl het echt tijdspannen van maanden zijn.
sluit mooi aan bij het tempo waarin ze door huwelijken, zwangerschappen, affaires etc heen denderen, zijn deze mensen bang dat ze niet ouder van 40 worden ofzo?
OFT! Valt me heel vaak op. Las laatst ook een interview met een BN-er, geen idee meer wie. Maar die kwam ook uit een scheiding. "De eerste tijd was ontzettend zwaar, heb alleen maar in een vreselijke dip gezeten. Maar langzamerhand kruip ik weer uit het dal en stap voor stap blablabla". Dat was dan drie weken na de breuk...
pi_132952850
Saab heeft een nominatie in de wacht gesleept :P

http://www.at5.nl/artikel(...)a-zijn-domme-bontjes

Woensdag 6 november 2013 07:59

Gerard Joling, Glennis Grace, Viktor & Rolf, Rapper Keizer, Patty Brard en Sabia Engizek,
de vriendin van Rafael van der Vaart
, zijn genomineerd voor de titel Dom Bontje 2013.

De Bont voor Dieren roept ieder jaar een bekende Nederlander uit tot Dom Bontje van het jaar. Hiermee wil de dierenbeschermingsorganisatie aandacht vragen voor het, in hun ogen, onnodige gebruik van bont in kleding.

Voor Gerard Joling en Patty Brard is de nominatie niet nieuw. De twee werden al een keer eerder genomineerd, maar grepen toen naast de 'prijs'.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 november 2013 @ 10:01:11 #76
163650 Greys
pi_132952855
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:48 schreef Noek het volgende:
Snap trouwens ook niet waarom ze nu opeens wel gaat praten. Iedereen gaat door met zijn of haar leven maar nu het stil is, wil ze toch ook nog wel even kwijt dat ze weken in bed heeft liggen woelen. Sylvie! :')
Dit was idd een interview dat ze net zo goed (of béter) gewoon helemaal niet had kunnen geven.
Niet bepaald nog schokkend belangrijk nieuws ofzo. Een beetje een na-pruttel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Trouwste user 2022 woensdag 6 november 2013 @ 10:01:49 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_132952874
Sabia Engizek, Gerard Joling, Glennis Grace, Viktor & Rolf, rapper Keizer en Patty Brard zijn genomineerd voor de titel het Domste Bontje van 2013. Dat heeft de dierenbeschermingsorganisatie Bont voor Dieren laten weten.

De organisatie wil de beroemdheden hiermee wijzen op hun voorbeeldfunctie. De celebrities hebben van Bont voor Dieren een brief gekregen met informatie over het dierenleed. Presentatrice Tess Milne, die ook genomineerd was, besloot na het krijgen van de informatie dat ze geen bont meer wil dragen. Gerard en Patty zijn voor de tweede keer genomineerd.

Via de website van Bont voor Dieren kunnen mensen tot 31 december stemmen. Begin 2014 wordt de winnaar bekend. Eerdere winnaars waren koningin Máxima, Sylvie Meis en Yolanthe Sneijder-Cabau.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_132952888
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:59 schreef Grunsfan het volgende:

[..]

OFT! Valt me heel vaak op. Las laatst ook een interview met een BN-er, geen idee meer wie. Maar die kwam ook uit een scheiding. "De eerste tijd was ontzettend zwaar, heb alleen maar in een vreselijke dip gezeten. Maar langzamerhand kruip ik weer uit het dal en stap voor stap blablabla". Dat was dan drie weken na de breuk...
Aan de andere kant: je kunt als niet-BN-er ook al veel eerder klaar zijn met je relatie/scheiding dan je partner en al helemaal als het dan uitgesproken is.
Dan kan het toch snel een opluchting zijn als het echt over is, ipv een lijdensweg waar je langzaam uit omhoog kruipt.
pi_132952901
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:01 schreef tong80 het volgende:
Sabia Engizek, Gerard Joling, Glennis Grace, Viktor & Rolf, rapper Keizer en Patty Brard zijn genomineerd voor de titel het Domste Bontje van 2013. Dat heeft de dierenbeschermingsorganisatie Bont voor Dieren laten weten.

De organisatie wil de beroemdheden hiermee wijzen op hun voorbeeldfunctie. De celebrities hebben van Bont voor Dieren een brief gekregen met informatie over het dierenleed. Presentatrice Tess Milne, die ook genomineerd was, besloot na het krijgen van de informatie dat ze geen bont meer wil dragen. Gerard en Patty zijn voor de tweede keer genomineerd.

Via de website van Bont voor Dieren kunnen mensen tot 31 december stemmen. Begin 2014 wordt de winnaar bekend. Eerdere winnaars waren koningin Máxima, Sylvie Meis en Yolanthe Sneijder-Cabau.

:P
Spuit 11
  Trouwste user 2022 woensdag 6 november 2013 @ 10:04:11 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_132952921
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Spuit 11
Excuses. Zag het te laat.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_132952953
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:04 schreef tong80 het volgende:

[..]

Excuses. Zag het te laat.

:P
:+ we waren bijna even snel :P
pi_132953056
Happily ever after
Dat een affaire niet altijd einde oefening hoeft te betekenen bewijzen David en Victoria Beckham. Hij ging in 2004 vreemd met zijn assistente Rebecca Loos. Later kwamen er meer vrouwen die in de media beweerden een relatie met de topvoetballer te hebben gehad. Ondanks de publieke vernederingen bleef Victoria bij David. Nu - bijna tien jaar later - kunnen we nog steeds spreken van een happily ever after. Het stel heeft inmiddels vier kinderen. Shania Twain kreeg ook haar happily ever after, maar dan op een héél andere manier. Haar man ging in 2008 vreemd met haar beste vriendin. Shania was gebroken, stopte met zingen en sloot zich op in haar huis in Canada. Uiteindelijk vond zij het geluk bij een nieuwe man. Niemand minder dan de ex-echtgenoot van haar beste vriendin! Inmiddels is het stel getrouwd en wonen ze in zijn geboorteland Zwitserland.

Misschien is dit ook een ideetje voor de Sabia-Rafaël-Sylvie-Khalid love triangle...?

http://www.ze.nl/p/146394(...)carriere_en_huwelijk

Dan kunnen we nog even voort met deze soap :o
pi_132953143
Of Saab en Raf gaan hun huwelijk ook verkopen aan de bladen, Raf loopt wel de hele
dag te zingen, dus die is in een goed humeur.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-dag-te-zingen.dhtml

quote:
'Rafael is de hele dag aan het zingen. Hij kan zijn geluk niet op. Voortdurend wil Rafael mijn buik vasthouden. Echt zó lief!'
*;
  woensdag 6 november 2013 @ 10:14:29 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132953166
Ben je weer lekker aan het hyperen, FANN?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132953235
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:14 schreef Copycat het volgende:
Ben je weer lekker aan het hyperen, FANN?
zeg dat nou niet :X
...
  woensdag 6 november 2013 @ 10:19:48 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132953262
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:18 schreef sacha het volgende:

zeg dat nou niet :X
Waarom? Ik vind het altijd grappig om te lezen, niet kwaad bedoeld.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132953338
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarom? Ik vind het altijd grappig om te lezen, niet kwaad bedoeld.
ik ben niet serieus, ik hou van Fann :)
...
pi_132953428
ik liet mijn fantasie even de vrije loop :+
  woensdag 6 november 2013 @ 10:27:28 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132953439
Maar eigenlijk komt het er op neer dat Raf al sinds 2009 droog stond?
Dan zal hij zich met Sabia wel als een kind in een snoepwinkel hebben gevoeld.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132953543
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, als contracten zich aandienen en je carrière lekker loopt...

Ik geloof ook niet dat het al jaren voorbij was, ze hebben het vast tussendoor wel weer geprobeerd of pogingen gedaan...
Ik kan me niet voorstellen dat een contract je verplicht tot het in stand houden van een huwelijk.

En tuurlijk hebben ze het geprobeerd, waarschijnlijk heeft Raf gezegd dat hij wel weer terug zou gaan naar Duitsland, helemaal aangezien Syl daar zoveel zat. En tsja, als je elkaar niet veel ziet en daardoor uit elkaar groeit, dan kan het 2 kanten opgaan als je weer 'constant' op elkaars lip zit: of je herontdekt elkaar, of je ergert je aan allerlei dingen (van bv de dopjes op tandpasta tot aan rekening moeten houden met de ander). Bij hun was het dus het laatste
pi_132953572
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:27 schreef Leandra het volgende:
Maar eigenlijk komt het er op neer dat Raf al sinds 2009 droog stond?
Dan zal hij zich met Sabia wel als een kind in een snoepwinkel hebben gevoeld.
Dat haal ik niet uit het verhaal. Wankelen houdt toch niet automatisch in geen sex?
  woensdag 6 november 2013 @ 10:35:34 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132953627
Mwah, de carrière van Sylvie draait veel meer op het feit dat ze Frau van der Vaart is, de voetbalcarrière van Rafael zal niet beïnvloed zijn door het feit dat Sylvie zijn WAG is, WAGs zijn immers net zo uitwisselbaar als voetbalschoenen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 6 november 2013 @ 10:39:23 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132953736
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:33 schreef kvd het volgende:

[..]

Dat haal ik niet uit het verhaal. Wankelen houdt toch niet automatisch in geen sex?
Nee, maar als je en al niet veel bij elkaar bent, en tegen beter weten in iedere keer een toneelstukje opvoert in het openbaar, met een beetje knuffelen en zoenen waar je eigenlijk helemaal geen zin meer in hebt, dan kan ik me zo voorstellen dat er weinig tijd, ruimte en zin overblijft om seks te hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 6 november 2013 @ 10:40:41 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132953761
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:27 schreef Leandra het volgende:
Maar eigenlijk komt het er op neer dat Raf al sinds 2009 droog stond?

Ik verwacht dat hij ook niet wars is van wat buitenechtelijk gerollebol.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132953912
quote:
17s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Of Saab en Raf gaan hun huwelijk ook verkopen aan de bladen, Raf loopt wel de hele
dag te zingen, dus die is in een goed humeur.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-dag-te-zingen.dhtml

[..]

*;
Vandaag zal ie wel de hele dag aan het kotsen zijn.
pi_132954019
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:47 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Vandaag zal ie wel de hele dag aan het kotsen zijn.
Gezellig samen met Saab *;
pi_132954043
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:47 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Vandaag zal ie wel de hele dag aan het kotsen zijn.
Ik denk dat je met een darminfectie eerder de hele dag op de toiletpot zit.
pi_132954143
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:52 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Ik denk dat je met een darminfectie eerder de hele dag op de toiletpot zit.
Hoeft niet, een darminfectie is bv ook de buikgriep
http://nl.wikipedia.org/wiki/Darminfectie
pi_132954428
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:55 schreef kvd het volgende:

[..]

Hoeft niet, een darminfectie is bv ook de buikgriep
http://nl.wikipedia.org/wiki/Darminfectie
Arme Raf -O- dat wordt voorlopig geen ruige sex :'(

http://www.fcupdate.nl/vo(...)er-van-darminfectie/



Van der Vaart ondervindt hinder van darminfectie
dinsdag 5 november 2013

Rafael van der Vaart moest dinsdag de training van Hamburger SV aan zich voorbij laten gaan. De aanvoerder van de ploeg van trainer Bert van Marwijk heeft momenteel te maken met een darminfectie.

Van der Vaart wordt onderworpen aan behandeling. Of de Nederlands international tijdig hersteld zal zijn voor het aankomende weekeinde is nog onduidelijk. HSV treedt de aankomende speelronde aan tegen Bayer Leverkusen.
pi_132954515
En nog een snotneusje ook -O-



http://rondomsport.nl/van(...)n-door-darminfectie/

Voorlopig lig de gate even stil denk ik of Saab moet verslag gaan doen :P
pi_132954591
Zeker een windje gelaten... :+



http://www.voetbalprimeur(...)ld-door-darminfectie

Dit is gewoon wereldnieuws *O*
pi_132954608
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En nog een snotneusje ook -O-

[ afbeelding ]

http://rondomsport.nl/van(...)n-door-darminfectie/

Voorlopig lig de gate even stil denk ik of Saab moet verslag gaan doen :P
Hahaha....jij en je enthousiasme....in nog geen 2 uur tijd 3 (Edit--> 4, je post net weer een _O- ) keer over de darminfectie een bericht/link plaatsten ;)

Enne stil? Ik hoop dat er nog wat extra's in het 8 pagina's tellend artikel staat. Als alles al in dat kleine stukje staat, dan is het een super zielig interview
pi_132954660
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:10 schreef kvd het volgende:

[..]

Hahaha....jij en je enthousiasme....in nog geen 2 uur tijd 3 (Edit--> 4, je post net weer een _O- ) keer over de darminfectie een bericht/link plaatsten ;)


Je mot wat heh... :D maar ik hou op :+
pi_132954661
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:10 schreef kvd het volgende:

[..]

Hahaha....jij en je enthousiasme....in nog geen 2 uur tijd 3 keer over de darminfectie een bericht/link plaatsten ;)

Enne stil? Ik hoop dat er nog wat extra's in het 8 pagina's tellend artikel staat. Als alles al in dat kleine stukje staat, dan is het een super zielig interview
Ja precies..Sylvie wil ook graag nog even aandacht dus het zal wel bol staan van de pruilende lipjes foto's...Ze had gewoon niets moeten zeggen, maar deze mevrouw is zelfs nog aandachtsgeiler dan Sabia :)
pi_132954921
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zeker een windje gelaten... :+

[ afbeelding ]

http://www.voetbalprimeur(...)ld-door-darminfectie

Dit is gewoon wereldnieuws *O*
_O-
pi_132955218
Iemand de prive al ingescand????
pi_132956378
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:36 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik las vorige week (bij de zwemles) een grazia of beaumonde van december 2012 met een interview met Sylvie.
De quote was: Het is zwaar om een perfect leven te hebben.
Het stuk was doorspekt met liefdesverklaringen aan Rafael.
Wel komisch om dat dan te lezen terwijl je weet dat 3 weken later het moddergooien begon.
Wat helemaal komisch zou zijn: als alle oude 'Grazia'-columns van Sylvie gebundeld zouden worden. Geheide bestseller *O*

Ik las de Grazia destijds eigenlijk vooral om die column, waarin Sylvie 'over haar altijd drukke, internationale jetsetleventje' schreef, en over haar 'grote geluk met Rafael van der Vaart en hun zoontje Damian', of woorden van gelijke strekking.

SYLVIE'S WEEK

Het was weer een topweek in Londen, Milaan en Los Angeles. Erg druk, maar dat hoort nu eenmaal bij mijn leventje, en gelukkig had ik voor de intercontinentale vlucht mijn blauwe Prada-bedjasje bij me, en mijn bijpassende Hermès-sjaal, want ik mag dan business class vliegen, ook daar kan het kan koud zijn! Raf was gelukkig zo lief om lekker dicht tegen me aan te kruipen, heel romantisch,en toen hebben we met z'n tweetjes maar een flesje exclusieve Champagne besteld om onze liefde te vieren, want wij zijn nog steeds de twee gelukkigste mensen op aarde.

Soms moet ik mezelf echt in mijn arm knijpen om te kunnen geloven dat ik dit fantastische leven leid, met deze geweldige man, mijn lieve en hoogbegaafde zoon, en mijn topcarrière. Daarover gesproken: ik heb weer twee belangrijke prijzen gewonnen! De trofee voor de presentatrice met het best geföhnde haar staat al thuis bij ons op de schouw, en de 'Gouden Handtas' - voor de presentatrice met de beste tassensmaak - mag ik binnenkort gaan ophalen in Berlijn. Wat een eer... ik wist niet wat ik hoorde toen mijn manager mij belde met dit geweldige nieuws!

God, waar heb ik het toch allemaal aan verdiend? Ik ben maar een gewoon meisje, een liefhebbende echtgenote en een goede moeder, maar dat ik zo beroemd zou worden dat 97% van de Duitsers mijn naam kent, dat kan ik eigenlijk niet geloven. Maar het is dus wel zo. Het stond in de krant. Met mijn foto erbij. En ik heet Sylvie van der Vaart, dus ja, dan kan ik wel blijven ontkennen dat het om mij gaat, maar dat is dan ook weer een beetje raar. Dus nu kijk ik 's morgens in de spiegel en dan zie ik de vrouw die 97% van de Duitsers kent, en met wie trouwens 99% van de Duitse mannen wil neuken. Ja sorry, hoor. Maar dat stond ook in de krant. Ik kan het niet mooier maken dan het is.

Voor de uitreiking van de 'Gouden Handtas' heeft mijn lieve vriendin Danie al een Christian Dior-jurk voor me geshopt, de schat! Ik heb het zelf natuurlijk veel te druk voor dat soort dingen, maar omdat ik deze grote prijs nooit had kunnen winnen zonder Danie, neem ik haar mee naar de uitreiking. Raf zit helaas in trainingskamp, die lieverd, maar ik zal hem de foto's van mijn jurk en mijn Chanel-schoenen en -tasje natuurlijk sturen, dan kunnen we er later aan de telefoon nog lekker over na kletsen. Raf en ik zien elkaar helaas niet veel, maar daarom is het juist zo belangrijk om die kleine momentjes met elkaar te delen. Als ik zijn stem hoor aan de telefoon, weet ik weer waar het in het leven om draait. Om Raf, en om ons gezinnetje. Daar kunnen al die grote prijzen en mijn internationale megasucces nooit tegenop.

Het zijn dus drukke tijden, en daarom hebben Raf en ik een romantisch weekendje gepland in St. Tropez. Het blijft heel belangrijk om die momentjes samen te koesteren, ik kan niet wachten! Samen met Danie heb ik mijn Louis Vuittonkoffer voor het weekendje al gepakt. Ik neem mee: mijn Louis Vuittonkoffer (of had ik dat al gezegd?), mijn YSL-teenslippertjes, mijn Pucci-zomerjurk, mijn 59 bikini's en mijn nieuwe nagellak van Chanel in de kleur 'Amour', want dat de liefde er vanaf gaat spatten, is wel zeker. Daag, tot volgende week!
  woensdag 6 november 2013 @ 12:15:26 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132956693
Uiteraard een hoogbegaafde zoon.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132956738
Is dat echt van haar hand?? Um zu kotzen!
pi_132956769
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:16 schreef juul. het volgende:
Is dat echt van haar hand?? Um zu kotzen!
:') Denken dat Sylvie zoveel zelfspot heeft en het woord neuken openlijk zou bezigen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_132956974
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:17 schreef alors het volgende:

[..]

:') Denken dat Sylvie zoveel zelfspot heeft en het woord neuken openlijk zou bezigen.
Dit.
Is dat zo?
  woensdag 6 november 2013 @ 12:24:57 #112
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_132957018
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:06 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Wat helemaal komisch zou zijn: als alle oude 'Grazia'-columns van Sylvie gebundeld zouden worden. Geheide bestseller *O*

Ik las de Grazia destijds eigenlijk vooral om die column, waarin Sylvie 'over haar altijd drukke, internationale jetsetleventje' schreef, en over haar 'grote geluk met Rafael van der Vaart en hun zoontje Damian', of woorden van gelijke strekking.

SYLVIE'S WEEK

Het was weer een topweek in Londen, Milaan en Los Angeles. Erg druk, maar dat hoort nu eenmaal bij mijn leventje, en gelukkig had ik voor de intercontinentale vlucht mijn blauwe Prada-bedjasje bij me, en mijn bijpassende Hermès-sjaal, want ik mag dan business class vliegen, ook daar kan het kan koud zijn! Raf was gelukkig zo lief om lekker dicht tegen me aan te kruipen, heel romantisch,en toen hebben we met z'n tweetjes maar een flesje exclusieve Champagne besteld om onze liefde te vieren, want wij zijn nog steeds de twee gelukkigste mensen op aarde.

Soms moet ik mezelf echt in mijn arm knijpen om te kunnen geloven dat ik dit fantastische leven leid, met deze geweldige man, mijn lieve en hoogbegaafde zoon, en mijn topcarrière. Daarover gesproken: ik heb weer twee belangrijke prijzen gewonnen! De trofee voor de presentatrice met het best geföhnde haar staat al thuis bij ons op de schouw, en de 'Gouden Handtas' - voor de presentatrice met de beste tassensmaak - mag ik binnenkort gaan ophalen in Berlijn. Wat een eer... ik wist niet wat ik hoorde toen mijn manager mij belde met dit geweldige nieuws!

God, waar heb ik het toch allemaal aan verdiend? Ik ben maar een gewoon meisje, een liefhebbende echtgenote en een goede moeder, maar dat ik zo beroemd zou worden dat 97% van de Duitsers mijn naam kent, dat kan ik eigenlijk niet geloven. Maar het is dus wel zo. Het stond in de krant. Met mijn foto erbij. En ik heet Sylvie van der Vaart, dus ja, dan kan ik wel blijven ontkennen dat het om mij gaat, maar dat is dan ook weer een beetje raar. Dus nu kijk ik 's morgens in de spiegel en dan zie ik de vrouw die 97% van de Duitsers kent, en met wie trouwens 99% van de Duitse mannen wil neuken. Ja sorry, hoor. Maar dat stond ook in de krant. Ik kan het niet mooier maken dan het is.

Voor de uitreiking van de 'Gouden Handtas' heeft mijn lieve vriendin Danie al een Christian Dior-jurk voor me geshopt, de schat! Ik heb het zelf natuurlijk veel te druk voor dat soort dingen, maar omdat ik deze grote prijs nooit had kunnen winnen zonder Danie, neem ik haar mee naar de uitreiking. Raf zit helaas in trainingskamp, die lieverd, maar ik zal hem de foto's van mijn jurk en mijn Chanel-schoenen en -tasje natuurlijk sturen, dan kunnen we er later aan de telefoon nog lekker over na kletsen. Raf en ik zien elkaar helaas niet veel, maar daarom is het juist zo belangrijk om die kleine momentjes met elkaar te delen. Als ik zijn stem hoor aan de telefoon, weet ik weer waar het in het leven om draait. Om Raf, en om ons gezinnetje. Daar kunnen al die grote prijzen en mijn internationale megasucces nooit tegenop.

Het zijn dus drukke tijden, en daarom hebben Raf en ik een romantisch weekendje gepland in St. Tropez. Het blijft heel belangrijk om die momentjes samen te koesteren, ik kan niet wachten! Samen met Danie heb ik mijn Louis Vuittonkoffer voor het weekendje al gepakt. Ik neem mee: mijn Louis Vuittonkoffer (of had ik dat al gezegd?), mijn YSL-teenslippertjes, mijn Pucci-zomerjurk, mijn 59 bikini's en mijn nieuwe nagellak van Chanel in de kleur 'Amour', want dat de liefde er vanaf gaat spatten, is wel zeker. Daag, tot volgende week!

Nadine, dit heb jij toch geschreven, hè?
The love you take is equal to the love you make.
pi_132957120
Dat er überhaupt getwijfeld wordt zegt al iets, denk ik. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 6 november 2013 @ 12:28:23 #114
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_132957143
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:27 schreef Goodbye het volgende:
Dat er überhaupt getwijfeld wordt zegt al iets, denk ik. :P
Dit wilde ik net zeggen. :D
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_132958141
Haha Nico Dijkshoorn is er niets bij.:P
pi_132958648
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:27 schreef Goodbye het volgende:
Dat er überhaupt getwijfeld wordt zegt al iets, denk ik. :P
hahahaha _O- ik twijfelde ook :')
  woensdag 6 november 2013 @ 13:18:40 #117
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_132958787
Tot die prijs voor dat geföhnde haar dacht ik dat het echt was :o
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_132958812
briljant stuk, dat zeg ik: we hebben Sylvie's interviews helemaal niet nodig hier, Fokkers kunnen dat zelf veel beter!
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_132959124
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:18 schreef jajablahblah het volgende:
Tot die prijs voor dat geföhnde haar dacht ik dat het echt was :o
Goedgelovig ;)
De prada-jas en hermessjaal en Raf die tegen haar aan kroop en de liefde bezegelen met champagne was al genoeg ;)
  woensdag 6 november 2013 @ 13:27:25 #120
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_132959157
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:26 schreef kvd het volgende:

[..]

Goedgelovig ;)
De prada-jas en hermessjaal en Raf die tegen haar aan kroop en de liefde bezegelen met champagne was al genoeg ;)
Die rommel in die bladen lees ik dus echt zelden. Fok is mijn bron :P
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_132959202
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:27 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Die rommel in die bladen lees ik dus echt zelden. Fok is mijn bron :P
de bladen lees ik ook alleen maar via fok :Y
pi_132959299
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:26 schreef kvd het volgende:

[..]

Goedgelovig ;)
De prada-jas en hermessjaal en Raf die tegen haar aan kroop en de liefde bezegelen met champagne was al genoeg ;)
dat, er zitten toch veel te veel calorieën in champagne?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_132959828
quote:
6s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nadine, dit heb jij toch geschreven, hè?
:@ 8-)

Maar de strekking van het verhaal is min of meer letterlijk terug te vinden in die oude columns, hoor. Dat zou ik nooit kunnen verzinnen :P Ik kan het alleen wel heel goed onthouden, omdat het zo volkomen gestoord is. En dit soort gewauwel - prijzen, succes, de grote liefde en heel veel merknamen van kleren die ze droeg - stortte ze wekelijks uit over de 'Grazia'-lezers. Ik durf te wedden dat Sylvie al die columns ritueel heeft verbrand in de achtertuin, en dat ze de 'Grazia'-redactie met haar advocatenteam heeft gedreigd als er ooit nog één zo'n oude column boven water komt, want in retrospectief maakt ze zich dan zo onsterfelijk belachelijk dat ze helemaal nóóit meer een föhntrofee wint.

Maar daarom juist: die bundel moet er komen! *O*
  woensdag 6 november 2013 @ 13:46:19 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_132959859
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:45 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

:@ 8-)

Maar de strekking van het verhaal is min of meer letterlijk terug te vinden in die oude columns, hoor. Dat zou ik nooit kunnen verzinnen :P Ik kan het alleen wel heel goed onthouden, omdat het zo volkomen gestoord is. En dit soort gewauwel - prijzen, succes, de grote liefde en heel veel merknamen van kleren die ze droeg - stortte ze wekelijks uit over de 'Grazia'-lezers. Ik durf te wedden dat Sylvie al die columns ritueel heeft verbrand in de achtertuin, en dat ze de 'Grazia'-redactie met haar advocatenteam heeft gedreigd als er ooit nog één zo'n oude column boven water komt, want in retrospectief maakt ze zich dan zo onsterfelijk belachelijk dat ze helemaal nóóit meer een föhntrofee wint.

Maar daarom juist: die bundel moet er komen! *O*
Desnoods schrijven we 'm zelf.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 6 november 2013 @ 13:47:49 #125
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_132959904
Heeft iemand nog een stapel oude Grazia's op zolder liggen? :P
pi_132959940
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Desnoods schrijven we 'm zelf.
Daar kan misschien wel een 'Fok!'-schrijfwedstrijdje tegenaan worden gegooid :D
pi_132959981
volgens mij schreef ze columns helemaal niet zelf, maar schreef Danie Bles ze.
Ik heb wel eens een column van haar gelezen, zelfde laken en pak:
pi_132960090
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:49 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Daar kan misschien wel een 'Fok!'-schrijfwedstrijdje tegenaan worden gegooid :D
ohja, kan dat niet? een modje die dat zou willen oppakken?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_132960463




Lolita kan lachen!!!
pi_132960681
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:50 schreef utrecht1970 het volgende:
volgens mij schreef ze columns helemaal niet zelf, maar schreef Danie Bles ze.
Ik heb wel eens een column van haar gelezen, zelfde laken en pak:
Dat is wel van dezelfde oppervlakkigheid ja 'Missoni dit, Hermes dat, lekker wijntje bij [insert te dure tent], Prada dit, Miu Miu dat, random namedropping van celebrity's, fantastische party in [insert hippe club] op Ibiza', echt zó leeg :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_132962059
ik zal wel weer achterlopen maar was deze ook al gezien:
http://www.dailymail.co.u(...)having-children.html

belachelijke laatste zin trouwens: 'ik heb echt heel veel respect voor hun relatie en dat Raf en Sab samen zijn'
ehm, sure...
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 november 2013 @ 15:01:01 #132
22592 crew  Ole
pi_132962535
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:53 schreef WRH het volgende:

[..]

ohja, kan dat niet? een modje die dat zou willen oppakken?
Ik zal het eens even naar achter gooien.
Wel een leuk idee voor de feestdagen *O* ~:)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 november 2013 @ 15:01:34 #133
22592 crew  Ole
pi_132962558
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:08 schreef alors het volgende:

[..]

Dat is wel van dezelfde oppervlakkigheid ja 'Missoni dit, Hermes dat, lekker wijntje bij [insert te dure tent], Prada dit, Miu Miu dat, random namedropping van celebrity's, fantastische party in [insert hippe club] op Ibiza', echt zó leeg :')
Gelukkig is Yo daar ook erg goed in :Y
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_132962619
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:01 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik zal het eens even naar achter gooien.
Wel een leuk idee voor de feestdagen *O* ~:)
het gaat de creatieve schrijvers onder ons wel gezellig bezighouden!
als eerste prijs een fohn beurt?
of een handtas?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 november 2013 @ 15:04:22 #135
22592 crew  Ole
pi_132962659
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:03 schreef WRH het volgende:

[..]

het gaat de creatieve schrijvers onder ons wel gezellig bezighouden!
als eerste prijs een fohn beurt?
of een handtas?
Zoiets.
En dan plaatsen we ze zonder naam erbij, is wel zo spannend voor de stemmen!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_132962690
ja leuk! ik ga nu alvast meteen beginnen met een interview / vervolg verhaal / whatever
of iets als 'de waarheid achter Evert en zijn grote onbereikbare liefde daarom schrijft hij maar' ofzo.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 6 november 2013 @ 15:05:26 #137
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132962695
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:46 schreef WRH het volgende:
ik zal wel weer achterlopen maar was deze ook al gezien:
http://www.dailymail.co.u(...)having-children.html

belachelijke laatste zin trouwens: 'ik heb echt heel veel respect voor hun relatie en dat Raf en Sab samen zijn'
ehm, sure...
quote:
The 35-year-old Dutch supermodel
:')
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_132962715
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:01 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik zal het eens even naar achter gooien.
Wel een leuk idee voor de feestdagen *O* ~:)
Ik zou het knap vinden als iemand het verhaal van Nadine kan overtreffen :D
pi_132962888
nog steeds geen Privé scans?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_132963715
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik zou het knap vinden als iemand het verhaal van Nadine kan overtreffen :D
Nou dank je, maar eh... volgens mij kan het nog veel gekker :P

En voor de schrijfwedstrijd kan natuurlijk iets verder worden gekeken, bijvoorbeeld naar Estelle (die ook heel goede columns schijnt te kunnen schrijven *) ) en die het, juist tijdens de feestdagen, lang niet gemakkelijk zal hebben.
Of Leco, die een boekje opendoet over Estelle.
Of Danie, toevallig ook een auteur om rekening mee te houden. Of... of... c_/
pi_132963807
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:32 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Nou dank je, maar eh... volgens mij kan het nog veel gekker :P

En voor de schrijfwedstrijd kan natuurlijk iets verder worden gekeken, bijvoorbeeld naar Estelle (die ook heel goede columns schijnt te kunnen schrijven *) ) en die het, juist tijdens de feestdagen, lang niet gemakkelijk zal hebben.
Of Leco, die een boekje opendoet over Estelle.
Of Danie, toevallig ook een auteur om rekening mee te houden. Of... of... c_/
of de Franse Lul ! :o
pi_132963834
oh nee, die heeft al een boekje open gedaan :+
  woensdag 6 november 2013 @ 15:36:30 #143
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_132963868
In afwachting van de Privé-scan:


pi_132963903
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
oh nee, die heeft al een boekje open gedaan :+
Die wil ik doen! De column, bedoel ik, niet de Franse lul :X
pi_132963981
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:37 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Die wil ik doen! De column, bedoel ik, niet de Franse lul :X
ghehehehe mijn zegen heb je :P
  woensdag 6 november 2013 @ 15:39:36 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132963986
Het persoonlijke verhaal van de liefdesbaby!

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 6 november 2013 @ 15:42:20 #147
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_132964086
En nog eentje


  woensdag 6 november 2013 @ 15:44:23 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132964160
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:36 schreef Aventura het volgende:
In afwachting van de Privé-scan:


[ afbeelding ]
Staat daar nu: 'Ai, dat viel niet meer'?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132964168
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:42 schreef Aventura het volgende:
En nog eentje


[ afbeelding ]
Ik wist niet dat ze écht zo schreef, best wel eh... beschamend ofzo :')
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 november 2013 @ 16:02:12 #150
22592 crew  Ole
pi_132964989
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:32 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Nou dank je, maar eh... volgens mij kan het nog veel gekker :P

En voor de schrijfwedstrijd kan natuurlijk iets verder worden gekeken, bijvoorbeeld naar Estelle (die ook heel goede columns schijnt te kunnen schrijven *) ) en die het, juist tijdens de feestdagen, lang niet gemakkelijk zal hebben.
Of Leco, die een boekje opendoet over Estelle.
Of Danie, toevallig ook een auteur om rekening mee te houden. Of... of... c_/
Mogelijkheden genoeg ~O> Weer eens iets anders dan kerstverhalen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_132965047
quote:
'I knew how big his desire to have children was': Sylvie van der Vaart suggests ex Rafael left her after chemotherapy stopped them from having a second baby
By TANIA WILLIS

PUBLISHED: 13:00 GMT, 6 November 2013 | UPDATED: 13:00 GMT, 6 November 2013

0 View
comments
A life threatening illness can often be the trigger for reassessing life’s priorities.

When Dutch model Sylvie Van der Vaart discovered she had breast cancer, she underwent the necessary treatment to rid her body of the toxic tumour, while accepting the risk it may affect her fertility.

Already a mother to her seven-year-old son Damien with ex-husband Rafael Van der Vaart, Sylvie suggested to German newspaper Bild that Rafael left her after she learned it was unlikely she would be able to give him a second child.

Claims: Sylvie van der Vaart has alleged that the reason her ex-husband Rafael left her was because chemotherapy meant she was unable to have a second child
Claims: Sylvie van der Vaart has alleged that the reason her ex-husband Rafael left her was because chemotherapy meant she was unable to have a second child

Referring to news that Rafael is now expecting a baby with girlfriend Sabia Boulahrouz, Sylvie told German newspaper Bild: 'Rafael got a different wife back afterwards when the chemotherapy was finished with. I wasn't any more a person without a care in the world, and the same innocent girl I was before.

'I knew for years how big his desire was to have children. I guess it's good that Rafael is now getting the child that I couldn't give him thanks to my cancer diagnosis.'

The 35-year-old Dutch supermodel acknowledged that the breakdown of their marriage was destroyed by a few contributing issues, including cancer and the geography of work commitments.

She said: 'My relationship with Rafael was destroyed by a number of factors. It was something that happened slowly over a period of time and it wasn't anything that it was possible to stop.'

Happy news: Rafael and girlfriend Sabia Boulahrouz revealed they are expecting a baby together last month
Happy news: Rafael and girlfriend Sabia Boulahrouz revealed they are expecting a baby together last month

Moving on: The stunning model says she will in time be back on speaking terms with Rafael and Sabia
Moving on: The stunning model says she will in time be back on speaking terms with Rafael and Sabia

Sylvie's split from footballer Rafael has been surrounded by controversy as he later confessed to hitting her at a New Year’s party in January 2013.

Rafael said at the time: 'It was very foolish of me. I’m an idiot. I’m very sorry. It should never have happened.'

Sylvie married the international footballer in 2005, but to add insult to injury it was confirmed only four months after the split he had started dating Sabia - Sylvie's former best friend and the ex-wife of his Hamburg team mate Khalid Boulahrouz.

The couple announced they were expecting a child together in October.

And Sylvie added that she believes the group will be able to get past their differences and return to civil terms at some point in the future

She said: 'I imagine when all the emotions die down that Rafael, Sabia and me will probably be able to get along perfectly normally.

'At the end of the day the children are a link between us. And the child that is to come will be the brother or sister to Damian.

'I have a lot of respect for their relationship and that Rafael and Sabia are together. And I wish them all the best for the future.'
Staat op mailonline.
Is dat zo?
pi_132965065
Ik heb de Privé in mijn handen gehad, voor het eerst in mijn leven zou ik dat rioolblad kopen. Twee euro vijfendertig, het stond in geen verhouding met de morele teleurstelling die ik mezelf aan ging doen. Tot de al krappe kiosk werd belegerd door een hele rits bejaarden die staatsloten gingen kopen. Laat maar zitten dan :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_132965732
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:03 schreef alors het volgende:
Ik heb de Privé in mijn handen gehad, voor het eerst in mijn leven zou ik dat rioolblad kopen. Twee euro vijfendertig, het stond in geen verhouding met de morele teleurstelling die ik mezelf aan ging doen. Tot de al krappe kiosk werd belegerd door een hele rits bejaarden die staatsloten gingen kopen. Laat maar zitten dan :')
smoesjes! :{w
  woensdag 6 november 2013 @ 16:29:47 #154
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_132966351
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:03 schreef alors het volgende:
Ik heb de Privé in mijn handen gehad, voor het eerst in mijn leven zou ik dat rioolblad kopen. Twee euro vijfendertig, het stond in geen verhouding met de morele teleurstelling die ik mezelf aan ging doen. Tot de al krappe kiosk werd belegerd door een hele rits bejaarden die staatsloten gingen kopen. Laat maar zitten dan :')
Ik stond er ook mee in mijn handen, heb er doorheen gebladerd zag vooral veel foto's in het artikel staan, leek ook alsof het geen 8 pagina's waren dus toen had ik ook zoiets van laat maar!
pi_132966352
Maar ze heeft dus een vriendin GERALDINE in Madrid die meeging naar de chemo's daar. Dat is het enige wat ik heb onthouden van de snelle blik die ik erop geworpen heb.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_132971709
Straks (om 19.15 dus :')) bij Boulevard iets over het stuk van Sylvie in de Privé. Albert heeft het vermoeden dat het geen interview was maar dat het hele stuk door Syl zelf geschreven is.
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 6 november 2013 @ 18:41:24 #157
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_132971840
Koningin Max zag er goed uit.
pi_132971971
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:37 schreef alors het volgende:
Straks (om 19.15 dus :')) bij Boulevard iets over het stuk van Sylvie in de Privé. Albert heeft het vermoeden dat het geen interview was maar dat het hele stuk door Syl zelf geschreven is.
Wederom...net zoals het vermoeden dat het stuk van MaMeis uit de pen van Syl kwam
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 november 2013 @ 18:55:13 #159
22592 crew  Ole
pi_132972323
We gaan het bekijken. Maar ik verwacht inderdaad niet veel 'nieuws'
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 6 november 2013 @ 19:25:19 #160
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_132973857
quote:
15s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Erg ingewikkeld zeg!
Het opzoeken waard, of geen nieuwe info?
(of heb je het niet over Boulevard?)
  woensdag 6 november 2013 @ 19:32:04 #162
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_132973925
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:30 schreef kvd het volgende:


Het opzoeken waard, of geen nieuwe info?
(of heb je het niet over Boulevard?)
Wat ik bij Boulevard hoorde over Sylvie.
  † In Memoriam † woensdag 6 november 2013 @ 19:37:29 #163
37843 lady-wrb
kortaf
pi_132974156
ik moet binnenkort naar de kapper :D
of misschien is de bieb handiger?
pi_132974214
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:32 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Wat ik bij Boulevard hoorde over Sylvie.
*zucht*

dus toch maar weer zoeken straks...
  † In Memoriam † woensdag 6 november 2013 @ 19:42:41 #165
135305 beequeen
Lost.
pi_132974456
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:38 schreef kvd het volgende:

dus toch maar weer zoeken straks...
Het ging om degene die het interview heeft afgenomen. In de Story stond geen naam, maar in de Closer stond ene Sophie Pieters.

Bij navraag bleek dat een vriendin van Dani Bles te zijn. Goh..... :')
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 6 november 2013 @ 19:53:27 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132974973
In de Privé staat niet wie het geschreven heeft, maar wel vrij groot dat het copyright bij privé en closer ligt.
Waarom geef leden interview aan het blad wat die Franse lul een platform gegeven heeft en waardoor alle modder op straat kwam te liggen?

Sorry geen scanner beschikbaar :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132975549
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het ging om degene die het interview heeft afgenomen. In de Story stond geen naam, maar in de Closer stond ene Sophie Pieters.

Bij navraag bleek dat een vriendin van Dani Bles te zijn. Goh..... :')
Geen vriendin, een stagiaire die tot april bij haar had gewerkt, maar Syl beweerde dat het een vrouw van 43 was die het interview had opgetekend.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_132976803
Hoeveel zal dit (dubbel) interview opgeleverd hebben?
pi_132977086
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het ging om degene die het interview heeft afgenomen. In de Story stond geen naam, maar in de Closer stond ene Sophie Pieters.

Bij navraag bleek dat een vriendin van Dani Bles te zijn. Goh..... :')
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:02 schreef alors het volgende:

[..]

Geen vriendin, een stagiaire die tot april bij haar had gewerkt, maar Syl beweerde dat het een vrouw van 43 was die het interview had opgetekend.
Echt he.....pfff.....
Ze weet dat er al getwijfeld werd aan het interview van haar moeder, dan ga je toch niet op deze manier een interview geven...
pi_132977316
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zeker een windje gelaten... :+



http://www.voetbalprimeur(...)ld-door-darminfectie

Dit is gewoon wereldnieuws *O*
En hij is inmiddels al weer beter volgens de Telegraaf. *O*
pi_132977582
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het ging om degene die het interview heeft afgenomen. In de Story stond geen naam, maar in de Closer stond ene Sophie Pieters.

Bij navraag bleek dat een vriendin van Dani Bles te zijn. Goh..... :')
Inderdaad _O-

En die mevrouw is geen journaliste, dus Albert suggereerde dat Syl en Dani dit fraai stukje proza weer zelf in elkaar hebben geflanst en de naam van die dame hebben gebruikt als dekmantel

Price(b)less 8-)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 6 november 2013 @ 21:18:47 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132979383
Het mooiste is nog dat ze de media verwijt het stuk van Zarka zonder wederhoor te hebben geplaatst...
Closer dus, hetzelfde blad dat nu samen met Privé dit interview heeft gedaan :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 6 november 2013 @ 23:39:27 #173
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_132987368
Sylvie is in Nederland voor de introductie van The Sylvie Collection, haar eigen lingerie collectie. Zij trekt hiervoor donderdag de gehele dag op met Show verslaggever Koos van Plateringen. In Show Vandaag van donderdag zal zijn interview met Sylvie te zien zijn, alsmede een live verbinding met Koos vanaf de locatie waar de nieuwe winkel met haar collectie wordt geopend. In Shownieuws is een terugblik te zien van de dag met beelden van de officiële opening.
Later op de avond is Sylvie exclusief te gast in Show Laat waar de gehele uitzending aan haar gewijd is. Hierin wordt met Sylvie zelf teruggeblikt op de dag en op het gehele rumoerige afgelopen jaar.
http://www.show.nl/rubrie(...)-gast-bij-show-laat/
  woensdag 6 november 2013 @ 23:41:19 #174
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_132987435
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 november 2013 @ 23:48:45 #175
22592 crew  Ole
pi_132987698
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
Sylvie is in Nederland voor de introductie van The Sylvie Collection, haar eigen lingerie collectie. Zij trekt hiervoor donderdag de gehele dag op met Show verslaggever Koos van Plateringen. In Show Vandaag van donderdag zal zijn interview met Sylvie te zien zijn, alsmede een live verbinding met Koos vanaf de locatie waar de nieuwe winkel met haar collectie wordt geopend. In Shownieuws is een terugblik te zien van de dag met beelden van de officiële opening.
Later op de avond is Sylvie exclusief te gast in Show Laat waar de gehele uitzending aan haar gewijd is. Hierin wordt met Sylvie zelf teruggeblikt op de dag en op het gehele rumoerige afgelopen jaar.
http://www.show.nl/rubrie(...)-gast-bij-show-laat/
Zou ze net zoveel krijgen als met haar huwelijk?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 7 november 2013 @ 00:02:30 #176
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_132988206
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:48 schreef Ole het volgende:

[..]

Zou ze net zoveel krijgen als met haar huwelijk?
Bedoel je in euro's of zendtijd?
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 november 2013 @ 03:45:25 #177
22592 crew  Ole
pi_132991691
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:02 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Bedoel je in euro's of zendtijd?
Euro's.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_132992193
Nu Albert en Boulevard niet meer zo pro-Sylvie zijn stapt ze naar de concurrent :')

Zou Patty er vanavond ook zijn? :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_132992200
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het ging om degene die het interview heeft afgenomen. In de Story stond geen naam, maar in de Closer stond ene Sophie Pieters.

Bij navraag bleek dat een vriendin van Dani Bles te zijn. Goh..... :')
eigenlijk is het gewoon ronduit kinderlijk he, hoe ze dingen probeert te regelen. het gaat gewoon op een knullige manier. zet dan tenminste een fake naam neer maar nee, gewoon een vriendinnetje van je vriendinnetje en dan werkelijk serieus denken dat niemand dat gaat uitvinden, hoe stom kan iemand zijn?
niet gelezen nog maar het zal ongetwijfeld weer van het zelfde niveau zijn als het 'interview' met haar moeder, ook weer aan elkaar hangend van niveau 'ik speel met barbiepoppen'

nouja, blij dat ze, zoals ze zelf zegt, tenminste wel kan koken, want hersens zitten er niet in in ieder geval.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  donderdag 7 november 2013 @ 08:01:16 #180
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_132992261
Qua marketing doet ze het geweldig natuurlijk. Precies in de week van de tewaterlating van de modderschuit flagstore een kleine herhaling van zetten in de Privé.
Is dat dan gebruik maken van dat wat er toch al is of is dat medogenloos cashen?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_132992583
ik geloof inmiddels bij deze persoon niet meer in toeval.
zo ongeveer alles bij haar wordt gepland volgens mij.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  donderdag 7 november 2013 @ 09:43:29 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132993851
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Qua marketing doet ze het geweldig natuurlijk. Precies in de week van de tewaterlating van de modderschuit flagstore een kleine herhaling van zetten in de Privé.
Is dat dan gebruik maken van dat wat er toch al is of is dat medogenloos cashen?
Ja, maar dat mag je dan weer niet zeggen, want het is allemaal de schuld van de kanker..... het staat er bijna letterlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 09:55:51 #183
163650 Greys
pi_132994174
quote:
Saab is tegenwoordig een wandelende reclamezuil?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132994253
quote:
Wie vroeg nou een tijd terug ook alweer wat het verschil qua kleding en styling was tussen Syl en Saab? :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_132994276
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:43 schreef Leandra het volgende:


Ja, maar dat mag je dan weer niet zeggen, want het is allemaal de schuld van de kanker..... het staat er bijna letterlijk.
Ze heeft het ook overwonnen, hoera voor haar! :D

En ja als er om die reden geen tweede kind is gekomen, dan is het zuur, en die ziekte werkt ook flink door op je relatie, maar toch.
Beter stoppen ze allebei eens met die interviews, notabene met roddelblaadjes :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 7 november 2013 @ 10:01:52 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132994310
Kon alleen met m'n telefoon..... dus niet optimaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132994422
quote:
"Als hij dan een partner heeft, is die natuurlijk welkom"
Is dit interview van deze week? :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 7 november 2013 @ 10:08:22 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132994473
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Is dit interview van deze week? :D
Ja, dit is Het interview.....
Eigenlijk is het verbazingwekkend dat mijn man niet in SHO post, want die nam gisteren de Privé mee :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 10:08:27 #189
163650 Greys
pi_132994476
Ik moet het vast niet zeggen, maar het interview valt mij alles mee.
Ze blijft heel netjes over Rafael en ook over Saab staat er geen kwaad woord in, of ik heb er overheen gelezen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132994495
Sylvie die beweert dat ze in Miami de fotografen heeft genegeerd _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 10:10:53 #191
163650 Greys
pi_132994513
Nou ja, de bewering dat Zarka niks voorstelde gaat idd ook nergens over, hang dan geen Eeuwige Liefde slotje aan de brug _O-

Maar alsnog valt het me mee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132994601
quote:
11s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:08 schreef Greys het volgende:
Ik moet het vast niet zeggen, maar het interview valt mij alles mee.
Ze blijft heel netjes over Rafael en ook over Saab staat er geen kwaad woord in, of ik heb er overheen gelezen.
Oh dat mij ook!
Ze geeft een interview, maar er staat weinig boeiends in.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_132994612
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dit is Het interview.....

Dat zou dan wel een klein steekje onder water kunnen zijn, áls Saab dan nog in beeld is, dan is ze welkom voor koffie :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 7 november 2013 @ 10:23:55 #194
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_132994800
Leandra, bedankt voor het posten van het interview! ^O^

Mja wat zal ik ervan zeggen... Beetje voorspelbaar allemaal en weer dat politiekcorrecte maar ja dat is wel het meest verstandige in dit geval al geloof ik er geen barst van.
pi_132994825
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ze heeft het ook overwonnen, hoera voor haar! :D

Het is verdorie geen wedstrijd of je geneest van kanker of niet.
Wat heeft ze er zelf nu voor moeten doen eigenlijk? De artsen hebben het werk gedaan, zij heeft slechts de behandelingen ondergaan.

Ik krijg echt jeuk van uitspraken als 'kanker overwinnen'.
Als je het zou kunnen overwinnen, zou natuurlijk iedereen het overwinnen!!

Maar de werkelijkheid is dat een behandeling aanslaat of dat het te laat is.
  donderdag 7 november 2013 @ 10:25:39 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132994855
Sterker nog, het impliceert dat als je het niet "overwint", dat je dan niet hard genoeg je best hebt gedaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132994868
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:25 schreef Leandra het volgende:
Sterker nog, het impliceert dat als je het niet "overwint", dat je dan niet hard genoeg je best hebt gedaan.
Inderdaad.
pi_132994917
quote:
0s.gif
Op donderdag 7
november 2013 10:08
schreef
Leandra het
volgende:


[..]

Ja, dit is Het interview.....
Eigenlijk is het verbazingwekkend dat mijn man niet in SHO post, want
die nam gisteren de Privé mee :D
Geef mij zo'n man :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Vis een optie? donderdag 7 november 2013 @ 10:28:42 #199
70532 loveli
N
pi_132994926
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat heeft ze er zelf nu voor moeten doen eigenlijk? De artsen hebben het werk gedaan, zij heeft slechts de behandelingen ondergaan.
Pfff.. ik weet dat het SHO is en geen LIF, maar :')
crap in = crap out
pi_132994935
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:24 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Het is verdorie geen wedstrijd of je geneest van kanker of niet.
Wat heeft ze er zelf nu voor moeten doen eigenlijk? De artsen hebben het werk gedaan, zij heeft slechts de behandelingen ondergaan.

Ik krijg echt jeuk van uitspraken als 'kanker overwinnen'.
Als je het zou kunnen overwinnen, zou natuurlijk iedereen het overwinnen!!

Maar de werkelijkheid is dat een behandeling aanslaat of dat het te laat is.
Amen!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 7 november 2013 @ 10:31:04 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132994987
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:28 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Geef mij zo'n man :D
Ik heb m net, dus afblijven o|O
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132994994
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:25 schreef Leandra het volgende:
Sterker nog, het impliceert dat als je het niet "overwint", dat je dan niet hard genoeg je best hebt gedaan.
Dat bedoelde ik dus ook.
Ik word al jaren moe van het feit dat ze het heeft 'overwonnen'.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_132995000
vind het gewoon beetje triest om zo'n uitspraak te doen naar mensen die het niet gehaald hebben, alle behandelingen ten spijt.
inderdaad alsof zij niet sterk waren, of hun best deden of gewoon maar een stelletje slappelingen waren.
hoezo' de ziekte overwonnen'
hoogstens niet knettergek geworden ervan want dat kan ik mij wel uitstekend voorstellen.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_132995030
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:23 schreef Starlie het volgende:
Leandra, bedankt voor het posten van het interview! ^O^

Mja wat zal ik ervan zeggen... Beetje voorspelbaar allemaal en weer dat politiekcorrecte maar ja dat is wel het meest verstandige in dit geval al geloof ik er geen barst van.
Voor dat jochie thuis is het alleen maar goed, hopelijk houden ze het vol zo.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_132995105
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Voor dat jochie thuis is het alleen maar goed, hopelijk houden ze het vol zo.
Inderdaad. ^O^
  donderdag 7 november 2013 @ 10:35:53 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132995147
In het Engels is het geloof ik ook "surviving cancer", maar ook dan spreekt men van "fighting cancer" dus het is behoorlijk internationaal om het met die termen aan te duiden.

Het is vervelend voor mensen die kansloos zijn in hun strijd, en voor hun familie, maar ik denk niet dat je Sylvie kunt verwijten dat ze daarvoor terminologie gebruikt die wereldwijd gebruikt wordt en die ook binnen de afdelingen waarmee ze te maken heeft als het gaat om kankerbestrijding worden gebruikt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132995182
dat interview: 'mama, weet je wel hoe blij ik ben dat jij mijn mama bent' :r
echt schaamteloos hoe de 'schattig kind, kijk mij een geweldige moeder zijn' kaart wordt uitgespeeld hier.

oh en haar new best friend die eigenlijk al jaaaaren een allergrootste vriendin is, zo succesvol buiten de schijnwerpers houden, echt nooit met al die papperazi om haar heen op foto's te zien etc, heel erg knap.
sure.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_132995333
Ik vind het interview trouwens meevallen hoor. Ze heeft/had er veel verdriet van dat ze met Rafael geen tweede kindje kon krijgen. Rafael wilde dat wel.
Ik vind het verder een sympathiek interview. Hopelijk wordt het nu echt stil omtrent hun privélevens.
pi_132996297
Dank je Leandra voor de foto's.

Wederom een fout met de foto's in het stukje. Op de tweede foto omhelst ze Betty, met als onderschrift iets over Geraldine die de zus is die ze nooit heeft gehad. Slordig...

En het Miami-stukje:
quote:
Alleen mijn kind en ik
Volgens mij vergeet ze Dorte en Touriya en haar kinderen ;)

Verder zoals al gezegd, een correct stuk, voorspelbaar (kom heel veel van mijn ideeën van voor het interview tegen), iets te netjes (niet boos zijn maar geïrriteerd over het feit dat mensen haar een slechte moeder vinden. Als ik moeder zou zijn en dat gezegd zou worden, zou ik wel iets meer dan geïrriteerd zijn).
Het meest openbarende van het stukje vind ik dat ze het schuldgevoel van het geen kinderen aan Rafael schenken als een van de hoofdredenen ziet. Geloof niet dat we schuldgevoel op de lijstjes hadden staan
En de slechterik in me denkt dan meteen: mooi gezegd hoor, op die manier kom je over als een engeltje voor je ex, je beëindigd je huwelijk zodat hij nog kinderen kan krijgen :@
  donderdag 7 november 2013 @ 11:10:14 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132996415
Of ze claimt dat het Geraldine is, en niet Betty?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132996613
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:10 schreef Leandra het volgende:
Of ze claimt dat het Geraldine is, en niet Betty?
Maar de foto's met onderschrift zijn toch door heel Nederland en Duitsland gegaan, Betty die haar afzette bij het vliegveld voor haar afspraak in Madrid. Dat is hoe lang geleden, een weekje of 2 of 3. Alsof wij dat alweer vergeten zijn :N

Eerst MaMeis met de verkeerde foto en nu Syl met het verkeerde onderschrift. Het zit wel in de familie ;)
pi_132996753
Of die Privéprutsers snappen het gewoon niet. Wat een baan ook, doe je zulk simpel werk en dan kun je de bijpersonen nog niet uit elkaar houden.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_132997568
zijn vast medewerkers die niet hier op fok meelezen, anders hadden ze het wel geweten.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_132997622
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:07 schreef kvd het volgende:

En de slechterik in me denkt dan meteen: mooi gezegd hoor, op die manier kom je over als een engeltje voor je ex, je beëindigd je huwelijk zodat hij nog kinderen kan krijgen :@
helemaal eens, zo doet ze het voorkomen, het was zo naar dat ze geen kinderen meer kon krijgen (is dat zo trouwens, dat is toch alleen maar tijdens chemo en een periode erna? )
maar zo lijkt het allemaal wel heel erg altruïstisch, alsof ze haar man aan haar beste vriendin heeft gegeven.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_132997767
Je kunt blijvende vruchtbaarheidsproblemen hebben na chemo ja.
pi_132998116
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:39 schreef WRH het volgende:

[..]

helemaal eens, zo doet ze het voorkomen, het was zo naar dat ze geen kinderen meer kon krijgen (is dat zo trouwens, dat is toch alleen maar tijdens chemo en een periode erna? )
maar zo lijkt het allemaal wel heel erg altruïstisch, alsof ze haar man aan haar beste vriendin heeft gegeven.
Gelukkig, ben ik daar niet de enige in ;)
  donderdag 7 november 2013 @ 12:43:00 #217
327807 Mariposas
יה&#14
pi_133000139
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:39 schreef WRH het volgende:

[..]

helemaal eens, zo doet ze het voorkomen, het was zo naar dat ze geen kinderen meer kon krijgen (is dat zo trouwens, dat is toch alleen maar tijdens chemo en een periode erna? )
maar zo lijkt het allemaal wel heel erg altruïstisch, alsof ze haar man aan haar beste vriendin heeft gegeven.
Dat doet zij constant, heel engelachtig positief over anderen blijven, maar op een bepaalde manier er zo'n twist aan geven dat de lezer denkt: ach dat arme naïeve engeltje, wat is die ander toch eigenlijk een klootzak/trut!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 7 november 2013 @ 12:43:51 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133000171
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:43 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Dat doet zij constant, heel engelachtig positief over anderen blijven, maar op een bepaalde manier er zo'n twist aan geven dat de lezer denkt: ach dat arme naïeve engeltje, wat is die ander toch eigenlijk een klootzak/trut!
Doel bereikt dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 november 2013 @ 12:44:33 #219
327807 Mariposas
יה&#14
pi_133000195
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Doel bereikt dus.
Klopt, zeker als je de reacties op Daily Mail leest.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_133000539
Ik vind haar wel oprecht overkomen in het interview eigenijk.
Bij heel veel mensen die kanker hebben gehad merk je dat ze daar veel mee vergelijken en het een ijkpunt is in hun leven, zo ook bij Sylvie dus.

Ook dat ze haar relatie met Zarka nu enigszins minder maakt dan het in eerste instantie is kan ik begrijpen. Toen ze er mee bezig was zal ze vast wel gedacht hebben dat het bijzonder is maar ik snap best dat je na reflectie over je gevoelens toen erop uit komt dat hij helemaal niet iemand was om je leven mee op te bouwen. Slotje ophangen zie ik dan als een dom en naïef ding, wie weet deden ze het zelf ook met een grote knipoog. :Y
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 12:55:52 #221
163650 Greys
pi_133000626
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:39 schreef WRH het volgende:

[..]

helemaal eens, zo doet ze het voorkomen, het was zo naar dat ze geen kinderen meer kon krijgen (is dat zo trouwens, dat is toch alleen maar tijdens chemo en een periode erna? )
maar zo lijkt het allemaal wel heel erg altruïstisch, alsof ze haar man aan haar beste vriendin heeft gegeven.
'Alleen maar'? :')

Iedereen mag een hekel aan Sylvie of wie dan ook hebben hoor, maar ik vind het serieus shocking hoe naar er hier over kanker wordt gesproken :r En het zogenaamde inzetten daarvan. 'De kankerkaart spelen' las ik ook eerder. Gadverdamme.

Hoe lang denk je dat die periode daarna duurt dan dat je niet aan kinderen kunt/mag beginnen? Een dag of drie?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 november 2013 @ 12:56:09 #222
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_133000638
Leandra bedankt foto's Weekblad Prive.

Sylvie is vanavond bij RTL Boulevard. "Ik heb heel veel gehuild, maar achter gesloten deuren. Ik wilde aan niemand mijn verdriet laten zien .En de zwangerschap van Sabia: "Ik wens haar alle geluk toe. Damian verheugt zich op het krijgen van een broertje of zusje".
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)eb-heel-veel-gehuild
pi_133000931
Wanneer opent Hunkemöller de grote winkel precies?
Go hard or go home
pi_133001366
quote:
13s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:55 schreef Greys het volgende:

[..]

'Alleen maar'? :')

Iedereen mag een hekel aan Sylvie of wie dan ook hebben hoor, maar ik vind het serieus shocking hoe naar er hier over kanker wordt gesproken :r En het zogenaamde inzetten daarvan. 'De kankerkaart spelen' las ik ook eerder. Gadverdamme.

Hoe lang denk je dat die periode daarna duurt dan dat je niet aan kinderen kunt/mag beginnen? Een dag of drie?
beetje relaxt hoor, mijn halve familie is al op zeer jonge leeftijd overleden aan kanker dus het is nu niet bepaald dat ik er zo licht over denk.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 13:17:45 #225
163650 Greys
pi_133001481
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:15 schreef WRH het volgende:

[..]

beetje relaxt hoor, mijn halve familie is al op zeer jonge leeftijd overleden aan kanker dus het is nu niet bepaald dat ik er zo licht over denk.
Dan snap ik al helemáál niet dat je er zo over schrijft.
Maar dan zal het wel puur zijn omdat het Sylvie is :{

Uitspraken hier in het topic (niet alleen door jou) als 'ze hoeft toch alleen maar die behandelingen te ondergaan', 'ze speelt de zielige kankerkaart', waarom kon ze geen tweede kind dan want het is toch 'alleen maar' tijdens de chemo en een periode er na dat het niet kan.

Echt, brrrrr.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133001499
misschien moet je je bedenken dat er mensen zijn die er op een andere manier mee omgaan of tegenaan kijken dan jij.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 13:20:57 #227
163650 Greys
pi_133001603
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:18 schreef WRH het volgende:
misschien moet je je bedenken dat er mensen zijn die er op een andere manier mee omgaan of tegenaan kijken dan jij.
Ja, dus? Dan mag ik er toch wat van zeggen? Gebeurt andersom ook toch?
Ik vind sommige uitspraken hier gewoon ver over de fatsoensgrens, je hoeft er verder niets mee, ik wilde het alleen even kwijt. Verder haat je maar fijn een eind verder ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133001642
Wat ik me kan herinneren van een nabij familie lid, mag je gewoon niet zwanger worden in de 5 jaar na je behandeling.
Zelf zegt ze ook dat ze pas na 5 jaar officieel ''schoon'' is....
pi_133001657
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Verder haat je maar fijn een eind verder ^O^
vind je nu niet dat je een heel klein beetje overdrijft?
ik 'haat' niemand, geen idee waar je dat nu weer vandaan haalt. en ja, ik vind dat iedereen er lekker op zijn eigen manier op moet kunnen reageren, prima, jij en ik alle 2 lijkt mij maar om dan meteen maar het woord 'haat' naar mij toe in je mond te nemen, tikje overdreven, maar goed, verder maar weer OT.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_133001679
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:21 schreef Laysa het volgende:
Wat ik me kan herinneren van een nabij familie lid, mag je gewoon niet zwanger worden in de 5 jaar na je behandeling.
Zelf zegt ze ook dat ze pas na 5 jaar officieel ''schoon'' is....
ah ok, dat wist ik niet. in mijn familie zijn ze er allemaal aan overleden dus geen idee van.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  donderdag 7 november 2013 @ 13:23:17 #231
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_133001703
Visagiste Xelly Cabau en Sylvie.

pi_133001747
quote:
13s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:55 schreef Greys het volgende:

[..]

'Alleen maar'? :')

Iedereen mag een hekel aan Sylvie of wie dan ook hebben hoor, maar ik vind het serieus shocking hoe naar er hier over kanker wordt gesproken :r En het zogenaamde inzetten daarvan. 'De kankerkaart spelen' las ik ook eerder. Gadverdamme.

Hoe lang denk je dat die periode daarna duurt dan dat je niet aan kinderen kunt/mag beginnen? Een dag of drie?
je zei het al eerder... :+

quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 14:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Als ze niet op vakantie gaat met haar zoontje dan ziet ze hem te weinig.
Als ze wel op vakantie gaat met hem dan gebruikt ze hem voor good publicity.
Als ze lila handschoenen aan heeft is het alsof ze in heur galajurk langs de voetballijn staat.
Als ze er als slons bij zou lopen zou ze daar weer op gepakt worden.
Als ze niet tegen de pers praat is het een hooghartig wicht want Saab maakt tenminste snacks voor de pers.
Als ze wel tegen de pers praat had ze heur muil moeten houden.
Als ze op controle gaat dan is het de zieligkaart spelen.
En als ze nu NIET op controle ging dan 'speelt ze met haar leven, wat een onverantwoordelijke moeder!!!!'
Ze kan beter niks meer zeggen :')
pi_133001749
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
Visagiste Xelly Cabau en Sylvie.

[ afbeelding ]
Die panty O+ Ik heb ook zo een :D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133001825
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:24 schreef alors het volgende:

[..]

Die panty O+ Ik heb ook zo een :D
Slet :+
pi_133002023
Dus Sabia papt aan met Yolanthe en Sylvie met de zus van Yolanthe.......
  donderdag 7 november 2013 @ 14:22:53 #237
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_133003934
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:31 schreef utrecht1970 het volgende:
Dus Sabia papt aan met Yolanthe en Sylvie met de zus van Yolanthe.......
Nou dat is wel heel zwart wit... Die zus van Yolanthe doet haar Make-up... wil niet zeggen dat ze gelijk met elkaar aanpappen.
  donderdag 7 november 2013 @ 14:41:18 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133004586
Het alternatief was dat Sylvie geweigerd had Xelly haar make-up te laten doen.
Dan was het echt feest in roddelland geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133004717
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:22 schreef Starlie het volgende:

[..]

Nou dat is wel heel zwart wit... Die zus van Yolanthe doet haar Make-up... wil niet zeggen dat ze gelijk met elkaar aanpappen.
Ik wist niet dat we aan nuances deden in SHO :)
pi_133004884
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:41 schreef Leandra het volgende:
Het alternatief was dat Sylvie geweigerd had Xelly haar make-up te laten doen.
Dan was het echt feest in roddelland geweest.
Was wel weer leuke gate materiaal ;)
quote:
16s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb m net, dus afblijven o|O
Ruilen voor een sport freak?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 7 november 2013 @ 14:52:40 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133005020
Neuh, als die 85 op je bouwjaar slaat dan denk ik niet dat ik die sportfreak nog zal kunnen bijhouden ;)
Ik hou de mijne wel O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133005372
quote:
13s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:55 schreef Greys het volgende:

[..]

'Alleen maar'? :')

Iedereen mag een hekel aan Sylvie of wie dan ook hebben hoor, maar ik vind het serieus shocking hoe naar er hier over kanker wordt gesproken :r En het zogenaamde inzetten daarvan. 'De kankerkaart spelen' las ik ook eerder. Gadverdamme.

Hoe lang denk je dat die periode daarna duurt dan dat je niet aan kinderen kunt/mag beginnen? Een dag of drie?
Ik haak hier even in.
Kan natuurlijk niet voor WHR spreken, maar ik las die 'alleen maar' toch echt heel anders. Er zit een verschil tussen volledig/nooit geen kinderen meer mogen krijgen, of 'alleen maar' de periode van chemo en herstel + 5 jaar kankervrij zijn. Ofwel, een periode die te overzien is.

Als ze echt zo graag Rafael nog een kind had willen schenken, de weg was al redelijk vrij, over een jaar mocht ze het gaan proberen. Dat schuldgevoel vind ik dan een beetje raar :@
pi_133005511
Volgens mij geeft ze ook aan dat de kanker die ze heeft gehad erfelijk is. Dat kan ook nog meespelen in de beslissing om nog een kind te "nemen".
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  donderdag 7 november 2013 @ 15:35:05 #244
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_133006701
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
Leandra bedankt foto's Weekblad Prive.

Sylvie is vanavond bij RTL Boulevard. "Ik heb heel veel gehuild, maar achter gesloten deuren. Ik wilde aan niemand mijn verdriet laten zien .En de zwangerschap van Sabia: "Ik wens haar alle geluk toe. Damian verheugt zich op het krijgen van een broertje of zusje".
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)eb-heel-veel-gehuild
Tuinfluitert en ook om 17.30 bij Show Vandaag! En show Laat tenminste dat hadden ze gisteren over bij SBS !
pi_133007865
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

je zei het al eerder... :+


Ze kan beter niks meer zeggen :')
Ze hoeft niks meer te zeggen want ze is zo voorspelbaar als wat.

Ze heeft het zwaar gehad maar niemand die het ziet. Ze heeft geleerd wat echt belangrijk is en Damian is haar alles. Ze houdt van mooie kleding en lingerie. Diep van binnen is ze stout en ze kan wel koken. Heal the world, draag een Vuitton.
Blabla

Ik wil Sabia weer lezen. Die is echt stout en tacky. :9
Go hard or go home
pi_133008465
Het heeft mijns inzien ook niet te maken met wel of niet praten, maar ze doet nu al 2 keer haar mond open voor een exclusief interview waarin ze alles verteld, maar ze zegt tot 2 keer toe eigenlijk niets. Ja, de dingen die wij hier van tevoren al opdreunen. Maar ga ook eens in op alle roddels, weerleg ze (of niet ;) )

Laat de vragen ook doen door een interviewer die geen bekende van haar/haar kringetje is, zodat er doorgevraagd wordt en niet alleen maar aan haar positieve plaatje wordt gewerkt.
  Vis een optie? donderdag 7 november 2013 @ 16:40:25 #247
70532 loveli
N
pi_133009411
Ze zegt wat ze kwijt wil en niet wat wij willen horen. Jammer voor ons, maar ik denk dat als wij in haar schoenen stonden, we net zo weinig zouden willen loslaten.

Rioolnieuws blijft jaren hangen, leuke dingen zakken rap weg.
crap in = crap out
pi_133010403
BIj hormoongevoelige kanker slik je zo gemiddeld 8 jaar pillen waardoor je, als jonge vrouw, kunstantig in de overgang gegooid wordt.. dus dan heb je GEEN kans meer om zwanger te worden. Daarbij komt dat in de eerste jaren er nog uitzaaiingen zouden kunnen ontstaan. Als je er geen verstand van hebt moet je geen uitspraken doen hierover, mits je zelf borstkanker hebt gehad vind ik ... (en ja ik ben zelf ex patient)
You never know how strong you are until strong is the only choice you have
pi_133010443
quote:
1s.gif
Op donderdag 7
november 2013 14:52
schreef
Leandra het
volgende:

Neuh, als die 85 op je bouwjaar slaat dan denk ik niet dat ik die
sportfreak nog zal kunnen bijhouden ;)
Ik hou de mijne wel O+
Je vent is wel geliefd hier blijkbaar :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_133010564
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:01 schreef Noek het volgende:
Heal the world, draag een Vuitton
:') ja dat gaat vast helpen :+
pi_133011008
Tuurlijk verandert je leven na het hebben van kanker en ook het leven van de mensen eromheen. Dat trekt denk ik niemand in twijfel. Overigens spreek ik ook uit ervaring. Ik heb anderhalf jaar bij mijn vader aan de zijlijn gestaan. Helaas heeft hij het niet overwonnen.
Wat ik echter uit het 'grote' interview met Sylvie lees is dat zij lijkt te insinueren dat Rafael bij haar weg is gegaan, omdat zij hem geen tweede kind kon schenken. Misschien ben ik gewoon een hater hoor, maar het lijkt wel alsof ze het een beetje die kant op probeert te sturen.
Als je zoiets samen hebt meegemaakt lijkt het mij dat je alleen maar blij bent dat je vrouw nog leeft en volgens mij kan een tweede kind je dan gestolen worden.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 17:30:48 #252
163650 Greys
pi_133011203
Waar insinueert ze dat dan? In dat stukje waarin ze zegt dat dat juist NIET aan de orde was en dat hij haar van alle kanten steunde? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 november 2013 @ 17:32:10 #253
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_133011245
Ze is vanavond bij Boulevard geloof ik.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_133011291
Ze komt vanaf nu ook op 6 voorbij
  donderdag 7 november 2013 @ 17:35:30 #255
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_133011359
Nu Show Vandaag met Sylvie Meis en Koos van Plateringen op locatie.
pi_133011442
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:30 schreef Greys het volgende:
Waar insinueert ze dat dan? In dat stukje waarin ze zegt dat dat juist NIET aan de orde was en dat hij haar van alle kanten steunde? :)
Bij Sylvie moet je tussen de regels door lezen. Overigens staat het in het stuk van (volgens mij) the Daily Mail waar ze quoten uit Bild.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 17:40:58 #257
163650 Greys
pi_133011529
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:37 schreef CaraD het volgende:

[..]

Bij Sylvie moet je tussen de regels door lezen. Overigens staat het in het stuk van (volgens mij) the Daily Mail waar ze quoten uit Bild.
Je moet niets, we WILLEN (te) graag tussen de regels door lezen soms ;)

Ze zal het misschien zo voelen of denken (en ik ben echt niet een Sylvie-adept want ik vind zat dingen ook stom aan d'r) maar ik denk niet dat ze ooit aan media zal zeggen dat Rafael haar heeft verlaten omdat zij door haar ziekte hem geen kind meer kon geven.
Maar zelfs als ze het tegenovergestelde zegt, dan wordt het direct door anderen ingevuld als 'Ja dat zegt ze wel en ze blijft netjes in het interview naar hem en zelfs Sabia, maar ze bedóelt eigenlijk....'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133011548
Tja jammer van dat lachje
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 17:43:11 #259
163650 Greys
pi_133011598
quote:
15s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:41 schreef Laysa het volgende:
Tja jammer van dat lachje
Lachje? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133011609
quote:
6s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:03 schreef Noek het volgende:
Wanneer opent Hunkemöller de grote winkel precies?
We kunnen gewoon online bestellen :9

http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/new/sylvie.html

Gratis verzending tot 10-11-2013 bij een besteding van minimaal 50 eurootjes (8>



Die lingerie is vrij hoerig trouwens :D en de rest is niet veel bijzonders, dat hangt ook gewoon
bij V&D enzo, duur is het eigenlijk ook niet, dus ik snap niet zo goed wat er nou zo bijzonder
aan is, maar dat ligt misschien weer aan mij :')

http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/nachtmode/alle-nachtmode.html
pi_133011627
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Lachje? :@
sbs6
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133011638
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:25 schreef CaraD het volgende:
Tuurlijk verandert je leven na het hebben van kanker en ook het leven van de mensen eromheen. Dat trekt denk ik niemand in twijfel. Overigens spreek ik ook uit ervaring. Ik heb anderhalf jaar bij mijn vader aan de zijlijn gestaan. Helaas heeft hij het niet overwonnen.
Wat ik echter uit het 'grote' interview met Sylvie lees is dat zij lijkt te insinueren dat Rafael bij haar weg is gegaan, omdat zij hem geen tweede kind kon schenken. Misschien ben ik gewoon een hater hoor, maar het lijkt wel alsof ze het een beetje die kant op probeert te sturen.
Als je zoiets samen hebt meegemaakt lijkt het mij dat je alleen maar blij bent dat je vrouw nog leeft en volgens mij kan een tweede kind je dan gestolen worden.
Ze insinueert dat ze uit schuldgevoel bij hem is weggegaan. Hij is een 'geboren vader', zij voelt zich schuldig hem geen tweede kind te kunnen/willen schenken. Zie de derde foto, de kop daar en lees die pagina.
pi_133011687
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Lachje? :@
ze is nu op 6....en ze vroegen wat in het begin...wat ze vond dat Sabia en Raf nu wat hebben en dr nare lachje had ze gewoon achterwegen moeten laten...maar toen zagen we wel even de echte Sylvie...gewoon een vals loedertje die no mather what in de spotlight wil staan
pi_133011689
quote:
6s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

We kunnen gewoon online bestellen :9

http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/new/sylvie.html

Gratis verzending tot 10-11-2013 bij een besteding van minimaal 50 eurootjes (8>

[ afbeelding ]

Die lingerie is vrij hoerig trouwens :D en de rest is niet veel bijzonders, dat hangt ook gewoon
bij V&D enzo, duur is het eigenlijk ook niet, dus ik snap niet zo goed wat er nou zo bijzonder
aan is, maar dat ligt misschien weer aan mij :')

http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/nachtmode/alle-nachtmode.html
Hoerig? Ik vind het wel stijlvol, maar ik hou niet van al die voorgevormde meuk.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133011749
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Je moet niets, we WILLEN (te) graag tussen de regels door lezen soms ;)

Ze zal het misschien zo voelen of denken (en ik ben echt niet een Sylvie-adept want ik vind zat dingen ook stom aan d'r) maar ik denk niet dat ze ooit aan media zal zeggen dat Rafael haar heeft verlaten omdat zij door haar ziekte hem geen kind meer kon geven.
Maar zelfs als ze het tegenovergestelde zegt, dan wordt het direct door anderen ingevuld als 'Ja dat zegt ze wel en ze blijft netjes in het interview naar hem en zelfs Sabia, maar ze bedóelt eigenlijk....'.
Misschien willen we dat inderdaad te graag. Maar ze is nogal vilein dat kan ook jij als verkapte Sylvie lover niet ontkennen. Overigens staat het letterlijk zo opgetekend in Bild. En ja, een roddelkrant, maar wel het blad waar ze de scheiding aankondigden. Bovendien houdt ze wederom haar lipjes stevig op elkaar en doet ze (net als met de klap) haar mondje niet
open.

Ps mooi oranje is niet lelijk
pi_133011760
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:45 schreef alors het volgende:

[..]

Hoerig? Ik vind het wel stijlvol, maar ik hou niet van al die voorgevormde meuk.
Dit vindt jij stijlvol? :D



Okéeeeeeee ......... ik vind het hoerig :+
pi_133011763
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:45 schreef Laysa het volgende:

[..]

ze is nu op 6....en ze vroegen wat in het begin...wat ze vond dat Sabia en Raf nu wat hebben en dr nare lachje had ze gewoon achterwegen moeten laten...maar toen zagen we wel even de echte Sylvie...gewoon een vals loedertje die no mather what in de spotlight wil staan
Precies mijn gedachte....lachje is tenenkrommend en vals.
pi_133011790
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:44 schreef kvd het volgende:

[..]

Ze insinueert dat ze uit schuldgevoel bij hem is weggegaan. Hij is een 'geboren vader', zij voelt zich schuldig hem geen tweede kind te kunnen/willen schenken. Zie de derde foto, de kop daar en lees die pagina.
Ja, Syl de barmhartige....
pi_133011796
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dit vindt jij stijlvol? :D

[ afbeelding ]

Okéeeeeeee ......... ik vind het hoerig :+
Dat vind ik echt niet hoerig nee :') ga eens naar pabo.nl, dat is pas hoerig.
know'm sayin?
×
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 november 2013 @ 17:50:34 #270
163650 Greys
pi_133011819
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:47 schreef CaraD het volgende:
ook jij als verkapte Sylvie lover
:') Lees de topics eens terug zou ik zeggen.
Ik heb al zo vaak iets negatiefs over haar gezegd. Maar doe één keer positief hier en je bent meteen een Sylvie lover. Brrrrr.

quote:
Overigens staat het letterlijk zo opgetekend in Bild.
Oh ja nee, dan is het waar :D

quote:
Bovendien houdt ze wederom haar lipjes stevig op elkaar en doet ze (net als met de klap) haar mondje niet open.
Ze geeft toch een interview? :?
Of had je verwacht dat ze d'r cyclus en banksaldo met je ging delen?

quote:
Ps mooi oranje is niet lelijk
Ok.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133011846
laten we het er op houden dat ze veel praat en niks zegt
pi_133011850
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:49 schreef alors het volgende:

[..]

Dat vind ik echt niet hoerig nee :') ga eens naar pabo.nl, dat is pas hoerig.
Pabo is ook niks voor mij :') ik heb liever broekies met kleurtjes enzo :')
  donderdag 7 november 2013 @ 17:56:42 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133011988
Het is lingerie, hè, geen degelijk ondergoed.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_133011994
quote:
Die zijn niet van haar collectie.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133012030
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:56 schreef alors het volgende:

[..]

Die zijn niet van haar collectie.
ow :') ik zat al verlekkerd naar die sheep kruik te kijken :')
pi_133012044
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:56 schreef Copycat het volgende:
Het is lingerie, hè, geen degelijk ondergoed.
Ik ben meer van de gebreide onderbroeken :+
pi_133012069
Nee dank je. Ik heb genoeg aan mijn eigen cyclus en bankrekening. Ik bedoelde met dat ze haar lipjes op elkaar houdt dat ze geen zaak aan spant als het om onwaarheden gaat die haar ex in een kwaad daglicht stellen. Oh ja Damian is haar alles blabla maar over de zogenaamde klap die de vader van haar alles heeft uitgedeeld zwijgt ze in alle talen. Dat vind ik raar, want die jongen mag dat later lezen iver zijn vader.
Hetzelfde met dit vileine gelul van haar. En dat doet ze omdat zij dan het zielige geslagen, in de steek gelaten, want ik kan hem geen kind schenken vrouwtje uit kan hangen.
En nee hoor niet alles wat in Bild staat is waar. Dat snapt mijn neus ook nog wel, maar wel vreemd dat ze als eerste aan dat blad hebben verteld dat ze gingen scheiden. Vind je ook niet?
Ze is gewoon uitgekookt en daarom trekt ze alleen haar mondje open als iets haar in een kwaad daglicht stelt. Dat Rafael en de vader van haar 'alles' te boek staat als een vrouwenmepper die zijn vrouw bij het grofvuil zet omdat ze niet meer kan baren komt haar wel goed uit heb ik het idee. Anders trek je wel ten strijde tegen Bild. Zou ik wel doen in ieder geval.
pi_133012112
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:59 schreef CaraD het volgende:
Ik bedoelde met dat ze haar lipjes op elkaar houdt
Nou doe maar niet dan is de gate zo afgelopen :P
pi_133012137
quote:
11s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nou doe maar niet dan is de gate zo afgelopen :P
Die is al voorbij feitelijk, want ze heeft niks maar dan ook niks nieuws gezegd...
pi_133012178
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:01 schreef Laysa het volgende:

[..]

Die is al voorbij feitelijk, want ze heeft niks maar dan ook niks nieuws gezegd...
Die lipjes bedoelde ik niet :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133012184
quote:
11s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nou doe maar niet dan is de gate zo afgelopen :P
Oh ja en dan moet ik me weer met mijn eigen leven bemoeien.
pi_133012198
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Die lipjes bedoelde ik niet :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:r
pi_133012209
quote:
15s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:03 schreef CaraD het volgende:

[..]

Oh ja en dan moet ik me weer met mijn eigen leven bemoeien.
Ja dat zou rampzalig zijn :o :o :o :o
pi_133012230
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:03 schreef Laysa het volgende:

[..]

:r
:@ sorry :') oO<
  donderdag 7 november 2013 @ 18:05:41 #286
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133012279
Zoveelste poging van Meis om de media aan haar kant te krijgen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133012288
quote:
11s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja dat zou rampzalig zijn :o :o :o :o
Daarom!
pi_133012350
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:05 schreef SEMTEX het volgende:
Zoveelste poging van Meis om de media aan haar kant te krijgen.
En het hooggeeerd publiek ;-)
pi_133012422
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:05 schreef SEMTEX het volgende:
Zoveelste poging van Meis om de media aan haar kant te krijgen.
En daar slaagt ze glansrijk in, want ipv een kritische vraag te stellen over bv DE klap, staan ze gezellig te keuvelen hoe fantastisch haar Hunkemoller collectie is.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133012472
quote:
8s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:10 schreef alors het volgende:

[..]

En daar slaagt ze glansrijk in, want ipv een kritische vraag te stellen over bv DE klap, staan ze gezellig te keuvelen hoe fantastisch haar Hunkemoller collectie is.
dat is haar wel gevraagd wat ze dan weer pareerde met dat valse lachje
pi_133012581
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:10 schreef alors het volgende:

[..]

En daar slaagt ze glansrijk in, want ipv een kritische vraag te stellen over bv DE klap, staan ze gezellig te keuvelen hoe fantastisch haar Hunkemoller collectie is.
Ze zullen vooraf wel een lijstje hebben gekregen met verboden onderwerpen. Het is natuurlijk ook geen toeval dat ze nu met die ondergoed launch pas interviews geeft.
Wellicht krijgt Boulevard redelijk vrij spel, maar ik betwijfel het.
pi_133012673
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:15 schreef CaraD het volgende:

[..]

Ze zullen vooraf wel een lijstje hebben gekregen met verboden onderwerpen. Het is natuurlijk ook geen toeval dat ze nu met die ondergoed launch pas interviews geeft.
Wellicht krijgt Boulevard redelijk vrij spel, maar ik betwijfel het.
Ongetwijfeld, maar ze hadden ook kunnen zeggen dat ze geen zin in die goednieuwsshow hebben. Maar ze zijn te gehecht aan de band met BN'ers.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133012780
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:17 schreef alors het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar ze hadden ook kunnen zeggen dat ze geen zin in die goednieuwsshow hebben. Maar ze zijn te gehecht aan de band met BN'ers.
Exact. En aan kijkcijfers.
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 18:46:49 #294
184769 crew  Deisyy
pi_133013775
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:45 schreef Laysa het volgende:

[..]

ze is nu op 6....en ze vroegen wat in het begin...wat ze vond dat Sabia en Raf nu wat hebben en dr nare lachje had ze gewoon achterwegen moeten laten...maar toen zagen we wel even de echte Sylvie...gewoon een vals loedertje die no mather what in de spotlight wil staan
Begon ik net te denken dat ze misschien wel mee valt komt ze inderdaad met dat lachje, geniepig, sarcastisch, wat het ook was, het was eng.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_133013803
dadelijk op 4 :D
pi_133013805
Straks bij Boulevard dus een interview en Albert zei dat ze alles vertelt.

:') Bereid je voor op een flop. Ze zag er wel heel mooi uit :)
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 7 november 2013 @ 18:48:15 #297
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_133013825
Ze zit zo ook bij RtL boulevard. Die loopt okk alle zenders af :')
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  donderdag 7 november 2013 @ 18:48:16 #298
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_133013826
Straks uitgebreid in Boulevard. 'En nu weten jullie alles'.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 7 november 2013 @ 18:48:30 #299
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_133013832
Ohw. :')
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_133013848
GMTA he, maar even snel een nieuw topic doen voor alle ontboezemingen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133013859
Dicht
know'm sayin?
×
word? word.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')