abonnement Unibet Coolblue
pi_132927208


Gebaseerd op de gelijknamige stripboeken, zal de serie Rick Grimes - een sheriff in Georgia - volgen die terecht is gekomen in een zombie-apocalyptische wereld na het ontwaken uit een coma. De serie volgt bij aanvang het verhaal van de strips, maar de makers hebben toestemming om later hun eigen verhaal uit te stippelen.

De eerste afleveringen worden geregisseerd door Frank Darabont, bekend van o.a. de The Shawshank Redemption en The Mist verfilmingen.

Schrijvers van bekende series als Breaking Bad, The Shield, Battlestar Galactica, The Wire en 24 zullen afleveringen voor hun rekening nemen. Bear McCreary, vaste componist van de Battlestar Galactica serie, zal de muziek verzorgen.




Karakters


Links
Officiele site: http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead/
Blog van AMC: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/

Aftellen
http://tvcountdown.com/s/the-walking-dead

pi_132927354
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132927430
haha dit is so true:

pi_132928938
Wat is trouwens die spin-off waar ik iedereen over hoor?
Aids.
pi_132929584
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:28 schreef Mss het volgende:
Wat is trouwens die spin-off waar ik iedereen over hoor?
https://www.google.nl/sea(...)0&es_sm=122&ie=UTF-8
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_132933179
Maar is seizoen 5 de spin off dan? Wat gebeurt er dan met Rick etc?
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 18:41:42 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132933283
nee er komt gewoon een seizoen 5 en wat er met Rick gebeurt weten we natuurlijk nog niet

maar daarnaast komt er nog een serie met nieuwe karakters en locaties die niet in de comics voorkomen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_132933292
Dat wordt een geheel nieuwe serie dacht ik.
Zelfde "Universum" alleen andere plaats/tijd/mensen.
pi_132933439
Ah, ik dacht dat seizoen 5 dan over iets anders zou gaan, dus niet over Rick.
Wel mooie aflevering trouwens. ^O^
pi_132934706
"Stupid gets you killed". Zou je denken ja in een post zombie apocalyps wereld. Blijkbaar niet echter, aangezien het gros van de overlevers idioten zonder zelfbeheersing en matige overlevingsinstincten blijken te zijn.
Carol is van een bang muisje veranderd in een harde tante zonder enige vorm van consistentie. Als je eerst de zieken vermoord en verbrand (an sich geen onbegrijpelijke actie gezien de situatie) om levens te redden (levens, greater good e.d.), waarom ben je later zo casual over de dood van twee jongeren die je duidelijk hun dood in hebt gestuurd?
En van de andere groep die eropuit gaat is Daryl veruit de meest emotioneel stabiele... _O- Ook geen aanbeveling.
En Rick, waarom ga je er in godsnaam mee akkoord om een kreupel meisje met een jongen die zijn arm niet kan gebruiken, die niet kunnen schieten of met een mes om kunnen gaan, in hun eentje op pad te sturen? :')

Ach, de serie blijft leuk om te kijken, maar soms denk ik dat ze het plot ook voort hadden kunnen drijven en karakters interessant konden maken zonder iedereen irrationeel te maken.
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 19:30:48 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132934960
nou die transformatie van Carol is al langer zichtbaar natuurlijk, vorig seizoen waren ze daar ook al duidelijk mee bezig

en die twee jongelui waren ook met zijn tweetjes op pad voor Rick ze tegenkwam dus die moeten best voor zichzelf kunnen zorgen lijkt me, ik snap alleen niet waarom niemand voorstelde dat ze dan op zijn minst bij elkaar zouden blijven ipv dat opsplitsen want daar is niemand ooit beter van geworden in dit genre _O-

en dat been van het meisje was wel heel netjes afgehapt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_132934969
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
"Stupid gets you killed". Zou je denken ja in een post zombie apocalyps wereld. Blijkbaar niet echter, aangezien het gros van de overlevers idioten zonder zelfbeheersing en matige overlevingsinstincten blijken te zijn.
Carol is van een bang muisje veranderd in een harde tante zonder enige vorm van consistentie. Als je eerst de zieken vermoord en verbrand (an sich geen onbegrijpelijke actie gezien de situatie) om levens te redden (levens, greater good e.d.), waarom ben je later zo casual over de dood van twee jongeren die je duidelijk hun dood in hebt gestuurd?
En van de andere groep die eropuit gaat is Daryl veruit de meest emotioneel stabiele... _O- Ook geen aanbeveling.
En Rick, waarom ga je er in godsnaam mee akkoord om een kreupel meisje met een jongen die zijn arm niet kan gebruiken, die niet kunnen schieten of met een mes om kunnen gaan, in hun eentje op pad te sturen? :')

Ach, de serie blijft leuk om te kijken, maar soms denk ik dat ze het plot ook voort hadden kunnen drijven en karakters interessant konden maken zonder iedereen irrationeel te maken.
Betere vraag: hoe hebben die mensen het al die tijd overleefd. :')

Maar verder vind ik het niet echt onrealistisch eigenlijk. Ja, er zitten een paar foutjes in, maar als je er niet echt op gaat letten merk je er niks van. :P
  dinsdag 5 november 2013 @ 19:32:44 #13
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_132935072
Blijft wel weinig over van de orginele cast over zo: Rick, Carl, Daryl en Glenn.

Waarvan ik me afvraag of ze alle 4 het einde van dit seizoen gaan halen. Rick en Carl lijken me wel veilig, maar Daryl mag dan wel immens populair zijn, maar zijn verhaallijn is wel een beetje afgelopen. Tenzij ze iets gaan doen met het verlies van Carol nu. Glenn is ook al ziek nu natuurlijk, iedereen verwacht dat hij het wel redt, kan ook zomaar einde verhaal zijn.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 5 november 2013 @ 19:33:33 #14
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_132935124
Ze mogen inderdaad wel stoppen met sommige onlogische (domme) dingen _O-
Zoals Carol die de waterslang wou schoonmaken, en als er van twee kanten op de brug zombies aankomen, alleen maar 'shit' zegt en gewoon stug door gaat. Kom op..
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_132935187
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Blijft wel weinig over van de orginele cast over zo: Rick, Carl, Daryl en Glenn.

Waarvan ik me afvraag of ze alle 4 het einde van dit seizoen gaan halen. Rick en Carl lijken me wel veilig, maar Daryl mag dan wel immens populair zijn, maar zijn verhaallijn is wel een beetje afgelopen. Tenzij ze iets gaan doen met het verlies van Carol nu. Glenn is ook al ziek nu natuurlijk, iedereen verwacht dat hij het wel redt, kan ook zomaar einde verhaal zijn.
Glenn mag en gaat niet dood(!!!!)
Young bloods everywhere....
  dinsdag 5 november 2013 @ 19:37:17 #16
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_132935298
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:34 schreef wonton het volgende:

[..]

Glenn mag en gaat niet dood(!!!!)
Van mij mogen die 4, al is Carl soms wel moeilijk vervelend, er in blijven. Maar in trend van de afgelopen seizoenen gaat er nog wel 1 het loodje leggen :') Liever een Hershell of een Beth dan Daryl of Glenn inderdaad.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_132935378
Glenn moet sowieso dood. Totaal oninteressant. Bij het begin was hij nog wel grappig, omdat ie zo onhandig was.
pi_132935406
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:38 schreef maurisioo het volgende:
Glenn moet sowieso dood. Totaal oninteressant. Bij het begin was hij nog wel grappig, omdat ie zo onhandig was.
stil gewoon.
Young bloods everywhere....
  dinsdag 5 november 2013 @ 19:42:54 #19
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_132935563
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:38 schreef maurisioo het volgende:
Glenn moet sowieso dood. Totaal oninteressant. Bij het begin was hij nog wel grappig, omdat ie zo onhandig was.
Hey you! Dumb ass!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_132936324
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:30 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Betere vraag: hoe hebben die mensen het al die tijd overleefd. :')

Maar verder vind ik het niet echt onrealistisch eigenlijk. Ja, er zitten een paar foutjes in, maar als je er niet echt op gaat letten merk je er niks van. :P
Vroeg ik me ook af. Nam aan dat de groep ze beschermde en dat ze met geluk in het huis zijn gekomen, toen van 1 zombie schrokken en besloten zich op te sluiten in een kamer.
Het is niet zozeer onrealistisch als irrationeel en geen enkele controle. Laten we enkele karakters afgaan:
Rick: van autoritair leider, tot veel te passieve farmer, met waanbeelden en ondanks een politieopleiding totaal niet in staat zijn woede of aggressieve gedrag te controleren.
Tyreese: één ongecontroleerde bol testosteron die op de meest onhandige moment dood, maar toch weer niet lijkt te willen.
Michonne: complete obsessie met de Governor waardoor ze meerdere rare keuzes maakt, niet in staat normaal met mensen te communiceren een heel seizoen lang.
Zwarte dokter gast: niet alleen alcoholist, een idiote alcoholist. Denk dat de meeste functioning alcoholisten in geval van een fles drank in een nuchtere toestand geen enorme risico's nemen. Ze kunnen er gewoon niet vanaf blijven in normale omstandigheden.
Carol: Ze wordt niet alleen harder (zoals de actie met de zieken zou suggereren) maar hoe ze met de jongeren om ging lijkt niet uit hetzelfde (nieuwe) wereldbeeld te kunnen origineren.

Ik snap dat mensen die zichzelf controleren en altijd rationele keuzes maken misschien minder interessant zijn. Maar ik vond het gewoon grappig de "anger makes you stupid, stupid gets you killed" speech in een aflevering en ik dacht: "goh, bijna iedereen deze aflevering is minstens één van beiden".
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:36:09 #21
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_132938176
Ik ben ook weer bij :)

Denk dat we met z'n alle die serie teveel uit willen pluizen:

Die hippie-chick liet dr gebroken enkel zien met tattoo erop, dus dat dat been er zo mooi lag met de herkenbare tattoo was puur om aan te geven dat het haar lijk was waar die walkers op zaten te nommen.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 20:46:41 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132938709
ja ok maar het zag er niet echt uit alsof het er afgebeten was iig, eerder afgehakt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:56:14 #23
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_132939207
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:30 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Betere vraag: hoe hebben die mensen het al die tijd overleefd. :')
Ja, als ze al eens iemand tegenkomen, dan zijn het meestal idioten die een half uurtje later door één of andere uberdomme actie sneuvelen omdat ze panikeren alsof ze nog nooit een zombie hebben gezien.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Spellchecker dinsdag 5 november 2013 @ 22:32:45 #24
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_132944140
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:37 schreef OMG het volgende:

[..]

Ja, dat zal het inderdaad zijn. :'). Volgende keer vraag ik jou wel eerst om toestemming, goed?

[..]
Prima! ^O^
Tevens -purist.
pi_132944333
Ik verwacht dat de groep Darryl met auto de Governour gaat tegenkomen. Ze zitten er zo op te hameren dat het spoor koud is, en Michonne keek ook niet al te gelukkig om over snelweg 100 te gaan.
pi_132945343
Daryl zal wel pislink zijn dat Rick Carol uit de groep heeft gezet, en hij gaat haar sowieso zoeken.
Arme Carol, ik mag haar wel en ik begrijp ook waarom ze die twee gekilled heeft.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 5 november 2013 @ 23:00:09 #27
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_132945572
Verwacht iemand dat er ooit iets te zien al zijn naar het ontstaan van?
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 23:21:21 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132946502
uiteindelijk wel lijkt me ... als de kijkcijfers kelderen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_132946740
Of daar gaat de hele spin off over...

Lijkt me wel cool... De spin off en als die eindigt dat de originele Walking Dead begint :)
pi_132946821
Spin-off? Ik heb even iets gemist geloof ik.

Edit: gevonden, ben benieuwd :)
  woensdag 6 november 2013 @ 01:22:37 #31
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132949552
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2013 23:27 schreef wc-eend het volgende:
Of daar gaat de hele spin off over...

Lijkt me wel cool... De spin off en als die eindigt dat de originele Walking Dead begint :)
Omdat bij de originele TWD de eerste weken niet in beeld zijn gebracht?
pi_132949651
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 23:00 schreef INViCTuS het volgende:
Verwacht iemand dat er ooit iets te zien al zijn naar het ontstaan van?
Verwacht ik echt niet. Dat is al zo vaak tegengesproken door Kirkman en is iets dat hij absoluut niet wil. Het gaat hem echt om het omgaan met de situatie, niet hoe deze ontstaan is.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_132949794
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 01:31 schreef Tim86 het volgende:

[..]
Het gaat hem echt om het omgaan met de situatie, niet hoe deze ontstaan is.
Dat had ik bij The Last of Us op de Playstation 3 ook het gevoel. Onstaan van het virus werd niet echt besproken, het ging over nu en dat beviel prima.
  woensdag 6 november 2013 @ 08:34:07 #34
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_132951455
Vond het wel een zeur aflevering ... meer actie svp.
opgezegd@fok.nl
  woensdag 6 november 2013 @ 08:35:31 #35
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_132951464
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:38 schreef maurisioo het volgende:
Glenn moet sowieso dood. Totaal oninteressant. Bij het begin was hij nog wel grappig, omdat ie zo onhandig was.
^O^
opgezegd@fok.nl
pi_132952426
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 01:45 schreef Drankster het volgende:

[..]

Dat had ik bij The Last of Us op de Playstation 3 ook het gevoel. Onstaan van het virus werd niet echt besproken, het ging over nu en dat beviel prima.
Heb je wel personages en gebeurtenissen nodig die dat interessant houden. Daar schort het nu nog wel eens aan.
Amen.
pi_132952998
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 01:45 schreef Drankster het volgende:

[..]

Dat had ik bij The Last of Us op de Playstation 3 ook het gevoel. Onstaan van het virus werd niet echt besproken, het ging over nu en dat beviel prima.
Ik vind het zelf altijd heerlijk als er zo'n doomsday/apocalyptisch gedeelte in zit. Of in ieder geval uitleg van hoe of wat het tot stand is gekomen, al dan niet op een aparte site/boekje/DLC. Ik snap dat de WD daar nu iets te ver voorbij is om daar nog een aflevering aan te wijden, maar man o man smullen als dat er wel zou komen :D
pi_132953497
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 23:00 schreef INViCTuS het volgende:
Verwacht iemand dat er ooit iets te zien al zijn naar het ontstaan van?
Nee, het is een beetje traditie om dat niet te doen.

Al zijn er altijd schrijvers die daarvan afwijken.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_132953966
quote:
6s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:07 schreef kirsten. het volgende:

[..]

Ik vind het zelf altijd heerlijk als er zo'n doomsday/apocalyptisch gedeelte in zit. Of in ieder geval uitleg van hoe of wat het tot stand is gekomen, al dan niet op een aparte site/boekje/DLC. Ik snap dat de WD daar nu iets te ver voorbij is om daar nog een aflevering aan te wijden, maar man o man smullen als dat er wel zou komen :D
Komt er niet. Zowel de schrijver van de comic als de makers van de serie interesseert het niet. Zou de serie te veel science-fiction maken in plaats van survival horror.

Is wat mij betreft niets mis mee, maar goed :P.
Amen.
  woensdag 6 november 2013 @ 11:00:42 #40
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132954294
quote:
6s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:07 schreef kirsten. het volgende:

[..]

Ik vind het zelf altijd heerlijk als er zo'n doomsday/apocalyptisch gedeelte in zit. Of in ieder geval uitleg van hoe of wat het tot stand is gekomen, al dan niet op een aparte site/boekje/DLC. Ik snap dat de WD daar nu iets te ver voorbij is om daar nog een aflevering aan te wijden, maar man o man smullen als dat er wel zou komen :D
De mensen in TWD zijn er ook zomaar ingerold. Het enige wat ze echt te weten zijn gekomen was op het einde van seizoen 1 in dat lab. Daarna zijn ze ook amper wetenschappers tegengekomen. Gaandeweg zijn ze wel steeds meer te weten gekomen over het virus maar niet hoe het is ontstaan. Maar denk je dat het hun iets interesseert hoe het is ontstaan? :P Ze willen weten wát het precies is zodat ze het het beste kunnen bestrijden.
  woensdag 6 november 2013 @ 11:09:13 #41
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_132954569
Ben daarom benieuwd of er nog iets mee gedaan gaat worden. Wellicht flashbacks van mensen of mensen die het elkaar gaan vertellen, Rick bijvoorbeeld lag in coma...we zien het wel :)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_132954582
quote:
15s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:49 schreef Jivis het volgende:

[..]

Komt er niet. Zowel de schrijver van de comic als de makers van de serie interesseert het niet. Zou de serie te veel science-fiction maken in plaats van survival horror.

Is wat mij betreft niets mis mee, maar goed :P.
Mwah, in Revolution werd op een gegeven moment ook uitleg gegeven over hoe alle stroom in 1 keer weg kon zijn, dat was niet echt een vooruitgang voor de serie. Ze hadden het net zo goed kunnen weglaten en net zoals bij TWD het bij survival kunnen houden...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_132954723
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:09 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Mwah, in Revolution werd op een gegeven moment ook uitleg gegeven over hoe alle stroom in 1 keer weg kon zijn, dat was niet echt een vooruitgang voor de serie. Ze hadden het net zo goed kunnen weglaten en net zoals bij TWD het bij survival kunnen houden...
Niet alles hoeft letterlijk uitgelegd te worden natuurlijk. Het lijkt mij echter wel interessant als ze een keer op een locatie stuiten waar het een en ander duidelijk wordt.
Amen.
pi_132954823
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:09 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Mwah, in Revolution werd op een gegeven moment ook uitleg gegeven over hoe alle stroom in 1 keer weg kon zijn, dat was niet echt een vooruitgang voor de serie. Ze hadden het net zo goed kunnen weglaten en net zoals bij TWD het bij survival kunnen houden...
Maar niks in Revolution is een vooruitgang voor de serie, wat het op de een of andere manier alleen maar beter maakt. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_132954848
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Maar niks in Revolution is een vooruitgang voor de serie, wat het op de een of andere manier alleen maar beter maakt. :P
_O-
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 6 november 2013 @ 11:19:58 #46
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132954950
Carol komt trouwens nog wel terug.
Trouwens, zou er nog iets gebeuren met de mensen die de laatste aflevering van seizoen 1 vertrokken? Gonazales ofzoiets?
pi_132955053
Best een heftig en resoluut besluit van Rick.
That's all folks!
pi_132955632
quote:
4s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:19 schreef Ambicioso het volgende:
Carol komt trouwens nog wel terug.
Trouwens, zou er nog iets gebeuren met de mensen die de laatste aflevering van seizoen 1 vertrokken? Gonazales ofzoiets?
Morales. :)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  woensdag 6 november 2013 @ 12:02:59 #49
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_132956275
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:46 schreef sp3c het volgende:
ja ok maar het zag er niet echt uit alsof het er afgebeten was iig, eerder afgehakt
Misschien heeft dr vriend dr aan de walkers gevoerd?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_132956424
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:02 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Misschien heeft dr vriend dr aan de walkers gevoerd?
Dat was het verneukte been toch? Misschien dacht ze "Nou, dat been werkt niet goed, weg ermee" om pas later te bedenken dat het niet zo'n goed idee is om je been los te maken.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_132956497
ik ben eigenlijk wel klaar met dat hele moralistische gedoe van Rick en eigenlijk van iedereen. Je zou zeggen dat ze na al die tijd daar ook wel klaar mee zijn maar nee ze komen steeds weer met van die boze blikken en wijze lessen als iemand iets gedaan heeft dat ze niet goedkeuren. En dan laat ie Carol zomaar achter zonder met iemand te overleggen, nee dat is een goede moraal meneer de agent :')

Vond het begin van het seizoen iets fris hebben maar na 4 afleveringen is er eigenlijk nog bar weinig gebeurd, het sukkelt maar een beetje door zoals dat ook op de boerderij het geval was. Jammer
pi_132956896
Rick zei tegen Carol, als ik het vertel vertrouwd niemand je meer, inclusief ik + tyreese maakt je hartstikke dood.
Ik vond het iig een goeie twist.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_132957389
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:09 schreef planethugo het volgende:
ik ben eigenlijk wel klaar met dat hele moralistische gedoe van Rick en eigenlijk van iedereen. Je zou zeggen dat ze na al die tijd daar ook wel klaar mee zijn maar nee ze komen steeds weer met van die boze blikken en wijze lessen als iemand iets gedaan heeft dat ze niet goedkeuren. En dan laat ie Carol zomaar achter zonder met iemand te overleggen, nee dat is een goede moraal meneer de agent :')
Het is ook om haar te beschermen.
  woensdag 6 november 2013 @ 12:51:29 #54
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132957879
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:02 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Misschien heeft dr vriend dr aan de walkers gevoerd?
Dat zou best kunnen.
En dat die kerel dan met Carol teamt. Twee psycho murderers *O*
  woensdag 6 november 2013 @ 12:52:33 #55
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132957922
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:09 schreef planethugo het volgende:
ik ben eigenlijk wel klaar met dat hele moralistische gedoe van Rick en eigenlijk van iedereen. Je zou zeggen dat ze na al die tijd daar ook wel klaar mee zijn maar nee ze komen steeds weer met van die boze blikken en wijze lessen als iemand iets gedaan heeft dat ze niet goedkeuren. En dan laat ie Carol zomaar achter zonder met iemand te overleggen, nee dat is een goede moraal meneer de agent :')

Vond het begin van het seizoen iets fris hebben maar na 4 afleveringen is er eigenlijk nog bar weinig gebeurd, het sukkelt maar een beetje door zoals dat ook op de boerderij het geval was. Jammer
Ze gaan nu wel steeds meer van de gevangenis weg, maar ik hoop ook dat ze binnenkort definitief vertrekken.
pi_132958298
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:52 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Ze gaan nu wel steeds meer van de gevangenis weg, maar ik hoop ook dat ze binnenkort definitief vertrekken.


Ik denk dat je je zin krijgt. :)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_132958355
Top aflevering.
Heb het idee dat als ik in dit topic kijk ik alleen maar negatief word over de aflevering terwijl ze eigenlijk wel leuk zijn.

Carol die nu van bange muis naar killer veranderd vind ik juist best geloofwaardig. En dat ze nu dan maar weg moet omdat anders tyreese of iemand anders haar iets zou aan doen is ook wel het beste wat ze nu kunnen doen. Zodra die ziekte over is(ervoor ook al) gaat tyreese nog steeds op zoek naar de dader.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_132958383
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:04 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik denk dat je je zin krijgt. :)
Stel je hebt een graafmachine met best grote banden of rupsbanden, zou je dan niet gewoon die hele herd kapot kunnen rijden?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_132958561
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Stel je hebt een graafmachine met best grote banden of rupsbanden, zou je dan niet gewoon die hele herd kapot kunnen rijden?
Die tanks hebben zich volgens mij ook vastgereden. Al stond die ene die ik me kan herinneren in seizoen 1 toch wel redelijk vrij :P
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 6 november 2013 @ 13:15:19 #60
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_132958665
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:04 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik denk dat je je zin krijgt. :)
Dit is een still van Ep. 3 toch?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 6 november 2013 @ 13:16:03 #61
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_132958694
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:51 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen.
En dat die kerel dan met Carol teamt. Twee psycho murderers *O*
Ooh hell yes! Bel ze even op met je geniale idee! <3
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 6 november 2013 @ 13:17:56 #62
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132958766
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:15 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Dit is een still van Ep. 3 toch?
:Y
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:16 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ooh hell yes! Bel ze even op met je geniale idee! <3
:7
quote:
19s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:12 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Die tanks hebben zich volgens mij ook vastgereden. Al stond die ene die ik me kan herinneren in seizoen 1 toch wel redelijk vrij :P
Misschien was de brandstof op? Je moet er toch ooit uit om te eten etc.
Er waren ook maar 2 dode militairen bij/in de tank volgens mij, dus de rest zou ontsnapt kunnen zijn.
pi_132958770
quote:
19s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:12 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Die tanks hebben zich volgens mij ook vastgereden. Al stond die ene die ik me kan herinneren in seizoen 1 toch wel redelijk vrij :P
Tanks hebben meestal een redelijke lage onderkant. Heftrucks kunnen in sommige gevallen heel "hoog" liggen. Als je een enorm gat hebt tussen de onderkant van je wiel en waar de onderkant van de cabine begint dan is het veel moeilijker om vast te lopen. Als in een hoop met zombies die je laat vastlopen zoals met hun auto in afl 3.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_132958836
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Stel je hebt een graafmachine met best grote banden of rupsbanden, zou je dan niet gewoon die hele herd kapot kunnen rijden?
Waarschijnlijk wel, net zoals je op een boot op een rivier een stuk veiliger zou zijn dan in een dorpje met wat improv-hekken. :P

Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_132958927
Ja ik zat aan manieren te denken hoe je nou in hun wereld (je kan dus heel weinig zelf maken want metaal op maat maken kan dus niet) effectieve anti-herd middelen zou kunnen maken/vinden.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  woensdag 6 november 2013 @ 13:22:24 #66
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132958948
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:19 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, net zoals je op een boot op een rivier een stuk veiliger zou zijn dan in een dorpje met wat improv-hekken. :P

[ afbeelding ]
Je moet ook eten vinden :P Dus of je nu op een boot zit (wat trouwens heel klein is) of in een gevangenis maakt op zich niets uit. Het gevaar komt van binnen af. Ze zitten ook bij Atlanta dus er is volgens mij niet echt een grote rivier of iets dergelijk in de buurt.
pi_132959207
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:22 schreef MouzurX het volgende:
Ja ik zat aan manieren te denken hoe je nou in hun wereld (je kan dus heel weinig zelf maken want metaal op maat maken kan dus niet) effectieve anti-herd middelen zou kunnen maken/vinden.


Vroem, vroem, motherfucker. :P

quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:22 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Je moet ook eten vinden :P Dus of je nu op een boot zit (wat trouwens heel klein is) of in een gevangenis maakt op zich niets uit. Het gevaar komt van binnen af. Ze zitten ook bij Atlanta dus er is volgens mij niet echt een grote rivier of iets dergelijk in de buurt.
Eten vinden is makkelijker vanaf een boot dan vanuit een gevangenis. Boten kun je verplaatsen als het ergens te benauwd wordt. En voor wat betreft zombies zit je een heel stuk veiliger als je een stukje van de kade af gaat liggen. Je zit nog steeds met het gevaar dat van binnenuit komt, maar voor die miljoen zombies die ze in de vorige aflevering tegenkwamen hoef je niet meer bang te zijn. :P

En dat soort boten heb je in allerlei verschillende maten natuurlijk, maar de een riviercruise heeft al snel genoeg slaapplekken voor 100-200 mensen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  woensdag 6 november 2013 @ 13:31:32 #68
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132959308
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:28 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Vroem, vroem, motherfucker. :P

[..]

Eten vinden is makkelijker vanaf een boot dan vanuit een gevangenis. Boten kun je verplaatsen als het ergens te benauwd wordt. En voor wat betreft zombies zit je een heel stuk veiliger als je een stukje van de kade af gaat liggen. Je zit nog steeds met het gevaar dat van binnenuit komt, maar voor die miljoen zombies die ze in de vorige aflevering tegenkwamen hoef je niet meer bang te zijn. :P

En dat soort boten heb je in allerlei verschillende maten natuurlijk, maar de een riviercruise heeft al snel genoeg slaapplekken voor 100-200 mensen.
Ja het kost wel heel veel brandstof om zo'n grote boot te laten varen. Daarnaast kun je amper eten verbouwen/dieren houden omdat de oppervlakte veel minder is. Ik ben van het water wel met je eens hoor. Dan zou je een eiland moeten vinden, dat is het meest ideaal :P
pi_132959522
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:31 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Ja het kost wel heel veel brandstof om zo'n grote boot te laten varen. Daarnaast kun je amper eten verbouwen/dieren houden omdat de oppervlakte veel minder is. Ik ben van het water wel met je eens hoor. Dan zou je een eiland moeten vinden, dat is het meest ideaal :P
Eten verbouwen doe je op een eiland inderdaad. Stel dat je een riviercruise op de IJssel jat, dan kun je bijvoorbeeld naar Keteleiland om je groenten te verbouwen. :Y

Brandstof is het grootste minpunt van deze oplossing inderdaad. Nou hoef je natuurlijk niet zo heel vaak je brandstof te gebruiken. Als je bij een stad blijft liggen, hoef je alleen weg te varen als er teveel zombies op de kade staan. Als je bij een eiland blijft liggen, gebruik je zeil- of roeiboten om naar een stad te gaan voor proviand.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_132959613
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:37 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Eten verbouwen doe je op een eiland inderdaad. Stel dat je een riviercruise op de IJssel jat, dan kun je bijvoorbeeld naar Keteleiland om je groenten te verbouwen. :Y

Brandstof is het grootste minpunt van deze oplossing inderdaad. Nou hoef je natuurlijk niet zo heel vaak je brandstof te gebruiken. Als je bij een stad blijft liggen, hoef je alleen weg te varen als er teveel zombies op de kade staan. Als je bij een eiland blijft liggen, gebruik je zeil- of roeiboten om naar een stad te gaan voor proviand.
En dan worden er mensen ziek zoals nu en ben je fucked :P
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 6 november 2013 @ 13:41:25 #71
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132959678
quote:
19s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:39 schreef Fuszy het volgende:

[..]

En dan worden er mensen ziek zoals nu en ben je fucked :P
Dat is overal toch? Op een boot/gevangenis. Overal komt de dreiging van binnenuit.
Eigenlijk moet je gewoon een eiland hebben voor je zelf alleen. Geen dreiging van buiten, geen van binnen. Je kan genoeg eten verbouwen voor jezelf :P
pi_132959689
quote:
19s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:39 schreef Fuszy het volgende:

[..]

En dan worden er mensen ziek zoals nu en ben je fucked :P
Dat ben je altijd als je op een kluitje zit. :P

Maar goed, in het geval van een boot kun je die nog op een eilandje dumpen. Het enige voordeel van zo'n gevangenis is dat je elke zieke in een individuele cel kan stoppen, voor het geval ze overlijden en turnen.

quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:41 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Dat is overal toch? Op een boot/gevangenis. Overal komt de dreiging van binnenuit.
Eigenlijk moet je gewoon een eiland hebben voor je zelf alleen. Geen dreiging van buiten, geen van binnen. Je kan genoeg eten verbouwen voor jezelf :P
Tot je een keer hulp nodig hebt. Een ongeluk zit in een klein hoekje. ;)

En in je eentje jezelf tot je dood vermaken met een moestuin en masturbatie gaat ook tegenstaan :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_132960055
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:04 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik denk dat je je zin krijgt. :)
Wat zou dat gebouw zijn? Dat is toch niet die school, waar ze medicatie gaan halen?
Website: Sneaker-forum.nl
pi_132960130
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:52 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Wat zou dat gebouw zijn? Dat is toch niet die school, waar ze medicatie gaan halen?
Oh, eigenlijk helemaal niet over nagedacht. Zijn ze daar niet in de laatste aflevering alsnog geweest? Ik heb de laatste bij vrienden gekeken, dus dan let je toch wat minder goed op.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  woensdag 6 november 2013 @ 17:53:22 #75
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_132970154
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:52 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Wat zou dat gebouw zijn? Dat is toch niet die school, waar ze medicatie gaan halen?
Schijnt een krachtcentrale te zijn.
opgezegd@fok.nl
  woensdag 6 november 2013 @ 18:11:00 #76
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_132970827
Waarom trek je niet gewoon een harnas aan en rij rondjes in een tank net zolang je ze allemaal verpletterd hebt.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  woensdag 6 november 2013 @ 18:17:59 #77
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132971054
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:34 schreef FoXje het volgende:
Vond het wel een zeur aflevering ... meer actie svp.
Dit.

het enige moment dat ik wat spanning voelde, was toen Rick in het donker die badkamer inliep en het bad met douchegordijn niet checkte. De klassieke fout in horrorfilms, zeg maar. Maar er kwam geen zombie uit het bad ;(
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_132971320
quote:
2s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:17 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dit.

het enige moment dat ik wat spanning voelde, was toen Rick in het donker die badkamer inliep en het bad met douchegordijn niet checkte. De klassieke fout in horrorfilms, zeg maar. Maar er kwam geen zombie uit het bad ;(
Haha jaa dat had ik ook :D :') misschien alleen maar positief dat het niet te voorspelbaar wordt wanneer er walkers opduiken.
  woensdag 6 november 2013 @ 18:28:04 #79
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132971381
Misschien waren de kiddo's wel apprentices van The Governor 8-)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 6 november 2013 @ 18:49:47 #80
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_132972135
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:06 schreef MouzurX het volgende:
En dat ze nu dan maar weg moet omdat anders tyreese of iemand anders haar iets zou aan doen is ook wel het beste wat ze nu kunnen doen.
Ik zie niet meteen wat hier het beste aan is. Hij dwingt haar om alles en iedereen wat ze nog kent te verlaten. Ze is ook de kracht van de aantallen van een groep kwijt en moet het nu maar in haar eentje redden in een zombiewereld en we hebben vorige week nog gezien hoe handig ze is in haar eentje toen ze bezig was met dat water, dus eigenlijk jaagt hij haar bijna zeker de dood in. En mocht ze dat overleven, dan heeft hij nog wel even een doelwit op haar rug getekend, want haar plotse ballingschap zal voor Tyreese ook wel duidelijk maken op wie hij zijn wraak moet focussen.

Geheel terzijde heeft Rick ook nog even zijn raad der wijzen volledig genegeerd.

Zijn incompetentie begint absurde vormen aan te nemen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 6 november 2013 @ 18:53:39 #81
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_132972261
quote:
2s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:17 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dit.

het enige moment dat ik wat spanning voelde, was toen Rick in het donker die badkamer inliep en het bad met douchegordijn niet checkte. De klassieke fout in horrorfilms, zeg maar. Maar er kwam geen zombie uit het bad ;(
Ik werd wel een keer verrast door een zombie die tegen een raam aantikte, terwijl dat vrij voorspelbaar was eigenlijk. Maar gelukkig deden de andere kijkers ook even "Oeh!".
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 6 november 2013 @ 18:54:34 #82
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_132972295
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:11 schreef trigt013 het volgende:
Waarom trek je niet gewoon een harnas aan en rij rondjes in een tank net zolang je ze allemaal verpletterd hebt.
Omdat de meeste mensen geen tank kunnen besturen denk ik. :P

Op wat voor brandstof rijdt een tank eigenlijk?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_132972320
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:11 schreef trigt013 het volgende:
Waarom trek je niet gewoon een harnas aan en rij rondjes in een tank net zolang je ze allemaal verpletterd hebt.
Inderdaad, nog steeds in normale kleding van 1mm dun stof rondlopen terwijl je al maanden weet dat er walkers zijn die je zo kunnen doorscheuren :') :')
  woensdag 6 november 2013 @ 19:01:44 #84
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132972534
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:53 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik werd wel een keer verrast door een zombie die tegen een raam aantikte, terwijl dat vrij voorspelbaar was eigenlijk. Maar gelukkig deden de andere kijkers ook even "Oeh!".
Ja had ik ook :P
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:54 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Omdat de meeste mensen geen tank kunnen besturen denk ik. :P

Op wat voor brandstof rijdt een tank eigenlijk?
Diesel volgens mij.
pi_132973201
Deze serie gaat best wel snel achteruit. Ik hoop dat de spinoff beter wordt.

Deze Rick lijkt totaal niet op de Rick uit de comics. Rick die Carol gewoon zomaar uit de groep zet, want hij wilt haar niet in de buurt van zijn kinderen hebben. Zo Zo Poeh Hee zou Tommy zeggen.

Wanneer zet Rick zichzelf uit de groep dan of is hij vergeten, dat die zomaar twee levende mensen doodschoot in een café, een bedreigende situatie jazeker, maar dat was het doden van die zieken ook die verbrand werden. Hij laat een jongen tot pulp slaan door Daryl in seizoen 2 om hem te verhoren. Om nog maar te zwijgen over Carl. Een walker bevrijden die Dale dood en vervolgens ook gewoon een jongen uit woordburry doodknalt terwijl die zich had overgegeven. Dan mag Carl ook de groep uit.

Deze serie is soms zo slecht geschreven.
Ik klap die noobs hard!
  woensdag 6 november 2013 @ 19:19:22 #86
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132973351
Spin off ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_132973407
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:19 schreef Scorpie het volgende:
Spin off ?
Ja er komt een spin off van een andere groep op een andere locatie wat los staat van deze serie die van los zand aan elkaar hangt.
Ik klap die noobs hard!
  woensdag 6 november 2013 @ 19:32:48 #88
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_132973949
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:16 schreef TheJoker1337 het volgende:
Deze serie gaat best wel snel achteruit. Ik hoop dat de spinoff beter wordt.

Deze Rick lijkt totaal niet op de Rick uit de comics. Rick die Carol gewoon zomaar uit de groep zet, want hij wilt haar niet in de buurt van zijn kinderen hebben. Zo Zo Poeh Hee zou Tommy zeggen.

Wanneer zet Rick zichzelf uit de groep dan of is hij vergeten, dat die zomaar twee levende mensen doodschoot in een café, een bedreigende situatie jazeker, maar dat was het doden van die zieken ook die verbrand werden. Hij laat een jongen tot pulp slaan door Daryl in seizoen 2 om hem te verhoren. Om nog maar te zwijgen over Carl. Een walker bevrijden die Dale dood en vervolgens ook gewoon een jongen uit woordburry doodknalt terwijl die zich had overgegeven. Dan mag Carl ook de groep uit.

Deze serie is soms zo slecht geschreven.
Ik vind dit seizoen juist een stuk beter dan de vorige seizoenen. Ik vind dat ze een interessant probleem gebruiken, de uitbraak van een ziekte. Dat zie je (op het zombievirus na) niet vaak in zombiefictie. Voorheen hebben we eigenlijk alleen maar onoriginele elementen gezien.

Maar willen dat het op de strip lijkt is kansloos. Zet dat gewoon uit je hoofd. Het is losjes gebaseerd op de strip, maar een compleet ander verhaal. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je nog de neiging hebt om deze twee verhalen met elkaar te vergelijken. Al was het maar omdat de mensen die in de serie sterven, in de comic blijven leven en vice versa. Ik kan eigenlijk alleen Game of Thrones bedenken als voorbeeld van een boekenreeks die redelijk hetzelfde is gebleven in de vertaling naar een TV-serie. Bij alle andere boek-TV conversies is eigenlijk alleen het begin hetzelfde.

Maar goed, ik vind je vergelijking tussen de verbrande lijken en die lui in het café ook heel vreemd. Je vergelijkt zieken met vijanden. Dus wellicht zal ik je qua vergelijkingen sowieso niet kunnen volgen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 6 november 2013 @ 19:33:39 #89
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132973984
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:20 schreef TheJoker1337 het volgende:

[..]

Ja er komt een spin off van een andere groep op een andere locatie wat los staat van deze serie die van los zand aan elkaar hangt.
Nice. Hoe gaat die heten?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 6 november 2013 @ 19:44:04 #90
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_132974526
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:32 schreef Ugjerke het volgende:
Maar willen dat het op de strip lijkt is kansloos. Zet dat gewoon uit je hoofd. Het is losjes gebaseerd op de strip, maar een compleet ander verhaal. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je nog de neiging hebt om deze twee verhalen met elkaar te vergelijken.
Ik krijg wel de indruk dat die Kirkman zijn goede ideeën bewaart voor zijn eigen kindje (de comic dus) en gerecycleerde net-niet hersenspinsels dan maar uitprobeert in de TV-serie.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_132974656
Er komt straks een aflevering die zowat hetzelfde als de comic is.
pi_132974683
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nice. Hoe gaat die heten?
The Govenator
pi_132974803
Ik weet 1 ding zeker, als ze nauwlettend de strip hadden gevolgd, zoals bijvoorbeeld Game of Thrones doet, dan had het een betere show geweest als dat het nu is.
Ik klap die noobs hard!
  woensdag 6 november 2013 @ 20:39:15 #94
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132977173
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:53 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik werd wel een keer verrast door een zombie die tegen een raam aantikte, terwijl dat vrij voorspelbaar was eigenlijk. Maar gelukkig deden de andere kijkers ook even "Oeh!".
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 6 november 2013 @ 20:47:27 #95
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_132977613
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:44 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik krijg wel de indruk dat die Kirkman zijn goede ideeën bewaart voor zijn eigen kindje (de comic dus) en gerecycleerde net-niet hersenspinsels dan maar uitprobeert in de TV-serie.
Ik zou misschien hetzelfde doen. Alhoewel ik ook soms mijn twijfels heb over de strip, maar goed, bij de strip loop ik ietsjes achter. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 6 november 2013 @ 20:48:01 #96
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_132977640
quote:
6s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:39 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
^O^

Helemaal goed.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 6 november 2013 @ 20:51:25 #97
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_132977784
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:49 schreef TheJoker1337 het volgende:
Ik weet 1 ding zeker, als ze nauwlettend de strip hadden gevolgd, zoals bijvoorbeeld Game of Thrones doet, dan had het een betere show geweest als dat het nu is.
Mja, misschien wel. Maar dan had de strip me niet meer vermaakt. Nu heb ik twee zombieverhalen om te volgen, anders zou ik er maar een hebben. Het voordeel van Game of Thrones is dat het de boeken heel goed volgt, maar tegelijkertijd een samenvatting is. De boeken blijven nog de moeite waard, omdat daar veel meer detail in zit. :)
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 6 november 2013 @ 20:58:14 #98
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_132978155
Buh, hoop dat Carol nog terugkomt.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_132983521
Iemand die die comics leest?
Ik vind dat het nu echt wel een hoogtepunt bereikt heeft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 6 november 2013 @ 22:50:40 #100
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132985058
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:16 schreef TheJoker1337 het volgende:
Deze serie gaat best wel snel achteruit. Ik hoop dat de spinoff beter wordt.

Deze Rick lijkt totaal niet op de Rick uit de comics. Rick die Carol gewoon zomaar uit de groep zet, want hij wilt haar niet in de buurt van zijn kinderen hebben. Zo Zo Poeh Hee zou Tommy zeggen.

Wanneer zet Rick zichzelf uit de groep dan of is hij vergeten, dat die zomaar twee levende mensen doodschoot in een café, een bedreigende situatie jazeker, maar dat was het doden van die zieken ook die verbrand werden. Hij laat een jongen tot pulp slaan door Daryl in seizoen 2 om hem te verhoren. Om nog maar te zwijgen over Carl. Een walker bevrijden die Dale dood en vervolgens ook gewoon een jongen uit woordburry doodknalt terwijl die zich had overgegeven. Dan mag Carl ook de groep uit.

Deze serie is soms zo slecht geschreven.
Het is juist realistisch door wat jij beschrijft. Als jij de leider was (Rick) zou je ook selectief zijn en niet jezelf of je zoon wegsturen maar wel anderen als dat even niet in jouw straatje past :P
pi_132985284
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:16 schreef TheJoker1337 het volgende:
Deze serie gaat best wel snel achteruit. Ik hoop dat de spinoff beter wordt.

...

Deze serie is soms zo slecht geschreven.
Want in het echt zijn mensen wel altijd consequent en rationeel?

Ze zijn soms wat "makkelijk" in de details, maar goed daar is het een serie voor. In debasic lines is het gewoon goed.
.
pi_132985538
jammer dat die big attack die je op het eind van eps 3 zag helemaal niet is geweest :(
  woensdag 6 november 2013 @ 23:13:13 #103
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132986209
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:00 schreef fespo het volgende:
jammer dat die big attack die je op het eind van eps 3 zag helemaal niet is geweest :(
Die groep is nog ver weg van de gevangenis ;)
  Moderator woensdag 6 november 2013 @ 23:20:29 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132986542
seizoen duurt ook nog ff

ik vind het een beetje gezeur allemaal, ik ben best tevreden tot nu toe eigenlijk, best veel actie en echt goede ranzige scenes .. lekker belangrijk dat ze nog steeds in die gevangenis wonen

zou ik ook doen, het zou pas onlogisch zijn als ze met zijn allen in de auto zouden stappen en de grote boze onbekende wereld in zouden rijden omdat daar meer te doen is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_132999961
_O-

pi_133000541
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:37 schreef turance het volgende:
_O-

[ afbeelding ]
_O-

Schitterend. Al zitten er een paar tussen waarvan ik denk "Aaah.. dat is nog wel uit te leggen". :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_133001159
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:53 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

_O-

Schitterend. Al zitten er een paar tussen waarvan ik denk "Aaah.. dat is nog wel uit te leggen". :P
Zoals het feit dat de 2010 Hyundai Tucson en het 2013-model er hetzelfde uitzien. :P
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
  vrijdag 8 november 2013 @ 11:26:51 #108
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_133037418
Volgens mij is het alleen geen Hyundai Tucson maar een IX35. M'n vader heeft die al 3 jaar, dus dat 2010/2013 argument betwijfel ik een beetje. Voor de rest stuk voor stuk briljant!
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_133040049
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:26 schreef JaimyLee het volgende:
Volgens mij is het alleen geen Hyundai Tucson maar een IX35. M'n vader heeft die al 3 jaar, dus dat 2010/2013 argument betwijfel ik een beetje. Voor de rest stuk voor stuk briljant!
“The Hyundai Tucson (Korean: 현대 투싼), now known as the ix35 in Europe”

;)
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
  vrijdag 8 november 2013 @ 13:18:59 #110
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_133040928
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:52 schreef Neraice het volgende:

[..]

“The Hyundai Tucson (Korean: 현대 투싼), now known as the ix35 in Europe”

;)
_O-
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_133041948
Voor de mensen hier die het spel The Walking Dead hebben gespeeld is er nu ook een nieuwe point-and-click van telltale: Wolf Among Us. Minstens zo leuk. Heeft niks met de serie te maken natuurlijk, maar ach.

[ Bericht 8% gewijzigd door -Strawberry- op 08-11-2013 14:00:17 ]
pi_133065815
Nou ik vind die keuze nog steeds best realistisch, om carol eruit te zetten. Het is niet alleen om zijn eigen kinderen te beschermen, ook om haar te beschermen. En het argument dat zij nu meteen dood is geloof ik ook niet, je kan in je eentje best lang overleven. 's nachts moet je gewoon in een opgesloten kamer gaan slapen met het liefst een raam waar vanuit je op het dak kan oid.

En er zijn genoeg andere groepen waar ze bij zou kunnen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_133080938
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Voor de mensen hier die het spel The Walking Dead hebben gespeeld is er nu ook een nieuwe point-and-click van telltale: Wolf Among Us. Minstens zo leuk. Heeft niks met de serie te maken natuurlijk, maar ach.
Eerst episode gekocht op de dag dat 'ie uitkwam, maar nog steeds niet gespeeld, want GTA5. Zal dit weekend eens spelen.

Promo voor TWD season 2 was kort, maar kan nu al niet wachten!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_133113422
Morgen weer, shit is aan in episode 5. Ik voel het. _O_
pi_133130541
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133138209
Shit was inderdaad aan. De gevangenis is in ieder geval niet meer veilig. En veel Hershel, stiekem toch best een held.

Zijn er naast Lizzie en andere kinderen trouwens nog Woodbury overlevenden? Lijkt nu toch wel behoorlijk uitgedund.

Over Lizzie gesproken, ik moest lachen om hoe ze die walker aan het lokken was. :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_133140176
Deze aflevering vond ik een van de betere tot nu toe: 6.8/10
pi_133141365
Mooie, spannende aflevering ^O^
pi_133141931
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 22:18 schreef pussycatdoll het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je een spoiler plaatst, vertel dan op z'n minst buiten de spoiler wat de context is.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_133142064
He's back
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 11 november 2013 @ 11:38:32 #121
194233 Friday12
Originele kloon
pi_133142656
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:15 schreef Discombobulate het volgende:
He's back
Godver dat wilde ik ook zeggen -O-

Wel een goede ep kan niet wachten tot we weten wat er met Carol gebeurd is :P

SPOILER: Carol eps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133143072
Het dagelijkse 9gag plaatje:

pi_133143845
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:54 schreef turance het volgende:
Het dagelijkse 9gag plaatje:

[ afbeelding ]
Logisch. Dat gaat om zijn eigen zoon.
pi_133144032
Ik denk dat we bij de mid-season finale wel uit de prison zijn. _O_

Ben wel benieuwd naar de Governor.
Zal hij die ziekte en al die walkers naar de prison gebracht hebben?

Ben best wel tevreden tot nu toe over dit seizoen. :D
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 11 november 2013 @ 12:30:16 #125
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_133144046
Wanneer is de mid-season finale, welke episode is dat en wanneer begint de tweede helft?
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_133144055
The Governor :')

Verder wel geweldige ep _O_
  Moderator maandag 11 november 2013 @ 12:35:03 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133144146
damn _O_

meer heb ik er niet over te zeggen :P
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133144367
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 12:30 schreef JaimyLee het volgende:
Wanneer is de mid-season finale, welke episode is dat en wanneer begint de tweede helft?
Mid-season finale is aflevering 8, dus nog 3 te gaan.
De volgende 8 afleveringen zullen dan wel, net zoals vorig jaar, in februari uitkomen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_133144764
Promo volgende ep:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_133145265
Rick en Carl waren weer lekker aan het aimbotten. Headshot na headshot :') :')
Get it and Bet it
  maandag 11 november 2013 @ 13:30:58 #131
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_133145408
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 04:18 schreef OMG het volgende:
Zijn er naast Lizzie en andere kinderen trouwens nog Woodbury overlevenden? Lijkt nu toch wel behoorlijk uitgedund.
Die Woodbury figuren waren gewoon de redshirts van dit seizoen, beetje voorspelbaar.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_133146536
Ben eerlijk gezegd wel een beetje klaar met de serie...
De hele tijd dat gehannes in die gevangenis. ;(
Ook het afsluiten van elke episode met iets spannends terwijl er in de aflevering zelf niks is gebeurd komt ook m'n neus uit.

Vond het veel vetter toen ze nog geen vaste basis hadden en constant van plek naar plek moesten reizen.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_133146586
Goede aflevering, behalve dan de laatste scene. The Governor :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133147209
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:25 schreef SteveBudin het volgende:
Rick en Carl waren weer lekker aan het aimbotten. Headshot na headshot :') :')
Maar lijkt me ook niet zo moeilijk als ze zo langzaam op je afgestrompelt komen. Wat ik apart vond is dat die zombies vlak na het doorbreken van het hek bijna op ze afgerend lijken komen, maar eenmaal boven ze bijna "moe" lijken en weer op standaard zombie snelheid gaan.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 11 november 2013 @ 14:34:52 #135
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_133147283
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 14:31 schreef OMG het volgende:

[..]

Maar lijkt me ook niet zo moeilijk als ze zo langzaam op je afgestrompelt komen. Wat ik apart vond is dat die zombies vlak na het doorbreken van het hek bijna op ze afgerend lijken komen, maar eenmaal boven ze bijna "moe" lijken en weer op standaard zombie snelheid gaan.
Ik vond het ook raar dat toen het hek doorbrak, ze niet op Rick en Carl afgingen, maar meteen richting de deur naar de rest van de gevangenis gingen. Is het niet zo dat zombies dom zijn en gewoon naar het dichtstbijzijnde vlees horen te gaan?
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_133147627
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 14:31 schreef OMG het volgende:

[..]

Maar lijkt me ook niet zo moeilijk als ze zo langzaam op je afgestrompelt komen. Wat ik apart vond is dat die zombies vlak na het doorbreken van het hek bijna op ze afgerend lijken komen, maar eenmaal boven ze bijna "moe" lijken en weer op standaard zombie snelheid gaan.
Daar zit sowieso behoorlijk wat variatie in. Soms gaan ze tergend langzaam en soms lijken het wel herrezen Usain Bolts. (Ja, ik overdrijf :') )
pi_133148199
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:54 schreef turance het volgende:
Het dagelijkse 9gag plaatje:

[ afbeelding ]
Alsof Rick dat okay vond. :')

En die jongen hoorde niet bij hun groep, dus dat maakt het ook anders.
pi_133149643
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:07 schreef Wootism het volgende:
Ben eerlijk gezegd wel een beetje klaar met de serie...
De hele tijd dat gehannes in die gevangenis. ;(
Ook het afsluiten van elke episode met iets spannends terwijl er in de aflevering zelf niks is gebeurd komt ook m'n neus uit.

Vond het veel vetter toen ze nog geen vaste basis hadden en constant van plek naar plek moesten reizen.
Zal budgetmatig wel lastig zijn om vaak van apocalyptische locatie te wisselen. Net als dat ze afleveringen lang op die kutboerderij zaten. Hopelijk zien we nog wel andere plek dit seizoen, afgezien van hetzelfde verlaten dorpje.

Weer lekker voorspelbaar ook dat Glenn en Sasha die enige zijn die er niet aan gingen door die ziekte (en de zombiegevolgen).
Amen.
pi_133150375
Wat een supervette aflevering weer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 11 november 2013 @ 16:14:13 #140
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_133150823
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:46 schreef Robar het volgende:

[..]

Daar zit sowieso behoorlijk wat variatie in. Soms gaan ze tergend langzaam en soms lijken het wel herrezen Usain Bolts. (Ja, ik overdrijf :') )
Soms denk ik dat de verschillende schrijvers allemaal een andere zombie-logica toepassen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_133151691
Mooie episode weer. Alleen jammer van de Governer. Verwacht dat Hershel binnenkort wel doodgaat, hij kwam zo vaak in beeld.
  maandag 11 november 2013 @ 16:58:00 #142
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_133152512
quote:
11s.gif Op maandag 11 november 2013 16:35 schreef maurisioo het volgende:
Verwacht dat Hershel binnenkort wel doodgaat, hij kwam zo vaak in beeld.
Zou wel jammer zijn, want dat is de enige die Rick nog iets in de weg durft te leggen. Glenn, Maggie en co zijn makke schapen die hem gewoon alles laten doen. Carol heeft hij al opgeruimd, Shane heeft hij ook opgelost en Dale was zo sympathiek om dood te gaan.

De enige die dan nog tegen Rick durft in te gaan is waarschijnlijk Carl. Ga ik die toch nog leuk vinden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_133155280
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:54 schreef turance het volgende:
Het dagelijkse 9gag plaatje:

[ afbeelding ]
Hij kan moeilijk zijn zoon met een auto wegsturen. Dat joch heeft nog niet eens zijn rijbewijs.
pi_133155361
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 16:58 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Zou wel jammer zijn, want dat is de enige die Rick nog iets in de weg durft te leggen. Glenn, Maggie en co zijn makke schapen die hem gewoon alles laten doen. Carol heeft hij al opgeruimd, Shane heeft hij ook opgelost en Dale was zo sympathiek om dood te gaan.

De enige die dan nog tegen Rick durft in te gaan is waarschijnlijk Carl. Ga ik die toch nog leuk vinden.
Daryl en Tyrese kunnen ook nog wel tegen hem ingaan.
pi_133155751
quote:
10s.gif Op maandag 11 november 2013 18:21 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Hij kan moeilijk zijn zoon met een auto wegsturen. Dat joch heeft nog niet eens zijn rijbewijs.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 11 november 2013 @ 18:46:11 #146
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_133156193
quote:
10s.gif Op maandag 11 november 2013 18:21 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Hij kan moeilijk zijn zoon met een auto wegsturen. Dat joch heeft nog niet eens zijn rijbewijs.
Ja, het zou pijnlijk zijn indien je tijdens zo'n zombieplaag ook nog eens een boete krijgt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 11 november 2013 @ 18:49:11 #147
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_133156303
Dit seizoen bevalt me beter dan drie.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_133159113
Governor die weer terug is :')
pi_133161069
Nou vond aflevering 5 de beste van seizoen 4.. op een gegeven moment was het echt spannend aan 't worden, de zombie uitbraak bij rick en hershel die in de problemen zat.. benieuwd hoe het met de governor gaat aflopen
  maandag 11 november 2013 @ 20:53:14 #150
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_133162438
Tering, toffe aflevering zeg _O_ Vooral het gedeelte waar en Rick/Carl in de problemen komen en Hershel in de shit zit :Y Was er redelijk van overtuigd dat ze weer een main character op zouden offeren in de vorm van Glenn. Ben benieuwd hoe het nu met de Governor gaat, als ze deze lijn doortrekken wordt dat in ieder geval tof.

Volgens mij zijn er nu van Woodbury nog: Lizzie en dat jochie waar Hershel haar mee in de cel zette. En ik neem aan dat het jongere zusje ergens bij Beth/Judith en Carl zit.

Edit: Oh, en bonuspunten voor _O_ Ben Howard _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_133163221
Die oude mensen zijn nog onbekend volgens mij, die zitten opgesloten in hun cel.
  Spellchecker maandag 11 november 2013 @ 21:07:17 #152
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_133163241
Goeie aflevering ^O^
Tevens -purist.
pi_133163371
Niemand een gifje van de glimlach van de Governer?
  maandag 11 november 2013 @ 21:39:44 #154
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_133165091
Benieuwd naar volgende week.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 11 november 2013 @ 21:43:40 #155
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_133165266
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:29 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat we bij de mid-season finale wel uit de prison zijn. _O_

Ben wel benieuwd naar de Governor.
Zal hij die ziekte en al die walkers naar de prison gebracht hebben?

Ben best wel tevreden tot nu toe over dit seizoen. :D
Ze kunnen me een hoop wijsmaken, maar no way dat The Governor een dodelijk griepvirus kan fabriceren en vervoeren :') Die walkers geloof ik nog wel in.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  † In Memoriam † maandag 11 november 2013 @ 21:45:54 #156
88815 The_Emotion
98.3
pi_133165386
Goeie aflevering, de spanning zat er goed in, iets wat ik miste in de afgelopen afleveringen, hopelijk houden ze dat aan.
Ik had wel even een " :') " momentje toen Rick en Carl even een horde zombies neermaaien.

The Governor is back and he's pissed off
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_133165716
Wat een ontzettende slechte manier om de Governour te introduceren zeg. Afleveringen afgelopen, ohja, PS, wees nu bang. Ofzo..
  maandag 11 november 2013 @ 21:54:47 #158
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_133165861
Jezus, ik heb me nog nooit tijdens TWD zo onbehaaglijk gevoeld als na deze Ep, heerlijk _O_ .

Rentree van de Gov was wel inderdaad zwakjes, en wat ik vrij raar vond is dat Maggie bloed-kotsende Glenn gewoon zoent, zijn ze niet bang voor besmetting oid? }:|
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_133166597
Man, goeie aflevering dit! Top!
pi_133167253
Spanning was inderdaad intens gewoon, wat echt het ultieme zou zijn geweest was op dat moment dat Rick en Carl die horde aan gort aan het schieten waren er opeens een granaat die courtyard op vloog en ontplofte om zo The Governor met een compleet nieuwe crew, lock and loaded, te introduceren :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_133167523
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Tering, toffe aflevering zeg _O_ Vooral het gedeelte waar en Rick/Carl in de problemen komen en Hershel in de shit zit :Y Was er redelijk van overtuigd dat ze weer een main character op zouden offeren in de vorm van Glenn. Ben benieuwd hoe het nu met de Governor gaat, als ze deze lijn doortrekken wordt dat in ieder geval tof.

Volgens mij zijn er nu van Woodbury nog: Lizzie en dat jochie waar Hershel haar mee in de cel zette. En ik neem aan dat het jongere zusje ergens bij Beth/Judith en Carl zit.

Edit: Oh, en bonuspunten voor _O_ Ben Howard _O_
Dat ja
Feyenoord Rotterdam
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 11 november 2013 @ 22:29:58 #162
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_133167826
Nee he komt de Govenor weer terug :(
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_133168459
Ja, dit was wel een goede episode! ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Edit: Oh, en bonuspunten voor _O_ Ben Howard _O_
Wie?
  maandag 11 november 2013 @ 22:42:47 #164
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_133168495
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:54 schreef houdjemond het volgende:
Jezus, ik heb me nog nooit tijdens TWD zo onbehaaglijk gevoeld als na deze Ep, heerlijk _O_ .

Rentree van de Gov was wel inderdaad zwakjes, en wat ik vrij raar vond is dat Maggie bloed-kotsende Glenn gewoon zoent, zijn ze niet bang voor besmetting oid? }:|
Tja, ik denk dat het op zo'n moment niet meer uitmaakt voor Maggie. Die is waarschijnlijk euforisch dat ze Glenn nog kan zien en dat hij er nog is.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 11 november 2013 @ 22:43:45 #165
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_133168545
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 22:42 schreef turance het volgende:
Ja, dit was wel een goede episode! ^O^

[..]

Wie?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_133168596
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_133168636
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:54 schreef houdjemond het volgende:
Jezus, ik heb me nog nooit tijdens TWD zo onbehaaglijk gevoeld als na deze Ep, heerlijk _O_ .

Rentree van de Gov was wel inderdaad zwakjes, en wat ik vrij raar vond is dat Maggie bloed-kotsende Glenn gewoon zoent, zijn ze niet bang voor besmetting oid? }:|
liefde kent geen grenzen :p
  maandag 11 november 2013 @ 22:57:24 #168
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_133169181
Goede ep, jammer van guv.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 11 november 2013 @ 23:00:04 #169
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_133169319
Wanneer gaat Hershel nou eens dood dan. -O- Zo irritant is die gozer. Zelfs als al die paupers uit hun cellen komen nog moeilijk gaan doen in plaats van een grote pipa te pakken. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_133169379
quote:
_O-
Aids.
  maandag 11 november 2013 @ 23:04:25 #171
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_133169540
quote:
:D
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  maandag 11 november 2013 @ 23:17:33 #172
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_133170170
quote:
_O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator maandag 11 november 2013 @ 23:33:09 #173
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133170811
nee man Hershel was echt sterk deze aflevering _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 11 november 2013 @ 23:44:37 #174
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133171350
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:25 schreef SteveBudin het volgende:
Rick en Carl waren weer lekker aan het aimbotten. Headshot na headshot :') :')
Je zag ook veel kogels in de borst gaan.
  maandag 11 november 2013 @ 23:48:09 #175
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_133171508
Glenn was BIJNA dood. Maar helaas. ;(
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_133171607
Heb ik gemist wat dat medicijn oid precies is wat Hershel gebruikte? Of is dat nog niet uitgelegd?

Verder jammer dat die gouvernor kennelijk weer terugkomt. Zo'n irritante gast :Z
  maandag 11 november 2013 @ 23:54:19 #177
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133171794
Ik vond het een echt goede aflevering. Veel spanning en dacht écht dat een van de main characters dood zou gaan. Op dat moment dat Hershel aan het knuffelen was met die zombie op dat net dacht ik even dat Maggie zou moeten kiezen tussen Glen en Hershel (en dat één van hen dood zou gaan).

Hershel is een toffe gast. Beetje pussy nog wat betreft die zombies djoeken maar voor de rest een echte baas. Glen hoop ik ook wel dat hij het overleeft.

Ik weet het, ik zeg het na elke aflevering. Maar ik denk dat ze redelijk snel verkassen naar een andere locatie. Misschien met de mid-season finale als die binnen 2 afleveringen ofzo is. Alles wijst erop. De groep is kleiner, hek zwaar kapot, govenour terug. Ik denk dat ze binnenkort on the road gaan en weer nieuwe mensen ontmoeten.

Daryl gaat nog fittie maken met Rick maar denk wel dat Carol terug komt (levend :P ). Dat ze een nieuwe groep ontmoeten en dat zij daar dan in zit oid.

Goede aflevering, veel spanning!
  maandag 11 november 2013 @ 23:58:49 #178
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133171980
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 23:50 schreef Palomar het volgende:
Heb ik gemist wat dat medicijn oid precies is wat Hershel gebruikte? Of is dat nog niet uitgelegd?

Verder jammer dat die gouvernor kennelijk weer terugkomt. Zo'n irritante gast :Z
Volgens mij antibiotica (zeiden ze vorige aflevering zoiets).
pi_133172117
quote:
10s.gif Op maandag 11 november 2013 23:58 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Volgens mij antibiotica (zeiden ze vorige aflevering zoiets).
Dat zijn de medicijnen, inderdaad, waar de groep Daryll de afgelopen 3 afleveringen mee bezig is geweest om te krijgen
  dinsdag 12 november 2013 @ 00:03:20 #180
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_133172193
quote:
10s.gif Op maandag 11 november 2013 23:58 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Volgens mij antibiotica (zeiden ze vorige aflevering zoiets).
Knappe jongen die met antibiotica een virus infectie geneest. Maar dat is bijzaak ;)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 12 november 2013 @ 00:03:35 #181
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133172201
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 november 2013 00:01 schreef Sautor het volgende:

[..]

Dat zijn de medicijnen, inderdaad, waar de groep Daryll de afgelopen 3 afleveringen mee bezig is geweest om te krijgen
Onee toch niet. Want toen ze daar mee bezig waren, waren Daryl & co nog niet terug.
  dinsdag 12 november 2013 @ 00:04:26 #182
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133172242
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 00:03 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Knappe jongen die met antibiotica een virus infectie geneest. Maar dat is bijzaak ;)
Niemand is genezen hé :P Alleen uitstel van dood.
Maar het was iig niet van Daryl (zie vorige post).
pi_133172302
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 00:03 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Onee toch niet. Want toen ze daar mee bezig waren, waren Daryl & co nog niet terug.
Voor de rest kwamen er geen medicijnen in voor? Behalve misschien een infuus om vochtpeil op orde te houden :? Of heb ik iets compleet gemist?
  dinsdag 12 november 2013 @ 00:06:18 #184
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_133172336
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 00:04 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Niemand is genezen hé :P Alleen uitstel van dood.
Maar het was iig niet van Daryl (zie vorige post).
Tuurlijk was Daryl al terug, die medicijnen zijn aan Glenn en Sasha gegeven in de nacht. Daryl kwam terug in de nacht, volgende ochtend zegt Hershel dat Glenn door de nacht heen is gekomen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 12 november 2013 @ 00:06:22 #185
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133172340
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 00:05 schreef Sautor het volgende:

[..]

Voor de rest kwamen er geen medicijnen in voor? Behalve misschien een infuus om vochtpeil op orde te houden :? Of heb ik iets compleet gemist?
Ik weet ook niet wat het dan precies was.
  dinsdag 12 november 2013 @ 00:07:41 #186
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133172383
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 00:06 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Tuurlijk was Daryl al terug, die medicijnen zijn aan Glenn en Sasha gegeven in de nacht. Daryl kwam terug in de nacht, volgende ochtend zegt Hershel dat Glenn door de nacht heen is gekomen.
Maar ze waren toch al met de 'medicijnen' bezig voordat de pleuris uitbrak? En toen dat gebeurde was Daryl nog niet terug :P Of heb ik nu niet goed op zitten letten.
  dinsdag 12 november 2013 @ 00:08:13 #187
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_133172406
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 00:07 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Maar ze waren toch al met de 'medicijnen' bezig voordat de pleuris uitbrak? En toen dat gebeurde was Daryl nog niet terug :P Of heb ik nu niet goed op zitten letten.
Dat waren die plantjes die hij met Carl ging plukken. Homeopathie. (Koorts omlaag brengen vooral)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_133172440
Ja, de thee inderdaad. Plus wat infuusjes met een of ander geimproviseerd middel om koorts te drukken.
  dinsdag 12 november 2013 @ 00:09:08 #189
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133172451
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 00:08 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Dat waren die plantjes die hij met Carl ging plukken. Homeopathie.
Ow oké. Ik dacht dat er in die cel van de 'oude dokter' al zo'n medische zakken lagen met spul in.
  dinsdag 12 november 2013 @ 00:09:26 #190
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133172464
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 november 2013 00:08 schreef Sautor het volgende:
Ja, de thee inderdaad. Plus wat infuusjes met een of ander geimproviseerd middel om koorts te drukken.
Oké, ik dacht al. Dat kan nooit van Daryl zijn :P
  dinsdag 12 november 2013 @ 00:10:06 #191
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_133172496
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 00:09 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Ow oké. Ik dacht dat er in die cel van de 'oude dokter' al zo'n medische zakken lagen met spul in.
Als je een shotgun als medisch gereedschap ziet wel :+

Die infuusjes waren volgens mij vooral om vochtbalans op peil te houden, aangezien iedereen peentjes aan het zweten was.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 12 november 2013 @ 00:10:46 #192
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133172520
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 00:10 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Als je een shotgun als medisch gereedschap ziet wel :+

Die infuusjes waren volgens mij vooral om vochtbalans op peil te houden, aangezien iedereen peentjes aan het zweten was.
Nu is het virus in ieder geval voor het grootste deel 'opgelost' :)
  dinsdag 12 november 2013 @ 00:11:18 #193
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_133172551
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 00:10 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Nu is het virus in ieder geval voor het grootste deel 'opgelost' :)
En het overbevolkingsprobleem ook :D Governor kom er maar in.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_133173308
Ik vond dit juist een kut-aflevering. Wat een drama allemaal weer zeg.

De wereld is naar de klote en mensen om je heen gaan dood. Get over it :{w
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_133173934
Ja toffe aflevering. Ik vind dit seizoen lekker lopen. :)
pi_133174365
Hershel, tough son o' bitch.
I´m back.
pi_133174382
Domme mensen dood
Ellende achter de rug
Walkers breken door
Governor komt er in

Back to basics _O_
  dinsdag 12 november 2013 @ 06:52:16 #198
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_133174561
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:25 schreef SteveBudin het volgende:
Rick en Carl waren weer lekker aan het aimbotten. Headshot na headshot :') :')
Ow dus daarom moesten ze achteraf nog zombies de kop lek prikken.
pi_133174773
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 23:50 schreef Palomar het volgende:
Heb ik gemist wat dat medicijn oid precies is wat Hershel gebruikte? Of is dat nog niet uitgelegd?

Verder jammer dat die gouvernor kennelijk weer terugkomt. Zo'n irritante gast :Z
Voordat ze de antibiotica hebben gebruikt hij Elderberry thea. Da's geen homeopathie (want niet oneindig ver verdund) maar kruidengeneeskunde, waar een aantal werkingen wel van bewezen is (zoek maar eens medische artikelen over Arnica en bloedtoevoer op ;) ) Maargoed, dat is een discussie die in dit topic niet gevoerd hoeft te worden.
pi_133174958
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 06:52 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ow dus daarom moesten ze achteraf nog zombies de kop lek prikken.
Ach, ze gaan pas dood als je ze in hun hoofd raakt maar blijkbaar is een kogel in de borst genoeg om ze naar de grond te brengen en vervolgens blijven ze daar lekker liggen totdat je ze komt prikken :').
Een beetje zombie loopt gewoon door na een schot in de borst of hij staat vrij snel weer op na zo'n schot in de borst.
Get it and Bet it
pi_133175021
Vond t vooral weer vreemd, de ene horde hebben ze afgemaakt, ok mooi we prikken ze nog even lek...

Maar, hek is plat, zouden er nog meer aankomen?

Nahhh, geen zin om te gaan kijken hoor!
pi_133175030
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 08:12 schreef SteveBudin het volgende:

Een beetje zombie loopt gewoon door na een schot in de borst of hij staat vrij snel weer op na zo'n schot in de borst.
Ah, een ervaringsdeskundige.
pi_133175059
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 08:12 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Ach, ze gaan pas dood als je ze in hun hoofd raakt maar blijkbaar is een kogel in de borst genoeg om ze naar de grond te brengen en vervolgens blijven ze daar lekker liggen totdat je ze komt prikken :').
Een beetje zombie loopt gewoon door na een schot in de borst of hij staat vrij snel weer op na zo'n schot in de borst.
Misschien waren ze wel gestruikeld over degene voor hun die wel full headshot hadden gekregen.
  dinsdag 12 november 2013 @ 08:38:30 #204
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133175166
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:54 schreef houdjemond het volgende:
Jezus, ik heb me nog nooit tijdens TWD zo onbehaaglijk gevoeld als na deze Ep, heerlijk _O_ .

Rentree van de Gov was wel inderdaad zwakjes, en wat ik vrij raar vond is dat Maggie bloed-kotsende Glenn gewoon zoent, zijn ze niet bang voor besmetting oid? }:|
Ik denk dat als zij besmet zou kunnen raken, dat al wel gebeurd was. Hetzelfde geldt voor Hershel.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_133175198
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2013 08:25 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Misschien waren ze wel gestruikeld over degene voor hun die wel full headshot hadden gekregen.
En dan blijven ze maar gewoon liggen :?. Eigenlijk hoef je de zombie's in de wereld van TWD alleen maar een duw te geven en dan kunnen ze alleen nog maar op de grond liggen happen in het luchtledige :').
Get it and Bet it
  dinsdag 12 november 2013 @ 08:45:12 #206
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133175235
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 08:41 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

En dan blijven ze maar gewoon liggen :?. Eigenlijk hoef je de zombie's in de wereld van TWD alleen maar een duw te geven en dan kunnen ze alleen nog maar op de grond liggen happen in het luchtledige :').
Nee, maar het kan gebeuren. Een zombie denkt niet echt na bij wat ze doen. Dus hun handelingen zijn vrij random. Dan kan het gebeuren dat een zombie valt en meteen weer op weet te staan, het kan gebeuren dat een zombie valt en heel lang op de grond blijft aankloten. Ik weet dat deze serie je niet echt aanspoort om na te denken, maar als je je verstand helemaal op 0 zet is er ook geen kaas meer van te maken.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_133175348
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 08:41 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

En dan blijven ze maar gewoon liggen :?. Eigenlijk hoef je de zombie's in de wereld van TWD alleen maar een duw te geven en dan kunnen ze alleen nog maar op de grond liggen happen in het luchtledige :').
Je weet dat zombies niet echt bestaan he?
  dinsdag 12 november 2013 @ 08:58:35 #208
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133175417
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:43 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ze kunnen me een hoop wijsmaken, maar no way dat The Governor een dodelijk griepvirus kan fabriceren en vervoeren :') Die walkers geloof ik nog wel in.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_133175790
Super vette aflevering, echt spannend tot het einde. Ik dacht ook echt dat Glenn het loodje zou leggen :o

Ben benieuwd hoe Daryl reageert op Rick als hij weet dat Carol weggestuurd is.
Gewoon normaal doen ja.
pi_133175815
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2013 08:21 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ah, een ervaringsdeskundige.
^O^ Echt hè, wat een reacties toch altijd in dit topic :D :')
pi_133175971
Heerlijke aflevering weer.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_133176388
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:25 schreef Smeich het volgende:

[..]

^O^ Echt hè, wat een reacties toch altijd in dit topic :D :')
Leuk he :D Moet je voorstellen hoe saai het zou zijn als iedereen alleen maar positief zou zijn :P
pi_133176462
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 november 2013 08:53 schreef Luigi het volgende:

[..]

Je weet dat zombies niet echt bestaan he?
Slechte troll :').

Volgende keer beter lezen, ik heb het over de wereld van TWD ;)
Get it and Bet it
  dinsdag 12 november 2013 @ 10:29:50 #214
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133176876
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Super vette aflevering, echt spannend tot het einde. Ik dacht ook echt dat Glenn het loodje zou leggen :o

Ben benieuwd hoe Daryl reageert op Rick als hij weet dat Carol weggestuurd is.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 12 november 2013 @ 10:34:38 #215
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133176976
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 10:29 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-

Season 1 zeker in dat lab? :P
  dinsdag 12 november 2013 @ 10:48:20 #216
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133177249
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 10:34 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

_O-

Season 1 zeker in dat lab? :P
Dat moet haast wel. :)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_133177307
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 10:29 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D nice
Gewoon normaal doen ja.
pi_133181525
Nice episode!!

Ik hoop wel dat Michonne snel de Gouvernor in twee stukken hakt, zijn we daar ook weer vanaf!
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:49:14 #219
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_133182113
Carl heeft de terugslag goed onder controle voor een 14-jarige.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator dinsdag 12 november 2013 @ 13:55:36 #220
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133182322
het is geen shotgun ofzo ... een M4 kun je prima mee schieten op die leeftijd en om er op die afstand raak mee te schieten hoef je ook bepaald geen doorgewinterde sluipschutter te zijn ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133182346
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:30 schreef Crohnjurist het volgende:
Nice episode!!

Ik hoop wel dat Michonne snel de Gouvernor in twee stukken hakt, zijn we daar ook weer vanaf!
Dat zal helaas wel weer tot het einde van het seizoen gaan duren ben ik bang. ;(
pi_133182418
Waar was Beth Greene eigenlijk? Of was ze een bruine aan het draaien? :')

Doelloos karakter in de serie. Weg ermee.
pi_133182507
Die had vrij, net als Carol, ook maar weg ermee?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_133182682
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:00 schreef Spooky4u het volgende:
Die had vrij, net als Carol, ook maar weg ermee?
Carol was al weg.
pi_133182720
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:04 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Carol was al weg.
Philip Blake ook, maar die zie je nu ook weer.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  dinsdag 12 november 2013 @ 14:08:46 #226
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133182840
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:58 schreef Zipportal het volgende:
Waar was Beth Greene eigenlijk? Of was ze een bruine aan het draaien? :')

Doelloos karakter in de serie. Weg ermee.
Niet voordat ze uit de kleren gaat. :(
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_133182892
The Governor _O_
Had al de hele aflevering het gevoel dat we hem nu weer terug zouden gaan zien, en daar was ie. Kan nog wel wat leuks gaan toevoegen aan de serie nu.
pi_133182895
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:05 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Philip Blake ook, maar die zie je nu ook weer.
Troll o|O
pi_133182905
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:10 schreef Tranquilize het volgende:
The Governor _O_
Had al de hele aflevering het gevoel dat we hem nu weer terug zouden gaan zien, en daar was ie. Kan nog wel wat leuks gaan toevoegen aan de serie nu.
Hij was vorig seizoen ook zo geweldig inderdaad. ;(
pi_133182955
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:58 schreef Zipportal het volgende:
Waar was Beth Greene eigenlijk? Of was ze een bruine aan het draaien? :')

Doelloos karakter in de serie. Weg ermee.
Dan moet Little ass kicker ook weg anders moet Rick weer op dat jankkind gaan passen.
Little ass kicker als zombie _O_ _O-
  dinsdag 12 november 2013 @ 14:12:56 #231
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133182957
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:11 schreef tralalala het volgende:

[..]

Hij was vorig seizoen ook zo geweldig inderdaad. ;(
Ik hoop wel dat ze David Tennant ook weer kunnen strikken, hij was toch beter in combinatie met hem.

Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Moderator dinsdag 12 november 2013 @ 14:15:09 #232
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133183022
vond de governor vorig seizoen eigenlijk wel tof

die verhaallijn had want minder ver uitgemolken mogen worden maar met de acteur of het personage heb ik niet zoveel problemen mee tbh

lekker ziek, ik ga er vanuit dat hij met die muizen heeft lopen strooien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133183040
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:11 schreef tralalala het volgende:

[..]

Hij was vorig seizoen ook zo geweldig inderdaad. ;(
Ach ja, zou wel mooi zijn als we even wat anders dan de gevangenis te zien krijgen. The Governor zonder Woodbury lijkt me wel een leuk karakter hoor.
pi_133183105
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:12 schreef tralalala het volgende:

[..]

Dan moet Little ass kicker ook weg anders moet Rick weer op dat jankkind gaan passen.
Little ass kicker als zombie _O_ _O-
Die baby moeten ze gewoon dumpen in één van die wachttorens.
pi_133183208
Spanning in die ziekenafdeling was wel tof, je wist gewoon dat er doden zouden vallen en dat ze zombie zouden worden. En dan krijg je een tergend langzame Herschel die alles zo netjes wil doen, terwijl je eigenlijk al die cellen op slot wilt doen, of met een wapen in de aanslag wachten tot ze komen.

Herschel zal ook wel goed doof zijn, van het afvuren van die shotgun in dat kleine hokje.

Wat ik trouwens vreemd vond, toen Maggie en Rick die schoten hoorden, was het nog licht. Toen Maggie vertrokken was en Rick met Carl dat hek aan het stutten waren was het nacht geworden, terwijl Maggie nog probeerde in die ziekenafdeling te komen.

Goede aflevering en ik vind het spannender als er nog geen zombies zijn, maar dat je weet dat ze kunnen komen, zoals toen in dat dorpje van Rick en Carl, die spanning zat ook weer in deze aflevering.
.
pi_133183219
edit: spuit11
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_133183385
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:15 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Ach ja, zou wel mooi zijn als we even wat anders dan de gevangenis te zien krijgen. The Governor zonder Woodbury lijkt me wel een leuk karakter hoor.
Moet inderdaad wel eerlijk zeggen dat ik mij meer ergerde aan alles om The Governor heen.
Zijn loopjongens, de relatie met Andrea, die zombiegevechten op het pleintje, dat zombiekind van hem :'), etc,etc.
pi_133183447
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:12 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat ze David Tennant ook weer kunnen strikken, hij was toch beter in combinatie met hem.

[ afbeelding ]
Flikker op met je Doctor Who :|W
pi_133183452
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:22 schreef Fer het volgende:
Wat ik trouwens vreemd vond, toen Maggie en Rick die schoten hoorden, was het nog licht. Toen Maggie vertrokken was en Rick met Carl dat hek aan het stutten waren was het nacht geworden, terwijl Maggie nog probeerde in die ziekenafdeling te komen.
Ik heb even opgezocht hoelaat de zon ondergaat in Atlanta. De zon gaat onder om
17:33, weet niet hoe snel het donker wordt maar op sommige plaatsen op de wereld gaat dat enorm snel. Zou goed kunnen kloppen dus, haha.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 12 november 2013 @ 14:35:30 #240
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133183560
quote:
8s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:32 schreef Drankster het volgende:

[..]

Flikker op met je Doctor Who :|W
Iemand heeft hier vrienden of een vriendin die te vaak Doctor Who kijkt. _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:22 schreef Fer het volgende:
Spanning in die ziekenafdeling was wel tof, je wist gewoon dat er doden zouden vallen en dat ze zombie zouden worden. En dan krijg je een tergend langzame Herschel die alles zo netjes wil doen, terwijl je eigenlijk al die cellen op slot wilt doen, of met een wapen in de aanslag wachten tot ze komen.

Herschel zal ook wel goed doof zijn, van het afvuren van die shotgun in dat kleine hokje.

Wat ik trouwens vreemd vond, toen Maggie en Rick die schoten hoorden, was het nog licht. Toen Maggie vertrokken was en Rick met Carl dat hek aan het stutten waren was het nacht geworden, terwijl Maggie nog probeerde in die ziekenafdeling te komen.

Goede aflevering en ik vind het spannender als er nog geen zombies zijn, maar dat je weet dat ze kunnen komen, zoals toen in dat dorpje van Rick en Carl, die spanning zat ook weer in deze aflevering.
Het is mij al vaker opgevallen dat het soms heel snel donker werd.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_133185144
Het is snel donker en regent nooit. Toch groeien er veel dikke bomen en struiken. En hoe wordt ie Hyundai toch iedere keer weer schoon?
.
pi_133185162
Jullie zijn echt op zoek naar een soort ultra realisme. Dat zou echt een hele saaie serie opleveren.
pi_133185189
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:29 schreef Luigi het volgende:
Jullie zijn echt op zoek naar een soort ultra realisme. Dat zou echt een hele saaie serie opleveren.
Veel slechter dan dat het nu is kan het vast niet worden.
  † In Memoriam † dinsdag 12 november 2013 @ 15:31:00 #244
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_133185216
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:28 schreef Fer het volgende:
Het is snel donker en regent nooit. Toch groeien er veel dikke bomen en struiken. En hoe wordt ie Hyundai toch iedere keer weer schoon?
Die wassen ze met zombiebloed.
Carpe Libertatem
pi_133185223
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:29 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Veel slechter dan dat het nu is kan het vast niet worden.
Nee, veel slechter dan jij het nu VIND... Niet je eigen mening als feit presenteren ;). Ik vermaak me uiterst goed met deze serie namelijk.
pi_133185256
Realisme geeft aan serie als deze juist zijn kwaliteit en hapbaarheid voor de mainstream kijker. Anders kun je hem net zo op een hoop gooien als de goedkope horrorfilms met hun lachwekkend slechte verhaallijn en goedkoop acteerwerk.

Maar goed, ik liep ook wat te overdrijven hoor. Maar details als een scheerapparaat enzo storen wel.
.
  Moderator dinsdag 12 november 2013 @ 15:32:53 #247
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133185293
vind dit seizoen voorlopig nog het beste seizoen tot nu toe

ja de pilot was beter maar dat niveau hebben ze sindsdien sowieso niet meer gehaald
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  † In Memoriam † dinsdag 12 november 2013 @ 15:39:52 #248
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_133185522
Deze serie over een zombie-apocalypse is niet realistisch genoeg.
Carpe Libertatem
pi_133185544
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Deze serie over een zombie-apocalypse is niet realistisch genoeg. [ afbeelding ]
Best lachwekkend, toch? :D.
  Moderator dinsdag 12 november 2013 @ 16:00:48 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133186281
naja het gaat over mensen (met zombies op de achtergrond) dan is een beetje (meer) realisme en vooral logica op zich best op zijn plaats vind ik

maar het is geen documantaire
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133186341
Haters
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 12 november 2013 @ 16:04:36 #252
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133186431
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:32 schreef Fer het volgende:
Realisme geeft aan serie als deze juist zijn kwaliteit en hapbaarheid voor de mainstream kijker. Anders kun je hem net zo op een hoop gooien als de goedkope horrorfilms met hun lachwekkend slechte verhaallijn en goedkoop acteerwerk.

Maar goed, ik liep ook wat te overdrijven hoor. Maar details als een scheerapparaat enzo storen wel.
Ze poepen ook nooit, FAKE!! :'(
pi_133188447
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:32 schreef Fer het volgende:
Realisme geeft aan serie als deze juist zijn kwaliteit en hapbaarheid voor de mainstream kijker. Anders kun je hem net zo op een hoop gooien als de goedkope horrorfilms met hun lachwekkend slechte verhaallijn en goedkoop acteerwerk.

Maar goed, ik liep ook wat te overdrijven hoor. Maar details als een scheerapparaat enzo storen wel.
Het lijkt me juist uitermate irritant als ze continu dat soort dagelijks dagbestedingen laten zien.
Alsof het mij wat kan schelen of Rick zich in de ochtend of avond scheert.

Voegt geen moer toe.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 12 november 2013 @ 16:55:38 #254
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133188661
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 16:00 schreef sp3c het volgende:
naja het gaat over mensen (met zombies op de achtergrond) dan is een beetje (meer) realisme en vooral logica op zich best op zijn plaats vind ik

maar het is geen documantaire
Vrijwel alle zombiefictie van enige kwaliteit gaat over mensen. :)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Moderator dinsdag 12 november 2013 @ 16:58:54 #255
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133188772
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 16:55 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Vrijwel alle zombiefictie van enige kwaliteit gaat over mensen. :)
ik zag laatst een film over een zombie die verliefd werd ofzo ... dat was geen leuke avond nee

punt is iig dat ik het niet raar vind dat er om een beetje realisme en/of logica gevraagd wordt maar mensen zitten wel een beetje te overdrijven hoor

als je heel hard wilt zoeken naar fouten dan moet je failing skies gaan kijken _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 12 november 2013 @ 17:08:52 #256
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133189044
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 16:58 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik zag laatst een film over een zombie die verliefd werd ofzo ... dat was geen leuke avond nee

punt is iig dat ik het niet raar vind dat er om een beetje realisme en/of logica gevraagd wordt maar mensen zitten wel een beetje te overdrijven hoor

als je heel hard wilt zoeken naar fouten dan moet je failing skies gaan kijken _O-
Ik wil vooral realisme qua menselijk gedrag. (Ik noem bewust logica even niet :P) Want het vertrouwen en wantrouwen van mensen, medeleven en strijd tussen mensen, dat soort dingen wil ik zien. Ik vond dat stukje met die oudjes in Atlanta dan ook best leuk. Ik zou graag vaker twee kampen met good guys tegenover elkaar zien staan. Twee kampen die elkaar willen afmaken, niet omdat ze elkaar haten, maar omdat ze elkaar niet kennen.

Hoe een hyundai eruit ziet of hoeveel kogels iemand kan afvuren zonder herladen boeit me in deze serie niet echt. :P

En die liefdesfilm over zombies bestaat niet. Ga niet proberen te beweren dat die wel bestaat.

* BaasBanaan steekt zijn vingers in zijn oren.

LALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALA
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Moderator dinsdag 12 november 2013 @ 17:12:26 #257
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133189126
precies, ik wil gewoon zombies en gore en overleven ... zit prima in orde vind ik, zeker dit seizoen

welke kleur bladeren de bomen in die tijd van het jaar horen te hebben zal me een zorg zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 12 november 2013 @ 17:12:42 #258
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133189133
ow en gedeelde smart enzo


gewoon kijken, is leuk O+

het is niet echt leuk :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 12 november 2013 @ 17:12:57 #259
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_133189139
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:12 schreef sp3c het volgende:
ow en gedeelde smart enzo


gewoon kijken, is leuk O+
bazenfilm _O-
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_133189840
Ik blijf me verbazen dat er elke week mensen zijn die de moeite nemen deze 'bagger' te kijken, puur om het af te kunnen zeiken. Hoewel het soms terecht is (de finale van seizien 3 bijvoorbeeld) valt het seizoen tot nog toe aardig mee. Maar sommige mensen zullen ook wel niks beters te doen hebben. :')

Als ik een serie kut vind, stop ik met kijken. Misschien een goeie tip.

Verder ben ik wel benieuwd wat de governor gaat toevoegen. Behalve een beetje stoer buiten het hek staan..
pi_133190599
Denk dat The Govenor een oogje in.het zeil houdt ;-)
pi_133190970
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 18:08 schreef JohnB52 het volgende:
Denk dat The Govenor een oogje in.het zeil houdt ;-)
Hij houdt eerder een oogje in het lapje
  dinsdag 12 november 2013 @ 18:26:19 #263
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133191066
Trouwens de govenor zat er niet echt safe bij (terwijl er toch al een paar maanden voorbij zijn). Met zijn tentje en kampvuur (dat juist zombies aantrekt). Ben benieuwd of hij alleen is of weer vriendjes heeft gemaakt.
pi_133191319
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 18:26 schreef Ambicioso het volgende:
Trouwens de govenor zat er niet echt safe bij (terwijl er toch al een paar maanden voorbij zijn). Met zijn tentje en kampvuur (dat juist zombies aantrekt). Ben benieuwd of hij alleen is of weer vriendjes heeft gemaakt.
Flashback denk ik.
Ik denk dat volgende aflevering een flashback aflevering wordt van de governor. Wat hij al die tijd gedaan heeft, nieuwe leden recruiteren enzo. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_133191661
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:37 schreef GroenePijl het volgende:
Ik blijf me verbazen dat er elke week mensen zijn die de moeite nemen deze 'bagger' te kijken, puur om het af te kunnen zeiken. Hoewel het soms terecht is (de finale van seizien 3 bijvoorbeeld) valt het seizoen tot nog toe aardig mee. Maar sommige mensen zullen ook wel niks beters te doen hebben. :')

Als ik een serie kut vind, stop ik met kijken. Misschien een goeie tip.

TWD heeft al regelmatig laten zien dat het wel degelijk de potentie heeft om enigszins kwalitatief over te komen. Daarnaast hebben mensen gewoon een zwak voor zombies en zijn er op dat gebied simpelweg geen alternatieven.

De aflevering van deze week was wel enigszins een verademing in vergelijking met de rest van het zwakke seizoen.
Conscience do cost.
pi_133191763
YES YES YES YES HAHAHAHAHAH
Young bloods everywhere....
  dinsdag 12 november 2013 @ 19:14:12 #267
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_133192498
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 08:58 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja die heeft die vakkundig om zeep geholpen :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Moderator dinsdag 12 november 2013 @ 19:32:28 #268
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133193161
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:37 schreef GroenePijl het volgende:
Ik blijf me verbazen dat er elke week mensen zijn die de moeite nemen deze 'bagger' te kijken, puur om het af te kunnen zeiken. Hoewel het soms terecht is (de finale van seizien 3 bijvoorbeeld) valt het seizoen tot nog toe aardig mee. Maar sommige mensen zullen ook wel niks beters te doen hebben. :')

Als ik een serie kut vind, stop ik met kijken. Misschien een goeie tip.

Verder ben ik wel benieuwd wat de governor gaat toevoegen. Behalve een beetje stoer buiten het hek staan..
persoonlijk kan ik ook wel genieten van series/films die zo slecht zijn dat het goed is

maar dat is dit niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 12 november 2013 @ 20:13:26 #269
300718 Kenju
Say It!!??
pi_133195090
Hoe zit het eigenlijk met de stroom? De centrale is kennelijk gewoon up and running? Of doen ze alles met batterijen die ze overal vinden?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  Moderator dinsdag 12 november 2013 @ 20:20:43 #270
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133195425
zoveel stroom gebruiken ze toch niet?

zo'n gevangenis zal wel een noodaggregaat of hoe je dat ook noemt bijzitten waar je gewoon benzine ofzo in moet gooien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133196249
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 18:26 schreef Ambicioso het volgende:
Trouwens de govenor zat er niet echt safe bij (terwijl er toch al een paar maanden voorbij zijn). Met zijn tentje en kampvuur (dat juist zombies aantrekt).
hu?
  dinsdag 12 november 2013 @ 20:47:42 #272
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133196485
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Deze serie over een zombie-apocalypse is niet realistisch genoeg. [ afbeelding ]
:D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 12 november 2013 @ 20:56:36 #273
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_133196778
Nu ze de medicijnen hebben is het virus probleem opgelost?
Het was me niet helemaal duidelijk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 12 november 2013 @ 20:56:43 #274
300718 Kenju
Say It!!??
pi_133196780
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 20:41 schreef Drankster het volgende:

[..]

hu?
Talking Dead liet een preview zien....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_133197481
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Deze serie over een zombie-apocalypse is niet realistisch genoeg. [ afbeelding ]
Nou ja, het speelt zich afgezien daarvan natuurlijk wel gewoon af in ons universum. Dat schept in tegenstelling tot het eerder genoemde Doctor Who wel bepaalde verwachtingen. En zelfs in dergelijke absurdistische series verwacht men nog wel een zekere continuïteit.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_133198097
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Deze serie over een zombie-apocalypse is niet realistisch genoeg. [ afbeelding ]
Haha. Dit ja. Mijn God wat een gezever. Heb je een leuke aflevering, let je op het stof op een auto. Geen enkele andere serie wordt zo uit elkaar getrokken als TWD.
  dinsdag 12 november 2013 @ 21:37:33 #277
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_133198503
Tja, de inconsistentie van hun zombies is wel vrij schrijnend en dat is nauwelijks een detail te noemen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_133199123
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 november 2013 21:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, de inconsistentie van hun zombies is wel vrij schrijnend en dat is nauwelijks een detail te noemen.
Wat is er zo inconsistent?
  dinsdag 12 november 2013 @ 22:06:06 #279
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133199641
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:37 schreef GroenePijl het volgende:
Ik blijf me verbazen dat er elke week mensen zijn die de moeite nemen deze 'bagger' te kijken, puur om het af te kunnen zeiken. Hoewel het soms terecht is (de finale van seizien 3 bijvoorbeeld) valt het seizoen tot nog toe aardig mee. Maar sommige mensen zullen ook wel niks beters te doen hebben. :')

Als ik een serie kut vind, stop ik met kijken. Misschien een goeie tip.

Verder ben ik wel benieuwd wat de governor gaat toevoegen. Behalve een beetje stoer buiten het hek staan..
Dat is lastig hoor. :P

Ik was met Dexter op een gegeven moment ook gestopt, maar toen leek het verhaal van Dexter spannender te worden en ben ik tot mijn grote spijt weer begonnen. Dat had ik beter niet kunnen doen. :N
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 12 november 2013 @ 22:08:38 #280
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133199735
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu ze de medicijnen hebben is het virus probleem opgelost?
Het was me niet helemaal duidelijk.
Nee niemand is genezen, maar dood :P
pi_133199768
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 21:52 schreef Disorder het volgende:

[..]

Wat is er zo inconsistent?
Een virus bestrijden met antibiotica is niet erg logisch in ieder geval. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_133199781
Ik vind de serie leuk :@
pi_133199842
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 november 2013 22:09 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik vind de serie leuk :@
De serie kijkt ook prima weg, ook al zitten er de nodige schoonheidsfoutjes in.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 12 november 2013 @ 22:15:06 #284
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133200006
Ja precies, zombies :') kom op hey, dat kan toch helemaal nie !
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133200081
sowieso vind ik het vreemd dat carl niet met verschillende post traumatische stoornissen rondloopt
  dinsdag 12 november 2013 @ 22:18:41 #286
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133200152
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 22:16 schreef Tranquilize het volgende:
sowieso vind ik het vreemd dat carl niet met verschillende post traumatische stoornissen rondloopt
Hij is al een psycho aan het worden :P
  Moderator dinsdag 12 november 2013 @ 22:18:59 #287
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133200164
niet iedereen is daar even vatbaar voor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133200259
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 22:09 schreef Monolith het volgende:

[..]

Een virus bestrijden met antibiotica is niet erg logisch in ieder geval. :P
Waarschijnlijk was het een simpele griep oid, wat nu wel gevaarlijk was.
pi_133200356
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 november 2013 22:20 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk was het een simpele griep oid, wat nu wel gevaarlijk was.
Griep wordt veroorzaakt door een virus. Antibiotica zijn effectief tegen bacteriële infecties.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 12 november 2013 @ 22:42:27 #290
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_133201284
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 21:52 schreef Disorder het volgende:

[..]

Wat is er zo inconsistent?
De ene keer zijn zombies zo bloeddorstig dat ze zich door niets laten tegenhouden en gaan ze steeds naar het dichtstbijzijnde vlees, maar wat later blijven ze gewoon liggen als ze omvallen of blijven ze braaf in een dode hoek staan om tactisch op de verrassing te spelen

De ene keer wordt een gewone mens, die omsingeld is, in hun razernij kansloos op enkele seconden uit elkaar getrokken, de volgende keer blijven ze wat passief rond hun slachtoffer staan drummen en kan men ze probleemloos blijven wegduwen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 12 november 2013 @ 22:51:37 #291
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_133201715
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 22:08 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Nee niemand is genezen, maar dood :P
Dus Glenn loopt nog gevaar mooi.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_133201729
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 november 2013 22:42 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

De ene keer zijn zombies zo bloeddorstig dat ze zich door niets laten tegenhouden en gaan ze steeds naar het dichtstbijzijnde vlees, maar wat later blijven ze gewoon liggen als ze omvallen of blijven ze braaf in een dode hoek staan om tactisch op de verrassing te spelen

De ene keer wordt een gewone mens, die omsingeld is, in hun razernij kansloos op enkele seconden uit elkaar getrokken, de volgende keer blijven ze wat passief rond hun slachtoffer staan drummen en kan men ze probleemloos blijven wegduwen.
de ene keer mag er niet geschoten worden want dat trekt andere hordes aan, de andere keer maakt t geen reet uit. Het gaat eigenlijk maar door. Zonde.

Dit hele seizoen voelt tot nu toe aan als een filler
pi_133202303
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 22:06 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Dat is lastig hoor. :P

Ik was met Dexter op een gegeven moment ook gestopt, maar toen leek het verhaal van Dexter spannender te worden en ben ik tot mijn grote spijt weer begonnen. Dat had ik beter niet kunnen doen. :N
Daar heb ik me (helaas) ook schuldig aan gemaakt. Al hoopte ik op een beter laatste seizoen. Series als 'Under the dome', of 'Terra Nova' ben ik gelukkig optijd mee gestopt.

Zombies zijn verschillend. Mensen, dieren ook. Daarmee wordt het wssk te simpel afgedaan, maar zo kan je overal wel iets vinden om over te zeuren (de eerder aangehaalde auto's, of gras), en de positieve punten worden er dan niet bijgehaald, bijv. dat er eerder ook werd gezegd dat je nooit echt dieren zag, terwijl je tijdens de autorit van Rick toch wat honden zag. Al zullen die wel te netjes gekamd zijn ofzo :+

Hoop trouwens wel dat er een gigantische horde wel op die geweerschoten af komen. Anders is dat wel heel erg. Dat dan weer wel :P
  woensdag 13 november 2013 @ 00:59:18 #294
1234 HiZ
Istanbullu
pi_133206278
Als Hershel nou een aflevering of tien geleden nou door de zombies was opgevroten, hoeveel levens zou dat bespaard hebben?
pi_133206378
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 00:59 schreef HiZ het volgende:
Als Hershel nou een aflevering of tien geleden nou door de zombies was opgevroten, hoeveel levens zou dat bespaard hebben?
hoezo?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 13 november 2013 @ 01:12:22 #296
1234 HiZ
Istanbullu
pi_133206484
Nou ja, dat 'humanisme' van hem heeft alleen in de laatste aflevering al zo'n 5 extra doden veroorzaakt.
pi_133206631
Het meest irritante van het vorige seizoen was dan ook Andrea en niet the governor.
Godzijdank dat zij dood is, ben wel al vergeten hoe dat ook alweer gebeurd, zo niet geïnteresseerd was ik in dat personage.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  woensdag 13 november 2013 @ 06:04:31 #298
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133207902
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 23:06 schreef GroenePijl het volgende:

[..]

Daar heb ik me (helaas) ook schuldig aan gemaakt. Al hoopte ik op een beter laatste seizoen. Series als 'Under the dome', of 'Terra Nova' ben ik gelukkig optijd mee gestopt.

Zombies zijn verschillend. Mensen, dieren ook. Daarmee wordt het wssk te simpel afgedaan, maar zo kan je overal wel iets vinden om over te zeuren (de eerder aangehaalde auto's, of gras), en de positieve punten worden er dan niet bijgehaald, bijv. dat er eerder ook werd gezegd dat je nooit echt dieren zag, terwijl je tijdens de autorit van Rick toch wat honden zag. Al zullen die wel te netjes gekamd zijn ofzo :+

Hoop trouwens wel dat er een gigantische horde wel op die geweerschoten af komen. Anders is dat wel heel erg. Dat dan weer wel :P
Geweerschoten die 30+ mijl reiken? Dat is pas realistisch.
pi_133207954
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 23:06 schreef GroenePijl het volgende:

[..]

Hoop trouwens wel dat er een gigantische horde wel op die geweerschoten af komen. Anders is dat wel heel erg. Dat dan weer wel :P
Was dat niet 2 afleveringen terug? toen moesten ze uit die auto ivm die enorme horde :P ben benieuwd waar die gebleven zijn.
  woensdag 13 november 2013 @ 07:20:55 #300
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133208114
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2013 06:30 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Was dat niet 2 afleveringen terug? toen moesten ze uit die auto ivm die enorme horde :P ben benieuwd waar die gebleven zijn.
Die komen er wel aan denk ik zo.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 13 november 2013 @ 07:59:03 #301
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_133208357
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 01:12 schreef HiZ het volgende:
Nou ja, dat 'humanisme' van hem heeft alleen in de laatste aflevering al zo'n 5 extra doden veroorzaakt.
En hoeveel heeft hij gered?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')