abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_132860809


Goalkeepers:
1 Wojciech Szczesny
21 Lukasz Fabianski
13 Emiliano Viviano

Defenders:
3 Bacary Sagna
4 Per Mertesacker
5 Thomas Vermaelen
6 Laurent Koscielny
17 Nacho Monreal
25 Carl Jenkinson
28 Kieran Gibbs

Midfielders:
7 Tomas Rosicky
8 Mikel Arteta
10 Jack Wilshere
11 Mesut Özil
16 Aaron Ramsey
19 Santiago Cazorla
20 Mathieu Flamini
24 Abou Diaby
26 Emmanuel Frimpong
58 Gedion Zelalem

Strikers:
9 Lukas Podolski
12 Olivier Giroud
14 Theo Walcott
15 Alex Oxlade-Chamberlain
22 Yaya Sanogo
23 Nicklas Bendtner
30 Ju Young Park
31 Ryo Miyaichi
44 Serge Gnabry

On loan:
Johan Djourou (HSV)
Joel Campbell (Olympiacos FC)
Francis Coquelin (SC Freiburg)

Coaching and Medical Staff:
Manager: Arsene Wenger
Assistant Manager: Steve Bould
First Team Coach: Boro Primorac & Neil Banfield
Reserve Team Coach: Terry Burton
Goalkeeping Coach: Gerry Payton
Physiotherapist: Colin Lewin
Fitness coach: Tony Colbert
Club doctor: Gary O'Driscoll


League Champions:
2004, 2002, 1998, 1991, 1989, 1971, 1953, 1948, 1938, 1935, 1934, 1933, 1931.
FA Cup Winners:
2005, 2003, 2002, 1998, 1993, 1979, 1971, 1950, 1936, 1930.
League Cup Winners:
1993, 1987.
Charity Shield/Community Shield Winners:
2004, 2002, 1999, 1998, 1991 (shared with Tottenham), 1953, 1948, 1938, 1934, 1933, 1931, 1930.
European Fairs Cup Winners:
1970.
European Cup Winners Cup Winners:
1994.

Most Overall Appearances:
David O' Leary - 772 caps
Youngest Debuted Overall Player:
Cesc Fabregas - 16 years 177 days
Oldest Overall Player:
Jock Rutherford - 41 years 159 days
Most Overall Goals:
Thierry Henry - 214
Most Consecutive League Matches Unbeaten:
49 - 7 may 2003/16 october 2004
Record Transfer Fee Received:
40 million euro - Marc Overmars
Highest Transfer Fee Paid:
50 million euro - Mesut Özil
know'm sayin?
×
word? word.
pi_132860829
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:11 schreef Aloulou het volgende:

[..]

[..]

Het komt ook alleen maar omdat Man United en Chelsea gewoon een veel minder team hebben dan de eerdere jaren. En ook City is nog niet op dreef wat wel van hen verwacht zou moeten worden gezien de spelers.
Hahah lolwat? United heeft hetzelfde team en Chelsea heeft zich alleen maar meer versterkt. Net als City.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_132860853
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2013 18:14 schreef alors het volgende:

[..]

Als je met 7-0 winnen kan ben je inderdaad een heel matig team dat niet meedoet voor de titel.
pi_132861439
Ik wou zeggen. City is in principe het team om rekening mee te houden dit seizoen, denk ik dan. Verreweg de beste voorhoede m.i.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_132862110
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 18:33 schreef Blistering het volgende:
Ik wou zeggen. City is in principe het team om rekening mee te houden dit seizoen, denk ik dan. Verreweg de beste voorhoede m.i.
Qua spelers wel, qua team niet.
pi_132870062
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2013 18:14 schreef alors het volgende:
Hahah lolwat? United heeft hetzelfde team en Chelsea heeft zich alleen maar meer versterkt. Net als City.
United draait voor geen meter, niet zoals we gewend zijn. Moyes zal nog wel meer aankopen mogen doen waarschijnlijk. En Chelsea idemdito, kunnen niet eens een uitwedstrijd winnen. Team in opbouw aangevuld met talenten, de eigen fans gaan volgens mij ook niet voor het kampioenschap, of weten dat dat heel moeilijk zal worden.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_132870240
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:38 schreef Aloulou het volgende:

[..]

United draait voor geen meter, niet zoals we gewend zijn. Moyes zal nog wel meer aankopen mogen doen waarschijnlijk. En Chelsea idemdito, kunnen niet eens een uitwedstrijd winnen. Team in opbouw aangevuld met talenten, de eigen fans gaan volgens mij ook niet voor het kampioenschap, of weten dat dat heel moeilijk zal worden.
Je kan wel steeds zeggen dat het aan andere clubs ligt dat Arsenal bovenaan staat, maar vorig jaar was dat precies hetzelfde met Manchester United. Het grote verschil is dat Arsenal wel goed voetbal speelt.
pi_132870479
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:40 schreef Tranquilize het volgende:
Je kan wel steeds zeggen dat het aan andere clubs ligt dat Arsenal bovenaan staat, maar vorig jaar was dat precies hetzelfde met Manchester United. Het grote verschil is dat Arsenal wel goed voetbal speelt.
Ik bedoel het niet lullig, Arsenal is zeker sterker geworden en lijkt ook constanter. Met nog steeds mooi en goed voetbal. Maar je kan niet ontkennen dat de directe concurrentie (vooral United) echt steken laat vallen en gewoon niet draait. United gaat zonder aankopen het niet beter doen dan ze tot nu toe deden. Chelsea is een team in opbouw, overduidelijk gewoon. En City zou op papier de sterkste kampioenskandidaat moeten zijn maar ze hebben nog niet overtuigd tot nu toe.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_132872216
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:44 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet lullig, Arsenal is zeker sterker geworden en lijkt ook constanter. Met nog steeds mooi en goed voetbal. Maar je kan niet ontkennen dat de directe concurrentie (vooral United) echt steken laat vallen en gewoon niet draait. United gaat zonder aankopen het niet beter doen dan ze tot nu toe deden. Chelsea is een team in opbouw, overduidelijk gewoon. En City zou op papier de sterkste kampioenskandidaat moeten zijn maar ze hebben nog niet overtuigd tot nu toe.
1 keer verloren en 1 gelijk is gewoon een goed resultaat, onafhankelijk wat de rest doet.
pi_132872424
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:44 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet lullig, Arsenal is zeker sterker geworden en lijkt ook constanter. Met nog steeds mooi en goed voetbal. Maar je kan niet ontkennen dat de directe concurrentie (vooral United) echt steken laat vallen en gewoon niet draait. United gaat zonder aankopen het niet beter doen dan ze tot nu toe deden. Chelsea is een team in opbouw, overduidelijk gewoon. En City zou op papier de sterkste kampioenskandidaat moeten zijn maar ze hebben nog niet overtuigd tot nu toe.
Het team is exact hetzelfde, dus niet minder geworden. Ja het loopt minder dat is wat anders.

Chelsea een team in opbouw noemen, echt, daar is nauwelijks verkocht alleen maar grote namen bij gekomen. Eto'o, Willian, Schürrle, De Bruyne (eerst een jaar uitgeleend), naast vorig jaar natuurlijk al Hazard en Oscar en in de winterstop Dembe Ba. Daarbij hebben ze nu een betere trainer. Hij kan alleen niet met Mata omgaan blijkbaar en heeft Lukaku uitgeleend :')

Arsenal heeft alleen Özil gehaald. Nu is dat natuurlijk een klasbak, maar het hele team loopt gewoon goed nu.

Ik vond vorig jaar juist een armoedig PL jaar omdat United zoveel beter was dan de rest, terwijl ze mij voetballend totaal niet overtuigden, zoveel dramatisch slechte wedstrijden van ze gezien. Dat zei voor mij meer over het niveau van de rest dan hun eigen niveau.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_132874400
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 22:14 schreef alors het volgende:
Het team is exact hetzelfde, dus niet minder geworden. Ja het loopt minder dat is wat anders.
United exact zelfde team, maar Ferguson is wel weg. Daarnaast heb je gelijk dat ze vorig jaar al niet denderend waren, hun supporters waren ook niet heel blij met Fellaini omdat ze verwachtten dat men op belangrijkere posities grote versterkingen gingen halen, niet controlerend op middenveld. Manchester is er dus niet op vooruit gegaan, eerder verder achteruit. Zie de ranglijst van de Premier League en je ziet dat er niets niet klopt; City en United niet in top 4.

quote:
Chelsea een team in opbouw noemen, echt, daar is nauwelijks verkocht alleen maar grote namen bij gekomen. Eto'o, Willian, Schürrle, De Bruyne (eerst een jaar uitgeleend), naast vorig jaar natuurlijk al Hazard en Oscar en in de winterstop Dembe Ba. Daarbij hebben ze nu een betere trainer. Hij kan alleen niet met Mata omgaan blijkbaar en heeft Lukaku uitgeleend :')
Eto'o = opa in het kwadraat, teert op zijn oude naam dus. Schurrle is geen topaankop die direct staat als grote naam, wel talentvol. De Bruyne idemdito. Ba kan het niveau niet aan, bleek vorig seizoen al. Alleen Willian is een sterke aankoop die direct een hoog niveau kan brengen. Voor de rest zijn de aankopen voor een team in opbouw, zo beschouwt Mourinho dit jaar van Chelsea ook overigens.

quote:
Arsenal heeft alleen Özil gehaald. Nu is dat natuurlijk een klasbak, maar het hele team loopt gewoon goed nu.
Ozil is een wereldaankoop en past zeer goed bij Arsenal. Naast Arsenal zou Tottenham ook dit jaar hoge ogen kunnen gooien als ze beetje stabiel zijn. En dat komt weldegelijk omdat United en Chelsea verzwakt zijn, maar ook City nog niet draait. En mijn gevoel zegt dat City niet constant gaat draaien zoals je van ze moet verwachten gezien de spelers die ze hebben.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  maandag 4 november 2013 @ 00:56:04 #12
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_132879108
Tottenham komt creatief echt heel veel te kort. Die krijgen zo weinig échte kansen.
pi_132881151
Tottenham is zo beroerd joh, die hoef je echt niet als concurrentie te zien dit seizoen. Roberto ''Penalty'' Soldado is maar matig, en voor de rest krijgen ze zoals Fenomeno zegt echt heel weinig echte kansen.

Nee, daar maak ik me niet druk om.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_132953492
Vanavond Dortmund, heb er best wel vertrouwen in dat Arsenal minimaal een puntje kan gaan pakken. Gibbs kan ook meedoen wordt gemeld. Dus dezelfde opstelling als tegen Liverpool kan hopelijk weer worden opgesteld. Zou mooi zijn als Walcott, Flamini en Wilshere zondag ook weer terug zijn.
En trouwens, de wedstrijd vanavond wordt uitgezonden op ZDF en ook via een ZDF livestream, en dat is voor iedereen bereikbaar volgens mij. Dus volgens mij is de wedstrijd zo te bekijken voor iedereen. (Of je moet sport 1 hebben maar dat hebben niet veel mensen meer denk ik).
  woensdag 6 november 2013 @ 11:21:15 #15
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_132954996
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:29 schreef Tranquilize het volgende:
En trouwens, de wedstrijd vanavond wordt uitgezonden op ZDF en ook via een ZDF livestream, en dat is voor iedereen bereikbaar volgens mij. Dus volgens mij is de wedstrijd zo te bekijken voor iedereen. (Of je moet sport 1 hebben maar dat hebben niet veel mensen meer denk ik).
Ik zit vanavond in het stadion, maar voor de rest is het natuurlijk lekker dat de wedstrijd op een 'open' net te zien is.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_132956713
Heb geen ZDF en geen betaal-tv helaas :'( Maar de thuiswedstrijd werd wel op freeview uitgezonden dus ik mag niet klagen :P Ik hoop dat we een puntje pakken! Als we spelen zoals tegen Liverpool en vooral oppassen voor de counters moet er iets te halen vallen...
all your heroes are whores
pi_132956751
Mwah, ik vrees een nederlaag maar een gelijkspel zou inderdaad een optimaal resultaat zijn.

Hopelijk kan Özil ook weer belangrijk worden vanavond.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_132972692
Hier gaat ajax celtic op maar had liever arsenal gezien. Jammer dat arsenal, napoli of dortmund moet want had ze alle 3 graag een ronde gezien.
pi_132975106
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 22:48 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Inmiddels al bezig aan het 9e seizoen waar niks in is gewonnen, staan ze een keer overtuigend bovenaan en ligt het aan de rest :') Ik ga niet ontkennen dat United ver onder de maat presteert maar wat Chelsea en City doen heeft meer te maken met de kracht van de Premier League als met hun eigen kwaliteiten als je het mij vraagt.

Tranquilize held! ^O^ Zat al rond te kijken voor een stream voor straks maar nu dus lekker op de bank voor de TV.
pi_132975707
ZDF is zeker niet naar engels in te stellen?
  woensdag 6 november 2013 @ 20:27:42 #21
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_132976627
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:06 schreef isgeschiedenis het volgende:
ZDF is zeker niet naar engels in te stellen?
Duits commentaar is veel beter dan Engels
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_132977352
Weet iemand een goede stream? :@
all your heroes are whores
pi_132984451
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

Ramsey

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

Zwaar geflatteerd, maar wat een HEERLIJKE overwinning dit. Had het ook echt totáál niet verwacht. Heerlijk resultaat om mee te nemen naar Manchester zondag.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_132984460
TT _O_
know'm sayin?
×
word? word.
pi_132984817
pi_132984842


:D :o :D
pi_132985016
Ramsey, wat een held. Wales wordt wereldkampioen in 2018 denk ik.
Wedstrijd was tot de goal echt verschrikkelijk. Elke aanval liep stuk, Borussia Dortmund werd sterker en sterker, zeker in de 2e helft. En wat was Giroud slecht zeg, het enige wat die kan is tikken en een balletje in open goal werken, maar voor de rest is hij niks.
Vooraf dacht ik echt dat we een kans hadden om te winnen. Tijdens de wedstrijd zakte dat wel af, maar uiteindelijk lukt het toch. _O_g
Arsenal FC, We're by far the greatest team, The world has ever seen.
pi_132985068
Mooi man. :)
pi_132985084
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:49 schreef Tranquilize het volgende:
Ramsey, wat een held. Wales wordt wereldkampioen in 2018 denk ik.
Wedstrijd was tot de goal echt verschrikkelijk. Elke aanval liep stuk, Borussia Dortmund werd sterker en sterker, zeker in de 2e helft. En wat was Giroud slecht zeg, het enige wat die kan is tikken en een balletje in open goal werken, maar voor de rest is hij niks.
Vooraf dacht ik echt dat we een kans hadden om te winnen. Tijdens de wedstrijd zakte dat wel af, maar uiteindelijk lukt het toch. _O_g
Arsenal FC, We're by far the greatest team, The world has ever seen.
Hear hear.

In alle eerlijkheid, maar Dortmund had echt een goal verdiend. Gelukkig was de verdediging weer super sterk, waardoor het ze uiteindelijk niet lukte.

Beide spitsen waren waardeloos. Giroud bakte er he-le-maal niets van, en aan de andere kant werkte Lewandowski mij ook zwaar op m'n zenuwen met dat geduik de hele tijd.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_132993042
Dortmund had bij rust al 1-0 voor moeten staan, die kans van Mkhtyiaran (?) was niet te missen en ze hadden eigenlijk wel een strafschop moeten hebben toen Mertesacker Lewandowski vast pakte aan het eind, maar ja dat krijg je als je al de hele wedstrijd loopt te duiken. Kan trouwens ook wel gezegd worden voor dat Schumachertje van Weindenfeller op Kos trouwens.. :?

Was Giroud nou zo slecht dan trouwens? Eerste helft sprong de bal veel te vaak van z'n voet inderdaad maar in de tweede helft toch wel een stuk beter. Hij heeft ook zo'n beetje alle kopduels met Subotic gewonnen en die assist op Ramsey was nou ook niet de makkelijkste. Paar minuten later die pas van Giroud op Ramsey waar hij eigenlijk 2-0 moet maken was ook goed.

Het was niet z'n beste wedstrijd nee maar ook als het slecht gaat blijft ie altijd voor de 100% gaan, iets wat zeker niet alle spitsen doen. Daarom verdient ie zondag een goaltje op Old Trafford :D . Man man wat heb ik zin in die wedstrijd en wat hoop ik dat ze die van Persie even interviewen na de overwinning van Arsenal O+ :o
pi_132993184
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:59 schreef SpamNinja het volgende:
Dortmund had bij rust al 1-0 voor moeten staan, die kans van Mkhtyiaran (?) was niet te missen en ze hadden eigenlijk wel een strafschop moeten hebben toen Mertesacker Lewandowski vast pakte aan het eind, maar ja dat krijg je als je al de hele wedstrijd loopt te duiken. Kan trouwens ook wel gezegd worden voor dat Schumachertje van Weindenfeller op Kos trouwens.. :?

Was Giroud nou zo slecht dan trouwens? Eerste helft sprong de bal veel te vaak van z'n voet inderdaad maar in de tweede helft toch wel een stuk beter. Hij heeft ook zo'n beetje alle kopduels met Subotic gewonnen en die assist op Ramsey was nou ook niet de makkelijkste. Paar minuten later die pas van Giroud op Ramsey waar hij eigenlijk 2-0 moet maken was ook goed.

Het was niet z'n beste wedstrijd nee maar ook als het slecht gaat blijft ie altijd voor de 100% gaan, iets wat zeker niet alle spitsen doen. Daarom verdient ie zondag een goaltje op Old Trafford :D . Man man wat heb ik zin in die wedstrijd en wat hoop ik dat ze die van Persie even interviewen na de overwinning van Arsenal O+ :o
Ja je hebt wel gelijk over Giroud, maar hij was met name met de bal aan de voet vrij vaak heel ongelukkig. Nu moet ik zeggen dat Dortmund ook heel goed pressing voetbal speelde, constant met 2/3/4 man druk zetten. Ongelooflijk eigenlijk dat we hier hebben gewonnen.

Zondag wordt dé wedstrijd voor mij, als we die winnen, dan ga ik echt he-le-maal los. Wat een ontlading dan :D Die vuile judas pakken op eigen veld, hoe heerlijk zou dat zijn.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 7 november 2013 @ 12:02:57 #32
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_132998631
Giroud inderdaad wat ongelukkig, maar die assist doet hij toch wel knap. Bal iets achter hem met een verdediger in zijn nek, sterk gespeeld!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_133102434
Vandaag DE wedstrijd jongens, Flamini is weer fit en is denk ik de ideale kandidaat voor deze wedstrijd. Walcott zou ook weer terug zijn maar heb er niks meer over gehoord.

Voorspellingen? Toch altijd zenuwachtig als we tegen United spelen al is dat met de vorm van Arsenal en United op dit moment niet echt nodig al weet je het nooit. Hoop maar niet dat de scheidsrechter weer eens centraal staat. Ik doe eens gek en zeg 1-3. Giroud 2x en 1 goal van deze man :D

pi_133102642
OMG ja vandaag, ik knijp hem toch nog wel een beetje ondanks dat Arsenal superieur zou moeten zijn aan Utd, je weet het toch nooit met zulke wedstrijden.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133103338
Zo veel zin in, spannend :) Op papier moet Arsenal dit winnen, maar je weet maar nooit op OT.
pi_133103611
Ik ben nerveus :') En dat ben ik zelden voor een wedstrijd van Arsenal.

Als we vandaag winnen dan zou het zo'n gigantische mentale opsteker zijn voor het hele team. Dan ga ik echt geloven in de titelkansen ook :D En het meest geweldige zou nog wel zijn dat we die Judas pakkie geven op z'n eigen veld.

Nou, ik doe eens gek en voorspel een 1-2. Goals van Ramsey & Arteta.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_133109111
Echt zo'n typische wedstrijd waarin een Van Persie, Rooney, Valencia en Giggs weer opstaan.
Een gelijkspel (of meer) zou een goed resultaat zijn voor Arsenal.
Ben benieuwd naar Ozil vandaag. Hij moet toch meer de bal opeisen etc.
pi_133109699
Kunnen uitlopen op Chelsea en Spurs, maar het meest belangrijke vind ik dat we die ranzige en schijnheilige club in Manchester moeten gaan venederen.
pi_133110393
Slap gezeik over "die judas".

Vpersie heeft NEGEN jaar voor Arsenal gespeeld. Mag hij dan niet iets anders proberen. Grow the fuck up.

[ Bericht 5% gewijzigd door GGMM op 10-11-2013 16:16:05 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 10 november 2013 @ 15:27:21 #40
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_133110460
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 14:44 schreef Eppie_NL het volgende:
Echt zo'n typische wedstrijd waarin een Van Persie, Rooney, Valencia en Giggs weer opstaan.
Een gelijkspel (of meer) zou een goed resultaat zijn voor Arsenal.
Ben benieuwd naar Ozil vandaag. Hij moet toch meer de bal opeisen etc.
Mag hopen dat GIggs meedoet, als er iemand in de PL over zijn kunnen is dan is hij het wel.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zondag 10 november 2013 @ 15:38:39 #41
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_133110796
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 15:25 schreef wolfrolf het volgende:
Slap gezeik over "die judas".

Vpersie heeft NEGEN jaar voor Arsenal gespeeld. Mag hij dan niet iets anders proberen. Grow the fuck up.
Dat stuk stront heeft 2 en een half jaar voor ons gespeeld, de rest van de tijd was ie geblesseerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door GGMM op 10-11-2013 16:16:13 ]
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_133111689
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 15:25 schreef wolfrolf het volgende:
Slap gezeik over "die judas".

Vpersie heeft NEGEN jaar voor Arsenal gespeeld. Mag hij dan niet iets anders proberen. Grow the fuck up.
Ieder andere club was prima geweest. Niemand heeft wat tegen Cesc bijvoorbeeld. Dit is als een relatie met iemand hebben voor 9 jaar en dan opeens haar zusje neuken.

[ Bericht 1% gewijzigd door GGMM op 10-11-2013 16:16:19 ]
  zondag 10 november 2013 @ 16:21:51 #43
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133112397
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 14:44 schreef Eppie_NL het volgende:
Echt zo'n typische wedstrijd waarin een Van Persie, Rooney, Valencia en Giggs weer opstaan.
Een gelijkspel (of meer) zou een goed resultaat zijn voor Arsenal.
Ben benieuwd naar Ozil vandaag. Hij moet toch meer de bal opeisen etc.
Het lijkt me eerder weer typisch zo'n wedstrijd dat Wenger het tactisch compleet weet te verneuken met vreemde/late wissels, of dat een speler weer een hele domme rode kaart pakt ofzo.
pi_133112561
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 15:38 schreef fanneke het volgende:

[..]

Dat stuk stront heeft 2 en een half jaar voor ons gespeeld, de rest van de tijd was ie geblesseerd.
Amen.

Arsenal: Szczesny, Sagna, Koscielny, Vermaelen, Gibbs, Arteta, Flamini, Ramsey, Ozil, Cazorla, Giroud.

Mertesacker & Rosicky out met de griep :')

United: De Gea; Smalling, Vidic, Evans, Evra; Valencia, Jones, Carrick, Kagawa; Rooney, van Persie
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_133112819
quote:
99s.gif Op zondag 10 november 2013 16:21 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Het lijkt me eerder weer typisch zo'n wedstrijd dat Wenger het tactisch compleet weet te verneuken met vreemde/late wissels, of dat een speler weer een hele domme rode kaart pakt ofzo.
Alsof Moyes z'n tactisch wonder is :P
Vandaag goede kans om ManU compleet de put in te trappen
pi_133113041
Kut, geen Mertesacker :(
pi_133113249
Vraag is of we Rosicky sowieso in de basis hadden gezien maar Mertesacker eruit vind ik maar niks ;( hij een Kos zijn op dit moment een van de beste central duo's en Vermaelen vertrouw ik nu eenmaal niet, zeker niet tegen van Persie. Mag dan wel een 'judas' zijn maar voetballen kan ie.

Maarrrr, Arsenal kan nog veel beter voetballen. Hier doen we het toch allemaal voor :7 O+ COYG *O*
pi_133114239
Ik verwacht dat we ons weer eens flink gaan ergeren aan de scheids... een penal, een rode kaart of zoiets doms. Ik ben blij met een gelijkspel, maar nog blijer als we kunnen laten zien wat het team nu echt waard is!

Wel een erg zwakke bank t.o.v. United... had Walcott wel op de bank verwacht.
all your heroes are whores
pi_133114318
Ik ben nu opeens erg zenuwachtig met Vermaelen..
pi_133114414
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 15:38 schreef fanneke het volgende:

[..]

Dat stuk stront heeft 2 en een half jaar voor ons gespeeld, de rest van de tijd was ie geblesseerd.
Harder huilen!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_133114433
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2013 17:09 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Harder huilen!
ok
pi_133114447
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 15:03 schreef Djibril het volgende:
Kunnen uitlopen op Chelsea en Spurs, maar het meest belangrijke vind ik dat we die ranzige en schijnheilige club in Manchester moeten gaan venederen.
_O_ :D
  zondag 10 november 2013 @ 19:29:11 #53
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133119154
Wedstrijd niet gezien. Hoe was de tactiek en de wissels van Wenger...!? "{
pi_133119194
quote:
99s.gif Op zondag 10 november 2013 19:29 schreef Yi-Long het volgende:
Wedstrijd niet gezien. Hoe was de tactiek en de wissels van Wenger...!? "{
Bendtner kwam erin voor Cazorla.
  zondag 10 november 2013 @ 19:33:51 #55
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133119347
Was Cazorla slecht!? Extra spits erin vind ik niet vreemd, als je achter staat. Cazorla eraf halen wel een beetje vreemd. Wachtte Wenger weer lang met de wissels!? Eentje maar!?
pi_133120173
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zondag 10 november 2013 @ 19:55:49 #57
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_133120363
Da's wel heel laag hè omdat hier zo te posten na de wedstrijd :')
pi_133120367
quote:
99s.gif Op zondag 10 november 2013 19:33 schreef Yi-Long het volgende:
Was Cazorla slecht!? Extra spits erin vind ik niet vreemd, als je achter staat. Cazorla eraf halen wel een beetje vreemd. Wachtte Wenger weer lang met de wissels!? Eentje maar!?
Giroud was slechter.
pi_133120555
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 19:55 schreef Fenomeno het volgende:
Da's wel heel laag hè omdat hier zo te posten na de wedstrijd :')
Ik was gewoon erg benieuwd of hij zou gaan juichen. Ja dus, en terecht, dat hele " niet juichen uit respect voor je oude club" vind ik zo'n slap gelul.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_133120677
Wel jammer dat Ozil zo slecht was. Het leek echt of Arsenal gewoon wilde verliezen, ozil had een bal makkelijk kunnen pakken nog maar houdt zich in in de 16, daarna moest hij zelfs lachen zo van: zo, weer een kans verprutst. Gibbs idem dito, hoeft zijn hoofd alleen tegen een bal aan te zetten maar bukt ineens?
Deze selecte ontbeert gewoon ambitie en de wil om prijzen te winnen, en met deze selectie ga je dat ook niet doen. De enige winnaars in dit team zijn Koscielny en Wilshere vind ik persoonlijk, de rest zijn luie honden die de selectie een beetje lopen te verzieken. Arsenal vecht er gewoon te weinig voor. Ik zie deze club de aankomende jaren de prijzendroogte ook gewoon wel voortzetten, maar goed, hopelijk gebeurt er ooit nog iets binnen de club dat dat zal veranderen.
pi_133120769
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 19:59 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik was gewoon erg benieuwd of hij zou gaan juichen. Ja dus, en terecht, dat hele " niet juichen uit respect voor je oude club" vind ik zo'n slap gelul.
ik vind het zielig naar Wenger toe om zo iets te doen, en ik vind het ondankbaar en egoïstisch naar de club toe, maar goed dat van Persie een naar persoontje is was al duidelijk toen hij nog bij Arsenal zat.
pi_133120790
:{ Tja wat valt hierover te zeggen, United was voor misschien 35 minuten de betere en maken dan ook gelijk een van hun weinige kansen af. Vond Arsenal de rest van de wedstrijd beter met meer kansen als resultaat, heb Utd nog nooit zo hard zien verdedigen op eigen veld en moet toegeven dat Rooney wel echt goed was vandaag.

Özil, Cazorla en Giroud waren dramatisch. Ramsey op de vleugels werkt ook duidelijk niet hebben we gemerkt. Wilshere viel wel goed in en Gnabry ook, die had ik echt veel eerder willen zien.

Al met al geen ramp als je het mij vraagt, voorgaande jaren op OT waren nog veel slechter. We staan nog steeds 2 punten los en kunnen nu gelukkig even 2 weken tot rust komen en hopelijk Walcott en Podolski weer terugkrijgen.
pi_133120844
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:04 schreef SpamNinja het volgende:
:{ Tja wat valt hierover te zeggen, United was voor misschien 35 minuten de betere en maken dan ook gelijk een van hun weinige kansen af. Vond Arsenal de rest van de wedstrijd beter met meer kansen als resultaat, heb Utd nog nooit zo hard zien verdedigen op eigen veld en moet toegeven dat Rooney wel echt goed was vandaag.

Özil, Cazorla en Giroud waren dramatisch. Ramsey op de vleugels werkt ook duidelijk niet hebben we gemerkt. Wilshere viel wel goed in en Gnabry ook, die had ik echt veel eerder willen zien.

Al met al geen ramp als je het mij vraagt, voorgaande jaren op OT waren nog veel slechter. We staan nog steeds 2 punten los en kunnen nu gelukkig even 2 weken tot rust komen en hopelijk Walcott en Theo weer terugkrijgen.
Walcott en Theo zijn echt een geweldig duo inderdaad.
pi_133120917
Podolski bedoel ik natuurlijk.

Maar kom op zeg, luie honden? :')
pi_133120966
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:06 schreef SpamNinja het volgende:
Podolski bedoel ik natuurlijk.

Maar kom op zeg, luie honden? :')
Oké is overdreven, maar ik mis toch wel wat werklust hier en daar. Ik vond het heel slap vandaag, net zoals tegen Dortmund. Vooral Giroud zeg.
pi_133121388
Is het nu echt zo gek dat je met 0 roulatie je derde topwedstrijd in 1 week tijd verre van kansloos verliest? Werklust en vermoeidheid zijn twee verschillende dingen. Ik had van Ozil en Cazorla veel beter verwacht en Giroud was ook niet op z'n best maar voor de rest weinig te klagen gezien de blessures en het drukke schema op dit moment.

Dortmund was bij mate slap maar verdedigend stond het toen prima, vandaag ook (in mindere mate welliswaar) en dan pik je een goaltje mee. Een van die voorzetten van Sagna had best afgemaakt kunnen worden en met 1-1 had niemand hier lopen klagen
  zondag 10 november 2013 @ 20:16:32 #67
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133121509
Ramsey op de vleugel!? Serieus!? Terwijl je prima jonge snelle vleugelspelers klaar hebt zitten op de bank... :N
  zondag 10 november 2013 @ 20:24:16 #68
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_133121997
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 19:59 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik was gewoon erg benieuwd of hij zou gaan juichen. Ja dus, en terecht, dat hele " niet juichen uit respect voor je oude club" vind ik zo'n slap gelul.
Oh daar ben ik het compleet mee eens, zeker omdat hij zelf ook werd uitgefloten.
pi_133122154
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:24 schreef Fenomeno het volgende:

[..]

Oh daar ben ik het compleet mee eens, zeker omdat hij zelf ook werd uitgefloten.
Niet alleen uitgefloten, die she said no robin liedjes over die verkrachtingzaak is nou ook niet zo heel chique.
pi_133122977
Ik begrijp nog steeds niet waarom Özil zo'n brede smile op zijn gezicht had nadat hij een kans verprutste. Normaal gesproken zou je balen na zoiets maar oké. Arsenal spelers die de club trollen heb ik al eens eerder meegemaakt. :')
  zondag 10 november 2013 @ 21:02:24 #71
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_133124751
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:26 schreef SpamNinja het volgende:

[..]

Niet alleen uitgefloten, die she said no robin liedjes over die verkrachtingzaak is nou ook niet zo heel chique.
Ach ja, 'Sit down you paedophile' is van hetzelfde niveau.

Geen terechte nederlaag. Eerste helft was matig maar creëert United ook niets, tweede helft was Arsenal beter en missen ze die twee voorzetten op een haartje terwijl United wederom weinig creëert. Kan gebeuren, geen schande.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_133126396
Nou wat een kut dag zeg :')
pi_133140935
Baal ervan dat we zo'n corner binnenlieten koppen, en dan ook nog door Van Persie.

Het hele team leek in de eerste helft traag en vermoeid (vooral Giroud was erg traag, en Gibbs erg slordig). Kan dan wel liggen aan het feit dat ze een beetje ziek waren maar zoals Wenger zei: als je zegt dat je fit genoeg bent, moet je daar ook naar spelen. In de tweede helft ging het een stuk beter maar er was weer niemand die op dat moment het verschil maakt, terwijl je dat van Ozil, en zelfs Ramsey in z'n huidige vorm wel mag verwachten. Wilshere zette het team weer wat meer op gang. Jammer dat we Walcott niet op de bank hadden.

Verder is het geen schande om op Old Trafford met een mager verschil te winnen. Dat team overtuigt mij nog steeds niet echt maar wat ze wel hebben is een mentaliteit en vechtlust die Arsenal slechts bij vlagen liet zien (zoals tegen Dortmund). Southampton wordt ook weer een belangrijke...
all your heroes are whores
pi_133164028
Keep you head up!



Giroud voegt gewoon te weinig toe aan Arsenal.

Maar geen stress Arsenal komt er wel!
pi_133164401
Giroud speelt juist het hele seizoen erg sterk. Erg opportunistisch om hem af te schrijven als spits.
pi_133173370
Ah zo te zien heeft Arsenal ook is een keer de mindere kant van Ozil gezien. Ja, hij is technisch briljant en heeft een goed inzicht, maar bij Real had hij af en toe van die wedstrijden waarin die gewoon zwaar ondermaats was/is. Voor mij eigenlijk ook de reden waarom hij nooit genoemd wordt bij de gouden bal verkiezingen. Hij lijkt het soms zwaar te hebben met de druk.
Go hard or go home!
pi_133174159
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 00:39 schreef JuBoy het volgende:
Ah zo te zien heeft Arsenal ook is een keer de mindere kant van Ozil gezien. Ja, hij is technisch briljant en heeft een goed inzicht, maar bij Real had hij af en toe van die wedstrijden waarin die gewoon zwaar ondermaats was/is. Voor mij eigenlijk ook de reden waarom hij nooit genoemd wordt bij de gouden bal verkiezingen. Hij lijkt het soms zwaar te hebben met de druk.
Ja hij heeft het inderdaad zwaar. Dat heeft hij nooit bij Werder gehad alleen bij Real soms en nu bij Arsenal.

Zijn lach toen hij die kans miste zegt wel genoeg.
pi_133293483
MesutOzil1088 twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 13:06:30 Crossing my finger for Olivier Giroud and Laurent Koscielny. Want to see you in brazil. reageer retweet
O+ O+
Gun het ze ook wel hard trouwens
pi_133576762
The Saints hebben een mooie ploeg, hebben ze best goed gedaan. Gisteren vond ik ze ook niet slecht spelen als je bedenkt dat ze uit speelden. Groot verschil met paar jaar geleden toen ze in Championship of als degradatiekandidaat speelden.
Anyway, Arsenal heeft wel mooi gewonnen. Het hoeft niet altijd mooi :s)
pi_133582722
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:05 schreef Djibril het volgende:
The Saints hebben een mooie ploeg, hebben ze best goed gedaan. Gisteren vond ik ze ook niet slecht spelen als je bedenkt dat ze uit speelden. Groot verschil met paar jaar geleden toen ze in Championship of als degradatiekandidaat speelden.
Anyway, Arsenal heeft wel mooi gewonnen. Het hoeft niet altijd mooi :s)
Spel vond ik beter dan de afgelopen weken. Southampton is ook nooit dichtbij een goal geweest.
pi_133641016
Gaan we vanavond winnen?

  dinsdag 26 november 2013 @ 14:17:16 #82
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_133641992
Ja.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  woensdag 27 november 2013 @ 01:55:58 #83
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_133665815
_O_
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  woensdag 27 november 2013 @ 15:10:51 #84
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133676289
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:20 schreef Rozzje het volgende:
Keep you head up!

[ afbeelding ]

Giroud voegt gewoon te weinig toe aan Arsenal.

Maar geen stress Arsenal komt er wel!
Giroud is één van de belangrijkste spelers. :')
pi_133680810
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:10 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Giroud is één van de belangrijkste spelers. :')
Haha, echt hé. Wat een ongelooflijk idiote en domme opmerking, wow.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_133682707
Mooie goals gister.
Luxeprobleem gaat er wel ontstaan voor Arsenal als Ox en Podolski terugkomen, zonder hun is het al lastig om een goede opstelling te maken. Benieuwd wat Wenger er van gaat maken.
  woensdag 27 november 2013 @ 20:20:59 #87
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_133686840
Dat is imo geen luxeprobleem maar gewoon een brede selectie :+
pi_133687496
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:20 schreef Fenomeno het volgende:
Dat is imo geen luxeprobleem maar gewoon een brede selectie :+
Ja klopt, maar ben wel benieuwd wie er dan veel gaan spelen en wie juist minder,
Ik las zonet dat Diego aan Arsenal wordt gelinkt, dat zou dus nergens op slaan
  donderdag 28 november 2013 @ 01:42:18 #90
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_133700168
quote:
Zeer slecht nieuws ja.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:20 schreef Fenomeno het volgende:
Dat is imo geen luxeprobleem maar gewoon een brede selectie :+
Wat Tranquilize beschrijft is zo ongeveer de definitie van een luxeprobleem
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  donderdag 28 november 2013 @ 02:04:37 #91
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133700491
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 18:36 schreef Tranquilize het volgende:
Mooie goals gister.
Luxeprobleem gaat er wel ontstaan voor Arsenal als Ox en Podolski terugkomen, zonder hun is het al lastig om een goede opstelling te maken. Benieuwd wat Wenger er van gaat maken.
Walnoot zal het onderspit wel delven, die loopt kwa ontwikkeling nu echt achter. Dat was altijd al zo, maar nu de echte talenten die stap maken valt Theo wel erg uit de gratie

Podolski is niet ideaal voor Arsenal, een prima speler, maar niet ideaal voor ons systeem. Chamberlain is daarbij nog een poos verwijderd van een come-back.

Gnabry en Walnoot op de vleugels, Poldi zal Cazorla wel aflossen wanneer nodig.
pi_133708349
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 02:04 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Walnoot zal het onderspit wel delven, die loopt kwa ontwikkeling nu echt achter. Dat was altijd al zo, maar nu de echte talenten die stap maken valt Theo wel erg uit de gratie

Podolski is niet ideaal voor Arsenal, een prima speler, maar niet ideaal voor ons systeem. Chamberlain is daarbij nog een poos verwijderd van een come-back.

Gnabry en Walnoot op de vleugels, Poldi zal Cazorla wel aflossen wanneer nodig.
Theo is een hele tijd geblesseerd geweest he?
  donderdag 28 november 2013 @ 13:28:16 #93
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133708413
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:25 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Theo is een hele tijd geblesseerd geweest he?
Boekt al jaren geen noemswaardige progressie. Ja, volwassener, dus rustiger en wat toegewijder, maar het ontbeert hem gewoon aan talent om zoals Gnabry of Chamberlain stappen te maken.

Maar goed, dat zal spoedig wel uitkomen, Gnabry bonst nu al op de deur.
pi_133708471
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:28 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Boekt al jaren geen noemswaardige progressie. Ja, volwassener, dus rustiger en wat toegewijder, maar het ontbeert hem gewoon aan talent om zoals Gnabry of Chamberlain stappen te maken.

Maar goed, dat zal spoedig wel uitkomen, Gnabry bonst nu al op de deur.
Walcott had anders een prima seizoen vorig jaar. Zeker nu samen met Ozil moet het nog beter worden, Walcott die de ruimte opzoekt met zijn snelheid en Ozil die de assists kan verzorgen. Bij Chamberlain mis ik juist de progressie, Gnabry maakt wel aardige stappen.
pi_133708599
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:28 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Boekt al jaren geen noemswaardige progressie. Ja, volwassener, dus rustiger en wat toegewijder, maar het ontbeert hem gewoon aan talent om zoals Gnabry of Chamberlain stappen te maken.

Maar goed, dat zal spoedig wel uitkomen, Gnabry bonst nu al op de deur.
Stats wijzen uit dat Walcott juist flink verbeterd is. Vooral zijn afwerking is een stuk vooruit gegaan. Daarnaast is hij op dit moment een van de weinige spelers met snelheid, dus dat voegt een andere dimensie toe aan het team.
Bovendien vind ik dat Chamberlain stilstaat in zijn ontwikkeling. Na zijn eerste jaar heeft hij weinig progressie laten.
  donderdag 28 november 2013 @ 13:49:17 #96
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133708967
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:34 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Stats wijzen uit dat Walcott juist flink verbeterd is. Vooral zijn afwerking is een stuk vooruit gegaan. Daarnaast is hij op dit moment een van de weinige spelers met snelheid, dus dat voegt een andere dimensie toe aan het team.
Bovendien vind ik dat Chamberlain stilstaat in zijn ontwikkeling. Na zijn eerste jaar heeft hij weinig progressie laten.
Dit het Chamberlain zijn jaar moeten zijn, helaas is hij er langdurig uit geraakt. In pre-season liet hij het zien, enorm spijtig. Gnabry, Chamberlain hebben allen diepgang. Walcott is in de counter natuurlijk nog wat gevaarlijker door zijn snelheid, maar daarbuiten is het gewoon onvoldoende, daarbij zijn die die twee evengoed rap.

Ben er gewoon klaar mee dat we met een gehandicapte rechterflank moeten spelen. Theo laat het ook altijd maar een paar wedstrijden zien om daarna weer een handvol rommel af te leveren.
  donderdag 28 november 2013 @ 13:52:58 #97
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133709087
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:30 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Walcott had anders een prima seizoen vorig jaar. Zeker nu samen met Ozil moet het nog beter worden, Walcott die de ruimte opzoekt met zijn snelheid en Ozil die de assists kan verzorgen. Bij Chamberlain mis ik juist de progressie, Gnabry maakt wel aardige stappen.
Walcott kan te weinig met een bal om alles van Özil om te zetten in kansen, laat staan doelpunten. Chamberlain is geblesseerd geraakt, terwijl dit zijn seizoen moest worden. Bij Chamberlain had ik hetzelfde verwacht als bij Ramsey, die laatste stap naar de top. (Al is de situatie van Ramsey natuurlijk anders, die heeft anderhalf jaar het één en ander moeten verwerken.)

Walcott kan alleen wat wanneer er ruimte is, hij moet óf gelanceerd worden óf de combinatie aangaan. Dat 2e gaat door een gebrek aan kunde te vaak mis. Wat heb je aan een winger op dit niveau dat geen man kan passeren? Gnabry verdient sowieso de kans, die jongen heeft het iedere wedstrijd nog laten zien, tegen United was hij de beste en zorgde hij voor de ommekeer, ookal speelden we met 4 zieken.
  donderdag 28 november 2013 @ 14:12:03 #98
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_133709584
Tegen Sunderland zette Özil Walcott al twee keer voor de keeper. In die gevallen hoefde hij het niet eens meer om te zeten in kansen, dat waren ze al meteen. Zodra de scherpte er bij hem weer is worden dat gewoon doelpunten.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_133711002
Je moet een speler ook wel de kans geven wedstrijdritme op te bouwen hé. Theo is een tijd uit de roulatie geweest, en is pas net weer fit. Dan moet je hem rustig brengen, en geleidelijk meer minuten laten maken. Dan komt de scherpte ook vanzelf wel weer.

Hoewel ik het verder eens ben dat Oxlade en Gnabry wel sneller progressie boeken dan Walcott. Maar Ox heeft helaas ook de pech dat 'ie vrij blessuregevoelig is.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_133719166
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:10 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Giroud is één van de belangrijkste spelers. :')
Maar toch speelt hij soms te slecht en kan hij voetballend niet mee
  donderdag 28 november 2013 @ 20:13:56 #101
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133720112
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:50 schreef Rozzje het volgende:

[..]

Maar toch speelt hij soms te slecht en kan hij voetballend niet mee
Nee hoor, het hele spel wordt aan hem opgehangen, zijn kaats is van uitzonderlijk niveau en is een plaag voor de centrale verdediging. Giroud wint zowat ieder luchtduel en hij is de reden dat het middenveld voldoende lucht heeft om vrijuit te voetballen.

Het klopt wel dat Giroud niet de volmaakte spits is voor Arsenal, hij is niet verfijnt genoeg, heeft een gebrek aan snelheid en kan niet fatsoenlijk een mannetje passeren.

Het beste is een absolute topper, die zijn compleet, neem Cavani, Benzema, van Persie. Rooney of Suárez, maar zo lang deze niet beschikbaar zijn is Giroud een geweldige keuze.

Het is wel zaak dat je met Giroud altijd met capabele wingers speelt, geen Walcott, maar Gnabry of Chamberlain, wingers die een actie in huis hebben. Giroud kan ze vervolgens binnenprikken.

Het beste van Özil hebben we trouwens nog lang niet gezien, zonder wingers kan hij zijn specialiteit niet gebruiken, al is hij zondermeer één van de belangrijkste op het veld. (Özil is de reden dat de veldbezetting goed blijft zonder wingers, zonder hem geraak je in een trechter.

We hebben daarbij één van bovengenoemde spitsen nodig om Özil optimaal te kunnen laten renderen, een spits die alles begrijpt en over de kunde beschikt om de aanvoer om te zetten in goals.
pi_133731919
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:13 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Nee hoor, het hele spel wordt aan hem opgehangen, zijn kaats is van uitzonderlijk niveau en is een plaag voor de centrale verdediging. Giroud wint zowat ieder luchtduel en hij is de reden dat het middenveld voldoende lucht heeft om vrijuit te voetballen.

Het klopt wel dat Giroud niet de volmaakte spits is voor Arsenal, hij is niet verfijnt genoeg, heeft een gebrek aan snelheid en kan niet fatsoenlijk een mannetje passeren.

Het beste is een absolute topper, die zijn compleet, neem Cavani, Benzema, van Persie. Rooney of Suárez, maar zo lang deze niet beschikbaar zijn is Giroud een geweldige keuze.

Het is wel zaak dat je met Giroud altijd met capabele wingers speelt, geen Walcott, maar Gnabry of Chamberlain, wingers die een actie in huis hebben. Giroud kan ze vervolgens binnenprikken.

Het beste van Özil hebben we trouwens nog lang niet gezien, zonder wingers kan hij zijn specialiteit niet gebruiken, al is hij zondermeer één van de belangrijkste op het veld. (Özil is de reden dat de veldbezetting goed blijft zonder wingers, zonder hem geraak je in een trechter.

We hebben daarbij één van bovengenoemde spitsen nodig om Özil optimaal te kunnen laten renderen, een spits die alles begrijpt en over de kunde beschikt om de aanvoer om te zetten in goals.
Je hebt 100% gelijk.

Ik zie graag iemand als Reus of Draxler komen want Podolski is lang niet meer de speler die hij was bij Koln.. Alhoewel Draxler net een langdurig contract heeft getekend zou hij wel eventueel overtuigd kunnen worden om voor Arsenal te spelen.. Mesut heeft ook echt buitenspelers nodig zoals Reus/Schurrle & Muller/Gotze bij Duitsland. Je ziet ook dat bij Duitsland Mesut veel meer rustig aan kan spelen.. Mensen die Mesut bekritiseren nu beseffen niet hoe belangrijk hij momenteel is voor Arsenal. Ja hij heeft misschien de laatste wedstrijden niet echt naar zn top gespeeld maar dit komt omdat hij de griep had en zowat elke wedstrijd heeft gespeeld. En ook nog moeten wennen aan het fysieke spel van de BPL.. Hij is ook een mens en je ziet de gevolgen.. Hij is een belangrijke speler in het team omdat hij een rustpunt is..

Dit is pas het begin!
pi_133738798
Komende 15 dagen 5 wedstrijden! Tot en met 1 januari zelfs 9. Wordt weer een erg druk maandje maar wat is het toch fijn dat de Premier League niet aan winterstop doet :D

zat 30 nov
- Cardiff City (uit)
woe 4 dec - Hull City (thuis)
zon 8 dec - Everton (thuis)
woe 11 dec - Napoli (uit)
zat 14 dec - Man City (uit)
maa 23 dec - Chelsea (thuis)
don 26 dec - West Ham (uit)
zon 29 dec - Newcastle (uit)
woe 1 jan - Cardiff City (thuis)

Grappig genoeg begint en eindigt dit met Cardiff. Maar wat een schema zeg :o

Roulatie is nu toch wel echt belangrijk, Ozil, Ramsey en met name Giroud trekken het anders echt niet meer. Helaas voor Giroud is er geen andere optie, of we moeten Theo opeens voorin neerzetten en Gnabry op rechts of iets anders experimenteel. Podolski is ook op de weg terug, volgens arsenal.com drie weken, en kan ook voorin misschien, helaas wordt het voor Ox het nieuwe jaar.

We moeten er maar lekker voor gaan zitten het komende maandje en in januari wat versterking binnen halen. Mochten we na 1 januari nog steeds bovenaan staan dan wordt dit toch misschien wel echt ons jaartje :o :7
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:17:17 #104
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_133739338
De Engelse competitie _O_
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_133739621
Vind de wedstrijden rond kerst altijd veel sfeer hebben. Heb er zin in!
Man City is in vorm dus die uitwedstrijd wordt een lastige.
pi_133743204
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 11:53 schreef SpamNinja het volgende:
Komende 15 dagen 5 wedstrijden! Tot en met 1 januari zelfs 9. Wordt weer een erg druk maandje maar wat is het toch fijn dat de Premier League niet aan winterstop doet :D

zat 30 nov
- Cardiff City (uit)
woe 4 dec - Hull City (thuis)
zon 8 dec - Everton (thuis)
woe 11 dec - Napoli (uit)
zat 14 dec - Man City (uit)
maa 23 dec - Chelsea (thuis)
don 26 dec - West Ham (uit)
zon 29 dec - Newcastle (uit)
woe 1 jan - Cardiff City (thuis)

Grappig genoeg begint en eindigt dit met Cardiff. Maar wat een schema zeg :o

Roulatie is nu toch wel echt belangrijk, Ozil, Ramsey en met name Giroud trekken het anders echt niet meer. Helaas voor Giroud is er geen andere optie, of we moeten Theo opeens voorin neerzetten en Gnabry op rechts of iets anders experimenteel. Podolski is ook op de weg terug, volgens arsenal.com drie weken, en kan ook voorin misschien, helaas wordt het voor Ox het nieuwe jaar.

We moeten er maar lekker voor gaan zitten het komende maandje en in januari wat versterking binnen halen. Mochten we na 1 januari nog steeds bovenaan staan dan wordt dit toch misschien wel echt ons jaartje :o :7
Ik verwacht eigenlijk niet dat er heel veel geld wordt uitgegeven de winter. Ik las al ergens dat Wenger zei dat het in de winterstop moeilijker is om spelers aan te trekken omdat clubs ze minder snel laten gaan, en aangezien Ozil al heel veel geld heeft gekost weet ik het nog niet zo zeker.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tranquilize op 29-11-2013 15:27:54 ]
pi_133744529
Nee ik verwacht ook niet dat er veel geld wordt uitgegeven, ik bedoel ik heb net een week pas m'n open mond weer dicht na die 50 miljoen van Özil. Maar Wenger moet toch ook beseffen dat je het niet een heel seizoen lang volhoudt met Giroud. We hadden bijna Ba gehuurd in de zomer en ik denk dat we dat soort type moeten aantrekken. Niet duur/op loonbasis met de nodige ervaring die het niet erg vindt om op de bank te zitten. Een soort Bendtner die wél kan voetballen dus.
  vrijdag 29 november 2013 @ 16:00:54 #108
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_133745204
Wisten jullie dat Arsenal is opgericht in de jaren 00 van de vorige eeuw door een stelletje flikkers?

Ze voegden de woorden 'Arse en Anal' samen. _O-
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 29 november 2013 @ 16:03:15 #109
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_133745268
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Wisten jullie dat Arsenal is opgericht in de jaren 00 van de vorige eeuw door een stelletje flikkers?

Ze voegden de woorden 'Arse en Anal' samen. _O-
Haha nee.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  vrijdag 29 november 2013 @ 17:23:23 #110
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_133747365
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Wisten jullie dat Arsenal is opgericht in de jaren 00 van de vorige eeuw door een stelletje flikkers?

Ze voegden de woorden 'Arse en Anal' samen. _O-
Jongetje, ik lig in een deuk.

Zo, en nu weer terug naar je play-mobil.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_133759159
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:36 schreef SpamNinja het volgende:
Nee ik verwacht ook niet dat er veel geld wordt uitgegeven, ik bedoel ik heb net een week pas m'n open mond weer dicht na die 50 miljoen van Özil. Maar Wenger moet toch ook beseffen dat je het niet een heel seizoen lang volhoudt met Giroud. We hadden bijna Ba gehuurd in de zomer en ik denk dat we dat soort type moeten aantrekken. Niet duur/op loonbasis met de nodige ervaring die het niet erg vindt om op de bank te zitten. Een soort Bendtner die wél kan voetballen dus.
Lewandowski zou echt een geweldige aankoop zijn. Maar goed de kans dat hij komt zal wel niet zo groot zijn. :P
pi_133760136
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Wisten jullie dat Arsenal is opgericht in de jaren 00 van de vorige eeuw door een stelletje flikkers?

Ze voegden de woorden 'Arse en Anal' samen. _O-
Lol
pi_133775213
Arsenal: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Arteta, Wilshere, Ramsey, Ozil, Cazorla, Giroud.

Subs: Fabianski, Vermaelen, Monreal, Rosicky, Flamini, Walcott, Gnabry.

En ik maar denken dat we juist deze wedstrijd konden rouleren gezien dat drukke schema :? Nouja goed, dit moet toch zeker wel genoeg zijn voor 3 punten! Verwacht een redelijk eenvoudige 1-3 :7
pi_133775338
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 15:34 schreef SpamNinja het volgende:
Arsenal: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Arteta, Wilshere, Ramsey, Ozil, Cazorla, Giroud.

Subs: Fabianski, Vermaelen, Monreal, Rosicky, Flamini, Walcott, Gnabry.

En ik maar denken dat we juist deze wedstrijd konden rouleren gezien dat drukke schema :? Nouja goed, dit moet toch zeker wel genoeg zijn voor 3 punten! Verwacht een redelijk eenvoudige 1-3 :7
Cardiff lijkt me moeilijker dan Hull woensdag, dan zal onder andere Ozil wel rust krijgen en Walcott in de basis beginnen.
pi_133777782
Magere voorsprong van 1-0 met nog een kwartier te spelen..
pi_133777798
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 17:33 schreef Rosario het volgende:
Magere voorsprong van 1-0 met nog een kwartier te spelen..
wissels laten veel te lang op zich wachten
pi_133777817
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 17:34 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

wissels laten veel te lang op zich wachten
Ha, komt-ie.
pi_133777847
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 november 2013 17:35 schreef Rosario het volgende:

[..]

Ha, komt-ie.
Terecht, Cazorla speelde matig.
pi_133777895
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 17:36 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Terecht, Cazorla speelde matig.
Hopelijk iets meer controle met Flamini, want het is echt een zooitje op het middenveld. Van beide kanten trouwens. Maar ik zie zomaar een goal voor Cardiff vallen. ;(
pi_133777932
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 17:39 schreef Rosario het volgende:

[..]

Hopelijk iets meer controle met Flamini, want het is echt een zooitje op het middenveld. Van beide kanten trouwens. Maar ik zie zomaar een goal voor Cardiff vallen. ;(
Jammer dat Walcott niet of pas heel laat invalt. Arsenal speelt een slechte 2e helft ja, maar goed als er vandaag gewonnen wordt maakt dat niet heel veel uit. 3 punten zijn vandaag belangrijker dan mooi spel.
pi_133777976
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 17:40 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Jammer dat Walcott niet of pas heel laat invalt. Arsenal speelt een slechte 2e helft ja, maar goed als er vandaag gewonnen wordt maakt dat niet heel veel uit. 3 punten zijn vandaag belangrijker dan mooi spel.
Absoluut, maar Cardiff scoort echt bijzonder veel late treffers dus die punten zijn nog lang niet zeker.
pi_133778015
Oooooh wat lekker!
pi_133778043
Flamini, had nooit gedacht dat hij zo goed zou zijn nog toen hij transfervrij binnenkwam maar hij is echt heel belangrijk.
En wat is dit lekker. _O_
pi_133778050
Subliem passje van Mesut weer.
Twee assists vandaag, onvervangbaar die gozer.
pi_133778188
*O*
Beetje geflatteerd, maar boeiend; 0-3.
pi_133778402
Ramsey juichde trouwens niet. :')
pi_133778403
Ramsey, als een club hem wil kopen moeten er 2 Bale's worden betaald. :P _O_
Maar deze overwinning en trouwens de geweldige start van dit seizoen hebben we vooral te danken aan de verdediging. De afgelopen 5 wedstrijden dat Koscielny en Mertesacker in de basis begonnen gewoon 0 goals tegen gekregen. Echt ongelooflijk. Szczesny keept ook heel sterk. De wedstrijd met Manu meegerekend maar 1 goal tegen in de laatste 6 wedstrijden, dat is nog steeds bizar goed. Gaat lekker. :)
pi_133778490
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 18:00 schreef Tranquilize het volgende:
Ramsey, als een club hem wil kopen moeten er 2 Bale's worden betaald. :P _O_
Maar deze overwinning en trouwens de geweldige start van dit seizoen hebben we vooral te danken aan de verdediging. De afgelopen 5 wedstrijden dat Koscielny en Mertesacker in de basis begonnen gewoon 0 goals tegen gekregen. Echt ongelooflijk. Szczesny keept ook heel sterk. De wedstrijd met Manu meegerekend maar 1 goal tegen in de laatste 6 wedstrijden, dat is nog steeds bizar goed. Gaat lekker. :)
Zeker, verdedigend gaat het fantastisch! Vandaag stond Szczesny ook weer als een huis.
  zaterdag 30 november 2013 @ 18:08:40 #129
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133778558
Mooi dat Ramsey dit seizoen echt los is. Voor vorig seizoen in de voorbereiding al heel erg goed, maar vervolgens in het seizoen zelf minder, maar dit seizoen gewoon uitstekend. :) Fijn voor mijn Fantasy League ook :P
pi_133778589
Ook mooi dat Walcott maar 5 minuten speelt en gelijk een assist aflevert.
pi_133778747
Ik vind het wel mooi dat Arsenal met 1 dure maar perfecte aankoop zo goed presteert, terwijl een club als Tottenham de voor Bale ontvangen 100 miljoen min of meer door de plee spoelt en het vrij slecht doet.
pi_133778771
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 18:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind het wel mooi dat Arsenal met 1 dure maar perfecte aankoop zo goed presteert, terwijl een club als Tottenham de voor Bale ontvangen 100 miljoen min of meer door de plee spoelt en het vrij slecht doet.
Arsene knows best
  zaterdag 30 november 2013 @ 18:36:47 #133
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_133779190
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 18:09 schreef Tranquilize het volgende:
Ook mooi dat Walcott maar 5 minuten speelt en gelijk een assist aflevert.
Inderdaad, goed voor z'n zelfvertrouwen.

En de mensen (op vooral Twitter) die Özil niet goed vonden de laatste tijd :')
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_133779366
Baas die Ramsey.

Ik dacht dat Cardiff moeilijker zou worden na hen wedstrijd tegen man united, maar niks was minder waar.

Nou hopen dat Tottenham morgen wint van man united. Zelfs een aartsvijand heeft meer waarde dan een verrader.
pi_133779933
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 november 2013 18:17 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Arsene knows best
Klopt :7

Willian: £30 million
Fernandinho: £30 million
Paulinho: £17 million
Flamini: Free.

Eerste helft echt de bovenliggende partij en tweede helft toch wat moeilijker gemaakt voor onszelf. Verdediging en keeper stonden weer als een huis. Cazorla toch wel een stuk minder en Ozil tja, je zou zeggen onzichtbaar maar hij voegt echt veel toe wat eigenlijk niet opvalt vooral met z'n loopbewegingen, en met een 'slechte' wedstrijd nog 2 assists mag niemand klagen. Nummer 1 met assists in Engeland inmiddels. :+ Had trouwens Walcott wel een stuk eerder willen zien met al die ruimte die er lag.

En Ramsey, het blijft ongelofelijk. Afgelopen 5 seizoenen 7 goals en nu dit seizoen al 8 :D :o Nu lekker uitrusten en kijken hoe de concurrentie het doet!
pi_133801963
Hopen dat het 1-1 blijft. Zou mooi zijn.
pi_133806477
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 18:09 schreef Tranquilize het volgende:
Ook mooi dat Walcott maar 5 minuten speelt en gelijk een assist aflevert.
Jazeker, je zag af en toe al ruimte voor iemand als Walcott. Af en toe heel handig om die snelheid te hebben, al is het vanaf de bank!
all your heroes are whores
pi_133810524
Mooi zo, hopen dat Chelsea en City ook gelijk spelen of verliezen :)
pi_133814401
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 17:15 schreef Djibril het volgende:
Mooi zo, hopen dat Chelsea en City ook gelijk spelen of verliezen :)
Helaas.
pi_133840053
City speelt wel indrukwekkend, wordt een zware kluif. Arsene schijnt trouwens interesse te hebben in Pato voor januari, is dat wat? Ik weet niet zo veel over hem maar de meningen zijn een beetje verdeeld.
all your heroes are whores
pi_133840358
Pato was ooit een van de grootste talenten die op de Europese velden te vinden was. Maar helaas is hij getergd door ontiegelijk veel blessureleed, en derhalve heeft zijn ontwikkeling een flinke deuk opgelopen.

Een flop wil ik hem niet noemen, maar top is het ook allang niet meer. Zou ik hem boven Bendtner verkiezen? Ja, 100%.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_133841487
Jammer, schijnbaar ook geen beste houding :P http://www.arsenal.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=538322. Lijkt me sterk dat dit heel serieus is. Maar wie weet :)
all your heroes are whores
  maandag 2 december 2013 @ 14:18:45 #143
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_133841673
Zijn echt zo veel betere alternatieven dan Pato.
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:37:57 #144
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133865320
Arsenal have agreed to sign Real Madrid striker Alvaro Morata on a six-month loan deal, according to reports in Spain.

Morata, a highly-regarded central striker who has mainly been an understudy to Karim Benzema this season, will reportedly be allowed to leave the Bernabeu when the transfer window reopens, with the Onda Cero radio station claiming he has chosen to join Arsenal.

Tottenham have also shown interest in the Spain Under-21 international but Morata has reportedly told officials in Madrid he would rather join their north London rivals.

Morata has made 12 appearances for Madrid this term but the vast majority have come from the bench and the 21-year-old last started a game in the 2-0 win over Malaga on October 19. His two goals, both in La Liga, have come as a substitute.

The Madrid-born striker is highly thought of at the Bernabeu but has found first-team opportunities limited, with Angel Di Maria and rising star Jese also vying for places behind first-choice trio Cristiano Ronaldo, Karim Benzema and Gareth Bale.

Arsenal are keen to find cover for first-choice central striker Olivier Giroud in January, with Nicklas Bendtner likely to leave the Emirates Stadium.

Groot talent dit, een mobielere en snellere versie van Giroud, uiteraard ook wat balvaardiger. _O_
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:38:56 #145
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133865343
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:40 schreef sylvietjoo het volgende:

[..]

Jazeker, je zag af en toe al ruimte voor iemand als Walcott. Af en toe heel handig om die snelheid te hebben, al is het vanaf de bank!
Beetje jammer dat 'ie hem ontzettend slecht terug legde. :') Het is dat Ramsey over een fatsoenlijke techniek beschikt..
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:53:11 #146
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_133865590
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:38 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Beetje jammer dat 'ie hem ontzettend slecht terug legde. :') Het is dat Ramsey over een fatsoenlijke techniek beschikt..
Valt ook wel mee hoor, Ramsey's aanname was gewoon niet optimaal. Bal springt een meter van zijn voet af.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 3 december 2013 @ 01:40:16 #147
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133866192
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Valt ook wel mee hoor, Ramsey's aanname was gewoon niet optimaal. Bal springt een meter van zijn voet af.
Valt wel mee zegt ie.. dat is toch geen afleggen man. Het van de voet afspringen is daar een gevolg van, maar dankzij zijn techniek rost hij hem perfect in het dak van het doel.

Walnoot zal het steeds lastiger krijgen, volgend jaar heeft hij geen basisplaats meer.
  dinsdag 3 december 2013 @ 01:52:38 #148
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_133866291
Overdrijven is ook een vak... Zit een beetje een stuit in de pass, maar daar zou zelfs een gemiddelde eredivisiespits geen last van moeten hebben.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_133870274
Haha jaa mooi die faceswaps!

Mooi nieuws over Morata al vraag ik me wel af hoeveel er van waar is. Hij is een beetje hun Bendtner eigenlijk, Benzema speelt daar alles en Morata valt zo af en toe in. Als ze Morata verhuren en Benzema raakt geblesseerd hebben ze natuurlijk een probleem.

Maar goed, ik had ook nooit gedacht dat ze Mesut zouden wegdoen dus wat dat betreft, kom maar op :7
pi_133870353
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:56 schreef SpamNinja het volgende:
Haha jaa mooi die faceswaps!

Mooi nieuws over Morata al vraag ik me wel af hoeveel er van waar is. Hij is een beetje hun Bendtner eigenlijk, Benzema speelt daar alles en Morata valt zo af en toe in. Als ze Morata verhuren en Benzema raakt geblesseerd hebben ze natuurlijk een probleem.

Maar goed, ik had ook nooit gedacht dat ze Mesut zouden wegdoen dus wat dat betreft, kom maar op :7
Real gaat Suerez nog wel ophalen bij Liverpool gok ik.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_133870563
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:56 schreef SpamNinja het volgende:

Mooi nieuws over Morata al vraag ik me wel af hoeveel er van waar is.
http://news.arseblog.com/(...)Arsenal+news+site%29
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:35:24 #153
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133871095
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2013 01:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Overdrijven is ook een vak... Zit een beetje een stuit in de pass, maar daar zou zelfs een gemiddelde eredivisiespits geen last van moeten hebben.
Daar verkijk jij je op. Van spelers bij Arsenal mag je meer verwachten.
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:37:34 #154
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133871140
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:56 schreef SpamNinja het volgende:
Haha jaa mooi die faceswaps!

Mooi nieuws over Morata al vraag ik me wel af hoeveel er van waar is. Hij is een beetje hun Bendtner eigenlijk, Benzema speelt daar alles en Morata valt zo af en toe in. Als ze Morata verhuren en Benzema raakt geblesseerd hebben ze natuurlijk een probleem.

Maar goed, ik had ook nooit gedacht dat ze Mesut zouden wegdoen dus wat dat betreft, kom maar op :7
Nou maak je toch een belediging. Bendtner is opvulmateriaal, onbruikbaar, terwijl Morata tot een heel grote uit kan groeien. Jese krijgt de voorkeur zo te zien, maar goed, ik verwacht dat Real nog wel wat van plan is deze zomer.

Las vandaag dat we ook interesse hebben in Cavani. Onrealistisch, maar dat zou wel de ultieme spits zijn. :P
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:39:11 #155
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133871166
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:01 schreef Blistering het volgende:

[..]

Real gaat Suerez nog wel ophalen bij Liverpool gok ik.
Voor Loserpool is het echt een cruciaal seizoen. Als ze nu weer misgrijpen zal Suárez hoe dan ook vertrekken en is de kans haast nihil dat daar een grote speler naartoe wil komen.
pi_133871512
Dat Morata oneindig veel beter is staat buiten kijf, ik doelde meer op de rol die de spelers spelen als invaller, al valt Morata ook veel vaker in natuurlijk.

Wat bedoel je met misgrijpen, de 4de plek? Dat gaat denk ik een gevecht worden tussen Man U, Spurs, Liverpool en misschien kan zelfs Everton nog roet in het eten gooien. Het zal toch wel Man U worden dus Suarez vertrekt zeker.

De vraag is of Wenger dan nog steeds interesse heeft na dat gedoe van afgelopen zomer. Als we toch zoveel geld gaan uitgeven, gooi dan wat geld naar Dortmund en dan maar zien hoe vast die overstap van Lewandowski naar Bayern is. Maarja dan is het dus weer de vraag wat voor spits beter past, hetzelfde type als Giroud of iets totaal anders in de vorm van bijvoorbeeld Suarez dus.
  woensdag 4 december 2013 @ 13:56:39 #157
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133907293
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:57 schreef SpamNinja het volgende:
Dat Morata oneindig veel beter is staat buiten kijf, ik doelde meer op de rol die de spelers spelen als invaller, al valt Morata ook veel vaker in natuurlijk.

Wat bedoel je met misgrijpen, de 4de plek? Dat gaat denk ik een gevecht worden tussen Man U, Spurs, Liverpool en misschien kan zelfs Everton nog roet in het eten gooien. Het zal toch wel Man U worden dus Suarez vertrekt zeker.

De vraag is of Wenger dan nog steeds interesse heeft na dat gedoe van afgelopen zomer. Als we toch zoveel geld gaan uitgeven, gooi dan wat geld naar Dortmund en dan maar zien hoe vast die overstap van Lewandowski naar Bayern is. Maarja dan is het dus weer de vraag wat voor spits beter past, hetzelfde type als Giroud of iets totaal anders in de vorm van bijvoorbeeld Suarez dus.
Champions League voetbal, dus minimaal 4e ja, al vind ik Everton op dit moment zeker niet onderdoen voor Tottenham en Liverpool. Hopelijk gaan ze stunten tegen United dadelijk.

Het voordeel van Suárez is dat je dan ook direct een winger erbij hebt. Luis is namelijk een hybride, dus dan zou je samen met Giroud kunnen spelen. Over Lewandowksi heb ik mijn twijfels eerlijk gezegd, schaar hem net niet onder de allerbeste. Dat zijn voor mij: Cavani, Rooney, van Persie, Benzema en Suárez momenteel.

We hebben nu gewoon iemand nodig die kan afwisselen met Giroud, maar dit mag niet ten koste gaan van toekomstige plannen.
  woensdag 4 december 2013 @ 15:49:31 #158
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_133911020
Ik lees net dat Berbatov weg wil bij Fulham. Dat lijkt me best een prima back-up spits voor het 2e halfjaar.
pi_133911970
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:49 schreef Fenomeno het volgende:
Ik lees net dat Berbatov weg wil bij Fulham. Dat lijkt me best een prima back-up spits voor het 2e halfjaar.
Dat is niet het niveau waar Arsenal naar toe moet, Berbatov kan het niveau van Fulham al niet aan wat heeft hij dan te zoeken bij Arsenal. Als Arsenal hem haalt ga ik echt huilen, snap ook niet dat je zo iemand noemt voor Arsenal.
pi_133919404
#Arsenal team to play Hull City: Szczesny, Jenkinson, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Flamini, Ramsey, Rosicky, Cazorla, Ozil, Bendtner

Ozil in de basis? Bendtner in de basis? Waarom geen Walcott. Hmm. COYG dan maar
pi_133919647
Bendtner :o :N Had liever Özil op de bank gezien inderdaad, gewoon Walcott op rechts, Rosicky midden en Cazorla links, of gewoon Walcott in de spits? Hij zal wel niet fit genoeg zijn.

Ach, in die flow waarin we nu zitten moeten we zelfs met Park voorin kunnen winnen! COYG *O*
pi_133920760
Oh jezus, bijna wedstrijd gemist :P
  woensdag 4 december 2013 @ 20:29:10 #163
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133921087
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:55 schreef Tranquilize het volgende:
#Arsenal team to play Hull City: Szczesny, Jenkinson, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Flamini, Ramsey, Rosicky, Cazorla, Ozil, Bendtner

Ozil in de basis? Bendtner in de basis? Waarom geen Walcott. Hmm. COYG dan maar
Waarom geen Ryo!?
  woensdag 4 december 2013 @ 20:44:35 #164
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133921697
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:17 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Dat is niet het niveau waar Arsenal naar toe moet, Berbatov kan het niveau van Fulham al niet aan wat heeft hij dan te zoeken bij Arsenal. Als Arsenal hem haalt ga ik echt huilen, snap ook niet dat je zo iemand noemt voor Arsenal.
Serieus? Ik verbaasde mij er toen die tijd al over waarom hij naar Fulham is gegaan. Berbatov onderschatten komt hardstikke dom over, een ontzettend goede spits die momenteel in een dip verkeerd. Ik weet niet of je het doorhebt, maar Berbatov is hun beste speler.

Het is niet de beste keuze nee, gezien zijn leeftijd en huidige vorm, maar alsnog 2 klasses beter dan Bendtner.
  woensdag 4 december 2013 @ 20:44:56 #165
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133921711
quote:
99s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:29 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Waarom geen Ryo!?
Geblesseerd en komt ook tekort.
  woensdag 4 december 2013 @ 20:46:46 #166
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133921808
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:59 schreef SpamNinja het volgende:
Bendtner :o :N Had liever Özil op de bank gezien inderdaad, gewoon Walcott op rechts, Rosicky midden en Cazorla links, of gewoon Walcott in de spits? Hij zal wel niet fit genoeg zijn.

Ach, in die flow waarin we nu zitten moeten we zelfs met Park voorin kunnen winnen! COYG *O*
Mwa, dan moet je hele systeem omgooien. Dit is gewoon hèt moment om Giroud te rusten, mocht het misgaan kan je altijd nog Giroud erbij pakken. Walnoot in de spits is sowieso een slecht idee.
  woensdag 4 december 2013 @ 20:48:54 #167
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133921891
HAHAHAHAHAHA BENDTNER!!! :D :D
pi_133922022
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:48 schreef Le_Professeur het volgende:
HAHAHAHAHAHA BENDTNER!!! :D :D
_O_
  woensdag 4 december 2013 @ 20:54:01 #169
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133922134
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:51 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

_O_
Die kearl speelt nog best goed. :P
pi_133922147
Geweldig begin
  woensdag 4 december 2013 @ 20:54:38 #171
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133922168
Lekker dominant al direct.
pi_133922183
mooi begin idd :)
  woensdag 4 december 2013 @ 20:55:24 #173
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133922203
Jenkinson heeft ook goed smeer gehad zo te zien. Lekker begin.

Ja, kan de wedstrijd zien.. via een stream :{ Bout Fox
  woensdag 4 december 2013 @ 20:56:07 #174
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133922233
Lekkere beweging Özil. _O_
  woensdag 4 december 2013 @ 20:56:42 #175
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133922256
Liverpool heeft gewoon smeer gehad van Hull _O-
pi_133922286
Die Ramsey pass :P
pi_133922348
Wat heb ik dit gemist zeg de afgelopen jaren :)
  woensdag 4 december 2013 @ 21:03:17 #178
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133922546
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:58 schreef isgeschiedenis het volgende:
Wat heb ik dit gemist zeg de afgelopen jaren :)
Het waren zware jaren ja. :'(
pi_133922775
Ze spelen echt ongelooflijk goed, ik begin het zielig voor Hull te vinden, ze komen er totaal niet aan. :D
  woensdag 4 december 2013 @ 21:09:17 #180
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133922833
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:08 schreef Tranquilize het volgende:
Ze spelen echt ongelooflijk goed, ik begin het zielig voor Hull te vinden, ze komen er totaal niet aan. :D
Kijk via Sopcast.
pi_133922888
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:09 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Kijk via Sopcast.
? Ik kijk al
  woensdag 4 december 2013 @ 21:10:27 #182
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133922896
Zolang het 1-0 is ben ik er niet gerust op.
  woensdag 4 december 2013 @ 21:10:47 #183
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133922909
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:10 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

? Ik kijk al
Je stuurde toch een DM? Welke stream..
pi_133922930
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:10 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Je stuurde toch een DM? Welke stream..
Ja klopt maar nu reageer je op een heel ander bericht :P
  woensdag 4 december 2013 @ 21:12:41 #185
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133922995
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:11 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Ja klopt maar nu reageer je op een heel ander bericht :P
Boeie, als het maar overkomt. Hoe gaat het met je moeder?
pi_133923056
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Boeie, als het maar overkomt. Hoe gaat het met je moeder?
gaat wel goed gaat wel goed

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 4 december 2013 @ 21:14:03 #187
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133923065
Bendter moet wel zijn plaats weten trouwens, die voorzet sloeg nergens op.
  woensdag 4 december 2013 @ 21:14:36 #188
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133923091
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:13 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

gaat wel goed gaat wel goed

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Random.
pi_133923164
Er is ook een PL topic voor de slowchat over de wedstrijd he ;)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133923204
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:15 schreef alors het volgende:
Er is ook een PL topic voor de slowchat over de wedstrijd he ;)
Sorry, wat ben ik toch een ongelooflijke oen.
  woensdag 4 december 2013 @ 21:17:56 #191
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133923261
Heerlijk schot van Ramsey.
  woensdag 4 december 2013 @ 21:19:21 #192
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_133923326
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:15 schreef alors het volgende:
Er is ook een PL topic voor de slowchat over de wedstrijd he ;)
Alle wedstrijden door elkaar heen lullen terwijl je er maar één kijkt? Nah./
pi_133927566
Prima weer hoor, kan het toch wel een routine-overwinning noemen dit seizoen. Al vroeg voor, lekker de druk omhoog en uiteindelijk rustig de eerste helft uitspelen zonder onder gevaar te komen. Tweede helft precies hetzelfde en hup 2-0, affluiten. :W

Moet zeggen dat het wisselbeleid van Wenger nog steeds frustrerend is, mag volgende keer wel een stuk eerder en waarom Özil 90 minuten speelt? :?

Concurrentie ook gewonnen (al speelt City nog 20 minuten) en United, die hebben verloren thuis en daar staan we nu 12 puntjes boven :7
pi_133927791
Balen dat Spurs en Chelsea toch nog gewonnen hebben, allebei uit en ging ook niet helemaal soepeltjes zover ik kon zien. Maar goede wedstrijd gespeeld, precies gedaan wat we moesten doen. We staan er nog goed voor!
all your heroes are whores
pi_133928189
Pas na City en Chelsea gaan we zien of Arsenal echt dit jaar de PL pakt..
pi_133963803
Zoon van Stan Kroenke, Josh, heeft nu een plek in het bestuur. Wel wat verjonging, maar positie verkregen door merit?
pi_133983883
Hopelijk heeft Arsenal kans om Montoya op te pakken in Januari.. Heeft zijn contract nog steeds niet verlengd.. Zowel aanvallend en verdedigend een uitstekende rechtsback die potentie heeft om beter te worden dan Dani Alves.. Bij de onder 21 ook een vd uitblinkers.. Voor mij is dit de enige probleem voor Arsenal momenteel..
  vrijdag 6 december 2013 @ 16:46:04 #198
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_133984305
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 16:37 schreef Rozzje het volgende:
Hopelijk heeft Arsenal kans om Montoya op te pakken in Januari.. Heeft zijn contract nog steeds niet verlengd.. Zowel aanvallend en verdedigend een uitstekende rechtsback die potentie heeft om beter te worden dan Dani Alves.. Bij de onder 21 ook een vd uitblinkers.. Voor mij is dit de enige probleem voor Arsenal momenteel..
Wenger heeft al gezegd geen interesse te hebben, maar of je dat moet geloven...

Overigens komen de geruchten dat Arsenal in januari Berbatov wil contracteren op.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_133989432
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2013 16:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Wenger heeft al gezegd geen interesse te hebben, maar of je dat moet geloven...

Overigens komen de geruchten dat Arsenal in januari Berbatov wil contracteren op.
Dat doet hij vaker geen interesse tonen of in de media expres zeggen dat de speler in kwestie geen ''target'' is.. Zou een perfecte opvolger zijn voor Sagna. Jenkinson is niet goed genoeg maar laat wel progressie zien
  vrijdag 6 december 2013 @ 23:13:09 #200
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_134003056
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 18:20 schreef Rozzje het volgende:

[..]

Dat doet hij vaker geen interesse tonen of in de media expres zeggen dat de speler in kwestie geen ''target'' is.. Zou een perfecte opvolger zijn voor Sagna. Jenkinson is niet goed genoeg maar laat wel progressie zien
Had je post gelezen, dacht dat je het over Morata had. Over Montoya heb ik niets gehoord, maar dat is inderdaad een prima speler. Maar Wenger kennende ziet hij Jenkinson over een jaar of wat op datzelfde niveau...
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_134021020
Please Southampton, please Stoke, hou dit vol! :(
pi_134021449
Zonder te spelen een heerlijk dagje voor Arsenal. *O*
Morgen winnen en je bent zeven punten los..
pi_134021509
Morgen wordt wel heel lastig, maar de resultaten vandaag geven alvast een lekkere boost :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_134021579
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 17:51 schreef Rosario het volgende:
Zonder te spelen een heerlijk dagje voor Arsenal. *O*
Morgen winnen en je bent zeven punten los..
Dat zou echt heel mooi zijn, vooral met die belangrijke wedstrijden tegen Chelsea en M.City.
Erg spannend, nu moeten ze laten zien waarom ze kampioenskandidaat zijn.
pi_134022111
Komende drie wedstrijden komt het er echt op aan! Morgen kunnne we er 7 punten van maken en dan opeenvolgend City en Chelsea zijn mooie kansen om echt een beetje weg te lopen. :7

PS: United :D :') Ik heb Moyes altijd gemogen maar wat maakt ie er een heerlijk zooitje van c_/
pi_134022309
Heerlijke dag in deed. :)
  zaterdag 7 december 2013 @ 22:44:55 #207
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_134032301
WE ARE TOP OF THE LEAGUE, SAY WE ARE TOP OF THE LEAGUE !!!
WE ARE TOP OF THE LEAGUE, SAY WE ARE TOP OF THE LEAGUE !!!
WE ARE TOP OF THE LEAGUE, SAY WE ARE TOP OF THE LEAGUE !!!

  zaterdag 7 december 2013 @ 22:47:13 #208
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_134032424
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:22 schreef SpamNinja het volgende:
Komende drie wedstrijden komt het er echt op aan! Morgen kunnne we er 7 punten van maken en dan opeenvolgend City en Chelsea zijn mooie kansen om echt een beetje weg te lopen. :7

PS: United :D :') Ik heb Moyes altijd gemogen maar wat maakt ie er een heerlijk zooitje van c_/
Morgen vind ik het belangrijkst, dan kan je namelijk tegen Chelsea en City een verlies permitteren. In het ideale geval kan je er al met een half been staan.
pi_134032478
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Morgen vind ik het belangrijkst, dan kan je namelijk tegen Chelsea en City een verlies permitteren. In het ideale geval kan je er al met een half been staan.
Arsenal kan zich tegen Chelsea en City helemaal geen verlies permitteren. Wat is dat nu voor instelling?
  zaterdag 7 december 2013 @ 22:50:29 #210
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_134032555
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:48 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Arsenal kan zich tegen Chelsea en City helemaal geen verlies permitteren. Wat is dat nu voor instelling?
Natuurlijk wel. Wanneer je morgen wint sla je een gat van 7 punten chef, je blijft dus bovenaan staan. Uiteraard is het niet gezond, want zoiets hakt er mentaal altijd in en je wil natuurlijk een zo groot mogelijke voorsprong opbouwen.
pi_134032675
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Wanneer je morgen wint sla je een gat van 7 punten chef, je blijft dus bovenaan staan. Uiteraard is het niet gezond, want zoiets hakt er mentaal altijd in, en je wil natuurlijk een zo groot mogelijke voorsprong opbouwen.
Een verschil van 1 punt of 7 punten of meer, ik zou het wel weten. Het is gewoon onnozel om te denken: nou jongens deze wedstrijden gaan we gewoon verliezen want het maakt toch niks uit, kunnen we wel hebben. Als je die 2 wedstrijden verliest word je geen kampioen meer.
  zaterdag 7 december 2013 @ 22:54:48 #212
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_134032739
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:53 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Een verschil van 1 punt of 7 punten of meer, ik zou het wel weten. Het is gewoon onnozel om te denken: nou jongens deze wedstrijden gaan we gewoon verliezen want het maakt toch niks uit, kunnen we wel hebben. Als je die 2 wedstrijden verliest word je geen kampioen meer.
:')_
pi_134032896
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

:')_
Je hebt gelijk, Arsenal maakt meer kans op de titel als Chelsea en City het gat kleiner maken.
  zaterdag 7 december 2013 @ 22:59:31 #214
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_134032932
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:58 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, Arsenal maakt meer kans op de titel als Chelsea en City het gat kleiner maken.
:')_

Gotver, wat is het allemaal lastig te begrijpen hè.
pi_134032990
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

:')_

Gotver, wat is het allemaal lastig te begrijpen hè.
Laag van je om steeds zo'n smiley te posten en te gaan schelden.
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:01:37 #216
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_134033041
Als City en Chelsea die wedstrijden zo slecht zijn als vandaag moet Arsenal ze wel kunnen pakken. City werd weggespeeld door Southampton en Chelsea heeft echt 10 dikke kansen weg gegeven tegen Stoke.
pi_134033127
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:01 schreef Fenomeno het volgende:
Als City en Chelsea die wedstrijden zo slecht zijn als vandaag moet Arsenal ze wel kunnen pakken. City werd weggespeeld door Southampton en Chelsea heeft echt 10 dikke kansen weg gegeven tegen Stoke.
Chelsea thuis moet ze winnen, maar City uit is wel een verschil met City thuis. Als ze van Chelsea winnen en van City verliezen ben ik al wel blij.
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:09:00 #218
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_134033311
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:01 schreef Fenomeno het volgende:
Als City en Chelsea die wedstrijden zo slecht zijn als vandaag moet Arsenal ze wel kunnen pakken. City werd weggespeeld door Southampton en Chelsea heeft echt 10 dikke kansen weg gegeven tegen Stoke.
Ik zeg ook niet dat we maar gewoon moeten verliezen, het is alleen fijn dat, mocht het misgaan, je nog altijd bovenaan staat. Chelsea en City zijn de titelfavorieten (grootste en sterkste selecties) dus zie ik dat soort wedstrijden als een bonus, je wil ze koste wat het kost winnen, maar een resultaat is het lastigst in die wedstrijden, derhalve kan het misgaan en kan je terugvallen op die buffer.
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:09:33 #219
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_134033341
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:00 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Laag van je om steeds zo'n smiley te posten en te gaan schelden.
Ik scheld niet, maar leg het speciaal voor jou hierboven nog even uit.
pi_134033587
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Wanneer je morgen wint sla je een gat van 7 punten chef, je blijft dus bovenaan staan. Uiteraard is het niet gezond, want zoiets hakt er mentaal altijd in en je wil natuurlijk een zo groot mogelijke voorsprong opbouwen.
Ik heb liever, in het geval dat ze een van de komende wedstrijden verliezen, dat ze tegen Everton de mist in gaan. Als je wint van Chelsea en City heb je een enorme mentale boost en tevens deel je een dreun uit aan je opponenten.
Maar ik heb er alle vertrouwen in.
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:22:59 #221
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_134033930
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:15 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Ik heb liever, in het geval dat ze een van de komende wedstrijden verliezen, dat ze tegen Everton de mist in gaan. Als je wint van Chelsea en City heb je een enorme mentale boost en tevens deel je een dreun uit aan je opponenten.
Maar ik heb er alle vertrouwen in.
Ja mja, eerst komt Everton, en daarna eerst maar eens een loei zware partij in Napels afwerken. Ik bekijk het gewoon per wedstrijd en laten we wel zeggen, Everton moeten we gewoon pakken, tegen de toppers kan het altijd alle kanten op, bonuspunten dus. Ook leg je door tegen Everton te winnen een grotere druk op die andere twee, jij kan een verlies permitteren en zij móeten winnen om niet nog verder achterop te geraken.
pi_134034109
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:22 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Ja mja, eerst komt Everton, en daarna eerst maar eens een loei zware partij in Napels afwerken. Ik bekijk het gewoon per wedstrijd en laten we wel zeggen, Everton moeten we gewoon pakken, tegen de toppers kan het altijd alle kanten op, bonuspunten dus. Ook leg je door tegen Everton te winnen een grotere druk op die andere twee, jij kan een verlies permitteren en zij móeten winnen om niet nog verder achterop te geraken.
Dat was in principe ook zo tegen Man United, maar die wedstrijd speelden ze toen wel slecht.
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:32:53 #223
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_134034343
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:27 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Dat was in principe ook zo tegen Man United, maar die wedstrijd speelden ze toen wel slecht.
4(!) mensen met griep, waaronder Özil die ziek op het veld stond. (Wat tevens zijn enige echt slechte wedstrijd was) Daarbij speelt Arsenal altijd verkrampt op Old Trafford, daar rust een soort vloek.

Teleurstellend dat we juist op dat moment niets klaarspeelden, terwijl we ze in normale doen zouden opeten. Maar goed, op het moment is United geen issue. Mochten we winnen dan wordt de voorsprong al 15(!)

Maar begrijp je het bovenstaande nu wel.. of praat ik tegen de muur.
pi_134034603
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

4(!) mensen met griep, waaronder Özil die ziek op het veld stond. (Wat tevens zijn enige echt slechte wedstrijd was) Daarbij speelt Arsenal altijd verkrampt op Old Trafford, daar rust een soort vloek.

Teleurstellend dat we juist op dat moment niets klaarspeelden, terwijl we ze in normale doen zouden opeten. Maar goed, op het moment is United geen issue. Mochten we winnen dan wordt de voorsprong al 15(!)

Maar begrijp je het bovenstaande nu wel.. of praat ik tegen de muur.
Jawel. En ik verwacht dat het wel goed gaat komen. Volgende 3 wedstrijden gaan niet verloren worden denk ik zo. City ben ik wel wat bang van. Maar goed je kan het wel permitteren om tegen hun te verliezen.
pi_134042111
Met een kussentje van 7 punten die wedstrijden ingaan is inderdaad wel lekker, ga je toch iets relaxder die wedstrijd in en voer je de druk voor City en Chelsea lekker op. Vraag me af of we vanmiddag nog wat roulatie gaan zien, ik denk het eerlijk gezegd niet.. Ramsey en Ozil kunnen wel wat rust gebruiken, wellicht een van de twee vandaag en de ander tegen Napoli, al denk ik van niet.

Vandaag een van de grootste wedstrijden tot nu toe? Everton is in vorm en waren vorige week ook sterk op Old Trafford + Martinez blijft een goeie coach. Koscielny moet Lukaku maar lekker in z'n broekzak stoppen en Delafeu ook in de gaten houden.

Ben wel een beetje bang voor City, zeker omdat het uit is maar een gelijkspel moet te doen zijn en Chelsea thuis gewoon lekker 3 punten. Maar goed, vandaag winnen en we staan hoe dan ook met kerst nog op de eerste plek! COYG >:O :7

[ Bericht 2% gewijzigd door SpamNinja op 08-12-2013 11:05:22 ]
  zondag 8 december 2013 @ 11:39:51 #226
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_134042751
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 10:59 schreef SpamNinja het volgende:
Met een kussentje van 7 punten die wedstrijden ingaan is inderdaad wel lekker, ga je toch iets relaxder die wedstrijd in en voer je de druk voor City en Chelsea lekker op. Vraag me af of we vanmiddag nog wat roulatie gaan zien, ik denk het eerlijk gezegd niet.. Ramsey en Ozil kunnen wel wat rust gebruiken, wellicht een van de twee vandaag en de ander tegen Napoli, al denk ik van niet.

Vandaag een van de grootste wedstrijden tot nu toe? Everton is in vorm en waren vorige week ook sterk op Old Trafford + Martinez blijft een goeie coach. Koscielny moet Lukaku maar lekker in z'n broekzak stoppen en Delafeu ook in de gaten houden.

Ben wel een beetje bang voor City, zeker omdat het uit is maar een gelijkspel moet te doen zijn en Chelsea thuis gewoon lekker 3 punten. Maar goed, vandaag winnen en we staan hoe dan ook met kerst nog op de eerste plek! COYG >:O :7
Ik zou geen van allen laten rusten. Tegen Hull is er voldoende gerouleerd. Giroud, Gibbs en Sagna, daarbij is Wilshere ook helemaal fris. Vergeet niet dat Ramsey een marathonloper is, die vent is niet moe te krijgen en kan best die extra belasting aan. Özil wat minder, maar loopt na Ramsey ook het meest.

Özil is altijd lastig om rust te geven, dat is gewoon zo, maar met Wilshere, Ramsey, Rosicky en Cazorla is er een hoop mogelijk. Het zal toch een keer moeten.

In ieder geval fijn dat Podolksi al weer meetraint, Walcott er weer bij is en we Gnabry nog achter de hand hebben. Chamberlain kan dan in het nieuwe jaar voor een boost zorgen.

Het is ontzettend lang geleden dat we over een nagenoeg fitte selectie beschikten in deze tijd van het jaar. Nu is het zaak de lijn door te trekken.

COYG!! _O_
pi_134042975
Sanogo, Ox, Diaby, Sagna, Podolski zijn allen niet fit. Toch niet een nagenoeg fitte selectie? Verschil met voorgaande jaren is dat er nu meer diepte in het team zit.
pi_134043783
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 11:54 schreef Banaanensuiker het volgende:
Sanogo, Ox, Diaby, Sagna, Podolski zijn allen niet fit. Toch niet een nagenoeg fitte selectie? Verschil met voorgaande jaren is dat er nu meer diepte in het team zit.
Nagenoeg fit = meer diepte toch? Ik vraag me wel af of Diaby en Sanogo uberhaupt nog iets bij gaan dragen dit seizoen. Maar een bank met bijvoorbeeld een Monreal, Rosicky, Wilshere, Walcott, Vermaelen en normaal gesproken Jenkinson is in ieder geval een stuk sterker als vorige seizoenen. Als Ox en Podolski terug zijn zijn de opties op het middenveld echt talloos.

[ Bericht 1% gewijzigd door SpamNinja op 08-12-2013 13:18:20 ]
pi_134045582
Napels hoeft toch niet per se loodzwaar te zijn? Aan een puntje heb je genoeg om groepshoofd te zijn en zo'n sterk team is het nou ook weer niet, matig middenveld. Laat Bendtner maar weer aantreden daar. :9

Zou even op de Premier League focussen, kampioen met kerst zou echt een leuk cadeautje zijn. :Y)
  zondag 8 december 2013 @ 14:14:06 #230
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_134046913
Vandaag moet je gewoon winnen. Everton profiteerde van een uiterst zwak United, wij zijn in vorm dus moeten we helemaal in eigen huis gewoon winnen.

Napoli mag je gelijk spelen, maar winst is daar wel mogelijk denk ik.

City kun je het beste een verlies incalculeren. Gelijk spel is daar al winst, en mochten we daar winnen dan mag je je helemaal rijk rekenen.

Chelsea moeten we thuis ook kunnen pakken, die hebben 6 tegengoals in 2 wedstrijden, dan moet je gewoon van die kwakkelende vorm kunnen profiteren.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_134047271
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 12:31 schreef SpamNinja het volgende:

[..]

Nagenoeg fit = meer diepte toch? Ik vraag me wel af of Diaby en Sanogo uberhaupt nog iets bij gaan dragen dit seizoen. Maar een bank met bijvoorbeeld een Monreal, Rosicky, Wilshere, Walcott, Vermaelen en normaal gesproken Jenkinson is in ieder geval een stuk sterker als vorige seizoenen. Als Ox en Podolski terug zijn zijn de opties op het middenveld echt talloos.
Nagenoeg fitte selectie resulteert in diepte, ja. Maar dat is het niet hetzelfde. Deze zomer waren er geen belangrijke spelers verkocht en zijn er zelfs spelers bijgekomen, wat het gevolg heeft dat we nu de bank prima kunnen vullen.
pi_134048727
Heb je gelijk in, een fitte selectie met weinig kwaliteit heb je wat dat betreft ook weinig aan. Gelukkig is het dit jaar anders, al ziet niemand ons nog als titelkandidaat :? :'), dat is hopelijk over een weekje of 3 wel anders
  zondag 8 december 2013 @ 15:08:38 #233
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134048797
quote:
14s.gif Op zondag 8 december 2013 14:14 schreef Blistering het volgende:
Vandaag moet je gewoon winnen. Everton profiteerde van een uiterst zwak United, wij zijn in vorm dus moeten we helemaal in eigen huis gewoon winnen.

Napoli mag je gelijk spelen, maar winst is daar wel mogelijk denk ik.

City kun je het beste een verlies incalculeren. Gelijk spel is daar al winst, en mochten we daar winnen dan mag je je helemaal rijk rekenen.

Chelsea moeten we thuis ook kunnen pakken, die hebben 6 tegengoals in 2 wedstrijden, dan moet je gewoon van die kwakkelende vorm kunnen profiteren.
Mjah, dit zijn wel de wedstrijden waar Arsenal het dan traditioneel gezien weer zou kunnen laten liggen. Bezig met een prima seizoen/reeks, en dan onderuit tegen een 'ukkie'...

Maar goed, we hopen straks uiteraard op een weergaloos Arsenal. Het recente verleden maakt me echter helaas ietwat cynisch over daadwerkelijke titelkansen.
  zondag 8 december 2013 @ 15:18:32 #234
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_134049016
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 11:54 schreef Banaanensuiker het volgende:
Sanogo, Ox, Diaby, Sagna, Podolski zijn allen niet fit. Toch niet een nagenoeg fitte selectie? Verschil met voorgaande jaren is dat er nu meer diepte in het team zit.
Sagna is er zo weer bij, Chamberlain januari, Diaby reken ik niet meer mee en Sanogo komt nog tekort. Poldi traint weer gewoon mee, volgende week inzetbaar. Dus ja, nagenoeg fit.
  zondag 8 december 2013 @ 15:20:34 #235
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_134049055
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 14:22 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Nagenoeg fitte selectie resulteert in diepte, ja. Maar dat is het niet hetzelfde. Deze zomer waren er geen belangrijke spelers verkocht en zijn er zelfs spelers bijgekomen, wat het gevolg heeft dat we nu de bank prima kunnen vullen.
Die spelers waren er dan toch altijd :') Dat is dus wel hetzelfde, fitte selectie = diepte, aangezien we die kwaliteiten al aan boord hadden.

De allergrootste winst zit hem in het bij elkaar houden van de selectie, daarmee bouw je automatismen en vertrouwen op. Özil heeft ons nog een niveau omhooggeschopt, maar zelfs zonder hem zouden we bovenin mee hebben gedraaid.
pi_134049085
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 15:06 schreef SpamNinja het volgende:
Heb je gelijk in, een fitte selectie met weinig kwaliteit heb je wat dat betreft ook weinig aan. Gelukkig is het dit jaar anders, al ziet niemand ons nog als titelkandidaat :? :'), dat is hopelijk over een weekje of 3 wel anders
Ik zag ons in september al als titelkandidaat. _O_
  zondag 8 december 2013 @ 15:23:55 #237
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_134049143
quote:
99s.gif Op zondag 8 december 2013 15:08 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mjah, dit zijn wel de wedstrijden waar Arsenal het dan traditioneel gezien weer zou kunnen laten liggen. Bezig met een prima seizoen/reeks, en dan onderuit tegen een 'ukkie'...

Maar goed, we hopen straks uiteraard op een weergaloos Arsenal. Het recente verleden maakt me echter helaas ietwat cynisch over daadwerkelijke titelkansen.
Je het is oneerlijk om het Arsenal van de afgelopen jaren te vergelijken met deze selectie. Makes no sense.. al die jaren was er kwaliteit, maar diende er ieder weer wat verkocht te worden, dat is nu voor het eerst in jaren niet meer het geval, derhalve kan je nu pas beoordelen waar Arsenal toe in staat is.

Ook vergeten mensen dat de reeks nu inmiddels al een jaar duurt.. dat is geen kinderachtige periode en de ploeg wordt opzichtelijk iedere week nog beter.

Cazorla is trouwens ook nog lang niet de oude, die heeft zijn schietschoenen nog niet gevonden.
  zondag 8 december 2013 @ 15:27:25 #238
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_134049233
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 15:21 schreef Rosario het volgende:

[..]

Ik zag ons in september al als titelkandidaat. _O_
Dat is te voorbarig, nergens op gebaseerd, maar ik had wel altijd gedacht dat we het veel beter zouden doen dan voorgaande jaren.

Dat United het zo erg weg zou zakken had ik niet gedacht, toch zijn we nog altijd in het nadeel tegen de overcomplete selecties van City en Chelsea. Wij moeten dat compenseren met het ingespeelde team.

Barcelona en Bayern zijn de perfecte voorbeelden om aan te tonen dat je jaren achtereen bij elkaar dient te voetballen om tot de absolute top te kunnen geraken. Als we het nu goed doen zijn we in staat om Europa te domineren over een paar jaar.
pi_134049388
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 15:27 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Dat is te voorbarig, nergens op gebaseerd, maar ik had wel altijd gedacht dat we het veel beter zouden doen dan voorgaande jaren.
Was gebaseerd op hoop natuurlijk.. En het feit dat je toen al bovenaan stond met één van de beste middenvelders ter wereld in je team.

Laten we eerlijk zijn, Arsenal moet eigenlijk gewoon elk jaar meedoen om de titel.
  zondag 8 december 2013 @ 15:42:25 #240
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_134049642
quote:
3s.gif Op zondag 8 december 2013 15:33 schreef Rosario het volgende:

[..]

Was gebaseerd op hoop natuurlijk.. En het feit dat je toen al bovenaan stond met één van de beste middenvelders ter wereld in je team.

Laten we eerlijk zijn, Arsenal moet eigenlijk gewoon elk jaar meedoen om de titel.
Jep, maar dat gaat nu ook gebeuren hoor. Dit is pas het begin. >:)

Zonder dollen, maar als dit pas het 1e jaar is dat jij je spelers bij elkaar kan houden en zo kan presteren, dan gaat dat enkel nog maar beter worden. We missen nog altijd een wereldspits.. tel daar maar eens een 2e jaar Özil bij, een nog beter ingespeeld team en de ontwikkelingen van spelers..

Daarom is het ook zo oneerlijk om naar het verleden te kijken, het patroon is doorbroken en de club kan nu anders te werk gaan. in die 8 jaar tijd was er slechts 9(!) miljoen pond uitgegeven. (Verkoop spelers) Terwijl nu het geld binnenstroomt door contracten die zijn afgelopen van sponsors en we nu in staat zijn spelers te behouden en gigantische bedragen neer te tellen voor de grootste spelers.

Als Arsenal nu niks wint wordt het dat volgend jaar wel, we zijn nu simpelweg ontketend, prijzen pakken is ook geluk hebben, het gaat erom dat we nu mee kunnen doen ipv er maar een beetje los bijhangen.
  zondag 8 december 2013 @ 15:54:31 #241
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134049976
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 15:23 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Je het is oneerlijk om het Arsenal van de afgelopen jaren te vergelijken met deze selectie. Makes no sense.. al die jaren was er kwaliteit, maar diende er ieder weer wat verkocht te worden, dat is nu voor het eerst in jaren niet meer het geval, derhalve kan je nu pas beoordelen waar Arsenal toe in staat is.

Ook vergeten mensen dat de reeks nu inmiddels al een jaar duurt.. dat is geen kinderachtige periode en de ploeg wordt opzichtelijk iedere week nog beter.

Cazorla is trouwens ook nog lang niet de oude, die heeft zijn schietschoenen nog niet gevonden.
Mjah, maar Arsene blijft de coach, en dat is prima zodra plan A werkt en ze winnen, maar soms is er een plan B nodig, en dan zie je vaak dat Arsene geen, of te laat, plan B heeft.
pi_134050844
Arsenal : Szczesny, Jenkinson, Koscielny, Mertesacker, Gibbs, Arteta, Wilshere, Ramsey, Ozil, Cazorla, Giroud.

Subs: Fabianski, Vermaelen, Monreal, Rosicky, Flamini, Walcott, Bendtner.

COYG :7
pi_134051128
Nog een half uurtje. Heb eigenlijk in tijden niet zo uitgekeken naar een PL-potje.. Zelfs ManU boeide me niet zoveel. Maar nu kun je gewoon zeven punten uitlopen! *O*
  zondag 8 december 2013 @ 16:57:31 #244
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_134051623
quote:
99s.gif Op zondag 8 december 2013 15:54 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mjah, maar Arsene blijft de coach, en dat is prima zodra plan A werkt en ze winnen, maar soms is er een plan B nodig, en dan zie je vaak dat Arsene geen, of te laat, plan B heeft.
Nouja, daarvoor heb je ook een brede selectie nodig. Nu heb je met Arteta en Flamini bijvoorbeeld twee spelers voor de dmf positie. Wanneer je één daarvan in kan zetten bij een voorsprong ben je veel beter in staat dit vast te houden. Podolski biedt ook extra mogelijkheden en met Özil hebben we het tijden zonder wingers gedaan, die extra wingers bieden ook weer mee rmogelijkheden.

Nu nog een beweeglijke wereldspits, dan kan je Giroud als stormram gebruiken.
pi_134053220
Laatste 10 minuten echt gekkenhuis
pi_134053271
Arsenal loot Tottenham in de FA Cup. Jammer, want het liefst had ik een kleinere tegenstander gezien zodat de grote spelers even zouden kunnen rusten. Ook gewoon een zware wedstrijd. Zou wel weer typisch Arsenal zijn als ze er dan alweer uit zouden liggen.
  zondag 8 december 2013 @ 17:50:27 #247
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_134053304
Rustig begin, Everton laten uitrazen en toen zag je dat we steeds meer uit onze schulp kruipten, 2e helft zal aanvallender zijn.
pi_134053356
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 17:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Rustig begin, Everton laten uitrazen en toen zag je dat we steeds meer uit onze schulp kruipten, 2e helft zal aanvallender zijn.
Maar Everton drukt ook niet alleen hun backs zijn erg aanvallend ingesteld.. Wellicht dat we idd de 2e helft meer druk gaan zetten
  zondag 8 december 2013 @ 17:54:10 #249
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_134053408
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 17:52 schreef Rozzje het volgende:

[..]

Maar Everton drukt ook niet alleen hun backs zijn erg aanvallend ingesteld.. Wellicht dat we idd de 2e helft meer druk gaan zetten
8 man op onze helft.. aanvallender gaat niet. Arsenal put ze gewoon even uit en dan zal je zien dat we in de 2e helft opendraaien.
  zondag 8 december 2013 @ 17:56:45 #250
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134053479
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 16:57 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Nouja, daarvoor heb je ook een brede selectie nodig. Nu heb je met Arteta en Flamini bijvoorbeeld twee spelers voor de dmf positie. Wanneer je één daarvan in kan zetten bij een voorsprong ben je veel beter in staat dit vast te houden. Podolski biedt ook extra mogelijkheden en met Özil hebben we het tijden zonder wingers gedaan, die extra wingers bieden ook weer mee rmogelijkheden.

Nu nog een beweeglijke wereldspits, dan kan je Giroud als stormram gebruiken.
Het probleem is niet het gebrek aan mogelijkheden, maar dat Wenger er altijd een handje van heeft om vrij lang te wachten om soms de nodige aanpassingen te doen... en als hij dan aanpassingen doet, dan nog regelmatig de verkeerde ook ...

Weet niet goed wat ik van de wedstrijd van vandaag moet vinden, eerlijk gezegd. Snelheid zit er op zich wel in, maar erg veel kansen weer niet gezien, en echt geweldig is het ook niet. Zit ook niet ECHT een idee achter allemaal.
pi_134053504
Laatste 10 minuten prima, hopen dat de tweede helft net zo is. Vind wel dat Wilshere Jenkinson iets meer mag meehelpen, ze hebben het duidelijk op hem gemund daar aan de linkerkant. Ramsey is tot nu toe ook erg slordig bezig.

Komt wel goed in de tweede helft en als het niet wil hoop ik dat Arsene wat eerder ingrijpt als gebruikelijk, er zal namelijk steeds meer ruimte komen voor Theo denk ik.
  zondag 8 december 2013 @ 18:16:41 #252
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_134053963
quote:
99s.gif Op zondag 8 december 2013 17:56 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Het probleem is niet het gebrek aan mogelijkheden, maar dat Wenger er altijd een handje van heeft om vrij lang te wachten om soms de nodige aanpassingen te doen... en als hij dan aanpassingen doet, dan nog regelmatig de verkeerde ook ...

Weet niet goed wat ik van de wedstrijd van vandaag moet vinden, eerlijk gezegd. Snelheid zit er op zich wel in, maar erg veel kansen weer niet gezien, en echt geweldig is het ook niet. Zit ook niet ECHT een idee achter allemaal.
JUIST wel. :') 1e helft Everton laten komen, behoudend spelen, 2e helft spelen we aanvallender.
  zondag 8 december 2013 @ 18:20:08 #253
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_134054078
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 17:57 schreef SpamNinja het volgende:
Laatste 10 minuten prima, hopen dat de tweede helft net zo is. Vind wel dat Wilshere Jenkinson iets meer mag meehelpen, ze hebben het duidelijk op hem gemund daar aan de linkerkant. Ramsey is tot nu toe ook erg slordig bezig.

Komt wel goed in de tweede helft en als het niet wil hoop ik dat Arsene wat eerder ingrijpt als gebruikelijk, er zal namelijk steeds meer ruimte komen voor Theo denk ik.
Je hoeft niet te hopen, want dat is gewoon het plan geweest. Wenger wilde Everton eerst laten uirazen, dit was mogelijk met onze stabiele verdediging. Nu zie je een aanvallender Arsenal.

Al is het allemaal wel hartstikke slordig moet ik zeggen.
  zondag 8 december 2013 @ 18:23:15 #254
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_134054161
:O
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
pi_134054500
GOALLL OZILLLLLLLLLLLLLLLL
pi_134054603
WOOOW
  zondag 8 december 2013 @ 19:18:21 #257
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_134055847
Toch zonde dat je zo'n belangrijke reeks met puntverlies begint. Al met al natuurlijk een billijk resultaat, maar gezien het wedstrijdbeeld had het ook zeker anders kunnen uitpakken. Giroud zijn schot had er echt in gemoeten, zo zonde dat de kruising in de weg stond.

Nouja, vol goeie moed richting Napels afreizen maar. Ik vrees een beetje voor Özil eerlijk gezegd. Net nieuw in een van de meest fysiek zware competities en dan gelijk volle bak moeten spelen. Hopelijk trekt 'ie het een beetje.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_134057525
Dit is toch wel het beste team waar we tot nu toe tegen gespeeld hebben, vergeet ook niet dat Everton nog maar 1 wedstrijd heeft verloren dit seizoen. Het middenveld was duidelijk niet op z'n best vandaag en met name Ramsey. Na de wissels ging het al een stuk beter maar Everton bleef toch sterk. Toch, zoveel kansen hebben ze nou ook weer niet gehad en die goal was gewoon buitengewoon. Al met al is een gelijkspel wel eerlijk denk ik.

Volgens mij moeten we zowel Ramsey als Ozil als wissel laten beginnen in Italië, ze hebben echt rust nodig anders ben ik toch wel bang dat het niet zoveel gaat worden in Manchester volgende week.

Maar goed, kin omhoog, het is nog altijd een gat van 5 punten!
  zondag 8 december 2013 @ 20:02:24 #259
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134057576
Schitterend schot van Giroud idd. Zo zonde.

Verder niet echt onder de indruk van Arsenal deze wedstrijd. Zat veels te weinig een idee achter. Veels te veel balverlies ook van beide kanten, waardoor het natuurlijk heel snel beide kanten op ging, maar tegelijkertijd vaak weer zo matig uitgespeeld dat er dan ook weer weinig gebeurde...

Beetje hectisch allemaal, en misschien wel iets te gejaagd...

Tactisch teleurstellend.
  maandag 9 december 2013 @ 00:52:04 #260
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_134070238
Was niet top allemaal. Everton was (zeker de eerste helft) beter, maar wat hebben zij nu eigenlijk gecreëerd? Wat dat betreft was Arsenal effectiever. Natuurlijk ontzettend jammer van dat schot van Giroud, dat zou wat zijn geweest zeg...
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_134070408
quote:
99s.gif Op zondag 8 december 2013 20:02 schreef Yi-Long het volgende:
Schitterend schot van Giroud idd. Zo zonde.

Verder niet echt onder de indruk van Arsenal deze wedstrijd. Zat veels te weinig een idee achter. Veels te veel balverlies ook van beide kanten, waardoor het natuurlijk heel snel beide kanten op ging, maar tegelijkertijd vaak weer zo matig uitgespeeld dat er dan ook weer weinig gebeurde...

Beetje hectisch allemaal, en misschien wel iets te gejaagd...

Tactisch teleurstellend.
Hoezo tactisch teleurstellend? Met name de wissels vond ik erg goed, verdedigend stond het allemaal ook wel goed, alleen jammer van dat onnodige late doelpunt.
pi_134075622
Ik vind dat we niet mogen klagen. Everton doet het gewoon erg goed, dat mag ook wel gezegd worden. Ze hebben maar 1x verloren, dat kan zelfs Arsenal niet zeggen ;) Het was gelukkig ook niet meteen zo'n enorme domme goal die we erin lieten. Dat team heeft ook kwaliteit en verdedigt goed.

Maar aan de andere kant was er te veel balverlies vond ik, slechte passes die Arsenal echt wel beter kan. En een paar goeie reddingen van Howard...
all your heroes are whores
  maandag 9 december 2013 @ 12:22:16 #263
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_134077172
AAAARGH! Zag net weer dat schot van Giroud... ;(

Man man man, als die er in was gegaan zeg...
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_134077444
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 12:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
AAAARGH! Zag net weer dat schot van Giroud... ;(

Man man man, als die er in was gegaan zeg...
Net of je op 1 cijfer na de lotto hebt gewonnen. :+
  maandag 9 december 2013 @ 13:09:05 #265
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_134078277
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_134091799
quote:
_O-
pi_134092724
quote:
Giroud _O_

Waar is trouwens je mooie avatar gebleven? :'(
pi_134093809
Gaan ''geruchten'' rond dat Pogba misschien naar Arsenal komt. Waarom Juve Pogba zou verkopen terwijl hij de grote man op het middenveld moet worden binnen 2-3 jaar snap ik ook niet maar goed. Zou om een bedrag gaan van rond de 38M... Arsenal mist wel wat fysieke kracht op het middenveld.. een pivot met Arteta - Pogba zou wel echt mooi zijn.

Als dit waar is zou het een geweldige aankoop zijn van Wenger maar de #1 positie die transfer waardig is spits. Arsenal zou voetballend wel zonder spits kunnen en er mee wegkomen maar Giroud biedt veel aan Arsenal. Alleen wie zou je als spits kunnen halen in januari?

Ik zie liever iemand als Reus/Draxler komen
pi_134094484
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:34 schreef Rozzje het volgende:
Gaan ''geruchten'' rond dat Pogba misschien naar Arsenal komt. Waarom Juve Pogba zou verkopen terwijl hij de grote man op het middenveld moet worden binnen 2-3 jaar snap ik ook niet maar goed. Zou om een bedrag gaan van rond de 38M... Arsenal mist wel wat fysieke kracht op het middenveld.. een pivot met Arteta - Pogba zou wel echt mooi zijn.

Als dit waar is zou het een geweldige aankoop zijn van Wenger maar de #1 positie die transfer waardig is spits. Arsenal zou voetballend wel zonder spits kunnen en er mee wegkomen maar Giroud biedt veel aan Arsenal. Alleen wie zou je als spits kunnen halen in januari?

Ik zie liever iemand als Reus/Draxler komen
Waarom zo'n speler kopen terwijl je overbezet bent op die positie? Laat ze eerst maar eens een waardige spits kopen. Diego Costa, Lewandowski, Pato. Een ander type dan Giroud in ieder geval. Reus en Draxler zijn ook gewoon overbodig. Chamberlain en Podolski komen nog terug. Jammer dat je niet op Diaby kan rekenen, dan had je al een soort van Pogba gehad.
pi_134094702
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 20:48 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Waarom zo'n speler kopen terwijl je overbezet bent op die positie? Laat ze eerst maar eens een waardige spits kopen. Diego Costa, Lewandowski, Pato. Een ander type dan Giroud in ieder geval. Reus en Draxler zijn ook gewoon overbodig. Chamberlain en Podolski komen nog terug. Jammer dat je niet op Diaby kan rekenen, dan had je al een soort van Pogba gehad.
Diaby had veel potentie en heeft een paar top wedstrijden gespeeld toen hij nog fit was. Alleen ontzettend veel pech. Wat je zegt klopt allemaal wel maar een speler als Pogba zou wel een aanwinst zijn voor Arsenal. Lewandowski zie ik miss komen als Dortmund geen CL speelt.

Podolski is leuk om in de selectie te hebben maar ik heb liever Draxler of Reus op links die de ploeg direct aanvallend zo veel beter maken. The ox moet gewoon uitgeleend worden en kan hij vanzelf groeien als speler

[ Bericht 4% gewijzigd door Rozzje op 09-12-2013 20:59:35 ]
pi_134094948
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:52 schreef Rozzje het volgende:

[..]

Diaby had veel potentie en heeft een paar top wedstrijden gespeeld toen hij nog fit was. Alleen ontzettend veel pech. Wat je zegt klopt allemaal wel maar een speler als Pogba zou wel een aanwinst zijn voor Arsenal. Lewandowski zie ik miss komen als Dortmund geen CL speelt
Tuurlijk zou het een aanwinst zijn. Maar ik zou dat geld 100 keer liever uitgegeven zien worden aan Lewandowski. Dan heb je zo'n geweldig team. Lewandowski past ook wel in dit systeem. Kan ook wel wat Giroud kan, maar Lewandowski heeft gewoon nog meer te brengen dan Giroud. Perfecte spits voor dit Arsenal denk ik. Reus zou ook mooi zijn natuurlijk, maar denk niet dat Wenger hem haalt omdat er al zoveel spelers zijn op die positie. Of Ox moet inderdaad worden uitgeleend, maar er is niet zoveel reden om dat te doen voor Wenger.
pi_134095211
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 20:57 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Tuurlijk zou het een aanwinst zijn. Maar ik zou dat geld 100 keer liever uitgegeven zien worden aan Lewandowski. Dan heb je zo'n geweldig team. Lewandowski past ook wel in dit systeem. Kan ook wel wat Giroud kan, maar Lewandowski heeft gewoon nog meer te brengen dan Giroud. Perfecte spits voor dit Arsenal denk ik. Reus zou ook mooi zijn natuurlijk, maar denk niet dat Wenger hem haalt omdat er al zoveel spelers zijn op die positie. Of Ox moet inderdaad worden uitgeleend, maar er is niet zoveel reden om dat te doen voor Wenger.
Klopt. Ik hoop echt dat Arsenal zaken gaat doen in januari en misschien 1 vd genoemde spelers haalt. Arsenal gaat alleen maar beter worden sinds de transfer van Ozil.. Bayern zat ook in zo'n fase en kijk waar ze nu zijn ;)
pi_134096269
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 21:02 schreef Rozzje het volgende:

[..]

Klopt. Ik hoop echt dat Arsenal zaken gaat doen in januari en misschien 1 vd genoemde spelers haalt. Arsenal gaat alleen maar beter worden sinds de transfer van Ozil.. Bayern zat ook in zo'n fase en kijk waar ze nu zijn ;)
Ik heb niet echt het gevoel dat er spelers komen. Versterkingen zijn niet noodzakelijk omdat elke positie wel goed bezaaid is en ik denk dat Wenger ook liever geen geld uitgeeft als het niet nodig is. Het zou mooi zijn, maar ik verwacht het eigenlijk niet. De club wil het financieel natuurlijk zo sterk mogelijk houden en niet onnodig geld uitgeven zoals Chelsea bijvoorbeeld, die meer koopt dan ze nodig hebben en waar goede spelers soms gewoon niet bij de selectie zitten. Dat gebeurt bij Arsenal niet. Toch zouden Bendtner en Park wel verkocht kunnen worden en dan een nieuwe topspits binnenhalen, en daar hoop ik dan maar op. :)
pi_134097061
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 21:24 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Ik heb niet echt het gevoel dat er spelers komen. Versterkingen zijn niet noodzakelijk omdat elke positie wel goed bezaaid is en ik denk dat Wenger ook liever geen geld uitgeeft als het niet nodig is. Het zou mooi zijn, maar ik verwacht het eigenlijk niet. De club wil het financieel natuurlijk zo sterk mogelijk houden en niet onnodig geld uitgeven zoals Chelsea bijvoorbeeld, die meer koopt dan ze nodig hebben en waar goede spelers soms gewoon niet bij de selectie zitten. Dat gebeurt bij Arsenal niet. Toch zouden Bendtner en Park wel verkocht kunnen worden en dan een nieuwe topspits binnenhalen, en daar hoop ik dan maar op. :)
Ik zie Bendtner en Park ook liever gaan met the ox die verhuurd wordt. Ben benieuwd waar Arsenal over 1-2 jaar is!
  maandag 9 december 2013 @ 22:19:04 #275
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_134099274
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:14 schreef Rosario het volgende:

[..]

Giroud _O_

Waar is trouwens je mooie avatar gebleven? :'(
Wissel ze een beetje af, en die van Theo Janssen kwam even van pas toen ik wat PSVers onze overwinning op hen even wilde inwrijven.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_134101243
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 22:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Wissel ze een beetje af, en die van Theo Janssen kwam even van pas toen ik wat PSVers onze overwinning op hen even wilde inwrijven.
Janssen deed niet eens mee man, hou gewoon lekker dat heerlijke Arsenal-gifje. :D
pi_134161403
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 20:48 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Waarom zo'n speler kopen terwijl je overbezet bent op die positie? Laat ze eerst maar eens een waardige spits kopen. Diego Costa, Lewandowski, Pato. Een ander type dan Giroud in ieder geval. Reus en Draxler zijn ook gewoon overbodig. Chamberlain en Podolski komen nog terug. Jammer dat je niet op Diaby kan rekenen, dan had je al een soort van Pogba gehad.
Overbezet? Naast Flamini, Arteta en Ramsey hebben we niet echt veel roulatie op die 2 man pivot op het middenveld. Flamini en Arteta worden ook niet jonger dus waarom niet het 20-jarige talent van het jaar vastleggen op die positie als het kan? Ben groot van fan van Pogba :D *O* en nu dat Juve is uitgeschakeld is er misschien wel kans. Reus of Draxler zijn natuurlij ook welkom maar we hebben al veel te veel aanvallende middenvelders.

Maar Pogba komt zeker niet in januari, daar verwacht ik niet veel van. Ik denk dat we een spits op huurbasis aantrekken en het daar bij laten. Denk niet dat we grote topaankopen in de winter mogen verwachten maar in de zomer.. waarom niet? Arsenal heeft genoeg geld om iedere zomer een Özil te kopen! :7

PS. Opstelling voor straks:
Szczesny, Jenkinson, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Flamini, Rosicky, Arteta, Ozil, Cazorla, Giroud.
Subs: Fabianski, Vermaelen, Bendtner, Monreal,Wilshere, Ramsey, Walcott.
pi_134162019
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:10 schreef SpamNinja het volgende:

[..]

Overbezet? Naast Flamini, Arteta en Ramsey hebben we niet echt veel roulatie op die 2 man pivot op het middenveld. Flamini en Arteta worden ook niet jonger dus waarom niet het 20-jarige talent van het jaar vastleggen op die positie als het kan? Ben groot van fan van Pogba :D *O* en nu dat Juve is uitgeschakeld is er misschien wel kans. Reus of Draxler zijn natuurlij ook welkom maar we hebben al veel te veel aanvallende middenvelders.

Maar Pogba komt zeker niet in januari, daar verwacht ik niet veel van. Ik denk dat we een spits op huurbasis aantrekken en het daar bij laten. Denk niet dat we grote topaankopen in de winter mogen verwachten maar in de zomer.. waarom niet? Arsenal heeft genoeg geld om iedere zomer een Özil te kopen! :7

PS. Opstelling voor straks:
Szczesny, Jenkinson, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Flamini, Rosicky, Arteta, Ozil, Cazorla, Giroud.
Subs: Fabianski, Vermaelen, Bendtner, Monreal,Wilshere, Ramsey, Walcott.
Juist in de winter zou Arsenal moeten toeslaan op Pogba/Vidal omdat zij nu geen CL spelen.Denk alleen niet dat Juventus hen laat gaan. Zullen wel te duur zijn. Vergeet niet dat Wilshere ook op die positie kan spelen. Jammer trouwens dat Walcott nooit meer in de basis mag beginnen.
pi_134162096
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:23 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Juist in de winter zou Arsenal moeten toeslaan op Pogba/Vidal omdat zij nu geen CL spelen.Denk alleen niet dat Juventus hen laat gaan. Zullen wel te duur zijn. Vergeet niet dat Wilshere ook op die positie kan spelen. Jammer trouwens dat Walcott nooit meer in de basis mag beginnen.
Voor Arsenal kunnen ze ook geen CL spelen dus wat maakt het uit?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_134162169
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:25 schreef alors het volgende:

[..]

Voor Arsenal kunnen ze ook geen CL spelen dus wat maakt het uit?
Mogen ze geen enkele wedstrijd meedoen? Ik dacht dat ze in de kwartfinale weer mee mochten doen of zo, mijn fout. Als Arsenal zich plaatst natuurlijk.
pi_134162646
Nee cup-tied is cup-tied geloof ik. Maar Juve verkoopt toch niet in de winter, los van de CL. Ze staan er ook weer goed voor om kampioen te worden in de Serie A.
  woensdag 11 december 2013 @ 21:39:58 #282
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_134166907
Degelijke eerste helft, vooralsnog niets aan de hand.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_134172297
Godverdomme Arsenal speelde weer zoals vanouds.
We kunnen nu dus Barcelona, Real, PSG, Bayern, of Atletico loten.
Als we Atletico niet loten wordt het dus hetzelfde verhaal als vorig jaar en is het dus :W :W
Arsenal blijft wel lachwekkend hoor, nu nog even hard verneuken tegen Chelsea en City en het seizoen is weer compleet. Waarom kan het nou nooit een keertje normaal. :N
pi_134172304
quote:
7s.gif Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Degelijke eerste helft, vooralsnog niets aan de hand.
:'(

Mongolen, lekker je eerste plaats weggeven zo. Wat een laf voetbal weer, gadverdamme.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_134172316
Waardeloos zeg. Spelen om niet te verliezen werkt nooit. Jenkinson is echt duidelijk een niveau te laag, zo'n beetje iedere aanval van ons strande bij hem en die van Napoli begonnen bij hem.

Als je dan alleen met Ramsey rouleert zorg dan ook gewoon dat je 1e wordt in de groep, wat al jaren niet is gebeurd. Nu mogen we kiezen uit:

Real Madrid
PSG
Atletico Madrid
Barcelona
Bayern

In plaats van :'(

Bayer Leverkusen
Galatasaray
Olympiacos
Schalke
Zenit
Milan
pi_134172377
En met alle respect, maar alle 5 de ploegen die we kunnen loten zijn beter dan wij, zo simpel is het nu eenmaal.

Nouja, hopen op een Ajax vs. Barca situatie dan maar.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_134172445
Was wel treurig ja.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_134172524
quote:
14s.gif Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef Blistering het volgende:
En met alle respect, maar alle 5 de ploegen die we kunnen loten zijn beter dan wij, zo simpel is het nu eenmaal.

Nouja, hopen op een Ajax vs. Barca situatie dan maar.
Mwa met alle respect? Dit seizoen zijn we in goede doen in staat om van alle vijf te kunnen winnen als het onze avond is. Maar op het eerste gezicht is sowieso Bayern een maat te groot en Barcelona
pi_134172717
dubbel
pi_134172728
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef SpamNinja het volgende:

[..]

Mwa met alle respect? Dit seizoen zijn we in goede doen in staat om van alle vijf te kunnen winnen als het onze avond is. Maar op het eerste gezicht is sowieso Bayern een maat te groot en Barcelona
Tegen Real Madrid verliezen ze ook. Kwartfinale is weer heel ver weg. En als die dit seizoen weer niet wordt gehaald zegt dat heel veel over Arsenal.
pi_134172738
Edit: gaat lekker. Ik wou Real Madrid er nog bij zetten, denk zelfs nog boven Barcelona
pi_134173048
Ik dacht heel even dat Arsenal weer bij de wat sterkere team van Europa hoorde. Maar vandaag wordt weer hard blootgelegd hoe zwak het nog allemaal is. Hopen op een goed resultaat tegen City en Chelsea, maar als die wedstrijden allebei worden verloren gaat het weer een zwaar seizoen worden.
pi_134173936
Nouja dat Arsenal niet genoeg (goede) diepte heeft om de CL te winnen wist ik al, maar het helpt natuurlijk altijd om het jezelf zo makkelijk mogelijk te maken.

Ik vind dat we wel genoeg hebben om dit seizoen de PL te winnen en een uitschakeling in de volgende ronde is als je het zo bekijkt niet eens zo heel erg. Wat de competitie betreft zijn we eigenlijk al verwend met die 5 punten voorsprong aan kop op dit moment, had toch niemand gedacht, zelfs met Özil.

Echt commentaar kan er natuurlijk pas worden gegeven na City en Chelsea en dat wordt zaterdag nog een hele klus. :{
  woensdag 11 december 2013 @ 23:54:45 #294
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_134176556
Met een beetje mazzel loot je PSG of Atletico.

Zal wel Bayern worden.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_134177373
Ik denkt dat het beeld dat we van Arsenal hebben gekregen tot nu toe niet de juiste is. Arsenal blijft een team met kinderen in plaats van mannen. Maar goed, hopelijk was deze slechte wedstrijd eenmalig. Mijn goede gevoel voor de wedstrijd tegen City is wel compleet weg in ieder geval. En had Arsenal ook graag ver zien komen in de CL, maar de kans dat Arsenal er weer uitgaat net zoals de voorgaande jaren acht ik heel groot. Jammer, er leek zo weinig aan de hand. Komende 2 weken zullen gaan bewijzen waar Arsenal staat op dit moment.
  donderdag 12 december 2013 @ 00:33:20 #296
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134177804
Ik begrijp nog steeds niet goed waarom telkens weer die wisselvallige Rosicky speelt.

Ik begrijp ook wel dat ie soms prima is, maar net zo vaak ook helemaal niet. En daar heb je er helaas nog wel een paar van rondlopen, die meestal wel OK zijn, soms ook goed, maar vaak ook gewoon 'meh'.

Ik hou niet zo van wisselvallige spelers.
pi_134179570
Ik snap ook niet dat Wenger Giroud eruit haalt als je zaterdag een hele belangrijke wedstrijd speelt.. Er werd zelfs gezegd door Wenger dat de spelers in de 2e helft fysiek echt het zwaar kregen.. Maar ja aangezien de loting is het wel jammer voor Arsenal.. Alhoewel Barca/PSG ploegen zijn die je wel kan pakken.. Maar Bayern/Madrid? ook al moet je ze later toch tegenkomen als je door gaat is het teveel gevraagd.. Ik bedoel Gibs tegen Ronaldo en Jenkinson tegen Bale :') __
pi_134183737
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 05:22 schreef Rozzje het volgende:
Ik snap ook niet dat Wenger Giroud eruit haalt als je zaterdag een hele belangrijke wedstrijd speelt.. Er werd zelfs gezegd door Wenger dat de spelers in de 2e helft fysiek echt het zwaar kregen.. Maar ja aangezien de loting is het wel jammer voor Arsenal.. Alhoewel Barca/PSG ploegen zijn die je wel kan pakken.. Maar Bayern/Madrid? ook al moet je ze later toch tegenkomen als je door gaat is het teveel gevraagd.. Ik bedoel Gibs tegen Ronaldo en Jenkinson tegen Bale :') __
Wanneer is het dan wel goed genoeg? :') Mannen tegen jongens? Hoe verklaar je dan die 5 punten voorsprongen en 11 goals tegen in 15 wedstrijden? Dat jenkinson niks voorstelt klopt maar Sagna is toch gewoon een van de beste rechtsbacks in Engeland? Gibbs idem dito op links als je het mij vraagt
pi_134184477
De meningen slaan weer helemaal om na 1 wedstrijd :) Balen van het verlies maar we zijn door. Dat geneuzel over die loting... bizar hoe belangrijk dat wordt gemaakt. Handig meegenomen, ja, maar het gaat om die trofee en als je die wil, moet je gewoon elke wedstrijd winnen. Het is Champions League. Hopelijk krijgen we zaterdag weer een mooie wedstrijd te zien. Wordt lastig want City is thuis ontzettend sterk, maar ze laten ook goals door dus wie weet...
all your heroes are whores
pi_134185751
Het is best wel een domper dat ze niet eerste zijn in de poule, want het verschil is dit keer enorm tussen de groepswinnaars en de nr's 2. Maar kunnen ze geen engelse ploegen loten? Tegen ManU zou je anders nog wel goede kans maken. En vergeet ook niet dat ze uit bij Dortmund hebben gewonnen.
En vorig jaar zelfs nog uit bij Bayern. Tegen PSG en Atletico maken ze echt een goede kans en afhankelijk van de vorm van Barca maak je daar ook wel een kansje.
  donderdag 12 december 2013 @ 12:51:55 #301
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134185851
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:00 schreef sylvietjoo het volgende:
De meningen slaan weer helemaal om na 1 wedstrijd :) Balen van het verlies maar we zijn door. Dat geneuzel over die loting... bizar hoe belangrijk dat wordt gemaakt. Handig meegenomen, ja, maar het gaat om die trofee en als je die wil, moet je gewoon elke wedstrijd winnen. Het is Champions League. Hopelijk krijgen we zaterdag weer een mooie wedstrijd te zien. Wordt lastig want City is thuis ontzettend sterk, maar ze laten ook goals door dus wie weet...
.... na 2 wedstrijden. Tegen Everton was het ook niet geweldig. Tactisch blijft het toch vaak zwak. Helaas.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')