abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_133510412
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:12 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Dit!
Emily :9
Jij snapt 'em!

En ik snap ook waarom je Carrie hebt gekeken :P
  vrijdag 22 november 2013 @ 12:32:58 #177
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_133510985
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 12:10 schreef turance het volgende:

[..]

Jij snapt 'em!

En ik snap ook waarom je Carrie hebt gekeken :P
:P
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_133515090


ik heb gister Prisoners gezien dat was best een leuke film met die gast van johnny darko en met hugh jackman die zit ook in xmen. Nicolas Cage speelt niet in deze film en Jodie Foster ook niet tenminste ze kwamen geen een keer in beeld. Het gaat over 2 kinderen die ineens vermist worden nadat ze met een of andere retard op straat aan het stoepranden zijn en de vader van dat ene meisje gaat dan de hele tijd whiskey drinken en mensen op hun bek slaan. Ik zeg niet wie het gedaan heeft want dan is het niet leuk meer om te kijken. Er heerst de hele tijd een grimmige sfeer en het regent ook best vaak maar volgens mij hadden ze dat met de computer gemaakt of anders hadden ze gewoon een slechte dag uitgekozen om te gaan filmen.

Naast pluspunten had de film ook minpunten:

minpunten:
-de dialogen waren allemaal in het engels
-ze schreeuwden de hele tijd
-johnny darko had een hipsterkapsel
-hij duurde veel te lang waardoor ik ‘m niet af heb kunnen kijken want ik moest naar de wc
-er zaten geen dieren in de film

pluspunten:
-jodie foster en nicolas cage zaten niet in deze film
-er werden vet vaak mensen op hun bek geslagen
-je weet de hele tijd niet wie het gedaan heeft (vooral hierdoor was het wel spannend)
-er zaten best veel scheldwoorden in
Young bloods everywhere....
  vrijdag 22 november 2013 @ 14:56:39 #179
8369 speknek
Another day another slay
pi_133515280
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:51 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]

ik heb gister Prisoners gezien dat was best een leuke film met die gast van johnny darko en met hugh jackman die zit ook in xmen. Nicolas Cage speelt niet in deze film en Jodie Foster ook niet tenminste ze kwamen geen een keer in beeld. Het gaat over 2 kinderen die ineens vermist worden nadat ze met een of andere retard op straat aan het stoepranden zijn en de vader van dat ene meisje gaat dan de hele tijd whiskey drinken en mensen op hun bek slaan. Ik zeg niet wie het gedaan heeft want dan is het niet leuk meer om te kijken. Er heerst de hele tijd een grimmige sfeer en het regent ook best vaak maar volgens mij hadden ze dat met de computer gemaakt of anders hadden ze gewoon een slechte dag uitgekozen om te gaan filmen.

Naast pluspunten had de film ook minpunten:

minpunten:
-de dialogen waren allemaal in het engels
-ze schreeuwden de hele tijd
-johnny darko had een hipsterkapsel
-hij duurde veel te lang waardoor ik ‘m niet af heb kunnen kijken want ik moest naar de wc
-er zaten geen dieren in de film

pluspunten:
-jodie foster en nicolas cage zaten niet in deze film
-er werden vet vaak mensen op hun bek geslagen
-je weet de hele tijd niet wie het gedaan heeft (vooral hierdoor was het wel spannend)
-er zaten best veel scheldwoorden in
_O_
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_133516413
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 02:57 schreef Wootism het volgende:
Voor de mensen die Gravity al gezien hebben:

Aningaaq

[ afbeelding ]

Deze short-film is geregisseerd door Jonás, de zoon van Alfonso Cuaróns die Gravity regisseerde.
Deze 7-minuten durende short benaderd een bepaalde scène uit Gravity vanuit een ander perspectief. Wat ik zelf erg tof vind!

Mooi in beeld gebracht en het brengt weer even de beelden en het gevoel terug van Gravity zelf.

IMDB: 7.3
Ik: 9

Je hoort in de video een deel van een conversatie uit Gravity, dus het bekijken van de video is misschien wel een kleine spoiler voor mensen die hem nog niet gezien hebben.
Hieronder een linkje:

https://vimeo.com/79991707
Bedankt voor de tip, deze short ga ik vanavond maar eens kijken. Ben benieuwd.
pi_133517123
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:51 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]

ik heb gister Prisoners gezien dat was best een leuke film met die gast van johnny darko en met hugh jackman die zit ook in xmen. Nicolas Cage speelt niet in deze film en Jodie Foster ook niet tenminste ze kwamen geen een keer in beeld. Het gaat over 2 kinderen die ineens vermist worden nadat ze met een of andere retard op straat aan het stoepranden zijn en de vader van dat ene meisje gaat dan de hele tijd whiskey drinken en mensen op hun bek slaan. Ik zeg niet wie het gedaan heeft want dan is het niet leuk meer om te kijken. Er heerst de hele tijd een grimmige sfeer en het regent ook best vaak maar volgens mij hadden ze dat met de computer gemaakt of anders hadden ze gewoon een slechte dag uitgekozen om te gaan filmen.

Naast pluspunten had de film ook minpunten:

minpunten:
-de dialogen waren allemaal in het engels
-ze schreeuwden de hele tijd
-johnny darko had een hipsterkapsel
-hij duurde veel te lang waardoor ik ‘m niet af heb kunnen kijken want ik moest naar de wc
-er zaten geen dieren in de film

pluspunten:
-jodie foster en nicolas cage zaten niet in deze film
-er werden vet vaak mensen op hun bek geslagen
-je weet de hele tijd niet wie het gedaan heeft (vooral hierdoor was het wel spannend)
-er zaten best veel scheldwoorden in
ik vin helemaal mooi :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:07:35 #182
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_133517358
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:51 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]

ik heb gister Prisoners gezien dat was best een leuke film met die gast van johnny darko en met hugh jackman die zit ook in xmen. Nicolas Cage speelt niet in deze film en Jodie Foster ook niet tenminste ze kwamen geen een keer in beeld. Het gaat over 2 kinderen die ineens vermist worden nadat ze met een of andere retard op straat aan het stoepranden zijn en de vader van dat ene meisje gaat dan de hele tijd whiskey drinken en mensen op hun bek slaan. Ik zeg niet wie het gedaan heeft want dan is het niet leuk meer om te kijken. Er heerst de hele tijd een grimmige sfeer en het regent ook best vaak maar volgens mij hadden ze dat met de computer gemaakt of anders hadden ze gewoon een slechte dag uitgekozen om te gaan filmen.

Naast pluspunten had de film ook minpunten:

minpunten:
-de dialogen waren allemaal in het engels
-ze schreeuwden de hele tijd
-johnny darko had een hipsterkapsel
-hij duurde veel te lang waardoor ik ‘m niet af heb kunnen kijken want ik moest naar de wc
-er zaten geen dieren in de film

pluspunten:
-jodie foster en nicolas cage zaten niet in deze film
-er werden vet vaak mensen op hun bek geslagen
-je weet de hele tijd niet wie het gedaan heeft (vooral hierdoor was het wel spannend)
-er zaten best veel scheldwoorden in
dit zijn de recensies waar je tenminste iets aan hebt _O_
mee bekant vangde gin haas.
pi_133523951
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:10 schreef Markster het volgende:
a haunted house

[ afbeelding ]

Na een half uur weer afgezet, totaal niet grappig, superzoutloos zelfs. En ik had nog een behoorlijke joint op ook.

Dikke 3.2
Ik heb de hele film met pijn en moeite afgekeken. :X

Daar was wel meer dan 1 joint voor nodig...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_133523998
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:51 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]

ik heb gister Prisoners gezien dat was best een leuke film met die gast van johnny darko en met hugh jackman die zit ook in xmen. Nicolas Cage speelt niet in deze film en Jodie Foster ook niet tenminste ze kwamen geen een keer in beeld. Het gaat over 2 kinderen die ineens vermist worden nadat ze met een of andere retard op straat aan het stoepranden zijn en de vader van dat ene meisje gaat dan de hele tijd whiskey drinken en mensen op hun bek slaan. Ik zeg niet wie het gedaan heeft want dan is het niet leuk meer om te kijken. Er heerst de hele tijd een grimmige sfeer en het regent ook best vaak maar volgens mij hadden ze dat met de computer gemaakt of anders hadden ze gewoon een slechte dag uitgekozen om te gaan filmen.

Naast pluspunten had de film ook minpunten:

minpunten:
-de dialogen waren allemaal in het engels
-ze schreeuwden de hele tijd
-johnny darko had een hipsterkapsel
-hij duurde veel te lang waardoor ik ‘m niet af heb kunnen kijken want ik moest naar de wc
-er zaten geen dieren in de film

pluspunten:
-jodie foster en nicolas cage zaten niet in deze film
-er werden vet vaak mensen op hun bek geslagen
-je weet de hele tijd niet wie het gedaan heeft (vooral hierdoor was het wel spannend)
-er zaten best veel scheldwoorden in
Beste recensie in tijden _O_
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_133524408
The Hunger Games: Catching Fire



De film gaat verder waar deel 1 gestopt is, met 2,5 uur is de film aan de lange kant maar in de praktijk is dit echt zo om. Absoluut niet het gevoel dat de film te lang duurt of dat sommige stukken zwaar lang gerekt worden.
Ik vond het een hele spannende, goede film met voldoende actie.
Daarnaast bleef de film boeien en vond ik de personage's weer zeer sterk uitgewerkt. :Y

Conclusie: Eensch met alle lovende recensies in kranten etc *O*

Vond je The Hunger Games deel 1 leuk? Zeker deze gaan kijken!

Cijfer:

IMDB: 8,2
Ik: 8,5

[ Bericht 14% gewijzigd door Morodeepdelver op 22-11-2013 23:19:23 ]
  vrijdag 22 november 2013 @ 23:02:37 #186
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_133533351
Kilimanjaro (2013)


Film gaat over een jonge man rond de 25 die op het punt staat zijn relatie te beëindigen. Komen allerlei dagelijkse ervaringen aan te pas in het leven van een twintiger en dat maakt deze film zo goed. De wijze waarop een mobieltje tijdens een diner van grote invloed is geeft perfect het leven van de meeste twintigers weer. Het verhaal gaat verder over een trip die het hoofdpersonage wil ondernemen maar eigenlijk is dat bijzaak in de film. Het gaat meer over het dagelijks leven van een twintiger ;)

Goede film

cijfer: 8
pi_133538610
Elysium



Wat een fantastische film!
Even een opsomming van wat er allemaal in zit:

- Een boze Franse mevrouw die overduidelijk nagesynchroniseerd is met een tenenkrommende tongval.
(kom er net achter dat dit dus Jody Foster was die ze even een andere stem hebben gegeven)
- Matt Damon in een spinnenpak die allemaal belangrijke dingen aan zijn hoofd heeft en graag naar boven wil.
- Kei veel special effects die proberen het flinterdunne verhaal te verbloemen maar daar hard in falen.
- Een opgefokte ICT-Mexicaan die van schreeuwen houdt en heel veel schermen in zijn woonkamer heeft.
- Ohja, haha er klopte gewoonweg geen reet van die hele film.

Kortom: Ik kon echt helemaal niks met deze hoop stront.

IMDB: 6.7
IK: 2.5


edit: Zie nu pas dat ik de andere recensies in dit topic toch iets eerder had moeten lezen :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Wootism op 23-11-2013 01:44:35 ]
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_133540131
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 01:34 schreef Wootism het volgende:
Elysium

[ afbeelding ]

Wat een fantastische film!
Even een opsomming van wat er allemaal in zit:

- Een boze Franse mevrouw die overduidelijk nagesynchroniseerd is met een tenenkrommende tongval.
(kom er net achter dat dit dus Jody Foster was die ze even een andere stem hebben gegeven)
- Matt Damon in een spinnenpak die allemaal belangrijke dingen aan zijn hoofd heeft en graag naar boven wil.
- Kei veel special effects die proberen het flinterdunne verhaal te verbloemen maar daar hard in falen.
- Een opgefokte ICT-Mexicaan die van schreeuwen houdt en heel veel schermen in zijn woonkamer heeft.
- Ohja, haha er klopte gewoonweg geen reet van die hele film.

Kortom: Ik kon echt helemaal niks met deze hoop stront.

IMDB: 6.7
IK: 2.5

edit: Zie nu pas dat ik de andere recensies in dit topic toch iets eerder had moeten lezen :')
Geen Nicolas Cage gezien?
pi_133540137
Hummingbird - laat maar liggen, weet standaard Statham - 5,0

R.I.P.D. - een prima cast en dan zo'n gedrocht van een film maken, wat een treurnis - 3,5
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_133541754
Ojah! Laatst ook The Conjuring gezien, WANT DAT ZOU DE ENGSTE HORROR SINDS TIJDEN zijn.

Wut? Die film is fucking saai en me vriendin en ik lagen gewoon te lachen in de bios man! Wat een aanfluiting.

Carrie was daarentegen wel ok, redelijk goed aan het origineel gebleven, kon alleen niet verhelpen dat ik elk moment verwachtte dat ze der paarszwarte pakkie ging aantrekken :')
pi_133541858
FRANCES HA



Ik hou van arthouse films en ik had veel positieve dingen over deze film gelezen dus ik hoopte op een mooie film, maar vond hem een beetje tegenvallen.
De film is in zwart-wit, wat opzich de film een leuke sfeer en effect kan geven, echter was het bij deze film geen toegevoegde waarde.
Het verhaal gaat over een vrouw die eerst samenwoont met haar beste vriendin maar nadat haar vriendin met een man gaat, terwijl zei alles voor haar opzei zet.. ontmoet ze andere mensen en is ze eigenlijk een beetje opzoek naar haar eigen geluk. - maar het verhaal wist me nergens echt te grijpen.
De soundstracks in de film waren wel erg mooi, en opzich de acteerprestaties ook.
Tis alleen jammer dat het verhaal niet pakkend genoeg is, en ook de sfeer het net niet is.
Tis niet gelijk een afrader, maar ook geen aanrader.
5
pi_133543885
De laatste week een vage-film bui, dus:

Upstream Color (2013) - IMDb



Ik had verwacht: oh dit gaat te vaag worden. De andere film van Carruth, Primer, die begreep ik namelijk niet zo goed en vond ik te lastig. Upstream color is een prachtige film waar ik veel uit kon halen. Moeilijk om te omschrijven waar deze film precies over gaat. Het gaat er in ieder geval over dat bepaalde mensen een manier hebben gevonden om totale controle over een ander mens te krijgen. Waar dat op uitdraait en wat er met die mensen gebeurt is wat er in upstream color wordt laten zien. Prachtige beelden, intrigerende muziek en goed acteerwerk. Ja, deze film is voor mij een van de beste van 2013.

Kynodontas (2009) - IMDb



Deze film dan, is weer heel vreemd op een heel ander level. Het gaat over een Grieks gezin, waarvan de ouders hun kinderen geïsoleerd laten opgroeien. Het gevolg is dat die kinderen van alles wijsgemaakt kan worden. Zo gooit de moeder af en toe een vliegtuigje de tuin in als er een echt vliegtuig over is gevlogen: kinderen, er is een vliegtuig gevallen in de tuin!! Ga hem snel zoeken!!
Hoewel dit lachwekkend klinkt (en soms ook is, vanwege de absurditeiten in de film waarvan de vliegtuig er maar eentje is van de velen) is het natuurlijk afschuwelijk wat er gebeurt. Dat maakt het wel een film die je aan het denken zet. Vooral ook omdat je als kijker bijna nieuwsgierig bent wat de gekke vader nu weer gaat verzinnen. Moeilijke film, knap dat hij gemaakt is. Vind het overigens niet per se een hele goede film, maar wel de moeite waard om te bekijken. Ook niet slecht dus. Tevens mijn eerste Griekse film.
pi_133548343
SAW II
pi_133549739
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:51 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]

ik heb gister Prisoners gezien dat was best een leuke film met die gast van johnny darko en met hugh jackman die zit ook in xmen. Nicolas Cage speelt niet in deze film en Jodie Foster ook niet tenminste ze kwamen geen een keer in beeld. Het gaat over 2 kinderen die ineens vermist worden nadat ze met een of andere retard op straat aan het stoepranden zijn en de vader van dat ene meisje gaat dan de hele tijd whiskey drinken en mensen op hun bek slaan. Ik zeg niet wie het gedaan heeft want dan is het niet leuk meer om te kijken. Er heerst de hele tijd een grimmige sfeer en het regent ook best vaak maar volgens mij hadden ze dat met de computer gemaakt of anders hadden ze gewoon een slechte dag uitgekozen om te gaan filmen.

Naast pluspunten had de film ook minpunten:

minpunten:
-de dialogen waren allemaal in het engels
-ze schreeuwden de hele tijd
-johnny darko had een hipsterkapsel
-hij duurde veel te lang waardoor ik ‘m niet af heb kunnen kijken want ik moest naar de wc
-er zaten geen dieren in de film

pluspunten:
-jodie foster en nicolas cage zaten niet in deze film
-er werden vet vaak mensen op hun bek geslagen
-je weet de hele tijd niet wie het gedaan heeft (vooral hierdoor was het wel spannend)
-er zaten best veel scheldwoorden in
Lekker gejat van Kakhiel of niet dan?
pi_133549816
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:15 schreef Schuppie het volgende:

[..]

Lekker gejat van Kakhiel of niet dan?
_O_ Busted!
  zaterdag 23 november 2013 @ 18:59:41 #196
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_133551050
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:51 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]

ik heb gister Prisoners gezien dat was best een leuke film met die gast van johnny darko en met hugh jackman die zit ook in xmen. Nicolas Cage speelt niet in deze film en Jodie Foster ook niet tenminste ze kwamen geen een keer in beeld. Het gaat over 2 kinderen die ineens vermist worden nadat ze met een of andere retard op straat aan het stoepranden zijn en de vader van dat ene meisje gaat dan de hele tijd whiskey drinken en mensen op hun bek slaan. Ik zeg niet wie het gedaan heeft want dan is het niet leuk meer om te kijken. Er heerst de hele tijd een grimmige sfeer en het regent ook best vaak maar volgens mij hadden ze dat met de computer gemaakt of anders hadden ze gewoon een slechte dag uitgekozen om te gaan filmen.

Naast pluspunten had de film ook minpunten:

minpunten:
-de dialogen waren allemaal in het engels
-ze schreeuwden de hele tijd
-johnny darko had een hipsterkapsel
-hij duurde veel te lang waardoor ik ‘m niet af heb kunnen kijken want ik moest naar de wc
-er zaten geen dieren in de film

pluspunten:
-jodie foster en nicolas cage zaten niet in deze film
-er werden vet vaak mensen op hun bek geslagen
-je weet de hele tijd niet wie het gedaan heeft (vooral hierdoor was het wel spannend)
-er zaten best veel scheldwoorden in
Kneus :{w
  zaterdag 23 november 2013 @ 20:32:23 #197
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_133553734
L'emploi du temps (2001) - IMDb
Solide film waarvan de premisse iets meer verwachtingen schept dan waargemaakt worden. Vader van het gezin raakt werkloos, maar vertelt tegen zijn familie dat ie zelf ontslag genomen heeft en een belangrijke functie vervult binnen de VN. Ondertussen tuigt ie een heel web van leugens op tegen zijn familie en vrienden en begeeft ie zich in de meer dubieuzere zaken om toch maar aan het geld te komen. Mededogen voor de hoofdpersoon hoeft je niet te hebben, want het is echt een oen. Had dus iets hogere verwachtingen van te voren van deze film. Met zo'n onderwerp als dit kun je wel iets pakkends maken, maar zo steengoed was het nou ook weer niet, wel onderhoudend. Cijfer: 7

The Taking of Pelham 1 2 3 (2009) - IMDb
Whehe, redelijk bespottelijke actiefilm is dit. Denzel Washington regelt het metroverkeer en wordt geconfronteerd met John Travolta die een metrostel gijzelt en... tien miljoen dollar eist, oeeiii! Het is standaard actieshizzle met allerlei irrelevante dialogen er tussendoor. Het meest bizarre vindt plaats als Washington een belletje pleegt met zijn echtgenote voordat ie een helikopter instapt op weg naar Travolta. Zij vraagt hem of ie een groot pak melk meeneemt, als die terugkomt van werk. Heel grappig natuurlijk. Alles wat daarna gebeurt vond ik maar suf en ik zat maar te wachten op het eind, waar uitsluitsel gegeven zou worden op deze prangende vraag. Cijfer: 4,5

You Can Count on Me (2000) - IMDb
In het begin vond ik het nog even wennen aan Linney als hysterische alleenstaande moeder, maar als haar broer (Ruffalo) plompverloren langs komt en optrekt met haar zoontje, wordt You Can Count on Me toch een mooie film. Verschillende verhaallijnen worden netjes gevolgd en komen heel naturel over. Het leukste gedeelte zijn de activiteiten (een poolavondje bijvoorbeeld) die Ruffalo onderneemt met dat zoontje, die ik nogal op die blaag van Home Alone vond lijken. Check ik achteraf wie het is, blijkt het dus het broertje daarvan te zijn. Echt een :')-moment, maar goed dat terzijde. Cijfer: 7,5

I Walked with a Zombie (1943) - IMDb
Ai, de titel is leuker dan de film zelf doet vermoeden. Het is een erg mager horrorfilmpje, dat als enige pluspunt nog de sfeer heeft met wat bizarre voodoo-taferelen. Regisseur Tourneur heeft her en der nog wat mooie shots geschoten, maar verder heeft het erg weinig om het lijf. Cijfer: 6

The Ides of March (2011) - IMDb
George Clooney is een bijzonder progressieve presidentskandidaat die he tot president van de USA wil schoppen. Erg lollig om een potentiële president te horen over dat Amerika niet zijn kop in de zandbak van Saudi-Arabië en Irak moet steken en dat er voortaan alleen maar auto's rond mogen rijden die lopen op waterstof. Voordat het zo ver komt dient ie eerst wat appeltjes te schillen. Ryan Gosling, een gedreven jongeman binnen zijn campagneteam, speelt daarin een centrale rol.

Wat volgt is een prima verhaal met wat intriges, bedrog en een pijnlijk schandaal rond de voorverkiezingen. De cast doet het prima in deze thriller en het bleef boeiend hoe het plot zich ontvouwde. Achteraf had ik gehoopt op nog wat extra dubbele twists en dat soort dingen, maar het slot was uiteindelijk toch nog redelijk spectaculair. Cijfer: 7,5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_133560127
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:51 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]

Naast pluspunten had de film ook minpunten:

minpunten:
-de dialogen waren allemaal in het engels
-ze schreeuwden de hele tijd
-johnny darko had een hipsterkapsel
-hij duurde veel te lang waardoor ik ‘m niet af heb kunnen kijken want ik moest naar de wc
-er zaten geen dieren in de film

pluspunten:
-jodie foster en nicolas cage zaten niet in deze film
-er werden vet vaak mensen op hun bek geslagen
-je weet de hele tijd niet wie het gedaan heeft (vooral hierdoor was het wel spannend)
-er zaten best veel scheldwoorden in
Geen dieren? Dan heb je dus niet gekeken he.
pi_133560332
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 23:02 schreef mr-green het volgende:
Kilimanjaro (2013)
[ afbeelding ]

Film gaat over een jonge man rond de 25 die op het punt staat zijn relatie te beëindigen. Komen allerlei dagelijkse ervaringen aan te pas in het leven van een twintiger en dat maakt deze film zo goed. De wijze waarop een mobieltje tijdens een diner van grote invloed is geeft perfect het leven van de meeste twintigers weer. Het verhaal gaat verder over een trip die het hoofdpersonage wil ondernemen maar eigenlijk is dat bijzaak in de film. Het gaat meer over het dagelijks leven van een twintiger ;)

Goede film

cijfer: 8
Goede film inderdaad, wel wat kort maar kijkt prima weg! Dank voor de tip.

Mijn cijfer: 7,5
Even a broken clock is right twice a day.
  zondag 24 november 2013 @ 00:15:02 #200
8369 speknek
Another day another slay
pi_133561869
The Way Way Back (2013) - IMDb

Leuk niemandalletje over zeer awkward jongentje dat tijdens een zomervakantie zichzelf en zijn plaats in de wereld leert kennen. Mooi nostalgisch geschoten met goede cast. Met de moeder van Little Miss Sunshine die hier ook weer de moeder speelde, en je moet de film ook een beetje in die richting zoeken, maar dan iets grappiger. Ook met Steve Carrell, maar die is opvallend gezien een onuitstaanbare eikel hier, wat hij ook goed kan. Wel vond ik dat het eindigde net toen het echt leuk begon te worden, waardoor ik een beetje onbevredigd achterbleef. Het is van de schrijvers van the Descendants, en alhoewel ik deze leuker vond had ik daar wel een beetje hetzelfde mee. Zo'n momentopname van een familie en er zit wel een resolutie e.d. in, maar toch heb je na afloop zoiets van okay was dat het.

7

[ Bericht 11% gewijzigd door speknek op 24-11-2013 00:27:19 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')