abonnement Unibet Coolblue
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 3 november 2013 @ 11:43:38 #26
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_132848118
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 11:42 schreef bitterend het volgende:
Oh dat wist ik niet...dacht dat je het ook een nieuwe naam kon geven :@ ben OUD gevend, hoefde ik nooit een tt te verzinnen :+
dat kan bij het openen. Daarna kan alleen een mod dat nog
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_132848280
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 11:28 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb 2bolletjes Drops Paris en High Tea haken van Christel Krukkert gekocht. Ik vond de Kreadoe an sich wel heel erg hetzelfde als vorig jaar. Is dat altijd zo geweest?
Ik was er woensdag voor het eerst heen, dus ik weet niet of het altijd het zelfde is. Maar ik zei al wel dat het niet iets is waar ik per se ieder jaar heen zou willen geloof ik. Ik vond het erg leuk, maar het aantal beursaanbiedingen en bijzonderheden vielen me wbt haken iets tegen. Of althans, ik had op meer gehoopt gewoon :) Wel waren er stalletjes met mooie hand geverfde wolletjes en van bijzonder materiaal en zo, dat vond ik leuk om te zien. Nu worden er hier in de buurt ook wel hobbybeursjes georganiseerd, daar wil ik dan nog wel eens een kijkje nemen.
pi_132848287
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:43 schreef kwakz0r het volgende:
Tadaa!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heel gaaf O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_132848659
Mooie sjaals!!

Kwak die zijn echt zo schattig O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 3 november 2013 @ 12:40:42 #30
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_132849140
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 11:28 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb 2bolletjes Drops Paris en High Tea haken van Christel Krukkert gekocht. Ik vond de Kreadoe an sich wel heel erg hetzelfde als vorig jaar. Is dat altijd zo geweest?
De Kreadoe is vaak wel hetzelfde als vorig jaar ja.
Ik vond dat er dit jaar meer stands waren met garen dan andere jaren, maar ik vond veel garens gewoon te stug en niet zacht genoeg (voor mij dus niet geschikt als sjaal bijv).
Heb wel even nog gekeken naar Drops, maar wist niet wat ik wilde hebben. En Stylecraft viel alweer tegen, zeker nu ik Simply Soft gebruikt heb...
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_132849368
Misschien een domme vraag maar zijn alle garens die je gebruikt voor breien ook voor haken geschikt? ja toch? want ik zag een keer "haak garens" staan en dan "brei garens"
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 3 november 2013 @ 12:57:05 #32
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_132849491
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 12:52 schreef bitterend het volgende:
Misschien een domme vraag maar zijn alle garens die je gebruikt voor breien ook voor haken geschikt? ja toch? want ik zag een keer "haak garens" staan en dan "brei garens"
ja alleen sommige zijn lastiger als bijvoorbeeld opengewerkte garens
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_132849519
Sommige garen split ook heel erg. Drops Cotton Light haakt niet zo fijn, maar is werkelijk fantastisch om mee te breien. Wordt superzacht gebreid materiaal.
pi_132849522
^O^

Ok toch opletten dan als ik iets koop. Ik had een bol Katia Artico staan, ik wou hiermee breien maar nu zag ik op youtube een leuke haak patroontje voor een col! denk dat het moet lukken dus.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_132850404
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:43 schreef kwakz0r het volgende:
Tadaa!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, heel geslaagd! Staan de ogen nou dichter bij elkaar dan in het origineel?

De sjaals zijn ook mooi geworden! Ik heb er een nodig en zou er ook eens aan moeten beginnen. Wat voor garen vinden jullie er fijn voor?

En ik heb de walvissen gedupliceerd. :')

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_132851067
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh, heel geslaagd! Staan de ogen nou dichter bij elkaar dan in het origineel?

De sjaals zijn ook mooi geworden! Ik heb er een nodig en zou er ook eens aan moeten beginnen. Wat voor garen vinden jullie er fijn voor?

En ik heb de walvissen gedupliceerd. :')

[ afbeelding ]
Gek genoeg wel ja... ik heb namelijk wél de plaatsing uit het patroon aangehouden (net naast de lijn van de minderingen...

Het hoofd was ook wat klein, dus ik denk dat ik met catania een iets andere steekverhouding heb dan andere mensen ofzo, want in t patroon gebruikt ze ook catania. Heb expres soortgelijke woldiktes aangehouden...

Mijn ogen zijn denk ik naar verhouding ook iets groter. Maar vind t wel ok zo...
Kwak
  zondag 3 november 2013 @ 14:16:59 #37
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_132851786
mooie walvissen Claudia!
in de haak.
pi_132852674
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Gek genoeg wel ja... ik heb namelijk wél de plaatsing uit het patroon aangehouden (net naast de lijn van de minderingen...

Het hoofd was ook wat klein, dus ik denk dat ik met catania een iets andere steekverhouding heb dan andere mensen ofzo, want in t patroon gebruikt ze ook catania. Heb expres soortgelijke woldiktes aangehouden...

Mijn ogen zijn denk ik naar verhouding ook iets groter. Maar vind t wel ok zo...
Ik vind het een verbetering!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 3 november 2013 @ 15:08:25 #39
386633 Adnap
I love Life !
pi_132854113
Haai !

Ik haak ook, heb nu een sprei af met granny's in de kleuren zwart wit en grijs, ben nu bezig met een sprei met granny strepen, kleuren rood, groen en bruin. De laatste ben ik afgelopen woensdag mee gestart (eerst wat oefenstukjes gemaakt) en vanaf donderdag echt aan de gang, In middels zit ik op een cm of 40.

Zie hier prachtige dingen voorbij komen, ga nu eens even terug spieken.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  zondag 3 november 2013 @ 15:27:36 #40
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_132854894
Welkom Adnap! Heb je foto's?
in de haak.
  zondag 3 november 2013 @ 16:00:15 #41
386633 Adnap
I love Life !
pi_132855978
Zal eens even wat op fotobucket zetten en dan hier zetten



sprei in wording (180x220)


De sprei van zoonlief (150*200)

Detail :
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  zondag 3 november 2013 @ 16:07:01 #42
386633 Adnap
I love Life !
pi_132856220
HIhi op de foto lijkt hij scheef,maar dat is echt wat je ogen doen door het motief :D
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_132856269
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:00 schreef Adnap het volgende:
Zal eens even wat op fotobucket zetten en dan hier zetten

[ link | afbeelding ]

sprei in wording (180x220)

[ link | afbeelding ]
De sprei van zoonlief (150*200)

Detail :
[ link | afbeelding ]

Tof! Ik wist helemaal niet dat jij ook haakte! O+
  zondag 3 november 2013 @ 16:09:25 #44
386633 Adnap
I love Life !
pi_132856303
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 16:08 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Tof! Ik wist helemaal niet dat jij ook haakte! O+
Ja sinds al een jaar of zo eigenlijk maar ik mocht een poosje niet vanwege zenuwletsel maar dat haal ik nu dubbel en dwars in (duim doet toch wel pijn, of ik nu haak of niet) Vroeger ook wel gehaakt maar nu echt grote projecten. Borduur ook graag maar dat zie ik niet goed met kunstlicht.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_132856327
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:09 schreef Adnap het volgende:

[..]

Ja sinds al een jaar of zo eigenlijk maar ik mocht een poosje niet vanwege zenuwletsel maar dat haal ik nu dubbel en dwars in (duim doet toch wel pijn, of ik nu haak of niet) Vroeger ook wel gehaakt maar nu echt grote projecten. Borduur ook graag maar dat zie ik niet goed met kunstlicht.
Leuk man en mooie dingen ook! O+
  zondag 3 november 2013 @ 16:11:34 #46
386633 Adnap
I love Life !
pi_132856388
quote:
17s.gif Op zondag 3 november 2013 16:10 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Leuk man en mooie dingen ook! O+
Dankje, ben er zelf ook trots op, de sprei ligt nu op het bed van zoonlief, die is er helemaal weg van.
De nieuwe wordt voor mijn andere zoon, die kan niet wachten en voelt elke keer hoe hij voelt _O-
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_132857657
Vraagje! Ik moet een amigurimi in 2 delen haken die ik daarna aan elkaar voeg (zeg maar 2 helften van een bol). Hoe kan ik die het mooist aan elkaar naaien? Iemand een filmpje?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_132857688
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:00 schreef Adnap het volgende:
Zal eens even wat op fotobucket zetten en dan hier zetten

[ link | afbeelding ]

sprei in wording (180x220)

[ link | afbeelding ]
De sprei van zoonlief (150*200)

Detail :
[ link | afbeelding ]

Nice! Wat een werk, joh.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 3 november 2013 @ 17:04:35 #49
386633 Adnap
I love Life !
pi_132858355
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nice! Wat een werk, joh.
De granny's was idd veel werk, maar wel fijn om te doen, de streepjes gaan veel sneller, geen aan en afhecht gedoe dus maak je meer centimeters.Kan nu in het weekend wat meer haken maar door de week alleen in de avond ene uurtje of anderhalf, dus dat zijn zeg maar 4 rijtjes
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_132858415
quote:
5s.gif Op zondag 3 november 2013 16:43 schreef Claudia_x het volgende:
Vraagje! Ik moet een amigurimi in 2 delen haken die ik daarna aan elkaar voeg (zeg maar 2 helften van een bol). Hoe kan ik die het mooist aan elkaar naaien? Iemand een filmpje?
ik vind de matrassteek altijd wel mooi, maar als t om amigurumi gaat doe ik meestal gewoon een kleine "running whipstitch", dus in t ene deel steken en in t andere er weer uit en steeds op dezelfde afstand van elkaar en de rand zo doorgaan...
Kwak
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')