abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_133293834
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:42 schreef miss_sly het volgende:
Oooo, die is mooi O+ O+

Waar komt die vandaan? Met linkje kom ik niet ergens.
http://marutska.blogspot.nl/2012/07/bewondering.html
pi_133296427
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ook wel geinig (maar helaas ook rood, al lijkt het op mijn scherm roze):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Deze gaat al weer uit het assortiment en is volgens mij in veel vestigingen afgeprijsd.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_133415940
Vandaag kijkdag en inmeetdag voor leveranciers. Onze vloerenman is geweest en gaat alles even netjes op papier zetten voor een mooie offerte. Ik ben benieuwd!

Verder was het bad geplaatst *O*
P1120396_zpsac9d0508.jpg
Tegen het bad komen dezelfde tegels als onder het raam. De grote vierkante tegels op de grond zijn in dezelfde kleur.

In de douchecabine in dezelfde kleur een kleiner mozaïektegeltje:
P1120398_zpsc6e08350.jpg

Zo'n schuurtje krijgen we dus O+
P1120408_zps977275b8.jpg

De kleine dame heeft het vandaag voor het eerst gezien. Ze vond de zolder en de badkamer geweldig! Uiteraard hebben we even haar eigen kamertje ingericht:
P1120407_zps2c737f5f.jpg
Het bed moet onder het raam komen staan, en dan de kast aan de andere kant van de kamer tegen de muur, zodat ze veel vrije ruimte heeft op de grond om te spelen O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_133417443
Je bad!!! Mooi!!
Met een meidenkwartet
pi_133421245
De kleur van de badkamertegels komt nog steeds niet zo goed uit, maar wij zijn er erg blij mee. Het bad is nu gevuld met water, wat goed is, want dan betekent het dat het goed gezet en gevoegd is!
Omdat het bad gevuld is, kun je niet zien dat het een ergonomisch gevormd bad is. Het heeft dus geen gewone vlakke bodem, maar er zit een vorm in waardoor je fijner in bad kunt liggen. Ik heb het in de showroom geprobeerd en het lag heerlijk :D
pi_133422216
We spraken nog iemand van de ontwikkelaar over de verwachte oplevering, want eerlijk is eerlijk: er is niet heel veel meer te doen! Kan het echt nog drie maanden duren voor er opgeleverd wordt?
Ja, dus. Waternet is zo'n beetje begonnen met hun werkzaamheden, maar de overige nutsbedrijven moeten nog beginnen. Dus tja, sowieso de kerstperiode en wie weet nog vorstperiodes is nog drie maanden tot half februari helemaal zo onmogelijk niet.

Wat duurt het wachte lang! Zeker nu je ziet dat het bijna klaar is! Stukadoor erin, schilder, keuken erin, vloer leggen en verhuizen. Die badkamer afmaken duurt hooguit nog een week.

Dan moeten we ons maar bezig gaan houden met de aankleding. De kamer van S heeft al best wat vorm qua kleur en inrichting: het wordt voornamelijk (olijf)groen met (zacht)roze.

Onze slaapkamer krijgt dezelfde olijfgroene vloer, maar waarmee combineert olijfgroen nog meer mooi? We denken erover om de muur achter het bed een kleur te geven, maar welke?
pi_133422491
Hier was het ook wachten op de nutsbedrijven, de aannemer had al 6 weken eerder willen opleveren. Uiteindelijk waren alle aansluitingen pas op vrijdag gereed en werd er op dinsdag opgeleverd (en kon bijv. de vloerverwarming dus na oplevering pas echt getest worden).
pi_133422775
Uiteindelijk is het wachten hier in de wijk meestal op de stratenmakers, heb ik t idee. Die gaan natuurlijk pas aan t werk als de nutsbedrijven klaar zijn, en ze nemen graag de tijd...

Maar fijn dat jullie er weer even in konden. Badkamer wordt mooi!

En de schuur! Ik ben jaloers. Wij hebben als enige straat kleine rotschuurtjes waar je niks mee kan.
pi_133423910
Ok, dus als we de stratenmakers aan het werk zien, kunnen we de sleutel bijna verwachten? :)

Hoe lang van tevoren kregen jullie de datum van oplevering te horen?

Mooie combinaties met olijfgroen: rood, geel, groen (hetzelfde of een tint lichter of donkerder), aubergine? Roze, maar dat doen wel al op S kamer.
pi_133426222
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:51 schreef miss_sly het volgende:
Ok, dus als we de stratenmakers aan het werk zien, kunnen we de sleutel bijna verwachten? :)
Yep!
quote:
Geen idee meer. Vrij kort van tevoren geloof ik.
quote:
Mooie combinaties met olijfgroen: rood, geel, groen (hetzelfde of een tint lichter of donkerder), aubergine? Roze, maar dat doen wel al op S kamer.
Géén idee, ik vind t een mooie, maar lastig te combineren kleur.
pi_133429196
De riolering is ieder geval gelegd en en liggen al putten :D
We wachten het maar geduldig af :') moeilijk hoor als het er vrijwel af uitziet!
pi_133431058
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:51 schreef miss_sly het volgende:

Groen in verschillende tinten en aubergine doet het goed. Had ik op m'n studentenkamer ook
Foto650-PUUBDDVN-1.jpg
Foto650-4QNUN8KC.jpg
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_133437066
Daar neig ik ook het meeste toe, inderdaad, meerdere tinten groen. Ik vind rood denk ik te hard, en een hele muur in aubergine ook. Maar een groene muur die dichtbij de kleur van de vloer ligt, is denk ik wel heel mooi.
pi_133437114
Hm, ik weet niet, dat lijkt me wel heel groen.

Je kunt overwegen om het heel 'clean' te houden met wit, groen en hout. Hout maakt het heel warm:

0bb65dcca2268ceff67e7cf39e9d75ee.jpg

Alle neutrale tinten zullen het ook goed doen, zoals een grijs- of bruintint. Dan krijg je een heel warme kamer (denk aan de sfeer in de slaapkamer van DaD, maar dan met de muur en de lampen omgedraaid). Je kunt altijd nog kleine kleuraccenten gebruiken.

Ik ga er nog even verder over nadenken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Claudia_x op 20-11-2013 08:09:31 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_133437176
Het idee is dan meer dat het bed tegen de muur met de kamer van S komt te staan en die muur een kleur krijgt, groen dan dus. De rest van de muren blijft wit en verder zal het niet heel druk worden in de slaapkamer, denk ik. En de kleur groen is wel wat warmer en donkerder dan op je plaatje! Die kleur vind ik een beetje hard, terwijl olijfgroen zachter is.
pi_133458303
Voor de kamer van S is het nieuwe bed al in huis en het is goedgekeurd:
image_zps9c42ed6e.jpg
pi_133458486
Hoe gaaf!!!
Met een meidenkwartet
  woensdag 20 november 2013 @ 19:47:47 #68
403253 Meke
after all this time? always.
pi_133458756
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:39 schreef miss_sly het volgende:
Voor de kamer van S is het nieuwe bed al in huis en het is goedgekeurd:
[ link | afbeelding ]
Gaaf! Had ze al een 'grotemeisjesbed' of is het in dat opzicht ook nog eens een upgrade? :D
It is better to be beautiful than to be good, but it is better to be good than to be ugly.
Mijn 101 doelen in 1001 dagen!
pi_133459656
Ze had al wel een groot bed, maar dat hadden we gekocht voor haar vorige kamertje. Daar paste het precies en was het de perfecte oplossing. Nu was het gewoon niet meer helemaal goed. Zoekende naar iets anders, kwam iemand met dit bed en dat was gisteren ook nog in de aanbieding! Dus tja, toen konden we het natuurlijk niet laten liggen tot over drie maanden ;)
pi_134480087
Eindelijk een officieel bericht over de verwachte oplevering. Het is nog steeds een prognose, maar tenzij er echt heel vreselijke weersomstandigheden optreden, gaan ze het wel halen: week 9, de laatste week van februari.

Argh, wat duurt dat nog lang, ik ben het huidige huis zo beu!
Maar oooo, we kunnen wel echt gaan aftellen *O*

Nog even wat knopen doorhakken en offertes opvragen!
pi_134482149
Zal je zien dat het dit jaar zo hard gaat vriezen dat de tocht der tochten doorgaat ergens voor de verwachte oplevering :')
pi_134482436
Uiteraard :D Maar dan nog is het hooguit wat uitstel, maar 2014 wordt het jaar van het nieuwe huis *O* O+ *O*
pi_134485357
*O* *O* *O*
pi_134491072
Het lijkt nog ver weg, maar volgende week is week 52 en daarna al week 1! Dus het duurt nog maar
10 weken *O*

http://nl.floorplanner.co(...)uiskamer/edit#assets

We gaan voorlopig voor deze indeling in de woonkamer. We zijn bezig om kleuren uit te zoeken voor een aantal muren en ik heb er wat stalen voor opgevraagd. Wat zien de kleuren er echt heel erg anders uit dan op het scherm :o :D
pi_135180529
2014 is begonnen, het aftellen kan beginnen *O*

Meubels zijn besteld, offerte-aanvragen voor het stuuk- en schilderwerk de deur uit. Jammer is dat we nog niet helemaal klaar zijn met de vloer. De leverancier die zei dat we er zeker uit zouden komen, was toch nog flink boven budget. Op ons verzoek om te kijken of er iets aan de prijs gedaan kan worden, hebben we helaas nog geen antwoord ontvangen. Dus toch nog maar even verder kijken hoe we dit gaan aanpakken. Het moet nu wel echt afgerond, want over 7 weken is het week 9 :o *O* O+ :o
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')