abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 4 november 2013 @ 15:53:49 #126
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_132891513
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja op dieren, hebben ze getest dat het een gunstig effect heeft ( wat duidelijk aantoonbaar is)
Maar de anatomie van dier en mens is toch wel anders, zo zijn er al meerdere planten die een gunstige werking hebben maar nog niet dus danig onderzocht zijn. ( waar ze wel druk mee bezig zijn)
helaas word het op veel sites aangegeven als wonder middel.

Maar zo mag ik geen thee van Ginseng omdat het mijn nier aantast en eten, omg...
Voond al zo raar dat ik problemen en pijn had na werk dagje, terwijl ik alleen thee dronk.
Van gingseng en wat verschillende paddestoelen weet ik dat ze het iig op menselijke cellen getest hebben dat het dus effect heeft op verschillende interleukinen en interleukine signalering, verder moeten dat soort producten natuurlijk ook gewoon dezelfde trials doorlopen als andere medicijnen om als medicijn gebruikt te kunnen worden...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 4 november 2013 @ 15:54:26 #127
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_132891543
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik doelde op de zin die gequote werd :)

Edit: deze dus: "Bij onjuist overmatig inwendig gebruik levert het wel het risico van argyrie op."
Ja, ok. Iedereen wil zijn plas doen. Goed.
The love you take is equal to the love you make.
pi_132891688
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:41 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Grappig verhaal maar klopt niks van. Zou niet weten waar jij dan precies komt maar het is algemeen bekend dat er in China veel gebruik wordt gemaakt van accupunctuur en dat het zelfs door de WHO al wordt verklaard dat het voor bepaalde klachten werkt.
Grappig want in de gebieden waar ik kom in China nemen ze accupunctuur alang niet meer serieus. Is dat dezelfde WHO die tegen beter weten in de 1 kind politiek van China bejubelde? Wetende welke ellende het veroorzaakte voor de bevolking en voor meisjes die geboren werden?

quote:
De World Health Organization (WHO) overzag in 1979 het samenstellen van een lijst van aandoeningen waarbij mogelijk het gebruik van acupunctuur zinvol zou kunnen zijn. Een WHO-rapport maakt melding van een aantal wetenschappelijke publicaties waarmee men zegt aan te tonen dat acupunctuur in een effectieve behandeling kan voorzien van een variëteit aan aandoeningen, symptomen en condities.

Controversen

Over de werkzaamheid van acupunctuur bestaat veel controverse. Als argument voor de effectiviteit wordt wel aangevoerd dat een groot deel van de wereldbevolking regelmatig gebruik maakt van acupunctuur. Ook de WHO publiceerde na de door haar geëntameerde Consultations on (in 1979 te Beijing en in 1996 Cervia) op basis van analyse van tal van wetenschappelijke publicaties positieve berichten over de werkzaamheid van acupunctuurbehandeling. De WHO betitelt acupunctuur als een effectieve behandelmethode van onder meer nier- en galsteenkoliek, allergische rinitis waaronder hooikoorts, lage rugpijn, nekpijn, hoofdpijn, misselijkheid, braken, reumatoïde artritis, tennisarm, kniepijn, enzovoorts.[6] [7] De WHO beschrijft een uitgebreide lijst van indicaties waarbij acupunctuur mogelijk effectief zou kunnen zijn of tenminste overwogen zou kunnen worden, maar die nog nader zouden dienen te worden onderzocht.
Prachtig stuk proza maar nergens staat ook maar iets dat het echt werkt. Alleen maar "het lijkt erop....."
quote:
In en buiten China werden en worden tandextracties en zelfs operaties uitgevoerd waarbij de anesthesie ten dele of zelfs volledig wordt gerealiseerd met acupunctuur.[8
Broodje aap verhaal. tandextracties werden in nederland ook vaak zonder verdoving gedaan. Operaties werden in China meer vanwege de tijdsgeest (communisme, gebrek aan goederen, etc) zonder verdoving gedaan. In China zelf kunnen ze je de gruwel verhalen wel vertellen, niet het romantische beeld dat je hier probeert te scheppen.

quote:
Dus droom zelf maar lekker verder met die wetenschappelijke onderzoekrappportjes van je betaald en uitgevoerd door Farmaceutische bedrijven die er veel baat bij hebben dat mensen als jij niet geloven dat accupunctuur werkt maar wel die troep van hun slikt..... :)
Tuurljk jongen. Als het niet in je straatje past is het opeens allemaal gefinancieerd door de pharmaceutische industrie.
  maandag 4 november 2013 @ 15:59:10 #129
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132891732
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2013 15:53 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Van gingseng en wat verschillende paddestoelen weet ik dat ze het iig op menselijke cellen getest hebben dat het dus effect heeft op verschillende interleukinen en interleukine signalering, verder moeten dat soort producten natuurlijk ook gewoon dezelfde trials doorlopen als andere medicijnen om als medicijn gebruikt te kunnen worden...
Dat inderdaad maar vaak word het al de hemel in geprezen omdat het een positieve werking heeft in bijvoorbeeld een kweekbakje met kankercellen. ( om maar even een voorbeeld te noemen)

Deze trials duren nou eenmaal lang voordat het daadwerkelijk op de mark verschijnen, en ik heb liever geen I am Legend situatie met zombies en zo..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator maandag 4 november 2013 @ 16:10:29 #130
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_132892132
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat inderdaad maar vaak word het al de hemel in geprezen omdat het een positieve werking heeft in bijvoorbeeld een kweekbakje met kankercellen. ( om maar even een voorbeeld te noemen)

Deze trials duren nou eenmaal lang voordat het daadwerkelijk op de mark verschijnen, en ik heb liever geen I am Legend situatie met zombies en zo..
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 4 november 2013 @ 16:15:46 #131
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_132892297
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:43 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat is niet nodig want je kunt gewoon de theorie er achter lezen op diezelfde wikipedia pagina waaruit duidelijk wordt dat het onjuiste op overmatig slaat.
Prima. Kom maar met een voorbeeld van iemand die alleen door overmatig gebruik grijs/blauw is geworden dan.
Feyenoord!
  maandag 4 november 2013 @ 16:16:52 #132
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132892338
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2013 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D ^O^
of
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 4 november 2013 @ 16:19:00 #133
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132892425
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:15 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Prima. Kom maar met een voorbeeld van iemand die alleen door overmatig gebruik grijs/blauw is geworden dan.
Misschien een idee?
Maar even kijken zostraks hadden we het over zilver bestek en zo.
Misschien dat omdat alleen rijken dat natuurlijk hadden daarom mensen dachten dat ze daarom van adel waren blauw bloed?
;) is maar een idee
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 4 november 2013 @ 16:20:27 #134
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_132892480
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:58 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Grappig want in de gebieden waar ik kom in China nemen ze accupunctuur alang niet meer serieus. Is dat dezelfde WHO die tegen beter weten in de 1 kind politiek van China bejubelde? Wetende welke ellende het veroorzaakte voor de bevolking en voor meisjes die geboren werden?

[..]

Prachtig stuk proza maar nergens staat ook maar iets dat het echt werkt. Alleen maar "het lijkt erop....."

[..]

Broodje aap verhaal. tandextracties werden in nederland ook vaak zonder verdoving gedaan. Operaties werden in China meer vanwege de tijdsgeest (communisme, gebrek aan goederen, etc) zonder verdoving gedaan. In China zelf kunnen ze je de gruwel verhalen wel vertellen, niet het romantische beeld dat je hier probeert te scheppen.

[..]

Tuurljk jongen. Als het niet in je straatje past is het opeens allemaal gefinancieerd door de pharmaceutische industrie.
Tja kerel, dat geldt denk ik meer voor jou aangezien ik de WHO eigenlijk totaal niet hoog heb zitten maar aangezien mensen als jij alleen maar dat soort organisaties serieus nemen heb ik dat als bron gebruikt. Maar aangezien dit nu niet in jouw straatje past is de WHO opeens ook niet betrouwbaar.

Maar goed blijf lekker geloven dat het niet werkt. Voor enorme bevolkingsgroepen werkt het wel. Blijf jij maar lekker je gifpilletjes slikken. Zou ook absoluut niet een keer iets natuurlijks proberen of iets wat buiten de westerse medische pillenbranche ligt. Denk niet dat je lichaam het kan handelen. ;)
Feyenoord!
  maandag 4 november 2013 @ 16:21:55 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_132892533
Misschien heeft Japie op dit punt wel gelijk?

A 2012 study of silver nanoparticles has indicated that only regular consumption of a large-particle silver compound is a likely causative agent of argyria.

http://en.wikipedia.org/wiki/Argyria#As_a_cause_of_argyria
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 4 november 2013 @ 16:21:57 #136
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_132892535
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

Misschien een idee?
Maar even kijken zostraks hadden we het over zilver bestek en zo.
Misschien dat omdat alleen rijken dat natuurlijk hadden daarom mensen dachten dat ze daarom van adel waren blauw bloed?
;) is maar een idee
Dat zou er ook zo maar eens mee te maken kunnen hebben...Kijk dit zijn nu discussies die nuttig zijn. En ook veel prettiger trouwens. :)
Feyenoord!
  maandag 4 november 2013 @ 16:23:42 #137
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_132892587
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:21 schreef Lienekien het volgende:
Misschien heeft Japie op dit punt wel gelijk?

A 2012 study of silver nanoparticles has indicated that only regular consumption of a large-particle silver compound is a likely causative agent of argyria.

http://en.wikipedia.org/wiki/Argyria#As_a_cause_of_argyria
Dank. *O*
Feyenoord!
pi_132892618
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:20 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja kerel, dat geldt denk ik meer voor jou aangezien ik de WHO eigenlijk totaal niet hoog heb zitten maar aangezien mensen als jij alleen maar dat soort organisaties serieus nemen heb ik dat als bron gebruikt. Maar aangezien dit nu niet in jouw straatje past is de WHO opeens ook niet betrouwbaar.
Mooie aannames doe je. Doe je wel vaker zie ik. Ik heb de WHO nog nooit hoog in het vaandel gehad.

quote:
Maar goed blijf lekker geloven dat het niet werkt. Voor enorme bevolkingsgroepen werkt het wel. Blijf jij maar lekker je gifpilletjes slikken. Zou ook absoluut niet een keer iets natuurlijks proberen of iets wat buiten de westerse medische pillenbranche ligt. Denk niet dat je lichaam het kan handelen. ;)
Zoals al gezegd doe ik wel aan natuurlijk producten. Maar ik heb totaal geen wantrouwen tegen "Big Pharma". Ik zie dat aan beide methode voordelen zitten (en ook de nadelen). Maar veel geluk om mocht je ooit iets krijgen (Kanker, Diabetus of noem maar op) om dat op natuurlijke methode te genezen. Of denk je dat dan je afkeer tegen de pharmaceutische industrie toch opeens een stuk minder wordt?
  maandag 4 november 2013 @ 16:25:56 #139
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_132892679
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:24 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Zoals al gezegd doe ik wel aan natuurlijk producten. Maar ik heb totaal geen wantrouwen tegen "Big Pharma". Ik zie dat aan beide methode voordelen zitten (en ook de nadelen). Maar veel geluk om mocht je ooit iets krijgen (Kanker, Diabetus of noem maar op) om dat op natuurlijke methode te genezen. Of denk je dat dan je afkeer tegen de pharmaceutische industrie toch opeens een stuk minder wordt?
Hoe ik er nu insta ga ik absoluut niet die mallemolen in van de medische wetenschap. Er zijn enorm veel andere alternatieven (zeker voor kanker) die ik dat eerst ga proberen.
Feyenoord!
pi_132892711
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:25 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Hoe ik er nu insta ga ik absoluut niet die mallemolen in van de medische wetenschap. Er zijn enorm veel andere alternatieven (zeker voor kanker) die ik dat eerst ga proberen.
En als je diabetus type 1 krijgt? Ga je dan ook eerst de "alternatieven" proberen....oh wacht....die zijn er niet
pi_132892770
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:25 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Hoe ik er nu insta ga ik absoluut niet die mallemolen in van de medische wetenschap. Er zijn enorm veel andere alternatieven (zeker voor kanker) die ik dat eerst ga proberen.
En zou je dat ook je vrouw/kinderen/ouders aanbevelen? En welke alternatieven bedoel je precies?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  Moderator maandag 4 november 2013 @ 16:29:37 #142
249559 crew  Lavenderr
pi_132892795
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:20 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja kerel, dat geldt denk ik meer voor jou aangezien ik de WHO eigenlijk totaal niet hoog heb zitten maar aangezien mensen als jij alleen maar dat soort organisaties serieus nemen heb ik dat als bron gebruikt. Maar aangezien dit nu niet in jouw straatje past is de WHO opeens ook niet betrouwbaar.

Maar goed blijf lekker geloven dat het niet werkt. Voor enorme bevolkingsgroepen werkt het wel. Blijf jij maar lekker je gifpilletjes slikken. Zou ook absoluut niet een keer iets natuurlijks proberen of iets wat buiten de westerse medische pillenbranche ligt. Denk niet dat je lichaam het kan handelen. ;)
Nergens goed voor, dit soort teksten.
pi_132892808
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:28 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

En zou je dat ook je vrouw/kinderen/ouders aanbevelen? En welke alternatieven bedoel je precies?
Jomanda bijvoorbeeld...dat werkte bij Silvia Millecam ook zo geweldig :{w
  maandag 4 november 2013 @ 16:31:34 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_132892866
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:25 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Hoe ik er nu insta ga ik absoluut niet die mallemolen in van de medische wetenschap. Er zijn enorm veel andere alternatieven (zeker voor kanker) die ik dat eerst ga proberen.
Noem eens wat alternatieven voor kankerbehandeling die succesvol zijn?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 4 november 2013 @ 16:31:35 #145
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132892867
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:21 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat zou er ook zo maar eens mee te maken kunnen hebben...Kijk dit zijn nu discussies die nuttig zijn. En ook veel prettiger trouwens. :)
HA!!!!!!

Een andere verklaring die volgens de Engelse Wikipedia de ronde doet, is dat de rijke adel vaak leed aan de ziekte argyrie ('zilververgiftiging'), die een blauwgrijze huid veroorzaakt. De rijken zouden deze aandoening oplopen doordat ze zilver binnenkregen via hun zilveren bestek en borden. Dit is echter onwaarschijnlijk, omdat maar weinig edelen zilveren tafelgerei hadden.

*O* *O* *O*
bron
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator maandag 4 november 2013 @ 16:31:48 #146
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_132892874
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:29 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Jomanda bijvoorbeeld...dat werkte bij Silvia Millecam ook zo geweldig :{w
Aan de andere kant is de kans vrij groot dat silvia ook niet meer onder ons was als ze helemaal niet naar jomanda had geluisterd.. -O- helaas -O-
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_132892966
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2013 16:31 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Aan de andere kant is de kans vrij groot dat silvia ook niet meer onder ons was als ze helemaal niet naar jomanda had geluisterd.. -O- helaas -O-
Dat weet ik maar al te goed. Het punt is dat je wel heel makkelijk kunt zeggen dat je iets alternatiefs gaat proberen (en dat recht heb je) maar als het niet blijkt te werken het vaak definitief over en uit is. Ikzelf zou gaan voor de methode met de meeste kansen en dat lijkt mij nog altijd de reguliere wetenschap te zijn.
  maandag 4 november 2013 @ 16:37:03 #148
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_132893047
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:28 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

En zou je dat ook je vrouw/kinderen/ouders aanbevelen? En welke alternatieven bedoel je precies?
Zeker. Deze bv:

http://gerson.org/gerpress/the-gerson-therapy/

Dit is ook nog wel een leuk artikel:

Op 13 april 2013 verschijnt in ‘De Telegraaf’ het artikel/interview ‘Kanker de Baas’. Een top-kankeronderzoeker van het Amsterdamse Antonie van Leeuwenhoek-ziekenhuis, Prof. Dr. René Bernhards, doet daarin de volgende zeer schokkende en uiterst onthutsende uitspraken: “75% van alle kankermedicijnen werkt niet … Drie van de vier patiënten hebben geen baat bij de medicijnen die hen gegeven worden. Chemo is een botte bijl tegen alles wat snel deelt.”

Hij gaat verder in het interview: “Sommige therapieën die je toedient bij longkanker of alvleesklierkanker worden vaak meer voor de vorm gegeven dan voor de werkzaamheid. Jaarlijks geeft de wereld US$ 49 miljard uit aan kankermedicijnen. En daarvan wordt US $ 37 miljard gebruikt om patiënten eigenlijk alleen maar zieker te maken, in plaats van beter. Want je hebt als kankerpatiënt wel de ellendige bijwerkingen, maar je hebt geen baat!”

http://www.wanttoknow.nl/(...)er-had-moeten-weten/
Feyenoord!
  maandag 4 november 2013 @ 16:39:53 #149
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_132893143
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:37 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Zeker. Deze bv:

http://gerson.org/gerpress/the-gerson-therapy/

Dit is ook nog wel een leuk artikel:

Op 13 april 2013 verschijnt in ‘De Telegraaf’ het artikel/interview ‘Kanker de Baas’. Een top-kankeronderzoeker van het Amsterdamse Antonie van Leeuwenhoek-ziekenhuis, Prof. Dr. René Bernhards, doet daarin de volgende zeer schokkende en uiterst onthutsende uitspraken: “75% van alle kankermedicijnen werkt niet … Drie van de vier patiënten hebben geen baat bij de medicijnen die hen gegeven worden. Chemo is een botte bijl tegen alles wat snel deelt.”

Hij gaat verder in het interview: “Sommige therapieën die je toedient bij longkanker of alvleesklierkanker worden vaak meer voor de vorm gegeven dan voor de werkzaamheid. Jaarlijks geeft de wereld US$ 49 miljard uit aan kankermedicijnen. En daarvan wordt US $ 37 miljard gebruikt om patiënten eigenlijk alleen maar zieker te maken, in plaats van beter. Want je hebt als kankerpatiënt wel de ellendige bijwerkingen, maar je hebt geen baat!”

http://www.wanttoknow.nl/(...)er-had-moeten-weten/
Ik haak af. Dit vind ik zo godvergeten triest. Ik wens je toe dat je nooit in je leven meemaakt hoe jouw overtuigingen uitpakken in het geval van kanker.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 4 november 2013 @ 16:40:18 #150
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132893153
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:34 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Dat weet ik maar al te goed. Het punt is dat je wel heel makkelijk kunt zeggen dat je iets alternatiefs gaat proberen (en dat recht heb je) maar als het niet blijkt te werken het vaak definitief over en uit is. Ikzelf zou gaan voor de methode met de meeste kansen en dat lijkt mij nog altijd de reguliere wetenschap te zijn.
Momenteel nog wel ,maar zoals aangegeven er zijn een aantal planten etc gevonden met een gunstige werking.
Maar het onderzoek is nog niet zover, hopelijk word niemand hier zo ziek dat we het in de praktijk moeten ondervinden.
Wat me zelf nog geen verkeerd idee lijkt is, over te gaan op andere middelen, als je eigenlijk al afgeschreven bent, helaas komt dat geregeld voor, althans zo zie ik het.
zie uitzaaiingen en dergelijke.
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')