abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 1 november 2013 @ 15:05:05 #1
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_132794583


Welkom in het Grey's Anatomy (USA) topic!!
We volgen ze nog altijd op de voet: de dokters (in opleiding) van Seattle Grace!
Seizoen 10 is inmiddels in volle gang. Met elke donderdag een nieuwe aflevering... nou ja, élke donderdag?!

De cast


Ellen Pompeo - Meredith Grey | Sandra Oh - Cristina Yang


Justin Chambers - Alex Karev | Patrick Dempsey - Derek Shepherd


Chandra Wilson - Miranda Bailey | James Pickens Jr. - Richard Webber


Sara Ramirez - Calliope 'Callie' Torres |Jessica Capshaw - Arizona Robbins |

|
Kevin McKidd - Owen Hunt


Sarah Drew - April Kepner | Jesse Williams - Jackson Avery

Ook Tessa Ferrer ( Leah ), Gaius Charles ( Shane ), Camilla Luddington ( Jo ), en Jerrike Hinton ( Stephanie ) zijn geupgrade naar series regulars in seizoen 10.

Zij zijn er helaas niet meer bij

Isaiah Washington - Preston Burke (t/m S3)
Kate Walsh - Addison Montgomery-Shepherd (t/m S3)
T.R. Knight - George O'Malley (t/m S5)
Katherine Heigl - Izzie Stevens (t/m S6)
Chyler Leigh - Lexie Grey ( S4 t/m S8 )
Kim Raver - Teddy Altman ( S6 t/m S8 )
Eric Dane - Mark Sloan ( S? t/m S9 )

Links

Official site: http://abc.go.com/primetime/greysanatomy/index.html
Writers Blog: http://www.greyswriters.com/
Episode guide: http://www.tv.com/greys-a(...)ings.html?season=All
Het laatste nieuws: http://www.greysgabble.com

Kijken

De afleveringen zijn onder meer online terug te kijken via Project Free TV, Sidereel, Surfthechannel en iwatchgreysanatomy.com en te vinden via EZTV en rlslog.net (torrents). Vragen? In de Digital Corner kunnen ze je vast verder helpen!



Eerdere delen

Topicreeks: Grey's Anatomy (USA)

De OP is hier te vinden



[ Bericht 1% gewijzigd door AlwaysHappy op 01-11-2013 16:12:08 ]
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 1 november 2013 @ 15:49:35 #2
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_132795855
Ik vind die verhaallijn van Cristina, die een soort van zoekende is naar haar plek in een vriendengroep die plotseling uit kleine kinderen bestaat, zo fijn. Echt top dat ze die kant van het verhaal ook eens meepakken.

Heb het even nagezocht, Callie en Arizona zijn (op twee kleine breaks na) al sinds seizoen 5 bij elkaar. Dat is voor Greys begrippen echt heel lang. Niet zo raar dat het stukgelopen is dus. Maar die Leah lijkt me toch meer een rebound projectje (vind verder eigenlijk nog weinig van haar, chemistry spat ook niet van het scherm), ik sluit Calzona deel 4 niet uit.

Dat verhaal met die half blinde intern was wel irritant zeg! Echt te onverantwoordelijk, snap ook niet dat de anderen niet ingrepen. Jackson zit nota bene in de directie!
pi_132795944
Wordt het niet eens tijd voor nieuwe gifjes in de OP trouwens?
  vrijdag 1 november 2013 @ 16:13:34 #4
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_132796458
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 15:53 schreef lunapuella het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor nieuwe gifjes in de OP trouwens?
Heb er even wat andere gifjes ingestopt, maar als er andere opties zijn kan ik het zo aanpassen :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 1 november 2013 @ 16:28:51 #5
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_132796901
Mijn dierbare Callie & Mark high five gifje ;(
pi_132802456
Nee, Christina, wat doe je?! Niet met Shane, hallo zeg.

Een aantal seizoenen geleden probeerde Jackson Christina te zoenen, kijk, dat had ik een leuker stelletje gevonden. Maar niet met deze leeghoofdige intern
pi_132802672
quote:
8s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:39 schreef Stoephoert het volgende:
Nee, Christina, wat doe je?! Niet met Shane, hallo zeg.
Ja dat bedoelde ik met mijn GATVERDAMME NEE vanmorgen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_132805617
quote:
8s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:39 schreef Stoephoert het volgende:
Nee, Christina, wat doe je?! Niet met Shane, hallo zeg.

Een aantal seizoenen geleden probeerde Jackson Christina te zoenen, kijk, dat had ik een leuker stelletje gevonden. Maar niet met deze leeghoofdige intern
Het lijkt mij geen langetermijn stel, maar in het kader van "I'm a shark en neuk me omhoog" mag het best van mij. ;) Cristina had er als student en intern ook een handje van met mentoren het bed in te duiken, best leuk als ze nu zelf de hogergeplaatste is.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 november 2013 @ 22:23:46 #9
163650 Greys
pi_132808663
Shane met Cristina
Leah met Arizona
Owen met die burgermuts
Jackson met MissSeksloos

WAT DOEN ZE :( :r

Allemaal van die 'iehwwwww' non-matches.
Ik wil Steamy en Dreamy en Army en oempf en hot, zo af en toe.
Dit is niks meer, qua van dattem :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 1 november 2013 @ 22:24:26 #10
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_132808698
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:09 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Het lijkt mij geen langetermijn stel, maar in het kader van "I'm a shark en neuk me omhoog" mag het best van mij. ;) Cristina had er als student en intern ook een handje van met mentoren het bed in te duiken, best leuk als ze nu zelf de hogergeplaatste is.
Dit dus. Of het wordt gewoon een vriendschap waarbij ze elkaar waarderen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 november 2013 @ 22:24:57 #11
163650 Greys
pi_132808721
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit dus. Of het wordt gewoon een vriendschap waarbij ze elkaar waarderen.
Daarvoor kijkt ze teveel op hem neer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 1 november 2013 @ 23:23:10 #12
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_132811268
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Daarvoor kijkt ze teveel op hem neer.
Ze heeft al meerdere malen aangegeven naar hem dat ze hem waardeert, en zijn sharki-ness. Ik doelde dus ook meer op professionele vrienden :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_132813725
Cristina is inmiddels mijn favoriete karakter uit de serie. Cristina en Burke vond ik leuk, Cristina en die opa waren leuk (oke, al was het geen echt stel), zelfs Cristina en Owen vond ik leuk (al waren sommige scenes wel een beetje ongemakkelijk om te zien, vond het hele army gedeelte toen leuker ;) ), maar deze Shane?! Gadverdamme, had gehoopt dat ze een random hete kerel uit Joe's zou oppikken. Ik krijg gewoon een beetje de kriebels van zijn karakter, blehh.

Sowieso vind ik alle nieuwe interns eigenlijk niets, al gaat de serie langzamerhand natuurlijk steeds meer over hun. Brooks vond ik leuk! Maar goed, die is dus dood. Echt, had Shane laten sterven.

En ik kan ook slecht tegen Meredith de afgelopen tijd. Zij en Derek vormen een té perfect stelletje met hun mooie huis, mooie kindertjes, weten het allemaal ideaal te plannen bladiebladiebla. Maar ondertussen ziet ze haar beste vriendin niet meer staan :( Vooral die uitbarsting van vorige aflevering, nav die terechtwijzing van Cristina.

Sorry voor mijn rant. Ben nogal pro Cristina

Maar goed, wel mooi hoe ze dat zo portretteerden, al die gezinnetjes met Halloween, Cristina die zich realiseert dat ze er niet echt meer bij hoort. Alvast een aanloop naar haar vertrek?
  zaterdag 2 november 2013 @ 02:32:03 #14
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_132816109
Ze dronken alleen maar samen tequila hoor! :o (don't pop my bubble please :') )

Ik vind Mer als moeder ook vrij suf, vond de "we screw boys like whores on tequila" een stuk vermakelijker. (Papa Derek is dan wel weer schattig :@ )
pi_132816681
Ik vind al die interns maar niks, alleen Jo gaat nog wel. Brooks vond ik ook niks dus of zij nu dood ging of 1 van de andere interns maakte voor mij weinig uit.
Leah vind ik echt helemaal niks, en die verhaallijn met Arizona dus ook niet
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 november 2013 @ 14:47:09 #16
163650 Greys
pi_132823223
Ik voelde me een beetje een Cristina deze aflevering, al dat gedoe met die kinderen :') :@
Het hoort er allemaal bij, dat weet ik wel, maar het wordt me iets te gezinnerig allemaal en iedereen is zo... gesetteld. Ik verlang idd ook terug naar de zuipende meiden, de 'oeh zou zij wat met hem krijgen' en de echt spannende medische toestanden. Het medische lijkt nogal bijzaak lately en wordt een beetje afgeraffeld en degenen die het met elkaar doen zijn allemaal zo suffig. Ik kijk GA om af en toe een uurtje te 'ontsnappen' aan mijn eigen suffige leven, toe zeg :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 2 november 2013 @ 15:05:54 #17
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_132823682
Djiezzz, Bailey heeft de lekkerste vent uit de hele serie en die wijst ze keihard af omdat ie zijn baan opgeeeft voor haar. Hopelijk trekt ze bij, anders wordt ie nog uit de serie geschreven en is er (behalve Jackson) niks leuks meer om naar te kijken.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_132823702
Ik heb ook veel herkenning bij Christina en Meredith op het moment :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_132825533
Ik vond die Halloween muziek echt verschrikkelijk afleiden :')

Maar er mag idd wel wat meer vaart in, kabbelt nu een beetje voort.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 november 2013 @ 16:44:44 #20
163650 Greys
pi_132826421
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:05 schreef ElizabethR het volgende:
Djiezzz, Bailey heeft de lekkerste vent uit de hele serie en die wijst ze keihard af omdat ie zijn baan opgeeeft voor haar. Hopelijk trekt ze bij, anders wordt ie nog uit de serie geschreven en is er (behalve Jackson) niks leuks meer om naar te kijken.
Dat die vent uberhaupt nog bij haar is.. dit is voor mijn gevoel echt al de zoveelste keer dat ze hem klote behandelt. Dat hij haar maar eens flink op haar nummer zet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132827473
Ik heb dat sowieso nooit echt een leuk koppel gevonden. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 2 november 2013 @ 17:33:56 #22
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_132827588
Bailey is sowieso als karakter flink achteruit gegaan. In het begin was ze zo tof!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_132831089
Er is inderdaad nog maar weinig van nazi bailey over!

Ik wil ook wel wat meer passie van het scherm zien spatten. Dat is bij geen van de huidige stellen aanwezig nu (zelfs Mer en Der lijken wel broer en zus)
  zaterdag 2 november 2013 @ 19:52:23 #24
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_132831787
Vind de veranderingen bij Derek en Meredith eigenlijk wel prima...ze worden ouder en starten een familie. Eerdere seizoenen was tof met al het drama om hun heen, maar nu zijn ze gewoon gelukkig, en hebben ze verder een goede relatie, dus dat vind ik leuk om te zien. Ook gewoon tof hoe Christina er nu mee zit dat Meredith toch veranderd is.

Maar Bailey vind ik gewoon steeds minder leuk worden. Net als Webber trouwens. Ik zou die allebei niet eens meer missen als ze uit de serie zouden gaan. Zelfs Owen vind ik meer toevoegen. Bailey is zo emotioneel geworden, en ze laat makkelijker over haar heen lopen. In het begin vond ik haar leuk omdat ze hard was, maar wel een goede docente daardoor. En toch had ze ook haar emotionele momenten, maar nu lijkt ze die continue alleen nog maar te hebben..
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_132837193
Al die nieuwere koppels hebben gewoon zo veel minder chemistry dan de oudere koppels. Volgens mij omdat hun bij elkaar komen gewoon veel meer uitgespreid werd, over meerdere afleveringen, je leefde veel meer met hen mee en het werd ook veel hitsiger in beeld gebracht allemaal. Wat hebben we nou aan passie gezien bij Owen en Emma? Jackson en die intern (sorry nog steeds niet :') ), April en haar man?

Het wordt allemaal zo "oh ja hun zijn nu een stelletje, ok?" gebracht! Het ligt echt aan de manier waarop ze het in het verhaal gooien en (niet) in beeld brengen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')