Langere trein = zwaarder trekken voor de locomotief = meer tijd nodig = een stoptrein komt steeds later aan op de stations door de tragere snelheden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:35 schreef Cockwhale het volgende:
Wat betreft de NS, het is wel duidelijk dat ze weinig interesse hebben om er een paar extra wagons aan te koppelen, ondanks ze exact weten welke treinen rond welke tijden overvol zijn.
De beeldenstorm kwam een beetje in de goede richting verder met je eens.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:44 schreef zarGon het volgende:
Nederlanders en opstand...
Bhahahahahahaaha. .
Klagen tegen iedereen. Wat wilde je anders doen?quote:
Ik wacht liever 5 minuten langer dan dat ik een dik uur moet staan in een overvolle trein. Overigens lijkt me de toevoeging van 3 tot 5 extra wagons tijdens spitsuren weinig vertraging zal opleveren, in ieder geval niet meer dan normaal al het geval is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Langere trein = zwaarder trekken voor de locomotief = meer tijd nodig = een stoptrein komt steeds later aan op de stations door de tragere snelheden.
Ja inderdaad 100 kilometer fietsen is echt een aanrader.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Gewoon aan de regels houden.
Brandstof wordt niet gratis tevoorschijn getoverd door in je handen te klappen.
Ook de wegen worden niet door kabouters aangelegd.
Pak maar gewoon de fiets TS als je dat niet begrijpt.
De vervuiler betaalt!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:16 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Ja inderdaad 100 kilometer fietsen is echt een aanrader.
Voor iemand met Ferrari in zijn naam ben je toch maar een akelig ecologisch mannetje.
Volgens de rekenkamer is wat je aan de pomp betaalt 53% accijns. Dat is buitenproportioneel hoog. En het leuke is dat je nog eens btw over de accijns betaalt. Een volstrekt belachelijke constructie.
Het is niet meer dan logisch dat we moeten betalen middels wegbelasting en accijnzen. De belachelijke hoeveelheid hiervan echter wel. Plus de verkeersboetes die totaal niet in verhouding staan met het vergrijp.
Dit is niet meer om de verkeersveiligheid te bevorderen maar om de staatskas te spekken. En dát is mij een brug te ver!
Dat kan ik me voorstellen als je veel boodschappen hebt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:39 schreef Hexagon het volgende:
Wat mij betreft een uitstekende keuze om de lasten wat meer bij de vervuiler neer te leggen.
Ik ken mensen die naar de supermarkt om de hoek met de auto gaan.
Het is geen 'wat meer' meer. En het openbaar vervoer wordt maar niet aantrekkelijker.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:39 schreef Hexagon het volgende:
Wat mij betreft een uitstekende keuze om de lasten wat meer bij de vervuiler neer te leggen.
Ik ken mensen die naar de supermarkt om de hoek met de auto gaan.
Automobilisten en vrachtverkeer betalen in Nederland tezamen ruimschoots meer dan de externe kosten die zij veroorzaken. Die vlieger gaat dus niet op.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:39 schreef Hexagon het volgende:
Wat mij betreft een uitstekende keuze om de lasten wat meer bij de vervuiler neer te leggen.
Ik ken mensen die naar de supermarkt om de hoek met de auto gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |